Премьер-лига
Премьер-лига

Премьер-лига - результаты и расписание матчей, турнирная таблица, новости.

"Карпати" - "Іллічівець" 1:0. Грати треба головою


Статистика, огляд, післяматчева прес-конференція

"Карпати" - "Іллічівець" 1:0. Грати треба головою


Львів. Стадіон "Україна" - 10900 глядачів

"Карпати" - "Іллічівець" 1:0

Гол: Фещук 40 (п.)

"Карпати": Романенко, Федорів, Петрівський, Мілошевіч, Пшеничних, Худоб'як, Годвін, Ощипко, Кожанов (Голодюк 80), Кобін (Ткачук 61), Фещук (Зеньов 85)

"Іллічівець": Шуховцев, Камдем-Камдем, Оберемко, Воробей (Ксьонз 69), Ярошенко (Кривошеєнко 77), Полянський, Нефедов, Ситник, Чучман, Беганський (Іващенко 46), Кірильчик

Попередження: Оберемко 64, Чучман 84

Про принциповість цього матчу зайвий раз говорити не варто. Олександр Іщенко, який двічі очолював «Карпати», привіз до Львова дуже пристойну команду. Фізично сильні футболісти з залізною дисципліною тренера намагалися здобути ще одну перемогу у протистоянні з львівськими командами. Єдину наразі перемогу «Іллічівець» здобув у матчі проти ФК «Львів». У «Карпат» перемог не було взагалі і перед четвертим туром команда Олега Кононова пленталася в кінці таблиці.

Якщо розглядати гру вцілому, можна сказати, що вона була блідою. Перевага гостей відчувалася, але їхні атаки були доволі простими, хоча небезпечними. Натомість «Карпати» запропонували цікаві комбінації, але їх було менше, за прагматичні натиски маріупольців. Взагалі, гості радше діяли за схемою «отримав – прийняв – пробив». Десь цей механізм був виправданий, зважаючи на недостатню зіграність центральних захисників «Карпат» і прилаштування до нової тактики. Правда, реальної гри в три нападники, побачити так і не вдалося. За цілу гру господарі нанесли по воротах Шуховцева лише три удари (стільки ж разів м’ячі, після ударів карпатівців, оминали володіння голкіпера «Іллічівця»). Попереду в «Карпат» «маячив» один Фещук. Інші теоретичні нападники, а ними в цій грі були Кобін та Кожанов, за задумом Олега Кононова, повинні були відпрацьовувати в обороні. За порушення правил, чи то установки – заміна, що й трапилося з Василем Кобіном.

Схема Олександра Іщенка була такою ж простою, як і атаки його команди: 4-4-2. Як уже велося вище, незамисловаті атаки були довлі ефективними – «Іллічівець» завдав по воротах Романенка ударів вдвічі більше, аніж господарів, тобто рівно шість. Інша справа, що толку з цих ударів було мало. Бо для перемоги «Карпатам» знадобився всього лише один удар. А почалося усе з геніального проходу правого крайка «зелено-білих» Ігоря Худоб’яка. Весь захист «Іллічівця» кілька секунд незграбно розмахував ногами, намагаючись зняти з голови та інших частин тіла м’яча, яким так ефектно жонглював Худоб’як. Ноги не допомогли, а от рука екс-карпатівця Кірильчика, була у саму пору. Суддя Абдула впевнено показав на «точку». Маріупольці не заперечували контакт м’яча з рукою, але, мабуть, намагалися пояснити, що саме м’яч знайшов руку, а не навпаки. Але про марність подібних суперечок знали і гості і господарі – суддя свого рішення не змінює. Пенальті для «Карпат» випадає як велике свято, тож змарнувати таку нагоду було б, як мінімум, не професійно. Фещук свою справу зробив, на щастя, професійно – сильно і точно. Все ж, було б добре повернутися до початку тієї атаки. Худоб’як чи не вперше у матчі, а була це 40-а хвилина, взяв гру на себе і прохід його виявився як ефектним так і ефективним. Голова, що не кажіть…

Що могли запропонувати гості у відповідь? Насамперед, це масований тиск на ворота Романенка. Небезпека, як правило, йшла з флангів, де, зокрема, активно діяв Олександр Ситник. Саме він міг стати автором гольовї передачі, якби Ксензу трохи більше пощастило, а так лише спогади про дзвінкий удар м’яча об перекладину.

А взагалі, найкращу картину матчу можна намалювати за допомогою інших цифр: 19 і 16. Це кількість фолів у «Карпат» та «Іллічівця», відповідно. Більшість з них були зафіксовані арбітром у центрі поля – звичайна ситуація для матчів між середняками Прем’єр-ліги. А ще додаєте кілька мазків у вигляді Андрія Ткачука і Івана Мілошевіча з перемотаними головами. От і вийде картина боротьби двох команд під похмурим небом на зеленій траві, знайома кожному глядачу в Україні.



Олександр Іщенко, головний тренер "Іллічівця":

- Певний час ми мали ігрову перевагу. Однак виграє той, хто забиває, що й зробив з 11-метрової позначки Фещук. Навмисно зіграв рукою футболіст чи ні - не знаю, однак "рука" була, до судді я не апелюю. Наші ж момети мали втілитись у голи, однак трохи, мабуть, не пощастило. Тож вітаю "Карпати" з першою перемогою.

- Цей поєдинок для вас був особливо принциповим?

- У Прем"єр-лізі немає не принципових поєдинків. Так, дійсно, хотілося зіграти якнайкраще, і команда справді непогано комбінувала. Десь певне задоволення є від самої гри. Але ж найкраще у футболі - результат на табло. Це наша третя поразка у 4-х турах, може з"явитися невпевненість у своїх силах, що у свою чергу може призвести до небажаних явищ. До того ж у нас попереду надзвичайно складний календар. Наступна гра з "Дніпром", потім поїздка до Харкова... Весело, але на то й існує Прем"єр-ліга, аби кожен гравець у кожному матчі демонстрував усе, на що здатен.

- Як змінились "Карпати" з того часу, коли ви очолювали цю команду?

- Некоректно з мого боку порівнювати нинішні "Карпати" і "Карпати", які були при Іщенку. Це вирішувати фахівцям. В мене є своя думка, але я залишу її при собі.

- Інакше кажучи, хотіли би ви зараз працювати з "Карпатами"?

- Скажу так. Коли я очолював цю команду, було багато позитиву, насамперед я задоволений неповторною аурою навколо команди. З "Карпат" пішли Батіста, Сучков, Ковєль і, на жаль, про них не чути. Напевне, "Карпати" були саме їхньою командою. Мені особисто ті "Карпати" подобались. Зараз же бачимо значно молодших виконавців, "Карпати" справді наймолодша команда Прем"єр-ліги. Подобаються мені і нинішні "Карпати". Худоб"як, Кобін, Кополовець - це футболісти вже досить серйозного рівня.

Олег Кононов, головний тренер "Карпат":

- Сьогодні ми досягли першої перемоги, хоч і далась вона нам нелегко. Непросто було, особливо у першому таймі була присутня скованість, звідси й втрати м"яча, нервозність у відборі. Але навіть в негативному можна знайти позитивне - хлопці перебороли себе і вирівняли гру, що й призвело до перемоги.

- Чому був такий млявий початок гри у виконанні "Карпат"?

- Ми дуже хотіли перемогти, і це надмірне бажання призвело до певної скованості. Але давайте не будемо забувати про суперника - це доволі серйозна, жорстка, фізично підготовлена й організована команда з досвідченішими, аніж в "Карпат" гравцями.

- Поясніть перші дві заміни...

- З Кобіним я говорив не раз і наголошував: його позиція вимагає чіткої гри у відборі. Мабуть, ви помітили, що з його зони було чимало атак суперника. По-друге, Кобін чудово володіє м"ячем, може віддати передачу, забити гол, однак сьогодні в нього було дуже багато браку. Якщо ми говоримо нині про Кобіна як про гравця, який уособлює "Карпати", то йому ще треба дуже багато працювати над собою. Щодо Кожанова, його вже не вперше у другому таймі хапають корчі. Наразі він не витримує усі 90 хвилин матчу.

- "Карпатам" легше грати вдома, ніж на виїзді?

- Безперечно. Чудові вболівальники "Карпат", я закохався у них з першого погляду. Вони вимогливі, не вибачають розслабленості, байдужості. Вони чудово розуміють і знаються на футболі. Перед нами є величезна відповідальність - окрім результату демонструвати такий футбол, який подобатиметься вболівальникам - організований, агресивний, атакувальний. Наразі ми лише до цього йдемо.

- Кілька хвилин у першому таймі вболівальники свистіли...

- Це футбол. Я б теж свистів. Інколи з трибун гравцям потрібно дати зрозуміти, що ми такий футбол терпіти не будемо. Тож я цілком на стороні вболівальників. Водночас маю віддати належне й гравцям - вони стараються, і сьогодні вони здобули важливі три очки.

Оцените этот материал:
Комментарии
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
Azov (Мариуполь)
siren (Мариуполь) 12.08.08 09:39 ))))))))))))))))))))))))))))))
Ответить
0
0
Вернуться к новостям
Комментарии 44
Azov (Мариуполь)
siren (Мариуполь) 12.08.08 09:39 ))))))))))))))))))))))))))))))
Ответить
0
0
siren (Мариуполь)
...Плохо разбираюсь в украинском футболе,но ради интереса хотел узнать Ильичёвец команда названа в честь В.Ильича Ленина что ли... То red army (moscow) 11.08.08 20:53 Нет, в честь металлургического комбината им.Ильича. А вот уж он (комбинат) назван в честь какого-то Ильича. Выбирайте сами: в честь 1)Ленина; 2)нашего дорогого Леонида; 3)города Ильичёвска; 4)Петра Ильича Чайковского и т.д. и т.п.(варианты можете предложить сами).
Ответить
0
0
red army (moscow)
Плохо разбираюсь в украинском футболе,но ради интереса хотел узнать Ильичёвец команда названа в честь В.Ильича Ленина что ли
Ответить
0
0
Ostarbeiter (Львів)
Реальність - Карпати болото в якому гравці чомусь сіріють. Хто знає ЧОМУ? yukus (lviv) Просто в димінського аура ху... погана :))))
Ответить
0
0
Azov (Мариуполь)
Карпаты играли так,как им этого позволил Ильичевец,но это не безпочвенно,ведь у нас игроки более высокого уровня.. По поводу названия,то мне кажется,что оно уйдет вместе с Бойко В.С.(если командой не будет руководить его зам,кум,сын,внук и тд.) Вряд ли новый владелец оставит это название. И еще мариупольцы этому названию не придают каких-то диких эмоций(в отличии от других регионов),здесь Ильичевец-это в первую очередь-ФК,завод,рабочая сила,а потом уже Ленин..
Ответить
0
0
nemoj (запорожье)
Да сносить ничего не нужно,это уже история!А вот в современной Украине мне кажется совковые названия не уместны!!!!!!!!!!!!!!!
Ответить
0
0
avalon13 (Lviv)
Якщо Маріупольцям по душі назва команди і не викликає ніяких негативних асоціацій з минулого, то нехай так і буде. Це ж все-таки їх команда. А те що це не подобається жителям інших регіонів, то насправді питання дуже складне, та й тут не місце для обговорення історичних та політичних подій. Як кажуть - в кожного своя правда.
Ответить
0
0
Мариуполец (Мариуполь)
DrBas (Львів) 10.08.08 13:48 Советского Союза нет, но ни одного даже подобного завода, который дает 5-10% всего ВВП, независимая Украина не построила, только индусам продать спрмоглась. Да умудрилась весь лес в Карпатах вырубить, что привело к экологической да и техногенной катастрофе. Хоть я не коммунист, но не трогайте название клуба. При переименовывании может вылезти старый украинский принцип: хотели как лучше, а получится как всегда. Что-то заполитизированные у нас болельщики.
Ответить
0
0
yurok (Мариуполь)
Мда, жаль... Ну хоть играли неплохо. Спасибо болельщикам Карпат за объективные комментарии. P.S. Ну а название сменить то нужно... Вот правда я сомневаюсь что снеся памятники Ленину на Западной Украине жить стало лучше. :)
Ответить
0
0
Мариуполец (Мариуполь)
AndreSem (Киев) 10.08.08 12:45 Не видим бревна в глазу своем. Переименовывайте завод Ленинская кузня у вас в Киеве. Он находится в собственности националиста и борца с коммунистическим прошлым господина Порошенко. А нам и так хорошо. Не говорите, что нам делать, мы не будем говорить куда вам идти. Без обид.
Ответить
0
0
avalon13 (Lviv)
Гра з боку Карпат ніяка.Немає думки,конструктиву,швидкості. Вже декілька років грають без плеймейкера. На заміну випускати нема кого, щоб підсилити гру. При такому стані речей на щось позитивне сподіватись марно. Обовязково треба підсилюватись хорошими гравцями в кожну лінію. Інакше боротьба за виживання. Тепер починаю розуміти Садового, який не хоче віддавати те що просить Димінський під його проект. Якщо він не може нормально утримувати команду, то де гарантія що в майбутньому він це буде робити краще,захапає майно і далі все буде як останні роки. Але сподіваюсь що вічно молода та перспективна команда все таки буде демонструвати ту гру, про яку розповідає Кононов. Олег Кононов, головний тренер "Карпат": Перед нами є величезна відповідальність - окрім результату демонструвати такий футбол, який подобатиметься вболівальникам - організований, агресивний, атакувальний. Наразі ми лише до цього йдемо.
Ответить
0
0
DrBas (Львів)
Мариуполец (Мариуполь) 10.08.08 10:34 Наш паравоз вперед летит? :) Совєтского союза вже нема, збивайтесь з тої теми :)
Ответить
0
0
зелёный змей (Львов)
Киев, у вас там памятник Ленину стоит, вот и займитесь им.
Ответить
0
0
AndreSem (Киев)
Так переименуйте на ФК "Boykoff", или как вариант типа "Red Boy", а, круто звучит!!! прогрессивное название. Может играть станите лучше... Реально, нужно стримится вперед! уходить, да изабывать, эти совковые времена, с ихними названиями: Сталинец, Дружинник, Ильичевец, блин, как паскудно всёже звучить!!! Складывается такое впечатление, что на востоке Украины(не в обиду дорогие соотечественики), видно и по названиям улиц, ст.метро, комбинатам, в конце концов название ФК, люди, вернее Выше стоящее руководство, с их старыми взглядами на жизнь живут прошлым... нельзя так Переименуйте название!!!
Ответить
0
0
Ostarbeiter (Львів)
Мариуполец (Мариуполь) 10.08.08 10:34 Ого! А місто коли перейменуєте?
Ответить
0
0
Мариуполец (Мариуполь)
Да, конечно, обидно, досадно, но ладно. Надеемся на удачу в следующих играх. renton (Kyiv) 10.08.08 00:36 Не будет другого названия. Здесь дело в политике. У нас в городе команды называются в честь спонсоров. Баскетбольная команда Азовмаш, многократный чемпион. Бывшая волейбольная команда-чемпион Украины Азовсталь, которую Ахметов разогнал. Бывшаий футбольный клуб Металлург, спонсировался двумя комбинатами, Ильича и Азовсталью. Азовсталь теперь спонсирует вместе с другими предприятиями Ахметова неместный Шахтер. А Ильича по праву спонсирует клуб, названный в честь себя. Тем более, что "Ильич" - это бренд, как например Филипс или Байер, в честь которых тоже названы футбольные клубы. Помимо меткомбината имени Ильича, у нас много других дочерних предприятий с этим названием : "Ильич-сталь" - продает металл,сх предприятие в Крыму (бывшие колхозы) Ильич-Агро-Крым, которое владеет другим футбольным клубом, но первой лиги: Феникс-Ильичевец, Ильич-Авиа- авиакомпания со своим аэропортом, самолетами, которыми летает в т.ч. футбольный клуб Ильичевец, крупнейшая аптечная сеть нашего региона Ильич-фарм, а также сеть супермаркетов, магазинов, мясокомбинатов, молокозаводов -Ильич-продукт, и разные Ильич-Агро-Донбасс, Ильич-Агро-Запорожье, Ильич-Агро-Умань, Ильич-Агро-Рыбак, со своими рыбколхозами, рыбоконсерным заводам, трулерами и прочим. Вообщем, их так десятка полтора. Пускай называется ФК Ильичевец, который владеет крупнейшим в Восточной Европе крытым стадионом и очень хорошим открытым стадионом, кучей полей (десятка три) с травяным газоном и искусственным покрытием для развития детского и любительского футбола, чем какое-то ФК Мариуполь и играющие во второй лиге на чужих стадионах.
Ответить
0
0
Влодя (Львів)
renton (Kyiv): Ще пару варіантів: лєніно-брєжнівєц, мавзолей... :-)
Ответить
0
0
Juxym (Київ)
"Расстрелять, непременно растрелять" - так любил говаривать Ильич.
Ответить
0
0
metalliova (Львів)
Одним словом: ФК "Львів"!!!
Ответить
0
0
renton (Kyiv)
нормальное название...еще можно Дзержинец, Сталинец...можно просто Октябрьский революционер)))...а если чесно то какое-то ну очень архаичное нефутбольное название...хотя понимаю название в честь комбината...о можно Комбинатец))...а если серьезно то например Мариуполь было бы более "городское" чтоли название
Ответить
0
0
casmanaft (мариуполь)
надаели нам советами про название команды !Не мы её называли так !!!хватит умнечать !Обесните почему дико???
Ответить
0
0
Viruslviv (БАНДЕРШТАДТ)
Звіт про матч на сайті вболівальників ФК "Карпати" http://prokarpaty.lviv.ua/news/2008-08-09-205
Ответить
0
0
Фанат Дніпра (Дніпропетровськ)
Ingvar (Lviv) 09.08.08 22:27 Та прям там! У команди є великий потенціал і гра з Шахтарем це довела. Те, що Димінський у вас дилетант, це проблема, але надія є!
Ответить
0
0
Ingvar (Lviv)
Фанат Дніпра (Дніпропетровськ) 09.08.08 22:07 ------------------- Ага, з таким керівництвом час боротися за зону вильоту :(
Ответить
0
0
Фанат Дніпра (Дніпропетровськ)
Мої вітання з перемогою! Пора вже боротись Карпатам за щось більше, ніж просто місце в десятці!
Ответить
0
0
harvester (Львів)
lemberg (Lviv): Підтримую! Сьогоднішня гра Карпат оптимізму не вселяє! Навіть на фоні Іллічівця команда виглядала убого.
Ответить
0
0
nemoj (запорожье)
Ленинцы вперед в первую лигу!!!!!!!!А вообще смените название команды и будет все ОК !!!!!!!!!!!!!!
Ответить
0
0
SergioSuperB (Мариуполь)
eugen1968 (Львів) 09.08.08 20:52 Эх,твои слова,да Бойко в уши! К сожалению,пока это НЕ реально!
Ответить
0
0
SergioSuperB (Мариуполь)
eugen1968 (Львів) 09.08.08 20:52 Эх,твои слова,да Бойко в уши! К сожалению,пока это НЕ реально!
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
Однозначно Маріуполь виглядав краще.Виграш Карпат чистий фарт, Зустрів в центрі зранку Іщенка побажав йому удачі. Хлопці з Маріуполя тільки поміняйте назву команди. Звучить дико.
Ответить
0
0
leos (Львів)
абсолютно согласен с lemberg. Ильичевец понравился,мобильная и интересная команда. КЛ, к сожалению,ничего не показали. Весь матч вспоминал интервью Кононова про "атакующий футбол,интересный для зрителя,в первую очередь..." Гы-гы.. одно из двух:либо я не зритель, либо любил до сих пор не футбол! Мрак.Ни грамма мысли,мастерства,либо тактических заготовок.Физикау игроков на "нуле". Ильичевцу-удачи, КЛ-смены руководства!
Ответить
0
0
lemberg (Lviv)
siren (Мариуполь) 09.08.08 20:16 Дякую, дійсно забув про існування онлайну на сайті КЛ ;-)
Ответить
0
0
siren (Мариуполь)
То lemberg (Lviv) 09.08.08 20:06 Цитата с он-лайн "Карпат" Худоб"як пройшов у штрафний, жонглюючи мячем, круглий влучив у руку когось з гравців Іллічівця - пенальті. Фещук пробиває з позначки бездоганно - 1:0
Ответить
0
0
lemberg (Lviv)
Цікаві обставини призначення пенальті - коли вже глядачам не вистарчало духу освистувати беззубу гру КЛ, один з біло-зелених гравців (даруйте, не впізнав хто) ризикнув зайти в штрафну ІМ жонглюючи мячем - і зайшов! Ось тут і появилась рука захисника, яка змінила (не змінила?) рух жонгльованого мяча. Цікаво буде переглянути повтор і подякувати арбітру за обєктивність ;-)
Ответить
0
0
SergioSuperB (Мариуполь)
Как говорится - время рассудит! ))) По подбору игроков днепряне конечно ууух,на коне,без вопросов!
Ответить
0
0
SergioSuperB (Мариуполь)
Как говорится - время рассудит! )))
Ответить
0
0
SergioSuperB (Мариуполь)
lemberg (Lviv) спасибо за краткий отчет!Самое приятное,что искренний!
Ответить
0
0
Call-X (Мариуполь)
lemberg (Lviv) 09.08.08 19:36 Спасибо за обоснованный комментарий по игре :)
Ответить
0
0
lemberg (Lviv)
Однаково безтолклва та нудна гра, правдв маріупольці меньш безтолково грали, і навіть замикали КЛ більшу частину часу на своїй половині поля. За що й отримали кілька разів впродовж матчу аплодисменти від львівських вболівальників. А КЛ теж отримали кілька разів від тих же вболівальників обструкцію та від фанів один раз - велику колективну "ду.п.у". Справедливим був би нічийний результат 1-1, та слід дякувати поперечці воріт КЛ, яка підставилась у другому таймі під мяч. ІМ в цілому сподобався :-), а от гра КЛ - зовсім ні :-(
Ответить
0
0
maxx (dnepropetrovsk)
SergioSuperB (Мариуполь) 09.08.08 19:32 Ага,Щщщщщщщас!))
Ответить
0
0
SergioSuperB (Мариуполь)
Мда...обидно досадно..,но ладно...Будем отыгрываться на Днепре! )))
Ответить
0
0
siren (Мариуполь)
Проигрывать со счётом 1:0 по пенальти всегда противно. Да и пенальти был не игровой, как я понял, а просто мяч случайно попал в руку. Если это так, то вдвойне обидно. Удачи ИМ в следующих матчах! И, ребята, быстрей сыгрывайтесь и покажите достойную игру. Мы в вас верим!
Ответить
0
0
Octron (Lviv)
З першою перемогою... Чекаєм тепер на перемогу ФК Львова. Хоча нічия теж не погано буде
Ответить
0
0
maxx (dnepropetrovsk)
Карпаты с победой! МОЛОДЦЫ!!!
Ответить
0
0

Новости Футбола

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус