Ліга Чемпіонів
Ліга Чемпіонів

Ліга Чемпіонів - результати і розклад матчів, турнірна таблиця, новини.

Баварія - Шахтар 7:0. Відчути себе БАТЕ


Дива не сталось

Баварія - Шахтар 7:0. Відчути себе БАТЕ
Ігор Семйон Автор UA-Футбол

Ліга чемпіонів 2014/15. 1/8 фіналу. Матч-відповідь

Баварія - Шахтар 7:0. Відчути себе БАТЕ - изображение 1
Баварія - Шахтар 7:0. Відчути себе БАТЕ - изображение 2

Мюнхен. Стадіон: "Альянц-Арена"

Головний арбітр: Уільям Коллам (Шотландія)

"Баварія" (Мюнхен, Німеччина) - "Шахтар" (Донецьк, Україна) 7:0

Голи: Мюллер 4 (пен.), Боатенг 34, Рібері 49, Мюллер 52, Бадштубер 63, Левандовскі 75, Гетце 87

"Баварія": Нойєр, Швайнштайгер, Бадштубер (Бонфім 67), Алаба, Мюллер, Гетце, Боатенг, Рафінья, Роббен (Роде 19), Левандовскі, Рібері (Бернат 60)

"Шахтар": П'ятов, Ракицький, Срна, Тейшейра (Ілсіньо 70), Тайсон (Кривцов 9), Коста (Нем 79), Шевчук, Адріано, Фред, Степаненко, Кучер

Попередження: Бадштубер 27, Боатенг 38 - Коста 38

Вилучення: Кучер 3

У Бога за пазухою місця немає,
І двері до раю заперті на ключ.
"Шахтар" не цвіте, і не пахне… Страждає,
Відчувши на собі "Баварії" лють.

І Мірча, схилившись, як в полі билина,
Не має розради: "Весь світ проти нас…
Там судді прокляті, там зайва хвилина…
"Шахтар" ще воскресне, зрадіє Донбас".

А поки затихли фанфари і сурми,
І Даріо зблід, загубивши запал;
"Шахтар" не всесильний – потрібні реформи.
В історії крапка; прощай, чвертьфінал.

***

"Шахтар", незважаючи на те, що не пройшов до чвертьфіналу Ліги чемпіонів, добився успіху. Звісно, "гірники" хотіли продовження боротьби, але пройти "Баварію" – одну з найсильніших команд планети – завдання фантастичне. Тому вже сам факт того, що вдома "Шахтар" зіграв 0:0 і зберіг інтригу і реальні шанси на матч-відповіді, змушує віддати донеччанам честь.

Уявімо, що у Львові донеччани програли 0:3... Як би тоді Мірча Луческу, його підопічні і всі вболівальники "Шахтаря" переживали ці три тижні, розуміючи, що в тебе ще є матч у Лізі чемпіонів, але ти вже невдаха. Це як жити, але не рухатися, дихати, але перебувати в комі. А так "гірники" хоч і розуміли, що вони аутсайдери, але аутсайдери з надією. Один рикошет, одна помилка суперника, або один вдалий власний маневр – і ти герой футбольного світу. З цією надією і вірою донеччани жили аж до сьогодні. І ця віра і надія – то вже здобуток.

Ну а, власне, сам сьогоднішній матч… Зрозуміло, що "Шахтар" поступається "Баварії" абсолютно за всіма показниками: за класом, за досвідом, за структурою, за кадровим потенціалом і за тренерською думкою. Тому з позиції сили донеччани не могли обіграти чемпіона Німеччини апріорі. До цього додався ще й фактор арбітражу... Тут потрібно було сподіватися на фортуну, на сприятливе розташування планет, на помутніння баварців. У світі, звісно, є місце для таких казкових елементів, але його дуже мало. На долю "Шахтаря" сьогодні ці елементи не вплинули. "Гірники" на "Альянц-Арені" залишилися сам на сам з грізним суперником.

***

Ніяких кадрових несподіванок від Мірчі Луческу не було. Все традиційне і передбачуване. У воротах, незважаючи на критику за матч проти "Металіста", вийшов Андрій П’ятов. Справа в захисті своє звичне місце зайняв капітан "Шахтаря" Даріо Срна. Зліва, у зв’язку з травмами Азеведо та Ісмаілі, не залишалося нікого іншого, окрім Шевчука. Щоправда, Шевчук – то варіант не від безвиході, а реально оптимальна опція, оскільки В’ячеслав безапеляційно виграє конкуренцію за місце в основі у всіх інших претендентів. В центрі захисту вийшли Кучер та Ракицький.

Відбув дискваліфікацію Степаненко, потіснивши в запас Фернандо. Мірча Луческу вирішив, що в такій грі в опорній зоні (поруч з Тарасом) кориснішим буде Фред. Дійсно, гра Фернандо дуже далека від бездоганної. Луїс Адріано виконував роль центрального нападника, а атакувальну лінію під форвардом сформували Дуглас Коста (справа), Тайсон (зліва) та Алекс Тейшейра (по центру).

Цікаво, що навіть в заявці не опинилося Марлоса. Зважаючи на абсолютно звичний і традиційний основний склад "Шахтаря, перший погляд на заявку донеччан викликав запитання: "ким в разі потреби підсилювати гру"? Каніболоцький – голкіпер, Кривцов – на підстраховці у Кучера та Ракицького, Фернандо – як альтернатива комусь із опорної зони. А хто міг би вийти в якості джокера, заводили у нападі? Необстріляні Дентіньо, Веллінгтон Нем, чи, можливо, Олександр Гладкий? Єдиним потенційно сильним кандидатом на вихід на поле був Ілсіньо.

Пеп Гвардіола в матчах групового етапу довіряв молодим Роде, Бернату… Сьогодні ж юнаки залишилися в резерві в компанії з не до кінця готовим Ламом, Данте, котрий останнім часом демонструє погану гру, просто запасними Пісарро і Рейною, та новачком Бенатія. Основу ж склали Алаба, Рафінья (зліва і справа в захисті відповідно), Боатенг та Бадштубер (в центрі), Швайнштайгер (яскраво виражений опорник), Мюллер, Гетце (центральні півзахисники атакувального плану), Рібері, Роббен (вінгери), Левандовскі (центральний нападник) та голкіпер Нойєр.

***

Але всі стартові розклади і плани обох тренерів змінив Уільям Коллам. Плани Мірчі Луческу він просто зруйнував, а Пепу Гвардіолі дав більше можливостей для маневрів. Гравці обох команд ще не встигли свої позиції зайняти, як "Шахтар" уже опинився у меншості. Гетце стрімко увірвався в штрафний майданчик донеччан, втікав від Кучера, але не виходив на ворота. Гетце біг під кутом і міг хіба що робити простріл/навіс. Кучер вирішив зупинити опонента підкатом, але не встиг. Захисник зачепив ногу німця, заваливши того на газон. Пенальті? Швидше за все… Червона карточка? На-ві-що? Коллам не відразу прийняв рішення. Очевидно, головному рефері підказали асистенти, оскільки від моменту падіння до жесту Коллама, яким арбітр указав на одинадцятиметрову позначку, пройшло більше часу, ніж зазвичай в таких ситуаціях. А червону карточку рефері показав Кучеру ще пізніше. Так чи інакше, але "Шахтар" вже на четвертій хвилині програв цей матч: Мюллер забив пенальті і вдесятьох відігратися проти "Баварії" можна хіба що в комп’ютерному симуляторі.

"Баварія" не грала у видатний футбол. Так, німці робили все дуже швидко, але не з ідеальною чіткістю і точністю. Мюнхенці намагалися занести м’яча у ворота, розігруючи його до останнього. Дріботіння, дріботіння… "Шахтар" тільки захищався. Роберт Левандовскі прострілював вздовж лінії воріт – Роббен ледь не замкнув. Удар Роббена з розвороту – в притиснуту до корпуса руку Кривцова, який вийшов на поле замість Тайсона. Подача Рафіньї - удар головою Левандовскі в стійку. Удар Рібері – П'ятов ногою парирує. Удар Мюллера головою – в кількох сантиметрах від стійки… "Шахтар" тріщав і не міг нічого змінити. "Баварія" навіть без Роббена, котрий на рівному місці зазнав пошкодження (замість нідерландця вийшов молодий Роде), самовдоволено плела свої мережива, ні про що не турбуючись… А й дійсно, про що турбуватися? "Шахтар" в атаку майже не ходив. Були спроби Тейшейри і Адріано втекти від опонентів, але Боатенг та компанія легко читали всі наміри донеччан.

Боатенгу, взагалі, було нудно… Жером сміливо підключався до атак своєї команди і саме він забив другий м’яч у ворота П’ятова. Гетце навісив з правого краю, Боатенг головою скинув на Мюллера, той далі на Левандовскі; Роберт обробив м’яча під удар, але з двох метрів не переграв П'ятова. Андрій, втім, відбив перед собою, давши шанс відзначитися Боатенгу – 2:0.

До кінця тайму "Баварія" могла оформити розгром, але удару Мюллера забракло точності, а з пострілом (черговим) Левандовскі впорався П'ятов. Гра була зроблена; "Шахтар" міг боротися хіба що за те, щоб не програти з великим рахунком.

Але відразу після перерви й навпроти цього останнього актуального і нібито реального завдання було покладено відмітку "провал". На 49-й хвилині Рібері на лівому фланзі обігрався в стіночку з Алабою і не відмовив собі в задоволенні занести й своє прізвище до протоколу як автор результативного удару… Рібері матч до кінця не дограв через травму (Роббен, тепер Рібері), але перед своєю заміною ще встиг організувати другий гол для Мюллера. Томас, - в наслідок активності Франка і помилки при виході на перехоплення від Андрія П’ятова, - забивав уже на порожні ворота.

Після того "Шахтар" дивом ледь не забив свій гол, коли Шевчук відпасував на Адріано, а той хитро цілив у нижній кут воріт Нойєра – але неточно. "Баварію" то зачепило і вона продовжила знущання. Бернат свій момент загубив (молодий ще хлопець), а от Бадштубер – ні. Рафінья подав з флангу – Хольдер легко головою замкнув. Німецька простота і вишуканість.

То ще був не кінець для донеччан. Не кінець… Німці продовжували атакувати і довели рахунок до такого, який став для "Шахтаря" антирекордним в єврокубках. Левандовскі вийшов один на один з П’ятовим після передачі із глибини від Швайнштайгера і холоднокровно забив шостий гол "Баварії". А "суху" після передачі Боатенга класним ударом з-під Даріо Срни оформив Гетце.

Колись ти 7:0 (БАТЕ), а колись 7:0 і тебе…

Следите за нами:


Оцените этот материал:
Поділитися з друзями:

Загрузка...
Авторизуйтесь на сайте, для того чтобы голосовать.
Коментарі (254)
Увійдіть, щоб залишати коментарі. Увійти
sneg777 (Умань)
от ти западенець тупоголовий....Шахтар тобі ЛЧ показує, Баварію в Львів привіз, туристів, а ти з гір спустився і дурниці мелеш!
Ответить
+5
-12
fcak_forever (Kiev)
Щось не пройшла твоя провокація, люди не повелись. Ти просто троленяка, який вказав в якості свого міста Львів аби підставити його, виправ на Некрополь.
Ответить
+9
-3
Mongolchin (Стаханов)
Почитал. Как на помойке побывал.Много комментов феерически дебильных.Если у людей такое восприятие происходящего, у страны , а не у футбола в этой стране, нет нормального будущего.
Ответить
0
-1
olexadovbusch (Івано-Франківськ)
А Палкин? Судьи бы нам не дали пройти...?????????????? І говорить, ніби, на повному серйозі...
А потім плачуть, що вся країна вболіває проти них - а як за вас після цього всього вболівати? Ви навіть, як нормальні мужики, не можете визнати справжніх причин поразки, вмираєте постійно, як баби...
Ответить
0
0
olexadovbusch (Івано-Франківськ)
Слухаю тих плаксунів з "Великого футболу" - суддя знову винуватий... неопытный...
Ответить
0
0
Виктор Дрозд
...никогда за "Шахтер" особо не переживал....НО, может - быть хватит злорадствовать? Может-быть стоит глубже посмотреть? Это - общий уровень украинского футбола ! Сегодня -"Бавария", завтра (не хотелось-бы...) - возможно "тупо-средний" "Эвертон", вскоре - сборная Испании...
Ответить
0
0
luga_nova (Луганск)
Как может быть Шахтер,уровнем Украинского футбола? В нем между прочим,сборники бразилии играют,зачем же оскорблять Бразилию ?
Ответить
0
0
опашко (запорожье)
шахтар............опозорил весь украинский чемпионат
Ответить
+1
-3
Дніпро sity (Дніпропетровськ )
А мне понравилось:)
Ответить
+1
0
genev09 (Донецк)
[quote datetime=" 12.03.2015 18:45 " author="GolfGTI (Северодонецк)"] " по сути они не должны были выходить из группы - побеждали только Бате." [/quote]да ну?
а можно написать так: "в группе проиграли лишь один матч, и то, когда уже было понятно, что выйдут в плей-офф ЛЧ"...
Ответить
+1
-1
Nikon7171717 (Днепродзержинск )
Пешком ходившая Бавария уничтожила Шахтёр.Хотя немцам и помог немного судья,но 7:0 явно перебор.Киевляне играли больше тайма в девятером и 1-2,при этом ещё могли и забить,а эти......
Коментатор просто ужас и пенальти не было и удаление левое,хотя четыре дня назад в игре с МХ в такой же ситуации всё было правельно,а про великую победу над Бате и как она дыбывалась и споминать не хочется.
Ответить
+4
0
Jonny (Doneck)
твоё дно играло даже не с Батэ...
Ответить
+1
-1
Acsakal (Kharkov)
Перед матчем в Мюнхене у меня еще была слабая надежда, что неудачный матч Шахтера с Металлистом - это попытка дончан показаться Баварии слабее, чем они есть на самом деле, что горняки с харьковчанами берегли силы, чтобы выложиться без остатка против немцев. Но... Надо было лучше слушать Луческу. А он еще перед матчем своими высказываниями давал понять, что шансов у его команды - никаких, заранее предчувствуя провал в ответном матче. Точное предчувствие, это, конечно, свидетельство огромного опыта, но с таким настроением, как было у главного тренера Шахтера, лучше вообще не выводить команду на поле...
Ответный матч только подтвердил факт: нынешний Шахтер - не команда уровня лидеров европейского футбола. Это команда уровня Динамо и Днепра, турнирная таблица ЧУ - объективное тому подтверждение. И нынешним бразильцам Шахты далеко до уровня Фернандиньо, Виллиана, Мхитаряна. Они не растут, не прибавляют в мастерстве. Более того, все легионеры, которых Мирча взял в Шахту из Металлиста, играют гораздо бледнее, чем показывали себя в Харькове. Да, они стали больше работать на команду, но потеряли блеск, изюминки. Уверен, что Тайсон в Шахте НИКОГДА не станет автором самого красивого гола евротурнира, как он это сделал, играя в ЛЕ за Металлист. При определенных обстоятельствах большие деньги не столько стимулируют, сколько развращают. И эту грань пройти очень легко. Среди нынешних бразильцев Шахтера, по большому счету, уже никто ни к чему не стремится.
Я согласен с теми, кто считает, что нужно оживлять Шахту вливанием молодой крови, но только украинской, а не бразильской. Живой пример - ДК. Еще год-два назад, когда получали травмы Тремулинас, Аруна, Беланда, Идейе, Велозу, то болельщики Динамо ломали себе головы: кем заменить ключевых игроков? А сейчас выходят в составе ДК молодые пацаны, играют не хуже ветеранов, и про "незаменимых" легионеров уже никто и не вспоминает! Тем более, никто не будет вспоминать про таких ленивых легионеров, как в донецком Шахтере.
Ответить
0
0
batkomaxno555 (Никополь)
не думаю что мирчу в турции ждут.
Ответить
0
0
GolfGTI (Северодонецк)
пора мирче учиться у Маркевича говорить фразу : ну то-таке. хоть раз цыган что нибудь на украинском скажет за 10 лет в Украине. а вообще все по делу, а удаление только вскрыло нарыв. по сути они не должны были выходить из группы - побеждали только Бате. Атлетик подарил 2-е место, проиграв белорусам
Ответить
+3
-1
ua/butleger (харьков)
Респект и уважуха Dzandrу из Одессы! Ваш комментарий-simply the best.Старуха на снимке удивительно похожа на мамалыжника со своим ,,витрішкуватим,, любимцем Адриано.Да и фанерные чемоданы как нельзя в тему.
Ответить
+4
0
С бодуна (Харьков)
Это не Адриано, рядом с Луческу Срна.
Ответить
+2
0
С бодуна (Харьков)
Это не Адриано, рядом с Луческу Срна.
Ответить
+1
0
SEREGA_60 (Одесса)
Я вообще ожидал, что уважающий себя тренер после такого позора подает в отставку немедленно, но видимо это не для Луческу
Ответить
+4
-2
С бодуна (Харьков)
Ты шутишь? Он так присосался к денежному вымени, что от этой коровы его не оторвешь. После такого позора если он уйдет, кто его сейчас возьмет.
Ответить
+2
0
С бодуна (Харьков)
Ты шутишь? Он так присосался к денежному вымени, что от этой коровы его не оторвешь. После такого позора если он уйдет, кто его сейчас возьмет.
Ответить
0
0
ua/butleger (харьков)
Луческу-на мамалыгу.Если бы на поле вместо игроков ,,Баварии,,вышли,,,їхні бабусі,,,то,,Шахтер,,умудрился бы проиграть и им.
Ответить
+5
-1
Spivak (Кривой Рог)
Епануться!
Ответить
0
0
Leo-23 (Одесса)
[quote datetime=" 12.03.2015 15:30 " author="Aleksandr Gritsenko"] " игроки, видящие нищету края в лучшем случае через окно престижной иномарки, играют не за клуб и болельщиков,а за свой карман... У нынешнего "Шахтера" нет будущего. Выход- вернуться к истокам команды и набрать местных воспитанников" [/quote]А местные воспитанники на чей карман будут играть? и какую у них при этом квалификацию они смогут демонстрировать?
Ответить
+2
-2
Зайцев Иван (Киев)
Жалко конечно "Шахтер". Но сейчас главное удержать клуб на плаву, а игроки найдутся, которые хотят играть в футбол, а не продавать себя на поле.
Ответить
+2
0
veles7 (Днепропетровск)
b4caa313deb0d7a_tmp
Ответить
+10
0
olexadovbusch (Івано-Франківськ)
[quote datetime=" 12.03.2015 09:57 " author="Игорини (Киев)"] " Нет, ребята, так не честно!Всем было понятно до игры, что "Шахтёр" порвут. " [/quote]А як саме об'єктивне опитування самих "продвинутих" футбольних знатоків на цьому сайті (анонс матчу)??? На 10 год. 62% на прохід "Баварії, на 13.45 тільки 54,5%? Мені за свою ставку 4:0 стало страшно (правда до 3-ї хвилини гри, далі була лотерея, а в неї я вже не граю давно)... І на 80-90 відсотків голосували ті люди, які зараз тут чихвостять всіх підряд...
Про рішення судді - мені теж це не подобається, особливо після того, як в фіналі Лемана вилучили на початку гри, але правила є правила...
По коментатору - тут тільки лінивий не відмітив цей факт...

Ответить
+6
0
Stuntriding (Киев)
[quote datetime=" 12.03.2015 16:09 " author="dzandr (Одесса)"] " Допоможіть жертвам знущання! " [/quote] Это феерично!!! Спасибо, поднял настроение!!!
Ответить
+6
-1
dzandr (Одесса)
Допоможіть жертвам знущання!

82111ae1a332904_tmp
Ответить
+13
-1
olexadovbusch (Івано-Франківськ)
++++++++++++++
Думаю, це комент тижня, як мінімум, бракує, правда, третього персонажа - головного, Бог трійцю любить...
Ответить
+4
0
ПетроФ (Луцьк)
1. Коментатора - розстріляти. Не хочу говорити про вилучення, але не побачити стопроцентний пенальті то це перебір. Я розумію, що є контракт і де прописано все що треба говорити в подібних випадках, але так себе не поважати???
2. Кучера - розстріляти. І тільки тому, що забув, що грається не матч чемпіонату України де кротам дозволяється робити все.
3. Луческу - ростріляти. Він уже десяток років говорить, що судді вбивають в єврокубках східноєвропейські команди, але напевно через старість забуває це донести до своїх гравців.
4. Кротобразильців - "в мішок і з мосту". Думаю, для тих хто дивився, не треба пояснювати чому?
Ответить
+5
-1
Red_Cat (Харьков)
[quote datetime=" 12.03.2015 14:54 " author="nerov (FCSDonetsк)"] " Ты за Металл так сильно переживай!!!" [/quote]с Металлом все будет хорошо, Металлу даже отмываться от слова "курченко" не придется потому, что Металлист у всех ассоциируется с именем Ярославского.
а вот ФКШД отмываться от слова "ахметов" придется очень долго и болезненно, даже с ДУСТом. лет 10, не меньше.
Ответить
+9
0
Aleksandr Gritsenko
Все просто: Луческу(читай Ахметов) организовал команду по порочному принципу:он думал, что техничные креативные бразильцы научат деревянных,таскающих пианино украинских футболистов играть в футбол, а последние привьют навыки "умирать" на поле. Но получилось с точностью до наоборот. Получающие по меркам благополучной Европы огромные деньги( а на фоне многострадального разбитого нынче Донбасса заоблачные зарплаты) игроки, видящие нищету края в лучшем случае через окно престижной иномарки, играют не за клуб и болельщиков,а за свой карман.Явная ошибка судьи- очередная и спасительная отмазка для игроков и тренеров.В параллельном матче ПСЖ в таких же обстоятельствах на выезде сумел обыграть "Челси".У нынешнего "Шахтера" нет будущего.Выход- вернуться к истокам команды и набрать местных воспитанников( посмотрите в музее клуба на Сапронова,Дегтярева,Звягинцева,Роговского,Сафонова, Старухина,Конькова, Грачева-всех не перечесть).Это трудный и долгий путь, но он верный.
Ответить
+6
-1
ua/butleger (харьков)
Да ,симбиоз украинского дуба и бразильского кокоса не состоялся.Виновна не наука,а румынский ботаник.
Ответить
+7
0
Lonesome (Киев)
Я думал, что после двух забитых голов, Бавария остепенится и побережет силы, Но, видимо Шахтер настолько был безвольным и никакущим, что немцы просто не напрягаясь довели счет до разгромного. Кучер в который раз подводит команду. И хотя удаление там не было, но то, что пенальти был - 100%. Честно, но Шахтер начинает удручающее. И да, что-то надо делать с бразильцами. С ними далеко не уедешь.
Ответить
+11
0
Олег Литвин
Да уж... кротам не повезло....
Ответить
+1
-1
jmagik (Стаханов (Харків))
Не щастить, це коли при рівній грі ти пропускаєш після лівого пенальті, а коли ти делетант, в порівнянні із суперником, то все по справі.
Ответить
+4
0
Stuntriding (Киев)
[quote datetime=" 12.03.2015 13:16 " author="мы за динамо (киев)"] " Почалося це гі...но з незабутнього Маслаченка.Ото вже дійсно не можливо було слухати, вуха в"яли. Хороший коментатор це велика рідкість." [/quote] А всё просто. Великие Озеров, Махарадзе АКТЁРЫ!!! Закончили ГИТИС, работали в МХАТе (Озеров) Были спортсменами, Озеров играл в теннис и футбол! Они жили игрой и комментировали от сердца! А то что сейчас несут эти гоблины с экранов, слушать противно!!!
Ответить
+7
-2
sistema (Харьков)
Очень жаль но по моему и Шахту ждут большие изменения((((((
Ответить
+3
0
Криштиану Роналдо (Kharkov)
Уже на 3 минуте всё стало ясно. А вообще позорище редкое. Я думал, что будет тоже самое, что с Барсой в 1/4 ЛЧ. Но как оказалось я ошибался.
Ответить
+4
-1
vik1974 (Kirovograd)
Судьи, как правило, судят в пользу фаворитов. На 3 минуте судья так или иначе убил интригу и помог немчуре. Стыдно не за результат, а за то что с первых минут Шахтар играл в 10 защитников, 8 из которых находились в своей штрафной. без единого шанса навязать свою игру и забить хоть мяч престижа. Не знаю какую установку сделал Луческу на игру, но в этом матче горняки смотрелись как обоср@нные, да и Пятов ни разу не выручил, против сильных соперников он вата. А в целом, спасибо команде за Евросезон, молодцы.
Ответить
0
-3
Stuntriding (Киев)
[quote datetime=" 12.03.2015 12:36 " author="Скайрим (Харьков)"] " [quote datetime="12.03.2015 11:11" author="Фомичев Всеволод"]Stuntriding (Киев) Игорини (Киев) - насчет горе комментатора с Вами согласен.Сказать что это ужас - не сказать ничего.[/quote]в Украине только два человека, которых можно назвать комментаторами. Это Джулай и Босянюк. Все остальное хлам и мусор" [/quote] Да уже сколько поднимали тему, о наших комментаторах? Но воз и ныне там! На телезрителей плевать! Будут плести всякую ахинею и дальше!
Почему, в прошлое время, были Мега Комментаторы, которые могли комментировать Любое спортивное соревнование, любого уровня и их было приятно слышать? Так как они комментировали матчи, можно было спокойно закрыть глаза и всё одно *видеть*, что происходит на поле, ощущать всю энергию матча! А сейчас по набирают убогих и слушай весь этот бред 90 минут, а бывает и 120(((
Про кротов писать нет желания.........
Ответить
+4
-2
Скайрим (Харьков)
хорошая школа комментаторов была на " Мегаспорте" вот там люди, действительнно очень толково вели матчи! Говорили только о футболе, а не как сейчас: о борщах, памперсах и прочей шелухе, которая никак не относится к трансляции
кстати на "футболах" есть Моралес и он куда лучше за остальной треш, который ахметовских каналах. Почему его в эфир не выпускают - не понимаю
Ответить
+5
0
мы за динамо (киев)
Почалося це гі...но з незабутнього Маслаченка.Ото вже дійсно не можливо було слухати, вуха в"яли. Хороший коментатор це велика рідкість.
Ответить
+7
-2
Скайрим (Харьков)
[quote datetime="2015-03-12 11:11:41" author="Фомичев Всеволод"]Stuntriding (Киев) Игорини (Киев) - насчет горе комментатора с Вами согласен.
Сказать что это ужас - не сказать ничего.
[/quote] в Украине только два человека, которых можно назвать комментаторами. Это Джулай и Босянюк. Все остальное хлам и мусор
Ответить
+5
-4
kotigorok (Чернігів)
Хіба можна порівнювати суддівство того словенця у Генгамі і вчора Коллама? Словенець конкретно посадив Динамо на свисток, не реагував на грубість французів, і навпаки, киян нещадно карав за все. Потім поступово довів чисельність польових гравців Динамо до 9. Приблизно вчинив так як іноді у нас судили Шахтар в ЧУ останні років 4-5 до 2014, хоча скажімо Беланда можливо й заслужив покарання.
Ответить
+5
-4
kotigorok (Чернігів)
Ясно було до гри, що кроти влетять з немалим рахунком, чи був би вилучений Кучер чи ні, лише можливо програли би з меншим рахунком типа 0-5. Але коментаторство панасюка вбило морально. Тут Мірча з його постійними позакомандними причинами поразок порівняно з ним відпочиває.
Ответить
+9
0
Фомичев Всеволод (Харьков)
Насчёт комментатора (дважды не прошло).
Пишу третий раз - это ужас в кубе.
Ответить
+4
0
kandagar80 (артемовск)
по поводу комментаторов лишь добавлю что у на с лижут все и всем.к тому пример плюсы да и Вацко вспомните истерику в игре Динамо-Генгам
Ответить
+1
-6
Фомичев Всеволод (Харьков)
Насчёт комментатора - согласен, просто ужас.
Ответить
+6
0
Фомичев Всеволод (Харьков)
Stuntriding (Киев) Игорини (Киев) - насчет горе комментатора с Вами согласен.
Сказать что это ужас - не сказать ничего.
Ответить
+7
-1
Сытый (Харьков)
Это просто реальный уровень ахметовского Шахтера.Самая подлая команда чемпионата вместе со своим бандитским руководством и ушлым тренером получила по заслугам !
Ответить
+8
-4
Цап-царап (Харків)
Нормальная команда, просто в игре с МХ выложились...
Ответить
+6
0
Фомичев Всеволод (Харьков)
С дублем МХ.
+2
0
nerov (FCSDonetsк)
Ты за Металл так сильно переживай!!!
Ответить
0
-8
Тоха86 (Киев)
Что-то я начал сомневаться в том, что Шахтёр смог бы бороться за чемпионство бундеслиги...
Ответить
+6
0
Stuntriding (Киев)
Убил Панасюк словами ........Почему Гвардиола так радуется забитым голам? Ведь должна быть тренерская этика...Ведь Шахтёр играет в меньшинстве. Судья виноват....... и бла бла бла)))
Откуда вылазят эти недокомментаторы?! Что оно плетёт всю игру? Гвардиоле плакать нужно было, после каждого забитого мяча и просить прощения у цыгана?! Или сказать игрокам, что бы не забивали?)))
У Панасюка какой то словарный вИсер каждую минуту вылетал. Плёл всё что угодно, но не в тему)))
Может руководителям каналов, где работают эти недокомментаторы, включать им на ночь матчи, которые комментировали Озеров и Махарадзе? Пусть поучатся у Великих!!! Или включать функцию .....Отключить голос комментатора.....
Ну а по игре. кроты сдались сразу после первого гола, особенно бразилы! Просто перестали играть. И не понятная замена Тайсона, который хоть как то бегал в защиту. Короче цыган провалил всю игру! А Кучер виноват сам. Должен был понимать, что играет не с Металлистом, ))) а с Баварией)))
p.s. Заголовок статьи просто жесть) ........
Відчути себе БАТЕ...... БРАВО!!!
Ответить
+13
-1
AndreSem (Киев)

После первого тайма, подумалось, будет рекорд. выключил телевизор, не мог смотреть этот вынос. 7 безответных мячей. Антирекорд. Так и случилось.
https://http://www.youtube.com/watch?v=Ty2FVORVTQM
Ответить
+3
0
Andriy Krasnokutskiy (Zaporizhzhya)
Такой уровень игры ШД - это максимум, что возможно. Ну не сможет команда из такого слабенького чемпионата как наш, победить команду из одного из самых сильных внутренних чемпионатов чемпионатов в мире, такого как немецкий. 2/3 команд из турнирной таблицы ччемпионата сильнее или равны первой команде из украинского чемпионата. Ну и Бавария есть Бавария - сейчас это самый сильный клуб.
Ответить
+6
0
Игорини (Киев)
Не буду плясать на чужих костях, только ещё пару замечаний по игре.
Кто из футболистов пытался весь матч как-то бороться, кто злился, кто расстраивался, кому было стыдно за такой счёт? Пятов, Ракицкий, Шевчук. Чуть в меньшей степени Степаненко, Кривцов, Срна.
Кто тупо отстоял весь матч с безразличным лицом, не боролся? Все бразильцы, включая Луиса "Новый Месси" Адриану. Вот и ответ, кто бьётся за клуб, а кому только бабло нужно. "Шахтёр" - последний в Украине клуб, где легионеры составляют большинство (другие уже избавились от этого), и именно поэтому так рекордно влетел.
Выводы сами делайте.
И на фоне ПСЖ, который бился без лучшего игрока и завалил лидера АПЛ, "Шахтёр" предстал безвольными мальчиками для биться, как БАТЭ. Фортуна любит упёртых.
Ответить
+10
-1
kandagar80 (артемовск)
по поводу трактовки красной с Вами не соглашусь.Ачто касается безвольности и отбывания номера бразилами полностю согласен только один штрих добавлю от себя Вуспех не верил собственно уверен что проиграем.но что меня удивило.Я что бразильцы будут себя продавать в этом матче то есть рыть газон чтобы еще раз засветиться.Увы цена Шахтера после матча упала в разы.Может по отдельности они и стоят чего то но команды Япредполагаю что в следующем сезоне этой команды не будет.Деньжат подкосили можно и сваливать или продолжать косить дальше.Ведь они на фоне населения нашей страны просто графы Монтекристо.
Ответить
+5
-2
_fair-play_ (Киев)
Да бразилы и на фоне населения своей родной страны графы Монтекристо, просто нынешний футбол - дорогостоящее шоу...
Не знаю, за сколько денег продадут оставшихся в Шахте бразил, но тот факт, что они будут изо всех сил рваться в Европу, это точно, тем более они понимают, что сделать это сейчас гораздо проще, чем тогда, когда уходили Вильян, Ферна....
+3
0
Red_Cat (Харьков)
[quote datetime=" 11.03.2015 23:38 " author="sneg777 (Умань)"] " налітайте шакали! тільки памятайте, що ШД одна укр команда яка постійно грає в ЛІЗІ ЧЕМПІОНІВ!" [/quote]ШД - это антиукраинская команда
Ответить
+8
-6
Игорини (Киев)
Нет, ребята, так не честно!
Всем было понятно до игры, что "Шахтёр" порвут. А тут судья уже на 3 минуте даёт Луческу и всей команде железную отмазку для поражения! И большая часть команды (все бразилы) просто бросила играть - бейте нас! Поэтому было неинтересно. Точно также, как было у самого ШД против БАТЭ. Абсолютно одинаковые ситуации.
Что касается самого фола, то мне не понятны все возмущения. Подкат сзади в ноги (не в мяч) - это фол? Безусловно. Значит, пенальти и жёлтая не обсуждаются. Гётце имел возможность переложить под другую ногу и ударить по воротам (он именно так сделал в конце матча). Значит, это фол последней надежды, то есть красная. Я больше скажу: за вот такие подкаты сзади некоторые судьи и в центре поля сразу красную дают. Помнится, Ващука на ЧМ за куда менее явный фол удалили с испанцами в начале матча. И позже Ващук признался, что удалили справедливо. Или судья должен был держать в голове, кто более слабый, у кого город оккупирован рашистами, про какой-то "дух игры" или интригу думать? Зачем ему это?
То есть, красная процентов на 70 заслуженная. Сравните с фолом, за который удалили Ярмоленко: где нарушение больше тянуло на красную? Вот то-то же. А теперь другой эпизод, о котором никто из любителей "теории заговора" не хочет вспоминать: когда Коста дал локтем по затылку Рибери. По-моему, это красная на 200%, а судья пожалел. А какой был бы счёт при минус 2 игрока в 1 тайме? О чём думал Коста? Вот об этом и надо говорить, а не про "судья сломал игру".
Комментатора (это же Панасюк был?) хотелось отравить цианистым калием, потому что слушать 90 минут нытьё о том, как "судья уничтожил лучшую в мире команду", было просто невыносимо. Все ситуации он комментировал с позиции донецкого кузьмича, который правил не знает, но "наши всегда правы". Это было ужасно!
Ответить
+12
-3
мы за динамо (киев)
Дуже дивно, що величезна кількість вболівальників не розуміє, не знає елементарних футбольних правил, таблиці множення для початкових класів.
Ответить
+4
0
nin-mir (Запорожье)
Меня очень вчера расстроили наши сборники и это в предверии матча с Испанией. Согласен, что на красную карточку нарушение не тянуло, но мне кажется, что ШД и в равных составах уступил не меньше 4-5 мячей. Как говорится, пришёл конец этой команде, пора создавать новую, с новым главным тренером, с обновлённым составом.
Ответить
+6
0
мы за динамо (киев)
За цю червону картку та одинадцятиметровий вболівальники збірної України повинні дякувати цьому судді, який дуже виразно показав,що буває за таку гру. А Кучер вже не юний орел, але і досі у відповідальних іграх так лажає. Повна відсутність класу. Дилетанти на єврогрошах.
Ответить
+6
0
Днепрянин (Днепр)
А такой крупный проигрыш, потому что Шахтер не может держать удар. Удаление, пенальти и попыли сразу. Не бойцовский шахтерский характер, а бесхребетники. Снова ни одного удара по воротам, дрожащие коленки, подлости от Косты (можно было красную ему давать). Жалкое и унылое зрелище. Лучше бы не выходили - технарь 3-0 и нет такого позора.
Ответить
+9
-1
Днепр1812 (Днепролетровск)
Ось вам и днр...............
Ответить
+10
-1
ivst (kharkov)
Игра из серии "Пришла беда - отворяй ворота". Единственный положительный для момент, что после забитого пенальти я переключился полностью на матч в Лондоне и получил огромное наслаждение. Собственно, результат этого матча был понятен ещё после игры во Львове - где кроты, честно говоря, отскочили, хотя играли целый тайм в большинстве - но ожидание было упорной обоюдоострой игры, а после пенальти стало ясно, что никакой упорной игры не будет, а будет избиение. Так что, результат - проиграли, а этот счёт - просто статистика, хотя и неутешительная.
У всех бывает.
Позавчера Реал получил 4 плюхи в свои ворота - болельщики готовы были их разорвать! А там не Луиска со Срной, там мегазвёзды играют! Или Челси, который вчера на своём стадионе получил пилюлю куда более горькую.
Ответить
+4
0
progres (Луцьк)
Не стріляйте в піаніста, він грає, як може. А взагалі прикро, що Шахтар не вміє тримати удар. Он Шальке, теж ніби посередня команда Бундесліги, а як знатно позавчора Реал трохи не опустила!
Видалення Кучера на 3-ій хвилині, звичайно, на совісті неадекватного рішення арбітра. Але таку пургу, яку ніс в кінці матчу коментатор слухати було просто не можливо. Мля, договоритись до того, що в минулому сезоні Баварія була в подібній із ШД ситуації, бо Реал переграв її заслужено. А зараз на полі ніби ж дві рівні команди і от суддя все зламав. А що Баварія Шахтар обіграла не заслужено? Шахтар по силам рівний Баварії (єресь взагалі)? Якби хоча б Баварія виграла 1:0 за рахунок того пенальті, то ще можна щось на суддю котити. Але ж 7:0 (!) - суддя в шести з цих голів однозначно винен не був. І хай ШД грав у меншості, але рахунок говорить про колосальну різницю в класі між командами.
Ну рано нам ще ставати на один щабель з Баварією, Реалом, Барсою, Челсі, Ювентусом. Ми середняки, хоч і міцні європейського футболу.
А взагалі не треба робити з вчорашнього програшу трагедії - за одного битого двох небитих дають. Удачі Шахтарю.
Ответить
+2
-3
Faner (Бердичев)
Избиение младенца, не иначе.
Ответить
+4
0
Днепрянин (Днепр)
Сколько там Бернарду платят и остальным? 400 тыс евро в месяц? Дааа позорить Украины можно только за такие деньги. Ахметов лучше корми Донбасс и солдатам в АТО дай хоть гривну, а не содержишь стадо кривоногих пляжников бразилейру.. пля какой позор...
Ответить
+8
-2
Бывалый_ (Запорожье)
[quote datetime=" 12.03.2015 09:08 " author="Днепрянин (Днепр)"] " сколько там Бернарду платят и остальным? 400 тыс евро в месяц? Дааа позорить Украины можно только за такие деньги. Ахметов лучше корми Донбасс и солдатам в АТО дай хоть гривну, а не содержишь стадо кривоногих пляжников бразилейру.. пля какой позор..." [/quote] Нам вспомнить все позоры Днепра от команд калибра Лех и Абердин?! пожелаю лучше удачи Днепру и адекватного судейства, почему то есть сомнения что свистеть будут объективно.
Ответить
+1
-7
moderator
ПатриотУкраины (Столица)
Щирий Бандерівець
Заблоковані п. 5.3
Ответить
+3
-1
Днепрянин (Днепр)
сколько там Бернарду платят и остальным? 400 тыс евро в месяц? Дааа позорить Украины можно только за такие деньги. Ахметов лучше корми Донбасс и солдатам в АТО дай хоть гривну, а не содержишь стадо кривоногих пляжников бразилейру.. пля какой позор...
Ответить
+9
-1
alekstat (Киев)
Болельщик Динамо Киев. Скажу только одно. Хватит обс..ать нашу украинскую команду. Сейчас Бавария - это машина, которая и возьмет этот ГОРШОК, т. Кубок чемпионов. Попали под каток просто, а удаление на первых минутах сыграло многое... Переживем... Миру нам, на нашей земле!
Ответить
+5
-2
Днепрянин (Днепр)
Ой бл.я какая ГАНЬБА!
Стадо кривоногих баранов! Только и слышно - Косту в Челси, Адриано в Рому. Да пацаны с ДЮСШа так бы несганбились бы. Шахтар -это позор Украины!
Вся надежда на родной Днепр и Динамо, что сегодня хоть как то этот позор смоют!
Ответить
+9
-4
kandagar80 (артемовск)
смоют не смоют это будет ясно через неделю.нп Вашем месте я бы придержал удила
Ответить
+2
-5
skopa (Харьков)
Вчера сюжет двух матчей был очень схож.Ранние удаления, довольно предвзятое судейство..
Но каков контраст между "несгибаемыми" горняками и нытиками "жабоедами".Хорошо,что
можно было просто переключить канал и смотреть игру,а не избиение младенцев...
Ответить
+3
0
hariton (Лозовая)
Жду комментарий от мега звезды Степаненко!
Ответить
+7
-1
Цап-царап (Харків)
Корреспонденты зря проспали этот момент...
Ответить
+1
0
Бывалый_ (Запорожье)
[quote datetime=" 12.03.2015 00:46 " author="ПатриотУкраины (Столица)"] " Не понял сравнение с БАТЭ. Там тоже было удаление на 2 минуте и пенальти в домашней игре в Донецке? Провокаторы, одно слово." [/quote]я еще помню тов.стельмаха, который тут оскорбительно глумился над Шахтером в обзорах (и банили комментирующих за гораздо более мелочный стеб). Это не делает чести с позволения сказать "журналистам". Заангажированные болелы другого неизвестного столичного клуба))) от имени Шахтер перекашивает, а так как успехов у ШД гораздо больше чем провалов, то дождавшись неудачи вываливают всю накопившееся г... и желчь в тексте. Ну что ж - с облегчением "аффтар". ИМХО
Ответить
+2
-8
shsp (Кировоград)
Этот матч Шахтера очередное подтверждение неумения Луческу перестраивать игру по ходу матчя, плюс бразильцы явно несильно хотят усердствовать (походу чемоданы домой приготовили) По моему самое время сделать шаг назад для многих шагов вперед!!! Менять Мирчю и соответственно команду! Что ж не зря с никаким Металом эта Шахта в ничью сиграли!
Ответить
+6
0
glebas90 (Донецк)
Пусть ещё только кто-то скажет по ящику ,что этот шахтер сильнее того , в котором играли Виллиан ,Фернандиньо,Мхитарян
Ответить
+6
0
chmoshnik (kirim)
Это вам не Аргентина - Ямайка (5 - 0), там боль, а здесь у кого печалька, у кого зроладство, хотя рифма очень лепиться: Бавария - Шахта семь - ноль и т.д., озвучить в эфир...
Ответить
+3
0
MrRasputin (красноармейск)
Разогнать надо весь чемпионат Украины и начинать все с начала .Чтоб зарплата футболистов зависела от количества нас с вами на стадионе .Тогда будет прогресс .
Ответить
+3
-2
belarus_1978 (Харьков)
Зарплата должна быть определена для всех футболистов(не больше какой то суммы),если выходит за рамки,плати в казну деньги.
Ответить
+3
0
MrRasputin (красноармейск)
Зачем иметь стока бразилов и играть вторым номером.Быдло а не команда .Луческу пора домой.Ахметова в тюрьму .Зубова Орбу Ателькина и др. назад они хоть поймут чо мы тут им пишем.Это позор жаль немцев которые пришли на стадион смотреть эту гадость.
Ответить
+8
-1
канц (Львов)
БАТЭ злорадствует :)

Ответить
+7
0
Lion Killer (Львів)

До речі. Це була найшвидша червона картка в історії ЛЧ.
Ответить
+7
0
olexadovbusch (Івано-Франківськ)
[quote datetime=" 12.03.2015 01:18 " author="Щирий Бандерівець"] " ... Я захоплювався грою Дасаєва, Чєренкова, Гаврилова... " [/quote] З ніком все в порядку? Нічого не перепутали, "Федя фантазер" і "хитрец Юра" це, звичайно, легенди Москви, але при чому тут бандерівець?
Ответить
+4
0
Щирий Бандерівець
Та не переплутав. Дійсно захоплювався. Легендами Москви, Єревану, Тбілісі, Києва, Мінську. Легендами перш за все тому, що не продавали своє ім'я та ставлення до справи, якій служили. Те, що я нині старий троль - таке воно, життя.
Ответить
+7
-1
olexadovbusch (Івано-Франківськ)
А Ви, тойво, не засланий козачок, бо щось Ви не зовсім щирий, "не дуже полюбляю ДК через надмірну "прихильність" до нього київських урядовців різних часів", але тих московських розкручених звьозд хвалите, через надмірну прихильність до яких московських союзних урядовців тих часів майже вся Україна не любила, як і їхній "Спартак"...
+7
0
Фомичев Всеволод (Харьков)
В цілому Ваші пости підтримую.
Щодо Динамо - теж.
Тепер стосовно Шахтаря.
У радянські часи це була досить цікава та самобутня команда.
І добре було, коли в незалежній Україні вона спромоглася кинути виклик Самому Динамо.
Ось тільки після перемоги над драконом Шахтар став ще гіршим драконом.
Бо знехтував остатки усього, що стоїть в основі чесної спортивної боротьби.
Звідси й розплата.
Мені можуть дорікнути: " А Металіст ?"
А Металіст вже платить за нещастя, що не з своєї вини опинився під курченком.
Шахтар теж розплачується за роки свого не зовсім чистого та законного домінування.
Ось тільки гріхи татарина важчі - тому й розплата буде важчою та довшою.
Донецьк вже без футбола, і невідомо коли той повернеться у місто.

+9
0
мы за динамо (киев)
В Україні ніхто при памяті не захоплювався Федьою Черенковим- орденоносцем. І в збірній він не тянув, не той рівень. Легенди Москви- як завжди були міфом, совдеповським. Все це наочно проявлялось в єврокубках. Ну і бандерівець, як із мене піаніст.
+2
-1
Krut Alex
У вас у всех ум за разум заходит. Развалите Шахтер, и что дальше будет такое же ка чемп Шотландии с явным фаворитом и негде больше, или чем хуже нам тем круче. А я, вам скажу, что чем меньше в Украине будет сильных команд тем меньше их будет попадать в еврокубки, нам это нужно, думаю нет. Вопрос к болельщикам Динамо и Днепра как вы думаете будут расти ваши клубы убери сейчас Шахтер.
Ответить
+1
-12
ПатриотУкраины (Столица)
Та какой там чемп Шотландии)) Будущий чемпион с трудом проходит среднюю команду Франции, а лидер первых туров с удачей проходит Карабах и Олимпиакос. Посмотрим, подождем))
Ответить
0
-12
Krut Alex
а что вы хотели? год назад да и два мы на.... вылетали в начале весны, а тут Бавария, для остальных ещё всё впереди. я имел ввиду что если не будет конкуренции внутри, то мы будем как Шотландия.
+1
-3
мы за динамо (киев)
Я вже також чув чутки про те, що ШД на грані розвалу. Але вболівальники тут ні при чому. Ти знову шукаєш причину виникнення проблеми не в тому місці. Дуже дивна якість переважної більшості донецьких, при чому по всіх питаннях.А расеянам ще простіше - у них у всьом вінавати амеріканци.
Ответить
+3
-1
Цап-царап (Харків)
gde_zaytsi_hodyat_main
Ответить
+9
0
мы за динамо (киев)
А ще один дуже показовий штрих - як попрощався після закінчення гри Гвардіола з Луческу. Досить зневажливе дійство. Так не ведуть себе з людиною яку поважають, навіть після розгромної поразки. Може Гвардіола щось знає?
Ответить
+5
-1
ПатриотУкраины (Столица)
Причем тут почувствовать себя БАТЭ? БАТЭ тоже начинало со 2-минуты в меньшинстве, после пенальти в Донецке? Это провокация, а не не заголовок!
Ответить
+1
-11
Пузач (Украина)
Если брать во внимание то, что представляет собой Шахтер с Кучером и без него, то трансферная стоимость, Кучера в смысле, сегодня выросла по меньшей мере раз в 5:)
Ответить
+5
-1
Щирий Бандерівець
Тобто десь до 500 тисяч євро...
Ответить
+5
0
ser-gio (kiev)
хм... занятный матч.
судья на ровном месте конечно Шахту обломал, это нужно признать... пеналь+желтая, как учил козллина.
но в первом тайме Шахта не сильно и прогибалась. зато грешила неточностями, ошибочками...
плох был Срна и Степа...деревяно как всегда
ну и развязная игра бразил - внушала легкое отвращение.. что и привело к 7-0

Ответить
+6
0
myedox (Днепр)
Татарин, пора гудеть! )
Ответить
+9
0
ПатриотУкраины (Столица)
Не понял сравнение с БАТЭ. Там тоже было удаление на 2 минуте и пенальти в домашней игре в Донецке? Провокаторы, одно слово.
Ответить
+4
-8
hawbek (Donetsk)
Да бог с ней с лч для шахты жолжно быть главнее опять засадить дынамо на 4 место и взять кубок!!!
Ответить
0
-18
nice_pooshok
Всё возвращается, но возвращается по-другому. Например, Баварию и этот самый БАТЭ обыгрывал однажды...:)
Ответить
+4
-2
Щирий Бандерівець
Не той самий, і не ту саму Баварію - але Ви праві, п. nice_pooshok. При наявності Команди, Тренера, Мети - можна й Боруссію на Львів Штадіон пробувати гвалтувати. От що з того вийде, то вже друге питання...

Ответить
+7
-1
Куликов Саня (Красноармейск)
браво псж .Шахтер учитесь как в меньшенстве играть надо!
Ответить
+7
-1
Парус2 (Дніпропетровськ)
ахаха))) вот это напихали. надо будет глянуть голы.
не расстраивайтесь подземные, это ожидаемо. "восточная Барселона" или как там вас пенисов называл ; - D
Ответить
+10
-1
Фомичев Всеволод (Харьков)
Челси-ПСЖ 2-2 .
Там тоже ПСЖ в меньшинстве.
Может и проиграли бы, но уважение УЖЕ заслужили в любом случае.
А что Шахтёр????
Любить его только за то, что он из чемпионата Украины???
Ну давайте простим ему всё - судейство, дежурные победы над земляками и ближайшими соседями, подлые приёмы в отношении к конкурентам, закулисные интриги и многое-многое другое за эти годы чемпионства (так и хочется взять последнее слово в кавычки).

Зато он из Украины.
Как хотите друзья болельщики, но я за этот клуб давно не болею.
Ответить
+10
-2
Парус2 (Дніпропетровськ)
разделяю на все 100
я тоже не могу поддерживать эту команду......слишком много авна от неё было в последнее время. так ещё и пытались как хутин вывернуть всё наоборот.....
до войны желал Шахтёру только ганьбы в ЕК, потому как в ЧУ всё было куплено. сейчас просто безразлично.
Ответить
+10
-2
Фомичев Всеволод (Харьков)
Спасибо за ответ и понимание.
+7
-1
kandagar80 (артемовск)
я бы не идеализировал матч Челси -ПСЖ.Если судить по протоколу то да матч интрига и мега развязка.а если посмотреть то как по мне эта игра мне запомнится как игра которая компроментирует футбол и спортивные принци.пы.игра изобилировала многочисленными провокациями стычками симуляцией игроков обеих команд.в игре соперников бросалолсь в глаза надменность по отношению друг к другу.мне такой футбол не нравиться.единственный плюс это стремление ПСЖ.НО Челси сам провалил матч
Ответить
0
-5
Фомичев Всеволод (Харьков)
Вы пожалуй правы. Маур тренер вроде и неплохой.
Но самовлюблённого индюка в нём ещё больше.
Потому всегда бываю рад, когда его ставят на место.
Даже когда он во главе Реала потерпел 0-5 от Барсы (при том что болею за Реал).
То же могу сказать и о вчерашнем матче.
+2
0
olexadovbusch (Івано-Франківськ)
Ну чого ж так, може й не ідеальна - але досить цікава... Моурінью все так грає, грав на результат і цей раз... ПСЖ старався вдесятьох атакувати, грав швидко і технічно, забий Кавані - може б обійшлось без овертайму... Напруження до останньої секунди, хто кого, інтрига теж чималенька, а що тягались - не знаю, мені чомусь здалось, що суддя більш строго відносився до ПСЖ, гравці "Челсі" теж тиснули на нього - відповідно, не зовсім об'єктивні рішення (Ви не визнаєте червону Кучеру, де виходив на ворота німець і фол в штрафній, ще й ззаду, а як тоді Ібрагімовичу?, а пеналь? в такому матчі легкий черк по руці в боротьбі???), через то й заводились пацани з ПСЖ, бо відчували несправедливість - а виграти дуже хотілось... І грали вдесятьох, а таки дотиснули "Челсі", перебігали, переграли...
P.S. От уявіть собі на хвильку, на місці ПСЖ так зіграв "Шахтар" - чи згадали б Ви після гри "надменность по отношению друг к другу" і чи написали б, " да, "Шахтер" прошел, но мне такой футбол не нравится"???
Челсі матч не провалив, просто хлопці бились, як леви, і закономірно, що голи забили Луїс (привіт Абрамовичу) і Тьяго Сільва (заслужив за ту всю боротьбу і за такий смішний пенальті)...
Давайте ставати об'єктивними, якщо з 4-х матчів був якийсь нецікавим - то всі і так знають, який...
+5
0
kandagar80 (артемовск)
можна погодитись з всим що Ви написали крім одного.до 81 хвилини якраз був той футбол про який я написав ранком.про те що В и написали це футбол після 86 хвилини
0
-4
olexadovbusch (Івано-Франківськ)
Це Ваша думка, а я дивився по суті, з 5-ї хвилини - мені футбол сподобався, моментами може й був нудьгуватий десь в першому таймі - тоді трохи вмикав "німецьке порно", але так, як не любитель такого "жесткого" - то переключав назад - і нічого, а після 55-ї вже й не перемикав, бо пішли оберти... Якщо грали - то мали б розуміти, є такі ігри, після яких не скажеш - так, ми сьогодні зіграли просто "супер", але цей, витягнутий на жилах результат, дає таку насолоду, самозадоволення, душевний спокій, що на довгі роки приємні спогади залишаються...
+2
0
kandagar80 (артемовск)
знову з годен але з позиції особливо ТСілви який привіз а потім і вивіз ПСЖ В 1-4.І взагалі скільки тих талановитих в футболі Сільв?
0
-1
Динамовець (Хмельник)
не сорьтесь, лучше вспомните себя после жеребьевки и все вернеться на свои места. А то после Львова у некоторых эйфория не большая появилась. И кстати мне кажеться, что все наши команды вылетят
Ответить
+7
-2
olexadovbusch (Івано-Франківськ)
Не знаю, дивишся на цих виснажених, але щасливих пацанів з ПСЖ - і сам стаєш щасливим...
"Безумству храбрых поем мы песню"...
Там теж червона картка, так, на 50-60%, але вони бились, за 9 хвилин до кінця основного часу пропустили - відігрались, в овертаймі поставив судішка пеналь (смішний, як для такого рівня), але бились далі, і забили... І Моурінью може "либу свою єхидну давити", але "ПСЖ" заслужив, заслужив, бо бився, незважаючи на всі обставини... Молодці! От з кого приклад треба брати...
Ответить
+11
0
ПатриотУкраины (Столица)
У нас тут что из кремля модераторы? Где комментарии? Или только нужные проходят, "о ганебний поразци шахтаря"?
Ответить
+1
-9
hawbek (Donetsk)
Украина уже везде и перед всеми обделалась позорище
Ответить
+2
-15
shadesd1 (Vinny)
Как там один цыган говорил, что его шахтер показывает Украину на евроарене... Лучшеб он не показывал её такой...
Ответить
+9
-1
Red_Cat (Харьков)
[quote datetime=" 11.03.2015 23:59 " author="DMiT75 (Донецк)"] "Откуда такая ненависть ? Я болею в еврокубках за все укр. команды не зависимо Карпаты, Ворскла, Днепр или Динамо. Хотя в укр чемпе я болельщик Шахтёра. В 90х если помните, была гегемония Динамо 8 чемпионств подряд, всем (кроме Киева) это надоело. Но тем не менее я кричал "ГОЛ !" когда забивало Динамо в еврокубках, и огорчался, когда Динамо проигрывало, порой также с разгромным счётом. До сих пор я не поменял своего отношения, но откуда у вас такая злоба и ненависть ?" [/quote]я тоже болею за все украинские команды в еврокубках. вот только выши ахмето-кроты - это антиукраинская команда.
ахметокроты создали фарм-пул для того, чтобы каждый год обеспечивать себе комфортное чемпионство. а чего стоит ваше чемпионство? оно стоит позора Украины в еврокубках, как сегодня 7:0 в Мюнхене.
запомни: ФК ШД предстоит очень долгая процедура отмывания ДУСТом от слова "ахметов". лет 10, не меньше.
Ответить
+15
-2
olexadovbusch (Івано-Франківськ)
Але процес вже пішов, від сьогодні...перехідний, поки що...
Ответить
+7
0
shadesd1 (Vinny)
Как можно в 1/8 пропускать 7 мячей, хотя ещо Бразилия попадала Германии, но там хоть не всухую было, все же 1-7 а не как ети 0-7 опозорится, спустили с небес шахту с цыганом, им с волынью и ворсклой играть ток можно.
Ответить
+6
-1
olexadovbusch (Івано-Франківськ)
А бійці з ПСЖ таки вирвали вдесятьох!!! Учіться, як треба битись, а не дохнути, і суддя їх там душив нехило...
Ответить
+12
-1
Смолин (Кривой Рог)
Кстати многие после этого столь крупного поражения, пытаются предугадать эмоциональный спад у Шахтера, предрекают ему потерю амбиций и неудачу в чемпионате, отводят главные роли ДК, я считаю - зря. Днепр остается претендентом на чемпионство. ДК еще не полностью здоров, могут еще оступиться. ИМХО
Ответить
+2
-5
Щирий Бандерівець
П. Смолин, немає вже ніяких амбіцій. Розбіжиться бразильська купка чарівників м'яча, куплених за непосильні для України гроші, та й зрозуміють представники терриконової республіки, що по всьому. Може, й ліпше так...
Ответить
+9
0
ПатриотУкраины (Столица)
Горец ты наш, всемудрый)) Вижу всё понял в футболе и в этой жизни))
+1
-9
Щирий Бандерівець
Я вболівав за Блохіна та Бессонова. Я захоплювався грою Дасаєва, Чєренкова, Гаврилова та Чанова. Балтача та Баль, Дараселія та Оганесян...Я ж не проти, називай мене, як тобі ліпше. Де ті, хто не програють 7:0 ??
+6
0
ПатриотУкраины (Столица)
Саме там ті, де ніколи не були всі ці вами перелічені грвці. Вони ніколи не підіймали над своєю головою кубок УЕФА.
0
-6
Щирий Бандерівець
Ганьба і другорядний кубок - різні речі. Не дуже полюбляю ДК через надмірну "прихильність" до нього київських урядовців різних часів. Але коли фонив Чорнобиль, гравці Динамо виграли той Кубок, що лише могли, і так, щоб ні в кого не залишилося сумнівів, що саме вони - найкращі. Сьогодні Україна у вогні. Чи варто казати, що буде з іменами тих, хто так ганьблять її?
+7
0
Krut Alex
Согласен с вами и 5-ти кратный чемпионы мира тоже допускали ошибки, но от этого хуже они не стали, а некоторые (Давид Луис и Тьяго Сильва) вывели ПСЖ в 1/4.
+1
-5
hawbek (Donetsk)
Да тепер и в чемпе укр и в европе осталась одна нормальная команда за которую можно болеть ето ДНЕПР
Ответить
+1
-13
Veminal (Киев)
я давно писал что Шахтер никогда не проходил топ-команду в плей-офф, уровень шахтера на еврокубках "слегка" преувеличен


Ответить
+11
-1
cdboss1 (Lviv)
браво ПСЖ в футбол играют настоящие мущины, а не шахтерские бразилы которым в ЧУкре подсуживают
Ответить
+12
-2
footboliare (Мир город)
ПСЖ рулить
Ответить
+7
0
недалековідКиева (Біла Церква)
посмотрите на ПСЖ
Ответить
+5
0
Alex_moz (харьков)
На самом деле от такого поражения не так обидно чем если бы на последней минуте и 0:1. А так Шахте и так спасибо, за европейскую весну, за осенний футбол. А в проход дальше я не верил, просто хотелось посмотреть хороший футбол, а не это...
Ответить
+4
-2
Харниш (Черкассы)
Почему наши каналы не могут позволить себе потратить несколько тысяч долларов на обучение комментаторов!? Это такое убожество,такое унылое го*нище,просто страх! Мало того что команда летит и сыпется так еще и бездарь ноет и ноет. Завтра еще два матча предстоит пережить с такой же некомпетентщиной!
Ответить
+14
0
footboliare (Мир город)
Можна купити і 100 бразильців, але проти класу це ніщо.
Ответить
+4
0
Смолин (Кривой Рог)
Пора уже завязывать с бразильцами. И обратить свое румынское внимание на тощую оборону ШД...В Украине есть цз получше Кучера и Ракицкого, та даже купить пару мощных датчан или шведов в центральную защиту. Фреда гнать поганой метлой... Кстати на мой взгляд Ракицкий лучше бы играл опорника нежели цз. С его добротным ударом, длинным пасом и умением созидать, там бы он принес пользы больше!!! Вот именно умением созидать! А то ща начнется...
Ответить
+5
-1
rimasL (Луцьк)
Нажаль рівень Шахтаря 0-0 в Львові, де при грі в більшості 0 ударів по воротах, так що суд'я є суд'я (ну по типу, а ось вам , попробуйте як всім командам в Україні з вами судиться), але не він в штрафній на 3 хвилині в ноги скакав, і не суддя далі безвольно 6 пропускав. Такий наш рівень, потрібно пережити, зробити висновки і боротись далі. Але якщо висновки зійдуться всі на судді, то буде ще таке не один раз.
Ответить
+9
0
Rezerf (Чернігів)
Смотрю Челси - ПСЖ. Там такое рубилово. Уже 2 -2
Ответить
+5
0
мы за динамо (киев)
Баварія просто затоптала ШД. Срна, мабудь з переляку, взагалі то у воротах розляжеться то біля штанги притулиться(це коли голи забивались). Не звично йому грати, коли суддя не в складі ШД.
Ответить
+13
0
mr.Jerro (Pavlograd)
Больше всего еще убивает то,что в меньшинстве они перестали бороться,прессинга ноль,а как же честь клуба,страны,где тот дух шахтерский про который мистер Луческу недавно вспоминал?
Проиграть не так обидно с большим счетом при борьбе,но так как безвольно бразилы прогуливались как по пляжу Рио-де-Жанейро !
Ответить
+10
0
hawbek (Donetsk)
В шахту опустись будет тебе дух
Ответить
0
-5
mr.Jerro (Pavlograd)
Чувак,мне в Шахту не нужно опускаться,я в футбол не играю,это слова Луческу про "шахтерский дух", в копанку нужно всю команду вместе с тренером.
+10
0
hawbek (Donetsk)
Куда инвалижам в футбол играть извени не подумал!
+1
-6
hawbek (Donetsk)
Если бы так проиграло динамо то наверно уже начали майдан собирать
Ответить
+2
-13
DMiT75 (Донецк)
[quote datetime=" 12.03.2015 00:04 " author="Андрей Мироненко"] " Эта ненависть от глупости, не считайте всех под одну гребенку... Мне очень жаль , что ШД проиграл. Я из Винницы." [/quote]А я и не считаю всех под одну гребенку.... Кому это было адресовано указаны в цитате. И подобным им.
Ответить
+2
-4
Инспектор (Донецк)
ПСЖ
Ответить
+7
0
Смолин (Кривой Рог)
[quote datetime=" 12.03.2015 00:00 " author="Vyacheslav Hlyupin (Дніпропетровска обла)"] " Суддя винен? А скажіть мені, будь-ласка, коли в пана Луческу була в запасі більше ніж одна тактика на гру. Чому при першій же невдачі в "кротів" все опускається, чому не пройшла ні одна комбінація. Всю гру лонгболи на половину баварців. Це така тактика? Містер - дивіться на гру ПСЖ і вилучення і пенальті висмоктані з пальця, а команда грає і рухається в екстра таймі проти генія тактики Моурінью. Велика ганьба судді, але не менша і нашого тренера - такого примитіва на рівні плей-офф Ліги Чемпіонів я ще не бачив" [/quote]Кстати по поводу -"запасная тактика" согласен...В современном футболе удаление не должно играть столько роли, сколько отводит ему Луческу. Всем известно что слабое место ШД это оборона, но ей уже на протяжении многих лет уделяют внимания меньше всего...
Ответить
+7
0
kandagar80 (артемовск)
фантастиа в Лондоне
Ответить
+4
-2
moderator


sneg777 (Умань)
12.03.2015 00:03
Попередження п. 4.13
Ответить
+5
-2
Инспектор (Донецк)
А вот про достойно сыграли после удаления Ибрагимовича. А здесь полный провал.выгнать бы парочку гнилых
Ответить
+6
0
batkomaxno555 (Никополь)
охохохохо!!!!!!!! кто-то ничью ждал... а андуано победу! капец!
Ответить
+5
0
footboliare (Мир город)
Мирон використовував взривність і швидкість Тайсона, Мірча обмежує його тактичними схемами, сьогодні даремно замінив, один з небагатьох, хто рухався. Кучер, такий Кучер.
Ответить
+7
0
alex987 (Киев)
Автор откуда у Вас Кучер пасовал Андриано,из раздевалки что ли)...

Ответить
+9
0
ПатриотУкраины (Столица)
Насколько нужно быть трусами, чтобы не сыграть с Шахтером честно? Испугались ничьи во Львове?
Ответить
+1
-11
Vyacheslav Hlyupin (Дніпропетровска обла)
Суддя винен? А скажіть мені, будь-ласка, коли в пана Луческу була в запасі більше ніж одна тактика на гру. Чому при першій же невдачі в "кротів" все опускається, чому не пройшла ні одна комбінація. Всю гру лонгболи на половину баварців. Це така тактика? Містер - дивіться на гру ПСЖ і вилучення і пенальті висмоктані з пальця, а команда грає і рухається в екстра таймі проти генія тактики Моурінью. Велика ганьба судді, але не менша і нашого тренера - такого примитіва на рівні плей-офф Ліги Чемпіонів я ще не бачив
Ответить
+9
0
ПатриотУкраины (Столица)
Видимо, вы смотрели другой матч. После удаления поменяли 4 тактики в защите. Внимательно смотрите футбол не как болельщик. После гола, вообще в 2 нападающих играли, потом менялись, на острие был Тейшейра, заканчивали классикой. Тактически все было грамотно.
Ответить
0
-8
mr_kubik (L`viv)
розчарувала повна відсутність бажання у гравців ШД боротись за честь клубу...на додачу коментатор-плакса(нитік)....а так, все по ділу і пенальті і вилучення....
Ответить
+10
-1
DMiT75 (Донецк)
[quote datetime=" 11.03.2015 23:50 " author="Red_Cat (Харьков)"] " [quote datetime="11.03.2015 23:36" author="Західний вітер (Львів)"]" получайте подонкі"[/quote]100% підтримую!" [/quote]Откуда такая ненависть ? Я болею в еврокубках за все укр. команды не зависимо Карпаты, Ворскла, Днепр или Динамо. Хотя в укр чемпе я болельщик Шахтёра. В 90х если помните, была гегемония Динамо 8 чемпионств подряд, всем (кроме Киева) это надоело. Но тем не менее я кричал "ГОЛ !" когда забивало Динамо в еврокубках, и огорчался, когда Динамо проигрывало, порой также с разгромным счётом. До сих пор я не поменял своего отношения, но откуда у вас такая злоба и ненависть ?
Ответить
+12
-4
Андрей Мироненко
Эта ненависть от глупости, не считайте всех под одну гребенку... Мне очень жаль , что ШД проиграл. Я из Винницы.
Ответить
+5
-4
Андрей Мироненко
Ненависть от глупости. Мне например очень жаль что ШД так! проиграл. Я из Винницы.
Ответить
+4
-4
sneg777 (Умань)
та тут більша половина д"білів, не звертай уваги! 100% ти правий!
Ответить
+4
-8
мы за динамо (киев)
Нам би також хотілось повболівати сьогодні за Шахтар. Переважна більшість на це налаштувалась. Але відбулось те що відбулось. Мега чемпіон вигріб, як ... . Про це зараз і мова.
Ответить
+9
0
olexadovbusch (Івано-Франківськ)
А Ви не розумієте чому? Роками робили цей бренд-міф "Шахтар" із Президентом і Містером на чолі і цілою ордою бразильців (їх вже в заявці більше за українців), і коли хоч якась критика - хлопці, не туди йдете - відповідь була проста і різка, "правильной дорогой идем, не мешайте"...
Пришли, прийшли завдяки Президенту своєму до того, що в Донецьку Ви вже цей "Шахтар" не побачите, прийшли в ЛЧ, не до титулу, але до "вкусного футболу", після якого кардинальних змін не уникнути...
Думаю, Ахметов залишить те все діло, а як буде розвиватись "Шахтар", і чи буде на Донбасі футбол, як і те, що буде з нами всіма - на ці питання поки що відповіді немає, але є мала надія, що все в цій країні рано чи пізно - почне мінятись, і якщо роботяга буде останні копійки вигрібати на оплату компослуг - то нафіга йому такий "Шахтар" чи "Дніпро" із "контрактниками-мільйонерами", які здуваються і лопають, як мильні бульки при першому серйозному випробовуванні?..
За чиї гроші "пир во время чумы"? Думаю, треба реорганізовувати все футбольне господарство, але це буде можливо тільки тоді, коли буде наведено порядок в цілому по країні, тільки це вже вже з другої опери...
Але сьогоднішня гра може зачепить дрімучі уми, і щось трохи більше почне розуміти - "такой футбол нам не нужен"...
Ответить
+11
0
Red_Cat (Харьков)
[quote datetime=" 11.03.2015 23:44 " author="Aleksandr.t (Донецк)"] " Капец!!! Ну я одного не могу понять - действия Кучера это какой уровень?

P.S. Где наш справедливый модератор по поводу "ветра" со Львова?" [/quote]уровень Кучера соответствует действительности. грубая игра, фолы - это его уровень. только вы привыкли в ЧУ, что вам ни пенальти, ни карточки не дают.
сегодня Кучер наработал на "желтую", а "красную" на самом деле Европа показала ахметову.

PS. а по поводу "ветра из Львова" - это отношение Украины к лугандонии.
Ответить
+10
-6
Aleksandr.t (Донецк)
Я не видел там слов Украина и Луганская область, бросайте фантазировать. Если бы я привык к такой игре Кучера, то я бы не задавался вопросом о его квалификации как футболиста.
Ответить
+1
-6
Пакемонище (Киев)

Поднемите себе настроение!
2 мин.
Гетце ворвался в штрафную как газ
Красная картка
Судья пи...
34 мин.
Дарья в воротах лежит шо вахтёр
Дуглас Робэну спину натёр
Луческу орёт как электромонтёр
Что за команда..?
Донецкий Шахтёр!!!
49 мин.
Рибери опять бежит
Ох и вредный он, как жид
Гол забит в Наши ворота
От французкая гидота.
52 мин.
Не жалеют фрици нас
Был на Мюллера там пас
Это просто попа-боль!
Нам четыре немцам ноль.
63 мин.
Пятый гол, это розгром
Для "Шахтёра" он как гром
Он играть так не привык
Этож вам не "ОлимпИк"
75 мин.
Нет оффсайда там друзья
Не причём тут и судья
Нам забили шесть голов
Розвели Нас как ло...
87 мин.
Пропустили всем на зло
Зато семь счастливое число
Ответить
+13
0
Консул (Новоград-Волинський)
Навіщо Ахметов витрачає на зарплату гравців Шахтаря десятки млн євро ? За такі гроші можна уртимувати три команди бундесліги. Український дубль зіграв би і то набагато краще. Ганьба !
Ответить
+5
-1
Щирий Бандерівець
Консул, я задаю собі подібні запитання більше 20-ти років. Чесно, вийшов би та отримав би плювки на пику. Який футбол, така й подяка. От тільки де вони, адекватні подяки нашим вудполіздам?
Ответить
+4
0
Андрей Мироненко
Дерьмово на душе... Наверно это объединяет сейчас людей по разные стороны линии проклятой войны.
Ответить
+8
0
Щирий Бандерівець
Можливо, але...Ключове слово - об'єднує!
На душі у всіх однаково, п. Андрій.
Ответить
+4
0
Fantamas 13 (Ахтырка)
просто нет слов. Вот что зделал Луческу с командой за последние 5 лет??? Лудше б они
просто не выйшли на игру хоть бы 3-0 было б, а так опозорились на всю Европу ....
А коментаторам канала НТВ +футбол хочю сказать только одно МЯЧ ТО КРУГЛЫЙ !!!!Желаю ихним клубам удачного вылета!!!

Ответить
+9
0
ПатриотУкраины (Столица)
После такого решения судьи мы обязаны носить своих судей на руках! Лучше бы матч судил болельщик Динамо, такого бы не было! Спасибо за "европейское судейство". Годулян, тебе прощаю все грехи, теперь ты святой в футболе. Такого великого судейства никто не делал. Я только одного не пойму, почему судья не удалил Пятова перед началом матча? Он же не так смотрел на Робена. Почему ждал до 3 минуты?
Ответить
+3
-10
Maxam (Чернівці)
По грі: Шахтар повний нуль! Абсолютно! Що в першому матчі(де Шахтар грав другий тайм в більшості), що у другому. Мірчу гнати треба з усім табором з бразильців, які здатні забивати лише усіляким БАТЕ, Говерлам, Іллічівцям, Метадонам і тд.
Ответить
+11
0
С бодуна (Харьков)
Ну и ШД, выдал игру, рекордную. Бавария не сколько голов забила, как говорил Степаненко, со стандартов сами себе привезли, ну то таке. А не стыдно вам ребятки так проигрывать? Все таки нашу страну, Украину, представляете в ЛЧ и проиграть без борьбы с таким счетом? Кто-то говорил про Косту, что он стоит 50 лямов евро. А кто его купит, после такой игры, за такие деньги?
Ответить
+11
0
Кот-Философ (Черкаси)
чи не вперше з тобою погоджуюсь-:)
Ответить
+3
0
Смолин (Кривой Рог)
Хотя лицо Денисова хочу увидеть, врать не буду )))))))))
Ответить
+10
0
Rezerf (Чернігів)
Извращение в сексуальной форме.
Ответить
+6
0
mr.Jerro (Pavlograd)
Футбол дивитись треба з вимкнутим звуком,бо це не можливо слухати.Суддя міг би дати і жовту картку,щоб не вбивати інтригу.Люческу треба перестати нити про суддів в УПЛ,бо воно притягує,Бог все бачить !
Ответить
+8
-1
acmigor (Одесса)
Судья сплавил игру. За что красная?
Ответить
+2
-5
Yesugay (Одесса)
Мда.Нет,ну понятно,на 4-й минуте такой жесткач...но ведь потом,безволие ведь полное..то,что чуда не будет было ясно,после металлиста,но чтоб так.Господин Луческу,это-не судья во всем виноват,это Вы,господин Луческу.
Ответить
+13
0
luga_nova (Луганск)
Смолин (Кривой Рог)
да не будет уже того Шахтера,как ты не поймешь.
Ответить
+9
0
Leo-23 (Одесса)
Эх Луческу, зря ты поменял Тайсона-лучше было бы кого-нибудь из опорников, например Степаненко, всё равно он свою справу не зробыл-центр поля таксисты проезжали как на бмв, а так была бы хоть какая-то надежда на 7:2...ну а судейка козл.
Ответить
+7
-2
Смолин (Кривой Рог)
Ребят, ну что вы со своим ДНРом. Будьте лояльнее. Шахтер на евроарене представляет Украину. Поддержите ребят, им сейчас очень плохо. Когда вы злорадствуете, чем вы лучше тех кто против нас воюет ??? Задайте себе этот вопрос! Война закончится, и будет у нас футбол, и не раз еще дадим просраться Барселонамбавариямреалам, наберитесь терпения, будем детям рассказывать о этих поражениях, а они будут ржать и неверить что Шахтер проиграл какой то там Баварии ))))) Всем удачи. Любите Украину, она у нас одна)))
Ответить
+8
-3
Red_Cat (Харьков)
[quote datetime=" 11.03.2015 23:36 " author="Західний вітер (Львів)"] " получайте подонкі" [/quote]100% підтримую!
Ответить
+6
-6
Metall_Tiffozi (Kharkov)
[quote datetime=" 11.03.2015 23:46 " author="kharavit (Pafos)"] " Точно! Лучше выпить пораньше. Не хотелось такую большую, конечно, но такова жизня))) Вперед, "Шахтер"! Откровенно забавляют тролли, в то же время внимательно следящие за игрой ненавистной команды :) Мира вам!" [/quote] А такая мыслишка, что некоторые смотрели на игры "Баварии", а не наоборот, не возникали?
Ответить
+8
0
Veminal (Киев)
Кучер ПОСТОЯННО плавит Шахтер, на прау с Ракитцким .. НА)(РЕНА ТЫ ПРЫГАЕШЬ В ШТАРФНОЙ на чужом поле с топ командой и чужим судьей???
Ответить
+13
0
ПатриотУкраины (Столица)
Спасибо объеденителям Украины, которые в экстазе от поражения украинской команды. Верю в нормальных, поскольку сам болел за все украинские команды.
Ответить
+7
-10
Куликов Саня (Красноармейск)
ну чтож будем болеть завтра за дд и за дк
Ответить
+11
0
luga_nova (Луганск)
[quote datetime="2015-03-11 23:44:23" author="Aleksandr.t"]Капец!!! Ну я одного не могу понять - действия Кучера это какой уровень?! С его опытом выступлений выдать такой "финт" и попросту угробить всё ради чего работали год!!! Шахтёр разочаровал, причём даже не этой игрой, а очередным "днём сурка" в ЛЧ, всё одно и тоже, тот же мандраж, те же разгромные счета! Моё мнение - пора РЛА что-то менять в команде, причём кардинально. P.S. Где наш справедливый модератор по поводу "ветра" со Львова?[/quote] Как вариант- указание Луческу ) сам посуди,проиграть и вылететь,да вдруг с крупным счетом,чем отмазаться? А он ведь знал что проиграют,вот Кучер и отработал домашнюю заготовку,не на 4 так на 14 удалили и виноват теперь не цыган а судья )
Ответить
+14
-1
Aleksandr.t (Донецк)
Логика в этом варианте есть, но блин если я в этом удостоверюсь на 100%, то скорее всего просто перестану смотреть футбол. Всё таки на этапе 1\8 ЛЧ хочется верить в честную игру, и если её там нет, тогда её нет скорее всего ни где. Ну кроме родного двора конечно))
Ответить
+4
-3
Фомичев Всеволод (Харьков)
Это закономерный результат для команды, которая не обыграла дубль Металлиста, имея весь тайм лишнего игрока. Только и всего.
Ответить
+12
0
PGV (Запорожье)
"...- ну скажите,ну вот что с вами делать?
- Понять и простить..:( "
(А.Бородач)
Ответить
+12
0
Alex_moz (харьков)
после 3-й минуты переключил на Челси-ПСЖ и не пожалел. ПСЖ давай. Там тоже судья чудит
Ответить
+11
0
Леся Леся
Так вам і треба СеПари
Ответить
+10
-9
moderator


Західний вітер (Львів)
11.03.2015 23:36
Заблокований п. 4.4
Ответить
+4
-8
ckopnio (Киев)
Путен памаги!!!!фожызды засудили!!!
Ответить
+12
-2
kotigorok (Чернігів)
Динамо ніколи не програвало в ЛЧ більше ніж 0-5, і то востаннє у 2001 р Ювентусу. Удар по престижу України...
Ответить
+10
-1
Jonny (Doneck)
при чем здесь твоя динама???в украине одна твоя динама играет???
Ответить
0
-1
DMiT75 (Донецк)
Бавария настроилась на сложный матч. Странно, почему же тогда у украинских болельщиков, и даже у болел Шахтёра перед матчем была почти уверенность в разгроме ? Наверное потому, что мы знаем Шахтёр лучше Гвардиолы !
Ответить
+16
0
Your Frend
Бразили після 2-0 вже не грали, а дурня валяли, тому й такий результат.
Ответить
+12
0
24sa11go (Винница)
Нажаль сенсації не сталося,замість неї приниження.Напевне мірча знову скаже що це все винні динамівські журналісти,динамівські судді,динамівська уєфа і вся динамівська ліга чемпіонів...
Ответить
+15
0
K.V.O (Донецк)
Браво Шахтар (Львив)!!! Никогда не думал что буду болеть против родной команды...
Ответить
+4
-15
balamyt (Boston)
А у тебя вообще что-то святое было...когда-то ...в Душе ..или Дружил всегда Против Всех ..кто слабее...именно из -за таких " Патриотов": ...на Донбассе ...до сих пор Война и Разруха...Я не говорю , что Ты симпатизируеш пропутинцам ..но Безраличие к своей команде ..которая ... и по твоей Вине попала в такой переплет ...Бездомной . с каким настроением им играть ,о чем думать...Это Ты думаеш что для тех же бразил ..только Деньги важны...Со своей командой нужно быть . До конца...Упаси меня Бог.. если такие фанаты как ты Будут Завтра болеть за Мою команду ..Днепр...А Бавария и без твоей поддержки обойдется...а Шахтер мне жалко ...им действительно сейчас Не легко...
Ответить
+6
0
trololoschowitch (Киев)
Это справедливая возвратка после игры с Металлистом.
Ответить
+13
0
Фомичев Всеволод (Харьков)
Это закономерный результат для команды, которая не обыграла дубль Металлиста имея одного лишнего игрока целый тайм. Только и всего.
Ответить
+22
0
Aleksandr.t (Донецк)
Капец!!! Ну я одного не могу понять - действия Кучера это какой уровень?! С его опытом выступлений выдать такой "финт" и попросту угробить всё ради чего работали год!!! Шахтёр разочаровал, причём даже не этой игрой, а очередным "днём сурка" в ЛЧ, всё одно и тоже, тот же мандраж, те же разгромные счета! Моё мнение - пора РЛА что-то менять в команде, причём кардинально. P.S. Где наш справедливый модератор по поводу "ветра" со Львова?
Ответить
+12
-2
luga_nova (Луганск)
А ПСЖ третий тайм играет в меньшинстве и не сдается ))))))
Ответить
+16
0
Petrovich.UA (Kyiv)
Баварія - БАТЕ 14:0
Ответить
+14
0
Смолин (Кривой Рог)
Хоть у меня и эмоциональный фон как у зубочистки, но я в шоке, просто пи..дец. Ну вообще не ожидал. Бедный ШД...
Ответить
+7
-1
luga_nova (Луганск)
[quote datetime="2015-03-11 23:40:46" author="Динамовець"]все по делу, или кто то думает что даже при 11 рылах вытянули бы матч[/quote] Если бы забили хоть один,можно было помечтать )
Ответить
+10
0
Динамовець (Хмельник)
даже при 11 на 11 , было бы 3-1 примерно
Ответить
+11
0
Метеор (Днепр)
В первом матче играл Шахтер Львов Украина, а в ответной игре Шахтер видимо преставлял ДНР.

Ответить
+21
-6
Зелененко Макс (Львов)
насмішив!
Ответить
+6
0
cdboss1 (Lviv)
после 2-0 смотрю Челси-ПСЖ и вижу не ошибся
Ответить
+16
0
Saveliy (Киев)
пипец короче шахтеру .сейчас все остановятся и цыхан и рыжий татарин
Ответить
+10
-2
kharavit (Pafos)
Ах, желаемое за действительное ))) Не дождетесь!
Ответить
0
-8
вручий (Светловодск-Киев)
Пришло время Луческу, ничего, всем приходит. Обидно, что лапы сложили.!!!
Ответить
+11
0
Великий Виталий (Киев)
Відчуйте різницю, ПСЖ зіграв з Челсі 1-1 в меншості а Шахатр програв 0-7! Ні додати ні відняти!
Ответить
+24
-1
littwa (Kiev)
удаление и пеналь на 3м поламали кротов
Ответить
+7
-8
izvesnik (Тараща)
нарушение было так что увы.... ДК и Днепру победы !!!!!
Ответить
+7
0
Korwin (Харьков)
Тю! А вы чего ожидали!? В нашем чемпе Шахтер тащут за уши.Мирча вечно плачет. А ведущий Великого футбола,все команды обсирает,и только Шахтер ,Молодец! Все справедливо.
Ответить
+23
0
Динамовець (Хмельник)
все по делу, или кто то думает что даже при 11 рылах вытянули бы матч
Ответить
+19
0
Vov4ik_MX (Харьков)
Ахахаа)) ИгрокиБаварии теперь обязаны на игроках ШД жениться!!!)))) Меня очень смешил Панасюк,который всё время твердил, что судья похоронил ШД!! Ну он же но пол командыудалил!! Просто смешно от таких горе-комментаторов! А как взвыл, когда Кучераудалил судейка!!! А помните пятницу???)))Всё по делу! Кто на что работал! И лучший бомбардир мессия Луиска не спас!)))
Ответить
+25
-1
littwa (Kiev)
жаль кротов
Ответить
+6
-15
Мозгоправ_Х (Харьков)
сдается мне, джентльмены, это была комедия (с).....
Ответить
+23
0
Maxam (Чернівці)
Неприємно лиш те, що Мірча всю вину з себе коханого на суддю перекине.....
Ответить
+25
0
Мститель Неуловимый (Николаев)
эту чашу надо и ШД выпить ... а заклятые любители украинского футбола не подавитесь желчью от радости
Ответить
+3
-24
kharavit (Pafos)
Точно! Лучше выпить пораньше. Не хотелось такую большую, конечно, но такова жизня))) Вперед, "Шахтер"! Откровенно забавляют тролли, в то же время внимательно следящие за игрой ненавистной команды :) Мира вам!
Ответить
0
-12
harvester (Львів)
полна коробочка
Ответить
+19
-1
d1973 (Пермь)
полагаю, сегодня можно матом ругаться. из...бали нас по полной. добавить нечего.
Ответить
+5
-10
fidcerbrum (Киев)
Оставив вопрос с удалением за скобками, хотелось бы увидеть что команда сражается. Но и этого не случилось. Одна желтая, и та не за борьбу, а за хамство - лучший тому показатель.
Ответить
+27
0
supporter (Донецк)
это нам за Батэ
Ответить
+20
-1
Tania Gurina (Kyiv)
Test
Ответить
+1
0
wild_cat (Chernigiv)
Почувствуй себя "БАТЭ"...
Ответить
+32
-2
sneg777 (Умань)
налітайте шакали! тільки памятайте, що ШД одна укр команда яка постійно грає в ЛІЗІ ЧЕМПІОНІВ!
Ответить
+13
-33
Кот-Философ (Черкаси)
ну хоть не 8:0. все по делу. кроме, может быть удаления, он, согласитесь, глупо все сворачивать исключительно на решения судьи.
Ответить
+18
-2
_kovA_ (Харьков)
Прощальный гудок...
Ответить
+25
-2
Saveliy (Киев)
ставил на 8-0 ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Ответить
+15
-3
Моуринью (Днепропетровск)
Молодец Пятов, что не дал 8 закатить, а то бы я совсем расстроился.
Ответить
+22
-2
Великий Виталий (Киев)
"Шахтар - небезпечний суперник" знатно поглузували німці з нас! Все це було прогнозовано, тому що Баварія у Львові не грала зовсім! Сьогодні все стало на свої місця, а думка що можна пройти далі була 100% ілюзією! На свої 10 Шахтар сьогодні награв, залетіло 7 все по ділу! Вилучення несправедливе, але й без нього накидали б 4-5 м"ячів! Єдино що сильно дратувало - це скиглення весь матч Панасюка, вболівальника Шахтаря, що арбітр зламав гру! Некомптентні працюють не тільки на 2+2!
Ответить
+37
-4
Кот-Философ (Черкаси)
повністю підтримую, особливо слова про Панасюка.
Ответить
+21
-1
protivogas (Киев)
Так, неадекват-коментатор взагалі так напрягав, що доводилось вимикати звук. Лише кілька з його "перлів":
- сьогоднішній матч жодним чином не може бути відображенням справжньої сили команд;
- цей матч не перекреслить свіх тих перемог шахтаря у цій ЛЧ (а потім після кількох секунд паузи второпав, що зморозив і додав) над БАТЕ :)
- Як може радіти Гвардіола, де ж його етика ( Знову ж чомусь про трактористів білоруських стерлося з памяті у Панасюка)
Циганик і ко. просто відпочивають проти цього діяча.

А по грі- все очікувано. Грала 1 команда. Кроти зупинились так само , як і збірна Бразилії після 0:2.
Що ж, відчули себе БАТЕ.
Хохма лише буде , якшо Деревяно лишиться найкращим бомбардиром ліги.
Чекаєм ЛЄ, там шанси в наших кращі мають бути.
Ответить
+11
0
ПатриотУкраины (Столица)
Краще б вимкнув свій мозок) Проблема в тому, що в БАТЕ та збірної Бразилії не видаляли гравців на 2 хвилині і не призначали пенальті в їх ворота, справделиви ви наш експерд)
+2
-9


Кращі букмекери

Букмекер
Бонус

загрузка...