Ліга Чемпіонів
Ліга Чемпіонів

Ліга Чемпіонів - результати і розклад матчів, турнірна таблиця, новини.

Шериф - Шахтар 2:0. Ляпас від Вернидуба


Віце-чемпіон України катастрофічно розпочав груповий етап

Шериф - Шахтар 2:0. Ляпас від Вернидуба

Фото: ФК Шахтер

Георгій Грошев Автор UA-Футбол

Донецький "Шахтар" пройшов дуже важкий шлях, щоб зіграти на груповому етапі Ліги Чемпіонів. І з "Генком", і, що очевидно, з "Монако", колективу де Дзербі довелося помучитися, щоб усіма правдами і неправдами доповзти до списку 32-х найкращих команд. Однак потрапляння сюди - не кінець шляху, а лише його початок. "Шахтар" часто позиціонував себе, як клуб амбітний, який завжди бореться за вихід в плей-офф ЛЧ. Сьогодні він повинен був це довести. До матчу проти "Шерифа" він підходив в статусі явного фаворита, але з самого початку все полетіло шкереберть.

Склад двох колективів читався нами практично повністю. По суті, ми помилилися двічі - в "Шахтарі" Тете зайняв місце Патрика, а нападник "Шерифа" Яхшібоев вийшов на позиції форварда. В іншому повністю прогнозований набір гравців і стандартна схема - 4-2-3-1.

Юрій Вернидуб ідеально вивчив "Шахтар". Господарі були не проти того, що суперник довго володів м'ячем, однак "Шериф" зі свого боку забезпечував агресивний пресинг і постійно карав "гірників" за обрізки чи втрати м'яча. А таких за тайм набралося чимало. Контратаки від "Шерифа" несли постійну загрозу і після однієї з них господарі повели в рахунку. Тете втратив м'яч на чужій половині, швидкий випад від господарів, простріл з лівого флангу від Крістіано і завершальний удар від Траоре. Не Лассіни. Адама Траоре. І не того, який грає в складі "Вулверхемптона". Звинувачувати де Дзербі міг відразу декількох - Тете за обрізку, Матвієнка за падіння у штрафній, Ісмаїлі за те, що упустив Траоре, Пятова за те, що не відбив. Але до самого алленаторе питань чимало.

Тактика "Шахтаря" в першому таймі була незрозуміла нікому. Віце-чемпіон України володів м'ячем більше 70-ти відсотків. Статистичний портал нарахував вісім ударів від двох команд, але особливо складних завдань перед кіпером суперника "гірники" не ставили. Пригадується лише постріл Траоре з розвороту після передачі Фернандо. Це було красиво, але Атанасіадіс, на відміну від кепа "Шахтаря", зіграв відмінно. Можна багато говорити про зухвалість "Шерифа" або погане поле, яке розсипалося наче свіже пісочне тістечко, але перш за все саме "Шахтар" програв собі. Благо часу на виправлення ситуації вистачало.

Відразу після перерви замість Тете, який провалився повністю, з'явився Марлос. "Шахтар", що логічно, почав серйозно тиснути команду з Тирасполя, включив трохи агресії, але "Шериф" вміло тримав оборону, накопичуючи силу для ще однієї контри. У "гірників" запам'яталися удари від Марлоса і Педріньо, але грецький воротар "Шерифа" впорався. Команда Вернидуба відповіла одним єдиним випадом і відразу зробила рахунок 2:0. І нічого особливого не було запропоновано - швидка атака, навіс з лівого флангу, удар головою від Янсане. На годиннику головного арбітра закінчувалася 61-а хвилина.

В принципі, рахунок 0:2 врятувати ще можна було, шкода тільки, що нинішній "Шахтар" не здатний був на це, та й навряд чи заслужив. За наступні пів години, які залишалися після другого пропущеного, українська сторона не запам'яталася нічим. Тільки вдумайтеся - 21 удар, з яких лише чотири у ствір. А класні хлопці Вернидуба під кінець зробили ще одну контратаку, яка закінчилася небезпечним ударом. Пятов виручив. Більше не було нічого. 2:0. Підсумуємо матч трохи пізніше, бо з цензурного в голові крутиться тільки одне: "Це що таке було?".

ЛЧ, груповий етап. 1-й тур
15 вересня, Тирасполь, стадіон "Шериф"
Шериф - Шахтар 2:0
Голи
: Адама Траоре 16, Момо Янсане 62
Шериф: Гіоргос Атанасіадіс, Даніло Арбодела, Адама Траоре, Франк Кастаньеда (Бобан Ніколов 85), Фернандо Пейшоту, Крістіано, Джуасурбек Яхшібоев (Бруно Феліпе Соуза да Сілва 67), Едмунд Аддо (Стьепан Раделичі 85), Дімітріс Коловос (Момо Янсане 54), Себастьян Тілль, Густаво Дуланто
Шахтар: Андрій Пятов, Додо, Марлон, Майкон де Андраде, Маркос Антоніо (Алан Патрік 65), Тете (Марлос 46), Микола Матвієнко, Лассіна Траоре, Ісмаїлі, Педріньо, Фернандо дос Сантос Педро (Михайло Мудрик 65)
Попередження: Густаво Дуланто 42

Оцініть цей матеріал:
Коментарі
Увійдіть, щоб залишати коментарі. Увійти
LEVgcUqs (Чернігів)
То може зразу в Бразилію, там таких любимих клубів, хоч пруд пруди.
Відповісти
4
1
Повернутись до новин
Коментарі 493
LEVgcUqs (Чернігів)
То може зразу в Бразилію, там таких любимих клубів, хоч пруд пруди.
Відповісти
4
1
Лекарь (село Дарница)
ТЫ можешь пройти туда же, наш ватноголовый друг
Відповісти
12
9
Shilov 2020 (Кировоград )
Респект Вернидубу показал Де Дзерби кто настоящий тренер!
Відповісти
4
0
avatar
walcom (Киев)
Это не пощечина, а удар в челюсть
Відповісти
3
0
avatar
walcom (Киев)
Короче, Зебра на этот раз яйца дома забыла
Відповісти
3
0
Беовульф (Одесса)
Давным давно всем известно, что с бразилами надо жестче. И они начинают "плыть". Ножки убирать. Вот и весь секрет. К бразилам в команду нужны "бойцы" с харрактером, чтоб "таскали рояль" и кричали на нежных южан с карнавала. Тогда будет толк. Но великий тренер Де Дзерби еще не открыл для себя эту аксиому. Еще не пошел во второй класс.
Відповісти
2
1
Alex.696 (Немирів)
Ото ж бо й воно. А Степашка на лавочці сидить...
Відповісти
0
0
Рівнянин (Рівне)
Навіть страшно уявити,що буде в матчах з Інтером і Реалом!Гоніть цього макаронника з фейсом ідіота в три шиї,поки не пізно!
Відповісти
2
0
avatar
ua-football-2021 (Київ)
Все буде добре))
Відповісти
2
1
Piter (Полтава)
шахтар може зайняти перше місце у групі! але ніхто не помічає що в молдові футбол краще? пишіть далі хто з ким дружить, хто з ким свариться. про футбольних баб більше пишіть.. футболу - нема. є дзербі луческу набір мігрантів і вернидуб у молдові. слава тим хто розвалив наш хфутболь.
Відповісти
0
2
Maryan (Lviv)
Петрику, нема в Молдові футболу, Шериф- це Придністровя, яке волею, не волею скидається на цей Шериф
Відповісти
2
0
avatar
Wieniawski (Калуш)
Дуже радий шо цей клуб з 8-ма бразилами в складі обісрався проти придністровьского Шеріфа у якого в складі ні одного молдованина, з укр. тренером на чолі і з легіонерами другого сорту. Почуттів до того клубу абсолютно ніяких .... Браво Вернидуб!Буде хоч пів команди українців, тоді поговоримо. Ше якийсь дедрочебі тренер .... позор
Відповісти
2
1
cucumber (Киев)
Хто такий Де Дзербі? Чим він прославився у себе вдома? І де знайшов його Палкін? Вдарили по руках в темному чулані, щоб економней було, чи не так? Схоже, що за говіркою - дешева юшка то є погана юшка, бо не може сучасний тренер ставити гру без швидкісних атак, гру похапцем на авось з андердогом, хоча, якщо покласти руку на серце, андердогом-то по грі виявилась Шахта. І не говорить мені, що тренер дуже юний як Шевченко, що він тільки вчора писав конспекти, і йому ще рости і рости. Може хтось підкаже цьому тренерові, що поразки команди неодмінно знижують як рейтинг команди так й рейтинг країни, за яку він виступає в ЛЧ, що нема задоволення і восторгу в глядачів спостерігати таку гру. А заодно й Палкіна запитати - де гроші, Зін? вася огурцов
Відповісти
3
0
avatar
walcom (Киев)
ага, еще перед покупкой раскрутили, что еще немного и его Реал заберет)) Короче по ходу Палку кинули))
Відповісти
1
0
avatar
ШашлычОк (Черкассы)
а во всем то виновата раССея , остановились . почувствовали себя дома , руССкая водка, черный хлеб,селедка ..... очнулись гипс, 0-2
Відповісти
4
1
VladKoval61 (Херсон)
де дзерби - на виход
Відповісти
0
2
Alex.696 (Немирів)
Ні в якому разі! Дайте чуваку попрацювати)))
Відповісти
5
0
sergei2020 (Черновцы)
Де Дзербі-тренер першоі ліги в украіні. До шахтаря він не доріс.Чим скоріше його замінять тим краще.
Відповісти
1
2
Dortmund 09 (Киев)
Играли как хлюпики... в силовом отборе вообще ниочем. Молдаване понятно хитрые, поле "антибразильское" подмутили, но неужели нельзя было шипы правильные подобрать...предматчевая разминка то для чего...ау... Но главная проблема в том, что много футболистов бесхарактерных и мягкотелых. Пусть в тренажке с железом хотя бы поработают... и грушу боксерскую метелят регулярно. Может что то да поменяется. Кстати, если заметили комментаторы на Мегого тонко троллили ШД всю игру почти...
Відповісти
4
1
Віктор Бокасса (Betwmount)
Це не ляпас, пане Грошев, а вставляння дечого в дупу...
Відповісти
6
3
Віктор Бокасса (Betwmount)
Як сказав Циганик: це лише в Шахтарі вважали, що Де Зебра видатний спеціаліст...
Відповісти
10
0
Термит (Киев)
Ну что Вы понимаете?! Де Дзерби - стратег! В ЛЧ ещё все впереди, куча матчей, все можно исправить. А в УПЛ - через три дня важнейшая битва с Мариуполем! Вот там они покажут настоящий класс!
Відповісти
8
2
avatar
Очманілий Заєць (Odessa)
Ізрєчєнія вілікіх: "Шахтар може обіграти будь-яку команду в групі, як і поступитися всім цим командам"(Де Дзербі)
sticker
Відповісти
6
1
Соколов (Никополь)
Ринатик ты живой, сердце не хватило тебя ? Моя печень не перенесет два радостных событи подряд
Відповісти
8
4
avatar
Динамiт (Василькiв)
А пiд нiком Водитель Трамвая (Бухарест) ти олексiн ОБОЖНЮЕШ Шахтар !!!
Відповісти
0
0
Адам Жоржевич (Хмельницький)
Не те Тете.
Відповісти
5
1
Віктор Бокасса (Betwmount)
Думаю ціна його опустилася з 60 млн до усього 55...)))
Відповісти
2
1
alexfc (Киев)
Я думал позор, это поражение казахам и финнам. А нет. Вот он настоящий позор. Это поражение войдет в историю команды наряду с этими футболистами и тренером. Команда играла опять в прошлогодний футбол на низких скоростях. Как будто они играют с каким-то второлиговым клубом, который сам себе забъет пару голов от страху. Совсем не было заряженности на игру, скорости, агрессии. Чем занимался с ними Дзерби не понятно. Помоэму это переоцененный тренер. ЛЧ это же турнир года. А он на него даже не смог собрать команду. И перерыв ничего не изменил. Обычно в перерыве, вставляют команде люлей и она начинает бегать. А тут ничего. И ещё раз о лидере. После ухода Срны у Шахтера нет лидеров в команде. осталась бесхребетная серость. Некому завести команду. Все печально. И пусть занимают четвертое место. И делают выводы. А то замнут это поражение, как будто все очень хорошо.
Відповісти
9
1
avatar
Очманілий Заєць (Odessa)
Ну-ну. Шахтиар - легендарна команда з величезною історією принижень. Тож ця поразка може і не увійти в історію...
Відповісти
10
1
Gafan777 (Каменка)
Ты клоун позор уже был когда ДК дважды ничего не смогло сделать против Шериф, где в основном местные играли, которые качеством игры не блещат
Відповісти
1
7
Віктор Бокасса (Betwmount)
А ти б ще згадав Олімпіаду 1912 року. Тоді Динамо вийшло з групи з першого місця, клоун. мля.
 
5
0
Gafan777 (Каменка)
А че то тебя бомбит Витька? Позор с Шерифом не в далеком прошлом был, прошлый век не надо ворошить.
 
1
7
Orest_ua (Kyiv)
Позор ты каждый день в зеркале видишь
 
1
0
Gafan777 (Каменка)
А теперь видно по количеству комментов, что гнилых людей таки больше сторонников от ДК, ни один провал Киевской команды столько гавна не выливали на ветках от болельщиков шахты. Но ребята, не будьте наивными, я еще сразу после жеребьёвки сказал, что такой Шериф в состоянии выносить как шахту, так и ДК, а мне тогда минусоаали, это интернациональная добротная команда, это вам не молдованский состав, который кстати и выносил ДК, а что забыли? Поэтому не льстите себе и болейте за свои команды, а не гавно лейте на соперников и будет у вас гармония с самим собой.
Відповісти
1
12
avatar
ua-football-2021 (Київ)
Ти брехло. І вас таких цілий регіон. Куди більше?
Відповісти
7
1
мы за динамо (киев)
як він влучно охарактеризувався--- гнилих людей.
 
6
1
avatar
ua-football-2021 (Київ)
мы за динамо - вони так завжди, як і їх скрєпні браття - щось збрешуть, все про себе. Когось звинувачують - саме в тому, на що самі вині
 
3
1
мы за динамо (киев)
доречі, коли людина видає перл, вдумайся!, гнилих людей більше, це визнання власної гнилості, як цьому недоумку здається шо тільки в меншій мірі. це я вже розписав на примітивному рівні саме для нього. тебе не стосується, ти відразу все побачив і зрозумів.
 
3
1
avatar
ua-football-2021 (Київ)
Був спочатку акт 1 матч Динамо Київ - Бенфіка, а це вже ваш вирок.
Відповісти
2
1
KDK2020 (Киев)
Не ври, клоун. Раньше я спокойно относился к Шахтёру, но после мегатонн мерзостей от кротов люто ненавижу вас вот таких, врунов и паразитов. Тебе, гниль, на заметку: сегодняшнее Динамо вынесет этот Шериф закрытыми глазами, но ты и тут умудрился сырнуть гамном. Сколько же можно, астанавитєсь! Болей за свою команду, и не гони. И еще, ты - русский расист, я посмотрю. Как и все твои единомирцы. Чем тебе "молдованский" не нравится?! Это позор быть таким нациком и даже этого не понимать.
Відповісти
8
2
Gafan777 (Каменка)
Вы же уроды это и породили, до сих не понял ватная ты голова?
 
0
8
мы за динамо (киев)
ні-ні-ні!!! націоналіст це не про нього. ми проти таких. думаю шо і адольф алоізович таких теж не сприймав. дівай його де завгодно, тільки сюди не тули.пс руцькій мір, то мабуть саме те.
 
2
0
avatar
ua-football-2021 (Київ)
Ні урод Gafan777 - ненависть до своїх супротивників породили кроти, тому жри це лайно, вата тупоголова. Фанів ДК, які бажають успіху кротам в ЛЧ багато, а от кротів що бажають успіху ДК в ЄК - на пальцях однієї руки порахувати можна. Тому мовчки жри своє лайно.
 
3
0
Gafan777 (Каменка)
Давайте давайте , мне нравится когда вас бомбит ущербные гнилых людей, новость уже не актуальна, а они лезут и лезут сюда самоутвердиться позорники.
Відповісти
0
5
avatar
ua-football-2021 (Київ)
Це ж тебе бомбить, бо міжгалактичний шахтар програв тому, кому до матчу ви прогнозували провал.
 
3
0
LEVgcUqs (Чернігів)
А справа в тому що Динамо ніколи себе перед матчами так не хвалить як шахтьор. Що і всіх розіб"є, і шериф це команда 1 української ліги і 6 очок у кармані і грати будуть з заплющеними очима і так далі і тому подібне. І це не тільки в лізі Чемпіонів. а й в УПЛ перед кожним матчем, що можна подумати що шахтьор це команда з чемпіонату Англії чи Італії, чи Німетчини, а всі інші це шлак. А динамо ніколи так про своїх суперників не говорить інічижительно. От і отримуйте кротолюби і шахтьор те гавно яким ви поливаєте інші команди. І поделом.
Відповісти
8
1
Сеш (Дніпро)
Молдован шахту ещё не драли
Відповісти
6
1
avatar
Американец 2000
Хотелось бы отметить ужасную игру Тете (((((((( Такое ощущение что ему всё по х...й (((((((((((((( Из - за его идиотской потери в принципе первый гол возник (((((
sticker
Відповісти
7
2
avatar
2.dc (Николаев)
Тт просто деградирует от матча к матчу. Уже и тренеров скольких было … и как его ещё в основе держат. Чел мечтал о Баварии … сейчас прямая дорога в Мариуполь, если возьмут … (((
Відповісти
5
0
Русик Пусик (Макеевка)
Им там всем по х...й, кроме украинских игроков в команде
Відповісти
2
0
avatar
Водитель трамвая (Бухарест)
Как же много кукуевских сепаров радуются успехам своих приднестровских коллег...
Відповісти
3
14
avatar
ua-football-2021 (Київ)
Це зветься "бумеранг". Як ви зригалися та поносили після нічієї Динамо з Бенфікою, поливали брудом. Ось і бумеранг. Довго чекати не треба. Сиди злизуй з себе лайно, сєпар кукуєвський.
Відповісти
8
2
avatar
Динамiт (Василькiв)
А пiд нiком Соколов (Никополь) ---ти олесiн за ДИНАМО (Киiв) топиш !!!! Ай малядец !!!!
Відповісти
1
0
alex69 (Париж)
сборная Бразилии проиграла сборной Мира :)))
Відповісти
11
2
ВиктАн
Неужели у команды нет денег на вратаря с хоть какой нибудь реакцией. Дреня хорошо читает игру, но реакции ноль.
Відповісти
5
1
avatar
Очманілий Заєць (Odessa)
А брамкар тут до чого? Шахта набила купу голів, але П'ятов пропустив більше?
Відповісти
4
0
avatar
ШашлычОк (Черкассы)
да тут все просто . экономили силы перед супермегапренципиальное дерби с мариком )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Відповісти
12
2
ВиктАн
Очередная позорная игра Пятова и Ко.
Відповісти
8
1
Caballero (Dream country)
Це вилазить, час від часу, примітивна стратегія розвитку Шахтаря за рахунок тупої купівлі бразильян. За гроші татарина можна було створити кілька євро-грандів.
Відповісти
4
3
Acsakal (Kharkov)
Гадаю, це вилазить недовіра до місцевих тренерів і сліпа віра в іноземців. Упевнений, що Вернидуб, Маркевич, Ребров зробили би з цього складу Шахтаря цукерочку. А ДеДзербі не дав команді наразі нічого. Гравці Шахтаря з усією їхньою технікою виглядають як сполохане стадо, а не команда, навіть у порівнянні з Шерифом, у якого відчувається тверда тренерська рука.
Відповісти
8
0
avatar
2.dc (Николаев)
Даже при Каштру мы так низко не падали … Це жах!
Відповісти
13
0
UA Hero (Chernivtsi)
Сєпарки виграли у сєпарів... Треба ж так...
Відповісти
5
10
Acsakal (Kharkov)
Не "сепари", а колаборанти, і не в Києві, а в Донецьку.
Відповісти
4
1
Vovanatb(Lemberg-NY) (Нью-Йорк)
Это не «ляпас» а серпом по тем самым яйцам которые они показали футболистам Монако… Збочинці
Відповісти
10
0
Русик Пусик (Makeevka)
Такое ощущение, что бразильцы на скользком молдаванском поле боялись испортить маникюр. На команду и её честь, на сердца болельщиков им наплевать. Им бы продаться в топ клубы подороже и по-быстрее. Просто тупо стояли, боялись дать бой. Никакой борьбы. И особо не спешили. В матчах с Интером и Реалом желая себя показать будут землю рыть, но этого окажется мало. Одними яйцами глубоко не вспашешь. Может они и были в матче с Монако, но молдаване сегодня бразильцев точно кастрировали.
Відповісти
16
0
chicago (chicago)
цигана де-дзе гнати в шию , Вернидуба -тренером в шахтар
Відповісти
6
3
Wertu098 (бамбас )
Я ж забыл ,на выходных дерби всея пампасса,вот и играли с оглядкой на этот матч))))
Відповісти
12
1
Наш (Одесса)
Это не пощёчина, это как ломом пере*бал...
Відповісти
13
1
avatar
Я так думаю... (КиЇв)
У Шахтера остался последний шанс чтобы реабилитироваться в глазах своих болельщиков. Надо лечь костьми и кровь износу выиграть свой следующий матч… у Мариуполя! ;)
Відповісти
19
2
avatar
djeff2015 (Запорожье)
смотришь на тела в форме шахтера и не испытываешь ни каких чувств, что это свои...своя украинская команда....х.з.кто изображает что-то невнятное на газоне ....все как на одно лицо. а на тренерский табор, вечно дерганный вообще тошно смотреть....ходят стаей с задумчиво-озабоченным видом и морды корчат друг-другу.
Відповісти
18
1
code906 (Kiev)
Эм, это какой-то прикол? (не смотрел матч)
Відповісти
8
0
avatar
Американец 2000
Радуйся
Відповісти
2
3
code906 (Kiev)
Что молдаванам проиграли? Серьезно?
 
10
1
avatar
Американец 2000
code906 (Kiev) - нет - что не видел этого кошмара (((((((
 
4
1
Wertu098 (бамбас )
Верим в Интер и снова 5-0))))
Відповісти
8
2
avatar
Американец 2000
Ну по такой игре всё возможно ((((( Что то Де Дзерби не впечатляет ((((( Всё больше на Остапа Бендера похож ((((((( Не удивлюсь если он в один день исчезнет вместе со своей бригадой помощников ((((((((((((((((
sticker
Відповісти
12
2
avatar
Дрочальдинью (Диван на Копакабана)
Цікаво, чи вболівають у Молдові за "Шеріф" з непідконтрольній теріторії?
Відповісти
8
1
avatar
Дрочальдинью (Диван на Копакабана)
"Нєудобний сопєрнік..."
Відповісти
7
0
Acsakal (Kharkov)
Страусина ферма Палкіна просто забула завезти в Тирасполь свіжі яйця для ДеДзербі.
Відповісти
11
2
avatar
IvaneZZZ (Київ)
Или Ахметов забыл купить комманду и судей
Відповісти
10
1
Joyce (Donetsk)
Комментировать-то "нечего" - на языке одна лишь ненормативная лексика...
Відповісти
10
0
Alex_ForzaMilan (Київ)
Інтер-реал нічія, шеріф - 1-е місце
Відповісти
6
4
avatar
IvaneZZZ (Київ)
Это как Динамо в 1997.
Відповісти
4
1
Fishing 555 (Rivne)
А ти ще в 1945 може помниш?
 
2
1
avatar
Динамо-машина (Киев)
Какая ничья, Реал победил, но Шериф по разнице мячей первый.
Відповісти
5
0
Benzil (Львів)
Що це було, спитаєте, Ви?!А це вилазить наше суддівство, договорняки,корупція і т.д.УПЛ неможливо дивитись, бо рівень, навіть не дна. На Євроарені один за одним повилітали від топ клубів, з топ чемпіонатів. Збірна по цьому ж принципу котиться. Бо давно вже пора всю систему міняти. В нас талановита молодь, виграє Чемпіонати, а тільки попадає в болото під назвою УПЛ/ПФЛ/УАФ чи які там ще є абревіатури, і все, талант кудись дівається(
Відповісти
16
2
avatar
IvaneZZZ (Київ)
потому что у нас 14 вицепрезидентов у Павелко. И ЗП по несколько сотен тысяч грвен в МЕСЯЦ КАРЛ! А результата 0,0 %
Відповісти
20
0
Benzil (Львів)
100%
 
7
0
Caballero (Dream country)
Це вилазить, час від часу, примітивна стратегія розвитку Шахтаря за рахунок тупої купівлі бразильян. За гроші татарина можна було створити кілька євро-грандів.
Відповісти
5
0
Power1 (Донецк)
Бесхарактерные МУД.КИ !!! Де Дзерби, ПОЧЕМУ команда СТОИТ? Гоните его обратно в Италию!
Відповісти
15
1
Соколов (Никополь)
Не так быстро, пусть развалит шахтер и потом валит
Відповісти
5
2
FCDD-1918 (Днепр)
Одного не могу понять, а чего все так радуются поражению Шахтера? Проиграл наш украинский клуб, недополучили очки в копилку и такими темпами скоро вообще без ЛЧ остаться можем.Особенно "кияне", прямо аж ненависть какая-то. Вчера ДК отскочило в Киеве от Бенфики, которую ПСВ отвозил по полной по игре. Хотя я и за ДК переживал (штрафной от Шапаренко и его же гол с офсайда, все...)Или все хотят снова 90-е, когда один клуб, а остальные в условном Кубке интертото? Хотя и такого не будет ведь ДК далеко не тот.Шансы выйти обоим нашим клубам в ЛЕ есть, значит надо надеяться, а не гов**м поливать. P.S. Луческу тоже свой ШД не сразу сделал, ждем... А ДК бы усилиться, а не белоруссов в нпадение ставить (проходили таких Корниленко, Балабановых и т.д.)
Відповісти
8
13
Locanus (Kiev)
Така в нас публіка….
Відповісти
4
6
avatar
IvaneZZZ (Київ)
А когда донецкие радуются поражениям "Динамо" "прямо аж ненависть какая-то" (с), Вы чего замечания не делаете? Что посеешь то и пожнешь. Да останемся без ЛЧ. А украинский футбол с поголовным "петраболом" залсуживает ЛЧ? Нет, максимум ЛЕ. И 40 милионные инвистиции в бразильский футбол нас не спасут, и не дадут толчек в развитии украиского футбола и чемпионата вцелом
Відповісти
15
4
FCDD-1918 (Днепр)
Неадекватов всегда хватало, правда адекватных должно быть больше... Это хорошо, когда инвестиций 40 млн можно позволить, это принесёт свои дивиденды. По крайней мере лучше чем уложить на лопатки Днепр и Металлист. Надеюсь и МХ возродит Ярославский , на Днепр увы и не надеюсь. Может и Суркис наконец начнет вкладывать и будет боевая команда, ведь на сейчас ЛЕ потолок по игре. А украинский футбол заслуживает большего, мы привыкли только критиковать, хотя иногда и есть за что ))
 
2
7
avatar
IvaneZZZ (Київ)
Его не просто критиковать нужно, а вопить и стучать во все двери. У нас колосальный упадок футбола и никто ничего не делает. Сколько можно обновить материально-техничной базы на 40 млн евро? Для детей. А сколько тренеров отправить на переквалификацию? Или 4 бразил купить, которые сольют молдованам игру.
 
7
3
Golfik25 (Киев)
Шахтер сам виноват в потере очков в таблицу. Твои кроты после жеребьевки радовались, что повезло с группой, что на шерифе 6 очков возьмут и 3 место уже в кармане, а Динамо без шансов в группе. Сегодня кроты опозорились с аутсайдером всей ЛЧ этого сезона. Так что впервую очередь, спасибо кротам за слив.
Відповісти
18
1
Locanus (Kiev)
Пока з 5 наших клубів кроти найбільше в копілку цього сезону кинули. Але весна покаже хто де срав.
 
7
5
Golfik25 (Киев)
Ну так кроты и начали раньше того же Динамо выступать, и ясно, что принесли больше.
 
12
3
avatar
Динамо-машина (Киев)
Да насрать на ту копилку, когда кроты так позорно сливают, это праздник!!!) И вообще, 9 бразильцев, где ты увидел украинскую команду?))) Я всегда буду злорадствовать кротам ибо они убогие лошки по жизни!)))
Відповісти
14
10
FCDD-1918 (Днепр)
Да ну? Сезон другой и не факт, что ДК будет гарантированно первым и тогда не факт, что ДК пройдет квалификацию ЛЧ и тогда кто-то вспомнит и про копилку ...)
 
5
6
Locanus (Kiev)
Був вчора на НСК, переживав позчарування останніх хвилин і за незарахований гол. Але здивувало інше , перестали співати : Луческу …. Вйобивай остюда…. Торік по-іншому було… Копілка важлива)
 
13
2
avatar
Динамо-машина (Киев)
Ну и что? Так мне теперь из-за этого за кротов переживать что ли?))) Во-первых за последнее время я привык, что Динамо играет квалификацию и чаще ее не проходит. Во-вторых я уже смирился с мыслью, что в следующем сезоне даже если Киев станет чемпионом, то все равно придётся играть отбор. В конце концов если не проходить "путь чемпионов" как тот же Шериф, то что тогда делать в группе ЛЧ? Тогда уже лучше в ЛЕ играть. Поэтому я спокоен. А за пустую копилку пусть краснеют в Полтаве, те позорники вечно сливаются!
 
9
2
Golfik25 (Киев)
Кстати, ты прав. Сейчас нет смысла упарыватся в очки коеф. Проще спустится вниз, и на квалификациях набирать очки до выхода в ЛЧ, ЛЕ. А там если успешно клубы проходить будут, о и очков будет больше, чем если получать прямые путёвки в группы.
 
5
2
LEVgcUqs (Чернігів)
Просто справа в тому що шахтьор це не футбольний клуб а фінансово-економічний проект бізнесменів ахметки і палкіна і йому наср....ти на очки якісь у копілку України на чемпіонат України і на все українське, а там все бабки, бабки, бабки......
 
2
0
avatar
Даунбацкий обизянник (Киев)
Наш украинский? Что в нем украинского? Бразильские игроки? Итальянский тренер? Хорватский спортдир или кто он там? Сепарский владелец? Для меня из-за Вернидуба Шериф более украинский клуб, чем эта помойка
Відповісти
16
8
avatar
Динамо-машина (Киев)
100%!!!! Мужик, золотые слова!!!
 
8
6
Locanus (Kiev)
Я не писав що він український . Він представляє Україну. Накупляв циган гравців тренерів директорів в т.д щоб тягнути всякі Ковалівки на світ божий. А що кРаще розігнати і бути нормальними спортсменами. Он як бате в Білорусі - одно єдине, що до другого чи третього кваліфе доходить . Я хочу на футбол ходити на команди европейською рівня дивитись
 
5
2
FCDD-1918 (Днепр)
Представляет Украину. Тренер ДК румын, СК Д-1 хорват... Ливерпуля немец, Барселона голландец... По составу согласен, хотя и ДК и ДД не всегда были "народными". Днепр в финале ЛЕ был явно не укр.составом, а МХ вообще молчу... Так что тут явно не национальности, а просто к нелюбви к "кротам" )) Я тоже далеко не их фанат :) Но пока представляет Украину, то смотрю и переживаю как за национальную. Хотя это дело каждого ... Всем добра !
 
7
1
avatar
Динамо-машина (Киев)
У Днепра образца финала ЛЕ-2015 всегда пол состава было украинцев, даже кормилец тогда ещё не скурвился. А Металлист я тоже всегда критиковал за то, что у них почти все легионеры. А кротов я не люблю по всем причинам, и легионеры в том числе.
 
4
3
lightning (Одесса)
во куяне расКОКОкались , посмотрим как ваша дырка играть будет)
 
1
1
avatar
vr250278 (Цвіткове.Черкаська)
Це опудало українського клубу , а не український клуб .
Відповісти
4
3
НикНиколаев (Минск)
Надо возвращать каким-то образом Луческу хотя бы на год, иначе Шахте будет полный кирдык, и речь не о лиге чемпионов
Відповісти
2
9
avatar
Динамо-машина (Киев)
Ну так давай иди и возвращай, а не пизд.ишь тут из своего Минска)
Відповісти
5
6
Valerii_Krykun (Wroclaw)
Де Зебра де яйця про які так кричав?Вернидуб наступив?
Відповісти
9
1
avatar
IvaneZZZ (Київ)
А почему же Шахтер проиграл? А что случилось? А почему 40 милионые трансферы не помогают? Как же так... Кто же даст ответ?
Відповісти
5
3
avatar
IvaneZZZ (Київ)
Будете минусить или лучше яйца отрастите, ниберетесь смелости и правде в глаза взгляните?
Відповісти
6
1
Геродот (Винница)
Позорнейшая - иначе игру Шахтера и не назовешь. Проиграть команде, которую все считали самой сладкой булочкой и хотели ее видеть в своей группе, и благодаря которой все в Шахтере считали, что уже имеют шесть очков и как минимум Лигу Европы в кармане. Это еще надо уметь так бездарно сыграть. Причины на мой взгляд, три. Первая - уже хроническая, требующая хирургического вмешательства, болячка - нижайшего уровня защита Шахтера, дававшая расстреливать свои ворота с любых позиций и не знающая, как начинать атаку. Размышляющий, стоя по минуте на мяче Марлон, тому пример. Вторая причина - абсолютно беззубая атака Шахтера. А это - результат отсутствия какой-либо внятной модели игры у Де Дзерби и соответственно подобранного состава, способного ее реализовывать. Уже давно растерял свою форму Тете, а Де Дзерби упорно ставит его справа, хотя это позиция Педриньо. А Педриньо играл без пользы слева. Слева же мог креативно сыграть Соломон , но он в это время, к сожалению, бросил команду, и предпочел посидеть в синагоге. Интересно, как он сейчас себя чувствует, когда команда проиграла? Замены ничего не дали. Тихоход Марлос привычно спал на правом фланге, Патрик растворился на поле, а от Мудрика мячи отлетали как от стенки, и ничего путного он за полчаса пребывания на поле так и не создал. Слаб он для основы Шахтера. И третья причина поражения - сам Де Дзерби. Уже с десяток игр сыграли под его началом - и ни одной нормальной - все валидольные. Одни игры вытянули на жилах, в играх с Монако помог величайший фарт выйти в групповой этап ЛЧ. Сегодня фарт закончился. На мой взгляд, тренируя только посредственные команды в Италии, Де Дзерби совершенно не понимает ни духа Лиги чемпионов, ни психологии игроков, вышедших в Лигу чемпионов. А ведь должен был понимать, что Шериф, впервые попав в этот турнир, будет рвать и метать, землю грызть для победы, потому как даже одна победа даст такому клубу как Шериф, чуть ли не годовой бюджет клуба. Но не понял. Шахтер не играл, а мучился на поле. В результате - позорная баранка и весьма туманные перспективы даже на Лигу Европы. После такого позора уважающие себя тренеры подают в отставку. Не удивлюсь, если после еще одной такой "игры" это сделает сам Ахметов. Любому терпению есть предел.
Відповісти
16
1
Acsakal (Kharkov)
Гадаю, що ДеДзербі - це перша і головна причина цього бардака. Якщо тренер змушує гравців робити на полі те, чого вони робити не вміють, то це його помилка. Якщо гравці не знають, як діяти проти конкретного суперника, то це прокол тренера. Якщо гравці не додають від гри до гри, то це недопрацювання тренера. Якщо гравці навіть не знають, як розігрувати стандарти, то за що він отримує зарплату? Якщо команда не показує командну гру, то який він тренер?
Відповісти
4
1
LEVgcUqs (Чернігів)
Коментарій класний, одне тільки шахтьор теж під орудою Дзербі вперше грає в ЛЧ і куплені бразильці теж, і заплати захмарні у 10 разів більше гравців Шерифа, а тому теж повинен був рвати і метати, а чомусь ні......
Відповісти
2
0
vlotko (Броди)
Цікаво, яку відмазку придумає Даріо?
Відповісти
10
0
avatar
Даунбацкий обизянник (Киев)
Газон не тот
Відповісти
7
0
Steelen (Запорожье)
По моему сразу ещё до подписания было ясно, что этот Зерби - лошок дурачок. Как его подписали ? игра команды позорная, какой то убогий дыр дыр уровень организации игры, а эти новые игроки все - просто какие то ослячие бараны и всё. Резюме.
Відповісти
7
0
ТолькоДНЕПР (Днепр)
А Де Дзерби подал в отставку? Или весь сезон будет бабло без отдачи загребать? Наконец-то опустили кротов на землю. Браво Вернидуб!
Відповісти
6
2
kravaserega (Kyiv)
Смотрел это убожество и вспоминал первые игры Шахтёра в Лиге чемпионов времён Прокопенко, вот там было и желание, и самоотдача, победы над Арсеналом и другими грандами, причем без легионерного хлама...
Відповісти
9
0
VAO (Луганск)
Там игроки были а тут рахули играют
Відповісти
6
1
kanoist (мариуполь)
Ппц,во России Шахтер подфартил...был на сайте,там они плакали,что проиграй Спартак(а они просрали) а Шахтер выиграет+ пол,очка Киевлян и Украина обойдет Россию,а так и было бы....кто бы мне сказал бы,что Шахтер проиграет Молдова нам,я плюнул бы в лицо....и что имеем? Пятов застрелись,чмо на коленях!
Відповісти
7
0
avatar
Динамо-машина (Киев)
Де Зебра, де?)))
Відповісти
6
3
C_Ballack (Днепр)
Мне что шахта, что дынамо параллельно... Но смешно читать, в первые за шесть лет ситуация между шахтой и Динамо поменялось и как же пернатые распетушились.)) Успокойтесь, вы, всего-то сыграли дома в ничью с Бенфикой.
Відповісти
6
13
LEVgcUqs (Чернігів)
Ба
 
0
2
avatar
Динамо-машина (Киев)
Это ты петух петушишься и мне вообще насрать за кого ты там болеешь, хоть за впк-агро. Не пиши бредятину.
 
6
4
avatar
IvaneZZZ (Київ)
донецкие всю жзнь петушились и петушатся
 
4
3
C_Ballack (Днепр)
Дырка-машина в два ствола тебя дрючат?)
 
2
5
kravaserega (Kyiv)
Всего-то Бенфика сегодня б вкинула "великому" Шахтёру штук 5
 
3
0
Orest_ua (Kyiv)
А ты всего лишь сосешь, маленький кусочек фекалий
 
2
0
C_Ballack (Днепр)
Дырко-петух успокойся, через год луческу не будет, снова будешь за щеку брать))
Відповісти
2
6
avatar
Динамо-машина (Киев)
Я не петух, ты пизд.абол. А вот ты даже не стал отрицать, что петушишься, значит признал по умолчанию, что ты гомосек))) Поэтому за щеку брать это твоё дело, а я таким не занимаюсь. Сиди теперь и обтекай гомик))))
 
5
4
C_Ballack (Днепр)
Это очень смешно))) даун редкий))) Дырко-машина у тебя даже ник петушары, кому ты тут впариваешь)))
Відповісти
1
6
avatar
Динамо-машина (Киев)
Да всё, ты зашкварился уже, твое место возле параши и тебе вижу не привыкать, раз тебе так смешно)))
 
4
1
C_Ballack (Днепр)
Это даже не пощёчина, тут просто по губам поводили..
Відповісти
7
2
Arsenals (Днепр)
Відповісти
3
1
avatar
Ардалион (землянин)
Та ладно, пусть наши соседи порадуются. Мы уж пресыщенны...
Відповісти
0
7
avatar
Водитель трамвая (Бухарест)
Печально видеть как Шахтер скатывается к уровню дырявых...
Відповісти
3
13
avatar
Динамо-машина (Киев)
К уровню дырявых водителей трамвая из Бухареста?))) Вот ты и спалился гомосек)))
Відповісти
7
6
LEVgcUqs (Чернігів)
Ну накінець то трамвай щось м"яукнув.
Відповісти
5
4
avatar
Даунбацкий обизянник (Киев)
О, объявился клоун))))) Вы скатились ниже уровня Шерифа. До уровня Динамо вам еще расти и расти
Відповісти
5
2
avatar
Водитель трамвая (Бухарест)
Кукуевский петушатник, ты забыл наверное, как Шериф обыгрывал Динамо в свое время.
 
1
3
avatar
Динамо-машина (Киев)
Приятный вечер) Шериф молодцы) Вернидубу уважуха) Кто-то сегодня напьётся молдавского коньяка до поросячего визга) Точнее до кротячего визга)))
Відповісти
4
5
C_Ballack (Днепр)
Приятным вечер будет когда москалей в таблице обгоним. А так грусть печаль
Відповісти
3
3
avatar
Динамо-машина (Киев)
Да я тебя умоляю, не меряйся писюном (это образно) с нефте-газовыми каца.пами, то что мы рядом в таблице уже наша победа ибо в их футболе денег раза в 4 больше. И в последней евровесне у нас 2 команды в 1/8 финала, а у них 0! И в этой ЛЧ у нас тоже больше команд. Они уже нам проиграли, не парься. Я то в принципе понимаю, что каждый может проиграть дерзкому новичку, да и Шериф реально силён, их результаты в квалификации говорят сами за себя. Но все равно, как же не поржать с убогих кротов?))))
 
5
5
avatar
Динамо-машина (Киев)
Да я тебя умоляю, не меряйся писюном (это образно) с нефте-газовыми ка.ца.па.ми, то что мы рядом в таблице уже наша победа ибо в их футболе денег раза в 4 больше. И в последней евровесне у нас 2 команды в 1/8 финала, а у них 0! И в этой ЛЧ у нас тоже больше команд. Они уже нам проиграли, не парься. Я то в принципе понимаю, что каждый может проиграть дерзкому новичку, да и Шериф реально силён, их результаты в квалификации говорят сами за себя. Но все равно, как же не поржать с убогих кротов?)))
 
4
5
ZNAK_VOPROSA
Надо быть объективным Шериф выиграл по делу. Потрачено на трансферы 46 млн., а игры нет.
Відповісти
8
0
Zonder (Днепр)
Прям жду уже воскресный кротячий Великий футбол, где Метревели будет вылизывать эту кучу ахметовского кала
Відповісти
15
0
янковский ян (Запорожье)
Я не видел. Выполнил ли вернидуб свое обещание. В случае победы ?
Відповісти
6
0
тутти-10 (Сумська область)
Та наче було. Він тільки впав на коліна і його взялися чи то піднімати, чи то хотіли колихати... Підкату не було, але на траві костюмом побував)
Відповісти
5
0
kravaserega (Kyiv)
Да, но камера не успела
Відповісти
3
0
avatar
Динамо-машина (Киев)
Было было)
Відповісти
3
0
Бокерон (Івано-Фр/Malaga)
Шахтар вписав своє ім'я золотими буквами в історію фк.шериф. Для шерифа це була 1) перша грав в гр.лч.2) перший забитий гол.3) сухий матч.4) виграний матч.у всіх випадках суперником були гірники.
Відповісти
13
0
avatar
DK с 6 лет (Киев)
Пока Луческу одаптировся в Шахтере, прошло минимум полгода, а рулил Прокопенко, шо вы хотите от Де Дзерби?
Відповісти
0
13
Olegyurchak (Хмельницький )
Та никто от него ничего не хотел. Ринат по синьке дурканул.
Відповісти
4
0
avatar
DK с 6 лет (Киев)
Согласен:)
 
2
0
avatar
IvaneZZZ (Київ)
Я не понял, а где болелы Шахтера? Где? Чего молчим, чего не оцениваем игру своей любимой комманды?
Відповісти
16
2
avatar
DK с 6 лет (Киев)
Да оценки постыдные:)
Відповісти
5
2
Algrab (Костопiль)
Цим педріньям треба подивитися, як зараз Брюгге бодається з ПСЖ...
Відповісти
14
0
Fishing 555 (Rivne)
На татарина наверное понос напал
Відповісти
8
1
Соколов (Никополь)
Та клапан наверное жёстко сорвало
Відповісти
2
0
vinn (Khmelnitsky)
Згадую 30.09.2010. І їдливі коменти кротів. Ну... буває, пацани)
Відповісти
9
1
kazimko. vasiliy (Київ)
Коли коментатори і експерти називають шахтар українською командою то хочеться сміятись ,бо українського в ній немає майже нічого. тільки два українця грали,.а девять іноземців (до речі в Динамо навпаки) Явже не говорю про тренерську команду Єдине,що українське--гроші,які ахметка здирає зусіх українців Ну а пятов "красава" пропускає мячі які беруться середняками,тому пора вже йому відпочивати.
Відповісти
14
2
Locanus (Kiev)
Це клуб який представляє Україну восени і навесні в єврокубках. А українські команди нинішні Єврокубки вже відіграли.
Відповісти
3
7
avatar
Динамо-машина (Киев)
У Динамо навпаки, але один з двох легіонерів таки собі "чужак": поляк-слов'янин з таким самим менталітетом та ще й одружений на українці. Та й Де Пена білий християнин, хоч і уругваєць.
Відповісти
2
2
Locanus (Kiev)
Є там в тому Динамо всякі … і чорні і які хоч. І грають вони не на гроші що під церквою в милостині зібрані, а на моі « освоєні» податки, як і кроти, власне. Такі реалії футболу нинішнього. А виходу не має. В Ковалівку чи в Полтаву ще не скоро Реал чи Інтер приїде…
 
4
1
osadob07 (жмеринка)
та чё вы паритесь?вон у поляков вообще голяк ,и ничо ,живут же ...люди
Відповісти
1
5
Pianist (Киев)
Где Дзерби, где?! :)) Ахах, какой приятный вечер!
Відповісти
8
3
Не дармоед (Запорожье)
Позор за позором и позор позором поганяет, что происходит?
Відповісти
8
0
avatar
IvaneZZZ (Київ)
Ну что, помогли вам ваши миллионы? Загнали крота в норку, вернее в копанку.
Відповісти
8
2
kuandrew (Львов)
Мда...Щось не везе Шахтарю на команди із 4 кошика...Минулого року Боруссія їх насилувала, а цього року Шериф буде
Відповісти
10
1
Olegyurchak (Хмельницький )
Им нравится когда их "имеют" разные...
Відповісти
7
2
Lev 27 (Кропивницкий)
Пенисов и Ко уже придумывают отмазки, заговоры против шахты раскрывают, поле не такое, мяч спущенный, а по факту шахтер опущенный. Де Дзерби в отставку, и тут на арену выйдет Даша Срна, спасать страну)))
Відповісти
13
2
SavkaY (Львів)
Здається мені що скоро стане актуальною пісня Мірей Матьє "Ciao bambino sorri"
Відповісти
4
0
VAO (Луганск)
Этот коллективчик дать бы Луческу потренировать и я думаю он бы реально хорошую команду сделал. Конкретно в этом матче к Де Дзерби кстати вопросов меньше чем в играх с монако. И ладно с ним с обороной. Но в атаке ты этим пацанам объясни то хоть что делать. Они бегут в атаку или играют позиционку и не создают для своих партнеров пространство. Не создают 3 в 2 на флангах штрафной. ЦАЗ или Траоре не забегают в штрафную и не уводят за собой футболистов ломая тем самым оборонительный строй. АУУУ на дворе 2021 год! Сейчас стоя на месте обороняться умеют все. Даже при этом всем Шахтер наиграл на 2-3 гола, но реализация .... Мы все должны сказать спасибо Монако за то что мы вообще в группе если честно. Я лично не вижу работы Де Дзерби от слова совсем. Это при том ШД усилялся игроками и не хило так.
Відповісти
7
0
avatar
djeff2015 (Запорожье)
садится будут на секретный аэродром.....почетный караул с битами уже думаю подогнали.
Відповісти
7
0
Бокерон (Івано-Фр/Malaga)
Ого. Шо це було? Жах. Страхіття.
Відповісти
5
0
Alex.696 (Немирів)
Порно))) Молдавське
Відповісти
4
0
ZSTV1223 (Черкаси)
Шериф сьогодні заробив собі бюджет на пару років вперед
Відповісти
9
0
Shadow (Киев)
Кажется де Дзерби долго не задержится
Відповісти
6
0
avatar
walcom (Киев)
Как Хацик физрук
Відповісти
4
1
avatar
Американец 2000
Надо было наверное наших выставлять , украинцев - они к таким дебильным полям более привычны (((((((
Відповісти
3
13
Тренерую (Столица)
... к дебильным тренерам )
Відповісти
4
0
avatar
walcom (Киев)
Пятак нулевой полностью
Відповісти
9
0
тутти-10 (Сумська область)
Лев матчу!!!
Відповісти
8
0
Olegyurchak (Хмельницький )
То как он пропускал между ушей скорее Чебурашка матча.
 
4
0
avatar
DK с 6 лет (Киев)
Даже не знаю, то-ли радоваться победе Вернидуба, то-ли плакать по Шахтеру.
Відповісти
6
1
Golfik25 (Киев)
плакать по очкам в копилку
Відповісти
6
1
kalan-86 (Анкара)
Вот вам и разница между тренерами двух ведущих украинских команд. Один отказывался от дорогих трансферов и говорил, что и с теми игроками, которые есть, он справится, другой выставил целый список с заоблачными ценниками…результат на лицо. В Шахтере до сих пор локти кусать должны , что Луческу выгнали.
Відповісти
7
1
VAO (Луганск)
Но при этом долбодятлы хотят чтобы единственный хороший тренер за последние 10 лет свалил
Відповісти
3
3
kalan-86 (Анкара)
Ну они же не виноваты в том, что они долбодятлы.
 
2
1
Orest_ua (Kyiv)
>единственный хороший тренер за последние 10 лет Шел-ка бы ты на юг, чмо козлорогое
 
3
2
prostors (Вольногорск)
Порадовали. Посмотрим дальше на Вернедуба.
Відповісти
6
1
avatar
Kolibri (Киев. Новая Англия.)
Точно! Вспомнил! Это у них юбилей! Все праздники Шахтер отлично отмечают!
Відповісти
2
3
тутти-10 (Сумська область)
Що ти верзеш?
Відповісти
3
2
avatar
walcom (Киев)
а я говорил, когда кидали шапки, что ЛЕ уже в кармане.))
Відповісти
6
0
Olegyurchak (Хмельницький )
ЛЕ в пролёте.
Відповісти
6
0
VAO (Луганск)
ЛЕ уже в кармане, карман только дырявый
Відповісти
2
0
oleg dynamo (львівська)
і ще одне хочеться написати про Пятова,,,перший гол його дитяча помилка....а все могло піти по другому сценарію...так що йому треба "подякувати"
Відповісти
6
0
avatar
Американец 2000
Не дитяча - он так же банально подскользнулся - поехали две ноги ((((((((((((((((((((
Відповісти
0
10
Тренерую (Столица)
Не придумывай !
 
3
0
football_soccer (Украина)
что первый гол, что второй, можно смотреть на Пятова, а можно с другой стороны посмотреть на защитников, которые спокойно дали пробежать и без сопротивления навесить в штрафную. Особенно это касается второго гола, когда Додо просто смотрел футбол
Відповісти
5
0
avatar
Американец 2000
Фанат !!!
 
1
3
Neon11 (Ахтырка)
Шахтар отримав від Вернидуба не ляпас, а нокаут!
Відповісти
10
0
avatar
DK с 6 лет (Киев)
Даже не знаю. Толи радоватсься победе Вернидуба, толи плакать по Шахтеру:)
Відповісти
2
0
Mexxxxx (Просяная)
Надо радоваться победе тех, кто это заслужил, это нормально
Відповісти
5
0
dynamo kiev #1 (Charlotte )
Помнится мне как кроты посмеивались в течение нескольких лет, когда Динамо проиграло Шерифу. Ну что подземные, хватает вам места в будке? Не тесно с арендуполем?
Відповісти
15
1
Gafan777 (Каменка)
Зебра всех предупредил, мы можем сгореть любой команде, а можем и выиграть у любой команды в этой группе, поэтому ждемс)
Відповісти
3
6
dynamo kiev #1 (Charlotte )
Не переживай сильно, скоро утешитесь просмотревши порнофильм Шахтёр-Мариуполь.)))
Відповісти
8
0
Neon11 (Ахтырка)
Від Вернидуба не ляпас Шахтарю, а нокаут!
Відповісти
6
0
Olegyurchak (Хмельницький )
Нокаут они нанесут в Украине...
Відповісти
3
0
osadob07 (жмеринка)
а у шерифа в составе малдаване есть ,а то шото я не понимаю
Відповісти
2
2
avatar
walcom (Киев)
как у шахтера украинцы
Відповісти
5
0
avatar
Американец 2000
Не было ни одного ! Вообще в составе нет молдаван ! У них нет лимита на легионеров !
Відповісти
2
3
osadob07 (жмеринка)
то цэ наши бразилы против кого играли?
 
4
0
avatar
walcom (Киев)
у нас один и тот дырявый
 
3
0
Locanus (Kiev)
Це такий проект на рік два , а-ля Анжі з Р.Карлосом
 
3
0
VAO (Луганск)
Когда у нас уберут лимит и Украинцев перестанут по блату ставить в состав, у нас будут конкурентные игроки.
 
1
2
avatar
Rezerf (Чернігів)
Накуя усі ці перепасовки на відстань 1,5м.Це така тікісрака ві Дзербі? Ковтайте кроти, ковтайте. Дякую вам за рейтингові бали.
Відповісти
8
0
Gafan777 (Каменка)
Ну ничего. Теперь переосмыслят может свое отношение к игре и самоотдаче
Відповісти
2
8
avatar
djeff2015 (Запорожье)
Срна...ты?
Відповісти
10
2
avatar
walcom (Киев)
палкин
 
3
0
маклауд (Украина)
ну шо там, сліпі! Все стає на свої місця!))) Гівно повертається до свойого природного стану!)))
Відповісти
7
3
Romerik (YNWA)
А тепер представляємо Луческу тут прямо зараз. Впевнений не було б стільки бразильців на полі, і буб би виніс молдаван... З українським центром захисту і стьопою в опорці....
Відповісти
10
1
oleg dynamo (львівська)
точно...
Відповісти
4
1
avatar
Даунбацкий обизянник (Киев)
Надо же продать весь этот бразильский шлак... Надо рекламировать. Хотя такая реклама... не очень
Відповісти
4
0
football_soccer (Украина)
так у Луческу и состав был бы другой. Многих бы уже продали или сбагрили в аренду. Он не любит сильно тяжелых и хитроделанных. Например, однозначно Соломона в команде точно не было бы. Человек, который отказывается играть в футбол по РЕЛИГИОЗНЫМ причинам , это за гранью наглости
Відповісти
6
1
Тренерую (Столица)
Это еврей, а им всё можно )))
 
2
0
avatar
dima1968bogdan (москва)
В этом году надежда только на Зарю на счет набора очков
Відповісти
3
10
тутти-10 (Сумська область)
Пздуй про своїх бєрьозок в болотах розказуй. Тут без тебе справляться
Відповісти
7
3
avatar
Кююмалайнен (Київ)
Это не пощечина, это удар в пах
Відповісти
10
1
Olegyurchak (Хмельницький )
А в Украине будет нокдаун...
Відповісти
5
0
Київський харків\\\\\\\'янин (Київ)
Чому Шахтар зганьбився, хто винуватий? Так це ж "всі знають": Суркіс всьо купіл; Караваєв і Забарний, і взагалі це "гра на контору" )))
Відповісти
7
2
pilips111 (Чернигов)
Отпидриняли весь Шахтёр. И вообще, сегодня на поле в футболках шахтера играло, нет паслось 11 педринят.
Відповісти
9
2
avatar
Mariner888 (Одесса)
Луческу - лучший. Палкины, верните Деда !!!
Відповісти
3
12
avatar
djeff2015 (Запорожье)
назад они вернутся не мужчинами.........
Відповісти
7
1
efim423 (odessa)
лучшее наказание для зебры это заставить жрать холодную мамалыгу со шкварками , так чтоб с пол кастрюли уработал бы
Відповісти
3
3
eloy (Днепропетровск)
Хорошо приготовленная мамалыга со шкварками даже холодная будет вкусней, чем любое итальянское блюдо
Відповісти
4
2
avatar
okolegko (Київ)
Без нормального опорника, як,наприклад, Степаненка, проти таких команд, як Шериф, шансів, як виявилося, нема. Я не засмучуюсь з приводу стану газону, величини поля, тактики Шерифа, гри П’ятова (з цим все зрозуміло). Але ж чим брати таку амбразуру, я не побачив. Тренерська думка відсутня
Відповісти
7
1
dmytrohr (Київ)
Та таке.. Нема гри, нема результату. А якщо чесно, я б заборонив грати міжнародні матчі на штучному полі, хоча це і не причина.. Проте деякі можуть отримати з цього результат: Шериф, Янг Бойз, Казахстан. Таке "своє" поле. На справжньому полі була би зовсім інша гра.
Відповісти
2
6
Тренерую (Столица)
Они должны выигрывать даже на хоккейной площадке !!!
Відповісти
4
0
avatar
dima1968bogdan (москва)
Стыдоба, верните Дезерби в Италию а Вернедуба в шахту
Відповісти
6
5
dmytrohr (Київ)
Вернидуба в шахту? Танунах?
Відповісти
9
0
barsetka (koppengaag)
Юра на понижение не работает
Відповісти
12
2
Фанат АПЛ
Ну если Шерифу проигрывать,дальше делать нечего!!! Последнее место...финиш.
Відповісти
11
0
eloy (Днепропетровск)
Юрий Вернидуб - красавец! показал как нужно настраивать команду на игру. игра "Шахёра" сегодня - ниже уровен первой лиги Украины. Полное днище!
Відповісти
13
0
osadob07 (жмеринка)
уважаемые,а по какому каналу вы смотрели футбол?
Відповісти
1
0
Golfik25 (Киев)
МАТЧ ТВ
Відповісти
9
0
alex.belogubko (одесса)
МОЙ ФУТБОЛ
Відповісти
1
0
Соколов (Никополь)
Матч ТВ
Відповісти
2
0
eloy (Днепропетровск)
Канал Матч Футбол 2 (Россия). Прости господи, грешен
Відповісти
4
0
pilips111 (Чернигов)
1+1
Відповісти
2
0
Весела Дача (Кривий Ріг)
По Рудане
Відповісти
1
0
dmytrohr (Київ)
Та таке.. Воюємо з ерефією, а футбол доступніше на матчтв, це вам не мегоговно
Відповісти
4
0
Mexxxxx (Просяная)
Матч ТВ. У нас же футбол игра народная, была, все делается, чтоб меньше его видели простые люди.
Відповісти
3
0
Olegyurchak (Хмельницький )
У нас в футболе такие "патриоты" Украины работают, что свой футбол нужно по каналам оккупантов смотреть...
Відповісти
7
0
alex.belogubko (одесса)
так кто Тренер а кто Физрук --взяли понтавитого ДЗЕ он такой как Ротань свой парень --теперь 2 проиграша от Реала и Интера --вся Украина сейчас смеёться над ШД кому проиграть а бабки получат но без премиальных --Палкин выдай
sticker
Відповісти
5
5
avatar
Динамiт (Василькiв)
Тебе Ротань згвалтував поц ???!!!
Відповісти
4
2
Locanus (Kiev)
А чому такі почесті Вернидубу? Чоловік на заробітках собі… Там в тій команді молдованами і не пахне ще коли вони Загреб винесли… А кротам незачот, Монако вимучили а тут… но може ще зачепимось з третє місце
Відповісти
4
12
Il Gatto
Бо фізруки в країні в пошані, дуже поважна професія.
Відповісти
3
1
Locanus (Kiev)
В якій країні?
 
0
0
dmytrohr (Київ)
Ага, а в Шахтарі Пятов з Матвієнко під бразильським соусом..
Відповісти
3
0
ГенриВол (Волочиськ)
Казали в Англії що роблять в ЛЧ такі команди як Шериф. Вот і відповідь.
Відповісти
9
0
avatar
Footballer16
И опять Пятов между ушей пропускает.
Відповісти
13
1
ВиктАн
Пятов уже давно хуже табуретки. Человек вообще без реакции и играет нет слов.
Відповісти
7
0
avatar
okolegko (Київ)
І неодноразово
Відповісти
6
0
тутти-10 (Сумська область)
100%. Хоч би до гри з фінами Бущан форму набрав, бо якщо його Петраков у склад всуне, буле взагалі кисло(
Відповісти
6
0
Olegyurchak (Хмельницький )
Чебурашка.
Відповісти
2
0
Il Gatto
Ляпас ляпасом, цілком заслужений і справедливий рахунок, але газон просто огидний, на такому грати в лч один сором.
Відповісти
3
5
oleg dynamo (львівська)
страшно не те що програли(буває різне...),а як програли.....повна імпотенція....повна...
Відповісти
13
0
Olegyurchak (Хмельницький )
К о н ч е н і.
Відповісти
11
1
Lev 27 (Кропивницкий)
Дно, днище просто... Что строил ДД? Во что играли? Играли ли вообще? На 80 й минуте перехватывают мяч, один с мячом бежит и понимает, что дать некому!!! Партнёры с Амазонии сзади идут не спеша к центру поля... Среда и Де Дзерби, где те стальные яйца? Рыжий хан вам обоим их отрежет и по делу. Вернидуб и Шериф красавцы, был план, самоотдача, желание, есть результат. С самого начала второго тайма смотрел на это все и понимал, ничего не изменят, уж очень все безнадежно выглядело со стороны Шахтера. Теперь для ЛЕ надо брать отчёт с Реалом и Интером, а они будут мстить за прошлый сезон, в общем Шахтёру будет не просто даже в Киеве молдован обыграть.
Відповісти
10
1
jmen2986 (Kiev)
Саша Пенисов : Коллеги ,Шахтер был весьма неплох,просто не повезло!Витя Леон : Мои коты играют лучше...Саша Пенисов : Витя,не забывай кто и за что тебе платит !
Відповісти
14
1
avatar
Американец 2000
Вы слепые все ? Не видите что с полем сделали специально молдаване ?Я написал уже на одной ветке что многие слабые команды специально заливают так поля , чтоб ноги скользили (((((((( А свои игроки одевают обувь которая не так скользит ((((( Это подстава для Шахтёра и позор Вернидубу за такие подлянки ((((((((Пробовали играть в футбол на льду ? Это то же самое ((((((((
Відповісти
3
27
Соколов (Никополь)
Ринатик ты что ли ?
Відповісти
11
2
avatar
Динамiт (Василькiв)
ZNAK_VOPROSA ты что ли, олексін ???!!!
 
4
3
avatar
djeff2015 (Запорожье)
Зебра...это ты?..или елкины слезы?????
Відповісти
12
1
avatar
kotigorok (Чернігів)
Ну ти й ібанько...)))
Відповісти
9
1
avatar
Serega1111 (Киев)
А у Шахты нет в штате спеца, чтоб проверить это поле и дать рекомендации по обуви?
Відповісти
12
0
avatar
Американец 2000
Думаю Де Дзерби не ожидал ТАКИХ подлянок (((((
 
0
10
avatar
Serega1111 (Киев)
Что значит "не ожидал"?? Они приехали играть на кубок района города или в Лиге Чемпионов? Цена матча только в прямых выплатах кажется что-то под два ляма евриков. Да за эти деньги персонал Шахты должен был перед игрой раком каждый сантиметр поля проползти и дать заключение - как на нем играть
 
1
0
Olegyurchak (Хмельницький )
Плохим танцорам поле мешает.
Відповісти
9
0
Il Gatto
Гравці Шерифу також «їздили» по полю. Інша справа, що вони менше в атаку йшли, тому й не мали достатньо шансів так покататись.
Відповісти
3
2
avatar
Американец 2000
Гравці Шерифу были готовы к такому полю , и потому меньше двигались (((((
 
0
6
Весела Дача (Кривий Ріг)
sticker
Відповісти
6
1
Lev 27 (Кропивницкий)
Поле для обеих команд одинаковое, или Шериф на другом поле играл?
Відповісти
6
0
C_Ballack (Днепр)
Ага, а шериф играл наверное на другом поле. Смотри, просто Шериф не отбивался и еле-еле закатил. Шериф просто переиграл шахтер. На ровно том же поле, где играл Шахтер.
Відповісти
6
0
avatar
Я так думаю... (КиЇв)
Поле было нормальным, подготовленным специально для Шахтера. Комментаторы сказали, что поле всю ночь рыли кроты.
Відповісти
5
0
ZNAK_VOPROSA
Пердунит Васильков иди проспись, шмара
Відповісти
0
2
Orest_ua (Kyiv)
Выпускник абортария делится своим ценным мнением
Відповісти
2
0
ГенриВол (Волочиськ)
Луческу на днях казав, що бразильців зразу після трансферу випускати в Європі грати не можна. Вони не готові до швидкостей і польоту думки, що і показав цей матч. Зі всіх бразилів при Луческу зразу заграв тільки один. Всі інші довго підходили до основи. ДеДзербі того не знає.
Відповісти
9
0
Mexxxxx (Просяная)
І випускає всіх пачкою в основу. Хоча він напевно нічого взагалі не знає, а те що хтось не готовий до швидкостей європейських то для нього високі матерії зовсім.
Відповісти
2
0
avatar
Serega1111 (Киев)
Мля, думал в 21.45.. А тут такое...
Відповісти
3
1
ZSTV1223 (Черкаси)
Ти нічого важливого не пропустив. Краще такого не бачити.
Відповісти
5
1
barsetka (koppengaag)
СРНА ринату (посмоктуючи) -- Лутшє так програть Шяріфу чєм такая нічья с Бєєнфікой!
Відповісти
11
0
Dimitrius IX (Экс-Харьков)
Жаль, что Каштру ушёл. То хотя бы 5:5 с Шерифом сыграли бы. Но и Де Дзерби тоже молодец, смог в первом же туре с Шахтой 4-е место в группе занять. Так ещё уметь надо. )))З.Ы. А Вернидубу респект!!!
Відповісти
9
3
bezzzv (Кривой Рог)
При Каштру Шахта также мучалась как и сейчас. Как по мне то при Фонсеке играли красиво размашисто. Нет бегунков, Тайсон ушел, Марлос состарился, The end.
Відповісти
3
1
Dimitrius IX (Экс-Харьков)
Ну на счёт Каштру то тоже, как бы, сарказм был. Сам понимаешь, что и ничья с Шерифом для Шахтёра тоже ужасный результат. Но там хоть весело все происходило бы. ))) А сейчас вообще кошмар. Боюсь представить, что там Реал с Интером это Шахте устроят...
 
2
0
Mexxxxx (Просяная)
Каштру был никакой, но чтоб такой бездарный хаос на поле, даже при нем такого не было и Шерифу б не проиграли
Відповісти
1
0
Dimitrius IX (Экс-Харьков)
Я Каштру не защищаю. Тоже шопопало по игре, но там хоть весело все было бы. ))) А тут тихий ужас. Смотрю сейчас Интер- Реал, реально повыносят они Шахту с такой игрой...
 
1
0
avatar
usovvictor (Kharkov)
....ХА ХА ХА...., Вернидуб посадил на задницу всухую Шахтер! Видно он и в Африке слепит "мужиков", даже из черных. Честно, Шахтер не показал с основой своих возможностей, потеряв для нас очки. Удивлялся хладнокровию Шерифа - вот чему учит Вернидуб. Фаворит в ужасном состоянии, разболансирован, схемы игры не наблюдается, отговорок нет (поле одинаково для всех). М-да, видно бессонные ночи Вернидуба нашли решение..., кто бы мог подумать, Шериф новичек впервые и наш фаворит! Де Дзерби, что ты там впихивашь, какие тактики проповедуешь, что футболисты не могут даже запихать мяч такой команде. С ужасом представляю игру с реалами и прочими, просто крах надежд. Найдите решение, где там Срна "мотиватор", где игра?! Позорище! Вернидуб восстановил реальность подготовки команд... Вас победил украинский тренер Вернидуб, вывевший впервые клуб, который почти никто не знал в "европах", ....- помните это!....
Відповісти
13
0
Alex.696 (Немирів)
Пєдріло з трамвая, ну, як тобі? Класно шохтьор грав? Супергранд Шериф в суперниках, як не як був.
Відповісти
10
0
Лекарь (село Дарница)
Оно только на ветках ДК гадит.
Відповісти
10
0
avatar
Ігор Холост (Львов)
Пам'ятаю ті мульки шо нібито чуть не пів команди Шахтаря хочуть провідні європейські клуби....
Відповісти
7
0
DOMENICO (Lviv)
Пощечина от Вернидуба ?Та це скоріше - добрий копняк в дупу Шахтаря.Дядько Вернидуб із глухого Тирасполя показав мегамільйонному макаронному стаффу їхній справжній рівень...
Відповісти
8
0
тутти-10 (Сумська область)
З трибун кричали "Впєрьод Шахтьор!" Їх тільки два гравці розуміли: воротар і центральний захисник. Вони особливо не повпєрьодять в силу своїх позицій. Решті по болту ваш Шахтьор. Хтось взагалі розуміє, як грає ШД? Чого вони стоять? А ще казали, що Каштру поганий тренер? Та в нього хоч вистачало розуму не ламати кардинально і українців ставити, бо ті розуміють, що таке Шахтар. Цим підаріньям плювати. З такими "швидкостями" заснути можна. Чого ота макака, що із самим 3,14дарним прізвищем вирішила, що вона рятівник нації??? Мяч перетримує, пасу нема, лупить відразу... Це така думка тренера? І треба було за такі гроші наймати його? Багатих не зрозуміти, в них свої причуди...
Відповісти
15
2
Olegyurchak (Хмельницький )
Кончені.
Відповісти
11
4
kalan-86 (Анкара)
Зачем прорывались в групповой этап ЛЧ? Видимо не достаточно потратили на трансферы летом. А вообще,такого унылого и бесхитростного Шатхтера я давно не видел-скучная и не привлекательная команда. Скажите Де Дзерби, что просто выпустить всех легионеров ещё не достаточно для успеха. А ведь впереди Интер и Реал. В памяти ещё свежи воспоминания как Шахтер классно с ними играл в прошлом сезоне. Видимо будет реванш. Вернидуба с победой!
Відповісти
12
1
C_Ballack (Днепр)
На месте Ахметова, я бы вызвал Палкина и спросил, вот как так отпустить Луческу, который с Динамо идёт на второе подряд чемпионство и пригласить вот этот весь шлак. А потом, как говорил Поворознюк, упал в яму, по дороге домой и поломал две ноги... Ну вы поняли)
Відповісти
12
2
bezzzv (Кривой Рог)
Палка и Ахметка, как вам игра????Молдавская резня бензопилой.
Відповісти
11
0
efim423 (odessa)
молдавские сепаратисты победили ахметку
Відповісти
13
2
avatar
kotigorok (Чернігів)
донецького сепара
Відповісти
7
0
Il Gatto
Шож, знаєм, проходили. Удар по репутації і рейтингу. Співчуття кротам.
Відповісти
6
0
Zapp Brannigan (Київ)
Де Дзербі хоч на кар'єр звозять тепер?))
Відповісти
9
1
Иванисеня (Ивано Франковск)
Это не пощёчина от Вернидуба-это издевательский плевок от Вернидуба!Умница.Как настроил свою команду,как по косточкам разобрал Шахтёр.Умница,молодец,полный респект ему.А Шахтёр-ПОЗОР!!!! Вообще нечего говорить и комментировать.Нет команды,нет тренера,нет характера,по сути это не команда,а сборище высокооплачиваемых дармоедов.ПОЗОР!!!Это говорю я,болельщик Шахтёра почти с 50-летним стажем.Спасибо Дарио Срне за "супер прогрессивного тренера".Пока он ноль без палочки.В подмётки не годится Мирче.Тот пришел в никакое Динамо и уже через месяц команда заиграла.Те же игроки,только пришел умница-тренер.И не покупали за миллионы евро игроков,но играют.А Шахтёру надо задуматься-у кого тогда выигрывать в группе?Помню сенсационное поражение от Агробизнеса.Думал после этого позора в команде сделают должные выводы.Нет.Футболисты получают свои многотысячные зарплаты в валюте,отдыхают на шикарных курортах и ложили кое-что на нас-болельщиков.Стыдно пан Ахметов,пан Палкин и дружище Срна.Спасибо за Де Дзерби
Відповісти
23
3
George_D (Харьков)
Вообще, странно. У себя тренеров не ценим, выгоняем (почему-то), они уезжают и добиваются очевидных успехов. Даже в чемпионатах, на порядок слабее нашего. Сначала Григорчук, потом Ребров, теперь Вернидуб. Нет пророков в своем отечестве, да?
Відповісти
9
0
Olegyurchak (Хмельницький )
Долбодятлам из УАФ нужные тренеры не умные а послушные...
 
2
1
avatar
kotigorok (Чернігів)
Грачов, Морозов, Леоненко, ваш вихід...
Відповісти
15
0
Весела Дача (Кривий Ріг)
Плеяда
Відповісти
10
0
avatar
jnp49 (ОДЕССА)
ЗА-СРАН-ЦЫ...
Відповісти
9
0
George_D (Харьков)
Это по-корейски или по-китайски? :)
Відповісти
2
0
Alex.696 (Немирів)
По-молдавськи)))
 
3
0
ДобрийВечір (Трип’ять)
Вони зіграли на своєму рівні… ахмета тупо розводять на бабло, палкін з сирною мстять.
Відповісти
7
0
Acsakal (Kharkov)
Дивився лише перший тайм. На другий не було ніякого бажання. Якщо у Де Дзербі і був якись тактичний план на гру, то він вирішив його залишити утаємничиним. Ніякого прогресу за час роботи італійця я не бачу. Шахтар вийшов грати з Шерифом приблизно з таким настроєм, як він грав з Олександрією. Бразильці чекають на ігри з грандами, щоби себе продати. Шериф їм не цікавий.
Відповісти
16
0
Mexxxxx (Просяная)
Так вже ж напівгранд Монако їм все пояснив, хто вони і що вони, саме по грі.
Відповісти
2
0
barsetka (koppengaag)
Відпедринили по самі дедзерби
Відповісти
10
0
Rukyn90 (Умань)
Вернидуб втер носа нашим, експертам,, Молодець.
Відповісти
16
0
avatar
djeff2015 (Запорожье)
реально рад за Вернидуба). показал модным днищам зал...пу.))))) племя овец)))
Відповісти
20
0
George_D (Харьков)
Теперь видно невооруженным глазом, что основным мужиком в Заре был Вернидуб-отец. Ушли МУЖИКА - и остальные мужики превратились в пацанов.
Відповісти
9
0
avatar
djeff2015 (Запорожье)
100%
 
7
0
ZSTV1223 (Черкаси)
Думаю Де Дзербі вже пішов
Відповісти
6
2
avatar
kotigorok (Чернігів)
Куди?))
Відповісти
2
0
ZSTV1223 (Черкаси)
Додому, в Італію, пішки. Думаю в Україні його вже чекають хлопчики які хочуть поїхати з ним на шашлики в ліс.
 
4
0
avatar
Я так думаю... (КиЇв)
А где то далеко во Франции горько плачут игроки Монако. И на их лице недоумевающий немой вопрос: «Ну как мы могли проиграть им?» :'( :~-
Відповісти
27
0
Mexxxxx (Просяная)
Та и мы уже начинаем горько плакать, почему вы нас не обыграли, чтоб мы сейчас в Лиге Европы играли и так не позорились
Відповісти
2
0
jmen2986 (Kiev)
Прости нас Ринат,мы проипали 45 млн
Відповісти
15
0
Olegyurchak (Хмельницький )
И он "простил" каждого, по очереди...
Відповісти
1
0
Соколов (Никополь)
Но сначала весь Шериф простил его по очереди
 
1
0
tamerlan58 (Львов)
Шахтер "сильно" поднял рейтинг и таблицу коэффициентов украинского футбола. Такого позора и безвольного футбола давно не видел. Мрак!!!!!
Відповісти
19
2
George_D (Харьков)
Это только цветочки. Ягодки соберем в конце года. Дай Бог в ЛЕ попасть..
Відповісти
4
0
avatar
kotigorok (Чернігів)
Ось вам і ахметівський приматарій. Ганьба ганебна.
Відповісти
19
0
avatar
Mariner888 (Одесса)
Верните Деда в Шахтёр. Луческу лучший.
Відповісти
6
5
avatar
wolf_enstein (Кот Тангенс)
Можно начинать "Взвоет ветер над бараками, БМП нам лязгнет траками -..." Шериф одной ногой в евровесне.
Відповісти
14
1
Соколов (Никополь)
Ринат, а хочешь я во всей квартире свет на ночь включенным оставлю....хоть как то тебе настроение подыму
Відповісти
29
3
avatar
Даунбацкий обизянник (Киев)
Ахахахаха, ржу))))))))))))))
Відповісти
9
4
avatar
Динамiт (Василькiв)
Достатньо від тебе олексін міньєту !
Відповісти
2
6
Соколов (Никополь)
Та не буду я у тебя хлеб отнимать
 
6
1
Lion Killer (Львів)
Браво Вернидуб! Склеїв команду з ноунеймів. Красава
Відповісти
21
0
Zonder (Днепр)
Дзерби ещё тренер?
Відповісти
18
1
Mexxxxx (Просяная)
Еще физрук, тренером надо стать для начала
Відповісти
2
0
C_Ballack (Днепр)
Больше всего возмутили комментаторы я которые в начале закидывали шапками. В итоги обосрались по полной (
Відповісти
14
0
Тренерую (Столица)
Відповісти
4
0
mastvit2018 (Кам'янець-Подільськи)
Це укр. чемпіонат отримав ляпаса! Так і потрібно! Тут же не купиш ЛЧ а потрібно доводити своєю грою! А за Динамо немає чого радіти просто відстояли нічию і неграмотно постійно заходили в офсайди ! Проте з такими супер форфардами як Шкурін та Гармаш нічого іншого сподіватися не потрібно! Чекаю завтра на розгром Зорі і все стане на своє місце! Корумпований та зрежисований чемпіонат без справжньої здорової конкуренції дає про себе знати!!!
Відповісти
6
12
George_D (Харьков)
Шкурин и Гармаш еще ничего. Скажи спасибо, что дед Беседина с Супрягой не выпустил.
Відповісти
2
0
octavi4 (Warszawa)
Че там, кроты решили ничего судье не заносить и понадеялись на себя? Зачем привычное дело портить? Вернидуб молодец!
Відповісти
11
4
avatar
таврия19752009 (симферополь)
Де дзерби в отставку.Матвиенко как защитник всегда дно.Всех с моста .Оставить только Траоре
Відповісти
9
9
Dimka26 (Чернигов)
я почему не додо?
Відповісти
11
0
avatar
таврия19752009 (симферополь)
Додо редко ошибается а Матвиенко всегда
 
1
4
kuandrew (Львов)
Мда... Занавес
Відповісти
11
0
Zonder (Днепр)
Помойка ахметовская
Відповісти
17
2
Wertu098 (бамбас )
я чекаю на вэликий хфутбол)))))
Відповісти
17
0
GAAD (Бучач)
Всерівно винними будуть ДК ))
Відповісти
12
0
avatar
djeff2015 (Запорожье)
отменили...технические причины. ж...пы лечат.
Відповісти
9
0
football_soccer (Украина)
аххаха , вы только осознайте этот момент. Какой-то нагеленный итальяшка приезжает в страну и разводит на огромнейшие бабосы главного шулера и бандоса всей страны, а возможно и во всей Восточной Европе. Аххаха , с учетом своей зарплаты , комиссионных и трансферов нагеленный размотал ахмета на 50+ лямов и все это, что бы терять очки с колхозами в чемпионате и без шансов отлететь от колхоза в Лиге чемпионов... Не, ну такой сюжет даже Тарантино не смог бы написать про такого наглого тренера. Сейчас еще поверх 50+ лямов , сверху ляжет неустойка, которую он поимеет за то, что его выгонят )))
Відповісти
30
2
avatar
Ардалион (землянин)
Время прохиндеев и аферистов ныне.
Відповісти
14
2
avatar
Динамiт (Василькiв)
Брехня ! Тоді б гейська Барса рвала б всіх !
 
3
2
pilips111 (Чернигов)
Кому???!!! Молдаванам???))) Даже не соизволили приехать раньше и провести тренировку на таком поле. Чемпионы позорные
Відповісти
16
0
wist15 (Киев)
где ты там молдован видел?
Відповісти
0
2
Весела Дача (Кривий Ріг)
Вот это итальяшку подписали, мгагагага, да этот же ноунейм совсем беспомощный.
Відповісти
15
0
magnum power (БОМЖ)
может итальянскому физруку стоит попробовать играть без вратаря. без защиты как-то не очень выходит.
Відповісти
14
0
Mexxxxx (Просяная)
Так он и так играет и без защиты и без нападения. Хаотические пасы случайно открывшимся игрокам можно не считать
Відповісти
2
0
avatar
Полiccя (Житомир)
радий за земляка Вернидуба ! завжди вболiваю проти кротiв з ким би вони не грали , а тут такий шикарний подарунок !!! Браво !!!!
Відповісти
14
4
avatar
Даунбацкий обизянник (Киев)
Надо на ворота бразильца! И тренера бразильца!
Відповісти
15
0
GAAD (Бучач)
І вишенька на торті бразільські Болбої (від анг. ballboy)
Відповісти
3
0
BleiK61 (Київ)
Ну Де Зебра під ЛЧ приходив же, а тут Вернидуб зі своїми "брудними" стратегіями рівня УПЛ... Нічого, в наступному турі продемонструє знаня по Інтеру
Відповісти
15
0
Соколов (Никополь)
Ринатик как настроение ? Ну ты там не плачь сильно....
Відповісти
15
3
avatar
Динамiт (Василькiв)
А під ніком Водітєль трамвая -- ти криса олексін будеш плакати ????
Відповісти
2
1
tamerlan58 (Львов)
ПОЗОРИЩЕ !!!! Может это стадо
Відповісти
11
0
avatar
Mariner888 (Одесса)
Юра Вернидуб поставил мат распиаренной макаронной бездарности по имени Де Дзерби.Пятов мог бы и выручить, над ухом просвистело - ноль на массу((( Такие матчи надо смотреть с бокалом пива, а не переживать с вискарём.
Відповісти
19
0
avatar
Даунбацкий обизянник (Киев)
Пятов старье, рефлекс не тот уже
Відповісти
11
1
olexadovbusch (Івано-Франківськ)
А за кого переживати??? За тих гнилих макак, яких привезли за спи* дені в народу гроші, яким платять мільйони тих самих спи*дених в народу, і які навіть ригнути не хочуть, щоб хоч якось їх попробувати відробити... і це в самій бідній країні Європи...
Відповісти
2
1
Alex.696 (Немирів)
Це фішка Пятова - пропускати над собою)))
Відповісти
3
0
svital (Poltava)
Что-то меня начинают терзать смутные сомнения, или тренер переоценен или игроки зазвездились или все вместе.
Відповісти
14
0
Romerik (YNWA)
Забагато бразильців в складі. Вот і вся причина...
Відповісти
8
2
avatar
Даунбацкий обизянник (Киев)
А прикинь не было бы лимита в ПЛ, так там ни одного украинца в заявке в принципе бы не было
 
6
0
Romerik (YNWA)
Ну не, трубин бы отстаивал честь страны. И думаю все...
 
1
1
Mexxxxx (Просяная)
Прочь сомнения. Они развеяны
Відповісти
2
0
Dimka26 (Чернигов)
Интерсено, кто-то считал сколько комментаторы за матч произнесли слово "поле" ? Я понимаю, что коментаторство у нас дно, но в этот раз мне показалось, что мужики у лавочки более красноречивы, чем эти.
Відповісти
15
0
tartar (Львів)
коментатори окрема донна тема. це біда якась. виключав звук по ходу матча.
Відповісти
10
0
avatar
Даунбацкий обизянник (Киев)
Смотрел на рашистском канале. Отличный комментатор
Відповісти
5
1
аалекс ( Крым)
Ну там про поле тоже много говорили.
 
0
3
Лекарь (село Дарница)
Не знаю, мне пришлось какую-то катсапскую трансляцию смотреть. Мегеге - хрен я буду платить
Відповісти
6
1
avatar
Даунбацкий обизянник (Киев)
А шахтер выйдет?Не, он наказан ШЕРИФОМ!
Відповісти
22
0
Сассуоло Мариуполь (Житомир)
Це не "пощечина"...це-по самі помідори...треба було ,краще,Селезня повернути...він за "кусок хлеба" порвав-би всіх...на крайняк-пики натовк-би
Відповісти
13
3
avatar
Ардалион (землянин)
В Шахтёре слишком много негров развелось. А думать на поле ведь надо кому-то..
Відповісти
13
5
C_Ballack (Днепр)
А у шерифа?
Відповісти
6
0
avatar
Динамiт (Василькiв)
Дк ти дебіл відригнувся ???
Відповісти
0
2
tamerlan58 (Львов)
ПОЗОРИЩЕ !!!!! Или это стадо латиносов сплавляет тренера,или они вообще не готовы НОРМАЛЬНО играть футбол. Может пора обратиться к УКРАИНСКИМ футболистам.
Відповісти
11
1
pilips111 (Чернигов)
Вышло 9 негритят и два украинских дятла. Они уже выходили победителями, как пижоны, ходили по полю пешком, опять же те самые пасы назад и паузы. Макаронника домой! Пижонов на пальмы или в зоопарк, а Пятова с Матвиенко на хрен с футбола!
Відповісти
17
5
Romerik (YNWA)
Ви колись бачили бразильський чемпіонат, як вони там грають? Так от, вони там грають танцюльки в атаці, а в обороні на от*бісь.( Тому і танцюльки ). І от таку команду ти випускаєш в лч, з м'якотілим опорником і бразильцями захисниками. Та люба команда з Бразилії, буде с*сати в середняка від лч. А з такою тактикою то дабл кіл собі в голову. Я на 100 % впевнений, що з 2-3 українцями додатково в складі, ми би виграли. Я не бачу що хоче построїти італієць, тому думаю що Динамо і того року бере лігу. Хоча не вірив. І я радий цій поразці, щоб той впертий баран накінець переглянув свій склад і зробив висновки...
Відповісти
15
0
Mexxxxx (Просяная)
Ну як баран щось може переглянути та ще і висновки зробити, він же баран. Якби нормальний вже б давно щось змінював
Відповісти
1
0
Пришта Литин (Київ)
Браво Украинец Ю.Вернидуб!!! Браво Шериф!
Відповісти
22
4
Київський харків\\\\\\\'янин (Київ)
Почався довгочікуваний процес очищення мозків задурманених членів секти "Свідків вєлічія горняцкого клуба". Це дуже добре, футбольне життя в Україні стане вільнішим, що сприятиме розвитку футболу в нашій країні у вільній конкуренції.
Відповісти
25
1
Wertu098 (бамбас )
Радовались,что случайно прошли Монако)))))) это было понятно всем,только даунецкому глорью нет)))
Відповісти
20
3
леонид Угринович
Стыдоба!!!!
Відповісти
18
0
avatar
Даунбацкий обизянник (Киев)
Ахахаха, ну где там водитель, алекс и колибри? Ну че, получили, вєлікій клуб? Ахахахахахаха.
Відповісти
16
2
Wertu098 (бамбас )
Педринь поимели,будут тушить пердаки месяц))))
Відповісти
10
2
avatar
kotigorok (Чернігів)
Сховалися в нори для коротів
Відповісти
9
0
Dimka26 (Чернигов)
Трансферы Шерифа - 0 млн. Траснферы Шахтера - 45 млн. Зачем приглашать иностранца в клуюба, если в ЛЧ его как пацана уделывает украинский тренер. ?
Відповісти
19
1
avatar
Даунбацкий обизянник (Киев)
Более того, я уверен, что играли б украинцы, результат был бы другим
Відповісти
9
0
avatar
wolf_enstein (Кот Тангенс)
Че-то ржу...) Давай Ринат, еще пучок бразил и тренера помоднее. Это точно даст и игру и результат. Представил лицо Луческу перед телеком)). Куда яйца дел, Де Дзерби?
Відповісти
23
1
avatar
wolf_enstein (Кот Тангенс)
О! запорожец, и ты тут?)
Відповісти
0
0
wist15 (Киев)
чем Шева плох?. Он очень модный.
Відповісти
0
3
Зритель (Харьков)
Пока 0 забитых голов на двоих. Но есть подозрение, что Заря завтра тоже не забьёт.
Відповісти
11
3
avatar
Даунбацкий обизянник (Киев)
Зорька выиграет. Вот увидишь
Відповісти
7
0
avatar
simargl (Чернигов)
Успокоил.. ))
Відповісти
5
0
avatar
Drovko (Lviv)
І що то було? Невже гравці Шахтаря думали, що зможуть пішки обіграти команду, яка пройшла Црвену Звезду і Динамо Загреб? Навіть, коли програвали, все одно далі був лише отой стоячий футбол...може в гравців Шахтаря зарплати завеликі? Молдаванам програвати, докотилися ..ех, а такий був шанс був обійти ранку в таблиці коефіцієнтів.
Відповісти
18
0
FCZK-1922 (Кировоград)
Долго думал что написать, скажу так, вот эти негры что были на поле, для них эмблема клуба пустой звук, они даже не пытались. После жеребьевки я говорил что Динамо наберёт больше очей чем негры, похоже к этому все и идёт, ну что, облизыватели татарина, теперь и у вас есть свой личный позор в лице Шерифа. А Юру Вернедуба с победой, добротный тренер, но очень недооценённый у нас в Украине.
Відповісти
19
3
avatar
kre4et (Киев)
Шахта вышла на матч, как будто они уже ведут в счёте 3:0, в атаке вообще ничего не создали... В обороне тоже слабая игра, Пятову пора повесить перчатки - вот Ризныка заберут из Ворсклы, хуже точно не будет, надеюсь, что в сборную Пятова вызывать больше не будут, разве что на прощальный товарняк
Відповісти
21
0
wist15 (Киев)
кроты хотят Ризныка задарма взять. Я бы сейчас шахте его продавал в 3 раза дороже чем хотела Ворскла. Пусть рыжее чудовище раскошелится. Ибо нет в шахте вратарей.
Відповісти
3
0
r o l e x (полтава)
Какая там пощечина! Я б сказал, что такой увесистый подсрачник по самоуверенной итальянской заднице !
Відповісти
24
1
avatar
scorpius (Ck)
Ну их на х..у..й.. олени кривоногие, 4 место в группе и провал в чемпионате обеспечен!!
sticker
Відповісти
14
0
Ramses_ua (Запоріжжя)
Вернидуба в презЕденты!.Шахтар обсалютно безвільна гра, зрозуміло що поле лайно але де бажання?Жах
Відповісти
13
0
Algrab (Костопiль)
Сьогодні від Шахтаря по полю бігало стадо бібізьян...
Відповісти
20
10
Ramses_ua (Запоріжжя)
Як же задовбали расисти,щоб ти почернів коли небудь)
Відповісти
5
10
Algrab (Костопiль)
Сам ти расист, довбню...Це про рівень гри, а не колір шкіри...
 
4
5
Ramses_ua (Запоріжжя)
Таке собі порівняння ,будь здоров,лось.. в плані нерозумно)
 
1
4
avatar
simargl (Чернигов)
Если бы бегали... вяло ходили... итог на табло
Відповісти
7
0
Algrab (Костопiль)
Ну то стань на коліна, та попроси вибачення...Це до " борця" з расизмом...
 
3
3
Ramses_ua (Запоріжжя)
Algrab ,перед ким просити вибачення та за що?)
 
1
1
Algrab (Костопiль)
За "бібізьян"... і перед Шахтьором...
 
2
2
С.Карпович. (Ланівці)
Ще один доказ що педринья,антоніо,марлон,і траоре,а разом з ними дзербі і решта бразил,то є купа шлаку.
Відповісти
20
4
Dimka26 (Чернигов)
Я бы на месте Ахметова уволил бы этого итальяшку прямо сегодня. И взял бы назад Фонсеку. Ибо он вообще за эти три месяца ни одной вразумительной игры не провел.
Відповісти
14
2
Golfik25 (Киев)
Скорее всего увальнение будет после игр с Динамо в 10 туре и Суперкубке. Шансов там на победу мало у шахты, та как Динамо по сильнее Шерифа и Луческо по умнее зебры.
Відповісти
3
0
Wertu098 (бамбас )
Срочно нужно вратаря из Бразилии притащить,тогда будет совсем другое дело))))
Відповісти
15
0
ВиктАн
Даже если табурет поставить , хуже чем с пяточкиным не будет.
Відповісти
11
0
ВиктАн
Шахта дно. Это позорище . Пяточкин,заканчивай уже позорить сборную и клуб.
Відповісти
15
3
Karamba911 (Львів)
Шериф сьогодні мав український характер у лиці Вернидуба, тому і переміг!!!
Відповісти
18
1
avatar
Даунбацкий обизянник (Киев)
А у шлюхтера характер почернел
Відповісти
7
4
ZSTV1223 (Черкаси)
Шукав Шахтар тренера по всьому світу. І обов'язково ж не українця, бо не модно, а виявилось він був тут недалеко в Молдові і він українець.
Відповісти
20
1
Zloy Pingvin
А я думал бред был во вчерашнем матче... А нет есть куда падать...
Відповісти
6
9
avatar
djeff2015 (Запорожье)
Браво Вернидуб))))) Палкины и К...жгите дальше....днище....)))). Зато автобус покрасили...менеджмент работает))))
Відповісти
20
1
pilips111 (Чернигов)
Дожились, уже молдованам попу подставляем
Відповісти
16
1
Golfik25 (Киев)
Вернидуб снимаю шляпу, достойно опустил великих. Кроты просто днище. А ыксперды на футболах во главе с денисовой говорили, что 6 очков уже в кармане и шериф аутсайдер. Короче спасибо за 0 очков в таблицу коеф.
Відповісти
24
5
Fishing 555 (Rivne)
Ура шахта в ЛЕ Кто-то прочил ей победу над молдаванами во дали просраться джережаблину
Відповісти
14
3
Дрюон (Одесса)
Шахта в ЛЕ?? Да ты оптимист, однако)
Відповісти
4
1
Fishing 555 (Rivne)
Почему это я? Так СМИ писали. Философ.
 
2
1
Mexxxxx (Просяная)
Та да, за ЛЕ теперь надо еще драться, с разницей в три мяча дома у Шерифа выиграть, а по такой игре это нереально
 
3
0
Footballers (Умань)
Вернидуба в збірну.Натягнули педрінь по самі помідори.
Відповісти
11
2
трамвай за трамваєм (найкращий)
за торілку зупи (супа)можна обіграти жахтарів
Відповісти
8
1
oda1979 (Запорожье)
Срна, а где яйца:)))?? Негры за пять копеек Поставили переоценены бибизян на место. Вообщем уже не донецкие и совсем не киевские уходят в пике. И по делом.
Відповісти
22
3
Запорізьке Торпедо (zp)
при Каштру такой муйни не было!
Відповісти
23
3
Dimka26 (Чернигов)
Каштру это Гвардиола по сравнению с пацаном Дзерби
Відповісти
21
1
ulych (Запоріжжя)
Вернидуб - Віват! НедоДністроукраїна каструє лугандонію Ахмєтхана!
Відповісти
17
4
В. Банев (Харків)
?
Відповісти
0
1
Unselfish (Белая Церковь )
Всрався рАдной Шахтьор. Позорники, бездари, по заслугам, крототабор это уровень Лиги Конференции. Им прямая дорога только туда с Гибралтаром играть. Динамо чемпион, кротоферма ДНО!!! Где Шахтьор, где???!!!))))))
Відповісти
20
4
jmen2986 (Kiev)
Где Динамо,где ?)))
Відповісти
9
4
Fishing 555 (Rivne)
А шахта где?
Відповісти
9
1
avatar
simargl (Чернигов)
Ой, только пусть не повторят подобных подвигов там где они .
Відповісти
2
3
avatar
Kolibri (Киев. Новая Англия.)
Если по игре..... или о игре..... КОН ЧЕ НЫ Е!!!!!!!
Відповісти
16
3
Wertu098 (бамбас )
Как и вы все даунецкие!!!! пхахахаха
Відповісти
13
7
Лекарь (село Дарница)
А помните, когда-то давно, как кроты ржали, когда Динамо влетело молдаванам? Ваша очередь настала. В целом, я такой ход матча и предполагал. Вернидуб - умный тренер, его команда сумела воспользоваться импотентностью кротов. По честному, кротам повезло, что они прошли Монако. Видимо, фарт на Монако закончился.
Відповісти
23
3
oda1979 (Запорожье)
Да они и Монако не должны были проходить.
Відповісти
17
4
TIRAN (Донецк (Украина!))
ожидал до матча подобный результат! алени, мля!
Відповісти
19
4
avatar
simargl (Чернигов)
Позорище. Даже и сказать по "игре" не чего... В суперкубке ДК должно разорвать этих пиженов на тысячу маленьких кротов и загнать глубоко под землю...
Відповісти
18
4
LEVgcUqs (Чернігів)
Не чекав такого розбору гри......
Відповісти
5
0
vlotko (Броди)
Суперкубок не показник - це надуманий матч. На мою думку там має грати Зоря, вона була фіналістом, до чого тут Шахтар? Так у положенні спеціально записали, щоб у фіналі грали Шд і ДК. Таким чином дискридитуєть Кубок України.
Відповісти
3
1
аалекс ( Крым)
Даже после разгрома от Боруссии, не было так стыдно за игру горняков. Не знаю, что там строит Де Дзерби, но такого медленного Шахтера, как при нем, никогда не было. Улитки бесхарактерные. Шериф с заслуженной победой.
Відповісти
26
3
LEVgcUqs (Чернігів)
Незрозуміло, аалекс?, так швидко перейти в табір супротивника великого бразильського шахтьора.
Відповісти
3
2
аалекс ( Крым)
За Шахтер болею с 1975г, не пропускал ни одного матча на Локомотиве(Олимпийском) и на Шахтере. 25 лет живу в Крыму и никогда не изменял своему клубу.
 
1
4
Запорізьке Торпедо (zp)
походу кроты отрабатывают фарт за Монако. и не сказать же, что сильно прям не повезло - ну,владели мячом, ну качали автобус, и что. счет на табле
Відповісти
18
2
kapkan (Луганск)
Тут нечего комментировать. Провал!!!! Позорище!!! А дальше, судя по всему только хуже будет!!!
Відповісти
20
1
ВиктАн
Шериф на 2 головы выше Шахтера. И дело не только в пенсионера Пятове, который позорится хуже тимохи.
Відповісти
19
3
Wolodya (Тернопіль)
Божевільна недооцінка.
Відповісти
12
4
avatar
IvaneZZZ (Київ)
Ай молодца молдоване! Сколько-сколько вы говорите потратил Шахтер на трансферы???
Відповісти
18
4
avatar
Просто Толик (Одесса)
Прекрасный матч! Поздравляю всех любителей футбола, с победой! Шериф с Вернидубом молодцы! Вперёд, Шериф!
Відповісти
18
5
avatar
Aleksandr.t (Донецк)
Рука-лицо. Вернидубу респектище, искренне рад за него.
Відповісти
28
1
avatar
Horus (Днепропетровск)
Для выхода в Лигу Европы теперь надо обыгрывать Шериф 3:0 :DЕдинственный вопрос после этого матча: почему Вернидуб тренирует молдаван, а Шахтер тренирует какая-то Зебра.
Відповісти
27
2
KpaMapb (Краматорск)
Бездарно сыграли.
Відповісти
11
2
rivnenskyi (Рівне)
Готовий битися об заклад, що цього вечора Ахметов хоча б один раз та подумав - а чому мій клуб не тренує цей Вернидуб?
Відповісти
17
0
Mexxxxx (Просяная)
Где они взяли это нулище! Ему дали в руки добротную бразильскую команду и мы видим вот этот бардак на поле. Теперь уже и с дивана всем видно, что тренера у Шахтера нет. Это ж важные матчи начались – игры ноль. Просто на поле выходят 11 игроков как-то сыграть. Ни атаки организованной, ни защиты. Команда не играет ни в какую схему ни в какую-то тактику-стратегию. Символ этой команды сейчас Марлон. Дошел пешком до центра, встал, поставил ногу на мяч и стоит. Просто тупо стоит, не знает куда дальше давать, кому, как будет игра развиваться. Нет ни плана, ни игрового построения. Монако переиграло по всем статьям просто не повезло, теперь какой-то Шериф, у которого кстати нормальный тренер, просто переигрывает как хочет. Позорище!!!
Відповісти
29
2
avatar
Aleksandr.t (Донецк)
Про Мурлона в точку, верх футбольного мастерства, меня трясёт от его фееричного бразильского футбола!
Відповісти
12
1
Fishing 555 (Rivne)
Как нет? А джережаблин?
Відповісти
6
0
аалекс ( Крым)
Ну Шериф не какой-то, а очень дисциплинированная команда и с характером. А в основном согласен.
Відповісти
7
0
Mexxxxx (Просяная)
А за Шериф я и извинюсь, они сыграли грамотно, добротно, не боялись придуманного "гранда" европейского футбола, и строй держали и скорости.
 
2
0
С.Карпович. (Ланівці)
То підсрачник.
Відповісти
23
1
Лекарь (село Дарница)
Копняк
Відповісти
13
0
rivnenskyi (Рівне)
Згадав чомусь знамените фото підсрачнка Ракицькому.
Відповісти
10
1

Новини Футболу

Найкращі букмекери

Букмекер
Бонус