Премьер-лига
Премьер-лига

Премьер-лига - результаты и расписание матчей, турнирная таблица, новости.

Офіційна позиція ФК "Карпати" щодо трансферу Дениса Кожанова

Офіційна позиція ФК "Карпати" щодо трансферу Дениса Кожанова


Попри зусилля «Карпат» продовжити співпрацю з Денисом Кожановим, гравець всупереч букві футбольного закону опинився у третьому клубі.

8 липня 2011 р. офіційний сайт ФК «Іллічівець» повідомив про те, що орендував у донецького «Шахтаря» терміном на один рік футболіста Дениса Кожанова, 40% економічних прав на якого належать ФК «Карпати».

ФК «Карпати» відверто здивований даним переходом гравця, адже згідно Контракту №143А від 17 червня 2009 року, укладеного між ФК «Карпати», ФК «Шахтар» та Денисом Кожановим (див. відскановану копію документу нижче), пріоритетне право на купівлю чи оренду гравця має саме львівський клуб.

Одразу зазначимо, що ФК «Карпати», будучи законослухняним членом футбольної спільноти, ніколи не чинив і не чинитиме перешкод трансферам футболістів, що відбуваються у цивілізованій площині. Однак у даному випадку ФК «Карпати» має усі підстави вважати перехід Дениса Кожанова до «Іллічівця» таким, що викликає певні міркування щодо його легітимності.

Аби донести свої тривоги до футбольної громадськості, стисло згадаємо історію переходу Дениса Кожанова до львівського клубу та детальніше зупинимось на документі, що регламентує взаємостосунки між ФК «Карпати» та ФК «Шахтар».

Денис Кожанов перейшов до «Карпат» з дублю донецького «Шахтаря» у лютому 2008 року на правах оренди. В 2009 році ФК «Карпати» підписав з ФК «Шахтар» Контракт №143А від 17 червня 2009 року про тимчасовий трансфер (оренду) Дениса Кожанова, згідно з яким 40% економічних прав на футболіста, а також пріоритетне право на викуп або продовження оренди з гравцем по закінченні даного Контракту належали львівському клубу (п.2, абзаци 1-3 ).

Строк дії Контракту завершився 30 червня 2011 р., після чого відповідно до п.5 даного документу «Карпати» повернули гравця у «Шахтар». За певний час до завершення вказаного строку ФК «Карпати» вступив у переговори щодо викупу решти 60% економічних прав на футболіста Дениса Кожанова у ФК «Шахтар», як це передбачає 5-й абзац 2-го пункту Контракту. ФК «Карпати» пропонував «Шахтареві» різноманітні варіанти викупу прав на футболіста або продовження його оренди у львівському клубі.

Натомість у відповідь ФК «Карпати» не отримав від ФК «Шахтар» ані згоди на продаж прав на гравця, ані згоди на його оренду. В той же час «Шахтар» зробив зустрічну пропозицію «Карпатам» про придбання 40% економічних прав на футболіста, яка у свою чергу не задовольнила львівський клуб, адже ФК «Карпати» був надзвичайно зацікавлений у продовженні співпраці з Денисом Кожановим та не хотів розлучатися з одним з лідерів команди.

Перемовини між клубами щодо вартості купівлі прав на гравця тривали до 8 липня, аж поки цього дня Денис Кожанов не був представлений в якості футболіста «Іллічівця», що стало для ФК «Карпати» цілковитою несподіванкою. Адже згідно Контракту (п.2, абзац 2,3) «якщо ФК «Шахтар» отримає від третьої сторони пропозицію щодо оренди прав на Футболіста, яке ФК «Шахтар» буде готовий прийняти, перед тим, як прийняти цю пропозицію ФК «Шахтар» повинен буде письмово запропонувати ФК «Карпати» орендувати права на Футболіста на умовах, вказаних в такій пропозиції третьої сторони…»

Фактично, бажаючи у цивілізований спосіб перемовин залишити футболіста Дениса Кожанова у Львові, ФК «Карпати» став свідком без права голосу переходу гравця у третій клуб, що дає підстави сумніватися у легітимності переходу футболіста в «Іллічівець». Гадаємо, що донецький клуб у перемовинах з ФК «Карпати» мав би дотриматись букви закону бодай з огляду на те, що Денис Кожанов саме у Львові з гравця дублю «Шахтаря» виріс у футболіста Національної збірної України.

Наголошуємо ще раз: ФК «Карпати» ніколи не чинив і чинитиме перешкод переходам футболістів, однак відбуватися вони мають згідно домовленостей між клубами і підписаними між ними офіційними документами.

Таким чином ФК «Карпати» залишає за собою право звернутися до органів футбольного регулювання з проханням детально вивчити дану ситуацію та дати правову оцінку відповідності поведінки ФК «Шахтар» умовам Контракту у питаннях наступного трансферу футболіста Дениса Кожанова.

Насамкінець, незалежно від того, який розвиток подій матиме ця справа, ФК «Карпати» від імені керівництва, тренерського штабу, партнерів по команді, та, не сумніваємось, мільйонів вболівальників, висловлює щиру подяку Денису Кожанову за роки, проведені у «зелено-білій» футболці. За цей час футболіст став одним з лідерів команди, заслужив на любов трибун завдяки самовіддачі та щирої симпатії до краю, честь якого він захищав на футбольному полі. Львів`яни завжди будуть раді вітати Дениса у місті, з яким, за словами самого футболіста, він має намір пов`язати життя своєї сім`ї після завершення футбольної кар’єри.

Оцените этот материал:
Комментарии
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
met (Харьков)
Казалось бы, причём здесь Металлист? )
Ответить
0
0
Вернуться к новостям
Комментарии 199
met (Харьков)
Казалось бы, причём здесь Металлист? )
Ответить
0
0
german (Львів)
Контракт на арену закончился, игрук после аренды вернулся в свой клуб (тоесть в Шахтер) И Шахтер имеет все права на аренду своего играка, куда угодно ! air (эйлат): якщо Шд віддає його в оренду в третій клуб, то першочергове право оренди мають Карпати. Що тут не зрозумілого? КЛ заплатили за 40% прав і згідно договору оренди мають право першочергової оренди. Ну це ж так все просто.
Ответить
0
0
air (эйлат)
Что то я не чего не поиму ! Контракт на арену закончился, игрук после аренды вернулся в свой клуб (тоесть в Шахтер) И Шахтер имеет все права на аренду своего играка, куда угодно !
Ответить
0
0
Podillya Kh (Хмельницкий)
Ось таким чином донецькі кондоми дбають про розвиток українського футболу. Все, що було зроблено для розвитку, тепер за мить розвалено. Ганьба!
Ответить
0
0
Корнер ДД (Dnipropetrovsk)
Мои 5 копеек. КЛ имеют права на 40 процентов до июля 2012 г. Это вроде никто не оспаривает. ШД денег не даст, а предложит в инкубатор КЛ новых молодых дублеров или невостребованных из основы. Будем внимательно наблюдать за судьбой Федецкого.
Ответить
0
0
mmerenich (irshava)
Усьо буде ДАУНбас! А Ви про якісь правила.
Ответить
0
0
Серьёзный (Харьков)
Мораль сей басни такова. Клубы, которые хотят выдвинуться в первые ряды и бороться за медали - вы ДОЛЖНЫ враз и НАВСЕГДА забыть, что на свете существует такая возможность, как аренда игроков у самого \"цивилизованного\" клуба планеты. Раньше они губили игроков, теперь ещё и клубы, которых посетила роковая идея иметь дело с сахтариками. Помнится, как они дразнили \"Металлист\" с дуру попавшим к ним в рабство харьковчанином Фоминым. Дают-забирают, дают-забирают. Да ещё и очки требовали за дачу Фомина в аренду! Пока руководство \"Металлиста\" не сделало единственно-правильный вывод - больше на иглу аренды не садиться. Так же точно обязаны поступить и \"Карпаты\".
Ответить
0
0
AxelkKomp (Полтава)
Якщо скан контракту справжній про претензії КЛ більш ніж обгрунтовані. Цікаво заяв клубів ще раз послухати Дениса. Якщо я не помиляюсь він хотів залишитись, а ШД говорить що вибрав більше ЗП. Так хто бреше? Що там говорив Ахметов про футбольну сім\'ю і взаємоповагу? Ну-ну. Які все таки проблемні у нас клуби. З ШД гравці тікають, та ще й мутки з якимись орендами й фарм-клубами. У КЛ таракани у голові в керівництва, якісь незрозумілі договорняки. МХ теж чудять з контрактими, то Девіч, тепер Олійник. Коли вже все буде цивілізовано?
Ответить
0
0
Карпати - The Best! (Львів)
Цікаво, а чому контракт в Україні між українськими суб\'єктами господарювання заключений російською мовою?
Ответить
0
0
german (Львів)
Шахтер должен заплатить прописанную сумму (как штраф). И всё. Шахтер заплатит её согласно договору и до свидания. YUG81 (Odessa): ну так ти не знаєш яка там сума... Може Карпати цього і хочуть...
Ответить
0
0
YUG81 (Odessa)
Я вижу пункт № 8. Согласно которому Шахтер должен уплатить штраф если нарушит подпункты 2 и 3 пункта 2.Например Шахтер их нарушил и отдал в аренду в Ильичевец - Шахтер должен заплатить прописанную сумму (как штраф). И всё. Шахтер заплатит её согласно договору и до свидания.
Ответить
0
0
Криштиану Роналдо (Kharkov)
Одразу зазначимо, що ФК «Карпати», будучи законослухняним членом футбольної спільноти..... ____ Зачем так нагло врать. Для Дыма не законов, не понятий не существует. На своей волне вечно.
Ответить
0
0
aa_konoplya (Харьков)
Це прокол юр служби ШД. ШД має запропонувати Карпатам варіант оренди іллічами, якщо Карпати відмовляються на таких умовах орендувати, тоді Кожанов йде до іллічів, а Карпати отримують 40%. Ну все. Футбол. Карпати вперед!!!! german (Львів) 09.07.11 16:57 --- Не считайте юристов Шахтера глупее себя. :)))Они за свои слова отвечают большими деньгами. Конечно я не исключаю их ошибки, но как по мне Шахтер поступил в соответствии с контрактом. А вот Карпаты как раз и пролетели. Надеюсь все-таки узнать прав ли я. Хотя будет наверное как обычно. Порешают все без огласки и все.
Ответить
0
0
german (Львів)
Т.е. ФК Шахтёр обязан предоставлять все иные предложения по аренде Д.Кожанова в ФК Карпати и после окончания срока аренды игрока Карпатами, вплоть до окончания действующего договора футболиста с ФК Шахтёр? 911+ (Харків): саме це вказано в договорі оренди. Це прокол юр служби ШД. ШД має запропонувати Карпатам варіант оренди іллічами, якщо Карпати відмовляються на таких умовах орендувати, тоді Кожанов йде до іллічів, а Карпати отримують 40%. Ну все. Футбол. Карпати вперед!!!!
Ответить
0
0
911+ (Харків)
Т.е. ФК Шахтёр обязан предоставлять все иные предложения по аренде Д.Кожанова в ФК Карпати и после окончания срока аренды игрока Карпатами, вплоть до окончания действующего договора футболиста с ФК Шахтёр? Как-то не стыкуется.
Ответить
0
0
goalkeeper (Львів)
31.05.2012 Карпаты владеют 40% прав на Кожанова. 02.06.2012 Контракт с Шахтером закончился, он свободный агент, Карпаты потеряли 40%. Mikky (Донецк) 09.07.11 15:15 Якщо Ви підтверджуєте, що до 31.05 наступного року Карпати мають права на Кожанова, то я перепрошую. Я чомусь з Вашої риторики зрозумів, що Ви вважаєте, що все навколо ахметовське.
Ответить
0
0
german (Львів)
ребят.. я не в курсе... но если в этой бумажке написано до 30 июня 2011... значит после этой даты всё возвращается на круги своя.. и Кожанов снова полностью игрок Шахтёра? real fan (Kharkov City): ні, 40% належить Карпатам до того часу доки Кожанов гравець ШД.
Ответить
0
0
Данч (Львів)
Pavel Vezko (Donetsk) 09.07.11 14:36 не сміши...
Ответить
0
0
Ingvar (Lviv)
Какими сторонами? Mikky (Донецк) 09.07.11 14:57 --------- ШД і КЛ як сторонами наведеного вище контракту про оренду Кожанова, частиною якого є придбання Карпатами 40% прав на футболіста. Закінчуй писати фігню. Якщо не розумієшся на контрактах, то тобі це ніхто не пояснить.
Ответить
0
0
real fan (Kharkov City)
ребят.. я не в курсе... но если в этой бумажке написано до 30 июня 2011... значит после этой даты всё возвращается на круги своя.. и Кожанов снова полностью игрок Шахтёра?
Ответить
0
0
Mikky (Донецк)
goalkeeper (Львів) 09.07.11 15:27 Это неясно вот кому \"А если он через 2 дня снова заключит контракт с Шахтером? Тільки якщо Шахтар придбає сьогоднішні 40% прав Карпат тільки тоді можна буде заключати новий контракт\" Skomoroh10 (Тернопіль) 09.07.11 15:05 А мне ясно, что вы даже не вчитываетесь в текст. Так что тупой не я...
Ответить
0
0
goalkeeper (Львів)
А если он через 2 дня снова заключит контракт с Шахтером? Mikky (Донецк) 09.07.11 14:57 Ти або зовсім тупий, або ахметовська шістка (швидше всього). Якщо у Кожанова закінчиться контракт з Шахтарем чи Карпатами, то він стає вільним агентом і вже ніхто на нього ніяких прав немає. Поки він не стане вільним агентом - 40% належить Карпатам. При передачі в третій клуб - 40% Карпатам. Що неясно? І ще один нюанс. Саме в Карпатах Кожанов з гравця дубля став гравцем національної збірної. Ахметов мав би подякувати Карпатам за набагато більшу вартість футболіста, а не примітивно тирити.
Ответить
0
0
VitoFirst (Львов)
З погляду аргументації офіційна заява ШД звучить так: \"Карпаты говорят, что они дартаньяны, а мы 321ы. Это неправда. На самом деле это мы дартаньяны, а они 321ы, патамушо мы их наипали с контрактом. Гы.\" Ingvar (Lviv) 09.07.11 14:46 ------------------------- В точку. У меня сложилось то же самое впечатление, только словами не смог так точно выразить.
Ответить
0
0
Mikky (Донецк)
И забегая вперед, закончится контракт Кожанова с КЛ, Карпаты лишаются 40% прав на него? у Кожанова контракт з Шахтарем в Карпат буде 40 поки не кінчиться контракт між Кожановим і Шахтарем тобто 06.2012 А если он через 2 дня снова заключит контракт с Шахтером? Тільки якщо Шахтар придбає сьогоднішні 40% прав Карпат тільки тоді можна буде заключати новий контракт Skomoroh10 (Тернопіль) 09.07.11 15:05 Это как?????? 31.05.2012 Карпаты владеют 40% прав на Кожанова. 02.06.2012 Контракт с Шахтером закончился, он свободный агент, Карпаты потеряли 40%. 03.06.2012 Кожанов подписал новый контракт, Карпаты снова завладели 40%. Брееед!!!
Ответить
0
0
german (Львів)
...і ШД більше не буде заключати таких договорів оренди. Це прокол юр служби ШД.
Ответить
0
0
german (Львів)
Тільки якщо Шахтар придбає сьогоднішні 40% прав Карпат тільки тоді можна буде заключати новий контракт Skomoroh10 (Тернопіль): Круто. Через рік в нас знову буде Кожанов.
Ответить
0
0
Skomoroh10 (Тернопіль)
Mikky (Донецк) 09.07.11 14:57 И забегая вперед, закончится контракт Кожанова с КЛ, Карпаты лишаются 40% прав на него? у Кожанова контракт з Шахтарем в Карпат буде 40 поки не кінчиться контракт між Кожановим і Шахтарем тобто 06.2012 А если он через 2 дня снова заключит контракт с Шахтером? Тільки якщо Шахтар придбає сьогоднішні 40% прав Карпат тільки тоді можна буде заключати новий контракт
Ответить
0
0
Mikky (Донецк)
згадайте відому біблійську притчу про перли перед свинями не заморочуйте себе поясненнями декілька постів вище я все теж розписав по пунктах але як об стінку горохом Skomoroh10 (Тернопіль) 09.07.11 15:01 То же самое можно сказать и в ваш адрес. Вы видите только факты в пользу КЛ, и упорно не хотите замечать факты в пользу ШД. А есть и те, и те.
Ответить
0
0
german (Львів)
Кожанова с КЛ, Карпаты лишаются 40% прав на него? А если он через 2 дня снова заключит контракт с Шахтером? Mikky (Донецк): 40% в нас до того часу поки в Кожанова контракт з ШД. Якщо ШД прдасть його комусь ми отримаємо 40% і тоді ці 40% і всі решта пункти втрачать силу.
Ответить
0
0
Skomoroh10 (Тернопіль)
Ingvar (Lviv) 09.07.11 14:50 згадайте відому біблійську притчу про перли перед свинями не заморочуйте себе поясненнями декілька постів вище я все теж розписав по пунктах але як об стінку горохом
Ответить
0
0
Pavel Vezko (Donetsk)
в общем развязка будет такая. Шахтер платит карпатам штраф, который оговорен в контракте и всё. И ничего больше из этой ситуации выдавить не получится. По ходу там какой то мизерный штраф, раз его замазали.. И получается, что контракт не нарушен, ибо это один из пунктов. Верно?
Ответить
0
0
Mikky (Донецк)
Якщо у контракті прямо не написано, що всі ці абзаци втрачають силу, то вони діють до повного виконання сторонами своїх зобовязань, тобто, поки у КЛ є 40% прав - тобто доки у нього є контракт з ШД. Ingvar (Lviv) 09.07.11 14:50 Какими сторонами? У кого контракт с ШД? И забегая вперед, закончится контракт Кожанова с КЛ, Карпаты лишаются 40% прав на него? А если он через 2 дня снова заключит контракт с Шахтером?
Ответить
0
0
Ingvar (Lviv)
Это дает основание считать все абзацы выше утратившими силу после окончания действия контракта. Mikky (Донецк) 09.07.11 13:56 ---------- Якщо у контракті прямо не написано, що всі ці абзаци втрачають силу, то вони діють до повного виконання сторонами своїх зобовязань, тобто, поки у КЛ є 40% прав - тобто доки у нього є контракт з ШД.
Ответить
0
0
german (Львів)
И если Карпаты участвовали и участвуют в переговорах с Шахтером о выкупе переговорах им прав на Кожанова, что видно из их же обращения, то они уже не в праве предъявлять претензии. Mikky (Донецк): якщо не зійшль в ціні по викупу, то в нас є першочергове!!!! право оренди. Чого ШД нам не запропонував.
Ответить
0
0
goalkeeper (Львів)
Mikky (Донецк) 09.07.11 13:56 Якщо цитуєш останній абзац пункту 2, то не перекручуй його. Там написано \"совместно принимают решение о выкупе 100% прав\". Слова \"должны\" там немає. Тому перше речення пункту 2 залишається в силі: \"Принимающий клуб бессрочно выкупает у передающего клуба 40%\". Словло \"бессрочно\" означає, що завжди за всі трансфери у третій клуб \"Карпати\" повинні отримувати 40%, а \"Шахтар\" - 60%. \"Карпати\" готові заплатити 60% оренди \"Шахтару\". Ахметов заломив значно більшу ціну, а 40% від неї віддавати не хоче:) Саме таким способом стають найбагатшими в Укаїні.
Ответить
0
0
Skomoroh10 (Тернопіль)
Pavel Vezko (Donetsk) 09.07.11 14:36 в цьому і проблема що це головна біль шахтаря не домовиться шахтар з карпатами буде тупо платити зарплату Кожанову а адекватний футболіст скоштував єврокубки і не опозорився не дуже захоче гріти банку за копійки
Ответить
0
0
Ingvar (Lviv)
Mikky (Донецк) 09.07.11 13:05 -------- в офіційній заяві ШД немає ЖОДНОГО посилання на контракт чи будь-які інші юридичні документи, які б свідчили, що у ШД було ЮРИДИЧНЕ ПРАВО вчинити саме так, як він вчинив. Заяви про зарплату Кожанова \"там\" і \"тут\" не більше, ніж пусті слова (хоча я цілком припускаю, що цифри зарплати в КЛ наближені до реальності, але не враховано преміальні, на яких і будується вся система оплати праці у Львові - а так в Маріуполі буде зряплата без преміальних, і чого надриватись?). З погляду аргументації офіційна заява ШД звучить так: \"Карпаты говорят, что они дартаньяны, а мы 321ы. Это неправда. На самом деле это мы дартаньяны, а они 321ы, патамушо мы их наипали с контрактом. Гы.\" П.С. Безстрокові економічні права на Кожанова передбачають, згідно з п.2 вищенаведеного контракту, першочергове право оренди, викупу і далі по тексту. Термін дії цих прав не обмежується терміном дії орендної угоди, тобто 30.06.2011. Взагалі, як ви собі таке уявляєте: у Кожанова дійсний контракт з КЛ, а ШД пропонує його взяти в оренду, скажімо, в березні 2010 року умовному ІМ. За логікою багатьох дописувачів, в такій ситуації КЛ повинні переоформляти оренду на умовах, які пропонує нова команда або віддавати його назад??? Ідіотизм. Пункт про першочергову оренду/викуп стосується В ПЕРШУ ЧЕРГУ періоду ПІСЛЯ завершення дії договору оренди, тобто ПІСЛЯ 30.06.2011. Дивує, що люди, які ніколи не мали справи з договорами, примудряються коментувати і інтерпретувати положення даного контракту. П.С. Львівські юристи найкваліфікованіші в Україні. Випускники універу Франка можуть заткнути за пояс фахівців харківської юракадемії, що було до речі підтверджено Суркісом, коли він минулого тижня визнав правоту львів\"ян у питанні кількості українців на полі у складі МХ (але списав усе на косяк ПЛ і ФФУ). Ящо у Ахметова в юр.службі не випускники ЛНУ ім.І.Франка, то шанси у нього в суді прості: поставити купленого суддю або забашляти йому купу бабла, бо ніякий адвокат не відмаже його клуб від такого юридичного ляпу. П.П.С. До речі, прокол юр.служби ШД підтверджується і тупорилою заявою з оф. сайту в стилі \"сам дурак\".
Ответить
0
0
german (Львів)
а что если игрок просто не захотел идти в карпаты? Pavel Vezko (Donetsk): по останніх його інтервю він хоче грати всюди. Його все влаштовує в Львові, хоче в рідний Маріуполь і на нього розраховує Луческу :)))
Ответить
0
0
Mikky (Донецк)
german (Львів) 09.07.11 14:20 Для ВАС: \" В той же час «Шахтар» зробив зустрічну пропозицію «Карпатам» про придбання 40% економічних прав на футболіста, яка у свою чергу не задовольнила львівський клуб, адже ФК «Карпати» був надзвичайно зацікавлений у продовженні співпраці з Денисом Кожановим та не хотів розлучатися з одним з лідерів команди. Перемовини між клубами щодо вартості купівлі прав на гравця тривали до 8 липня, аж поки цього дня Денис Кожанов не був представлений в якості футболіста «Іллічівця», що стало для ФК «Карпати» цілковитою несподіванкою.\" Судя по всему Карпаты вступили в переговорный процесс по выкупу прав на Кожанова Шахтером. Возможно были дополнения к данному договору, возможно был составлен новый об выкупе прав, передан Карпатам и возращен ими с замечаниями. Мы не знаем всей картины. Но переговоры с Шахтером были, явно не в телефонном режиме, а документально. И если Карпаты участвовали и участвуют в переговорах с Шахтером о выкупе переговорах им прав на Кожанова, что видно из их же обращения, то они уже не в праве предъявлять претензии.
Ответить
0
0
Pavel Vezko (Donetsk)
а что если игрок просто не захотел идти в карпаты? То тут даже хоть у львовян приоритет перед третьими клубами, хоть нет, это уже безразлично. Игрок просто не захотел переходить, и тут даже никакие договоренности не прокатят.
Ответить
0
0
шо? (МХ) (Харьков)
Дымок, все сопли срочно в Лозанну! только в Лозанну!))))
Ответить
0
0
Skomoroh10 (Тернопіль)
до Mikky (Донецк) 09.07.11 14:14 нехай Шахтар озвучить суму перерахує 40% але якщо карпати теж готові заплатити стількиж Шахтарю то приорітет в Карпат
Ответить
0
0
german (Львів)
1. У Кожанова с Шахтером действующий контракт. С Карпатами у Кожанова контракта нет. 2.По закончившемуся контракту Шахтер имеет больше прав чем Карпаты. Mikky (Донецк): тобі вже писали, що якщо б Кожанов залишився в ШД то ніких питань не було б, бо термін оренди закінчився, є контракт з ШД і є 60%. Карпатам пропонували викупити 40 і Карпати пропонували викупити 60%. Не зійшлись в ціні. Все Кожанов гравець ШД. Але коли його віддають в оренду, то першочергове право мають Карпати (по умовах договору). ШД не запропонував Карпатам віддати в оренду. І тим самим порушив договір.
Ответить
0
0
kadaad (Киев)
Mikky (Донецк В нормальных странах, с нормалной судебной системой так оно и было-бы, но не у нас с клоунами в суде и прокуратуре, которые тупо принимаю решения на тех кто у власти, а нынче там кто, владелец клуба землекопов.
Ответить
0
0
Mikky (Донецк)
Skomoroh10 (Тернопіль) 09.07.11 14:03 Даже если так, то пока Шахтер с Карпатами будут договариваться по Кожанову, а Кожанов будет играть в Ильичевце, то Карпаты могут и должны претендовать на 40% арендной платы. И все. А Кожанов будет играть, или он должен в воздухе зависнуть, а Шахтер платить ему зарплату, не получив ничего в замен.
Ответить
0
0
Bo-bo (Lviv)
жаль що не буде такого гравця...
Ответить
0
0
Pavel Vezko (Donetsk)
то есть получается, что карпаты имели 40 процентов кожанова только в течении двух лет? Раз не выкупили, то весь кожанов переходит обратно в шахтер. 40 процентов, это всё равно контракт. С шахтером на два года. С самим кожановым тоже на два года контракт. До какого момента карпаты имеют права на игрока. Пока его контракт действует с шахтером? Потому что по ходу между карпатами и игроком никаких обязанностей нет. В любом случае, даже если шахтер действительно нарушил первые пункты, то в контракте прописана неустойка. Карпаты могут тут максимум на что расчитывать, так это на эту выплату со стороны шахтера.. И всё.. Но всё же. До какого времени карпаты владеют 40 процентами кожанова?
Ответить
0
0
Mikky (Донецк)
И еще. Если Карпаты и Шахтер еще не пришли к соглашению по поводу 100% прав Кожанова, то Шахтер все равно имеет приоритетное право на Кожанова потому что: 1. У Кожанова с Шахтером действующий контракт. С Карпатами у Кожанова контракта нет. 2.По закончившемуся контракту Шахтер имеет больше прав чем Карпаты. И другой вопрос, уже этики. Контракт закончился, Кожанов не вернется в Карпаты, Карпаты против всех вариантов для Кожанова. Так что теперь Кожанову нигде нельзя играть, пока Шахтер не договорится с Карпатами?
Ответить
0
0
kola (Днепропетровск)
Какая страна, такие и трансферы. еСЛИ НАЧНУ ВСЁ ЭТО НАЗЫВАТЬ СВОИМИ ИМЕНАМИ, ТО МЕНЯ ЗАБАНЯТ ЛЕТ ЭДАК.... МНОГО....
Ответить
0
0
Skomoroh10 (Тернопіль)
Повторюю спеціально для Mikky (Донецк) 09.07.11 13:56 Молодий чоловіче написано \"спільно приймають\" ключеве слово СПІЛЬНО і поки не приняли залишається 40 на 60. І це може бути година день або поки не закінчиться базовий контракт Кожанова з Шахтарем подивившись на відписку-відмазку шахтаря це ще раз доводить що правий я хоч це було ясно з самого початку Skomoroh10 (Тернопіль) 09.07.11 13:42
Ответить
0
0
Mikky (Донецк)
Опять обращаю внимание на последний абзац пункта 2. По окончании действия контракта Шахтер и Карпаты должны принять решение о выкупе 100% прав на футболиста. Это дает основание считать все абзацы выше утратившими силу после окончания действия контракта. 40% прав это страховка для Карпат на срок действия контракта. Предположим, какой -нибудь клуб захотел купить футболиста и дает хорошие деньги. Шахтеру выгодно, но он должен спросить Карпаты:\"А вы не купите ли?\" Предположим другой клуб хочет взять в аренду и дает большие деньги. То же самое. Предположим дают деньги и небольшие или такие как Карпаты, но клуб с именем или из Европы, и сам футболист хочет туда уйти, а Шахтер не против. Стоп, контракт. Эти 40% прав страховка чтобы Шахтер не мог смыкать туда-сюда футболиста, подставляя Карпаты во время действия аренды. Эквивалент залога. Но контракт закончился и эта ситуация не может продолжаться. Поэтому остаток прав, не денег, а именно прав или туда или сюда. Шахтер сказал сюда. Карпаты сказали...?
Ответить
0
0
kadaad (Киев)
Как всегда данецкий беспридел. Как с этими.... можно о чем-либо договариваться!?
Ответить
0
0
Skomoroh10 (Тернопіль)
Pavel Vezko (Donetsk) 09.07.11 13:41 ніхто б і словом не заїкнувся якщо б Кожанов залишився в Шахтарі.. а от за перехід в третій клуб потрібно платити або домовлятись з Карпатами
Ответить
0
0
Skomoroh10 (Тернопіль)
german (Львів) 09.07.11 13:37 так воно і є
Ответить
0
0
VitoFirst (Львов)
Уляля. Вот это непорядочно, Шахтер нарушил условия контракта, который сам с Карпатами и Кожановым подписал. Не думаю, что после такого кидалова кто-то (кроме фарм-клубов) будет брать в аренду игроков Шахтера. Зачем подписывать контракт, делать долгосрочные прогнозы, если на этот контракт в последствии попросту плюют?! Грязная и мерзкая история. P.S. А юридическая служба Карпат в который раз показывает свою грамотность.
Ответить
0
0
Skomoroh10 (Тернопіль)
aa_konoplya (Харьков) 09.07.11 13:32 Молодий чоловіче написано \"спільно приймають\" ключеве слово СПІЛЬНО і поки не приняли залишається 40 на 60. І це може бути година день або поки не закінчиться базовий контракт Кожанова з Шахтарем подивившись на відписку-відмазку шахтаря це ще раз доводить що правий я хоч це було ясно з самого початку
Ответить
0
0
Pavel Vezko (Donetsk)
я тоже не понимаю. Какие претензии? У карпат было ровно два года, чтоб решать первыми, что делать с этим игроком. Ровно два года. В этот период они могли выкупать, продлевать аренду.. Как только этот два года закончились, карпаты идут лесом.. Прощелкали. А то получается, что они хотят решать за игрока, который на контракте в другом клубе. Это как бы нормально? Да в жизни не поверю, что такое возможно. По ходу львовские юристы опять проиграли..
Ответить
0
0
german (Львів)
зазвичай пишуть новий контракт в якому старий анулють, але Шахта зараз так поступити не зможе 40% прав в Карпат Skomoroh10 (Тернопіль): не зовсім зрозумів... але я думаю, що ми матимемо 40% прав, до того часу коли Кожанов в ШД.
Ответить
0
0
Pavel Vezko (Donetsk)
і звідки інформація?? Skomoroh10 (Тернопіль) С сайта шахтера. shakhtar.com/ru/news/17763
Ответить
0
0
Mikky (Донецк)
Mikky (Донецк) 09.07.11 13:05 і звідки інформація?? Skomoroh10 (Тернопіль) 09.07.11 13:29 Официальный сайт Шахтера
Ответить
0
0
Mikky (Донецк)
german (Львів) 09.07.11 13:16 1.Предположим Шахтер предложил вариант аренды Ильичевца Карпатам. Предположим Карпаты не согласились и не предложили свой вариант в течение 5 дней. Шахтер может заключать контракт с Ильичевцем. По датам сходится. 2.Предположим Шахтер не хочет продлевать аренду и продавать футболиста Карпатам и уведомляет об этом Карпаты, предлагая выкупить 100% прав. Он имеет на это право. Карпаты, предположим, молчат по этому предложению в течение 5 дней. Шахтер начинает распоряжаться футболистом на свое усмотрение. Причем договор то 3-хсторонний. Согласие Кожанова на контракт с Ильичевцем есть. 2 стороны из 3-х согласны.
Ответить
0
0
Инспектор (Донецк)
Что тут говорить, Шахтер поступил подленько
Ответить
0
0
aa_konoplya (Харьков)
- прицьому першочергове право на перехід за запропоновану суму мають Карпати. все... що ще неясно???? Skomoroh10 (Тернопіль) 09.07.11 12:31 ---- Першочергове право у Карпат было до 30-06-2011. Теперь извините, все права уже закончены. Мне как раз всЁ ясно., а вот тебе не доходит. Читай последний абзац п.2. Умные люди уже разъясняли для таких как ты.
Ответить
0
0
Skomoroh10 (Тернопіль)
Mikky (Донецк) 09.07.11 13:05 і звідки інформація??
Ответить
0
0
Skomoroh10 (Тернопіль)
german (Львів) 09.07.11 13:09 якщо при продовжені тобто перегляді контракту буде внесено поправку тільки в один пунт \"термін дії контракту\" то так але хто ж так поступить:)) зазвичай пишуть новий контракт в якому старий анулють, але Шахта зараз так поступити не зможе 40% прав в Карпат
Ответить
0
0
german (Львів)
Денис Кожанов получил предложение от \"Ильичевца\", содержащее более интересные условия контракта, и принял его. Mikky (Донецк): це вже особистий контракт Кожанова. Але в нас ситуація така, що ШД повинен був запропонувати КЛ на розгляд варіант оренди який пропонує третій клуб... Припустимо ШД це зробив. КЛ погодились. От тоді вже домовляються з Кожановим. Ну і припустимо не домовились. То ясно, що його не заставиш грати в КЛ. Але спочатку потрібно було дотримуватись угоди між ШД і КЛ.
Ответить
0
0
german (Львів)
Skomoroh10 (Тернопіль): 40% від продажу Кожанова в третій клуб до 2012 року? А якщо ШД продовжить з Кожановим контракт і продасть його в третій клуб в 2013 році... ми на 40% претендуватимемо?
Ответить
0
0
Mikky (Донецк)
Заявление ФК \"Шахтер\" В последние дни средства массовой информации уделили значительное внимание Денису Кожанову и Артему Федецкому, игрокам \"Шахтера\", находившимся в аренде у \"Карпат\". Львовский клуб даже распространил официальное сообщение, где выразил неудовольствие по поводу перехода Кожанова в состав мариупольского \"Ильичевца\" на правах аренды. ФК \"Шахтер\" считает необходимым внести ясность в этот вопрос. После завершения прошлого чемпионата у \"Карпат\" было более чем достаточно времени, чтобы урегулировать свои отношения с Денисом Кожановым. Игрок находился вместе с львовянами на сборах, был полностью открыт для конструктивного диалога. Но \"Карпаты\" этим не воспользовались. Не было предпринято никаких шагов и когда договор аренды с \"Карпатами\" уже истек, а Денис больше недели тренировался в Донецке вместе с основным составом \"Шахтера\". Денис Кожанов получил предложение от \"Ильичевца\", содержащее более интересные условия контракта, и принял его. Стоит обратить внимание, что, выступая за \"Карпаты\", Кожанов получал скромную по меркам современного футбола зарплату, эквивалентную 8 тыс. долларов. Разумеется, эти деньги не соответствуют уровню футбола, который демонстрирует этот состоявшийся мастер. \"Ильичевец\" предложил гораздо более интересную заработную плату. Вполне логично, что Денис отдал предпочтение Мариуполю. \"Шахтер\" поддержал футболиста. Игрок должен сам определять пути развития карьеры. Не надо забывать, что футболисты – это свободные люди, но никак не рабы. У них есть собственные интересы, ответственность перед семьями. Нельзя воспринимать игроков как инструмент для достижения клубом неких целей. А именно так считают в \"Карпатах\", пытаясь навязать нам какие-то дикие методы отношений с футболистами. Здесь можно сказать уверенно: ничего у наших оппонентов не выйдет. Интересная ситуация с Артемом Федецким. Как и в случае с Кожановым, \"Карпаты\" декларируют, что этот игрок очень важен для львовской команды. Но при этом не предпринимают ничего, чтобы оставить его в составе цивилизованными методами. Более того, \"Карпаты\" предпринимают попытку заставить \"Шахтер\" платить футболисту половину заработной платы, чтобы тот мог успешно выступать в львовском клубе! Это нонсенс. Такой подход крайне далек от представлений о цивилизованном футболе. В \"Карпатах\" должны понимать, что \"Шахтер\" никогда не согласится с подобными вариантами. Игроки нашего клуба, в том числе и находящиеся в аренде в других командах, всегда могут рассчитывать на поддержку \"Шахтера\" и защиту их интересов.
Ответить
0
0
Владимирович (Кривой Рог)
А что за прикол покупать 40% прав а потом ныть?
Ответить
0
0
german (Львів)
і з цих 5 млн 40% піде Карпатам за умрвами угоди про оренду:)) я думаю Дим погодиться:)) Skomoroh10 (Тернопіль): прикол, дійсно... ну тоді ШД явно не праві, що не надали на розгляд КЛ умови оренди іллічів.
Ответить
0
0
Skomoroh10 (Тернопіль)
german (Львів) 09.07.11 12:5 і з цих 5 млн 40% піде Карпатам за умрвами угоди про оренду:)) я думаю Дим погодиться:))
Ответить
0
0
Skomoroh10 (Тернопіль)
Sn@ck (Lviv) 09.07.11 12:47 це сто пудово крім цього напевно шахтар оцінює 40% прав Карпат по вартості Кожанова 2009 а свої 60% по вартості 2011
Ответить
0
0
german (Львів)
Щось я не думаю, що Іллічівець запропонував,такі умови, які б Карпати не потягнули (див. абз.3 п.2 контракту) Sn@ck (Lviv): невиконанням умов договору з боку ШД є той факт, що ШД не надав (письмово) пропозицію третьої сторони. Хоч якщо чесно, то іллічівець може заплатити наприклад 5 млн. за оренду. Карпати на неї не погодяться звісно. Просто іллічівець і ШД належать Ахметову. Він може просто перекладати гроші з однї до іншої.
Ответить
0
0
odzisan (Киев)
\"ФК «Карпати» пропонував «Шахтареві» різноманітні варіанти викупу прав на футболіста або продовження його оренди у львівському клубі. Натомість у відповідь ФК «Карпати» не отримав від ФК «Шахтар» ані згоди на продаж прав на гравця, ані згоди на його оренду. В той же час «Шахтар» зробив зустрічну пропозицію «Карпатам» про придбання 40% економічних прав на футболіста, яка у свою чергу не задовольнила львівський клуб...\" Переговоры были? Были... Дым предлагал за Кожанова аж 99 коп.?... Предлагал... Продавать 40% экон.прав не захотел?... Не захотел... Дым, который любит все на халяву - хороший?... Хороший... Ринат, который (как и все состоятельные кроты) любит считать денежку - плохой?... Плохой... Паны дерутся, а у холопов чубы летят.. Народ, не будьте холопами! Не разжигайте вражду и ненависть.
Ответить
0
0
Sn@ck (Lviv)
Щось я не думаю, що Іллічівець запропонував,такі умови, які б Карпати не потягнули (див. абз.3 п.2 контракту)
Ответить
0
0
Skomoroh10 (Тернопіль)
Azovets (Мариуполь) 09.07.11 12:41 В угоді оренди є про безтермінове 40% володіння Карпатами прав на Кожанова. Це означає що ця умова діє на пртязі всього терміну дії контракту Кожанова з Шахтарем, на основі якого було підписано угоду про оренду.
Ответить
0
0
Azovets (Мариуполь)
Skomoroh10(Тернопіль) контракт Кожанова до 06.2012 ----------------------------------- С \"Шахтёром\", но не с \"Карпатами\".
Ответить
0
0
дядя бабай (донецк)
12:16 Действие старого договора закончилось 30 июня.. НОВЫЕ предложения,явно обидны для Карпат.. Да и цель просматривается чётко - НЕ ДАТЬ.. Ведь Марику 4ку не сковырнуть,а вот 5е сам знаешь кто.. Цели ясны - наигрывание,адаптация новичков.. и лучше делать это через Европу..
Ответить
0
0
Mariupol007 (Mariupol)
Шансів перемогти в спорі за Кожанова в нас немає. Кожанов на 1 рік в іллічів. Думаю трошки підзаробить. Головне щоб травму не отримав. І через рік повернеться назад в Карпати. Толку від гравця коли його насильно запихають в клуб не буде. Невже цього не розуміють в Маріуполі?.. german (Львів) 09.07.11 12:31 У нас такая же история была с Константином Кравченко ,он просто провалялся в лазарете как говорили и никакого толку вышел на пару последних игр а всё остальное время он был травмирован и вернулся в Шахтёр ..надежда на то ,что Кожанов будет играть в свой футбол ,ведь он любит играть ,это не просто бабло ...человек этим живёт ,в отличии он Кости Кравченко ,который пришёл пересидеть ...кто знает где будет Кожанов через год ,но пока он у нас в расположении и дай бог нам всем терпения и здоровья ему ,чтобы на самом деле не поломался парень и играл так как он любит хочет и умеет!
Ответить
0
0
Skomoroh10 (Тернопіль)
Azovets (Мариуполь) 09.07.11 12:34 контракт Кожанова до 06.2012
Ответить
0
0
Azovets (Мариуполь)
Естественно, если бы \"Шахтёр\" решил продать или арендовать Кожанова другому клубу в тот период, когда у Кожанова был контракт с \"Карпатами\", то \"Карпаты\" получили бы свои 40%. Но сейчас контракт с \"Карпатами\" уже в прошлом! Народ, думайте головой! Это, если любой футболист, принадлежа \"Шахтёру\", был в аренде в нескольких клубах, то при очередном его переходе все эти клубы предъявляют свои права на этого футболиста, \"потому что у него контракт с \"Шахтёром\" не закончился\"??? Пошевелите мозгами!
Ответить
0
0
german (Львів)
1.контракт кожанова з клубом Шахтар закінчується в 2012 році Skomoroh10 (Тернопіль): ну ось, через рік перейде в Карпати безкоштовно.
Ответить
0
0
german (Львів)
Сейчас Шахтер и Карпаты могут договариваться только о выкупе 100% прав на футболиста. Смотрите последний абзац в пункте 2. И шахтер сделал такое предложение. Mikky (Донецк): чому тільки викуп? може бути ще й оренда. В тому ж пункті 2, сказано, що Карпати володіють першочерговим правом оренди на умовах які запропонує третя сторона (іллічівець). Карпати ж володіють станом на сьогодні 40% прав... і це вже не погано. Шанси повернути Крожанова через рік є.
Ответить
0
0
Йомайо (Львів-Київ)
Ну тепер Гурулі розкриється :)
Ответить
0
0
Azovets (Мариуполь)
Назовите хоть один случай в мировом футболе, когда после окончания контракта клуб имел права на футболиста.
Ответить
0
0
Skomoroh10 (Тернопіль)
aa_konoplya (Харьков) 09.07.11 12:16 1.контракт кожанова з клубом Шахтар закінчується в 2012 році 2. До кінця дії цього контракту Кожанов: - грає за Шахтар; - або за іншу команду при цьому 40% винагороди за перехід отримують Карпати згідно угоди про оренду; - прицьому першочергове право на перехід за запропоновану суму мають Карпати. все... що ще неясно????
Ответить
0
0
german (Львів)
Шансів перемогти в спорі за Кожанова в нас немає. Кожанов на 1 рік в іллічів. Думаю трошки підзаробить. Головне щоб травму не отримав. І через рік повернеться назад в Карпати. Толку від гравця коли його насильно запихають в клуб не буде. Невже цього не розуміють в Маріуполі?..
Ответить
0
0
Mariupol007 (Mariupol)
вот и я о том же...Львов удачи вам в ЛЕ...БОЛЕЮ ЗА ВСЕХ УКРАИНЦЕВ В еВРО КУБКАХ БЕЗ ИСКЛЮЧЕНИЙ ...надежда на то ,что динамо заиграет как в прежние годы и принесёт нам в рейтинг не меньше Шахтёра...(Дмитрулин,Шева,Ребров,Лужный,Хацкевич,Б что есть куда рости ДК в наше время,А Шахтёру в своей академии выпускать побольше таких молодых и хороших игроков как Кажанов,Чайковский,Фомин,Касьян,Пуканыч и многие другие...Давайте жить дружно и болеть за футбол ,ане грызть друг другу глотки ,потому что в руководстве УПЛ всегда какие то скандаллы,которые в итоге нас с вами просто ругают между собой...ФУТБОЛ ФУТБОЛ ФУТБОЛ !!!!!!!
Ответить
0
0
MR_HUGO (Одесса)
Я конечно не все полностью читал, но на сколько я понял эти приоритетные права действовали до 30 июня 2011 года...
Ответить
0
0
Mariupol007 (Mariupol)
Сколько можно из мухи слона делать ?:))))У нас в стране всё так...Справедливость ?Это слово для каждого имеет своё значение,и наверняка есть ещё какие то ньюансы о которых нам с вами простым смертным никто не будет говорить ...а лить из пустого в порожнее...тот же контракт читайте ...его трактовать можно как в одну так и в другую сторону...А Кажанов вернулся в родной город,в его карьере это может сыграть как положительную так и отрицательную роль...Жизнь покажет и всё расставит на свои места...а вот по поводу его выхода на игру в Львовьянами я очень сомневаюсь ..он не был на сборах с командой и врят ли Ярёма поставит его в основу...
Ответить
0
0
aa_konoplya (Харьков)
Не понимаю из-за чего весь сыр-бор. Все приоритетные права ФЛ\"Карпаты\" об аренде или выкупе закончились вместе с окончанием действия контракта. Сейчас Шахтер и Карпаты могут договариваться только о выкупе 100% прав на футболиста. Смотрите последний абзац в пункте 2. И шахтер сделал такое предложение. Mikky (Донецк) 09.07.11 12:08 --- Вот и я об этом же толкую здесь уже 4 часа.
Ответить
0
0
german (Львів)
Первоочерёдность выкупа тоже была соблюдена,неустроившая цена это уже такэ.. дядя бабай (донецк): А першочерговість оренди?... ФК Шахтар не повідомив ФК Карпати про умови оренди іллічівця...
Ответить
0
0
Mikky (Донецк)
ФЛ\"Карпаты\" = ФК\"Карпаты\", мои извинения
Ответить
0
0
aa_konoplya (Харьков)
я весь час нумерую абзаци в угодах і через це в мене \"кликуха\" - \"речення-абзац\":)) Skomoroh10 (Тернопіль) 09.07.11 11:41 --- Класс! :))))
Ответить
0
0
дядя бабай (донецк)
Не думаю,что юридически есть какие либо зацепки к ШД,т.к. срок 8 июля говорит сам за себя.. Первоочерёдность выкупа тоже была соблюдена,неустроившая цена это уже такэ.. Лично мне Карпаты оччень симпатичны,но и понятно их стремление доорендовать игрока до конца контракта и получить бесплатно.. Не вышло,в ШД тож не дураки сидят.. Также \"смешные\" заявы Мариуполя,преобретают всё более реальные очертания.. Одно дело обкатывать сопляков,другое игроков 2й волны,в Европе,с последующей перепродажей..
Ответить
0
0
securon (Шахтёрск)
Skomoroh10 (Тернопіль) 09.07.11 11:45 Имидж клуба поднимают не такими вот разборками и выкладыванием контрактов на всеобщее обсуждение.
Ответить
0
0
Mikky (Донецк)
Не понимаю из-за чего весь сыр-бор. Все приоритетные права ФЛ\"Карпаты\" об аренде или выкупе закончились вместе с окончанием действия контракта. Сейчас Шахтер и Карпаты могут договариваться только о выкупе 100% прав на футболиста. Смотрите последний абзац в пункте 2. И шахтер сделал такое предложение.
Ответить
0
0
Ingvar (Lviv)
Skomoroh10 (Тернопіль) 09.07.11 11:48 ------- Сподіваюся, що після розголосу історії з Кожановим кожен молодий футболіст ЗІ СПОРТИВНИМИ АМБІЦІЯМИ буде думати 100 разів, перш ніж підписати довготерміновий контракт з ШД і піти в оренду...
Ответить
0
0
Volynyak@ (Луцьк)
Це означає одне: Дим з ахметкою посрались, і це ще мягко сказано.
Ответить
0
0
german (Львів)
ФК \"Карпати\" мають першочергове право оренди.... п.2. ФК \"Шахтар\" повинен був письмово повідомити умови оренди, які пропонує іллічівець. ФК \"Карпати\" мали першочергове право оренди на таких самих умовах. Якщо ФК \"Шахтар\" письмово не попередив, він порушив контракт. Але нашим данєцкім друзям на закони наплювати.
Ответить
0
0
Skomoroh10 (Тернопіль)
Ingvar (Lviv) 09.07.11 11:42 скоріше всього плюс ще і для прикладу всім хто звязаний з шахтою показати хто в футболі господар по принципу \"бий своїх щоб чужі боялись\":))
Ответить
0
0
Skomoroh10 (Тернопіль)
securon (Шахтёрск) 09.07.11 11:37 того що потрібно підтримувати імідж клубу а то всі кричать Димінський скупий , а Ахметов святий поборник і меценат.. зараз все стало на свої місця
Ответить
0
0
Ingvar (Lviv)
до речі, на трансфермаркті у графі \"контракт Кожанова з ШД\" стоїть \"?\". Можливо, він не захотів продовжувати контракт з ШД, який був до 30.06.2012 (як у Феді, який там зараз числиться у ШД) і його за це \"на каторгу\"?
Ответить
0
0
Skomoroh10 (Тернопіль)
aa_konoplya (Харьков) 09.07.11 11:35 я весь час нумерую абзаци в угодах і через це в мене \"кликуха\" - \"речення-абзац\":))
Ответить
0
0
securon (Шахтёрск)
Не понимаю позицию Карпат. Есть хозяйственный спор между двумя клубами. Ну и решайте его между собой! Зачем вся эта шумиха? Чего Дыминский хочет этим добиться?
Ответить
0
0
Btr (Dnipropetrovsk)
Это образец рейдерского захвата футболиста. Достойных предприятий все меньше остается, переключились на футболистов.
Ответить
0
0
Btr (Dnipropetrovsk)
Это образец рейдерского захвата футболиста. Достойных предприятий все меньше остается, переключились на футболистов.
Ответить
0
0
aa_konoplya (Харьков)
Крпаты=Карпаты, сорри.
Ответить
0
0
aa_konoplya (Харьков)
Или хотя бы следующие за первым абзацы начинал бы \"ТАК ЖЕ, Фк \"Крпаты...\"
Ответить
0
0
aa_konoplya (Харьков)
Ingvar (Lviv) 09.07.11 11:15 --- Спасибо большое! Буду знать. Но я бы , зная нашу судовую систему, не поленился пронумеровать подпункты. Так было бы однозначно.
Ответить
0
0
RzB (Львів)
Во втором пункте все четко указано. Если третье лицо (Иличевец), захочет приобрести Кожанова, то владелец игрока(Шахтар),должен предложить арендатору(Карпаты),или же викупить Кожанова, или же отказаться от него. Карпаты имеют ПЕРВОСТЕПЕННОЕ ПРАВО, выкупить Дениса.Но к сожжалению Ахметову чхать на какие-то договора. п.с.могу себе представить, какое давление выдержал Кожанов со стороны Ахмета, если через день дает противоречащие вьюхи, обясняясь в любви то Карпатам, то Шахтеру, то мумиям.
Ответить
0
0
Мудрый Сом (Донецк)
Глюк (Львів) 09.07.11 11:06 Skomoroh10 (Тернопіль) 09.07.11 11:10 )))Все, я зарекаюсь больше обсуждать контракты футболистов. Данная ситуация еще раз подтвердила что это все \"темный лес\". В пункте 2 все сказано расплывчато...Если бы нам показали весь контракт+приложение, тогда можно было что-топонять...Знаю одно, в нашем украинском футболе творится такой беспредел, что футболист порой может играть просто по трудовому соглашению...
Ответить
0
0
Ingvar (Lviv)
aa_konoplya (Харьков) 09.07.11 10:58 ------ З власного досвіду роботи з контрактами можу сказати, що абзац в межах пункту (наприклад, 2, 3 чи 15) є лише засобом виділення прав/дій (створення переліку), які оглошені в першому абзаці пункту. Тобто, якщо перший абзац оголосив \"темою\" економічні права, то решта пункту теж стосується цих прав і умов їх застосування, а сам пункт за замовчуванням важається єдиним і неподільним, якщо у договорі не вказано інше. Але як насправді це тлумачать наші \"юристи\" в судах - ХЗ... ------- И вообще, неужели трудно понять, что слово \"выкупает\" имеет незаконченное действие...? То есть если бы в пункте 2 было написано \"выкупил\" тогда вопросов нет...А \"выкупает\" - означает, что действие еще во времени еще не закончено Мудрый Сом (Донецк) 09.07.11 10:46 -------- Не так. Форма \"выкупает\" означає, що в момент укладання (підписання) договору одночасно здійнюється дія з викупляння економічних прав. Її юридичне закріплення відбувається шляхом виконання оплати згідно з другим реченням п.2.
Ответить
0
0
Skomoroh10 (Тернопіль)
До Глюк (Львів) 09.07.11 11:06 я вже замучився тикати людей в очевидне добре що хоч ти мені допомагаєш:))) на тижні буду в львові з мене кава:))
Ответить
0
0
Глюк (Львів)
Мудрый Сом (Донецк) 09.07.11 10:53 В 2 пункті вказано термін до якого повинні перевести гроші. Це є угода, а не чек. Якщо б кошти не були переведені то Денис би не грав ці 2 роки в Карпатах.
Ответить
0
0
Мудрый Сом (Донецк)
Skomoroh10 (Тернопіль) 09.07.11 10:53 Я просто хочу сказать, что вся эта ситуация произошла из-за того, что в свое время Дым не захотел заплатить за Кожанова эти 40%...Потому как если бы все было бы по-другому, то вместо этой бумаги, появилась бы платежка эти 40% Карпат в Шахтер..А так это все чистой воды спекуляция общественным мнением...
Ответить
0
0
aa_konoplya (Харьков)
Я радий що ти поняв що таке \"бессрочно выкупает\". А тепер прочитай в п.2 з моменту \"Вледение 40% экономических прав на Футболиста означает...\" і до кінця другого пункту. Глюк (Львів) 09.07.11 10:41 --- А вот я до сих пор не могу быть рад, ты так и не понимаешь о чем я тебе толкую! Или просто не очень знаешь грамматику. С чего ты взял, что читать надо до конца п.2, а не до конца первого абзаца п.2? По правилам русского языка \"Абзац - является единицей членения, промежуточной между фразой и главой, и служит для группировки однородных единиц изложения, исчерпывая один из его моментов (тематический, сюжетный и т. д.)\". Видите, ИСЧЕРПЫВАЯ один из его моментов! \"ОДНИМ из МОМЕНТОВ\" этого абзаца как раз и является \"бессрочно выкупает\". Если бы было так, как ты говоришь, то написано было бы так!: Вледение 40% экономических прав на Футболиста означает, что: 2.1 ФК \"Шахтер\" должен выплатить... 2.2 ФК \"Карпаты\" имеет преимущественное право... 2.3 и т.д. до конца п.2. Понимаешь о чем я? или ты даже не допускаешь мысли, что ты не прав?
Ответить
0
0
Skomoroh10 (Тернопіль)
Мудрый Сом (Донецк) 09.07.11 10:40 Я вибачаюсь коли когось образив. На рахунок нічого не зробити ви можете сказати що Ілічівець пропонує за оренду більше Карпат??? Так Вас тут зараз засміють всі адекватні люди в незалежності від геграфічного положення І Димінський не хоче втрачати грошей або хорошого гравця, хоча ні того ні іншого він скоріше всього не отримає. А тільки поставить на місце клуб Ахметова.
Ответить
0
0
Мудрый Сом (Донецк)
Глюк (Львів) 09.07.11 10:48 Интересно послушает твое обоснование...
Ответить
0
0
Глюк (Львів)
Мудрый Сом (Донецк) 09.07.11 10:46 Знову дурниця.
Ответить
0
0
Глюк (Львів)
Мудрый Сом (Донецк) 09.07.11 10:40 Отут згоден. Тільки проблема не в контракті з Кожановим. Є сфери впливу в українському футболі. Дим завжди був з Ахметом, але кілька місяців тому перейшов в табір до Коломойського. Отут Ахметов і вирішив помститися. А про то що ти писав що Дим не заплатив то впевненний що то дурниця. Наскільки мені відомо цей контракт і контракт з Федецьким були частиною компенсації за Кобіна.
Ответить
0
0
Мудрый Сом (Донецк)
И вообще, неужели трудно понять, что слово \"выкупает\" имеет незаконченное действие...? То есть если бы в пункте 2 было написано \"выкупил\" тогда вопросов нет...А \"выкупает\" - означает, что действие еще во времени еще не закончено
Ответить
0
0
aa_konoplya (Харьков)
Skomoroh10 (Тернопіль) 09.07.11 10:40 --- Я не хочу думать сам! Я читаю Договор! Договор и составляется так, чтоб никто ничего не додумал. Я много видел договоров, так что понимаю о чем говорю.
Ответить
0
0
Piligrim (Boston)
Интересно, а когда у Кожанова заканчивается контракт с Шахтёром?
Ответить
0
0
Боб (Харьков)
на кол шахту!
Ответить
0
0
Глюк (Львів)
Глюк и ramazan, я же не спорю с тем, что 40% прав на игрока осталось у Карпат! Я говорю о том, что после окончания действия Договора игрок возвращается в команду Шахтер (см. п.7). А дальше Шахтеру предложили аренду и клуб согласился отдать игрока при этом заплатив 40% от Договора аренды Карпатам. aa_konoplya (Харьков) 09.07.11 10:33 Я радий що ти поняв що таке \"бессрочно выкупает\". А тепер прочитай в п.2 з моменту \"Вледение 40% экономических прав на Футболиста означает...\" і до кінця другого пункту.
Ответить
0
0
Мудрый Сом (Донецк)
Skomoroh10 (Тернопіль) 09.07.11 10:23 Уважаемый Скоморох, попрошу не оскорблять того, кого не знаешь...Я не \"троль\" и не кого не \"отмазываю\". Я прекрасно понимаю, что \"Шахта\" сейчас всех \"глушит\" \"банком\" никто ничего тут не сделает...Мне искренне жаль Дениса, ведь \"Карпаты\" это его клуб, точно также как и Федецкого...И мне тоже импонируют \"Карпаты\". Там действительно подобрался Коллектив с Большой Буквы...Во главе с человеческим тренером...Дым же решает свои вопросы...Точно также как и РЛА...Чистый бизнес...И никакого футбола
Ответить
0
0
chila (Киев)
Гыыыыы... И этот гопник читает морали Милевскому)))) Контракты с донецкими не стоят и бумаги на которой они напечатаны. У них все по понятиям))))
Ответить
0
0
Skomoroh10 (Тернопіль)
aa_konoplya (Харьков) 09.07.11 10:33 Подумай сам якщо ахметка віддає в оренду в за суму принятну для Львова то Кожанов буде грати в Львові в не важливо хто її запропонує якщо запропонують суму непідйомну чи не бажану для Львова то Карпати отримають 40% а хто зараз візьме Кожанова крім карпат за якусь більш менш достойну суму???
Ответить
0
0
aa_konoplya (Харьков)
Вот читаю и диву даюсь ,какая же богатая фантазия Украинского народа.А самого Дениса спрашивал кто нибудь ?Или все повёрнуты на Ахметове и Дыминском ?????????????Что вы заладили как старые бабки ...осталось семечки в руки взять и сидеть сплетничать ....Кто из вас блин хоть как то когда то приближаллся к этому бизнесу?Это не нидвижимость и договариваются три стороны (клубы и игрок).......!!!!!!!!!!!!!!!!!Хватит высасывать из пальца скандал... Mariupol007 (Mariupol) 09.07.11 10:28 --- Есть Договор, в котором предметом договора является Кожанов, по твоему сам Денис. Он поставил свою подпись, что он является предметом торга между двумя клубами. Мнение Дениса после этого с юридической стороны учитывается в последнюю очередь.
Ответить
0
0
Skomoroh10 (Тернопіль)
Alex4474AA (Мариуполь) 09.07.11 10:26 Ще один братан - захисник?? а я про \"шестьорок\" маріупольських нічого не говорив
Ответить
0
0
aa_konoplya (Харьков)
Сподіваюсь ти розумієш що означає термін \"бессрочно выкупает\"? Глюк (Львів) 09.07.11 09:58 -- В контракте указано, что Карпаты бессрочно ВЫКУПИЛИ 40% экономических прав на Кожанова. А теперь читаем 2 пункт... предпоследний абзац... : и там написано, что и после окончания срока аренды, клубы продолжают владеть такимиже правами на игрока... по этому, как по мне переход Дениса в Илличёвец (без \"согласия\" Карпат) - не совсем лигитимен ramazan (Донецк) 09.07.11 10:00 ---- Глюк и ramazan, я же не спорю с тем, что 40% прав на игрока осталось у Карпат! Я говорю о том, что после окончания действия Договора игрок возвращается в команду Шахтер (см. п.7). А дальше Шахтеру предложили аренду и клуб согласился отдать игрока при этом заплатив 40% от Договора аренды Карпатам. Пример - Бразилия. Там права игрока поделены чуть ли не на 10 человек и организаций. И клуб, в котором играет игрок, при продаже или арендном договоре просто перечисляет этим совладельцам их доли или покупатель выкупает эти доли у владельцев. Карпаты не согласились продать свою долю, но это не запрещает Шахтеру отдать Кажанова в аренду или продать, при этом перечислить 40% Карпатам. Я об этом. Может быть я не прав, но считаю, что Дыминскому надо было \"чесаться\" раньше.
Ответить
0
0
Mariupol007 (Mariupol)
Вот читаю и диву даюсь ,какая же богатая фантазия Украинского народа.А самого Дениса спрашивал кто нибудь ?Или все повёрнуты на Ахметове и Дыминском ?????????????Что вы заладили как старые бабки ...осталось семечки в руки взять и сидеть сплетничать ....Кто из вас блин хоть как то когда то приближаллся к этому бизнесу?Это не нидвижимость и договариваются три стороны (клубы и игрок).......!!!!!!!!!!!!!!!!!Хватит высасывать из пальца скандал...
Ответить
0
0
Alex4474AA (Мариуполь)
слышь ты-скоморох.ты у себя лучше найди спонсоров-а то тютю твоя \"нива\"
Ответить
0
0
Глюк (Львів)
Мудрый Сом (Донецк) 09.07.11 10:19 Ну для чого придумувати? Все ж пише. З чого ти взяв про \"потом\"? З того що виписки з банку до контракту не прикріпили? І яким чином в слові \"бессрочно\" ти побачив що Дим гроші не заплатив?
Ответить
0
0
Makarchuk (Харьков)
Донецьким гопникам начхати на збірну та інши клуби .
Ответить
0
0
Skomoroh10 (Тернопіль)
Мудрый Сом (Донецк) 09.07.11 10:19 Читай договір пункт 2 зразу після затушованого.. Скоріше всього ти троль який тупо відмазує Шатар і Ахметова
Ответить
0
0
Мудрый Сом (Донецк)
Глюк (Львів) 09.07.11 09:46 Вникни в смысл слова \"бессрочно\"...То есть \"Карпаты\" должны были заплаить 40% прав, только срока уплаты не обговаривалась... Дым спустил этот вопрос \"на потом\". Теперь \"потом\" наступило и Кожанчик стал дороже раз в сто...
Ответить
0
0
Вован Одессит (Одесса)
В нашей стране всегда так делалось. все друг друга кидают) вот и мы Ребенка отпустили в Ворсклу за пару дней до старта чемпионата,хотя его выкупили месяц назад
Ответить
0
0
f-denya (Сумы)
не красиво поступил Шахтер, знает же, что Кожанов у них никогда играть не будет отдает его себе в фарм клуб
Ответить
0
0
Skomoroh10 (Тернопіль)
Кінчиться все тим що заплатить Шахтар обговорений штраф 40% залишаться за Карпатами кожанов до завершення контракту буде в шахті на лавці а дальше побачимо лакмусовий папірець - це сьогоднішній матч Рінілічівця і Карпат
Ответить
0
0
Червонец (Харьков)
Alex4474AA (Мариуполь) 09.07.11 09:54 Ничего. Весной играли слишком просто и прямолинейно. С этими пацанами можно было показать больше. Думаю, около 10 места, 8-е - за счастье. Состав подбирается ничего, а вот тренер - мастодонт. Хотя могу и ошибиться - посмотрим.
Ответить
0
0
karpatoman (Львів)
Якщо у Дима вийде ще пару нєпоняток (договірняк із Харковом,переліміт легіонерів-харків\'ян, справа Кожанова), то вболівальники Карпат будуть частіше ходити на судові засідання, ніж на матчі улюбленої команди.
Ответить
0
0
Zarkon (Донеzzzк!)
Я бы не торопился с выводами. Ждем ответа от юристов Шахтера
Ответить
0
0
Skomoroh10 (Тернопіль)
Мудрый Сом (Донецк) 09.07.11 09:41 Скоріше всього 40% в 2009 році були смішною сумою, адже Кожанов тоді був одним з 1000.. А зараз коли карпати вивели його в люди ціна піднялась і ахметка запропонував відкупити 40% по ціні 2009 на що львів звичайно не погодився а свої 60% шахта заломила напевно як за супер зірку
Ответить
0
0
ramazan (Донецк)
aa_konoplya (Харьков) 09.07.11 09:31 В контракте указано, что Карпаты бессрочно ВЫКУПИЛИ 40% экономических прав на Кожанова. А теперь читаем 2 пункт... предпоследний абзац... : и там написано, что и после окончания срока аренды, клубы продолжают владеть такимиже правами на игрока... по этому, как по мне переход Дениса в Илличёвец (без \"согласия\" Карпат) - не совсем лигитимен
Ответить
0
0
Глюк (Львів)
aa_konoplya (Харьков) 09.07.11 09:55 Сподіваюсь ти розумієш що означає термін \"бессрочно выкупает\"?
Ответить
0
0
aa_konoplya (Харьков)
Уважно прочитай другий пункт. Глюк (Львів) 09.07.11 09:36 ---- Ну перечитал я его еще раз не менее внимательно и не один раз и снова не увидел, что после окончания Договора действие этого пункта, кроме той части, где остаются за Карпатами только 40% прав, остается действительным. Ты юрист? Если нет, то я же просил юристов мне что-то разъяснять. К какому-либо мнению я и сам могу прийти, но это не значит, что оно правильное. Просто я исхожу из того, что у Ахметова ОЧЕНЬ хорошие юристы и сначала принял за условие, что Шахтер поступил в рамках Договора. Если это так, то читай пост от Bolgarin (Харьков) 09.07.11 02:27 в первой его части.
Ответить
0
0
Alex4474AA (Мариуполь)
А Мариуполю ничего не светит, пока тренер - Яремченко. Червонец (Харьков) 09.07.11 09:48 да вышо?
Ответить
0
0
Глюк (Львів)
Червонец (Харьков) 09.07.11 09:48 Нічого не світить поки там більше 2х десятків орендованих гравців.
Ответить
0
0
Червонец (Харьков)
Ожидаемо и предсказуемо. Жаль и Карпаты, и Дениса. ОГРОМНЫЙ плюс в этой истории: Карпаты, скорее всего, освободятся от арендной иглы; к аренде из Шахтёра (кроме сателлитов) все будут подходить с осторожностью. А Мариуполю ничего не светит, пока тренер - Яремченко.
Ответить
0
0
Павел Киев (Киев)
да татарину пофиг на все контракты и т.п. Фарм-клуб ильичёвец нужно поднимать!
Ответить
0
0
Глюк (Львів)
Мудрый Сом (Донецк) 09.07.11 09:41 Ухахаха. Ото безглуздя. Читай контракт там все пише. В суму трансферу входить право на оренду. Кожанов в оренді був? Був, тобто всі твої здогадки що хтось щось не доплатив по цьому контракту висмоктані з пальця.
Ответить
0
0
Мудрый Сом (Донецк)
Почитал я все каменты и понял, что многие из вас не понимают, в чем суть конфликта...Самое интересное, что многие из нас так и не узнают всей правды, ведь подобная инфа - коммерческая тайна...В общем насколько я понял весь сыр-бор скорее всего произошел из-за невыплнения львовянами пункта 2 (читайте внимательно первый абзац)...То есть \"Карпаты\" должны были выкупить у \"Шахтера\" 40% процентов экономических прав...Зная коммерческую жилку Дыма, можно предположить, что вначале об выполнении этого пункта речь не велась, поскольку Кожанчика взяли из дубля \"Шахты\", а вот когда он начал \"стрелять\" клубы элементарно не смогли договориться об трансферной стоимости футболиста, настоящую цену которого никому не показывают...Здесь можно помять обе стороны. \"Карпаты\" взяли в свое время \"сырой продукт\", и сделали из него игрока среднеевропейского уровня...Поэтому они считают \"западлом\" платить 5-6 зеленых лямов за то, что в свое время им досталость бесплатно. \"Шахтер\" же в очередной раз показывает всем нам, что футбол для этого клуба - это амбиции, подкрепленные финансами...В данном случае амбиции решили все...Короче, Дениса оченб жаль...В \"Шахте\" он играть не сможет, а \"Ильичевец\" - это явно не то...
Ответить
0
0
Глюк (Львів)
aa_konoplya (Харьков) 09.07.11 09:31 Уважно прочитай другий пункт.
Ответить
0
0
aa_konoplya (Харьков)
...Карпаты имеют первоочередное право, перед третьими лицами о приобритении футболиста... тоесть, если поступило предложение от другого клуба, Ахмет должен спросить у Дыма, не желает ли тот выкупить футболиста.Судя по всему, преза львовян вообще никто ничего не спрашивал, попросту кинули. RzB (Львів) 09.07.11 09:12 --- Эти условия действительны были в момент действия договора об аренде.
Ответить
0
0
aa_konoplya (Харьков)
На сколько я понял, пункты Договора, на которые ссылаются Карпаты, действовали во время действия Договора. После окончания действия Договора 30.06.11 вступает в силу пункт №7 этого же Договора, где Кожанов уже полностью игрок Шахтера. А в этом случае руководство Шахтера не должно согласовывать свои действия с Карпатами. Заплатят просто 40% от суммы аренды и все. Есть ли здесь юристы? Разъясните пожалуйста мне, правильно ли я понял условия контракта?
Ответить
0
0
Андрей Л. (Харьков)
Здесь мы видим то, что показали Карпаты и не видим того, что не показали. Какие были предложения Шахтёра и какие ответы на них мы знаем только в изложении Карпат без приложения документов. Поэтому делать какие-то выводы невозможно. Всё сводится к верю-неверю.
Ответить
0
0
equivalent (Кременчуг)
еще один повод для этничной войны
Ответить
0
0
dacoit (Харьков)
во 2 пункте все четко написано. че карпаты парятся. завтра мариуполь с шахтои подпишут контракт о оренде за одну грн. и вышлют карпатам 40 коп.)
Ответить
0
0
karpatoman (Львів)
Тепер Ахметiвець явний фаворит на ЛЕ... Пармалат (Львiв) Прікольна назва ФК для Маріуполя, а, головне, відповідає дійсності.
Ответить
0
0
chuba (Запорожье)
Скоадається враження що Шахатр тупо хоче пеерозподілити гравців так щоб послабити конкурентів та посилити сателітів
Ответить
0
0
akinak (Донецк)
Однозначно, что для Дениса лучше остаться в Карпатах. А эти разборки олигархов парню сломают только жизнь и в этом я вижу главную трагедию.
Ответить
0
0
RzB (Львів)
Val(Kharkov) 09.07.11 08:47 Ну прочитай документ, там черным по белому написано, благо документ перет тобой. ...Карпаты имеют первоочередное право, перед третьими лицами о приобритении футболиста... тоесть, если поступило предложение от другого клуба, Ахмет должен спросить у Дыма, не желает ли тот выкупить футболиста.Судя по всему, преза львовян вообще никто ничего не спрашивал, попросту кинули.
Ответить
0
0
Kossak-dk (Київ)
Шахтер поступает так, как ему ВЫГОДНО и ЦЕЛЕСООБРАЗНО! Val (Kharkov) 09.07.11 08:47 При этом наплевав на интересы как игрока, так и клуба-контрагента. Ну, очень хороший бизнес-партнёр...
Ответить
0
0
Val (Kharkov)
Да пусть хоть будет штраф одна маленькая гривна, но большое черное пятно на репутации клуба \"Шахтар\" гарантировано. Лично я, и надеюсь многие, будут затыкать кротам рты, при упоминании с их стороны, что кто-то нарушает принцыпы Fair Play. RzB (Львів) 09.07.11 08:25 .......................... я чо-то не понимаю львовян - какое пятно на репутации? Шахтер поступает так, как ему ВЫГОДНО и ЦЕЛЕСООБРАЗНО! и кто имеет право на обвинения? приблизительно такая же ситуация была с Фоминым и МХ(разве что без пункта об уведомлении). Кожанов на данный момент принадлежит ШД и точка, если кто-то когда-то перекупит Дениску то тоже сможет поступать с ним по своему разумению, без всяких соплей об ослаблении участника ЛЕ и т.д. П.С. Денису удачи в ИМ и сборной !!!
Ответить
0
0
Led Zepp (Харьков)
Ой, а можно подумати, що Ви не знали хто такий Ахмет-паша та його компанія?! Які Fair Play? Що Ви мелете? А взагалі це трансферне літо - одне з найбрудніших. Кожанов, Олейник та й Селезньова можно приписати, можливо Федецький. Дуже багато негативних емоцій цього літа(
Ответить
0
0
RzB (Львів)
Да пусть хоть будет штраф одна маленькая гривна, но большое черное пятно на репутации клуба \"Шахтар\" гарантировано. Лично я, и надеюсь многие, будут затыкать кротам рты, при упоминании с их стороны, что кто-то нарушает принцыпы Fair Play.
Ответить
0
0
bora (Львів)
Федецького теж в заявці немає. Була інфа що він відмовився йти в оренду з кротовні і казав,що хоче бути в Карпатах. Схоже і на нього натиснули. Ну що зробити, таке життя. Так і знав,що ці орендні штучки ні до чого доброго не доведуть. З одного боку погано що втратили двох ключових гравців, але з іншого нема залежності від кротовні. Може Пашаєва на 40% прав візьмуть:-)))
Ответить
0
0
miracle (Західний)
не такий вже й сильний Кожанов футболіст :) і перспективнішим не стане хоча, за проделанную работу спасибо :)
Ответить
0
0
chuba (Запорожье)
Цілком в дусі Ахметова та їхньої всієї братії...
Ответить
0
0
tankoman (Львов)
Пи..ри
Ответить
0
0
9590 (Одесса)
Ахметов что-то говорил о великой нравственной философии Шахтера. Но, видать, у каждого своя мораль.
Ответить
0
0
Просто Толик (Одесса)
Понеслась...
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Тепер Ахметiвець явний фаворит на ЛЕ...
Ответить
0
0
de-fakto (Симферополь)
Шахтер на три хода вперед, предугадал свой шаг,да будет рассмотрение соответствующими органами, жалобы,Шахтер выплатит штраф, и все:\"Вот и сказки конец, а кто слушал молодец!
Ответить
0
0
Tyler (Симферополь)
Причём здесь \"понаживаться\", голота необразованная??? Есть договор(контракт) и будте добры, выполняйте условия контракта. Так работает весь цивилизованный мир, не думаю что наш мир должен быть каким-то исключением... Полностью поддерживаю позицию \"Карпат\"!
Ответить
0
0
Глюк (Львів)
ToVoRo (Львов) 09.07.11 07:07 Ти упустив одну річ - якщо Іллічівець платить 0 за Кожанова то Шахта повинна звернутися в Карпати і спитати чи не хочуть вони купити Дениса за цей же 0. І тільки при відмові Карпат продати гравця в Іллічівець. П.С. Ахмет заплатить штраф, тут справа принципу. Я чув що Димінський переметнувся до Коломойського, в питаннях пулу і телевізійних прав, тому що той платить більше, суттєво більше.
Ответить
0
0
ToVoRo (Львов)
Короче все ясно,клуб турбує не трансфер Дениса,а те як получити за це гроші.У пункті 8 сказано,що якщо Шахтер порушить абзац 2,3 пункту 2,то зобовязаний заплатити штраф,сумніваюсь,що там великі гроші тим більше для Ахметова тому він заплатить ці копійки і все.А на рахунок 40% прав,так там елементарне кидалово.Карпати мають получити 40% від суми трансферу Кожанова в Іллічівець.Ахметов віддає гравця в Маріуполь безплатно.Отже сума трансферу Кожанова в Іллічівець - 0.Відповідно Карпати також отримають 0,бо 40% від нуля - нуль.А вилізла ця історія тому,що Дим втратив гроші,було сказано Ахметов хотів викупити тепер 40% прав,Карпати відмовились і тому Ринат подумав - не хочете гроші за свої 40%,не получите нічого,заплатим вам пару долярів штрафу.Я думаю перед цим поступком юристи Шахтера все добре вивчили перш ніж його здійснити.
Ответить
0
0
Центуріон (Львів)
для Ф.У.Ф. самому себе хвалити - погана звичка.
Ответить
0
0
Глюк (Львів)
До речі, в заявці на чемпіонат Феді немає.
Ответить
0
0
Глюк (Львів)
очень серьёзный (Харьков) 09.07.11 05:56 Теж так думаю.
Ответить
0
0
очень серьёзный (Харьков)
Раз пошла такая перепалка ,то чувствую и Федецкого заберут.
Ответить
0
0
freeAk (La La Land)
Фанат Українського Футболу (Київ) 09.07.11 04:19 а разве это не очевидная реальность, всем руководителям клубов насрать, звиняйте за мой французкий, на \"справедливость\", ахметов суркис и далеко не последний в этом списке дыминский. все заботятся о своей и только лиш своей выгоде - карпаты жаль - ибо потреяли одного из лидеров, и скорее всего, дай бог ошибаюсть, кожанов в мариуполе не заиграет на привычном уровне. для шд в любом случае это выгода - ослабили одну из команд пятерки, грязно - грязно, следуя букве закона - ну почти... вот интересно, знающие люди поправьте, где еще в европе есть такой чемп, в котором так много \"фарм клубов\" как у нас - арс, заря, мариуполь, кривбасс, севас, поговаривают, что александрия? а вобще очень печально то, что у нас в футболе (кстати как частность) законность часто подменяет справедливость, которой к сожалению у нас не будет еще долгое время
Ответить
0
0
Фанат Українського Футболу (Київ)
Я мабуть єдиний хто повністю передбачив такий розвиток подій. Мене лаяли, хаяли, ображали всі кому не ліньки. Навіть маріупольці й ті крутили пальцем біля скроні. Як виявилось це було лицемірне виявлення подвійних стандартів. У підсумку маємо: всім на всіх начхати. Начхати Ахметову й Яремченкові (в першу чергу тренеру, бо відчуваю: цей пан перед Ахметовим на колінах повзав, Кожанова вимолював!), начхати їм на долю \"Карпат\" у єврокубках. А відтак НАЧХАТИ НА ЗАГАЛЬНІ ОЧКИ У ДОРОБОК УСІХ (підкреслюю, УСІХ) українських клубів у єврокубках. Настільки начхати, що вони навіть на пів-року гравця не позичили львів`янам. Натомість можна спіймати кайф, підклавши Львову жирну свиню. Мені сумно це казати, але від цього дня я припинив поважати Яремченка! Для мене тепер особисто він (а не Ахмєтов) той, кого він \"підклав\" українському європрезентанту. Ганьба, вам панове донецькі \"моя-хата-з-крайченкі\", ви зайвий раз показали себе затятими українофобами. Щасти вам!
Ответить
0
0
SD-Чемпион! (Донецк)
Інформаційний центр ФК «Карпати» А вам источник ничего не говорит? Что там на самом деле никому не известно...
Ответить
0
0
Octavia (Warsaw)
Могли бы цифры не замазывать=))
Ответить
0
0
245 кварталл (Дон обл) (Донецк)
А почему сумма трансфера замазана? Сразу было бы понятно, какую сумму не хочет платить Дыминский (или отдавать Ахметов). А еще я считаю это глупостью \"Оставляет за собой право обратиться....\" Если бы чувствовали, что правы, то уже давно бы обратились, а не плакались на страницах различных изданий. Как я мог увидеть, то срок арендного соглашения истек 30 июня и Кожанов в течении 3 дней должен поступить в свой клуб (Шахтер). А по условиям аренды , если третий клуб предложил арендовать Кожанова, то Шахтер после предварительного согласования (а я не удивлюсь, что такая бумажка найдется) с Карпатами (и их не ответом), через 5 дней может принять это предложение. А сечас как раз 8 число, т.е. все формальные сроки соблюдены. Вобщем не знаю, что там пытаются вымутить Карпаты, но учитывая огромный положительный опыт в судебных тяжбах Шахтера, сомневаюсь, чтоб там допустили столь вопиющий ляп.
Ответить
0
0
Йомайо (Львів-Київ)
Тепер всі понабирають мікрохвильовки у Фокстроті на паспортні дані Кожанова.
Ответить
0
0
gots (Полтава)
КЛ праві, але це всеодно, що битися в залізобитонний стовп. а із Іллічівця як з того роя, невийде ніх..
Ответить
0
0
Bolgarin (Харьков)
В Юр. отделе у Карпаты сидят конченные идиоты. Зачем паспортные данные футболиста выкладывать?
Ответить
0
0
freeAk (La La Land)
даже если шд просто заплатит замазанный штраф - репутацию себе он таки подмочит, даже както не похоже на палкина
Ответить
0
0
Олегг (Львов)
Зря место проживания не замазали. Странно, что такой документ написан не на украинском, хотя я не знаю как такие вопросы регулируются. Скорее всего кроты заплатят пустяковый штраф, но почему Карпаты не задействовали этот фактор еще во время шумихи, а только сейчас. Так же удивляет, что Дыминский не в первый раз не боится в открытую выступать против Ахметова. Видать, что-то интересное назревает.
Ответить
0
0
kjmlk (Харьков)
Нарвался Дыминский,на свою голову дурную...Опять в Лозанну?:)Тут вам ловить не фиг(с нашими судами)
Ответить
0
0
HPHP (Lutsk)
мдаааааа... хоть бы паспортную и личную информацию футболиста скрыли. Хотя уже поздно :)
Ответить
0
0
winger (Севастополь)
Более чем обоснованные претензии, только штраф замазали еще, может быть выгодней штраф заплатить
Ответить
0
0
Романыч (Мариуполь)
Ну вот, всем хочется денежек,хоть за что нибуть.
Ответить
0
0
DRAKON (Борисполь)
Вот те и новость, по ходу Шахта наплевала на мнение Карпат, на мнение игрока и просто всунули его туда где перспектив нету для розвития футболиста. В чём причина, может Шахта испугалась конкуренции с боку Карпат либо он лидер команды и всегда вёл команду в бой...а может у Ахмета на это свои соображения, но по человечески так делать нельзя, но кто мы такие, чтобы судить футбольных богов!!!
Ответить
0
0
FK.MT.KH (харьков)
я смотрю карпаты решили понаживаться на разного рода \"уголовных\" делах)))))
Ответить
0
0

Новости Футбола

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус