Премьер-лига
Премьер-лига

Премьер-лига - результаты и расписание матчей, турнирная таблица, новости.

"Карпати" - "Таврія" 2:3. Фарт? Ні, не чули…


Вольвова перемога гостей

"Карпати" - "Таврія" 2:3. Фарт? Ні, не чули…


Україна. Львів. "Арена Львів". 12 500 глядачів

Головний арбітр: Юрій Мосейчук (Чернівці)
Асистенти: Олександр Холодинський (Харьківська область), Андрій Скрипка (Кіровоград)

"Карпати" - "Таврія" 2:3

Голи: Лукас 36, Кас'ян 48 - Назаренко 62 (пен.), Гірський 70 (авт.), Шиндер 76
"Карпати": Тлумак, Даушвілі (Ксьонз 61), Ерік, Милошевіч, Ощіпко, Кополовець (Кінк 77), Ткачук, Кас'ян, Гірський (Гладкий 83), Болохан, Лукас
"Таврія": Кахріман, Не (Гомес 62), Кубік, Бусаіді, Аделейе, Любічіч, Шиндер (Путраш 90+1), Назаренко, Калініченко, Аді (Фещук 62), Єзерський
Попередження: Даушвілі 6, Кас'ян 20, Болохан 25, Ощіпко 47, Гладкий 90+1 - Любічіч 22, Аді 58, Кубік 90+1



«Таврія» нарешті стартувала в чемпіонаті. Стартувала з камбека, вирвавши перемогу, в яку на 50-ій хвилині вже ніхто не вірив. Але втрата концентрації з боку «Карпат», характер гравців «Таврії», а також вдалий збіг обставин дозволив Семену Альтману привезти до Сімферополя три очки.

Кахріман захищав ворота сімферопольців, пару центрбеків склали Єзерський та Аделейе, Буссаіді з Кубіком страхували фланги «Таврїі». Лідери команди Калініченко з Назаренком відповідали за креативну частину, Любічіч та Не за деструктивну. Шиндер та Аді розташувалися на позиціях форвардів.

Щодо «Карпат», то Володимир Шаран провів ряд вимушених замін. Зокрема, замість дискваліфікованого Балажіца, у центр оборони і в пару до Мілошевіча, вийшов Болохан. Богатінова, який пропустив п’ять голів в Луганську не було і в запасі. Ворота захищав Тлумак. Нічого не змінилося на флангах захисту: Гірський справа, Ощипко зліва. Не було змін і в середині поля – Ткачук та Даушвілі мали руйнувати всі починання кримчан, а у функції Еріка входило усе, що стосувалося створення. Лукас зайняв звичне місце правого інсайда, Кополовець після дискваліфікації розмістився ліворуч, а Кас’ян витіснив з основи Гладкого.

Підтримка трибун і прагнення реабілітуватися за ганебну поразку в Луганську погнало карпатівців в атаку вже з перших хвилин. Підопічним Шарана багато чого вдавалося, принаймні, ледь не кожна вилазка на територію гостей закінчувалася небезпечними навісами, не рідко справа доходила і до ударів. Особливо виділявся Лукас, який перед грою клявся-божився, що віддасть усі сили. До честі іспанця – слово своє він дотримав. Що цікаво, глядачі чи не вперше змогли побачити, як Лукас працює у відборі. Такої дивини практично не було ані за Кононова, ані за Кучерова. Очевидно, Володимиру Шарану вдалося достукатися до свідомості форварда і переконати його допомагати хавбекам. Правда, як згодом з’ясувалося, таке натхнення Лукаса працювати у відборі, дорого обійшлося «Карпатам». Але до того епізоду ми повернемося пізніше.

А на початку тайму Лукас, якого з трибун підтримувала іспанська рідня, старався забити перший гол «Карпат» на «Арені Львів». Удари його були переважно точними та небезпечними, але Кахріман справлявся з ними. Лише раз, після сильного удару іспанця, кіпер «Таврії» не зміг зафіксувати м’яча. На добивання кинувся Ткачук і якимось дивом не зміг заштовхати круглого в сітку. Проте навіть якби 25-ий номер «зелено-білих» і забив, Юрій Мосейчук не зафіксував би взяття – боковий угледів офсайд.

Тим часом «Таврія», яка не мала ігрової практики, почувалася не дуже впевнено. Але тут варто зауважити, що якогось відверто непорозуміння у діях кримчан не було. Просто здавалося, що гості адаптуються і до ритму гри, і до умов. У першому таймі гості запам’яталися двома небезпечними моментами. Спершу після силового прострілу Тлумак накрив м’яча просто перед ногами Аді. Згодом Назаренко звільнився від опіки захисника, вирвався на прекрасну позицію і сильно пробив – знову на місці був Тлумак, який у цьому моменті відверто врятував команду від неприємностей.

Однак цього було мало: до перерви «Таврія» захищалася – територіальна перевага «Карпат» відчувалася. Забитий гол став логічним наслідком подій. Гол створили Ерік та Лукас, зв’язка, яка зарекомендувала себе ще на турецьких зборах. Світла бразильська голова помітила ривок іспанця. Довга передача, не зовсім вдалий прийом, кілька обманних рухів і не дуже сильний удар низом. Цього було досить – Кахріман пропустив здавалось би необов’язкового м’яча, але реабілітувати кіпера може хіба рикошет від свого ж оборонця. Невдовзі вже сам Ерік кілька разів небезпечно прикладався до м’яча – але Кахріман не дрімав. Тож на перерву команди пішли за мінімального рахунку.

Взагалі у першому таймі, окрім Лукаса та Еріка, можна виділити Кас’яна. Нападник за своєю манерою гри десь нагадує Сергія Кузнецова. Він виграв кілька повітряних дуелей, а ще мав хорошу нагоду. Після пасу від Лукаса урозріз, він утік від Єзерського і вискочив на Кахрімана, але цього разу воротар «Таврії» був на висоті. Сподобався і Болохан. Видно, що в гравця є чимало досвіду – він досить спокійно працював у парі з Мілошевічем, а ще підключався до атак. Незвично було бачити його на ударній позиції у кількох метрах від воріт. У позиційній атаці гравець збірної Молдови відкрився для передачі від Кополовця, прийняв м’яча, на замаху прибрав одного захисника, а от з іншим вже не склалося. Також запам’ятався Муртаз Даушвілі. Грузин нарешті показав, за що отримав звання найкращого гравця Грузії. Правда, якщо він продовжить у такому ж дусі, то стане лідером чемпіонату по кількості попереджень. Даушвілі грає жорстко, іноді навіть занадто.

Другий тайм «Карпати» почали так само, як і закінчили перший. Неакуратна передача у штрафний Тлумака закінчилася тим, що Кополовець підхопив м’яча, оббіг опонента і віддав на вільного Еріка. І знову розумний бразилець зробив усе правильно – він помітив ривок Кас’яна і викотив круглого йому на хід. На руку «Карпатам» зіграло те, що не втримався на ногах Кубік. Таким чином нападник «зелено-білих» отримав повну свободу дії. Не впевнено зіграв і Кахріман, який спершу кинувся на перехоплення, а потім позадкував до своїх воріт. У Кас’яна було часу вдосталь, але склалося враження, що форвард банально розгубився і не знає – бити йому верхом чи низом, а може віддати партнеру. Урешті-решт 28-ий номер «Карпат» вирішив бити низом і не помилився. 2:0 – львів’яни почали святкувати перемогу.

І напевно перемога нікуди б не ділася від «Карпат», якби вони забили третій гол. Для цього було все, ну, майже все. Прекрасний прохід вдався Кополовцю. Він протягнув м’яча практично від своїх воріт. І Міша був би молодцем та героєм матчу, якби віддав м’яча наліво, чи направо – байдуже куди. Але він взяв ініціативу на себе, пішов на двох дебелих захисників і в результаті втратив нагоду. Після цього «Таврія» просто таки оклигала і підловила «Карпати» на розслабленості.

Тепер знову згадаємо про Лукаса. Як у першому таймі Болохан несподівано опинився в штрафному «Таврії», так само і Лукас невідомо що робив у штрафному «Карпат». У намаганні забрати м’яча в Калініченка, він зробив один зайвий рух. Для такого досвідченого виконавця як Калініченко – цього було достатньо. Падіння і пенальті. Тлумак, який бездоганно захищав ворота, не зміг нічим допомогти…

Після того як Назаренко сквитав один гол, «Таврія» перехопила ініціативу. Причому настільки, що «Карпати» почали програвати боротьбу. Ще до пенальті, львів’яни хазяйнували в центрі поля, зокрема, завдяки роботі Даушвілі та Ткачука. Буквально перед самим пенальті, Володимир Шаран зняв з гри грузина, випустивши Ксьонза. Заміна була дивною. По-перше, Ксьонз – гравець більш креативний. По-друге, в запасі був опорник Озарків, якого все частіше підпускають до основи. Однак коуч «Карпат», очевидно, вирішив, що його команда вже здобула результат, тому є сенс побачити в ділі новачка. В принципі все логічно, але, як виявилося, одному Ткачуку стало дуже важко стримувати атаки гостей.

Так і сталося. Загроза воротам Тлумака опосередковано прийшла з центральної ланки. «Таврія» отримала право пробити штрафний – Калініченко пробив просто ідеально, м’яч облетів стінку і мав приземлитися просто в нижньому куті. Тлумак кінчиками пальців зумів дістати круглого і перевести його на кутовий. Подача кутового – гол! Львів в шоці, Степан Гірський у розпачі – це він необачно зрізав м’яча у власні ворота. «Таврія» отримала ще більшу перевагу. Тепер нічия її не влаштовувала.

Ясно, що «Карпати» намагалися вирвати перемогу, але спроби господарів були надто кволими. Своєї звичної активності не проявляли Ерік та Лукас, десь пропав Кас’ян. У певних епізодах досить непогано діяв Ксьонз, але коли він самотужки створив гольовий епізод, то забарився з передачею на Кас’яна. Ясно, що новачку бракує взаєморозуміння з партнерами.

А от Назаренку, Калініченку (я не розумію, як такі гравці стали комусь непотрібними???) та Шиндеру нічого не бракує. Шикарна контратака у їхньому виконанні закінчилася третім голом у ворота Тлумака. Тут все було зроблено на найвищому рівні – відсутність браку в передачах, точний удар… Що ще треба? Після такого «Карпати» не змогли прийти до тями. Фарт знову повернувся до них спиною. Пенальті і автогол переплутали львів’янам усі карти. Правда, третій гол – повна заслуга гравців «Таврії». І в даному випадку слід говорити не так про захмарну самовіддачу кримчан, які вигризли перемогу (хоча і не без цього), як про помилки «Карпат». Індивідуальні та психологічні. Мабуть, команда, яка йде внизу турнірної таблиці не має права розслаблятися у грі з рівним суперником, навіть коли має двогольовий гандикап.

І ще одна цікава деталь. За останні дві гри «Карпати» пропустили вісім голів, з них сім у другому таймі. Не знаю, збіг обставин це чи випадковість, але час пропущених голів в Луганську та Львові практично той самий: 54, 65, 60, 80 – у матчі з «Зорею», 62 70 76 – у матчі з «Таврією». Невже це говорить про те, що команда просто не готова у фізичному плані? Не схоже, адже у матчах в Туреччині, «Карпати» успішно грали від свистка і до свистка, і практично не пропускали. Що ж відбувається в чемпіонаті?



Семен Альтман, головний тренер «Таврії»

- Важка гра для обох команд, у плані витрати фізичних та психологічних сил. Думаю, глядачам було цікаво. «Карпати» грали краще в першому таймі. Ми запропонували їм не властиву для нас гру. На те були свої причини. Ми вибилися з графіку – відміна матчу з донецьким «Металургом» серйозно вплинула на психологічний стан гравців. Але нам вдалося перебороти усе і грати у свій футбол. Може «Карпати» повірили, що справа вже зроблена і здали в активності. Перемога приємна, бо здобута в такій важкій боротьбі. Усе було проти нас, але ми переломили хід гри і в нагороду отримали перемогу.

- Тобто у перерві ви не так вносили щось у плані тактики, як вдавалися до психологічних методів?

- Так, це основне. Другий гол ми пропустили після збігу обставин. Людина послизнулася і все – гол. А план на гру, що його ми обрали, себе виправдав.

- А ті голи, що ви забили – це не збіг обставин?

- Я говорив про другий гол «Карпат». Хоча, у футболі все – збіг обставин. Пенальті, штрафний, після якого Тлумак перевів м’яча на кутовий, і після якого ми забили. Я аналізую гру з тактичної сторони, а ви зі позиції журналіста.

- Що ви думали, коли рахунок був 2:0?

- А що можна думати? Треба грати, не здаватися. Навіть в таких випадках. Важливо було не загубити свого обличчя, хоч ми могли і програти. Хотів передати цю думку гравцям.

- Подвійна заміна у другому таймі – це невдоволення гравцями, які були на полі?

- Хотів підсилити гру. Ці заміни планові. Я їх ще до гри планував. Ці гравці гарно входять на заміну. Та й треба було щось змінювати, підсилювати гру.

- В першому таймі ваша команда грала пасивно. В другому активно. Чому так?

- Будемо розбиратися. Думаю, що це причини психологічного характеру. Нам важко було завести двигун, давалася в знаки довгий практичний простій на такому рівні.

- Чи давить на вас ситуація з ймовірною технічною поразкою?

- Важко відповісти. Я просив хлопців не думати про те, що вже сталося. Треба думати про те, що на нас чекає.

- Фещук вийшов на заміну. У вас не було думки випустити його зі старту, зважаючи на те, що він вихованець «Карпат»?

- А коли він пішов з «Карпат»? Скільки років тому? Давно… Він вийшов тоді, коли треба було для команди.

Володимир Шаран, головний тренер «Карпат»

- Дуже важко коментувати такі матчі. Команда у першому таймі повністю переграла суперника, створила чимало небезпеки біля воріт «Таврії». Забитий гол додав емоцій, ще більше їх стало після швидкого гола у другому таймі. Але через те, що Даушвілі не зміг продовжувати гру усе зламалося. Пенальті також додав клопотів. Але кажу, що поки Муртаз грав все було добре. Тільки його замінив – все зламалося. Хоча він каже, що міг продовжити грати. Мені сказали інше. Це основна проблема.

- А хто сказав, що він не може грати?

- Проблема в тому, що мову треба вчити. В нас багато гравців не знають мови. Один каже, що може грати, інший, що не може. Я ніколи б не змінив опорника в такій ситуації. Це не вина Даушвілі, це вина всіх, зокрема, й моя.

- Який зараз психологічний стан команди?

- Присутня невпевненість. Всі дивляться в таблицю, всі знають, що ми внизу. Тому це десь психологічно вливає на гравців. Ми вірили, що перемога додасть нам сил.

- Ксьонз мав виконувати ті ж функції, що й Даушвілі?

- Ні, Ткачук. Він старався, як міг.

- На вас тисне усвідомлення, що команда може вилетіти в першу лігу?

- На мене не тисне. Я впевнений, що ми не вилетимо. Якби команда відбивалася і програла, якби вона не показувала футбол з швидкими атаками, індивідуальною майстерністю – то одне питання. А така команда не може вилетіти.

Оцените этот материал:
Комментарии
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
platini2012 (Kiev)
Бедные Карпаты. Вечно их какая-то фигня преследует. То склеротик Суркис ( http://www.youtube.com/watch?v=KQxGBMraU3Y&fe.... то поражения. Одним словом, у клуба прям какая-то полоса нехорошая.
Ответить
0
0
Вернуться к новостям
Комментарии 249
platini2012 (Kiev)
Бедные Карпаты. Вечно их какая-то фигня преследует. То склеротик Суркис ( http://www.youtube.com/watch?v=KQxGBMraU3Y&fe.... то поражения. Одним словом, у клуба прям какая-то полоса нехорошая.
Ответить
0
0
War,9T (Львів)
батя (луцк) Ну где же ты мой "юный друг"? А я тебе что говорил? А ты все - "я говорю с игроками и тд, я все знаю, а ты..." - Вот тебе и решения конфликта - игрок все сказал!!!
Ответить
0
0
legir (Азовск)
Победителей не судят. Просто пара паралелей. Полумёртвые Карпаты проиграли 5-1 Заре при активном участии Идахора и Галюзы, Таврия с новичками которые вытеснили "в чесной борьбе" ветеранов команды, на зубах вырывает 2-3, за счет других игроков "доселюковской эпохи".Тот же Идахор топчет защиту Арсенала,рубиться Галюза...А селючата? Кто орал: Ади не хуже Идахора?! Выйти из сумрака!)Не - шлак.Езерский орать горазд,спору нет он реальный боец,но разве он лучше Монахова?Конечно подождём. Мне кажется Кубик можнт прибавить...Верю в Таврию.
Ответить
0
0
kalya (Симферополь)
Победа, которая не радует! Игры нет никакой. Защита-дырявая. А усиление-просто смех. И Селюк уверял, что это хорошие игроки. Полный бред. Сравните: Любенович-Не Идахор-Ади Гуменюк-Буссаиди Маркович-Кубик Сравнение далеко не в пользу "усиления"! По-скотски выгнали ребят, а на их место "селюковский товар". Хорошо,что играют Назаренко, Калина, Шиндер! А, то был бы полный пипец. И с такой игрой и в Европу. Не надо позориться!
Ответить
0
0
леша из Крыма (hh)
kandagar80 (артемовск) 12.03.2012 15:51 напрасно. У них давольно самобытная всегда была команда, коих в украине немного
Ответить
0
0
kandagar80 (артемовск)
Хлопцы не расстраивайтесь, в первом тайме карпаты выглядели здорово. Этот сезон уж перетерпите, а дальше все будет нормально. Ваши матчи с таврией всегда были интересные и этот не исключение леша из Крыма (hh) карпаты ваше место в 1 лиге
Ответить
0
0
леша из Крыма (hh)
Хлопцы не расстраивайтесь, в первом тайме карпаты выглядели здорово. Этот сезон уж перетерпите, а дальше все будет нормально. Ваши матчи с таврией всегда были интересные и этот не исключение
Ответить
0
0
omond (Симферополь)
Таврия-красавцы!Но нервы попортили!
Ответить
0
0
trafik (Симферополь)
хорошая у вас команда.все будет ок.
Ответить
0
0
tarnat (Львів)
"Таврію" з перемогою!!! Шарана - у відставку!!!
Ответить
0
0
Басяк (Рио-де-Жмеринка)
Согласен с Шараном на счет замены Даушвили. Грузин опорник хорошый, но один недостаток - в двух матчах 2 жолтые , причем за первих 10 мин. Еще Касьян понравился - бореться пацан хорошо за каждый мяч, чем-то Кузнецова напомнил. Тлумак тоже неплохо сыграл, в отличии от Богатинова хоть пару раз выручил. Кинк за отведенное ему время тоже успел понравиться. Это всьо о хорошем, тепер о плохом.... Все хвалят Лукаса... как по мне то он причина все бед. В пас играть нужно, такое впечатление что он только Эрика на поле видит , а если не увидел - прет сам. У него что-то со зрением - он и защитников походу не видит, можна ведь куда-то в сторону свернуть или пофинтить.. Миша от Лукаса паса не дождался и сам тепер отдавать не будет. Был бы в команде хорошый микроклимат - отдавали бы паси друг другу в постые ворота закотить, а так каждый за себя. И кажеться мне не скоро все измениться...
Ответить
0
0
Lion Killer (Львів)
Маю і я декілька опіній, можливо, і повторюся з вище сказаним. Щодо доїзду до стадіону, то можна нормально дістатися, якщо виїхати на годинку швидше. Інша справа, що більшість вболівальників як завжди вибралися на матч в останній момент. Окреме спасибі фанатам за чудовий банер - молодці, що вшанували пам,ять нашого генія Шевченка, котрий Тарас Григорович. Сам матч дав більше питань, аніж відповідей. Сумбурно і хаотично все досить виглядало. Рідко, дуууже рідко карпатівцям вдавалося комбінувати, після кожного третього-четвертого пасу втрата м,яча. Не налагоджений ще перехід від атаки в захист і навпаки. При Кононову усі знали своє місце і завдання на полі, а вчора часто гравці губилися на полі. Може бути, що це банальна незіграність ну або, може, незнання мови...). Серед гравців приємне враження справили АндрійКо Тлумак, Лукас і Дуашвілі.Перший впевнено відстояв у воротах, іспанець викладався на всі 100, а Дуашвілі вигравав багато єдиноборств, підчищав посиійні огріхи партнерів по команді. Ерік склав двояке враження, часом заграється хлопець, втрачає матч в центрі поля, обрізає пів команди. Таке враження, що Шаран не готовий психологічно до посту головного тренера Карпат. Тренер повинен бути впевненим собі, оця нервозність передається і гравцям. Чому було не подякувати (тут Шаран радше Димінському мав би висловити "подяку") Гірському за гру? Хлопець зробив, що міг. Навпаки, гравця треба підтримати, Кононов ніколи собі такого не дозволяв. Як би там не було, ми забов,язані підтримати команду і вірити в краще.
Ответить
0
0
Дайте Пива (Олександрыя)
Буде деже смішно (або не буде, і не дуже)коли (не дай Боже , звісно)до перліги вилитять Карпати та Олександрія! На карєрі Вовчика можна буде поставити жирну крапку, причому одну! Ухайдохати за сезон дві команди.... тра постаратися!
Ответить
0
0
moderator
Babuwka (Lemberg) 12.03.2012 10:37 Заблокирован
Ответить
0
0
Babuwka (Lemberg)
RomanUA (Львів) 11.03.2012 23:50 і пармалат такий же Іуда як ти!!!зхарили вже нити білет пиво ше якась фігня..не ходіть взагалі заощадите 40 гривень ..горло своє тенорське..і команді буде легше що в неї немає таких продажних сук
Ответить
0
0
War,9T (Львів)
tomassy (Лещатів) 12.03.2012 09:55 Подивись уважно матч Даушвілі добре зіграв в центрі поля, руйнув атаки Таврії і прекрасно забирав мяч, як опорника до нього претензій нема! На рахунок Гірського на 100% згоден , йому поки зарано грати в футбол на такому рівні...
Ответить
0
0
ArmFan (Simferopol)
tomassy (Лещатів) 12.03.2012 10:03 спасибо)
Ответить
0
0
мукутун (Хмельницкий)
Пане Димінський, саме ці результати Карпат ви декілька днів назад назвали вдалим трансферним міжсезонням?
Ответить
0
0
tomassy (Лещатів)
ArmFan (Simferopol) 12.03.2012 09:56 "Дебелих" означає високих, здорових
Ответить
0
0
Zoomchuk (Киев)
Привет первая лига!
Ответить
0
0
ArmFan (Simferopol)
"Але він взяв ініціативу на себе, пішов на двох дебелих захисників....." __________________________________ Я извиняюсь,кончно,но всё же попрошу перевести слово "дебелих".Я что-то думуал думал,но всё безрезультатно:-)
Ответить
0
0
tomassy (Лещатів)
А чого всі говорять що нема гри, може я сліпий але перший тайм провели прекрасно, Таврія нічого не змогла зробити, були гострі атаки, нормальні паси, мяч тримали. Одна проблема другий тайм, коли після пенальті нічого не виходило. Також гірський вже другий матч непонятно що робить на полі? Чого не грає Авелар він буде покраще, замість Кополовця можна було випустити Гладкого а Лукас на фланзі зіграв би і згідний зі всіма хто каже що Даушвілі ніякий бо він таки дійсно ДАУН ШВІЛІ.
Ответить
0
0
АХТУНГ (Львів)
маємо те що маємо захисту як і небуло так і нема, невже замість такої кількості гравців атаки неможна було хоча б одного пристойного захисника взяти? а на рахунок Даушвілі взагалі ліва відмазка, він взагалі нулячий. що він взагалі робить на полі? разом з Кополовцем? вони що Шарану платять щоб він їх ставив в основу? краще б Мартинюка в основу ставили. а замість Кополовця - Ксьонза або Кінка гірше точно небуде бо немає куда. сподобались: Ерік паси класні віддає і мяч тримає; Касьян йшов на мячі, не все виходило але старався; Лукас багато біганини, намагання всіх обіграти але також старався; Кінк і Ксьонз зважаючи на те що зовсім недовго в команді також зіграли непогано.
Ответить
0
0
пионэрр (Киев)
VitoFirst (Львов) 11.03.2012 21:44 Клаву мусолить не мешки таскать. Шаран в команде 2(!) месяца. Игру он НЕ ПОСТАВИЛ, но и не поломал. Микроклимат в команде хороший, игроки коуча уважают. Результат уверен придёт, может быть ещё в этом сезоне. По Кононову: человек, способный ради собственного спасения предать товарищей, ввести в круг соратников человека, от которого ещё год назад всячески избавлялся, не вызывает особого доверия. Да и сегодняшняя ситуёвина - плод деятельности Кононова. Почему вы считаете, что проведена плохая селекция? Даушвили, Кинк,Гладкий, Касьян -очень даже прилично. Но разве можно было предположить, что из обоймы одновременно выпадут два харизматичных лидера: Худобяк и Голодюк, что так надолго выбудет Зенёв... В команде, безусловно есть проблемы, но они решаемы. Главное не делать поспешных оргвыводов.
Ответить
0
0
Марче (Львів)
Дивно чути, що до першого пропущеного м"яча Карпати непогано грали. Більше тримали м"яч, так правильніше сказати. Панікували при кожному наближенні сімферопольців до власної штрафної. Голи - результат незрозумілих падінь захисників Таврії, а не комбінаційної гри, швидкості чи індивідуальної майстерності. Календар дозволяє сподіватись, що пониження в класі ми уникнемо, але от чи будуть якісь зрушення в плані якості гри - загадка. Захист зараз в таких кондиціях, що свої два голи вигрібатимемо в кожному турі. Єдине - Тармо Кінк сподобався, грамотний гравець. В ендшпілі вже важко проявити себе було, але він голову не втрачав і намагався діяти осмислено. Роботу Шарана поки що аналізувати не буду, проте Карпати зараз аж ніяк не схожі на команду, де гравці знають, що їм робити.
Ответить
0
0
War,9T (Львів)
Я то как раз больше знаю от самих игроков, потому что общаюсь с ними. А деньги в чужих карманах считать не красиво они же не ворованые. Договариваться с любым игроком, следует по хорошему, а не давить на игрока, так делают в цивилизованных командах, Дыминский видимо этого не знает, лишая игрока участия в ЧЕ и работает "топором", а результат мы все видим. Не хочет игрок связыватя с Дыминским, это тоже 100% инфа. Вот тебе пример с Майконом в Волыни, хочет уехать в свой родной клуб и Демяненко понимает, что человек не будет выкладываться на все сто, так хоть на замену выходит а не сидит в дубле. Разницу улавливаешь, тренер и только тренер решает, а не Президент.Вот так вот, мой юный друг. батя (луцк) 11.03.2012 20:04 Начну с конца я тебе не друг и тем более не юный, увидел и прожил уже огого!!! То что ты общаешься с игроками это одно, ты не видишь клуб из середины что там творится и как живет клуб! Деньги чужие, я не считаю(где ты такое вообще увидил!), а просто говорю что некоторые уже из за денег берега не видят, переговоры шли в норм режимы и если игрок возомнил из себя звезду мирового масштаба, зарплату хочет в 2 раза! больше чем самая высшая зарплата в Карпатах(а перед другими игроками стыдно не будет?), еще и сливает левую инфу и том что его якобы ущемляют в клубе, не дают играть и тд, кроме того Шахтер в самом деле был готов дать добро на полноценный контракт, но зачем если сам игрок не хочет, а говорит что это не возможно...
Ответить
0
0
Alexfonat (Одесса)
А кто то с Таврийцев говорил - Альтман гавно и все такое - нет ребята когда он был в Черноморце мы занимали бронзу ReLa (Одесса) Ага только последние 5 матчей не могли выиграть в том чемпионате с бронзой. Нам тогда очень сильно повезло.
Ответить
0
0
Toni (Львiв)
rom (Lviv) (Львів) 12.03.2012 00:02 1 в 1 на Патріка подібен-Аделейе "хто бачив, той знає"
Ответить
0
0
olexadovbusch (Івано-Франківськ)
Ну і "пеналь", звичайно... Чи ті судді наші в футбол ніколи самі не грали?..
Ответить
0
0
vitaxa1010 (Алчевск)
Alexandr93 (Нижний Новгород) 12.03.2012 00:11 Паренёк, а ты ничё не перепутал? Тут вообще-то про футбол речь.
Ответить
0
0
rom (Lviv) (Львів)
Гру програв тренер. Адже це він має нарешті побачити, що Лукас такий самий форвард як Клюйверт в збірній, хто бачив, той знає. Через те так фартить суперникам :)
Ответить
0
0
Toni (Львiв)
Колись 16 сектор був рупор вболівальників а тепер маріонетки в руках прикормлених "гладіаторів".За те що робиться з Карпатами Ви перші повинні б були Диму голову відірвати.
Ответить
0
0
vitaxa1010 (Алчевск)
Ви вилетите, скоріш за все, разом з Луганськом. Те, що Шаран втримає Карпати, я не сумніваюсь. Не сумніваюсь й в тому, що Буряк вас згнобить Igorich (Львів) 11.03.2012 22:56 Брателло, а при чём тут Луганск? Как по мне, то в этом сезоне Зорька (и не только она) дала вам "під сраку" по полной. Просто в первом круге вам судейка подсобил. Так шо - добро пожаловать в ПЕРДИВ!!!
Ответить
0
0
RomanUA (Львів)
Пармалат (Львiв) 11.03.2012 22:51 А от це вже не твої проблеми, вболівай за ФК Львів, ніхто тобі не забороняв, тільки ти щось на КОЖНІЙ гілці про ФК Карпати мусищ вставити свої 5 копійок,іуда... Своїй команді кісточки премивай.
Ответить
0
0
stiler (ДНЕПРОПЕТРОВСК)
Тавруша молодцы, респект и уважуха!!! Игроки с опытом - это залог Победы, что не увидел Рамос и принял "впередсмотрящий" Альтман. Симбиоз - Назар, Боатенг, ну и Калина - это разрыв любой команды в позицию "ноги - руки за флажками". Таврия - красавцы, смотрю, болею с удовольствием.
Ответить
0
0
s28h67 (Ужгород)
Вину з тренера знімати не можна! Якщо склад більщ-менш стабільний (по крайній мірі навіть підсилився), а гри - немає, то, вибачте, винуватий Шаран. Він і "Закарпаття" опустив, і в "Олександрії" не блистав. Не може одна і та ж команда за якихось два місяці розучитися грати у футбол!!! Вибачте, ала на сьогодні це - факт
Ответить
0
0
Конфуцій (Львів)
Замінили гравця бо хтось щось не догнав на грузинській? Чи на естонській? Чи на монгольській? Я в шоці, таку дурню нести на всю країну... Мову треба вчити? Це Даушвілі мав за 2 місяці українською розмовляти? Опорник Мартинюк за дубль бігає, а Ткачук в кінці матчу за двох має центр поля перекрити, де грають Калина і Назар? Ви там штаб колгоспників, а не тренерів
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
Дайте Пива (Олександрыя) 11.03.2012 22:02 Ви вилетите, скоріш за все, разом з Луганськом. Те, що Шаран втримає Карпати, я не сумніваюсь. Не сумніваюсь й в тому, що Буряк вас згнобить
Ответить
0
0
Bimer (Симферополь)
"Карпаты" - классная команда. Оччень, признаться, боялся я этого матча. Умеют они. А оказалось - умели... Обидно. Нет, обыграть, оно конечно, приятно, но - классную команду, все ж таки - приятней. Жаль "Карпаты". Искренне. Прям аж до какой-то душевной боли. Потому как какой-то самородок был. А сейчас - сплыл.... Нету его. В этот сезон за них поболею, а далее - подумаю. А Таврюха удивила изрядно... Первый официальный матч в этой половине сезона... Этот черно-белый - бело-черный рояль еще настраивать и насраивать. Но, признаться, ожидал худшего. А так, по игре и итогу сыграли, на удивление, не хуже, ИМХО, осеннего состава. Но и - не лучше.
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
Як завжди, приємно читати аналіз VitoFirst (Львов). уа-футбол, може ви його до себе на роботу візьмете?:) Як я і передбачав, 2 стартові провальні матчі Карпат відбулися, передбачав я й те, що будуть зроблені правильні висновки, тобто, повернення до команди Федецького, бо без гравців високого рівня ми з вами бачимо, як грає команда. Продовжу по кадрах: Тлумак, Кополовець, Гірський - абсолютно не потрібні люди в команді. Якщо Тлумак справляє приємне враження, як людина, то Кополовець (до цього вже всі звикли) і Гірськи доволі бикуваті. Здивувала відсутність Гладкого в цій грі.
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
RomanUA (Львів) завжди вірний вболівальник... 2 перемоги можуть вже і не бути в цьому сезонні...уже з наступного сезону треба йти на стадіон...
Ответить
0
0
RomanUA (Львів)
Ну за Андрійка я не скажу - сьогодні відстояв на 5 з мінусом... Мінус за пенальті але то лотерея, а все решта брав шо міг... По моєму все ж таки Шаран не тренер для Карпат... Ні тактики, ні малюнку гри, мож я сліпий, але при 2-0 дути 3-2 це ще тре вміти... от нахрена я собі сьогодні голос зірвав нахрен!? От скільки плять можна знущатись з вболівальників? Нах мені вхід мінімальний за 30, пиво за 15? Плюс болото по вуха? Та поки не наберуть ще хоть 2 виграші фіг я туда піду - будете грати при підртимці кротошино-зубрівсько-пасіко-підтримці...
Ответить
0
0
evpator (Евпатория)
15 должны решить, жаль если 0:3
Ответить
0
0
Старый46 (Николаев)
Хлопці Львівяни це не є гра цє ганьба. Не можуть ні пас відати ні мяча приняти та хіба при такі грі можно на щось надіятись.
Ответить
0
0
rom (Lwiw)
VitoFirst (Львов) 11.03.2012 21:44 Добре сказав, але більше оптимізму, земляче! "Пережили голодуху - переживем и изобилие"! ))
Ответить
0
0
Криміналіст (Львів)
2tall4you (Corpus Christi, TX ----------------------------------------------... Якщо залишитеся в 1 лізі (в чому я сильно сумніваюсь) можете подякувати Димінському, який на даний момент практично 100% фінансово утримує фк Львів
Ответить
0
0
moderator
Алекс-666 (Запорожье) 11.03.2012 18:14 Вуйко зы Львова (Львов) 11.03.2012 20:29 Заблокированы. ---------------------- В случае возникновения каких-либо вопросов по поводу блокировки, обращаться на модераторскую почту (адрес - в разделе "О проекте").
Ответить
0
0
metallistua (Харьков)
А почему гонят на Шарана? Задачу на сезон Дым поставил попасть в еврокубки через кубок Украины. А разговора что команда останется в премьер лиге не было)))
Ответить
0
0
Dobrodetel (Донецк)
"Карпати" - "Таврія" 2:3. Фарт? Ні, не чули… -------------------------------------------- Не фарт -это когда черная кошка с пустыми ведрами перебегает дорогу, при этом разбивая зеркала...
Ответить
0
0
valko (San Francisco)
Кто знает когда решится вопрос матча Таврия - Металлург(Д)?
Ответить
0
0
rom (Lwiw)
Перший тайм сподобався - надія є - треба часу, щоб зігратися. Буде перша ліга - не біда - не раз це переживали - і цей раз переживем. У Львові ЗАВЖДИ ходили на "Карпати" і ходити будуть! Це в нас в крові! А всім слюнодавам - заспокойтеся, і не рвіть глотки за Нашу команду - сами розберемося. І вболівайте за свої команди, і бажано не за монітором, а на стадіоні! Здоров"я вам!
Ответить
0
0
Дайте Пива (Олександрыя)
Блин! Ну таки не тянет Вовка вишку! Те же грабли что и при работе в Александрии! Никакой второй тайм! Все таки прав Был Лавруха! Лавруха не дурак! Респект Шарану за первую лигу, но его надо было поменять еще в начале сезона, а так... теперь эту кашу надо будет еще расхлебать! И похоже обе наши команды будут конкурентами в борьбе за выживание! А ЖАль!
Ответить
0
0
Кандрофос (Севастополь)
- Мысли о первой лиге не давят на команду? Ласково проситеме до ПЕРДИВА!!!
Ответить
0
0
VitoFirst (Львов)
Да уж, очередное поражение. Где та команда, которая была достойна еврокубков? :( Полтора тайма Карпаты переигрывали Таврию. А затем поплыли. Если вспомнить жуткий матч в Луганске, был равный первый тайм и погром во втором. Тенденция однако. Физически команда не готова, значит на сборах нежились на солнышке, а не тренировались. По персоналиям. Тлумак отыграл на своем уровне, вроде и не ошибался грубо, пару качественных сейвов выдал, но свои три гола пропустил. Гирский полностью провалил матч. Автогол и голый фланг при третьем голе - его, просто жуть. В той же мере Гирского, в коей и дыминского. Ведь нам не нужен на поле правый защитник национальной сборной Украины, правда, глубоко неуважаемый господин почетный президент? Да и в целом защита не зарулила, три гола дома это много. Даушвили хорошо играл, выжигал центр поля. Именно это и ждут от опорника. Но Шаран решил поменять Муртаза, по причине травмы, которой у грузина и не было. Это из пресс-конференции Шарана следует, грубая тренерская ошибка. Ксенз вышел на поле и пропал. Ткачук сыграл гораздо слабее, чем Даушвили. Эрик в целом был неплох, бил, пасовал остро. Кополовец много суетился, до сих пор перед глазами момент, когда он пожадничал, не вывел партнера на пустые ворота. Лукас тоже много суетился, но хоть гол забил. Касьян выдал не самый лучший матч, но тоже хоть гол забил. У Таврии двоякое впечатление оставил Кахриман. Когда он пропускал голы, сыграл весьма неуверенно. Но в других эпизодах неплохо выручал своих партнеров. Назаренко и Калиниченко круты, у них потрясающее взаимопонимание. В целом же Таврия не оставила мощного впечатления, за первые полтора тайма крымчане редко за центр поля переходили. Отдельно хочу наслать тысячу проклятий на головы мера Львова господина Садового, міськради, где большинство составляет националистическая ВО Свобода, "специалистов" из Национального Университета Львовская политехника и французких "специалистов" из фирмы "Луи Бергер". То есть творцам и вдохновителям транспортной системы города Львова. Добраться к стадиону и прочь от него невероятно тяжело. Вокруг стадиона как были руины, разруха и грязь, так и остались. На подходах почему-то много открытых канализационных люков. Турникеты, расчитанные на лилипутов, вызывают столпотворение на входе. Из позитива - замечательно подготовленый газон Львов-Арены. Карпаты потеряли то, что всегда их отличало от других команд - незгибаемый характер. У нас никогда не было суперзвезд в составе или громадного бюджета, но парни бились на поле. Сейчас погром от Зари, проигрыш дома от Таврии, ведя 2:0. Нет лидера, из старой гвардии на поле было всего ничего игроков. Тлумак вновь избран капитаном, но вратарь не может повести за собой полевых игроков. Милошевич и Ощипко. Игорь, конечно, сильно сдал. А ведь когда-то его и в национальную сборную вызывали, сейчас глянуть страшно. Ткачук был капитаном в Луганске, но он явно не лидер команды. Кополовец, много ошибается, он и раньше то был игроком замены. Вот и все, остальные все новички. Калейдоскоп ошибок президента, тренеров и игроков Карпат вызывают очередное поражение. На душе очень грустно. Оборона до конца чемпионата будет играть так отвратно, поскольку усилить ее некем. дыминский же глаголит об успешно проведенной трансферной политике. Болельщиков будет с каждым матчем все меньше...
Ответить
0
0
2tall4you (Corpus Christi, TX)
PaHa22 (Чернівці) 11.03.2012 21:32 Кубок Львівської області? до 12 років? з біатлону? серед жінок? :))) Потанцюємо на поминках "завжди вірних". :))) Якщо, чесно - немаю ні найменшого бажання продовжувати дальше цю дискусію, бо в ній немає сенсу. А місце, що ваше, що наше - побачимо по завершенні чемпіонату.
Ответить
0
0
МЯСНИК (Луганск)
Львов!Всё будет хорощо!
Ответить
0
0
PaHa22 (Чернівці)
2tall4you (Corpus Christi, TX) 11.03.2012 21:18 Сподівайтеся й далі, в першій лізі, там Вам місце. карпати ще нарулят... кубок .... будеш видіти..
Ответить
0
0
2tall4you (Corpus Christi, TX)
vazil (Северодонецк) 11.03.2012 21:22 Фу-у, стільки агресії. Та, я сама, бачу реальний стан речей - залишимося цього сезону в 1Л - буду радіти цьому. Є така приказка - "Не копай могилу ближньому свому, а то можеш у неї сам впасти."
Ответить
0
0
vazil (Северодонецк)
2tall4you (Corpus Christi, TX) 11.03.2012 21:18 Сподівайтеся й далі, в першій лізі, там Вам місце.
Ответить
0
0
2tall4you (Corpus Christi, TX)
Вибачайте, але не втрималася. :))) Як же ж, цікаво, почитати "завжди вірних" - до матчу і після матчу. Блін, та ви визначтеся - чи вірні чи ні, ось моя команда в повній ж0пі, та я жодного разу не лила бруду - на клуб, гравців чи тренерів. Сподіваюсь, що викарабкаємося звідти.
Ответить
0
0
vazil (Северодонецк)
Вона жде... щє трохи.
Ответить
0
0
поміркований_балєла (Львів-Київ-Іллічівсь)
Ось за що на Тлумака гнати? Цей матч він нормально відстояв, у жодному з голів його провини немає, а ще, принаймні двічі, рятував - по разу у кожному таймі. Так, Тлумак начудити вміє, але це - не про сьогоднішній матч. В про сьогоднішній - Гірський і Болохан начудили. Але вони ще мають шанси виправитися.
Ответить
0
0
з.я.в. (Львів)
Ласкаво просимо! Ласкаво просимо! Перша ліга щиро промовля!!!
Ответить
0
0
Jim Morisson (Харьков)
Молодцы Таврюши показали характер!
Ответить
0
0
2tall4you (Corpus Christi, TX)
Красиво, сімферопольці "мокнули" "Карпати". Після 2:0 думала, що ставка пролеліта, але "Таврія" - молодці, хоча б мені і 2:2 вистачило.
Ответить
0
0
bmwpower (Львов)
Друже, не потрібно загадувати наперед - кажуть сильно річ не вдячна. Посиди, вкотре послухай братів Гадюкіних, подумай... kvarcianerri (Луцьк) 11.03.2012 20:35 ------------------------------- считайте ето прогнозом. после матчей если буду неправ можно будет мне припомнить и обозвать "експертом"...
Ответить
0
0
diaigor (Львів)
Тренер повний нуль!!! гнати його пошвидше, це гра не команди премєр ліги, а середнячка першої ліги. Якби таврія не пропустила першої гри з металургом, то карпати сьогодні берега б не бачили... Ще шось виправдовується той шаран, ні тактики ні психології, фізично слабенькі...
Ответить
0
0
bmwpower (Львов)
я так и не понял как можно было продуть почти выиграшный матч!! kozakus (александрия) 11.03.2012 20:31 ------------------------------------- так как у Карпат игра не поставлена то ставка делалась на самоотдачу и настрой...в 1-м тайме все по плану... во 2-м "наелись" и физика тю-тю...низзя без физики прессинговать и носится все время... к самоотдаче надо бы добавить класс и мастерство (удержать 2-0)... а вот их то и нету...+ неудачные замены. виноват тренер. все вышесказанное он должен был сам понимать и искать контрмеры...
Ответить
0
0
Denise (Lviv)
Тлумак вже своє відіграв Karpaty_the_best (Lviv) 11.03.2012 20:17 _______________ 100% ,там ше мав бути гол коли Аді зіграв рукою..вставив би бошку замість руки..і то при тому шо Тлумак міг спокійно віддати пас прямо або тупо винести мяч...видно то вже не лікується.
Ответить
0
0
kvarcianerri (Луцьк)
если б не связка Буряк-Демяненко тяжело было б очки набирать ) bmwpower (Львов) 11.03.2012 19:57 ==============================================... Друже, не потрібно загадувати наперед - кажуть сильно річ не вдячна. Посиди, вкотре послухай братів Гадюкіних, подумай...
Ответить
0
0
bikr632002 (mississauga)
Karpaty_the_best (Lviv) 11.03.2012 20:17 Цілком згіден з комнтарем . Слухайте, кожна команда переживає не найкращі часи, хлопці, давайте підтримавувати її, давайте вірити та все буде добре. КАРППаааатииииииииииии!!!!!!!!!
Ответить
0
0
kozakus (александрия)
25.03.2012 ЧУ 24-й тур "Карпаты" - : - "Александрия" 3 14.04.2012 ЧУ 27-й тур "Карпаты" - : - "Волынь" 3 -------------------------- если б не связка Буряк-Демяненко тяжело было б очки набирать ) bmwpower (Львов) 11.03.2012 19:57 НУ НУ!))) бублик вам а не очки!!!!))) вернее два бублика на очки!)) я так и не понял как можно было продуть почти выиграшный матч!! КОРОЧЕ ТАВРИИ РЕСПЕКТ И УВАЖУХА!!!!))
Ответить
0
0
Вуйко зы Львова (Львов)
Шановні! Може вистарчить "гнати" на Димінського. Не вина Димінського.... Karpaty_the_best (Lviv) 11.03.2012 20:17 ----------------------------- Почерк Петра Петровича.... 100% .... ------------------- Чувачок,ТИ всіх ЗАДОВБАВ своїм ДЕБІЛІЗМОМ... НАХ...
Ответить
0
0
KB111111 (Львів)
Вже 2години на "Україні" горять прожектора-мабуть Шаран проводить додаткове тренування))).
Ответить
0
0
c2001cMX (Харьков)
Долго ждал этого момента. Привет Львовским тролям. ДА ЗДРАВСТВУЕТ ПЕР ДИВ!!!!!
Ответить
0
0
Ryaboy79 (Симферополь)
Двойственное чувство.Ожидал от любимой команды большего.Первый тайм-ужас.Как буд-то только встретились.Несыгранность страшная.Две-три передачи и потеря.Этот Нэ,зачем он вообще нужен?Сплошной брак при передачах.Во втором тайме Карпаты подсели физически.Калина-красава,вытянул команду на опыте.Отдельное спасибо Дамиру.Если бы не он,было бы 5-3.Болееем,ждем,верим.Спасибо за победу.
Ответить
0
0
Karpaty_the_best (Lviv)
Шановні! Може вистарчить "гнати" на Димінського. Не вина Димінського, що Кополовець з Лукасом запороли добрих 5 моментів. Димінський можливо зробив дурницю, що не продав Кополовця в Чорноморець за ті гроші, які за нього давали. Щодо дій команди. Тлумак черговий раз показав, що йому вже пора закінчувати з великим футболом. Нічим не кращий від Богатінова, але якщо Мартін ще може покращити свою гру, то Тлумак вже своє відіграв. Незнаю, хто додумався зробити його капітаном команди. Щодо захисту, то Мілошевич зіграв нормально, Болохан також ніби не дуже поров, Ощипко краще ніж в Луганську, а Гірський звичайно начудив, але це можна списати на брак досвіду. Півзахист зіграв також досить нерівно. Ткачук досить багато помилявся, Ерік досить пристойно, Дуашвілі непогано. Напад. Лукас зловживає індивідуальними діями, хоча гол забив, але стандарти думаю краще довірити Еріку. Касьян сподобався, але мало отримував передач. Кополовець, як на мене не рівень Карпат. Запоров разом з Лукасом багато перспективних атак. А гру Таврії фактично зробили Калініченко з Назаренком. І дуже сумно, що Карпати не взяли Калініченка минулого року. Думаю, що нам би він зараз дуже допоміг.
Ответить
0
0
Lemberg (Lviv)
А на вас не давят? Меня не давят. Уверен, что мы не вылетим, вы что, смеетесь? -------------------------------- Аналогічно (для тих хто знає звідки фраза): "Товарищ суддя, что Абрам не сволочь я извиняюсь" - сказав Мойша.
Ответить
0
0
Denise (Lviv)
Та ну!! не вірю... шо через мовний бар"єр наробив такої фігні...
Ответить
0
0
hau (Simferopol)
Семен Альтман, главный тренер «Таврии»: - Сложная игра для обеих команд в плане затрат физических и психических сил. Зрителям, может быть, и интересно. В первом тайме «Карпаты» играли лучше нас и реализовали моменты, предложили несвойственную нам игру. На это были свои причины. Мы выбились из игрового графика. Отмена матча очень сказалась на психическом состоянии наших футболистов. А во втором тайме мы играли в свой футбол. Может, «Карпаты» уже поверили, что дело сделано и сбавили в своей активности. Победа приятна, что добыта в такой трудной борьбе, когда складывалось все против тебя. Но ребята сумели переломать ход поединка и в награду им сегодняшняя победа. - Во втором тайме вы переломили себя психологически или что-то меняли конкретно в игре? - Психологически. Это было основное. Вы видели голы в наши ворота и это стечение обстоятельств. Наш план на игру себя оправдал, и во втором тайме принес результат. - Можно ли сказать, что благодаря стечению обстоятельств и вы забили? - Я имел ввиду, что человек поскользнулся, и нам забили второй гол. А в футболе все стечение обстоятельств. Можно было и проиграть, но главное – не потерять лицо. - Прокомментируйте свои замены? - Хотел усилить игру. Это плановые замены и на сборах их наигрывали. Замены, можно сказать, усилили игру. У заменяющих было больше запаса сил. Владимир ШАРАН, главный тренер «Карпат»: - Очень трудно комментировать такие матчи, когда команда в первом тайме полностью переигрывала соперника. Было много опасных моментов у ворот соперника. В перерыве было много эмоций в раздевалке – забили гол. Во втором тайме быстрый гол сначала придал сил нашим игрокам. Но из-за того, что Даушвили покинул поле – все сломалось. Ну и, конечно, повлиял 11-метровый, назначенный в наши ворота. А Даушвили говорит, что мог продолжать игру, но я услышал совсем другое. - А кто сказал, что Даушвили не может играть? - Проблема в том, что надо учить язык, хотя бы русский. А у нас много игроков до сих пор не знают языка. И получатся, что один говорит, что может играть, а другой – нет. Я бы никогда не менял опорного полузащитника в этой ситуации. Это не вина Даушвили, а в целом командная, и, в первую очередь, и моя. Надо было взять на себя, и смотреть, сможет ли он играть дальше. - Что можете сказать о психологическом состоянии команды. И в Луганске, и здесь команда сломалась после второго гола? - Это говорит о неуверенности. Все смотрят в турнирную таблицу, место команды, и это дает свой отпечаток. Надеялись, что эта победа придаст сил, в первую очередь психологических. - Мысли о первой лиге не давят на команду? - А на вас не давят? Меня не давят. Уверен, что мы не вылетим, вы что, смеетесь? Понимаю, что если бы команда отбивалась всю игру и проиграла. У нас в этой игре были и коллективный отбор мяча на половине поля соперника, и быстрые контратаки, индивидуальное мастерство. Все это было в первом тайме и в начале второго. Неужели такая команда может вылететь? Разве что в каждом матче будут назначать 11-метровые, тогда будет нам очень тяжело.
Ответить
0
0
Antropofag (Msto Leva)
Владимир ШАРАН, главный тренер «Карпат»: - Очень трудно комментировать такие матчи, когда команда в первом тайме полностью переигрывала соперника. Было много опасных моментов у ворот соперника. В перерыве было много эмоций в раздевалке – забили гол. Во втором тайме быстрый гол сначала придал сил нашим игрокам. Но из-за того, что Даушвили покинул поле – все сломалось. Ну и, конечно, повлиял 11-метровый, назначенный в наши ворота. А Даушвили говорит, что мог продолжать игру, но я услышал совсем другое. - А кто сказал, что Даушвили не может играть? - Проблема в том, что надо учить язык, хотя бы русский. А у нас много игроков до сих пор не знают языка. И получатся, что один говорит, что может играть, а другой – нет. Я бы никогда не менял опорного полузащитника в этой ситуации. Это не вина Даушвили, а в целом командная, и, в первую очередь, и моя. Надо было взять на себя, и смотреть, сможет ли он играть дальше. - Что можете сказать о психологическом состоянии команды. И в Луганске, и здесь команда сломалась после второго гола? - Это говорит о неуверенности. Все смотрят в турнирную таблицу, место команды, и это дает свой отпечаток. Надеялись, что эта победа придаст сил, в первую очередь психологических. - Мысли о первой лиге не давят на команду? - А на вас не давят? Меня не давят. Уверен, что мы не вылетим, вы что, смеетесь? Понимаю, что если бы команда отбивалась всю игру и проиграла. У нас в этой игре были и коллективный отбор мяча на половине поля соперника, и быстрые контратаки, индивидуальное мастерство. Все это было в первом тайме и в начале второго. Неужели такая команда может вылететь? Разве что в каждом матче будут назначать 11-метровые, тогда будет нам очень тяжело
Ответить
0
0
Lemberg (Lviv)
yuralviv2 (Florida) 11.03.2012 19:59 Якщо у Лозані затягнуть до літа з рішенням, то -9 зніматимуть з результату у першій лізі??? ;-)
Ответить
0
0
andrei.vinn (харьков)
Ну а про -9 що скажемо? yuralviv2 (Florida) 11.03.2012 19:59 Если будет -9,то учитывая что всё замутил Дыминский,получится что контрольный в первую лигу будет от него.Его болелы точно порвут.
Ответить
0
0
батя (луцк)
Шановні друзі! Давайте залишимо шукати причини проблем Карпат а краще зосередимося на підтримці команди до кінця. Якщо після гри з Олександрією і Оболоню не наберемо максимум 6 очків то прийдеться вивішувати банер-запитання для команди і керівництва в першу чергу у матчі Карпати-Металург Донецьк 7 квітня... Потрібні більш розумні і виважені дії. yuralviv2 (Florida) ----------------------------------------------- Вот это истинный болельщик, берите с него пример.
Ответить
0
0
Alexself (Львов)
yuralviv2 (Florida) 11.03.2012 19:59 -9 з нас якщо і будуть знімати то лише в новому сезоні не в ЦЬОМУ!!!
Ответить
0
0
докер (Мариуполь)
Крымчан с победой!!!!!
Ответить
0
0
батя (луцк)
War,9T (Львів) Я то как раз больше знаю от самих игроков, потому что общаюсь с ними. А деньги в чужих карманах считать не красиво они же не ворованые. Договариваться с любым игроком, следует по хорошему, а не давить на игрока, так делают в цивилизованных командах, Дыминский видимо этого не знает, лишая игрока участия в ЧЕ и работает "топором", а результат мы все видим. Не хочет игрок связыватя с Дыминским, это тоже 100% инфа. Вот тебе пример с Майконом в Волыни, хочет уехать в свой родной клуб и Демяненко понимает, что человек не будет выкладываться на все сто, так хоть на замену выходит а не сидит в дубле. Разницу улавливаешь, тренер и только тренер решает, а не Президент.Вот так вот, мой юный друг.
Ответить
0
0
Карпати the best (Львів)
Конфуцій (Львів) 11.03.2012 19:41 Повністтю згідний. Сам сидів на стадіоні і не міг зрозуміти ціеї заміни.
Ответить
0
0
240576 (Запорожье)
Чуваки, львовяне, да не спускайте вы собак на команду и тренера. Ведь игра то была сегодня. Уж точно на поражение не заслужили. С психологией проблемы, это да - пропустили первый и засуетились. А в Таврии как раз есть два красавчика Назар и Калина (сеньору Рамосу привет) которые этой суетой и воспользовались. Нужно терпения набраться. Все будет для Карат хорошо.
Ответить
0
0
yuralviv2 (Florida)
Lemberg (Lviv) 11.03.2012 19:56 Ну а про -9 що скажемо?
Ответить
0
0
ihor182 (Львів)
epic fale та WTF!!! це вся реакція, яка виникла в мене після матчу. і для цього є декілька причин: - початок матчу. коли його встигли змінити? спочатку я був свято переконаний, що матч почнеться в 16.00 год. про те, що матч почнеться на півгодини раніше я дізнався занадто пізно, тому запізнився на перші 15 хв. гри. до речі, на квитку не було зазначено час початку. - склад команди. воротар, захист і півзахист читався (в зв\'язку з вчорашнім складом молодіжки, ситуації з Федецьким та відсутністю здорової альтернативи). Кополовця я в старті не бачив (він в більшості гравець на заміну, підсилення), Касьян в центрі здивував. але цей склад вийшов і грав, і навіть перегравав Таврію. - гравці. Тлумак - як завжди (більшого не очікував, інколи навіть виручав, пеналька і автогол не його вина), Гірський - ще грати і грати (два з трьох голів на його вині - це забагато). Мілошевіч і Болохан - ну як так? недограли до кінця. так Болохан ще й гол мав можливість забити в першому таймі, але затримався... Ощипко - недопрацював як і вся оборона, але краще, значно краще ніж в Луганську... Даушвілі - на мою думку один з кращих на полі, свою позицію не програвав, боровся за м\'ячі. Ткачук - не вистачає стабільності щоб було достатньо, помилявся і провалювався. Ерік - доволі добре, боровся, старався, один з кращих в складі Карпат. Лукас - почав добре, але в другому таймі сильно підсів, почав помилятися, необхідно було міняти, але цього вчасно не зробили. Кополовець - йому не було альтернативи на позицію, тому і грав. місцями добре, частіше паскудно. Касьян - гол забив - добре, зіграв посередньо. не вистачає команді Худоб\'яка, Голодюка і Федецького. немає в команди лідера на полі, який в скрутний час може повести команду за собою, а іноді і самотужки вирішити долю моменту і всього матчу. на жаль саме цього в команді найбільше і бракує. - заміни. тут - цілковитий провал. як замість опорного півзахисника, який вигризав центр поля і стримував атаки суперника (доволі добре), випускати атакуючого півзахисника?! Ксьонз після виходу на поле розчинився, і відмітився лише двома моментами. з ним Карпати зіграли, фактично, в меншості. якщо і міняти Даушвілі - то треба було на Мартинюка. а так, фактично, оголили тили і понеслися вперед. решта замін гру не підсилили (Гладкий і Кінк). - Шаран. гру як тренер програв. і винен в цьому лише він, не зумівши по ходу матчу внести правильні корективи (заміни, контроль м\'яча). але звільняти його рано, адже це команду може загнати в ще більший ступор... - психологія. нехай гравці запишуться на прийом, щоб з ними провели якісь тренінги, бесіди. складається враження, що в команді не панує нормальна дружна атмосфера, немає спільної мети та бажання. - залишитися в еліті. не думав на початку сезону, що про таке доведеться думати. але... вірю що залишаться. але для цього треба брати "30" рятівних очок. а з ким: Металіст (виїзд) - не вірю, Олександрія (вдома) прямий суперник, просто необхідно, Оболонь (виїзд) - кров з носа необхідно перемагати, Металург (вдома) - вірю в краще, лиш би не повторилася ситуація з Таврією, Волинь (вдома) - лише перемога, Арсенал (виїзд) - будемо реалістами - і очко за радість в цьому матчі, Кривбас (вдома) - занадто невідомо в якому стані команди підійдуть до цього матчу, Дніпро (виїзд) - понадіємося на нефарт Рамоса? 8 матчів, 4 вдома, і у всіх треба перемагати. це не стимул - це необхідність. ну і перемога над Оболоню - і ми врятовані... і на кінець: гра програна, рахунок на табло, і це вже нічого не змінить. але вірю в команду (це все, що мені залишається)...
Ответить
0
0
Antropofag (Msto Leva)
Пармалат (Львiв) 11.03.2012 19:47 Крім воротаря були всі. Тільки все це було втрачено через жлобовату політику клуба. Не хотів Димінський вкладувати бабло в Кожанова, Кузнєцова, Федецького і Кошіча. От маєм на виході результат.
Ответить
0
0
bmwpower (Львов)
25.03.2012 ЧУ 24-й тур "Карпаты" - : - "Александрия" 3 14.04.2012 ЧУ 27-й тур "Карпаты" - : - "Волынь" 3 -------------------------- если б не связка Буряк-Демяненко тяжело было б очки набирать )
Ответить
0
0
Lemberg (Lviv)
yuralviv2 (Florida) 11.03.2012 19:51 Максимум 8 очок з можливих 24. Явно недостатньо. Маркевич не подарує, Оболонь 31.03. не віддасть, тут гра за 6 очок.
Ответить
0
0
yuralviv2 (Florida)
Шановні друзі! Давайте залишимо шукати причини проблем Карпат а краще зосередимося на підтримці команди до кінця. Якщо після гри з Олександрією і Оболоню не наберемо максимум 6 очків то прийдеться вивішувати банер-запитання для команди і керівництва в першу чергу у матчі Карпати-Металург Донецьк 7 квітня... Потрібні більш розумні і виважені дії.
Ответить
0
0
ман-сити (Манчестер)
yuralviv2 (Florida) 11.03.2012 19:51 если повезет,то с кривбассом и днепром,на данный момент вполне реально,они мертвые.
Ответить
0
0
bmwpower (Львов)
yuralviv2 (Florida) 11.03.2012 19:51 25.03.2012 ЧУ 24-й тур "Карпаты" - : - "Александрия" 3 31.03.2012 ЧУ 25-й тур "Оболонь" - : - "Карпаты" 1 14.04.2012 ЧУ 27-й тур "Карпаты" - : - "Волынь" 3 03.05.2012 ЧУ 29-й тур "Карпаты" - : - "Кривбасс" 3 все норм )
Ответить
0
0
Lemberg (Lviv)
Пармалат (Львiв) 11.03.2012 19:47 Правий захисник у дублі...
Ответить
0
0
yuralviv2 (Florida)
19.03.2012 ЧУ 23-й тур "Металлист" - : - "Карпаты" 25.03.2012 ЧУ 24-й тур "Карпаты" - : - "Александрия" 31.03.2012 ЧУ 25-й тур "Оболонь" - : - "Карпаты" 07.04.2012 ЧУ 26-й тур "Карпаты" - : - "Металлург" 14.04.2012 ЧУ 27-й тур "Карпаты" - : - "Волынь" 21.04.2012 ЧУ 28-й тур "Арсенал" - : - "Карпаты" 03.05.2012 ЧУ 29-й тур "Карпаты" - : - "Кривбасс" 10.05.2012 ЧУ 30-й тур "Днепр" - : - "Карпаты" матчі що залишилося... Де наберем очки щоб гарантувати місце не нижче 14???
Ответить
0
0
Antropofag (Msto Leva)
Конфуцій (Львів) 11.03.2012 19:41 Наскільки я зрозумів у Дуашвілі мікротравма. viajador (Lutsk) 11.03.2012 19:30 Ти нічим від них не відрізняєшся, намагаючись образити всіх львівян, а не тільки бидлофанів(на твою думку).
Ответить
0
0
ман-сити (Манчестер)
пердив все ближе.
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Трансферна політика вдала за словами Димінського...де є воротар? де є 2 центральні захиники? де є тренер? де є правий захиник? де є опорники? де є нормальний центральний нападаючий? де є характер команди?
Ответить
0
0
Дімідрол (Львів)
Дуже поважаю Таврію, але Карпати сьогодні заслуговували на перемогу. Хоча самі винні...пропустивши перший гол, сіли в оборону і грали на утримання. А Таврія показала характер. Бажаю успіхів у наступних матчах!
Ответить
0
0
Real fan (Kharkov City)
Симферополь с победой!
Ответить
0
0
yaspas74 (тернопіль)
Прекрасна атмосфера.Чудовий газон.Класна картинка. Віддані вболівальники.Всьому цьому нажаль поки зовсім нова команда з новим тренером не відповідають. А причина чому створена класна команда повністю розлетілась треба шукати в середині клубу. Львів заслуговує на команду яка має боротись за найвищі місця.
Ответить
0
0
Конфуцій (Львів)
Заміна ключового опорнка Даушвілі за рахунку 2-0, при тому що Ткачука не видно вже другий матч,на хз якого амплуа Ксьонза - це жесть. Кажуть, цим ходом вже зацікавився сам Фергюсон! Шарана у відставку негайно!!! Карпати - не його рівень! У відставку !!!!!
Ответить
0
0
War,9T (Львів)
батя (луцк) 11.03.2012 19:29 А я б посоветовал тебе и всем кто вспоминает "великого стратега" с сигарой, не говорить и том чего не знаете, просто начитаться прессы и судить о президенте нельзя, там все не так просто как вы пишите - типа меняйте президента, ху....й президент у Карпат и тд - не скажу что он во всем прав, но не так как говорят и пишут!!! Если какие то игроки не могут нажратся баблом и лапают звезду, то пускай сидят в дублях! - это инфа 100%!
Ответить
0
0
vazil (Северодонецк)
Перша ліга чекає
Ответить
0
0
батя (луцк)
Искренне жаль Шарана.И обвинять его не стоит.
Ответить
0
0
BILL132 (Chicago)
Як і кожна сфера діяльності---футбол--це бизнес-----і свиняче відношення керівництва Карпат до свого бизнесу приносить відповідні результати-----
Ответить
0
0
viajador (Lutsk)
Карпати the best (Львів) 11.03.2012 19:26 ==============================================... Дуже добре пам`ятаю зневажливу поведінку ваших бидлофанів у Луцьку рік тому.
Ответить
0
0
батя (луцк)
Я советую болельщикам Карпат успокоится. Результат закономерный, как я уже говорил раньше, пришло много новых игроков, связки ещё не налажены, по этому и такая неровная и нервная игра. Нормальной игры, можно ожидать, не раньше чем через год... .Сейчас нужно думать о результате, а для этого нужны старые схемы, с добавлением новых исполнителей, которых приобрели( хотя я не увидел такого уж удачного приобретения) Но бороться нужно, можно было уже потихоньку задействовать и Федецкого, но видимо Дыминский имеет большое желание добить игрока в дубле до конца срока аренды, так и не воспользовавшись опытным игроком, а зря.Обидно будет если такая самобытная команда как Карпаты не сможет закрепится в ПЛ. Но вера умирает последней, ещё ничего не потеряно, а болельщики должны команду поддержать, в этот трудный период. РС. не нужно вспоминать о Кононове, время уже ушло, и всё начинается с начала. А ведь всё могло быть и по другому, если бы не "великий стратег" с сигарой...
Ответить
0
0
War,9T (Львів)
hec (Луганск) 11.03.2012 18:33 На счет Зари я не спорю програли по делу, а вот Таврии нет, реально Карпаты играли лучше, а Таврия реализувала то что имела, и не здалась им за єто респект!!!
Ответить
0
0
RuanDeHamos (Донецк)
sanuhak (Odessa) мастерство в карман не спрячешь!))
Ответить
0
0
Карпати the best (Львів)
viajador (Lutsk) 11.03.2012 19:18 Ти справді щирий українець.
Ответить
0
0
War,9T (Львів)
hec (Луганск) 11.03.2012 18:33 Матч смотрел на стадионе и поверь очень внемательно, как всегда!!! В реале намного лучше смотреть, чем по телику, потому я хорошо видел как Карпаты и как Таврия играли, как перемещались игроки как открывались и тд! А вы мне напишите пожалуйста в чем я не прав из того что написано выше?! А то у меня складывается мнения что вы просто из за того что ненавидите команду или город, или сами не смотрели, пишите так - "Таврия забила и могла ещё забить и не один. То же и Заря - могли ь ещё четыре-пять отгружать в кошелку Карпат." - это когда же?
Ответить
0
0
ReLa (Одесса)
А кто то с Таврийцев говорил - Альтман гавно и все такое - нет ребята когда он был в Черноморце мы занимали бронзу не отпускали ни КИЕВ ни Шахту !!! ( Карпаты за подбором игроков сильны - нет динамики - дело видно внутри клуба и не в новом тренере . Таврию с Успехом - Карпатам же набраться терпения !
Ответить
0
0
viajador (Lutsk)
Кримчани, ДЯКУЄМО, за піднятий настрій! )
Ответить
0
0
sanuhak (Odessa)
moderator 11.03.2012 19:11 -респект!!! А Калина красиво нырнул )))спец!!!
Ответить
0
0
RuanDeHamos (Донецк)
С Победой, Крым! прощай,ferguson (odessa)
Ответить
0
0
S.K. (Харьков)
soccer-lviv (львов) 11.03.2012 18:42 Ты найди сначала в своём регионе альтернативу Дыму, чтоб человек свои миллионы на ветер выбрасывал без всякой в ответ благодарности. Я знаю о чём говорю. У нас, пока не появился Ярославский, Металл был в полной ж..пе. Так что надо ценить то, что имеете, и поддерживать свою команду, в том числе и её кормильца. А уйдёт Дыминский - получите второй ФК Львов.
Ответить
0
0
xamatul (Odessa)
Таврия красава с победой. Альтману респект.
Ответить
0
0
Antropofag (Msto Leva)
bob19 (Vinnytsya) 11.03.2012 19:03 травмований, як і Голодюк.
Ответить
0
0
moderator
ferguson (odessa) 11.03.2012 18:46 Заблокирован. Надолго...
Ответить
0
0
ferguson (odessa)
antopofag(msto reva) Не понимаю я по телячьи.)))
Ответить
0
0
bob19 (Vinnytsya)
дохлий номер, а де Худобяк?
Ответить
0
0
Кристальдо1 (Сумы)
ferguson (odessa) Не надоело клоуном подрабатывать?
Ответить
0
0
Antropofag (Msto Leva)
ferguson (odessa) 11.03.2012 18:56 А я побажаю, щоб ти в житті за свій троллінг колись поплатився. Все колись вилазить боком.
Ответить
0
0
kazna (Луганск)
А че никто не кричит о сливе? Или сливают только Луганску?
Ответить
0
0
ferguson (odessa)
желаю всем болелам калпат всегда прекрасного настроения ,как сегодня после матча!!!)))
Ответить
0
0
Карпати the best (Львів)
Тепер чекаю на відео-вибачення стоячи на колінах, бо судячи з сьогоднішньої гри попередні вибачення вони навіть не читали.
Ответить
0
0
Карпати the best (Львів)
Тільки зі стадіону. Настрій прекрасний. Слава богу не 1-5.Вова не мучся, подавай у відставку, бери свого священника(того що Ксьондз) і, як кажуть "старші брати", вас ждут великие дела.
Ответить
0
0
Denise (Lviv)
hec (Луганск) 11.03.2012 18:44 ______ Бігом реагуєш...але шось ти пізно матч вже закінчився давно..ну та ладно.. троль на здоров"я..нічка довга тут ше корму буде багато..
Ответить
0
0
ferguson (odessa)
для soccer-iviv кал-паты бренд?Не смешите мои носки!!!)))
Ответить
0
0
Antropofag (Msto Leva)
Кристальдо1 (Сумы) 11.03.2012 18:29 Якщо кожен сезон віддавати основного центрального захисника, то стабільності не буде ніколи. Бажажиц не рівень Карпат. Тому зараз є Болохан і Мілошевіч. Та сама історія з Тубічом...Награвали в ЛЄ і продали. Це не діло. Не кажучи вже про відсутність висококласного голкіпера. soccer-lviv (львов) 11.03.2012 18:36 Я б не винив Шарана, йому також потрібен час. Тому не треба було в ризикованій ситуації щось міняти. Або Кучеров, або повертати Кононова. Захотіли Шарана...
Ответить
0
0
hec (Луганск)
Denise (Lviv) 11.03.2012 18:43 По сабжу поста есть что сказать? Если нет, то свободен.
Ответить
0
0
Кристальдо1 (Сумы)
soccer-lviv (львов) Добре,кого б ти поставив у захисті якщо був тренером?
Ответить
0
0
Denise (Lviv)
hec (Луганск) 11.03.2012 18:33 __________ Прийшов сюда тролити?! твої висновки я читав вчора по матчу Шахтар-Іліч ...троль на здоров"я...
Ответить
0
0
soccer-lviv (львов)
S.K. (Харьков) Харків,ну а ви чого.Я щиро радий що у вас є Ярік,тіштеся.Да крім Дима нема нікого,але дивитись і мовчати не можна,клуб створив не він,Карпати стали брендом задовго до нього,і вболівальники мусять заставити його з цим рахуватися
Ответить
0
0
kos1k (Chernigov)
честно, а игра понравилась.
Ответить
0
0
ferguson (odessa)
Поздравляю кал-паты с очередной блестящей "попедой"МОЛОДЦЫ!!!!!
Ответить
0
0
BigGar (Луганск)
в Луганске сгорели во втором тайме ... вот опять та же песня .. видимо у команды реальные проблемы с "физухой" .. на 60 минут хватает и ага!
Ответить
0
0
soccer-lviv (львов)
Кристальдо1 (Сумы) Нічого він не стабілізує.Тепер зрозуміло,що його рівень-перша ліга.Тренер повинен реагувати на подііна полі(адекватно)а те,що він робить-це дибілізм.Я вважаю,що ці гравці,які навідь зараз є в обоймі,здатні грати на пристойному рівні,але для цього потрібен тренер,а не теля
Ответить
0
0
hec (Луганск)
War,9T (Львів) 11.03.2012 18:27 Вы матч то хоть смотрели? Так пишете, как будто Карпаты феерили, но не фарт, а "Таврия" - УГ и реализовала всё что создала. Я такой же бред после Зари читал в исполнении поклонников Карпат. Таврия забила и могла ещё забить и не один. То же и Заря - могли ь ещё четыре-пять отгружать в кошелку Карпат.
Ответить
0
0
тутти-10 (полтава)
Підтримка вболівальників - супер! А це ще ж не повний стадіон. Львівські фани будь ласка приїжжайте до Донецька влітку підтримати збірну. І харківяни теж. Без вас донеччани (не в образу) не впораються.
Ответить
0
0
S.K. (Харьков)
ДИМІНСЬКИЙ!.............................. ......................................... І НЕ ДАЙ БОЖЕ МИ ЦЕЙ ЮВІЛЕЙ ЗУСТРІНЕМО В ПЕРДИВІ. soccer-lviv (львов) 11.03.2012 18:16 И шо буде? Ты будешь финансировать команду вместо Дыминского?
Ответить
0
0
dale (Донецк)
В команде нет стрежня, хотя кто виноват Дыму, что он своими руками его ломает... Кто следующий на скандал?
Ответить
0
0
Carabas (Palermo)
Львов жалко... Только почему болелы так относятся к своей команде?! Таврию с победой!
Ответить
0
0
Кристальдо1 (Сумы)
soccer-lviv (львов) не розумію чого ти про мене такої поганої думки Захисну ланку Карпат розвалив П.Димінський Федецький і Борха Шаран стабілізує захист потрібно почекати
Ответить
0
0
S.K. (Харьков)
Крым рулит! Карпаты - первая лига.
Ответить
0
0
War,9T (Львів)
Приблизно 55 хв ми просто суперово грали у Таврії навіть толькового удару не було, були моменти могли забивати більше і вирішувати долю матчу але... Ксьондз затупив був супер шанс, Кополовець обігравши двох перетримав мяч це ппц - обідно до неможливості!!! Позиція Федецького як прохідний двір Гірський два гола привіз, чого він поліз вперед в моменті з третім мячем? В нападі по флангу теж ні прострілити, ні віддати пас... Гірші в складі Карпат це Гірський і Ткачук(як теж вічно чекав поки мяч йому в ноги дадуть) Добре зіграли Ерік, Лукас, Даушвіллі! Що сказати про Таврію - взагалі нічого не показала в 1 таймі, в другому чуть гра налагодилась, атакували непогано, великий плюс що не склали рук і грали до кінця, за волю до перемогои 5, крім того фактично все що створили реалізували, на відмінно від Карпат! PS Я хз що з командою...
Ответить
0
0
тутти-10 (полтава)
Дуже прикро за Карпати.
Ответить
0
0
Antropofag (Msto Leva)
Цього слід було чекати. Моментами команда не погано грає, але видно, що гравців, які пішли немає ким замінити. Був би Кузнєцов, Федецький і Кожанов були б зовсім інші результати. Борху віддали в оренду і замінили Болоханом)))? Отримуйте. Гірський замість Федецького - будь-ласка розплачуйтесь. Тлумак безперспективний, росту професійного так і немає, виручає дуже рідко. Гравці були хороші, тренер був хороший - не хотів Димінський простого життя, хай отримує те, що є.
Ответить
0
0
Західний вітер (Львів)
Шарана в топку
Ответить
0
0
soccer-lviv (львов)
Кристальдо1 (Сумы) Я давно слідкую за твоіми постами,хочеш побачити КЛ в пердиві.НЕ ДОЧЕКАЄШСЯ
Ответить
0
0
soccer-lviv (львов)
А всім цим малолеткам,які кричали,треба награвати Гірського,і іншу молодь,ну що награли,гнати всіх іх в шию,кордуплики,які і життя то не бачили,я вважаю,не трансфери погані,а тренер нулячий,без поняття,як спасати матч.
Ответить
0
0
fizryk (Alexandria)
ХАХХАХАХАХА
Ответить
0
0
Кристальдо1 (Сумы)
soccer-lviv (львов) Якщо звільнять Шарана це буде велика помилка
Ответить
0
0
corefan (Горловка)
Пармалат(Львiв) 17:50 Захисники в дублi форму пiдтримують.
Ответить
0
0
ора-рясна львів (львів)
Вина за пораску повністю на Шарані,що він хотів довести коли міняв опорного півзахисника на атакувального (якщо він атакувальний)? Шаран повинен піти у відставку сам !!!
Ответить
0
0
soccer-lviv (львов)
ДИМІНСЬКИЙ!ЖЕНИ ШАРАНА,ВЕРНИ КУЧЕРОВА,А ЩЕ ЛІПШЕ,ЗАЛИШ СВІЙ ГОНОР,І ПЕРЕПРОСИСЯ І ВЕРНИ КОНАНА І ФЕДЕЦЬКОГО,ТОДІ ЛІТОМ ВІЗЬМИ КОЖАНА,І ЯКЩО ЗАЛИШИШ ТОДІ КЛУБ В ВИШЦІ,МОЖЛИВО МИ ТЕБЕ І ПРОБАЧИМО ЗА ЦЮ ДУРНУВАТУ ПОЛІТИКУ.НА НОСІ 50 РОКІВ КАРПАТАМ,І НЕ ДАЙ БОЖЕ МИ ЦЕЙ ЮВІЛЕЙ ЗУСТРІНЕМО В ПЕРДИВІ.
Ответить
0
0
Алекс-666 (Запорожье)
Да, всё правильно. Такой сраной команде Федецкий ни к чему.
Ответить
0
0
футурама81 (Львів)
Димінський дозволить Фєдецькому грати!!! golka (donezk) 11.03.2012 18:12 ти Дима погано знаєш:)
Ответить
0
0
Кристальдо1 (Сумы)
Опять критиканы Альтмана и Селюка обка...сь
Ответить
0
0
golka (donezk)
Гірський повністю провалює вже дру гру підряд,два голи на його совісті.Може хоть після цієі поразки,Димінський дозволить Фєдецькому грати!!!
Ответить
0
0
Oleh_Lviv (Львів)
Повністю адекватний коментатор! ви на шарафудінова послухайте коли шахта грає =)
Ответить
0
0
Г.Р.Е.К. (Кировоград)
*** Забей Карпаты те моменты, которые они имели, и не было б того гемороя во 2 тайме!!! Да, защита у Карпат конечно не ахти, но реализовывать моменты нужно!!! Ксёнз вообще не усилил игру!.. Да, Шарану сочуствую, тяжко будет ему!
Ответить
0
0
bogoslov (lviv)
На слідуючий рік =Карпати=будуть фіналістом Ліги Чемпіонів Перемишлянського р-ну,нехай не ображаються на мене жителі Перемишлян.Вони заслуговують дивитися щось краще.А взагалі то за таку гру морду б;ють!А наш М.Кополовець бігав так,як без я...ць!
Ответить
0
0
канапатый (Евпатория)
1.03.2012 18:04 Ты реально считаешь,что сегодняшний комментатор не болел за Карпаты? ArmFan (Simferopol) на 2+2 всегда все в более менее приличных рамках, в отличие от продонецкого тк футбол
Ответить
0
0
таврия19752009 (симферополь)
и вы еще не выпускаете Федетского((
Ответить
0
0
ArmFan (Simferopol)
канапатый (Евпатория) 11.03.2012 18:04 Ты реально считаешь,что сегодняшний комментатор не болел за Карпаты?
Ответить
0
0
канапатый (Евпатория)
евпатория-ты слушай КОМ!!!!!!а потом спрашивай-а взял от туда где своими!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ушами слышал. barakuda fan beer (симферополь) посмотри завтра в записи без эмоций и извинись...
Ответить
0
0
spinogryz (Симферополь)
Таврию с волевой победой! А вообще по игре скорее не столько Таврия выиграла, сколько Карпаты проиграли. Ну а у нас шанс побороться за ЛЕ, главное поле сделайте.
Ответить
0
0
Dneprfan (Dnipropetrovsk)
Да,сюжет захватывающий.Заодно очередной ответ всем тем,кто считал,что Назаренко с Калиниченко одновременно на поле играть не могут
Ответить
0
0
мы из Одессы (Одесса)
Большой привет из Одессы КОПОЛОВЦУ (практически ЧО сыкономили денег)
Ответить
0
0
barakuda fan beer (симферополь)
евпатория-ты слушай КОМ!!!!!!а потом спрашивай-а взял от туда где своими!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ушами слышал.
Ответить
0
0
таврия19752009 (симферополь)
Как играли три игрока так и играют Калина ,Шиндлер и Назар.Если бы не эти три играли бы в первой лиги.Ноесли еще их летом выгонят скажут они не соответствую уровню Таврии ,то первая лига здрасте Самая смешное что эти трое играли бы и без тренера вообще.
Ответить
0
0
Вуйко зы Львова (Львов)
Гру зробили "на опиті" Назаренко і Каліна...майже ходячи пішком... А Карпати ...!!! А Карпати-Пішли спати.(вірш)/// Неприємно вражають "великі, перестрашені ОЧІ " в Кополовця, Тлумака...і так дальше. /// Нах з КАРПАТ Димінського...можна десь подіти Шарана...віддати по сільських командах груль вроді Кополовця... вернути Кононова - і тоді (може) буде все ОК... ------------------------------ P/s....на замітку Блохіну -- НАЗАР повинен грати в збірній !!! Однозначно ! І не "не заміну"... P/s///Димінському - "фрайерок, ти вже всіх "достав" своїм випендрьожом. Будь простішим і з гравцями, і з тренерами, і з ЛЬВІВЯНАМИ. Бо поїдеж "на родіну", в Кривбасс...НАХ...
Ответить
0
0
футурама81 (Львів)
коментатор дійсно міг би трохи об\'єктивнішим бути.
Ответить
0
0
Denise (Lviv)
Конфуцій (Львів) 11.03.2012 17:56 __________ Буде після Металіста..думаю..якщо накидають 3-4 голи
Ответить
0
0
ika (Львів)
Команда Карпати на чолі з В.Шараном готують текст нових вибачень. Карпати !!!не можна так піжонитись після 2-0, не можна. Вітаю Сімферополь з перемогою !
Ответить
0
0
Anatoli4 (Луцьк)
Порадували!Зіграли Ще гірше волиняк
Ответить
0
0
AlexBomba (Lugansk)
С волевой победой крымчан! Ура!
Ответить
0
0
Конфуцій (Львів)
Шарана у відставку! Пропоную висловитися на цю тему, в т.ч. на оф. сайті.
Ответить
0
0
mihail1207 (Красный Луч)
после 2:0 выключил, а тут такое пропустил)
Ответить
0
0
Mehmet Aurelio (Луганск)
Мда, если после 1-го матча с Зарей я еще сомневался в целесообразности возвращения Кучерова - то теперь вижу в этом реальную необходимость. Вопрос: зачем было снимать тренера, реально улучшившего игру Карпат, после неудачного старта Кононова? Привет Петру Петровичу...
Ответить
0
0
Hamyo (Львів)
Народ! Можливо це розплата за два файних сезона? (( ps:Хто душу продав?))
Ответить
0
0
канапатый (Евпатория)
barakuda fan beer (симферополь) где ты увидел? все там нормально было, ровно 50 на 50, и матч кубка у меня в записи есть там тоже все в ажуре.
Ответить
0
0
Папа Крымский (Симферополь-Донецк)
всётаки нас крымчан не любят в Украине и в Россие тоже!!! barakuda fan beer (симферополь) 11.03.2012 17:50 Во-первых с чего взял, во-вторых даже если и так - НАЧХАТЬ!!!
Ответить
0
0
Denise (Lviv)
barakuda fan beer (симферополь) 11.03.2012 17:50 ____________ ну так він же зі Львова... і так ше стримувався.. шом матом в ефірі не покласти...
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Чудова гра... Немає слів...немає слів...де ті трансфери про які Димінський хвалився?!? а де захисники взагалі...
Ответить
0
0
Blacksea (Одесса)
Бывает........
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Чудова гра... Немає слів...немає слів...де ті трансфери про які Димінський хвалився?!? а де захисники взагалі...
Ответить
0
0
barakuda fan beer (симферополь)
ребят!всё хорошо-но коментатор явно болел за карпаты!!!!!!!так не льзя!!!! кто не верит посмотрите первые два глола-и послушайте!!! а хотя я был в харькове когда мы взяли кубок и тоже самое!!!всётаки нас крымчан не любят в Украине и в Россие тоже!!!
Ответить
0
0
нееж2 (jerusalem)
игра в запасе??? wsx (херсон) 11.03.2012 17:42 ага,0-3 с донецком,который металлург!
Ответить
0
0
severiamus (Львів)
2 гола імені Степана Гірського. Повністю провалив матч. Провал №2 - Михайло Кополовець. За момент з Касьяном я б його ... власними руками. Скільки ігор треба провалити безголовому Кополовцю, щоб його накінець продали на 3 букви??? Провал №3 - Володимир Шаран. Що б там не відбувалось в деталях, УСЯ відповідальність за цей результат лежить на Шарані. ВИСНОВОК: КАРПАТИ НЕ ЗАСЛУГОВУЮТЬ НА ЦИХ ВБОЛІВАЛЬНИКІВ, НА ЦЕЙ СТАДІОН, НА ЦЕ МІСТО.
Ответить
0
0
thorn698 (Lugansk)
Впервые в жизни так болел всей душой за Таврию и она не подвела!
Ответить
0
0
odesss (Brooklyn)
Петре Петровичу, нехай Болохан, Кополовець, Ощипко і Гірський розкажуть Шарану, що вони роблять в команді? Потім нехай Шаран розповість вам, що в команді робить він. А потім ви розкажіть нам, що ви робите в Карпатах. Конфуцій (Львів) ====================================== Да, вопросов много... Надо как-то решать.
Ответить
0
0
Denise (Lviv)
поразка - повністю тренерська. заміна даушвіллі на ксьонза при 2:0 - це феєрично!!! dyvnyi dyvak (Львів) 11.03.2012 17:32 ______ 100% та виграй ту одну психологічну гру і їдь в Харків і там експериментуй з Ксьондзами - там гірше не буде...баран той Шаран..
Ответить
0
0
дзеня (Талнах)
Фольксваген -шаран повинен піти у відставку--"НОС" і Кучеров нехай дотягнуть команду--і реорганізаціюпт рібно робити-- тактика італійська потрібна із міцним захистом--
Ответить
0
0
Вуйко зы Львова (Львов)
Гру зробили "на опиті" Назаренко і Каліна...майже ходячи пішком... А Карпати ...!!! А Карпати-Пішли спати.(вірш)/// Неприємно вражають "великі, перестрашені ОЧІ " в Кополовця, Тлумака...і так дальше. /// Нах з КАРПАТ Димінського...можна десь подіти Шарана...віддати по сільських командах груль вроді Кополовця... вернути Кононова - і тоді (може) буде все ОК...
Ответить
0
0
wsx (херсон)
игра в запасе???
Ответить
0
0
SC-Tavria (Симферополь)
Игру выиграли 4 человека: Кахриман, Калиниченко, Назаренко и Бусаиди. Практически все зимние приобретения ничего не показали. Самое угнетающее впечатление оставил Не (судя по видео со сборов он там играл также). Кто-нибудь запомнил от него хоть одно конструктивное действие? И вот этому футболисту Любенович проиграл борьбу за основу? Смешно...
Ответить
0
0
borchik82 (Днепропетровск)
Респект Калине и Назару !!!!!!!!!В Украине тоже есть свои Гиггз и Скоулз,жаль только в Симфе они,а не в Днепре!!!!!!!!
Ответить
0
0
Ой (Симферополь)
Да... после первого тайма, когда ТС полностью проиграла центр, а после второго гола не верилось даже в ничью. Но, забегали, Ади не зря заменили, Фещук был хорош, лучше Ади. И после пенальти совсем встрепенулись. Ежели седня Заря выиграет, то... КЛ сложно будет. А, вообще, обе команды не очень играли. КЛ Лукас - хорош, Эрик - так себе. Тренер, безусловно ошибся с заменой Ксенза. Лучше бы Гладкого раньше выпустил.
Ответить
0
0
TuTo (Lugansk)
Вот так и отыгралась Таврия! :)
Ответить
0
0
Octavia (Warsaw)
Так забавно читать комментарии симферопольских болельщиков)))) Ещё после первого тайма и явно после второго гола вы там проклинали всех и всё)))) А теперь такие герои прям ппц))))
Ответить
0
0
anatol992 (Александрия)
Шаран идёт по пути Скиббе? У того в Герте был абсолютный результат.
Ответить
0
0
дзеня (Талнах)
як на мене - аналізуючи тактичну позицію "Карпат"--головне що їх губить--нема хорошого захисту-- і нема гнучкої тактики-- перемагають 2-0=== і невміють "засушити" гру- перейти на утримання рахунку не атаками а міцними півзахисниками-- а все це привив Кононов-- на певному етапі воно давало плоди-- зараз лише негатив--
Ответить
0
0
Survivor (Одесса)
Карпаты не вылетят. У них из всех аутсайдеров самый нормальный календарь.
Ответить
0
0
bogrus (Суми)
.... просто нет слов....и обидно за Карпаты, что развалили такую команду...
Ответить
0
0
mazazuza (kiev)
Дым это тебе за Федецкого
Ответить
0
0
Вован Одессит (Одесса)
shved (Lutsk) 11.03.2012 17:34 +1
Ответить
0
0
bogrus (Суми)
Если не смогли Таврию никакую переиграть, то очем дальше можно разговаривать - в первую лигу
Ответить
0
0
krimeano (Симферополь)
ArmFan (Simferopol) 11.03.2012 17:35 рановато ты про плюс игру
Ответить
0
0
krimeano (Симферополь)
блин выключил телик после первого тайма (
Ответить
0
0
Конфуцій (Львів)
Петре Петровичу, нехай Болохан, Кополовець, Ощипко і Гірський розкажуть Шарану, що вони роблять в команді? Потім нехай Шаран розповість вам, що в команді робить він. А потім ви розкажіть нам, що ви робите в Карпатах.
Ответить
0
0
bogrus (Суми)
просто писец, Карпатам с такой игрой в первую лигу - там им место
Ответить
0
0
ArmFan (Simferopol)
круто,мы уже пятые,плюс игра в запасе)
Ответить
0
0
Roman_Sh (Кременчуг)
очередной привет Днепру отдали Калиниченко и Назаренко, купили Боатенга и Джулиано...
Ответить
0
0
Hebb_777 (Черкассы)
Сколько еще интересно Кахриман, Назар и Калина будут всю Таврию за собой волочить?
Ответить
0
0
shved (Lutsk)
Карпати геть в першу лігу!!! Ви ні нам, ні іншим непотрібні. Дворова команда з дірявим захистом!
Ответить
0
0
barakuda fan beer (симферополь)
пооооооооооооооооооообеееееееееееееедааааааааааа и всё этим сказано-скажите спс за то что не забил шиндер головой четвёртый мячь!!!!!!!!!!!
Ответить
0
0
Kela (Odessa)
Карпаты никакие, играли прилично первые 30 минут, и это на фоне разобранной Таврии, которая играла свою первую официальную игру, ещё и на чужом поде, и вполне понятно что игроки нервничали... Видно что Таврюха ещё сырая, но через пару игр должны сыграться... Респект крымчанам что не опустили руки, а собрались и довели игру до логической победы.
Ответить
0
0
bogoslov (lviv)
Маркевич-забери Еріка!Вівці-Пустомити-толока!Невже ніхто не прочитав мій коментар після =Зорі=.А шкода!Димінського,Гірського і решту =лукасів= на трансфер.А взагалі то не місце такій =бестолочи= в лізі,а навіть і в першій!
Ответить
0
0
Soloma (L'viv)
Duzhe shkoda...
Ответить
0
0
Henrik Larson (Uzhhorod)
Игрокам Карпат надо выписать таблеток от жадности - столько потенциально опасных атак сорвалось от злоупотреблений индивидуальными действиями, плюс пропустили 2 тупых гола. Замены игру только ослабили. Карпаты по игре должны были выносить Таврию, а результат - как в известной песне...
Ответить
0
0
dyvnyi dyvak (Львів)
поразка - повністю тренерська. заміна даушвіллі на ксьонза при 2:0 - це феєрично!!! вигравати, бачити, що команда втрчає ініціативу і контроль м\'яча - і знімати одного з двох(факетично єдиного "чистого")гравця центру - в мене нема слів! випустити 5!!! гравців одного плану (атакувальних півзахтсників) і лишитись з одним опорником, коли "коню панятно" що піде штурм своїх воріт - краще б той шаран справді в олександрії залишався..
Ответить
0
0
LLL (Lviv)
Поки обидва матчі Карпат самі результативні. Ну а Таврія - молодці, за 15хв переломили хід зустрічі на свою користь.
Ответить
0
0
ivl (Івано-Франківськ)
Схоже скоро в першій лізі буде найкрутіший стадіон. Думаю як на екскурсії будуть їздити - на стадіон учасник Євро2012. Перший тайм супер. Думаю - ура карпати гру свою найшли. Але шоб отак ... Невже Димінського плавлять? Шарана жалко.
Ответить
0
0
Alex86 (Одесса)
Эх харашо, помнятся мне коменты львовские в начале сезона про то что ЧО претендент на вылет, смАтрите таблицу))))
Ответить
0
0
karpatybest (Львов)
Негайно звільнити Юрчишина і Шарана поки є ще час набрати очки, верніть Кучерова
Ответить
0
0
ponaramix (Одесса)
УРА!)
Ответить
0
0
Portos (Симферополь)
" 71\' ГОЛ! Степан Гирский не розобрался в ситуации, сделав "медвежью услугу" для крымчан. После углового "Таврия сравнивает счет " -- для Андрея Алфимова - "медвежья услуга" была сделана для "Карпат".
Ответить
0
0
поміркований_балєла (Львів-Київ-Іллічівсь)
блін, Карпати по цій грі - сбірна Бразилії навпаки: "Ви нам заб’єте, скільки захочете, а ми — скільки вдасться". Треба з захистом щось робити терміново. Але що, і головне - з ким? Центральні захисники ніякі абсолютно... Хіба залишається несмілива надія, що вони поки не в формі, і показують свою найгіршу гру, але ще виправляться... Щоправда, віриться у це слабенько... 8 пропущених у двох матчах... Жах! Але треба боротися далі...
Ответить
0
0
Evro(fcTS) (Одесса)
Победа! львовяне вы играли лучше в первом тайме,зато второй( за исключением гола) проиграли полностью!! Заслуженная победа Таврюши!! Вперёд Симферополь)
Ответить
0
0
kandagar80 (артемовск)
ВСЕ ПО ДЕЛУ освятили Львов-арену православной вличкой
Ответить
0
0
Хачик Всемогущий (Армянск)
Я так понимаю, конечный итог матча,это слабость Карпат нежели сила Таврии?
Ответить
0
0
свой среди чужих (чужой среди своих)
хороший матч.. жаль Карпаты. нужно было забивать третий в контратаках когда 2-0 было..
Ответить
0
0
Mehmet Aurelio (Луганск)
Елки-бревна ну ни фига себе... Хотел ведь посмотреть, дернул меня черт делами заняться :((( Лучше б ДК и Кривбассом не посмотрел((
Ответить
0
0
vo (г.Луцк)
Нехай будуть. Волині не буде с ким грати.
Ответить
0
0
palmotron (Бровари)
Из-за леса, из-за гор, показал мужик топор... Как здесь не материться!??? Карпаты какую же фантастическую игру в 1м тайме вы показали!!! Очень жаль, очень. :(
Ответить
0
0
bmwpower (Львов)
норм. вылететь не вылетят..есть более достойные кандидаты )) но чтоб чет менять надо полкоманды с Шараном разгонять ессно
Ответить
0
0
barakuda fan beer (симферополь)
мы крымчани всех ссильней!!!спс таврюше за игру!!!
Ответить
0
0
Eugenio (Kharkov)
Ничего не имею против Карпат, но вот очень хотелось, чтобы Дыминского с его барско-жмотско-подлым отношением к игрокам опустили по полной.
Ответить
0
0
Andrey144 (Мукачево)
danikrom (Львов) 11.03.2012 17:23 Завжди вірні чи як ?
Ответить
0
0
Andrey144 (Мукачево)
Просто жах...склад - жах...Таврія грала погано - але навіть з такою Таврією Карпати нормально не зіграли...КАШМАР просто...
Ответить
0
0
danikrom (Львов)
Карпати! Та пішли ви нах в 1 лігу!!!!!!
Ответить
0
0
Zp_KILLER (Zp Sity)
Жадность вышла Карпатам боком!!!
Ответить
0
0

Новости Футбола

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус