Премьер-лига
Премьер-лига

Премьер-лига - результаты и расписание матчей, турнирная таблица, новости.

"Свисток по-українськи". В об’єктиві - суддівство Суперубка і матчів першого туру УПЛ


На думку експертів UA-Футболу, судді матчу "Динамо" - "Волинь" допустили чотири серйозних помилки

"Свисток по-українськи". В об’єктиві - суддівство Суперубка і матчів першого туру УПЛ


З точки зору арбітражу новий сезон в Україні стартував доволі несподівано: жертвами суддівських помилок стали ті, до кого Феміда досі здебільшого була прихильною. На думку експертів UA-Футболу, екс-арбітрів ФІФА Мирослава Ступара і Сергія Шебека, рефері матчу «Динамо» - «Волинь» Олександр Іванов не призначив у ворота гостей відразу двох чистих одинадцятиметрових. Потенційно результативну помилку в поєдинку Суперкубка допустив також суддя Сергій Бойко. Стосовно ж діяльності реанімованих вольовим рішенням ФФУ всупереч волі власників клубів додаткових асистентів доцільно згадувати прислів’я – «наша пісня гарна й нова, починаєм її знову».

Суперкубок України

«Чорноморець» - «Шахтар» - 1:3. Суддя – Сергій Бойко (Іванків)

75-та хвилина. Одесит Іван Бобко, виконуючи «стандарт», зробив навісну передачу в штрафний майданчик «гірників». Під час позиційної боротьби за м’яч нападник «моряків» Сергій Самодін впав і намагався довести судді, що його притримував Ярослав Ракицький. Бойко пенальті не призначив.

Мирослав Ступар: Можливо, Бойко не розібрав деталей моменту через велике скупчення гравців. Так чи інакше, Ракицький хапав суперника за руку доволі нахабно. Це був пенальті.Арбітр в цій ситуації мав бути уважнішим і сконцентрованішим, особливо, коли мова про таких гравців, які полюбляють дрібні фоли. Достатньо згадати, що схожим чином Ярослав порушував правила в матчі товариського турніру проти московського «Спартака», коли притримав за руку Юру Мовсесяна. Тоді російський рефері Максим Лаюшкін справедливо вказав на позначку та ще й покарав Ракицького попередженням за апеляцію.

Сергій Шебек: Самодін прийняв м’яч на груди і почав рух у напрямку воріт. У цю мить Ракицький затримав Сергія рукою. Це – чистий пенальті, якого не побачив ні Бойко, ні додатковий асистент Юрій Можаровський. Помилка суттєва, адже рахунок міг стати 2:3 й в одеситів, щоб відігратися, залишалося 15 хвилин.

Зазначу, що такими ж абсурдними були окремі рішення Сергія Бойка, коли він судив нещодавній матч фінальної частини чемпіонату Європи серед гравців, не старших 21-го року, коли Англія зустрічалася з Норвегією. На 56-й хвилині англійці подавали кутовий і їхній гравець Крейґ Доусон, вигравши повітряну боротьбу, завдав удару головою. М’яч пролетів над поперечиною, проте Бойко несподівано вказав на одинадцятиметрову позначку, вважаючи, що Крейґа притримав норвежець Фредрік Семб Берґе. Не дивлячись на те, що порушення там не було й близько, бо між футболістами точилася звична в таких ситуаціях боротьба за позицію, наш суддя ще й попередив скандинава. На 77-й же хвилині, коли норвежці провели атаку правим флангом, англієць Денні Роуз безпардонно завалив руками свого візаві Йо Інґе Берґета. Та тут Бойко пенальті не призначив. Доводиться констатувати, що Сергій вже не вперше в простих ситуаціях приймає рішення, протилежні логіці подій на полі.

Мирослав Ступар: Загалом, навіть не призначивши одинадцятиметрового, Бойко з суддівством матчу за Суперкубок впорався. На щастя, на цей раз того Бойка, на якого вішають всіх собак, не було. З іншого боку, гру складною не назвеш. В цьому арбітрові поталанило. Погано лише те, що Бойко дуже часто не бачить очевидного. Це вже питання до його рівня. Арбітр, який виходить на міжнародну арену і якого жваво лобіює П’єрлуїджі Колліна, моменти на кшталт фолу Ракицького на Самодіні бачити зобов’язаний і розбиратися в них він повинен краще.

Перший тур УПЛ

«Таврія» - «Зоря» - 0:1. Суддя – Андрій Лісаковський (Одеса)

77-ма хвилина. Кримчанин Селіо у верховій боротьбі з Желько Любеновічем спершу з розбігу повалив суперника на газон, а потім ще й впав на голову балканця. Арбітр показати бразильському оборонцеві друге в матчі попередження не наважився.

Сергій Шебек: Зазначу, що на 62-й хвилині Лісаковський чітко розібрався в ситуації, показавши тому ж Селіо жовту картку за грубий фол проти Івана Петряка. Але через 15 хвилин бразилець, маючи в пасиві попередження, діяв у безрозсудній манері. Розуміючи, що не встигає виграти верховий м’яч, Селіо банально врізався Любеновічу в шию. Желько в цьому епізоді ризикував отримати важку травму хребта. Переконаний, арбітр мав показати Селіо другу жовту картку і залишити «Таврію» в меншості. Гравець, який бачить, що до м’яча він не встигає, має прагнути пом’якшити зіткнення, прибрати руки і коліна. В діях Селіна нічого схожого не було.

Мирослав Ступар: Селіо відверто вистрибнув на Любеновіча і напрацював на повноцінну другу жовту картку. Не знаю, може, арбітр пожалів бразильця? Селіо незграбно вистрибнув суперникові на плечі і міг нанести Любеновічу травму. Що ж, будемо вважати, що дебютант Лісаковський притримувався певної лінії і був, аби не зіпсувати свій дебют, обережним. Разом з тим, Андрій – лише один з багатьох сучасних українських арбітрів, хто по-різному трактує однакові моменти і не є послідовним при винесенні дисциплінарних санкцій.

Також у цьому матчі мою увагу привернув епізод на 45-й хвилині, коли луганчанин Віталій Вернидуб після подачі кутового завалив у своєму штрафному майданчику Маріна Любічіча. Суддя пенальті не призначив і вчинив правильно, бо першим тягати суперника почав якраз кримчанин. Вернидуб продовжив це шарпання. То була двостороння боротьба руками. Суддя мав зупинити гру і усно попередити обох гравців. Та оскільки м’яч вже був поданий, порушення якщо й вартувало фіксувати, то з боку футболіста «Таврії».

«Карпати» - «Ворскла» - 0:2. Суддя – Сергій Березка (Київська область)

Мирослав Ступар: На 59-й хвилині арбітр мусив попереджувати львів’янина Павла Ксьонза за зрив перспективної атаки. Неоднозначною була й ситуація на 66-й хвилині, коли той же Ксьонз увійшов до штрафного майданчика суперників, але там незграбно впав після зіткнення з Ігорем Пердутою. Гарного повтору моменту ми від телевізійників не дочекалися, але в будь-якому разі дії судді викликають запитання. Якщо то було не порушення і Березка не вказав на позначку, значить він мав попередити футболіста «Карпат» за симуляцію. Ні того, ні іншого не було.

«Динамо» - «Волинь» - 1:1. Суддя – Олександр Іванов (Макіївка)

37-ма хвилина. Прибравши під себе в межах карного майданчика Дмитра Немчанінова, динамівець Андрій Ярмоленко виконував справа передачу на Лукмана Аруну. Не вийшло, бо на шляху м’яча опинився Ванче Шиков. Луцький македонець зірвав атаку, але з допомогою руки. Арбітр на одинадцятиметрову позначку не вказав.

Мирослав Ступар: Дров у цьому матчі судді нарубали багато. Перша з помилок – непризначений пенальті за гру рукою у виконанні Шикова. Іванов, зважаючи на швидкоплинність моменту, міг деталей не розгледіти. Але ж події розвивалися поряд з додатковим асистентом Костянтином Трухановим. Харків’янин промовчав і його позиція викликає подив. Шиков зіграв, як воротар. І роль додаткового асистента в цій помилці очевидна.

Сергій Шебек: У цьому епізоді для призначення пенальті достатньо двох критеріїв – рух руки до м’яча і неприроднє положення руки. Третій критерій – виставленою рукою Шиков збільшив простір, щоб завадити проходження м’яча до Аруни.

Припускаю, що Іванов міг погано обрати позицію і гри рукою у виконанні Шикова не помітити. Але поряд був додатковий асистент Костянтин Труханов з Харкова. Порушення відбувалося у нього перед носом. Костянтин зайняв класичну стійку – «лев готується до стрибка» - але нічого не помітив. Причини такої бездіяльності відомі, мабуть, лише самому Труханову. Між тим, згадаймо міжсезоння. Власники клубів голосують за відмову від послуг додаткових асистентів, однак через дві доби на трибуну виходить віце-президент ФФУ Анатолій Попов і каже, що для такого рішення нема достатньої кількості статистичних даних і матеріалів. Дивно, адже впродовж 12-ти турів весняної частини чемпіонату-2012/2013 прикладів бездіяльності суддів за ворітьми було надзвичайно багато. Вже перший тур нового сезону демонструє, що суттєвого покращення якості роботи додаткових асистентів не видно. Навпаки – маємо гучні скандали. Які ж матеріали потрібні пану Попову, щоб він перестав іґнорувати думку клубів?

54-та хвилина. Киянин Даніло Сілва, протягнувши м’яч через увесь правий фланг і обігравшись з Андрієм Ярмоленком, вийшов сам на сам з воротарем гостей Віталієм Недільком. Бразилець прокинув м’яч повз голкіпера, але проскочити Неділька не зумів і впав. Іванов не призначив пенальті, але й не покарав Даніло за симуляцію.

Мирослав Ступар: Неділько не зіграв у м’яч, хоча й наміру грати в ноги суперникові Віталій теж не мав. Даніло, перестрибуючи воротаря, перечепився за його тіло і впав. Так чи інакше, але голкіпер «Волині» виступив бар’єром і, вірогідно, це був пенальті. Знову Іванову не допоміг ніхто, але в цьому моменті рішення арбітр у полі мав приймати сам. Ситуація була більш-менш відкрита. Якщо Іванов вважав, що Даніло симулював, то його вартувало попереджувати. Боротьби теж не було, оскільки Сілва просто проткнув м’яч і перечепився через Неділька.

Сергій Шебек: Неділько прагнув у падінні забрати проткнутий уперед Даніло Сілвою м’яч, проте не встиг цього зробити. Динамівець, перестрибуючи воротаря, зачепився за плече голкіпера і впав. Виходить, на шляху Даніло виник штучний шлагбаум. Дехто може заперечити, мовляв нещодавно я епізод, коли сімферополець Аніс Буссаїді впав, зблизившись з динамівцем Максимом Ковалем у матчі «Таврія» - «Динамо», трактував по-іншому, на користь сторони, яка захищалася. Але тоді я пояснював, що тунісець відшовхувався двома ногами. Це падіння картинне. На швидкості гравець, щоб перестрибнути суперника, відштовхується однією ногою, як то робив Даніло. Втім, тоді Годулян вилучив Коваля і призначив пенальті. Зараз Іванов мав зробити те саме й, призначивши у ворота «Волині» пенальті, вигнати Неділька з поля. Даніло ж виходив на порожні ворота і другим дотиком міг завдати результативного удару.

Цікаво, що події відбувалися перед очима додаткового асистента Володимира Бондаря з Харкова. Уважно прослідкувавши за діями Іванова, можу стверджувати, що він спершу збирався призначати пенальті. Свисток арбітра був у роті й він біг у напрямку штрафного майданчика. Очевидно, спантелику рефері в полі збив Бондар. Разом з тим, якщо арбітр кваліфікував цей епізод, як симуляцію, тоді чому він не попередив Даніло?

72-га хвилина. Новачок «Динамо» Юнес Беланда віддавав передачу вліво на хід Міґелу Велозу. Та португалець продовжити атаку не зміг, оскільки лайнсмен зафіксував дуже сумнівний офсайд.

Сергій Шебек: Якщо в момент передачі Беланди зробити стоп-кадр і провести між гравцями умовну пряму, то побачимо, що Велозу знаходився рівно на одній лінії з оборонцями суперника. Асистент Андрій Мотика з Тернополя помилився. Але як Андрій міг прийняти вірне рішення, якщо в момент передачі він відстав від останнього захисника на два метри?

88-ма хвилина. Юнес Беланда головою віддавав передачу в напрямку воріт лучан. На пас виходили Дуду, який знаходився в очевидному положенні поза грою та Денис Гармаш, який офсайдної пастки, судячи з повтору, уник. Врешті м’ячем на куті штрафного майданчика заволодів Гармаш, проте асистент Мотика підняв прапорець. Атака «Динамо» на цьому захлинулася.

Мирослав Ступар: У кількох дуже складних моментах Андрій Мотика розібрався відмінно, але двічі – на 72-й і 88-й хвилинах – він помилився.

Сергій Шебек: Знову ж – помилка Мотики. На цей раз через те, що забіг занадто далеко. Дуду перебував у офсайді, але м’ячем заволодів Гармаш. Відповідно прапорця асистент підіймати не мав. Мотика мав дочекатися, хто з динамівців торкнеться м’яча першим. Та він цього не зробив і допустив другу грубу похибку.

Взагалі, зараз простежується певна негативна тенденція щодо «Динамо». В передостанньому турі минулого чемпіонату киян, як хотів, судив у Сімферополі Віталій Годулян. Зараз, на початку нової першості, маємо цілу серію результативних помилок у зустрічі з «Волинню».

«Севастополь» - «Чорноморець» - 1:1. Суддя – Євген Арановський (Київ)

38-ма хвилина. Після подачі гостями кутового удар зльоту від одесита Олексія Антонова заблокував капітан севастопольців Маріуш Левандовскі. На відскоці першим був Сергій Самодін, постріл якого головою взяв на себе Євген Неплях. Після довгої паузи рефері зупинив гру, зафіксувавши в севастопольця гру рукою. Ударом з одинадцятиметрової позначки Еліс Бакай вивів гостей вперед.

Мирослав Ступар: У цьому епізоді вийшло невеличке непорозуміння. Арановський гри рукою в Непляха не побачив. За діями додаткового асистента Сергія Скрипака я теж зробив висновок, що не помітив порушення й він. Вони обоє продовжили гру і почали слідкувати за розвитком атаки «Севастополя». Припускаю, що виправив похибку двох колег помічник на лінії Олександр Якименко з Києва. Арановський має подякувати асистентові.

Сергій Шебек: Пенальті очевидний, бо Неплях зіграв рукою. Арановський спершу на позначку не вказав, гра продовжилася. Лише після певного часу, коли господарі розпочали контратаку, пролунав свисток. Очевидно, арбітрові в полі допоміг або додатковий асистент Сергій Скрипак, або лайнсмен Олександр Якименко. Виходить, у цьому матчі суддівська бригада спрацювала злагодженіше, ніж та, що судила поєдинок у Києві.

«Металіст» - «Металург» Д – 1:0. Суддя – Віталій Годулян (Одеса)

9-та хвилина. Харків’янин Марлос передачею на хід справа допоміг Крістіану Вільяґрі увірватися в штрафний майданчик суперників. Оборонець від лицьової лінії зряче відпасував на Марко Девіча, котрий завдав удару. Воротар донеччан Юрій Паньків з пострілом впорався, та м’яч від нього відскочив у руку партнера за командою Миколи Морозюка, котрий знаходився поряд. Пенальті суддя не призначив, а рикошет дизорієнтував Себастьяна Бланко, який був першим на добиванні. Удару слобожанець завдав, однак Морозюк в падінні врятував ворота.

Сергій Шебек: Епізод з розряду 50 на 50. Суддя правий, не призначивши пенальті, але ніхто б його не засудив за рішення, протилежне цьому. Можливо, Годулян дотримувався правила переваги й залишав м’яч у грі, даючи харків’янам дограти момент. Якщо так, то таке рішення було ні до чого. Я б хотів зауважити наступне: коли м’яч почав відскакувати від Паньківа, рука Морозюка рухалася знизу вгору. Якби рука залишалася знизу, тоді можна було б сміливо говорити про випадкове влучання. В цьому ж випадку, коли рука Миколи була витягненою ледь не паралельно землі, все не так однозначно. Після рикошету Бланко було бити не так зручно, як після прямого відскоку. Іншими словами, підстави призначити пенальті в Годуляна були. Хоча в цілому Віталій цей матч відсудив нормально.

Мирослав Ступар: Момент настільки швидкоплинний, що рішення, приміром, призначити пенальті Годулян прийняти не встиг. Зрештою, судячи з поведінки Віталія і з його пояснень гравцям, вказувати на позначку рефері й не хотів. Будемо говорити так: оскільки суддя не встиг зреагувати, а м’яч потрапив до Бланко, котрий бив з забійної дистанції, то претензій до арбітра бути не може. Себастьян влучив не у ворота, а в Морозюка і відповідно «поїзд пішов». Вертати цей момент назад Годулян права не мав. Одесит використав у цій ситуації принцип переваги. Пенальті можна призначати лише відразу після порушення. Гадаю, претензій по цьому моменту до Годуляна бути не може.

Та й загалом матч Віталій провів добре. Взагалі, поєдинки такого рівня проводити легко, оскільки обидві команди технічні, вони не дуже часто фолять. Так чи інакше, арбітр не був у центрі уваги, він не заважав футболістам, давав їм грати. Три-чотири дрібних суддівських помилки були, але в цілому хлопці відпрацювали нормально.

Оцените этот материал:
Комментарии
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
moderator
Заблокований.
Ответить
1
1
Вернуться к новостям
Комментарии 65
moderator
Заблокований.
Ответить
1
1
Буран (Севастополь)
Да сложно все это с игрой руками,всегда можно повернуть в любую сторону...и эксперты тоже.
Ответить
0
0
shoor (Харьков)
Абсолютные лицемеры, значит у Дк с рукой стопроцентная ошибка, а у Метала значит 50\50 или заиграный эпизод... Прав Игорини не стоит тратить на них свое время и нервы!
Ответить
1
3
Acsakal (Kharkov)
Вот ведь обещал же себе, что материалы с участием этих "объективных" экспертов больше читать не буду. Так нет же - расслабился после перерыва в ЧУ. А зря. Согласен с Игорини">http://www.ua-football.com/user/%D0%98%D0%B3%D0%BE... (Киев) - заключение этих экспертов явно зависит от тех, кто оплачивает их мнение. Очень похоже, что СуркисИМ, не надеясь, видимо, на талант Блохина-тренера, решил взять в свои руки обработку общественного мнения. Леоненко - шаг первый, полностью продинамовская идиллия мнений экспертов - шаг второй. То ли еще будет?
Ответить
1
3
Pivon (Переяслав-Хмельницки)
То-ли еще будет... "Все по настоящему"... О.Денисов... А CL (Донецк) рєспєкт.
Ответить
5
1
CL (Донецк)
Леоненко говорить правду. "Шахтар" - гіпертрофований потворно перемутований монстр, де на першому місці бабло, а на ... шостому футбол, а на десятому - футбол УКРАЇНСЬКИЙ. Де негри, латиноси і цигани отримують до непристойности космічні зарплати, коли навколо жебрацтво, зруйнована медицина, жалюгідні пенсії і найвища в Європі смертність. Де українські хлопці не мають змоги грати і тренуватися, і лише з завистю спостерігають (ЯКЩО І ТАКЕ ДОЗВОЛЯТЬ!) як "чорнота" шикує і вимаху.ться на полі і не зробить жодного зайвого кроку без оплати. ."Українські" олігархи татарського, жид.вського, московського походження вже жирують і казяться від того жиру, "понтуючи" один перед одним футбольними клубами (зараз так модно), яхтами, островами... а як того мало - то і авантюрами типа "об"єднаними чемпіонатами". Дармове бабло закінчиться - і побачимо, де будуть лучески,фернандінні, соси, андріани з вільаграми, - накивають п"ятами, прохіндєї, в пошуках чергової халяви і будуть чорнорото ржати в своїх нігеріях і санпаулах з "дурних хахлів". Що в "Шахтарі" українського? Одна буква "А", котру миттю можна змінити на "Ё". Пара хлопців (Шевчук, Кучер, П"ятов), яких тримають про "українську" форму і лише заради т.з. "квот".Такими екзотичними кольоровими "шахтьорами" грабіжники-олігархи лиш відволікають увагу обдуреного і пограбованого народу від своєї паразитичної суті.
Ответить
10
1
Ольгерд (Бердичев)
Иванов типичный судья постсуркисовского периода!Знает что если засудить Динамо ничего не будет а может даже будет премия!Но не дай Бог наоборот !Все кирдык!Судейка за воротам еще тот харьковчанин!Друг венгерского Кашшаи!Хотя тот не увидел а этот не захотел увидить в купор с двух метров!Анекдот!
Ответить
4
3
Соколов Игорь (Одесса)
"Знает что если засудить Динамо ничего не будет а может даже будет премия!Но не дай Бог наоборот !Все кирдык!"


У вас есть примеры подобного? Пока что наказывали исключительно судей, принимавших спорные решения против ДК и ДД, но не в их пользу.


Самые последние примеры: Ищенко и Вакс. До того - Мосейчук, Березка и пр.
Ответить
1
3
Соколов Игорь (Одесса)
И на 72-й, и на 88-й минутах были офсайды. В первом случае - сантиметров 20-30, во втором - где-то никак не меньше чем полметра. Это довольно четко видно.

Но, даже если бы этих офсайдов не было - моменты очень динамичные и говорить тут о какой-то предвзятости никак не получается. Наверняка и в обратную сторону было немало спорных моментов, но журналисты сайта их просто не заметили.

Тут можно вспомнить, как писали про момент с явной отмашкой Гармаша, когда он забивал гол: да что тут обсуждать, ну отмахнулся, подумаешь:)).
Ответить
1
4
Игорини (Киев)
​Шебек и Ступар мне давно не нравятся, они как флюгеры - откуда ветер дует, туда и поворачиваются. В прошлом сезоне Ступар всячески выискивал ошибки в пользу "Динамо" и против "Металлиста", а Шебек - наоборот. Наверное, первого в Харькове "мотивировали". А в этом сезоне "мотивация" закончилась, теперь оба записались в "динамовских глоров".
Я всей душой с 80-х болею за ДК, но у меня нет вопросов к судье Иванову, хоть он и из Донецка. Всё, что было за матч против "Динамо" - два или три удара от ворот вместо угловых, три-четыре грубых фола, которые он не свистнул, и один выдуманный офсайд у Велозу. Но это скорее боковые относятся к семейству дятловых, а не главный.
Если брать показанные моменты, то пенальти не было ни в первом, ни во втором случае. Шиков, падая, получил мячом в руку с близкого расстояния, а Недилько никого не сбивал. Разумеется, я помню годуляновское убийство в Симферополе с левым удалением Коваля и двумя левыми пенальти в наши ворота, но это не относится к прошедшему туру.
"Пассивный" офсайд Дуду тоже свистнули правильно, потому что он первым бросился к мячу. А ещё были моменты, когда могли удалить Виду (никто не включил в обзор) и странный момент, когда с трибуны показалось, что мяч попал кому-то из наших в своей штрафной площадке. Так что по сумме судья отсудил нейтрально, хоть и с ошибками.
Я не сомневаюсь, что "Динамо" в этом чемпионате будут убивать ахмето-судьи, и не раз, но не надо искать предвзятость там, где ей не пахнет.
Ответить
8
3
Met (Харьков)
Неудивительно, что у нас так судят. Если после десятка повторов "эксперты" не могут правильно трактовать правила, то что уже говорить о динамичных эпизодах, где на принятие решения отводятся считанные секунды и нет видеоповторов.
Ответить
1
1
CobraUa (Ивано-Фанковск)
​Скільки можна Шахтар, Динамо тягнути в Чемпіонаті. А потім вони думають що їм так само будуть помагати в Єврокубках.

Ответить
2
3
Мадрид (Харьков)
Промолчу по поводу этих недоекспертов... И в Харькове и в Киеве эпизоды 50 на 50. Падение Силвы то вообще цырк...
Ответить
5
6
novopramen (теплице)
​Симферополец весной как-то по-другому упал?Что значит,Динамо должны сами забивать?В играх против Киева вступают в силу какие-то другие правила?Донецкого беспределфутбола?Коси киевлян в штрафной,играй в волейбол-ничего не будет.Они должны забивать без пеналей.Круто!
Ответить
8
4
belarus_1978 (Харьков)
Ну давайте вспоминать все игры где были и небыли.Посмотри внимательно повтор,и посмотри как красиво падал,я лично не увидел там касания,даже не зацепил его вратарь.А ручные пенальти редко кто дает уже,во всяком случае Металлисту я и не помню когда последний раз это было,хотя рук хватает в каждой игре(и не один раз)
Ответить
2
3
novopramen (теплице)
Блин,почитал тут некоторых "экспертов" по экспертам и пришёл в ужас.Все весной кричали,что Коваля удалили в Симферополю по делу и при том ещё пеналь дали правильно.Ну,вот же вам стопроцентно аналогичный момент Недилько-Силва.(Вратарь до мяча не доберается,Силва цепляется за вытянутую руку вратаря(у Коваля была-нога на газоне).В чёи различие?Умники-"динамофилы" ловко переворачивают всё с ног на голову и в похожих ситуациах опять виноват киевлянин.Удалять надо за симуляцию.А симферопольца весной не надо было удалять?Алё!Эксперты хреновы."Похожая рука вчера в Харькове...".Кто такую ерунду пишет-в футбол и близко не играл.После руки мяч очтаётся у харьковчанина,два метра до ворот,вратарь лежит и курит,бери забивай.Судья не мешает,даёт право решать.(Не то,что в моменте в Киеве,когда мяч после руки волынянина остаётся у обороняющихся).А говорят,волейбол-только по пятницам!Вобщем,ребята расстроили вы меня.Не фига в футболе не шарите,а приходите сюда и тупо "экспертируете" экспертов.Типа,говорят то,что вы не хотите слышать.Не занимайтесь ерундой,идите лучше серал какоё-нибудь позыряйте.
Ответить
10
8
belarus_1978 (Харьков)
Где он там цепляется,я и после 10 раза не увидел.Просто прыгал и решил упасть,а картинно падать не умеет.Ну а насчет курит,тут я согласен надо забивать,но время левых пенальтей и удалений для Динамо закончилось,должны сами забивать.
Ответить
4
6
жажа_the_best (Харьков)
Динамо пора уже запомнить, что пенальти им будут давать исключительно в крайних случаях. Один за сезон может быть и вслывет.
Ответить
5
4
moderator
таврия19752009 (симферополь)
16.07.2013 12:43

Критикувати позицію експертів не заборонено, а їх особи - це зовсім інше. Перехід на особистості, як Вам відомо, у нас не вітається.
Ответить
4
1
Spokoyno (Киев)
Динамо підсуджують, а про ЯКИЙ матч ми баємо? Майже «Я свидетель, а что случилось?!» Підвал мислення та і тільки...
Нажаль, це рівень ... Зверніть увагу в останніх матчах пенальті «підсуджують» тільки у ворота Динамо. Але де-які у своєму розвитку до какаду не дотягують...
Ладно коли захисник зупиняв м’яч рукою, то ... може руку ПРИБИРАВ так НЕВДАЛО але воротар «шльопнув» Сільву по бутсі замість м’яча? То за два таких моменти треба хоч один пеналь призначати.
Може дійсно пригадаємо за що вилучили Коваля? Там взагалі нападник ніженьки рядом поставив та впав. Тут хоч пробав мимо зачепився та впав. Чи було бажання втриматись? Краще втримаюсь від коментарів.
ХА, а що робити, якщо навіть коняки коментують... навіть не читаючи. Хоча обидва сказали, що єдине виправдання, що м’яч попав до гравця ХМ і атака тривала...
Ответить
6
7
beat (Гепа-сити)
заголовок хоть исправьте, профи)
Ответить
4
4
EVB (Харьков)
​О, походу у ДК появилась крепкая крыша, судя по единодушию "экспертов" насчет "убийства ДК" в матче с Волынью. Оказывается, Шиков, падая, умышленно сыграл рукой после удара с метра, а Недилько умышленно сбил Данило, зацепившегося за его корпус (а как же рука Виды с Карпатами или многочиленные руки в матчах МХ, которые упорно не назначают?). Даже большинство болел на сайтах ДК признают, что никаких пенальти не было.
Странно, что "+72 с начала чемпионата" не вспомнили ))))
Ответить
8
9
волиняка (Луцк)
Шиков просто падав під м*яч, і руки були в природньому положенні, про Сілву взагалі мовчу, треба було ще жовту давати за симуляцію!!!
Ответить
6
9
Ольгерд (Бердичев)
Так любой игре рукой можно придумать "природнье положення"!Тут не просто 1000% пенальти а желтая Шикову!Какое природнье руки как у пингвина идущего на взлет !Движение руки к мячу, прерваная голевая передача на Аруну,ну и пенальти на Силве менее очевидный но тоже был!ЖелтаяСилве?Психушка пляшет!
Ответить
5
3
Костенко Вадим (Харьков)
Ржу нимагу)
В Киеве 100% пенали которые не назначили по вине ХАРЬКОВСКОГО помощника, дважды подчеркнули, а в Харькове пеналя не было)))
Ну-ну, давайте и дальше так оценивать)
И еще, недоброжелателям Кварца, Кварцяный дал украинскому футболу несколько звезд первой величины, из тех что на ум сразу приходят это Папа, Девич, Хач, а что дал украинскому клубному футболу Блохин?
Вопрос риторический.
Ответить
11
9
sash (Kiev)
Хача, обтесывал еще Газзаев, Семин и теперь Блохин. Девич уже больше 5 лет по чуть-чуть прибавляет, так же как Зозуля и многие другие, кто играет в Премьер Лиге.
Также можно сказать, что Блохин Ленса открыл или научил играть, как Кварц Девича.

Ответить
5
6
таврия19752009 (симферополь)
Обтесывает Блохин??Да у них там конфликт не слышали
 
4
6
андеграунд (Івано-Франківськ)
в минулому чемпі - в останніх десяти турах - динамо, тільки те шо я бачив на власні очі, 15 раз грало руками в своїй штрафній.... і кожен раз шебеки віщали, шо або м яч найшов руку, або до руки був метр (хоча насправді не менше чьотирьох), або - про цей епізод взагалі не варто говорити... я розумію, шо цей сайт рекламують на 2+2, але так тупо тролИти...
Ответить
9
7
Volynyak@ (Луцьк)
От якби ще після слів зовсім, зовсім незалежних зекспертів очки ДК плюсували б!

PS. Зробіть щось на сайті, сьогодні вже третій раз реєструюсь! надоїдає!
Ответить
2
2
moderator
Що значить третій раз реєструєтесь? У Вас акаунт з 2010 року.
Ответить
2
2
viktor.28r (луцк)
когда хочеш оставить комментарий , запрашивает логин и пароль
 
1
3
belarus_1978 (Харьков)
Леоненко вон уже договорился))
Ответить
5
3
таврия19752009 (симферополь)
Думал может в новом сезоне будет объективно а нет.Мяч попавший в руку в игре Динамо это ОБЯЗАТЕЛЬНО пенальти,а если такой с Металлистом то Необязательно))
Ответить
4
9
belarus_1978 (Харьков)
Ну как бы это нормально,кушать всем хочется,главное что бы их мнение резко на арбитров не перешло.
Ответить
2
4
Пiвоборонець (Харкiв)


Македонці - західні болгари. Принципової помилки немає)


Угу, а украинцы = южные русские, а хорваты = сербы-католики? А норвежцы = северные датчане?

Ответить
6
6
mpr0st (Lviv)
Суддя з Макіївки, який апріорі вболіває за Шахтар, відверто і нагло судив проти Динамо.
Ответить
11
11
moderator
mr_neyasit (Хайфа)
16.07.2013 08:48
ser-gio (kiev)
16.07.2013 10:31
Dimonych (FCSD) 16.07.2013 11:17
Попередження. Утримайтеся від необгрунтованої критики журналістів та експертів.
Ответить
4
5
таврия19752009 (симферополь)
Извините а кто подводит черту под обгрунтовостью??))
Как по мне критика вполне заслужена.
Или опять банят неудобных?
Ответить
2
4
Dimonych (FCSD)
​о, динамовские неадекватные статьи в виде автора вернулись.
Ответить
9
10
sc-tavria (Симферополь)
​Момент с офсайдом у Дуду и Гармаша на 88-й минуте - это просто клоунада. На пас четко откликнулся Дуду, бежал он на мяч, то есть принимал активное участие в эпизоде. Но в последний момент уступил его Гармашу. Это 100%-ный офсайд. Или Шебек со Ступаром не знают, что для офсайда не обязательно касаться мяча, а достаточно принимать активное участие в моменте?
Ответить
11
9
CHAMPION (Одесса)
37b26683b40c1a2_tmp
Какие там ошибки? Просто Волынь сделала ДинамЕ вот так, как на фото)​
Ответить
12
11
Almaz (Донецк)
Два сапога пара. На повторе Англия-Норвегия норвежец в обнимку бежит с англичанином, не дает ему выпрыгнуть, а для Шебека - это борьба за позицию. Правильное место ему определил Коллина. На этом сайте смешить людей.
Ответить
9
5
ser-gio (kiev)
Шебек - впечатление о нем хорошее, Козлины не убоялся
Насчет пеналей, то 100% уверенности у меня нет
1. случай с рукой- скорее пеналя не было. Был похожий прецедент, когда игрок уперся рукой в землю и в нее попал мяч - так это из той же серии. 100% умышленной игры не было, рука в природном положении, руку убирал вниз.
Виноваты тут ФИФЫ, которые усложнили правило руки так, что нужно бегать с калькулятором.
2. Силва. тут 50на50. 100% воротник в игрока не играл.
а вот спецально цеплялся Силва за воротника (всем известный стиль Зозули) или нет - так и не смог решить.
С другой стороны, Зозуля это делает намного топорнее - и прокатывает. Поэтому я бы пеналь поставил.

Но это не оправдывает ни в коей мере Динамо и его игрулю. Игра уже давно сводится к академичной игре и пассивному ожиданию ошибки соперника или пенальти. Апофеозом этой тактики было "Миля упал - Аля захерячил".
Ответить
7
7
z111965 (Kharkiv) (Харків)
Треба було дивитися на стадіоні матч в Харкові, щоб зрозуміти цинічність суддівських рішень Годуляна - ледь не зламав гру, підсвистуючи в бік донеччан, в тому числі під час швидких контратак Металіста, не приймаючи цілком очевидні рішення, а штовханина/шарпанина - це він спровокував!
А перша жовта у Металурга? Якби не стадіон - взагалі не дав би за наглюче збивання Марлоса на нашій половині, дістав картку секунд за 15! Гравців 5 Металурга награли на жовті, тому що Юра Максимов їх так налаштував, а Годулян - як прикривав!
Таких заангажованих арбітрів - зневажаю! Професійний кілер, буде твоє Динамо там, де йому місце за грою!
Ответить
5
16
belarus_1978 (Харьков)
Не надо сильно обижатся,товариш Годулян мог бы отсудить так что Харьков влетел бы ,поверь он это умеет и делал не раз,мог бы офсайд у Девича замеить,мог бы пару пеналей назначить,и Папу удалить(просто так).А то что ирали грязно,это точно,но кто не играет против нас так,практически все команды.
Ответить
5
2
kotigorok (Чернігів)
А що тут незрозумілого по Києву? Даміри добре проінструктували суддю з рідким прізвищем з Макіївки. А боковий з харкова й так рад старатися.
Ответить
13
13
belarus_1978 (Харьков)
Меня порожает то, что наши судьи вдруг научились судить.Да есть моменты,но не в одной игре я не заметил предвзятого отношения к одной из команд.Я думаю что кто то снял с плеч судей нагрузку за результат одной из команд,конечно не уверен что так продлится долго,но очень этого хочется.
Ответить
9
10
oleg_lutsk (Луцк)
Цікаво подивитися на цих експертів, коли би вони йшли в підкат і при цьому тримали руки вздовж тіла!!!
Ответить
9
8
lexa29 (Nova Kahovka)
​гы гы, когда в матче с Карпатами динамовцы играли в своей штрафной руками как хотели, все было по честному, а тут видите ли пенальти )) а Силве надо было показывать желтую, ну или хотя бы букет цветов вручить. Красиво падал!
Ответить
11
11
driks2009 (Sumy)
В похожей ситуации как игрок волыни(мяч попал в руку) был Вида в прошлом чемпионате,и тогда его пенальти не поставили тоже аргументируя тем что была маленькая дистанция между игроками,и он не успевал убрать руку
Ответить
11
8
Тоже Харьковчанин (Харьков)
Как мне это нравится...матч Динамо - 100% пенальти. Матч Металлиста - аналогичный эпизод - 50/50...

Вы лучше вспомните, сколько раз гораздо менее "случайно " в прошлом сезоне попадал мяч в руку Виде ( который кстати, и в этой игре мог бы получить две желтых, но об этом наши эксперты молчок ).
Ответить
22
13
oleg_lutsk (Луцк)
37-ма хвилина. Прибравши під себе в межах карного майданчика Дмитра Немчанінова, динамівець Андрій Ярмоленко виконував справа передачу на Лукмана Аруну. Не вийшло, бо на шляху м’яча опинився Ванче Шиков. Луцький болгарин зірвав атаку, але з допомогою руки. Арбітр на одинадцятиметрову позначку не вказав.

Шановна редакція. Шиков не болгарин, він македонець!!!!
Ответить
11
1
Adamsf (Киев)
Это здорово меняет дело.
Македонцам играть рукой у себя в штрафной можно
Ответить
11
13
shiko777 (Одесса)
Просто никто не сказал что расстояние до игрока было маленькое и он бы физически не успел убрать руку. Задолбали такие эксперты-когда им надо перекручивают как хотят....
 
10
8
simpson (Kiev)
Подумаешь, был македонцем, стал болгарином...
Это он еще легко отделался. Кварцяный и не такое с людьми делает )))
Ответить
17
2
oleg_lutsk (Луцк)
Ви краще на Блоху дивіться. Кварцяний робить ГРАВЦІВ, а ваш головний троль що? Тупо косить бабло, і забив болт на всіх, фанів в тому числі!!!!
 
10
13
z111965 (Kharkiv) (Харків)
Македонці - західні болгари. Принципової помилки немає)
Ответить
6
3
Пiвоборонець (Харкiв)
В цивилизованных странах принято не комментировать работу арбитров, ибо это приведет только к накалу страстей, а они живые люди и у них нет 4-х повторов со всех ракурсов. Исключение - это ну ОЧЕНЬ явная ошибка, на грани или за гранью скандала.
К примеру, взять вчерашний матч Металлист-Метадон, я могу сделать нарезку и комментарий как Годулян убивал Металлист, а могу сделать как Годулян убивал Метадон - вам какую?
Ответить
14
10
simpson (Kiev)
Нам бы про то, как Годулян убивает себя...
Ответить
12
3
0003725008 (Вишнёвое)
А есть " Свисток по...Английски,Испански,Немецки..."? Никто из судей игру не испортил .Да об этом никто и не спорит. Выигрывать надо не за счет судей. Всем.
Ответить
8
6
Solomir (Львів)
З того як розібрали епізод з Даніло Сілвою посміявся на славу :)
Коли людина біжить на швидкості і перечіпається за бар'єр то падіння відбувається відразу, а не в стрибку на чотири метри ... тут можна лише сказати що симулянт з Даніли ніякий, а арбітрам раджу спробувати через не помічений бар'єр пролетіти в повітрі 4 метри ...
Ответить
18
11
Агент007 (Ковель)
Динамо - Волынь. Где момент с фолом Хачериди? Почему разбирали только ошибки в пользу Волыни?
Ответить
22
13

Новости Футбола

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус