Премьер-лига
Премьер-лига

Премьер-лига - результаты и расписание матчей, турнирная таблица, новости.

"Карпати" - "Чорноморець" 3:0. Без коментарів


Статистика, огляд, післяматчева прес-конференція

"Карпати" - "Чорноморець" 3:0. Без коментарів


Львів. Стадіон "Україна". 12 800 глядачів
Головний арбітр: Євген Венгер (Київ)
Асистенти: Бич, Соботюк (обидва - Київ)

"Карпати" - "Чорноморець" 3:0

Голи: Кузнецов 17,68, Кожанов 78

"Карпати": Романенко, Ощипко, Мілошевіч, Тубіч (Пшеничних 81), Кожанов, Кобін, Кополовець (Зеньов 64), Гурулі (Голодюк 71), Худоб"як, Кузнецов, Ткачук

"Чорноморець": Ширяєв, Шандрук, Бондаренко, Білецький, Луценко, Яценко, Діденко (Політило 81), Трішовіч, Ребенок, Гришко, Мельо (Васін 46)

Попередження: Тубіч 69 - Трішовіч 51,62

Вилучення: Трішовіч 62

Сьогоднішня гра у Львові – дзеркальне відображення одеської гри, що відбулася рівно 8 місяців тому. Тоді «Чорноморець» начисто переграв «Карпати», які тільки починали звикати до нового тренера і його «замислуватої» атакувальної схеми. Тепер уже одесити почувалися відверто некомфортно – жодного натяку на гольовий момент біля воріт Романенка так і не було. Помітно, що в одеській команді є серйозні ігрові проблеми. Але не варто скидати з рахунків і оборону «Карпат». Сербські центрбеки Мілошевіч і Тубіч відіграли дуже впевнено і грамотно. Останній взагалі справив дуже приємне враження і ніхто б не сказав, що це його дебют за «Карпати».

Особливий акцент на гру зробив Сергій Кузнецов. У передматчевому інтерв’ю він сказав: «Мене дістали розмови моїх знайомих з Одеси про те, що «Чорноморець» набагато сильніший за «Карпати». Тому дуже хочу, щоб у неділю «Карпати» обіграли «Чорноморець», обійшли його в турнірній таблиці і забули про нього. А ще дуже хочу забити в цьому матчі гол, а ще краще два, а то й три». Форвард «Карпат» виявився на диво передбачливим. Він таки забив три голи, хоча один з них суддя не зарахував, зафіксувавши дуже спірний офсайд. Та навіть цей факт особливо Кузнецова не засмутив – його перший гол «Чорноморцю» у цьому матчі став 500-им для «Карпат» у вищій лізі. Як і

Діло було так: на фланзі завалили Кобіна, а Кополовець навісив зі штрафного. Подача не вдалася – м’яч потрапив до Луценко, а вже від того до Кузнецова. Сергій животом опустив його на лінію штрафного, а другим дотиком точно пробив у кут. Обійшлося без рикошетів, хоча ніг, між яких летів м’яч, вистачало. Якщо перший гол красивий, то другий – маленький шедевр. Кожанов швидко зреагував на 40-метрову діагональ низом від Тубіча, п’ятою віддав Худоб’яку, а той ідеальним пасом вивів Кузнецова на Ширяєва. Карпатівець підсік м’яча, який по дузі опустився у сітку. Красиво карпатівці розіграли і третій гол. Чи не головна заслуга тут Василя Кобіна, який познущався з Ребенка на правому фланзі і видав феноменальну діагональну передачу на дальню штангу. Там вже був Сергій Зеньов, який головою у високому стрибку прострілив у центр. На м’яч налітав молодий хав «Карпат» Олег Голодюк, але йому завадили пробити захисник та голкіпер. Першим до м’яча добрався Кожанов і спокійно переправив його у ворота. 3:0.

Могли забити «Карпати» набагато більше. Зокрема, той же Зеньов, щойно з’явившись на полі, отримав передачу від Гурулі – залишилося просто пробити повз голкіпера. Але естонець почав вигадувати непотрібні трюки і захисники ліквідували небезпеку. До речі, сам Гурулі залишив по собі дуже приємні спогади. І старався, і фінтив – вдавалося майже все. Зрештою, саме на ньому сфолив Трішовіч, за що його вилучили з поля. Кілька нагод забити мав і Михайло Кополовець – найкращий бомбардир «Карпат» на зборах. Непогано прикладався до м’яча Андрій Ткачук, який не забував про руйнування атак «Чорноморця» у центрі поля. Молодий опорник відіграв дуже пристойно. Взагалі ж, уся команда провела дуже хороший матч, але варто визнати, що «Чорноморець» виглядав дуже слабо. Чи це тому, що так сильно грали «Карпати»? Наразі на це питання відповіді немає, потрібно подивитися, як підопічні Кононова зіграють в інших поєдинках.

Не хочеться лізти поперед батька в пекло, але вцілому «Карпати» показали дуже хороший футбол, який не часто побачиш весною. Команда поставила собі завдання – п’яте місце. Після такої яскравої перемоги головне не «зазвіздитися» і, мабуть, Олег Кононов, це добре розуміє. До того ж, хлопцям варто ще й задуматися над величезним технічним браком, особливо у першому таймі. Є проблеми і з прийомом і з передачами. «Чорноморець» такі огріхи вибачив. Чи вибачать інші суперники?

«Чорноморцю» потрібно швидше ставити на ноги Косиріна, шукати заміну Карицьку і південноамеринцям, які покинули Одесу. Наразі ні Діденко, ні Трішовіч надій не виправдовують. Є проблеми в одеситів і на клубному рівні – з команди можуть зняти шість очок за справи давно минулих днів.

P.S. Львів для Віктора Гришка страшенно нефартове місто. Він, звичайно, пам’ятає матч, що відбувся 1 серпня 1999 року на львівському стадіоні СКА (на «Україні в той час робили ремонт). На 80-й хвилині за суперечки з арбітром його вилучили з поля. Рахунок тоді вже був 4:0 на користь «Карпат». Гришко тоді дуже підвів команду – замін більше не було. Тож у ворота довелося стати Тімерлану Гусейнову і пропустити п’ятий гол від Сергія Ковальця. Тепер вже у ранзі тренера «Чорноморця» Віктор Гришко знову повертається зі Львова з поганим настроєм.



Віктор Гришко, тренер "Чорноморця":

- Перша гра на виїзді видалась важкою. "Карпати" – хороша команда. Гадаю, якби не вилучення, то гра склалась би дещо інакше. Утім, хочу привітати "Карпати" з перемогою.

- Невже ви вважаєте, що вилучення Трішовіча стало визначальним моментом у грі?

- Я сказав: думаю, що результат міг бути іншим.

- Але ж "Чорноморець" ані в першому, ані в другому таймах не мав гольових моментів...

- Результат такий, яким він є. Ще раз вітаю "Карпати" з перемогою.

Олег Кононов, тренер "Карпат":

- Ми налаштовувались на цей поєдинок, пам"ятаючи, що програли в Одесі і знаючи про особливі стосунки фанатів двох команд. Перемога стала заслугою усіх нас: вболівальників, гравців, тренерів. Перемогою з таким рахунком я задоволений. Хоча нам було непросто, перший тайм видався нервовим, складно було пройти захист суперника. У другому таймі забили двічі, могли забивати ще.

- "Чорноморець" не створив жодного моменту біля воріт "Карпат". Чия це заслуга?

- Всієї команди. Щодо лінії захисту, хлопці зіграли практично без помилок.

- Прокоментуйте заміни...

- У Кополовця були проблеми із задньою поверхнею стегна, тож лікарям довелося працювати над ним. Гурулі непогано грав: ефектно, часом ефективно, до того ж саме на ньому Трішовіч заробив другу жовту картку. І саме в цьому епізоді Сандро отримав мікротравму. Подібне незначне ушкодження було й у Тубіча, тож він попросив заміну. Поле ще важке, тож виникають такі неприємні епізоді. Утім, гадаю, травми в гравців не є серйозними.

- З трибун здалося, що багато технічного браку було в діях Гурулі, Кожанова і Худоб"яка...

- Не будемо забувати, що цей матч був відкриттям сезону, тож мало місце хвилювання гравців - три місяці вони не виступали в офіційних поєдинках. Та й якість газону не дозволяла технічним гравцям на повну діяти в улюбленій манері.

- Чи не завеликий рахунок як для першого матчу в сезоні? Ейфорії в команді не буде?

- Все залежатиме від нас, нашої роботи й підготовки.

- Здалося, що не було офсайду, коли один з м`ячів забивав Кузнецов...

- Справді, мені також так здалось, ми на лаві запасних навіть почали радіти. Принаймні сам Кузнецов, який був у центрі того епізоду, упевнений, що офсайду там не було. Що ж, будемо переглядати відеозапис.

- Чи стимулювали ви гравців, аби було забито 500-й гол "Карпат" у вищій лізі?

- Ця позначка сама по собі є чудовим стимулом. Думаю, кожен з гравців сьогодні хотів увійти в історію клубу.

Оцените этот материал:
Комментарии
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
Смешок (Харьков)
Наконецто... http://ofmanager.net/refer.php?us=968
Ответить
0
0
Вернуться к новостям
Комментарии 265
Смешок (Харьков)
Наконецто... http://ofmanager.net/refer.php?us=968
Ответить
0
0
Pirate (Одесса)
karusel (Львов) 02.03.09 11:45 :) Молодчага!!! Резанул, так резанул! Жму руку!
Ответить
0
0
vukic (Odessa)
А що вже поставили?я останній раз був ще десь в жовтні там,то реально шкільний стадіон ще був!
Ответить
0
0
C.O.fan (Odessa)
sender (Одесса) 02.03.09 15:44 Cоветую сегодня же зайти на стадион Спартак, это к наличию пластиковых сидушек.
Ответить
0
0
ДЗЕНЯ (Талнах)
Malanets (Одесса) 02.03.09 15:40 Арсенал взяв і зіграв . А ось Фк Львів оголосив- тому вони мають тьорки...
Ответить
0
0
sender (Одесса)
Malanets (Одесса) а ты был когда-то на этом стадионе? больше чем половина мест без пластиковых сидушек!! я уже молчу за кочки на поле)))
Ответить
0
0
Malanets (Одесса)
sender (Одесса) Почему так категорично на 1 лигу? По требованиям Премьер лиги нужно не менее 5000 мест индивидуальных — на Спартаке даже чуть-чуть больше ))) Вон Арсенал играл на стадионе им.Банникова — менее 2000 мест и ничего.
Ответить
0
0
Malanets (Одесса)
Окордионисд (Южный-сити) «Почитай - всю команду разогнали. Вот такие, ессно, и результаты будут, а - хули ты хотел?» Хули я хотел? Да того же чего ты и все остальные одесситы! Хотя бы какой-то рисунок игры, хоть какие-то потуги. Да старую команду разогнали, но я этот состав не собираюсь со старым сравнивать. ЭТОТ состав с середины января тусовался в Турции и что он там делал? Зачем ты рассказываешь новичков, которые нихера не могут, если я тебя спрашиваю про другое… Зачем набирать этих НОВИЧКОВ с чужих скамеек, если можно набрать молодежь? Ты же сам говоришь, что ЧО никаких благородных целей в этом и следующем ЧУ перед собой не ставит. Проиграть хорошей команде не стадно, но стыдно проиграть любой команде из-за безволия, нет?
Ответить
0
0
sender (Одесса)
та что не видите, что ЧЕР сливает матчи... Стадион "Спартак" тянет только на 1-ю лигу, что там говорить уже за УЕФА ((((((
Ответить
0
0
okc (Москва)
как это понимать?!"Карпати" - "Чорноморець" 3:0. Без коментарів а коментариев тьма.
Ответить
0
0
Трио (Киев)
Мда Одесса, а приезжал же Ристич к вам, и чем такой игрок не подошел!!!!!!центр просто дыра!!!!!! атака вооще нол!!!
Ответить
0
0
Злой Агент (ДОНЕЦК)
Понравиласась игра Карпат. Есть мысль, командная скорость. Приятно посмотреть!
Ответить
0
0
4u (Черновцы)
Окордионисд (Южный-сити) С такими болелами Черноморец далеко пойдет... Если клубу ничего не светит, он покрайней мере состав наигрывает, и дух командный создает...А с таким пофигизмом вам и в следующем году ничего не светит, если на примере Металлиста ничего так и не поняли, то давайте до 2012 года есть время еще по граблям ходить и наступайте хоть каждый год... никогда не болел за Черноморец...
Ответить
0
0
karusel (Львов)
ветеран (Полтава) 01.03.09 20:22 Бей жидов – спасай Россию! Бей хохлов – спасай Россию! Бей грузин – спасай Россию! Бей румын – спасай Россию! Бей папуа новых гвинейцев – спасай Россию! Бей тринидадцев и табагцев – спасай Россию! Бей котдевуарцев – спасай Россию! Бей береговцев слоновокостцев – спасай Россию! Бей небраскцив – спасай Россию! Бей ютцев – спасай Россию! Бей непальцев – спасай Россию! Бей объединенцев королевцев – спасай Россию! Бей пингвин – спасай Россию! (с) забув де-що, саме головне, з чого треба було почати бей по НАТО, умри за Россию
Ответить
0
0
Navalь (Гетеборг-Николаев)
конечно удаление повлияло на конечный результат, при счете 0-1 у Одессы была контригра. Карпаты умело воспользовались преимуществом, настрой и организованная игра у них были. Худобьяку-почаще такие пасы выдавать, Кузнецов классно тогда забил.
Ответить
0
0
gwer (LWIW)
"рекомундую" = "рекомендую"
Ответить
0
0
gwer (LWIW)
Ростислав Ящишин, спеціально для UA-Футбол 01.03.2009 17:50 ---------- Ваша "робота" "спеціально для уа-футболу" через вашу унікальну неграмотність, пане Ящишин, заслуговує на нульовий гонорар. Раджу ще раз поступити на той факультет, який ви "тіпа кінчили". Рекомундую також почитати таки (краще пізно, ніж ніколи) підручник укр.мови і не писати більше таких дурниць: "зафіксувавши дуже спірний офсайд" - СУПЕРЕЧЛИВИЙ офсайд "м’яч потрапив до Луценко", -- до ЛуценкА "який головою у високому стрибку прострілив у центр" -- МЯЧЕМ прострілив,не головою. Стріляють кулями. а не автоматом "вцілому «Карпати» -- ЗАГАЛОМ "Карпати", крім того, "в цілому" пишуть окремо.
Ответить
0
0
o_chub (Львів)
Андрей (Odessa) 02.03.09 09:24 100% - до речі, на стадіоні саме так і зачитували.
Ответить
0
0
Андрей (Odessa)
Окордионисд (Южный-сити) Фанат (Львів) Весь спор по поводу "криници" абсолютно на пустом месте, т.к. фамилии типа Ребенок, Лученок, Мойсеенок и т.п. - БЕЛОРУССКИЕ и ударяются на последний слог!
Ответить
0
0
Xyntallar (Одесса)
мда.... надеюсь это только разыгровочка..
Ответить
0
0
Leo (Запорожье)
ЧО - смотрелся очень не плохо, но не хватило спортивной злости!!! Карпаты в отличие от оппонента - максимально сконцентрированы и готовы были бороться до последнего! Победа КЛ - заслужена, а ЧО есть над чем задуматься и поработать!
Ответить
0
0
vikniksor (Симферополь)
Черноморец, завышенная самооценка. Нашли с какой командой играть в открытый футбол... Карпатам только это дай. На них нужно виснуть, как бульдоги на собачьем тренере, гирями висеть на ногах. А так, без вариантов.
Ответить
0
0
C.O.fan (Odessa)
Окордионисд (Южный-сити) Только один вопрос. Аигра той команды Шевченко, тебя лично устраивала и нравилась?? По игрокам вопросов не задаю,если Вильямарин у тебя был игроком основы о котором надо сожалеть...
Ответить
0
0
ДЗЕНЯ (Талнах)
Green Tiger (Львів(Стебник)) 01.03.09 19:40 Твій Стебник разом з Трускавцем - ненабагато дольше ніж мені з Дрогобича приїхати . Але я приїжджаю завчасно -заздалегідь . Шоп вже поставити машину спокійно , в районі (Зеленої) . Потім купляю білети , потім з фанами тусуюсь , ППД - він людина неординарна - він саме Галичину(Дрогобич) згноїв , але ж він поки утримує "Карпати" .
Ответить
0
0
tsuniu (new-york)
to Окордионисд (Южный-сити) оцюола,-невже ти?:))
Ответить
0
0
Окордионисд (Южный-сити)
Проблемы Черноморца, собсно, а - какие же ещё? Проблемы ФК Львов или, скажем, Карпат меня как-то мало интересуют. Об чем и речь. В этом сезоне Черноморцу - ничего не светит, и это было ясно ещё в начале сезона. В межсезонье это стало ясно уже абсолютно всем, хоть как-то следящим за проблемами команды - после известного заявления Маруса и на основании трансферной политики клуба. Не страшно, сейчас главное - просто продержаться. В следующем сезоне - начнем, Бог даст, бороться за зону УЕФА, а сейчас - не судьба. И - 0-3 с Карпатами или там 1-1 - лично мне глубоко пофигу, ну, пока на вылет не станем, конечно:)). Но - вот тут и посмотрим, на что способен тренер Гришко, сможет ли он из этого сброда создать хоть подобие какой-то боевой единицы.
Ответить
0
0
Марче (Львів)
Окордионисд (Южный-сити) 02.03.09 00:35 Не плюй в криницю...
Ответить
0
0
Фанат (Львів)
Окордионисд (Южный-сити) Ти запитав про криниці - я тобі відповів. "Нам" це кому? "Вас" багато таких? І які ж у "вас" проблеми?
Ответить
0
0
Окордионисд (Южный-сити)
Фанат (Львів) 02.03.09 00:22 --------- Ну, и? Вот я и говорю - нам по фигу ваши "крыныци", у нас - своих проблем хватает.
Ответить
0
0
Окордионисд (Южный-сити)
Кстати, если кто чего не понял... Вы просто сравните состав сегодняшний, с основой времен Шевченко (кщё каких-то полдгода назад). Я лично насчитал аж трех человек - Шандрук (пока Вильямарин был здоров - не выходил в основе), Гришко, Белецкий (и тот играл не на своем привычном месте). Ну, с натяжкой - Ширяев (играл благодаря травме Руденко). ВСЁ. На своем привычном и законном месте по большому счёту только один игрок - правый защитник Гришко. И что вы хотите от такой команды? Не вылетят коли - и то хорошо будет.
Ответить
0
0
dima24 (VInnytsya-Sumy)
torezzz (Чернівці) 02.03.09 00:04 Фанат (Львів) 02.03.09 00:22 Хлопці, моя порада не чіпати цього персонажа, бо буде срача стільки...
Ответить
0
0
Фанат (Львів)
"А вот как по-украински будет - нам по фигу, как хотите, так на своем и называйте, нам же это - глубоко по барабану."(с) Ось, власне, криниця.
Ответить
0
0
Окордионисд (Южный-сити)
ну так тем более нефиг было набирать латиносов непонятно за какие деньги и набирать в аренду игроков из других клубов. Malanets (Одесса) 01.03.09 19:55 _____ Херню какую-то пишешь. Латиносов нынче не набрали, а, наоборот - разогнали всех. Хименес, Васкес - были явными лидерами команды, Вильямарин и Де ла Аса - крепкими игроками основы, Витти - талантливый "легкий" форвард, уж лучше, чем те две дубины, что сейчас у нас в нападении бегают... Ну и добавь к этим ребятам - Корытько, Нижегородова, Зотова, Мжаванадзе, Шищенко, Корнева, Гилазева... Почитай - всю команду разогнали. Вот такие, ессно, и результаты будут, а - хули ты хотел?
Ответить
0
0
А-К 72(Москва) (Москва)
Беспокойно мне за Шахтер
Ответить
0
0
Окордионисд (Южный-сити)
Баркас (Одесса) 01.03.09 22:30 ______ Всё так и есть (если не считать лишних ноликов в смете стадиона:)). Очень удивляюсь людям, которые этого не понимают. А как ещё должна играть команда, из состава которой вывели сразу полдюжины, если не больше, ведущих исполнителей?? И плюс ещё два травмированных - Косырин и Руденко. Но, проблема, конечно, не в нападающем и вратаре, проблема в полностью обескровленной полузащите и защите. Хименес, Вильямарин, Нижегородов, Корытько, Васкес, Де ла Аса, Зотов... Да ещё и Белецкого в защиту убрали. И - кто играть будут Нудные и Ребенки с Диденками? Смешно. Так что - все правильно, все нормально. Если уж ввязались в строительство стадиона - нужно его заканчивать. Играть в УЕФА осенью негде, значит - нехрен и лишнее бабло выбрасывать. Год продержаться, а там - видно будет. Жаль, конечно, что уже вторую неплохую команду за пару сезонов раздеребанили, но - зато с новым стадионом будем:)).
Ответить
0
0
Окордионисд (Южный-сити)
skil (Kharkiv) 01.03.09 19:45 -------- Насколько я понимаю, по русски - Ребёнок. Так вроде как и на стадионе объявляют, и говорят все. Никаких возражений не было, значит, скоре всего так и есть. А вот как по-украински будет - нам по фигу, как хотите, так на своем и называйте, нам же это - глубоко по барабану.
Ответить
0
0
Марче (Львів)
Горянин (Львів) 01.03.09 22:28 Да,тут справді треба виважено вибирати.Спробуй спочатку 16 травня,а потім ще 26 зводи і,думаю,вони це запам"ятають і колись на цьому ж сайті напишуть про свій перший раз )))
Ответить
0
0
pastor (Aguim)
Вітаю Карпати з першою перемогою в 2009 році! Так тримати!!! Тут, декому не подобається, що з 16 сектора лунають непристойні скандування в бік гостей. Як на мене- це нормальна практика і більше того, у команди-суперниці, після таких вигуків, повинна появлятись злість і агресивність, звісно, якщо вони є патріотами свойого міста чи клубу. Коли Динамо приїздило в Португалію на гру з Порту, я був прикро здивований тим, що кожен раз, коли Богуш виносив мяч з воротарської його наростаючим гулом обзивали filho da puta. І дообзивались))) А уявіть, що твориться на Порту-Бенфіка. Хоча у повсякденному житті дуже культурні і поважні люди.
Ответить
0
0
poffi (Munich)
@Баркас (Одесса) 120000 млн евро?? Ёпэрэсэтэ! Шож это у вас за стадион будет, с золото что ли. Наверняка покруче мюнхенского АА. Ну, если построите, приеду, посмотрю.
Ответить
0
0
Марче (Львів)
georgelv (львів) 01.03.09 22:48 А коли 4-3 в того самого Чорноморця виграли,1-3 після першого тайму програючи?!! А Ворскла...0-1 Чуйченко,потім вилучення в нас і 2 голи в кінці матчу,коли Маркевич лежав в купі малій,а на самому її дні був Чижевський?!!)))
Ответить
0
0
georgelv (львів)
Тоді Буряк був Буряком не тільки в паспорті, а й на фейсі
Ответить
0
0
georgelv (львів)
to tsuniu (new-york) Братику вибач але без таких програмок все решта буде втрачати у вартості (а я у цьому не зацікавлений :) тому шукаю того, кому по-справжньому припече щось із колекції, як і мені в свій час, і ця людина придбає ВСЕ. Ну або запропонуєш за цю програмку стільки, що я організую Тобі її з доставкою і з пивечком :)
Ответить
0
0
Горянин (Львів)
tsuniu (new-york) Блін. Раз нас потягнуло так на ностальгію, то згадаю матч в полофіналі з Чорноморцем коли Карпати програли в Одесі 2-1, і гол одесити забили на останній хвилині. Футболісти Карпат тоді плакали лежачи на полі. Мокрицького чуть не вилучили за фол останньої надії. На воротах Расулов. Ех...часи...Я був на цьому матчі. 1-1 гарантувало Карпатам вихід в фінал. Я тоді спілкувався з гравцями. Расулов кричав: Мокрий зачем тьі его не цеплял? А Юра: Елік, ти шо? Перший тайм же ж. Мене б вигнали і тоді все.Амеліхом сховався і техенько докурував свою сегарету. Але ви, одесити не радійте. Я сам бачив як ваш Гусейнов п"яний в дупль ходив з сигаретою після матчу. А курив він як сапожнік
Ответить
0
0
lazik (Рівне)
Баркас (Одесса) 01.03.09 22:30 Стадион стоит 120000 млн евро Это дорого :))))
Ответить
0
0
georgelv (львів)
to Горянин (Львів) Може ще щось цікавить?, бо з такими екземплярами продам якщо не все , то хоча б левову частку колекції :(
Ответить
0
0
tsuniu (new-york)
to georgelv (львів) та колекцію,я думаю,не потяну.але цю одну купив -би.це був муй перший матч на дружбі..
Ответить
0
0
georgelv (львів)
to tsuniu (new-york) маю програмку, що Тебе цікавить, але хочу продати всю колекцію.Можу скинути на електронку для ознайомлення
Ответить
0
0
Горянин (Львів)
georgelv (львів) Мене цікавить. Яка ціна?
Ответить
0
0
clipper (Одесса)
с чернодеса не мешало бы выгнать всех и взять лучше, как сделал то же самое в свое время метахар, только это не с нашим климовскодесским счастьем... :)
Ответить
0
0
tsuniu (new-york)
to Марче (Львів) їгорку,ти ше волиняку дикого і дубровного згадай:))во часи були..
Ответить
0
0
Баркас (Одесса)
Черноморцу в этом году ничего не светит.Руководство отпустило всех кому нужно платить приличную зарплату.Косырин уйдет тоже если уже не ушел.Играть некому.Стадион стоит 120000 млн евро, строят его полным ходом.Строит его клуб пока только на свои деньги.Поэтому цель команды не вылететь и все.Нет денег на 2 фронта воевать-кризис коснулся Климова наверное сильнее чем других.Гришко совсем не виноват ,ему не с кем играть-90% отстоий или дерево,денег на нормальных футболистов не дают.Как это не печально но это факт то,что 10-14 место это предел Черноморца до 2010 года.Дай бог чтоб я ошибся в этом.
Ответить
0
0
tsuniu (new-york)
to Фанат (Львів) шкода
Ответить
0
0
Dbd1936 (Odessa)
Karpaty-Vuiki-podstilki-jopolizy!!!MUX-PEDIK-UBLUD
Ответить
0
0
Горянин (Львів)
Марче (Львів) Просто різні люди бувають на сайті. Муха напевно мав на увазі Ска "Карпати", та й зелений тигр зі Стебника напевно теж так думав. Наприклад я свідомо вболіваю з 1992 року з матчу Карпати - Карабах 2-0. А до того був на Ска Карпати, які грали з Нивою Вінницею, і на кубок з московським Торпедо. Не пам"ятаю, правда рахунку, але спогади залишилися. От і зараз збираюся з синами сходити перший раз на футбол. Але поки не знаю на який матч, щоб їм запам"яталося на все життя.
Ответить
0
0
Бор (Львів-Луцьк)
tulja (Lvov) 01.03.09 22:17 тільки всі разом - ми потуга..буде бажання - пишіть bor7@ukr.net все всім надобраніч - завтра важкий день - понеділок )))
Ответить
0
0
Dbd1936 (Odessa)
Karpaty-Vuiki-podstilki-jopolizy!!!MUX-PEDIK-UBLUD
Ответить
0
0
georgelv (львів)
ФІнал з РОстовом теж є.
Ответить
0
0
georgelv (львів)
маю достатньо по Карпатам та по всьому СРСР немало.Планую продавати колекцію.Кубань є.Давайте мило зашурую каталог, кого цікавить.Також є багацько літератури та довідників
Ответить
0
0
tulja (Lvov)
БОР,все це дуже важливо і поки є такі люди як ти ,то я розумію що ми не такі пропащі як може здається.
Ответить
0
0
Фанат (Львів)
tsuniu (new-york) Є програмка з тієї гри, але тільки одна.
Ответить
0
0
Бор (Львів-Луцьк)
tulja (Lvov) 01.03.09 22:00 ну чи з дворянської - то я не в курсі. знаю тільки, що у них (у її батьків) була сила-силенна землі на Донеччині, купа худоби, своє виробництво..а комуняки порахували їх кулаками і вислали в Казахстан (от була іронія - росіян у Казахстан, а українців у Сибір). потім була вона на фронті...так дідусь і говорив постійно: "моя фронтовичка..." натерпілась вона багато - можливо тому і була така лагідна і добра... дякую за теплі слова. вірю, що колись у нас не буде западенців і східняків і т.д. принаймні я тут в Харкові намагаюсь всі показати на своєму прикладі, що всі ми УКРАЇНА і ми ЄДИНІ
Ответить
0
0
Фанат (Львів)
georgelv (львів) Програмка з фіналу 17.08. на Лужніках з СКА Ростов?
Ответить
0
0
tsuniu (new-york)
to georgelv (львів) я б купив програмку з 1979 року,-коли карпати в кубані вуграли 2:1,юрчишин забив..маєш?
Ответить
0
0
Malanets (Одесса)
Окордионисд (Южный-сити) От лица "некоторых" болел Черноморца позволю тебе задать несколько встречных вопросов… а чем все они занимались на сборах в Турции? Ты игру видел? Наши бегали будто с кирпичами, мяч принимали будто деревянные и, хотя мне не понравились комментаторы — ведь правы они, 2-3 паса ближнему и потеря мяча. Мы ведь не с Шахтером играли и не с Динамо (ни сколько не умаляю сегодняшнюю игру Карпат). В каждой зоне нас тупо переиграли/перебегали. Кто-то из наших мне скажет где Мельник, где Левига?
Ответить
0
0
tulja (Lvov)
Бор,твоя бабця я більш ніж впевнений з Дворянської крові,ці люди виділялись дуже великим рівнем культури,тому що тільки культурні люди розуміють що землю по якій вони ходять потрібно любити як і потрібно любити людей з якими живеш поряд,і все це аж ніяк не мішає любити свою батьківщину,ну а погані люди є всюди і наша з вами задача постаратись допомогти їм і переконати що коли ти робиш зло то воно обовязково вернеться до тебе бумерангом,лічно я ще мабуть недоріс до такого культурного рівня як твоя БАБЦЯ,але бачить БОг я стараюсь.
Ответить
0
0
Бор (Львів-Луцьк)
зелёный змей (Львов) 01.03.09 21:48 о - то колись ще приїдеш...)))
Ответить
0
0
герой (Одесса)
Окордионисд (Южный-сити) 01.03.09 21:46 Полностью с тобою согласен! Из нормальных игроков остались только Руденко и Косырин. С таким составом остаётся только бороться за выживание в прьемьер-лиге.
Ответить
0
0
georgelv (львів)
Всіх з перемогою! Тут бачу 69 рік згадали, маю програмку з того матчу, може когось зацікавить такий раритет?
Ответить
0
0
зелёный змей (Львов)
Бор (Львів-Луцьк) та я б із задоволенням, але сам знаєш, в мене в цьому питанні з роботою напряг. ну, якось іншим разом :) а в Харкові люди хороші, сестра в мене там живе
Ответить
0
0
Окордионисд (Южный-сити)
Не понимаю некоторых болел Черноморца. А на что вы рассчитывали-то? Состав - полное гивно, Бондаренко, Диденко, Ребенок, Нудный... кто все эти люди?:)) Шевченко был типа плохой, разогнал всю команду Альтмана, а что, разогнав сейчас всю команду Шеквченко - кто-то надеялся на положительный результат? Тем более что Марус ведь прямым текстом сказал - не будет в этом сезоне никакого результата, нам стадион нужно достраивать, а денег на всё сразу - не хватает. Или кто-то думал, что с уходом Корытько, Васкеса, Нижегородова, Хименеса - команда сильнее заиграет?:))
Ответить
0
0
deymon (Харьков)
Мечтал и забил аж два.а вообще я акуел ставил т.м не срослось.
Ответить
0
0
crash (Одесса)
Унылое го..но. Вчерашний 1й тайм Днепра против Львова в сравнении с игрой ЧО... Мне стыдно было смотреть. Даже по ту сторону экрана. И еще- мне больно было смотреть на Гришко. Что он может поделать с нудным, бедным, ребенком и ко. Не хочет тратиться на нормальных футболистов президент. Вот и уготована участь нашей команде- бороться за выживание, как это ни постыдно.
Ответить
0
0
Марче (Львів)
Фанат (Львів) Це швидше не злиття було,а поглинання.Від Карпат лишилось тільки ім"я.Хоча звичайно були і Лендел і Гамалій і Бандура і Бондарчук,але то вже було зовсім не те.Командою керували з Москви.
Ответить
0
0
Бор (Львів-Луцьк)
Green Tiger (Львів(Стебник)) 01.03.09 21:23 до речі - у Арсенала, на відміну від ФК є свій стадіон - маленький і затишний на вул. Клочківській
Ответить
0
0
Фанат (Львів)
Green Tiger (Львів(Стебник)) Це зміна назви команди. А команда СКА Карпати створилась за наступною формулою : Карпати+СКА. Це об"єднання двох команд(злиття).
Ответить
0
0
Бор (Львів-Луцьк)
Green Tiger (Львів(Стебник)) 01.03.09 21:23 Арсенал Харків та ФК Харків - це різні команди.. вболівальники Арсеналу ненавидять ФК Харків, за те, що в вишку пішла не їх команда, а штучний клон... до вашого відома Арсенал Харків - це не лише команда другої ліги. але й ДЮСШ = добре фінансована ДЮСШ і купа вболівальників - чого немає у ФК Харків.
Ответить
0
0
Марче (Львів)
Green Tiger (Львів(Стебник)) Чоловіче,та як немає,коли в 1989 році СКА Карпати грали в першій союзній лізі,а Карпати в другій? Коли СКА Карпати була командою під армійським впорядкуванням і слухняно зливала ЦСКА? Ти помиляєшся.
Ответить
0
0
Werwolf69 (Lviv)
мух) Тут правильно написали про давню "любов" львівян до одеситів, і можливо не твоя біда в тому що ти про всі ці справи не знаєш... А щодо фанатів, то не Вам панове судити їх і їх спосіб вболівання, ми живемо не в СРСР, де головним принципом вболівальника було сидіти з дудкою, гризти насіння і максимально можливим баннером було від руки написане "Молодці" чи "Вперед"... Зараз інші часи і вболівають зараз по іншому. Так, не завжди все чисто, але потрібно розуміти й емоційний стан вболівальників і не осуджувати їх тільки від того що вони скандують хто Єврей а хто Валєра... А щодо кричалок, то вони лунають на стадіоні постійно, тому я дуже здивований твоєю реакцією на них. Частина з них в оригіналах народних пісень, частина - це відзеркалення історичних перипетій, частина - це речі, що демонструють самовираження львівян.
Ответить
0
0
Бор (Львів-Луцьк)
зелёный змей (Львов) 01.03.09 21:21 ну так вийшло, що черз три місяці праці в Харкові познайомився із хорошою та розумною дівчиною )))) харьковчанка коренная ))))))) але то пусте, всі ми із України - головне, що людина чудова ))) там Ігор, грозився. що приїде в Харків на футбол, якщо будуть грати ДК-МХ в КУЄФА. так шо ти також подумай...)))
Ответить
0
0
BVB09! (Одесса)
Malanets (Одесса) 01.03.09 19:55 Согласен на счет того что лучше б молодых выпускали, да только я ведь не Климов и не Марус, и даже не Гришко))) Зачем они берут неплохих игроков (Тришович, Бабич) мне непонятно, может боятся что молодняк может и вылететь из вышки. А больше всего жаль Рудика (ну и весь наш город)...ведь игра в команде перед которай не ставят серьезных задач футболисту явно не напользу.
Ответить
0
0
Green Tiger (Львів(Стебник))
Марче (Львів) 01.03.09 21:20 Але різниці між СКА Карпати і Карпати немає..., чи може ти хочеш сказати що Арсенал Харків, це теж не ФК Харків?
Ответить
0
0
lazik (Рівне)
C.O.fan (Odessa) 01.03.09 21:19 Василич , вам и Карпатам давно пора ...
Ответить
0
0
зелёный змей (Львов)
мух (Львів) 01.03.09 21:13 о, а я тоже тогда первый раз был на футболе (по крайне мере раньше не помню) 2-1 был счёт. хотя може это был сезон 87, но Даугава точно Бор (Львів-Луцьк) 01.03.09 21:14 дякую, так ти в Харків за нею поїхав? :) А взагалі, молодець, так тримати і це не так погано, ще й коли дружина файна :)
Ответить
0
0
Бор (Львів-Луцьк)
мух (Львів) 01.03.09 21:18 якщо правда, що на двох - то справді це чудово... просто це дійсно рідкість - в більшості випадків - вєлікій і могучій! Героям Слава!
Ответить
0
0
Марче (Львів)
Green Tiger (Львів(Стебник)) А що,його СКА Карпати виграли ? ))Чи може СКА (Львів) чи ОБО (Львів) якщо нас вже в такі дебрі занесло?
Ответить
0
0
мух (Львів)
Green Tiger (Львів(Стебник)) 01.03.09 21:17 просто он сам не понимает что пишет, от радости )))
Ответить
0
0
C.O.fan (Odessa)
Я верю, мы поднимемся!!!
Ответить
0
0
Фанат (Львів)
Green Tiger (Львів(Стебник)) А хіба Кубок СРСР вигравали СКА Карпати? Його виграли Карпати-1969.
Ответить
0
0
мух (Львів)
ладно , я не хотел не кого обидеть, Ещё раз всех с Победой!!! Слава Україні!!!
Ответить
0
0
Green Tiger (Львів(Стебник))
Марче (Львів) 01.03.09 21:15 А може ти ще хочеш відмовитися від кубка СССР?
Ответить
0
0
мух (Львів)
Бор (Львів-Луцьк) 01.03.09 21:11 свободно на двух языках, и это здорово )
Ответить
0
0
Марче (Львів)
мух (Львів) Я не сумніваюсь,що для тебе то не біда.А от для мене СКА Карпати і Карпати-то дві різні команди.
Ответить
0
0
Бор (Львів-Луцьк)
зелёный змей (Львов) 01.03.09 21:07 ну вітаю...радий за тебе друже...Женька, я також мабуть скоро того... ))))))))
Ответить
0
0
Valko (San Francisco)
Фанат(Львов) Культура, она или есть или её нет и неважно где и когда ты находишся.
Ответить
0
0
ІгорОК (Ukraine)
Бор (Львів-Луцьк) 01.03.09 21:11 врахуй що росіяни мовні ледарі
Ответить
0
0
мух (Львів)
Марче (Львів) 01.03.09 21:05 это тебя родненький не было наверно, мой первый матч "Львовский центральный стадион "Дружба" 51-й чемпионат СССР по футболу Первая лига. СКА"Карпаты" - "Даугава"( рига) суббота 16 апреля 1988 года. а то что тогда по другому называлось , так это не беда.
Ответить
0
0
Бор (Львів-Луцьк)
мух (Львів) 01.03.09 21:03 а син на якій розмовляє? знаєш, мого тата мама, моя бабця - росіянка...виростав він на подвір"ї де було тільки офіцерське оточення - в Кам"янці-Бузькій було багато військових в ті роки...так от - бабця заборонила татові розмовляти російською - пояснила, що він має говорити мовою того народу, якою говорять навколо. ось так. із дідусем вона говорила російською, а він і тато, ну а потім і я - з нею українською. але на роботі (в лікарні) і на вулиці - вона спілкувалась українською!але на жаль - таких як вона одиниці. більшість ніколи не цурається свого "вєлікого і могучого" і так і до кінця життя не можуть вивчити мову, або ж ніколи в суспільстві нею не спілкуються..
Ответить
0
0
ІгорОК (Ukraine)
lazik (Рівне) 01.03.09 21:09 правильно,молодець.всі ми люди і жид і кацап і москаль))))ну і ми українці
Ответить
0
0
ХіХі (Львів)
Добромиль від 100 до 120 км - залежно звідки рахувати і якими дорогами їхати (тут враховані кращі дороги). АЛЕ ТАМ НАДЗВИЧАЙНО ГАРНО!!! ВЕСЬ РАЙОН!!! РАДЖУ ФАНАТАМ МЕТАЛІСТА ВІДВІДАТИ (при умові, що вимоги до місця проведення матчу будуть дотримані керівництвом ФК Львів) Познайомитесь з Карпатами, Бескидами, якщо не бували
Ответить
0
0
kasparov (Lvov)
Vitajy svojy komandy z peremogojy. Pro vbolivalnukiv...Meni prukro za moe misto.Prujshov na football z dutunojy 5 rokiv ta pruikhalu gosti z Kyeva,krim pozory nichogo ne vidchyvav.Zboky lynalu tilku matu i nacuztski vugyku...Jaka Evropa,dryzi???Mu po svoemy kyltyrnomy rivnjy vse zittja na nykh bydem pracjyvatu-pruburaty i gorschuku mutu.
Ответить
0
0
lazik (Рівне)
мух (Львів) 01.03.09 21:03 это традиция ... Я вот вчера коньяк Тысу пил с одесситами , грил шо там москальтска кров , они не поверилит :))) Нужно любить людей такими как они есть , Карпаты за Бандеру , Одессу за жидов , Киев за Украину , а Шахту за Ахмета ... Пы.Сы. если мы будем все как один одинаковы кому наши клубы нужны будут ???
Ответить
0
0
KRONK2010 (Горловка)
От такой игры скоро Черное море из берегов выйдет.
Ответить
0
0
Марче (Львів)
Green Tiger (Львів(Стебник)) Та нє,я просто знаю історію Карпат трохи краще за тебе ))
Ответить
0
0
зелёный змей (Львов)
Бор (Львів-Луцьк) 01.03.09 20:57 та я не пропав - я одружився. хоча це недалеко :) на футболі буваю значно рідше, не тільки через сімейні справи, ні, просто якось той футбол майже не радує, хоча останні матчі розвіюють песимізм, особливо такі матчі, як дербі і нинішній вартують того, щоб кинути всі справи. ;) До речі форма прикольна
Ответить
0
0
Green Tiger (Львів(Стебник))
Марче (Львів) 01.03.09 21:05 ти що з місяця звалився?
Ответить
0
0
Марче (Львів)
мух (Львів) Як то ти вболівав з 1986 року за Карпати,якщо їх в той час просто не було?)))
Ответить
0
0
Фанат (Львів)
мух (Львів) Щодо 16 сектора. Історія взаємовідносин фанів Карпат і Чорноморця тягнеться ще далеко з Союзу. І не тобі вирішувати правильно роблять фанати чи ні. Це виключно навколофутбольні відносини і в цьому немає нічого поганого. А некультурно - це, коли ти в музеї будеш матом крити. Або в Одесі на вулиці почнеш щось образливе про жидів кричати.
Ответить
0
0
мух (Львів)
Успокойтесь я не кого не обижал, я родился и вырос во Львове,с 1986 года болею за "КАРПАТЫ", и прекрасно владею мовой, если надо, но то что я Львовянин не значит для меня что С.Бандера герой, я не обязан делать из этого человека идола, если это Ваш герой , то пожалуйста, это Ваш выбор. Просто когда всем сектором ТОЛПА рычит: ЖЫДЫ, ОС САСИТЕ У НАС,МАСКОЛЯКУ НА ГЛИЛЯКУ и ещё много похожих и главное совсем не расистских лозунгов, то складывается мнение со стороны , что во Львове живут только одноклеточные имбицылы, но ведь это не так.... А сидеть на стадионе с сыном и слушать этот бред , не хочеться.
Ответить
0
0
res (Lviv)
та ну, мова це вічна тема... я думаю, що в Чорноморця сьогодні не було великого бажання до перемоги на відміну від Карпат, які вдома здатні на все і завжди націлені на боротьбу. Тому результат - на табло.
Ответить
0
0
Green Tiger (Львів(Стебник))
Горянин (Львів) 01.03.09 20:28 А команда це не тільки футболісти, а це і вболівальники і персонал який їх обслуговує.....і про наші проблеми треба говорити вголос(ми ж демократи), і я хотів би побачити тебе в такій ситуації...
Ответить
0
0
lazik (Рівне)
Затятим щастить :))) Боляче за Чорномор ...
Ответить
0
0
Марче (Львів)
По культурі вболівання на стадіоні:давно помітив,що сектори з боку Стуса відзначаються більш-менш цивілізованим вболіванням,а з боку Зеленої прямо протилежними ознаками.Це,звичайно перебільшення,але різниця між ними є.
Ответить
0
0
Valko (San Francisco)
Мух(Львов) Чистая правда. Нужно научиться уважать других, дабы быть уважаемым другими. А вообще-то в Западной Украине много национальностей перемешано. Ведь не зря же Львов (по имени сына царя Данилы - Лев) долгое врема назывался Lwow(по-польски), затем Lemberg(по-немецки) и только после II-й мировой войны стал опять называться Львов(укр. Львiв). А вообще-то мы здесь о ФУТБОЛЕ говорим и всякие политические и националистические выпады неуместны и должны немедленно убираться (Модератор, это к вам), тем более что НИКТО не может быть уверен на 100% в "чистоте" своей крови и правоте своих претензий и ненависти к другой нации. СЛАВА ФУТБОЛУ!!!
Ответить
0
0
Бор (Львів-Луцьк)
зелёный змей (Львов) 01.03.09 20:53 Привіт! Так не тільки львів"яни, вся західна Україна страждає таким. Друже ти куди пропав? Ігор перед Різдвом розказував, що тебе рідко бачить! :))) З перемогою! Накінець то ми граємо красиво!
Ответить
0
0
Sluva (Львів)
skil (Kharkiv) біля 110км від Львова мух (Львів) а я горжусть тим що мене Бандерівцем обзивають,а судити що там роблять ультрас це не твого ума діло,бо сам ти навряд чи щось зробив для підтримки команди
Ответить
0
0
C.O.fan (Odessa)
А в впереди МРАК!!!!
Ответить
0
0
o_chub (Львів)
мух (Львів) Розслабся, на то вони і ультраси. Це хвороба не тільки Львова чи України - так у всьому світі. А класику потрібно читати (особливо таку як "Пригоди бравого вояка Швейка") - там, крім всього іншого, написано про взаємовідносини мух і найяснішого цісаря:)
Ответить
0
0
Green Tiger (Львів(Стебник))
skil (Kharkiv) 01.03.09 20:48 120-140 км
Ответить
0
0
skil (Kharkiv)
Бор (Львів-Луцьк) 01.03.09 20:47 )))))))))))))))))))))))))))))))) та ну кому як: коли до мене звертаються російською наприклад, я даю відповідь російською, і не вважаю, що це є проявом моєї меншовартості, чи меншовартості мого співрозмовника)
Ответить
0
0
Батвиннег (Ленинградт)
тришович браво!!!!
Ответить
0
0
зелёный змей (Львов)
Бор (Львів-Луцьк) 01.03.09 20:47 еко тєбя занєсло :) здоров був
Ответить
0
0
res (Lviv)
skil (Kharkiv) 01.03.09 20:48 години півтора-дві автобусом
Ответить
0
0
Green Tiger (Львів(Стебник))
Бор (Львів-Луцьк) 01.03.09 20:36 Ти погано-розсудливий, якраз такі як я такого не кричать, я хочу, щоб всі не літали в небесах, а потім низько не падали, бо получать від того ж Металіста 5 штук не пробивши ні разу по-воротах і всі знову будуть кричати вівці.....Зрозумійте ЧО сьогодні був ДУЖЕ СМІШНИЙ.....Повір, якби ППД продав Карпати за ті смішні гроші за які він їх купив(а покупець обовязково знайдеться), то настали-б набагато кращі часи, а так він мучить нас і себе...
Ответить
0
0
skil (Kharkiv)
res (Lviv) 01.03.09 20:45 дякс)а Добромль від Львову далеко?
Ответить
0
0
мух (Львів)
o_chub (Львів) 01.03.09 20:33 я не кого не оскорблял,и не "обісрав"
Ответить
0
0
Бор (Львів-Луцьк)
skil (Kharkiv) 01.03.09 20:32 а ще більш українізована область...проте є те, що мене особисто лякає... сиджу в кабінеті, дзвонить по справі керуюча одного із відділень: піднімаю слухавку "....Банк, слухаю Вас..." - здраствуйте, мне нужен ВП - так, це я слухаю Вас.. - ой, я вас не спізнала, це ... тобто перейшла ну українську... тобто мене лякає комплекс меншовартості. вже майже рік лякає....
Ответить
0
0
Бор (Львів-Луцьк)
skil (Kharkiv) 01.03.09 20:32 а ще більш українізована область...проте є те, що мене особисто лякає... сиджу в кабінеті, дзвонить по справі керуюча одного із відділень: піднімаю слухавку "....Банк, слухаю Вас..." - здраствуйте, мне нужен ВП - так, це я слухаю Вас.. - ой, я вас не спізнала, це ... тобто перейшла ну українську... тобто мене лякає комплекс меншовартості. вже майже рік лякає....
Ответить
0
0
Горянин (Львів)
skil (Kharkiv) 01.03.09 20:37 В Добромилі. А при чому тут львів"яни?
Ответить
0
0
res (Lviv)
skil (Kharkiv) 01.03.09 20:37 http://ua-football.com/ukrainian/high/4858f0ec.htm... весь календар 8 березня в Добромилі
Ответить
0
0
Бор (Львів-Луцьк)
мух (Львів) 01.03.09 20:15 але й слава Богу, що Львів не такий як ти...
Ответить
0
0
Вано (Lviv)
Ого як далеко теми зайшли.. про футбол майже ніхто не говорить ))))) Правильно, в єдності сила! То мабуть тільки так і можна боротись зі всім неподобством .
Ответить
0
0
skil (Kharkiv)
львівяни скажіть будь ласка, якщо знаєте, де буде грати МХ з ФК Львів?
Ответить
0
0
Бор (Львів-Луцьк)
Green Tiger (Львів(Стебник)) 01.03.09 20:06 людино, ти хоч подумай, що ти пишеш...так він не профі у футболі і скупердяй великий..але завдяки йому - Карпати існують! він би давно продав команду, якби було кому...а кричать вівці - мабуть такі як ти...
Ответить
0
0
Jeck09 (Odessa)
Jeck 09 Да Чернамрец савсем подсел.) http://jeck-soccer.blogspot.com/
Ответить
0
0
Марче (Львів)
Вітаю всіх і в першу чергу самого себе з перемогою )))Я вірив в неї,але не через те,що був впевнений в силі Карпат,а швидше через яму,в яку потрапив зараз Чорноморець.Команда наразі дуже слабка і надії на швидке видужання не спостерігається. По грі Карпат:поганого слова не скажеш,дифірамбів також поки що не заслужили.В першу чергу хочу відмітити Ткачука-молодчина,роботи було купа,старався,дуже добре.Балканський центр захисту-без зауважень,жодної пожежі в нашому карному.Ще сподобався Худоб"як-нестримним бажанням грати в футбол )) ну і гольовий пас не забудем.Кузнєцов-багато різних слів про нього говорив )),зараз хочу подякувати за два забиті м"ячі і сподіваюсь на подальший прогрес. Прочитав схвальні відгуки про гру Гурулі...Ну,не знаю,не згоден напевно що. Всіх з перемогою!Карпати,вперед!!!
Ответить
0
0
Бор (Львів-Луцьк)
Dbd1936 (Odessa) 01.03.09 19:32 Dbd1936 (Odessa) 01.03.09 19:38 Dbd1936 (Odessa) 01.03.09 19:47 Dbd1936 (Odessa) 01.03.09 19:53 ну і далі пожна цитувати... а відповісти хотілось - спасибі друже за підтримку! Одеса красиве місто. З радістю влітку відвідаю!
Ответить
0
0
герой (Одесса)
skil (Kharkiv) 01.03.09 20:28 Я тебе чудово розумію, інакше я б не розмовляв із тобою на український. Мене просто здивувало, що ти із Харкова, а розмовляєш на українській. Я в побуті розмовляю російською, а українську я вивчаю у школі.
Ответить
0
0
o_chub (Львів)
Колеги, а мені ця істерика (Dbd1936 (Odessa)) подобається:))) мух (Львів) - це ти обісрав портрет найяснішого цісаря?
Ответить
0
0
skil (Kharkiv)
герой (Одесса) 01.03.09 20:24 а Харків досить українізоване місто)тут багато людей спілкуються українською, як по роботі, так і для задоволення) А ще тут люблять футболлллллллл!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ответить
0
0
res (Lviv)
ветеран (Полтава) 01.03.09 20:22 Бийся головою, спасай Росію XD XD
Ответить
0
0
Alex. (Одесса)
За команду ОЧЕНЬ стыдно...
Ответить
0
0
res (Lviv)
Dbd1936 (Odessa) бугага, Dbd1936, вітаю, ти всім тут показав свої розумові здібності(чи їх відсутність). Це простенька провокація. Написав, і дивиться чи буде на нього хтось реагувати. Мені тебе жаль. PS: нажаль такі "вболівальники" є у кожної команди
Ответить
0
0
skil (Kharkiv)
герой (Одесса) 01.03.09 20:24 я розмовляю різними мовами, не лише тими які ти згадав, українська мені рідна, але якщо тобі важко мене зрозуміти, я можу звертатися до тебе іншою) в побуті я спілкуюся суржиком)
Ответить
0
0
Горянин (Львів)
Green Tiger (Львів(Стебник)) 01.03.09 20:19 Я тебе розумію. Я на жаль не зміг прийти на футбол. Але при чому тут футбольна команда до проблем з білетами. Тобі просто треба потриматися за горло відповідальних за це людей. мух (Львів) Ти провокуєш людей до не поваги львів"ян. Одним словом, ти гадеш там де кормишся. Я сумніваюся, що ти зі Львова. Бо львів"яни спочатку думають, а потім говорять. А ти - навпаки.
Ответить
0
0
герой (Одесса)
skil (Kharkiv) 01.03.09 20:20 Так, він ще не відновився нажаль. А ти розмовляєш на російській чи українській мові, бо я розмовляю взагалі на російській. Ти ж із Харкова.
Ответить
0
0
dima24 (VInnytsya-Sumy)
Хлопці, не реагуйте на того бота Dbd1936 (Odessa), не опускайтесь до його рівня! Ще раз Карпати з перемогою!
Ответить
0
0
skil (Kharkiv)
Green Tiger (Львів(Стебник)) 01.03.09 20:19 ого, та да замануха рідкісна, гімняна організація((((((((((((((((((((((((((((
Ответить
0
0
ветеран (Полтава)
Бей жидов – спасай Россию! Бей хохлов – спасай Россию! Бей грузин – спасай Россию! Бей румын – спасай Россию! Бей папуа новых гвинейцев – спасай Россию! Бей тринидадцев и табагцев – спасай Россию! Бей котдевуарцев – спасай Россию! Бей береговцев слоновокостцев – спасай Россию! Бей небраскцив – спасай Россию! Бей ютцев – спасай Россию! Бей непальцев – спасай Россию! Бей объединенцев королевцев – спасай Россию! Бей пингвин – спасай Россию! (с)
Ответить
0
0
skil (Kharkiv)
герой (Одесса) 01.03.09 20:14 та я не за сьогодні, а взагалі про коментаторів: це ж для них робота, якісь вимоги повинні бути професійні чи що -------------------------------------------------- а що з Косиріним, травма?
Ответить
0
0
Green Tiger (Львів(Стебник))
Горянин (Львів) 01.03.09 20:11 А ти був на стадіоні? Ти не представляєш, твоя команда забиває гол, а в касі кажуть: немає поки-що білетів, зараз до друкуємо, може купите програмку, це смішно..........люди підходять на прохід протягують 50-100 гривень, а менти кажуть: почекайте, зараз білети до друкують..., в 99-му перед матчем Карпати-Динамо 2:1 за таке знесли б ворота разом з ментами...
Ответить
0
0
skil (Kharkiv)
Dbd1936 (Odessa) 01.03.09 20:11 ДИБІЛ
Ответить
0
0
Пан Гагарин (мicто Прiнстон)
Нема опиту в Гришка, тому й програли... Що тут поробиш?!
Ответить
0
0
мух (Львів)
Горянин (Львів) 01.03.09 20:11 и в чём моя провокация?
Ответить
0
0
мух (Львів)
Werwolf69 (Lviv) 01.03.09 20:08 я не считаю "Бандеровець" геройский словом и комплиментом, если люди хотят себя так называть и восхищаться, то это ваше право, но слова проклятый совсем не комплимент, и пока от так называемых ультас будут слышны расистке речёвки и песни уважения к нам не будет! и 16 сектор к СЧАСТЬЮ это не весь Львов!
Ответить
0
0
герой (Одесса)
skil (Kharkiv) 01.03.09 19:56 Та вроди коментатори непогані були, тільки дуже сильно Карпати підтримували, а мали б бути нейтральними.
Ответить
0
0
vikromanjuk1234 (Южноукраинск)
Dbd1936 (Odessa) 01.03.09 19:38 Ты вообще дурак или обкуренный дебил?
Ответить
0
0
Горянин (Львів)
Dbd1936 (Odessa) Тобі лікуватися треба. мух (Львів) Ти - провокатор!!! Причому ти не є розумна людина. Green Tiger (Львів(Стебник)) 01.03.09 19:56 Не треба гнати на Карпати, тільки тому, що тобі не вдалося вчасно потрапити на стадіон. Тримай при собі свої емоції.
Ответить
0
0
Dbd1936 (Odessa)
Вуйки прокляти вам Одессу и Москву ни коли не здолаты.вы нам ещё вуйки позорные ёщё за крым ответите...карпаты-ХУЙНЯ!!!
Ответить
0
0
skil (Kharkiv)
і то правда, наскільки знаю львівського вболівальника(маю друзів зі Львова):сьогодні на руках носять, а завтра "ганьба".... і таке буває
Ответить
0
0
Werwolf69 (Lviv)
мух (Львів) Я не знаю наскільки ти зі Львова, але "Бандерівець" для львівянина це не образа а КОМПЛІМЕНТ! Щоб ти знав!!!! А так складається враження що в тебе присутній комплекс меншовартості бо ти не можеш відрізнити образу від гордого слова, яке деякі (недалекі люди) вважають за образу...
Ответить
0
0
Green Tiger (Львів(Стебник))
skil (Kharkiv) 01.03.09 20:00 Легко говорити коли твоя команда з нашим тренером в 1/8 фіналу УЕФА, хоча якби не ДЕМ ми буди-б на вашому місці(Маркевич через нього пішов),а моя 10 років топчеться в болоті..., і перспективи я не бачу.., нарахунок футболістів я нічого немаю проти(молодці), але це одноденна радість, а завтра всі будуть кричати вівці...
Ответить
0
0
skil (Kharkiv)
tulja (Lvov) 01.03.09 20:00 +100
Ответить
0
0
tulja (Lvov)
мух ти хочеш сказати що ти зі Львова,тоді я і тобі поясню,що ми не з ПОЛОНИНИ ми прикарпаття а полонина це карпати,але ПОЛОНИНА це краса якої хлопчик з одеси і не бачив він тільки чув Россійську пропоганду і зрозумів що тим нас можна образити,якщо ми маємо стидатись ватрою,тоді чому їм не стидно за БАЛАЛАЙКУ,ця дискусія просто смішна,ну а хлопця просто ЕТИЧНИЙ КЛІМАКС,тому не впрягайся і не позорся,а на рахунок расистських викриків то я з ними категорично не згідний,тому що люди всюди є як погані так і добрі,тому стараючись обідити таких хамів як цей хлопчина ми вбільшій мірі ображаємо людей порядних,то му що порядні люди люблять свою землю,своє місто,і свою націю.
Ответить
0
0
skil (Kharkiv)
Green Tiger (Львів(Стебник)) 01.03.09 19:56 та ну чому так песімістічняєш?)))) так ЧО сьогодні був нульовий і все таке, але ж як хлопці бігали, як вони грали, вони справді ГРАЛИ, погодься! а те що через місяць буде сьогодні хай відійде на 2 план)))))))) порадій ти ж місцевий)
Ответить
0
0
kasparov (Lvov)
Нас Львовян так и будут называть "ВУЙКИ З ПОЛОНИНИ!!!БЕНДЕРЫ ПРОКЛЯТЫЕ!" пока с фан сектора будут звучать расистские выкрики , сначала научитесь уважать себя , а потом будут уважать Вас!
Ответить
0
0
Green Tiger (Львів(Стебник))
tulja (Lvov) 01.03.09 19:48 Перемога над ким(районний рівень)? А завтра прийдуть поразки і всі будуть кричати вівці.., і що дає ця перемога? Поспілкуємось через місяць, коли ми будемо на 10-12 місці...
Ответить
0
0
skil (Kharkiv)
герой (Одесса) 01.03.09 19:48 дякую) -------------------------------------------------- так хай на футболці перемалюють) а то точно памятаю, його в минулому сезоні всі Ребенком називали) -------------------------------------------------- а як вам шановні коментатори з дефектами мови(дефектами речи), я звичайно розумію, шо це може людина хороша, гарний спецаліст в чомусь, але реально зайо коли весь матч хтось шепеляве чи картаве( ну сліпого ж шофером не зроблять, так?)
Ответить
0
0
Malanets (Одесса)
BVB09! (Одесса) Во-первых лишь слухи, во-вторых… допустим ты прав и перед командой не стоит никаких задач, кроме невылета в 1 лигу, ну так тем более нефиг было набирать латиносов непонятно за какие деньги и набирать в аренду игроков из других клубов. Зачем деньги лишние тратить? Не лучше ли пацанов из молодежи набрать? Если у нас свои бездари, можно поискать талантливую молодь в других клубах, но зачем брать людей с чужих скамеек? Молодежь как минимум дешевле особенно поначалу + к этому они как пластилин — бери и лепи из них пулю! Все это справедливо, если предположить, что перед ЧО действительно на ближайшие 2-3 года задач не стоит. Что скажешь?
Ответить
0
0
Вано (Lviv)
Ніколи образи на іншого не робили честі собі..!!! Тому всі хто обзивається так просто незнає що таке повага і сам в неповазі живе! Робіть висновки! А ще кажете що погано на україні жити.. та бо люди такі..при чому дуже багато!!!
Ответить
0
0
Dbd1936 (Odessa)
Вуйки прокляти вам Одессу и Москву ни коли не здолаты.вы нам ещё вуйки позорные ёщё за крым ответите...
Ответить
0
0
Werwolf69 (Lviv)
Гарно!!!! Інколи буває, що команда перемогла а задоволення від цього не отримуєш. Але тільки не сьогодні. Гра супер!!! Після першого голу все стало ясно і скоріш Карпати могли забити 4-5 ніж Одеса забити гол престижу... А фанати... Атмосфера супер, гра супер і головне що результат - СУПЕР!!!! Маєм 500 забитий гол, маємо симпатичну гру і головне симпатичну команду. Дуже сподобалось що вчерговий раз команда а головне тренер підійшли до 16 сектору подякувати вболівальникам. І це правильно!!!
Ответить
0
0
tulja (Lvov)
Пане стебницький яущо у вас поганий настрій не портіть його нам,Демінський зрозуміло хто він і що він,але образу свою ви починаєте виливати на всі,принижуюче перемогу карпат,навіть якщо ви і так думаєте то розкажіть це сволїй жінці вона вас пожаліє.
Ответить
0
0
герой (Одесса)
skil (Kharkiv) 01.03.09 19:45 Його фамілія - Рєбьонок.
Ответить
0
0
Dbd1936 (Odessa)
БЕЙ БЕНДЕР СПАСАЙ ОДЕССУ!!!ЧЕРНОМОРЕЦ СИЛА!!!БЕНДЕРЫ-ДРОЧИЛЫ!
Ответить
0
0
герой (Одесса)
skil (Kharkiv) 01.03.09 19:45 Його фамылыя - Рэбьонок.
Ответить
0
0
мух (Львів)
Нас Львовян так и будут называть "ВУЙКИ З ПОЛОНИНИ!!!БЕНДЕРЫ ПРОКЛЯТЫЕ!" пока с фан сектора будут звучать расистские выкрики , сначала научитесь уважать себя , а потом будут уважать Вас!
Ответить
0
0
Alex. (Одесса)
За команду стыдно...
Ответить
0
0
skil (Kharkiv)
так як таки фамілія одного гравця ЧО Ребьонок чи РебЕнок? я х.з. на футболках же по українськи пише, правильно?
Ответить
0
0
tulja (Lvov)
О ціково в Одесы знають слово Вуйки,а значення того слова знаэш хлопче,ти назвав два слова,як я зрозумыв щоб образити,але як щоб ти знав нас то ти б такого не писав,тому що БАНДЕРА це не образливо,це для нас комплымент,це може здаватись образливим тыльки для таких ЗОМБі як ти,але це вже твоя проблема ы здаэться це не лікується.
Ответить
0
0
Green Tiger (Львів(Стебник))
ДЗЕНЯ (Талнах) 01.03.09 18:47 o_chub (Львів) 01.03.09 18:48 По-перше не всі в неділю відпочивають(я наприклад після нічної зміни, а по-друге проїжджаю 100 км.(Стебник(Трускавець) і таких як я біля стадіону було дуже багато..., таке відношення до вболівальників може дозволити собі лише ДЕМ, і дешевих білетів в касі не було взагалі, при умові, що 7-8 секторів взагалі були накриті(не центрові)..........ДЕМ не очікував стільки людей, або зробив так щоб всі купляли білети від 20 гривень(до яких теж треба було добиратися 50 хвилин)......і не розумію від чого у всіх стільки радості, ну рядова перемога, завтра настануть програші, вище 8-го місця не піднімемося..., в Харкові ось десь свято футболу....., а з ДЕМОМ ми до цього рівня не доберемося ніколи...
Ответить
0
0
Dbd1936 (Odessa)
БЕЙ БЕНДЕР СПАСАЙ ОДЕССУ!!!
Ответить
0
0
васкарба (Львов)
Митяй-2! Спасибо за поздравления. Приятно, как твоя команда провелаРЕАЛЬНО тренировочный матч, да еще заработала 3 очка...Но с другой стороны нельзя преуменьшать большущие заслуги КОНОНОВА. Он сильно поднял физику у игроков и,как следствие, они играючи стали показывать свою технику, что не может не радовать.Какой красавец ГУРУЛИ!!! Про КУЗНЕЦОВА я вообще не говорю. Он показал себя и тараном и технарем и бойцом... Васька КОБИН (как всегда) мотор команды, человек с 2 сердцами. А КАКУЮ ПЕРЕДАЧУ КУЗНЕЦОВУ ВЫДАЛ ХУДОБЬЯК!Короче- команда окрепла и,главное, ПОУМНЕЛА. А ось КОЖАНОВУ треба трохи попостити, неозброєним оком видно зайву вагу(:
Ответить
0
0
tulja (Lvov)
Кононов МОЛОДЕЦЬ,навіть якщо Карпати надалі і не покажуть супер результату,він все рівно МОЛОДЕЦЬ тому що команда старається іграти в атакуючий футбол,і як по мні то це головне,а показати таку ігру після зими це дорогого стоїть,і до тогож видно що він людина порядна що додає йому багато балів,особливо в наш час,ну а Демінський,що би ми про нього не говорили кращої кандидатури в нас у Львові не має. Одесити не всі коментатори із Західної України,яб сказав далеко не всі,тому ви не там шукаєте причини своєї пораски і нажаль ми і надалі стараємось задовільнити своє амбіції шукаючи чорного кота в темній кімнаті,тай до тогож я мігби таеож висловити не задоволення коментатору за те що він не сказав що ТРЕТІЙ ГОЛ КУЗНЕЦОВА буз забитий чисто.
Ответить
0
0
герой (Одесса)
yamaka (ОДЕССА) 01.03.09 19:27 Полностью с тобою согласен! В клуб надо влаживать деньги, притом деньги немалые, а с таким владельцем хорошого клуба неполучится. Ни нормального хорошого класса игрока купить, ни тренера хорошого в команду взять, ничего!
Ответить
0
0
Dbd1936 (Odessa)
ВУЙКИ З ПОЛОНИНИ!!!БЕНДЕРЫ ПРОКЛЯТЫЕ!ЧЕРНОМОРЕЦ ЧЕМПИОН!ВЕРИМ В КОМАНДУ!
Ответить
0
0
yamaka (ОДЕССА)
О каком "Черноморце" тут вообще идет речь?Пока Климов владелец-в Одессе не будет нормальной команды!Еще не факт,что он на месте разрушенного стадиона ЧМП построит новый,а не "затулит" какой нибудь элитный небоскреб(под шумок экономического кризиса)!Если Гришко-тренер,тогда я "троллейбус"!Я болею за "Черноморец" с 1974 года(т.е 35 лет!),и всякие были времена,но такой позорной команды как сейчас еще не видел!и причем дело даже не в игроках а в отсуствии тренерской мысли!На поле стадо.которое не знает что ему делать и куда ему бежать!И все это очень печально...
Ответить
0
0
Dbd1936 (Odessa)
проиграли вуйкам!позор!пора собраться!!!
Ответить
0
0
Мельниківець (Львів)
Як для Першого Національного - коменти нормальні. Частіше буває набагато гірше
Ответить
0
0
герой (Одесса)
Горянин (Львів) 01.03.09 18:53 А тебе поздоровляю із красивою і упевненою перемогою! Ваша команда продемонструвала сьогодні дуже впевнену і красиву гру!
Ответить
0
0
герой (Одесса)
Горянин (Львів) 01.03.09 18:53 Чомусь інші команди, якщо й продавали своїх гравців, то тільки одного-двух і істотних змін не спостерігалось, а в нас пів команди розпродали, а замінити ніким. Це не діло. Так команда на великі досягнення претендувати не зможе.
Ответить
0
0
Artisan (Lviv)
Коментатори, природньо, хвалять команду, яка краще грає. Їм же треба щось коментувати.
Ответить
0
0
ДЗЕНЯ (Талнах)
Горянин (Львів) 01.03.09 18:55 головне шоп незагордилися раніше часу. Тренер свою лінію нехай проводить , ППД - нехай царює по своїм каналам . А то виде як в політиці: хотіли як краще :- а вийшло як завжди .
Ответить
0
0
Левеня (Львів)
BVB09! (Одесса) Абсолютно згідний!!! Обідно, що практично немає в нас професійних коментаторів!!! Навіть не дивлячись на мову, чи інші класифікаційні ознаки! Просто некомпетентні і все тут...
Ответить
0
0
Митяй-2 (Скотопригоньевск)
Malanets (Одесса) 01.03.09 18:35 Тришович - гуд, хороший игрок. Из Металла его убрали (и то на время) из-за лимита и из-за прихода Олейника. И, жаль, честно говоря, что убрали, при их (Металлиста) короткой скамье. Маркевич сказал - будем за ним следить.
Ответить
0
0
Левеня (Львів)
Горянин (Львів) 01.03.09 18:55 Ага!!! Точно!!! Всі будуть гордитися... Піар-менеджмером Димінського :) Жартую!
Ответить
0
0
BVB09! (Одесса)
Левеня (Львів) К сожалению или счастью Днепр -Львов не смотрел...Ну а ТРК Украина, лично я считаю каналом Донецкой области, просто его имеют возможность смотреть все...ну типа как каналы МЮ или Барселоны.
Ответить
0
0
Горянин (Львів)
Митяй-2 (Скотопригоньевск) Димінський вже найняв собі PR-менеджера, який вчить його хороших манер. Так що скоро всі будуть гордитися ним :)
Ответить
0
0
Левеня (Львів)
Митяй-2 (Скотопригоньевск) Подяка від львівських уболівальників!
Ответить
0
0
Горянин (Львів)
герой (Одесса) Дозволь з тобою не погодитися. Чорноморець не продавав цих гравців. В них закінчився контракт. Зважаючи на ситуацію, яка склалася в вашому клубі, а це всім відомо: скорочення заробітної плати гравцям. От тому, вищезгадувані футболісти відмовилися грати в Чорноморці. На жаль, в нашій країні, тай взагалі в футболі майже все вирішують гроші. Якщо звичайно це стосується не лідерів нашого чемпіонату. Тому що, якщо б кожен з нас, наприклад, був гравцем Прем"Єр ліги і отримував середню зарплату 1000 дол. в місяць, і його б запросив клуб, який грає на євроарені, то думаю, що навіть за 1200 дол. кожен з нас погодився перейти в цей клуб. Думаю, що Климов розуміє, що команда вже цього сезону не вилитить, тому що в нас є клуби, які не скривають своє повернення в першу лігу. Дякую нашим футболістам за прекрасний футбол і важливий результат в плані, скажімо так, помсти за перше коло.
Ответить
0
0
Левеня (Львів)
ДЗЕНЯ (Талнах) 01.03.09 18:50 В нас професійних коментаторів практично немає... На жаль...
Ответить
0
0
BVB09! (Одесса)
Malanets (Одесса) 01.03.09 18:48 При том что ходят слухи, о том что перед Черноморцем поставлена задача не вылететь, но и в еврозону не попадать, так им негде будет играть в еврокубках пока не будет стадиона...какая игра может быть при таких установках?
Ответить
0
0
Митяй-2 (Скотопригоньевск)
"Благодаря" Дыминскому Карпаты долгое время недолюбливал. Но при Кононове все изменилось - и дядька, видно, неглупый, и тренер хороший. Игра у команды появилась, это еще в пршлом году было видно. В общем, молодцы! Всем львовянам - поздравления!
Ответить
0
0
Левеня (Львів)
BVB09! (Одесса) 01.03.09 18:46 І ще в додачу: Особливо зверни увагу на рускоязичне псевдокоментування по ТРК І що найдивніше "Україна" і теж там супер гросмейстери коментують!!! Просто швах!!! Деколи навіть хвамілії пукають!!!
Ответить
0
0
ДЗЕНЯ (Талнах)
yarikv (Луганск) 01.03.09 18:47 коли по ділу коменти -=рЕСПЕКТ а ось коли дурниці мелють , і однобоко вболівають - ГАВНЮКИ
Ответить
0
0
Dmitry_ (sea-city)
BVB09! (Одесса) 01.03.09 18:43 Да, пока стадион не построят ничего хорошего не будет, не играть же УЕФА на Спартаке, но сливать по 3-0 явно не грандам.....
Ответить
0
0
Левеня (Львів)
BVB09! (Одесса) Вчора дивитися треба було Дніпро - ФК "Львів" і слухати рускоязичеського коментатора!!! Самого неупередженого зі усіх знайомих у всесвіті!!!
Ответить
0
0
Malanets (Одесса)
BVB09! (Одесса) При чем тут стадион? Ты же не хочешь сказать, что у Карпат состав на порядок лучше, чем у Черноморца? Я так не считаю. Но они со своим составом показали сегодня игру на ДВА порядка лучше, если не на ТРИ! Я считаю счет по игре.
Ответить
0
0
Левеня (Львів)
yarikv (Луганск) Дякую від всього футбольного Львова!!!
Ответить
0
0
yarikv (Луганск)
чего на коментаторов накинулись то - вроде нормально люди делали свою работу. хоть слушать приятно было - многое по делу говорили. что вам еще нужно?
Ответить
0
0
ДЗЕНЯ (Талнах)
Green Tiger (Львів(Стебник)) 01.03.09 18:42 Ходжу нафутбол більше 35 років . Приходжу задві години - ( завжди) - купляю білети . Потімпию пиво - до сцячьки , потім іду на стадіо - і все нормалькс .
Ответить
0
0
BVB09! (Одесса)
ДЗЕНЯ (Талнах) 01.03.09 18:43 точно...длин как я не подумал...именно заговор). Но если серьезно, то насколько я знаю украиноговорящие коментаторы с западной Украны (что впрочем естественно), от туда и такие коментариии.
Ответить
0
0
Kvinto (Львів)
Гарна гра, оптимістична. Інша справа, що ЧО сьогодні був, чесно кажучи, нуль без палочки (в принципі як і Карпати в Одесі). Кононов випустив сербський центр захисту, але провіряти що воно собою представляє прийдеться в інших матчах. Досить оригінально також була вирішена проблема центру півзахисту, тобто потенційної заміни Годвіну; оригінальна тим, що цієї заміни не було взагалі. Карпати грали просто без центру поля, а ЧО їм то позволяв (команда намагалася швидко переходити центр поля). Негативний момент в тому, що ЧО дозволяв так грати, але хтось інший може і не дозволити. Були моменти, коли після обрізок карпатівців в нападі не було кому підчистити, і одесити мали можливість провести небезпечні контратаки, проте сьогодні вони просто не знали що робити з мячем. Кузнєцов - молодець! (як і вся команда). Гравці задоволені, тренер задоволений (напевно), вболівальники - також: так має бути. Вболівальникам Чорноморця - кращої гри їхньої команди в наступних іграх!
Ответить
0
0
BVB09! (Одесса)
ДЗЕНЯ (Талнах) 01.03.09 18:34 если у Кузнецова к Черноморцу обиды, то это больше проблемы его, а не Черноморца. Мы это "позорище" переживем, и поднимемся таки (правда это будет тока после постройки стадиона(().
Ответить
0
0
ДЗЕНЯ (Талнах)
BVB09! (Одесса) 01.03.09 18:39 так можна і до всеукраїнського заговору проти Південної Пальміри договоритися :)))
Ответить
0
0
yarikv (Луганск)
Хорошая игра в исполнении Карпат - было приятно смотреть. Желаю Карпатам побольше подобных игр!!!
Ответить
0
0
Green Tiger (Львів(Стебник))
Не все так добре в нашому домі.........., По телеку все виглядало супер, а, насправді, в 15:50 біля кас стояло 1,5-2 тисячі вболівальників(стадіон майже пустий), а в касах немає білетів......, Димінський-олень, вирішив набирати білети прямо перед продажем(працювало 4 каси) багато вболівальників пішли додому...., я дочекався черги і попав на стадіон о 16:35..., за 15 років вболівання такого ще не було........Більше на Карпати не піду(хоча ходжу від семи років)........., а насправді Карпати нічого такого не показали, просто Чорноморець на сьогодні зіграв у районний футбол.......
Ответить
0
0
BVB09! (Одесса)
mav86 (Харьков) 01.03.09 18:13 Согласен, при чем я такое не впервый раз слишу, и не только против Одессы, видимо среди коментаторов много болел западноукраинских команд.
Ответить
0
0
Malanets (Одесса)
Харьковчане, вы еще здесь? Расскажите про Тришевича, какой он, какого плана игрок? Я увидел только пару обмоток (бесперспективных по сути) и в отборе дядя старался, но… он забивающий или разыгрывающий? Почему в состав не попадал в Металле?
Ответить
0
0
BVB09! (Одесса)
mav86 (Харьков) 01.03.09 18:13
Ответить
0
0
ДЗЕНЯ (Талнах)
Malanets (Одесса) 01.03.09 18:24 Читав інтирвью - адіссіта - гравця "Карпат" - Кузнєцова . Саме " Сміхотворець" - так він говорить про команду - = шо таке поганяло по грі Чорноморцю
Ответить
0
0
Конфуцій (Львів)
А Кононов, виявляється, недаремно в "Барселону" на стажування літав))) Незважаючи на холод, не хотілося, щоб гра закінчувалася! Молодці!!!
Ответить
0
0
tulja (Lvov)
Нажаль тема КОМЕНТАТОРІВ залежить не віднас,а вони як коментували,тіпа,так і на далі буде все без змін,а таке коментування це просто знущання над вболівальниками,а крайнього хто в цьому винуватий,в нас незнайдеш,вони всі за футбол але ніхто нічого робити не хоче.
Ответить
0
0
black_alfa (Львів)
Тепер ніхто нікому нічого не винен: як відгребли в першому колі, так тепер і роздали. Дрібниця, а приємно. Чекаємо наступних ігор з "живими"
Ответить
0
0
s.k.s (одесса)
комментаторы это вообще отстой !!! надо уметь делать свою работу!!! и с такими мы идем к Евро
Ответить
0
0
Malanets (Одесса)
ДЗЕНЯ (Талнах) Ты шо в сосну ударился? Да, Карпаты КРАСИВО выиграли сегодня — Черноморец мертв! Но все же Черноморец, а не "СМІХОТВОРЕЦЬ"
Ответить
0
0
Yevgen (Одесса обл.)
В смысле движение
Ответить
0
0
Yevgen (Одесса обл.)
Поздравляю Карпаты! Понравилась командная игра и скорость
Ответить
0
0
tolік (ІВАНО-ФРАНКІВСЬК)
ВІТАЮ ФАНІВ \"КАРПАТ\" З ПЕРЕМОГОЮ НАД \"ЧОРНОМОРЦЕМ\"! КРІМ ТРЬОХ М\"ЯЧІВ КАРПАТИ ПОКАЗАЛИ ЦІКАВУ, КОМБІНАЦІЙНУ ГРУ, НЕ ГРАЛИ НА УТРИМАННЯ РАХУНКУ, А ПРОДОВЖУВАЛИ ТРИМАТИ М\"ЯЧ І АТАКУВАТИ. З ТАКОЮ ГРОЮ \"КАРПАТИ\" БАГАТО ЧОГО ДОСЯГНУТЬ,АЛЕ ЦІКАВО БУДЕ ПОБАЧИТИ РЕШТУ МАТЧІВ І З СИЛЬНІШИМИ СУПЕРНИКАМИ.ЯКЩО В КОМАНДИ Є БАЖАННЯ, ЗАПАЛ НА КОЖНУ ГРУ, ТО МОЖНА НЕ БОЯТИСЬ ЗА МАЙБУТНЄ \"КАРПАТ\" А \"ЧОРНОМОРЕЦЬ\" ,ТАКЕ ВРАЖЕННЯ, БУВ ПРИРЕЧЕНИЙ ЩЕ В ПЕРШОМУ ТАЙМІ, КОМАНДИ НА ПОЛІ НЕ СПОСТЕРІГАЛОСЬ.
Ответить
0
0
o_chub (Львів)
Нарешті!!! Карпати зіграли так, як ми і чекали від них!!! Респект!!!
Ответить
0
0
Вано (Lviv)
Мда... гра справді була класною з однієї сторони і ніякою з іншої. Але одна гра не показник.! Так що радуватись немає ще чого. а Одеса ... думаю в вас також все наладиться! Ще багато ігор для цього залишається!
Ответить
0
0
tulja (Lvov)
По телеку я не чув нічого пованого,щоб ображало Оддеситів,але якщо то так,то мені дуже стидно,і я вибачаюсь за них,в Оддесі як і в багатьох інших містак крім поганих є ще багато і добрих,веселий гостеприїмних людей,а такими криками ми більше їх образим аніж тих кого хотіли,тому прохання до наших фанів,не потрібно цього робити,ми ж не бидло,ми завжди були гостеприїмними,давайте такими і залишемось.
Ответить
0
0
ДЗЕНЯ (Талнах)
" СМІХОТВОРЕЦЬ" - потребує лікування
Ответить
0
0
Stas23 (Николаев)
Гра мені сподобалася,було цікаво і приємно дивитися.Звісно дуже шкода, що грала одно команда.Я думаю,що в сусідів все наладиться,цього б хотілося. Нова форма дещо схожа на Спортинг.Львів з перемогою.
Ответить
0
0
Rip (Донецк)
Неказистые львовские команды последнее время довольно неплохие результаты демонстрируют, что тут ещё сказать - молодцы!
Ответить
0
0
♥МЮ - Чемпион♥ (Луганск)
Может на Одесситов повлияло известие о возможности снятия с них 6 очков
Ответить
0
0
A69 (Odessa)
Бу-га-га, что это было?? Один Ребенок на поле походу старался. Жалко что с такой игрой не получили еще штуки 3, а надо было. Позор, стыдно за команду, чем они занимались в межсезонье?? Было видно с первых минут что нужен еще 1 человек в полузащите, куда смотрит тренер??? И опять начались длиные забросы .....задрали уже!!!
Ответить
0
0
aquarius (Одесса)
tsn (Odessa) 01.03.09 17:59 Закономерный Позор :((
Ответить
0
0
♥МЮ - Чемпион♥ (Луганск)
А могли и больше положить
Ответить
0
0
mav86 (Харьков)
Обидно за Одессу,игры нет вообще,посмотрим что дальше будет,может наладится.Комментаторы вообще олени,весь матч за Карпаты болели,так открыто нельзя!
Ответить
0
0
govanni (Харьков)
Зато в межсезонье Черноморец бил никому неизвестные команды по 6:1... и что, кому нафиг нужны такие спаринги!!! К Черноморцу равнодушен, за Тришевича обидно...
Ответить
0
0
герой (Одесса)
Поздравляю Карпаты и его болельщиков с красивой и заслуженной победой!
Ответить
0
0
фанат Футбола (УКРАИНА)
Львов был на две головы сильнее Одессы. Но время покажет и одних и других, был ли это лишь эпизод, или одни на сборах пахали, а другие в карманный бильярд гоняли.
Ответить
0
0
SeregaKR (Одесса)
Львов с победой.
Ответить
0
0
academynow (харьков)
Карпатам - мои комплименты за игру! Интересно будет с соперником посильнее (ЧО - ноль). В любом случае команда играет солидно. Гурули, Кузнецов - блеск!
Ответить
0
0
герой (Одесса)
Вот Черноморец нас в очередной раз "порадовал". Нафига было прдавать Корыцько, Де ла Асу,Нижегородова, тоесть практически всех лидеров команды , а в основе поставить некому не известных детей, подкрепльйоных несколькими игроками , взятых из второй лиги или из скамейки запасных чужих команд???!!!! Сегодня я игры вообще не видел. Какието навесы в чужую штрафную, которые всё время перехватывались, или старание обматать один в один, которые опять же не к чему не приводили. Два-три паса и мяч опять перехвачен. Разве эта игра команды, которая планирует пробится в зону еврокубков???!! С таким составом надо только думать, чтобы не вылететь в первую лигу. В очередной раз надеялся-надеялся и опять всё зря!!!((((
Ответить
0
0
vovik_lviv (Львів)
Карпати нині показали атакувальний футбол і це тішить найбільше
Ответить
0
0
Тушкан (Дрогобич)
Молодці карппати
Ответить
0
0
s.k.s (одесса)
Климов урод!!! кого набрали какой результат, c такой игрой на х..!!! нам стадион !!! в первой Лиге играть таким составом.....Дебилы других слов нет!!! что на сборах делали ??? две передачи в ноги отдать не могут...
Ответить
0
0
tsn (Odessa)
aquarius (Одесса) А что ж тут позорного? Вполне закономерно все. "Коекто" заполучил землю в Парке Шевченко, а это похоже было главным заданием на ближайшее десятилетие. Теперь на Клуб можно и забить. Кому играть то? Никого не осталось. Косырин? Один не вытянет.
Ответить
0
0
Artisan (Lviv)
Карпати - 3:0. А реально могло бути 6:0 і ,навіть, 7:0! Три стовідсоткових моменти не використали Зеньов, Гурулі і Кожанов, плюс незарахований гол Кузнецова - ще невідомо, чи був там офсайд.
Ответить
0
0
Izmail (Izmail)
Ай... Ой.... Боже ж мой. Цирк. Карпаты с победой. Львов играл в футбол действительно.
Ответить
0
0
мух (Львів)
Супер игра!!! Молодцы Карапаты, реванш взяли, и игра вырисовывается очень даже приличная!!! Поздравляю Львов!!!! P.S. Только крики фанов, "В Одессе живут одни жыды", "от сосите" И т.д. некрасиво это, как минимум могут штрафануть клуб! Это всё равно что кричать что во Львове живут одни рагули и быки! Стыдно за эти моменты....
Ответить
0
0
aquarius (Одесса)
Позор...
Ответить
0
0
il calcio (Тернопіль)
А якщо з Чорноморця знімуть ще 6 очок, то з такою грою прийдеться боротися за виживання. Хоча, можливо, одна гра - не показник.
Ответить
0
0
devid--- (рівне)
Ого! Що це Карпати в фудбол навчилися грати?
Ответить
0
0
kuko (Lviv)
...браку ще вистарчає, але азарту та націленості на боротьбу Кононов їх таки навчив......:)) На фоні "Чорнослабця" це дало свої рез-ти. Цікаво - ЯК воно буде на фоні сильніших суперників....... ?
Ответить
0
0
Kot_Metallist (Харьков)
Получил настоящее удовольствие от игры Карпат. Правда, возможно, на фоне абсолютно нулевого Черноморца. Посмотрим на Карпаты в следующих матчах.
Ответить
0
0
Djonny1929 (Одеса)
Песдетс...
Ответить
0
0
CheFan (Odessa_city)
а чему стыдится?,все закономерно,игра показала что Черноморец , команда 2-й половины турнирной таблицы!
Ответить
0
0
Гонта (Киев)
Мда-а-а! Карпаты маланцам не просто обрезание сделали, а и вовсе острогали...
Ответить
0
0
tsn (Odessa)
Мда, Черноморец мертвый, однако, как это не прискорбно.
Ответить
0
0
EGO_Kharkov (Харьков)
Игра ноль полный, арбитр ошибался и много! С такими играми мы далеко не уедем!
Ответить
0
0
Фанат Дніпра (Дніпропетровськ)
Мої вітання! Сьогодні Карпати показали цікавий, динамічний і гостроатакуючий футбол! Видно неозброєним оком, що команда добре попрацювала в зимове міжсезоння і зараз радує своїх вболівальників! Так тримати й надалі!!!
Ответить
0
0
il calcio (Тернопіль)
Непоганий початок весняної частини. Ще би Нива через місяць щось подібне повторила.
Ответить
0
0
Mishanja (Николаев)
Мдя... стыдно за Одессу...
Ответить
0
0

Новости Футбола

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус