Чемпіонат світу FIFA
Чемпіонат світу FIFA

Чемпіонат світу FIFA - результати і розклад матчів, турнірна таблиця, новини.

Україна - Косово - 3:0. З ніжністю і корвалолом


Підопічні Шевченка громлять косоварів

Україна - Косово - 3:0. З ніжністю і корвалолом


Україна - Косово - 3:0. З ніжністю і корвалолом - изображение 1Відбір до ЧС-2018. Група "І". Третій турУкраїна - Косово - 3:0. З ніжністю і корвалолом - изображение 2

9 жовтня. Краків. Стадіон «Краковія». 800 глядачів

Національна збірна України – національна збірна Косово – 3:0

Голи: Артем Кравець 31, Ярмоленко 81, Ротань 87

Україна: П’ятов – Бутко, О-др Кучер (к), Ордець, Е. Соболь – Степаненко – Ярмоленко, В. Коваленко, Зінченко (Ротань 63), Коноплянка (О-др Караваєв 79) – Артем Кравець (Зозуля 84)

Тренер – Андрій Шевченко

Косово: Уйкані (к) – Пердедай (В. Сулеймані 77), Пніші, Рахмані, Пачарада – Краєзю, Меха (Б. Беріша 54) – Рашіца (Зенелі 66), Шала, Валон Беріша – Мерічі

Тренер – Альберт Буньякі

Судді: Блом – Ланґкамп, ван Донґен (усі – Нідерланди)

Попередження: Валон Беріша 15, Краєзю 82

«Нас мають за ніщо. Приїхав із Вроцлава. У Польщі живу вже давно, тому нагоді побачити гру нашої збірної дуже зрадів. Але замість того весь день вистоюю поруч зі стадіоном в очікуванні дива. Вже п’ята вечора, квитків нам, мабуть, ніхто не продасть». То лише одна з багатьох типових історій. Люди з’їхалися з усієї Польщі, бо їм обіцяли, що в останню мить непорозуміння з краківським муніципалітетом ФФУ залагодить і на трибуни 15-тисячної арени потраплять всі бажаючі. Втім, час минав, а жаданих перепусток у доступі так і не було. Додому люди поверталися, впіймавши облизня. І, мабуть, тим, хто живе в Польщі, таки трохи легше. Бо ж без квитків залишилися й чимало людей, котрі прибули на матч з Галичини. Цікаво, навіщо був потрібен матч у Кракові, якщо на нього не змогла потрапила навіть дещиця бажаючих? Чи про польські принципи наші футбольні чиновники дізналися сьогодні?

Добре, хоч на полі українці були прогнозованими й логічними. Від самого початку. Адже у виставленому Андрієм Шевченком складі не було жодного сюрпризу. На поле вийшла точно та ж одинадцятка, яка розпочинала три дні тому зустріч у Коньї. Ворота захищав Андрій П’ятов. В обороні справа наліво розташувалися Богдан Бутко, капітан Олександр Кучер, Іван Ордець та Едуард Соболь. В середині поля в оберненому наконечником в особі Степаненка до власних воріт трикутнику діяли також Віктор Коваленко та Олександр Зінченко. На вістрі атаки грав Артем Кравець. З флангів атакували Андрій Ярмоленко та Євген Коноплянка.

Тренер гостей Альберт Буньякі в свою чергу після 0:6 у зустрічі з хорватами певні зміни таки вніс. Скажімо, в центрі оборони поряд з Албаном Пніші замість Авні Пепи зіграв Амір Ррахмані. В опорній зоні поряд із Херуканом Краєзю з’явився Албан Меха, а Валон Беріша, який грав на цій позиції чотири дні тому, на цей раз виконував роль лівого вінґера. Також тренер косоварів замінив нападника (Берсанта Целіну на Ведата Мурічі) і атакувального центрального хава (Арбера Зенелі на Геролінда Шалу). У воротах знову грав капітан Самір Уйкані. Фланги оборони закривали Фанол Пердедай (справа) і Леарт Пачарада (зліва). Справа в півобороні діяв Мілот Рашіца.

З огляду на подальші події то виглядає трохи дивним, але першими до карного майданчика суперників увійшли через свій правий номінальні гості. Однак пройти Соболя Рашіца не зміг. З того моменту домінування українців було тривалим і тотальним. Наша команда тривалий час володіла м’ячем, а загострювала гру попервах лише через правий край, де за підтримки Бутка дуже активним був Ярмоленко. Андрій впродовж перших десяти хвилин небезпечно пробив здалеку і двічі прострелив. Лівий фланг ввімкнувся лише згодом. Коноплянка спершу відзначився кросом на Ярмоленка (Андрій не дотягся до м’яча зовсім трохи), а потім, обігравши на фланзі Пердедая, замість віддати під удар Зінченку, пробив з гострого кута в зовнішню сторону сітки.

Ще одну цілком гольову комбінацію Коноплянці створили Соболь і Кравець. Перший пройшов з краю і віддав, а Артем, знаходячись на куті карної зони, коротко скинув. Коноплянка, маючи перед собою опікуна, намагався обвести його ударом у дальній кут, але у стулку не влучив. Натомість сам Кравець на 28-й хвилині, здавалося б, залетить після пострілу Бутка справа з м’ячем у ворота. Але Артем стрибнув перед порожніми воротами на мить пізніше, ніж було потрібно.

Забити Кравцеві судилося всього через три хвилини. Однак перед тим Україна ледь не пропустила у свої. Наші стоппери в купі зі Степаненком дали Мурічі аж надто багато свободи. Той бив метрів з 20-ти без перешкод. Добре, що по центру воріт, інакше зреагувати П’ятову було складно. А так Андрій відбив м’яч перед собою, а Рашіца добити кулю в сітку з 11-ти метрів не зумів. Та не було б щастя. Зсунувшись вперед, суперники оголили тили. Власне, Кравець, отримавши трохи свободи, з лінії карного майданчика відразу й пробив, а м’яч, ковзнувши по нозі оборонця, влетів по дузі точно у лівий верхній кут – 1:0.

Догравала тайм наша команда з повним відчуттям власної вищості. Навіть не проявляючи особливої агресії, українці створили ще два моменти, які цілком заслуговують називатися гольовими. В обох випадках косоварів врятувала надійність воротаря. Спершу Уйкані перевів над поперечиною постріл з-за меж карної зони від могутньої Ярмоленкової лівиці, а потім взяв м’яч намертво після того, як Зінченко пробивав на техніку метрів з 13-ти після скидки Коваленка.

З поновленням гри косовари спробували зустрічати суперників трохи вище, не давати суперникам вести поперечні перепасовки так вільно, як у першій половині. З одного боку, певного ефекту тренер Буньякі досяг. З іншого ж – українці отримали змогу проводити проникаючі атаки. Класичний приклад –випад на 50-й хвилині. Степаненко і Коваленко в два вертикальних паси через центр вивели з Уйкані на побачення Кравця. Ось лишень Артем занадто сильно з голкіпером зблизився і пробити воротаря не зумів.

Перша проведена наставником косоварів заміна говорила про бажання прискорити гру на фланзі. Замість опорного хава Мехи вийшов Бернард Беріша, котрий обійняв позицію лівого вінґера, а Валон Беріша спустився в опорну зону. Спершу виглядало, що суттєвого ефекту ця заміна не дала. Більше того, в епізоді, коли Краєзю підкотився під Бутка, арбітр мав підстави призначати пенальті, а дальній постріл від Коноплянки Уйкані відбив перед собою.

Проте наслідком тривалої домінації стала втрата пильності. Впродовж хвилини косовари могли забити відразу тричі. Спершу П’ятов перевів м’яч на кутовий після не дуже сильного удару з близької відстані від Мурічі. Після подачі корнера в оборонців влучив, залишившись в межах карної зони без опіки, Бернард Беріша. Після прострілу ж справа Рашіци нашу команду врятувало диво. М’яч від ноги П’ятова, який вийшов на перехоплення, пролетів над поперечиною.

Шевченко зрозумів, що з таким ставленням перемогу можна й втратити. І випустив замість Зінченка, котрому грати через три дні на четвертий з огляду на відсутність стабільної ігрової практики в клубі вочевидь складно, Руслана Ротаня. Сказати, що ця заміна допомогла українцям уникати надалі пожежних ситуацій поруч із ворітьми П’ятова не можна, але в атаці Руслан гостроти додав однозначно. Спершу Ротань, обікравши на лівому фланзі Пердедая, створив момент ще й для Кравця. Після скидки від старожила Артем пробив метрів з 17-ти по діагоналі поруч із хрестовиною. Трохи згодом Ротань після скидки від Коноплянки ударом з-за меж карної зони взагалі забив. Однак арбітр із причин, які з трибуни стадіону були непомітними, м’яча не зарахував (Коваленко був в активному офсайді і пригнувшись, завадив воротареві – прим.ред).

Щоправда, незадовго до цього моменту був інший. Той, через який гра могла перевернутися з ніг на голову. То Бернард Беріша, випередивши в межах карної зони Бутка, замкнув простріл справа. І влучив, на наше щастя, в поперечину.

Розв’язка ж настала тоді, коли Шевченко зняв з поля Коноплянку. Олександр Караваєв, щойно вийшовши на поле і отримавши простір на лівому фланзі, не став зловживати індивідуальною грою, а своєчасно віддав у центр карного майданчика на Ярмоленка. Андрій виграв позицію, прийняв і пробив. Усе геніальне – просто. 2:0.

Остаточно ж добив косоварів Ротань. Після передачі низом вздовж лінії карного майданчика від Ярмоленка Руслан пробив так само ідеально, як за десять хвилин до того – 3:0. З трибун залунало скандування «Шева, Шева!». Вперше публіка вітала Андрія як тренера.

Оцініть цей матеріал:
Коментарі
Увійдіть, щоб залишати коментарі. Увійти
yaspas74 (тернопіль)
Я бачу інший варіант.
1 Хорватія
2 Україна
3 Ісландія
4 Турція
5 Фінл
6 Косово.
Відповісти
5
0
Повернутись до новин
Коментарі 160
yaspas74 (тернопіль)
Я бачу інший варіант.
1 Хорватія
2 Україна
3 Ісландія
4 Турція
5 Фінл
6 Косово.
Відповісти
5
0
Michael_Fair (Львів)
Повністю з тобою погоджуюсь. Якомусь дірму він забити може "тим своїм аля фінтом" з приходом з флпнгу в центр а коли справа доходить до серйозних матчів де його майстерність?
Відповісти
2
12
2010 (хмельницкий)
ну все как всегда за СБУ забивают одни игроки ДК (бывшие, нынешнее) + иногда игроки ДД и так все 25 лет...
Відповісти
4
2
ivst (kharkov)
а кто играет за сборную Украины все эти 25 лет? все тренеры сборной - из Динамо, все игроки ДК в полном составе, даже сидящие на лавке, и даже с травмами, плюс половина дружественного ДД - в сборной, так кто может забивать, если других туда просто не берут последние 25 лет? защитники из ШД, так это потому, что в ДК вся защита иностранная
Відповісти
1
3
2010 (хмельницкий)
А кого брать в атаку у ШД??? Если там лет 10 одни бразилы заправляют???
 
3
0
мы за динамо (киев)
А Девіча і Едмара хіба не брали в збірну? Ще пригадуються один чи два молодих-перспективних, які як спалахнули так і потухли. А самим яскравим був у вас Рикун. Ну за нього сам все знаєш.
Захист в ДК ніколи не був весь іностранний. Зараз стабільно іностранний лише Віда. Останні позиції в захист ізовсім не іностранні.
 
1
0
cucumber (Киев)
Хочу спустить эйфористов с неба на землю. Пока мы сыграли с самой слабой командой в группе. Это - раз. Второе - сколько раз самая слабая команда проходила нашу оборону и угрожала воротам? Хватило бы на два гола при удаче? При благосклонной фортуне хватило бы, поэтому давайте не обольщаться, мы прекрасно знаем, как сникает наша команда после пропущенных мячей, как себя ведут наши игроки, когда у соперника вырастают крылья. И не надо забывать, что сейчас мы занимаем третье место, уступая хорватам и исландцам по два очка. Все испытания зборной еще впереди. Да, Коноплянка и Зинченко талантливы, но у них нет игровой практики в клубах, и не знаю, если это так будет продолжаться, рискнет ли Шевченко выпустить их в основе против тех же исландцев и хорватов на выезде? От игры Ковалено в сборной не вижу никакого смысла... Я своего мнения относительно тренерского "таланта" Шевченко не поменял, так как просто его не вижу.
вася огурцов
Відповісти
4
1
Spokoyno (Киев)
Та ладно Вам... хто вихвалює цю перемогу?
Половину навіть ображає перемога на футбольним карликом друга вимагає компенсувати витрати на валідол... стільки час нерви крутили. ;-)
Так 3 бали це те що повинні були отримувати... по грі майже у всіх купа питань. Тим більш турки після нас свій матч провалили... і тепер думай, вони "слабаки" чи ми та дорога їх так вимотали? Хорвати то дійсно справжнє випробування. Але і вони не змогли виграти у турків вдома та і фінів не дуже впевнено здолали. То на Косово у них був особливе налаштування.
Ісландці... будемо відверті крім "злагодженої беготні"... важко щось побачити.
Так що шанси у нас Є! Авжеж коли додамо в грі. Команда все ж таки перебудовується... є надія що покращить гру у тому числі і за рахунок "злагодженої беготні".
Відповісти
0
0
RJ Baker (Мариуполь)
Так уж вышло что надо радоваться что обыграли Косово. Хотелось бы еще три раза порадоваться с Финами и Косово в ответке. Но судьба группы будет решаться не здесь, а матчах с тремя топами группы - и здесь у нас 2 очка из 6-ти возможных и потенциально считаю по силам Исландии не проиграть, с хорватами 1 раз победить и турков обыграть дома и тогда есть шанс на 2-е место.
И кстати - насчет Коваленко подержу камрадов их Киева - без разницы что он из Шахтера за который я болею - пасы этого игрока были задуманы праивльно но исполнены крайне ужасно. Куча моментов запорото от того что игрок не умеет расчитать силу паса или придать мячу более менее точну траекторию. Голден бой - следи за игрой!
Відповісти
8
0
Next-R (Киев)
Есть нормальные болельщики, спасибо))
А есть "упоротые тролли", которые рогами упрутся и все вокруг себя завоняют. Обвиняя все и всех вокруг
Відповісти
1
1
paulokomarro (Lutsk)
Развязка наступила тогда, когда Шевченко снял с поля Коноплянку - 1000%.
Не може наша збірна грати коли два лідера ігнорують одне одного.
Відповісти
1
2
moderator
ser-gio (kiev)
10.10.2016 13:07
ricco-sc (Киев)
10.10.2016 13:22
Забллоковані п. 4.13 (повторно)
Відповісти
1
1
ivst (kharkov)
даже смешно наблюдать за яростными боями болельщиков в связи с игрой со сборной Косово))
ничтожность уровня этой команды - лично для меня - подтверждается хорошим уровнем игры Ярмоленко, который, как известно, отлично себя чувствует в играх именно против бессильных соперников, как за сборную, так и за Динамо, тогда как против сильных противников его вообще не видно на поле
второе подтверждение - это 2 попадания Коноплянки в створ ворот из 5 ударов, хотя обычно он попадает не более 1 раза из 10
Марко Девич - единственный нападающий за все историю сборной Украины - забил 3 мяча в одном матче (и трудно представить, что в обозримом будущем кто-то сможет сделать то же самое), но особой гордости этот результат у меня, фаната Девича, не вызывает, потому что то было в игре против Сан-Марино, и я не уверен, что Сан-Марино сильно отличается от Косово (во всяком случае, в футбольном смысле, потому что в смысле уровня жизни, конечно, отличается существенно)))
из игроков сборной во вчерашнем матче хочу отметить только Кравца (очередного 27-летнего молодого перспективного футболиста): это же просто позорище - сколько раз забрасывали ему мяч "на столба" из глубины к линии штрафной, и забрасывали довольно точно, ОН ПРОИГРАЛ ВСЕ, и это при росте 190! я помню, был в Металлисте такой бычок, Кристальдо, ростом, я думаю, Кравцу по плечу, так он подобных забросов выигрывал, как минимум, половину, а этот - ни одного! а когда с фланга делают прострел и на ворота набегают несколько игроков - Кравец бежит самым последним! у него в принципе нет шансов на то, чтобы забить, только если случится чудо.
Відповісти
3
6
moderator
max_lugansk (Луганск) 10.10.2016 05:48 ser-gio (kiev) 10.10.2016 11:02 ricco-sc (Киев) 10.10.2016 11:18 Попередження п. 4.13
Відповісти
2
0
Lera Khoma
Молодцы с хорошей игрой и заслуженной победой. Радует то, что и молодёжь и старики начали думать на поле и играть в комбинационную игру, да и то что много нанесли ударов по воротам, что неоспоримо принесли отличный результат 3 : 0 - браво!Удачи сборной и красивых побед - занять первое место в группе!
Відповісти
3
0
asa____ (Харьков)
Правильно говорил Штирлиц- запоминается последнее слово:). Коваленко в спарке с Зинченко - это классный ход. у нас наконец то появляется возможность выходить через средний пас в атаку. А не единственное тактическое атакуюещее действие- Ракицкий ближе к середине и грузит на фланг Ярмоле или Коноплянке ,а там как получится. Проблема в том, что при такой игре Коваленко играет глубже, а значит и бегает больше. и К 70й минуте просто сдыхает к черту. от того последние 20-30 минут, адские обрезки. Да и Степа играющий одного чистого опорника тоже задалбывается под конец, Турки когда зашевелились в конце второго - было видно, уже не успевал, от того и косил. Основа Коваленко-Зинченко у меня не возникает вопросов. А. Надо их наигрывать, ибо это наша перспектива, да и сечас они полезны. Б. Ротань не сможет так же интенсивно даже тайм отыграть, хотя понятно что в чем то одном- или в помощи Степаненко или в игре на атаку он будет эффективнее Коваленко.
Я не понимаю одного, почему меняют Зинченко,а не Коваленко? Коваленко после замены подымается вперед, но он уже еле ноги волочит и эффекта ноль, и назад уже не успевает. Или у Зинченко еще хуже с физикой?. Но имхо, замена Коваленко на Ротаня с дивана смотрится предпочтительнее:) (и в этом и в прошлом матче). Но тренерам виднее.
ЗЫ: Бутко, Соболь, Зинченко, Коваленко, 4 человека основы из молодых. Почти пол команды, а еще про Ордеца вспомнить и резкую смену игровой схемы. Да на фоне этой перестройки мы должны спасибо Шеве сказать, что сбу еще вроде бы и играет моментами.
ЗЫЫ: Ото Степа "рад" , что вместо трех опорников он теперь один в центре выжигать должен :). Ну ниче, пусть растет.
Відповісти
5
2
Коробка Михаил (Донецк)
короче.любая победа-это победа.
Відповісти
4
1
OlegUA (Тернополь)
Коваленко пора гнать из сборной, он во всех играх в которых играл был одним из худших игроков на поле! И эта игра не исключение, все передачи в ноги сопернику, много обрезок, вместо этого "таланта" должен играть Ротань, или Шахов. Такого бездаря как Коваленко в сборной давно не было. А тем кто требует назвать фамилию того кто должен играть вместо этого "игрока", советую посмотреть список игроков сборной и выбрать любого игрока центра поля, любой из этих игроков сыграет лучше чем этот "талант"!
Відповісти
9
5
недалековідКиева (Біла Церква)
а Соболь? он ведь сделал все чтобы косовары сравняли.. кроты, вам повылазило? да за такое Гонсалес два месяца в ДК сидел на лавке, при том что он ПЗ.... там Соболя нужно было сразу подсрачниками с поля гнать... а Бутко, я понимаю 3-0 , но он защитник и если б не побег Ярмола в конце?
Відповісти
3
6
powerful (Киев)
Согласен, Соболь не дотягивает, как в принципе и весь левый фланг уступал всему правому флангу, то есть Конопля в худших кондициях нежели Ярмоленко! Главные опасности воротам Украины шли с левого фланга, либо Конопля не подстраховывал Соболя, когда последний подключался к атакам, и не успевал в о время обрезок и контратак косоваров, либо и Соболь не сильно торопился забывая, что он в первую очередь защитник, а не полузащитник!

Так что может быть винил бы не одного Соболя за провалы на левом фланге, а и Коноплянку! ладно если бы эта парочка что то в атаке создала, то провалы в защите можно простить, а так....

В любом случае связка Ярмоленко-Бутко на правом фланге смотрелось более органично и в атаке, и в подстраховке друг друга в защите!

Насчет центральных полузащитников, опытный Ротань смотреля куда лучше чем подающие надежды Коваленко или Зинченко! Хотя может Ротань уже не тянет весь матч, и тренерам виднее, и потому и держат его на замену! Думаю Гармаш тоже смотрелся поактивнее и в атаке, и в помощи защите, единственный его минус по сравнению с Коваленко или Зинченко сильная эмоциональность!

Хотя именно с более слабыми командами может и надо обкатывать Ковалнеко и Зинченко, все таки перспектива видна в них! А на более сильных пускать Гармаша, Ротаня!
Степаненко на роли опорника пока норм! так понял все равно в одного опорника играем! с двумя бокс-ту-боксами, так как Коваленко и Зинченко к чистым плеймекерам отнести нельзя (как и Гармаша и Ротаня)!

То что Кравец хоть и не выглядит как лучшие представители центрфорвардов в мировой практике, но в каждом матче уходит с забитым мячем, и пару опасными моментами, отрадно! Пока лучший среди центрфорвардов на данное время (не то что считаю, что идеал, скорее из двух зол выбираем меньшее на этой позиции), самое главное чтоб и дальше набирал форму, а не расслабился!

на месте центральных защитников все таки связку Ракицкий Хачериди считаю лучшей! Когда в лучшей форме!
 
5
2
недалековідКиева (Біла Церква)
блеадь, что сделай каравай? отдал в центр штафной? .. да если б не левая Ярмолы-никуя бы не было.
Відповісти
6
7
мы за динамо (киев)
Він просто підкротовник і за це вже 4 бали. А кротівні і ще деяким згодними з чимось,- дивитись як працює з мячем Ярмоленко!!! Мовчати і дивитись!!! Може колись і вилізете з нір і почнете ходити.
Відповісти
6
5
Пiвоборонець (Харкiв)
Всё познаётся в сравнении. У нас 8 из 11-ти игроков сборной не взяли бы в основной состав команды из Сегундо, но в Украине они однозначно сильнейшие.
Так и Караваевым - мв меряем его эффективность не относительно Бейла, а относительно сегодняшней игры Жени.
Відповісти
7
2
Цап-царап (Харків)
115

https://youtu.be/R6FWoiBkBCU


Відповісти
0
0
vittor (Винница)
Жаль, что Шева сам уже не играет, если б вышел на минут 25 последних, рисунка бы не испортил.
А в остальном, с учетом соперника, нормально, но нет изюма.
Не дай бог финны отскочат, и фсе!
Как это ни печально, но играть некому! И веры нет. Хотелось бы, но нету! И то при том, что ни одной ТОП команды в группе нет. Да , хорваты традиционно сильны, но даже 8 лет назад мы с ними боролись за 2-е место успешно и это считалось в порядке вещей. А теперь это не наш уровень и никто даже не поспорит, ибо аргументов НЕТ!
Дай бог, чтобы я ошибался, и наша команда с 1-го места в этой несложной, но и непростой группе вышла на ЧМ. Это был бы фарт трижды круче, чем у Блохина .
Відповісти
7
0
Golfik25 (Киев)
вот уровень для нас соперников,кто уже сильнее Косово так потеря очков. п.с. Исландия красавцы
Відповісти
1
0
scorpius (Черкассы)
Читать умею, а ты походу нет. Я про Ротаня сразу написал, а до тебя с 10-го раза дошло, ну лучше позже чем никогда))
Відповісти
2
1
Shahter2012 (Донецк)
По Ротаню, замены ему пока нет,но и выдержать все 90 минут он вряд ли сможет. А вот на 45 минут вполне достаточно. А уж когда его выпускать сразу в основе или на замену это решает тренер.
Відповісти
6
1
powerful (Киев)
"По Ротаню, замены ему пока нет,но и выдержать все 90 минут он вряд ли сможет. А вот на 45 минут вполне достаточно. А уж когда его выпускать сразу в основе или на замену это решает тренер."

Да в этом плане Ротань напоминает Гусева в прошлом отборе, "опыт на один тайм" в силу возраста и физики!
 
2
0
Пiвоборонець (Харкiв)
Ну да, игроки не очень, но лучших-то в Украине нет!
Пожалуй, только на позицию Коноплянки можно найти игрока посильнее, но мы-то знаем потенциал Жени, поэтому и здесь Шевченко поступил по-видимому правильно, что наигрывал именно его.
Впрочем, если кто-то назовёт кого-то лучшего на другие позиции, то можно будет продолжить разговор на досуге.
Відповісти
6
0
Олексин (Н.)
"Цікаво, навіщо був потрібен матч у Кракові, якщо на нього не змогла потрапила навіть дещиця бажаючих? Чи про польські принципи наші футбольні чиновники дізналися сьогодні?" - знов таки, повертаюсь до того, що в першу чергу тут винувате ФІФА. Воно поза жеребкуванням втулило проблемну збірну нам в групу - з цього все і почалося. Нехай би і організовувало нам "домашні" матчі з цією проблемною збірною. І щоб враховувалися наші інтереси.
А вже потім слід говорити про те, що Павелко і К* вирішили не йти на принцип проти ФІФА і їхній про..б закрити власною сракою... В такій ситуації можливі і власні проколи, що і сталось у випадку з Польщею.
До речі: якщо ФФУ і винувате - то винуватий тут в першу чергу профільний підрозділ ФФУ; а саме: комітет національних збірних ФФУ.
Вербицькому не складе труда назвати керівництво цього комітету?
Відповісти
0
1
ramaio (Днепропетровск)
Конопе надо набирать форму. Пока игрок на тайм. Зозуля просто никак... Ротань на последнюю четверть - в точку! Остальной состав отыграл неплохо да и Ярмола в сборной красавчег!
Відповісти
7
0
slava2110 (Donetsk)
До второго гола нервы были напряжены до предела. Как бы не настраивались, а в глубине души считали косовцев заведомо проходимыми, а они оказались довольно зубастыми. Разочаровал Зинченко. Да и Коваленко много партачил. В общем-то молодёжь ещ1 наигрыВать да наигрывать. А в целом - молодцы!
Відповісти
5
1
ser-gio (kiev)
Вацко деградировал как комментатор - полный непрофессионализм с точки зрения футбола...
хвалил всех подряд, разгонял то, чего не было на поле))))))
Відповісти
6
2
Зритель (Харьков)
Говорят, чтобы забить гол, мало попасть в ворота - нужно ещё промахнуться мимо вратаря. Похоже. что кроме Ротаня это никто делать не умеет.
Відповісти
9
0
ПетроФ (Луцьк)
Коноплянка зіграв краще ніж в Турції, але і суперник був слабший. А для Коваленка немає різниці з ким грають, що в Турції що з Косово, був одним з найгірших в команді.
Відповісти
11
4
Rezerf (Чернігів)
Исландия уже 2-0 ведёт
Відповісти
1
0
usovvictor (Kharkov)
...так и должно быть, - с победой! Только не надо забывать кто против нас играл по уровню..., - это на будущее...
Відповісти
1
0
vituynia (Черкассы)
Ну свои три очка взяли и ладно.Хотя проблемы у сборной есть и их исправлять надо.Даже слабенькое Косово смогло устроить нам пару пожаров.Коноплянка даже с аутсайдером выглядел слабовато,всё же национальная сборная это не реабилитационный центр.Вот когда наберёт хоть какую то форму,вот тогда и милости просим в сборную,а пока Коноплянка самое слабое звено в команде.Тоже самое касается и Зозули,но этот в принципе, никогда и не играл,а просто носиться как угорелому по полю,пожалуй маловато для вызова в сборную.Плохо когда у тренера есть свои любимчики,которым несмотря на плохую игру гарантировано место в составе.Остальные нормально.Дождёмся матча с хорватами,там и посмотрим чего стоит наша обновлённая сборная.
Відповісти
4
2
Хиденг (Днепр)
С такой игрой и таким соперником надо было выходить Шевченке. Он бы наколотил.
Відповісти
3
3
наварін (Київ)
Нормально зіграла наша збірна. Взяла три очка. Коноплянка своєю поведінкою на полі - дратує.Вдала гра у Ротаня. І як на мене і Ордець каші не псував, і сьогодні і в Турції.
Відповісти
4
1
наварін (Київ)
Нормально зіграла наша збірна. Взяла три очка. Коноплянка своєю поведінкою на полі - дратує.Вдала гра у Ротаня. І як на мене і Ордець каші не псував, і сьогодні і в Турції.
Відповісти
5
4
shevid (Мерефа)
с победой.Играли первым номером сумбурно,как всегда.Лучше играли с Турцией но без победы,сегодня играли хуже,но с результатом.Что лучше?Риторический вопрос.По игрокам.Пятов-по такой игре трудно дать оценку.Бутко-игрок основы надолго.Соболь-сегодня хорош,но в сборной не надолго(хочу ошибиться)Кучер и Степаненко на своем уровне.Ордец-будем смотреть с более сильными соперниками.Коваленко остановился в своем прогрессе.Зинченко игрок основы,но надо больше уверенности.Коноплянка-хорошо.Женя находится в психологической яме.Тренер молодец что поддерживает и ставит в основе.Ярмоленко лучший на фоне остальных.Кравец молодец,как всегда забивает нужные голы (хотя и "корявые"))Лучший в защите и нападении.))С заменами Шевченко угадал.
Відповісти
7
4
Рибяк Коля (Львівська)
Ще якісь чмо...ки пробують Ярмолу обгадити
Відповісти
9
3
Витальер (Хмельницкий)
Эти игры показали что с правым флангом у нас всё нормально, а с левым, с центром поля, да и с защитой надо разбираться ( как говорил один персонаж ))) ). В нападении, к сожалению, альтернативы Кравцу нет.
Відповісти
10
0
ser-gio (kiev)
Победа это хорошо, поздравляю.
но вот победы бывают разные... например, победа 3-0 не есть разгром, если 2,3 мячи были забиты за 10 мин до конца, когда соперник начал чегото там шевелиться и пошел вперед.
Играть ВТОРЫМ номером против Косово - легко и приятно, да...
Не впечатлила игра... медленно и сыро, результат против слабейшей сборной - это хорошо...
Кравец - хорошо двигается, открывается - не было бы замечаний, но реализация/деревянность...
Ярмола - как с зиркой. В момент гола - не сбуратинил, молодец.
никаких пеналей и близко не было!
Коно - дно. Петряк, Караваев, Каменюка - кто угодно будет лучше. сборная не реанимобиль
Соболь - слаб в защите даже на фоне никакосово
защита - тоже не фонтан, смотрите 60 минуту
Відповісти
5
15
RockNRoLLa (IF)
"никаких пеналей и близко не было!"
бінокль в помощ :)
Відповісти
11
2
ricco-sc (Киев)
Там бинокль не поможет... Все намного печальней.
 
9
1
ser-gio (kiev)
повторы нужно смотреть, товарисч, или закусывать)
 
1
5
Michael_Fair (Львів)
Я не розумію що ви всі так наганяєте на то косово. Не забувайте це Балканьска команда гравці якої граю в Балканських клубах. А в футбол вміють грати. Тим більше вони відділились від Сербії так що можна сказати там половина гравців раніше виступали Сербію. Так можливо вона ще не зіграна, не має нормального тренера, але як на мене це набагато сильніша команда ніж скажімо якийсь там Гібралтар чи Сан-Марино чи Андора чи навіть скажімо Молдова чи Люксембург або навіть Естонія і матч з Фінляндією це підтвердив. І за пару років вона на мій погляд цілком реально може боротися якщо не за вихід на ЧС то принаймі за 4-5 місце або,враховуючи нинішній формат ЧЄ то навіть скажімо за вихід туда, як наприклад Фарери, бачете що хлопці витворяють. Тепер в футбол навчилися грати ВСІ!
Відповісти
12
0
kos57 (harkov)
Я так понял Коваленко родственник Ахмета и Павелко .КПД=0 особенно показательна 70 минута матча два подряд паса сопернику в ноги.Хорваты за такую обрезку уже бы наказали.НО ЭТО ДНО до сих пор играет полный матч.Коноплянку гнать метлой со сборной Караваева с Петряком наигровать.Оборону надо менять особенно Ордеца такое впечатление что пацан только сейчас в футбол начал играть.Ну а Кучер тут Исландии хватит.
Відповісти
12
7
veresen
Єдине тішить - це гімн України на стадіоні Пілсудського )
Відповісти
10
2
Spokoyno (Киев)
Три матчі - три голи ось показник, "обожнюваного" деяким хвафікцями, дерева... ;-)

По грі тут рахунок нормальний але так "карячится" з "сірою конячкою" то зайве. Молодь, як казав Шен про збірну СРСР, багато бігають але не відомо коли грають... Центрбекі навіть з далеко не найкращою збірною привезли декілька небезпечних моментів. Коноплянка хоч і зіграв краще але більше привертав уваги ніж створив... Андрій виглядав краще але, як і для Кравця - МАЛУВАТО БУДЕ! МАЛУВАТО!
Побачили ще один крок по створенню нової КОМАНДИ. Все ж таки перший тайм з турками кращий.
Будемо чекати, як далі буде продовжуватись будівництво нової команди...
Відповісти
11
3
ser-gio (kiev)
смотрю, тут купки восстали из пепла Евро, на котором дерево как раз показало свой объективный "класс"...
а щенячья радость от 3 голов в матчах с косоварами и уставших после евро сборников - не показатель))
Відповісти
3
5
Spokoyno (Киев)
как-как нашкрябати це просто, а от зрозуміти, що Ярмоленко забив половину голів збірної по одному у кожному матчі... мабуть купки сірої маси не вистачить.
Почитайте як оцінюють 4 гола КР7 Андорі? І ні у кого не виникло питання, що володар купки ЗМ куражиться над "карликовою збірною".
Я розумію ЯК ніколи не буде світовою зіркою... та злоба і заздрість виїдає розум але хиба можна цім хизуватися? Тим більш питання хто наразі у збірній виглядає краще залишається без відповіді. 3 голи + 2 паси з 6 результативних атак нашої збірної! Хто більше приніс користі в нападі? У єдиного нападника Кравця тільки 2 голи. Всі інші три паси та гол. Чи для перемоги треба не більше забити, а бути Вашим мазунчиком... наприклад, як Ракитський. Центрбек який програв більшість єдиноборств по Вашому кращий? Ах які ми віддані своєму дону.
 
3
1
veresen
Косово - це взагалі не збірна!
Відповісти
6
7
Michael_Fair (Львів)
Ця "не збірна" цілком могла в 2 таймі нам забити і не один добре те що добре закінчується але могли сьог
Відповісти
4
2
Michael_Fair (Львів)
огодні і програти щоб ти тоді казав.
Відповісти
2
3
scorpius (Черкассы)
Выиграли и ладно.
Оборона в принципе справилась на этот раз, но могли наказать.
Ярмола, Степа - хорошо
Коваленко, Кравец - норм, можно лучше
Зинченко - сырой и суетливый, пока не хватает солидности в его игре, но потенциал есть.
Ротань - имхо должен сейчас играть в старте, пока молодежь не окрепнет.
Конопля - ...
Караваев - а его еще брать не хотели.

У нас в группе уже прослеживается фаворит, это Хорватия, что ожидаемо. Мы будем бодаться за 2-е место и нам бы очень помогла ничья турков и исландцев.
Відповісти
12
5
ricco-sc (Киев)
А что Коваленко хорошо??? Что хорошо???
Відповісти
15
4
scorpius (Черкассы)
Не нервничай, это вредно)
Я написал, что нормально, а не хорошо, т.е. где-то на троечку. Матч не провалил, с партнерами взаимодействовал, были обрезки, но были и хорошие передачи.
 
3
9
leonov1 (Днепропетровск)
вот так у нас всегда - караваев сделал один навес ярмоленко попал в ворота с 5го раза и ай да караваев)))) а то что он 3жды потерял мяч за 15 минут...зачем это вспоминать)))он же караваев да и мода критиковать коноплянку который 3 раза потерял мяч за 80 минут и сделал 3 убойных паса которые обос.ли ярмоленко с кравцом не прошла))))
Відповісти
4
9
scorpius (Черкассы)
А я и не писал что Конопа ужасно сыграл, но по сравнению с самим же собой 2-3 летней давности, то сейчас он никакой. Очевидно,что у Жени спад в игре уже продолжительное время. Пытается не спорю, но как говорится не в попад.
А Караваев молодцом, вот он как раз в форме в этом сезоне. Дали бы ему больше игрового времени, то может и успел бы больше, чем одна обводка и голевой пас.
 
8
4
Lelik-DNEPR (Днепропетровск)
Отчасти соглашусь. Несправедливо именно в этом матче мазать Коно черным дегтем. Он нынче безусловно не есть лидером, сильно сдал в последнее время, тем не менее сыграл лучше чем с турками, самым слабым звеном в команде явно не был, из командной игры, там где она была, в целом не выпадал.
Одним словом, критиковать его есть за что, но китикика должна быть конструктивной.
 
7
0
genpet (Николаев)
За победу рад, но качество игры не вселяет надежды, на то, что мы выйдем из группы.
Відповісти
7
1
ricco-sc (Киев)
Коваленко в очередной раз "радует". 0 перехватов, 0 подборов, 0 отборов, и самое главное как для его позиции - 0 точных пасов в перед. Одна скидка в 1-ом тайме под удар Зинченко. Это ровно на 1 пас/скидка лучше чем Зозуля....
Відповісти
18
2
NikeFootball (Івано-Франківськ)
Головне результат здобули!!!А гра...атака ще пів біди...хоча Женя два матчі мав сидіти на лавочці...Крава старається, Ярмола на рівні, Вітьок в своїй манері - молоток, Тарас - без претензій.А от пара центральних захисничків ніяка, Яріка і Хачика треба, бо з хорватами не проканає!!!Фланги захисту норм,але в захисті треба більше працювати!!!
Відповісти
12
1
vlad920 (І-Ф)
Ті, хто вийшли на заміни - мають бути в старті. Сподіваюсь, Шева зробить правильні висновки. І Коно також.
Відповісти
16
0
Demetros (Николаев)
В Краснодаре на новом стадионе футболисты сборной России в товарищеской встрече принимали Коста-Рику. Матч завершилась мировой ничьей со счетом 4:3 в пользу гостей.
Відповісти
21
0
Rezerf (Чернігів)
4-й был забит на 92 минуте. Знакомо?
Відповісти
0
2
Michael_Fair (Львів)
Какая жудкая ирония )))
Відповісти
3
1
Male (Донецк)
Rezerf (Чернігів) 09.10.2016 в 21:01

Как только увидел причёску гл. судьи, подумал - педик. Так оно и вышло.
Ярмола - лучший. Артём - Красавец.
Ротань - старый конь...
Караваев - Коноплянка в запас.
В обороне пожарно, что с Хачериди?
Почему не бан!!!уважаемый админ???
Відповісти
7
8
Rezerf (Чернігів)
censored пропустил все мои слова. За что в баню?
Відповісти
4
1
pya22 (Знам'янська Хунта)
а за что здесь бан?
ну, разве что, за оскорбление ротаня...
Відповісти
5
0
ГенриВол (Проскурів)
Дивлюсь на пару Кучер + Ордець і стає страшно перед матчем з хорватами. Кучер хоч біжить до мяча, а в Ордеця такі очі, наче він перший раз людей і мяча баче.
Відповісти
22
4
Male (Донецк)
бляха муха!!!это комментарий всего матча...извините,если обидел кого, а то за шоколадный глаз без адреса лишают права зрения, хотя могу привести кучу неприглядных примеров...
Відповісти
1
7
Андрей Коваленко
Блондинка судья Бриенна Тарт заколебал.

Відповісти
11
0
romk-uki (Berlin)
Ну Шева ждет наверное пока раскроются Коваленко и Зинченко, но пока к сожалению в ущерб сборной. Ротань с его опытом намного полезнее, как оказалось.
Відповісти
21
6
Your Frend
І хто б забивав в тій кротячий сбродній, якби не динамівці та бувші динамівці? За які заслуги Коровельський виставляє в основі стільки кротів? Ахметка платить чи Ріанчо мститься за те, що його нагнали з ДК, та нашептує?
Відповісти
12
20
sva_19_52 (краматорск)
П'ятов із захистниками повинен забивати? Вар'ят!
Відповісти
6
5
max_lugansk (Луганск)
Ну ты и дыбилоид
Відповісти
8
2
Mongolchin (Стаханов)
Это ты очень мягко, но верно на 148%.
 
4
2
Dimonych (FCSD)
Бобер, перестань со своими нравоучениями прибегать на ветки болельщиков Украины, ты ресурсом ошибся.
Відповісти
4
6
Your Frend
Кротяра, не плутай вболівальників України з кротами. Це тобі не терикон.
 
4
5
balamyt (Boston)
Поздравляю Андрея Шевченко с 1-ой Победой ..а всех игроков СБУ с еще хорошей игрой и особенно Русика с ...Двумя классными голами...(пусть даже его деб..ил судья и не защитал. (как и двух пенальти в ворота Косова ...(и было бы 6-0 как и у Хорватии.)
Відповісти
11
9
ed.leon (Одесса)
Громят Косово - это 6:0! А это больше на недоразумение похоже! Когда 2 матча подряд бегает вингером абсолютно беспомощный Коноплянко, (не смотря на свою с полгода провальность без перерыва)! Когда Коваленко подряд вторую игру тупит, а его все равно ставят в основу! Когда Караваев просится, а его аж на 79 мин. пускают и сразу результат! Когда Ротань должен быть со старта еще вчера! И забиваем 20% из возможного созданного! А ведь есть еще Девич, Антонов... Какие там диферамбы(((
Відповісти
16
7
Rezerf (Чернігів)
КоноплянкА !!!!!
Відповісти
4
2
leonov1 (Днепропетровск)
Вы матч смотрели вообще? "абсолютнобеспомощный коноплянка" отдал 3 убойных паса в первом тайме 2 на кравца и 1 на ярмоленко...это он от беспомощности дал голевые пасы или нападение безногое? убогую игру сборной против дубля албании нужно рассматривать в целом а не следуя моде критикуя только коноплянку. вингеру что нужно стать центрфорвардом чтоб он вам забивал? а зачем же тогда нападающие в команде?Они там нафиг не нужны сказад Руслан ротань за 15 минут на поле забив два гола и показал этим кривоногим как надо забивать.Пока нападение будет транжирить моменты игры у сборной не будет хоть с 3 коноплянками
Відповісти
2
18
Spokoyno (Киев)
Може Ви і праві? Хоча абсолютно НІ!
Скільки невдалих дій при трьох "загострюючих передач"? Наприклад, два паса голкіперу суперника з вбивчих позиціях... Саме з такої і забив Ротань...
І не забувайте, що Коноплянку оцінюють як "ЛІДЕРА", а не "сірої" маси. Подивиться, як оцінюють окремі експерДи, гру іншого лідера... і це при його 3 голах та 2 гольових пасах у трьох матчах.
 
6
0
ГенриВол (Проскурів)
Коваленко родина якась Шевченко, Павленко, Порошенко? Народ, може хтось знає?
Відповісти
9
13
pya22 (Знам'янська Хунта)
Словарь Вильяма Шекспира, по подсчету исследователей, составляет 12 000 слов.
Словарь негра из людоедского племени «Мумбо-Юмбо» составляет 300 слов.
Эллочка Людледка из "12 стульев" Ильфа и Петрова, легко и свободно обходилась тридцатью...
здесь, из ее репертуара, хватит и трех - мрак, жуть и ого!
мрак - ира, жуть - реализация, и 3:0 - ого! ... когда и мрак, и жуть...
Відповісти
3
10
Рибяк Коля (Львівська)
Ще в грі з турками треба було міняти нулячого коваленка на ротаня і ми малиб зазар 7 очей.
Відповісти
14
5
romk-uki (Berlin)
Зачем ставить опять никакого Коноплянку и Зазулю?
Понравилось как сыграли Ярмоленко, Ротань, Бутко, Соболь и также Кравец приятно удивил, играл как настоящий нападающий.
Відповісти
16
1
kotigorok (Чернігів)
Скільки ще треба часу Шеві, щоб зрозуміти, що з коваленком у складі грати, що з гирями на ногах.
Відповісти
13
7
kotigorok (Чернігів)
Скільки ще треба часу Шеві, щоб зрозуміти, що з коваленком у складі грати, що з гирями на ногах.
Відповісти
17
8
Rezerf (Чернігів)
Он бегает за двоих. Такое тренерам-физрукам нравится.
Відповісти
12
2
Rezerf (Чернігів)
Как только увидел причёску гл. судьи, подумал - педик. Так оно и вышло.
Ярмола - лучший. Артём - Красавец.
Ротань - старый конь...
Караваев - Коноплянка в запас.
В обороне пожарно, что с Хачериди?
Відповісти
22
1
winter (Луцьк)
конфлікт хачеріді з шевченком, кучер і ордець не вистоять проти хорватів
Відповісти
13
3
katatonia (Київ)
Официальный сайт фифы гол у Кравца украл..
Відповісти
6
1
vismut (Запорожье)
"громят" это сильно громко... а если бы албанцы косовые открыли? а если бы не перекладина а 1:1? короче еле дотянули до второго гола, ну и спасибо мастерству Караваева и Ротаня! вот и натянули 3:0......
Главное победа, но печаль что Хорваты на выезде выиграли...редиски
Відповісти
20
3
Dimonych (FCSD)
Как только сменили Коно на Караваева так сразу забили. Почему Сашу сразу не вызывают?
Ротаня с первых минут не хватало, только он у нас так издалека сейчас пробить может (ковырялки Коно за удары не считаются).
Степаненко отлично отыграл.
В остальном стремная игра и судья - полный незанас. Что мы будем делать с более сильными сборными если с новосозданным Косово у нас так натужно? С Хорватами вообще страшно будет.
Відповісти
14
10
Лелик Одесский (Одесса)
Отдельно о судье : ................................................рас!!!
Відповісти
15
1
Hugo64 (PARIS)
ротань ещё в турции просился выйти ,Но выпустил дерево,,, зинченко воообще нненадо ставит, полный ноль, конопа старался НО...каравай молодчина сразу вошел в игру.....
Відповісти
10
12
konogon (Киев)
До гола Ярмоленко опять на нервищах. Но молодцы! С победой нас всех!
Відповісти
15
2
kostjan+ (теребовля)
В Турції нам призначають лівий пенальті, в цій грі не дають 2 100%-х в ворота Косова. Це що в ФІФА вже вирішили наперед нашу долю на рахунок ЧС 2018??? Всіх з перемогою!
Відповісти
10
1
ViktorUSA (Chicago)
ЖАХ!
Відповісти
9
10
Alchi_ (Чернигов)
З перемогою!!!
бо це головне )
Відповісти
19
0
mizu (Южноукраїнськ)
Судья пид..(меншинство).
Відповісти
17
0
Dimonych (FCSD)
Всех с победой!
Відповісти
22
2

Новини Футболу

Найкращі букмекери

Букмекер
Бонус