Премьер-лига
Премьер-лига

Премьер-лига - результаты и расписание матчей, турнирная таблица, новости.

Петро Димінський: "Вважаю, що трансферну політику ми провели вдало"

Петро Димінський: "Вважаю, що трансферну політику ми провели вдало"


Почесний президент «Карпат» Петро Димінський представив сімох новобранців – Вадима Болохана, Муртаза Даушвілі, Тармо Кінка, Іллю Михальова, Олександра Кас’яна, Олександра Гладкого та Павла Ксьонза. Кожному з них Петро Петрович вручив клубну футболку. Після цього Почесний президент «Карпат» проаналізував трансферну політику «зелено-білих» за час зимового міжсезоння.

– Оскільки ряд провідних гравців нашої команди травмовані, нам довелося підсилюватися у пришвидшеному темпі. За «Карпати» зараз не можуть грати Худоб’як, Голодюк, Зеньов, Авелар. Це по суті кістяк команди. Тому ми добре попрацювали на трансферному ринку, особливо у плані придбання нападників: троє українців і один естонець. Нам пощастило, що в Європі трансферне вікно зачинилося, тому з’явилася нагода взяти зокрема лідера збірної Естонії Тармо Кінка. Він може зіграти як центрального, так і флангового гравця. Однак нам бракувало і крайніх нападників, тому ми придбали Ксьонза. Рішення по ньому ми ухвалили в останній день трансферного вікна. Вели переговори три тижні, тобто практично з того дня, як прийшов Володимир Шаран. У зв’язку з тим, що з’явилася вакансія центрального захисника, ми взяли Вадима Болохана. Борха Гомез перейшов у клуб іспанської вищої ліги. Ми його віддали в оренду з умовою, що він буде основним гравцем в «Гранаді».

Як би загалом оцінили трансферну кампанію?

– Ми завжди намагаємося працювати так, щоб прислуховуватися до головного тренера. Олег Кононов, наприклад, писав службову записку в міжсезоння: на які позиції і хто йому потрібен. Але ті, кого ми купили, здебільшого виявилися неефективним придбанням. Ми вирішили піти далі і зробити так, щоб була проблема не знайти, а вибрати. Сподіваюся, що коли наші лідери одужають, то в головного тренера буде головний біль – кого ставити в старт? Кому надати перевагу? Але і перебір гравців – це також нездорово. Добре, коли є 20 гравців і 3 воротарі. На підході у нас група молодих вихованців – Подоляк, Озарків, Гудима. Ми не віддавали їх в оренду. Вони гратимуть за дубль і за основу. Тому я вважаю, що трансферну політику ми провели вдало. Не дивилися на ті пропозиції, що в нас були щодо лідерів команди. Ми розуміли, в якому стані знаходиться команда, тому вирішили підсилитися, а не послабитися. У нас важливі матчі в Кубку України, а через цей турнір, нагадаю, команда отримала завдання пробитися до єврокубків.

Як ви оціните матч «Карпат» проти «Зорі»?

– Ми всі вибачилися за цю гру. Це футбол, і тут різне буває. Ми зробили серйозні висновки. Наскільки вони правильні – покаже час. Щодо гри в Луганську – то ми самі собі голи забили. Ніхто не міг подумати, що так станеться. «Мілан», напевно, також не думав про те, що програє «Арсеналу 0:3. А якби ван Персі забив четвертий, то «Мілан» просто поховали б. Це говорить про те, що на кожен матч треба виходити, як останній. Тоді це буде команда. Нам треба прищепити карпатський дух нашим новачкам. Як ви помітили, ми свідомо йдемо на скорочення кількості легіонерів, беремо молодих українців, дамо їм шанс розкритися, як дали раніше Ощипку, Федецькому, Кожанову. Для мене нема значення: займе команда 7-е чи 13-е місце. Важливі тільки місця, які дають право грати в Європі. Тому зараз краще дати дорогу молоді, але попри це набрати максимум очок. Бо коли команда виконуватиме серйозні завдання, у нас не буде можливості перевіряти молодь.

Що ви можете сказати про Мартіна Богатінова, який захищав ворота «Карпат» у Луганську?

– Я вам наведу приклад Богдана Шуста. Перед тим, як ми поставили його у ворота на пам’ятний кубковий матч проти «Шахтаря», він грав на Меморіалі Гранаткіна за збірну. Тоді, якщо я не помиляюся, Україна програла 1:5. І чотири голи – були стовідсотково виною Шуста. Але ми йому дали шанс. Якби ми не дали можливості, він не був би тим Шустом, який є зараз. Тому Богатінову можна перекрити дорогу. Але він молодий, він гравець національної збірної. Можна було сказати, що він «ніякий», але натомість ми підтримали його. Мартін думав, що його оштрафують, але натомість він отримав підйомні, які передбачені йому згідно з контрактом. Я не знаю, чи гратиме він проти «Таврії» – це вирішуватиме тренер. Але можу сказати, що нехтувати ним не будуть. На зборах, принаймні з того, що я бачив, він був кращим. Що сталося в Луганську – він і сам не може пояснити. У футболі буває все.

Оцените этот материал:
Комментарии
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
Alterus (Киев)
Softer (L\\'viv) 08.03.2012 19:13 "вилетіти не вилетять" - а чорт його знає... Якби підсилили захист - погодився б. А так - не впевнений. Пармалат (Львiв) 09.03.2012 08:00 о, тільки одна команда застарілих принципів хоч чогось раз в п\'ятирічку досягла, так вже повилазили прихильники древніх принципів футболу. весь світ грає легіонерами, і це абсолютно нормально. а щоб Карпати чи інша українська команда могла грати своїми - так хай спочатку систему підготовки молодих футболістів, як в Атлетіко чи Барсі, вибудують, а тоді вже дурниці говоріть.
Ответить
0
0
Вернуться к новостям
Комментарии 59
Alterus (Киев)
Softer (L\\'viv) 08.03.2012 19:13 "вилетіти не вилетять" - а чорт його знає... Якби підсилили захист - погодився б. А так - не впевнений. Пармалат (Львiв) 09.03.2012 08:00 о, тільки одна команда застарілих принципів хоч чогось раз в п\'ятирічку досягла, так вже повилазили прихильники древніх принципів футболу. весь світ грає легіонерами, і це абсолютно нормально. а щоб Карпати чи інша українська команда могла грати своїми - так хай спочатку систему підготовки молодих футболістів, як в Атлетіко чи Барсі, вибудують, а тоді вже дурниці говоріть.
Ответить
0
0
barhudarian (Харьков)
жаль Карпаты. Ну купил бы уже какой-то арабский шейх, и то лучше было бы. Арабы в футболе шарят, они страстные фанатики, сделал бы из Карпат Малагу.
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Точно.... Димінський найкращий президент за всю історію Карпат...Кращого вже ніколи не буде... От зазомбованість... Щось подібне з ще одним \'кращим\' президентом... Трансферна політика-потрібно своїх виховувати...В Атлетік (Більбао) НІКОЛИ не було легіонерів і вони добре своїх зірочок виростили(Ікер Муніан, Льоренте)...Що заважає це зробити Карпатам...У Львівській обл. завжди був розвинутий футбол і таланти є....тільки чомусь ще молодими вони усі опиняються в академіях Шахтаря і Динамо... І яка б підтримка "своїх" була...не тих заробітчан, які приїхали гроші заробляти...а тих що відстоюють честь клубу... На матч з Манчестером приїхало 7 тисяч з Більбао підтримати саме "своїх" а не гурульопачек...
Ответить
0
0
F.C.K.L xcado Lviv (Lviv)
? / /? / \
Ответить
0
0
F.C.K.L xcado Lviv (Lviv)
от ви всі так Димінського гнобите,ви думаєте прийде хтось кращий?!сумніваюся на прикладі ФК Львова..я звичайно не кажу шо він св\'ята людина,але кращий призедента в нас точно не буде!
Ответить
0
0
gayduk7 (львів)
є така категорія людей, які нічого в житті не створили, зате все знають, у всьому розбираються і всіх вчать
Ответить
0
0
Softer (L\'viv)
І взагалі, задовбали люди, які паплюжать Дима. Якщо такі мудрі то самі вкладайте гроші в клуб, а ні - то пошукайте багатшого інвестора. Більшість з таких як ви жмуть 20 грн на квиток на матч. Мудрагелі, блін. Для уточнення: я не з клубу ФК Карпати і Дим не є моїм родичем. Просто нервує український менталітет обсирацтва і заздрості.
Ответить
0
0
Softer (L\'viv)
"...Для мене нема значення: займе команда 7-е чи 13-е місце..." __________ Повністю погоджуюсь з п.Димінським. Мені як фану Карпат цікаво тільки потрапляння в зону єврокубків, а якщо ні, то місце по барабану. Цікаво, а чим відрізняється 7-ме місце від 13-го? Медалі дають? Чи гордо можна сказати: цього року мій клуб зайняв 9-те місце, а не якесь там 12-те? Зараз для Карпат пішли так звані товариські матчі - вилетіти не вилетять, але й до 6-го місця не доберуться. Але це не означає, що я грітиму дупу на дивані - піду на кожен домашній матч щоб підтримати команду, але не для досягання "місця у першій десятці".
Ответить
0
0
мукутун (Хмельницкий)
Для себе коханого і для своєї кишені - вдало, а для Карпат та українського футболу в цілому - це біда! Верх ліцемірства та жадності, пане прези...
Ответить
0
0
Гость из прошлого (Житомир)
Жадный вы, пан Дыминский .
Ответить
0
0
батя (луцк)
gayduk7 (львів) ------------------------ Я в полемику не вступаю, хочешь верить, верь. Я тоже по жизни оптимист, но ко всему ещё и реалист.
Ответить
0
0
Toni (Львiв)
gayduk7 (львів) 08.03.2012 15:51 Іноземна компанія часом не з Кіпру.
Ответить
0
0
gayduk7 (львів)
батя (луцк) ти позіціонуєш себе, як людина, яка знає футбол зсередини, тоді маєш знати, що Дим почесний не один і не п"ять років, а президент - його дочка. Вчора Дим на прес конф. сказав, що продав 50% акцій клубу іноземній компанії, не 100, як дехто стверджує, а 50. А на рахунок міфів - подивись на нову базу, нові поля і т.д. Може, це ти допомагаєш? Чи думаєш, все як при совку - за пляшку робиться? Тут не потрібно бути бухгалтером, щоб зрозуміти очевидне. А фраза "ніфіга не вкладає" - тоді забери клуб, стань президентом і попробуй нічого не вкладати. Може тоді знімеш рожеві окуляри. Як би так було, то кожен з нас мав би по клубу
Ответить
0
0
Denise (Lviv)
Самый важный вопрос - о шантаже и дальнейшей судьбе Артема Федецкого задан не был. Клубная пресс-служба, тудыть ее... VitoFirst (Львов) 07.03.2012 20:17 ____________ А що Ви хочете почути по Федецькому? те що написано на оф сайті? Там цілком зрозуміла позиція! А "шантаж" йде якраз з шахти. Там чи то неформально забороняють підписувати новий контракт, чи то обіцяють "золоті гори".. Палкін сказав чітко і ясно: "літом він повернеться до нас".. На місці Дима я б його вже відправив і не чекав літа..
Ответить
0
0
bestamid (Львiв)
gayduk7 (львів) 07.03.2012 21:34 -------------------------------- Не вкладывает он никаких денег, хлопче, не верь мифам, клуб ему не пренадлежит, он всего лишь, почётный Президент клуба, что бы тебе было понятнее, это тоже самое как Куницын в Таври ------------------------------------------- клуб пренадлежит по документам ево дочери
Ответить
0
0
SerggХарьковский (Харьков)
Как жаль, что Карпатам не повезло с президентом. Такого муди.у еще поискать.
Ответить
0
0
батя (луцк)
gayduk7 (львів) 07.03.2012 21:34 -------------------------------- Не вкладывает он никаких денег, хлопче, не верь мифам, клуб ему не пренадлежит, он всего лишь, почётный Президент клуба, что бы тебе было понятнее, это тоже самое как Куницын в Таврии. Пойми меня, Карпатам я желаю только побед, и поэтому этот тормоз (Дыминский) должен уйти, прихватив с собой Дидышина.На его месте должен быть человек понимающий футбол или хороший бухгалтер, который хорошо знает своё дело в распределении денег а игровым процессом должен заниматься главный тренер кот который для этого и нанят и никто больше.
Ответить
0
0
viajador (Lutsk)
Что он лепит? Как это дающий клуб выставляет условие, чтобы игрок был основным в принимающем клубе? Бред! viktorianz (Киев)07.03.2012 22:42 ==============================================... Це називається - "бізнес по-рагульськи".
Ответить
0
0
viajador (Lutsk)
1. Вдала трансферна политика? Насколько звучит не профессионально. батя (луцк)07.03.2012 20:55 2. смотри чтоб Волынь в пердыв не вылетела bestamid (Львiв)07.03.2012 21:30 ==============================================... 1. Підтримую. 2. ФК Волинь - ГРАЄ, дивляться Карпати. Ставте свічку за Лозану.
Ответить
0
0
viktorianz (Киев)
Борха Гомез перейшов у клуб іспанської вищої ліги. Ми його віддали в оренду з умовою, що він буде основним гравцем в «Гранаді» --------------- Что он лепит? Как это дающий клуб выставляет условие, чтобы игрок был основным в принимающем клубе? Бред!
Ответить
0
0
bestamid (Львiв)
gayduk7 (львів 100%
Ответить
0
0
gayduk7 (львів)
я завжди ставився нейтрально до ППД, не був його сторонником, ні ненависником. Є людина, яка має можливість фінансувати клуб. Фінансувати на стільки, на скільки дозволяють доходи. За нього у Карпат були і злети і падіння, що, в принципі, буває в інших клубів. Чую крики - ППД любить гроші! Запитую крикунів - а хто їх не любить? Я таких людей не знаю. Так в чому Дим особливий? Чую дальше - не правильно відноситься до футболістів. Запитую у вас - ви у себе в хаті, яку ви купили за власні гроші, самі встановлюєте правила, чи живете за правилами, які вам встановлює сусід? Більш ніж впернений - живете за своїми правилами. Чим Димінський не правий? Він вкладає гроші в клуб, в інфраструктуру, так чому він не може встановлювати правила? Хочу запевнити, що Дим, як і всі президенти інших клубів ПЛ, на футболі не заробляє, всі вкладають, просто хтось більше, а хтось менше. А тим, які сміються, що беремо вільних агентів, нагадаю, що цим футболістам також потрібно платити зарплату, при чому явно не таку, як нам із вами. За гроші купить, вибачте, дурак, а ви купіть без грошей таких як Лукас, Єрік, Борха та інші. І наостанок - ви коли вкладаєте в щось гроші, то, ймовірно, хочете мати девіденди. Попробуйте постійно викидати великі гроші щороку на благу справу, тобто іншими словами на вітер, а вам постійно при цьому гноблять. Яка у вас реакція? Так що будьте добрі, поміняйте тему, бо вже дістав той срач навколо Дима і коло клубу. Ліпше, дорогі краяни, прийдіть на стадіон і принесете користь команді
Ответить
0
0
bestamid (Львiв)
смотри чтоб Волынь в пердыв не вылетела
Ответить
0
0
батя (луцк)
что это было? Вдала трансферна политика? Насколько звучит не профессионально. Для того что бы давать правильную оценку трансферному приобретению, нужно показывать игру и результат, и только после этого делать заявления. Пока что игры нет, я бы даже сказал она "поломана" а для того чтобы наладить новые связи, зимних сборов не достаточно.И это хорошо понимает Шаран, но не он определяет по видимому состав, по этому имеем то, что имеем. Очень много сказано красивых слов которые не соответствуют действительности.Перед стартом чемпионата, он сказал Федецкому, что рассчитывает на него, но видимо у Петра Петровича другое мнение на сей счёт. Мой прогноз, если дело и дальше так пойдёт, то первой лиги Карпатам не избежать. Интересно будет вспомнить слова почётного Президента об удачной трансферной политике.. и руководстве в целом.
Ответить
0
0
Абрам Зельдович (Сумы)
Петро Димінський: "Вважаю, що трансферну політику ми провели вдало" ____ Вдало, потому что почти даром
Ответить
0
0
ole ole (Украина)
Петро- петя , ты ПЕТЯ!!!!!
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
пинальтів)))))))))))))
Ответить
0
0
ора-рясна львів (львів)
Давайте не будемо починати скільки нам відгрузять гранди.Ми памятаємо скільки нам відгрузило Динамо з своїм бюджетом.Чи той же Шахтар без допомоги арбітрів скільки би забив?, скільки пинальтів у ворота Карпат призначалось в іграх з кротами, або їм допомагав тойже Федецький!!!
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
VitoFirst (Львов) 07.03.2012 20:20 Борха відколи перейшов в Гранаду всі матчі від дзвінка до дзвінка відіграв. Спеціально слідкую зараз за Гранадою
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
ора-рясна львів (львів) 07.03.2012 20:18 Дніпру краще живеться і вони свого критикують, фани Таврії взагалі найактивніше зараз одного і другого критикують, кияни, луганчани не мовчать
Ответить
0
0
ole ole (Украина)
Час показав, Дыма ты красавец- п....ишь, и все тебе типа верят, но скажи честно бабло дороже чем футбол
Ответить
0
0
VitoFirst (Львов)
2Борха Гомез перейшов у клуб іспанської вищої ліги. Ми його віддали в оренду з умовою, що він буде основним гравцем в «Гранаді»." - Зная дыминского, не удивлюсь, если в контракте Гранаде предусмотрены штрафы, если Борха играть не будет. Вот он и проводит все матчи от звонка до звонка. -------------------------- "Для мене нема значення: займе команда 7-е чи 13-е місце. Важливі тільки місця, які дають право грати в Європі." - Оно и видно, что ему пох судьба команды. А болельщикам разница между 7 и 13 местами велика - быть рядом с зоной ЛЕ или барахтаться у зоны вылета.
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
Кристальдо1 (Сумы) 07.03.2012 19:50 Ти якось визначися, то в тебе Буратінов молодець, то ти за українизацію виступаєш
Ответить
0
0
ора-рясна львів (львів)
Шановне товариство! Я звертаюсь до Львівських уболівальників,скажіть мені будьласка чи Ви чули від фанів інших команд примєр-ліги щоб вони так критикували своїх президентів? Хіба Ахметов рік чи два назад не маринував на лавці Дугласа Косту коли він хотів йти з шахти? Чому Віліан (який за їхніми словами коштує 30000000є.),не грає проти Дніпра?, чи не то саме.Та й інші президенти не святі,але всі мовчать, бо розуміють що без них команди не буде!!!А ми герої,нехай іде Дим знайдемо другого. Кого?????Кіндзерського і в другу лігу. Містська рада???,вони хотіли за аренду "України" 300000д.,коли почули що Дим лише команду,віддали за 1 гривню! Тож давайте поважати себе та інших бо з нас смієтся вся Україна.
Ответить
0
0
VitoFirst (Львов)
Трансферная политика проведена двояко. С одной стороны усилили атаку, которой ранее с уходом Кузнецова просто не было. С другой стороны самая слабая линия команды - защита - стала еще слабее. Если Заря пять мячей отгрузила, страшно представить, сколько может команда-гранд накидать. Интервью очень прилизанное и отредактированное. Самый важный вопрос - о шантаже и дальнейшей судьбе Артема Федецкого задан не был. Клубная пресс-служба, тудыть ее...
Ответить
0
0
VoVa88MVV (Chervonograd)
"Для мене нема значення: займе команда 7-е чи 13-е місце. Важливі тільки місця, які дають право грати в Європі." А ви ходіть на стадіон і тратьте своє бабло на білети. Якщо президенту клубу пох то що вже про решту казати!!!
Ответить
0
0
Olegyner (Центр Украины)
тарсферну політику провели не вдало, так як нікуди не збагрили Димінського!)
Ответить
0
0
Nick_Sparrow (Харьков)
Только мне кажется, что нельзя провести трансферную политику удачно за время одного перерыва. Тут смысловая ошибка. Политика, это что-то чего придерживаются из года в год. А в течении одного зимнего перерыва - это просто трасферное окно. Соответствовало оно политике клуба или нет, и есть ли вообще у клуба трансфертая политика, вот в чем может быть вопрос.
Ответить
0
0
Кристальдо1 (Сумы)
Молодець,Богатінова треба було підтримати,хоча можна було відправити до Кримтеплиці Тлумака замість Мисака і спрбувати його першим номером трансфери також непогані головне що українців побільшало
Ответить
0
0
zloysobaka (Симферополь)
просто чувырло какое то.. в футболе бывает все!
Ответить
0
0
Дімідрол (Львів)
Коломойський не дасть Карпатам вилетіти з ПЛ.
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Особливо вдало підсилились у захисті...Ще і Федецького в дубль відправив... Ну і ще є два голкіпери(Тлумак, Богатінов) світового рівня... Все просто чудово...
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
viajador (Lutsk) 07.03.2012 19:11 африканів, то кого?
Ответить
0
0
viajador (Lutsk)
Фсьо чотко як не має бути, пане Президенте.
Ответить
0
0
viajador (Lutsk)
Конешно вдало ) - замандзюрив збірника України до дубля, недоплатив Кузнецову лікарняні, купивсь пару африканів - спустив як після клізьми Луганську. Добре є, пане Президенте.
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
gayduk7 (львів) 07.03.2012 19:04 Ти так свято віриш в чесність Димінського?
Ответить
0
0
waleo (Киев)
Видно по старту ПЛУ:)
Ответить
0
0
gayduk7 (львів)
Igorich (Львів) Пармалат (Львiв) народ, ну хоч ви не поріть фігні. Тут без вас є кому
Ответить
0
0
Toni (Львiв)
Петрусик в інформаційному центрі ФК як принцеса на вежі.Фіг хто добереться з неугодними питаннями.
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Димінський явно збагатився в Луганську...матч за годину до початку було знято з всіх кантор... Тепер і підйомні можна платити...
Ответить
0
0
p.Orest (Lwiw)
... А чи вдало , чи знову невдало , ми побачимо на протязі 2-х місяців !
Ответить
0
0
Lvivyura (Львів)
А про Федецького чому ні слова не сказано????
Ответить
0
0
Lvivyura (Львів)
Для мене нема значення: займе команда 7-е чи 13-е місце ???????
Ответить
0
0
FCZK-1922 (Кировоград)
Петро Динмiнський:"Вважаю що трансферну полiтику Я провiв вдало"
Ответить
0
0
Олексин (Новочорна)
І який ЮРИДИЧНИЙ стосунок до трансферної політики має оцей "почотний"?
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
Мартін думав, що його оштрафують, але натомість він отримав підйомні, які передбачені йому згідно з контрактом. ----------------------------------------------... Може Мартін такою грою дозволи збагатитися Димінському, а той в свою чергу віддячився Мартіну певним % грошей, які надійшли на банківський рахунок Петра з Луганська
Ответить
0
0
Андрій1975 (Львів)
Прочитавши це інтервю Дьоми, я якщо чесно, в шоці, ну прямо як ангел.Хоча може він трохи опустився на землю,і бере приклад з інших нормальних презіків!Дай бог!!!
Ответить
0
0
bmwpower (Львов)
Мартін думав, що його оштрафують, але натомість він отримав підйомні, які передбачені йому згідно з контрактом. --------------------- а тут наезжают на Дыма и говорят что он гнобит игроков... смотрите какой ангелочек
Ответить
0
0
Blesse (Украина)
"Що сталося в Луганську – він і сам не може пояснити." Конечно, во всем виноват предстоящий парад планет, а не криворукость Богатинова, ну это ясно как день!
Ответить
0
0

Новости Футбола

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус