Лига Европы
Лига Европы

Лига Европы - результаты и расписание матчей, турнирная таблица, новости.

Ліга Європи. "Боруссія" (Д) - "Карпати" 3:0. Тенденція, однако


Знову поразка

Ліга Європи. "Боруссія" (Д) - "Карпати" 3:0. Тенденція, однако


Німеччина. Дортмунд. "Сігнал Ідуна Парк"

Головний арбітр: Ерік Браамхаар (Нідерланди)
Асистенти: Нікі Сіберт, Патрік Лангкамп (обидва - Нідерланди)

"Боруссія" (Д) - "Карпати" 3:0

Голи: Кагава 5, Хуммельс 49, Левандовскі 88

"Боруссія" (Д): Вайнденфеллер, Суботіч, Левандовскі, Шахін, Хуммельс, Блащіковскі, Гросскройтц (Ле Таллек 80), Бендер (Да Сілва 67), Кагава (Зідан 67), Піщек, Шмельцер

"Карпати": Руденко, Авелар, Чечер, Ґодвін (Г.Баранець 76), Кополовець (Гурулі 61), Кузнецов, Кожанов (Б.Баранець 85), Ткачук, Тубіч, Федецький, Худоб’як

Попередження: Годвін 25, Кополовець 47

От який парадокс вийшов: на гру «Карпат» в цьогорічній Лізі Європи найбільше глядачів прийшло саме в Дортмунді – 40 тисяч. Але от для «Сігнал Ідуна Парк», арени «Боруссії», це, мабуть, антирекорд сезону. Домашні матчі «жовто-чорних» відвідують, щонайменше, 70 тисяч фанатів. Чому так мало прийшло на Лігу Європи? Справа тут не в цінах на квитки (від 40 євро) чи в якихось інших причинах. Просто зараз в Дортмунді справжня та досить несподівана зима і дуже холодно. Швидше за все, саме цей фактор змусив дортмундців залишитися вдома.

В принципі, у ролі домосидів виступила та категорія уболівальників, які традиційно займають місця в обох центральних та західній трибунах стадіону. Натомість, наймасовіша, так звана південна трибуна, де збираються найактивніші фанати, була практично заповнена. Її представники – контингент доволі оригінальний. Ледь не кожен фанат приходить на футбол не з одним шаликом (це, очевидно, вважається ознакою поганого тону), а відразу з трьома, а то й більше. Причому, не завжди усі шалики були чорно-жовтих кольорів. Доводилося бачити молодих людей, які на поясі волочили рози «Шальке», «Гамбурга» та інших команд. Є версія, що ці рози трофейні і виконують роль «скальпів». Але видно, що фанати Дортмунда не лише вміють відбирати шалики, але й мають сильні легені. Їхні мегадецибельні пісеньки не даремно вивішують на різноманітні ютуби. Співають вони пристойно, а ще краще реагують на певні динамічні епізоди, що відбуваються на полі. Усе це відбувається досить красиво. До речі, на південній трибуні сидіти не прийнято. Протягом 90 хвилин фанати стояли або стрибали і таким чином заводили інших.

Фани «Карпат» розташувалися у кутку північної трибуни. Звісно, перекричати німців у них шансів не було, але попри це своїх горлянок вони не шкодували. А щоб веселіше було, хлопці познімали куртки, светри, футболки і майки – кому мінус 10, а кому байдуже.

Нарешті усі розташувалися на зручній, хоч і надзвичайно складній архітектурній споруді, приготувалися до видовища. Олег Кононов пообіцяв, що його «Карпати» будуть атакувати; Юрген Клопп і без того захищатися не думав, тож усі чекали на цікаву і безкомпромісну гру. Обидва тренери підійшли до матчу з кадровими проблемами. Клопп втратив свого головного форварда – Лукаса Барріоса, який травмував коліно, під питанням була участь в грі Кагави. В Олега Кононова справи були куди гірші. До Батісти, Ощипка та Зеньова додався Голодюк, який травмував ключицю в останній грі проти «Зорі». Взагалі, вийшло так, що в запасі в «Карпат» не було жодного форварда, який би міг при потребі замінити Кузнецова, адже Сергій дограє сезон на уколах. Не було особливого вибору і для зміцнення середньої ланки – брати Баранці практично не грали останнім часом, Гурулі не вражає, а в молодого Мартинюка нема досвіду навіть на українському рівні. Більше того, у середу з командою не тренувався Андрій Тлумак, який зазнав травми, тож місце резервного воротаря зайняв юний дублер Роман Мисак. Таким чином ворота захищав Руденко; пару центрбеків склали Тубіч і Чечер, Федецький з Авеларом звично розташувалися по флангах. Трикутник у центрі поля склали Годвін, Худоб’як та Ткачук, а трійку нападників – Кополовець, Кожанов та Кузнецов.

Роман Вейденфеллер обороняв ворота «Боруссії», Хуммельс та Суботіч діяли у центрі захисту, Шмельцер та Піщек ліворуч і праворуч, відповідно. Пара опорників – Бендер і Сахін; трійка атакувальних хавів – Гросскройтц (зліва), Кагава (в центрі), Куба (праворуч), і, нарешті, єдиним номінальним форвардом був третій поляк Роберт Левандовскі.

У двох попередніх матчах на виїзді (в Парижі і Севільї) «Карпати» пропускали гол вже до 10-ої хвилини. У Дортмунді, взагалі, вже на першій могли пропустити. Дебютна атака господарів закінчилася банальним закиданням м’яча за спину захисникам на хід Левандовскі. Поляк Руденка пошкодував і пробив трохи неточно. Але «Боруссія» вже відчула, що в обороні «Карпат» щось та й не так і вже невдовзі свого досягла. Причиною всьому став хаос (паніка, пожежа, непорозуміння) у штрафному Руденка. Кіпер кілька разів протягом однієї атаки невпевнено зіграв на виході, а захисники так само невпевнено спробували винести м’яча куди подалі. Усе це закінчилося тим, що м’яча підібрав Сахін і навісив у центр штрафного. А там… Чечер чомусь залишився стояти на місці, відповідно, ніяк не перешкодив японському карапузу Кагаві вистрибнути і класно покласти м’яча точно у нижній кут. Ну, припустимо, на сьогодні Кагава – це головне надбання усього японського народу, але чому центр карпатівського захисту як вкопаний стояв і зачаровано спостерігав за театром Но – не ясно. Як варіант, вони понадіялися на бокового арбітра, думали, що той зафіксує офсайд. В момент передачі, рука одного з гравців «Боруссії» і справді залізла куди не треба, але Кагава точно не був поза грою. Тому 1:0.

«Карпати» ніби не знітилися і спробували трохи поатакувати. Досить цікаво виглядала зв’язка на лівому фланзі Авелар – Кополовець. Натомість, правий фланг, де грали Федецький та Кожанов був практично непомітний. Особливої користі з атак взяти не вийшло, тож довелося знову захищатися. Правда, і тут «Карпати» не вразили. Мало не щоп’ять хвилин біля воріт «зелено-білих» щось та й виникало. Не ясно – чи то «Боруссія» грала на автоматі, чи то «Карпати» просто втомилися і чисто фізично не встигали зони перекрити, але в обороні львів’яни виглядали дуже кволо. Руденко відверто старався, кидався в ноги і вибігав рятувати ситуацію за межі штрафного. А коли вже і він нічого не зміг зробити, «Карпатам» відверто фартило. Знову пасивністю здивував Чечер – м’яч просто перестрибнув досвідченого оборонця, але Гросскройтцу лічених сантиметрів забракло для того, аби точно перекинути Руденка. Інфарктним видався кінець першого тайму – протягом хвилини дортмундці двічі серйозно загрожували воротам.

Відразу у перерві можна було зробити певні висновки. По-перше, «Боруссія» рухається куди швидше, аніж їхній суперник. По-друге, німці набагато краще діють у відборі м’яча, оскільки львів’янам рідко коли вдавалося зліпити докупи дві-три толкові (гострі) передачі. По-третє, «Карпатам» важко відібрати м’яча в «Боруссії», оскільки дортмундці дуже здорово грають в один дотик. Взагалі, трохи прикро було дивитися за розвитком карпатівських атак. Усе відбувалося повільно (порівняно з «Боруссією»), практично не було нестандартних ходів, практично всі передачі були читабельні. Дуже часто гравці середньої лінії замість того аби віддати пас вперед, підбирали м’яча під себе і загальмовували атаку. Німці ж, навпаки, постійно грали вперед. Коли хтось з гравців дортмундської команди отримував м’яча і просувався вперед, захиснки «Карпат» його не атакували, а, навпаки, дріботіли спиною до власних воріт, таким чином даючи супернику час і простір. Словом, перший тайм видався невдалим, але зважаючи на стан теперішньої «Боруссії», особливо на щось розраховувати по перерві, було б занадто оптимістично.

Так воно й трапилося. Вже на самому початку другої половини, Кополовець намагався наздогнати Піщека. І таки наздогнав. Ззаду по ногах (хоча, тут з упевненістю можна сказати, що Михайло жодного наміру грубо зіграти не мав. Він цілив у м’яч, але той в останню мить трохи змінив напрям руху). Штрафний виконав Сахін – Хуммельс виграв повітря в Кузнецова, і саме від голови останнього м’яч акуратно влетів у дев’ятку воріт Руденка. Кіпер намагався ситуацію виправити, але марно. 2:0 – справи зовсім кепські.

Відразу ж «Карпати» мали шанс скоротити рахунок. Худоб’як побачив, що Кополовець готовий вийти на його передачу по центру: так і сталося, але Михайло зіткнувся з кіпером «Боруссії». Що там було – докладно сказати важко, бо арбітр навіть не встиг нічого подумати, як зіткнувся з Федецьким. Таким чином, уся увага миттєво перейшла з потенційного пенальті до лежачого Артема. Коли гра поновилася, «Боруссія» продовжила свою жовто-чорну справу: багато точних передач, паси на хід, підключення захисників, удари головою після стандартів і так далі. А Олег Кононов вирішив зняти з гри одного з найактивніших карпатівців. Можливо, справа в тому, що Кополовець просто не може грати усі 90 хвилин, оскільки в нього теж не все в порядку зі здоров’ям. Але у будь-якому випадку заміна себе не виправдала – Гурулі загубився на полі.

«Карпати» знову почали помилятися у простих ситуаціях. Ще можна було б зрозуміти, якби не проходили довгі передачі на Кузнецова. Але віддавати м’яча у ноги супернику, який стоїть у кількох метрах від тебе… Щось у такому стилі виконав Годвін, після чого повалився на газон – нова травма. Ну, те що він приєднається до групи тих, хто пропустить матч проти ПСЖ, стало ясно ще в першому таймі, коли Самсон отримав попередження. Але це було тоді, а тепер Руденко рятує команду від чергового удару Левандовскі. Нарешті, бенефісом матчу стала просто жахлива помилка Тубіча. Бідолаха вже очевидно реально стомився. Зараз можна почути безліч професійних міркувань на тему «Хто такий Тубіч і чому він не потрібен «Карпатам». Причин для цього не бракує – мало не в кожній грі наприкінці сезону Неманья видає результативну помилку – то м’яча на хід супернику викотить, то живота підставить під навіс. Все це так і без критики не обійтися. Але, мабуть, треба звернути увагу на те, що серб справді провів надзвичайно важкий сезон і зараз десь вилазить втома. Олег Кононов сказав, що Неманья вже місяць грає з переломом. Це теж візьмемо до уваги, тільки зважимо на те, що Тубіч віддав м’яча Зідану не рукою (саме вона травмована), а ногою. А далі був гол. Зідан метнувся у бік, обігрався з партнером, який і віддав пас на вільного Левандовскі. Боковий суддя, який стояв у кількох метрах від епіцентру подій неймовірним чином не помітив метрового офсайду, в який заліз польський форвард. А це серйозна помилка, яка коштувала «Карпатам» третього голу. Левандовскі накрутив двох захисників, посадив Авелара на філейну частину і спокійно закотив круглого саме у той кут, де не було Руденка. Прикро через офсайд, але ще більш прикро через Тубіча…

Це був алєс, кінець, тобто. Суддя, здається, навіть вирішив нічого не додавати до основного часу гри і свиснув відразу ж по закінченні основного часу гри. Чи варто робити підсумки? Мабуть, найбільш красновним буде той факт, що «Карпати» не нанесли по воротах «Боруссії» жодного більш-менш небезпечного удару. Ані Кузнецов, ані Худоб’як, ані Ткачук, ані Кожанов, ані будь-хто інший з гравців атакуючої ланки не мали жодного шансу.

P.S. Згадувати статистику виступів «Карпат» в єврокубках вже нема сенсу. Ті, хто захочуть позловтішатися, можуть і без неї обійтися. Монітор і клавіатура під руками...

Оцените этот материал:
Комментарии
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
o_chub (Львів)
а я за 18... Чи мова йде власне про ціну на квитки для місцевих?
Ответить
0
0
Вернуться к новостям
Комментарии 187
o_chub (Львів)
а я за 18... Чи мова йде власне про ціну на квитки для місцевих?
Ответить
0
0
eugen03 (Чернигов)
цена на билеты не от 40!я за 27 брал
Ответить
0
0
каратаев (Львов)
да это дураки верили слепо!надо смотреть реально!в Европу с чем и с кем?пусть спросят у Шахтера это дураки верят в Успех Карпат,случайность!,в Европу с кем и с чем,у Шахтера,Динамо К,Металиста -пусть спросят!Шахтер сколько шел и сколько вложил!Динамо К также,Днепр,Металист пошел по их нему пути!Футболисты,школа,база,академия все на европейском уровне,стадионы,трен.поля!тренера,зарплати,а все остальное выскочки-уже видели Ворскла,Таврия,Днепр-не выстрадал еще!надо постоянно футбол развевать,а не одноразовые прыжки делать вот и на кукан наткнулись!Кононов не плохой для Карпат,Таврии,Зоря,Оболонь!и т.д.кроме этих перечисленых команд!если Кононов уйдет, все Карпатам Ж.ПА!Будет как раньше, у власти местный РОЗЛИВ!Останутся специфические,самовлюбленные люди!Кононов наверное уже сам хочет с....ся!посмотрим сможет или нет!
Ответить
0
0
myupiter (Киев)
Никак не могу забыть, как один из игроков Карпат после победы СБУ над румынами сказал - \"нас Европа боится\". Видим мы, как Вас, львовских Европа боится))) смотрим на игру Карпат в Европе, ухахатываемся... наконец-то я прочитал от львовских болел, что Карпаты плохо играют, а то раньше только и читал от львовских, какой класный клуб КЛ, какой прекрасный тренер конон-сябр))) теперь уже читаю посты львовских -\"Конон плохой, и Дыминский жадный, и футболисты ленивые\". ПРОЗРЕЛИ львовские !!! слава богу)))
Ответить
0
0
каратаев (Львов)
Це найкращий результат як тренера Кононова!це його вистрел-це його МЕЖА-незалежно де він буде працювати!пройде час побачити,вже такого не станеться,він піймав зірку,що разом зі своїм агентом пропонують себе в Динамо Київ і всі топові клуби,ЗДУРІЛИ!ВИСКОЧКИ-і це стосується Гончаренко з БЕТЕ-ці ВИСКОЧКИ!ЇМ ще далеко до таких команд!И Леоненко долбо.б,ПРИКЛАД з білорусів казав брати!?ДУРАК з кого, з Бате і Гончаренко і Кононова!?та не хай там працюють і невипендрюються!нехай докажуть,що це не випадково!Кононов найшов свою команду,а Бете і Леоненко і їхні висловлови,говорять,що вони НЕМУДРІ!і вони зупинились в розвитку як професіонали і люди!Гончаренко так і не признав що вони слабі і їм далеко до Динамо Київа-це і пітвердило,ВИСКОЧКИ!В ЄВРОПУ ДИВІТЬСЯ!!!!!!!там навчайтесь а ви на Білорусів,ще давай на Афганістан подивимось!
Ответить
0
0
ment (Київ)
ХУДОБЯК лише ХУДОБЯК прагнув перемоги, решта недолугі зусранці
Ответить
0
0
Metallic@ (Николаев)
Кононов может и неплохой тренер, но проблема в том что он старается привить команде то, что игроки не в состоянии выполнять, например искуственный офсайд, этож писец. Начинается игра...защитники начинают кудато выбегать, ктото из них обязательно облажается не успеет и всё никакого офсайда чистый выход. На мой взгляд Карпатам надо играть по проще, тобиш сидеть в своей штрафной и организовано выносить мяч на аут
Ответить
0
0
Metallic@ (Николаев)
причины неудач: 1) организации игры в обороне нет как таковой, команда только декларирует атакующий футбол а на деле оказывается пшык 2) перепуганные глаза некоторых футболистов Карпат (странно ведь уже столько сыграли) 3) Чечер это нечто 4) физика упала 5) уровень соперников
Ответить
0
0
od_do93 (Дортмунд)
Вот блин придумали Никаких офсайдов небыло от жеж блин лижбы писать.
Ответить
0
0
od_do93 (Дортмунд)
Вопрос А где ваши БАНЕРА ? Неужто дёрнули ? ай яй яй. http://www.youtube.com/watch?v=bNo69vMr7sk
Ответить
0
0
Ounlimited (Львів)
Хотів ще вчора відписатися, але на емоціях не вирішився. Ось зараз дорвався до компа і тримайте: 1. Багато раз тут писав про те яка група попалася Карпатам (повторюватися не буду, але закінчу так Борусія Дортмунд буде чемпіоном Німеччини, ну мінімум в трійці). 2. Карпати дограють сезон, зіграли 33 матчі від липня, та \"нецензурне слово\" деякі українські команди за цілий рік стільки не грають. Підготовка була зосереджена на початок сезону, кінець очікувався провальнішим і так на 5 місці в чемпі закріпились. 3. Скільки травм зараз, з основи Ощипко -лівий захисник (один з кращих бомбардирів минулого сезону), Батіста, періодично Голодюк, Зеньов, ще там хтось. 4. Кого купили???? Нікого. Так в оренду взяли. Підібрали вільних агентів, ну і якісь копійки за контракт заплатили (Авелар). Скільки грошей було вкладено - відповідь практично ніскільки. 5. Саме приємне, пройшли Галатасарай, той матч можна і внукам розказувати. Ті емоції, які пережив на стадіоні довго ще будуть радувати мене. Напрошується б . я (ну неможливо без матів) питання. Що ж ми (ви) за ГНИЛИЙ народ такий??? Крім того, щоб обгадити когось (щось) нічого не вміємо. 99% Бидло, хамелеони, глоріхантери і тому подібне... Ну перед тим, як на когось щось гавняне написати ВСТАНЬТЕ, підійдіть до дзеркала і запитайте себе: Чого я досягнув в житті??? А потім щось подібне пишіть. П.С. Подяка деяким донецьким вболівальникам, які розуміють як важко побудувати команду і тверезо оцінють ситуацію. Serge (Львов), Smooth da Hustler (Львів), згідний з вашою думкою, практично те саме і написав. Се ля ві.
Ответить
0
0
Nergital (Львів)
А КАРПАТАМ З ДИМІНСЬКИМ НЕ ПОТАЛАНИЛО ЖЛОБ З ЖЛОБІВ ТОЙ Демінський НА НОРМАЛЬНОГО ФУТБОЛІСТА ГРОШЕЙ ШКОДУЄ, ЗНАЄ ТІЛЬКИ ЯК ЦІНИ НА КВИТКИ ПІДНІМАТИ І МАТЧІ ПРОДАВАТИ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ответить
0
0
VorteP (Харьков)
да группка интересная..думаю не факт что пробился бы шахтер или динамо из этой группы
Ответить
0
0
Nergital (Львів)
Ну і ТУПИЙ КОМЕНТАТОР ПОПАВСЯ КАРПАТАМ В ЛІЗІ ЄВРОПИ НА АЙСІТІВІ ТУПІШОГО МАБУТЬ І НЕНАЙДЕТЬСЯ В СВІТІ. ВІН ХОЧ ШОСЬ В ФУТБОЛІ РОЗУМІЄ!!!!!!!!!!!!!!!!
Ответить
0
0
криміналіст (Львів)
Smooth da Hustler (Львів) 03.12.10 14:22 -------------------------------------------------- Команда там взагалі \"звєрі\", а коментатор на стадіоні це просто казка)))
Ответить
0
0
Smooth da Hustler (Львів)
michailo (Донецк) 03.12.10 13:26 Сил не хватает пока у Карпат, жду решений(приобретений) от Дыма, ато он любит продать скорее, чем купить ! А насчет профи писунов, пускай не забывают за ШД, МХ, ДК Сколько время и усилий понадобилось для удачных(не всегда) игр в Европе ???
Ответить
0
0
Smooth da Hustler (Львів)
центральный сектор (Александрия) 03.12.10 13:49 Зато у вас команда супер ?!
Ответить
0
0
центральный сектор (Александрия)
Ява Львів (Львів) 03.12.10 10:04 ---------------- 5 матчей 5 проигрышей (мячи 3-14) - это ты называешь закономерным результатом? Какие у вас удачные матчи, какие диферамбы, никогда не было команды и не будет, только ..здеть умеете.
Ответить
0
0
волынь_рулит (Луцк)
P.S. Згадувати статистику виступів «Карпат» в єврокубках вже нема сенсу. Ті, хто захочуть позловтішатися, можуть і без неї обійтися. Монітор і клавіатура під руками... Ростислав Ящишин, Дортмунд, спеціально для UA-Футбол __________________________________________________ Зловтішатися нема чому, але Карпати ніби на розстріл приїхали, і він відбувся
Ответить
0
0
michailo (Донецк)
Smooth da Hustler (Львів) 03.12.10 13:19 Вы абсолютно правы. Хотя я болельщик ШД, но должен признать, что в группе, которую получили Карпаты, любой команде ЧУ было бы непросто, включая и Шахтер. Единственное, что можно предъявить игрокам КЛ, это то, что когда счет стал практически безнадежным, - они стали. До этого они, плохо ли хорошо ли, но пытались что-то создавать, а потом то ли выдохлись, но скорее - это психология. Отсюда по-видимому и обвинения со стороны тех болельщиков, кого Карпаты приучили к тому, что это команда, которая бьется до конца.
Ответить
0
0
Д123 (Снежное)
Ну какие могут быть оправдания -Фулхем вышел и спокойно повышвыривал всех до финала, Лех с Юве играл на равных, а тут ищем чем прикрыть срамоту.
Ответить
0
0
Smooth da Hustler (Львів)
Ну вы и заладили, фу, плохо, позор и.т.д. Да играли хр...о но посмотрите на состав, 1 нападающий(Кузнецов) не выходило у него, но заменить небыло кем, за остальных молчу! Не реально играть в европе с 11-13 игроками да и група сложная что не говори, а опыт нужен не вам профи а команде Карпаты, это лутче чем проиграть в квалиф. и потом обливать всех гавн.... Или по вашему нужно было слить Сараю и сидеть тихонько ?!
Ответить
0
0
Malder (Kyiv)
1. Карпати отримали групу \"смерті\" - це однозначно. 2. На жаль Карпати непогану гру показали тільки з турками та Борусією у Львові. Всі інші були просто безнадійні. 3. Хочеться вірити, що цей досвід буде використано наступного року. 4. Захисту у команді немає, немає взагалі. Тут треба підсилюватись в першу чергу.
Ответить
0
0
Ява Львів (Львів)
Мое мнение, и через год-два-три, Карпаты да почти все остальные команды УПЛ НЕ БУДУТ конкурировать даже с середняками евро-чемпов- слишком большая \"пропасть\". Zema (Донецк) 03.12.10 11:57 =================================== Ти не правий. Рівень ЧУ росте. Впевнений, що Карпатам по силам перемагати середняка любого чемпіонату в Європі. Так склалося, що КЛ попали просто \"під роздачу\" - група рівня ЛЧ. Навіть Шахтарю і Динамо в цій групі було б ой як складно.
Ответить
0
0
криміналіст (Львів)
fanatkarpat (Львов) 03.12.10 12:21 -------------------------------------------------- Карпати на жаль вже років 5 нікого не купують, а беруть вільних агентів, або оренда. Звідси і результат. А купувати треба і за великі гроші
Ответить
0
0
fanatkarpat (Львов)
Дело не в тренере, а в игроках. Кононов лучший, а игроки дешевые каждого купили по 500 тыс. евро и меньше. А нормальный игрок стоит около 2-5 миллионов евро
Ответить
0
0
Zema (Донецк)
Да, можно говорить о том, что КЛ не хватает опыта в подобных турнирах и о молодости игроков, но главная причина \"осенних\" поражений, все таки лежит в несколько другой плоскости. Мое мнение, и через год-два-три, Карпаты да почти все остальные команды УПЛ НЕ БУДУТ конкурировать даже с середняками евро-чемпов- слишком большая \"пропасть\". И дело тут не только, точнее не столько в львовском клубе, дело в уровне наших команд. Тут и трансферная политика должна быть грамотной. Возможно по этому поводу недавно \"намекал\" Кононов. И возможно в целом несколько другой подход в подготовке команды. Но это все по-силам такой перспективной команде. Удачи Карпатам в чемпе и дальнейшего РОСТА!!!
Ответить
0
0
Bucokuu (Київ)
В чому тенденція? В тому, що тюльпанський суддяра забув розум разом з окулярами, шо не бачив метрових офсайдів? Хто сказав, шо жалкоє зрєліщє? Це той, шо ніколи сраці від дивана не відриває і купує на футбол пиво замість квитка? Хотів би я побачити і почитати коменти, якби львів\"яни були в групі замість пітерців!
Ответить
0
0
ottowan (Odessa)
Кононова сватали в Краснодар,может отсюда и ноги растут-типа игра пропала,результат в ЛЕ отрицательный,отставка и Кубань подбирает на халяву хорошего тренера
Ответить
0
0
aligatorrr (Жашків)
Карпати розчаровуютоь.... До кінця переживав,за Карпати ,але це вже занадто... Які коментарі до гри,якщо гри не було??? Як можна так грати.і це команда,над якою,не тяжіє результат,завдає декілька ударів по воротах за матч,Бийте з 30,40 метрів, але бийте по воротах,а захист ну це взагалі.... Десь пропав карпатівський дух,щось зламалося,команда не билася.а мучилася. На фоні інших трошки виділявся Худік,але це мало втішає. Я впевниний,що нвіть з цим складом Карпати можуть грати в 10 разів краще. Карпати зноау програли в футбол... у Кононова знову не має приензій до футболістів... І це навіть уже дратує,ну як при такі грі не може бути притензій.до футболістів????? Та якби Волинь у Шахтаря виграла,на Донбас-Арені.Кварцяний би знайшов дюжину притензій і це правильно. Кононов хай залишається,але в помічники,йому треба тренера типу Максимова і тоді буде діло. Ну і звуичайно гроші для ліги європи ДИМУ треба хочаб в зо два рази збільшити бюджет. Удачі Карпатам!
Ответить
0
0
meffi (Ужгород)
На Кононова не треба гнати. Він сам зрозуміє, що такими командами треба грати не так, як у ЧУ, я сподіваюсь. Він просто переоцінює можливості гравців.
Ответить
0
0
Ява Львів (Львів)
Кононова не чіпайте!!! ovsvik (Lviv) 03.12.10 10:13 ==================== 100%. Весь 2010 рік тішився грою Карпат і роботою тренера! В цілому - відмінна робота. Коли відбулося жеребкування ЛЄ всі зрозуміли - приплили! Звісно сподівались на ЧУДО, але його не сталось. Треба подякувати команді і тренеру...і чекати нових перемог.
Ответить
0
0
МЯСНИК (Луганск)
Опыт????Опыт, это когда команда, стремится, развивается. Но это, не про Карпаты.
Ответить
0
0
michailo (Донецк)
передить=пережить
Ответить
0
0
michailo (Донецк)
Я не пойму болел КЛ, которые гонят на Кононова, поставившего хорошую игру их любимой команды. Да вы его на руках носить должны и целовать во все места, а не гнать пургу всякую. Да, пока групповые матчи ЛЕ - не уровень КЛ. Хотя если бы они попали в группу наподоие той, что досталась ДК, уверен они бы боролись за 1-2 месста никак не ниже. Но в своей группе они действительно - лузеры и ничего в этом страшного нет. Просто надо это передить и в следующем году вновь доказывать и бороться за высокие места в еврокубках. Удачи и успехов Вашей любимой команде и всему украинскому футболу!
Ответить
0
0
Колгоспник (Ровно)
moderator 03.12.10 00 :26 Так извинились же...нет слов
Ответить
0
0
ovsvik (Lviv)
Люди! До чого цей срач?! Недавно, будучи на стадіоні на матчі Карпат зловив себе на думці, що до кінця сезону ( ЧУ та ЛЄ ) для Карпат залишилось ще 6 матчів, а команда вже зовсім не біжить. Виграші в ЧУ - це вже на досвіді (і це тішить), але ЛЄ - це інший світ. Підготовка була акцентована на початок сезону і саме тоді КЛ показували і гру і результат. Останні 1,5 місяці Карпати не грають, а мучаться, бо попадання в групу ЛЄ це несподіванка для всіх і насамперед для Карпат. Потрібно пережити ще одну гру, перезимувати, а далі буде видно те, наскільки команда потрібна ППД. Кононова не чіпайте!!!
Ответить
0
0
Volic (Запорожье)
Я в шоке, неужели нельзя дать установку, что бы не пропускали в 1е 30 минут? Помоему это уже слабость тренера от всех вытягивать банку в первые 10 мин. Неужели они не могут всей командой защищатся в начале? Ладно первые игры... Но это же просто, банально, отсутствие тактических наработок в обороне...
Ответить
0
0
meffi (Ужгород)
Пацик із Чікаго перебільшує, звичайно. Але гра справді імпотентна, якщо можна так сказати. Те саме обидва матчі з Севільєю. Три паси не можуть придумати, суцільний брак у передачах. Найбільше мене дивують слова про досвід... Досвідом можна вважати непогано зіграний матч із сильною командою, навіть програний (такі, як КЛ-БД і ПСЖ-КЛ, де була гра), а тут ... Захист потрібно змінювати, сербів продавати, українці будуть принамні не гірші. І працювати на наступний сезон.
Ответить
0
0
Ява Львів (Львів)
lubee84 (CHICAGO) 03.12.10 03:16 ================== КАРПАТИ - це команда, яку люблять і поважають у Львові. Враховуючи, що вони грали проти мотивованого лідера німецького чемпа - результат закономірний. Так що вали, \"друже\", в піший еротичний похід!
Ответить
0
0
Serge (Львов)
Блііііннн... Як ви задовбали! Ну скажіть, ХТО з команд ЧУ, окрім першої четвірки міг би гідно зіграти в ЦІЙ групі? А згадайте, як 12 років тому в Україні була тільки одна команда, що добре виступала в Європі. Потім підтягнувся Шахтар. Потім - Дніпро. Та й то ненадовго. Потім появився Металіст. Але це команди з солідним бюджетом і з підбором гравців вище середнього рівня. Карпати чим можуть похвалитися??? Бюджетом? Фантастичними гравцями? Командним духом і бійцівськими якостями! А на цьому в Європі далеко не заїдеш! Переконаний - будуть ГРОШІ НА ПІДСИЛЕННЯ команди - буде ГРА! Крапка. --- І не кіздіть тут про \"...не треба було так героїчно пробиватись в ту лігу европи, шоб потім так \"накласти\", так спозоритись...\" Після вдалих для Карпат матчів - дифірамби співали! Забули? Чи може, судячи з вашої \"логіки\", в єврокубках мають грати тільки по кілька команд з топ-чемпів, а всі інші - шлак і відходи, бо на перемогу не варто розраховувати? Пісєц \"логіка\"...
Ответить
0
0
Eugeen (Львов)
Правильно сказал коментатор, что с такими новыми, дешёвыми приобретениями, Карпатам в ЛЕ ни чего не светит. Дыминский жмёт деньги на команду, табло на стадионе 60-х годов и менять не собираються, про какие приобретения говорить можно.
Ответить
0
0
shoni (Uzhgorod)
Яркая, напористая и зубастая команда Карпаты в ПЛ, и трусливая и играющая назад команда Карпаты в ЛЕ! Тем более в матче где важен был престиж...
Ответить
0
0
В.Перетурин (Марипуполь)
А еще противно было слушать заученный штамп комментатора, что \"для Карпат эта игра совершенно ничего не значит\". А что в Карпатах играют уже исключительно миллионеры, которым начхать на призовые от УЕФА? А престиж страны в конце концов? А очки в общую копилку, которые по большому счету нужны не Шахтеру, а именно Карпатам, если они хотят и дальше к Европе выступать?
Ответить
0
0
EKO (Львів)
Карпати виходили на гру з думкою в голові що вони - лузери. Така ж думка про Карпати мабуть була у багатьох вболівальників після закінчення матчу. Карпати - лузери! І не треба було так героїчно пробиватись в ту лігу европи, шоб потім так \"накласти\", так спозоритись. \"Ліга повної жопи\" для Карпат
Ответить
0
0
В.Перетурин (Марипуполь)
Жалкое зрелище. Карпаты, а ранее Таврия и Днепр доказали, что в еврокубках на равных сражаться могут пока что только 3 украинские команды, как бы неприятно это не было болелам этих команд
Ответить
0
0
RV (Львів)
До чого тут досвід, якщо програш без варіантів. Я вважаю, що на 5 гру в єврокубках якийсь досвід вже мав би бути. А тут повний 0. Імпотенти.
Ответить
0
0
Edelstahl (Енакиево)
не всякий опыт приятен. не всякий опыт полезен.
Ответить
0
0
DK_VIKTOR (zhitomih)
Думаю у Карпат еще все впереди,просто серия проигрышей при хорошей игре надломила игроков,такова человеческая психология ничего не поделаешь.Удачи в матче с ПСЖ.
Ответить
0
0
RV (Львів)
Красиво немцы показали, что КЛ это почти 0.Помню, как Львов с Таврии смеялся,когда было 0-3 от Байера, хотя ТС выглядела неплохо. bbnzp59 (Запорожье) 02.12.10 22:02 100% підтримую. І це при тому, що Борусія грала \"на одній нозі\"
Ответить
0
0
МАГ (Дн-вск)
Жаль, Карпаты уже в отпуск ушли, а нужно доигрывать все матчи, если хотят играть и не позориться в Европе. Подождём последний матч сезона.
Ответить
0
0
vikniksor (Симферополь)
Это не игра, а просто \"хождение по мукам\". Кому это нужно: болельщикам, команде, городу? Опыт... какой опыт если игроки делают одолжение выходя на поле.
Ответить
0
0
sia (Киев)
lubee84 (CHICAGO) 03.12.10 03:16 +100%
Ответить
0
0
Kosstyan (Донецк)
По игре говорить ничего не буду, все всё видели. Карпатам не унывать. Спасибо команде ,хотябы, уже за то, что она показала боевой дух и характер. Неудачи только сделают команду сильнее, выступление Карпат показало их слабые и сильные стороны, что очень полезно для дальнейшего роста (хотя тут всё будет зависить от хозяев команды). Вообщем, удачи Карпатам в следующем евросезоне и я уверен на сто процентов, что если руководство команды сделает правильные выводы то у Карпат есть шанс выйти из группы ЛЕ. Удачи и успехов!
Ответить
0
0
Leva2 (Харьков)
\"Майже вся команда на олівці в скаутів ТОП команд\". Можна докладніше: кто там ще на олівці та в кого?
Ответить
0
0
Rize (Ровно)
Немає злості спортивної... Бажання...Можливо тренера міняти пора?
Ответить
0
0
Rize (Ровно)
Карпати знову програли в футбол...
Ответить
0
0
yanchiony (Львов)
Такая Live
Ответить
0
0
Д123 (Снежное)
Опыта набрались - это да.
Ответить
0
0
lubee84 (CHICAGO)
КОНОНОВА у ВІДСТАВКУ!!!!!!! Для такойі команди як Карпати треба треба набагато жорсткішого тренера шоб ПАЛКОЮ ЇХ ГАНЯВ,а Кононов Тцелка!!!!! в Роздягальні дуже подякує хлопцям за гру за те шо старались??????>>>>>?????? Пів команди нах в дубль..... Я розумію якшо програєм 3-0 але вони(вівці) Бігають!!! Стараються!!! до останього!!!,а так Вівці вже думками 100% хто на морі хто на океані!!!!! Так шо як не крути але з ПСЖ тоже програють!!!!!! Я би на місці тих людей які підуть на матч з ПСЖ пішов і здав білєт!!!! Нехай БУДЕ ПУСТИЙ СТАДІОН!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ОДНЕ ДІЛО ПРОГРАВАТИ,АЛЕ БИТИСь ДО КІНЦЯ,а друге х.й сосати на полі і думати на яке число квитки брати на море???? ТАК ШО ЖАЛь шо я не у Львові але можу проспонсувати великий банер на наступний матч з ПСЖ типо\" ВІВЦІ\"??? \"ПОЗОР\"???? ГЕТь димінський????
Ответить
0
0
od_do93 (Дортмунд)
http://i055.radikal.ru/1012/67/79e2627d6419.jpg http://www.youtube.com/watch?v=bNo69vMr7sk
Ответить
0
0
od_do93 (Дортмунд)
http://s13.radikal.ru/i186/1012/80/18a2994673ae.jp... http://s58.radikal.ru/i161/1012/24/9695755dd248.jp... http://s58.radikal.ru/i161/1012/59/325a1a55fc4e.jp... http://s50.radikal.ru/i127/1012/52/d7984fc0c577.jp... http://s54.radikal.ru/i143/1012/24/d987f528834d.jp...
Ответить
0
0
auvlas (Днепропетровск)
sergo1074 (Донецкая обл) 03.12.10 00:32 ----------------- а ты матч смотрел? за 2-ва тайма 1-ин удар в створ ворот. когда судья окончил матч вспомнились слова остапа бендера из \"золотого телёнка\" \" вынос тела произведён, тело придано земле \"
Ответить
0
0
sergo1074 (Донецкая обл)
Да ладно вам прям напали на Карпаты!Отрицательный результат тоже результат!Главное чтобы впрок пошло.Шо ж вы хотели раз и сразу.Думаю все впереди!!!
Ответить
0
0
moderator
rapan (Lviv) 02.12.10 23:50 ed0087 (Poltava) 02.12.10 23:44 Заблокированы. ------------------------------------------- В случае возникновения каких-либо вопросов по поводу блокировки, обращаться на модераторскую почту (адрес - в разделе \"О проекте\").
Ответить
0
0
ed0087 (Poltava)
вибач .але я тебе ображав західний вітер (Львів) 03.12.10 00:13вибачаю, але Шановний ти на цій гілці на таких самих правах як і я...
Ответить
0
0
sia (Киев)
дивився матч Карпат, чесне слово - дуже розчарували, ні гри ні техніки, ні бажання перемогти не було...не знаю, так добре почали в Європі, а так паскудно закінчують свої ігри..Надіюсь що останню гру покажуть в Львові..
Ответить
0
0
od_do93 (Дортмунд)
Вобщем что сказать...Был на игре так ничево особеного. Но свои три положили. Мне другое понравилось Подхожу к ребятам из Львова за полтора часа до игры на Рождественском базаре интересуюсь много ли приехало,а они мне МЫ ПО РУССКИ НЕПОНИМАЕМ. И главное это сказали на русском. Ну не ёшь их меть. Говорить тут неочем да и нескем. BVB BVB BVB BVB BVB !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ответить
0
0
західний вітер (Львів)
вибач .але я тебе ображав
Ответить
0
0
ed0087 (Poltava)
03.12.10 00:01 помоєму ти тут лишній розумник західний вітер (Львів) 03.12.10 00:05 Помоему ты вообще черт загнаный...
Ответить
0
0
Динамо Рулит!!!!! (Белгород Днестровски)
Ну ниче, может чучуть опыта набрались, просто группа смерти что тут поделаешь
Ответить
0
0
західний вітер (Львів)
И тебя туда же!!!)) ed0087 (Poltava) 03.12.10 00:01 помоєму ти тут лишній розумник
Ответить
0
0
boadver (Львів)
Всіх вітаю з перемогою Динамо!!!!!!
Ответить
0
0
ed0087 (Poltava)
західний вітер (Львів) 02.12.10 23:59 И тебя туда же!!!))
Ответить
0
0
spinogryz (Симферополь)
Душераздирающее зрелище....
Ответить
0
0
Serge (Львов)
Все. Спати. Позитиву за ці два дні в Європі від наших команд все-таки більше. Як не крути. Всім вдалої ночі і гарного завтра :)
Ответить
0
0
ed0087 (Poltava)
rapan (Lviv) 02.12.10 23:55 Пиши розборчевей олень... Ты сам хоть понимаешь, что пишешь чурка...
Ответить
0
0
західний вітер (Львів)
ed0087 (Poltava) йди на другу вітку
Ответить
0
0
Serge (Львов)
Робіть висновки з гри, з виступів команди, панове, не кивайте в бік інших команд УПЛ. Проблема очевидна, тільки вам більше поматюгатись та елементарним зведенням стосунків зайнятись хочеться, а не пошуком проблем в КЛУБІ.
Ответить
0
0
boadver (Львів)
zaqonno (Київ) тут вже тематика власників клубу, я на це питання не відповім, але якби був ін. президент у Динамо, можливо Ви б пішли шляхом Спартака.... Я тут просто хочу сказати що не все відразу і навіть за програшу в команду треба вірити.........
Ответить
0
0
ed0087 (Poltava)
Всім пОЛТАВСЬКИМ уродам!!! Дивіться на жалюгідний футбол вОРСКЛИ :) rapan (Lviv) 02.12.10 23:50 А че нормальный футбол.... Братишка нас не так много и очей розделяет... Так что не спеши ты нас хоронить...
Ответить
0
0
rapan (Lviv)
Я бы показал по епалу!!! Бендеры тупоргие!!! Ти Підар з одними цифрами навіть ім я не спроможний мати як в Гулазі привикше номерами обзиватись ! Чудило на букву \"М\"
Ответить
0
0
ed0087 (Poltava)
Не заводься і не реагуй на елементарні провокації.... Serge (Львов) 02.12.10 23:47 Может и так, сцука вспыльчивый... Не так поняли.. Никакой агресии на команду Карпаты нет, выразил мнения и пошло... Дай Бог здоровья!!!
Ответить
0
0
boadver (Львів)
І взагалі таке враження що гру обговорюють\"вболівальники\" які люблять за 10 хв. до кінця йти з стадіону якщо їхня команда програє........Панове, майте терпіння, я теж не задоволений результатом але \" ще прийде час......\"
Ответить
0
0
zaqonno (Київ)
boadver (Львів) а чому Карпати попали в першу лігу? Випадково? За 20ти річну історію ні разу навіть натяку небуло боротись за чемпіонство... Посередня команда, тренери, керівництво при далеко не посередніх гравцях - посередні результати і не амбітні плани.
Ответить
0
0
rapan (Lviv)
Всім пОЛТАВСЬКИМ уродам!!! Дивіться на жалюгідний футбол вОРСКЛИ :)
Ответить
0
0
західний вітер (Львів)
я відвідав не один десяток матчів Карпат і добре знаю як вони грають, коли налаштовуються на гру, а сьогодні в першу чергу бажання небуло. Мені було соромно на таку гру дивитись. Мілевський тут нідочого. І взагалі, не \"приватизовуйте\" команди. Кожен може висказати свою думку і не грає ролі про яку команду, тому, що справжні любителі футболу цікавляться багатьма командами і не тільки УПЛ. Цікавить футбол - гра як мистецтво, а не назва команди (бо то наша) з бездарною грою і неповагою до вболівальників! zaqonno (Київ) -100000000000000000000000000000000
Ответить
0
0
ed0087 (Poltava)
західний вітер (Львів) 02.12.10 23:47 Как есть...
Ответить
0
0
rapan (Lviv)
Карпати- команда МАЙБУТНЬОГО !!! Дякую ЗЕМЛЯКИ !!!!!!!!!!!!!!!
Ответить
0
0
Serge (Львов)
ed0087 (Poltava) 02.12.10 23:42 Не заводься і не реагуй на елементарні провокації....
Ответить
0
0
ed0087 (Poltava)
для початку хоча б куди вийдіть.... boadver (Львів) 02.12.10 23:44 Войдем в Gопу вам войдем точно, сцука войдем большим и толстым!!!
Ответить
0
0
zaqonno (Київ)
західний вітер (Львів) я відвідав не один десяток матчів Карпат і добре знаю як вони грають, коли налаштовуються на гру, а сьогодні в першу чергу бажання небуло. Мені було соромно на таку гру дивитись. Мілевський тут нідочого. І взагалі, не \"приватизовуйте\" команди. Кожен може висказати свою думку і не грає ролі про яку команду, тому, що справжні любителі футболу цікавляться багатьма командами і не тільки УПЛ. Цікавить футбол - гра як мистецтво, а не назва команди (бо то наша) з бездарною грою і неповагою до вболівальників!
Ответить
0
0
західний вітер (Львів)
Я бы показал по епалу!!! Бендеры тупоргие!!! ed0087 (Poltava) \"а ти дуже інтеликтуальний чоловік\"
Ответить
0
0
boadver (Львів)
ed0087 (Poltava) для початку хоча б куди вийдіть....
Ответить
0
0
ed0087 (Poltava)
кули вы отмазываетесь говорят вам дерьмо команда - значит дерьмо!!!
Ответить
0
0
ed0087 (Poltava)
Я бы показал по епалу!!! Бендеры тупоргие!!!
Ответить
0
0
БезумныйОтФутбола (Харьков)
Плачу... Беларусь такая бэдная, что не могут купить нормальное табло.. Тряпочки))
Ответить
0
0
західний вітер (Львів)
Команда яка 2 роки тому грала в 1 лізі, за цю осінь зіграла більше матчів ніж за цілий рік, при мінімальних вкладеннях, як мінімум заслуговує на повагу, а результат прийде................ boadver (ЛьА Полтава та інші..... щось покажете тоді і будете тушнити..... boadver (Львів) 02.12.10 23:3вів) +1000000000000000000000000000000000000000000000000
Ответить
0
0
ed0087 (Poltava)
А Полтава та інші..... щось покажете тоді і будете тушнити..... boadver (Львів) 02.12.10 23:35 Что тебе показать чтоб не тошнило???
Ответить
0
0
західний вітер (Львів)
+234
Ответить
0
0
boadver (Львів)
Команда яка 2 роки тому грала в 1 лізі, за цю осінь зіграла більше матчів ніж за цілий рік, при мінімальних вкладеннях, як мінімум заслуговує на повагу, а результат прийде................
Ответить
0
0
старий кіт (львів)
Краще програти в Лізі Європи сильному супернику і набратись досвіду чим тішити себе перемогами над місцевими колгоспами.Всерівно молодці! Такий складний сезон,перемоги попереду-чекаємо на бій з ПСЖ. Перед святами треба гримнути дверима щоб чула вся Європа.Справжні вболівальники завжди з Вами!
Ответить
0
0
boadver (Львів)
А Полтава та інші..... щось покажете тоді і будете тушнити.....
Ответить
0
0
західний вітер (Львів)
Бездарно!!!!!! і Підло!!!!!!!!!!! Ні боротьби, ні бажання, ні вміння!!!!!!!!! zaqonno (Київ) добре що в Мілевського і Підло!. але вибач карпати перед тобою завинили.
Ответить
0
0
boadver (Львів)
Чого ви гоните на Карпати, крім вболівальників Металіста, Динамо і Шахтаря взагалі помовчали б, але якраз вболівальники цих комант дають найбільш об\'єктивні коментарі і респект вболівальникам з Криму які теж розуміють, що все і відразу не буває
Ответить
0
0
zaqonno (Київ)
Бездарно!!!!!! і Підло!!!!!!!!!!! Ні боротьби, ні бажання, ні вміння!!!!!!!!!
Ответить
0
0
західний вітер (Львів)
волынь_рулит (Луцк) \"ДА ТИ ПРАВ\" ШО СКАЗАВ ТО СКАЗАВ ТИ СУПЕР тільки йди спати
Ответить
0
0
ed0087 (Poltava)
ЯК ЯК? західний вітер (Львів) 02.12.10 23:18 На укр.мові... - Не так зрозумів
Ответить
0
0
волынь_рулит (Луцк)
Тяжело признать, но Карпаты просто \"на отсосе\". Борусия им явно не по-плечу.
Ответить
0
0
західний вітер (Львів)
))) Перефантазировал... )))) ed0087 (Poltava) ЯК ЯК?
Ответить
0
0
ed0087 (Poltava)
ed0087 (Poltava) 02.12.10 23:08 Вішатись побажань не було :) Serge (Львов) 02.12.10 23:10 ))) Перефантазировал... ))))
Ответить
0
0
західний вітер (Львів)
ed0087 (Poltava) втішайтесь це не вішайтесь а на рос .мові ВОЗРАДУЙТЕСЬ
Ответить
0
0
ed0087 (Poltava)
Карпати самі підняли високо планку своїми несподіваними (хто б що не говорив) перемогами в кваліфікації. Тому й так боляче гепнутись писком до асфальту в групі ... Serge (Львов) 02.12.10 23:08 Наверное так оно и есть... Хорошая фраза...
Ответить
0
0
Serge (Львов)
ed0087 (Poltava) 02.12.10 23:08 Вішатись побажань не було :)
Ответить
0
0
Serge (Львов)
Skip (Харьков) 02.12.10 23:05 200%! Дякую!
Ответить
0
0
Antropofag (Msto Leva)
Клас є клас, а Карпати зараз далекі від оптимальної форми. ПСЖ думаю привезуть 3 склад, там можна буде хоч якісь очки в рейтинг додати.
Ответить
0
0
Serge (Львов)
motoman (Луганск) 02.12.10 22:58 Та не розкажи - безвольно. Бігли в атаку всю гру. Інша справа, що кожен другий, ні - перший з половиною пас - неточний. Можливо, якби стали по периметру штрафної - не пропустили б так швидко. Хоча з нашими захисниками та з нашою хворобо пропускати зі стандартів... Ітак скочили вище голови потрапивши в групу ЛЄ. НЕ ТЯГНЕ НИНІШНІЙ СКЛАД на подвиги з ЛІДЕРАМИ і недавнім лідером топ-чемпів Європи. Карпати самі підняли високо планку своїми несподіваними (хто б що не говорив) перемогами в кваліфікації. Тому й так боляче гепнутись писком до асфальту в групі ...
Ответить
0
0
Pipaч (Симферополь)
народ опомнитесь. Карпаты сёдня умышленно не надрывались, и зачем? Шансов то никаких заведомо не было. Лично я увидел наставку на игру: играть в 1-2 касания-пас, что, хочу сказать, у них очень неплохо получалось (ещё и против такой команды как БорДт-посмотрите на их игру в БуЛе). Мне построй игры вперёд понравился. В обороне местами неплохо, но к сожалению часто пожары с тупым выносом мяча, да и то в ноги сопернику (1 гол) Вообщем большое будущее у вас Карпаты если будете такими же темпами дальше развиваться. Удачи Forza Таврия!:)
Ответить
0
0
ed0087 (Poltava)
західний вітер (Львів) 02.12.10 23:05 Cпасибо... Но вешатся не будем, я думаю у нас еще все впереди... Чего и Вам желаю....
Ответить
0
0
західний вітер (Львів)
вітаю сімферополь і полтаву \"ви були кращими в лє\" втішайтесь
Ответить
0
0
Skip (Харьков)
Не зная такого праздника футбола как еврокубки у себя в городе, нельзя двигаться в правильном направлении. А теперь руководству надо решать хотят они там что-то показывать или ну его. Если да то нужно укреплятся, если нет - распрадодут игроков как это часто бывает после сильного сезона.
Ответить
0
0
motoman (Луганск)
Безвольно... Бесхарактерно... Жаль болельщиков.... И ещё раз безвольно!!!
Ответить
0
0
ed0087 (Poltava)
Я написал как есть... Карпаты еще не на том уровне, даже в подсознание не было насрать кому-то в душу, но надо же смотреть и правде в глаза...
Ответить
0
0
Андрюха-71 (Львів)
Serge (Львов) 02.12.10 22:53 Та так то воно так, але просто не терплю,коли всяке сміття,не бачучи футболу в живу ніколи,починає бакланити всіх і вся)) спеціалісти бл...... А твою думку підтримую на 100) все залежить від трьох букв :ППД)))
Ответить
0
0
ed0087 (Poltava)
Давай про Ворсклу не будем говорити))) хто позориться , ахто ні..... і не тільки в Європі.... Андрюха-71 (Львів) 02.12.10 22:49 C кем Ворскла опозорилась в Европе??? Бенфика 4-0??? Но дома же выиграли 2-1... Как не крути... И вообще не о Ворскле идет разговор...
Ответить
0
0
Serge (Львов)
Андрюха-71 (Львів) 02.12.10 22:49 Не переходь на спілування - \"дурак-сам дурак\". Мова про Карпати, як не крути, і як це не образливо... --- Ще раз повторюся - заходе през (інакше його не можу назвати) зробити КОМАНДУ, дасть гроші на підсилення - побачимо Карпати в Європі знову і в кращій ролі. Ні - ну то й за тих пару матчів переможних подякуємо і будемо преза ганити і на команду нарікати...
Ответить
0
0
Amaday (Бердянск)
ПСЖ попадет под каток, во Львове. Я ВЕРЮЮЮЮЮ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ответить
0
0
Андрюха-71 (Львів)
ed0087 (Poltava) 02.12.10 22:40 Давай про Ворсклу не будем говорити))) хто позориться , ахто ні..... і не тільки в Європі....
Ответить
0
0
Nesta Garssia (Харьков)
Сдались еще до начала матча :( P.S но хотя бы за галатасарай Карпаты заслуживают не много уважения, поэтому оскорбления и упреки здесь не уместны! Не смогли, не сумели, не получилось - значит не судьба!
Ответить
0
0
Nesta Garssia (Харьков)
Сдались еще до начала матча :( P.S но хотя бы за галатасарай Карпаты заслуживают не много уважения, поэтому оскорбления и упреки здесь не уместны! Не смогли, не сумели, не получилось - значит не судьба!
Ответить
0
0
Ingvar (Lviv)
Все, що може більшість т.зв. вболівальників - це виконувати роль глоріхантерів: Карпати вибили Галатасарай - кричать \"та я взагалі все життя симпатизував/вболівав/захоплювався і т.д. Карпатами\". Програли - \"лузери, недокоманда, гімно...\". Такі люди взагалі не здатні коли-небудь оцінити ситуацію тверезо. Такі люди нічого не досягли у своєму житті і не мають перемог, тому вони завжди хочуть вболівати за сильних, бо сильні перемагають. От і шарахаються з боку в бік зі своїми комплексами.
Ответить
0
0
ed0087 (Poltava)
tarasbulba (Кременчуг) 02.12.10 22:30 А що є ще така команда Кремінь?))))))))) Чи там вже грає ГатальскАЯ?))))) в жіночому чемпіонаті Полтавської обл?)))))) Кремень же и не позорится на всю Европу....
Ответить
0
0
ed0087 (Poltava)
tarasbulba (Кременчуг) 02.12.10 22:30 А що є ще така команда Кремінь?))))))))) Чи там вже грає ГатальскАЯ?))))) в жіночому чемпіонаті Полтавської обл?)))))) Кремень же и не позорится на всю Европу....
Ответить
0
0
ed0087 (Poltava)
tarasbulba (Кременчуг) 02.12.10 22:30 А що є ще така команда Кремінь?))))))))) Чи там вже грає ГатальскАЯ?))))) в жіночому чемпіонаті Полтавської обл?)))))) Кремень же и не позорится на всю Европу....
Ответить
0
0
Denzel Washington (Shepetivka)
Карпати, тримайтесь! Iз суперниками не пощастило, календар незвично важкий, насичений. Та головне не здаватись! Думаю, Кононов зробить висновки
Ответить
0
0
Serge (Львов)
Цікаво зараз читати пости декотрих ... Карпати пробилися в групу ЛЄ, зіграли першу гру з німаками - співали оди хвалебні. А зараз - помиї лиєте. Будьте послідовними. Хоча... Пишуть хєрню переважно зальотні, одноразові, яких на тих гілках не було.
Ответить
0
0
Андрюха-71 (Львів)
tarasbulba (Кременчуг) 02.12.10 22:30 А що є ще така команда Кремінь?))))))))) Чи там вже грає ГатальскАЯ?))))) в жіночому чемпіонаті Полтавської обл?))))))
Ответить
0
0
Serge (Львов)
karbofos (Симферополь - Москва) 02.12.10 22:29 Дякую...
Ответить
0
0
fanatkarpat (Львов)
fanatkarpat (Львов).............Иди лучше на кыян посмотри уже 1-0 выграють )))))) не дармоед (Запорожье) 02.12.10 22:25 Только начало, могут проиграть ты об этом не подумал
Ответить
0
0
tarasbulba (Кременчуг)
Карпаты - Украинский ГазМяс Вариант 2010.
Ответить
0
0
karbofos (Симферополь - Москва)
Не вешать нас, галичане! Ну набили шишки, с кем не бывает! В следующий раз будет лучше, соперники реально бизоны у вас.
Ответить
0
0
не дармоед (Запорожье)
fanatkarpat (Львов).............Иди лучше на кыян посмотри уже 1-0 выграють ))))))
Ответить
0
0
ed0087 (Poltava)
лузеры...
Ответить
0
0
bbnzp59 (Запорожье)
TALSMAN (ЛЬВІВ) Твои Карпаты ничем не лучше, будут у вас разборки в руководстве и получите тоже самое.Из года в год такое повторяется с разными командами.Вы в Европе ничего не показали, вот критерий Вашей оценки.А сказать сам дурак - это для слабых.
Ответить
0
0
Андрюха-71 (Львів)
Згоден з тими ,хто пише ,що боротись треба,що не було іскри в команді,що у відпустках вже всі,да це негарно,да ,всі хотіли бачити ГРУ!!! Але не згоден з такими як_______________________________________________ поразка захоплююча поразка! Серце радіє! Хм (Хм) 02.12.10 21:59_____________________________________________ Радієш чому??????????? Тому що ти просто безхребетний кузьміч,який жре сємкі і дивиться як мячик по полю літає???? і то по ящику))) Ладно, нема настрою з такими як отой хм(хм) про щось сперичатись.................
Ответить
0
0
не дармоед (Запорожье)
Все что может наше большинство команд,так это смотреть красивый футбол по телевизору (((((((((((((((
Ответить
0
0
fanatkarpat (Львов)
fanatkarpat (Львов) 02.12.10 22:11................Ыще один....Ты по теме ,а не про запор ??????????????? не дармоед (Запорожье) 02.12.10 22:13 Смысле ище одын, а ты шо тут первым был гыгы?
Ответить
0
0
mafioziLVIV (Львiв)
Ех, знов розгром i без забитого мяча,дуже шкода.Залишилась одна гра i внiй обовязково потрiбно набрати хочаб одне очко.Ну щож чекаэм i вiрим в КОМАНДУ.I ще про коментатора,тепер я зрозумiв чому його звiльнили з каналу футбол бо вiн ГА....НО
Ответить
0
0
bbnzp59 (Запорожье)
Просто техника и тактика игроков Карпат не позволяет играть лучше. Они просто не могут.Это их уровень.
Ответить
0
0
Фанат Дніпра (Дніпропетровськ)
На жаль знову поразка, але що робити, якщо Борусія йде першою у чемпіонаті. Різниця в класі між командами, як між Мерседесом і Таврією. Треба у грі з ПСЖ постаратись зачепитись за очки, а в наступному сезоні вже зіграти глобально краще!
Ответить
0
0
Жур (Луганск)
безвольно...
Ответить
0
0
RealRaul (Вінниця)
На початку єврокомпанії я був приємно здивований, навіть Гранди українського футболу не викликали стільки симпатій як \"Карпати\", але чогось всетаки не вистачило. Шкода!
Ответить
0
0
Сытый (Харьков)
Сочувствую болельщикам из Львова.Мне кажется, что в последнем матче Карпаты блеснут и покажут красивый футбол.Группа очень сильная попалась из которой в принципе только Шахтер мог выйти.Желаю Карпатам в следующем году успешных выступлений в еврокубках и удачи.
Ответить
0
0
не дармоед (Запорожье)
fanatkarpat (Львов) 02.12.10 22:11................Ыще один....Ты по теме ,а не про запор ???????????????
Ответить
0
0
navigat (Харьков)
Карпаты разочаровывают... Группа, конечно, очень сильная, но не так же безропотно сливать??? И совершенно не видно, что они чему-то учатся - матч за матчем без борьбы...
Ответить
0
0
Гашек1 (Ахтырка)
Карпаты-молодцы!
Ответить
0
0
fanatkarpat (Львов)
Н-да,а вчера некоторые лэвовяне чуть не сожрали за сказаную мной правду. СЛОВАМИ нужно не разбрасываться на лево и на право,а показывать красивый хутбол на поле...... П..З..БОЛЫ(((((((((( не дармоед (Запорожье) 02.12.10 22:09 Мы посмотрим как твой Металлург Запор выйдет с первой лиги или будет там годами вылазит
Ответить
0
0
не дармоед (Запорожье)
Н-да,а вчера некоторые лэвовяне чуть не сожрали за сказаную мной правду. СЛОВАМИ нужно не разбрасываться на лево и на право,а показывать красивый хутбол на поле...... П..З..БОЛЫ((((((((((
Ответить
0
0
fanatkarpat (Львов)
bob19 (Vinnytsya) 02.12.10 22:03 Ты на Группу посмотри Боруссия, ПСЖ, Севилья вряд ли какая-то украинская команда победила? Никто, кроме Шахтера и Металиста
Ответить
0
0
TALSMAN (ЛЬВІВ)
bbnzp59-Ти краще помовчи твомуМЗ вУПЛ показали вже давно
Ответить
0
0
ksp (Севастополь)
Карпаты молодцы. Всему свое время. Почему то не стыдно за такую команду. Желаю удачи в следующем году!!!
Ответить
0
0
Шахтер & Co. (Stuttgart)
Не переживайте! У Вас все еще впереди! Задачу минимум на этот сезон Вы все равно выполнили! Удачи Вам в будущем!
Ответить
0
0
Сытый (Харьков)
Карпаты оказались пока не готовы набирать очки для рейтинга клуба и Украины. Нужно усиливаться.
Ответить
0
0
TUR77 (Луганск)
Начинается посмешище над ДК , нужно идти получать удовольствие от поразки ДК
Ответить
0
0
Tark (Cherkassy)
\"Карпатам\" спасибо за то, что было до группы ЛЕ. Точка. Но я не согласен с тем, что \"ребята наберутся опыта и в следующем году покажут всем и вся\". Думаю, нет. Во-первых, уже сегодня видно, что потолок этих исполнителей, если и не достигнут, то уже очень близко. Во-вторых, нынешний тренер львовского клуба, да простят меня болельщики, - не для серьезных свершений в Европе. Слишком мягкий, кроме всего прочего. Поэтому вывод, который напрашивается из сказанного мной выше, также состоит из двух пунктов: - солидно доукомплектовывать команду более классными футболистами; - менять тренера на более опытного специалиста. Иного пути я не вижу, к сожалению. Конечно, если у Дыминского есть средства и желание создать по-настоящему конкурентоспособный коллектив, способный решать серьезные задачи на евроарене. На внутренней кое-как и в таком состоянии, как показывает практика, \"Карпаты\" способны барахтаться в первой пятерке.
Ответить
0
0
Serge (Львов)
Ну що ж... Поки що на даний момент команда нагадує ту стару клячу з анекдоту, яка ледве повзе до фінішу і з піною на морді шепче : \"Ну нє шмогла я...\". Все зараз - в руках преза. Дасть гроші на підсилення - досвід Європи даремно не пропаде, не дасть - всі потуги в Європі були до сраки. А зараз - треба вибачити, забути і прийти на стадіо на останню гру в цьому році та подякувати команді за всі позитивні емоції, які нам подарувала команда в цьому році.
Ответить
0
0
bob19 (Vinnytsya)
Карпати відстій!!!!! Болів за них. Але ні бажання ні вміння не побачив. Борусія однією лівою - гра в одні ворота!!! Можна було взагалі на поле не виходити - результат був би той самий. Востаннє дивився на гру цієї недокоманди!!!! В Єврокубках вам не цікаво і нічого робити, - 5-6 місце в ЧУ - вершина ваших мрій. Волинь Кварцяного, гадаю, і то якісь би очки видряпала... Це гра сонних мух, і на це ще хтось ходить на стадіон????
Ответить
0
0
TUR77 (Луганск)
ДК желаю проиграть, зажрались и обленились и ващще, Металлист и Шахта боле мене
Ответить
0
0
Octavia (Warsaw)
Да в Европу рановато ещё шагать так далеко
Ответить
0
0
TALSMAN (ЛЬВІВ)
Без слів бо нема про шо говорити ніодного удару в ствір воріт
Ответить
0
0
bbnzp59 (Запорожье)
Красиво немцы показали, что КЛ это почти 0.Помню, как Львов с Таврии смеялся,когда было 0-3 от Байера, хотя ТС выглядела неплохо.
Ответить
0
0
trahforel (Чернигов)
норм! Боруссия - чемпион!
Ответить
0
0
tarasbulba (Кременчуг)
Погано дуже, страх погано! В оцій пустині пропадать. А ще поганше на \"Карпати\" Дивитись, плакать - і мовчать! Я розумію, що негативний досвід - це теж досвід! Але ж не з такою грою і не з такими рахунками. Просто накипіло! Де ж Ваша гордість за Україну. Краще б ви \"Галатасрарю\" програли\"(моя особиста думка). Всі матчі = без боротьби.
Ответить
0
0
Швайнштайнгер (Львов)
Или зимой укрепляемся, или плывём... (((
Ответить
0
0
TUR77 (Луганск)
Карпаты , рано до еврокубков не тяните вы, хотя команда хорошая, но только для украинского чемпионата
Ответить
0
0
TUR77 (Луганск)
Карпаты , рано до еврокубков не тяните вы, хотя команда хорошая, но только для украинского чемпионата
Ответить
0
0
TUR77 (Луганск)
Карпаты , рано до еврокубков не тяните вы, хотя команда хорошая, но только для украинского чемпионата
Ответить
0
0
siren (Мариуполь)
Якийсь проклятий день.Невже і кияни сьогодні підведуть??????????? ЗАХІД (Івано-Франківськ) 02.12.10 21:56 Не плач, а то накаркаешь! Ведь мысль материальна. Думай о позитиве...
Ответить
0
0
Хм (Хм)
Яка захоплююча поразка! Серце радіє!
Ответить
0
0
sova (kharkov)
Блин..была надежда на последний матч ..я расстроен (((((((( Но ничего !!! КАРПАТЫ_ВПЕРЕД !!! Все впереди !!!
Ответить
0
0
fanatkarpat (Львов)
Карпатам не нужен Тубич, он портит игру
Ответить
0
0
oleg13lord (Чернівці)
жалко карпат нічого страшного ще молоді
Ответить
0
0
махур (хайфа)
карпаты - молодцы ! прыгнцли выше головы и так , ибо где днепр , где таврия ?
Ответить
0
0
kuko (Lviv)
ВІРИМО У КОМАНДУ!!! ПОПРИ ВСЕ І ВСУПЕРЕЧ УСЬОМУ!!!!!!!!!!!!!!!! .........КАРПАТИ ФОРЕВА!
Ответить
0
0
ЗАХІД (Івано-Франківськ)
Всі наші суперники за коефіцієнт УЕФА - голандці, португези і росіяни - виграли, а ми - продули.... Якийсь проклятий день.Невже і кияни сьогодні підведуть???????????
Ответить
0
0
alexgor (Горловка)
После галатасарая можно было больше и не играть! Просто не выходить на поле. Разницы никакой бы не было. Лучше бы на выезде по городу погуляли, в ресторан какой-нить сходили, толку больше бы было!))))
Ответить
0
0
Kevin_F.C.M (харьков)
Львовяне, не расстраивайтесь, Карпаты только строяться. А участие в такой убойной группе(хоть и без побед) это огромный, полезный опыт для Кононова, игроков и тем более для Дыминского, от которого зависит дальнейшее развитие Карпат, если выделят деньги, Кононов сможет слепить европейский, боеспособный коллектив. Главное - терпеть и верить, все европейские победы ещё впереди.
Ответить
0
0

Новости Футбола

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус