Первая лига
Первая лига

Первая лига - результаты и расписание матчей, турнирная таблица, новости.

Перша ліга. "Львів" - "Сталь" 0:2. Конкуренція зростає

Перша ліга. "Львів" - "Сталь" 0:2. Конкуренція зростає


«Львів» - «Сталь» 0-2.

«Львів»: Когут, Жук, Білий (к), Каваців, Мостовий, Чепурненко, (Мачуленко, 80), Грицай,(Маїк, 88), Яворський, Семенина(Мельник, 46), Танчик, Сікорський (Крамар, 26).

Головний тренер – Олександр Рябоконь.

«Сталь»: Пилипенко,Романюк, Білий, Кондратюк, Чеботаєв, Палагнюк, Колесниченко, Гавриш (к)(Мірошниченко, 86), Гордя(Окана-Стазі, 61), Колінс(Попступаленко, 66), Локтіонов (Сікорський, 75).

Головний тренер – Анатолій Волобуєв.

Голи: Палагнюк, 33, Єрмаков, 90+1

Попередження: Мостовий, 56, Мельник, 69 - Чеботаєв,72.

Сталь «прорвало». Дві «сухі» нічиї від початку другого кола-саме такий результат сталеварів був перед матчем зі «Львовом». У львів’ян настрій же був зовсім інший. Чудовий старт у першому матчі, у якому галичани здобули вольову перемогу проти «Кримтеплиці», продовжився поразкою від «Зірки», яка останнім часом набрала ходу. Тренери особливих ротацій перед матчем не робили і склади залишили майже без змін. Схоже на те, що команда Анатолія Волобуєва знайшла «свою» гру і «Сталь», зібрана з половини нових гравців потрохи зігрується. У Олександра Рябоконя зміни основних гравців зачіпили майже весь склад. Звідти і певна незіграність та невпевненість у діях. Матч проти «Сталі» особливого ажіотажу у місцевого населення не викликав. Тому матч відбувався майже при пустих трибунах.

Матч розпочався без небезпечних моментів. Гра у центрі поля та періодичні дальні удари від однієї та іншої сторони. На шостій хвилині Євгеній Чепурненко почав «пристрілюватися» та пробив метрів з двадцяти по воротах Анатолія Пилипенка. Проте голкіпер непогано зреагував на удар «дев’ятки» львів’ян та перевів м’яч на кутовий, який ніякої користі не приніс. Саме Євгеній і став автором наступного небезпечного моменту біля воріт «Сталі». Проте чудовий пас на хід Чепурненко не наздогнав і голкіпер, вийшовши далеко з воріт, забрав «круглого». Далі настала п’ятихвилинка для «Сталі». Спочатку на одинадцятій хвилині Віталій Гавриш пробиває по воротах Богдана Когута. Проте удар здалеку вийшов неточним і м’яч пролетів над перекладиною. Вже через хвилину той же Гавриш пробиває вже з гострого кута метрів з п’ятнадцяти - проте знову м’яч до цілі не доходить. Відповіли ж львів’яни так само «гостро». Іван Білий пробивав з дальньої дистанції, але значно неточно. Такі «гойдалки» продовжувались і далі. Наступна атака «Сталі»: Василь Палагнюк пробиває з гострого кута, проте це лише розминка для голкіпера львів’ян Богдана Когута.

Перший гольовий момент галичани створили аж на 25 хвилині. Михайло Сікорський пробивав впритул, проте чи брак майстерності, чи якісь інші причини завадили зробити це вдало і удар не вийшов. Напевне саме цей епізод призвів до того, що вже через хвилину Олександр Рябоконь його змінює на Антона Крамара. Саме Антон став зіркою матчу. Напевно засумував за грою. Як зазаначив на післяматчевій прес-конференції Олександр Рябоконь: Антон зараз знаходиться в важкому психологічному та фізичному стані, оскільки провів все міжсезоння у пошуках нового клубу. Проте це йому не завадило вдало війти в гру та створити кілька небезпечних моментів біля воріт алчевців.

А вже з хвилини двадцять восьмої почав назрівати гол у ворота львів’ян. Двічі за дві хвилини пробиває Ігор Гордя, проте голкіпер львів’ян парирує обидва удари. А вже через кілька хвилин непорозуміння у захисних редутах львів’ян призводить до голу. «Чудова» скидка на хід від оборонця – і рахунок у матчі відкрито. Василь Палагнюк вносить своє прізвище у протокол матчу на 33 хвилині. Після голу гра зрівнялась і вже до кінця тайму особливої небезпеки не виникало.

Після перерви гра категорично змінилась. Напевно, знову відповідні слова зміг знайти коуч львів’ян Олександр Рябоконь. Вже на 47 хвилині по воротах пробиває Євгеній Чепурненко, проте «круглий» став легкою здобиччю для голкіпера сталеварів. Через п’ять хвилин вже Володимир Танчик пробиває по воротах-голкіпер знову вступає в гру та переводить на кутовий. Подача кутового створює не менші труднощі. Це вже Іван Білий пробиває головою по воротах, проте неточно. Відповіли сталевари виходом сам-на-сам Колінса проти Когута. Богдан рятує ситуацію та забирає м’яч.

І ,здавалось, лише зовсім трішки не вистачає львів’янам для того, щоб зрівняти рахунок. Проте або везіння, або брак техніки так і не вистачило. На 73 хвилині гостро прострілює Володимир Танчик, проте простріл адресата не знаходить. Саме Володимир відзначився і у наступній атаці, коли у сольному проході обіграв трьох гравців «Сталі», проте безрезультатно.

І коли, здавалось, матч уже закінчиться з рахунком 0-1, сталевари забивають вдруге. Львів’яни пішли всією командою у напад, за що і поплатились. Контратака алчевців, простріл з флангу і Віталій Єрмаков з кількох метрів ставить жирну крапку у матчі. 0-2 і алчевці впритул наближаються до львів’ян у турнірній таблиці.

Післяматчевий коментар:

Олександр Рябоконь, тренер «Львова»:

- Перемогла більш досвідчена, більш уміла команда. Питань немає ні до арбітражу, ні до ще якихось факторів, переміг більш сильний суперник.

- Чого насамперед, на вашу думку, не вистачило для позитивного результату?

- Перш за все нам бракує елементарного – фізичних сил. Перших хвилин 30 ми нічим не поступалися, на мій погляд десь цікавіше діяли, а потім у суперника з’являється більше простору, більше часу на прийняття рішень. Це говорить про те, що ми не встигаємо, не хватає загальнокомандного руху.

- Заміна Сікорського на Крамара викликана незадовільною грою Сікорського?

- Так, Сікорський погано ввійшов у гру, важкуватим був, погано відкривався, багато браку було, це – суто ігрова заміна.

- З появою Крамара, згодом і Мачуленка, команда заграла агресивніше, цікавіше й впевненіше, чому вони відразу не вийшли на поле?

- Мачуленко після травми, дещо ризикували, випускаючи його на поле, навіть й на заміну, бо потрібен певний проміжок часу після такої травми. Ну і Крамар грати 90 хв. не може. Він виснажений, і фізично, і психологічно, після всіх переглядів у багатьох країнах, де він був.

- Чи вдастся команді відновитись психологічно після двох поспіль поразок?

- Ну, знаєте, будемо працювати над цим, бо те, що буде важко – зрозуміло, але ми знали на що йшли, тому, я думаю, як тільки більш-менш функціональних кондицій набере колектив, то нам буде набагато простіше. Для цього потрібен час.

Анатолій Волобуєв, тренер «Сталі»:

- Ми знали, що їдемо до одного із лідерів, а те, що «Львів» втратив майже весь склад то це нас не охолоджувало. Я бачив гру з «Кримтеплицею», не бачив у Кіровограді, проте кажуть, що перший тайм команда трималась. Гравці тут молоді, амбіційні,- завжди тут була хороша команда, ну, я думаю, ми сьогодні виграли по грі. Першу половину матчу ми грали дуже впевнено, а в другому таймі підсіли, бо дуже важко грати 26-го, а через три дні грати матч, на який потрібно добиратись 28 годин, тому знали, що нас на два тайми не хватить, але все рівно, впевнено довели поєдинок до перемоги. Команді Львова бажаю, аби вона збереглася й знайшлись люди, які будуть допомагати Кіндзерському в утриманні цього клубу, оскільки тут виконана велика робота. У нас також молода команда, тому я бажаю, аби Україна не втратила цю команду.

- Як вам молодь ФК «Львова»?

- Хороша молодь, трішки молодші за наших, у вас чотири чоловіки 91-го року, а так у нас також молода команда. Хороші львів’яни, б’ються до останку, стараються. Тут працює кваліфікований тренер. Я ж, як тренер, був радий, що ця команда збереглася, бо чув таке, що вона взагалі може зникнути. Ми, як спеціалісти, повинні розуміти, що не можна втрачати такі команди, моя така думка.

- Скажіть, будь-ласка, Романюк сьогодні грав у вашому клубі, а ще донедавна він виступав у «Львові», оцініть його дії на футбольному полі.

- Романюк, ви знаєте, після нашого запрошення в матчі з Білою Церквою, він приїхав і я поставив його без тренування, бо знав, що це кваліфікований гравець, і я знав, що у «Львові» минулого року була одна з найкращих ліній оборони. Зірвався перехід у нашу команду вашого Гальчука, який зараз в «Геліосі». Звичайно, якби ми взяли чоловіка чотири зі «Львова» які пішли, я думаю, ми б зараз боролись за Прем’єр лігу, однозначно.

- Яке зараз у вас завдання?

- У нас завдання немає ніякого, просто грати й виживати, бо ми також переживаємо важкі часи.

- Яке продовження має історія з суддівством у матчі проти «Титану»?

- Ну, ми от зараз були в дорозі й викинули на сайт. Там не чотири, там шість чи сім помилок. Я думаю, якщо у нас борються за хороше суддівство, нехай дивляться й роблять висновки. Там дійсно видно ці помилки. Можна раз схибити, але коли чотири-п’ять-шість…

- Ви подали протест в дисциплінарний комітет?

- Ні, яка різниця, подавай не подавай.

- А який толк цього відео в інтернеті? Не всі ж його побачать.

- Знаєте, нехай вболівальники поглянуть, у нас же ж демократична країна, все вірно? Нехай глянуть, як люди судять. Я думаю…всі помиляються: всі тренера, всі футболісти,- але коли часто помиляються, то це наводить на певні думки. Я вважаю, Перша ліга на виду в суддівському комітеті. Якщо там переживають то доведуть цю справу до кінця. Переконаний, що суддівство повинне бути чистим.

- Дякуємо.

- Дякую й вам. Успіху, хлопці!

Оцените этот материал:
Комментарии
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
MILANELLO32 (Александрия)
MILANELLO32 (Александрия) 31.03.11 21:23 та ладно... вірити треба завжди в краще... грали то нормально, просто досвіду поки не хватає... і Рябоконь тренер нормальний Пармалат (Львiв) 31.03.11 21:28 я с тобой согласен но верить нужно так что бы со стороны не смеялись люди над твоей верой. Ведь и так всем понятно и даже наверняка и тебе, что Львов не готов как минимум в этом сезоне перейти в ПЛ
Ответить
0
0
Вернуться к новостям
Комментарии 82
MILANELLO32 (Александрия)
MILANELLO32 (Александрия) 31.03.11 21:23 та ладно... вірити треба завжди в краще... грали то нормально, просто досвіду поки не хватає... і Рябоконь тренер нормальний Пармалат (Львiв) 31.03.11 21:28 я с тобой согласен но верить нужно так что бы со стороны не смеялись люди над твоей верой. Ведь и так всем понятно и даже наверняка и тебе, что Львов не готов как минимум в этом сезоне перейти в ПЛ
Ответить
0
0
nazarco (Львів)
ех , добромичани - такі добромильчани ... якісь ссилки кидають ))) добре , ваш великий клюб ніколи не катав договорняків !!! ))) мля , самим не смішно ???
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
MILANELLO32 (Александрия) 31.03.11 21:23 та ладно... вірити треба завжди в краще... грали то нормально, просто досвіду поки не хватає... і Рябоконь тренер нормальний
Ответить
0
0
MILANELLO32 (Александрия)
serber (Львів) 31.03.11 17:16 звичайно що вірю... Пармалат (Львiв) 31.03.11 17:52 ________________________________ твоя вера основывается на фанатизме, а это не есть хорошо, ведь правде нужно смотреть в глаза, а не в зад. и если ты видишь в глазах футболистов такую же преданность как и в своих же собственных то мне тебя жаль, выше головы не прыгнешь и те кто сейчас играет в пердиве способны только доиграть второй круг не то что бы удержать 2 позицию. и если ты веришь что Танчик, Чепурненко и им подобные это игроки для ПЛ то мне тебя жаль и твою веру, это вера называется утопией!!!
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Радує те, що чіткий малюнок у грі нашої команди є, тож віримо, що вже скоро прийде й результат, а з ним і очки і шанс на ПЛ...
Ответить
0
0
Андрюха-71 (Львів)
ага,додасть крила,....щоби скоріше пролетіти..)
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Андрюха-71 (Львів) 31.03.11 19:00 не буде Скали... буде тільки \"Львів\" - і з Нами сила, Що додасть хоробрість й крила, З Нами буде перемога, В Прем\'єр лігу Нам дорога!
Ответить
0
0
Андрюха-71 (Львів)
Пармалат (Львiв) 31.03.11 18:5 А ти мені не вказуй куди я маю їхати. Без тебе знаю. Не пережиай,поїду, ... а про назву я тебе запитав,а ти з\'їхав. Не було такої назви,була \"Скала\".А з легкої руки вашого през-та. стало чомусь ФК Львів(Добромиль) і не путай з тим ФК Львовом,що тримали Діденки. Кіндер до цього нічого близько не має. Ну то як будеш тепер кричати,як знову буде \"Скала\"?? А))
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Андрюха-71 (Львів) 31.03.11 18:33 я не кричу... я тобі істину говорю, що назва у клубу ФК Львів... що ти так переживаєш за назву іншого клубу... назва це ще не все... Їдь краще у Луцьк...бо цей матч принциповий для карпат, а попередній був не принциповий зі слів тренера Карпат
Ответить
0
0
Андрюха-71 (Львів)
Пармалат (Львiв) 31.03.11 18:25 А що як твій фк львів завтра переіменують наприклад у ФК Добромиль, чи в ФК Газоаик, чи Скала Стрий,ваш президент це може(за пів-години),що ти тоді будеш кричати???
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Андрюха-71 (Львів) 31.03.11 18:21 клуб ФК Львів, а ти собі на радість пиши що хочиш, мені байдуже...
Ответить
0
0
Андрюха-71 (Львів)
до чого тут назва?? про місто йшла мова. Який він Львів,як він Добромиль))
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Андрюха-71 (Львів) 31.03.11 18:05 про назву Карпат подумай і тоді поржи... які ж вони карпати? може назвами поміняємся?
Ответить
0
0
Андрюха-71 (Львів)
Львов (хотя, какой это нафиг Львов)................ Обценьки з Ti (Балаклава) 31.03.11 17:32 ================================================== +++ тисьча ))))
Ответить
0
0
ROMAN_LVIV (Львів)
Обценьки з Ti (Балаклава) 31.03.11 17:32 ) Балаклава вилізла))) матч подивися спочатку, а потім вже шось пиши
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
serber (Львів) 31.03.11 17:16 звичайно що вірю...
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Обценьки з Ti (Балаклава) 31.03.11 17:32 а ти це звідки знаєш?
Ответить
0
0
Обценьки з Ti (Балаклава)
Львов (хотя, какой это нафиг Львов?) сливает матч за матчем.
Ответить
0
0
ROMAN_LVIV (Львів)
serber (Львів) 31.03.11 16:28 Фк Львів матчі не продавав і продавати не буде на відміну від Карпати знаючи політику Кіндзерського я в цьому впевнений
Ответить
0
0
ROMAN_LVIV (Львів)
Rebel (Київ) 31.03.11 16:15 Фк Львову нема сенсу зливати матчі, зараз грають молоді футболісти які хочуть себе покази з найкращого боку, дві серйозні помилки в захисті два голи
Ответить
0
0
serber (Львів)
Пармалат (Львiв) 31.03.11 16:39 прочитай післяматчеве інтервю Волобуєва, це єраз... ...і невже ти настільки відданий фанат Фк Львів що віриш і надієшся на премєр лігу?!?!?!?!?!?!...це два... тому і три конкурента на ПЛ
Ответить
0
0
moderator
EKO (Львів) 31.03.11 09:35 Заблокирован. --- В случае возникновения каких-либо вопросов по поводу блокировки, обращаться на модераторскую почту (адрес - в разделе \"О проекте\")
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
serber (Львів) 31.03.11 16:32 претендентів 5 : Закарпаття, Чорноморець, Сталь, ФК Львів і Олександрія... Сталь уже один раз виходила без бабла в ПЛ, потім і бабло появилось...
Ответить
0
0
serber (Львів)
претенденту на вихід в ПЛ...програли по ділу...у Сталі футболісти більш досвіченні Пармалат (Львiв) 31.03.11 16:23 який претендент ти про шо? претенденти три Ужгород Одеса і Олександрія...а Алчевськ аналог ФКЛ без бабла правда з хорошим тренером...
Ответить
0
0
serber (Львів)
Пармалат (Львiв) 31.03.11 16:08 ROMAN_LVIV (Львів) 31.03.11 14:28 ...ви далекі... зі Спартаком матч не продали , а купили...наступні дві ссилки вилами по воді...дійсно проданий без ніяких але і всі його мають знати і пмятаю бо був на тому матчі Карпати - Нива Т., здається 0:1 бідна Нива немогла нічого і їм здається допоміг Павлюх:)... проданих ясно що було більше просто у Вищій лізі все видніше...і в той же час коли Карпати вилітали їх же так само плавили і судді змови команд... тепер про ваш ФКЛьвів, занють всі і я в цьому впевненийнарахунок виходу ФКЛ в пермєр лігу в кінці чемпу стільки куплених матчів було шо ойойой...знайомий в мене був з тодішньої основи ФКЛ половину з суддями вирішували половину з командами... а зараз бабла немає от починають продавати, ще побачити як ваш святий фкл почне здавати аутсайдерам, а ви тут пишите вірші про ФК Льві спустіться на землю...
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Rebel (Київ) 31.03.11 16:15 ФК Львів на даний момент не є такою грізною командою, щоб зливати матчі претенденту на вихід в ПЛ...програли по ділу...у Сталі футболісти більш досвіченні
Ответить
0
0
Rebel (Київ)
Хто був на матчі: таки злив чи по ділу?
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
ROMAN_LVIV (Львів) 31.03.11 14:28 ну вони кажуть, що ці матчі навіть не є договорняками)) їм треба факти 100%... Про інші матчі навіть і не згадуй без доказів з Швейцарії...
Ответить
0
0
ROMAN_LVIV (Львів)
Пармалат (Львiв) 31.03.11 10:02 і це далеко не весь список ігор які продали вівці
Ответить
0
0
Xyntallar (Одесса)
как так
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
nazarco (Львів) 30.03.11 16:15 як пан так дуже просить... http://www.youtube.com/watch?v=bGhwyQ_dPD0 http://www.youtube.com/watch?v=sCeF2UE6230 http://livetv.ru/showvideo/9722/
Ответить
0
0
polter (Перевальск)
Zsarmat (Алчевск) Вышел на замену на 87 минуте и спустя 4 минуты забил гол...
Ответить
0
0
Izumrud1 (Львів)
Львів молодці!!!!!!!!!!!!!
Ответить
0
0
EKO (Львів)
фекалята рубають бабло:)) А пармалат мабуть посередником був, що так пізно на сайті зявився:))
Ответить
0
0
TuTo (Lugansk)
Блин, когда ж уже Сталь будет нормально финансироваться... в ПЛ была бы очень симпатичная команда... :(
Ответить
0
0
vitaxa1010 (Алчевск)
фк добромыль решил забить на пл и теперя буде сливать усем падряд dubler (ХАРЬКОВ) 30.03.11 18:01 А кому это \"усем падряд\"? Это СТАЛЬ наша - \"усем падряд\" или Зирка, которая нехило усилилась? Балабол...
Ответить
0
0
Andrij2012 (Львів)
Ну я розумію , програли , буває . Але чому стільки львів\'ян тішаться ? ))))))
Ответить
0
0
Андрюха-71 (Львів)
повернення блудного П.....))) Де ж ти був?
Ответить
0
0
Klementij Roze (Lviv)
Пармалат винирнув! О-о
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Не вистарчає поки функціональних кондицій...підготовка команди до сезонну не найкращою була...Перший тайм ще тримаємся нормально, а на другий вже сил бракує...Крамар поки нище своїх можливостей грає... Ще трохи потрібно часу, щоб підтянути фізуху і зігратись... рідна команда в наших серцях! вперед, славний Львове до нових звитяг!
Ответить
0
0
Zsarmat (Алчевск)
Интерестно.как забил Ермаков,если он даже не играл??)
Ответить
0
0
ramm1k (Черновцы)
из всех команд-претендов,пожелал бы только Стали выйти в премьер-лигу...помню вашие хорошие матчи в премьерке...
Ответить
0
0
fanatkarpat (Львов)
Пармалат себя окончательно забанил
Ответить
0
0
nazarco (Львів)
Ahonc (Киев) кеп , тобі з Києва видніше
Ответить
0
0
glot (Алчевск)
все коментируют типа Львову эта игра не нужна а Сталь рвала и метала чтоб выиграть ,Сталь не куда не идет а просто выиграла и больше не чего!!!!!!! Кста ти когда Сталь вышла в первый раз в Вышку то тоже целей не было денег так себе а потом потехонечку выигрывала и выигрывала и оказалась в вышке(но там н задержалась)Так что посмотрим сейчас что то говорить еще рано!!!!!
Ответить
0
0
Fester (Ужгород)
Чудово!
Ответить
0
0
ROMAN_LVIV (Львів)
Лютий (Львів) dubler (ХАРЬКОВ) шо ви пишете за брєд ви хоть матч бачили????? чи ви взагалі у футболі розбираєтеся???????????????
Ответить
0
0
Ahonc (Киев)
nazarco (Львів) 30.03.11 16:06 Отож. На відміну від \"Карпат\" \"Львів\" договорняків не катає...
Ответить
0
0
dubler (ХАРЬКОВ)
фк добромыль решил забить на пл и теперя буде сливать усем падряд
Ответить
0
0
Роман 27 (Львів)
Стабільність-ознака \"класу\"
Ответить
0
0
The_Spock (Александрия)
8712 (Львів) 30.03.11 17:03 достатньо для чого щоб не вилитіти з ПЛ??))))))
Ответить
0
0
Лютий (Львів)
назва підходить ФК \"Львівська область\"... Ви де тепер граєте в Самборі? чи в Стрию?
Ответить
0
0
Лютий (Львів)
мож не вертатись:) Desant_ (Львів): та чого хай грають в 1-й Лізі. Прикольно... тільки у Львові, або назву хай міняють.
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
Desant_ (Львів) 30.03.11 17:06 Тебе забули запитати, що їм робити
Ответить
0
0
USS (Львів)
Дуже шкода за ФК Львів, що вже не побориться за вишку((( А що можна було чекати, там бігають пацани 89-91ого року народження......
Ответить
0
0
Desant_ (Львів)
Лютий (Львів) 30.03.11 16:56 мож не вертатись:)
Ответить
0
0
8712 (Львів)
Ще не все для Львова втрачено, ще достатньо турів до кінця
Ответить
0
0
de_rishelie (Одесса)
Одним конкурентом меньше.
Ответить
0
0
Лютий (Львів)
нормальок... :) головне що фк львів залишився... може колись і в Львові буде грати... з задоволенням сходжу на 1-шу Лігу.
Ответить
0
0
Бекс (Івано-Франківськ)
я в шоці!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ответить
0
0
Desant_ (Львів)
по ходу додав 11 хв до основного часу
Ответить
0
0
prav_ad (Dnepr)
Как судейство? любопытно, ведь судил дебютант первой лиги
Ответить
0
0
andriyahin-aleks (Севастополь)
Львовяне????????как же так? обидно
Ответить
0
0
kakogofiga (Lugansk)
Да, в свете последних событий, сей результат был вполне предсказуем
Ответить
0
0
toliasyk (Львів)
Шкода, не тягнем на УПЛ. Ну нічого головне, щоб клуб зберігся і не зник. Львів вперед!!!
Ответить
0
0
Андрюха-71 (Львів)
nazarco (Львів) 30.03.11 16:15 Пармалат так якби заблокований..........а жаль )))
Ответить
0
0
nazarco (Львів)
а де ті всі пармалати і тд ??? дуже хочецця знов почути про продажні клуби )))
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
Desant_ (Львів) 30.03.11 15:50 Що поробиш, так склалися обставини. Наприклад, особисто я проти виходу ФК Львів в ПЛ, нехай виходять на даний момент сильніші команди, тим цікавіша ПЛ буде в наступному сезоні. nazarco (Львів) Всі катають, і \"Львів\", і Карпати, і навіть Шахтар
Ответить
0
0
Где-то на востоке Украины (Алчевск)
Zsarmat (Алчевск) 30.03.11 15:47 учитывая прошлый сезон - за 5
Ответить
0
0
nazarco (Львів)
ефкальвівці поцони правильні , ефкальвівці договорняків не катають )))
Ответить
0
0
Андрюха-71 (Львів)
Опа))) Прем\'єр Ліга.........при....ні....відїхала..........))))) Як там ваша кричалка про \"крила\"???? ))))) Ану ,хто нагадає......)) ДіЯспора??? Ви де????
Ответить
0
0
Desant_ (Львів)
Igorich (Львів) 30.03.11 15:24 Десь я таке вже чув... А чи не минулого року, коли ФКЛ втратив шанс підвищитись у класі? З нового сезону всі ті ж голосні слова та мрії про УПЛ, а тепер знову - \"навіщо їм це...\", \"лишні витрати...\", потрібно підсилитись, набратися досвіду... і т.п. Ну як же ж кумедно все це вкотре звучить. добромильстайл
Ответить
0
0
Zsarmat (Алчевск)
Красавцы!не одного пропущеного гола за 3 матча!
Ответить
0
0
888 (Алчевск)
Молодцы!!! Парни из Стали... деньги это вторично )))
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
А якщо б недай бог виграли, що тоді? На одного кандидата мене на вихід в ПЛ? Нащо їм того? Так що все по ділу. Пам\"ятаю, колись був такий матч на КУ Галичина (Дрогобич) - Прикарпаття (І-Ф), обидві команди думали про те, як би то не виграти, щоб в наступному колі не їхати на виїзд кудись на схід, чи в Крим. З Львовом тепер щось подібне
Ответить
0
0
Werwolf69 (Lviv)
БРАВО!
Ответить
0
0
Klementij Roze (Lviv)
шо і трєбовалось доказать.
Ответить
0
0
Юрій Петрович (Львів)
Обломалися \"городяни\".
Ответить
0
0
SPIK (Одесса)
благодарочка
Ответить
0
0
Mefody (Севастополь)
Так 0-1 или 0-2 ???
Ответить
0
0
MILANELLO32 (Александрия)
ничего страшного ФКЛ ещё побореться за ПЛ))))
Ответить
0
0
danikrom (Львов)
ГОП-СТОП!!!
Ответить
0
0

Новости Футбола

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус