"Шахтер" хочет построить во Львове 8-10 полей

"Шахтер" хочет построить во Львове 8-10 полей


— В минувший четверг мы подписали с департаментом львовского горсовета договор о намерениях построить во Львове футбольную академию мирового уровня, — рассказал "Сегодня" вице-президент "Шахтера" Борис Колесников. — Это была инициатива президента нашего клуба Рината Ахметова. На Западной Украине много талантливой молодежи, и необходимость иметь такую школу очень важна. Согласно подписанному документу, "Шахтер" обязуется построить футбольную академию, а львовский горсовет обязуется найти соответствующий участок земли, на котором можно было разместить комплекс зданий и 8—10 тренировочных полей, в том числе и всепогодные с синтетическим покрытием. Поскольку климатические условия у нас, как вы понимаете, немного не те, что в Объединенных Арабских Эмиратах.

— Дата начала строительства уже оговорена?

— Выражаясь футбольной терминологией, сейчас мяч у львовской мэрии, и мы ждем от них передачи. Чем быстрее они найдут подходящий участок, тем быстрее начнется строительство. Мэр Львова господин Садовой обещал не тянуть с этим, и я думаю, если юридические процедуры будут быстрыми, то за зиму можно сделать проектирование, а весной уже начать строительство.

— А сдать в эксплуатацию?

— Могу с уверенностью сказать, что академия будет построена в предельно сжатые сроки, но насколько они будут сжаты, это покажет время и экономическая ситуация в стране. Знаете, с нашими строителями вообще трудно заранее отчитываться о сроках сдачи объекта в эксплуатацию. Но в любом случае сроки строительства будут минимализированы настолько, насколько это возможно.

— Какой статус будет иметь новая академия?

— Она однозначно будет находиться в структуре ФК "Шахтер". А как ее назвать — филиалом нашей клубной академии или нет — это уже не суть важно. Я вот помню еще в моем детстве, в 1970-х, у нас при "Шахтере" была центральная группа подготовки и были филиалы по области. И к ним было не совсем хорошее отношение, прежде всего по финансированию, хотя оттуда вышло не меньшее количество известных футболистов, чем из центрального "Шахтера". Во Львове же новая структура по уровню будет полностью сопоставима с клубной академией "Шахтера" в Донецке. Для ребят будут созданы все условия, чтобы они могли в полной мере раскрыть свой потенциал и вырасти в настоящих мастеров. Сейчас в тренерском кругу нашего клуба обсуждаются несколько вариантов относительно верхней и нижней границы возрастных групп, которые будут обучаться в новой академии. Работать там будут лучшие украинские и зарубежные специалисты.

Оцените этот материал:
Комментарии
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
Delfin77 (Porto-Lviv)
AlexDon (Донецк Украина) 02.11.09 11:05 попахивает заряженностью и неадекватом:))
Ответить
0
0
Вернуться к новостям
Комментарии 127
Delfin77 (Porto-Lviv)
AlexDon (Донецк Украина) 02.11.09 11:05 попахивает заряженностью и неадекватом:))
Ответить
0
0
криміналіст (Львів)
Просто треба розуміти що Димінський у Львові це не Ахметов в Донецьку. Ахметов повний господар Донбасу і може робити все що завгодно і вся вертикаль влади на місцевому рівні повністю йому підпорядковується, в нас же ситуація зовсім інша і Димінський має у Львові такі самі права як будь-хто інший.
Ответить
0
0
криміналіст (Львів)
Dimonych (-) 02.11.09 23:43 -------------------------------------------------- Та при чому Ахметов. В нас давно була б сучасна академія Карпат якби її просто дали б збудувати. В якій ти країні живеш? Невже ти не розумієш що просто не дають. І тільки тому я проти академії ШД у Львові. Це вже не конкуренція, а придушення одного на користь іншого. Щодо Чигра. Ну в 14 років він багато чого вмів, а мова йде про виховання з малку. Ну і звичайно він тепер багато чого може говорити. Але Шахтар реально його вкрав. І це факт який ніхто не оспорює
Ответить
0
0
Dimonych (-)
KARUSEL (Львов) 02.11.09 22:59 Не рівняй майданчики з академією! Все з тобою ясно - ти просто проти Шахтаря, чи за мєстєчковий патріотизм от і все, все інше то є прикидання! криміналіст (Львів) 02.11.09 22:59 Ну мудак ваш мер, добре, але в чому саме винен Ахметов? 02.11.09 23:20 Чигринський є вихованець Шахтаря, ти не знаєш чому в 14 років він обрав Шахтар? Тому що у Карпатах з ним не досить чемно поводили та несерьозно ставилися до його перспектив. Прочитай же його інтервью!
Ответить
0
0
криміналіст (Львів)
karpaty_the_best (Lviv) 02.11.09 23:33 -------------------------------------------------- Так вся фішка в тому, що цю землю навіть на аукціоні купити не реально
Ответить
0
0
karpaty_the_best (Lviv)
От Садовий курва! Як Димінському виділити землю під академію так нехай купить на аукціоні, а як донецькі приїхали і дали добрий відкат в кишеню так зразу міська влада і землю знайде, і платити за неї не потрібно. Патріот сраний!
Ответить
0
0
ntalex (Оболонь)
Ну с Шевой это такой пример, это один город и кто знает как он сам решил. СашаХМ (KM) 02.11.09 22:31 *** Нормальний приклад. В Києві окрім ДК більш академій нема. Іншого продовження кар’єри в київських (тай не тільки, згадаємо Реброва) гравців не було. Щодо будівлі у Хмельницькому - дуже можливий варіант, проте я не думаю, що Ахметов підійшов НЕ зважено до питання вибору за регіон. /// Суркіс будуючи футбольні майданчики не називав їх Динамо! KARUSEL (Львов) 02.11.09 22:59 *** Риторичне питання - формально за чиї кошти будував Суркіс майданчики? Тож нема нічого дивного за приставку Шахтар до академії. Хоча погоджусь, що не зовсім приємно, коли НЕ ВСЯ молодь буде виховуватись під егідою свого клубу.
Ответить
0
0
криміналіст (Львів)
maks1975 (kiev) 02.11.09 23:15 --------------------------------------------- Ну Чигринський в Шахтарі просто заграв, а як футболіст він формувався не там. Щодо Закарпаття, то дійсно талантів там дуже багато і Димінський вже давно туди поглядує, там так сказать, клондайк
Ответить
0
0
maks1975 (kiev)
Ахметов денег на ветер не бросает. Так он поступил и в случае с легионерскими ограничениями: раз не позволяете мне выпускать на поле тех, кого я хочу, тогда я скуплю лучших украинских футболистов... Сейчас донецкие хотят расширить географию своего влияния и уже лет через 5-6 смогут зарабатывать на "академиках". Не говоря уже о том, что таких, как Чигринский, будут штамповать десятками. Десять лет назад покойный Тиберий Попович, построив трехэтажный дом в Мукачево, предлагал Суркису организовать в нем филиал динамовской академии, собирая там талантливых мальчишек с окрестных гор. В Закарпатье, действительно, масса талантливых мальчишек и очень мало футбольных школ... Но сегодня всем правит Его Величество "Откат"...
Ответить
0
0
KARUSEL (Львов)
криміналіст (Львів) 02.11.09 22:59 100%
Ответить
0
0
KARUSEL (Львов)
Dimonych (-) 02.11.09 22:49 Доречі, чому ти завжди підкреслюеш "біля Донбасс Арени" ти сам зрозумів, що біля Донбас Арени, а значить і у Донецьку більшість мешканців академію ДК бачити б не хотіли, оскільки, це б була академія принципового суперника!
Ответить
0
0
криміналіст (Львів)
Dimonych (-) 02.11.09 22:49 -------------------------------------------------- Мабуть я так і не зможу пояснити. Але попробую ще раз. Димінський (през. Карпат) вже років 3-4 просить місцеву владу виділити ділянку для побудови сучасної академії, також він же пропонував за свої кошти повністю побудувати новий стадіон до Євро 2012 на місці старого стадіону Україна, але мер постійно знаходив якісь гнилі відмазки (думаю просто таким чином він нічого не заробить). А тут він раптово погодився на пропозицію Ахметова. Тепер питання: що ж пообіцяв Ахметов Садовому? Відповідь напевно ми ніколи не дізнаємось. Щодо рівня академії ШД? Кгм... який креативний футбол? Бразильці це точно не вихованці ШД, українці, які в основі теж. То де ті гравці? де вкладені гроші? Може якраз система підготовки футболістів Шахтаря далеко не з найкращих?
Ответить
0
0
KARUSEL (Львов)
Dimonych (-) 02.11.09 22:49 хоче Ахметов будувати академію - нехай будує тільки без приставки Шахтар, тому, що дітям які будуть там навчатись з моральної сторони не личить тренуватись в формі гірників, коли основною командою їхнього регіону є Карпати! і це , на мій погляд, правильно! Суркіс будуючи футбольні майданчики не називав їх Динамо!
Ответить
0
0
Dimonych (-)
KARUSEL (Львов) 02.11.09 22:42 Вороніна теж стирили свого часу німці. Дуже добре вийшло. Взагалі, тре вистраювати таку систему, при якіх гравці самі бажають зостатися, а не насильно втримувати їх руками та ногами.
Ответить
0
0
Dimonych (-)
KARUSEL (Львов) 02.11.09 22:02 Доречі, про можливе будівництво школи Шахтаря у Київи я чув з вуст одного з менеджерів ще у 2007, так что як мінімум можливий паритет ;) Доречі, чому ти завжди підкреслюеш "біля Донбасс Арени"? Чи ти не знаеш, що такі споруди на окраїнах будуються? криміналіст (Львів) 02.11.09 22:13 То чому ваши клуби досі не домовились про землі під інфраструктуру такого рівня, чому досі не звели її? Тільки не треба вішати все на мера. Тим більше додаткова потужність ще нікому не заважали. Чи ви просто боїтеся конкуренції? А я ще раз скажу, що впевнен, що багацько дітлахів будут з западноукраїнської академії Шахтаря будуть з годом приїднуватися до Карпат чи до Львова чи до інших місцевих команд та грати на благо них. Хіба ж це погано? А гарні таланти й без цієї академії рано чи піздно попадуть до Шахтаря, воднак якості, які розвивають саме у Академії Шахтаря, я вірю, принесут ще багато користі усьому українському футболу. Бо їх там справді вчать грати в футбол, а не боротися в футбол, а креативних гравців країни невистачає.
Ответить
0
0
KARUSEL (Львов)
криміналіст (Львів) 02.11.09 22:22 створюється фірма і за 2 дні виграє тендер на ремонт з кошторисом в 3!! рази вище реальної і т.п. Вибачте за офтоп. все правильно говорите! ще "австрійскі креслення" стадіону будуть переробляти, напевно, декілька раз, при чому різними іноземними виконавцями! ntalex (Оболонь) 02.11.09 22:22 До речі, в Україні чимало скаутів з тієї ж Німеччини, котрі взагалі без всяких академій "тырят" ;) 100% знаю таку історію з італійськими скаутами, і що хочу сказати, пацана якого вони забрали, тепер він в Італії, він в 10 років "дружив з м"ячем " як Рональдіньо в Барсі, можливо нова зірка з часом буде, тільки чия!
Ответить
0
0
СашаХМ (KM)
е=не
Ответить
0
0
СашаХМ (KM)
ntalex (Оболонь) 02.11.09 22:22 Ну с Шевой это такой пример, это один город и кто знает как он сам решил. А тут ж е ФК Львов и ФК Карпаты спорят, тут совсем другой регион страны. Как по мне более приемлемый вариант это построить в Хмельницком и базу и академию и клуб организовать в первой - второй лиге с этими детьми. Свободно ж всё, народу по соседству море, с того ж Львова можно будет приглашать привозить если построить какую-то аля Барса академию.
Ответить
0
0
криміналіст (Львів)
KARUSEL (Львов) 02.11.09 22:15 ----------------------------------------------- Золоті слова :)) Якщо чесно, то це найгірший мер мабуть за всю історію. Може це не в тему, але він ставить бізнесменів з кримінальним минулим директорами музеїв, про ремонти я взагалі мовчу, створюється фірма і за 2 дні виграє тендер на ремонт з кошторисом в 3!! рази вище реальної і т.п. Вибачте за офтоп.
Ответить
0
0
ntalex (Оболонь)
...такой себе легальный способ тырить играков аля Чигрик. СашаХМ (KM) 02.11.09 21:52 *** Динамо завжди так "тырить" і хто скаже, що це "плохо"? Приклад Шевченко (Зміна-Оболонь). Навпаки, чим більш академій (від тогож Металіста), тим більший вибір у батьків куди віддати свою дитину. А далі вже як "масть ляже". Не підійде до основи - віддадуть в оренду. Нормальний хід. До речі, в Україні чимало скаутів з тієї ж Німеччини, котрі взагалі без всяких академій "тырят" ;)
Ответить
0
0
KARUSEL (Львов)
TigerF (Donbass) 02.11.09 22:05 ЗЫ. Да, и чтоб добить врага в его логове, требуйте от Дыма застроить весь Донбасс академиями Карпат, тоже поддержу... ми Садового в мери Вам відправим , ви головне його підтримайте і академії будуть і підготовка до Євро буде з випереджуванням графіків)))
Ответить
0
0
криміналіст (Львів)
Dimonych (-) 02.11.09 21:41 ------------------------------------------------- Я говорю про меркантильні інтереси нашого псевдомера, так сказать, а хто хоче ганяти футбол давним давно це робить, слава Богу які не які поля ППД збудував. Просто правильно тут написали, що побудувавши тут академію, не стільки будуть тренувати дітей, як тирити їх у наших команд. І я не звинувачую тут Ахметова, це нормальна практика, хто багатший, того і гравець. І тому кажу, що патріотична місцева влада якраз навпаки має все зробити для того, щоб академії будували власні клуби, для того, щоб перспективна молодь представляла саме клуби свого регіону, а не прославляло ШД, ДК чи ДД
Ответить
0
0
TigerF (Donbass)
А вы организуйте флешмоб... не дайте построить эти поля и все! Оторвите зады от кресел и вперед! Того гляди РЛА передумает строить, и бобло пойдет на теже цели в Донбассе... я только за! У нас на несколько тысяч наркотов меньше будет и это только один из плюсов... ЗЫ. Да, и чтоб добить врага в его логове, требуйте от Дыма застроить весь Донбасс академиями Карпат, тоже поддержу...
Ответить
0
0
KARUSEL (Львов)
Dimonych (-) 02.11.09 21:41 ну ну! хотілось б побачити "як майорить біло-синій прапор" на академії ДК поруч з Донбас Ареною, а діти, ідучи на тренування в біло-синій формі, співають динамівські пісні ! можливо ти і правий!
Ответить
0
0
СашаХМ (KM)
Ахмет!! тут в Хмельницком есть великий клуб Подолька, восстанови его ) есть где базы строить, дети оже оч талантлевые и вон в италии взяли золото на лимон кап. детей ММ даже дрюкнули!!! Зачем тебе львов? тут строй!
Ответить
0
0
СашаХМ (KM)
нашли где строить, конечно, дети походят в карпатскую академию, подтянутся, потом с 10-12 лет их в ШД переманят, такой себе легальный способ тырить играков аля Чигрик.
Ответить
0
0
Dimonych (-)
криміналіст (Львів) Меркантильні інтереси? То ви по собі судите. Тим більш не розумію де ви їх бачите. Якщо Ахметов заохотився зробити добру справу він її зробить і ніхто йому не завадить. Чим більше дітлах де-не-де, ти більше шансів що вони заграють. Це погано? Тим більше що не тільки львів"ят будуть брати, але й зо всієї західної України. Деяки потім можуть приєднатися до Карпат чи Львова. KARUSEL (Львов) Та хай відкривають, взагалі не бачу проблеми, хай ДК, Карпати Львів, Барселона так ФК Піщєвік Говнюківка теж відкривають (якщо зможуть) у Донецьку школи якщо на те їх ласка, ніхто не проти. Усе одно вибір за дітьми та їх батьками. Який інтерес? Доречі, Барса таки відкриває філіє своєї Академії по іспанських містах, але я не чув шоб хтось пручався.
Ответить
0
0
криміналіст (Львів)
Я нічого не маю проти академії Шахтаря, нехай в Донецьку хоч 100 збудують, але сюди пхатися не треба. В нас є 2 клуби досить високого рівня і з непоганими фінансовими можливостями, чому слимак не хоче їм допомогти? Відповідь: не дають відкатів, або дуже маленькі.
Ответить
0
0
KARUSEL (Львов)
Dimonych (-) 02.11.09 21:19 А що тут такого? Цілком ймовірно. Я навіть не виключаю що така є. - ну тоді ДК потрібно відкрити футбольну академію з своєю атрибутикою у Донецьку, бажано в районі Донбас Арени і при вході в академію змонтувати вежу схожу на "Ейфелеву" або "Останкіно" і прикріпити на ній прапор Динамо Київ, щоб гості Донбасу розуміли могутність і широту великого київського клубу! Ти більше, Львів нам не ворог, як королівський Мадрід для каталоньця, як сливочні для кулєс, не був ворогом і ніколи Львів таким не буде. - та при чому тут "вороги не вороги", ми загубимо футбольний інтерес при роскладі " ШД Львів - ШД Донецьк"!
Ответить
0
0
криміналіст (Львів)
Dimonych (-) 02.11.09 21:19 ------------------------------------------------- Ні! Дітлахи будуть займатись в школах Карпат та Львова, коли в нас справді буде патріотична місцева влада, а не слимаки типу задового, які переслідують свої меркантильні інтереси. І ніколи тут академії кротів не буде!!!
Ответить
0
0
Dimonych (-)
Бездельник (Донецк) 02.11.09 21:09 Того же Чигринского воспитал Шахтер (как бы не противились правде заблуждающиеся о доли вклада в него Карпат). А если бы ему таки пришлось остаться? От этого бы проиграли все. KARUSEL (Львов) 02.11.09 21:10 А що тут такого? Цілком ймовірно. Я навіть не виключаю що така є. Ти більше, Львів нам не ворог, як королівський Мадрід для каталоньця, як сливочні для кулєс, не був ворогом і ніколи Львів таким не буде. криміналіст (Львів) не був і ніколи не буде, 02.11.09 21:11 Я бачу ти задоволений тим, що талановиті дітлахи будуть й надалі уйобувать різні річовини замість загартовуватися як майстри шкіряної кулі у найлєпших умовах.
Ответить
0
0
TP (Львів)
Dimonych (-)Якщо ти таких правдолюб, то чому тебе не засмучує більш вагомі підступності нашого футболу, наприклад, чому Коломойський володіє достобісовою кількістю клубів? Мені це теж не подобається. В даному питанні, я підтримую тебе. Зараз про це не пишу тому, що тут трошки інша тема.
Ответить
0
0
криміналіст (Львів)
Садовому лишилось не так і багато, тому думаю нічого з того не вийде, та й міська рада на 90% проти. Так що можна розслабитись. Думаю наступним мером наймовірніше буде Тягнибок, який ніколи на це не піде, та й з Димінським в нього ніби хороші стосунки. Тому про цю тему можна забути
Ответить
0
0
KARUSEL (Львов)
Dimonych (-) 02.11.09 20:33 Савєцкава Саюза більш нема, хлопче. Повертайся до реальності. представляю заголовок в іспанській пресі " Барселона відкриває свою футбольну академію в Мадриді"!
Ответить
0
0
Бездельник (Донецк)
Не знаю даже как к этому отнестись?! С одной стороны любые вложения в спорт это хорошо. С другой стороны донецкая область одна из самых густонаселенных территорий Украины. Зачем ехать на другой край страны, если под боком никто ничем не занимается. В нашем регионе пацанов то же надо с водки и иглы вытягивать. Ответ по моему на виду и он чисто политический((( И еще такое наблюдение- кого-нибудь кроме Селезнева можно вспомнить из современных воспитаников Донецкой академии. Хотя я конечно за этим не слежу. Если это действительно Селезень один то качество этой академии мягко говоря никакое (((
Ответить
0
0
Dimonych (-)
TP (Львів) Тому що ниньки ніхто нікому нічого не повинен. І цілком слушно, що Ахметов не тільки меценатствує (доречі, вікриває поля в багатьох містах, зовсім проста так), але й має деякий зиск, що робить це під флагамами та для розвитку укоханого Шахтаря. Хіба це погано? Ти більше, Шахтар - то своя дитина, а задля своїх проєктів Рінта нічого не шкодує, тому й вони завжди виходять дуже якісними. І цей вийде, не сумнівайся. РЛА абикого на себе працювати не бере. Якщо ти таких правдолюб, то чому тебе не засмучує більш вагомі підступності нашого футболу, наприклад, чому Коломойський володіє достобісовою кількістю клубів?
Ответить
0
0
TP (Львів)
Dimonych (-)Савєцкава Саюза більш нема, хлопче. Повертайся до реальності. А причому тут Радянський союз? Аргументуй? Написав що в голову прийшло.?
Ответить
0
0
ntalex (Оболонь)
Гадаю, що зараз переважна частина гравців, котрі в оренді, від ДК. З часом почнуть працювати академії від ШД і тоді положення зрівноважиться. Будуть орендовані як від ДК, так 'від ШД.
Ответить
0
0
менеджер среднего звена (kiev)
Ти думаєшь Ахметов рахувати не вміє. В збиток збирається працювати??? О-О-О благородно... Бізмесмени у яких багато грошей так не роблять. Принаймі я такого не бачив. TP (Львів) 02.11.09 20:25 Читай мои посты: А насчет выгод - стройте вы и навривайтесь на этом сами, какие проблемы?:)))))) менеджер среднего звена (kiev) 02.11.09 19:33
Ответить
0
0
Dimonych (-)
TP (Львів) Савєцкава Саюза більш нема, хлопче. Повертайся до реальності.
Ответить
0
0
TP (Львів)
менеджер среднего звена (kiev)Каждый год стабильно находить бабло, примерно около 10-15 млн грн. 1.Звідки такі точні дані? 10-15??? Ти думаєшь Ахметов рахувати не вміє. В збиток збирається працювати??? О-О-О благородно... Бізмесмени у яких багато грошей так не роблять. Принаймі я такого не бачив. 2. З другого боку що таке для футболу 10-15 тим більше грн. Декілька гравців команди підпишуть і все окупиться. А інакше нічого загажувати тереторію обєктами, які не можуть себе виправдати.
Ответить
0
0
TP (Львів)
Нема різниці хто Ахметов, Суркіс...і т.д. строять академії, але ж вони строять їх під свої клуби. У нас в "премер лізі", 16 команд, значить повинно бути ~ 16 академій, а не в якоїсь одної команди у кожній області по академії. Вчому прикол академія Шахтаря одної області грає проти академії Шахтаря другої області. Так не повинно бути. У нас не монополія на академію футболу. Якби це було меценатство - " я Ахметом, такий хороший, вболіваю за футбол, построю для України 10 (неважливо скільки) академій в різних областях, і дарую їх цим містам!" А тут просто людина шукає свою вигоду і робить далекий хід вперед. НЕПОКРАЩИТЬ ЦЕ КОНКУРЕНЦИЮ В НАШОМУ ЧЕМПИОНАТІ. ДВА НАШИХ ГРАНДА ЩЕ БІЛЬШЕ ВІДДАЛЯТЬСЯ ВІД ІНШИХ. АБО ВЗАГАЛІ БУДЕ ОДИН ГРАНД. Володька1 (Запорожье)Не все футболисты раскрываются в 18 лет. Футболисты с хорошими качествами и талантом раскрываться и в 16 лет, я про них говорю. И мне хочется чтоб такие парни играли не только за Шахтер. Все мы хотим чтоб у нас было 3 команды в Лиге Чемпионов,и чтоб они радовали нас своей игрой, причем все три команды, а то будет так - Шахтер и Динамо сыграли более менее, а третий наш клуб 0-5, "Какая боль, какая боль..." дальше там про Аргентину - Ямайку, ладно это упустим. Мое мнение - ничего хорошего с этого не будет если одна или две команды будут контролировать все футбольные академии.
Ответить
0
0
KARUSEL (Львов)
а Димінський хотів будувати для Карпат, так не дали ! Ахметов робить правильно для чого купувати, якщо можна виростити і продати!
Ответить
0
0
менеджер среднего звена (kiev)
ПРОПОНУЮ - таку академію строїти власними силами. Де шукати гроші?, це вже друге питаня. TP (Львів) 02.11.09 16:01 Строиты, шановный, это муйня!!! Не муйня - это содержать. Каждый год стабильно находить бабло, примерно около 10-15 млн грн. Вот с этим не справится в вашем регионе никто. Если Ринат сделает это - честь ему и хвала. Главное, чтобы там не было два футбольных поля и восемь пластиковых площадок для дыр-дыр. А насчет выгод - стройте вы и навривайтесь на этом сами, какие проблемы?:))))))
Ответить
0
0
james1 (Львов)
slfc (Львів) Ну я думаю, що Ахметов не винуватий у тому, що ми не можемо відкрити футзали, Галичанка не має де грати і водного поло нема. Я вважаю, що хай буде більше таких Ахметових, якщо свої не бажають вкладати гроші в спорт, зокрема у дитячий спорт...
Ответить
0
0
james1 (Львов)
AlexDon (Донецк Украина) молодежь на восточной Украине ЗНАЧИТЕЛЬНО сильней в своих возрастных группах Ну и кого ты назовёшь талантливого из Восточной УЦкраины? По-моему самые талантливые в ШД были Тимощук и Чигринский? И оба из Западной Украины.
Ответить
0
0
Лариосик (из Житомира)
Dimonych (-) 02.11.09 16:57 Спасибо за информацию.
Ответить
0
0
Borus (Енакиево)
Проблема мух и котлет...Вчера не было 8-10 полей - завтра будут.Вчера не было 100 рабочих мест - завтра будет.И пусть кто-то сделает больше...Здесь Родос - здесь и прыгай!
Ответить
0
0
Dimonych (-)
slfc (Львів) 02.11.09 17:08 Ну той що? Хай собі функціоную на здоров"я. Чим їй ми загрожуємо, окрім того, что дехто діточок поведе до нас, а не до вас?
Ответить
0
0
slfc (Львів)
Dimonych (-) 02.11.09 16:52 02.11.09 16:01 Чому про будівництво академії власними силами заговорили лише після того, як за це взявся ФК Шахтар? Походу тобі вже на ту тему писалося що у Львові цілий рік функціонує Академія Карпат.
Ответить
0
0
Dimonych (-)
Лариосик (из Житомира) 02.11.09 16:48 Бывший президент и владелец Кривбасса Полищук (который был до того, как к власти пришли ставленники Коломойского, но который до сих пор любит город и команду) сам позвонил и предложил Ахметову при своей поддержке открыть тут филиал Академии. Не знаю как будет во Львове, а Шахтере один из тренеров по технике - Оскар Ратулутра. Не помню кто он по национальности, но цвет кожи как у Фернандиньо. В свое время, кстати, был игроком МФК Шахтер, потом перешел в большой футбол, в Шахтере-3 поигрывал и вроде до второй команды дошел, потом травма его скосила, он закончил карьеру игрока и теперь учит своим финтам (а он их очень круто исполнял, я видел пару его матчей за мини-футбольный Шахтер, если б это все на ютуб выложить - стали бы хитом) молодежь.
Ответить
0
0
Dimonych (-)
TP (Львів) 02.11.09 16:01 Чому про будівництво академії власними силами заговорили лише після того, як за це взявся ФК Шахтар? 02.11.09 16:05 У Кривому Розі вже є філія Академії Шахтаря. Звісно, маштаб там не такий як буде у Львові (2 поля, якщо не помиляюсь і це тільки філія, як в багатьох містах Донбасу), але всеж таки. Глюк (Львів) 02.11.09 16:16 Нормально. Володька1 (Запорожье) 02.11.09 16:17 Правда, из Запорожья в независимой Украине всегда много талантов выходило.
Ответить
0
0
Vertigo (Львів)
Не розумію Садового... Я, звичайно, немаю нічого проти розвитку дитячого футболу, але коли Дим хотів побудувати таку академію та зробити "народну" команду Карпати, то мер не захотів.
Ответить
0
0
Лариосик (из Житомира)
Идея хорошая. Хотя все же, на мой взгляд, академии нужно открывать в регионах, где нет клубов в премьер-лиге и не предвидится. И еще. Мне, как обывателю интересно - приглашают ли в том же Шахтере иностранных специалистов для обучения пацанов бразильской технике владения мячом, как основы футбольного развития?
Ответить
0
0
Володька1 (Запорожье)
morales35 (Макеевка) 02.11.09 16:25 Да у нас игроков на 2 команды в вышке было, это когда у Киева была одна...
Ответить
0
0
slfc (Львів)
Що тут коментувати...бабло перемагає зло, а велике бабло перемагає велике зло. :))) Крім Дима і Кіндера які отримали оюєкти в оренду на 10 років, також у Львові маючи гроші не можуть побудуватися 4 футзальних, які грають у вишці, немає залу гандбольна "Галичанка", просрали команду з водного поло... Велком ахметостан, браво Задовий і міська влада!
Ответить
0
0
ДЗЕНЯ (Талнах)
morales35 (Макеевка) 02.11.09 16:27 зона красная
Ответить
0
0
morales35 (Макеевка)
Всё по прежнему-=- их зона - наши поставки :) ДЗЕНЯ (Талнах) 02.11.09 16:2 :) Но а ти чого злий такий?
Ответить
0
0
morales35 (Макеевка)
Володька1 (Запорожье) 02.11.09 16:17 Но, как ни крути, ДнепропетровскУю и Луганскую школы ещё не кто не догнал.
Ответить
0
0
ДЗЕНЯ (Талнах)
morales35 (Макеевка) 02.11.09 16:22 Всё по прежнему-=- их зона - наши поставки :)
Ответить
0
0
morales35 (Макеевка)
ДЗЕНЯ (Талнах) 02.11.09 16:14 С Норильском всё также воюем?
Ответить
0
0
Володька1 (Запорожье)
TP (Львів) 02.11.09 16:01 Да ктож вас так испугал а?) Не все футболисты раскрываются в 18 лет, всем места в шахте не хватит, это они к тому ведут, что лучше своих Тимощуков воспитать, чем бразильских бразильцев в бразилии). Не бойтесь нового, смотрите шире). Школа ФКМЗ все равно лучше всех, надо было конечно нам свою школу у вас поставить, толку больше бы было)
Ответить
0
0
Глюк (Львів)
Памятаю колись Селюк пропонував Лапорті побудувати академію Барси в Донецьку. Цікаво як би донечани до цього поставилися?
Ответить
0
0
ДЗЕНЯ (Талнах)
morales35 (Макеевка) 02.11.09 16:10 Я зараз мешкаю в Талнахському мікрорайоні-=- все під боком - рядом
Ответить
0
0
morales35 (Макеевка)
ДЗЕНЯ (Талнах) 02.11.09 16:05 Талнах, .. ты жил там? Улица Интузиастов знакома?
Ответить
0
0
TP (Львів)
Це тільки перша академія. Якщо проект вигорить то слідуючу таку академію построять в Криму. ля-ля-ля.
Ответить
0
0
TP (Львів)
Це тільки перша академія. Якщо проект вигорить то слідуючу таку академію построять в Криму. ля-ля-ля.
Ответить
0
0
ДЗЕНЯ (Талнах)
MotoZ (Мар\\\\\\\'ї) 02.11.09 15:52 Наші б такого ніколи незробили - жмотять тай немає наших таких щедрих як РЛ ППД - він з КривогоРога-=- тай наші завжди один-одного топить- а ось чужим завжди готові лизнути . Трускавець продали східним компаніям - а своїх загнали в чужину.
Ответить
0
0
TP (Львів)
На мою думку це все робиться для того, щоб під контролем були кращі кадри, які зразу можна буде підписувати, за бесцінь. Ніхто нічого даром не робить. Кращі будуть грати за Шахтар і продаватись в Європу, гірші - займуть свое достойне місце в Карпатах, ФК Львів... Звідси висновки, для збірної України, це непоганий варіант, але наші клуби (ФК Львів, Карпати) явно від цього сильнішими не стануть. ПРОПОНУЮ - таку академію строїти власними силами. Де шукати гроші?, це вже друге питаня. Знаючи чиновників у Львові це буде дуже важко. Але всерівно як би важко не було, це все окупиться в майбутньому!!! Якщо ж підемо шляхом Ахметова, тоді будем залежити всі від Шахтаря і користі від цього буде мало. P.S. Що б ми тут не писали, думаю рішеня уже принято, у Садового повний карман...
Ответить
0
0
OLEg (Здолбунов) (Здолбунов)
я так понял западный регион теперь будет за Ахметовым,Суркису ни-ни.
Ответить
0
0
MotoZ (Мар\\\\\\\'ї)
ДЗЕНЯ (Талнах) 02.11.09 15:14 Что у бандюки-да бандюки. Что же ваши не бандюки помочь детям не додумались. Может хватит повторять глупости недолугой пропаганды.
Ответить
0
0
www (Sevastopol)
В Севастополе Ахметов построил угольный терминал для перевалки коксующихся углей, а во Львове футбольную Академию построит. Тут электорат потерял, там приобретет...
Ответить
0
0
Dimonych (-)
David Villa (L'viv) 02.11.09 14:43 Для кого принципиальный соперник? Для Шахтера Карпаты не принципиальный соперник. Кстати и мобы наши хоть и не дружат, но в хороших отношениях. 02.11.09 15:00 Стройте, все будут рады, возможно, кто-то выберет в Донецке вашу школу. А так ваши таланты с радостью в шахтерскую Академию переходили. Почитай интервью того же Чигринского. А ваша школа такая какая есть исключительно благодаря вам. Опять же, ищи интервью Чигринского, он ушел во многом из-за отношения к ребятам и инфраструктуре. Никто с вами не воюет.
Ответить
0
0
morales35 (Макеевка)
Ну вви для нас ніколи не були принциповими суперниками. І відносяться в Донбасі до вас зовсім непогано а навпаки! Так що не перебільшуйте. Грайте як Динамо, Дніпро, Метали, може тоді і станете принциповими. ПС. Коли ви будете працювали в своїй країні та на свою країну,тоді візьмете слово.(це для неадекватів)
Ответить
0
0
ДЗЕНЯ (Талнах)
чого метушитись завчасно? нехай задовий виділяє їм поляну- нехай вони будують поля- ремонтують якісь будови під житло як персоналу -так і учнів академії. На все це потрібно час - за цей період пройде відбір тих хто дійсно талановитий- все таки хлопці небудуть батрачити в португезів чи на обаму- а з часом зможуть вирости у майстрів шкіряного мяча- і цим хлопцем зможе стати і наш сусід - і наш внук - можливо і чийсь син - хто проти? минеться пан диміня - задовий - рінат і бандюковічь з воровкою - а поля і академії залишаться . Тай не факт що лише із заходу будуть хлопці вчитись - можливо і з тоїж Олександрії чи Житомира будуть таланти . Дозволили ахмету у Львові - ось він і згодився - гляньте скільки у ДиКи - грають із школи динамівської!!! і працюють там ненайгірші фахівці -=- а у донецькхх= все лише попереду . ********************************** якшо шось ляпне коновал генько- то він не слабий = неподумайте - він від народження такий...
Ответить
0
0
morales35 (Макеевка)
А там недалеко и до футбольной революции, футбольных националистов и футбольной повстанческой армии liman (Кр.Лиман (Дон.обл.)) 02.11.09 12:34 Ну это ты уже гонишь!
Ответить
0
0
David Villa (L'viv)
liman (Кр.Лиман (Дон.обл.)) жолчние кажеш? вони по своєму праві (за виклученням епітетів про Ахмета) подивився я б на вас якби вам в Донецьку Суркіс чи Карпати збудували академію і ваші таланти грали в нас а Шахта далі трималась на бразілах... дуже попрошу розділяти боротьбу з вулицею для дітей і внутріклубними справами... Звичайно, дітей на вулиці багато і це біда але в нас вже є академія... і якби Садік не заважав була б вона вже давно і в рази більша.ї ТРЕБА ПОМАГАТИ ТИМ ХТО ВЖЕ Є А НЕ ЗАЙМАТИСЬ ПІДКИЛИМНОЮ ПОЛІТИКОЮ.
Ответить
0
0
David Villa (L'viv)
"молодежь на восточной Украине ЗНАЧИТЕЛЬНО сильней в своих возрастных группах" ____________ "одерживают за счет так называемых «подстав» то есть ребят не своего возраста, это правда от которой никуда не денешься" AlexDon (Донецк Украина) ___________ якшо співставити два речення - стає вже логічно... українська молодь талановита ВСЯ, але те шо концентрація талантів на заході вища не викликає сумніву ні в одного рекрутера клубів ПЛ... Запит до адміністраторів... чи є хоча б приблизна статистика розкладки гравців ПЛ за походженням... От би і прикинули скіки західняків у відношенні до східняків - а потім індексувати 2 команди до 11ти (-3 київські). ___________ не може зрозуміти одного...як львівські пацани які мріють грати в Карпатах натягнуть на себе чорно-оранжеву форму принципового суперника в рідному місті. (це як Атлетіко і Реал тіки в різних містах) ми хоть і не Атлетіко але ви тоже не Реал...
Ответить
0
0
Billy_Club (Kiev)
ТО что поля строят это хорошо, но об эффективности нужно будет судить лет через 10ть. У ДК тоже академия есть и там были ребята не то что со всей украины но со всего СНГ, но выхлоп только сейчас начал хоть как-то ощущаться да и то с приходом нормального специалиста. Та что построить это пол дела, главное как эта вся структура будет работать. Поживем увидим...
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
ДЗЕНЯ (Талнах) 02.11.09 13:28 зєнік завжди пам*ятай ти недолугий, тупий, безграмотний імпицид)))))))))))))))))))))))))))))))
Ответить
0
0
ДЗЕНЯ (Талнах)
eugen1968 (Львів) 02.11.09 14:02 гавнодав ти для мене чюдовисько- перечитай ветеринрство - і бабі своїй пудри мозги - тирадвів то чого? шо покусали якогось пана димінського- і недотямив ти недотепо-шо то вам підосрали добромильським хлопцям ви того неможете зрозуміти - бо коновалам це непідвласно гдянь свої пости - нічого розумного- якщо ти з вищою освітою - то простомені тебе нежаль - счупай курей- і прославляй добромиль - тупарь
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
ДЗЕНЯ (Талнах) 02.11.09 13:28 А на рахунок, що хтост буде красти.Ну не суди всіх по собі дрібний дрогобицький злодюжка)))))),більшість людей в Україні це порядні нормальні працьовиті люди. А такі недоумки як ти це винятки, сумні винятки.Так що паси оленів пенсьйонер саюзного значєнія і не бзди всякої піжні
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
ДЗЕНЯ (Талнах) 02.11.09 13:28 Який ти вумний!!!!!!!! Тобі би недоумку в Раді Нацбезпеки стратегічним плануванням займатися.)))))) Або в інтернат для розумово неповноцінних. Для тебе дегредованого імпицила пояснюю.Величезна кількість вихованців академії Шахтаря грає в інших командах і грає пристойно.Ось так і ці майбутні вихованці будуть грати і за Шахтар і за інші клуби. І Західної, і Центральної, і Східної України. Зрозумів недолугий улюблениць самок оленя?:)
Ответить
0
0
pamok (красный луч)
отлично. чем больше школ по Украине тем лучше, а кто вкладывает бабки мне плевать. еслиб не любимые мною сурки открыли школу на луганщине я бы очень обрадовался(кстати наша школа была в свое врамя на высоте) так что я руками и ногами за
Ответить
0
0
ДЗЕНЯ (Талнах)
якщо вже говорити про удар по Карпатам - пана Димінського -=- то недумаю що стане комфортно і команді з добромиля саме у цій команді грають вихованці західно-україниськхх земель = чим так вони пишались Оце їм підосрав РЛ-=- і сам мер задовий видно невник в таку підставу- :) добре що будуть поля - минеться РЛ-=- а поля залишаться - крім полів ше потрібно і побудувати інфраструктуру-=- а де будова - там крадіжка- комусь на дачу- комусь на будинок-= вкрадете?? У ахметова? який прийшов вам робити добро? чи може він свох привезе будівельників?- так сказати - поступове засилля ...
Ответить
0
0
Dimonych (-)
midfield (Chicago) 02.11.09 13:19 А он и, прости Господи, не Иисус Христос. Поэтому для всех полезно чтобы в как можно большим социально полезных вещах у него был свой интерес. Потому что свои проекты он обычно доводит до ума.
Ответить
0
0
midfield (Chicago)
Камрады, не надо обоготворять Ахметова. Поля это хорошо, но не надо забывать, что у него в этом деле свой интерес. А то уже лепят чуть ли не Иисуса Христа с него.
Ответить
0
0
Shorey (Винница)
Вообще имею мнение, если бы Ренат захотел Украину сделать процветающей державой, он бы и этого добился. Сегодняшней власти до Ахметова как организатора - это руками до Луны тянуться. Но к сожалению у человека другие приоритеты.(: Олигархам народ по-боку. Лишь бы обогащение не прерывалось.
Ответить
0
0
Xyntallar (Одесса)
Круто ! молодцы !
Ответить
0
0
Dimonych (-)
liman (Кр.Лиман (Дон.обл.)) 02.11.09 12:34 Не надо перегибать палку из-за двух глупых ников. Нам тут нужен срач? Нет, не нужен.
Ответить
0
0
liman (Кр.Лиман (Дон.обл.))
Львовяне, у Вас есть шанс, ещё не всё потеряно !!! Все на майдан !!! Долой футбольные поля!!! Petruch0 (Донецку) 02.11.09 12:24 -------- А там недалеко и до футбольной революции, футбольных националистов и футбольной повстанческой армии
Ответить
0
0
eugen1968 (Львів)
Позитивна новина. Нові робочі місця,нові можливості для дітей.Користь для регіону велика. І рівень потужний в школі Шахтаря. І корупції надіюсь немає. І монополія чиясь продовжує всиратися:),я тільки можу уявити як сходить слюною від злоби бессильної наш олігархушка)))))) Дай Боже Ахметову здоров*я.Розумний, толколвий чолов*яга.
Ответить
0
0
Petruch0 (Донецку)
MP (Львів) 02.11.09 11:59 slfc (Львів) 02.11.09 12:03 айяйяй, вот Ахмет негодяй, хочет построить для западных пацанов футбольную академию. Вот жеж бандюга. Лучше по подворотням бухать и торчать, чем спортом заниматься. Львовяне, у Вас есть шанс, ещё не всё потеряно !!! Все на майдан !!! Долой футбольные поля!!!
Ответить
0
0
В.Перетурин (Марипуполь)
Ход конечно хитрый.И расположить львовян к себе и перехватить у Дыминского талантливую молодежь, которую потом можно будет продать(за исключением особо одаренных). Только как к этому отнесется сам Дыминский? Это все равно, что в огороде у соседа посадить картошку, типа- "у тебя все равно земля пустует" ))
Ответить
0
0
liman (Кр.Лиман (Дон.обл.))
MP (Львів) 02.11.09 11:59 slfc (Львів) 02.11.09 12:03 Неадекваты желчные. Базы обычно строятся не в центре города, там и места не хватит, а за городом, в лучшем случае на окраине, там и место и земля недорогая. Лучше бы радовались, что у вас будут детвору футболу учить на европейском уровне, а вы... (слов нет)
Ответить
0
0
brend (Кировоград)
liman (Кр.Лиман (Дон.обл.)) 02.11.09 12:15 Очень рад за Вас и малышей. Ещё бы два три человека как Ахметов и может не скатилась бы страна в сторону алкоголизма и наркомании.
Ответить
0
0
liman (Кр.Лиман (Дон.обл.))
Я думаю що, якби у кожному українському райцентрі було хороше поле на синтетиці, то було би у нас і хороших футболістів на порядок більше ніж є Валера (Rivne-Net) 02.11.09 11:18 ------------ Кстати о полях. Я живу в маленьком райцентре в Донецкой области и у нас все тот же Ахметов сделал 2 синтетических поля для детворы, маленькие, но качественные
Ответить
0
0
brend (Кировоград)
В очередной раз убеждаюсь в преданности Ахметова к футболу как к самому основному в жизни на данный момент. Уважаю Р.Л. и желаю в скором будущем сборную Украины на базе Шахтёра сл всех регионов нашей Родины. Ну а бразильцы - куда их денеш, пусть сейчас играют и радуют сверхкрасивыми комбинациями и победами.
Ответить
0
0
Rom4yk (Ternopil)
вважаю що це позитив. на заході не так і багато футбольних закладів де б діти росли як футболісти. тільки щоб потім ті діти грали за команди вишки 1 та 2 ліг а не завершували карєру в 20 з лишком років. удачі Рінат!!!
Ответить
0
0
slfc (Львів)
Садовий а якже майно громади про яке ти так втирав? Карпатам стадіон в оренду тільки, Сокіл фк львову тож в оренду. А для ахметостана знайдеться землі на 10 полів.
Ответить
0
0
MP (Львів)
садовий С.У.К.А.,продався данєцким,вже бабло на вибори збирає.В нас вже є академія "Карпат" хай ахмєт звіздує в Луцьк,Рівне чи ще якесь місто, а воно сюди пре наглота бандитська
Ответить
0
0
Tiamat (Uruk)
"Шахтер" хочет построить во Львове 8-10 полей для вирощування коноплі.
Ответить
0
0
мурый (комсомольск)
Поучиться у Ахметову стоит всем- человек влаживает в деньги в перспективу-красавец,то что они отобьются с лихвой ни капли не сомневаюсь.Нам бы в Укране еще таких 5-6 Ахметовых(я имею ввиду людей влаживающих деньги и душу в футбол) и у нас в перспктиве был бы один из сильнейших чемпионатов.Насчет талантов из западной Украины-я думаю болельщики со стажем согласяться -их действительно всегда было много.Кстати у нас в Комсомольске (город с населением 55 тыяч)существует прекрасная футбольная база,помимо этой базы есть еще 3 исскуственных поля-одн из которых построено за деньги Ахметова.Это поле единственное которое построено во дворе для простых пацанов.
Ответить
0
0
ІгорОк (Ukraine)
AlexDon (Донецк Украина) 02.11.09 11:05 незнаю зараз яка ситуаці по молоді.але подивися склад збірної України і глянь скільки там вихованців із заходу,і подивися скльки вихованців зі сходу,притому врахуй кількість населення ні заході і на сході,тому зрозумієш де теленовитіші гравці
Ответить
0
0
aa_konoplya (Харьков)
Вопрос времени, с таким подходом, какой клуб будет на ведущих позициях в Украине в будущем. Интересно, как будет после Ахметова...
Ответить
0
0
midfield (Chicago)
В Шахтере себя прекрасно проявили и зарекомендовали новобранцы с Запада страны: Чигринский, Кобин, Ракицкий. Да и вообще львовские команды отличаются нехилым боевым духом. Ахметов видать проникся и решил поддержать там футбол, заодно с пользой для ФК Шахтер, конечно. Как бы там ни было, а такая школа не помешает, в конце-концов чем больше охват, тем больше шанс найти талантливых детей.
Ответить
0
0
Валера (Rivne-Net)
А ще... Я не раз спостерігав одну особливість у мамочок навіть дуже талановитих хлоп'ят: "хай синок буде краще бугалтером аніж бігати за м'ячиком - то ж несерйозно". Нше суспільство поки що бачить майбутнє тільки у "класичних" професій. На жаль заняття спортом чи музикою як професією викликликає дуже великий скепсис. І часто так трапляється, що в момент вибору професії випускником школи дуже талановитий футболіст стає... шофером :-( Напевне пора вже наш футбол зробити професійним а не тільки задекларувати його як професійний. Бо сильний душок любительства дуже відганяє таланти від спорту.
Ответить
0
0
Валера (Rivne-Net)
Новина однозначно позитивна. І добре що то буде не просто "нате вам поля, радуйтесь", а повноцінне підприєство - значить там все має бути на хорошому рівні: і фінансування, і тренери, і перспективи вихованцям. Шкода лише що така академія буде тільки у Львові. Навряд чи мами залюбки туди відпустять дітей наприклад з Хмельницького чи навіть Луцька. От якби інші наші футбольні бонзи взяли приклад з РА і зробили кілька таких (чи менших) академій у інших облцентрах - було би чудово. А поля - то взагалі окрема біда. Я думаю що, якби у кожному українському райцентрі було хороше поле на синтетиці, то було би у нас і хороших футболістів на порядок більше ніж є.
Ответить
0
0
Dimonych (-)
Shorey (Винница) 02.11.09 11:10 Точно. И как клубный болельщик я понимаю твои чувства.
Ответить
0
0
Dimonych (-)
AlexDon (Донецк Украина) 02.11.09 11:05 1. Я верю, что молодежь везде одинаковая. Просто на западе не хватает клубов, их инфраструктуры, толковых школ и тренеров в них. Если я прав, то Академия непременно даст свои плоды. 2. Как это нет перспективы? Помимо пункта 1 это еще и имидж клуба и мощное вливания в клуб. Вон Интеры, Арсеналы, Реалы да Манчестеры по всему миру и по всем континентам не стесняются свои филиалы открывать. 3. В остальном согласен. Одного Ахметова на всю Украину не хватит, так что другим меценатам надо активно шевелится и вкладывать деньги в футбол, если они не хотят, чтобы Ахметов стал всей футбольной Украиной.
Ответить
0
0
Shorey (Винница)
Насколько я знаю, удерживают только самых перспективных, остальные полученный опыт могут использовать потом во благо других украинских клубов. Например, тех же Карпат. Dimonych (-) 02.11.09 11:03 _________________- так то понятно,в Донецк только сливки заберутся. Жаба просто давит, что Суркис такую академию там не построил:)) хотя я радуюсь за самих украинских ребят, за новые возможности для них. Если воспитанники донецкой академии в будущем прославят Украину как Шева например. Я буду только рад.
Ответить
0
0
win (Lviv)
AlexDon (Донецк Украина) 02.11.09 11:05 Карпаты создали во Львове свою академию с боями с местной властью. А тут появляется Ахметов и мэр Львова САМ в спешке ищет ему место по академию.
Ответить
0
0
Costa Rui (Харьков)
Ход то умный, но молодых игроков Львовских жаль, на банке в Шахте сидеть будут а бразильцы играть))
Ответить
0
0
AlexDon (Донецк Украина)
начнем с простого: Кому это выгодно? 1 - Ахметов? в виде игроков в далеком будущем... сомневаюсь. Хотя бы потому что молодежь на восточной Украине ЗНАЧИТЕЛЬНО сильней в своих возрастных группах. Почему? не ко мне вопрос. 2-Опять Ахметов: и зачем это ему? Беспокоится о футболе? Смотрит в даль? Перспектива? Чепуха это все!! Ясно что он об этом и не знает. Вот прочитает в инете, или ему прочитают, вечером так как кто не знает он практически ночью не спит и к тому же он человек совершенно не пьющий ( это для тех кто не знал. Да вообще не пьет –НИЧЕГО алкогольного.(Заранее скажу я не патриот Ахметова, просто ради истины, мне нравится его позиция в этом деле) И далее, думаю это опять развели на бабки Ахметова. Он их уже давно не считает по мелочам, потому что ЭТО - для него мелочи, как для меня к примеру 25 копеек в кармане. Будет что то из этого не будет, это уже другое дело, но главное! Что пацаны будут расти в футболе в НОРМАЛЬНЫХ!!! Условиях. А не так как прежде. Те кто интересуется детским футболом знают что большинство побед на этом уровне команды с западной Украины одерживают за счет так называемых «подстав» то есть ребят не своего возраста, это правда от которой никуда не денешься. Раньше и Шахтер и Динамо и тем более остальные детские футбольные клубы это очень поощряли, но всему есть конец. «Шахтер» - насколько я знаю уже прекратил этим баловаться, из тех кого он так воспитал, на глазах тот же Ракицкий. Кто мне не верит, посмотрите на его продвижение по возрастам в Шахтере. Шахтер 89года рождения –лидер обороны, тут отчисляют, и одновременно «Шахтер» наказывают в виде обнуления очков за использование игроков не своего года. Да, было дело. Ну мы отвлеклись. Печально конечно что надо звать Ахметова (утрировано конечно, его деньги) что бы в Львове построить академию?! Вы что там совсем с ума сошли? Денег нет? Вернее – зажали …
Ответить
0
0
Dimonych (-)
Там не только львовяне будут, уверен. Там будут со всей с западной Украины детишек собирать. Кстати, переманивать будут. Но не только Шахтер, а и у Шахтера. Не все же "академики" в итоге переезжают в Донецк или остаются в Академии. Насколько я знаю, удерживают только самых перспективных, остальные полученный опыт могут использовать потом во благо других украинских клубов. Например, тех же Карпат.
Ответить
0
0
win (Lviv)
А всё началось год назад после двух матчей кротов во Львове (поражения от ФК Львов и ничьей с Карпатами). Цитата интервью Луческу: " Дуже радий, що закінчився наш вояж до Львова. Тут дуже агресивна публіка щодо нас, тож тішуся, що третьої гри у Львові в нас не буде." Ахмет решил, что надо менять ситуацию изнутри. Согласен с Shorey (Винница), что это очень умный и дальновидный шаг Ахметова. И мне тоже, как болельщику Динамо, неприятно осознавать утрату лидерства моего любимого клуба в инфраструктурном плане.
Ответить
0
0
Shorey (Винница)
Отличная новость. С детства будущие мастера будут впитывать позиционный техничный комбинационный атакующий футбол и к оранжево-черным цветам привыкать. Dimonych (-) 02.11.09 10:47 _______________________ это всё десант партии регионов:)))
Ответить
0
0
Dimonych (-)
8 полей разного рода... "Во Львове же новая структура по уровню будет полностью сопоставима с клубной академией "Шахтера" в Донецке." Вот так. Оказывается это будет не очередной филиал, а нечто большее. Отличная новость. С детства будущие мастера будут впитывать позиционный техничный комбинационный атакующий футбол и к оранжево-черным цветам привыкать.
Ответить
0
0
Метеор (Днепропетровск)
Умных -Умный.
Ответить
0
0
Метеор (Днепропетровск)
Умных ход Рината.ИВК учись!
Ответить
0
0
Shorey (Винница)
Mouzzze (Донецк) 02.11.09 10:16 ___________________ талантливая западноукраинская молодёжь будет заниматься в футбольной академии Донецка. Лучшие получат шанс заиграть в большой футбол. Никогда не стану болельщиком Шахтёра, но в очередной раз убедился насколько Ахметов действительно великий бизнесмен и организатор(про моральные качества судить не берусь). Нет у него страха и жадности вложить деньги в будущее, чтобы получить дивиденды впоследствии. И супер-стадион построил и игроков купил дорогих не ширпотребовских и работу в клубе организовал по западноевропейскому образцу, пригласив в Донецк серьёзных специалистов. Отсюда и результат - еврокубок и дорогие трансферы в Западную Европу. Мне жаль, но по-моему моё любимое Динамо утратило лидерство именно в развитии своей футбольной инфраструктуры. Возможно у Суркисов нет таких финансовых возможностей как у пана Ахметова, но главное, что сдвиги тоже есть. Это приглашение хорошего специалиста на мостик тренера и изменение самой структуры управления клубом. Результат на футбольном поле достигается не только 11 футболистами, но и всеми работниками футбольного клуба. ____________ P.S. Короче, как болельщик хочу, чтобы талантливая молодёжь из Львова попадала в Киев. а не в Донецк:))
Ответить
0
0
Mouzzze (Донецк)
Бор (Львів-Луцьк) - правильно: нафіга купляти і Карпат гравців, якщо можна мати філіал у Львові... - тут я не соглашусь ... еще не известно, что более выгодно ;) ___________________________________________ Хотя я всячески поддержую любые такие начинания ЛЮБОГО клуба.
Ответить
0
0
Joyce (Donetsk)
Бор (Львів-Луцьк) 02.11.09 10:32 Все верно! Школа львовских "Карпат" не в состоянии охватить всю талантливую молодежь Западной Украины, а Академия решит эту проблему с пользой не только для ШД и СБУ, но, возможно, и для самих КЛ:))
Ответить
0
0
Joyce (Donetsk)
Ничего не поделаешь... Если статистика говорит в пользу Львова, - наличие талантливой молодежи - значит, так тому и быть! Подозреваю, что многие молодые игроки-львовяне не против того, чтобы выиграть в будущем ЛЧ в составе ШД:)
Ответить
0
0
Бор (Львів-Луцьк)
Mouzzze (Донецк) 02.11.09 10:16 срачу не буде...нікого ще не вкрали...єдине, що дивує: Димінському землю так і не дали, а Ахметову пообіцяли із цим не тянути..бабло править світом...правильно: нафіга купляти і Карпат гравців, якщо можна мати філіал у Львові... хоча, краще б вони філіал у Червонограді побудували і місцеву команду почали фінансувати...філіал був би тоді не мертвим, бо вихованці могли б за Червоноградський Шахтар у 2-й лізі спокійно грати - тим більше символічно б було: ФК Шахтар м. Червоноград - філіал ФК Шахтар м. Донецьк... молодці! Ахметов молодець...вкладає кошти у дітей...а талановитих вистачить і на їх академію і на Карпати...лиш би дійсно не переманювали із нашої школи
Ответить
0
0
M&M (Lviv)
welcome!
Ответить
0
0
Mouzzze (Донецк)
сейчас понесется срач, что Шахтер звёзд крадет :))
Ответить
0
0

Новости Футбола

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус