Премьер-лига
Премьер-лига

Премьер-лига - результаты и расписание матчей, турнирная таблица, новости.

Олександра Іщенка звільнено з посади головного тренера "Карпат"


Причини, через які Іщенко залишився без посади, наразі не відомі

Олександра Іщенка звільнено з посади головного тренера "Карпат"


Головного тренера футбольного клубу «Карпати» Олександра Іщенка звільнено з посади. Цю інформацію щойно підтвердив сам Олександр Олексійович, їдучи до Запоріжжя, де мешкає його брат.

Причини, через які Іщенко залишився без посади, наразі не відомі. Взяти коментар у представника керівництва «Карпат» кореспондентові «Львівського порталу» не вдалося, оскільки мобільні телефони в почесного президента клубу Петра Димінського і генерального директора «Карпат» Олександра Єфремова відімкнуті. В Інформаційному центрі клубу цю інформацію не підтвердили, але й не спростували, посилаючись на те, що наразі такої офіційної інформації немає.

Олександр Іщенко очолив «Карпати» перед початком чемпіонату. Звільнили спеціаліста після домашньої поразки «Карпат» 0:2 від сімферопольської «Таврії».

Оцените этот материал:
Комментарии
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
Мух (Львів)
Surik (Харьков) Да нам интелигентам, не легко :))))
Ответить
0
0
Вернуться к новостям
Комментарии 179
Мух (Львів)
Surik (Харьков) Да нам интелигентам, не легко :))))
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
Да.... у Вас тут "демократия".... Лихо Вы Мухе крылышки поотрывали.... Как урки в зоне налетели.... Круто у Вас с "инакомыслием".... Хоть сейчас Всех в Европу.....
Ответить
0
0
Diez (Львів)
Муха - це вона, мух - це він... Давай, вже повертайся додому, на свою теплу, зловонну купу, нема чого тут провокації влаштовувати, а то вже ніби мух , а поводиш себе як недорозвинена інфузорія!
Ответить
0
0
RomanUA (Львів)
2 ё....ий мух А ти хочеш щоб тебе всі послали? Пропоную не звертати уваги на убогих....і не опускатись до їх рівня...
Ответить
0
0
Мух (Львів)
prok (Львів) о еще один!
Ответить
0
0
prok (Львів)
Мух (Львів) Мудак не позорь Львів
Ответить
0
0
bogic (Iv-Frankivsk-Wroclaw)
Хто ще не знає прошу підримати українські команди: http://www.voteyourteam.com/Europe/Ukraine/Karpaty...
Ответить
0
0
sem41 (Ljviv)
Причина одна-Димінський самодур.Зараз рагулика Д-С поставить
Ответить
0
0
канц (Львов)
karpaty (Львів) Я не знаю... Наверно для бы доиграть Ищенко....
Ответить
0
0
maxx (dnepropetrovsk)
karpaty (Львів) Ты посмотри на игры других вышедших команд,да и на некоторых сторожилов,Ворсклу например ,и что? Всего сразу не бывает! Первый сезон-более чем! А дальше нужно работать и не опускаться,последовательно!
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
maxx (dnepropetrovsk) 25.04.07 17:01 здесь в принципе действует логика "хазяин - барин". Вот Дыминский хазяин. Но я думаю все же логику понять можна. Ведь не смотря на то что действительно результат был неплохой, но поклав руку на серце скажу, что почему-то игры Карпат чередовались от крайне провальных точки до скажем так возгласов "да ведь они умеют играть".
Ответить
0
0
maxx (dnepropetrovsk)
karpaty (Львів) Меня ты не спрашивал,но я тебе свое мнение скажу! Зачем было менять тренера который вывел команду в вышку? Может пусть он попробует,а там видно будет,как думаешь?
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
канц (Львов) 25.04.07 16:14 Ти б кого в Карпати запросив?
Ответить
0
0
Rom (Lwiw)
Прикро звичайно, а ще найбільше прикро зе це, що нічого не зрозуміло і ніхто з офіційних осіб не вказує на причину, і це породжує домисли... Та як кажуть - хто платить, той і замовляє музику. Правда є ще одна приказка - Від добра - добра не шукають. Час покаже, яка приказка є більш житейська.
Ответить
0
0
maxx (dnepropetrovsk)
karpaty (Львів) Я и не хочу чтоб Металлист нам что-то отдавал! Сможем-возьмем,нет-значит нужно принять это и работать дальше! Посмотрим,еще есть время!
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
maxx (dnepropetrovsk) 25.04.07 15:49 Да я лично и не спорю. Я написал предложение ( в конце концов среди 16 тренеров вышки ну хоть один может же говорить на украинском) по Заварову. voland146 (Днепропетровск) 25.04.07 15:51 Я думаю, що Карпати як раз дадуть бій в Дніпрі. Так часто буває, що команда може лягати кістьми після звільнення тренера. Та й бронзу вам Металіст вже не віддасть.
Ответить
0
0
канц (Львов)
Мух (Львів) Во Львове хорошие, нормальные люди, есть конечно больные как ты, но я не разу не сталкивался с языковым барьером!!! karpaty (Львів) полностью согласен ))))
Ответить
0
0
зелёный змей (Львов)
karpaty (Львів) 25.04.07 16:06 довести ;)
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
Мух (Львів) 25.04.07 15:49 а де ти бачив що якогось на когось ділив? Якщо в тебе нерви шалять, то це твої проблеми. Я написав побажання і я від нього не відмовляюся. Іщенко раніше так само по-російськи говорив - виявилось, що він і по-українськи непогано розмовляє. У всьому іншому в тебе буйна фантазія більше я нічого не можу сказати. ((и к сажелению их во Львове хватает…)) "к сажалєнію" вже не я сказав. Але мислиш в правильному напрямку. П.С. не хорохорся, бо єдине речення, яке граматично правильно було написано, це речення "Ось так...". Тому я щось зовсім не можу зрозуміти, що ти хочеш доказати?
Ответить
0
0
*expert* (Львів)
тут активно почали згадувати Голаца.....до чого це все???
Ответить
0
0
voland146 (Днепропетровск)
Здивували Карпати, здивували... Я ще розумію зняття Балана - хоч і гра в Іллічівця є, але ж результат - нульовий! А тут... почекаю офіційного виправдання Димінського. Карпатам натхнення і сил. Вболівальникам Карпат - мужньо перенести поразку у Дніпропетровську... ;) P.s. Хлопці, не звертайте уваги на параноїків. Побрешуть та й заспокояться.
Ответить
0
0
Мух (Львів)
Да я то знаю, на каком языке я пишу… А вот ты уважаемый меньше обращай внимания на мову, так как это футбол, и тут все понятно, и нет разницы, на какой мове говорить, а вот такие как ты и сорят людей, делят на русско/украинско говорящих, и к сажелению их во Львове хватает… Я можу и на український, як що ти не зрозумів... І до речі цю тему ти сам почав : П.С. Хочу Заварова в Карпати. Правда треба в угоді з ним записати, щоб вивчив українську мову. А на рахунок гуляти мені чи ні , ні тобі вирішувати... Ось так... Я надеюсь, прочитать сумел???
Ответить
0
0
maxx (dnepropetrovsk)
karpaty (Львів) Что Вы все за мову спорите? Да какая разница на каком языке кто говорит? Разве от этого зависит хороший человек или нет? Ну бросьте,мы разве друг друга не понимаем? Мне например удобнее говорить на русском,но я за Украину всеми жилами! Нет у нас языковых проблемм!
Ответить
0
0
maxx (dnepropetrovsk)
karpaty (Львів) 100%?других вариантов нет,но нужно постараться в любом случае и вырвать третье место,чтоб ни от кого не зависить.
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
Дніпру перешкодою на вихід в зону КУЄФА може стати тільки Таврія, у випадку якщо Таврія пройде Шахтар в півфіналі Кубка.
Ответить
0
0
maxx (dnepropetrovsk)
black_alfa (Львів) Правильная мысль!))
Ответить
0
0
maxx (dnepropetrovsk)
Пиво (Львів) Надеюсь что спада в этом сезоне больше у нас не будет,да и нам важнее ,согласись! Для Вас ничего не решит уже,а для нас важно не терять очки счас,в другой ситуации я с тобой согласен что лучше Вам!)) Ну ты понял о чем я))
Ответить
0
0
black_alfa (Львів)
Пиво (Львів) 25.04.07 15:29 Ну ганебних поразок в нас самих в цьому сезоні не бракує.І чи так вже нам треба 3 очка саме в Дніпра відбирати, тим самим допомагаючи Металолому в плані бронзи? Бронзу-Дніпру (в цьому сезоні)!
Ответить
0
0
Пиво (Львів)
Ти знаєш, люблю "Дніпро", поважаю Протасова, захоплююсь Назаренком. Але ваша команда в цьому сезоні виступає ну дуже вже нестабільно. Дикі перемоги, чергуються з ганебними поразками і блідими нічиїми. Щойно у вас була шалена перемога і, як показує практика цього сезону, чекай від команди зриву. Тому не відкидаю, що він припаде якраз на наш матч. Погодься, краще програти КАрпатам, ніж якомусь там, вибач на слові, Іллічівцю:) Тим більше, що День міста (750 років як не як) ви нам підпортили.
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
Мух (Львів) ти визначся на якій мові пишеш. Бо я "теб"я не панімат". Я такої комбінації української з іншими мовами ще не бачив. А взагалі гуляй лісом. Тобі ще тут ніхто не хамив, зате ти приліз сюда і починаєш показувати свою москальську натуру.
Ответить
0
0
maxx (dnepropetrovsk)
Пиво (Львів) ))))) Ну все бывает конечно,но думаю врядли! Просто согласись,что Ваш результат очень и очень при всем выше перечисленном,не пойму я что-то,скорее конфликт с Дыминским,ИМХО. Карпатам-удачи,слава УКраине!
Ответить
0
0
Пиво (Львів)
maxx (dnepropetrovsk) Дякую, брат за добре слово. Але результат буде ще кращий, якщо ми вас цієї неділі хлопнем)
Ответить
0
0
maxx (dnepropetrovsk)
Не пойму почему результаты не устраивают...,А что Вы хотите,чтобы команда только вышедшая в вышку с первого сезона боролась за медали? Причем еще при не лучшем финансировании,смешно! Я считаю результат пока у Карпат просто суперовый для команды!
Ответить
0
0
Пиво (Львів)
black_alfa (Львів) ----- Ну що ж тоді треба Маркевича. З цим чудачком Карпати вдома взагалі нікому не програвали -- Ні ДК, ні ШД. Правда на виїзді спокійно зливали усім, навіть шепетівському "Темпу" і рівненському "Вересу". Ну а про таких "монстрів" як "Нива" Вінниця чи Тернопіль я просто мовчу. По моєму Маркевич на виїзді за всі роки в Карпатах взяв не більше 10-15 очок. Ну тоді такі часи були -- три на три розписували і все. А вболівальники були просто клоунами.
Ответить
0
0
Мух (Львів)
karpaty (Львів) 25.04.07 13:56 Ну як що я "львівській москаль". То ты тепичный "Львовский Рагопил", надеюсь ты меня понял бэз мови? Чи ни??? Думаю что ДА )
Ответить
0
0
black_alfa (Львів)
Пиво (Львів) 25.04.07 14:43 Непоганий рецепт )), та тільки ми й з Дячуком минулого сезону і Оболоні, і Зорі вдома по 3 пункти подарували ((
Ответить
0
0
Пиво (Львів)
Ох, мля. Чот в мене текст порізало. Ладно повторюсь. Дячук -- тренер домашніх матчів, Іщенко тренер виїздних. За такого розкладу Динамо і Шахтарю просто нєх робити в чемпіонаті, їхня гегемонія стане надбанням історії. Карпати братимуть 90 відсотків очок і цього вистарчить для чемпіонства.
Ответить
0
0
Crank (Киев)
Peder асам здесь не место.
Ответить
0
0
Пиво (Львів)
Malder (Kyiv) 25.04.07 14:27 Не той, гірший:). Класний нік в чудака, все про нього в деталях розповів ~(:
Ответить
0
0
Капа (Львів)
Прізвище П.едерсен без крапки навіть на сайт не пропускає )))
Ответить
0
0
Malder (Kyiv)
Pedersen (Copenhagen) 25.04.07 14:10 А не тот ли ты Pedersen?
Ответить
0
0
panch (Kyiv)
2Pedersen (Copenhagen) ты чего это? семечек объелся или от дудки оглох?
Ответить
0
0
Pingwin (Lviv)
Pedersen (Copenhagen) 25.04.07 14:10 Давай у другій. Або в третій, але створіть її для нас.
Ответить
0
0
чемп (Симферополь)
Pedersen (Copenhagen) Что они тебе плохого сделали, что ты такой злой?
Ответить
0
0
Pedersen (Copenhagen)
Карпаты-ваше место в первой лиге, с таким президентом. Гуцулам не место в чемпионате Украины
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
Мух (Львів) перклади будь ласка. Я думаю ти демонструєш підвид "львівського москаля". Думаю, що тебе це не красить.
Ответить
0
0
Kvinto (Львів)
Ну просто не може бути. Накінець то оф. сайт КЛ підтвердив цю інформацію. Просто дива оперативності. дим вже дістав. Цікаво яку причину він придумає в своїй хворій уяві, тому що "незадовільні результати команди" або "вболівальникам не подобається гра команди" звучать навіть не смішно. Які результати? Яка гра? З ким? З Петрівським, Тимчишином, Платоном? Та це просто фантастична гра і фантастичний результат. Вкотре переконуюся що димінському не команда потрібна. Йому потрібні базари і готелі біля стадіону Україна. Тому він хоче створити ВАТ, бо йому потрібно немалий кавалок недешевої ЗЕМЛІ практично в центрі міста. Про бізнес він думає, а командою і вболівальниками прикривається.
Ответить
0
0
Pingwin (Lviv)
Повернення Голаца? ;))))
Ответить
0
0
koldi (Киев)
2 sp33d (Харьков) 25.04.07 13:06 Жена Федорова. )
Ответить
0
0
Бор (Львів-Луцьк)
cadda (Луцк) ти чого злорадствуєш? за Волинню дивись!
Ответить
0
0
krivbasscity (Киев)
Тут, явно не в игре ФК Карпаты дело. Команда очень даже смотрится, правда при этом потеряла несколько незапланированых очков дома, но а в нескольких играх на выезде показала вобще очень симпатичный футбол.Думаю, все дело в личностных отношениях президента и гл. тренера..
Ответить
0
0
Мух (Львів)
prok (Львів) 25.04.07 13:05 Отвянь гн*да! Понял?
Ответить
0
0
Pingwin (Lviv)
Я проти Грозного. За півроку футболісти дохнути почнуть...
Ответить
0
0
bmwpower (Львов)
Дячук-Ставицький і буде наразі... А може нам того...Дем'яна :)) він вже досвіду набрався в Динамо...
Ответить
0
0
cadda (Луцк)
Карпати знову гучно відзначились... І знову не на футбольному полі)))
Ответить
0
0
SU27 (Львов)
До закінчення чемпіонату в.о. буде Дячук-Ставицький. Радію, що не аферист якого Димінський привіз з Бразилії (бувший воротар тернопільскої Ниви, який взяв Димінського оповідками про те, що працював з Моуріньйо).
Ответить
0
0
Pingwin (Lviv)
Стахановец (Стаханов) 25.04.07 10:03 Тренер "Карпат" не може давати інтерв"ю на іноземній мові ;0) Іщенко до речі нормально вивчив українську саме в Львові...
Ответить
0
0
sp33d (Харьков)
Стахановец (Стаханов) А ту, которая вторая справа? Самую гм... не в моём вкусе, в общем? :)
Ответить
0
0
prok (Львів)
Мух (Львів) Спочатку навчися правильно писати, може тебе хто і зрозуміє?
Ответить
0
0
Pingwin (Lviv)
Leva2 (Харьков) 25.04.07 08:28 Це найкращий тренер, який був у ВАС. Тіштеся. Шо від нас треба?
Ответить
0
0
Мух (Львів)
karpaty (Львів) 25.04.07 09:05 Задрал ты своей мовой!!! Какая разница на коком языке общатся , главаное что бы результат был!!! Ти мене розумієшь?
Ответить
0
0
rom (lviv) (Львів)
А може новину не правильно подали. Іщенко буде тренувати команду на виїзді. А Ставицький вдома. І будуть усюди тільки перемоги :)
Ответить
0
0
Mel_Dlanod (Zentr_Kievskoy_obl)
Іщенку співчуваю, а що до стабільності, то вона є у місцевих вболівальників - 1) великий і могучий Дим; 2) перші шпальти скандальної хроніки (правда вболівальники МетаДону можуть посперечатися); 3) форма гравців - зеленого кольору; 4) постійні проблеми з місцевою владою...
Ответить
0
0
Пиво (Львів)
koldi (Киев) Я теж на місце головного хотів би бачити Заварова. Чудак з нічого зліпив толкову команду і в першому колі добре усім попив крові. Яковенка не хочу, він якийсь злий і недобрий. А ще футболісти з Карпат кажуть, що його фізичні навантаження це просто піпець. Там хлопці з м"ячем не працюють ніколи, хіба в грі. Лобановський зі своїми фізичними нагрузками просто дитя недосвідчене.
Ответить
0
0
Стахановец (Стаханов)
koldi (Киев) 25.04.07 11:50 -------------------------------------------------- Не по-моему, а точно.
Ответить
0
0
ПІЛІГРИМ (львів)
МЕні шкода лише простого львівського вболівальника-приходить завжди .підтримує завжди.а результат - результат не хотілося щоб був такий як завжди!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ответить
0
0
koldi (Киев)
Почему-то меня эта новость не удивила... На место главного Карпат вижу Заварова. Меня бы это искренне обрадовало. 2 leandr (київ) 25.04.07 10:14 По-моему Несмачная... :)))
Ответить
0
0
koldi (Киев)
Почему-то меня эта новость не удивила... На место главного Карпат вижу Заварова. Меня бы это искренне обрадовало. 2 leandr (київ) 25.04.07 10:14 По-моему Несмачная... :)))
Ответить
0
0
simply_the_best (Львов)
to Пиво (Львів) Согласен с тобой на все 100%. Странно, когда не слышать своих болельщиков. ДК И г.Суркис от этого и потерпают. А мы, как всегда, не учимся на ошибках....причём чужих. А Ищенко= красавчег. Спасибо ему
Ответить
0
0
ПІЛІГРИМ (львів)
Ю.Дячука -Ставицького потрібно повернути,він знає як дух команди підняти!!!!!Хто ж вивів команду з першої ліги?????
Ответить
0
0
ПІЛІГРИМ (львів)
Ю.Дячука -Ставицького потрібно повернути,він знає як дух команди підняти!!!!!Хто ж вивів команду з першої ліги?????
Ответить
0
0
viruslviv (БАНДЕРШТАДТ)
Димінський знову блиснув своєю геніальністю. Жити тихо він не може по природі. Команда дійсно грала не супер останні три матчі, але був результат.
Ответить
0
0
Пиво (Львів)
Мужики, ви хіба ще не поняли. Це черговий піар-хід. Про Карпати повинні говорити кожного тижня, повинна бути реклама. Епідемії, суди, конфлікти. Тепер ідеї вичерпались вирішили тренера попхати, щоб про Карпати знову поговорили.
Ответить
0
0
Ser tabu (Львів)
2_karpaty (Львів) смішно чогось стало...)))))))))))))))))))))))))))))))))))) Марек нам нах.є.р не тре... пам’ятаю розмови з пацанами з КЛ...як тактик толковий, як психолог - нікакой... хто ще ??? хз...ЮМДС ??? фізруку тре в європу на стажування з’їздити десь на рік часу...тоді буде толк...)))))))))))))))))))) хто ще ??? .........навіть не пам’ятаю....Броварський ???....думаю нє))) хіба Дим якогось нігєра привезе йоп)))))))))))))))))))))
Ответить
0
0
Бор (Львів-Луцьк)
уявіть якщо тренером буде бразилець: команда тренуватись перестане, розучуватиме капуейру і гратиме за принципом "ви заб"єте... ми заб"ємо ...". коротше то буде повна фігня
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
Ser tabu (Львів) 25.04.07 11:07 ((як на мене толковий чоловік...)) на словах.... На мене він щось враження не справляє. Треба брати такого тренера, який задовільняє одному з двох пунктів: 1) пройшов Карпати 2) перспективний і амбіційний.
Ответить
0
0
Стахановец (Стаханов)
karpaty (Львів) 25.04.07 11:02 -------------------------------------------------- Та чи я проти - хай спробує. Але пішов би спочатку досяг чогось з іншою командою, або з дублем Динамо (наприклад), а потім в Карпати. Запрошувати нового тренера - це завжди великий ризик, а тренера без досягнень - подвійний ризик.
Ответить
0
0
Lourens (Львів)
karpaty (Львів) Памятаєш ту чортівню з матчем Карпати - Арсенал і всі коментарі в бік Заварова і коментарі Заварова? Заваров точно сюди не піде працювати. А навіть якщо і піде то Димінський йому спокійно працювати не дасть.( Він же хоче таким першоліговим складом виграти чемпіонат.
Ответить
0
0
Ser tabu (Львів)
нє. Грозного нам не нада. Уж каво каво... А Грозного не треба. karpaty (Львів) 25.04.07 10:48 ---------------------------- хз....як на мене толковий чоловік...
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
Lourens (Львів) 25.04.07 11:02 ну якщо буде клоун. Значить має бути і цирк. Теж цікаво буде. Тільки це все слухи. І дююююже ненадійні. Я б казав Заварова покликати.
Ответить
0
0
Lourens (Львів)
разилець=Бразилець
Ответить
0
0
Lourens (Львів)
Як на мене то Дячук дотягне команду до кінця чемпіонату, а потім Димінський запросить якогось бразильського клоуна, ходять слухи що клоун вже у Львові. разилець тренер, в Україні ще такого не було
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
Стахановец (Стаханов) 25.04.07 10:54 Ну чому так відразу другий Дем"ян? Я думаю він цілком може стати першим Лужним, тим більше що Карпати дали йому дорогу в життя. Він молодий, тому може спробувати.
Ответить
0
0
Бор (Львів-Луцьк)
Ser tabu (Львів) 25.04.07 09:53 намилив лижі у Европу. зараз в нього реальні пропозиції (з його слів) із Ромунії, Італії і Еспанії. навряд чи піде до нас. тай уряви, якщо прийде Грозний, то у нас появляться Арістархови та ін. люди яких він із собою тягає. воно нам треба?
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
Ser tabu (Львів) 25.04.07 09:53 нє. Грозного нам не нада. Уж каво каво... А Грозного не треба. Стахановец (Стаханов) 25.04.07 10:03 Це було побажання. Зрозуміло незнання чи не використання української мови - болісно сприймає. П.С. А може Лужний піде в рідний Львів?
Ответить
0
0
black_alfa (Львів)
Mitra (Одесса) 25.04.07 10:13 Респект нашим південним друзям! Україна-не Росія! Грозного - в Карпати, та й з мовою проблем не буде. Дим Димом, про його вибрики знають всі, аде не знаю, чи варто лити крокодилячі сльози за Іщенком - нормальний тренер, не більше і не менше. Обєктивно треба просто гідно сказати "дякую" за 6місце і побажати всього найкращого на майбутнє.
Ответить
0
0
Mitra (Одесса)
Поэтому и "незадіяний", что далеко не супер. Я бы вообще вам пожелал бывшего вашего Дьячук-Ставицкого (вроде) вернуть, он хоть сердцем прикипел к Карпатам, это если ставить вопрос о Грозном или не худшем, но своем.
Ответить
0
0
prok (Львів)
Супер не супер, але з незадіяних він самий толковий.
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
Грозный - это допинговые скандалы. А скандалы Дым обожает... )))
Ответить
0
0
Mitra (Одесса)
prok (Львів) 25.04.07 10:09 Да зачем вам Грозный? Тоже мне супертренера нашел...
Ответить
0
0
Lourens (Львів)
leandr (київ) Знущаєшся чи що?!?!?!
Ответить
0
0
Lourens (Львів)
"Президент клуба принял волевое решение, и я с ним согласился, - сказал нам Ищенко, сейчас пребывающий в Киеве. - Я оставил во Львове не только команду, я оставил там частицу сердца. Особое восхищение хотел бы высказать болельщиками "Карпат", и это не просто слова".
Ответить
0
0
leandr (київ)
сорі за оффтоп, але у нас з друзяками виник спір. як звати крайню зправа дівчину на фото. і дружина кого зі збірників вона є???буду дуже вдячний http://us.dynamo.kiev.ua/images/big/uw04.jpg
Ответить
0
0
III (Lviv) (Львів)
Так, ситуація і справді якась дивна, ніби і результат непаганий (очки і місце), але дивлячись як грає команда не покидає думка, що щось не те, немає гри притаманної КАРПАТАМ в домашніх матчах. Може й справді тренера слід було поміняти. Дим максималіст, хоче все і відразу. В будь-якому випадку О. Іщенкові - вдячність і подальших успіхів.
Ответить
0
0
Mitra (Одесса)
Стахановец (Стаханов) 25.04.07 10:03 А ктож живя в Украине не знает мову-то? Все знают, минимум понимают, просто не все хотят ее коверкать, в силу не повседневного использования. Я уверен, что язіковой вопрос оскарбителен в принципе, особенно для русских, которіх держат за дебилов, неспособных освоить такой родственный язык, живя всю жизнь в Украине. Ведь и в школу поди ходили, и телевизор смотрят и газеты читают... Лично я, могу спокойно общаться на украинском, но письменный украинский, увы, не совершенен...
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
Насос (Львів) 25.04.07 09:41 во, однодумця вже маю. :))
Ответить
0
0
prok (Львів)
Треба Грозного однозначно.
Ответить
0
0
el torro (Lviv)
Ура товарисчи! Усіх Львів"ян поздоровляю з новим тренером футбольного клубу "Карпати" (Львів)! Він досвідчаний та амбіційний, має своє, нестандартне, бачення гри, ставить перед собою високі та "цікаві" цілі! Його звати ................................... ПЕТРО ДИМІНСЬКИЙ!!!!!!!!!! УРА, ТОВАРІСЧІ, УРА!!!!! Тепер наш клуб заграє "по іншому"!!!!!!!!!!! П.С. Цікаво, а хто його буде представляти? Може сам себе?)))))))))))))))))
Ответить
0
0
Стахановец (Стаханов)
Правда треба в угоді з ним записати, щоб вивчив українську мову. karpaty (Львів) 25.04.07 09:05 --------------------- Как знание украинского скажется на работе треннера? Да и уверен я, что Заваров знає мову.
Ответить
0
0
Mitra (Одесса)
Вполне может біть, что Діминский поймал Ищенко на попітке, либо организации договорняка(ков), и рубанул с плеча нах.
Ответить
0
0
kampos (Lviv)
до кінця сезону буде ЮДС
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
Заваров до Вас не піде... бо він не буде терпіти, що б хтось втручався в роботу тренера.... А Дим...
Ответить
0
0
Ser tabu (Львів)
karpaty (Львів) =========== А Грозний занятий десь ??
Ответить
0
0
Malder (Kyiv)
Почекайте лаяти Димінського. Дочекайтесь нового коуча. Іщенко був непоганим тренером для Карпат, але ж бувають і кращі. Доречі, П.Яковенко зараз вільний. У будь-якому випадку Димінський - власник, він платить гроші, він і музику замовляє. Не гарячкуйте зарані, щоб потім соромно за свої слова не було. КАРПАТИ у ЄВРОПУ!!!!!!!!!
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
Lourens (Львів) 25.04.07 09:22 Можливо. Але життя - річ непередбачувана. Думаю, що Заваров насправді толковий тренер. Амбіції в людини є і зарекомендував себе бійцем. Так що це просто пропозиція. Давайте думати кого бми ХОТІЛИ з тих тренерів, що зараз не при ділах. П.С. Марчелло Ліппі прохання не чіпати, бо той казав, що буде віддихати.
Ответить
0
0
Насос (Львів)
З одного боку, може дим і погарячкував, команда йшла на пристойному місці. А з іншого боку, я в тому сезоні пропустив буквально пару ігор, але ніразу не вихзодв зі стадіону з думкою: "Да-а-а, сьогодні я бачив футбол..." Кожне його інтерв"ю звучало приблизно так: "Можливо вболівальникам і не сподобалась сьогоднішня гра, але ми будем над цим працювати..." І результату роботи так і не було видно, команда забиває гол і зупиняється. І це на наших (львівських) очах!!! Та при Броварському, Юрчишину, навіть при Маркевичу такого і близько не було. Кароче, я тільки за, головне шоб запросили якогось хорошого тренера. Заваров, як на мене, найкраще підходить. ЩЕ ПРИЙДЕ ЧАС!!!
Ответить
0
0
Ser tabu (Львів)
Як кажуть на сході "собака лает - караван идет"... Поставить Дим іншого коуча...буде результат чи ні - інше питання...ППД як гавкав так і буде гавкати... ППД прийняв таке рішення. Що далі ?? Знайде і поставить іншого... А там як казав сліпий - побачимо. Іщенкові успіхів.
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
SIR (Lviv) (льв1в) 25.04.07 01:31 Я "відгукнувся"..... Был я в 1988 на Кубке.... (и в 1983 тоже). А что ты хочешь, не понял...
Ответить
0
0
Lourens (Львів)
karpaty (Львів) Після того конфлікту з Арсенлаом ніякого Заварова в нас не буде ніколи. Та і який нормальний Заваров поїде працювати до такого президента. Але нам Заварова не треба, це не тренер для Карпат
Ответить
0
0
Адмирал Ельсон (Днепропетровск)
Я ,по- доброму, посоветовал бы Вам пригласить Кварцяного.Тогда бы Карпаты со своим уровнем мотиваций , традиций, задач могли бы ставить действительно серьёзные задачи. Мечта-Днепр чемпион, Карпаты вторые,Черноморец третий, Кубок у Металлиста...
Ответить
0
0
Lourens (Львів)
Lorer (Dnepropetrovsk) Та ніяк, можеш не переживати. Старий-новий тренер Дячук-Ставицький прийме команду і дограє чемпіонат. А там побачимо що наш "почесний" придумає.
Ответить
0
0
kampos (Lviv)
та тут даже шось писати важко, просто дістало то керівництво !!! Іщенку велике спасибі і удачі! Карпати вперед!
Ответить
0
0
Lorer (Dnepropetrovsk)
ИМХО Дыминский, мягко говоря, погорячился. Мне теперь одно интересно - как смена тренера отразится на готовности к матчу с Днепром...
Ответить
0
0
stres78 (Dniepropetrovsk)
співчуваю
Ответить
0
0
Lourens (Львів)
Може Димінський таким чином отримує адреналін. Ну не може він спокійно сидіти - хоче завжди якогось коника викинути, щоб веселіше жилося, а ми всі змушені це терпіти.
Ответить
0
0
13 (Boryspil)
http://voteyourteam.com/Europe/Ukraine/Dynamo-Kiev...
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
Але теж бажаю Іщенкові успіхів.
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
Я думаю не варто давати волю емоціям львів"янам. Відставка просто несподівана і через те думаю у більшості така реакція. Так, з одного боку команда після повернення у вишку йде скажімо так в середині таблиці. Але я насправді думаю, що в Карпат дуже зараз перспективна команда і молода. Тому ця команда буде рости за будь-якого тренера більш-менш толкового тренера( якщо не розпродадуть). Іщенка я так розумію брали саме з-за того, що він працює з молодіжною збірною і йому мало б бути приємно працювати з молодими гравцями. І з одного боку результат якийсь дійсно є, але об"єктивно комусь якийсь матч особливо запам"ятався в плані якості гри? З одного боку добре, що команда добре грає на виїзді, але чому так бездарно грає вдома? Пам"ятаєте ще пару років тому Карпати називали виключно домашньою командою і у Львів було тяжко всім їхати. А тепер .... Я от пропустив матч з Іллічівцем і получається що на свої очі ще небачив жодної перемоги Карпат. Але дивлячись в таблицю - круто, 6-е місце. Після минулого матчу з Таврією плюватись хотілось. Я тут навіть нічого не писав у вітці про матч, бо про що писати? Про позор, який показали Карпати своєю грою? Ну реально не показувала гри команда. Не було якості гри на яку ми чекали. П.С. Хочу Заварова в Карпати. Правда треба в угоді з ним записати, щоб вивчив українську мову.
Ответить
0
0
Бор (Львів-Луцьк)
Нафіг то було Іщенку давати три роки на побудову команди, але не давати змоги її будувати???? скотина профукала Тлумака і Распопова, змушувала Іщенка награвати Петрівського. глянув би на Ворону: весь Леверкузен знає, що це вже не їх гравець, але як він грає, а головне грає а не сидить. Коротше - фіг який нормальний тренер тепер до нас піде - ніхто не захоче мати зв"язані руки і відповідати за резалт. Дим - ти хвора скотина!
Ответить
0
0
andres (Odessa)
Нормальный был тренер, в команде нет звезд, а играет хорошо. Странный ваш Дым какой-то...
Ответить
0
0
Мух (Львів)
Димнский, самовлюбленый Павлин!!!! Как надоели эти вечные проблеммы во Львове.... Как не одно так другое, надо быть попроще и люди к тебе потянуться... Пусть сам выходит и тренерует команду..... КЛОУН.......
Ответить
0
0
Бор (Львів-Луцьк)
Leva2 (Харьков) 25.04.07 08:28 в ж о п у Маркевича. два тренера які заслуговують на повагу, ба навіть три: Броварський, Дячук і ІЩЕНКО. бо блін, на відміну від алкаша Маркевича - не вимагали супер-мега зірок, а показували резалт із молоддю та у екстрім-ситуаціях цілуйте Маркевича між сідниць, але не вказуйте нам, кого і за що поважати!!!!!
Ответить
0
0
Leva2 (Харьков)
SIR (Lviv) (льв1в) Я хоч тоді і не був в Москві, але дуже вболівав за своїх по телевізору, бо як раз з армії повернувся і дуже скучив за футболом.
Ответить
0
0
Дядя Вова (Харьков)
По-моему, с такими людьми, как Дыминский, работать невозможно. Вспомните, как со злосчастным переносом матча он сначала психанул, обещал чуть ли ни всю Украину перевернуть и подвесить за яйца, а потом, через два дня, пришёл в себя и извинялся в программе «Гол». Точно так всегда будет и с ЛЮБЫМ тренером. После обидного поражения Дыминский сначала «набьет ему морду» и уволит на х…, а потом одумается, но через два дня.
Ответить
0
0
RAGE (Киев)
Н-даа! Кто теперь рискнет пойти к Дымине? В команду с одной основой. Кто кинется под танки? Ищенко даже в таких условиях давал пристойный результат. Удачи ему и такого везения, как повезло вовремя смыться от этого балаганного шута.
Ответить
0
0
S.K. (Харьков)
аХарківяни Мареком можете тішитись як цацкою,він так зі Львова в Анжі рвав аж колеса димілись,але чурки його швидко розкусили і відправили назад,в них його оборудки непройшли Sluva (Львів) 24.04.07 20:46 Ну и где сейчас эти чурки с Анжи? Я думаю, Ярославский все трансферы замкнул на себе и предоставил Маркевичу возможность заниматься чисто тренерской работой, что у того отлично получается. И вообще, мне непонятно какая разница болелам Карпат какие у Маркевича с Дыминским финансовые взаимоотношения, смотрите в свой карман. Разве команда Карпаты, возглавляемая тренером Маркевичем, показывала плохую игру? разве не он постоянно поднимал команду вверх в пятёрку лучших чемпионата? А Дым у вас тот ещё даун, гоните его в шею. Все проблемы Карпат и скандалы - только его "заслуга".
Ответить
0
0
Lourens (Львів)
п. Іщенку бажаю успіхів у подальшій роботі у іншому клубі і успіхів в молодіжній збірній України. Дякую за те що ви зробили для Карпат! ;)
Ответить
0
0
Lourens (Львів)
Харьковчанин (Первая Столица) ___________ Чесно! Вже дістали з тою епідемією. Маєш три очки, шо тобі ше треба?!?!?! Може вже досить?
Ответить
0
0
Lourens (Львів)
Димінський вже дістав чесно! Просто Іщенко не хотів виконувати його чіткі накази кого ставити в основу кого на заміну випускати, от і виставили його. З таким президентом, який бавиться в футбольнйи менеджер в нас нормальної команди не буде.
Ответить
0
0
rostar (Leopolis)
А ще краще і осмисленна гра і результат :))) Але як на мене, головне бажання та відданість гравців з першої і до останньої хвилини, бо коли футболісти тільки відбувають на полі номер цього пробачати не можна.
Ответить
0
0
lll (Lviv)
rostar (Leopolis) Дуже часто коли команда показує осмисленну гру, бажання і мотивацію немає результату. Як на мене краще хороші результати ніж осмисленна гра. Ігри забуваються, а результати залишаються. Велика подяка п.Іщенку
Ответить
0
0
SIR (Lviv) (льв1в)
От тут Ти, ППДим і впаав. Я цього чекав, але після чемпу. Якщо це не блеф, хоча сайт КЛ тормозить, то куписи ... коуча, як говориш, що не хочеш Евро! Нє, Дим (Гарків), Ти мені про стиль не говори!!
Ответить
0
0
Дмитро (Харків)
Карпати, тобто Димінський, в своєму стилі...
Ответить
0
0
rostar (Leopolis)
Крім результату команда повинна показувати осмисленну гру, бажання і мотивацію, нажаль в Карпат це не завжди спостерігалось. І вина якраз в цьому нікого іншого як тренера. Поживем побачим, що з цього вийде, як в нас кажуть аби не гірше...
Ответить
0
0
Mirakl (Харьков)
Харьковчанин (Первая Столица) 24.04.07 23:43 не трогай львовян,им щас не до этого... пусть сами разбираются...
Ответить
0
0
Харьковчанин (Первая Столица)
хотя конечно это всё спорно, оглядываясь на персону ПД...
Ответить
0
0
Харьковчанин (Первая Столица)
Не смог удержать здоровую ситуацию в команде. Мало кто знает реальные причины печально известной "эпидемии" в команде. А они крылись в нездоровой атмосфере внутри коллектива.
Ответить
0
0
roentgen (Луганск)
Сочувствую и понимаю. У нас в начале сезона с Ковалем такая же ситуация была. До сих пор разгребаем...Эх!
Ответить
0
0
Rom (Lwiw)
Чутки що Дячук буде в.о. Але що це дає??? І для чого????
Ответить
0
0
Vertigo (Львів)
Димінський - ідіот! Чим йому Іщенко не сподобався?
Ответить
0
0
Vertigo (Львів)
Димінський - ідіот! Чим йому Іщенко не сподобався?
Ответить
0
0
Капа (Львів)
Цікаво, хто ж в нас тепер буде тренером??? І чи на довго???
Ответить
0
0
karpaty_the_best (Lviv)
А як на мене нічого страшного не сталося. Буде в нас новий-старий тренер Ю.М. Дячук-Ставицький. Він вивів команду в вищу лігу, він і поведе в Європу! І вистарчить їхати на нашого президента. Скажіть хто знайшов Ковеля?
Ответить
0
0
Rom (Lwiw)
Від себе особисто та ще багатьох моїх друзів - вболівальників хочу подякувати ІЩЕНКОВІ за цю команду, яку він створив , і за цей сезон. Успіхів Вам ТРЕНЕРЕ!
Ответить
0
0
Sluva (Львів)
Хочу висловити подяку О.О.Іщенку від переважної більшості вболівальників ФК Карпати ,для нас ви залишетесь одним з кращих тренерів які очолювали Львівський клуб.Хочем побажати успіхів,наснаги і перемог вам у подальшій тренерській карєрі.
Ответить
0
0
Sluva (Львів)
то Дзеня (талнах) можливо ти і вгадав:-(( з останньої подорожі до сонячної Бразилії наш почесний президент-селекціонер(а-ля САБО) приволік якогось плеймейкера який йому дуже сподобався і ще якогось загадкового консультанта,для чого незрозуміло
Ответить
0
0
Дзеня (талнах)
Така новина !!! Все таки Димінський чортяка - невже знову якогось іноземся туземця знайшов?
Ответить
0
0
KuZyA (Lviv)
На сайті ФК"Карпати" такої інформації немає!.. Адмін, кому підтвердив це Іщенко???
Ответить
0
0
Rom (Lwiw)
Мені здається, що не все там чисто. Є пару матчів в яких я Карпати просто не впізнавав і не вірив, що команда може так грати (тобто не грати). Повторюю - йдеться не про програш - а саме про НЕ БАЖАННЯ грати, повна відсутність бійцівських якостей. Одним з них був і матч з Таврією. Але навряд чи ми колись взнаємо правду. Тому що дійсно через РЕЗУЛЬТАТ Карпат - ця відставка втрачає всякий сенс. Шосте місце для першого сезону у вишці - мрія багатьох дебютантів. Та й сама гра в переважній більшості матчів приємно вражала. Щось тут не те...
Ответить
0
0
Kvinto (Львів)
Олександр Іщенко для Карпат був якраз тим тренером, якого потребувала команда. Честь йому і хвала за те що він зробив для команди і за те що йому НЕ ДАЛИ зробити. Я за нього навіть трохи радий. Зекономить людина нерви, здоровя то найголовніше. Бо біля такої базарної баби як наш "почесний" не може витримати жоден тренер. І головне що в нього (ппд) це емоціями називається. Памятаю як в одному інтервю димінський казав про те що Іщенко ще нічого не добився як тренер. А чого добився сам димінський як президент команди? Тоже мені Лапорта місцевого масштабу.
Ответить
0
0
KuZyA (Lviv)
Та то все чутки! Ніякого толкового підтвердження!!! Карпатам треба защіту хорошу і тоді ів УЄФА. А так напевне в вишці теліпатимось!
Ответить
0
0
МАГ (Дн-вск)
Казак (Запорожье) 24.04.07 21:16 с нового сезона можно в первую угодить. нужно спешить.
Ответить
0
0
Казак (Запорожье)
МАГ (Дн-вск) Все возможно.Но с начала нового чемпа. Kvinto (Львів) Та у нас кого не назначай - скоро снимут...
Ответить
0
0
Kvinto (Львів)
Нехай пан дИМІНСЬКИЙ сам себе звільнить. То би був оптимальний варіант. А Іщенку бажаю очолити Металург (Запоріжжя), вийти з ним в кубок УЕФА і нехай після того дИМІНСЬКИЙ лікті собі кусає.
Ответить
0
0
МАГ (Дн-вск)
Ященко может в Ильичевце скоро быть. Хотя не факт. Слышал такую сплетню.
Ответить
0
0
FTorres (Лондон)
Абы шоб не Толик подъехал..
Ответить
0
0
МАГ (Дн-вск)
А я ожидал, тока после сезона. Ничего не имею против Ищенка, хороший спец, но если в зону еврокубков - нужен другой. Щас львовяне к вам Паша один подъедет, физики добавит, мяч как выглядит запоминайте, а то только на играх и будете видеть (шутка).
Ответить
0
0
MFC (Львів)
Народ скільки часу Протасов в Дніпрі?, а Фоменко в Таврії, ну потроху починають грати команди але то не день пройшов не місяць, а тут вже всьо панти. То напевно дим неможе щоб про Карпати неговорили, привернув тепер увагу. Бачить що на Демяна гонять - Динамо в центрі уваги, Дніпро виграв у Шахти теж у всіх на слуху, а про Карпати ніхто нічого не говорить, от і вирішив фішку туру замутит. Капец довбень він на всі яйця.
Ответить
0
0
Sluva (Львів)
ППД засунь свою *ЕМОЦІЙНІСТЬ* собі в ж.о.п.у!!!!!В Олексійовича хоть своє бачення гри було,а твої ігри в футбольний менеджер затрахали всіх львівських вболівальників.ти після того як тебе Марек кинув на гроші на лєвих трансферах,маєш страх і неможеш купити номального гравця,а вимагаєш в тренера результату .а в нього нема запасних які б підсилили гру. в нас же була ціль на цей чемпіонат закінчити в 10-ці поки що тренер справлявся з цією задачою,чому тренера Роми невигнали після розгрому МЮ?та тому що вони довіряють тренеру,а не сраються з ним і не вказують кого ставити на гру і яку тактику обирати.Єх ППД я розчаровуюсь в тобі все більше і більше.ЩЕ ПРИЙДЕ ЧАС Р.С.аХарківяни Мареком можете тішитись як цацкою,він так зі Львова в Анжі рвав аж колеса димілись,але чурки його швидко розкусили і відправили назад,в них його оборудки непройшли
Ответить
0
0
Detroit (Полтава)
Казак (Запорожье) 24.04.07 20:38 По любому мы пролетим((((
Ответить
0
0
MFC (Львів)
Дим дурень, капец тепер хоть би в 1-у лігу не вилетіти...
Ответить
0
0
Фанат Дніпра (Дніпропетровськ)
Не розумію рішення керівництва клубу. Команда показує непоганий футбол, повернувшись до вишки знаходиться на 6 місці і навіть залишає шанси у боротьбі за зону УЄФА.
Ответить
0
0
Казак (Запорожье)
Detroit (Полтава) Подожди 6 мая!Мы вас сделаем,а там слово за презиком! )))
Ответить
0
0
bulpi (Днепропетровск)
Очень вовремя! Перед матчем с нашими . Гы-гы.
Ответить
0
0
MFC (Львів)
мда перед грою з Дніпром без головного тренера. Так хоч вдома програвали а на виїзді брали, тепер і там і там будуть програвати... Шкода.Іщенко прикольну команду почав ліпити, недоліпив...
Ответить
0
0
lex0307 (MARIUPOL)
А кто вместо него? Может Балан?
Ответить
0
0
erico (Одесса)
Во сюрприз нафига неплохо ж играли. У когото нетирпячка наверно нервы чтоли.
Ответить
0
0
N@TO (Львів)
Дим якись хворенький чи що, чим йому іщенко не догодив ?
Ответить
0
0
Detroit (Полтава)
Казак (Запорожье) 24.04.07 20:28 ТЫ ПРАВ НА ВСЕ 100. Но в случае с Носовым..... Носов геть
Ответить
0
0
FTorres (Лондон)
А помоему всё ясно, нестабильная игра, выигрыш на выезде и проигрыши дома, ещё и частенько. Нужен тренер сильнее Карпатам как перспективной команде, так что Дыминский всё правильно сделал. И в правильное время. А Суркис с Демьяненко затянул, а теперь уже до попы, когда уволит, всё равно уже его промах, как владельца клуба.
Ответить
0
0
Detroit (Полтава)
Дыминский дурак!!!! Такого тренера уволить!!!!! Пускай теперь идет в Ворсклу, а то нас Носов в первую лигу заведет. НОСОВА ДОЛОЙ
Ответить
0
0
Казак (Запорожье)
Да уж...Это называется "фишка укр.чемпа".Блин,дайте тренерам команду создать,а не убирать их через 10-20 игр или сезон...Тренеру нужно минимум года 2-3 что бы слепить боеспособный коллектив.
Ответить
0
0
Kasparov (Lvov)
Tak ne mozna.Za scho.Z tum skladom 6 misce ce duze dobre.Ljuduna ne mjach.
Ответить
0
0
Mirakl (Харьков)
А Дыминський не хочет "по собственному желанию" уволиться?!...
Ответить
0
0
rzvarych (Lviv)
Защо? Якшо то димінського ініціатива то ХЗ шо в нього в голові робиться якись він не послідовний
Ответить
0
0
Хм (Хм)
Зараз Ставицького поставлять рулити
Ответить
0
0
сеня (Харьков)
Жаль, в Харькове вакансии нет, а то Дыминский любит неплохих тренеров увольнять. Спасибо за Маркевича. Пусть теперь Заварова берет.
Ответить
0
0
VooDoo (Чернівці)
дарма його звільнили....непогані результати Карпат
Ответить
0
0
od (Odessa)
во маразм... первый сезон после вылета, а команда на 6м месте и при этом увольняют тренера...
Ответить
0
0

Новости Футбола

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус