Ліга Чемпіонів
Ліга Чемпіонів

Ліга Чемпіонів - результати і розклад матчів, турнірна таблиця, новини.

Хоффенхайм - Шахтар 2:3. Бразильці, безумство і шанс на плей-офф


Перша перемога - і відразу шанси на вихід в плей-офф

Хоффенхайм - Шахтар 2:3. Бразильці, безумство і шанс на плей-офф

Александр Кузнецов Автор UA-Футбол

Хоффенхайм - весела команда. Хоффенхайм багато забиває, але і багато пропускає. А у Шахтаря не було Ракицького, що било по стабільності його ланки центральних захисників, де сьогодні було одразу троє гравців. Так, Фонсека вперше звернувся до схеми 5-3-2.

Вже на початку матчу всі ці фактори зіграли свою роль.

Шахтар протягом двох хвилин скористався дірами в обороні Хоффенхайма, а Хоффенхайм потім скористався вразливістю в центрі оборони Шахтаря, щоб довгим закидом з глибини вивести на ударну позицію Крамаріча, якому ніхто не завадив спритно перекинути П'ятова.

Гідна відповідь на стінки у виконанні Тайсона і Ісмаїлі, але цього було недостатньо. Мораес під час контратаки вивів Тайсона віч-на-віч з Бауманом не менш - а, може, навіть і більш - шикарною передачею. Але сценарій логічний - з огляду на слабкості обох команд.

Хоффенхайм - Шахтар 2:3. Бразильці, безумство і шанс на плей-офф - изображение 1

До настання перерви у Шахтаря був шанс, але він ним не скористався - удару Кривцова трохи забракло влучності. А ось втратити лідерство в два голи - це Гірникам виявилося під силу.

В кінці першого тайму Кадержабек прострілив у штрафну. Спробу удару Кривцов заблокував, але м'яч відскочив прямо до Цубера, який ударом головою перекинув П'ятова ще раз. Хочолава намагався підстрахувати свого воротаря, але не дотягнувся до м'яча.

Команда Бундесліги повернулася в гру. Правда, їй трохи підсолило видалення Салаї після другої жовтою карткою, заробленої за підкат під Матвієнка. Цікаво, що перше попередження Салаї отримав двома хвилинами раніше.

А «трохи» це видалення «підсолило», тому що Хоффенхайм володів ініціативою, навіть граючи в меншості. Шахтар все ніяк не міг зачепитися за м'яч, і в цьому була його головна проблема. І у Фонсеки залишалося все менше часу, щоб знайти їй рішення.

Шахтар випадав з гри, але йому щастило, причому настільки, що Нагельсманн бив руками землю. На заміну вийшов Нельсон, найкращий бомбардир Хоффенхайма в Бундеслізі, який пройшов по лівому флангу і прострілив у штрафну. М'яч відскочив до неприкритого Шульца, який дивом не влучив у ворота. А пізніше Гірників пробачив вже і сам Нельсон.

Хоффенхайм - Шахтар 2:3. Бразильці, безумство і шанс на плей-офф - изображение 2

Але ж щастило і Хоффенхайму, і щастило ще крутіше. Тайсон пробив в штангу, удар Ісмаїлі засейвив Бауманн, а на останніх хвилинах в штангу пробив ще й Патрік. Однак в тому й різниця, що Шахтарю все-таки пощастило трішки більше, хоча гол Тайсон забив цілком робочий. Ісмаїлі - пас, а Тайсон - холоднокровна пауза і удар з розвороту в неприкритий кут.

Незважаючи на помилки, лівий фланг Шахтаря провів дійсно хороший матч. Оскільки Манчестер Сіті цього разу зумів хоча б не програти Ліону, то в останньому турі Гірники можуть оформити вихід в плей-офф Ліги чемпіонів. Потрібно просто перемогти Ліон.

# Команда І В Н П М РМ О
1 Манчестер Сіті 5 3 1 1 14-5 +9 10
2 Ліон 5 1 4 0 11-10 +1 7
3 Шахтар 5 1 2 2 7-15 -8 5
4 Хоффенхайм 5 0 3 2 10-12 -2 3

Хоффенхайм - Шахтар 2:3

Голи: Андрей Крамаріч 17, Стівен Цубер 40 - Ісмаїлі 13, Тайсон 15, Тайсон 90+2

Хоффенхайм: Олівер Бауманн, Павел Кадержабек, Ермін Бічакчіч, Ховард Нордтвейт (Флоріан Грілліч 84), Керем Демірбай, Ніко Шульц (Вінченцо Грифо 84), Стівен Цубер (Рейсс Нелсон 77), Ісаак Бельфоділь, Кевін Фогт, Андрей Крамаріч, Адам Салаї

Шахтар: Андрій П'ятов, Сергій Кривцов, Давід Хочолава, Тарас Степаненко (Алан Патрік 77), Тайсон, Жуніор Мораес, Микола Матвієнко, Майкон де Андраде, Ісмаїлі, Віктор Коваленко (Дентіньо 85), Олег Данченко (Богдан Бутко 90+4)

Попередження: Адам Салаї 58, Адам Салаї 59, Кевsн Фогт 89, Керем Демsрбай 90+6 - Тарас Степаненко 37, Микола Матвієнко 68, Сергій Кривцов 90+1, Олег Данченко 90+4, Андрій П'ятов 90+6
Видалення: Адам Салаї 59

Оцініть цей матеріал:
Коментарі
Увійдіть, щоб залишати коментарі. Увійти
valera-1 (volgograd)
Ну этот Патрик привез два гола Сити и теперь с немцами тоже пробовал в конце привести, ну они с Немом бездари
Відповісти
0
0
Повернутись до новин
Коментарі 238
valera-1 (volgograd)
Ну этот Патрик привез два гола Сити и теперь с немцами тоже пробовал в конце привести, ну они с Немом бездари
Відповісти
0
0
олег динамо (львівська обл)
Треба признати що із тих всіх хороших мавп що грали в шахті ще одна залишилась...
Відповісти
1
6
avatar
usovvictor (Kharkov)
...в общем то команды равные, если на "вскидку", но что заметно, немца по характеру не чета бразильцам, ...после 2-х бразильцы решили "отдохнуть" по привычке", защита "впала" в "алилуя", надеясь 2-ой дотянуть. "Хоффи" жестоко наказали, быстро смазав с лица эйфорию воодушевления - реальность. Итак все решила "психологическая" яма, не дай немцам передышку 3-1,2 записали бы в твердый актив. Везение внезапно осчастливило, но посмотрите как немцы в 10-ом возили Шахтер, пока бразильцы не проснулись, а если бы "хофф" играл в полном... Фонсека сделал ставку на затяжку и системно увеличивал физику Шахтера, думаю это сыграло роль... Ставка (первая в игре Шахтера) в расстановке игроков на поле тоже сыграла роль при сильной динамики игры немцев (схема отреагировала), может быть момент провала и был в нествойственной тактике, но хорошо чередовался сменой игроков на флангах. С центром конечно беда, и не надо винить Пятова, который после "черпачка" не мог добежать до игрока и не мог оставаться в створе - он просто пошел на испуг игрока и проиграл (черпачек мастерски исполнили немцы). Вина полностью на защите -могли бы хоть на пенальти заработать вдвоем... Ну и как всегда при "открытом" футболе фортуна улыбнулась Шахтеру, ведь убойные моменты были и у немцев (вдесятиром заметьте), но мастерская атака бразильцев (хорошо что "вспыхнули" как всегда при таком раскладе на добавленном) захлопнула дверь для немцев. Итог можно записать в актив Шахтеру, но психология бразильцев против немцев явно проигрывает, да и Шахтеру давно пора задуматься о защите, просто не выдерживает никакой критики (хотя строй держали )), ...но против реакции в динамике немцев просто нет аргументов. Кстати разочаровал почему Мораес, который и работал, но свои функции не исполнял, ждал большего... Команды равные, но инициатива на игру все таки за немцами - у них агрессия стабильна (конечно учитывая свое поле), у Шахтера провалы с учетом менталитета бразильцев, которые сыграли в 2-2. Будем надеяться на их твердость в игре с французами доигрывать тайм до конца, с защитой как всегда отдельный разговор... Успехов и удачи...
Відповісти
2
0
Ещё один за Барсу (Харьков)
везет сильнейшим!
Відповісти
5
2
oda1979 (Запорожье)
так говорят те, кому повезло..
Відповісти
2
2
oda1979 (Запорожье)
матч из цикла - иногда в жизни сильно везет. Хоффе был сильнее в обоих матчах.
Відповісти
6
8
kandagar80 (Бахмут)
мнение бобров лживое и прет черной завистью
Відповісти
6
7
oda1979 (Запорожье)
Дядя, Вы дурак? Что динамовские что шахтерские становятся колерованными дебилоидами.
 
3
3
avatar
ricco-sc (Киев)
oda1979, не в курсе? Если ты не болеешь за шахтьор, то ты Динамовец!))
 
3
2
Nikon7171717 (Днепродзержинск )
Перед игрой с МС у вас было прямо противоположное мнение о игре ШД.Вы бобер?
 
3
0
Запорізьке Торпедо (zp)
немцы не были сильнее, тем более в первом матче, не выдумывай)
Відповісти
1
1
PGena (Ахтырка)
Єдиний шанс,щоб матч відбувся в Харкові,це щоб Порошенко достроково відмінив військовий стан.Він казав,що це можна буде зробити.Тому сподіваюсь,що не пізніше 5 грудня це буде скасовано і матч відбудеться в Харкові.
Відповісти
3
3
avatar
Spokoyno (Киев)
НЕМА! Матчі плануються, організовуються не за день! Погано тому, що ПУ ХУ. Та і наша громада не згуртувалась на захист своєї країни.
Відповісти
3
1
avatar
Spokoyno (Киев)
Трохи порадували "закляті" правда "з чемпіонату". І якщо до матчу виглядало, що 99% виліт і відповідно України з десятки, то наразі скоріш за все ДВА клуби в євровесні і утримаємось. Ну і тут краще і для ШД прохід не в ЛЧ... Переможці груп, то "погані команди" Погром нашої клубу... виглядав би не естетично Воно нам треба? Правда пару млн може втратити, утім балів набрати більше все ж таки у ЛЄ.
Відповісти
6
2
yaspas74 (тернопіль)
Не факт що більше балів в ЛЄ буде.Якщо порахувати то як мінімум 7 балівв ЛЧ буде(перемога з Ліоном+5 бонусів).Чи візьмуть 7 в ЛЄ враховуючиневиграш в Ліона,тут як карта ляже.І сампрестиж грає роль.Тут питанняголовне де гратимуть,адже майже не сумніваюсь Ліон візьме приклад Арсеналу.
Відповісти
4
1
avatar
Spokoyno (Киев)
Можливо Ви і праві... Утім не хотілось би бачити чергового погрому. Ми ж розуміємо, що не гранди з переможців груп, попадуть зовсім не нам. Так "випадково" вибере жереб. Тим більш суперники будуть "на ходу", а ми тільки втягуватись у сезон.
 
5
0
tolina-ystas (Краматорск)
Тут многие пишут,что не мог Шахтер дожать когда играл 10 против 11 а ведь на самом деле играли 2 против 11 потом 10 это Исмаили и Тайсон-остальные так подЪигрывали.
Відповісти
6
5
Komendor (Запорожье)
Если человек так пишет,есть подозрение,что он не разбирается в футболе.Тайсон и Исмаили конечно,блольшие молодцы,но они завершали то,что делала команда,без которой бы не было их голов.
Відповісти
2
1
Power1 (Донецк)
УЧИТЕСЬ ОМНСОСЫ МУСОРНЫЕ
Відповісти
7
8
Romb_DK (Київ)
Це бразілам? Так мусора це ж з Даунецька - Брагін купив Шахтьор в мусорів. А ДК куплений в Київської держадміністрації
Відповісти
4
5
avatar
ricco-sc (Киев)
Учить истории ватно-головых - дурное занятие))
 
3
3
Power1 (Донецк)
одна у нас история,упоротый попрыгун,и ты её вспомнишь.
Відповісти
0
4
avatar
ricco-sc (Киев)
Со своим совком прыгай у себя в норе, придурок
 
3
0
avatar
ricco-sc (Киев)
Если ты Украинцев называешь "по-прыгунами", то кушай з@лупу захарченко
 
3
2
Iron Man (Олександрія)
Ипать, ты довбойоб попрыгунчик
 
0
0
Iron Man (Олександрія)
Подгорает, даунбасянин?
Відповісти
0
0
kandagar80 (Бахмут)
По поводу критики Пятова в данном матче не согласен.Даже во втором голе моментально среагировать идти доставать мяч или стать на линию было не просто Просто мы все такие умные потому как на диване.Команду с победой и с приемлемым результатом.Практически подвиг
Відповісти
5
0
Irоn Мan (Олександрія)
Бобры в трауре. Сидя на унитазе, суркососы грустно подсчитывают нереализованные моменты зигхайлей...
Відповісти
7
6
zelenskyi99 (Кременчуг)
Даааа!!! А как они тут выписывали!!! 6-0, 5-0, ну хотя бы три и все!!!
Відповісти
6
5
Romb_DK (Київ)
Слова типового путінососа. Всі адекватні вболівальники радіють шаровій перемозі Шахтаря, яку вони не заслужили
Відповісти
3
4
Iron Man (Олександрія)
Имбецил, перелогинься... Ты срёшь под моим ником
Відповісти
0
0
Nikon7171717 (Днепродзержинск )
Шахтер победил или точнее отскочил.Два первых гола -простая случайность, плюс сыграл авторитет ШД и немцы остались в в десятером и просто чудо что они не забили .Хотя нужно отметить и ШД-в концовке собрались и сделали результат.
Відповісти
3
11
avatar
artmov (Dobropolie)
Лучше молчите,боброгавнометатели!!Брысь на ветку боброфермы!!
Відповісти
7
6
avatar
scorpius (Mak-Ck)
Ты про голы Шахтера как мой старый знакомый - играя со мной в бильярд и проигрывая он всегда вопил, мол у меня все шары - дураки ;)
Відповісти
9
3
Nikon7171717 (Днепродзержинск )
Ты же вроде адекватный и должен видеть, что первые годы случайность, особенно второй, да играя в большинстве Шахтер не имел приимущества .Ваша радость понятна,но игры нет.
 
4
4
zelenskyi99 (Кременчуг)
ДК прям кружит в атаке и бетон в защите))) ага)))
 
2
5
Nikon7171717 (Днепродзержинск )
Про Пятова не согласен-лажала вся оборона и метался он лишь потому, что хотел подстраховать защитников.
 
0
0
kandagar80 (Бахмут)
вашу адекватность приберегите на четверг
Відповісти
3
4
Nikon7171717 (Днепродзержинск )
Для всех озабоченых-я не болельщик ДК и ДК от меня достается не меньше.
 
4
1
avatar
hec (Луганск)
Хорошо, что выиграли. Плохо, что в каждом матче ЛЧ меньше двух не пропускаем. Андрей Пятов должен крепко задуматься о своей игре и своем отношении к ней.
Відповісти
8
0
fokstrot2009 (Харьков)
Пятов на выходах всегда очень слаб.....
Відповісти
7
0
PNI-Микола (Белая Церковь)
Поздоровляю Шахтар з перемогою ! І що з того , що німці на сьогодні сильніші, гру виграє настирливий, Шахтар терпів і вирвав перемогу..ЯСКРАВА ГРА !... довго будемо згадувати..Вболівалникам і прихильникам Шахтаря велике спасибі ! А ось таким... ...Ахтунг! В комментариях ромбоголовый вонючка! .... вони не вболівальники...так тішаться , як манкурти з перемоги над найсильнішим Яблонцем..
Відповісти
1
3
metall5291 (Kharkiv)
Шахтер с победой. Да, местами повезло, да, с элементами авантюры. Но ведь победа. Даже среди шахматистов есть авантюристы и романтики. И что значит "в Лиге Чемп. нам делать нечего",- так даже многие дончане пишут. Сегодня день для поздравлений, а не для самокритики. "Дорогу осилит идущий",- есть такое выражение. Удачи.
Відповісти
5
2
Shkrtel (Кропивницкий)
молодцы Шахтер!
Відповісти
5
1
krakow (Херсон)
Тяжелая выдалась ночь для некоторых,постоянных клиентов.Будь иной результат,не спали бы,строчив оды радости до утра.А при таком кошмаре,бессонница гарантированна.
Відповісти
1
1
valera-1 (volgograd)
Исмаили и Тайсон показали себя,чтобы на будущий год выгодно покинуть команду,плюс Марлос,а остальная братия горняков играет на уровне Александрии,суперталантливых игроков именно украинских в команде просто нет.Радоваться абсолютно нечему,победили ослабленного соперника.А так поздравляю горняков с еврокубковой весной.
Відповісти
3
7
Павел39К (Днепр)
Еще рано поздравлять. Шахтер может проиграть а хофенхайм нидайбог выиграть. А с последнего места никто никуда не идет.
Відповісти
0
0
avatar
Ігор Холост (Львов)
ВІТАЮ ЗВИЧАЙНО...але я бачу, Хоффенхайм,баче...тільки не гравці і тренери чемпіонату України шо Пятов грає постійно в опорній зоні....
Відповісти
3
0
Ihorbird (Мариуполь)
відгукіться ті киівські хто після фк львова там щось бурчали що у шахтаря нема шансів? ви де? аууууу......?
Відповісти
3
0
avatar
таврия19752009 (симферополь)
Исмаили и Тайсон спасибо .
Відповісти
5
1
avatar
Aleksandr.t (Донецк)
Победа любимой команды конечно порадовала, но игра ... Это не уровень ЛЧ, это уровень нашей УПЛ. В среднем пасе столько брака что на это было противно смотреть, вот чесное слово - противно. Мяч держать вообще не могут, аут выбросить, выйти из прессинга элементарным но просто ТОЧНЫМ пасом - мы не в состоянии. Пятов - это просто п....ц, в обоих голах он был в полу-позиции, ни в воротах ни на выходе, просто бл...дь игра без воротаря. В целом победа имени Тайсона и Исмаили, остальные просто деревянная массовка. Нам нечего делать в плей-офф, разве что из-за финансового интереса пытаться туда пробиться.P.S. Простите за мой "французский", накипело.
Відповісти
7
3
TIRAN (Донецк (Украина!))
без марлосенко и ракитоса таковы реалии
Відповісти
6
3
avatar
Aleksandr.t (Донецк)
Ракитский мне тоже в последнее время не нравится, чё то его тянет больше на атаку а в обороне стал слабее чем раньше.
 
4
2
TIRAN (Донецк (Украина!))
это вопрос фонсеке! я бы пробовал наигрывать ракитоса в качестве опорника, что уже, кстати, в одном матче наблюдал...он может тогда чаще вперёд идти и хреначить издалека через автобусные стёкла, не говоря о точном первом пасе
 
7
2
adidas77 (Cумы)
Опорник Рак это интересно, есть в этом плюсы. Но однозначно есть и минусы. Он не умеет так высекать землю, как СтёпаНу а как он позицию теряет, думаю знают уже все
 
3
1
TIRAN (Донецк (Украина!))
стёпа тоже на первых порах был "немом")))
 
5
2
борундук (Хмельницьк)
Вже років зо три говорив,що ракицького треба із Степаненко місцями поміняти,так як вони часто це самі роблять на полі!!!
Відповісти
1
0
adidas77 (Cумы)
Всех с победой! Не так много радостных моментов у нас нынче А вот моё мнение по поводу Лиги Чемпионов весной Делать нам совершенно нечего в 1/8 ЛЧ Проипать условной Баварии 5-0 и до свидания А вот в Лиге Европы при благоприятных обстоятельствах, можем пройти дальше Я за все украинские клубы в Еврокубках, но положа руку на сердце, Лион сейчас сильнее Шахтёра. Французы это прекрасно показали в спарках против Ман Сити.
Відповісти
10
2
борундук (Хмельницьк)
На скільки я пам'ятаю Баварія 7-0 і до побачення.
Відповісти
3
6
adidas77 (Cумы)
Да это не важно, я для примера сказал. Бавария это будет или Реал или Барса. Будет ли счёт 3-0 или 7-0 Сути это не меняет.Мы не тянем на 1/8 в этом году
 
6
0
Comment06 (Украина)
Выходить в плей офф надо хотя бы ради бонусных 4 или 5 очков
Відповісти
5
0
adidas77 (Cумы)
И весна закончена ? Не очками одними живем Хочется футбол весной наблюдать и не только в УПЛ
 
3
0
TIRAN (Донецк (Украина!))
так там дупамо ж собирается феерить в ле, не? ото насмотришься на мастерство
 
4
3
борундук (Хмельницьк)
5 очків за вихід в 1/8 а в груповий 4 дають.
 
1
0
Карбид кальция (Донецк/Николаев)
Глупости. Это не с аеками за три сотни играть. 1/8 это уже 60-65 млн евро в кассу. Можно все Динамо скупить только за бонусы
Відповісти
5
1
Карбид кальция (Донецк/Николаев)
Не говоря уже о росте игроков и их стоимости
 
3
1
adidas77 (Cумы)
Ты думаешь для Ахметова самое важное эти бонусы? Он на другом деньги зарабатывает. Если бы эта была условная Ворскала или Заря, где каждая копейка на счету, тогда бы я согласился.
 
2
2
Карбид кальция (Донецк/Николаев)
Глупость в квадрате. О финансовом фейр- плей вы видимо не слышали
 
4
1
adidas77 (Cумы)
Карбид кальция (Донецк Кто вырастет? Ковеленко, Патрик, Нем... ?Самим не смешно?
 
2
0
борундук (Хмельницьк)
Та спочатку треба хоть кудись попасти,а то 4 місце ще нікуди не пропало,чисто теоретично можна і там закінчити!!!
 
3
0
Карбид кальция (Донецк/Николаев)
А вообще идея хорошая. Скупить динамовцев моложе 21 г и сдать в Аренду в Олимпик
 
4
2
adidas77 (Cумы)
Карбид кальция (Донецк/Ни Я понимаю, что вы по такой схеме привыкли играть. Не надо об этом лишний раз всем напоминать
 
4
1
adidas77 (Cумы)
борундук (Хмельницьк) Согласен
 
1
0
борундук (Хмельницьк)
То не ідея,то фантазія відсталого по розуму! Так тобі Суркіс хоть одного Динамівця і продав,ха,ха,ха!!!
 
3
0
Карбид кальция (Донецк/Николаев)
Раскручиваются имеющие потенциал. Майкоп, Фернандо будет весной. Тот же Исмаили
 
1
1
Карбид кальция (Донецк/Николаев)
Да Суркисня продаст когда реальные деньги увидит хоть папку с папкой
 
1
2
борундук (Хмельницьк)
Це ахметов всіх продаст,не путай,а Суркіс скоріше ще й гроші втратить но не продаст!
 
3
0
adidas77 (Cумы)
А по факту? Без ваших фантазий, кого Суркисы продали уже?
 
2
0
adidas77 (Cумы)
А! Исмаили всё ещё раскручивается!!! ;) Ну ну По такой железной логике, можно много чего наговорить.
 
2
0
Карбид кальция (Донецк/Николаев)
Раскручивается. Подорожал в 7 раз
 
1
1
adidas77 (Cумы)
Верх идиотизма, рассчитывать Что после крупного влёта в 1/8 ЛЧ , игроки команды могут подорожать
 
1
0
adidas77 (Cумы)
И если вы рассчитываете ещё и подорожавшего Исмаили продатьТогда и в ЛЕ лезть не стоит Вы там будете с Коваленками. Патриками и Нэмами играть? Страшно такое представить...
 
2
0
Карбид кальция (Донецк/Николаев)
Посмотрим. Я не променяю Лч на постную ле
 
2
2
adidas77 (Cумы)
Постная ЛЕ весной???Напомнить какие матчи были в том году в ЛЕ весной???Не хуже многих матчей в ЛЧ , а иногда и гораздо интереснее было
 
3
1
борундук (Хмельницьк)
Ну чисто як вболівальники то вам не потрібно хотіти продажі гравців! Бо ви звикаєте до їхньої гри,вона вам подобається і ці гравці стають вашими кумирами! Але гроші які заробить клуб, вашу кишеню не натягне, душу не грітиме,а от видовище ви можете втратити,без компенсації,адже хто зна скільки ще шахтар буде вгадувати із трансферами,можуть десь і мимо закупись!
 
3
0
Карбид кальция (Донецк/Николаев)
Кому и кобыла невеста. Что там было в Ле сейчас уже и не вспомню. А матчи с Ромой и финал Лч в памяти надолго
 
1
2
adidas77 (Cумы)
Далеко не всегда Шахтёр угадывает с трансферами, далеко не всегда Нынешний состав тому хорошее подтверждение Никого роста у Патриков Немов Дентиньо и иже с ними никогда уже не будет А были и более провальные трансферы
 
3
0
Карбид кальция (Донецк/Николаев)
Летом зайдут 50 лимончиков от УЕФА. Будут свежие бразилы. Может и балканцы
 
1
1
adidas77 (Cумы)
Вы лишь помните то, что хотите вы помнить От этого ЛЕ слабее и менее зрелищной весной не становится. А мне вот как болельщику, двух матчей весной маловато А потом наблюдать за этим праздником, лишь со стороны... За миллионы ахметова я как то не сильно переживаю
 
4
1
борундук (Хмельницьк)
Та баталії в ЛЄ зараз на висоті,на кону путівка в груповий етап ЛЧ,там і преміальні підняли,ніякої постності я тут не бачу! Знаєте і в ЛЧ теж бувають так собі матчі,вон Валенсія зараз якийсь антифутбол демонструє!
 
4
1
adidas77 (Cумы)
Я скажу больше В Лиге Чемпионов можно наблюдать большее количество проходных матчей. Как и сейчас, почти все лидеры в группах за раннее обеспечили себе выходы дальше. 5 и 6 тур зачастую превращаются в формальность
 
2
0
борундук (Хмельницьк)
Ваша правда, бо там існує два шляхи кваліфікації,чемпіонів і не чемпіонів,тому й попадають де що не за спортивним принципом
 
2
0
adidas77 (Cумы)
Эх, где этот спортивный принцип ??? Почил вместе с Кубоком европейских чемпионов Когда играли на вылет И все только Чемпионы
 
1
0
борундук (Хмельницьк)
Це все через бабло,був Кубок Чемпіонів,а стала Ліга Чемпіонів,але їм і цього мало їм тепер давай Супер Лігу що б одні і тіж грали постійно,все шукають якусь утопію,но як ми розуміємо куди це все призводить!
 
1
0
adidas77 (Cумы)
Вы правы только бабло! Но Супер Лиги в ближайшее время не будет.Это не совсем выгодно УЕФА, было бы выгодно, Супер Лига уже бы существовала
 
1
0
TIRAN (Донецк (Украина!))
спортивный принцип по кубковой системе - как бы неплохо...но тогда нужно набрать 32 команды-чемпиона! а вот здесь вопрос: а сколько сильных чемпионов в европе и сколько проходных? а вот при наличии в турнире команд, занявших 2-4 места, интрига возрастает, не говоря уже о финансовой составляющей!
 
1
1
odzisan (Киев)
В сезоне 2008-2009гг. ШД и в УПЛ не очень то тянул...... ( после 11 тура шел аж на 11-м месте)...
Відповісти
1
0
борундук (Хмельницьк)
Ну чисто теоретично шахтар ще може зайняти четверте місце,ну та це вже фантастика. Треба що б Хофенхайм на виїзді виграв у МанСіті,а шахтар аби свій домашній матч програв Ліону. До речі розсмішило про домашній матч, куди його перенесуть? У Львів?!
Відповісти
3
0
TIRAN (Донецк (Украина!))
у хмэльныцьк
Відповісти
2
3
Algrab (Костопiль)
Назва мiста пишеться з великоi лiтери-"великий знавець мови з даунецька"
 
2
4
TIRAN (Донецк (Украина!))
Algrab (Костопiль) 28.11.2018 в 01:31 клоун, проходи мимо, если ты не заметил ДО СИХ ПОР)))
 
1
3
Algrab (Костопiль)
Загорiлося,клоун?
 
2
2
Algrab (Костопiль)
Гра Шахтаря слабка.Повезло,що нiмцi грали на перемогу i вiдкривалися.Але все рiвно командi респект-билися до кiнця.Тайсон-звiр!
Відповісти
3
0
борундук (Хмельницьк)
Тайсон-звірьонок,а вот кайода це вже кілер,ну і звір само собою в прямому смислі! Кайода взагалі опасний для футболу,покалічить кого хочеш!
Відповісти
2
0
tolina-ystas (Краматорск)
Ты Кайоду с Бойко не попутал.
 
0
1
odzisan (Киев)
А за что Данченко получил горчичник...???
Відповісти
0
1
TIRAN (Донецк (Украина!))
за возраст, наверное
Відповісти
1
2
odzisan (Киев)
такой же горчичник получил и Гармаш от Вакса....... так там столько воплей было........ а сёдня ничё так норм...
 
3
3
TIRAN (Донецк (Украина!))
так то ж был матч шд - нквд, где синеголовые выхватили, а сегодня -гестапо - шд, а карту выхватил "партизан"
 
3
3
борундук (Хмельницьк)
Все дуже просто! Шахтар всосав все ЗЛО що йому бажали і став сильнішим, тому і виграв! Я скільки разів говорив не бажайте так багато поразки для шахтаря,бо він виграє?! Вибачте,але це діє,я вже багато разів провіряв!
Відповісти
3
0
Comment06 (Украина)
Сегодня Шахтер вытащил 2 счастливых билета. Первый(2:0 к 15мин) бездарно профукал, второй ( 30мин в большинстве) реализовал чудом! Причем, второй желтой Салаи могло и не быть, если бы судья за мгновение до этого назначил пенальти ( защитник откровенно свалил его, схватив за футболку). Не наиграл сегодня Шахтер на победу- немцы возили наших практически всю игру. Сегодня Шахтер выглядел как Львов, а немцы - как Шахтер в ПФЛ. Потому, что у немцев есть яйца в трусах, а у горняков( особенно Коваленко)- нет! В защите- не проходной двор, а сквозняк, да еще и Пятов привез второй гол! Выхода в атаку нет, хваленого владения мячом нет, брак в передачах зашкаливает. Поэтому, дифирамбы петь нечего. Выиграли за счет сумасшедшего везения, расточительства немцев и классной игры Тайсона и Исмаили. Хваленый Мансити не сумел оттомстить Лиону за домашнее поражение, хорошо хоть не проиграл! Для выхода в плей офф надо обыграть Лион с любым счетом- а способен ли на это нынешний Шахтер? Но все равно- удачи (хотя в сегодняшней игре ее лимит, похоже,исчерпан)
Відповісти
4
3
Карбид кальция (Донецк/Николаев)
Поживем увидим. Но большинство хоронили ВКШД ещё перед этим матчем
Відповісти
4
1
борундук (Хмельницьк)
Може фкшд,що це за вкшд?!
 
1
0
GAAD (Бучач)
Вонючий клуб
 
2
3
Карбид кальция (Донецк/Николаев)
Канализация подтянулась? Уже пропускались, вонючки?
 
2
1
GAAD (Бучач)
Уже все спели гимн-всрався даунецкий шохтьор и все вагиноголовые?
Відповісти
2
9
Карбид кальция (Донецк/Николаев)
Ахтунг! В комментариях ромбоголовый вонючка!
Відповісти
4
2
TIRAN (Донецк (Украина!))
та оно просто АХТУНГ
 
3
3
Карбид кальция (Донецк/Николаев)
Я настаиваю, каловая вонючка. Только так.
 
4
2
ramon4ik (Киев)
пацаны,не издевайтесь над умственно отсталым, некрасиво же)
 
5
2
TIRAN (Донецк (Украина!))
та оно - просто Б/У после выпитых ЧАЧ...тупо моча
 
5
3
Харьковчанин (Харків)
О це так матч, о це так рівень гри та швидкостей! це вам не з Астаною чи Яблонцем грати. З перемогою!
Відповісти
8
2
GAAD (Бучач)
Не ,супер матч был с Ман Сити,
Відповісти
3
7
Карбид кальция (Донецк/Николаев)
Ахтунг! В комментариях ромбоголовый вонючка!
 
3
2
TIRAN (Донецк (Украина!))
гадя, в следующем сезоне, возможно, будете в ле играть с ними, если осень проползёте, а они случайно с третьего места присоединятся
 
3
3
Romerik (YNWA)
И с Астаной, и с грозой всех команд Яблонцем
 
2
2
борундук (Хмельницьк)
Ну з Динамо грати шахтар не дуже то й може,але твої перемозі не раді якраз ті кого ти намагаєшся присоромити! Ну а тебе ще чекає Астана чи Яблоноць,якщо попадете в ЛЄ у весну. Подивимось які ви тамкруті скорості покажете,часом можете і попозоритись як з Тімішуарою колись,ха,ха!!!
Відповісти
2
1
Карбид кальция (Донецк/Николаев)
А что, динамовки с казашками играют?
 
2
3
борундук (Хмельницьк)
Та нє грають,телевізор дивляться,як п'ятов два рази покурити виходив,два голи залетіло...
 
2
0
odzisan (Киев)
А что Тимишоара выигрывала у ШД??? В чем ПОЗОР ?
 
0
0
Карбид кальция (Донецк/Николаев)
Динамовки они такие. Суровые усатые тетки. Вечно за Пятовым подглядывают
 
2
1
TIRAN (Донецк (Украина!))
odzisan (Киев) 28.11.2018 в 01:05А что Тимишоара выигрывала у ШД??? В чем ПОЗОР ? он прочитал в методичке, что шд не прошёл тимиков, а что, где, когда - не удосужился!)))
 
1
2
Карбид кальция (Донецк/Николаев)
Гусарский матч. Могли потерять все, остаться при своих, а в итоге в дамках. Красавцы чемпионы Украины 2017-2022
Відповісти
9
3
GAAD (Бучач)
я же говорю вагиноголовые дауны-фантазеры
Відповісти
1
9
Карбид кальция (Донецк/Николаев)
Ахтунг! В комментариях ромбоголовый вонючка!
 
6
1
борундук (Хмельницьк)
Ну чемпіонами завжди буде ффу і шахтар разом пополам!!!
Відповісти
2
4
Карбид кальция (Донецк/Николаев)
Завжди. Я рад, що до вас не дiйшло
 
3
2
vituynia (Черкассы)
Не,ну Исмаили и Тайсон просто мега бизоны), фактически вдвоём вытянули весь матч,ну и остальные как могли старались,за исключением невидимого Мораеса,который за весь матч пару раз подставился и на этом пожалуй всё. Не перестаёт удивлять своей деревянностью Витя Коваленко.А в целом от поединка положительные эмоции,особенно от результата).Как бы там не сложилось в последнем туре,но зимой Шахтёру нужно усиливаться и сбрасывать бесполезный балласт в виде всех этих Мораесов,Патриков и прочих Дентинь.
Відповісти
8
2
shtrunc (Донецк-Хайфа)
Израильские коментаторы в ах...е от бразил ШД.
Відповісти
5
1
Velodivan (Слов'янськ)
Их можно понять)
Відповісти
2
2
TIRAN (Донецк (Украина!))
но не принять!))
 
0
3
TIRAN (Донецк (Украина!))
а что они говорили по поводу тренера хфнхм?
Відповісти
0
2
maximalist1 (знаменка)
зачетно втащили !
Відповісти
3
1
KoloKolo (Черкассы)
Кстати, Данченко очень хорошо сыграл, не боялся брать игру на себя. Надеюсь, на Лион и Марлос подтянется. Отлично будет зрелище!
Відповісти
7
0
TIRAN (Донецк (Украина!))
дыня, по-моему, сильнее бути. нужно его наигрывать и не сцать
Відповісти
2
1
fokstrot2009 (Харьков)
Шахтёру хороших защитников и вратаря были бы в финале...... Забивать то есть кому.
Відповісти
3
3
GAAD (Бучач)
Кубка Украины???
Відповісти
4
6
fokstrot2009 (Харьков)
ЛЧ или ЛЕ
 
2
2
юрец-700 (Харьков)
смотри от злости не лопни
 
4
1
GAAD (Бучач)
))))..иди уроки учи
 
2
5
Карбид кальция (Донецк/Николаев)
Ахтунг! В комментариях ромбоголовый вонючка!
 
1
2
Joyce (Donetsk)
С победой, пусть и валидольной! Тайсону и Исмаили - отдельное спасибо. Не удивлюсь, если Тайсона выкупят в срочном прядке. Данченко приятно удивил. Кривцов и Хочолава с Патриком - полный мрак. Есть шанс сыграть весной в одном из еврокубков. Удачи!
Відповісти
5
0
KoloKolo (Черкассы)
Да, наверное, один из самых зрелищных матчей в нашей группе. Куча нереализованных моментов, считаю, не преуменьшает важности победы Шахтёра. В игре могло быть более 10 забитых мячей. Победить мог любой, но победил сильнейший!
Відповісти
8
0
kandagar80 (Бахмут)
первый в Харькове такой же.Вспомните перекладину на 90м
Відповісти
2
0
KoloKolo (Черкассы)
Да, но здесь было больше голевых моментов.
 
6
0
Карбид кальция (Донецк/Николаев)
Спасибо родной Шахтер!Если ещё повезет и с Лионом, эта группа ЛЧ войдёт в анналы
Відповісти
6
1
GAAD (Бучач)
Так вы там давно в аналах))))
Відповісти
4
10
TIRAN (Донецк (Украина!))
ты не петросянов сын?
 
7
3
kandagar80 (Бахмут)
Он дочь старушки Степаненко
Відповісти
5
2
TIRAN (Донецк (Украина!))
т.е. она нагуляла её от карцева?
 
5
3
GAAD (Бучач)
О даунецкие фантазеры с юмористами подтянулись))
Відповісти
1
8
TIRAN (Донецк (Украина!))
порадую тебя, клоун: хоть есть силы подтягиваться, а ты лежи (лижи) на диване, дупамОвец))
 
3
3
GAAD (Бучач)
вагиноголовый-помой письку на лбу,чучело даунецкое
 
1
4
Карбид кальция (Донецк/Николаев)
Чм о подгорел о? Чему шила ромбоголовый
 
2
2
GAAD (Бучач)
Ещё один вагиноголовый,ты помыл письку на лбу,или в даунецке воды нет))))
 
1
6
shtrunc (Донецк-Хайфа)
Ума у тебя как у того органа.
 
2
2
Карбид кальция (Донецк/Николаев)
Ахтунг! В комментариях ромбоголовый вонючка!
 
2
2
TIRAN (Донецк (Украина!))
а где динамовки?
Відповісти
2
4
kandagar80 (Бахмут)
У ДК точно
Відповісти
0
3
avatar
scorpius (Mak-Ck)
В Казахстан летят
Відповісти
2
2
TIRAN (Донецк (Украина!))
горохом поужинали?
 
1
4
GAAD (Бучач)
Есть шанс попасть в ЛЕ
Відповісти
2
5
shtrunc (Донецк-Хайфа)
Не тупи
Відповісти
3
2
adidas77 (Cумы)
А ты куда хочешь? В ЛЧ в 1/8???И какого хре...а там делать? Проипать условной Баварии 5-0 ??? Я за украинские клубы в Еврокубках, но положа руку на сердце, Лион сильнее Шахтёра. Французы это прекрасно показали в спарках против Ман Сити. И нечего в этом году нашим делать в 1/8 ЛЧ, это будет 99% вылет, ещё и разгромный
 
2
0
Карбид кальция (Донецк/Николаев)
Там млн 20 к уже заработанным 48 только за выход. Это не пару сотен баксов за Яблочный колхоз
 
2
2
adidas77 (Cумы)
пару сотен баксов.... Ну ну...Сами глупости пишете, а кого то учить пытаетесь...
 
1
0
Карбид кальция (Донецк/Николаев)
Пару сотен тысяч за победу над Яблонецем. Что не так. Если сильно повезет и ДК выйдет в 1/8 то заработает млн 6-7
 
1
2
metall5291 (Kharkiv)
Молодцы 1000 раз. Хотя.... вопросов много, но это потом. А сегодня - браво победителям.
Відповісти
5
2
alex.belogubko (одесса)
нельзя Коваленко ставить в начале игры он не тянет и защита с Пятовым слаба --повезло
Відповісти
3
4
shtrunc (Донецк-Хайфа)
Жаль, что Майкон не забил)))
Відповісти
5
2
TIRAN (Донецк (Украина!))
пусть учится!
Відповісти
0
2
fantom77 (константиновка)
Пятов два гола за уши поймал,а в остальном молодцы.Теперь ДК должны показать себя,а Ворскле как получится-разные категории.
Відповісти
6
0
Velodivan (Слов'янськ)
Ведь за это любим футбол)Тайсону - поклон.После его гола в голове всплыли слова Морфеуса к Нео в первой части матрицы :"да, он избранный!", когда он в конце начал раздавать пилюлей агентам:-) После этого гола Тайсон для меня легенда!
sticker
Відповісти
8
1
юрец-700 (Харьков)
Тайсон еще в Металле стал супер стар, особенно гол Русенборгу это что то
Відповісти
6
0
Velodivan (Слов'янськ)
Ну русенборгу забить - это да, сила:-)
 
0
5
юрец-700 (Харьков)
ты гол посмотри а потом иронизируй
 
3
0
TIRAN (Донецк (Украина!))
дело в том, что не кому, КАК!
 
2
1
Velodivan (Слов'янськ)
Да ну что вы, ребят, если он на тренировке такой положит, то вы его тоже в Ван Бастены запишите?)
 
0
4
TIRAN (Донецк (Украина!))
ну, ван бастен из памятных: девятка в падении через себя и гол дасаеву за воротник в финале че-1988
 
2
1
alex.belogubko (одесса)
ШД Лион Хоффенхайм имеют шанс на 2 путёвку всем надо выиграшь
Відповісти
1
3
kandagar80 (Бахмут)
Лиону не обязательно
Відповісти
2
0
ramon4ik (Киев)
хоффенайм не имеет уже, только ле
Відповісти
0
0
avatar
scorpius (Mak-Ck)
Фрицов вычеркивай
Відповісти
0
2
avatar
Drovko (Lviv)
у тебе з арифметикою явно проблеми...1. у німців 3 очки, а у фраників 7..до кінця один тур...порахуй на калькуляторі: 7-3=4... за перемогу 3 тільки очки дають. 2. Ліону необовязково вигравати. Достатньо не програти Шахтарю. Вигравати обовязково треба Шахтарю. Нічия виводить Ліон з групи з 2 місця, а Шахтар в ЛЄ.
Відповісти
2
0
adidas77 (Cумы)
Вот что означает, часто школу прогуливать...
Відповісти
0
0
pilips111 (Чернигов)
Молодцы, побили фрицов. Игру Тайсона и Исмаили приятно наблюдать. Но что творил Пятов-Бойко? Степаненко слабак, а Коваленко вообще ноль, столько потерь у него было, сколько пасов в никуда. Данченко- для начала норм.
Відповісти
6
4
zazherylos (Николаев)
вообще удивляюсь, почему Коваленко держат в Шахте.
Відповісти
4
2
kapost (Винница)
Старий добрий Шахтар... Атака, болт на захист, валідол і - перемога!!!
Відповісти
8
2
аалекс ( Крым)
Красиво
Відповісти
4
2
TIRAN (Донецк (Украина!))
кстати, усейн болт - вариант! но он не защитник
Відповісти
0
3
Slava77 (Полтава )
При 2:2 было два убойных момента у Хоффенхайма, не забиваешь ты, забивают тебе. Получите, распишитесь) Тайсон, ты настоящий капитан, вел за собой команду и решил исход встречи! Валидольный матч, но победа затмила всё нервные переживания.
Відповісти
7
2
adidas77 (Cумы)
У Хоффа было 3 убойных момента
Відповісти
2
0
avatar
Sasha98 (Харьков)
ШАХТЕЕЕЕЕЕЕЕЕР!!!!!! Это просто чумовая игра, бомбезная! Моментов куча!!! Наверное, у Черноморца, Арсенала-Киева, Ворсклы за все матчи УПЛ было меньше моментов, чем в сегодняшнем матче!! Качели невероятные. Немцы еще тот крепкий орешек. Но такая победа, на последних минутах, без двух основных игроков, еще и на выезде в миллион раз приятнее..! По матчам Шахтера в этой ЛЧ можно триллеры снимать (с МС больше мелодраму)! Кто не смотрел - обязательно посмотрите, это суперматч, лучше, чем многие топовые матчи. Отметил бы Фонсеку, все-таки он и его тренерский штаб действительно являются специалистами высокого уровня. Переиграл впервые своего визави в этой ЛЧ Фонсека. Теперь нужна только победа над Лионом! Спасибо, донецкий ШАХТЕР!
Відповісти
10
3
TIRAN (Донецк (Украина!))
не соглашусь по поводу фонсеки! он слабенький!!! просто есть игроки, вытягивающие на себе матч
Відповісти
4
4
avatar
Sasha98 (Харьков)
Он бы мог как обычно сыграть в 4 защитника, Матвиенко поставить на правый фланг, Патрика с Немом выпустить в основе. А так на корню перестроил игру, и в принципе мне понравился и Данченко, и Коваленко, и Матвиенко. Ну а Тайсон с Исмаили, как лично я считаю, одни из лучших игроков в этой ЛЧ. А так и Патрик неплохо вышел на замену. Фонсеке нужно учиться гибкости, пробовать разные схемы (как сегодня)
 
6
3
TIRAN (Донецк (Украина!))
он должен был и раньше варьировать и стратегией, и тактикой в играх чу и еврокубков
 
4
2
avatar
MU 0710 (Тегусигальпа)
круто...всех,кто не доволен ставим в положение..))
Відповісти
4
3
Зритель (Харьков)
Шахтёр с феноменально дырявой защитой - на 99% в плей-офф ЛЕ и если повезёт - может и ЛЧ дальше пойти. Нет в футболе справедливости!
Відповісти
5
3
adidas77 (Cумы)
Никогда не было. За это мы его и любим, пожалуй ;)
Відповісти
5
0
kandagar80 (Бахмут)
военное положение похер.Валидол нынче в моде.Спасиб ребятам за праздник.Как там у Пороха триада-Шахтер-Донбасс-Мова
Відповісти
4
4
TIRAN (Донецк (Украина!))
у него это - трирая
Відповісти
1
4
avatar
usovvictor (Kharkov)
...с победой конечно, но сейчас эйфория - позже. Вацко просто в истерике, лучше бы болел в сторонке...
Відповісти
5
0
TIRAN (Донецк (Украина!))
на нервяках
Відповісти
2
2
Запорізьке Торпедо (zp)
ну наконец-то, кроты. Я уже думал, будут очередные унылые 2:2, которые должны были быть победой. Теперь с Лионом вам карты в руки
Відповісти
9
0
shtrunc (Донецк-Хайфа)
Второй гол конечно Пятова. Но что сейчас будут выливать те, кто не верил в Шахтер?
Відповісти
5
0
avatar
usovvictor (Kharkov)
...и сейчас не верю после такой игры, 11-ть не 10 -ть, хорошо что атака получилась, но сейчас эйфория, замечания потом, ...а так конечно рад победе "нелегкой"...
Відповісти
3
2
shtrunc (Донецк-Хайфа)
Хорошо, что хорошо кончается, особенно после 1-й игры.
 
4
0
avatar
Drovko (Lviv)
Гра в 2 таймі йшла до того, хто перший реалізує свій момент і забє. Забив Шахтар. Хоча по грі нічия. Другий гол привіз Пятов. Якщо вже виходиш, виходь до кінця або не рипайся.
Відповісти
6
0
феміда (Черкаси)
згоден, 2-й гол це Пятова
Відповісти
4
0
yaspas74 (тернопіль)
Весела гра.Не вистачає гравцям Шахтаря класу дожати в меншості,але добрещо є Тайсон і Ісмаілі.Вони вище рівнем ніж решта гравців і це видно,як в 10-х Хофенхайм возив.Але цифри за нас.Тепер все просто.Перемога і ми в ЛЧ.нічия і мив ЛЄ.Поразка і ми можливо в ЛЄ.З перемогою всіх.
Відповісти
11
0
Velodivan (Слов'янськ)
Навіть м'яч винести зі штрафного майданчика не вистачає,на багато ще чого не вистачає, але епізодами в атаці вони боги:-)
Відповісти
4
0
avatar
wolf_enstein (Кот Тангенс)
Шахтер играл полчаса. Остальное время отбивался, даже в большинстве. Слабо. Очень слабо. Сегодня нам просто повезло. Хоффенхайму должно быть обидно. Из 6ти заслуженных очков с Шахтером они взяли только одно. Теперь просто грех не выиграть у Лиона.
Відповісти
6
8
avatar
wolf_enstein (Кот Тангенс)
одно очко разумеется.
Відповісти
0
1
kapost (Винница)
Взяли 1 очко
Відповісти
0
0
avatar
Drovko (Lviv)
сорі
Відповісти
1
0
Запорізьке Торпедо (zp)
сегодня всем везло, а кроты просто разыграли лишнего
Відповісти
0
1
shtrunc (Донецк-Хайфа)
Твой расклад про 6 очков- только на бумаге, а жизнь все раставила по местам.
Відповісти
4
0
Romerik (YNWA)
ну будем обьективными,что и Шахтер два раза в каркас попал, как и Хоффенхайм 2 раза с убойной не попал. Но учитывая красную, все закономерно...
Відповісти
4
1
avatar
wolf_enstein (Кот Тангенс)
Вот и будьте объективными, Хоффенхайм раскрылся понимая что без победы они в пролете, если бы сыграл сдержаннее у шахты этих каркасов не было бы, собственно моментов и не было почти весь 2й тайм пока немцы на эмоциях от невезения на амбразуру не полезли. Кто-то назовет это тактикой, я склонен считать что это везение.И не надо меня минусовать, я за ШД....... и за объективность.
 
0
1
avangardo (Lviv)
спасли Пятова від ганебної критики
Відповісти
8
0
аалекс ( Крым)
Браво Шахтеру. Признаюсь, не верил, тем приятнее победа и пусть неудачник плачет. Командам за игру - респект.
Відповісти
7
1
avatar
scorpius (Mak-Ck)
Блин, гребаные валидольщики, запас вискаря из-за вас поубавил, пока нервы лечил во время игры!
Відповісти
11
0
Romerik (YNWA)
Браво за характер. Рефери без вопросов, отлично отсудил. Патрик дно, Дентиньо ходит по краю дна...
Відповісти
9
0
TIRAN (Донецк (Украина!))
кстати, будь объективен, что пэтрык накрутил в штрафной при третьем голе
Відповісти
4
3
Байкал (Lviv)
Качели,крылатые качели...
Відповісти
5
0
avatar
MES QUE UN CLUB
Вот это . А ведь второе место теперь зависит только от кротиков. Молодцы!
Відповісти
8
1

Новини Футболу

Найкращі букмекери

Букмекер
Бонус