Премьер-лига
Премьер-лига

Премьер-лига - результаты и расписание матчей, турнирная таблица, новости.

"Карпати" - "Ворскла" 1:0. Штанга – друг воротаря?

"Карпати" - "Ворскла"  1:0.  Штанга – друг воротаря?


Львів. Стадіон "Україна". 8 000 глядачів

Головний арбітр: Сергій Даньковський (Київ)
Асиcтенти: Леонід Ярмолинський (Київ), Микола Левко (Чернівці)

"Карпати" - "Ворскла" 1:0

Гол: Федецький 83

"Карпати": Тлумак, Ощипко (Ткачук 86), Федецький, Тубіч, Петрівський, Мілошевіч, Гурулі (Кополовець 61), Кожанов, Худоб'як, Голодюк, Кузнєцов (Батіста 72)

"Ворскла": Долганський, Матвеєв, Даллку, Красноперов, Цуррі, Чеснаков, Маркоскі, Кулаков, Медведєв, Єсін, Сачко (Безус 82)

Попередження: Федецький 49, Худоб'як 71 - Єсін 6, Сачко 42, Краснопьоров 45

Нереалізований пенальті Кузнєцов 45

Що робити, якщо матч скупий на моменти та удари по воротах? Коли в цьому матчі одна з команд «Ворскла» переживати не варто – Микола Павлов завжди готовий додати перцю…

Минулого тижня матч за участю «Карпат» закінчився неприємною ситуацією за участі Кірильчика та Годвіна. Цього разу, здали нерви в тренера полтавської «Ворскли» Миколи Павлова. За мить до фінального свистка, нападник львів’ян Сергій Кузнецов у боротьбі з молодим захисником Олександром Матвєєвом опинився на газоні. Суддя свиснув і призначив пенальті, яке дуже обурило Миколу Павлова, зрештою, як і всіх гравців «Ворскли». Відразу варто сказати, що пенальті дуже суперечливе. Правда, Кузнецов після матчу сказав, що порушення з боку Матвєєва було, і що в захисник навіть футболку йому порвав. Суддя був доволі близько, але міг бачити лише спини гравців (Зрештою, так само як і Павлов, який знаходився набагато дальше, ніж суддя). Чи має слугувати така причина виправданням, якщо доведуть, що пенальті насправді не було? Мабуть, ні. Тут грає роль кваліфікація судді. Поки футболісти обступили киянина Даньковського і вимагали скасувати своє рішення, імпульсивний наставник покинув технічну зону і швидко направився до воріт Долганського. Павлов навіть на поле вийшов, але Цуррі швидко попросив його повернутися на місце. По дорозі назад, коуч, вочевидь, сказав арбітру кілька слів. У другому таймі Микола Павлов спостерігав за грою з трибун.

А тим часом, Сергій Кузнецов взявся пробивати пенальті. Зробив він це так само невдало як і Федецький у грі проти «Іллічівця». Удар був безхитрісний, по центру і Долганський зміг його відбити. У попередній грі Федецький добив м’яча у ворота, цього разу не вийшло. Тут і закінчився перший тайм. І якби не пробіжка Павлова, перша половина гри нічим би уболівальникам не запам’яталася. Обережна гра з боку обох команд дещо дратувала фанів. М’яч більше тримався в полтавської команди. А «Карпати», за весь перший тайм, так і не змогли бодай раз пробити по воротах. Ґурулі спробував налякати Долганського після скидки Кузнецова, але схибив.

Натомість, «Ворскла» спромоглася на один хороший удар. Маркоскі з лінії штрафного небезпечно пробивав, але влучив у штангу. М’яч відлетів у поле. До речі, саме ця штанга зіграє ключову роль у матчі. Але буде це вже у другому таймі. А тим часом, під проводом сумних фізіономій уболівальників, команди йшли відпочивати.

Кардинальних змін після перерви не відбулося. «Ворскла» на початку поатакувала для годиться, а потім стала чекати фінального свистка. Було помітно, що нічия команду цілком задовольняє. Навіть на кутові гравці «Ворскли» йшли дуже повільно. А «Карпатам» була потрібна перемога – вже давно вони не вигравали на власному полі. Чудову нагоду для того, щоб забити мав Олег Голодюк. Після чудового пасу врозріз залишилося лише пробити повз голкіпера, але те, що зробив хавбек, навіть ударом не назвеш. Була ще нагода в Кузнецова. Худоб’як з правого флангу віддав гарний пас у центр штрафного і Сергій таки пробив злету, але трохи неточно.

Коли грати залишалося зовсім небагато, очікувалася поява на полі Романа Безуса. Талановитий хлопчина у такій грі був би не зайвим, оскільки полтавчани відверто підсіли. І справді, помічники Павлова вже підвели дев’ятку «Ворскли» до лінії поля, даючи останні вказівки. Суддя ще не дав «добро» на заміну, оскільки муштрував стінку – «Карпати» готувалися пробити небезпечний штрафний. Батіста, який замінив Кузнецова, хотів прокинути собі м’яча на хід, але захисник суперника зіграв рукою. Приблизно з такої точки Кожанов забив у ворота запорізького «Металурга». Але цього разу бив не він. Артем Федецький, обвідним ударом, послав м’яча у нижній кут воріт. І ось прийшла черга тієї самої штанги, яка у першому таймі стала другом Тлумака. М’яч вдарився в неї і залетів у ворота. Та Долганському варто звинувачувати не штангу, а самого себе – такі голи на совісті воротарів. Федецький бив саме в той кут, де стояв кіпер…

Врятувати гру не зміг ні Безус, який таки вийшов на поле, ні будь-хто інший з гравців «Ворскли». Тож 1:0 – мінімальна перемога «Карпат», остання домашня перемога в цьому році.

Микола Павлов, головний тренер «Ворскли»

– Мені залишається сказати одне: дуже шкода, що з нами не було президента. А він у нас борець. Якби був то після першого тайму він би з суддею щось зробив. Дивно, але після того, як він мене вилучив, арбітр зрозумів, що десь був неправий і другий тайм судив без помилок. Якби він так відсудив і перший тайм, то не було б стільки попереджень, нервів, нездорового ажіотажу. На жаль, перший тайм вніс корективи на другий тайм. Жодних претензій в другому таймі до суддів я не маю. Гра була рівна, десь з перемінним успіхом. Стандарт приніс «Карпатам» перемогу, з чим я вас і вітаю.

– Ви говорите про упередженість арбітра чи про його кваліфікацію?

– Коли було призначене пенальті, порушення було в двадцяти метрах від того місця, де стояв суддя. Арбітр ще на початку матчу дав нам зрозуміти, що будуть проблеми.

– Звідки ви дивилися другий тайм? Підказували помічникам заміни по телефону?

– З VIP-ложі, здається, поряд з делегатом та інспектором. У мене кваліфіковані помічники і моїх підказок вони не потребують. Вони зробили все правильно, можливо тільки трохи запінились з заміною.

– Якщо не таємниця, то що ви сказали судді після свистка на перерву?

– Якби я міг це озвучити. Я ще раз кажу: погано, що не було нашого президента. Він гарячий чоловік. Я думаю, що без борцівського прийому не обійшлось би.

– Президент більш гарячий за вас?

– Він сильніший за мене (сміх у залі).

– В першому таймі ви грали краще, хоч кажете, що вас давив суддя. А в другому таймі суддя не давив і команда стала грати гірше. То може і треба, щоб він вас давив?

– Гравці були схвильовані після першого тайму. Але не було тих емоцій, які повинні були бути в грі, щоб вдало грати проти такої команди як «Карпати». Так мені здавалось зверху. Якби я сидів внизу – інша справа. Взагалі, сидіти на трибуні і на тренерській лавці велика різниця. Знову в цьому переконався, бо я ж не один матч вже там проводжу. Не мучте мене, я піду вже. Радійте своїй перемозі.

Олег Кононов, головний тренер «Карпат»

- Ворскла це серйозний суперник. Недаремно вона виграла Кубок України. Виграти сьогодні було дуже непросто. Тому я вдячний хлопцям – сьогодні вони зіграли за клуб, за себе і за тренера.

- Хто наступного разу буде бити пенальті?

- Сергій Кузнецов сьогодні мав бити. Що робити? Добре воротар прочитав ситуацію і відбив удар... Сергій нас виручав неодноразово з гри, сьогодні виручили його партнери. Вони в перерві заспокоювали його, обіцяли, що заб’ють за нього гол. На нього ми й сподівалися до кінця.

- Прокоментуйте епізод з пенальті, призначеним у ворота «Ворскли».

- Я не бачив детально цього епізоду, треба дивитися відеозапис. Але у наші ворота вже стільки ставили пенальті, причому різних, що цього разу, напевно, щось зверху підказало арбітру призначити пенальті і для нас. До того ж, Сергій майку показував, вона порвана, я от щойно бачив. Динамічний епізод був, треба ще раз дивитися. В цілому арбітр цю гру судив рівно, без допомоги будь-якій з команд.

- Чим можете пояснити низький відсоток володіння м’ячем у першому таймі?

- Грою полтавської команди. Хлопці боялися за результат, не грали так агресивно, як ми запланували, в перші хвилини грали біля своїх воріт. Потім, коли ми до них докричалися і достукалися, вони почали пресингу вати і заграли краще. У другому таймі вже ми володіли перевагою. Взагалі ж, «Ворскла» дуже сильна, вона вміє грати в позиційних атаках. Після перерви ми зламали хід гри і перемогли суперника. У другому таймі такої конструктивної гри у них вже не виходило. Але команда серйозна, захищається вона дуже добре. Нам бракувало точності в завершальних передачах. Хоча моменти були, зокрема в Голодюка.

- На початку матчу було враження, що команда не очікувала такої агресивної гри.

- Немає значення. У нас є свій план на гру, який треба виконувати.

- Вцілому ви задоволені виступом команди?

- Так.

- Як можна забивати голи, якщо не бити взагалі по воротах?

- Погоджуюся, замало ударів було. Ви знаєте, коли грають дві однакові команди, у таких матчах результат залежить від одного гола. До того ж «Ворскла» вдало грала у відборі м’яча. Тут вже треба брати гру на себе, обіграти суперника за рахунок чисельної переваги. Але всю центральну зону «Ворскла» нам перекрила. Не було нагод, щоб пробити по воротах. Інша справа, що ми постійно напрацьовуємо певні комбінації, після яких треба бити по воротах. Однак, тут багато залежить від психологічного стану гравців. От візьміть для прикладу момент у Голодюка, коли він міг пробити. Натомість він змістився вправо і загубив нагоду. Всі удари створюються в тому числі і суперниками.. Сьогодні нам Ворскла таких можливостей дала дуже мало.

Оцените этот материал:
Комментарии
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
kistik (Ярославль)
Здесь можно проголосовать за лучшего игрока в матче http://www.voteplayers.com/Matches/Karpaty-Lviv-vs...
Ответить
0
0
Вернуться к новостям
Комментарии 90
kistik (Ярославль)
Здесь можно проголосовать за лучшего игрока в матче http://www.voteplayers.com/Matches/Karpaty-Lviv-vs...
Ответить
0
0
Фан_Дк (Киев)
P.S. http://football-eu.3dn.ru/
Ответить
0
0
vovaindahot (Александрия)
Ребяты!!!! Плиззз!Найдите хоть кто-то коменты Павлова после пробития пеналя!!!
Ответить
0
0
Вано (Lviv)
Вчора в Футбольному Уік Енді сказали що були чутки про відставку Кононова якщо б Карпати не перемогли... Хтось чув про це бо я вперше вчора якраз і почув.. Де вони взяли таку інформацію, я про таке вперше чую...
Ответить
0
0
Хохол за Иорданом (Хайфа)
butsefal2007 (Киев) 06.12.09 20:48 О том то и речь, коррективы вносить должен был тренер Карпат! В первом тайме Ворскла была сильнее! Почитай отчет и коментарии смотревших матч.
Ответить
0
0
butsefal2007 (Киев)
"...обязан 11 взрослых лбов привести в чувство" Хохол за Иорданом (Хайфа) 06.12.09 20:26 Какое чувство? Они что, загипнотизированы?
Ответить
0
0
butsefal2007 (Киев)
Хохол за Иорданом (Хайфа) 06.12.09 20:26 Наверное кроме матов и плеваний на судью в раздевалке, во время перерыва,ничего не было. А с такой горячей головой разве возможно вносить конструктивные коррективы в игру, да и вообще адекватно что-то воспринимать. Павлов проиграл матч благодаря своей несдержанности, имхо.
Ответить
0
0
Хохол за Иорданом (Хайфа)
А по твоему за время перерыва (при условии, что НПП прав по сути сказанного) любой тренер ЧУ по моновению мысли обязан 11 взрослых лбов привести в чувство? Он что, Кашпировский?:) Не знаю, что или кро там на кого повлиял, но в первом и втором тайме, в зеленой форме играли разные команды.
Ответить
0
0
butsefal2007 (Киев)
Хохол за Иорданом (Хайфа) 06.12.09 16:17 Свой пост я писал, анализируя слова, сказанные Павловым на прессухе: что его игроки выходили на второй тайм подавлены действиями арбитра после первого. Железный аргумент для главного тренера, лучше не придумаешь.
Ответить
0
0
Sin Semilla (Харьков)
Павлов 5 балов !
Ответить
0
0
karusel (Львов)
на рахунок Павлова, висловлю свою точку зору нам би такого ТРЕНЕРА! усі критики можуть не погоджуватисьk
Ответить
0
0
Domenico (Lviv)
убога гра,ледве виграли, не заслуговували команда грає примітивно,швикості - ноль, батіста - назад віддати - де пропав Зеньов ?
Ответить
0
0
Хохол за Иорданом (Хайфа)
Обажаю такую последовательность действий как у тов. Буцефала ! (2007 г.р?:) Вначале осудим, а потом поинтересуемся:-"А шо було, а?"
Ответить
0
0
wws (Львів)
По загальному класу гравців,організації гри Ворскла виглядала краще.Парадокс,що Карпати в цьому чемпіонаті взяли у полтавчан 6 очків.Пенальті надто вже суперечливе,але справедливість восторжествувала у вигляді нереалізації пенальті.Павлов звичайно фігура неординарна в нашому футболі,але в даному випадку звичайно буде покараний.Карпатам треба добре попрацювати в міжсезоння для того щоб хоча б окреслити свої наміри щодо єврокубків.Команда в цілому укомплектована у всіх ланках,завдання тренера добитись прогресу у грі гравців.
Ответить
0
0
ДАЙТЕ ХРОНУ (Львів)
inona (львов) 06.12.09 01:46 Ти тепер тут гадити будеш? Замовкни!
Ответить
0
0
Werwolf69 (Lviv)
Якщо бути чесним, то коли вчора їхав на стадіон, думав буде нічия 1:1... коли подивився перший тайм - закралась думка що Карпати пролетять... Впринципі результат є, але як він був здобутий, ось у чому питання... Особливо перший тайм вразив, коли Полтава просто рвала львівську команду а Карпати нічого путнього крім перепасовування на власній половині і постійними фінтами у своїй штрафній не показували... Щодо пеналя, хз, був він чи не був... яка різниця, всерівно не реалізували... причому це вже друга гра поспіль! Що ж, дякую Карпатам за результат а Ворсклі за продемонстровану гру...
Ответить
0
0
Softer (L'viv)
Карпати з перемогою! Go West!
Ответить
0
0
butsefal2007 (Киев)
А где видео эмоций Павлова можно посмотреть.
Ответить
0
0
butsefal2007 (Киев)
"Гравці були схвильовані після першого тайму" Скоріш вони були схвильовані психічним станом свого тренера. І запитання до Павлова: яка ваша роль в команді, якщо вас і вашу команду виводить з рівноваги сумнівне рішення арбітра.
Ответить
0
0
Анатолій К. (Lviv)
Павлов хорош - дивився по інету трансляцію, біля нього мікрофон лежав.. то він стільки мату видавав в низькій формі, що з півстадіона фанатів того не назбираєш... і своїх і чужиш і Кононова і суддюю... лікуватися йому треба . а про інших не кажіть... матом крикнути щоб дійшло до гравця то одне - а коли помийниця не закривається 45хв то треба щось з тим робити
Ответить
0
0
paganel (Киев)
dobrikkk (Львів) 06.12.09 12:53 Спасибо. Ну, нормальная реакция тренера. А чего все ожидали??? Да я уверен что 99% выражались бы подобными фразами. А вот телевизионщика который поставил микрофон возле тренера надо на кол посадить. Хотя и моё мнение можно успешно оспорить.
Ответить
0
0
dobrikkk (Львів)
ПОДИВИСЬ ВІДЕО З ПРОБИТЯМ ПЕНАЛЬТІ ТАМ ВСЕ І ПОЧУЄШ ПІСЛЯ ТОГО ЯК ВОРОТАР ВІДБИВ МЯЧ!!!!! paganel (Киев)
Ответить
0
0
paganel (Киев)
Много сказанно о том что говорил Павлов в прямой эфир. Матч не видел. Коллеги, скажите, где можно посмотреть (послушать) тренера Ворсклы и что же он ТАКОЕ матерное сказал??? Заранее благодарю!
Ответить
0
0
Хохол за Иорданом (Хайфа)
За футболку Кузнецова перед падением ни кто не дердал. Не посредственно перед падением Матвеев правой нагой задел левую ногу львовянина. Обратите внимание на эту "ИНОХОДЬ" Кузнецова!:) Но это все так, дань риторике.
Ответить
0
0
Хохол за Иорданом (Хайфа)
Очень обидно. Так помучаться весь второй тайм с "картинкой" трансляции, чтоб в конце получить... А по микрофону, так я еще во время матча писал про это. Так ставить микрофоны нельзя. Чай не у кафедры института культуры!:) По пеналю? Павлов не прав, арбитр был не в "...20-ти метрах!", а в 10-ти. Ну и выбегать на поле тоже не дело. Хорошо, что НПП не бывший боксер!:) Еще пытаюсь промсматривать повторы, но ... а что это меняет? Карпаты с победой. giorgios (Львів) 06.12.09 10:27 Странноо... А кузнецов порванную футболку показывал!:)
Ответить
0
0
giorgios (Львів)
Пенальті був 100% - зачепили Кузнецова за опорну ногу. Зрештою , на повторі все дуже чітко видно, не розумію навіщо піднімати стільки галасу.
Ответить
0
0
K.Esenin jr (Полтава)
У меня есть ответы, на которые я не нахожу вопросы. Счётчик Шансов (Полтава) 06.12.09 00:49 Я бы тоже так сказал, только у меня и ответы скудноватые получаются. Могу сказать одно: на победу "Ворскла" вчера не наиграла. В Днепропетровске мы выглядели получше во всех компонентах, а главное- в желании. А так- всё очень предсказуемо, особенно показательны в этом плане действия Кулакова. В отношении Павлова скажу, что он, безусловно, не знал, что возле нашей скамейки установлен микрофон. О таких вещах предупреждать надо, а то создается впечатление, что Петровича кто-то захотел "подставить". Во время игры, на эмоциях, ненормативная лексика- это, к сожалению, обязательный "атрибут" любой игры. В этом смысле показательным является наш маленький полтавский стадион "Локомотив", где очень четко слышно "многоэтажные" изречения футболистов, тренеров, судей... Я уверен, что если бы установили микрофон в VIP-ложе "Донбасс-арены", где находились самые высокие гости во главе с Президентом страны, на матче Украина-Греция, то оттуда было бы слышно не меньше интересных для уха болельщиков словесных оборотов, чем у Н.П.Павлова.
Ответить
0
0
anter (Lviv)
Пенальті...та позорище що казати, Карпатам подібних наставили 4-5 таких, а що робити slfc (Львів) 05.12.09 23:29 ---------------------------------- Повтор дивись уважно. Я з 22-го сектора теж сумнівався що пеналь був. Дивись повтор....
Ответить
0
0
inona (львов)
хто щоб не говорив, фк карпати!!! Керівництво ФК Карпати - маркетинг прошу звільнити, тому що не професійно працюють.
Ответить
0
0
Petrovich76 (Львов)
Счет должен был остаться 0-0 по игре...
Ответить
0
0
Счётчик Шансов (Полтава)
У меня есть ответы, на которые я не нахожу вопросы.
Ответить
0
0
slfc (Львів)
Рівні команди, рівна гра, рівно моментів але ми краще реалізували! Пенальті...та позорище що казати, Карпатам подібних наставили 4-5 таких, а що робити
Ответить
0
0
sasa_fcvp (Полтава)
Павлов и эмоции: плохо это или хорошо? http://www.fcvorskla.com.ua/index.php?newsid=972
Ответить
0
0
Sidirom (Львів)
http://fckarpaty.lviv.ua/multymedia/img/kl_vp_0910...
Ответить
0
0
Легионер (Севастополь)
Материться меньше надо, а то такие все деловые, а рот откроют - так не иначе бомжи из подворотни....
Ответить
0
0
Горянин (Львів)
А колись Карпати розігрували пенальті.:) Всі тоді були в шоці. Що цікаво, що правила про це нічого не казали.
Ответить
0
0
dobrikkk (Львів)
Я ЧУВ ЩО ВОРОТАРІ КРАЩЕ ТОЧКИ БЮТЬ ЧИМ ПОЛЬОВІ! АНДРІЙКО МОЖЕ ПОТРІНЄРУЄШСЯ І НА ДРУГИЙ РАЗ ПОБАЧИМО ТЕБЕ У ДІЇ!!!!!!!!!!!!!!!
Ответить
0
0
basque (Донецк (Восточная Ук)
dobrikkk (Львів), да просто Кузнецову пенальти головой пробивать нужно :)
Ответить
0
0
Карпати (Львів)
dobrikkk (Львів) 05.12.09 19:43 Ой молодець! Як гарно написав. 100 балів +
Ответить
0
0
dobrikkk (Львів)
ПАЦАНИ ВЧІТЬСЯ ПЄНАЛІ БИТИ!!!!!!!!!! БО ФІГНЯ ВИХОДИТЬ СУДІ ВЖЕ ХОТЬ ПЄНАЛІ ПОЧАЛИ ДАВАТИ А МИ ВЖЕ ЇХ НЕРЕАЛІЗОВУЄМО!!!!! АЛЕ ХОЧ ВИРВАЛИ ПЕРЕМОГУ І ЗА ЦЕ ВАМ ПОДЯКА!!!!!! P.S. А МОЖЕ НЕХАЙ НА ДРУГИЙ РАЗ ТОЧКУ ПРОБИВАТИ ЗА МЕЖ ШТРАФНОЇ НАМ ЦЕ КРАЩЕ ВИХОДИТЬ!!!!!!!! З ПЕРЕМОГОЮ УСІХ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ответить
0
0
Горянин (Львів)
vasylkoo (Львів) Ні ні. Епіцентр було видно нормально. То щось було з іншого боку.:)macho (Lviv) Ги...прикольні часи були:)))
Ответить
0
0
macho (Lviv)
Горянин (Львів) Р.S. Колись пам"ятаю Карпати грали в шортах, які діставали мало не до бутц. Особливо мені запам"ятався Покладок, який був низьким ростом, і чуть не падав через ці шорти.:) Було-було, це тоді ше, як я в 10 секторі вболівав. Молодець, що згадав
Ответить
0
0
vasylkoo (Львів)
Горянин (Львів) 05.12.09 19:05 Чесно кажучи я не помітив, скоріш за все то лейбли "Епіцентр чемпіонат України"
Ответить
0
0
Горянин (Львів)
vasylkoo (Львів) В мене таке не зовсім скромне питання, оскільки очевидно ви були присутні на футболі. Що то за лейби на футболках Карпат були, такі великі, і здавалося, що вони відклеїлися в деяких гравців. Тому що розмір їх був надто великий як для одного рукава. Здалося, що їм це дуже заважало від час гри. Р.S. Колись пам"ятаю Карпати грали в шортах, які діставали мало не до бутц. Особливо мені запам"ятався Покладок, який був низьким ростом, і чуть не падав через ці шорти.:)
Ответить
0
0
Карпати (Львів)
Shtaket (Poltava) Ворскла дуже хороша команда! З тих матчів що я бачив у Львові - вони були найкращі! Єдине, вам не вистачає технічних півзахисників, таких як Худоб"як. Краснопьоров слабенький. Вам треба Кравченка. Тоді Ворскла буде боротися за призові місця. Команда дуже симпатична. Дисциплінована. Відчувається рука не врівноваженого Павлова. Очевидно йому треба добре відпочити взимку. Набратися сил. Можливо він ще не зовсім зіпсований як людина. Бо інтелегент з нього нікудишній. Він говорить більше матюків ніж нормальних слів. За таке треба штрафувати. Я розумію, що суддя сьогодні "вбивав" Ворсклу, але в тому винен якраз Павлов. Нєфіг посилати суддю. Нехай подумає про це. А Ворсклі - респект. Класна команда.
Ответить
0
0
basque (Донецк (Восточная Ук)
Shtaket (Poltava)05.12.09 18:47, это будет достойная беседа двух красноречивых ораторов, к ним бы ещё Кварцяного...
Ответить
0
0
vasylkoo (Львів)
гра була досить ріною, ні у кого не було особливої переваги. Вкотре вдалось вкінці матчу відзначитись карпатіцям - що і тішить, добре хоч вболівальники зігрілись. Наступний матч мав би показати чи готові Карпати до єврокубків. Худіка фани до трусів розібрали після мачту)
Ответить
0
0
Shtaket (Poltava)
Что-то видимо Павлова вывило из себя. Я его еще такого не видел, что бы он бегал к штрафной площади. А что касается высказывания, Павлова то я думаю, что здесь каждый второй тренер такой же если не все! Ну а по игре то я поздравляю Карпаты ну а от Ворсклы жду исправлений за результат с Закарпатьем
Ответить
0
0
Карпати (Львів)
Конфуцій (Львів) Він був бухий або вколений. Інакше це не об"яснити.
Ответить
0
0
Конфуцій (Львів)
Ворскла справила хороше враження, Карпатам майже нічого не вдавалося. Команда грає не так швидко, як на початку чемпіонату. Ну а поведінка Павлова - може його в дурку здати? Ким він себе уявив? Під час матчу по бровці показово пішов до штрафної, руками-ногами махає, матюки, ледь бійку не спровокував. Його не те, що дискваліфікувати, його ізолювати треба
Ответить
0
0
jermain (Полтава)
Павлов правдиво высказался. Жаль что только микрофон передал все эти слова на телевизор
Ответить
0
0
Карпати (Львів)
Дизель (Мариуполь) Сто пудово. Павлов явно щось приймає під час матчів. Інакше б його так не ковбасило. Він кричав таким диким голосом, що мій син аж згадав пісню Стаса Михайлова: "Спартак - чемпіон"!:)
Ответить
0
0
Карпати (Львів)
День вдався Горянин (Львів) 05.12.09 17:58 Не дуже радій. Гра Карпат показала, що до єврокубків нам ще далеко.
Ответить
0
0
Дизель (Мариуполь)
Судья точно не видел начала момента падения игрока "Карпат" при назначении пенальти! Поэтому ошибся, а Бог ошибку исправил. Штрафной Федецкого на совести Долганского. Удар в "свой" угол нужно брать. В целом, счет, соответствует футболу, а не хоккею, что не может не радовать!:) А вот расстроило настроение и поведение уважаемого Николая Петровича Павлова. Видимо, громадное нервное напряжение уже не так легко контролируется, как лет 5-8 назад. "Как ни крути, время свое возьмет!" (с):(
Ответить
0
0
Счётчик Шансов (Полтава)
Павлов когда стопарь пропустит, может погнать не то что на судью, а хоть и на самого президента ФИФА.
Ответить
0
0
Горянин (Львів)
День вдався
Ответить
0
0
Карпати (Львів)
Павлов пішов по слідах Кварцяного) harvester (Львів) Шарло Холмс :)
Ответить
0
0
harvester (Львів)
Павлов пішов по слідах Кварцяного)
Ответить
0
0
Карпати (Львів)
Я - за справедливість!
Ответить
0
0
Карпати (Львів)
P.S. Вчитись бити пеналті!!! Ява Львів (Львів) 05.12.09 17:49 Пенальті був - лєвий! Так що добре що й не забив.
Ответить
0
0
Dmytro-65 (Луганськ)
Вимучили
Ответить
0
0
Ява Львів (Львів)
Вітаю Карпати з Перемогою!!! P.S. Вчитись бити пеналті!!!
Ответить
0
0
Proydoha (Львів)
Замерз...... гра того не коштувала(( рузультат э це добре..
Ответить
0
0
sasa_fcvp (Полтава)
Отчет о матче http://www.fcvorskla.com.ua/index.php?newsid=966
Ответить
0
0
Горянин (Львів)
05.12.09 17:28 Молодці Львовяне Днепр з Вамі! Чужой (Днепропетровск) 05.12.09 17:29 В Єврокубки!:))))
Ответить
0
0
Чужой (Днепропетровск)
Молодці Львовяне Днепр з Вамі!
Ответить
0
0
Горянин (Львів)
XxX81 (Харьков) Павлов хороший тренер! Емоційний, грамотний, везучий. правда трохи зловживає жаргонними словами, але то таке. Йому б нерви свої заспокоїти.
Ответить
0
0
SerLORD (Stryj)
Карпати з перемогою!!!Павлову дискваліфікацію обов'язково
Ответить
0
0
Горянин (Львів)
Заканало!!!
Ответить
0
0
XxX81 (Харьков)
Тренера Восклы нужно гнать он некокой
Ответить
0
0
Карпати (Львів)
STAS-PAVLENKO (Чернигов) 05.12.09 17:20 В Чернігові самі скандали. Напевно знову про судівство? :)
Ответить
0
0
STAS-PAVLENKO (Чернигов)
www.fcdesna.at.ua Смотрите скандал Украинского футбола
Ответить
0
0
Карпати (Львів)
Суддя пенда...навіть не раз. Я думаю, що він мстив Павлову. А вашому тренеру дійсно треба повчитися культури. Тоді й може судді не так будуть ображатися. Пенальті не було. Але для чого Павлов так "крив" матом всіх підряд?
Ответить
0
0
Карпати (Львів)
Такой понос.... Не "Карпаты" сегодня играли лучше, а просто "Ворскла" хуже.... Да и то 0:0 более справедливо было-бы, везунчики) Firehit (Poltava) Ворскла сьогодні показала дуже не поганий футбол. Суддя - урод! Дав пеналь тільки за те, що його Павлов послав на... Карпати заграли тільки в останні 20 хвилин. До того, Ворскла грала дуже дисципліновано. Респект їм. Дуже симпатична команда.
Ответить
0
0
butsefal2007 (Киев)
Дааа, если бы с участием Динамо, то срача бы было страниц на 20-ть.
Ответить
0
0
тимишоара (Полтава)
Варан (киев) Так сами ж Киевляне и жалуются,а тут и так всё понятно. Зачем лишние разговоры??
Ответить
0
0
mos-v (Новый Роздол)
Тепер головне,щоб Таврія не виграла!
Ответить
0
0
Kamasuter (PoltaFFa)
VET@L88 (Львів) так судить низзя! причем я "не говорю не объективно!" а говорю "безобразно!"...
Ответить
0
0
Atos (Киев)
Поздравляю львовян! С победой!
Ответить
0
0
BapaH (Киев)
Ну вот. Как Динамо мучается - так 10 страниц комментариев и обвинения в предвзятом судействе. Как никому не нужный матч - так тишина...
Ответить
0
0
тимишоара (Полтава)
Жалкое зрелище(((На игре второлиговых команд и то интереснее.
Ответить
0
0
vorsklaFan (Poltava)
Обидно конечно, сколько можно на последних минутах пролетать???
Ответить
0
0
VET@L88 (Львів)
Павлов не гарно поступив, так матом гнати та ще й в пряомому ефірі:)
Ответить
0
0
VET@L88 (Львів)
Павлов не гарно поступив, так матом гнати та ще й в пряомому ефірі:)
Ответить
0
0
Haigs (Lutsk)
З перемогою Карпати,вiтаю!
Ответить
0
0
Den13 (Полтава)
все-таки в два нападающих Ворскле играть надо
Ответить
0
0
Serge (Львов)
З перемогою!
Ответить
0
0
Firehit (Poltava)
Такой понос.... Не "Карпаты" сегодня играли лучше, а просто "Ворскла" хуже.... Да и то 0:0 более справедливо было-бы, везунчики)
Ответить
0
0
VET@L88 (Львів)
Леви вперед:)
Ответить
0
0
Ol6ko_lviv (Львів)
Вітаю всіх Львівян із заслуженою перемогою!
Ответить
0
0

Новости Футбола

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус