Владимир Мыленко
Владимир Мыленко

Владимир Мыленко - результаты и расписание матчей, турнирная таблица, новости.

Багато слів і мало клубів. Про ідею 12-командного чемпіонату УПЛ


Багато слів і мало клубів. Про ідею 12-командного чемпіонату УПЛ


Тріо грандів - "Інтер", "Мілан" та "Ювентус" - підтримали ідею керівництва Серії А скоротити лігу до 18-ти команд після банкротства "Парми", аби у подальшому подібних ситуацій не виникало.

Президент "Барселони" Жозеп Бартомеу закликав очільників Прімери скоротити чемпіонат після розгромної поразки "Райо Вальєкано" від "Реалу" (2:10). "Навіщо нам 20 команд, якщо в чемпіонаті граються отакі от матчі без інтриги і інтересу?" - риторично запитав сеньор Бартомеу.

Ні, автор не п'яний. От скажіть - ви бачили такі новини? Ні. І навіть уявити їх собі не можете. А в Україні можете. В Україні запросто можна скоротити лігу і раз, і другий - тому що комусь так вигідно. Не футболу, а комусь у цьому футболі.

Сьогодні в УПЛ нібито як вирішили (офіційної інфи на сайті Ліги не шукайте, немає її там) скоротити чемпіонат до 12-ти команд. Думаю, мало. Треба скоротити до 4-х - отоді відсоток принципових поєдинків різко підніметься до 100. Тільки от...

Ви думали на початку сезону-13/14, що "Металіст" опиниться в такій ситуації, як зараз? І ніхто не думав. А тепер уявіть собі, що один із учасників "чемпіонату чотирьох" раптом перестане фінансуватися. Наприклад, "Шахтар" - до його власника у нової влади, в принципі, має бути бага-а-ато питань. Ну от візьмуть вони і не в луценківські поїздки на БТРах 2005-го гратимуться, а всерйоз займуться вельмишановним Рінатом Леонідовичем. І йому різко стане не до футболу. Що тоді? Урізаємо чемпіонат далі? До трьох чи взагалі до двох команд? Щоб відсоток непрохідних матчів зберегти?

Те, що хоче зробити УПЛ - це... Уявіть собі ситуацію - багатодітна сім'я. Кілька дітей народилися хворобливими, батькам треба займатися їх лікуванням. А вони знаходять інший вихід - віддають цих діток до дитбудинку. І вуаля - відсоток здорових дітей у цій сім'ї різко піднімається до абсолютного. І мама з татом можуть гордо заявити: "Бачте, попри те, що у нас аж десятеро дітей - вони всі здорові!"

А в інших сім'ях, між іншим, такими дітьми займаються. Я зараз не буду згадувати Англію, мені вже не раз дорікали тим, що порівнювати наш футбол з англійським - безумство. Окей, візьмемо побитий корупційними скандалами, як кожух міллю, італійський футбол. Там Серія А і федерація футболу і грошима допомагали "Пармі" (і клуби теж, до речі), і покупця шукали на клуб (не знайшли, але це вже інше питання). Що зробила УПЛ для "Металурга"? Для "Металіста"? Для "Говерли"? Для "Чорноморця"? Це я перерахував ті чотири клуби, які орієнтовно - за неофіційною інформацією уже з Будинку футболу - вилетять цього сезону (чотири має вилетіти, два зайти), і у яких дійсно проблеми з фінансами. Що Ліга зробила для спасіння цих клубів? Допомогла фінансами? Шукала покупців? Розробила якісь норми і закони для можливості відібрати клуби у горе-власників Курченка і Шуфрича та продати їх тим, хто буде хоча б зарплати виплачувати?

Не знаю, як ви, але я нічого з цього не помітив. Я взагалі не помітив, щоб офіційний сайт УПЛ якось реагував на ситуацію в, наприклад, "Металурзі". Ну помер собі клуб і помер. Знімемо з чемпіонату, скоротимо кількість команд - і знову у нас все в порядку, всі учасники УПЛ більш-менш пристойно виглядають, і кількість матчів з інтригою та усім іншим збільшується. Престіж крєпчаєт, мощно возрастаєт дєнь ото дня процент жиров у маслі...

Добре, скоротили лігу до 12-ти команд. Це дасть якусь гарантію, що команди із тої десятки, яка залишиться - не повторять шлях МЗ чи МХ? Що та ж "Волинь" не опиниться на паперті чи "Олімпік" не загнеться? Ні. Ніякої гарантії ця механічна процедура не дає. Лише видимість, лише красиву картинку - "у нас все нормально, клубів-боржників в УПЛ немає". Ага, зате вони будуть в ПФЛ. А, ну так, ПФЛ же не шкода, це зовсім інша організація.

До речі, про ПФЛ. Нехай вам муляє ця четвірка. Нехай ви нічого не хочете з нею робити (хоча взагалі-то Ліга створювалась 7 років тому якраз для того, аби в тому числі унеможливлювати і отакі от ситуації). Але чим вам клуби ПФЛ не вгодили? Два новачка цього сезону, якщо ви не бачили таблицю УПЛ-2015/16 - зараз займають 7 і 9 місця. Тобто це не через слабкий рівень новачків лігу скорочують - а через те, що вона, Ліга, не може дати ради своїм давнім членам. Три з чотирьох (крім "Говерли") цю лігу засновували, на секундочку. "Металіст" відіграв в УПЛ усі сезони, "Металург" і "Чорноморець" пропустили по одному. І, підозрюю, регулярно усі внески в лігу платили. (Бо за свої борги ті товариші не забувають, це можна на борги клубів перед гравцями очі закрити.)

І що вони мають у підсумку? Ні-чо-го. Ліга за 7 років свого існування ні грошей не почала нормально заробляти для клубів, ні механізмів не напрацювала для спасіння утопаючих (стабфонду якогось, наприклад). Зате різати добре у своєї попередниці навчилася. Ну і який сенс в існуванні УПЛ? Жеребкування проводити? Думаю, з цим якось і без цієї надбудови впораються. В кінці кінців, сходять в Будинок футболу і там когось попросять кульки повитягати.

А найсмішніша сьогоднішня інфа (знов-таки, неофіційна, можливо, все буде не так ганебно) - що УПЛ скоротять до 12-ти команд лише на два сезони, а потім повернуться до 16-ти. Тут взагалі лише одне на думку спадає - "зараз ми цих голодранців викинемо, а за два роки, дивись, в країні щось зміниться, у "папіків" футбольних гроші з'являться, і ми більше не будемо ганьбитися з цими багаторічними невиплатами зарплат чи банкротами посеред сезону". Чи хтось всерйоз думає, що той же "Металіст" або "Чорноморець", вилетівши в першу лігу, почне принципово нове життя і повернеться в оновлений 16-командний чемпіонат УПЛ на білому коні? Ох, ви ж мої фантазери...

P.S. І це я вже не став наголошувати на тому, що змінювати умови проведення турніру посередині дистанції - це, м'яко кажучи, нагадує кидалово...

Следите за нами:

В статье: УПЛ

Оцените этот материал:
Поделиться с друзьями:

Загрузка...
Авторизуйтесь на сайте, для того чтобы голосовать.
Комментарии (55)
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
yaspas74 (тернопіль)
Всіх друзів і опонентів з Новим роком і наступаючим Різдвом.

Ответить
0
0
Волынь (Луцк)
Я, к примеру, уже забыл, когда смотрел обычный матч УПЛ, кроме матчей ШД, ДК и ДД... Если сокращение только увеличит количество матчей между лидерами - я только за.

Все наверно забыли, что футбол уже не только спорт, но и шоу, которое должно дарить людям удовольствие и радость. Если не будет интереса к матчам со стороны болельщиков - футбол будет только деградировать, а в данный момент если ничего не менять - в скором времени мы будем в футболе где-то на уровне Албании...

Ответить
+3
0
sk-adrenalin (Луцк)
Зменшувати кількість команд в УПЛ - це самогубство!
В клубному рейтингу УЕФА серед країн, чиї позиції вищі нашої - жодного чемпіонату з "вишкою" менше 16 команд! Подивіться, що сталось після скорочення учасників чемпіонатів Шотландії та Швейцарії!!!
Колись ніхто не міг зверхньо ставитись до команд з цих країн. А де тепер грізні володарі єврокубків "Селтік", "Рейнджерс", "Грасхоперс"? Де непоступливі "Абердін", "Ксамакс"?
І чомусь в Нідерландах і Португалії ніколи не переймались, що відверто слабкі клуби грають проти європейських грандів, і навіть деколи представляють країни в єврокубках?
Якщо реформувати чемпіонат - то хіба шляхом збільшення кількості команд в зоні ротації (переходу з однієї ліги в іншу) до 4х4. При цьому, звичайно, привести вимоги УПЛ в розумні межі (те, що вимоги УПЛ до клубів складені виходячи з вимог УЕФА - демагогія)!
Ответить
+2
-2
Очманілий Заєць (Odessa)
[quote datetime=" 24.12.2015 14:13 " author="ПетроФ (Луцьк)"] " будемо борати приклад з Казахстану" [/quote]Борат пишеться з великої літери :-)
Ответить
+1
-1
Halychanyn (Львів)
[quote datetime=" 24.12.2015 10:00 " author="FCDK 1927 (Kyiv )"] " Нет, но от того, что в УПЛ будет 16 команд за счет шлака, она сильнее не станет, может лет через 5 " [/quote]
А Ви подивіться чемпіонат Португалії! Там команди з 5-ти тисячних сіл/містечок грають! І нічого, і ліга прибуткова, і команди в єврокубках сильно грають і заробляють всі а годуються з кишень папіків. І 18 команд в вишці..
Ответить
+6
-1
footboliare (Мир город)

саме казахський формат, виглядає цікавим для України, з 2 іграми на першому етапі і другому, а не шотландський з 3 в першому і по 1 в другому.

хоча з позиції євровесни, шотландський - легший
Ответить
0
-3
ПетроФ (Луцьк)
Казахський клубний футбол трохи піднявся, а за цей же час, на порядорк виріс айзербажанський.
Люди, думайте трохи головою. Є гроші, купили десятки легіонерів і ти, і твоя команда в фаворі. А в Казахстані і Айзербажані гроші ще є, і накопичили трохи жирку при дорогій нафті, А що дальше буде то побачим.
Україна все це вилазиить боком. У нас дитячий футбол сидить в глубокій ж...і, але це то дурниці, адже всі пісяють від щастя, що національна збірна пройшла на Європу. Ви що придурки? При нинішньому форматі, Україна в попередні розіграши НАПРЯМУ виходила би декілька разів.
Ні, звісно давайте будемо борати приклад з Казахстану, Шотландії, але де гарантія, що при нинішньому керівництву не прийдеться через пару років брати приклад з Ліхтенштейну? Там один і той самий клуб завжди має гарантоване право на участь в єврокубках.
Ответить
+4
-1
Lonesome (Киев)
Главная проблема состоит в том, что команды не имеют стабильного финансирования и по сути некоторые из них уже на грани банкротства. Всем хочется чтоб у нас было побольше команд в УПЛ, но давайте поставим себе вопрос: а сколько реально сейчас команд не имеют проблем с финансами и удовлетворяют всем требованиям УПЛ? Сначала нужно ответить на этот вопрос, а потом уже рассуждать о том, сколько стоит оставить команд в УПЛ.
Ответить
0
-1
ПетроФ (Луцьк)
А може треба поставити питання трохи інакше? А чи відповідають вимоги УПЛ нинішній економічній ситуації?
Зараз головне, щоб ФФУ дала відповідь, що ми хочемо бачити в кінцевому результаті після можливих реформ? Якісний продукт у виконанні декількох (двох) клубів, чи розвиток всього українського футболу. А якщо все віддати на відкуп ПЛ, то буде дуже смішно. Від Данилоффа , за останні два роки, хтось чув про програми розвитку футболу? І взагалі, його хоча би бачили? )))
Ответить
+3
0
Lonesome (Киев)
Интересно, а УЕФА будет делать скидку украинским клубам с учетом экономической ситуации которая есть в стране? Думаю, что не будут. Эти ведь условия не просто так появились, и думаю, что многие их них были продиктованы с подачи УЕФА. Может конечно же стоит продумать условия для команд УПЛ с учетом экономических проблем, но с другой стороны должен быть определенный стандарт качества. В конце концов превращать УПЛ в Первую Лигу не стоит. И самое главное, нужно решить проблему погашения долгов нашими клубами. Однако, даже если и будут послабления в требованиях УПЛ, все равно как мне кажется, это не спасет некоторые клубы от банкротства, увы...
0
-2
ПетроФ (Луцьк)
Ви бачили стадіон де проводить домашні матчі збірна Фарерських островів? В порівнянні з ним, стадіон ім. Банникова це Маракана.
+3
0
denyschernihiv (Чернігів)
А давайте подивимось на ситуацію трохи з іншого боку. Тут казали, що нема гарантії, що при скороченні ПЛ до 12 команд не буде гарантії повторення ситуації подібних до Металіста, МЗ, Говерли... Так, не буде. Однак! Гарантія у 100%, що подібне лайно триватиме, якщо не застосувати хірургію. Не заповниться стадіон повністю на матчі Ворскла-Волинь? Наступного року не збереться точно (хоча...). Проте, буде рубка, за потрапляння у топ-6!!! Дупу рватимуть усі, аби серед перших шести бути (ДК і ШД виносимо за дужки), адже, погодьтесь, якась нещасна Хацапетівка, набравши хід та прохідну кількість очок, залізе у вищу половину команд - байдуже, випадково чи закономірно це трапиться; ну от попре людям, і все тут. Відповідно, відкладання на потім усіх своїх справ із набиранням очок теж не буде, так як вони, очки, іще знадобляться.
Далі. Боротися навесні серед більш-менш рівних собі для кожного із клубів буде набагато важче та цікавіше, ніж одним за матч накидати якимось "пацанам" півдюжини голів, а іншим відповідно повитягувати повну торбу.
Тут інше питання хвилює: що із набраними очками у регулярному чемпіонаті робити: залишати, ділити навпіл, обнулювати (і таку пропозицію зустрічав). Мабуть найоптимальніше все ж другий варіант: і інтрига залишається, і певна справедливість на місці...
Якось так...
Ответить
+2
-7
yaspas74 (тернопіль)
На рахунок осінніх очок тут є 5 варіантів на розсуд.
1.Залишити всі.Тут плюс для першого етапу,але можуть бути великі розриви,а це
мінус для фінальної частини.
2.Поділити очки навпіл.Цей варіант цікавіший,адже розриви теж можуть бути.
3.Обнулити.Тут суперінтрига у фінальній частині,але пропаде інтрига в останніх турах
першого етапу,у випадку завчасного виходу.
4.Залишити очки набрані між собою.Тут пропадає інтерес до гри із завідомим аутсайдером,
перемога над яким не враховується.Весною теж може бути розрив хоч і невеликий.
5.Бонуси за осінній етап згідно зайнятих місць.1 місце-5 очок.......6місце-0очок.
Тут бачу і боротьбу осінню за кращу позицію і бонус.І невеликий розрив(5 очок між 1-ю і 6-ю)
у другому етапі.Увипадку однакової к-сті очок перевага віддається команді яка осінню
була вище.Тобто фінішувавши другим осінню,Динамо повинно набрати на два очки більше
ніж Шахтар весною,щоб стати чемпіоном і навпаки.
Як на мене найінтригуюче виглядає саме 5-й варіант.Хоч і не звичний.
Ответить
0
-1
denyschernihiv (Чернігів)
П"ятий варіант ніхто у нас не прийме. За будь-яких умов.
Варіант із "розпилом" очок пополам по-мояму найцікавіший, хоча і тут вОйна страшна буде між ШД (у першу чергу), ДК та рештою.
0
-1
yaspas74 (тернопіль)
Може і не прийме.Я б прийняв.Цей варіант найінтригуючий.А якщо буде типове
перенесення очок,то суперфінальний турнір може перетворитись,в банальний,
якщо розриви будуть більше 10 очок.Для чого він тоді потрібен.

0
-1
Siren05 (Мариуполь)
Моё мнение. Никаких искусственных сокращений. Оптимально - 16 команд. Другое дело, что найти финансово обеспеченных команд сейчас непросто. А так сократим и будут одни и тебе команды играть, пусть даже и сильные. Праздник, он тогда праздник, когда их не черезчур много. Мне, лично, 3-4 противостояния в год одних и тех же команд будет достаточно. Больше -надоедает, да и чувство праздника пропадает.
Ответить
+3
-1
старий фан (Рівне)
В першій лізі по рівню фінансуванню "Олександрії" команд достатньо. Так це не рівень "Чорноморця 2013 року але маємо те, що маємо. Бо у нас і так з 14 наявних команд УПЛ в любий момент можуть "скопититися" 12 команд. Тому скорочення вважаю недоречним.
Ответить
+4
0
Crotovich (Львів)
Олександрія перед тим як вийти в ПЛ, 2 роки готувалася до неї і відмовлялася туди йти по спортивному принципу.чекала коли буде до цього готова на всі 100%.
Ти вважаєш що зараз в Першій лізі багато таких команд як Олександрія??? не думаю що їх так багато. є Зірка і Оболонь-Бровар. в цих клубів є і стадіон більш-менш і база. з натяжкою можна вписати Геліос, але в них склад змінюється кожні пів-року по 10 чоловік.Хто ще???
ну наберем згорем пополам 16 команд, а хто тоді в Першій лізі буде боротись за вихід??? буде як три-чотри роки назад ніхто не виходить ніхто не вилітає. закрита ліга виходить.
якщо там багато таких команд які ставлять за мету вихід в ПЛ то хай доказують це спортивним принципом, їм же ніхто не забороняє в майбутньому грати в еліті. хай розвиваються і підтягують інфраструктуру і готують команду.
+1
-2
ArmagedOFF (Черкассы)
Хоча я за 12 команд в головному дивізіоні, але згоден з тим, що проста зміна кількості учасників в лізі нічого не дасть. Реформувати треба всю футбольну систему, починаючи від системи ліг і закінчуючи організаційною структурою.
Ответить
+2
-1
footboliare (Мир город)
саме казахський формат, виглядає цікавим для України, з 2 іграми в першому колі і другому, а не шотландський з 3 в першому і по 1 в другому.
Ответить
+1
-3
footboliare (Мир город)
казахи в перший раз спробували схему з 12 командами в 2010, де чемпіоном вперше в своїй історії став Тобол, наступного року чемпіоном став Шахтер Караганда, після чого в 2012 повернулися до звичайного формату з 14 командами і через рік, аж до тепер, грають за схемою з 12 командами і не жаліються, що вбили казахський футбол. за 3 роки, чемпіоном один раз став Актобе і два рази Астана, на підході Кайрат, якому цього року не хватило пункта, щоб стати чемпіоном. не все так погано в форматі з 12 команд і для країни, яка в 4 рази більша за Україну з населенням в 2,5 рази меншим для любителів зв'язувати територію і кількість населення з футболом
Ответить
+3
-7
старий фан (Рівне)
В Казахстані не в форматі успіх, а в фінансування. Скоро там буде все дуже сумно. І ніякий формат не спасе ситуацію.
Ответить
+5
0
rostyk_ua (Львів)
ФФУ а особливо УПЛ взагалі нічого не роблять для розвитку Ліги!!! Саме Ліги, командам повинно бути вигідно грати в Лізі, а не витратно. За участь в Лізі потрібно платити гроші, а не дєребанити всі гроші від спонсорів, штрафів, телетрансляцій... і грошей отриманих від Клубів (це взагаліто совдеп якийсь).
Питань нема, можна скоротити кількість клубів до 12 і добавити ще Кубок Ліги, в якому вже на друге коло залишиться 6 команд... Але одночасно потрібно працювати в напрямку фінансової привабливості для клубів за участь в УПЛ.
Ответить
+3
-1
FCDK 1927 (Kyiv )
[quote datetime="24.12.2015 09:44" author="Alexmeneger (Симферополь)"] " Вы где-то видели сильную лигу с малым числом участников? " [/quote]Нет, но от того, что в УПЛ будет 16 команд за счет шлака, она сильнее не станет, может лет через 5 и 18 можно будет сделать,с симферопольской Таврией например, но сейчас не вижу смысла.....
Ответить
+1
-4
Alexmeneger (Симферополь)
При сокращении чемпионата в шлак превратятся теперешние крепкие середняки, а "Таврия" - это сейчас отдельный вопрос и к формату лиги отношения не имеет.
Ответить
+4
-1
FCDK 1927 (Kyiv )
[quote datetime=" 24.12.2015 09:43 " author="Dimonych (FCSD)"] " "Как была полная власть у донецких"
Занятная сказка, не понравилось бы тебе только если бы это было бы в реале (как у суркисов)."" [/quote]Иммелось ввиду власть в стране, политическая. Или не было волейбола в штрафной ? Безнаказанно локтями не вырубали игрков ? Или как судили в ключевых матчах ? Гармаша удалили, за то, что "не там" вышел на поле. Пенальти через игру. А как поменялась ситуация, так сразу заскулилили.... Не надо думать, что Шахтера хочет поменять формат, потому, что думает об УПЛ, они думают только о своем бабле , своей выгоде и удобствах, в принципе как и каждый клуб. Но решать должны все, а не Палкин с Луческу.....
Ответить
+4
-2
Dimonych (FCSD)
"Как была полная власть у донецких"
Занятная сказка, не понравилось бы тебе только если бы это было бы в реале (как у суркисов).
Ответить
+1
-7
Глюк Львів (Лемберг)
Дуже влучно. Чемпіонат завжди робиться під Динамо і Шахтар.
Ответить
+5
-2
FCDK 1927 (Kyiv )
Вот даже взять этот сайт. Кроме Палкина, котрый целыми днями тут трубит про формат, никого не слышно. Палкин на юа футбол через день наверное, с позицией Шахтера, других и не слышно. Как была полная власть у донецких, Шахтер выигрывал чемпионат и тратил кучу лв на трансферы, так все устраивало. А как крыза, такой власти как раньше уже нет, в волейбол в штрафной нельзя играть, с локтя вырубать тоже, так сразу, надо зарабатывать и менять формат, поют, что им выгодно. Но, реально, формат надо поменять, не вижу смысла смотреть по 2 матча в сезоне Олимпик - Говерла и Черноморец - Металлист, на которые почти никто не прийдет, лучше посмотреть по 4 игры Динамо - Шахтер и Днепр - Заря .
Ответить
+4
-5
Alexmeneger (Симферополь)
В Шотландии тоже хотели посмотреть 4 игры Рейнджерс - Селтик...
Но то таке...
Ответить
+7
-2
FCDK 1927 (Kyiv )
Металлург 3 аут, Металлист, если Ярик не заберет аут, Говерла тоже на грани аута, Олимпик = ФК Договорняк. Кем добирать и зачем ? Чтобы потом опять в следующем году во время сезона начали сдыхать, лучше меньше команд, но больше конкурентноспособности.
+4
-3
Alexmeneger (Симферополь)
И я про тоже - чемпионат Шотландии.
Вы где-то видели сильную лигу с малым числом участников?
+6
0
footboliare (Мир город)
вважаєте, що гра Металург З - Шахтар сильно піднімає рівень ліги? справа не в кількості, а в якості, в бюджетах клубів. Чемпіонат Шотландії просів, скоріше із-за того, що Рейнджерс виключили з Прем'єр-ліги і до речі в зв'язку з фінансовими проблемами і ніхто не рятував легенду, а не тому що скоротили лігу. Селтік втратив конкурента і не факт, що вся ліга не постраждала від фін.кризи
+2
-5
Alexmeneger (Симферополь)
А вы вспомните игру этого чемпионата между Металлургом(З) и Шахтёром, когда Шахтёр чуть не потерял очки (Пятову пришлось отбивать пенальти, а второй гол Шахтёр забил перед самым финальным свистком) или игру Шахтёра с Олимпиком, когда Шахтёр выиграл 3:2 тяжелейший матч благодаря ошибке линейного, пропустившего офсайд во время 3-его гола. Эти игры были такими уж неинтересными?
+7
-2
FCDK 1927 (Kyiv )
[quote datetime=" 24.12.2015 08:25 " author="Пiвоборонець (Харкiв)"] " При чём здесь Ахметов? У этого человека нет ни единого рычага влияния в стране" [/quote]У человека котрого только официально 4,5 млрд. дол., свои СМИ и политсилы в стране, не на, что не влияет ?
Ответить
+9
-3
Пiвоборонець (Харкiв)
Стоп. При чём здесь Ахметов? У этого человека нет ни единого рычага влияния в стране и в ФФУ, кроме своего языка. Во всяком случае, ни единого административного рычага, может только косвенные экономические, но это капитализм, бро, мы все согласились при нём жить. Человек высказал своё желание и видение чемпионата - оказывается, Ахметову это нельзя. Как же - донецкий. Его ещё, по словам автора статьи, и на предмет бизнеса потрусить надо, а Яценюка и Коломойского не надо - не донецкие же. Никто, говорите, страну своими статьями не разваливает? Ладно, спорный вопрос, вернёмся к теме. А то, что большинство остальных участников процесса и оппозиционных Шахтёру журналистов и телеведущих тоже высказались за 12 команд - это как бы не считается? Кстати, я за 16 команд.

Ответить
+5
-8
schelyak@bk.ru (івано-франківськ)
та про друге коло у форматі 4--- я ніде не бачив. це брехня. ніхто це не обговорює. обговорюють друге коло 6х2кола. мені більше подобається 8х2 кола весною.Так, панове,--- наведіть аргументи ЗА сьогоднішню модель. бо це якось дуже хворобливо--- всі сварять схему 6х2 чи 8х2 весною, де лідери грають по дві гри з кожним учасником.От тільки доводів, що це опція соціальної преференції, команда якогось обласного центру у вищій лізі, попрошу не наводити. приймається аргументація комерційна , спортивна, справедливості, коли елементи інтриг, договорняків і протекцій, відсутні. От є сьогоднішня схема і нема схеми " весна 8команд у два кола" Давайте аргументи за сьогоднішню схему
Ответить
0
-3
Volodymyr Mylenko (UA-Футбол)
[quote datetime=" 23.12.2015 22:05 " author="serg-prihod (Угледар)"] " К саркастическим предложениям добавил бы - пускай чемпионат проходит в одном городе, в столице, на одном стадионе, чтобы телевизионщикам было выгодно и удобно" [/quote]Між іншим, і досвід є - з радянських часів. Один чемпіонат так і провели)
Ответить
+9
0
Volodymyr Mylenko (UA-Футбол)
[quote datetime=" 23.12.2015 20:37 " author="yaspas74 (тернопіль)"] " Бюджет,інфра і стадіони дозволяють" [/quote]От!

Тому треба перестати гратися у "круту футбольну країну" і визнати - у нас є кілька стадіонів (які до речі не належать клубам) нормальних-нових, але в цілому всі інші отакі от калічні, як є.

І грати на них. І заробляти гроші на їх викуп і ремонт.

А потьомкінські дєрьовні - це лише заганяти хворобу всередину.
Ответить
+9
0
Volodymyr Mylenko (UA-Футбол)
[quote datetime=" 23.12.2015 21:39 " author="ternoviy76 (Тернопіль)"] " Це простий спосіб позбутися слабких і неугідних" [/quote]Абсолютно правильно
Ответить
+6
0
Alexmeneger (Симферополь)
Я уже несколько лет бьюсь за то, чтобы футбольный рынок был более открытый (меня в первую очередь интересует рекламная составляющая). Сокращение числа участников лиги это ещё более закрытый рынок (ещё более монополистический и ещё менее способный к развитию).
Чтобы понять к чему приведёт сокращение лиги нужно посмотреть на футбольный чемпионат Шотландии: чемпионат Шотландии был одной из сильнейших лиг Европы, пока его не решили сократить с целью усиления конкуренции - сейчас это одна из слабейших лиг Европы (в таблице коэффициентов УЕФА Шотландия стоит ниже, чем такие "футбольные" страны как Кипр, Беларусь, Норвегия и Израиль).
P.S. А какие именно вопросы возникли к Ахметову? Перевести всё в противостояние Динамо-Шахтёр? Или может получить респект от Очевидец+ (Киев)? Почитайте что он на ветках пишет: для него этот сайт прошахтёрский и даже болельщикам Динамо, пишущим аналитику за Динамо, он гневно пишет что они болельщики Шахтёра.
Ответить
+8
-1
Батя 25 (Полтава)
Ваша позиция в этом вопросе очень правильная !!!
Ответить
+4
0
serg-prihod (Угледар)
Полностью согласен с автором. И все это потому, что хозяин Шахтера и "телевизионщики" это "однолицо". А монополизм не будет способствовать развитию футбола. К саркастическим предложениям добавил бы - пускай чемпионат проходит в одном городе, в столице, на одном стадионе, чтобы телевизионщикам было выгодно и удобно. А любители футбола,если им это нужно, пускай приезжают и максимально заполняют наш "главный стадион".
Ответить
+10
-1
ternoviy76 (Тернопіль)
Ніяке скорочення кількості команд - не підніме відвідуваності на стадіонах. Це простий спосіб позбутися слабких і неугідних. Таке і раніше прокручували - треба, щоб потрібна команда залишилась( Зоря-МАЛС у даному випадку) розширили, потім скоротили. Так що досвід є. А розуму нажаль нема. Що, коли буде 12 команд, на матч Ворскла-Волинь, прийде цілий стадіон, або хоча б половина???? А навіщо йти, якщо по тєлєку покажуть, а ще якщо погода погана, а вдома тепло, а ще Барсу з Реалом у цю годину будуть показувати. А що, більше прийде, коли матч буде гратися в 14 чи 15 годині, бо так добре телевізійникам, а вболівальникам так добре? Вихід на мою думку один - врізати апетити чиновників від футболу, дати реальні зарплати футбольорам, а не захмарні цифри, коли по країні люди ледь виживають. Вони в три паси без втрати не можуть зіграти, а їм зарплати по кілька тисяч, та ще й в доларах. Одним словом - почати з нуля. А то ще через рік вже 8 команд треба залишити, бо знову якісь відверті аутсайдери намалювалися і портять телевізійну картинку.
Ответить
+12
-1
Червяк (Донецкая)
если все телекомпании, интересующиеся футболом, в Англии (Италии, Испании и т.д.) скажут, что их не устраивает 20 (18, 16 и т.п.) команд в лиге, то все эти джентельмены и сеньоры возьмут под козырёк и скажут: будет исполнено. Телевидение сейчас играет первую скрипку.
Вот и у нас футболы и плюсы (в кои веки в один голос) заявили. что 16 команд им неинтересно.
Для желающих расширять географию есть аматорский чемпионат. Профессионалы должны обеспечивать зрелище.

Ответить
+5
-14
Dr.Spo (чернигов)


В Украине к хозяину любого клуба очень много вопросов)
Ответить
+11
0
Виталий Великий (киев)
Про Бартомеу чиста брехня не чув щоб він таке казав! В кожного своя правда, але треба спитати в себе чи цікаво мені стежити за таким болотом а потім вже говорити! І без всіляких писак вирішуть як захочуть!
Ответить
+3
-13
Crotovich (Львів)
а ти в Барселоні живеш???
Ответить
+2
-2
Unselfish (Белая Церковь )
Прочитай статью внимательно.
Ответить
+1
0
Unselfish (Белая Церковь )

Президент "Барселони" Жозеп Бартомеу закликав очільників Прімери скоротити чемпіонат після розгромної поразки "Райо Вальєкано" від "Реалу" (2:10). "Навіщо нам 20 команд, якщо в чемпіонаті граються отакі от матчі без інтриги і інтересу?" - риторично запитав сеньор Бартомеу.

Ні, автор не п'яний. От скажіть - ви бачили такі новини? Ні. І навіть уявити їх собі не можете.

А это, что бы понял, на что именно обратить внимание
Ответить
+4
0
yaspas74 (тернопіль)
Приклад з Іспанією чи Італією недоречний.Там є реальних 50 команд готових хоч
завтра грати в вищому девізіоні.Бюджет,інфра і стадіони дозволяють.
В нас таких і на одну лігу не можуть назбирати.Зрозуміло,що варіант скорочення
явище тимчасове,поки наша економіка,а відповідно і футбол не почнуть розвиток,
але зараз нема в нас 16 команд.Тут і 12 буде проблема назбирати.
Невже ви вважаєте що в Іспанії гратиме команда,яка не виплачує зарплату гравцям
чи тренерам більше пів року.Там би давно її виключили.А в нас тримають для кількості.


Ответить
+8
-13
Очевидец+ (Киев)
Автору респект все в точку. Скільки ще Шахтар буде диктувати умови всій країні? Не подобається формат чемпіонату - перебирайтеся в Серію А чи Бундеслігу.
Ответить
+18
-6
Volodymyr Mylenko (UA-Футбол)
Та справа не тільки в "Шахтарі". У нас Ліга навіщось взагалі існує, крім зарплати отримувати і жеребкування проводити?
Ответить
+20
0
Dimonych (FCSD)
То есть ты выступаешь против Динамо и Цыганика, которые выступают за 12? :)
Ответить
+3
-13
Alexmeneger (Симферополь)
Ему формат пофиг: он ходит на ветки погадить на всех под девизом "За Динамо":)
+1
-2


Новости Футбола

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус

загрузка...