Первая лига
Первая лига

Первая лига - результаты и расписание матчей, турнирная таблица, новости.

Отмучились?.. Сегодня игры в Виннице не будет, что дальше?..

Отмучились?.. Сегодня игры в Виннице не будет, что дальше?..


Автобус футболистов алчевской «Стали», немногочисленные местные фанаты, отсутствие милиции, скорой помощи и пожарных – вот такую печальную картину можно было наблюдать сегодня за 5 минут до начала матча 16 тура между винницкой «Нивой» и «сталеварами» из Алчевска возле центрального городского стадиона. Все понимали, футбола сегодня не будет! Болельщики обсуждали сложившуюся печальную ситуацию и ожидали каких-либо комментариев со стороны руководства клуба. Но, увы… Официально объявить по стадиону о том, что «игра не состоится по причине финансовых проблем хозяев», решился только пресс-атташе винницкой «Нивы» Олег Федченко. В общем, пока без комментариев, хотя свершилось то, о чем так долго говорили большевики… извините, болельщики.

Оцените этот материал:
Комментарии
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
Olegyner (Центр Украины)
Олег Федорчук: Не розумію, як земля носить отаких касанових! Приблизно два тижні тому, спілкуючись із Олегом Вікторовичем по телефону, почув од нього приблизно таке: «Підозрюю, що скоро передислокуюся трохи ближче до Києва…» Будучи людиною тактовною, не став розвивати тему. І от у неділю «стрельнуло»: вінницька «Нива» не вийшла на домашній (!) календарний матч проти алчевської «Сталі», оголосивши про зняття зі змагань. Довелося знову дзвонити панові Федорчуку… — Ну, то в нас усе погано? — Не перебільшуватиму, коли скажу, що в такій, даруйте, дупі я ще не опинявся. Навіть простий переказ подій більше схожий на сюжет п’єси театру абсурду. Отож… За два дні до гри відбулося засідання обласної федерації футболу, де я, виступаючи, сказав, що команда готова дограти без зарплати до кінця року. Тобто ми готувалися до гри, а коли напередодні неї заїхали на базу, нас туди не пустили, повідомивши, що керівництво вже забрало всі документи організаційного характеру!!! — Усе впирається у фінанси… — Так, ми з жовтня минулого року не отримували зарплату. По суті, відтоді клуб існує за рахунок двох вдалих трансферів і мінімальної підтримки з боку області. А наш любий президент узагалі не переймається долею ФК — у нього телефон постійно відключений… Узагалі, про все, що коїться у Вінниці, фейлетон треба писати. — Вибачте, що запитую, але все ж таки: хіба ви не знали, куди їдете? — Звісно, здогадувався. Взагалі-то він мене чотири рази запрошував у Вінницю, я тричі відмовлявся. Врешті погодився і буквально з перших днів перебування тут зрозумів, як усе складно: уявіть собі команду першої ліги, в якої на тренувальній базі не було ні м’ячів, ні телевізорів, ні відеомагнітофонів! Ми все це перевозили з Броварів (попереднє місце роботи Олега Федорчука. — В.Б.)!.. Іще одне про Касанова: кілька днів тому, розмовляючи по телефону з президентом ПФЛ, той — при мені! — сказав, що команда і тренер не хочуть виходити на гру… Ну ви бачили такого брехуна? — Подейкують, що вболівальники «Ниви» хочуть організувати пікети, перекривати вулиці. — Прапор їм усім у руки! Треба було пікетувати раніше… — …Коли печінка розвалилася, пізно пити «Шаянську»? — Безумовно. Про наші біди знали ВСІ! Ваша газета неодноразово писала про це, але всі мовчали й нічого не робили. Хай тепер розбираються. Володимир БАНЯС, «УФ», ukrfootball.in.ua
Ответить
0
0
Вернуться к новостям
Комментарии 54
Olegyner (Центр Украины)
Олег Федорчук: Не розумію, як земля носить отаких касанових! Приблизно два тижні тому, спілкуючись із Олегом Вікторовичем по телефону, почув од нього приблизно таке: «Підозрюю, що скоро передислокуюся трохи ближче до Києва…» Будучи людиною тактовною, не став розвивати тему. І от у неділю «стрельнуло»: вінницька «Нива» не вийшла на домашній (!) календарний матч проти алчевської «Сталі», оголосивши про зняття зі змагань. Довелося знову дзвонити панові Федорчуку… — Ну, то в нас усе погано? — Не перебільшуватиму, коли скажу, що в такій, даруйте, дупі я ще не опинявся. Навіть простий переказ подій більше схожий на сюжет п’єси театру абсурду. Отож… За два дні до гри відбулося засідання обласної федерації футболу, де я, виступаючи, сказав, що команда готова дограти без зарплати до кінця року. Тобто ми готувалися до гри, а коли напередодні неї заїхали на базу, нас туди не пустили, повідомивши, що керівництво вже забрало всі документи організаційного характеру!!! — Усе впирається у фінанси… — Так, ми з жовтня минулого року не отримували зарплату. По суті, відтоді клуб існує за рахунок двох вдалих трансферів і мінімальної підтримки з боку області. А наш любий президент узагалі не переймається долею ФК — у нього телефон постійно відключений… Узагалі, про все, що коїться у Вінниці, фейлетон треба писати. — Вибачте, що запитую, але все ж таки: хіба ви не знали, куди їдете? — Звісно, здогадувався. Взагалі-то він мене чотири рази запрошував у Вінницю, я тричі відмовлявся. Врешті погодився і буквально з перших днів перебування тут зрозумів, як усе складно: уявіть собі команду першої ліги, в якої на тренувальній базі не було ні м’ячів, ні телевізорів, ні відеомагнітофонів! Ми все це перевозили з Броварів (попереднє місце роботи Олега Федорчука. — В.Б.)!.. Іще одне про Касанова: кілька днів тому, розмовляючи по телефону з президентом ПФЛ, той — при мені! — сказав, що команда і тренер не хочуть виходити на гру… Ну ви бачили такого брехуна? — Подейкують, що вболівальники «Ниви» хочуть організувати пікети, перекривати вулиці. — Прапор їм усім у руки! Треба було пікетувати раніше… — …Коли печінка розвалилася, пізно пити «Шаянську»? — Безумовно. Про наші біди знали ВСІ! Ваша газета неодноразово писала про це, але всі мовчали й нічого не робили. Хай тепер розбираються. Володимир БАНЯС, «УФ», ukrfootball.in.ua
Ответить
0
0
Olegyner (Центр Украины)
Зараз вигідно не рухатись із першої ліги в другу, а йти одразу в другу лігу. Влітку можна заявитись у другу лігу. Це найдешевший варіант для всіх. Немає змісту йти до другої ліги через першу за великі гроші, якщо можемо просто туди потрапити за меншу суму. http://vn.20minut.ua/news/10208952 ------------- это просто шедевр!) зачем играть, если всёравно вылетим... и это за 20 игр до окончания чемпа!
Ответить
0
0
Olegyner (Центр Украины)
Ситуацію навколо футбольного клубу «Нива» прокоментував спортивний директор Паша Касанов: - Ця ситуація склалась давно. Просто всі любителі футболу у місті, в області мають зрозуміти, що якщо ми бажаємо зберегти команду майстрів першої ліги - мова йде саме про першу лігу – тоді ми маємо зібратись і вирішити це питання. Чи буде фінансування, і так далі... А хто буде очолювати команду – це неважливо. А якщо рухатись у другу лігу, то немає змісту. Оскільки дешевше, ніж падати з першої ліги у другу, просто заявитись одразу у другу лігу. Це в десятки разів дешевше. Тому, коли два місяці тому гравці прийшли до мене із проханням зберегти команду – я сказав, що згоден влізти в борги, але за одної умови – спробувати вийти з останнього місця, залишитись у Першій лізі. Якщо просто прямувати до другої ліги – тоді мені це не цікаво. Зараз складна ситуація в команді – вона розбилась на дві групи. Одна група бажає вийти зі становища. А іншій групі – все одно, їм байдуже – у Вінниці будуть грати, чи ні. Для них головне – дограти дві гри до кінця туру. Чому цікаві ці дві останні гри – вони фінансуються деякими клубами. Але чи це в інтересах «Ниви»? Якщо це подальша життєздатність клубу – тоді так, це потрібно. Але якщо це лише є інтересом тренера та окремої групи гравців – тоді нам таке не потрібно. В Бурштині було так, що одна група гравців вийшла і сказала: «Ми не хочемо грати цю гру, не хочемо виходити. Бо тренер, якщо виграємо скаже, що він виграв матч. А гравці – погані. А коли б програли – то сказав би – що це за гравці, вони навіть не варті другої ліги». Гравці знають такі його вислови і їм це не подобається. Навіть Герасимець сказав. Що вирішив не мати нічого спільного із тренером. А Герасимець – перспективний футболіст, минулого сезону забив 12 голів. І таке відношення до нього. І таке ставлення розкололо команду приблизно 13 до 7. Змінити тренера… Є тренера, які досягають позитивного результату і вони є самостійними. Наприклад, Бузник у Кіровограді, чи як Блавацький у «Енергетику». А якщо тренер не йде, то він має виконувати свою роботу – і за це йому платять зарплату і він рухається далі. Ми надіслали лист до Професійної футбольної ліги, так і в Федерацію футболу, в якому написали, що ми знімаємось зі змагань у зв’язку з тим, що виникли заборгованості у клубі. І якщо в найближчі тижні ми знайдемо фінансування для життєздатного клубу – не на дів гри, як того бажає тренер, а взагалі, для майбутнього – тоді ми не знімаємось. А на одну гру, щоб щось заробити – я на це не згоден. З понеділка київські функціонери займаються цим питанням, щось шукають, можливо якихось спонсорів, чи того, хто захоче взяти клуб. Так само ми пропонували місцевим. Але якщо є заборгованість у клубі… Якщо клуб «чистий», тоді інша справа, але якщо є борги, ніхто не хоче зв’язуватись. Заборгованість зараз приблизно складає 850 тисяч гривень. Стосовно походу гравців до облради, мені дзвонили. Казали, що просили гроші на виїзд. Але нас це не цікавить – дотягнути дві гри до кінця кола. Яка різниця для вболівальників – зараз не стане команди, чи через гру. Я думаю, це нікому не цікаво. Так, я можу взяти в борг гроші, щоб заплатити налоги, щоб дати гравцям на харчування, проїзд. Але тільки в тому випадку, коли буде перспектива. А якщо нічого немає, крім виникаючих боргів – то мені це не потрібно. Команда буде жити лише тоді. Коли з’являться спонсори чи люди, які згодяться взяти на себе клуб. Ми готові віддати команду тим, хто хоче нею займатись. А зараз я сам особисто боргував, щоб команда жила. Для себе я зробив висновок, що далі рухатись так не можу. Володимир Продивус сказав ще два місяці тому, що він відходить від футболу, але продовжує просто допомогати. Як міська рада. Як обласна. Він дає по 100 тисяч гривень в місяць. Він мені так і сказав: «Хоче займатись цим – я тоді допомагаю, але мене асоціювати з клубом не потрібно». Він просто допомагає. Як міська чи обласна влада допомагає – до них же претензій ніхто не висуває. Так і він. Я про кого не можу сказати поганого – ні про міську владу, ні про обласну, ні про Володимира Продивуса – вони виконують свої обіцянки в тих рамках, в яких було домовлено. Але цього не вистачає. Тут потрібно або все міняти в корні – переходити на більш низькі зарплати, на менші розтрати, щоб жити на те, що дають. Якщо у команди дів незіграні гри, то за регламентом футбольної ліги. Вона знімається зі змагань. Тому для того, хто хоче, щоб цього не сталося – потрібно до кінця тижня якось повідомити, що вони займуться клубом. Ми пропонували обласній федерації футболу, щоб, як у Львові – так само, як вони врятували ФК «Львів» - занятись «Нивою». Але вони не зможуть. Ще другу лігу – потягнуть. Але не першу. А на сьогодні вони не бажають. Зараз вигідно не рухатись із першої ліги в другу, а йти одразу в другу лігу. Влітку можна заявитись у другу лігу. Це найдешевший варіант для всіх. Немає змісту йти до другої ліги через першу за великі гроші, якщо можемо просто туди потрапити за мен
Ответить
0
0
bender_sun (Белая Церковь)
Искренне жаль , Ниву! Много друзей из Винници , я буду скучать за спорами кто лучше арсенал или нива((
Ответить
0
0
Olegyner (Центр Украины)
Як стало відомо нашому сайту, футболісти команди отримали змогу покинути Вінницю і… «перепочити». Так, учорашня гра проти «Сталі» з алчевська не відбулася через «відмову футболістів виходити на футбольне поле». Але це лише на папері (йдеться про лист генерального директора клубу Паші Касанова в ПФЛ напередодні гри). Насправді ж гравці команди вчора приїхали на домашній стадіон і були готові зіграти календарний матч, от тільки згаданий вище Паша Касанов забрав напередодні всі ігрові картки гравців, без яких брати участь у матчі не дозволено. Усі спроби знайти ці картки за годину до матчу закінчилися фіаско, тому обидві команди змушені були задовольнитися лише спілкуванням. За останньою інформацію ukrfootball.in.ua, футболісти покинули розташування клубу до середи, у цей день заплановано збір команди і оголошення остаточного вердикту щодо подальшої долі клубу. Джерела, приближені до клубу повідомляють, що у цей день, найімовірніше, команда збереться востаннє — аби попрощатися один з одним. Сподівання ж на те, що до цього часу будуть знайдені відповідні кошти на утримання клубу мізерні. І головна в тому причина банальна — це вже по суті нікому в Вінниці і не потрібно, окрім уболівальників… … Які сьогодні в годину-пік планують перекрити дороги в Вінниці в знак протесту такого ставлення керівників клубу і міста до футбольної команди з таким іменем. Сутичок з міліцією, найімовірніше, не уникнути. Олександр КОВАЛЕЦЬ, ukrfootball.in.ua
Ответить
0
0
Demian (Коломия)
Andrejj (Вінниця Щиро буду радий, якщо у Вінниці залишиться професійний футбол. Я саме тому і задав риторичне питання, навіщо було їхати на виїзну гру, тратити гроші, щоб потім не вийти на домашню. Попросили би перенести. Так би домашню зіграли, потім якось би з Донецьком про перенос домовилися і дограли чемпіонат. Сподіваюся, що у Вас все вийде по цьогорічному сценарію ФК Львів.
Ответить
0
0
George_D (Харьков)
Жаль, что Порошенку не интересен футбол.....
Ответить
0
0
Andrejj (Вінниця)
Не спешите нас хоронить,всё ещё может наладиться.Скорее всего нам даже перенесут несколько матчей,что бы было время всё уладить.Эта неделя станет решающей.Далі буде...
Ответить
0
0
alex bird (Балашиха)
Искренне жаль!
Ответить
0
0
Ahonc (Киев)
А команда когда-то в еврокубках играла…
Ответить
0
0
spartak.sumy (Сумы)
Досвиданья мой ласковый Нива(((((((((((((((....(грузинский)
Ответить
0
0
clear (haifa)
Да,опять все возвращается.Это чувствовалось хотя бы по тому,как команда играла.Когда уже прекратятся эти мучения?
Ответить
0
0
Дитер (Винница)
По моему получилось вот что: продали Касанов с Федорчуком Пилявского в Маккаби, а денег не поделили... и понеслась...Первым вылетел Караванский, а потом Касанов Продиусу капал: \"Типа, вот он х...й Федорчук, игрока продали, а денег нет... Тот и урезал финансирование. Вобщем, какой патриотизм? О чем речь? Грызня между собой за баблосы, а городскому совету обладминистрации глубоко все это по х... Жаль болельщиков, настоящих преданных фанатов, которые стали заложниками ситуации
Ответить
0
0
illdis (Винница)
Demian (Коломия) 16.10.11 18:11 За очко спасибо скажите лучше, халявщики...
Ответить
0
0
Yurk0 (Тернопіль)
Дима2207 (Донецк) 16.10.11 20:17 Ну он-лайн це така річ за яку несуть відповідальність клуби.. тобто господарі мають забезпечити оперативну і правдиву подачу інформації.. Тернопільська Нива десь місяць тому получила \"втик\" від ПФЛ - тепер он-лайн йде достовірний..
Ответить
0
0
polus (Dnipropetrovsk)
Капец.. Состояние болел, игроков - ужос!.. Взяли ещё парня классного Белмохтара, и шо теперь?..
Ответить
0
0
kolya-ua (kremenchug)
Хлопцы кина не будет! Клюб закрывают!Очень жаль,зачем надо было туда лезть сидели бы тихонько во 2 й лиге
Ответить
0
0
OctoberFest (Голая Пристань)
http://ukrfootball.in.ua/main-news/top-news-1/1659...
Ответить
0
0
OctoberFest (Голая Пристань)
http://ukrfootball.in.ua/main-news/top-news-1/1659...
Ответить
0
0
Yurk0 (Тернопіль)
Дуже шкода. Розформування команди - це як мінімум рік без професійного футболу в області.
Ответить
0
0
ristomatila (Николаев-Мукачево)
Жаль винницких болельщиков.. Надеюсь еще воскреснет, только уже Феникс, а не Нива))
Ответить
0
0
atlantik (севастополь)
Дима2207 (Донецк) 16.10.2011 17:58 51 статья то же http://pfl.ua/docs/Reglament_18072011.pdf
Ответить
0
0
Demian (Коломия)
Для чого було їхати в Бурштин і ложитися там кістьми, щоб через неділю не вийти на домашній матч?
Ответить
0
0
Ost Ost (Алчевск)
Че сталюка ехала,соляру палипа?
Ответить
0
0
A.C.AB (Винница)
печалька !
Ответить
0
0
atlantik (севастополь)
Дима2207 (Донецк) 16.10.2011 17:33 8. Якщо команда, яка виключена зі змагань, провела половину і більше матчів, їй зараховуються технічні поразки (-:+) в матчах, які залишились, а командам-суперницям зараховуються технічні перемоги (+:-), якщо менше половини матчів – результати анулюються. Стаття 17. Неявка команди на матч. Виключення команди зі змагань http://old.pfl.ua/regl.php#gl1
Ответить
0
0
illdis (Винница)
Да уж...такая была надежда после прошлого сезона! Команда из такого города должна быть и играть, если не в вышке, то, по крайней мере, быть лидером в 1-й лиге. А то стыдно становится! Даже в деревнях есть команды, не говоря уже о том, что некоторые и в вышке играют! Главное чтоб было нормальное руководство и ставило какие-то задачи, а не это... Поскорее бы уже всё это решилось! спасибо всем за поддержку!
Ответить
0
0
Диметрио (Запорожье)
блин Винница... за последние 10 лет втоой раз как минимум расформировываетесь... лифтёры. Клуб с историей, а тямы нет. Увы -(
Ответить
0
0
maxx (dnepropetrovsk)
ПокРащення всеобъемлемое и касается всех сторон жизни,футбол не исключение....((
Ответить
0
0
atlantik (севастополь)
где же порошенко,фонтаны это хорошо,а вот команда для города нужна!!!
Ответить
0
0
Sergei SS (Черновцы)
Дуже жаль Ниву.Може ще щось налагодиться.Хочеться вірити в розум місцевого кирівництва.
Ответить
0
0
Olegyner (Центр Украины)
та того директора, мля... при его руководстве уже второй раз клуб исчезает (первый раз в 2005), да и с вышей лиги вылетели в 1996 году когда оно главным тренером было((( убийца винницкого футбола! Кто знает этого человека, знает насколько он не порядочен!
Ответить
0
0
atlantik (севастополь)
Где-то на востоке Украины (Алчевск) 16.10.2011 16:52 кто то дал директоры денег на канары,а надо бы на нары
Ответить
0
0
atlantik (севастополь)
хотя кубок может не в счет
Ответить
0
0
Где-то на востоке Украины (Алчевск)
\"Игроки уже 3 месяца не получающие зарплату готовы были без денег доиграть оставшиеся в этом году матчи, но директор клуба вчера забрал документы и скрылся. С судьей пытались договориться сыграть по паспортам, но он не разрешил, ссылаясь на невозможность этого из-за положения в регламенте. Что будет дальше с командой, я не знаю\". Олег Федорчук
Ответить
0
0
atlantik (севастополь)
Буров (Севастополь) 16.10.2011 16:50 тогда все сгорает)))
Ответить
0
0
Буров (Севастополь)
atlantik (севастополь) 16.10.11 16:44 если отыграют полсезона то не анулируют,пока не отыграли будем смотреть --- Вторая неявка команды на игру влечет за собой автоматическое снятие. А у \"Нивы\" это вторая неявка,первая была с \"Титаном\" Армянск на кубок. Очень сочувствую болельщикам Винницы.Оставить такой город,с такой футбольной историей без футбола -это преступление.
Ответить
0
0
atlantik (севастополь)
Дима2207 (Донецк) 16.10.2011 16:17 если отыграют полсезона то не анулируют,пока не отыграли будем смотреть
Ответить
0
0
Survivor (Одесса)
Жаль болельщиков Винницы... Большой город, областной центр и все молча наблюдают за тем, как загибается команда. При том, что в Виннице есть очень богатые люди, Порошенко даже. Львов нашлось кому спасти, неужели Винница хуже? При том, что команда и с историей, и даже инфраструктурой, базой, например... Жаль. Очень жаль. Надеюсь, всё разрешится.
Ответить
0
0
Где-то на востоке Украины (Алчевск)
Оказывается Федорчук был прав еще в конце прошлого чемпа, когда говорил что это агония. Винница примете мои соболезнования. Пипец, очередная область без футбола((((
Ответить
0
0
Lexabel777 (Армянск)
Жалко когда такие вещи происходят в Украине.Мои соболезнования болельщикам Нивы.
Ответить
0
0
VIPded (Севастополь)
в ПФЛ реально тупят, хоть болел не обманывали-бы - \"Адміністрація Професіональної футбольної ліги офіційно повідомляє, що матч між командами \"Нива\" Вінниця - \"Сталь\" Алчевськ відбудеться згідно з календарем змагань серед команд першої ліги. Інформація, надана деякими електронними засобами масової інформації, не є достовірною.\" http://pfl.ua/football_news.php?readmore=5477 Olegyner (Центр Украины) ------------------- Кажись, убрали статейку уже с сайта. )))
Ответить
0
0
burzum (Осло)
Техническая победа Стали! Нива не вышла на игру!
Ответить
0
0
Нива-Винница (Вінниця)
Да то что культурно Винница поднялась за последнее время это да но то что местным властям наплевать на футбол то это факт.А хорошего бизнесмена который воровал бы у нас и платил бы зарплату футболистам (как Динамо ,Шахтер,Металист, и т.д и т.п.)у нас нету городок слишком маленький наверное.А те бизнесмены которые занимаются командой сами видите до чего доводят её и болельщиков тоже.Так что пока какой нибудь еврейчик не купит нашу Ниву то пока полежим на дне. \"НИВА ВПЕРЕД\" ато мы чего-то залежались на дне.
Ответить
0
0
Olegyner (Центр Украины)
в ПФЛ реально тупят, хоть болел не обманывали-бы - \"Адміністрація Професіональної футбольної ліги офіційно повідомляє, що матч між командами \"Нива\" Вінниця - \"Сталь\" Алчевськ відбудеться згідно з календарем змагань серед команд першої ліги. Інформація, надана деякими електронними засобами масової інформації, не є достовірною.\" http://pfl.ua/football_news.php?readmore=5477
Ответить
0
0
Примара (Полтава)
схоже що на Правобережжі футбол нікому не потрібен
Ответить
0
0
atlantik (севастополь)
игры анулируются считаем очки заново,а НИВУ ЖАЛЬ...
Ответить
0
0
испанец (барселона)
ао все времена была актуально правило-\"КАК К КОМАНДЕ ОТНОСЯТСЯ ТАК ОНА И ИГРАЕТ\"...больно за весь украинский народ...при нынешней власти ничего путного в спорте и в жизни не будет
Ответить
0
0
IIpoTuBorazZ (Армянск)
так щас игра же идет)
Ответить
0
0
Angeles (Симферополь)
nivawin (Винница) 16.10.11 15:51 --------------------------- Шо, всё так плохо?
Ответить
0
0
nivawin (Винница)
наконецто
Ответить
0
0
kotigorok (Чернігів)
Дуже погано. Хоча б зіграли ще ці три-чотири тури...
Ответить
0
0
xxGrafxx (Харьков)
Как так посреди сезона?
Ответить
0
0
Ne_zlobin (Кременчуг)
жаль..((
Ответить
0
0

Новости Футбола

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус