ЄВРО-2024
ЄВРО-2024

ЄВРО-2024 - результати і розклад матчів, турнірна таблиця, новини.

Фоменко: Якщо Селезньов потрібен такому клубу, як Шахтар, чому він не може бути в збірній


Наставник української збірної відповів на питання журналістів

Фоменко: Якщо Селезньов потрібен такому клубу, як Шахтар, чому він не може бути в збірній


Напередодні останніх контрольних матчів "синьо-жовтих" перед стартом фінального турніру головний тренер збірної України Михайло Фоменко розповів про мікроклімат в команді після інцидентів з бійками, роботі Андрія Шевченка і поділився очікуваннями від поїздки на чемпіонат Європи.

- Михайло Івановичу, ви вже оголосили попередню заявку команди. Можна сказати, що на Євро-2016 у "синьо-жовтих" буде оптимальний склад?
- Втрат немає, поки всі в строю, живі-здорові. Попереду ще навчально-тренувальний процес, будуть контрольні гри. Дай бог, щоб ніхто з футболістів не отримав травми, а навпаки, всі проявили себе по максимуму і були готові віддати всі свої сили і вміння на поле. Попереду ще два тижні - готуємося.

- Наскільки добре ви встигли вивчити суперників або розбір ще попереду?
- Інформації про кожну команду більш ніж достатньо. Є відео і контрольних ігор наших суперників, і конкретних гравців, які виступають в різних чемпіонатах. Потрібно цю інформацію правильно подати, надати її футболістам в потрібному обсязі - щоб не мало і не дуже багато, а дозовано. Тоді вони її сприймуть і будуть знати, чого від кого чекати.

- Ви особисто дивилися умови, в яких буде жити і грати збірна України?
- Ні, там були наш менеджер Сергій Барановський, а також Андрій Шевченко. Було кілька варіантів для облаштування табору, вибрали підходящий в Провансі. Інші учасники фінальної частини також мешкають недалеко від нас, все компактно.

- Неможливо обійти стороною інциденти з бійкою гравців "Шахтаря" і "Динамо", а також сутичку Ротаня і Зозулі з арбітрами. Роман припустив, що такий струс може піти на користь збірній, мовляв, всі виплеснули емоції, а тепер об'єднаються заради єдиної мети. Ви згодні з такою думкою?
- Якщо люди бачать в цьому щось позитивне - добре. Але сама по собі подія негативне. Дай бог, щоб весь цей негатив пішов і залишився тільки позитив. Всі прекрасно розуміють, що собою являє команда, - це сім'я. Якщо в родині такі взаємини - це ж вже не сім'я!

Є певні принципи. Того, хто їх порушує, доведеться прибирати. Футболісти самі це прекрасно розуміють. Так що все залежить від них. Зі свого боку інформацію ми дамо, будемо розмовляти, розмовляти. Просто не покажемо це публіці, не будемо виносити сміття з хати.

Ми завжди вимагаємо від хлопців, щоб емоції були спрямовані не на руйнування, а на творення. Будь-яка людина будь-якої професії по крупицях створює собі авторитет, імідж, а руйнує одним махом, вчинком. Вже потім, коли гравці заспокоюються, "приземляються", самі розуміють, що дійсно вчинили неправильно і так робити не можна.

- Андрій Воронін висловив думку, що помирити всіх повинен Андрій Шевченко - він добре знає футболістів, сам тільки недавно завершив кар'єру гравця, з багатьма разом грав і проти багатьох. Чи згодні?
- А хіба Шевченко не входить до тренерського штабу збірної? Це його обов'язок! Природно, він допоможе, причому вже як тренер. Так, він знає хлопців як гравець, але повинен вже з іншої позиції їм все пояснювати. Гравці прекрасно розуміють, хто їм це говорить і навіщо.

- Як Андрій Миколайович влився в тренерський штаб? Як справляється зі своїми обов'язками? Відчутно вам допомагає?
- У нього все нормально виходить - як і має бути. До Андрія немає ніяких претензій по відношенню до роботи, взаємовідносинам в колективі - він займається своєю справою. Звичний футбольний процес для нього триває, але вже на іншій мірі.

- На відновлювальний збір ви дозволили гравцям взяти свої сім'ї - це поширена практика?
- Вважаю, від такого збору вплив буде позитивним. У хлопців дуже багато часу йде на роботу, і вони подовгу відсутні в сім'ях. Тому час, який вони провели в Італії з дітьми, дружинами, дасть позитив.

- З чим у вас у вас асоціюється Франція? Вам подобається ця країна?
- Я бував там і як гравець, і як тренер, тільки на відпочинок не їздив. Відпочивати люблю, як правило, на батьківщині. З негативного можу відзначити те, що відбувається не тільки у Франції, але і у всій Європі, - нестабільна політична ситуація, теракти. Дай бог, щоб вони ні в якому разі не торкнулися ні нас, ні інші збірні, ні уболівальників... А інфраструктура для проведення Євро там на гарному рівні.

- Гравці після закінчення чемпіонату отримали вихідні, а у вас був відпочинок? Як провели час до збору?
- У нас, тренерів збірної, такого інтенсивного процесу, як в клубах, немає, в основному ведемо роботу по збору інформації. Так що спеціальних вихідних не було - ми поєднуємо роботу з відпочинком. Взагалі в Києві я тільки працюю, тут у мене є службова квартира, а живу вдома, в Сумах.

- Як можете прокоментувати зміну клубу Селезньовим і його повернення в "Шахтар"? Ви схвалюєте такий вибір?
- Як я можу схвалювати або не схвалювати такий, це ж рішення Євгена. Точно так же його рішенням було залишити "Дніпро", перейти в інший клуб, потім закінчити співпрацю з ним і повернутися в Україну. Це ж робив не 18-річний хлопчик, а дорослий чоловік, причому усвідомлено. Якщо він потрібен такому клубу, як "Шахтар", чому він не може бути в збірній?

Оцініть цей матеріал:
Джерело:
"КП в Украине"
Коментарі
Увійдіть, щоб залишати коментарі. Увійти
papa12345 (Львів)
Впопучлєнців забери з дамовмірних, нікто не буде стріляти.
Відповісти
2
1
Повернутись до новин
Коментарі 52
papa12345 (Львів)
Впопучлєнців забери з дамовмірних, нікто не буде стріляти.
Відповісти
2
1
Dnepr-75 (Днiпро)
крысчанин заблудился, на футбол ru иди.
Відповісти
6
4
Sins (Київ)
По Селезнёву надо разбираться и смотреть, как он играть будет если парень докажет, а он может, значит молодец!
С футболиста много не возьмёшь, вся жизнь в игре, чётко на позиции, очень мало кто книги читает, многие больше 9 классов не заканчивали, те кто профессионалы вообще не ориентируются в реальной жизни, надо понимать что такие люди они как дети вплоть до 30 лет у них везде крайности ... а вы по себе судите, всё в нашей жизни имеет свою цену! Вон Гладкий тоже перешел в Динамо и даже не подозревает о своём поступке, вон Зозуля как себя повёл и только через несколько суток понял что это всё дети смотрят, и таких примеров тысячи.... футболист это как шахматная фигура не больше не меньше!
Відповісти
3
3
наварін (Київ)
На мій погляд діло не в освіті, а в менталітеті. Я не знаю, наскільки рівень освіти Р.Зозулі відрізняється від Освіти Сєлєзньова,але Роман відриває від себе і своєї сім"ї свої гроші і витрачає їх на користь ранених українських вояків, тратить на обороноздатність, а Женя ради себе і своєї сім"ї поїхав бариню танцювати перед тими хто спияє знищенню українців. Правда у Сєлєзньова є для такої поведінки виправдання--(он с дангбасса, как гаарітсца)
Відповісти
2
4
Степанович (Ивано-Франковск)

Правда у всіх різна і Донбас не потрібно було бомбардувати з-за того,що там інша думка.Простий народ легко обдурити,що в Києві,що в Донецьку.Це і демонструють зараз сильні(шахраї) світу сього.
 
3
2
Степанович (Ивано-Франковск)
 
1
2
Aleksandr.t (Донецк)
Последняя провокационная фраза выглядит "выдуманной журналистом" в целях придать статье ажиотаж. Не верю что Фоменко додумался "ляпнуть" такое. Хотя вызов Селезнёва это факт неоспоримый. Одного не пойму - зачем? Зачем вызывать игрока который в нормальном ритме не играл вот уже как пол-года и скорее всего не сможет на евро показать ничего! Притом Селезнёва многие болельщики ожидаемо не примут. В общем ошибся МИФ как мне кажется.
Відповісти
2
4
Степанович (Ивано-Франковск)

Спасибі всім адэкватникам.Ганьба ватникам і вышиватникам.Коли ви навчитеся об'єднувати ,а не розділяти.Фоменко поганий,він же вивів збірну,все-одно поганий.Михалика викликати треба рятувати хлопця,головне,щоб приїхав,а в збірну ми його не візьмемо),а Тимощука судити за зеніт,ні відрахувати його, півзахисників багато і так,нехай помучиться...мільйонер,а то газпрому скики років допомагав,втім і селезньов бідний пацан,коли йому та кубань поверне,нехай хоч з борної отримає аванс,нам вчора дали по 500грн.Все йде своєю чергою,без Вас Бог все розставить на свої місця.
Відповісти
5
5
TIRAN (Донецк)
"патриоты", гонящие на Тунца и Бутко за их переходы в российские клубы, вопрос вам:
а какого *** вы (многие, если не большинство) здесь пишете по-русски? как это укладывается в ваши "патриотические" рамки? не пробовали ли с себя начинать, радеющие за нацинтересы?
Відповісти
5
9
Парус2 (від Сяну до Дону)
потому, что мы выходцы из Киевской Руси, это свинорылые пусть пишут по монгольски, им это больше подходит.
Відповісти
7
4
Виктор Синельник
Ну и как укладывается в твои "патриотические" рамки - ЧО НИ ПАРУСКИ - TIRAN ????





Відповісти
2
2
bombard (Харьков)
Когда его не взяли на товарняк и объяснили это плохой подготовкой, я сразу сказал, что это фальшь и что тренеры просто боятся гнева урапатриотов. Теперь убеждаюсь, что тогда был прав.
Відповісти
3
4
Виктор Синельник
Травму получит - кто детей кормить будет ?
Відповісти
5
0
NikeFootball (Івано-Франківськ)
Ха...Народ!Яка петиція???Є спортивний принцип!!!Будуть хлопці готові та не будуть негативно себе вести в колективі і т.і., то тренерському штабу вирішувати!!!Вони, що собі вороги???!!!УДАЧІ ХЛОПЦЯМ!!!
Відповісти
6
3
Yarik-11 (Кіровоград)
Фоменко выгони этих тварей со сборной пока не поздно. Нам болельщикам такая команда не нужна. Это не просьба а требование!!![/*][/ol]
Відповісти
9
4
Yarik-11 (Кіровоград)
многих поддержую пока селезень и будко в сборной я за такую сборную болеть не собираюсь!!!
предал страну свалил в расею там гнида и живи. как тренер сказал он не мальчик чтоб не понимать что делает. карьера карьерой работа работой но нужно понимать что творит
Відповісти
9
4
ser-gio (kiev)
единственный выход из ситуации есля ярмола сказал спасибо кучеру))
Відповісти
1
1
Парус2 (від Сяну до Дону)
даааа, тоже буду поддерживать отдельных футболистов. шлюха селезень может чуть чуть исправить к себе отношение если мы попадём на свинорылых ублюдков и он забьёт им победный для сборной Украины гол. тогда я признаюсь сразу не смогу сдержать эмоции. а МИФ просто кукла ..... мне честно говоря не понять как так тобой могут рулить, фу, противно. никакого чувства собственного достоинства.
Відповісти
6
4
mihalogia (Донецк)
Селезнёв нужен сборной, так как он понадобился Шахтёру. Гладкий не нужен Шахтёру, поэтому он и не нужен сборной. Всё логично и правильно. А так же Шахтёру не нужны:
Тимощук
Ротань
Зозуля
ЯрмоленГо
Гармаш
Хачериди
Непонятно, зачем тогда их вызвали в сборную?
Відповісти
7
6
luga_nova (Луганск)
странно что не вспомнил сколько раз он не нужен был Шахтеру )
Відповісти
5
1
Старичок (Киев)
К сожалению, Фоменко не единственный тренер, который не верит в свои знания и понимание футбола. Ему важнее мнение донецких тренеров и если они дают добро, то и Фоменко сразу начинает действовать по подсказке профессионалов. Ребров тоже не самостоятельный тренер. Он считает, что если Гладкий полировал скамейку в "Шахтере", значит он сильный игрок. Ведь в Донецке просто так не садят на скамейку, это надо заслужить. Вообщем Ребров согласен с тем, что уровень "Динамо" - это запасные и второй состав "Шахтера". Да, и последняя игра с "Шахтером" это ещё раз подтвердила. Вот и приехали. В этом случае надо отдать донецким специалистам сборную и пусть комплектуют её на базе "Шахтера". Там и так теперь полный комплект донецкого "Шахтера". Настоящий профессиональный тренер должен иметь собственное мнение и обязан отстаивать его при любых обстоятельствах.
Відповісти
3
2
Старичок (Киев)
К сожалению, Фоменко не единственный тренер, который не верит в свои знания и понимание футбола. Ему важнее мнение донецких тренеров и если они дают добро, то и Фоменко сразу начинает действовать по подсказке профессионалов. Ребров тоже не самостоятельный тренер. Он считает, что если Гладкий полировал скамейку в "Шахтере", значит он сильный игрок. Ведь в Донецке просто так не садят на скамейку, это надо заслужить. Вообщем Ребров согласен с тем, что уровень "Динамо" - это запасные и второй состав "Шахтера". Да, и последняя игра с "Шахтером" это ещё раз подтвердила. Вот и приехали. В этом случае надо отдать донецким специалистам сборную и пусть комплектуют её на базе "Шахтера". Там и так теперь полный комплект донецкого "Шахтера". Настоящий профессиональный тренер должен иметь собственное мнение и обязан отстаивать его при любых обстоятельствах.
Відповісти
8
3
наварін (Київ)
Був час коли Динамо було базовою командою збірної СРСР, і росіяни терпіли. А в даному випадку М.І.Фоменко і є настоящим професійним тренером, який навіть за рахунок хитромудрих комбінацій набирає тих футболістів, яким вірить.Мені самому не подобається що базовою командою збірної є не Дніпро і не Динамо. Та що поробиш, М.І.Фоменко- головний тренер , йому відповідати за результат, йому і підбирати виконавців.
Відповісти
4
4
Orest_ua (Kyiv)
ЦК КПСС на марше.
Відповісти
5
1
ПетроФ (Луцьк)
Напевно, я буду поганим патріотом, але якщо в збірній будуть Селезньов і Бутко, то мені буде рівнозначно як виступить збірна. Буду просто вболівати за окремих футболістів і бажати , щоб вони змогли себе показати в усій красі: Ярмоленко, Зозуля, Будківський (якщо любитель крабів не займе його місце), Степаненко, Гармаш. Коваленко. Це майбутнє нашого футболу, а ніяк не Фоменко з російськами гастарбайтерами.
Відповісти
7
4
Croatia (Днiпро)
Вимога до Президента Федерації Футболу України та тренерського штабу Національної збірної України з футболу щодо відкликання з табору ЗУ Селезньова Є. та Будка Б.

Статус: триває збір підписів
Петиція №22/024275-еп. Подана 27.05.2016
Дата початку збору підписів: 27.05.2016
Відповісти
4
3
Igorotchok (Львов)
На матчах в ЧУ - свист при кожному, його дотику до м"яча, при кожному оголошенні прізвища "селезньов" по стадіону ! Селезньову - ГАНЬБА !
Відповісти
10
5
пионэрр (Киев)
А почему МИФ не продолжит: если Гладкий нужен ДК,то поча\нму он не может быть нужен СбУ?
Відповісти
9
1
shevid (Мерефа)
Молодец,Михаил Иванович,наговорил много,а нового ничего не сказал.)Главное чтобы обстановка в команде была здоровая и не надо нагнетать вокруг нее ажиотаж.
Відповісти
5
7
C.O.fan (Odessa)
Селезнев по нашим украински меркам - ТОП форвард!!!
Відповісти
5
10
Igorotchok (Львов)
З такою логікою можна взяти всіх футболістів Шахтаря у збірну ( українським паспортом ) і Динамо теж, а чим вони гірші ?
Відповісти
11
2
наварін (Київ)
М.І.Фоменко ніколи і ні в кого маріонеткою не був. А довизвав футболістів, тому що засумнівався в інших кандидатах. Фоменко дуже потужний тренер, і розуміється на можливостях футболістів. За результат відповідати Фоменку, йому і вибирати.Тим більше що на сьогодні кращого ніж М.І.Фоменко в Україні немає. Я розумію що прихильникам А.Шевчека хотілося б в головні Андрія. Люди.! А.Шевчеко уже с Наташєй Каралєвской недавно підняв пенсії українцям не пам"ятаю дояких висот. Дайте людині відпочити
Відповісти
4
11
ROCKY.vs.HAYE (Киев)
одно пусть скажет, чего Гладкий не в команде, тогда когда Бутко в ней....Селезень то тупой тунец, мозгов там не много...но бутка нафига брать он же ватное дерево....лучше б Девича взяли, который в рашу перешол до всего барагоза + Гладкого, который начал играть и забивать + того же Милю уже лучше взять в сборную чем Бутка с Тунцом
Відповісти
9
3
protivogas (Киев)

Я обіцяв створити звернення до ФФУ з вимогою відкликання цих заробітчан зі ЗУ. Своє слово дотримав. Якщо вдасться тепер зібрати 25 тис. підписів, то принаймні отриаємо оф. відповідь. Ні, то проковтнемо вчергове плювок та розвод фанів на прикладі із запрошенням тунця та Будка.

Вимога до Президента Федерації Футболу України та тренерського штабу Національної збірної України з футболу щодо відкликання з табору ЗУ Селезньова Є. та Будка Б.
Прізвище, ім’я, по батькові автора (ініціатора): Маленький Богдан Ігорович
Статус: триває збір підписів
Петиція №22/024275-еп. Подана 27.05.2016
Дата початку збору підписів: 27.05.2016

ТЕКСТ ЕЛЕКТРОННОЇ ПЕТИЦІЇ:Ми, представники громадськості, фанатських рухів та всі свідомі громадяни України вважаємо неприйнятним запрошення гравців Є Селезньова та Б .Бутка до лав Національної збірної України з футболу на період проведення фінальної частини Чемпіонату Європи з футболу у Франції 2016, оскільки зазначені футболісти чітко продемонстрували свою громадянську позицію, перейшовши після військової агресії РФ в Україні та анексії АР Крим до російських футбольних клубів і до останнього часу виступаючи в російській ФПЛ. Вважаємо, що запрошення вказаних гравців принижує гідність більшості представників фанатського руху та простих вболівальників, які вважають неприйнятним та образливим факт присутності і офіційне представлення України цими особами. Також вважаємо провокаційним та непрозорим дозаявлення згаданих гравців після церемонії офіційного прощання зі Збірною України в Києві перед її від'їздом до Франції , на якій ці гравці не були присутні, адже, очевидно, що факт їхньої присутності однозначно викликав би обурення з боку громадськості!
Просимо тренерський штаб Національної збірної України надати офіційне роз'яснення зазначеного інциденту, а також вжити необхідних заходів для того, щоб зазначені гравці в жодному разі не були включені до остаточної заявки Національної збірної України з футболу на період проведення ЧЄ з футболу 2016, оскільки вони своїми діями та громадянською позицією завдають значної шкоди іміджу та репутації Національній збірній України з футболу й, на нашу думку, не гідні офіційно представляти нашу державу на цих змаганнях.
https://petition.president.gov.ua/petition/24275
Відповісти
16
5
kuljlysyj (Тернополь)
А ти хто такий, щоб за всіх розписуватись?
Відповісти
4
14
Dnepr-75 (Днiпро)
он не за кого не расписуеться, за петицию будут голосовать желающие на офиц.сайте.
 
9
2
ПетроФ (Луцьк)
Тоді чого не довизвати Гладкого, адже він потрібен Динамо? А в Києві, нападники завжди, за рідким виключенням, були сильніші ніж в Донецьку.
Відповісти
13
2
Волынь (Луцк)
Во красавчик Фоменко, нужные слова подобрал:) Коротко и ясно, так чтоб стадо поняло)))))))
Відповісти
6
10
Your Frend
Уявляю як чмо лугандонське (селезень) всім дзвонило включно з фоменко, щоб його взяли до збірної, а старий дурень повівся, або й сам латентний лугандон та рашист.
Відповісти
13
12
friday13 (Івано-Франківськ)
- сєлєзьньов перейшов в рассєю, з якою в нас війна за донбас, яка забрала крим, яка вбиває українців, яка намагається створити малоросію, яка хоче знищити Україну і стерти з лиця землі українську мову.
- це ж робив не 18-річний хлопчик, а дорослий чоловік, причому усвідомлено.
no comments
Відповісти
14
10
ROCKY.vs.HAYE (Киев)
все одинаковые ватники, даже если они стоят у руля сборной Украины. Ничего своего нет, все что делается, то по указу кого-то....ну а что его и брали для этого что бы помыкать...хотели бы сейчас норм тренера для сборной Европейского и Мирового уровня, то сейчас бы позвали бы в сборную Мирона, пока тот свободен, а не кума как обычно....уже кумовство и до футбола добралось, профессионалов мало кто ценит....вот прийдет андрюша, то еще Мифа будут вспоминать как крутого тренера, который смог вывести Украину на Евро...хотя может я ошибаюсь, и шева выведет сборную на ЧМ, хз хз
Відповісти
7
2
Decoy7 (Украина)
если брать наши командные виды спорта , то помню у нашей баскетбольной сборной был такой тренер как Майк Фрателло , при котором сборная сделала огромный рывок... что же, надеюсь , что и у футболистов появится когда-нибудь действительно тренер , а не трус, которому указывают, что и как делать и с которым команда не может ЗАБИТЬ командам уровня ЧЕ
Відповісти
7
0
protivogas (Киев)
Старий совково-ватний маразматик з тенденцією до блювотної гри! Таким покидькам як тунец чи Будко однозначно не місце в збірній. І вболівати саме за збірну Фоменка у багатьох тепер бажання зникне. Мені досить було Рахитських. Але запрошувати тунця й Будука та й ще й "па-тихаму", заховавши їх від громадськості на івненті в Києві, де б цих покидьків заплювали би, - це верх цинізму і змахує на призначення кума Генпрокурором. Стиль подібний. Проти адекватних гравців ЗУ нічого не маю, але терпіти оцей совое на чолі збірної та яскравих сепарів й моральних уродів в її складі- це занадто!
Відповісти
12
10
shtrunc (Донецк-Хайфа)
Та когда же вы научитесь фамилии правильно писать? И чем тебе Ракицкий не угодил, тем, что гимн не поёт? Так может и ты не поёшь и слов не знаешь? Или пение гимна есть показатель патриотичности? Ты и тебе подобные уже допелись.
Відповісти
3
6
Sessinjo (Мукачево)
Старческий маразм
Відповісти
7
4
Сегезмунд (Харьков)
перефразирую - если Селезнев не нужен таким клубам как Динамо и Днепр - нахрена он нужен в сборной.
Відповісти
10
9
footboliare (Мир город)
ФФУ новое, но тренер старый
Відповісти
4
3
koral (Рівне)
Про Селезнева Фоменко просто лукавит. 100 пудово он его довызвал бы в любом случае. Просто дал ему время на адаптацию после этих переходов.
Відповісти
6
3
Гаринча (Киев)
Если по Селезнёву принимал решение сам то вопрос в конце звучит странно... по сути вопрос самому себе...
Відповісти
7
4
Старичок (Киев)
Значит Фоменко слабо ориентируется в качестве подобранного состава, если для него главным критерием является где играет или куда приглашен игрок. Сам он ориентируется на мнение тренеров "Шахтёра". Странная позиция главного тренера или проще - кому нужен такой тренер. Неважно как будет играть сборная на ЧЕ во Франции, главное, что там будет играть Селезнёв, который понравился тренерам "Шахтера".
Відповісти
16
5
Инспектор (Донецк)
МИФ просто марионетка, на него и внимания можно не обращать.
Відповісти
9
8

Новини Футболу

Найкращі букмекери

Букмекер
Бонус