Премьер-лига
Премьер-лига

Премьер-лига - результаты и расписание матчей, турнирная таблица, новости.

Тренер і гравці "Карпат": "Нам невимовно соромно за цей жах"

Тренер і гравці "Карпат": "Нам невимовно соромно за цей жах"


Своєю безвольною поразкою у матчі проти «Зорі» у Луганську ми вписали одну з найбільш ганебних сторінок в історію нашого клубу. Уся команда це чітко усвідомлює, як і те, що цим результатом, своїм відношенням і грою ми зганьбили клуб, регіон, підвели наших уболівальників. Нам невимовно соромно за той жах, який вам довелося пережити.

Хочемо вибачитися перед всіма нашими вболівальниками. Окремо ми хочемо попросити пробачення у сотні наших найвідданіших фанатів, які за власні гроші поїхали через всю країну до Луганська спеціально, щоб підтримати команду безпосередньо з трибун стадіону.

Поразка з таким рахунком є принизливою і її тяжко прийняти. Але, на жаль, вже нічого змінити не можна. Ми можемо лише вибачитися і повернутися у наступному матчі з новими силами та бажанням перемагати і спокутувати свою провину.

Ми розуміємо ваше розчарування, розуміємо ваш гнів. Однак нам життєво необхідна ваша підтримка, аби вийти з цієї ями і знову чесно дивитись у ваші очі. Адже без вас ми нічого не варті.

Хочемо запевнити, що вже в найближчих іграх ми зробимо все, аби своєю грою довести, що нинішні «Карпати» – це команда, яка вміє грати у видовищний футбол і спроможна вирішувати поставлені перед нею завдання. Сьогодні ми опускаємо голови, але ніколи не опустимо рук.

Оцените этот материал:
Комментарии
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
Softer (L\'viv)
Denise (Lviv) 06.03.2012 19:54 "...А для чого його (ФЕДЕЦЬКОГО) тримати, награвати...цей сезон вже втрачений "де факто" - до 6 місця не долізти, кубок? - сумнівно! Головне завдання - залишитись в "вишці". А це можна і без Феді! Новий контракт він підписувати не хоче і відповідно літом повернеться в Шахтар, а ми на початок нового сезону отримаєм "діру" на його позиції. Так що тут правильні підходи..." _________________ Погоджуюсь з кожним словом. Краще готуватись до нового сезону і награвати іншого гравця
Ответить
0
0
Вернуться к новостям
Комментарии 63
Softer (L\'viv)
Denise (Lviv) 06.03.2012 19:54 "...А для чого його (ФЕДЕЦЬКОГО) тримати, награвати...цей сезон вже втрачений "де факто" - до 6 місця не долізти, кубок? - сумнівно! Головне завдання - залишитись в "вишці". А це можна і без Феді! Новий контракт він підписувати не хоче і відповідно літом повернеться в Шахтар, а ми на початок нового сезону отримаєм "діру" на його позиції. Так що тут правильні підходи..." _________________ Погоджуюсь з кожним словом. Краще готуватись до нового сезону і награвати іншого гравця
Ответить
0
0
satellite (Харьков)
Что с Карпатами???? Шок какой то!!!!!! Надо срочно на ноги становится!!!!!!!! Такая команда не должна быть там где сейчас находится!!!!! Удачи вам!!!!!!
Ответить
0
0
Denise (Lviv)
Ось наприклад по темі Федецького. .... Хоче він чи не хоче грати в Львові - це його власне право, він не є рабом Карпат, він має свою мету(це просто моя думка) і для чого заїдатися з футболістом.Не хочеш - добре їдь в Челсі, Ювелсі ітд, але дограй з клубом те, що в тебе по контракту. КВАРЦЯНИЙ - the best (ЛОКАЧІ) 05.03.2012 22:53 _______________ А для чого його тримати, награвати...цей сезон вже втрачений "де факто" - до 6 місця не долізти, кубок? - сумнівно! Головне завдання - залишитись в "вишці". А це можна і без Феді! Новий контракт він підписувати не хоче і відповідно літом повернеться в Шахтар, а ми на початок нового сезону отримаєм "діру" на його позиції. Так що тут правильні підходи!! А те що Палкін переживає що отримає літом Федю без ігрової практики, так це його головний біль і нас він не обходить
Ответить
0
0
Toni (Львiв)
А головний винуватець вибачатись навіть і недумає.Все обставлено так наче: а шо я? Це все вони!Ось подивіться самі визнали.Я думаю футболісти про цього листа дізнались з інтернету.Все почалось після того як Дим під час кризи вирішив зекономити гроші на футболістах,а все обставив як непопадання в Лігу Европи.
Ответить
0
0
Darmoid (Drogobych)
Дивився цей матч повністю і не міг повірити очам. З таким підбором гравців і після результатів на зборах це реально була зовсім інша команда. Жаль вболівальників яких було чути з екранів телевізора і які попри великий рахунок продовжували підтримувати тих сонних овець. Потратити стільки грошей, проїхати всю країну вздовж, щоб побачити такий позор. Словесних вибачень тут занадто мало!
Ответить
0
0
Киссинджер XIX (Симферополь)
Играть надо, а не сопли по газону размазывать
Ответить
0
0
_Андрюха_ (Івано-Франківськ)
ЗАВЖДИ ВІРНІ... на вихідних до Львова на стадіон. і вперед КАПАТИ . а це переживемо....
Ответить
0
0
Конфуцій (Львів)
А що, від того, як пішов Кузя, залежав результат матчу в Луганську? Є такий унікальний тип людей, котрі вважають, що відмінна від їхньої думка є ознакою чиєїсь неадекватності. Ну, то поспілкуйся з Пармалатом - там розмова буде душа в душу... :)
Ответить
0
0
КВАРЦЯНИЙ - the best (ЛОКАЧІ)
Можливо я в чомусь буду не правий, то ви мене поправите. Дивлячись на ситуацію в сусідів (ворогу не побажаєш стільки проблем) дивлюсь на цей бардак і думаю, що все ж таки в даній ситуації винне керівництво клубу, а не футболісти і тренери. І гроші (бо вони завжди в усьому винні). Ось наприклад по темі Федецького. Хлопці, поставте себе на його місце. Хоче він чи не хоче грати в Львові - це його власне право, він не є рабом Карпат, він має свою мету(це просто моя думка) і для чого заїдатися з футболістом.Не хочеш - добре їдь в Челсі, Ювелсі ітд, але дограй з клубом те, що в тебе по контракту. Це було б розумно і чоловік, знаючи, що його зрозуміли старався б залишити про себе тільки приємне і дограти і допомогти і був би вдячний. Але наша укр.натура і думка яка? САМ НЕ ЗЇМ І НІКОМУ НЕ ДАМ...Так само така думка була за власних амбіцій в деяких людей Харкова, коли Маркевич пішов зі збірної. Це УКРАЇНСЬКИЙ ЄГОЇЗМ.Збірну обсира..ть, народ, бо в тих КОШЕЛЬКІВ Є ТІЛЬКИ СВОЄ ВЕЛИКЕ Я... Вони ніколи не будуть думати за народ, бо це такий наш довбаний укр.менталітет.А народ - дурний і між собою буде гризтися і сваритись. А ті ган..ни - сміятися з нас просто людей і фанів, з футболістів, з тренерів. Тепер будете знати як проти нас виступати... P.S. В кожного є своя думка. Якщо щось не так - вибачаюсь.
Ответить
0
0
v13k69 (Ясиноватая)
Вибачте подляд=погляд
Ответить
0
0
КВАРЦЯНИЙ - the best (ЛОКАЧІ)
Жах
Ответить
0
0
v13k69 (Ясиноватая)
Нрод!, подумайте перше ніж на Димінського валити всю вину що робите?Поставте себе на його місце і отримаєте на всі питання відповіді і що до Федецького,і що до Лозани.Я не думаю що якби вас гравці обманювали ви поступалиб по іншому!(поведінка Федецького це обман,скажи відкрито не хочу грати в Карпатах і все)тоді вболівальники побачилиб хто є хто.Я думаю без Димінського Карпати і по сьогодні не зналиб що таке Ліга Європи,а такі команди які побачив Львів не знати коли ще зможемо побачити?Піде Димінський і Карпати підуть..........у другу лігу! ора-рясна львів (львів) 05.03.2012 21:24 Дійсно вважаеш що футболіст може обманути президента клубу? На мій подляд, Федецькому дійсно краще (комфортніше) грати у Львові, ніж у нас. Волинянина у нас багато що бісить. Але Кононов, Кажанов...
Ответить
0
0
andyco (lviv)
...трохи банально виглядає. з таким підходом, так і після кожної поразки треба вибачатись. чи якби 5 не влетіло, а наприклад 2, то не вибачалися б?
Ответить
0
0
Карпати the best (Львів)
Ще хочу додати що я розумію що Карпати крім дима нікому не потрібні, вірніше ніхто не має можливості гідно фінансувати такий клуб з тих кому це цікаво, але це не дає йому права поступати по скотськи.
Ответить
0
0
Карпати the best (Львів)
Конфуцій (Львів) 05.03.2012 21:23 В тому що Кузя пішов біди нема, біда в тому як він пішов. На цьому припиняю своє спілкування з тобою тому що від тебе як і від Криміналіста (людей дотичних до клубу Карпати Львів) адекватного діалогу не чекаю.
Ответить
0
0
Роман 27 (Львів)
Igorich (Львів) 05.03.2012 20:59 Чую ти, службовий.
Ответить
0
0
крот вл (lutsk)
По першій весняній грі карпати 1 ліга це мінімум дякуючи ну звісно пану дИМІНСЬКОМУ
Ответить
0
0
goldenbrown (Львів)
в програші вина Шарана, тому шо тільки головний тренер вирішує,за якою тактичною схемою награвати команду на останніх зборах ( а на останніх зборах команда так і не визначилася,за якою ж схемою вони гратимуть) і тільки головний тренер вирішує, кого ставити на гру- Балажіца, який має мікротравму ноги і Богатінова, який сам по собі любить лажати, плюс стоїть на німо, а не керує діями захисту криком,як той же Тлумак. Рівень Шарана- то не рівень для Карпат, тим більше , коли команда в **опі. Краще вже дали б допрацювати до літа Кучерову, коней на переправі не міняють.
Ответить
0
0
ора-рясна львів (львів)
Нрод!, подумайте перше ніж на Димінського валити всю вину що робите?Поставте себе на його місце і отримаєте на всі питання відповіді і що до Федецького,і що до Лозани.Я не думаю що якби вас гравці обманювали ви поступалиб по іншому!(поведінка Федецького це обман,скажи відкрито не хочу грати в Карпатах і все)тоді вболівальники побачилиб хто є хто.Я думаю без Димінського Карпати і по сьогодні не зналиб що таке Ліга Європи,а такі команди які побачив Львів не знати коли ще зможемо побачити?Піде Димінський і Карпати підуть..........у другу лігу!
Ответить
0
0
Конфуцій (Львів)
Карпати the best (Львів) 05.03.2012 20:36 Кожанов не належав Карпатам, останні місяці при Кононові і з Кузнєцовим теж були далеко несолодкими в плані результатів. Кузю я б теж залишив, але це не є біда - Алієв залишав Динамо на піку форми, Селезньов залишав Дніпро, Вілья залишав Валенсію... І що з того? Кузя постаріти в Карпатах мав? Те, про що ти говориш, було б актуальним, якби програли Ворсклі, МД - умовно рівним чи трохи вищим командам, але з передостанньою командою ПЛ треба виглядати по-іншому навіть без Кожанова і Кузі. Продовжуй...
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
Роман 27 (Львів) 05.03.2012 18:17 Чуєш ти, справжній)))
Ответить
0
0
Карпати the best (Львів)
Конфуцій (Львів) 05.03.2012 20:02 Кузнєцов, Кожанов, Кононов.... далі продовжувати?
Ответить
0
0
Карпати the best (Львів)
Не хами МУ-АК!!!!!!!!!!!!!!!! Роман 27 (Львів) 05.03.2012 18:14 Хамиш ти а я цитую народну творчість.
Ответить
0
0
Mehmet Aurelio (Луганск)
Мда, скажем прямо такого праздника, который привезли в Луганск Карпаты у нас не было давно))) Полгорода до сих пор в это не верит :))) А вот извинения эти... Ребята, извиняться не в инете надобно, а НА ПОЛЕ!
Ответить
0
0
Конфуцій (Львів)
А де вибачення від головного винуватця "торжества" петі димінського? Чи його справа НАГАДИТИ а пробачення хай інші просять. П.С. Я пам"ятаю що петя на полі не грає, але вина за суботній "бенефіс" повністтю на ньому. Карпати the best (Львів) 05.03.2012 15:19 ----------------------------------------- Поясни мені, яким чином Дим причетний до цієї конкретної поразки на футбольному полі в Луганську? Готував команду три місяці? Обирав склад і тактику? Давав пас Балажіцу чи забивав мяча рикошетом у свої ворота? Віддав Крістобаля і Пачеко, які ніколи не проходилив основу? Ця команда в останньому матчі минулого року так пресувала ДК, що всі визнали несправедливість поразки. До чого тут Дим? Я б спитав з Шарана, за таку гру це був б перший і останній його матч на чолі Карпат.
Ответить
0
0
Анатолій , м.Львів (Львів)
Фанат Українського Футболу (Київ)05.03.2012 18:50 ----------------------------------------------... 1.Клуб КЛ вже мав стільки потенційних інвесторів, що ... А далі імпотенція. Дим все-таки підтримує не тільки клуб, але і підготовку юнаків. Причому на досить хорошому і стабільному рівні. 2. Крок назад з Димом КЛ вже робили у 2004р.,у 2006р. повернулись. Може у 2012р. готується новий "reset". 3. Відносно Лозанни Ви взагалі не по темі. Димінській діяв як власник клубу, якого його гравці (на контракті) обманули . І не тільки його , але і вболівальників КЛ
Ответить
0
0
Анатолій , м.Львів (Львів)
По справедливости дыминский должен извиниться перед Федецким и попросить Артема VitoFirst (Львов)05.03.2012 18:46 ________________________________________- И попросить ? Це ти серйозно ? Попросити ?
Ответить
0
0
Фанат Українського Футболу (Київ)
Анатолій , м.Львів (Львів) 05.03.2012 18:42 --------------- Я вас розумію... на жаль, це наше найслабкіше місце... Проте, не думаю, що такий клуб не приверне уваги когось із потенційних інвесторів, радше навпаки! Тому, як на мене, то краще трохи зробити крок назад, чим терпіти пана Д. І ви знаєте, Лозанська брехня є ВЕЛИКОЮ ПОМИЛКОЮ пана, але водночас це шанс, щоб й збутися пана. Це моя мрія
Ответить
0
0
VitoFirst (Львов)
Эх, сколько раз они уже извинялись. Кому нужны эти пустые извинения от Інформаційного центру? Это ж не журналюги в Луганске позорились. Конечно, приду на Таврию, буду болеть. По справедливости дыминский должен извиниться перед Федецким и попросить Артема выйти на поле и помочь уйти от еще одного позора. Но что в Карпатах происходит по справедливости...
Ответить
0
0
Анатолій , м.Львів (Львів)
Фанат Українського Футболу (Київ)05.03.2012 18:39 -------------------------------------------- Все файно пишите. Вболіваєте за футбол України . Але просто назвіть нового реального спонсорика для КЛ
Ответить
0
0
Фанат Українського Футболу (Київ)
Хлопці винні й... не винні! До цього стану клуб довів "лозанський брехун" Димінський! А єдино правильним вибаченням лише буде наступна вдала гра команди. Інші вибачення, навіть оці що у статті, нічого не вартують! Вийдіть на поле та доведіть!
Ответить
0
0
Анатолій , м.Львів (Львів)
Якщо зможуть виграти хоча-б з рахунком 3-0, от тоді можна буде тимчасово і вибачити. с.т.а.л.к.е.р (Львів)05.03.2012 15:52 --------------------------------------- А чому не 8-0 ? Треба виграти !
Ответить
0
0
ВАСКАРБА (Львов)
С такой защитой в вышке дклать нечего
Ответить
0
0
Роман 27 (Львів)
Igorich (Львів) 05.03.2012 17:57 Краще 10 тис справжніх вболівальників ніж зо тис. сємкоїдів.
Ответить
0
0
Роман 27 (Львів)
Карпати the best (Львів) 05.03.2012 16:53 Не хами МУ-АК!!!!!!!!!!!!!!!!
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
Такий склад зібрав би на Львів-Арені не менше 20тис. А на теперішній і 10тис не прийде. Ось вам і відвідуваність. yaspas74 (тернопіль) 05.03.2012 17:16 Прийде 20 тис, як пити дати))) Просто багато-хто ще не бував на новому стадіоні, тож в неділю прийдуть сім"ями, подивитися на футбол. Не знаю, чи буду я там, буде видно по-погоді. Так як на футбол я ходжу безплатно, так би мовити, по-службовому, тому, остаточно вирішу в неділю, ближче до обіду
Ответить
0
0
Західний вітер (Львів)
На коліна)
Ответить
0
0
German (Львів)
Тлумак,Авелар,Федя,Тубіч,Мілош,Годвін,Голодюк, Худобяк,Кожанов,Зеньов,Кузнєцов. КОНОНОВ. yaspas74 (тернопіль): щось є в твоїх словах... ех прос...ли Кононова... деж ці знатоки які гнали на Кононова?.. Кононов - це найбільша втрата для нас. Я не кажу, що Шаран нічого не зробить, але на це знову потрібен час...
Ответить
0
0
Tedy (Львів)
В неділю побачимо. Думаю буде не менше 15 тис.
Ответить
0
0
yaspas74 (тернопіль)
Тлумак,Авелар,Федя,Тубіч,Мілош,Годвін,Голодюк, Худобяк,Кожанов,Зеньов,Кузнєцов. КОНОНОВ. Такий склад зібрав би на Львів-Арені не менше 20тис. А на теперішній і 10тис не прийде. Ось вам і відвідуваність.
Ответить
0
0
Карпати the best (Львів)
Вірю в команду! Піднімется, незважаючи на тявкання багатьох горе вболівальників.Це футбол, мяч круглий, в Луганську теж не пацани бігають на полі. Роман 27 (Львів) 05.03.2012 16:21 Дурень думкою багатіє(українська народна приказка).
Ответить
0
0
atomek (Львов)
Сначала докажите, что вы чего то стоите, а потом и люди будут ходить на стадион
Ответить
0
0
Харьковчанин (Первая Столица)
Диоген Донбасский (t) 05.03.2012 16:16 Не факт. "Інформаційний центр ФК "Карпати" - особенный орган подконтрольный лично верховному (Д.). От-того пишут, что скажут свыше или что сами (что конечно вряд ли)посчитают необходимым.
Ответить
0
0
Роман 27 (Львів)
Вірю в команду! Піднімется, незважаючи на тявкання багатьох горе вболівальників.Це футбол, мяч круглий, в Луганську теж не пацани бігають на полі.
Ответить
0
0
Диоген Донбасский (t)
А игроки и тренер в курсе об этом извинении?
Ответить
0
0
Кристальдо1 (Сумы)
509optadn (lviv) _____________________ Дійсно, без Дима Карпати б грали у другій лізі Нива Т,Прикарпаття,Верес(не дай боже)
Ответить
0
0
Кристальдо1 (Сумы)
dmtroyan (Полтава) Кожанов, Федецький,- У Ахметової на контрактах Худоб*як -травмований Кузнецов-у Севастополі Карпати ще візьмуть своє Борху не потрібно було відпускати і брати замість нього Балагана
Ответить
0
0
509optadn (lviv)
хлопці та перестаньте ви вже на дима гавкати ..ну бутьте мужиками ..що це за мода ізза кущів голос подавати ..дим навіть не львівянин но спонсорує нашу команду а ми львівяни патріоти такі шо юй но копійки ломаної жмемо в клуб вкласи ..тоді питання хто більший жлобяра дим який хоть якось спонсорує команду чи отакі як ми які тільки зза кущів гавкаємо ..я б теж хотів йому пару слів сказати но він реально для карпат робить більше ніж я тому я немаю права предявляти ..якщо комусь неподобається -купіть команду і всі діла !
Ответить
0
0
с.т.а.л.к.е.р (Львів)
грою ми зганьбили клуб, регіон, підвели наших уболівальників. Мабуть все таки дійшло до їхніх мізків, та тільки одна біда, що пізно. А найкраще вибачення перед вболівальниками може бути тільки одне, 11 березня на стад. Арена-Львів проти Таврії. Якщо зможуть виграти хоча-б з рахунком 3-0, от тоді можна буде тимчасово і вибачити.
Ответить
0
0
музикант (Львів)
Безкоштовний вхід давно пора зробити
Ответить
0
0
dmtroyan (Полтава)
Кожанов, Федецький, Худоб"як, Кузнецов и др. стовпи команди - де вони? Для преза команда - це гроші, бізнес, а гра комади то емоції вболівальників, вони гаманця йому не поповнять. То чого йому перейматись результатом ?
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
До одного місця ваші вибачення! Пацанами, які подолали 3 тис км віддайте кожний, хто приймав участь в цьому позорищі хоча б 30% своєї зарплати, а для всіх решту львів"ян - безкоштовний вхід на стадіон до кінця чемпіонату
Ответить
0
0
Dominik Toreto (Львів)
Вони би краще грали а не пробачень просили
Ответить
0
0
o_chub (Львів)
Побачимо, наскільки щиро ви це говорите - вже в неділю, з Таврією...
Ответить
0
0
Не вратарь (Луганск)
В футболе бывает всё!!!И взлёты и паденья... Главное научиться делать выводы... Верю в Карпаты!!!Удачи команде и её болельщикам!!!
Ответить
0
0
Карпати the best (Львів)
А де вибачення від головного винуватця "торжества" петі димінського? Чи його справа НАГАДИТИ а пробачення хай інші просять. П.С. Я пам"ятаю що петя на полі не грає, але вина за суботній "бенефіс" повністтю на ньому.
Ответить
0
0
Steven Gerard (Lviv)
Оппа-ча!)))))))) А в Лозанну ніхто не бажає звернутися?))))))))
Ответить
0
0
German (Львів)
я своєму другу з Алчевська сказав, що рахнок 0:5 бо дивитись це було жахливо... не додивився матч до кінця... P.S.: друг вболіває за Сталь...
Ответить
0
0
Soloma (L'viv)
З кожним таке буває, нажаль... КАРПАТИ - МИ З ВАМИ!!!!
Ответить
0
0
Андрій1975 (Львів)
Дякуємо всім за підтримку!
Ответить
0
0
c2001cMX (Харьков)
Незнаю, незнаю. Развалили команду:( Созидать тяжелее чем ломать, скажите спосибо Дыму. Хорошие люди живут во Львове, жаль что такое с командой происходит. Жилаю всем болельщикам удачи.
Ответить
0
0
макар 7 (Симферополь)
Сами недавно такое переживали... Крепитесь, львовяне
Ответить
0
0
bmwpower (Львов)
типа того
Ответить
0
0

Новости Футбола

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус