Фанати "Карпат": "Ми оголошуємо протест"

Фанати "Карпат": "Ми оголошуємо протест"


Найактивніші уболівальники обурені прийняттям антифанатського закону.

У всіх містах України, де знають, що таке справжня підтримка улюбленої команди, відбуваються протести з боку фанатів. Вони висловлюють своє невдоволення тим, що, найімовірніше, 16 березня депутати Верховної Ради проголосують за проект закону про внесення змін до деяких законодавчих актів (щодо забезпечення громадського порядку та безпеки до, під час та після проведення футбольних матчів). Фанати розцінюють цей закон не інакше, як повне нівелювання їхніх прав. Четверо активних уболівальників «Карпат» Брілок, Джордан, Гладіатор та Ангел (чи не найшанованіший фанат «зелено-білих») виступили з різкою критикою цього проекту.

«Багато хто думає, що фанати – це лише школярі та студенти. Абсурд. У тій же Верховній Раді також є футбольні фанати, які розповіли, що прийняття цього закону (№9662 від 29.12.2011) заплановано на 16 березня. І у мене є переконання, що його таки приймуть. Усі знають, як голосують в нашій країні. Якщо це відбудеться, то під дію закону потраплять не лише фанати, а й всі, хто прийдуть на стадіон. Буде заборонено ледь не все», – обурюється Ангел.

«Для чого все це робиться? На мою думку, вся справа в тому, що влада боїться проявів патріотизму на стадіонах. Нам спробують заборонити кричати «Слава Україні!». Влада боїться, що ці та інші патріотичні гасла збурять новий майдан. Але фанати – не туристи, намети ставити ми не будемо. У нас інші методи», – продовжує один з найвідоміших фанатів «Карпат».

«Стадіони зроблені для того, щоб люди мали видовище. Але нам не дають можливості зробити це видовище. От, скажімо, фаєри. Вони – поза законом. Але подивіться, що відбувається щосуботи та щонеділі біля клубів та ресторанів. Там такі фаєр-шоу, що стадіон ховається! Неможливо з дитиною ввечері погуляти. І нічого – ніхто цього не забороняє. А фанатам не можна. І це при тому, що жодних травм чи заяв про травми від використання фаєрів не було. Ну, за винятком хіба одного негідника, який намагався зірвати наш прапор в Києві. Я також звертаюся до міліції. Хлопці, задумайтеся, хто ви і звідки. І подумайте, що ті, хто видають такі закони, завтра будуть громадянами Росії чи Ізраїлю, а ви залишитеся тут. Ми ж платники податків, і ви живете за наші гроші. Прошу поміркованих депутатів не приймати цей закон. Бо воно ще «аукнеться». У нашій країні нема передумов щодо його прийняття. В нас не перевертають машини після матчів. У нас все спокійно», – підсумовує Ангел.

«Якщо вникнути в цей закон, то аж страшно робиться, а фанати – не з лякливих. Скажімо, можна буде проносити прапори розміром не більше 1,5 на 1,5 метра. Але це дрібниці. Сказано, що прапор має бути виготовлений з нелегкозаймистого матеріалу. Це абсурд – будь-яка тканина займиста, якщо її підпалити. То виходить, що нам треба нести прапори з заліза? Але ж і залізо заборонено! У нас є прапор з клубним гербом розміром 5 на 3,5 метра. Нам його, очевидно, не можна буде проносити. Також не можна буде переходити з сектора в сектор. Але ж дуже часто наш перформанс передбачає пересування, рух, динаміку. Нас хочуть посадити на стілець, скрутити руки, зав’язати рота і сказати: «уболівайте», ось вам видовище. А якщо ми порушимо правила – ласкаво просимо на 15 діб до буцегарні», – ділиться думками Гладіатор.

«На мою думку, прийняття цього закону буде свідченням того, що влада «посилено» готується до «Євро». Мовляв, ось, подивіться, як ми працюємо. Тепер у нас точно все пройде успішно, без інцидентів. Та нехай влада не хвилюється, ми не збираємося зривати «Євро». Ми взагалі його ігноруватимемо. Не тільки фанати «Карпат», схожі протести відбуваються і в інших містах. Взагалі, на час чемпіонату ми плануємо поїхати геть з міста, щоб на нас потім собак не понавішували», – каже Джордан.

«Мабуть, виникнуть логічні запитання: а чому фанати не будуть підтримувати збірну України? Спробую пояснити. Уся справа в тому, що міліція володіє так званими чорними списками. Ми не знаємо, хто є в цьому списку. Але здогадуємося. Бо протягом останнього часу до наших друзів-фанатів, та й до нас самих, зверталися представники правоохоронних органів. Нас везли в райвідділ і просили підписати документ. У ньому, зокрема, був пункт, який забороняє нам підтримувати «Карпати» на виїзних матчах. Тиснуть зі всіх боків – приїжджають додому в неділю, о 7-ій ранку, везуть в райвідділ. Один з наших фанатів підписав цей папір, щоб йому дали спокій, і поїхав у Луганськ. Після повернення до нього прийшли і показали фото, на якому він підтримує команду у грі проти «Зорі». Сказали, що цього разу нічого не буде, але наступного…», – розводить руками Гладіатор.

«Так-от, ніхто не знає, чи є він у цих списках. Ми, наприклад, купимо квиток за 100 євро і прийдемо на стадіон. Але нас туди не пустять, бо ми небажані гості», – підтримує товариша Брілок.

«Справді, фанати ігноруватимуть «Євро». Але якщо цей закон приймуть, ми побалакаємо з нашими друзями з інших країн. А їх у нас багато… То ми розкажемо їм про ціни, про готелі, про те, що насправді їх чекає в Україні. Не думаю, що у них з’явиться бажання їхати на «Євро». Ми розуміємо, що збірна залишиться без справжньої підтримки. Так, буде якийсь шумовий ефект, але не більше. Сподіваюся, гравці, яких нам у цій ситуації шкода, вислухавши нашу позицію, також все зрозуміють», – підсумував Ангел.

Оцените этот материал:
Источник:
zik.ua
Комментарии
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
Киссинджер XIX (Симферополь)
Ну так съездите на стадионы Англии, где зрителям скоро запретят даже аплодировать своим любимым командам!
Ответить
0
0
Вернуться к новостям
Комментарии 131
Киссинджер XIX (Симферополь)
Ну так съездите на стадионы Англии, где зрителям скоро запретят даже аплодировать своим любимым командам!
Ответить
0
0
Ариец_Донецк (Донецк)
веселее будет,если обыкновенные, презираемые ультрас и правильными фанатами, кузьмичи перестанут ходить на футбол. пора определяться, для кого этот самый футбол - для болельщиков или для фанатов...
Ответить
0
0
antiban (Дніпропетровськ)
Я так зрозомів, що ця тема актуальна лише для заходу країни. Для Данєцка усьо і так харашо:(
Ответить
0
0
Карпати the best (Львів)
А тема, взагалі-то, про фан-рух!!! tarnat (Львів) 15.03.2012 09:11 Тема взагалі-то про закон яким цей фан-рух фактично забороняється.
Ответить
0
0
tomassy (Лещатів)
tarnat (Львів) 15.03.2012 09:11 100% погоджуюсь, але в цьому законі є дуже багато статтей які трактуються по різному і при розгляді справ про правопорушення будуть трактуватися як кому захочеться. І ще, що таке плакати політичного змісту? бандера, Шухевич, Ковпак та інші вони вже не політики бо їх просто немає.
Ответить
0
0
tarnat (Львів)
Я щось не до кінця все зрозумів... Навіщо перетворювати тему на балаган. Для когось Шухевич -герой, а для когось -Ковпак. Поки при владі будуть такі люди, як табачник, які відміняють історію України та ненавидять усе українське,доти і ми з вами будемо сперечатись. А тема, взагалі-то, про фан-рух!!!
Ответить
0
0
Карпати the best (Львів)
В ночь на 6 марта 2012 года на внеочередном «Шустер Live» «регионал» Колесниченко гнусно обозвал проституткой представительницу Фемен. Колесниченко подчеркнул, что Украине проститутки не нужны и, обозвав Александру «пьяной бабой, позорящей страну», посоветовал той «валить» из студии. І цей чувак хоче навчити українців правил поведінки. Те що чудить він зі своїми кентами з партії районів у верховній зраді фанам і не снилось. Його і таких як він потрібно ізольовувати від суспільства. А про його ненависть до українців і всього українського я вже і не говорю.
Ответить
0
0
heffi (Полтава)
Есть фанаты, которые разбираются в футболе, а есть, так называемые, "ультрас" - дебилы с одной извилиной, отмороженные полуголые, для которых футбол - это территория где отсутствует закон, футбол им и даром не нужен
Ответить
0
0
moderator
Bogdan123 (Львів) 14.03.2012 23:18 rom (Lviv) (Львів) 14.03.2012 23:19 tank75 (Одесса) 14.03.2012 23:40 Howk (Харьков) 14.03.2012 23:40 Yugoslav (Львов) 15.03.2012 00:53 Заблокированы. В случае возникновения каких-либо вопросов по поводу блокировки, обращаться на модераторскую почту (адрес - в разделе "О проекте")
Ответить
0
0
Softer (L\'viv)
Як добре, що таких як Yugoslav (Львов) в місті Лева менше 5%, і як шкода, що в Україні їх набагато більше...
Ответить
0
0
Softer (L\'viv)
Політика і спорт завжди будуть поряд. Вболівальники Барселони під час одного з останніх матчів (здається з Реалом) вивісили величезний банер з надписом Catalonia not a Spain. Там в них своя боротьба... Особисто я задумувався над тим, щоб покинути фан-сектор і перебратись десь до центральних трибун, щоб повболівати у сімейному колі. Але як згадаю, що таке перебувати на звичайних секторах, то аж ходити натчі не хочеться. Всі сидять тихо (Карпати-Карпати не рахується), навколо одні сємочкоплюї, частина п\'яних, частина неадекватів, які матюкають і своїх і чужих... Що не кажіть, а фан-сектори прикраса стадіонів. І без банерів антисовєцької тематики Львів-Арена буде не тою.
Ответить
0
0
Yugoslav (Львов)
Шухевичи, Бандерасы - падерасы фашистские прихвостни! Читайте немецкую прессу про этих хуроев!!!
Ответить
0
0
Howk (Харьков)
rom (Lviv) (Львів) 15.03.2012 00:11 ---------------- Говорю же, писал выше. Вот имена людей, которые тоже боролись за Украину: Наливайко, Хмельницкий, Богуш, Грушевский... Где их портреты? Или герои только, те кто боролся против СССР? "Невже ти будеш тим людям "витикати", що вони зробили неприродній для тебе вибір і вирішили, що СРСР це не їхня батьківщина і що це їхній ворог?" ------------- Не буду. Не имею права. Но не понимаю, почему их портреты присутствуют на футбольном матче?
Ответить
0
0
tank75 (Одесса)
rom (Lviv) (Львів) 15.03.2012 00:00 Правила поведения на стадионе есть и сейчас. Как есть правила поведения в общественных местах. Стадион и есть место общественное. И мне мало улыбается смотреть, как пару сотен недоумков скачет с трибуны на трибуну, срывая матч или бросаясь с трибун различными предметами. Я хожу поддержать свою команд и смотреть игру, а не шоу...как бы так мягче сказать?...малолеток. не надо мне сейчас рассказывать про возраст фанатов. Я с этим движением знаком лично, а не понаслышке)) Теперь про политические плакаты, а какого они должны делать на футбольном матче??? Бери здоровенный баннер с портретом кого-то и иди на пл.Рынок с ними. Там скандируй, агитируй и т.п. На футбольном поле не должно быть политики!
Ответить
0
0
rom (Lviv) (Львів)
Howk (Харьков) 14.03.2012 23:40 А поводу национальных героев я выше задавал вопрос. Повторю. Почему ТОЛЬКО он? Или других не было? Думаю це пояснюється тим, що тоді була війна. Держава Україна тоді існувала віртуально на картах і реально в серцях людей (не всіх, а тільки тих хто це відчував). Думаю не дивно, що ми всіх цих людей котрі це відчували, і боролись за себе, за свою країну (не СРСР) навіть якщо вони перебували в армії ворожої країни (СРСР, Польщі, Німеччини ...) не знаємо поіменно, адже тоді медалі не роздавали, бо було не до них. Історія така штука, що пам\'ятають про Івана Грозного, але не пам\'ятають тих солдат, що воювали за Москву, тому і тут "канонічні герої - декілька людей", хоча насправді їх набагато більше. Це нам тут зараз добре і тепло, а тоді коли проводили колективізацію, зачистку від неправильних людей, та інших невеселих подій, треба було зробити моральний вибір в ставленні до цих подій. Невже ти будеш тим людям "витикати", що вони зробили неприродній для тебе вибір і вирішили, що СРСР це не їхня батьківщина і що це їхній ворог?
Ответить
0
0
rom (Lviv) (Львів)
tank75 (Одесса) 14.03.2012 23:37 А як можна зрозуміти фразу "Порушення правил поведінки, які встановлені на спортивній споруді" - це закон, а от правила поведінки це закон чи ні? Там можна буде прописати ті розміри, чи вони вже прописані? Або внести додаткові правила, як в Харкові що на територію біля стадіону планують пропускати тільки з пропусками, хоча в нас уже є закони котрі охороняють право громадян на вільне пересування, якщо це не веде до порушення прав інших громадян. Думаю, що вам як представнику гарного міста добре має бути відомий вислів "закон як дишло, куди повернеш - туди і вийшло". Або пункт за яким "демонстрація плакатів політичного змісту ...". Де в нашій Конституції записано, що політика для обраних? Чому звичайному громадянинові не можна брати в ній участь? Чи про зачіпання честі та гідності, яку як мені відомо треба доводити в судовому порядку, що щось там десь було зачеплено. Рекомендую почитати літературу про те яким чином вступають рішення про адміністративну відповідальність, особливо звернути увагу на те, що там не діє презумпція невинуватості. П.С. Якщо ви доросла людина, то варто до нашого законодавства підходити більш обережніше і вчитись, вчитись ... - це нікому не зашкодить.
Ответить
0
0
tank75 (Одесса)
И никак не могу понять на матче клубных команд "Слава Украине" - "Героям слава"!!!! Особенно, каким боком это скандируют во Львове, в заявке которого практически половина иностранцев?! Если бы это было на Оболонь-арене, то было бы более актуально! Повыгоняйте тогда легионеров, наберите Сидоренків и Петренків.
Ответить
0
0
tank75 (Одесса)
Самое интересное, что никто, кроме Львова подобного рода портреты не растягивает!
Ответить
0
0
Howk (Харьков)
Командир з боку українців українського військового підрозділу «Нахтігаль» в складі іноземних легіонів Вермахту (1941—1942). Bogdan123 (Львів) 14.03.2012 23:18 ------------------------ Ну и? Где несовпадения? А ми як освідченні люди знаємо, чия то була ініціатива, і хто до неї більше готувався. rom (Lviv) (Львів) 14.03.2012 23:19 -------------- Только не нужно Резуна-Суворова вспоминать!!! А поводу национальных героев я выше задавал вопрос. Повторю. Почему ТОЛЬКО он? Или других не было?
Ответить
0
0
tank75 (Одесса)
Ясно же написано: тех, которые затрагивают честь и достоинство! Растягивайте себе своего Льва 5 на 3,5! Кто вам мешает??? Ну, а разные Бандеры, Шухевичи и прочие фашисты к ФК "Карпаты" совершенно никакого отношения не имеют!
Ответить
0
0
tank75 (Одесса)
А вот предлагаемая статья кодекса: Стаття 173-4. Скандування ксенофобського, расистського, антисемітського, дискримінаційного характеру або демонстрація плакатів, банерів, прапорів, штандартів, у тому числі політичного змісту, та інших носіїв, що зачіпають честь і гідність. Скандування ксенофобського, расистського, антисемітського, дискримінаційного характеру або демонстрація плакатів, банерів, прапорів, штандартів, у тому числі політичного характеру, та інших носіїв, що зачіпають честь і гідність офіційних осіб, арбітрів, які проводять спортивні змагання, команди суперника, вболівальників команди суперника, або інших осіб до, під час та після проведення спортивних змагань, - тягне за собою накладення штрафу від десяти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від сорока до шістдесяти годин, або виправні роботи на строк від одного до двох місяців з відрахуванням двадцяти процентів заробітку, або адміністративний арешт на строк до п\'ятнадцяти діб.
Ответить
0
0
tank75 (Одесса)
Вы для начала прочитайте текст проекта Закона СВОИМИ глазами, а потом тут ор устраивайте!!! Почитайте сравнительную таблицу, которая составляется к каждому проекту Закона! Один малообразованный что-то ляпнул, стадо подхватило... На сайте Верховной Рады все это есть в публичном доступе!Кто там где увидел запрет на баннеры "більше 1,5 на 1,5 метра"??? Вот старый текст: Глядачам забороняється: 1) перебувати на території спортивної споруди у стані алкогольного або наркотичного сп\'яніння; 2) користуватися на території спортивної споруди джерелами відкритого вогню; 3) проносити на територію спортивної споруди та/або використовувати вогнепальну, холодну чи іншу зброю, колючо-ріжучі предмети та предмети, що можуть бути використані для заподіяння тілесних ушкоджень, боєприпаси, вибухові речовини, піротехнічні вироби, легкозаймисті речовини, їдкі речовини, інші предмети, засоби і речовини, обіг яких обмежено законодавством та які визначені правилами поведінки на території спортивної споруди; 4) проносити та/або вживати на території спортивної споруди алкогольні, слабоалкогольні напої або пиво у скляній тарі. Вот новый текст: Глядачам забороняється: 1) перебувати на території спортивної споруди у стані алкогольного або наркотичного сп\'яніння; 2) користуватися на території спортивної споруди джерелами відкритого вогню; 3) вносити на територію спортивної споруди та/або використовувати вогнепальну зброю, для заподіяння тілесних ушкоджень; кидати у сектори, на футбольне поле, бігові доріжки боєприпаси, вибухові речовини, піротехнічні вироби (бенгальські вогні, петарди, фаєри, димові пристрої, запалені стрічки та інші небезпечні для життя та здоров’я предмети ), легкозаймисті речовини, їдкі речовини, інші предмети, засоби і речовини, обіг яких обмежено законодавством та які заборонені правилами поведінки на території спортивної споруди (пляшки, банки, монети, запальнички тощо); розводити та використовувати вогонь, холодну чи іншу зброю,колючо-ріжучі предмети та предмети, що можуть бути використані; 4) проносити та/або вживати на території спортивної споруди за межами спеціально відведених місць алкогольні, слабоалкогольні напої або пиво.
Ответить
0
0
rom (Lviv) (Львів)
Цей закон це маразм з юридичної точки зору. Адже вже є купа законів, за якими за розбиті стільці на стадіоні має бути фінансове покарання - нищення чужого майна. Бійка - від і до, в залежності від степені страстей, учасників і т.д. Провокації за расовими чи іншими приналежностями, також прописані у відповідних кодексах. Та навіть державна зрада там є. Але от питання, хто в нашій країні дотримується тих законів? Невже міліція, про яку тут гарне відео де били дитину? Чи може депутати? А от з матюками та іншими проявами хамства і невихованості так з тим треба боротись, і жоден закон в цьому не допоможе, а тільки власний приклад (хоча тяжко коли наші судді судять) та інші теплі слова. Хто з вас, хто так дуже любить курити прийшовши на стадіон запитує в оточуючих, чи вони не проти коли він закурить - одиниці, точніше один раз такого вихованого бачив. А наші депутати все про розміри прапорів та банерів піклуються. Та вони просто порахували, який формат плакатів уже не буде помітний в нашому телебаченні, от і вся байка. А то їм соромно бачити і чути "дякую для жителів" по телебаченню, але не соромно за свої вчинки. P.S. А Шухевича не чіпайте, не він війну почав. Тай ваші діди, котрі пройшли від і до в цій війні не думаю, що були раді тій війні. А ми як освідченні люди знаємо, чия то була ініціатива, і хто до неї більше готувався.
Ответить
0
0
Bogdan123 (Львів)
Рома?н-Тара?с Йо?сипович Шухе?вич (30 червня 1907, м. Львів[1] — 5 березня 1950, с. Білогорща, нині у складі м. Львова) — український політичний і державний діяч, військовик, Герой України. Член галицького крайового проводу Організації українських націоналістів. Командир з боку українців українського військового підрозділу «Нахтігаль» в складі іноземних легіонів Вермахту (1941—1942). Генерал-хорунжий, головнокомандувач Української повстанської армії, голова Секретаріату Української головної визвольної ради (1943—1950). Романові Шухевичу посмертно присвоєно звання Герой України з удостоєнням ордена Держави[2]. Посмертно іменований пластовою старшиною найвищим почесним ступенем гетьманського скоба (1950)[3]. Матеріал з ВІКІПЕДІЇ. Мабуть в харкові своя ВІКІПЕДІЯ, затверджена комітетом сесесер з питань пропаганди і зомбування.
Ответить
0
0
Карпати the best (Львів)
Ігорко666 (Франківськ) 14.03.2012 22:58 100%
Ответить
0
0
Анатолій , м.Львів (Львів)
Свого часу Саркіс кричав на пустій "Дружбі" : "Львівські автобуси найкращі!". А який слоган буде у нового покоління ?
Ответить
0
0
Карпати the best (Львів)
Но что поделать, если меня учили любить страну, в которой я родился? Howk (Харьков) 14.03.2012 22:38 Так от Шухевича, Бандеру, Коновальця також вчили любити країну в якій вони народились. Але потім прийшов Ваня з автоматом, наголошую прийшов до них до дому, і сказав що Бога нема, а в церкві відтепер клуб, або склад, те що батьки заробляли все життя відібрав у колгосп, батьків відправив у Сибір. Батько Бандери був священиком, і за те що він виховував своїх дітей патріотами його "Найгуманніший суд у світі" засудив до розстрілу. В обґрунтуванні вироку одним із перших звучить звинувачення в тому що він батько керівника ОУН. І що ви робили б на їхньому місці?
Ответить
0
0
Ігорко666 (Франківськ)
Продолжение бесед на отвлеченные темы приведет к блокировкам. Предупреждение. Так само і на стадіонах буде.
Ответить
0
0
voodookhan (Львів)
Морской (СЕВАСТОПОЛЬ) 14.03.2012 20:02 Правильна думка!
Ответить
0
0
Йомайо (Львів-Київ)
Четверо активних уболівальників «Карпат» Брілок, Джордан, Гладіатор та Ангел (чи не найшанованіший фанат «зелено-білих») виступили з різкою критикою цього проекту. ------------------------- Мушкетери...
Ответить
0
0
Анатолій , м.Львів (Львів)
На стадионе не место политическим митингам VitoFirst (Львов)14.03.2012 19:51 ------------------------------------------------ Та не все так просто . Свого часу матч Лехія (Гданськ)-Ювентус не могли вчасно "транслювати" після перерви, бо весь стадіон підтримав Солідарність і Валенсу ? Користувались вболівальники "безнаказанностю" чи своїм сумлінням ?
Ответить
0
0
moderator
Продолжение бесед на отвлеченные темы приведет к блокировкам. Предупреждение.
Ответить
0
0
Ігорко666 (Франківськ)
Howk (Харьков) Для меня есть герои. То назвіть цих героїв!
Ответить
0
0
Карпати the best (Львів)
Ковпак уничтожил захватчиков больше всей УПА. Howk (Харьков) 14.03.2012 22:38 Я думав Ковпак це такий худий дідок з борідкою, а зараз бачу що Рембо проти нього пацан.
Ответить
0
0
Howk (Харьков)
Карпати the best (Львів) 14.03.2012 22:27. Ну тут вы не правы. Для меня есть герои. Я не ненавижу Украину. Я люблю свой город. Но что поделать, если меня учили любить страну, в которой я родился? И для меня Россия, Украина, Белорусия - это страны-сестры. В конце-концов родичей везде хватает. От Самары до Бреста. Как мне считать Шухевича героем, если прадед шел от Киева до Сталинграда, а потом до Вены? А дед и другой прадед остались на той войне? Да, как я уже писал, Ковпак уничтожил захватчиков больше всей УПА.
Ответить
0
0
Ігорко666 (Франківськ)
Howk (Харьков) Т.е. против мирных жителей. Я бачив і бачу тих жителів за яких вони воювали і жоден не сказав поганого слова про Шухевича і про УПА.
Ответить
0
0
fcmd (Donetsk)
"Влада боїться, що ці та інші патріотичні гасла збурять новий майдан." Зомби. Больше не нахожу объяснения этим словам.
Ответить
0
0
Howk (Харьков)
Може, бо потім в УПА він боровся за незалежність України. Ігорко666 (Франківськ) ---------- В конце сороковых и начале 50-х. против председателей и жителей сотрудничевших с Советской властью. Т.е. против мирных жителей. А з якого сайта стянув, напевно щось тіпа prikol.RU VoVa88MVV (Chervonograd) ---------------- Да нет. С "вики". Да можете сами найти информацию про "Нахтигаль" и "Роланд". Это не секретные документы. За независимость Украины они, кстати, воевали в основном в Белорусии.
Ответить
0
0
Карпати the best (Львів)
Howk (Харьков) 14.03.2012 21:51 Ваша біда в тому що у вас немає героїв якими ви б пишались, батьківщини за яку ладні б були віддати життя. Країну в якій ви живете ви ненавидите, державна мова як кістка у горлі, герої які боролись(як могли) за волю цієї країни для вас бандити. Я був у Харкові на грі Металіст-Таврія. Коли фани Метала заряджали Слава Україні якийсь дибіл кричав слава Росії.На заряд Слава Нації він кричав Україна піда**си, і ніхто не те що не закив йому рот, навіть уваги не звернули. Коли фани почали співати Гімн України ніхто з уболівальників, покрайній мірі у секторі в якому був я навіть не підвівся, а на нас з товаришем, коли ми підвелись, зняли шапки і почали співати разом з фанами, дивились як на ідіотів.
Ответить
0
0
VoVa88MVV (Chervonograd)
Шухевич, Роман Иосифович (1907—1950) — один из руководителей Организации украинских националистов, (1941—1943) — в вооруженных подразделениях Третьего рейха являлся заместителем командира в спецподразделении «Нахтигаль» и 201-м батальоне охранной полиции в немецком звании, соответствующем званию капитана. Howk (Харьков) 14.03.2012 21:59 А з якого сайта стянув, напевно щось тіпа prikol.RU
Ответить
0
0
basto (Іллічівськ)
да дядька с 70-х не трогайте его Борисычь (Днепр) 14.03.2012 19:11 ----------------------------------------------... А что ты знаешь о 70-х, поколение Pepsi? в 70-х дети ходили на футбол посмотреть футбол, а не выучить пару десятков новых матюков, в 70-х тебе никто не харкал семечки на голову, в 70-х никто не дудел тебе в ухо своим вувузелом, чтоб ему было пусто... примеров можно приводить кучу... а сейчас я не хочу брать своего ребенка на футбол и прививать ему любовь к указанному виду спорта, т.к. он за время этой прививки привьется еще к куче всего того отвратительного, что творится на стадионах... представьте, что вы фанат театра! оперы например!.. и перенесите туда баннеры с фотками городов, танцоров, дудте, орите и мешайте смотреть другим... да, и не забудьте поорать на весь театр "дирижер пи....с", пусть дети послушают... Я не призываю сидеть на стадионе и молча жрать семечки в кулечек, болеть надо, но само слово болеть в последнее вемя исказили донельзя, неужели болеть надо так как сейчас болеют? мат, фаеры, драки, кидание всегочегоугодно на поле? в моем понимание болеть за команду это сопереживать с ней все ее радости и неудачи, а то что мы имеем сейчас это надуманное "боление"... неужели команде легче от того, что "фанат футбола" зафигачит помидором (или еще чем) в голову игроку соперника? или поможет команде ваш файер? или ваша команда забьет гол только благодаря тому, что вы громко поносите судью и команду противника хоровым матом? это уже не футбол, а сомоутверждение на почве собственной несостоятельности ИМХО... многие сейчас начнут развозить о том, что я идиот и ничего не понимаю, но я вам скажу так, товарищи несогласные, я имею свое мнение, а не мнение фансектора или еще кого, не имеющего имени, а скрывающегося за кличками (типа Ангел, Гладиатор и т.п.) и, имеющий за плечами как оппыт игры в футбол, так и опыт болельщика с 1982 года как минимум, и, понимающий в болении нааамнго больше 26-20 летних подростков, задумайтесь и не несите х е р н ю... Не будет закона - не будет порядка.
Ответить
0
0
basque (Донецк, Вост.Украина)
Ігорко666 (Франківськ) 14.03.2012 22:14, ага, такой себе островок свободы между двумя тоталитарными империями :)
Ответить
0
0
Ігорко666 (Франківськ)
Howk (Харьков) Може, бо потім в УПА він боровся за незалежність України.
Ответить
0
0
Howk (Харьков)
Люди мають властивість змінюватися. Сталін був грузимським націоналістом, а ким потім став, думаю пояснювати не треба. --------------- Не представляю, как может поменяться Шухевич. Азарова на стадіоні не бачив, бачив триколори в Севастополі, мене це теж бісить. ----------------- Так и я о том же.
Ответить
0
0
Ігорко666 (Франківськ)
Howk (Харьков) Люди мають властивість змінюватися. Сталін був грузимським націоналістом, а ким потім став, думаю пояснювати не треба. Азарова на стадіоні не бачив, бачив триколори в Севастополі, мене це теж бісить.
Ответить
0
0
Howk (Харьков)
Санело (Кривбас) 14.03.2012 21:54 -------------- И вас это устраивает? А может пример фанов как раз может это исправить?
Ответить
0
0
Yurk0 (Тернопіль)
Если есть конкретные претензии и не врут, что есть свои люди в Верховной Раде, то пусть внесут поправки в закон. VitoFirst (Львов) 14.03.2012 19:51 ========================= Ви або жартуєте або трішки не знаєте українських реалій. Поправки до закону може запропонувати будь-який депутат. Але чи вони будуть враховані - залежить від голосування по кожній з них. Якщо поправку запропонує "опозиціонер" - то 100% вона проголосована не буде. Автором цього законопроекту є сумнозвісний Вадік Коліснічєнко, ніяких поправок у свій проект він не допустить(якими б вони слушними не були), а більшість теж без сумнівів підтримає даний закон.
Ответить
0
0
Howk (Харьков)
Звідки такі дані? --------------- Шухевич, Роман Иосифович (1907—1950) — один из руководителей Организации украинских националистов, (1941—1943) — в вооруженных подразделениях Третьего рейха являлся заместителем командира в спецподразделении «Нахтигаль» и 201-м батальоне охранной полиции в немецком звании, соответствующем званию капитана. А мене, наприклад, ображає коли Азаров говорить українською, що мені робити? ------------------ Вы видели портреты Азарова на стадионе?
Ответить
0
0
Ігорко666 (Франківськ)
Howk (Харьков) Звідки такі дані? А мене, наприклад, ображає коли Азаров говорить українською, що мені робити?
Ответить
0
0
Howk (Харьков)
А хіба портрет Шухевича "обси..є" вашу команду? Ігорко666 (Франківськ) 14.03.2012 21:43 ----------------- Меня оскорбляет присутствие портрета человека, который служил нацисткому режиму.
Ответить
0
0
Ігорко666 (Франківськ)
Howk (Харьков) А хіба портрет Шухевича "обси..є" вашу команду?
Ответить
0
0
Howk (Харьков)
то чому ви проти фанатів? Ігорко666 (Франківськ) 14.03.2012 21:37 ---------------- Да я только "за"! Сам на фан-секторе. Но я фанат футбола, родной команды, а не фанат "давайте обоср..м команду соперника".
Ответить
0
0
Howk (Харьков)
А заборонять все!!! Igorich (Львів) 14.03.2012 21:24 ----------------- Так я и не говорю, что закон хороший. Его ещё дорабатывать и дорабатывать.
Ответить
0
0
Ігорко666 (Франківськ)
Howk (Харьков) то чому ви проти фанатів?
Ответить
0
0
Howk (Харьков)
Підтримки буде більше? Особливо за 10хв до кінця матчу, коли половина супервболівальників на маршрутку йде! Ігорко666 (Франківськ) 14.03.2012 21:24 ------------------ Не знаю про кого вы. Фан сектора ВСЕГДА стоят до конца. И ВСЕГДА провожают команду.
Ответить
0
0
Howk (Харьков)
Яка в тебе каша в голові. Розпочав з НАЦИИЗМУ( Гитлерюнгенд), закінчив НАЦІОНАЛІЗМОМ(как национализм относится к футболу). Чи ти ці поняття не розділяєш? Карпати the best (Львів) 14.03.2012 21:12 ----------------- Ну начал я вообще-то с политики на стадио. Но отвечу. Разделяю. И считаю, что ни нацизму (Гитлерюнгенд, зиги, Шухевичи), ни национализму (Шевченко, президент, ОУН) на стадионе места нет! В этом оба этих понятия для меня едины. Самый простой пример. Сколько раз появлялся портрет Шухевича/Бандеры, и сколько раз появлялись баннера с изображениями игроков "Карпат" (с их номерами)? Вот тогда и появится ответ, чего на трибунах больше футбола или политики.
Ответить
0
0
basque (Донецк, Вост.Украина)
Когда Шухевич будет признан героем Украины тогда это будет носить исторический подтекст, а пока политика и провокация! И ревизия этой самой Истории.
Ответить
0
0
Карпати the best (Львів)
Про портрети Шухевича я тут читав вже неодноразово,і вважаю що до українського футболу він може мати відношення хоча б тим що він українець. А от яке відношення до українського футболу мають російські триколори на матчах української команди Севастополь, я зрозуміти не можу.
Ответить
0
0
Ігорко666 (Франківськ)
вибачте за повторення - глюк.
Ответить
0
0
basque (Донецк, Вост.Украина)
Карпати the best (Львів) 14.03.2012 21:16, пронесло :)
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
Howk (Харьков) 14.03.2012 21:19 неа, ти не правий На банері може бути як Шухевич, так і Лобановський,герб збірної України, герб Металіста, чи міста Харкова. А заборонять все!!!
Ответить
0
0
Ігорко666 (Франківськ)
Howk (Харьков) Підтримки буде більше? Особливо за 10хв до кінця матчу, коли половина супервболівальників на маршрутку йде!
Ответить
0
0
Ігорко666 (Франківськ)
Howk (Харьков) Підтримки буде більше? Особливо за 10хв до кінця матчу, коли половина супервболівальників на маршрутку йде!
Ответить
0
0
Ігорко666 (Франківськ)
Howk (Харьков) Підтримки буде більше? Особливо за 10хв до кінця матчу, коли половина супервболівальників на маршрутку йде!
Ответить
0
0
Ігорко666 (Франківськ)
Howk (Харьков) Підтримки буде більше? Особливо за 10хв до кінця матчу, коли половина супервболівальників на маршрутку йде!
Ответить
0
0
Singleboy (Львов)
Що ти мелеш? Я прошлого року був на матчах у Харкові-3, Маріуполі-3, Донецьку-1, і нічого. Карпати the best (Львів) 14.03.2012 21:16 Я 4 роки кожен матч був на Металі
Ответить
0
0
Howk (Харьков)
Захочеш відібрати банери? - спричинеш провокацію і безлад Igorich (Львів) 14.03.2012 20:56 ---------------- Собственно мы пришли к данному закону. С одной стороны никто не хочет беспредела на трибунах, а с другой провокационные баннеры... Я не считаю поступок в Киеве правильным. Однако для человека чей дед/отец прошел войну портрет Шухевича не провокация? Должно воспитывать уважение к футболу. И чем меньше будет неотносящегося к футболу на стадионе - тем больше поддержки будет у команд.
Ответить
0
0
Ігорко666 (Франківськ)
Я був на багатьох стадіонах і сиджу на звичайних секторах. Найгірше що там може бути це "звичайний" вболівальник який може обматюкати всю чужу і свою команду, прийти в дупу п\'яним, розпочати бійку, кидати посторонні предмети... А про загальний 321 нагадувати не треба. Фанати це те справжнє що ще залишилося в теперішньому футболі.
Ответить
0
0
Карпати the best (Львів)
Singleboy (Львов) 14.03.2012 21:06 Що ти мелеш? Я прошлого року був на матчах у Харкові-3, Маріуполі-3, Донецьку-1, і нічого.
Ответить
0
0
Карпати the best (Львів)
Howk (Харьков) 14.03.2012 21:03 Яка в тебе каша в голові. Розпочав з НАЦИИЗМУ( Гитлерюнгенд), закінчив НАЦІОНАЛІЗМОМ(как национализм относится к футболу). Чи ти ці поняття не розділяєш?
Ответить
0
0
Singleboy (Львов)
Igorich (Львів) 14.03.2012 20:59 Згоден, має бути культура вболівання. А з якою метою їх носять?
Ответить
0
0
Singleboy (Львов)
Правила і обмеження для ультрас потрібні. Бо нам, слов"янам, тільки волю дай!))) У Харкові люди "літають", тебе не пропускають на твоє місце, можуть відкопати. В Києві десять на одного (а як Охтирку рознесли?!). У Львові свої "приколи"! І такого достатньо всюди! Не хочеться прийти на стадіо підтримати команду і понівечитись або, взагалі, померти!
Ответить
0
0
Howk (Харьков)
я так розумію, ми про них говоримо зараз Igorich (Львів) 14.03.2012 20:56 ----------------- не только про Львов. В Харькове тоже есть люди, считающие Гитлерюнгенд "героями, сражавшимися за Украину против коммунистов". Да и в других городах встречал "кидающих зиги". Просто моё мнение совпадает с мнением Singleboy (Львов): место портретов, не относящихся к футболу, в музее или дома. И я не могу понять, как национализм относится к футболу.
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
Singleboy (Львов) 14.03.2012 20:56 Якщо ти так вважаєш, то не носи портрети на стадіон. Я теж так вважаю і не ношу. Але не маю нічого проти тих, хто ці банери носить, при цьому поводить себе куди більш толерантно, ніж ваш сусід по сектору з залитою мордою і безперервними матюками
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
Howk (Харьков) 14.03.2012 20:47 Ну, знач для них (львівських ультрас, я так розумію, ми про них говоримо зараз), найблільші герої ті, чиї банери вони на стадіон носять. Тебе це бісить? - не дивися Захочеш відібрати банери? - спричинеш провокацію і безлад
Ответить
0
0
Singleboy (Львов)
Igorich (Львів) Я рахую, що портрети людей, які не пов"язані з футболом, на стадіонах непотрібні. Для цього є музеї, виставки і стіни вдома))). Сиди і пишайся! Ти приходиш на стадіо відпочити, підтримати команду! Відпочити від влади, від проблем, що тебе оточують! Навіщо змішувати? Тим більше, що портрети можно рахувати пропагандою
Ответить
0
0
Howk (Харьков)
справді для вас Хрущов настільки герой Igorich (Львів) 14.03.2012 20:15 ------------ Правильно, не герой. Вот я и не понимаю, почему люди несут того же Шухевича, который больше служил нацистскому режиму, а не Украине. Для того, чтобы выделиться? Дескать мы так ненавидим Союз, что готовы кому угодно хвалу возносить? Нет? тогда почему нет того же Ковпака? Уж его-то соединение положило захватчиков поболе, чем вся УПА за все годы. Не то? Ладно... А почему нет портретов украинских национальных героев Наливайко, Довбуша, Богуна? В конце концов гетманов? Или все же дело больше "абы против москалей"?
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
To ти не в фанатському секторі сидишь, чи у вас діти там сидять?))))) противник (канны) 14.03.2012 20:27 Щось я нєасілєл цього зауваження Ще раз повторюю, не ходжу в фан-сектор, сиджу в звичайному секторі. І дуже не рідко біля мене сидять молоді пари з дітьми, школярки, пенсіонери, доїжджєючі і заробітчани з периферій)))
Ответить
0
0
противник (канны)
Останній матч, на якому мені доводилося бувати, це Карпати - Динамо, то на 2 рди нижче від мене сидів Степан Юрчишин, я так зрозумів, що з сином/зятем, дочкою/невісткою і внуками. Igorich (Львів) To ти не в фанатському секторі сидишь, чи у вас діти там сидять?)))))
Ответить
0
0
Карпати the best (Львів)
"кузьми" на стадіоні 90% Bogdan123 (Львів) 14.03.2012 20:12 Щось ти плутаєш друже, навіть на перший весняний матч простих вболівальників не було більше ніж фанів, а половина з них прийшла щоб подивитись на Львів Арену.
Ответить
0
0
Карпати the best (Львів)
Мені 35 років. Якщо я у Львові, тай якщо у відрядженні,завжди йду на футбол. У Львові ходжу на рідні Карпати разом з середущим сином(7років). Для нього проспівати Гімн України чи Гімн Карпат, чи викидати шарф під час об"яви складу команди, своєрідний ритуал без якого він не уявляє своєї присутності на стадіоні. Одне що мені не подобається то це суцільний мат який він чує, але сидить він ще не з фанами а з тими хто тут так підтримує ментівсько-партієрайонівський закон. Повністтю підтримую фанів, а на рахунок фаєрів то це такий же атребут їхнього вболівання як шампанське на новий рік, тим більше що це відбувається у світлу пору дня, далеко від житлових будинків. Я живу у Львові на Науковій недалеко від готелю Супутник. Ось тут відбуваються справжні фаєр-шоу на вихідних, і не вдень, а об 23-24 годині, і ніякому менту в голову не приходить це припинити.
Ответить
0
0
VoVa88MVV (Chervonograd)
Я був на матчі Карпати - Ворскла 31 лип. 2011 були дні жалоби і фани цілий матч мовчали то було не інтересно на стадіоні то ТВ такі матчі дивитися коли стадіон мовчить там хоч повтори є! А фанатам треба було просто ці два тури провести попереджувальний демарш помовчати або заходити на стадіон після стартового свистка!!! Нущо дякуємо і надалі жителям одного із Регіонів України
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
Т.е. портрет Хрущева вас, как жителя Львова, никак не зацепит? Howk (Харьков) 14.03.2012 19:54 Неа, максимум, поверчу пальцем біли виска. Питання інше, а чи справді для вас Хрущов настільки герой, що ви ризикнете пронести його портрет на стадіон, знаючи, що не всі його одобрят? Пацани, які проносять Шухевича настільки його поважають, що ризикують. А ви, ризикнете?
Ответить
0
0
nodov (Борислав)
Хрущов? Будь ласка! Питайте про Хрущова в жителів Криму. Хрущов як не як в 1954 році передав Крим Україні...
Ответить
0
0
basque (Донецк, Вост.Украина)
Хотим или нет, но к Евро мы должны законодательно урегулировать порядок проведения футбольных матчей, иначе не справимся с поставленными перед нами задачами. Согласен с VitoFirst (Львов) 14.03.2012 19:51, нужно принимать активное участие, чтоб защитить фанатское движение при принятии Закона, но ставить под сомнение его принятие в целом - нельзя! ----------------------------------------------... "ми побалакаємо з нашими друзями з інших країн. А їх у нас багато… То ми розкажемо їм про ціни, про готелі, про те, що насправді їх чекає в Україні. Не думаю, що у них з’явиться бажання їхати на «Євро»". - т. е. если власть пойдёт на попятую, то пусть друзья приезжают и мучаются с правдой жизни, а мы промолчим чтоб не нанести вред имиджу Украины. Но если власть не прислушается к нашим жалобам, то пеняйте на себя и чихать мы хотели на подставу Украины.
Ответить
0
0
Bogdan123 (Львів)
такі як ти, "кузьма", не мають взагалі шо робити на стадіо, хочеш посидіти сємки полускати - сиди вдома. Gragam (Київ) 14.03.2012 19:18 А то нічого, що такої "кузьми" на стадіоні 90%?? Ото б видовище було, якби вся "кузьма" лишилась вдома і команда грала б при пустих трибунах, якщо не разувати декілька сотень(в кращому випадку) фанів.
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
противник (канны) 14.03.2012 20:04 Ну чому дітей немає? Є. У Львові (більше мені ніде не доводилося бувати). Але вони не в фан-секторі, а на прости секторах. Останній матч, на якому мені доводилося бувати, це Карпати - Динамо, то на 2 рди нижче від мене сидів Степан Юрчишин, я так зрозумів, що з сином/зятем, дочкою/невісткою і внуками. А щодо погромів в місті, то міліція в місті повинна їх присікати
Ответить
0
0
Веселый Рыкун (Харьков)
противник (канны) 14.03.2012 20:05 Это просто самый яркий пример,когда убирается ненормальная истерия,а игра от этого только выигрывает и привлекает на стадионы еще больше людей.
Ответить
0
0
противник (канны)
Веселый Рыкун (Харьков) 14.03.2012 19:56 Прикольно, написали об одном и том же))
Ответить
0
0
Николаевич76 (Александрия)
такі як ти, "кузьма", не мають взагалі шо робити на стадіо, хочеш посидіти сємки полускати - сиди вдома. Gragam (Київ) 14.03.2012 19:18 бред, ты хоть головой думаешь когда пишешь подобное?? Или ты будешь всю жизнь в фан движении и ходить всю жизнь на фанатский сектор?? Или когда ты достигнеш "кузмичёвского" возроста будеш дома сидеть и на футбол ходить не будешь потому что таким как ты тебе уже места не будет там??
Ответить
0
0
противник (канны)
Igorich (Львів) 14.03.2012 19:51 Ти не задумувався чому, в тій же Америці на "супер бол" зберається повних стадіон з дітьми й там немає нічого такого, в Англії, майже в усіх матчах показують багато дітей в перших рядах... А на Україні нажаль, показують кузмічів, або драки, матюки одних проти других(я не живу зараз на Україні, дивлюсь матчі он-лайн якщо маю змогу) то в мене скалалось таке враження, що на трибунах одні приходять "облити суперників грязью" інші поламати стуля, бо команда нічого не показує..я не говорю зараз за Шахтар чи Металіст, там структура вроді би налагоджується по роботі й з дітьми й з всім а болільниками... Я розумію що без ултрасів буде скучно й не всі вони погані, мені доречі подобаються львівскі..але цей закон як я бачу з сторони їх не забороняє, а обмежує попадання на стадіон "футбольних хуліганів" що є по всій европі... Памятаю років 10-15 назад, коли англійскі вболівальники приїзжали з командою то там рахуй що прошла буря в місті, але справились з ними, й що став менш цікавіший в Англії футбол, чи менше на трибунах людей?
Ответить
0
0
Морской (СЕВАСТОПОЛЬ)
Вас тут почитаешь, и ... Я просто в шоке!"Ненавижу москалей", "Терпеть не могу бандерлогов", "Ненавижу,пошел ты, недоклуб, и так далее". А они пишут нам законы, запрещают, штрафуют, сажают... А сами безнаказанно давят нас на дороге, насилуют, убивают... Пока мы ненавидим друг друга, они набивают свои карманы, за наш счет, а мы, кто в фан секторе, кто с семками в руках, кто в форме, вокруг стадиона, пожевав свой хлеб, смотрим зрелища. А они с ВИП сектора наблюдают за нами ...
Ответить
0
0
Веселый Рыкун (Харьков)
Я не против прикольного движа на стаде,сам участие во всяких "аргентинах" принимал,когда в Харькове жил и баннеры делали,и заряды орали...Но здаеццо мне,еще пара Ахтырок и будет нам Англия,приструнили хулсов конкретно,но самое интересное,что английский футбол хуже не стал,да и болеть они хуже не стали...ИМХО,конечно...
Ответить
0
0
Howk (Харьков)
Маєш чим гордитися - приноси на стадіон, покажи іншим Igorich (Львів) 14.03.2012 19:44 --------------- Т.е. портрет Хрущева вас, как жителя Львова, никак не зацепит? Футбол це не тільки люди але і їхні уподобання, вираження і підтримка. Вано (Lviv) 14.03.2012 19:44 ------------- Принимаю ваше мнение, но не могу с ним согласиться. Я понимаю "войну баннеров". Но придерживаюсь мнения, что на стадионе во внутреннем чемпионате должно быть больше футбольной тематики, а не национальной. На игре сборной - только рад буду за Тараса Григорьевича. Но на внутренней арене мне было бы приятнее видеть не Шухевича на трибуне Карпат, а золото льва. Так же приятно мне было видеть на харьковском баннере Т-34. Как-то так...
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
Я не відношуся до ультрас і інших пов"язаних з футболом угруповань, не ходжу в фан-сектор, але шановні, іноді наші команди такий футбол демонструють, що можна заснути на стадіоні, тому, ультра - це як частина футболу. І футбол - це вже давно не лише гра, а щей прес-конференції тренері і футболістів, перед і після матчу ми з вами їх тут уважно читає, судді, букмекерські контори, скандали............ Так що, фанати - це частина футболу, вони прикрашають стадіон. Але фанати самі в своїх рядах повинні наводити порядок, дивитися, щоб там не було провокаторів і 13-ти річної дітвори
Ответить
0
0
VitoFirst (Львов)
Ну потрындели фанаты, причем довольно непредметно. Если есть конкретные претензии и не врут, что есть свои люди в Верховной Раде, то пусть внесут поправки в закон. А то вот такие заявления не значат ничего. Они явно хотят быть ничем не ограниченными законодательно. А такого не бывает, у нас правовое государство, а не анархия какая-то. На стадионе не место политическим митингам, хамству и дракам. А сколько уже было примеров, когда из-за обильного использования фанатами пиротехники весь стадион заволакивало едким дымом и матч оказывался под угрозой срыва. Многие фанаты считают себя болельщиками первого сорта, скорее всего из-за подростковых комплексов. Но помимо нескольких сотен фанатов на стадионе присутствуют десятки тысяч других болельщиков, которые ничем не хуже. Сейчас на стадионах такая обстановка, что детям вживую смотреть футбол неуютно и нежелательно. Законодательно ограничить недостойное поведение на стадионах - верное решение. За поступки должна быть ответственность. Если закон неидеален, то его нужно дорабатывать и принимать.
Ответить
0
0
противник (канны)
Ну а хто за беспредел? Ультрас - це якраз організовані кричалки, пісні, банери, перфоменси. А беспредельщики - це чувак, типу Андрей Саламатов Igorich (Львів) 14.03.2012 19:35 Ну так й закон який буде прийнятий, каже про те що ті люди хто входят в чорний список "беспредельщіків" не буде допускатись на ігри Евро...не всі люди, а ті хто мають послужні списки...а то що ті 4 хлопців переживають чи їх там немає, то їм треба піти й сказати, я вже виправився))))
Ответить
0
0
Вано (Lviv)
Howk (Харьков) 14.03.2012 19:38 Це все частина людини.. От останній перфоманс Карпат був повязаний з Т. Шевченком! І круто було і ніхто не жалівся хоч до футболу він відношення не має. Футбол це не тільки люди але і їхні уподобання, вираження і підтримка.
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
Скажите как вы относитесь к вмешательству политики в футбол? Если отрицательно, объясните мне присутствие портретов политических дейтелей на стадио. Howk (Харьков) 14.03.2012 19:38 Там напевно не стільки політика скільки історія. Політика ітак сильно вмішується в футбол, вищенаведеий закон, як доказ цього. А щодо "портретов", то як сказав В. Ф. Янукович, цитую: -кожен сам повинен знати свого героя. Тобто, не подобається "портрет", просто ігноруй, не звертай уваги. Маєш чим гордитися - приноси на стадіон, покажи іншим
Ответить
0
0
противник (канны)
Это кстати также "наглядно" http://www.youtube.com/watch?v=wWHCqJaD6xU&fea... но я так и не понял к чему ты приплел милицию? Помоему на украине действует уже давно закон о стюардах.. Тема немного о другом нежели о взаимоотношениях болельщиков и милиции
Ответить
0
0
Howk (Харьков)
Ну а хто за беспредел? Ультрас - це якраз організовані кричалки, пісні, банери, перфоменси. А беспредельщики - це чувак, типу Андрей Саламатов. Igorich (Львів) 14.03.2012 19:35 -------------- Вот про перфоманс понравилось. А вот про чувака... Скажите как вы относитесь к вмешательству политики в футбол? Если отрицательно, объясните мне присутствие портретов политических дейтелей на стадио.
Ответить
0
0
Blesse (Украина)
противник (канны) Я придумал что били детей? Пфф. http://www.youtube.com/watch?v=ZitxVylmCSk Это наглядно.
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
Я за песни, я за кричалки и плакаты..но я против беспредела ултрасов противник (канны) 14.03.2012 19:22 Ну а хто за беспредел? Ультрас - це якраз організовані кричалки, пісні, банери, перфоменси. А беспредельщики - це чувак, типу Андрей Саламатов
Ответить
0
0
100почкин (Севастополь)
Давно понял одно, любители футбола и так называемые фанаты - это огромная разница, просто прорва, особенно по части интелекта, про совесть думаю даже заикаться не стоит. И эту срань, только силой можно на место поставить,другого они просто не понимают.
Ответить
0
0
Howk (Харьков)
Поэтому я предложил для них специальный сектор, как дома так и на выезде... противник (канны) 14.03.2012 19:28 ----------------- Извините, агде-то по другому? Для примера, возмите любой билет на ОСК "Металлист". Там четко указано где какой сектор. Да и, впринцыпе, в каждом городе, люди приходящие на стадион, знают где фан-сектора хозяев и гостей.
Ответить
0
0
Blacksea (Одесса)
Фанат, фанату рознь,нужно всегда оставаться человеком в первую очередь.Видел таких придурков,что их даже людьми не назовешь,так что ребята не забывайте что мы в первую очередь люди,кстати,на балете тоже можно болеть)))))
Ответить
0
0
vazil (Северодонецк)
Погоджуюся з фанами Карпат, окрім фаєрів.
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
Ніхто не задумувався про те, що фанати як вболівали, так і далі вболівати будуть. А от штрафи, за так би мовити, непорядки на стадіонах, зростуть. Власники футбольних клубів не бідні, тож це може бути простим викачуванням грошей
Ответить
0
0
противник (канны)
Поэтому я предложил для них специальный сектор, как дома так и на выезде(да я знаю что на выезде держат отдельно). Может эти львовские ребята себя так не ведут на выезде, но когда ультрасы приезжают, и идут по улице, ломая все, то почему этих дебилов не пресекать, запрещая им выезжать на выездные матчи... Ну смотрите, если вы нормальный болельщик, и решили поехать, то кто вам мешает? а за теми у кого послужные списки, они на учете..вот и все...я да вы врядли попадут случайно в этот список...
Ответить
0
0
Харьковчанин (Первая Столица)
bmy (Симферополь) 14.03.2012 18:58 Общее направление критики в адрес фанов стратегически верно, но выбранные примеры в корне ошибочны и не имеют ничего общего с нашими фанатами.
Ответить
0
0
противник (канны)
Blesse (Украина) 14.03.2012 19:16 На украине ходил, на футбол когда еще школьником и студентом был...счас такой возможности нет... но я не видел еще ни разу, да и ты счас придумал, что били детей(разве что ты говоришь о тех 16 летних ......) у меня ребенку всего 5.. и когда ултрасы устраивают замесы и фаеры летят, то сомневаюсь что они смотрят в кого именно они бросают..может я не прав, незнаю...но иногда это абсурдный фанатизм доводит до безумия... Я за песни, я за кричалки и плакаты..но я против беспредела ултрасов
Ответить
0
0
Howk (Харьков)
как я могу ее защетить от ультрасов(дебилов) противник (канны) ------------------ от дебилов не защитит никто. Только вот закон не предусматривает предзачаточную диагностику дебилизма. И процент неадекватов будет всегда. Другое дело, что сейчас организовуются детские сектора. Приходите туда и смотрите футбол с ребенком. В чем проблема?
Ответить
0
0
Борисычь (Днепр)
Howk (Харьков) сдается редкий гость на стадионе из серии в каких футболках наши когда антракт и тд....
Ответить
0
0
Gragam (Київ)
bmy (Симферополь) 14.03.2012 18:5 Я розумію що ти з провінції де фанатів взагалі немає ,але Фанати ніколи не пускають хвилю, ніколи не п\'ють під час матчу, не ламають нічого просто так і те, що вони співають хоч якось робить атмосферу свята на стадіоні. А такі як ти, "кузьма", не мають взагалі шо робити на стадіо, хочеш посидіти сємки полускати - сиди вдома.
Ответить
0
0
противник (канны)
Последний абзац повеселил))) Мы расскажем о готелях и що їх чекає)))
Ответить
0
0
palmotron (Бровари)
moderator 14.03.2012 19:13 ________________ О!)) Тут тоже диктатура!))
Ответить
0
0
Blesse (Украина)
противник (канны) Как милиция бьет детей - видел. Как фанаты сносят детей - нет. Парадокс?
Ответить
0
0
Howk (Харьков)
да дядька с 70-х не трогайте его Борисычь (Днепр) ------------ Да тогда не файеры на трибунах горели... Газеты!!!! Вот уж где "техника безопасности"... Так что вряд ли...
Ответить
0
0
bmy (Симферополь)
to FK.MT.KH (харьков) Деточка, дебилизм и футбол тоже разные виды спорта
Ответить
0
0
Папа Крымский (Симферополь-Донецк)
Гы-гы Тараканы против ЖЭКа... А в ЖЭКе дуст и тапок слесаря Петровича...
Ответить
0
0
противник (канны)
студенты сегодня не пошли на дискатеку, и решили поспорить...отдельный сектор за воротами желательно с забором.. Вот решил я пойти с ребенком на футбол, как я могу ее защетить от ультрасов(дебилов) приехавших с другого города, и сносящих все на своем пути и на стадионе
Ответить
0
0
moderator
FK.MT.KH (харьков) 14.03.2012 19:00 Воздержитесь от перехода на личности. Предупреждение.
Ответить
0
0
Борисычь (Днепр)
да дядька с 70-х не трогайте его
Ответить
0
0
norb (Львів)
вимоги дійсно ідіотські. вони б ще прийняли окремий закон про рок концерти і забезпечення порядку на них. ітп. для чого приймати закон, який наперед перетворить майже будь кого на порушника, рано чи пізно? щоб ніхто не почувався в безпеці і задоволеним, навіть заплативши немалі гроші, аби подивитися гру і підтримати улюблену команду. а раз так - ще й як приймуть...
Ответить
0
0
Только Одесса (Одесса)
А если таки закон примут,то этим сделают хуже,потому как беспорядков станет больше,потому как запретный плод-сладок...
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
bmy (Симферополь) 14.03.2012 18:5 Кагби чаще смотрящие футбол волни мутят. Ультрас - не, не мутят волн
Ответить
0
0
Howk (Харьков)
bmy (Симферополь), не пиши ерунды. Ты берешь самый крайний случай. Так же я могу сказать, что люди подобные тебе приходят посидеть на стульчиках, полузгать семечки, а потом гордо говорить: "Я был на стадионе и поддерживал команду!" Вот только "был" и "болел" разные вещи. Сам не согласен со многим, что твориться на стадио, но закон убивает фанатское движение наглухо!
Ответить
0
0
Только Одесса (Одесса)
Глядя на так называемых фанов и ультрас понимаешь, что футбол как таковой мало интересен данной категории. Главное придти на футбол там нажраться поорать непонятно зачем. Запустить "волну" мешая смотрящим футбол смотреть игру. В идеале подраться с омоном, фанами противника, в крайнем случае накидать фальшфейеров на поле и поломать сидения. Вся эта компания классический пример дебилизации молодежи в Украине bmy (Симферополь) 14.03.2012 18:58 _________________________________ От ты чудишь...Ходи на балет,а фанатизм-есть фанатизм,он будет всегда!!!!
Ответить
0
0
Сапешко (Харків)
Точно!!! Мешают плюхать семечки!!!
Ответить
0
0
FK.MT.KH (харьков)
Глядя на так называемых фанов и ультрас понимаешь, что футбол как таковой мало интересен данной категории. Главное придти на футбол там нажраться поорать непонятно зачем. Запустить "волну" мешая смотрящим футбол смотреть игру. В идеале подраться с омоном, фанами противника, в крайнем случае накидать фальшфейеров на поле и поломать сидения. Вся эта компания классический пример дебилизации молодежи в Украине bmy (Симферополь) 14.03.2012 18:58 девочка ты сайтом ошиблась!!тебе на фигурное катание!!
Ответить
0
0
bmy (Симферополь)
Глядя на так называемых фанов и ультрас понимаешь, что футбол как таковой мало интересен данной категории. Главное придти на футбол там нажраться поорать непонятно зачем. Запустить "волну" мешая смотрящим футбол смотреть игру. В идеале подраться с омоном, фанами противника, в крайнем случае накидать фальшфейеров на поле и поломать сидения. Вся эта компания классический пример дебилизации молодежи в Украине
Ответить
0
0

Новости Футбола

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус