Премьер-лига
Премьер-лига

Премьер-лига - результаты и расписание матчей, турнирная таблица, новости.

Олег Венглинський: "Я готовий дійти аж до Лозанни!"


10 березня Прем’єр-ліга розглядатиме позов Олега Венглинського, який має претензії до "Чорноморця"

Олег Венглинський: "Я готовий дійти аж до Лозанни!"


Уперше в історії української прем’єр-ліги цей орган виніс одне із найсуворіших каральних рішень, позбавивши одеський «Чорноморець» шести очок - за невиконання умов контракту з боснійським легіонером Джордже Інджичем. Він виступав у нашому чемпіонаті ще у 2004-у році.

І це ще не всі неприємності, які очікують «Чорноморець». Десятого березня прем’єр-ліга розглядатиме позов відомого форварда Олега Венглинського, який так само має багато претензій до одеситів. Про свої вимоги Олег Венглинський розповів кореспондентові «Експресу».

- У чому суть позову, який ти подав до прем’єр-ліги?

- «Чорноморець» не хоче виконувати контрактні зобов’язання. Одесити винні мені гроші, а повертати боргу наміру не мають. Я ще влітку побачив упереджене до себе ставлення. Але мовчав. Надіявся, що ситуація зміниться. Але ж, вибачте, якщо від літа мені не платять совісно зароблених грошей, то я змушений відвойовувати ці гроші в різних інстанціях.

- Яку суму заборгував «Чорноморець»?

- Сума кругленька. За ці гроші можна придбати квартиру у Києві. Зрозуміло, що ніхто б на моєму місці не змирився з таким гнобленням. Ми подали скаргу в Прем’єр-лігу. І готові дійти аж до Спортивного Арбітражного суду в Лозанні. Ми маємо усі платіжки, які засвідчують, що «Чорноморець» не платить грошей Олегові Венглинському.

- Які аргументи мають одесити?

- Я маю певні підозри. У нашому футболі існує ось таке правило: перед початком першості кожен клуб надає прем’єр-лізі документи з підписом кожного футболіста, який засвідчує, що клуб сумлінно виконує умови контракту. Без цих підписів команду не можуть заявити у чемпіонат України. Я вже два роки не ставив своїх підписів у цих документах. Дивно, та два роки «Чорноморець» якось виступає в чемпіонаті України.

- Ти пробував якось знайти спільну мову з «Чорноморцем»?

- Так, у січні я ініціював розмову з керівниками клубу. Мені запропонували такі умови: мені дають статус вільного агента за умови, що я у письмовій формі задекларую те, що не маю жодних претензій до команди. Іншими словами, мене звільняють з футбольного рабства за умови, що я відмовляюся від зароблених із літа грошей.

- Чому ти вжив вислів «футбольне рабство»?

- А як інакше можна сказати про безсоромних пройдисвітів, які використовують людей, не оплачуючи їхню роботу. Мало того, хоч я ще є гравцем «Чорноморця», мені заборонили відвідувати тренування, відібрали пропуск на клубну базу. Пригадую випадок, який стався ще восени. Я приходжу на тренування, а тодішній наставник «Чорноморця» Віталій Шевченко, немов до волоцюги питає: «Що ти тут робиш?!». І заборонив мені тренуватися разом з командою. Про причини свого рішення не пояснив. Віталій Шевченко — унікальний тренер. Знали б ви, як його очі сяють від щастя, коли наставав період літнього або зимового міжсезоння. У цей час йому доставляли групами латиноамериканських легіонерів, від перебування яких в Одесі він мав зиск. І все робив під гаслом: «Ми створюємо нову команду». Навіщо її створювати, коли вона була призером чемпіонату України і грала в Кубку Інтертото за часів Семене Альтмана. Шкода, що цей тренер пішов з команди.

- Але ж нині в «Чорноморці» працює інший фахівець...

- Я не маю можливості оцінювати рівень кваліфікації Віктора Гришка, бо мене не допустили до занять. Але знаю, що він не має тренерського досвіду. Віктор Гришко відповідав за організаторські питання в клубі. У розмові зі мною він поводився, немов Жозе Моуриньо, хоча не мав на те підстав. Він зверхньо дав мені зрозуміти, що в команді я персона нон-грата. Зрозуміло, що йому вказали «зверху», як потрібно діяти з Венглинським. Нині я змушений індивідуально тренуватися. Сподіваюсь, всі ці жахіття з «Чорноморцем» до літа закінчаться. Мені повернуть зароблені гроші, влітку я матиму статус вільного агента і зможу знайти місце під сонцем в українському футболі. А загалом, я дуже шкодую, що опинився в Одесі. Команду нищили на моїх очах, а я був безпорадним. Утім, бажаю «Чорноморцю» успіху, оскільки в ньому виступають багато моїх друзів. І цю команду палко підтримують уболівальники.

Оцените этот материал:
Комментарии
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
C.O.fan (Odessa)
Интересно какой еще кредит доверия у Климова к Марусу???
Ответить
0
0
Вернуться к новостям
Комментарии 37
C.O.fan (Odessa)
Интересно какой еще кредит доверия у Климова к Марусу???
Ответить
0
0
O. (Zhitomir)
О чем спор, что в контракте указано количество забитых голов за сезон? Шева вон тоже не забивает, а зарплату получает. Просто у нас в стране во всех инстанциях так. Принимают закон о выплатах, потом люди за них судятся. Получают решения суда, а исполнительная служба взыскать не может. Так почему в футболе должно быть по другому?
Ответить
0
0
rom (lviv) (Львів)
Зарплата за пів року у розмірі квартири в столиці, це дійсно "гнобленя". Мабуть клуб хотів, щоб Венглинський за ці гроші забив 20 мячів в сезоні - відробив. Але навіщо старатись, коли є контракт?!
Ответить
0
0
Окордионисд (Южный-сити)
Читаю комменты - песец, кто все эти люди???? Почему они решили, что могут что-то писать об украинском футболе вообще и Черноморце с Венглинским - в частности??? А с Гришком - все ясно, да. Чисто придворный тренер, ни таланта, ни умения, ничего. Вратарь был, конечно, хороший. Олегу - удачи, хороший нападёр, да. Жаль, уже нигде не заиграет, скорее всего. Тут бы - фарт какой, ну типа - в Кривбасс к Тарану, что ли? Черноморчику - не остаться без ещё 6 очков, с такими долбоебическим руководством (а там ещё Валеев и латиносы подоспеют).
Ответить
0
0
seawolf ss (Одесса)
думаю за Венгла должны -6 снять через 4 года. последовательность же ш должна быть какая-то... andres (Odessa) 05.03.09 22:06 ------ да -6 в 2013 за Венглинского и -6(если не будет девальвации) в 2017 за Валеева-старшего. А, вообще, по контрактам платят в порядочных домах Парижа, Лондона и Нью-Йорка.
Ответить
0
0
static (Odessa)
Saturn (Киев) 05.03.09 22:01 Не тебе критиковать наш клуб. Hi-Tec (Днепр) 05.03.09 22:18 Да куда уж хуже.
Ответить
0
0
Hi-Tec (Днепр)
Я думаю ... точнее, даже не так. Я УВЕРЕН, что если с Венглом не расчитаются, то с "Черноморца" ОБЯЗАТЕЛЬНО снимут и ешё очки. Но уже не шесть, а БОЛЬШЕ - так как, это уже будет рассматриваться, как рецидив нарушения в одной и той же команде. Если бы "Черноморец" не "засветился" в Лозанне, всё могло бы быть и проще. Теперь - не будет. Рекомендую заплатить деньги и закрыть вопрос. Нет - чувствую, будет хуже.
Ответить
0
0
andres (Odessa)
думаю за Венгла должны -6 снять через 4 года. последовательность же ш должна быть какая-то...
Ответить
0
0
Saturn (Киев)
ARCHI (Одесса) 05.03.09 20:38 25 он должен бил получать, а футболист по себе хороший, а то что хороший - значит проблемний, а что судится - так еще и не дурак, а реально там ему играть не давали. Хорошие футболисти с характером, а у нас привикли с людьми как с дерьмом -страна непуганих идиотов. И нечего умничать- Черноморец у же 2 года никакой - не игри не мисли ничего, постоянно сливает всем.
Ответить
0
0
Saturn (Киев)
CheFan (Odessa_city) 05.03.09 19:01 А ти, наверноє крутой?
Ответить
0
0
static (Odessa)
Гвардеец (Харьков) 05.03.09 21:20 А это каким боком сюда относиться?
Ответить
0
0
Жека (Днепропетровск)
А ведь многие с ДД предупреждали, что являет собой Веля. Если уж покойного Кучеревского он достал, то другие таких шансов ему не давали. Да, был когда-то один из лидеров ДД, а потом зафилонил гад. А за такое отношение к работе и получает по заслугам. И это правильно. Деньги надо ЗАРАБАТЫВАТЬ, а не получать. Да, в контракте указано, что клуб обязан платить, а игрок работать. Ну а если игрок не работает (а футболеры за такие бабки должны пахать), то и клуб умывает руки по своим обязательствам. Поддерживаю клуб в этом вопросе, хотя симпатичную когда-то команду убили именно руководители клуба. Жаль.
Ответить
0
0
Гвардеец (Харьков)
А еще вы кричите евро 2012 в одессе))))))та деньги людям заплатите сперва
Ответить
0
0
Слава с Днепра (Днепропетровск)
На все 100 поддерживаю Sieg (Запорожье)
Ответить
0
0
Kraass (Харків)
ARCHI (Одесса), если человек болеет его нельзя называть из-за этого подонком.
Ответить
0
0
YarIK (Sumy)
skomoroh08 (Тернопіль) Kraass (Харків) Malanets (Одесса) 100 пудів. одесити, будьте обЄктивні.
Ответить
0
0
Dany Heatley (Киев)
Тенденция отднако...
Ответить
0
0
ARCHI (Одесса)
Подонок Венгл. Ещё когда переходил ,то днепряне на ветке говорили что он г авно как человек. Получать 50 в месяц и забить за 2 года один гол .Постоянно болел то физически то душевно.
Ответить
0
0
Malanets (Одесса)
Бля, да как вы понять не можете, шо кто бы ни был Олежка, Валеевы и Инджич есть такие понятия как контакт и ОБЯЗАТЕЛЬСТВА! Почему игрока за бухло, опоздание на сборы и др. можно (и нужно) штрафовать, а как зарплатные бабки платить, так нах? Не надо было брать его, если деревянный! Если взяли и не заиграл, то можно сдать в аренду или даже опустить… скандалы всегда дороже, ВСЕГДА! Конченный не Олежка, а руководство, кот. набирая таких олежек с инджичами гробит весь клуб (((
Ответить
0
0
Kraass (Харків)
Какая разница - буратино он или нет? Бачили очі що купували - їжти хоч повилазьте! Но денежку платите исправно. Клуб ОБЯЗАН выполнять условия когтракта. Олег, иди хоть до Лозанны, пусть штрафуют, снимают очки и т.д. но этих козлов пора отучать от понятий!
Ответить
0
0
skomoroh08 (Тернопіль)
Є така українська приказка.. Бачили очі, що купували... Купили - плати... А то потім, це не те і то не так...
Ответить
0
0
admirall (Одесса)
Олег Венглинский?..... А кто это?......
Ответить
0
0
ultraguffi (Одесса)
Aenziferum (Kherson) а я тебе песни не пою я по клаве пальцем стучу а деньги надо зарабатывать а не номер отбывать
Ответить
0
0
Рыкун (Днепропетровск)
Олежка ехал бы ты.....в Грецию!!!!!Это 100% случай когда я поддерживаю Стеценк,когда он тебя на базе при Мефодьиче(светлая ему память!!!) послал туда,где ты сейчас находишься!!!!!
Ответить
0
0
static (Odessa)
А есть ещё два Валеева и ещё какая-нибудь гнида вылезет с фин. претензиями.
Ответить
0
0
CheFan (Odessa_city)
ах ты с**а Венглинская , тибеж пи**Ц,будет если ты ногой станеш на одесскую землю мудак ты этокой , за тебя деньги заплатили , а ты гнида в автобуде в PSP играл мудак!,тибе ноги поломают 100%,токо попадись сволочь!!
Ответить
0
0
striy (Стрий)
канц (Львов) Таких буратіно побільше б нашим командам. Ти забув, як він витягував Дніпро в Кубку УЕФА? А в Чорноморці пацан загубився. Бо півзахист мертвий -- понабирали трупіків з_за океану, а Венглинського з"їдають напевно через те, що в контракті прописали велику зарплату. Дали б йому півзахист Металіста -- хлоп би ще згадав молодість. Йому успіхів бажаю
Ответить
0
0
static (Odessa)
Всё, пипец, приехали.
Ответить
0
0
канц (Львов)
100% буратино
Ответить
0
0
Stab. (Poltava)
это венглинский деревянный? ну-ну...
Ответить
0
0
Sieg (Запорожье)
Олег, конечно, редкий дятел. С душком пацан. Испоганил своей тупостью себе карьеру. Попил кровушки еще Кучеревскому в Днепре, да и всем последующим тренерам. Вечно недоволен, постоянно ему кто-нибудь что-то должен. Даже если Черноморец и не прав, все равно неприятно читать интервью. Слишком уж много дерьма вокруг него по жизни.
Ответить
0
0
Любодан (Київ)
Гадаю людина робить правильно. Свої гроші треба вибивати. Погано, що від такого недолугого керівництва страждають гравці, яким не платять, і команда, у якої незаслужено забирають чесно зароблені очки через отаке керівництво.
Ответить
0
0
Aenziferum (Kherson)
ultraguffi (Одесса) 05.03.09 18:12 А ты никогда за бесплатно не работал? Оно и видно. Иначе пел бы по другому.
Ответить
0
0
ultraguffi (Одесса)
деревяный еще какихто денег хочет два года он видетили молчал а теперь с команды поперли и опомнился
Ответить
0
0
vickov (Днепр)
Интересно, а в Днепр Олега не тянет?
Ответить
0
0
Нанто (Харьков)
Ещё минус 6?...
Ответить
0
0
Aenziferum (Kherson)
Разваливается Черноморец. Обидно, но поделом. Контракты нужно соблюдать.
Ответить
0
0

Новости Футбола

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус