Премьер-лига
Премьер-лига

Премьер-лига - результаты и расписание матчей, турнирная таблица, новости.

Звернення ФК "Карпати" (Львів) до засобів масової інформації та футбольної громадськості України


Якщо здоровий глузд не буде відновлено, наступним кроком у такому випадку стане заява про вихід "Карпат" з Чемпіонату України та призупинення членства у ФФУ та ПФЛ

Звернення ФК "Карпати" (Львів) до засобів масової інформації та футбольної громадськості України


Футбольний клуб „Карпати” за свою історію неодноразово потерпав від свавілля футбольних чиновників. Це було 25 років тому, коли партійна влада СРСР ліквідовувала в адміністративному порядку неугодну команду, що була символом-втіленням незламних патріотичних настроїв Західної України. Це залишилось зараз, коли „великим чиновникам” української футбольної гри стоїть кісткою у горлі клуб, котрий не хоче стати пішаком у їх грі.

Навряд чи є таємницею, які обставини привели до пониження у класі команди „Карпати” у 2004 році. Трирічне суддівське свавілля, котре досягло свого апогею у сезоні 2003/2004 рр., коштувало тоді нашій команді, за найскромнішими підрахунками, до 10 очок - троє суддів тоді було дискваліфіковано за вкрай цинічне попрання Правил гри, а відеозаписи стали методичним матеріалом, як протипоказано судити. Цей сумний перелік можна було б продовжувати.

Попри усе – „Карпати” вижили і не тільки повернулися до вищої ліги Чемпіонату України, а й виховують чергове покоління футбольної молоді. Жодна національна юнацька команда України тепер не обходиться без вихованців клубу. Ми таки залишились єдиним „живим” клубом Західної України у той час, коли вище футбольне керівництво України байдуже спостерігало за тим, як один за одним скніли чи помирали інші.

Втім, сьогодні організація, що велично іменується Контрольно-дисциплінарний комітет, породила просто безпрецедентне за своїми цинізмом рішення.

10 гравців футбольної команди „Карпати”, головний тренер та масажист лежать хворі, уражені вірусною інфекцією. За умов такого крайнього форс-мажору вони примушують грати. Два роки тому за аналогічних обставин був перенесений матч „Дніпро” – „Металург” З. У грудні 2004 року було зроблено поступку київському „Динамо”, котре не прибуло на календарну гру до Кривого Рогу через нельотну погоду. Було санкціоновано перенос матчу останнього(!) туру минулого сезону „Металіст” - ФК „Харків” через виклик 4 гравців ФК „Харків” до молодіжної команди України. Члени Контрольно-дисциплінарного Комітету тим більше забули, що коли їх команда була при керівництві ПФЛ, переноси узагалі були буденною справою без будь-яких форс-мажорних обставин.

Ми розуміємо, що „органу футбольного правосуддя” у нинішній ситуації головне – не наша гра проти „Металіста”. Головне - нанести чергового удару по самобутньому галицькому клубу, його майбутньому. Це рішення, що суперечить усім ідеям «fair-play» і нехтує здоров’ям великої групи молодих людей, інакше, аніж геноцидом проти західноукраїнського футболу, назвати не можна.

Якщо здоровий глузд не буде відновлено, ми більше не маємо наміру приймати участь у забавах „королівства кривих дзеркал”. Ми попереджуємо, що наступним нашим кроком у такому випадку стане заява про вихід з Чемпіонату України та призупинення членства у ФФУ та ПФЛ.

Футбольний клуб «Карпати» залишає за собою право звернутися до керівних органів УЄФА щодо свого майбутнього у більш цивілізованих та прозорих чемпіонатах. Відповідальність за все це хай несуть керівні футбольні організації України. І нехай собі далі воюють. Але – без нас.

Оцените этот материал:
Комментарии
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
SHEV (Киев)
СерегаВ (Одесса) 18.03.07 14:14 Типа, не сепаратисты? Или у нас обвинятьв сепаратизме можно только Восток Украины?!((( -------------------------------------------------- А это такой западный патриотизм, о котором они так много говорят. Впринципе, можно уже было заметить, что они больше говорят, чем делают. Хотя я понимаю желание Дыминского куда-нибудь свалить. У него амбиций вагон, а возможностей и способностей никаких. Хочется титулов и побед, а в чемпионате Украины сильно не разойдёшься. Вот и желает он рвать поляков, словаков, венгров. Там он полностью сможет уталить свою жажду побед.
Ответить
0
0
Вернуться к новостям
Комментарии 254
SHEV (Киев)
СерегаВ (Одесса) 18.03.07 14:14 Типа, не сепаратисты? Или у нас обвинятьв сепаратизме можно только Восток Украины?!((( -------------------------------------------------- А это такой западный патриотизм, о котором они так много говорят. Впринципе, можно уже было заметить, что они больше говорят, чем делают. Хотя я понимаю желание Дыминского куда-нибудь свалить. У него амбиций вагон, а возможностей и способностей никаких. Хочется титулов и побед, а в чемпионате Украины сильно не разойдёшься. Вот и желает он рвать поляков, словаков, венгров. Там он полностью сможет уталить свою жажду побед.
Ответить
0
0
Lioncub (Kyiv)
Напугали ежа голой ж*пой. Руководство Карпат просто тупые быки, уперлись рогами. Я думаю, в этой ситуации болельщики львовского клуба должны повлиять на его руководство.
Ответить
0
0
СерегаВ (Одесса)
...Футбольний клуб «Карпати» залишає за собою право звернутися до керівних органів УЄФА щодо свого майбутнього у більш цивілізованих та прозорих чемпіонатах... ------------------------- Ещё один "пассаж"! Типа, не сепаратисты? Или у нас обвинятьв сепаратизме можно только Восток Украины?!(((
Ответить
0
0
СерегаВ (Одесса)
....Це рішення, що суперечить усім ідеям «fair-play» і нехтує здоров’ям великої групи молодих людей, інакше, аніж геноцидом проти західноукраїнського футболу, назвати не можна.... ------------------------------------- С ума сойти -ГЕНОЦИД!! Ещё бы голодомором назвали.... Вот, блин, заполитизировали всё что только можно!!!
Ответить
0
0
Mitra (Одесса)
Швейк (Прага) 18.03.07 00&15 А ФФУ тут при каких делах? Кашу заварило ПФЛ, а ФФУ отменила их решение.
Ответить
0
0
Швейк (Прага)
В ситуации виновата ФФУ, вернее - ее руководство. Не фиг было принимать решение о переносе, не получив согласия Металлиста. Все последующие разборки - состоявшиеся и предстоящие - на ее совести. Думаю, им бы надо извиниться - мол, были неправы, погорячились-поспешили, наша вина в ситуации. И конфликт исчерпан. Боюсь, не дождемся.
Ответить
0
0
Igoramus (Харьков-Галле)
troop (харкiв) 17.03.07 23:06 Если есть желание пиши в Асю 270476541
Ответить
0
0
Igoramus (Харьков-Галле)
Как я понимаю завтра футбол таки состоится: "В скандальной истории быть или не быть в воскресенье во Львове календарному матчу чемпионата Украины по футболу "Карпаты" - "Металлист" субботние новости таковы: "Карпаты " дали задний ход, уведомив "Металлист", что 18-го марта выйдут на поле. В частности сегодня уже сыграли дублирующие составы. 2:0 выиграли дублёры "Металлиста". http://atn.kharkov.ru/mess.php?id=17570 З.Ы. Металлисту желаю только победы!
Ответить
0
0
troop (харкiв)
Igoramus (Харьков-Галле) 17.03.07 21:29 Я сейчас как раз в Халле.
Ответить
0
0
Rom (Lwiw)
Лумумба (Запорожье) 17.03.07 20:13 У вас в органах "обеспечивающих государственную безопасность" всі такі юморнуті?:))))))))))
Ответить
0
0
Rom4yk (Ternopil)
Запитання до вболівальників Карпат: Де свої матчі грає ваша друга комадна в другій лізі??? І де офіційно можна дізнатись де відбудеться матч Карпати -2 - Нива 10 квітня??????
Ответить
0
0
Igoramus (Харьков-Галле)
то troop (харкiв) 17.03.07 20:18 уже 3 мое место жительство v Halle: Neustadt почему спрашиваешь?
Ответить
0
0
Mitra (Одесса)
Нет, при всем уважении и симпатии к Карпатам, считаю их позицию диструктивной. Так нельзя. Сниматься с чемпионата, в подобной ситуации, мало того, что глупо, еще и подло в отношении своих болельщиков.
Ответить
0
0
Дмитро (Харків)
+1 Блаттеру в репу, первый раз +1, ей-Богу!
Ответить
0
0
SHMIDT (Харьков)
Это мнение не последнего человека в футбольном мире и у меня нет желания с ним не согласиться.
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
Блаттер прокоментував ситуацію з перенесенням матчу «Карпати» - «Металіст» в рамках регламенту ФІФА (©ФФУ) 17.03.2007 17:11 Прес-служба ФФУ Сьогодні на прес-конференції Йозефа Блаттера журналісти торкнулися теми перенесення матчу «Карпати» - «Металіст» через хворобу представників львівського клубу. - В переддень вашого приїзду у вітчизняному футболі виникла скандальна ситуація. Хотіли б отримати вашу думку з приводу того, чи є підставою для перенесення/відміни матчу хвороба 7-8 футболістів команди? - Якщо йдеться про хворобу чи можливі пошкодження у футболістів, то гадаю, якщо достатньо футболістів грати, то вони повинні це робити – це основний принцип. Якщо ви прийматимете подібні вибачення та прохання клубів, то у вас в майбутньому не буде нормального календаря, нормальних матчів. Тоді доведеться приймати інші вибачення, що можде стати тенденцією. Або ви хочете грати, або ні – такий основний принцип.
Ответить
0
0
rrostik (Львів)
Лумумба (Запорожье) 17.03.07 20:13 Афіш по місту немає взагалі, та й на офсайті ще позавчора зняли анонс про гру. От такі-то справи :(
Ответить
0
0
troop (харкiв)
Лумумба (Запорожье) 17.03.07 20:13 Как таким паникерам доверяют обеспечивать гос.безопасность?
Ответить
0
0
зелёный змей (Львов)
Лумумба (Запорожье) Отошёл от смеха, правда пиво разлил. Бред полный. Позитрон, может это твой друг так хочет тебя видеть? :)
Ответить
0
0
troop (харкiв)
Igoramus (Харьков-Галле) 17.03.07 20:03 В принцепе, верно. А ты где в Халле живешь?
Ответить
0
0
SHMIDT (Харьков)
Я думаю, что каждый из нас даже примерно не знает как происходило все то о чем мы спорим. Пусть это называют подлостью или неуважением, но нам прийдется с этим мериться и давайте не будем грызть друг другу глотки и проявим немного уважения
Ответить
0
0
Лумумба (Запорожье)
Во всей этой истории непонятно: а как собственно ФФУ собирается обеспечивать безопасность игроков команды "Металлист" а также их болейщиков. Если верно то, что пишут на этом сайте и то, что мне говорят мои Львовские друзья об атмосфере перед этим матчем то становится ясно: федерация играет с огнем. После таких заявлений, которые сделали "Карпаты" им вобщим то отступать некуда. Если они подчинятся требованиям ФФУ, то испортят свой имидж в глазах не только своих, но и всех нормально мыслящих болельщиков страны. Вопрос: а будет ли ЛЬВОВСКАЯ милиция присекать все противоправные действия экстремистски настроенных болельщиков? Или будет "с народом"? В этой связи: удасться ли автобусу с игроками "Металлиста" добраться до стадиона? Хотелось бы узнать у львовян: есть ли в городе афиши с рекламой этого матча? Если есть, то продаются ли на него билеты? Я всю свою жизнь работал в органах, обеспечивающих государственную безопасность и скажу: в наше время эту игру не просто бы перенесли, а перенесли бы в другой город. Уж очень высока вероятность кровопролития. И еще. К харьковчанам. Бог вам судья, не буду касаться моральных аспектов проблемы: здесь об этом очень много и горячо говорилось. Мой вам совет: воздержитесь от поездки во Львов. Ради вашей же безопасности
Ответить
0
0
зелёный змей (Львов)
Правильно Блаттер. Трахаться тоже - или хочем или нет. А вот как там у нас на счёт можем не можем? А, Блаттер?
Ответить
0
0
Igoramus (Харьков-Галле)
Блаттер: Якщо йдеться про хворобу чи можливі пошкодження у футболістів, то гадаю, якщо достатньо футболістів грати, то вони повинні це робити – це основний принцип. Якщо ви прийматимете подібні вибачення та прохання клубів, то у вас в майбутньому не буде нормального календаря, нормальних матчів. Тоді доведеться приймати інші вибачення, що можде стати тенденцією. Або ви хочете грати, або ні – такий основний принцип. И это есть правильно!
Ответить
0
0
Харьковчанин (Первая Столица)
http://www.ffu.org.ua/news.php?news_id=2467&date=2...
Ответить
0
0
зелёный змей (Львов)
Позитрон (Санкт-Петербург) :)) бронежилет бери
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
Позитрон (Санкт-Петербург) 17.03.07 19:04 У нас дурдом...
Ответить
0
0
Позитрон (Санкт-Петербург)
Ребята! А что у вас там происходит? Хотел поехать в гости к другу во Львов, так он настоятельно не рекомендует этого делать. Говорит: конфликт с "Харьками", их собираются пи---ть, так ты не попадай под горячую руку. Что: неужели так далеко зашло? Слов нет: Харьков поступил по отношению к Карпатам подленько, но это ведь не повод бить смерным боем харьковчан. Или я чего-то не понимаю в ваших делах?
Ответить
0
0
зелёный змей (Львов)
ох, ё, пардон, це до S.K. (Харьков), вже автоматично відповідаю :))
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
Так яка різниця звідки родом Димінський. Не треба ділити нас на східняків і західняків. Як на мене кашу вже заварили. І логічніше було б думати як цю кашу розхлебтати. І тут скоріш за все войнушки продовжуються. Тут Ахметов і Сурок об"єднаються. Але при тому думаю, що Карпати не повинні грати завтрашній матч. Короче завтра все вирішиться. На стадіон звичайно піду, але бажано для того щоб освистати Металіст. До речі у Львів не виїхали харківські фани, причина ніби у Львові їм не забезпечена безпека. Так що признаки є. А взагалі народ то не наша гра вже. Ми тут ніби переглядаємо довгі мильні опери, в яких нема добрих героїв.
Ответить
0
0
Hi-Tec (Днепр)
"Ооо, так Дым родом из Днепра :)? Теперь понятно, почему он Металлу пакости делает :)" А зачем днепрянам вам пакости делать? Вы что нам - конкуренты, что ли? Честно говоря, в упор не вижу, в чём. :)
Ответить
0
0
зелёный змей (Львов)
Surik (Харьков) я про ППД
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
зелёный змей (Львов) 17.03.07 17:35 ?.....
Ответить
0
0
зелёный змей (Львов)
Surik (Харьков) з Кривого Рогу. навіть грав за "Кривбас" здається.
Ответить
0
0
Карпати (Львів)
Varava_O (ternopol) Якщо на полі знаходяться 6 або менше гравців, то матч не проводиться або зупиніється, якщо така кількість футболістів залишиться на полі.
Ответить
0
0
jugador (Lviv)
2 чаловєк-павук Lipshe ne skazhesh !!!
Ответить
0
0
Varava_O (ternopol)
На місці Карпат я б виставив 5 (чи і того далі) склад. Нехай б стали в центрі поля і розводили б для Металіста , а ті нехай носяться і гордяться, що вони виграли з розгромним рахунком( космополіти).
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
Про "идею" шахтеровцев я говорил - бред... Нужно было крикнуть? И опять Вы видите только то, что Вам хочется... Мой пост был ответом на "идею" Дыминского и Я ГОТОВ ИЗВИНИТЬСЯ ПЕРЕД ЛЬВОВЯНАМИ ЗА НЕГО. А вообще это и хорошо, что мой пост Вам не понравился! :)))))))))
Ответить
0
0
S.K. (Харьков)
lll (Lviv) Ооо, так Дым родом из Днепра :)? Теперь понятно, почему он Металлу пакости делает :)
Ответить
0
0
lll (Lviv)
Surik (Харьков) А хто казав що він поважає Львів, він навіть не є уродженець Львова чи зах.України, а родом зі сходу вроді дніпропетровської області.
Ответить
0
0
lll (Lviv)
Surik (Харьков) Ще раз повторюю команда Карпати є приватна власність Димінського Ніхто львівських вболівальників не підримує і ніколи би не підтримав ідеї участі команди в іншому чемпіонаті. А Інших бізнесменів які би хотіли отримувати команду в нашому регіоні і так немає. А вказувати з вашого боку цитати "Львову тоже отделиться и .... куда-нибудь свалить...." лише загострює конфлікт безпосередньо між вболвальниками команд. Коли Прокопенко пропонував грати Шатарю в російські премєр-лізі щось ви не кричали "Донецьку тоже отделиться и .... куда-нибудь свалить...."
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
.......?
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
lll (Lviv) 17.03.07 16:08 Він власник клубу це його право... Опять я с Вами не согласен. Делать Дыминскому такие заявления - это не уважать Львов, да и Украину тоже... Если Вас это устраивает....
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
lll (Lviv) 17.03.07 15:37 Вы не правы.... А статью читать надо? Или на Дыминского Вы "завсім увагу не звертаєтє"? ))) Мне, чесно говоря, даже обидно, что мои посты Вы поняли наоборот... И не надо рыться на ветке и "ловить" меня. Для Вас я повторю основную идею своих постов - я был очень огорчен демаршем Дыминского и хотел привлечь к нему внимание львовян... Если меня не поняли? - уж извините...
Ответить
0
0
S.K. (Харьков)
чаловєк-павук (Львів) Да, покойный Кушнарёв был прав. Мы с вами разные люди. Мы, харьковчане, не заморачиваемся на национализме. Харьков - город космополитичный. Здесь живут русские, украинцы, евреи и др.национальности, а языком межнационального общения является русский. Если вы не хотите раскола Украины, а мы его не хотим, то должны уважать образ жизни, не схожий с вашим, ибо вы не эталон.
Ответить
0
0
lll (Lviv)
S.K. (Харьков) Він власник клубу це його право, вболівальники і жителі Львова не мають до цього відношення і не підтримують його ініціативу, так що деяким читачам з Харкова не варто порівнювати власника команди Карпати і весь Львів. Нічого хорошого з цього не вийде
Ответить
0
0
S.K. (Харьков)
lll (Lviv) 17.03.07 15:37 Первым свалить из укр.чемпа запропонував не Surik, а президент Карпат Дыминский.
Ответить
0
0
lll (Lviv)
Val (Kharkov) Ну по перше ніхто зі Львова на цій гілці не кричав лозунгів типу "ми кращі" По друге дискусія пішла в іншому (не футбольному) напрямку коли читач "з Харкова" Surik (Харьков) своїм постом 16.03.07 19:05 запропонував "Львову тоже отделиться и .... куда-нибудь свалить...." чим спровокував інших львівян.
Ответить
0
0
Val (Kharkov)
Очень приятно что во Львове есть не только ура-патриоты с помутненными глазами и вечным лозунгом "ми кращі" а и очень разумные и взвешенные люди - и как граждане ЕДИНОЙ Украины и как болельщики. А первым скажу: ребята, не надо слушать вашего бесноватого презика, его для началавылечить надо. Он уже не в 1-й раз шантажирует выходом из ЧУ. А шантаж как известно - оружие слабых и неуверенных в себе людей. НИКАКОЙ политической подоплеки в решении ФФУ нет. Да, наверно есть вопросы, м.б. юристы и найдут какое-то несоотвествие с регламентом...не знаю, я не знаток регламента, тем более что его можно повернуть как угодно(чему пример отобраное у Металлиста место в КУЕФА), но я не об этом. Придавать чисто футбольному решению национально-политический окрас - это верх цинизма именно со стороны человека которому верят десятки тысяч болельщиков КЛ. По логике Дыминского если б решение ПФЛ не отменили Металлист мог бы заявить о выходе из ЧУ и скажем вхождениив ЧР (а хрену делов - от нас до Москвы ближе чем от Ростова, Нальчика, Перми, не говоря уже о Владивостоке и Томске). Но думаю ни одному болеьщику МХ такое и в наркотическом бреду не могло привидится. А вы слушаете вашего умалишенного вождя. Ребята, не будьте стадом... пастух-то с дефектом :))))
Ответить
0
0
аларь (Украина)
ппц... как вы задолбали - что тёлки ноете, вечно какие-то проблемы... колесников, ахметов, суркис теперь этот... под шумок решил вот подперднуть... украинский футбол дохнет
Ответить
0
0
lll (Lviv)
Деколи дуже схоже що той хто пишt про "нацистів" у Львові і про "маскалів" у Харкові є одна та сама людина метою якої є пересварити жителів Львова і Харкова. І дураку понятно що там і там живуть українці які вважають себе українцями. а винуватий звичайно у всьому в першу чергу Димінський. Нормальна людина би спочатку добре подумала чим написати таку дурницю, але на жаль у нас немає інших олігархів які би вкладували гроші у команду.
Ответить
0
0
чаловєк-павук (Львів)
S.K. (Харьков) в тому то біда-вас навіть купляти не треба. Для вас бадуже ця нація, мова, культура, майбутнє. Ви більше переживаєте за долі Росії в протистоянні її з США і т.п. Дивовижна ситуація-в цій країні переважає побутовий сепаратизм як на сході так і на заході. Ну не хочемо ми жити в одній країні і переконувати весь час в речах, які інша сторона не хоче навіть слухати. І тільки одна людина про це говорила в голос (правда тільки в свій час)-то ваш Кушнарьов. Пора прислухатись. А футбол-то частинка нашого спільного співжиття
Ответить
0
0
Белый Волк (Бердянск)
8712 (Львів) 17.03.07 00:55 Не ганьби прекрасне місто Лева!
Ответить
0
0
Белый Волк (Бердянск)
Та що ж ви лаєтесь, як пси скажені, га?! Якесь недороблене чмо кричить, що вийде з ЧУ, а ви вже на ножі всіх підняти бажаєте. Галичанам: так, у вас слово "жиди" не є лайкою, як і в польській мові, але в цілому зараз це вважається образливим не лише для єврейського народу через те, що асоціюється залишком радянського антисемітизму. Прошу цього терміна не вживати.
Ответить
0
0
S.K. (Харьков)
Kip (Харьков) 17.03.07 00:36 Да ты для него хуже москаля, так как ты схидняк, по их версии "продался москалям"...
Ответить
0
0
S.K. (Харьков)
8712 (Львів) Да нам плевать, что ты та щиро бажаеш, веришь. Тебе желаю быть вечным батраком.
Ответить
0
0
P T ushkin (Харьков)
Як на мене, матч варто було б перенести, або принаймі процедуру розгляду якось цивілізованіше розглянути. Але якщо по нас катають-треба гідно вистоювати, грати будь-яким складом. вот это уже совсем правильно и по мужски не реагуйте боляче, коли на цьому сайті футбол перемішується з політикою. А поэтому поводу уже просто нас....издело читать на футбольном сайте про москолей,жидов,суркисов и ахметовых . Как правило весь нацизм валит от жителей Львова . Складывается плохое впечетление о жителях этого города
Ответить
0
0
чаловєк-павук (Львів)
чюдікі харківські, заспокойтеся (розумій-роззомбуйтеся). Жиди-це не образливе слово. Звичайно Димінський вже тут всіх задрав. Чули б ви як у нас на стадіоні при оголошенні о прізвища вболівальники реагують. Але біда-крім нього ніхто більше не хоче грошей у фк карпати вкладати. Тож маємо, що маємо. Як на мене, матч варто було б перенести, або принаймі процедуру розгляду якось цивілізованіше розглянути. Але якщо по нас катають-треба гідно вистоювати, грати будь-яким складом. А без політики, навряд чи футбол у цій країні може обійтись, отже не реагуйте боляче, коли на цьому сайті футбол перемішується з політикою.
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
Влодя (Львів) 17.03.07 11:14 Да, Вова, теперь точно, тебе пора окопы рыть..... Мосад не простит....
Ответить
0
0
P T ushkin (Харьков)
Влодя (Львів) шо тебе ясно? Голова в корбке , жиды до тебя ещё доберутся , будеш гопака в зоопарке танцевать с надписью на клетке "нацик обыкновенный" так что купи себе автомат и держи оборону
Ответить
0
0
Влодя (Львів)
Після такого рішення ФФУ ясно одне, жидюра Суркіс витягне команду свого сраколиза Ярославського в Кубок УЄФА...
Ответить
0
0
lexa29 (Nova Kahovka)
Если бы в любом другом чемпионате команда обратилась бы с подобной просьбой к руководящему органу, их бы вся страна засмеяла бы. Какой ужас, заболели они, я могу представить что заболели бы все, объявили бы карантин в области и т.д., но у вас же не 10 человек играют, у вас минимум 2 состава есть, играйте, че позориться, особенно этими изречениями президента. И начали металлист обс...ть... А в конце чемпионата обязательно будет: вот из за закулисных игр вместо Карпат в КУЕФА играть будет Металлист... И днепровцы молодцы, как играл у них Рыкун, так прямо боготворили, перешел в Металлист, сразу началось "алкаш...", ха-ха, а вам не пришло в голову, что полгода в Металлисте он супер отыграл и вообще у него там таких проблем не было. Так может дело не в Рыкуне, а в собутыльниках из команды Днепр?
Ответить
0
0
Durik (Симферополь)
Вообще я не сильно люблю Карпаты...как говориться у каждого своё мнение,но буду болеть за них,т.к. Металлист не должен от нас оторваться(от Таврии)....и у верен,что ели бы игроки Карпат не заболели,то с такой игрой Металлист у ни не выйграл бы!
Ответить
0
0
rokot (Донецк)
Смешно будет если дубль карпат сделает метал или даже ничейку скатает. Я в этом гавновозилове поддерживал сторону Карпат, но после этого письма изменил свою т.з. Если рассуждать как Дыминский то думаю каждый клуб ВЛ найдет в своей истории что нибудь подобное. Из письма следует что москали посягают на незалежну Украину. Бред! Зная ваше (острое чувство патриотизма это я болелам Карпат) решил на этом сыграть, у нас теперь если доводов не хватает будем апелировать к патриотизму это действуeт безотказно.все имхо
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
mmortal223 (Селидово) 16.03.07 22:50 ти тупий до неможливості. Вербицький до твого відома був українським священником і був щирим українцем. Який поляк міг говорити "ще не вмерла Україна" і яка Польща могла бути від Сяну по Дон - подивись на карту, вона західніше. Річка Сян це річка біля теперішнього україно-польського кордону. Що ти себе баламутиш? Не знаєш історії України - так краще поцікався, а не видумуй походу своїх постів. Тримай ссилку на релігійний гімн http://sonyah.narod.ru/other/05.html Рада приймала ОФІЦІЙНИЙ гімн і прийняли тільки перший куплет. Але гімн на тому що "прийняли" не закінчився. І поляки про Польщу від Сяну по Дон не говорили. (( Не надо кичиться своей украинскостью, это кроме отвращения никаких других чувств не вызовет.)) так а хто б сумнівався. Треба навпаки зневажати своє українське - о тоді ти справжній українець.
Ответить
0
0
Glot (Алчевск)
Скандал получился,из не чего,договариваются всегда два клуба а потом это узаканивается(переносы даты ,время игры).А шантаж это не лучшшее средство,тем более выход из чемпионата.Как дети мне не нравится эта песочница пойду играть в другую.Карпатам победы а Дыминского гоните и все будет окей.
Ответить
0
0
Renard (Kharkov)
Развели бодягу. Гиличанам только и подавай повод про сво уникальность побазикать. Хоть я и против "Металлиста" но справедливость превыше! Матч должен состоятся!!!
Ответить
0
0
Rom (Lwiw)
Ніяк не зрозумію - це політичний сайт чи футбольний? Нам, вболівальникам, що тут ділити?Як ми хочемо до чогось спільного дійти з вболівальниками ЦІЛОЇ УКРАЇНИ, коли серед нас львівських, нема єдиної думки. Одні підтримують Дима, інші проти, а треті взагалі в політику вдарилися!!! Футбол має об"єднувати людей, а не навпаки...
Ответить
0
0
ветеран (Полтава)
Hi-Tec (Днепр) 17.03.07 04:01 "... Нет ... один за спиной второго начал решать вопросы за его спиной, а второй, склонив ситуацию на свою сторону, "гордится" теперь на всю страну, пишет письма в прессу, прыгает на трупе поверженного соперника и сладострастно на него плюет. А отдуваться - КОМАНДАМ (которые не виноваты !!!) и БОЛЕЛЬЩИКАМ ! ********* Бл.дь, и когда в этой стране у людей МОЗГИ будут ... Нет, ВСЁ долбаный "совок" вымел нахер! ..." .................................................. .................................................. Согласен. Совок форева. Вернее:через лет 50 всё изменится и будет, как уже сейчас есть в цивилизованных странах. Мозги не переделать быстро. Несколько поколений должно смениться...
Ответить
0
0
Semenich (Норильск)
Удивляет Коломойский. Когда у "Днепра" возникла подобная ситуация с болезнью пол команды, Кучеревский обратился к команде - сопернику, кажется это были "Карпаты" и матч был перенесен. Правда, по взаимному согласию!!! Тут ситуация иная. Взаимного согласия нет. Да и какое тут согласие с "Металистом"? Им же очки сами в руки упадут. А то, что на халяву, для "Металиста" главный принцип в жизни. От них я лично другого и не ждал. Львовяне! Вздрючьте их дублирующим составом. Это единственный выход. Мы болеем за вас. И если проиграете, то мы вас поймем, как вы нас поняли в ситуации с Рыкуном, выкраденным и споенном "самыми большими любителями справедливости".
Ответить
0
0
Hi-Tec (Днепр)
Ну, почему было не сделать так? Дыминский пишет письмо Ярославскому. Если Ярославский отказывает - в дело вступает ПФЛ, высылает людей во Львов (компетентных), разбирается на месте. Перед отправкой туда комиссии ПФЛ договаривается с обоими, что те принимают то или иное решение комиссии безоговорочно. Для отсутствия конфликтной ситуации и Дыминскому, и Ярославскому все остальные клубы заявляют о приятии любой позиции ПФЛ в этом вопросе. Вопрос решается за пару дней. Почему было не сделать так?? Нет ... один за спиной второго начал решать вопросы за его спиной, а второй, склонив ситуацию на свою сторону, "гордится" теперь на всю страну, пишет письма в прессу, прыгает на трупе поверженного соперника и сладострастно на него плюет. А отдуваться - КОМАНДАМ (которые не виноваты !!!) и БОЛЕЛЬЩИКАМ ! ********* Бл.дь, и когда в этой стране у людей МОЗГИ будут ... Нет, ВСЁ долбаный "совок" вымел нахер!
Ответить
0
0
oleh86 (Stryi)
Та блеф усе це. Звичайне гонiво. Димiнський вже триндiв про вихiд з ЧУ, коли "Карпати" з вишки вилiтали. I пiд час першого кола постiйно скандалив. Не звертайте увагу на цього скандалiста - замiсть того, щоб домовлятися, вiн волає, як скажений. Тьху!
Ответить
0
0
Fanaт (Киев)
F.C.K.L. (Leopolis) 17.03.07 01:52 Я і не роблю ("Я сподіваюся, що в Західній Україні не так багато таких людей, як ти!") Я не хочу, щоб українці поділяли себе. Я прекрасно розумію, що ми відрізняємось один від одного в залежності в якому регіоні України живемо (мова, культура, принципи і т.д.). Але хочу, щоб у всіх нас було хоча б щось одне спільне і дороге для кожного - це Україна!
Ответить
0
0
Горчичник (Кировоград)
Lourens (Львів) 16.03.07 22:56 8712 (Львів) 17.03.07 00:55 ========== МАНУАЛ для горе-патріотів. ===================== «Що робити, якщо у макітрі багато всякого мотлоху?» 1) Підійди до грабель. (Зазвичай граблі, у справжнього патріота Галіції та Закарпаття завжди напоготові.) 2) Натисни на зубці правою ногою. 3) Прислухайся до дзвону у макітрі. 4) Якщо москОФФ, - дзвін красивий, звитяжний. Як у справжнього патріота Галіції та Закарпаття. Повторюй пункт 2, але поміняй ударну ногу. Інакше, спускайся до пункту 5. 5) Поздоровляю! Мабуть ти включив москОН. Це рідкий випадок! 6) Весь мотлох у твоїй макітрі рівно встелився, як пісок на пляжі. 7) Відчувай гордість за себе та однодумців. Вас – побільшало. P.S. Рекомендую віршик Ігоря Січовика (Якщо МАНУАЛ не здолаєш :-))))) ЯЗИЧОК Мене за довгий язичок Батьки поставили в куток. Поклявсь я таткові і мамі Язик тримати за зубами. В куток я, мабуть, знову стану: Заліз язик мій... у сметану. ======= Тільки, здається мені, зовсім не у сметану у Вас, хлопці, заліз язик, а у звичайнісіньке гівно. Їм про футбол, а вони про сокиру… Читайте мій мануал уважно, читайте…
Ответить
0
0
F.C.K.L. (Leopolis)
Fanaт (Киев) Не звертай уваги, сидить собі якийсь прищ малолітній і несе брєд, або лях закончений!!! P.S. Не переживай в нас явно не всі такі, і нічого по одному іді**ту робити такі висновки про всіх
Ответить
0
0
Fanaт (Киев)
8712 (Львів) 17.03.07 00:55 Який же ти патріот України!? Тебе вже можна назвати сепаратистом ("я патріот тільки Галіції та Закарпаття, до решти мені байдуже, як до вибухів біля Плутона"). Вибач друже, але я вважаю себе патріотом своєї країни і байдуже це схід чи захід, північ чи південь: Харків чи ЛЬвів, Севастополь чи Київ. А тобі на все насRати, в тебе є Галичина. Чи не ти кричав в 2004 році на Донбас, що там одні сепаратисти (доречі, по-моєму, тоді на сході України теж забулися в якій країні вони живуть), але ти їх переплюнув. Я скажу так - із-за таких як ти і відбувається розмежування України по берегу Дніпра!!! Я сподіваюся, що в Західній Україні не так багато таких людей, як ти!
Ответить
0
0
F.C.K.L. (Leopolis)
Блін, шо за брєд получається??? Знов ні за чого починає Україна ділитися!!! Мої ьвисновки - не Харків"яни і не Львів"яни виноваті, а просто це все політика, і їм це вигідно!!!
Ответить
0
0
Dneprfan (Dnipropetrovsk)
8712 (Львів) Ну понятно,и столица у нас -мать городов русских,иди уже спать,патриот-ЗДЕСЬ ФУТБОЛ ОБСУЖДАЮТ,А НЕ ПАТРИОТИЗМ ГАЛИЧЧИНЫ .
Ответить
0
0
8712 (Львів)
Dneprfan Чому ви всі такі зазомбовані? Ніхто раком нікуди не йшов, ми просто шукали підтримки в демократичного заходу проти навали країни червоного терору, мерзеної російської імперії. Давно не гуляла сокира, по вулицях міста Москва. А бути патріотом України-смішно в Україні на схід від Галичини немає нічого українського, тільки російсько-совіцьке. Тому я патріот тільки Галіції та Закарпаття, до решти мені байдуже, як до вибухів біля Плутона.
Ответить
0
0
Dneprfan (Dnipropetrovsk)
Как это всё уже задрало,когда типа патриоты во всём ищут происки москалей
Ответить
0
0
Kip (Харьков)
Братья, Галичане. Негоните, прошу вас. Из-за какихто идитов Вы разжигаете такое пламя. Зачем??? Я в шоке. Слов нет........ Мы братья, эмоции это ладно, но такое.... Видимо Вам Варшава ближе чем Харьков и Донецк? Всякое бывает, но зачем ставить себя выше. Я читый украинец, но в силу различных причин мову знаю плохо, поэтому и не пишу тут на ней пока. Но зачем унижать??? И фамилия кстати у меня чисто "русская", Масюк :)
Ответить
0
0
Dneprfan (Dnipropetrovsk)
И к чему ты Карфаген приплёл в футбол?Начались проявления "истинного патриотизма"?Для вас почему-то всегда было патриотичнее идти раком на Запад и оттуда с оружием в руках возвращаться.Неважно,кто это оружие давал-Австро-Венгрия или Гитлеровский Рейх-главное красиво с москалями повоевать
Ответить
0
0
Dneprfan (Dnipropetrovsk)
8712 (Львів) Кто прийдёт к нам без мяча-получит в орало
Ответить
0
0
8712 (Львів)
Все,що східніше Галичини - щиро, від всього серця бажаю вам долі Карфагену.
Ответить
0
0
ramis (Kharkiv)
Размышления на тему конфликта. Налицо личная неприязнь руководства Металлиста к Дыминскому, который постоянно гнал и на тренера и на команду. А тут еще он так ушло договорился с ПФЛ. Естественно это Ярославскому (как впрочем и любому другому бы на его месте) не понравилось. Так что все заявления типа "Давайте следовать регламенту" и "мы самобутній галицький клюб" это всего лишь прикрытая неприязнь Ярославского к Дыминскому и Дыминского ко всем на свете. Уверен, если бы на месте Карпат была Таврия или даже Днепр все решилось бы мирно и тихо. П.С. Там где Дыминский там и скандал - то ему стадион за гривну, то трансляцию за миллион, то судьи не те. Жаль тренера и команду.
Ответить
0
0
dniproman (Днепропетровск)
Diez (Львів) 16.03.07 22:33 Респект
Ответить
0
0
rom (lviv) (Львів)
Surik (Харьков) Ну так що там той Шахтар, і Металіст? Мабуть хтось мав чергові привілеї. Але тоді я важаю поступили вірно. Бо молодіжка мала добре виступити. І зарахунок цього не варто було послаблювати Металіст, коли існував варіант з перенесеням гри останього туру. Це цілком нормальне рішення. Але тепер менеджер Металіста вирішив поменеджити, також на свою користь і покричати, що його ніхто не любить, хоче забув, що ту любов треба заслужити...
Ответить
0
0
rom (lviv) (Львів)
immortal223 (Селидово) 16.03.07 22:59 Там їх 450 і вони формують не організації (від слова організовано), а стадо. Від того вони таке і продукують, що це продуктом важко назвати. І невже всі 450 це Янукович? Його так багато? ;)
Ответить
0
0
immortal223 (Селидово)
Ал. (Купянск) 16.03.07 23:28 +5 :) Воны ж таки самобутни, да ты що! А мы тут уси - так - москальськи "прихвостни". толерантнее надо быть товарищи, тобто пановэ. Не надо кичиться своей украинскостью, это кроме отвращения никаких других чувств не вызовет.
Ответить
0
0
Ал. (Купянск)
Смешно читать истерические строки про "самобутній галицький клюб", можно подумать Металлист не самобутній. Все эти понты об уникальности именно западноукраинских клубов, городов, людей напоминают чисто московское барское отношение ко всем остальным. Так, что братья из Львова и др. вы взяли от "москалей" только самое плохое- нетерпимость. А грипп сейчас ходит очень хреновый, надо дать людям очухаться.
Ответить
0
0
Lourens (Львів)
immortal223 (Селидово) перший куплет може і знаєш, а решту?:)
Ответить
0
0
Lourens (Львів)
Коли я здавав залік з культури в університеті, викладач наостанок зажадав почути гімн, і не один куплет а всі. так що хай для тебе гімн буде - один куплет, а для мене він буде повністю. Які проблеми. Просто не треба казати що ми не знаємо його. Ми його знаємо навіть краще.
Ответить
0
0
immortal223 (Селидово)
Lourens (Львів) 16.03.07 23:10 Божий человек. Я тебе завидую. :) Мир намного сложнее устроен, но ты ещё этого не понял, к сожалению. и почему ты вдруг заявил что я не знаю гимн? Ложь - причём нарочная. Ты ж меня не тестировал а безапеляционно об этом говоришь. С лжецами я не хочу общаться, там более не образованными.
Ответить
0
0
Lourens (Львів)
Для мене особисто гімн - це весь вірш, а не перший куплет. Унікальні люди....
Ответить
0
0
immortal223 (Селидово)
http://geraldika.ru/article.php?coatid=586 А вот ссылка чтоб показать что не идиоты у нас всё-таки в раде сидят. Видите, как у россиян воспринимается полный вариант этого стиха? Гимн и стих - вещи немного разные. Учите матчасть, пановэ.
Ответить
0
0
Lourens (Львів)
immortal223 (Селидово) Ну так це тільки перший куплет) Я в школі вчив його повністю і слава Богу знаю повністю. На відміну від тебе. А те що депутатам лінь його вчити повністю і вони прийняли тільки перший куплет - це не значить що всі так мають думати як вони.
Ответить
0
0
immortal223 (Селидово)
Lourens (Львів) 16.03.07 22:56 С тобой я вообще спорить не буду, ибо ты наверное и школу не закончил даже раз гимн не знаешь. Просвещайся пока что (извини на русском ссылка - но русский тоже хороший язык пусть и не "соловьиный") http://www.president.gov.ua/ru/content/10416_r.htm...
Ответить
0
0
S.K. (Харьков)
Ну так договариваться надо уметь, харьковские клубы между собой договорились, сообщили в ПФЛ, а Дым только за спиной по телефону с Сафиулиным тёрки тереть умеет. Некрасиво Карпаты поступили, соответственную реакцию и получили.
Ответить
0
0
immortal223 (Селидово)
rom (lviv) (Львів) 16.03.07 22:54 Власть ругать - украинская народная забава. И при всё при том я уверен, что во всём как всегда виноваты "регионалы" и этот бандит, как его там... ну что типа премьером у нас :) Так ведь?
Ответить
0
0
Lourens (Львів)
immortal223 (Селидово) ги))) цікаво що це тоді таке як не гімн? Ти не позорся) ти напевно краще знаєш "Союз нєрушимий..." ніж український гімн?
Ответить
0
0
rom (lviv) (Львів)
immortal223 (Селидово) Ти перебільшуєш здібності нашої верховної ради. Інакше вони б не генерили законів на пільги 150 млрд. в рік. І усвідомлювали, що це нереально, і тому не виконували своїх же постанов. Джерело, один з тих 450, по ТБ. Це інакше ніж ідіотизм не називається.
Ответить
0
0
rom (lviv) (Львів)
S.K. (Харьков) Глянь на http://www.pfl.com.ua/news.php?id=060220215449 Там список трансляцій і порівняй дати за тридцятий тур. Різниця у 6-ть днів думає це не день раніше-пізніше. Це я все тут малюю, бо самому цікаво стало кого і куди переносили в останьому турі.
Ответить
0
0
immortal223 (Селидово)
karpaty (Львів) 16.03.07 22:31 Блин! Ты меня своей ахинеей вынуждаешь... :) Не думай, что в Верховной Раде сидят идиоты и они не понимают политической нецелесообразности такого полного варианта гимна. Это польский лозунг (про Дон и Сян) как и Щербицкий с Вербицким - этнические поляки. Дай мне ссылку на "неофициальные гимны Украины" Мне аж интересно стало :) Религиозный казачий какие ещё есть?
Ответить
0
0
Серёга Серёгавич (Луганск)
Не хвилюйтесь, усе буде гаразд!
Ответить
0
0
Серёга Серёгавич (Луганск)
Не хвилюйтесь, усе буде гаразд!
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
rom (lviv) (Львів) 16.03.07 22:37 Не розумію... Яка гра? З Шахтарем?
Ответить
0
0
S.K. (Харьков)
to rom Тур идёт 2 дня. Что тут непонятного? День ранбше, день позже - переносом не считаются.
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
karpaty (Львів) 16.03.07 22:31 Мову вчив тільки по книжках.... в свій час читав багато класиків... Але грамотієм себе не вважаю......
Ответить
0
0
rom (lviv) (Львів)
Surik (Харьков) Назви причину, чому матч останього туру Металіст зіграв раніше?
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
rom (lviv) (Львів) 16.03.07 22:28 Игру ни кто не переносил - это так называется....
Ответить
0
0
Diez (Львів)
Був у мене такий добрий знайомий Дімич,родом він з Донеччини, а ще бритоголовий жужик з братанів.Дуже гарно казав:"То что я розговариваю по-русски не означает что я не националист, если к нам сунется враг,будь это мой брат москаль или твой поляк я первим стрелять по ним начну!"(Хоча поляків у нас люблять так як і росіян,вибачте москалів, бо це різниця).Мій кум (хрестив мою дитину)-етнічний росіянин,Дімич російськомовний українець,люди які в період Чемпіонату світу писали тутже,що вони горді з того ,що вони Українці і писали російською-вони мені брати,вони моя нація!Регіон,мова-дурня,якщо це патріот,якщо це людина!А слизу який себе не поважає,тому і гавкає на всіх,вистачає і на заході і на сході
Ответить
0
0
S.K. (Харьков)
Иллу Заметь, это всего лишь ответ на его оскорбления на 2-й стр., хоть и запоздалые, надоело, что всякие ушлёпки делят людей на москалей, жидов и т.д. Может на Галичине это так принято, но не во всей Украине, и пусть не навязывают свой образ жизни всей стране, отсталые чмыри...
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
immortal223 (Селидово) 16.03.07 22:25 батєнька. Гімн - це є весь твір. І ці слова є так само частиною гімну. Автори Щербицький і Вербицький написали не один куплет. а три. А те що Верховна Рада прийняла ОФІЦІЙНИМ гімном тільки перший куплет - не означає, що вона пісню обрізала. До речі до твого відома, є ще неофіційні релігійний гімн України і козацький гімн. Surik (Харьков) Угу... В тебе прекрасна українська мова.
Ответить
0
0
immortal223 (Селидово)
Ладно устал я спорить. Как-нить потом продолжим. Вот опубликуют очередную статью тут на сайте схожего толка и "понеслась родимая". Мне нравятся такие баталии :) Всем пока! Любите Украину, на любом языке, хоть на уйгурском, не превращайтесь в слепых националистов. Это не красит нашу страну.
Ответить
0
0
rom (lviv) (Львів)
Surik (Харьков) Просто вирішили зіграти раніше, щоб клуби не ускладнювали собі гру відсутністю 4-х гравців. А як це називається?
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
karpaty (Львів) 16.03.07 22:19 Спасибо....:) Буду спать спокойно :) Дякую. Буду спати спокійно. (укр.)
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
immortal223 (Селидово) 16.03.07 22:12 Крим якщо по справедливості казати завжди був перевалочним пунктом. Останніми хто там на етнічному рівні закріпилися були татари. Зараз він український. Ви на це питання хотіли відповідь?
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
rom (lviv) (Львів) 16.03.07 22:14 "Помиляешся". Никто этот матч никуда не переносил... (????)
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
Surik (Харьков) 16.03.07 22:13 так я згоден. тим не менше Львів був оснований руським князем Данилом, був столицею Галицької Русі і центром українського визвольного руху. А те що в різні часи тут більшість інші національності складали - так. Ну значить будемо вважати, що ми йогго повернули. ::))) immortal223 (Селидово) 16.03.07 22:12 чесно мені вас і смішно і гірко читати... Це український гімн говорить про Україну від Сяну до Дону і аж ніяк не польський. А те що поляки собі думають... Вони сюди прийшли як окупанти а не українці-русини. В цьому є різниця.
Ответить
0
0
IRON (Днепропетровск)
immortal223 (Селидово) 16.03.07 22:12 Крым - будет татарский. К сожалению все действия наших и рос. властей направлены на это сценарий развития событий.
Ответить
0
0
immortal223 (Селидово)
karpaty (Львів) 16.03.07 22:14 И всё ж ты не ответил ни на один мой вопрос :) Действую по известному принципу: "Наши противники опровергают нас по-своему: повторяют свое мнение и не обращают внимания на наше." Иоганн Вольфганг Гёте :)
Ответить
0
0
rom (lviv) (Львів)
А дійсно навіщо було переносити через 4-х збірників матч Металіст - ФК Харків, коли решту грало 14.05.2006, чи я помиляюсь?
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
immortal223 (Селидово) 16.03.07 22:06 ну це дійсно совдепія чистої води. Це твої знання обмежуються такою логікою. З таким самим успіхом можна казати, що російська мова - молода і неопірившася. Мова розвивається, а не стоїть на місці. Я на жаль зараз не за своїм комп"ютером і тому не можу тобі надати ссилку автентичних творів давньоруської писемності де переважно слова з коренем сучасних українських слів. П.С. будь-яка держава - це всього лише держава з кордонами. Але попри все є все ж термін "нація".
Ответить
0
0
rom (lviv) (Львів)
А дійсно навіщо було переносити через 4-х збірників матч Металіст - ФК Харків, коли решту грало 30.05.2006, чи я помиляюсь?
Ответить
0
0
lazik (Рівне)
kumich (Kiev) А Суркис то побил неправильно !!!
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
karpaty (Львів) 16.03.07 22:09 Ні... я бачив по Інтеру... був еврейським.... _________________________ "і держава Україна для нас - найбільша цінність. " Для нас теж....
Ответить
0
0
immortal223 (Селидово)
karpaty (Львів) 16.03.07 22:09 Это ты про Львов полякам расскажи, которые за Речь Посполиту От Сяну до Дону :) Или туркам, которые Крым спят и видят своим. Кстати - такой вопрос к тебе лично: Крым ты считаешь исконно украинской территорией или цых клятых москал... пардон - российской?
Ответить
0
0
troop (харкiв)
Оце так! Зза тіх недоумків з ПФЛ розгортається громодянська вийна... S.K. (Харьков) 16.03.07 21:56 Ти, хлопчик, полегше.
Ответить
0
0
Остап Печорин (Евпатория)
хоть так поддерживается интерес к укр.чемпу кто бы обратил внимание на эту игру? львов да харьков! а теперь футболеры при любом исходе дела будут землю грызть и костьми ложиться! может,и на многие годы металл-карпаты станет принципиальнейшей рубкой так что нет худа без добра
Ответить
0
0
black_alfa (Львів)
Surik (Харьков) 16.03.07 22:05 Розсмiшив.Тобi екскурсiю Львовом шо Суркiс проводив? Ти ба i нiк в тебе подiбний !:-)))
Ответить
0
0
Фанат Дніпра (Дніпропетровськ)
immortal223 (Селидово) 16.03.07 21:56 Так я не зрозумів що це за українофобські нападки? Що це за прирівняння україномовних до нацизму? Ти що шовіністів російських наслухався?
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
Surik (Харьков) 16.03.07 22:05 Львів ніколи не був ні єврейським, ні польським - він завжди був українським. Поляки Львів окупували. Так, ми були довго під польським гнітом, але це етнічно українська територія і держава Україна для нас - найбільша цінність. В цьому вже не сумнівайся.
Ответить
0
0
IRON (Днепропетровск)
S.K. (Харьков) 16.03.07 21:56 интеллектуально... ужас
Ответить
0
0
immortal223 (Селидово)
Нельзя всё сводить к языку, который к тому же ещё совсем молодой и неоперившийся толком. Украина - это прежде всего государство в определённых границах (а не набор украиномовных панив). Этот фактор тоже попрошу учитывать. А насчёт вышиванок... Есть такой г-н Шкиль от фракции БЮТ, который кажись и спит в ней. Так это по-моему уже смешно. Осталось ему ещё шаровары нацепить и так в Совете заседать (и чубец сделать:) Всё штампы, штампы, штампы...
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
що хтось в минулому - дід, прадід, - розмовляв саме українською karpaty (Львів) 16.03.07 21:58 В "минулом" Львов был еврейским городом (50% населения). Так что Ваши предки говорили, скорее всего, на иврите или идише... ))))) Без обид...
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
S.K. (Харьков) 16.03.07 21:56 слава Україні!!
Ответить
0
0
black_alfa (Львів)
S.K. (Харьков) 16.03.07 21:56 вибач шо втручаюсь в твiй запальний монолог, але поясни, шо хiба Слобожанщина-не Украiна???
Ответить
0
0
IRON (Днепропетровск)
immortal223 (Селидово) 16.03.07 21:56 Да забыл... Привет солнечной Совдепии! Как там у вас? Коммунизм уже наступил?
Ответить
0
0
Ілл (Харків)
S.K. (Харьков) Не кажи будь-ласка за всіх, кажи за себе. А просто ображати людей - по меншій мірі це тебе не прикрашає. І до речі всі ми живемо в одній країні.
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
Surik (Харьков) 16.03.07 21:59 не різна а діалекти різні. До речі за основу взято полтавський діалект. IRON (Днепропетровск) 16.03.07 21:53 дякую за підтримку.
Ответить
0
0
IRON (Днепропетровск)
immortal223 (Селидово) 16.03.07 21:56 Гы-гы:))) Спэшл фо ю.:))) Та і сайт російськомовний, хочеться щоб як найбільш людей розуміло мої пости.
Ответить
0
0
rrostik (Львів)
S.K. (Харьков) 16.03.07 21:56 Ого, хлопе, ти сі нарвав. :) Зараз будеш діставати :)
Ответить
0
0
immortal223 (Селидово)
Админ! Закройте эту ветку, а то у нас как-то неконструктивно получается пообщаться на тему заявления господина Дыминского... :)
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
karpaty (Львів) 16.03.07 21:49 Що українська мова буває різна....
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
immortal223 (Селидово) 16.03.07 21:48 Я сам не пам"ятаю хто перший сказав про солов"їну мову. але в Шевченка солов"їна мова точно згадується. В вас шановний термін "українець" - це місце проживання. а не нація. І це ви сьогодні говорите що ви "українець, завтра переїхавши в Німеччину ви так само будете говорити, що ви німець, принаймні ваш віршик аналогічно перенесеться по відношенню до німців. Якщо людина говорить "я - українець" значить тим самим він визнає, що хтось в минулому - дід, прадід, - розмовляв саме українською, носив вишиванку, їв сало і так далі, але на якомусь етапі "родич" вирішив перейти на "общєпонятний" і дітей навчив. Бо інакше звідки ж ти тоді такий хороший взявся? Якщо сказати, що українйці можуть бути і англомовними - тоді хто ж такий Шевченко той що Тарас. Він не галичанин, він житель села в глибинці полтавської губернії - якщо хочеш прототип українця як національності. не подобається тобі Галичина - які проблеми візями Кобзар і почитай хто такі українці, а не обумовлюй, що українці можуть бути китайомовними.
Ответить
0
0
immortal223 (Селидово)
IRON (Днепропетровск) 16.03.07 21:53 Фигасе! Ещё одно чудо вылезло :) А чё не по-украински? Я не понимаю тебя может быть, чай не в Московии живём! Привет солнечной днепропетровщине! очевидно у вас там сильно припекло раз тебя так в голову ударило...
Ответить
0
0
S.K. (Харьков)
Влоде. Ах ты вонючая гуцульская шавка. Ты меня во Владивосток посылаешь? Так вот запомни. Я живу в СВОЁМ городе, на СВОЕЙ земле, к которой ты, продажная польская прослойка, не имеешь НИКАКОГО отношения. И не тебе мне указывать как мне жить и с кем дружить, батрак хренов, мы здесь в Харькове никогда вас бандерлогов уважать не будем. Почитай умные книжки, где тебе объяснят, что такое Слобожанщина и Слобидський край.
Ответить
0
0
IRON (Днепропетровск)
immortal223 (Селидово) 16.03.07 21:19 "И ТРИ САМЫХ ВАЖНЫХ СЛОВА Я СКАЗАЛ НА РУССКОМ ЯЗЫКЕ" :))))) Это ж какие такие слова? Ё****й в р**, или о****ь б** н****, или что-то ещё извращённей. Кто этот сопливый бред написал? Напоминает задорновскую чушь. Хотя я что-то подобное слышал, вроде актёр есть, такие слезливые монологи читает. "я ВЕРЮ В ЭТУ СТРАНУ" - это в какую-такую страну верит автор? Совок нерушимый дерьмисто-совеццкий? Быть может это будет открытием, но стихов на парах по термодинамике не пишет уже никто. Как раз с тех пор, когда деньги начали не ПОЛУЧАТЬ, а ЗАРАБАТЫВАТЬ.
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
Surik (Харьков) 16.03.07 21:47 на рахунок чого погодився???
Ответить
0
0
immortal223 (Селидово)
Почему украинский язык вдруг стал соловьиным? Напомните первоисточник откуды произошёл данный термин. Бьюсь об заклад это сказал кто-то из классиков (Шевченко (Т.Г. который), Тычина, Украинка и т.п.) Если я украинец это не значит что я ОБЯЗАН любить укр. язык. Любить насильно никогда ничего нельзя. Про титульную нацию тоже можно долго и отдельно говорить, но не тут. Вернёмся к футболу. Мой прогноз: Карпаты никуда не уйдут и матч состоится в любую погоду :). Мне нравится эта команда своей боевитостью и тем, хотя бы что они дали Шахтёру по крайней мере Чигринского и Шуста :). С нацизмом погорячился - звыняйте, просто неудачно сократил слово национализм.
Ответить
0
0
RomaKharkov (Харьков)
lll (Lviv) Так отож, "з галицьким діалектом", тако собі ширма, але погоджусь що цей діалек ближче до рідної мови чим російський. :-) Мені байдуже якою розмовляти, у Харькові я говорю російською, у Львові українською. А ось коли у Кёльні я кричав "УКРАИНА" здіймаючи жовто-блакитній прапор, мені було все одно хто там і як говорить :-)
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
lemberg (Lviv) 16.03.07 21:42 karpaty (Львів) 16.03.07 21:42 Нарешті....Хоча б у чомусь погодились....
Ответить
0
0
black_alfa (Львів)
immortal223 (Селидово) 16.03.07 21:19 про Гiмн ти даремно, бо без нього ти житель Украiни, а не Украiнець. Хоча й не безнадiйний! :-)
Ответить
0
0
Dess (Львов)
Вышли и позаражали б нах Металистикоф))) Посмотрел бы что те потом говорили...
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
RomaKharkov (Харьков) 16.03.07 21:36 Це типова відмазка людини, яка хоче на когось кивати головою. Але нехай буде... Говори тою українською яку ти вважаєш українською. Давай щоб тут всі побачили яка в тебе шевченкова мова. Хто ж сперечається. Я от пишу ніби згідно з українською граматикою, але напиши краще, чому на Львів киваєш головою?
Ответить
0
0
lemberg (Lviv)
RomaKharkov (Харьков) 16.03.07 21:36 Якщо кожен регіон має свій діалект, то є зле? ІМХО, діалект підкреслює своєрідність краю і надає йому самобутності. Чи всіх під одну гребінку, як в казармі ;-)
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
Surik (Харьков) 16.03.07 21:29 звичайно що не зрозуміти. От дивись, є національний український синьо-жовтий прапор. Є??? Є!!!! Історія якого тягнеться з Русі. Звичайно кров червона, але і не синьо-жовтою в українця вона бути не може. Є солов"яна українська мова. Є??? Є!!! Це нехай буде вже совість, але як українець може не сприймати українську мову?? Якщо я кажу , що я українець, значить я апріорі повинен ПРИНАЙМНІ любити мову своєї ж нації. Де ви бачили пса який м"явкає і прри тому всіх переконує, що він ПЕС?? Вболівання за Динамо, Карпати, кличка. і всіх інших - це вболіванняа не патріотизм. Вболівати можна і за Ювентус - це не означає що ви італієць?? В якій це державі в кінці кінців людей ТИТУЛЬНОЇ НАЦІЇ які сповідують свою НАЦІОНАЛЬНУ символіку, НАЦІОНАЛЬНУ мову, свої традиції приплітають до нацизму?? Це ж нонсенс. Я напевно дійсно чогось не розумію... А ще ця логіка - це типова радянська , коли всі нації рівні , але російська рівніша
Ответить
0
0
lll (Lviv)
RomaKharkov (Харьков) - робить і далеко не перший раз -На рахунок мови, тож якою всетаки мовою тут розмовляють ? Вроді вважалося українською з галицьким діалектом (не китайською це точно)
Ответить
0
0
rrostik (Львів)
RomaKharkov (Харьков) 16.03.07 21:36 А ніхто і не заперечує що то є дешевий піар. Я сам це писав вище. Але для чого ображати вболівальників, яким і так неприємно, що з них всі сміються. Тому ми і огризаємося на будь-яку, навіть маленьку провокацію. :) Зайди на оф.сайт Карпат і почитай що там вболівальники пишуть про це все
Ответить
0
0
lemberg (Lviv)
Surik (Харьков) 16.03.07 21:29 Ти друже запізнився, я вже перед тобою "всё понял" - див. 16.03.07 21:27
Ответить
0
0
RomaKharkov (Харьков)
immortal223 (Селидово) Восхищён!!! Друзі зі Львова, майте мужність визнати що керівництво "Карпат" робе дешевий пиар. Був не раз у місті лева, але розмовляють там не мовою Шевченка.
Ответить
0
0
phoenix_donetsk (Донецк)
По поводу матча: я не могу понять - в нормах где-то сказано: по какой причине могут буть переносы, а по какой - нет. Что одна сторона, что другая давят на эмоции, а тут должны быть одинаковые для всех правила. По поводу историко-культурно-... и п.п спора. С Галичиной исторические пути остальной части Руси разошлись приблизительно в 13 веке и снова сошлись через 700 лет - 1939-1945 гг. Поэтому ваш спор неразрешим в принципе.
Ответить
0
0
immortal223 (Селидово)
karpaty (Львів) 16.03.07 21:27 То есть как это: украйинцив нэмае? А ты кто тогда - узбек или татарин? Странная логика. А что до меня - я родился на этой земле, и я не виноват что ЛЮБЛЮ Украину ПО-РУССКИ! По другому не умею и не хочу!
Ответить
0
0
rrostik (Львів)
Сосюра теж оспівував Україну, але сам лизав сраку Москві
Ответить
0
0
lemberg (Lviv)
Surik (Харьков) 16.03.07 21:22 Я бачу ті клуби, які на сьогоднішній день потерпають від бардаку і подвійних стандартів ПФЛ - Волинь, Дніпро, Кривбас, Чорноморець, ІМХО. А так, з десяток із ВЛ точно забереться в якусь "НХЛ" - колись в Канаді теж 2 хокейних ліги було, поки не привелися до порядку.
Ответить
0
0
rrostik (Львів)
immortal223 (Селидово) 16.03.07 21:19 Ну майже як Сосюра тільки проза :)
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
rrostik (Львів) 16.03.07 21:27 Ну і що?
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
immortal223 (Селидово) 16.03.07 21:19 Готов подписаться под каждой буквой.... А Вам, господа из Львова, этого не понять!!!!! К сожалению.....
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
immortal223 (Селидово) ти москаль, бо якщо підписатись під цими словами - треба підписатись що українців немає. Особливо мені сподобався знак питання в кінці першого абзацу і словосполучення "мне стали..." в третоьму. Тобто не були, а всього лише стали для ВАС, бо ВАС тут не було... Від себе добавлю - я нацистів також ненавиджу, особливо заїжджих. москальських. Surik (Харьков) 16.03.07 21:1 я згоден. все одно є посередник - ПФЛ.
Ответить
0
0
rrostik (Львів)
Surik (Харьков) 16.03.07 21:19 А як тобі така вирізка з неофіційного сайту "Металіста": Комментарии Маркевича, Алехина и др. по поводу скандала Алексей Алехин (генеральный директор "Металлиста"): "Мы твердо намерены добиться проведения поединка с "Карпатами" в установленный срок. Я не медицинский работник, но, как сообщили мне врачи нашего клуба, у львовян зафиксировано заболевание, которое встречается у детей возрастом до пяти лет. И по этой причине мы должны подстраиваться под "Карпаты", воспринимая перенос матча как должное?!" Мирон Маркевич (главный тренер "Металлиста"): "Я вообще не понимаю, что происходит в нашем футболе. Непонятно на каком основании принимаются странные решения. Подобных прецедентов переноса игр я не припоминаю. Конечно, мое дело тренировать команду и готовить ее для выступления в чемпионате. Но как можно это спокойно и нормально делать, когда мне, образно говоря, выкручивают руки и ставят в непонятное положение, находя для этого малопонятные основания, и не советуясь? Когда нам проводить отложенную встречу с "Карпатами"? В резервный день - 13 июня? Мы на это не пойдем. Матч должен состояться в определенные календарем сроки".
Ответить
0
0
lemberg (Lviv)
immortal223 (Селидово) 16.03.07 21:19 РЕСПЕКТ!!! Так ти ж наш, не татарин і не москаль, нормальний козак, Росіянин. Та гляди, якби тебе москалі за таке, що ти сказав, націоналістом не назвали ;-) Кримських татар прошу не гніватись, я мав на увазі історичну приказку.
Ответить
0
0
lll (Lviv)
phoenix_donetsk (Донецк) Ти часом не Димінський :-)
Ответить
0
0
rrostik (Львів)
phoenix_donetsk (Донецк) 16.03.07 21:14 в будь-яку, але тільки не в російську на відміну від декого (ми не будемо на них пальцями показувати) :)
Ответить
0
0
immortal223 (Селидово)
phoenix_donetsk (Донецк) 16.03.07 21:20 Кому там в Польше нужны Карпаты - не смешите мои тапочки! Поскандалят - разойдутся. вот и весь сказ. ПарОк просто надо выпустить ребятам. :)
Ответить
0
0
nds (Донецк)
Кumich самую точку.
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
lemberg (Lviv) 16.03.07 21:17 Які "інші клуби"?...
Ответить
0
0
phoenix_donetsk (Донецк)
lll (Lviv) Ну если уже куда переходить (согласно текста заявления), то из близлежащих солидных лиг - только польская. Я думаю, Карпаты могут там даже стать чемпионами. Ну ни в Словакию же или Беларусь?
Ответить
0
0
immortal223 (Селидово)
Хе-хе. Националисты опять проснулись ... Позвольте вам процитировать слова, под которыми я готов лично подписаться: я НЕ ЛЮБЛЮ САЛО, НЕ НОШУ ВЫШИВАНКУ И НЕ ЗНАЮ СЛОВ УКРАИНСКОГО ГИМНА. я НЕ ПЕРЕПЛЫВАЛ дНЕПР И НЕ УМЕЮ ТАНЦЕВАТЬ ГОПАК. нА МОЕМ СТОЛЕ НЕ ЛЕЖИТ "кОБЗАРЬ", А НА СТЕНЕ НЕ ВИСЯТ РУШНИКИ. мОЯ КРОВЬ КРАСНАЯ, А НЕ ЖЕЛТО-ГОЛУБАЯ. я НЕ СКЛОНЯЮ "ПАЛЬТО" И "КИНО", И ТРИ САМЫХ ВАЖНЫХ СЛОВА Я СКАЗАЛ НА РУССКОМ ЯЗЫКЕ. я - УКРАИНЕЦ? я БОЛЕЮ ЗА "дИНАМО", ЗА кЛИЧКО И кЛОЧКОВУ. я ВИДЕЛ ЭТУ ЗЕМЛЮ ИЗ ИЛЛЮМИНАТОРА бОИНГА, НО Я ВЕРНУЛСЯ. мНЕ НЕ НУЖНЫ НЕОНОВЫЕ ГОРОДА И СИЛИКОНОВЫЕ ЖЕНЩИНЫ. я НЕ БУДУ ЖИТЬ ТАМ, ГДЕ УЛИЦЫ БЕЗ ИМЕН, А ЛЮДИ БЕЗ ОТЧЕСТВ. я ОСТАНУСЬ ЗДЕСЬ. зДЕСЬ ЗЕМЛЯ ЕЩЕ НЕ ОСТЫЛА ОТ ОГНЯ, И ЕЩЕ НЕ СТЕРЛИСЬ НА ПЛИТАХ ИМЕНА НЕЗАБЫТЫХ ПРЕДКОВ. зДЕСЬ ДЕВУШКИ ЧИТАЮТ В МЕТРО И ПИШУТ СТИХИ НА ПАРАХ ПО ТЕРМОДИНАМИКЕ. зДЕСЬ НА ДЕНЬГАХ ПОЭТЫ, А НЕ ПРЕЗИДЕНТЫ. зДЕСЬ ШУТЯТ СМЕШНО И УЛЫБАЮТСЯ ЧЕСТНО. иЗ СЕРДЦА НЕ ВЫЧЕРКНУТЬ ПЯТУЮ ГРАФУ. я - УКРАИНЕЦ. я ЛЮБЛЮ УЗКИЕ УЛИЦЫ лЬВОВА И хАРЬКОВСКИЕ ПРОСПЕКТЫ. мНЕ СТАЛИ РОДНЫМИ БЕЗЗАБОТНАЯ оДЕССА, ДЕЛОВИТЫЙ дОНЕЦК И ЛЕГЕНДАРНАЯ пОЛТАВА. я НЕ ВЕРЮ ПАТРИОТАМ НА ТРИБУНАХ, НО ВЕРЮ ПАТРИОТАМ В ОКОПАХ. я ВЕРЮ В ЭТУ СТРАНУ: Я ДОВЕРЯЮ ЭТОМУ ВОЗДУХУ - ОН ДЕРЖИТ КУПОЛ, ЭТИМ ГОРАМ - ОНИ ДЕРЖАТ СТРАХОВКУ, ЭТИМ ЛЮДЯМ - ОНИ ДЕРЖАТ СЛОВО. я ЛЮБЛЮ СТУК КАБЛУЧКОВ ПО ПЛИТКЕ кРЕЩАТИКА, СКРИП СНЕГА В кАРПАТАХ И ШУРШАНИЕ КРЫМСКОЙ ГАЛЬКИ. мНЕ НИКОГДА НЕ ЗАБЫТЬ УКРАИНСКОЙ КОЛЫБЕЛЬНОЙ И ПОЦЕЛУЯ НА аНДРЕЕВСКОМ. а ЕЩЕ: МНЕ ЧАСТО СНИТСЯ НЕОБЪЯТНОЕ НЕБО И ПОЛЕ ПОДСОЛНУХОВ. и МОЙ СЫН РОДИТСЯ ЗДЕСЬ. я - УКРАИНЕЦ! От себя добавлю - нацистов ненавижу!
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
karpaty (Львів) 16.03.07 21:11 Маркевич відповів: Розумію проблему, але я тренер. Є ще господар клубу - домовляйтесь з ним....
Ответить
0
0
lll (Lviv)
phoenix_donetsk (Донецк) Чому в польську а не в албанську чи буркіна-фасо ?
Ответить
0
0
lemberg (Lviv)
Surik (Харьков) 16.03.07 21:09 Та все зрозумів, тільки може вийти так, що саме КЛ і інші клуби, яким вже цей беспрєдел (судді, недоторкані ітд ітп) ПФЛ вже спікся і залишатся в ЧУ, і будуть в НХЛ, а ви - в ПФЛРУ ;-) А на все інше я й не просив відповіді, Ви вже відповіли... на жаль.
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
kumich (Kiev) 16.03.07 21:03 Согласен...
Ответить
0
0
phoenix_donetsk (Донецк)
Интересно, а Карпаты сразу в польскую I Лигу пустят или нужно будет начинать с низших лиг??? Интересная идея: так сказать, вступим в Евросоюз отдельно взятым коллективом.
Ответить
0
0
jay (Munich)
2_kumich (Kiev) 16.03.07 21:03 В Германии, к примеру, очень мало переносов. Да нет их практически. Но вот недавно, если я не ошибаюсь, какой-то матч 2-й бундеслиги был перенесен из-за эпидемии гриппа.
Ответить
0
0
viruslviv2 (Бандерштадт)
все то неправильно, звичайно ППД свиня но Ярославський мав би бути розумнішим - все-таки інфекція може і супернику перейти - не всі ж хворіють, дехто просто збудник носить - і що тоді? Метал буде казати що КЛ терористи і забрали у них медалі? чи будуть переноси? Апелювати на рахунок складу я вважаю недоречно - чого ж тоді школи закривають на карантин під час епідемій? По логіці деяих писачів (власне писачів) це не слід робити - хай діти вчаться. Чи спортсмени здоровіші і їх хвороби не страшні? Да прибуде з нами сила!
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
kumich (Kiev) 16.03.07 21:03 особисто я майже у всьому згоден. З єдиною різницею, що я б пропонував щоб Карпати просто не грали, а погодились на технічну поразку. Ну епідемія - так епідемія. те що наш президент не вміє правильно поставити питання - це також факт. Єдине що я не згоден: наскільки я чув виступ голвного тренера - Іщенко подзвонив ще до того як Карпати відправили звернення в ПФЛ Маркевичу і Маркевич погодився, що матч потрібно перенести. Тому напевно в Карпатах подумали що проблем не буде. Крім того все одно ПФЛ мала б домовитись з учасниками чемпіонату в тому числі з Металістом про перенесення матчу, і там хтось "провів голосування в телефонному режимі", після якого й винесли таке рішення. Що там вже в ПФЛ напартачили - ось тут питання. В кінці кінців ПФЛ є посередником між клубами. Ми ж не знаємо які відносини між Ярославським і Димінським? Але це мій погляд зі Львова я не подаю його як єдиноправильний..
Ответить
0
0
lemberg (Lviv)
Щось у мене, але не віриться, просковзнула думка, а може Дим вздумав на хворобі також зіграти і на касу стадіону :-0, цур тобі...
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
lemberg (Lviv) 16.03.07 20:59 Ви, мабуть, не зрозуміли статтю. Це Карпати збираються... а Металіст залишається... На всё остальное я даже отвечать не хочу - всё глупость...
Ответить
0
0
Славутич F.C.K.L. (Ів.- Франківськ)
Думаю що матч відбудеться в цю неділю, і матч цей буде ще го-го-го який напружений - бо пацани будуть землю рвати, а стадіон буде майже повний і гнати тих пацанів вперед, бо такий ми є народ галичани rrostik (Львів) ________________ 100% Підписався під кожним словом
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
Топаз (Киев) 16.03.07 20:56 Спасибо... Правильно - в Харькове живут одни "подонки". И никого больше.... Очень рад, что в Киеве их нет... ни одного....
Ответить
0
0
rrostik (Львів)
karpaty (Львів) 16.03.07 20:58 Б Р А В О !
Ответить
0
0
lemberg (Lviv)
Топаз (Киев) 16.03.07 20:56 Респект
Ответить
0
0
NiktoUA (Днепр)
Сижу и плачу) .. птЫчку жалко .. ))
Ответить
0
0
black_alfa (Львів)
опаз (Киев) 16.03.07 20:56 AMEN!
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
Топаз (Киев) 16.03.07 20:56 дякую за відвертість. :))
Ответить
0
0
lemberg (Lviv)
Surik (Харьков) 16.03.07 18:59 Якщо, друже, ти знаєш українську мову, то може зрозумієш нашу приказку: від суми, цюпи та хвороби не зарікайся. Це про ситуацію з КЛ. А що шори в тебе з радянської ідеології та російського націонал-шовінізму ще не злетіли, то вже пізно, дивись на схід і підтримуй свого харківського сина Адольфа, шаленого демократа. Ніби ви збирались обєднувати ЧУ з ЧР. Прапор вам в руки, з такими мансами. Політайте по чукоткам і сахалінам, може на чемпіонат світу пролізете - ваша мета - 3000. А чемп України і без вас, золотеньких і недоторканих обійдеться, навіть якщо створити лігу самим без блатних клубів - більше самоповаги! А Польша тут ні до чого, не розумію, що тобі злого поляки українці вчинили, знову шовіністичні фобії?
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
Surik (Харьков) 16.03.07 20:56 ООО!!! Бачиш? і тобі получається. А ну скажи "П-А-Л-Я-Н-И-Ц-Я"??? Може ти не такий вже і безнадійний...
Ответить
0
0
Топаз (Киев)
Честно говоря не понимаю я Харьков. Ну заболели люди. Неужели так важно сыграть эту игру именно сейчас? Или вы решили взять их тепленькими? А такое понятие, как честь, совесть, порядочность наконец вам неведомо? Неужели в Харькове живут одни подонки?Я не люблю Карпаты. Но есть же что-то святое на этом свете. Или желание заполучить эти проклятые 3 очка убили у вас все человеческое? Ох не на пользу они вам будут, не на пользу. Бог - он высоко сидит, все видит. Рано или поздно придется перед ним держать ответ
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
karpaty (Львів) 16.03.07 20:54 А ти пройшов курс лікування?
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
Surik (Харьков) 16.03.07 20:47 хе-х... Кашпіровський млін... Похмелись краще, бо тебе вже галюцинації ніби ти в лікарні. Це шкідливо від цього лікують в дуже спеціалізованих клініках.
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
karpaty (Львів) 16.03.07 20:42 Температуру измерь. У тебя тоже вирус.... И тебе все хуже и хуже...
Ответить
0
0
black_alfa (Львів)
грати треба... металюг! до деякоi мiри Дима можна зрозумiти, особливо коли йдеться про подвiйнi стандарти, але заяви про вихiд з чемпа звучать просто смiшно. краще б виставили 9клас СШ73, якшо вже в декого з харкова аж 3 очка так сверблять. грати треба ...металюг!
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
lll (Lviv) 16.03.07 20:40 Думай, что на украинском... тебе легче будет жить...
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
Surik (Харьков) 16.03.07 20:37 це твоя думка. Я тобі навів приклад харків"янина, який жив задовго до Бандери. Ну а на рахунок української мови - ти я думаю всім все пояснив і всім стало ясно про яку "Родіну" ти говориш? Це явно не Україна, це скоріше Монголія - звідки прийшла ваша орда... ти навіть до слов"ян маєш віддалене відношення , не говорячи вже про українську землю.
Ответить
0
0
rrostik (Львів)
Surik (Харьков) 16.03.07 20:37 з тобою все зрозуміло. І я не буду тратити свій час і місце на цьому сайті щоб розказувати тобі де яка мова.
Ответить
0
0
lll (Lviv)
Surik (Харьков) Ну, ну і на якій мові говорять у Львові ?
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
karpaty (Львів) 16.03.07 20:28 Национализм - это удел ничтожества.... _______________________ rrostik (Львів) 16.03.07 20:29 Это во Львове украинский?..... Ну-ну... Говорить я буду на том языке, на котором говорят мои земляки. На украинском говорят в Канаде - может Вам туда...
Ответить
0
0
Влодя (Львів)
2 S.K. (Харьков) это ваш гребаный металист никому на Украине не нужен, летайте нах№№ в свой Влсдивосток и вы и ваш метталист - москалькые сраколизы
Ответить
0
0
rrostik (Львів)
karpaty (Львів) 16.03.07 20:28 майже разом і суть та сама :)
Ответить
0
0
Welcome (Львів)
Карпати - виходить і грайте! Не залежно від результату ми вас зрозуміємо.
Ответить
0
0
jay (Munich)
2_karpaty (Львів) 16.03.07 20:28 2_Surik (Харьков) 16.03.07 20:24 Остыньте, пожалуйста, и без этого тошно...
Ответить
0
0
rrostik (Львів)
Surik (Харьков) 16.03.07 20:24 ти нам не розказуй де чия "родіна", бо якби твоя "родіна" була б тут, то ти б і говорив по-українськи. А так як твій "родной язик русскій" то і "родіна" твоя там - в Росії "большой і могучєй"
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
Surik (Харьков) 16.03.07 20:24 де твоя "родіна" ? Тут люди за синьо-жовтий прапор життя віддавали в боротьбі як за поляками, як з фашистами так і з москалями. А такі як ти приїхали з тамбовського лісу так їм хоч кіл на голові теш. для них Україна чужа... Ти хоч читав видатного харків"янина Драгоманова. Хоч знаєш що одним з основоположників українського націоналізму є Донцов, який має корені харківські???
Ответить
0
0
lll (Lviv)
цитата "Ми попереджуємо, що наступним нашим кроком у такому випадку стане заява про вихід з Чемпіонату України та призупинення членства у ФФУ та ПФЛ." Що за ідіот міг таке придумати ?
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
karpaty (Львів) 16.03.07 20:14 А я, мой "вічний революционер", никуда не собирался... Это Вы куда-то рветесь, а Вас "не пускают"... Да и Родина моя здесь... А твоя в Польше...
Ответить
0
0
rrostik (Львів)
Luke (Симферополь) 16.03.07 20:19 Та нікуди ми не підемо, "не дождетесь" (с) :)) не переживай, я ж кажу то все дешевий сморід, який закінчиться так як і почався. Більшість вболівальників Карпат за те, щоб грати в неділю тим складом що є. Думаю що матч відбудеться в цю неділю, і матч цей буде ще го-го-го який напружений - бо пацани будуть землю рвати, а стадіон буде майже повний і гнати тих пацанів вперед, бо такий ми є народ галичани
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
Luke (Симферополь) 16.03.07 20:19 ніхто нікуди не піде - це все тільки емоції. У Львові не зрозуміють якщо Карпати будуть висутпати не в українському чемпіонаті.
Ответить
0
0
Luke (Симферополь)
rrostik (Львів) 16.03.07 20:10 Согласен, с Россией я немного погарячился..Но это были рассуждения в слух, не более. Куда вы можете уйти? В чемпионат Львова?
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
RomaKharkov (Харьков) 16.03.07 19:52 згідно з даними офіційного сайту, вже на сьогодні захворіло 10 гравців плюс лікар плюс головний тренер. Так що по гравцях вже виходимо на 14, що залишилось. Але суть навіть не в тому. тут же люди не травмовані. Було б 10 чоловік травмовано, проблеми б не було. тут же епідемія - інфекційне захворювання. Але взагалі ця заява я думаю скоріше емоції. Гоноровіше було б Диму просто сказати Металісту в стилі "да подавіться тими 3-ма очками". Одну гру ж можна за регламентом пропустити обмежившись звичайним штрафом. Я думаю пізніше навіть якщо б Металіст завоював бронзу всі б згадували що 3 очки металісту дісталось халявно. Surik (Харьков) Я думаю, що більше підтримають пропозицію щоб такі як ти повернулись в Тамбов - на свою історичну Батьківщину.
Ответить
0
0
jay (Munich)
В очень ужастное время живем мы с вами, господа. Как был спорт в целом и футбол в частности состажной частью политики, так он им и остался. "Пани деруться, а у холопив чуби трищать", кажется так? И что самое обидное, что сор моментально выносится из изьбы. На фоне всех этих перепалок футбола-то и не видно :(( Куда мы котимся? К чему весь этот театр абсурда? Почему Я не миллиардер?
Ответить
0
0
rrostik (Львів)
Luke (Симферополь) 16.03.07 19:51 Повний бред. тільки кримчанин міг таке написати, що Карпати підуть грати в російський чемпіонат. Та ми швидше заявимося на чемпіонат Кабо-Верде ніж підемо грати в Росію. думай що пишеш! А взагалі я думаю що ця справа і виїденого яйця не варта. Ще один дешевий сморід Диміні і все. І не потрібно тут між собою сваритися.
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
Пусть идут..... Надоели....
Ответить
0
0
kent_metall (Харьков)
Наплели всякой ерунды,думают борзые? Никому бы не пошли навстречу. Даже Динамо. Карпаты до этого я считал эталоном футбольной правды и безприциндентности в Украине(стадион"Украина" не в счёт). Но теперь мне кажется, что чаша терпения западного хруснула. Харьков виноват? Извольте. Или Суркис виноват? Всё по западным правилам, как вы и хотели. Кстати, матч Металлист - Харьков никогда никуда не переносили!
Ответить
0
0
S.K. (Харьков)
Влоде. Это ты всегда лизал задницу ляхам, нех на Металл свои поганое говно изливать.
Ответить
0
0
S.K. (Харьков)
Да пускай валят и играют в чемипионате Польши. Тоже мне напугали - выйдут из чемпа Украины.....:)
Ответить
0
0
Влодя (Львів)
що тут можна сказати? металіст завжди лизав зад Суркісам і через те і стало можливим таке... Суркіси - не тільки жиди, а й рожевого кльору ПОВІЇ!!!
Ответить
0
0
Влодя (Львів)
Ответить
0
0
KALASH (Одесса)
Ну у нас и федерация лиш бы насолить кому-то. Война СУРКИС-ДЫМИНСКИЙ ПРОДОЛЖАЕТСЯ...
Ответить
0
0
RomaKharkov (Харьков)
karpaty (Львів) "про неможливістьучасті своїх гравців" Єто нужно что бі заболело столько, что бі со всей заявки осталось меньше 11+3=14 человек. У "Карпат" в заявке 24 игрока, значит должно заболеть больше 10 человек.
Ответить
0
0
Luke (Симферополь)
Знаете ребята..Сейчас стало модно ругать всех вокруг! Ругать ПФЛ, ругать ФФУ, ругать Суркисов, Ахметовых, ругать других президентов клубов, наше правительство, нашу страну, людей и все остальное. Это уже просто МОДНО! И этим занимаются все кому не лень. Вот и Дыминский не исключение..Шантаж решил устроить? Почему бы было сразу не обратиться к руководству ФК Металлист? Все же люди..Все бы прекрастно решили..Нет, надо раздувать скандал!! Поиграть решил. Не надо держать Карпаты! Пусть уходят куда хотят..Вот только куда? В Россию? Сомневаюсь..Зачем России Карпаты? Да и только представьте себе сколько Луч-Энергия будет лететь во Львов..Да и не настолько сильны нынишние Карпаты чтобы их приняли в премьер лигу..В Польшу? Возможно..Но как быть с приодалением границ каждый раз? Польша ведь в Евросоюзе..Вобщем помоему Дыминский блефует!! Посмотрим теперь сильные ли духом у нас руководители в доме футбола сидят..Надеюсь что сильные. Пусть Карпаты уходят. -Карпаты -Арсенал -еще пару клубов и сотанется у нас 10 клубов которыми мы будем играть 4 круга. Все от этого только выиграют!!!
Ответить
0
0
Alex. (Одесса)
100 % ДИНАМО бы это разрешили. ПРАВДА ГДЕ-ТО МЕЖДУ НО МНЕ КАЖЕТСЯ ГОРАЗДО БЛИЖЕ К КАРПАТАМ.
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
Думаю, що Карпатам потрібно просто сказати, що ми не вийдемо на поле, при йьому надавши всі документи ФФУ про неможливістьучасті своїх гравців. попередити при цьому всіх - і вболівальників і ФФУ та передавши цю ситуацію за роз"ясненням в УЄФА. А ФФУ і Металіст вже нехай як собі захочуть крутяться. нехай три очки забирають.
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
Rodef (Lviv) 16.03.07 19:28 Спасибо..... Запоздалое прозрение.... :))))
Ответить
0
0
Rodef (Lviv)
to Surik (Харьков) Металіст - найчесніша команда чемпіонату!!! Металісту приз УЕФА за Fair Play!!! Ура, товариші!!!!
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
Rodef (Lviv) 16.03.07 19:20 Обидели "честного"...
Ответить
0
0
skripach (Odessa)
Хорошая идея.А может всем клубам выйти из под ФФУ и ПФЛ?Собрать свой комитет ПФЛ(в составе:по одному делегату от каждого клуба) и нормально играть на честной основе.
Ответить
0
0
Rodef (Lviv)
Ярославський: "Особо хочу поблагодарить за объективное отношение к делу и поддержку нашего клуба президента ФК «Шахтер» Рината Ахметова, почетного президента ФК «Днепр» Днепропетровск, вице-президента ФФУ Игоря Коломойского и президента ФК «Динамо» Киев Игоря Суркиса" Пацани всьо парешалі :)
Ответить
0
0
nds (Донецк)
считаю карпатам необходимо было наравне с обращением в ФФУ обратиться с письмом к руководству харьковского клуба с просьбой перенести матч. Уверен тогда все было бы по другому.
Ответить
0
0
nds (Донецк)
считаю карпатам необходимо было наравне с обращением в ФФУ обратиться с письмом к руководству с просьбой перенести матч. Уверен тогда все было бы по другому.
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
Crow (Днепропетровск) 16.03.07 19:02 Мертвые встанут...
Ответить
0
0
Crow (Днепропетровск)
Lourens (Львів) они Рыкуна привезут, тот токо дохнет и всех ваших вылечит.
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
Хорошо придумал Дыминский - Выйти из чемпионата Украины и в цивилизованный чемпионат ..... Молдовы....Или еще куда? А чего мелочиться - всему(!!!) Львову тоже отделиться и .... куда-нибудь свалить.... Обидели цацу....
Ответить
0
0
RomaKharkov (Харьков)
Уважаемый Лоуренс, уточните с какого времени на какое , и с какого числа на какое был перенесен матч Металлист-Харьков ?
Ответить
0
0
Lourens (Львів)
RomaKharkov (Харьков) Ну куда а на коли... А взагалі мене вже це все дістало. Граєм про металіста і не напрягаємся за результат.... При любому розкладі матчу Карпати-2 - Металіст, останній буде гімном в очах всієї України...
Ответить
0
0
Мал (Донецк)
Перенести игру надо было: из любого правила есть исключения. Или почти из любого. И не стоило поднимать скандал харьковчанам: причина-то и в самом деле уважительная. Грипп ( или как это называется в этом году?) очень тяжело переносится: кто болел - тот меня поймёт.
Ответить
0
0
RomaKharkov (Харьков)
Було санкціоновано перенос матчу останнього(!) туру минулого сезону „Металіст” - ФК „Харків” через виклик 4 гравців ФК „Харків” до молодіжної команди України. Интересно и куда же перенесли наш матч????!!!!
Ответить
0
0
viruslviv2 (Бандерштадт)
чомусь 4 збірника не заміняється, а 10чоловік небірників можна.. Якось правила у нас полосаті
Ответить
0
0
Фанат Дніпра (Дніпропетровськ)
Я сподіваюсь що це була емоційна заява і таких кроків не буде зроблено. Без Карпат чемпіонат України буде не той.
Ответить
0
0
viruslviv2 (Бандерштадт)
а чому здійснюється перенос матчів коли гравців викликають до збірної? є ж дубль, 40 людей на контракті - сиьуація аналогічна
Ответить
0
0
Локи (Днепропетровск)
Футбольний клуб «Карпати» залишає за собою право звернутися до керівних органів УЄФА щодо свого майбутнього у більш цивілізованих та прозорих чемпіонатах. Відповідальність за все це хай несуть керівні футбольні організації України. І нехай собі далі воюють. Але – без нас. А ось останній абзац-це просто смішно, де ж це збираються виступати Карпати?-у чемпіонаті Польщі чи в чемпіонаті Танзанії. А ще не слід говорити про суддей, що викинули Карпати з вишки, слід говорити про те, що декілька років поспіль у Карпати їхали товпи легіонерів сумнівного рівня, змінювались тренери, що тільки послаблювало команду і було головними причинами вильоту з вишки.
Ответить
0
0
slavok (киев)
Прочитал, не сильно понял... Интересный клуб Карпаты, на Шахтер 19 мая к вам приеду.
Ответить
0
0
tor (Днепропетровск)
Ультиматумы тем плохи, что их выполнять приходится. А вообще год сезон может быть оригинальным - вот снимутся Карпаты, Арсенал, Заря - сразу сколько очков и побед у всех появится.
Ответить
0
0
Хм (Хм)
Подійбна заява трохи пахне шантажем...
Ответить
0
0
Карпати (Львів)
Знаєте, коли не вистачає слів зазвичай лізуть з кулаками. Так само й Димінський. Начебто все вірно каже але при тому махає кулаками.)))
Ответить
0
0

Новости Футбола

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус