Премьер-лига
Премьер-лига

Премьер-лига - результаты и расписание матчей, турнирная таблица, новости.

Тарас Михалик: "Віддати втретє поспіль чемпіонство "Шахтарю" — злочин"

Тарас Михалик: "Віддати втретє поспіль чемпіонство "Шахтарю" — злочин"


Отримавши наприкінці жовтня у грі з «Таврією» пошкодження, київський динамівець Тарас Михалик змушений був залишитися поза грою до завершення першої частини чемпіонату.

Наразі травму уже заліковано, і футболіст разом з партнерами готовий їхати на тренувальні збори. У спілкуванні з кореспондентом «УФ» Тарас розповів про відпустку, згадав рік минулий, а також поділився власними думками про перспективи збірної України на Євро-2012.

«Ловив рибу, полював на кабана»

— Тарасе, як ваше самопочуття?

— У середу мені зробили останнє УЗД, яке показало, що всі проблеми залишились позаду. Лікарі порадили розробляти ногу, тому з командою на збори я їду, але деякий час займатимуся за індивідуальною програмою.

— До речі, а як проводили канікули?

— Разом зі Стасом Богушем на тиждень їздили в Емірати. Там до нас приєдналися Денис Гармаш і Роман Зозуля, також поруч відпочивали з дружинами Андрій Ярмоленко та Олександр Алієв. Було весело, бо по сусідству жила практично вся прем’єр-ліга. Щоправда, зважаючи на свою травму, пограти у футбол не вийшло, тому віддавав перевагу плаванню. А ще кілька разів із Богушем, Зозулею та Гармашем їздили на риболовлю. На гачок підчепили три відра окунів і кілька барракуд!

— Знаю, що ви також полюбляєте мисливство…

— Так, після Еміратів пощастило, пополювавши під Києвом, підстрелити двох дебелих кабанів!

— Гаразд, відпустка це добре, а ось якщо проаналізувати весь футбольний рік, що минув, то для «Динамо» він виявився неоднозначним. Зокрема, на початку 2011-го кияни впевнено перемогли в Лізі Європи «Бешикташ», пройшли «Манчестер Сіті», але доволі несподівано спіткнулися на скромній португальській «Бразі»…

— (Усміхається). Ота скромна «Брага» дійшла до фіналу… Тож можна сказати, що від цього клубу постраждало не лише «Динамо». Мабуть, ніхто й не очікував від португальців подібних звитяг, але своїми результатами вони змогли здивувати всю Європу.

— Пам’ятаю, в той час багато хто з моїх колег нарікав на те, що динамівці недооцінили опонентів.

— Я не погоджуся: за кілька кроків від фіналу такої недооцінки не могло. Ця команда навіть у вирішальному матчі турніру гідно протистояла «Порту». А це про щось таки свідчить.

— На цьому євробіди-2011 для «біло-синіх» не завершилися: вже у новому сезоні ви вилетіли з Ліги чемпіонів, програвши «Рубіну». У чому причина поразок?

— На результат поєдинків з «Рубіном» суттєво вплинув швидкий гол, який ми пропустили на початку першої зустрічі з казанцями. Далі все пішло не так… Росіяни могли спокійно діяти у своїй улюбленій манері: відстоювати результат і грати на контратаках. «Рубін» робить це майстерно, й у нас так і не вийшло зламати їхню оборону.

— Згодом, уже в Лізі Європи, ледь не всі оцінювали груповий етап для вашої команди як прохідний…

— Ми програли тільки раз — на виїзді «Бешикташу». Щоправда, забагато поєдинків звели внічию. Начебто команда і не зазнавала поразок, але й виграти потрібні матчі теж не змогла. Після таких євросезонів усі наші футболісти повинні робити висновки, аби подібне у майбутньому не повторювалося. Адже в Європі команда мусить грати набагато краще, це однозначно.

«Давати оцінку виступам 2011-го — досить складно»

— Нині «Динамо» лідирує в чемпіонаті України, але поруч перебувають «Шахтар» і «Металіст». Харків’яни навіть перемогли «гірників» і певний час опинялися на другій сходинці. Тарасе, як вважаєте, чи настав час йменувати третьою силою дітище Мирона Маркевича?

— Так, протистояння з «Металістом» за останні роки стали набагато цікавішими. До харків’ян долучилися хороші футболісти, які підтверджують свій високий рівень у чемпіонаті України та на євроарені. Але все-таки матчі із «Шахтарем» стоять окремо. Для нас вони надпринципові — як-от у Радянському Союзі поєдинки між «Динамо» і московським «Спартаком».

— Яку оцінку загалом дасте виступам «Динамо» за підсумками всього 2011 року?

— Відчуття неоднозначні. Справді, маємо очевидний провал у єврокубках, бо не кваліфікувалися у Лігу чемпіонів, згодом не змогли навіть пробитися у стадію плей-офф Ліги Європи. З іншого боку, «Динамо» лідирує в чемпіонаті, і ми повинні зробити все можливе, аби перша сходинка залишалася за нами до самого завершення першості. Тим більше, команда вже два роки не виграє чемпіонства, і втретє поспіль цього припуститися — злочин.

Поговорімо про конкуренцію в «Динамо». Ось в центрі захисту у вас раніше був тандем із Папе Діакате, який влітку перебрався до іспанської «Гранади»…

— Так, приємний хлопець. Раніше, коли він уперше їздив у оренду в «Ліон», то я віднайшов його телефон і ми навіть спілкувалися, але після того, як Папе перебрався до Іспанії, чесно кажучи, зв'язок перервався.

— Діакате запам’ятався своїми веселощами?

— О, так, Папе точно виділявся на загальному плані (сміється). Зараз, у принципі, веселих людей теж вистачає. Я й сам інколи можу пожартувати. Приміром, якось привіз із Волині для Айїли Юссуфа значок, на якому було написано «Дякую Боже, що я не москаль». Юссуф поцікавився, чи це, часом, не образливий напис. Я переклав йому російською, і він погодився, що справді — не росіянин, тож можна спокійно на сорочці причепити значка. Після цього ми пішли до нашої їдальні, і коли увійшли всередину, розпочався фурор. Першим напис помітив Олег Лужний, який похвалив Айїлу: мовляв, молодець, наш хлопець! І всі почали дивитися на Юссуфа та сміятися. А він відтак чомусь образився і зняв. А ось Роман Єременко, якому я теж привіз аналогічний подарунок, спокійно з ним ходив, без будь-яких образ. Ромі навіть подобалося.

— До речі, а з ним ви підтримуєте зв'язок?

— Так, після того, як він перебрався до казанського «Рубіну», постійно телефонуємо один одному, ділимося новинами. Роман каже, що «Рубін» — хороша команда, з хорошим колективом, правда, на початку йому було трохи нуднувато, адже в Києві він до всього вже звик. Але нічого, потроху приживається.

— Зрозуміло. Повернімося до конкуренції. Тарасе, з ким зараз, у центрі захисту, вам грати найкомфортніше?

— Мені складно відповісти однозначно. З ким тренер поставить, з тим і гратиму. Врешті, комфортно з усіма. Можливо, у мене краще виходить діяти в парі з Айїлою Юссуфом. На футбольному полі ми розуміємо один одного з напівслова.

— Як ставитеся до вчинку ще одного колеги по центру захисту Євгена Хачериді, коли той поліз грубіянити й заробив резонансне вилучення в останній лігоєвропейській грі року з «Маккабі»?

— Звісно, він вчинив погано, але вішати всіх собак на нього теж не хочеться. Женя — хороший хлопець і кваліфікований виконавець, проте якби це трапилося вперше… З ним постійно проводять профілактичні розмови, але подібні дії з його боку повторюються і повторюються… Можливо, Хачериді зараз це все переосмислить, адже він потрапив під справжній прес від уболівальників, партнерів, тренера та особисто президента клубу. Він — хороший футболіст, талановитий, але так підводити команду… Ну вигнали з поля Леандро Алмейду, так у нього хоч ігровий епізод був… А Хачериді… Мені розповідали, як наші хлопці висловлюються про його вчинок. Хтось навіть давав інтерв’ю, в якому говорив не зовсім цензурно. Це теж перебір, адже ми — одна команда. Всі проблеми треба вирішувати в колективі, а виносити їх на публіку і розповідати, який Хачериді поганий — це неправильно.

— Євген якось сказав, що не знає, як йому прийти на тренування і залишатися в команді, коли всі від нього відвертаються.

— Особисто я не відвертаюся від нього. Якщо він переосмислить свій вчинок, працюватиме над собою та доводитиме власну корисність команді, то я його лише підтримуватиму. Адже як футболіст він дуже хороший. Головне — зробити правильні висновки, бо якщо подібне знову повториться, то я вже навіть не знаю…

«На Євро Україні треба виходити з групи»

— Тарасе, а як ви можете оцінити 2011 рік для збірної України?

— Однозначну оцінку дати складно. Вигравали, програвали… Але кінцівку провели добре — перемоги над Естонією та Болгарією, нічия з німцями, виграш у австрійців. Найголовніше, що у цих поєдинках команда продемонструвала досить непоганий рівень гри. Побачимо, що станеться ближче до Євро.

— Ви погоджуєтеся з тим, що на чемпіонаті Європи українці потрапили в «групу смерті»?

— На Євро легких груп не буває. Це ще на чемпіонаті світу можна зіграти проти когось, відносно слабкішого. А на першості Європи слабких суперників просто немає. Зрозуміло, що група у нас складна. Особливо якщо говорити про таких грандів, як Англія та Франція. Та й шведи досить потужна збірна. Але якщо прагнути перемагати і вигравати подібні турніри, то ці команди треба випереджати. У нас висококласний тренерський штаб. Олег Блохін, окрім усього іншого, ще й дуже хороший психолог та мотиватор. Головне, аби напередодні чемпіонату обійшлося без травм для наших збірників.

— Два матчі на Євро збірна України проведе в Донецьку. Вам як вихідцю із Західної України, мабуть, хотілося б провести принаймні один поєдинок у Львові?

— Звісно, для мене було би краще зіграти на Західній Україні, адже туди легше добиратися рідним і близьким. Проте в Донецьку — хороший стадіон. І я вважаю, що на чемпіонаті Європи нашу збірну однаково добре підтримуватимуть, навіть попри те, де вона гратиме — в Києві чи Донецьку.

— До речі, про стадіони. Як ви оцінили ініціативу вашого «Динамо» з весни перебратися на комфортабельний НСК «Олімпійський»?

— Подібні рішення ухвалює керівництво. Особисто я, через травму, ще не грав на «Олімпійському», тому мені складно давати оцінку цьому стадіону. Ходив на матч з Німеччиною — до мене якраз тоді приїздили друзі, — та перші враження від організації футбольного вечора склалися не надто позитивні. Турнікети не працювали, і нам з товаришами, аби потрапити на матч, довелося перелазити через паркан. Але все-таки стадіон справляє досить хороше враження, і я гадаю, що ті недоліки в організації, які проявилися під час гри з Німеччиною, обов’язково виправлять.

Оцените этот материал:
Комментарии
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
Nikola02101948 (Луганск)
Ребята! А как вы думаете - будет ли Барса чемпионом Испании в этом году с красивой игрой? Нет не будет. А игра такая же красивая. Материальчики читаете - и в МХ приедут без предупреждения по весне-ждите. И менталитет игроков МХ -" мы лучше всех в ЧУ" погубил команду и пана Мырона. Он любит аргетинский футбол(или футболистов не понятно), но почему то аргентинос с выдающимися казалось бы в последнее время игроками(Месси и К) ничего не может выиграть путевого.Вопрос почему? Ситуация в ЧУ складывается никак не в пользу МХ. Так что ждите лучших времен. Но, если сможете - играйте красиво и без всяких ... А про красивый футбол - в футболе главное что б круглый более раз побывал в воротах соперника и всё. Счет игры навсегда, а красивая игра забывается со временем.
Ответить
0
0
Вернуться к новостям
Комментарии 38
Nikola02101948 (Луганск)
Ребята! А как вы думаете - будет ли Барса чемпионом Испании в этом году с красивой игрой? Нет не будет. А игра такая же красивая. Материальчики читаете - и в МХ приедут без предупреждения по весне-ждите. И менталитет игроков МХ -" мы лучше всех в ЧУ" погубил команду и пана Мырона. Он любит аргетинский футбол(или футболистов не понятно), но почему то аргентинос с выдающимися казалось бы в последнее время игроками(Месси и К) ничего не может выиграть путевого.Вопрос почему? Ситуация в ЧУ складывается никак не в пользу МХ. Так что ждите лучших времен. Но, если сможете - играйте красиво и без всяких ... А про красивый футбол - в футболе главное что б круглый более раз побывал в воротах соперника и всё. Счет игры навсегда, а красивая игра забывается со временем.
Ответить
0
0
Терминатор003 (Киев)
"Металлист" ваш перехвален, играет нестабильно, обделались с киевлянами у себя дома, я думал хоть в ничью-то сумеют сыграть, но нет, я из-за таких козлов в Спортлиге ставку проиграл, хотя все другие результаты в экспрессе угадал. Что-то рано вы харьковчане зпели дифирамбы "Металлисту", пусть для начала хоть что-нибудь выиграют, даже не в Европе.
Ответить
0
0
SerggХарьковский (Харьков)
Правильно, отдавайте Металлисту :))) Це не злочин. Скиталец (Харьков) 13.01.2012 15:48 ---------------------------- Поддержал ))
Ответить
0
0
wostok57 (Донецк)
Рубин с Брагой я даже не заикаюсь - ДК до них как до Луны). Позорить Украину и вообще имя Динамо на евроарене - тем более не "злочин". Это обыденность сегодняшнего Динамо. Eugenio (Kharkov). 100% - молчало бы!Деревянный футболер!
Ответить
0
0
evro2012 (Харьков)
Занять первое место ради первого места ? Та с такой игрой , я бы на месте Динамо , просто слил бы пару игр , чтоб отдать верхние места более достойным - Металлисту , или Шахтёру ! Опять же опозорятся в Лиге Чемпионов ! Там же судьи ещё не в курсе что Динамо надо подсуживать !
Ответить
0
0
дядя бабай (донецк)
Двух кабанчиков малА, чтоб стать чемпионом!.. Как там недавно грили, а - ..до первой звезды.. - ни-ни!..
Ответить
0
0
sergo1074 (Донецкая обл)
Э-э-э.Ну эта.Вообщем мы все поняли шо у Динамы прямо таки воинствующее и боевое настроение...
Ответить
0
0
Snoop (Lugansk)
Отпад)))) Два шакала делят шкуру не убитого медведя. Цена всему этому - три убитых енота.)))
Ответить
0
0
Subudai (Киев)
Pavel Vezko (Donetsk) 13.01.2012 23:09 Да как угодно можно перефразировать... Суть от этого, не меняется...
Ответить
0
0
Pavel Vezko (Donetsk)
Можно перефразировать немного. Проиграть третий чемпионат подряд - позор..
Ответить
0
0
Subudai (Киев)
luga_nova (Луганск) 13.01.2012 19:05 Улыбисто сказано... ))
Ответить
0
0
wert (Кривой Рог)
Serg 2012 (Донецк) 13.01.2012 20:41 Та не спеши говорить:)
Ответить
0
0
KonstaNT (Киев)
Eugenio (Kharkov) 13.01.2012 17:40 я так понимаю металл украину позорить в принципе не может потому что украинцев там нет :)) а в остальном согласен!
Ответить
0
0
KonstaNT (Киев)
Инсульт привет (Харьков) о привет. отдельную ветку не хотел создавать. ящик пива или ченить еще что ДК будет выше чем МХ в этом сезоне? (только пиво это пиво а не рогань :)))
Ответить
0
0
Serg 2012 (Донецк)
Михайлику костыли надо выдать что б по полю ходить учился,а туда же мысли вслух выдает)
Ответить
0
0
vodoley08 (киев)
Инсульт привет (Харьков) Привет неудачник. Так вот в этом и вся суть,ДК постоянно играет в ЛЧ(хорошо,плохо)как получается.А вы там хоть раз играли?Поэтому скромней себя веди. Стороженко в усики поцелуй.
Ответить
0
0
luga_nova (Луганск)
Тарас Рыбу и без тебя впоймали ) занимайся футболом.
Ответить
0
0
Nikola02101948 (Луганск)
Ребятки!Ну проблема в команде на лицо есть. И Суркис не отрицает это - даже фамилии называют, конкретные "проблемы". Но даже при таком раскладе - у МХ между прочим забрали 4 очка;все команды на игру с Динамо выходят как на последний решающий бой - факт. От того оно и крепнет. Тяжело проходить оборону в 10 человек, но находят лазейки-молодцы. А насчет Зари-она не луганская. В оригинале сказано у "великих команд" и не надо перекручивать на свой лад. Я 57-й год болею за Динамо Киев.Вам учится в некоторых щепетильных вопросах не надо. Свой опыт у вас есть и большой(до Лозанны дошли). Да и много кое кто, кое кому в ЧУ обязан. Так что про это вроде бы как то и не надо говорить. Ну "дончаки и харкивцы" вы как то смешно выглядите. Вам хочется и можно, а Динамо нельзя. Ну ... Удачи в весенней части ЧУ.
Ответить
0
0
Терминатор003 (Киев)
"Шахтеру" сейчас в Лиге Чемпионов делать нечего, я непротив, если "Металлист" их опередит, только же судьи не дадут. А первого места, кстати, "Динамо" даже с такой игрой как сейчас, более достойно, чем "Шахтер", которому в каждой игре в ЧУ дают "липовые" одиннадцатиметровые пробивать, а вот на европейских суддей "Шахтер" гипнотизирующего воздействия оказать неспособен.
Ответить
0
0
Ди (киев)
Всё по делу. Только вот "дебелых" кабанчиков жаль :)
Ответить
0
0
ман-сити (Манчестер)
"великого Динамо" сливать игры в еврокубках? Eugenio (Kharkov) 13.01.2012 17:52 ну почему же?Не только в еврокубках.А Ильичевец?
Ответить
0
0
Eugenio (Kharkov)
Nikola02101948 (Луганск) 13.01.2012 16:07 ------------------------ Типа, для того, чтобы одержать "великую победу" в чемпионате Украины Металлист должен научиться у "великого Динамо" сливать игры в еврокубках?
Ответить
0
0
Eugenio (Kharkov)
Инсульт привет (Харьков)- ну не готова команда ещё к тягарю чемпионства. Ждите и учитесь как надо идти к великим победам у великих команд... Nikola02101948 (Луганск) 13.01.2012 16:07 ----------------------------- Неужто у Зари?
Ответить
0
0
Инсульт привет (Харьков)
Nikola02101948 (Луганск) 13.01.2012 16:07 Хахаха Это ДК то готово? И что ты там говоришь ... "Ждите и учитесь как надо идти к великим победам у великих команд.Разговорчики о фронтах очень неуместны.Киевляне сколько тянут - им значит можно и нужно." Не,ну наглости людской нет предела.Это ДК то великая команда и ты нам ещё такой путь перенять предлагаешь? А напомни-ка мне о более-менее достойных выступлениях ДК в ЛЧ за последние 10 лет?
Ответить
0
0
Subudai (Киев)
Правильно Тарас все сказал... Нельзя упускать первую строчку, ни в коем разе! Только чемпионство, может скрасить болельщикам вылет из КУ и ЕК...
Ответить
0
0
Eugenio (Kharkov)
Я так понимаю, что сливать всяким Шерифам и Маккаби - это уже не "злочин" (про Рубин с Брагой я даже не заикаюсь - ДК до них как до Луны). Позорить Украину и вообще имя Динамо на евроарене - тем более не "злочин". Это обыденность сегодняшнего Динамо.
Ответить
0
0
FC Energy (Новая Каховка)
да... Рыбку славил
Ответить
0
0
artem47 (Харьков)
Занимать первое место с такой игрой. Вот это — злочин
Ответить
0
0
Dilettante (Донецкая обл.)
"...Тим більше, команда вже два роки не виграє чемпіонства, і втретє поспіль цього припуститися — злочин..." --- Это очень хорошая терапия для вас, а особенно для ваших болельщиков )))
Ответить
0
0
Nikola02101948 (Луганск)
Инсульт привет (Харьков)- ну не готова команда ещё к тягарю чемпионства. Ждите и учитесь как надо идти к великим победам у великих команд.Разговорчики о фронтах очень неуместны.Киевляне сколько тянут - им значит можно и нужно. Как бы для МХ. Но вспомните как лажанулась команда с ДК на родном стадионе. В общем играйте и радуйте чемпионат хорошим и настоящим футболом(без хамства со стороны Папы, Торсильери, Обрадовича, Тайсона, Девича). Тарасу - здоровьечка и хорошей игры во благо украинского футбола.
Ответить
0
0
Ssanya (Kiev)
ОТДАДИТЕ - ЗА РЕШЕТКУ С.КА ВСЕХ НА КОЛЫМУ МЛЯ
Ответить
0
0
Терминатор003 (Киев)
Михалик прав, нужно вернуть звание чемпионов, учитывая что и "Шахтер" на спаде, а "Металлист" будет работать на два фронта и выдохнется, не выиграть этот чемпионат - преступление перед болельщиками
Ответить
0
0
Скиталец (Харьков)
Правильно, отдавайте Металлисту :))) Це не злочин.
Ответить
0
0
wert (Кривой Рог)
Меньше бы Тарас вы трепались и зацикливались на Шахтере.
Ответить
0
0
greyv (Kherson)
"Віддати втретє поспіль чемпіонство "Шахтарю" — злочин" -------------------------- - Ну вы и злочинци!
Ответить
0
0
Бабангида (Киефф)
Та вас уже можно садить- другие методы перевоспитания недейственны...
Ответить
0
0
Инсульт привет (Харьков)
Щ=Ш
Ответить
0
0
Инсульт привет (Харьков)
Отдадите.И может не Щахтёру ;-)
Ответить
0
0

Новости Футбола

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус