ЄВРО-2024
ЄВРО-2024

ЄВРО-2024 - результати і розклад матчів, турнірна таблиця, новини.

Україна - Іспанія - 0:1. Післяматчева прес-конференція Михайла Фоменка


Наставник збірної України розповів про матч з Іспанією

Україна - Іспанія - 0:1. Післяматчева прес-конференція Михайла Фоменка


Головний тренер збірної України Михайло Фоменко на післяматчевій прес-конференції прокоментував поразку в матчі відбіркового етапу до Євро-2016 проти Іспанії (0:1).

- Чи задоволені Ви якістю гри збірної?

- Хотілося закінчити сьогодні цей відбірковий цикл. Але життя таке, яке воно є. Будемо готуватися до стикових матчів. Шкода, що не реалізували жодного моменту. Плюс здорово зіграв Де Хеа.

Вчора нас запитували, як ми будемо грати з невмотивованої Іспанією? І яку ви команду побачили? Які клуби представляли ці гравці, які грали сьогодні?

Ми чомусь вважаємо, що ми сильніші за всіх у Європі. Чому така постановка питання, не знаю... Грає команда так, як їй дозволяє суперник. "Невмотивований" суперник нам не дозволив у першому таймі грати так, як ми хотіли. Плюс я вже говорив, воротар зіграв добре. Хоча у нас були моменти. І якщо немає якості, то має бути кількість.

- Чи побачили Ви перевтілення Коноплянки? Він грав на команду, а не тягнув гру на себе...

- Коли Коноплянка має ігрову практику, він дуже відрізняється від нього ж, коли він не грає так часто. Ми не міняли його. Дали йому можливість зіграти на характері.

- Чому був довизван саме Зінченко, а не Буяльський, який досвідченіше Олександра?

- Чому ми випустили молодого хлопця? Щоб заграти його, щоб він грав за збірну України. У нього були й інші варіанти.

- Чому так пізно були зроблені заміни?

- Можна змінити гравця, але який буде результат? Ми завжди грали на результат. Сьогодні не вийшло. У нас що, не було моментів? Тоді навіщо міняти людей, які грають і створюють моменти, тим паче з такою командою. Ми грали цей матч через два дні на третій. Тому не думаю, що можна хлопцям предєявити претензії. Вони віддавалися і в плані гри, і в плані емоції.

- Чи є у Вас переваги по супернику в плей-офф?

- Ми всі під Богом ходимо. Що жеребкування дасть, з тим і будемо грати. Я вже не в тому віці, щоб гадати. Буде суперник - будемо готуватися. Ідеальний варіант, коли першу гру граєш на виїзді, а другу вдома. Ви ж бачите, як вболіває стадіон, налаштовує хлопців. Це наш 12-й гравець.

- Чи будуть ще в збірну залучатися молоді гравці?

- Ми вже досить молодих гравців залучили в збірну. Ми з ними працювали, розмовляли, дивилися, що вони можуть. Це природний процес. Хочеш, не хочеш, а потрібно. Так що будуть молоді гравці.

- Є думка, що команда під Вашим керівництвом не вміє вигравати. Чи готові Ви далі вирішувати завдання з цією командою? Чи вірить команда в Вас? Які настрої в роздягальні?

- Без коментарів.

- Чи не побоюєтеся Ви повторення ситуації з плей-офф проти Франції, коли гравці не змогли провести на гарному рівні другу гру? Не було заміни тим гравцям, які випали?

- Природно, пройшло достатньо часу. Люди отримали досвід гри в клубах. Так що все буде нормально, у нас є достатньо гравців.

- Сьогодні Україна завдала більше ударів по воротах суперника, але програла володіння м'ячем. Чи бачите Ви в цьому проблему?

- Команда грає так, як їй дозволяють. Іспанці завжди володіють ініціативою. Це природно, адже у них може набратися три-чотири повноцінні склади. Ми набагато гірше володіємо м'ячем. У них освіта зовсім інша.

- Чи немає у Вас конфлікту з Селезньовим, який так довго чекав свою заміну. Адже Ви його підкликали заздалегідь, а випустили лише за 10 хвилин до кінця матчу?

- У нас немає конфліктів ні з ким із хлопців, і не було, і не буде

- На чому тримається Ваш оптимізм по грі збірної?

- Завжди є гравці, які є лідерами по грі, за характером, а є люди, які допомагають. Ярмоленко та Коноплянка - ігрові лідери. Але раніше суперники їх не дуже знали, а зараз з ними персонально працюють. Ви бачили, як сьогодні з ними персонально грали кілька суперників. Значить їм потрібно урізноманітнити свою гру. Вони до цього рухаються, але поки не все так, як хотілося б.

Оцініть цей матеріал:
Джерело:
sport.ua
Коментарі
Увійдіть, щоб залишати коментарі. Увійти
Viktor Bondarenko (Zaporozhye)
Последний матч,у Хоменко,всегда блином,почему? 1-е - нет командной игры,команда тяготеет к защитной игре,по возможности все тянут время надеясь закатить "дурака"и только так получить три очка; 2- е - бездарный тренер,а точнее его вообще нет,а поэтому и результата нет; 3-е - слаба защита Шахтёра (Реал 4 - 0; ПСЖ 3 - 0),где другая защита??? 4-е нет быстрых контратак,как это делает "Зоря" и "Шахтёр"...ВЫВОД: 1-е - срочно заменить тренера (желательно поставить тренера "Зори" или тренера "Шахтёра),в противном случае на чемпионат Украина не попадает,а если случайно и попадёт,то там только опозорится ....
Відповісти
0
0
Повернутись до новин
Коментарі 126
Viktor Bondarenko (Zaporozhye)
Последний матч,у Хоменко,всегда блином,почему? 1-е - нет командной игры,команда тяготеет к защитной игре,по возможности все тянут время надеясь закатить "дурака"и только так получить три очка; 2- е - бездарный тренер,а точнее его вообще нет,а поэтому и результата нет; 3-е - слаба защита Шахтёра (Реал 4 - 0; ПСЖ 3 - 0),где другая защита??? 4-е нет быстрых контратак,как это делает "Зоря" и "Шахтёр"...ВЫВОД: 1-е - срочно заменить тренера (желательно поставить тренера "Зори" или тренера "Шахтёра),в противном случае на чемпионат Украина не попадает,а если случайно и попадёт,то там только опозорится ....
Відповісти
0
0
Deportivo (Лотошино)
Відповісти
0
0
Lomion (Киев)
Відповісти
0
0
Старожил (Одесса)
То, что не смогли забить гол- не случайность. Они отучились забивать. Все предыдущие матчи играли почти без моментов, без ударов по воротам. Медлено,поперек,назад. Главное- не пропустить. Они не натренированы забивать голы.В результате потеря уверености.Нет комбинаций наигранных до автоматичности. Все это и есть работа тренера. Но рожденый ползать,летать не может. А ребята молодцы, что хоть начали создавать моменты.
Відповісти
2
0
garcia49 (budapest)
Когда команда проигрывает, всегда виноват тренер. Вчера Украина проиграла самой лучшей сборной мира на данный момент. Но не потеряла шансов на чемп. Европы. О чем тут речь идет?
Відповісти
1
1
footboliare (Мир город)
Гол - це Коноплянка перехоплення - пас на Гармаша - обрізка пас назад на Коноплянку - Гармаш зразу побіг оборонятись - а зірка десь пропав - в результаті двоє не прикритих іспанців на лівому фланзі і там де міг бути Коноплянка - іспанець забиває гол і о па прибігає Коноплянка - завіса
Відповісти
1
0
Korwin (Харьков)
Игрой доволен. Счетом нет.Могли забить три мяча,в итоге проиграли. За игруне стыдно. Спасибо команде!
Відповісти
3
0
evraz (Черновцы)
Фоменко = Порошенко , такой же ссыкливый м.удак
Исландия, с 300 тыс населением где дубарь круглый год проходит на ЧЕ а у нас радуются ничьи с Словакией, Албания, Венгрия с тойже оперы, позор
сейчас попадаем на какуюто Норвегию которая 10 чел стоит в штрафной и сушит а потом на стандарте шаравока вкатывает


Відповісти
5
1
Nikon7171717 (Днепродзержинск )
Интересно ,а кто в трезвом уме ожидал другого результата от Фоменко?Типичный украинский тренер,который спит и видит как какой небудить дурак не залетит от контры Игра сама по себе не плохая ,но кто мешал так играть против Словакии не понятно.Фоенко давно уже пора на пенсию..
Відповісти
3
1
olexadovbusch (Івано-Франківськ)
[quote datetime=" 13.10.2015 04:30 " author="sorgoman (харьков)"] " СО СВОИМИ СПРАВЖНИМИ ПАТРИОТАМИ ЗАВЕЛИ СТРАНУ В ТУПИК-МОЛОДОЙ ПЕРСПЕКТИВНЫЙ ПАРЕНЬ ЖЕЛАЕТ ИГРАТЬ ЗА СБОРНУЮ -ВОТ И ВЗЯЛИ." [/quote]Ну, в тупік не патріоти завели, патріоти ще в цій країні не були при владі й не скоро будуть - як не по тюрмах та засланнях згноїли - то ДТП, як не на Майданах перестріляють, то в котлах доб'ють, і так роками й віками... а потім прийдуть на вибори такі "мани" і виберуть до влади знову старих незабутих "манів", на яких мільйони українців за копійки будуть пахати...
Чи може "папєрєднікі" не в тупік завели, чи при них процвітала національназбірна?

Та за Ваш Харків виходив в основі один українець на єврокубки - звідки може бути збірна?

А на рахунок "перспективного" пацана, який "желает играть за зборную" (термін такий дивний, лишень в нас певно - та любий футболіст спати має лягати і мріяти, коли за збірну запросять) - "желает" - може почекати, а що, Каменюка чи Малиновський не заслужили? чи "не желают"?
Чи може Швед менш перспективний, чи теж "не желает"?
Якщо в людини є варіанти вибирати, і вибирати між країнами, які знаходяться в стані війни (чи в Харкові так не вважають, не від російських градів чи куль найманців гинуть наші пацани?) і та людина не відкидає такий варіант (грати за Росію) - для чого його брати і загравати за Україну??? Та не віддасть він за неї все, що має, не буде вмирати на полі (як ті ж ірландці чи шотландці) - бо нема в душі...
Через те в нас (40-мільйонного народу, як тут пишуть) нема національної збірної і не скоро буде... Немає єдності між людьми, між вболівальниками, між гравцями на полі - звідки буде результат...
Писав 100 разів - напишу 101-й, - результат, збірна, футбол буде в нас тоді, коли об'єднаємось і виженемо всю ту нечисть, яка нас грабує кожного дня, яка не дає будувати країну нормальну, коли заживемо, як люди, ті, які вже на ЄВРО... а не будемо один другого тут брудом поливати... І ЗА ЩО??? ЗА СПРАВЖНІХ ПАТРІОТІВ???
Хлопці, поки Ви в своєму Харкові не станете тими справжніми патріотами - ми всі приречені пролітати, пролітати над Парижем, (надіюсь, розумієте, що, як фанера), пролітати над ЧМ-2018 і т.д., і т.п....
Відповісти
6
2
Comment06 (Украина)
"Каждый мнит себя стратегом,видя бой со стороны". Вопрос всем хулителям-стратегам-тактикам: что бы вы писали, если бы в первой игре со словаками Ракицкий на 17мин не сыграл так бездарно в защите против Мака или шотландец Томсон засчитал спорный гол Пятова на 91мин, если бы мотивированные на тот момент чемпионы Европы не пижонили 9 октября прошлого года и хотя бы сыграли вничью с тогда, да и сейчас, серой лошадкой еврофутбола Словакией ? Таблица имела бы такой вид:1.Испания-28 ,2.Украина-20 ,3.Словакия-18. Согласен, слишком много если ( великий Лобановский вообще не рассматривал возможные варианты задним числом ), но... Я не являюсь приверженцем осторожной тактики Фоменко , но вчера увидел паростки новой команды.Чтобы не выплеснуть с водой и младенца- давайте наберемся терпения и дождемся окончания отборочного цикла.
Відповісти
1
3
Гаринча (Киев)
Ты ещё в пару веток свой шедевр втисни...
Сиди территории... но зачем мешать тем кто хочет изменений в лучшую сторону?
Відповісти
1
0
Comment06 (Украина)
Мануэ́л (Манэ́) Франси́ско дос Са́нтос[1] (порт.-браз. Manuel «Mané» Francisco dos Santos; 28 октября 1933, Пау-Гранди — 20 января 1983, Рио-де-Жанейро), более известный как Гарри́нча(порт.-браз. Garrincha) — бразильский футболист, правый нападающий, считается лучшим правым крайним нападающим в истории футбола[3][4][5][6][7][8]. По опросу МФФИИС он занимает 8-е место среди лучших футболистов мира и 4-е среди лучших футболистов Южной Америки в XX веке. Гарринча занимает также 6-е место среди лучших игроков в истории чемпионатов мира по версии газеты «The Times»[9] и входит в символическую сборную лучших игроков в истории чемпионатов и Кубков Америки[10]
 
0
0
Ottowan (Odessa)
А мне непонятны движения вокруг дебюта Зинченко!Лично против него ничего не имею,зато много имею против тренерского шТАБА. Почему заигрывается чел,в решающем матче,за 10 решающих мин до конца???! В обязанность тренера сборной входит и просмотр новых исполнителей,но не в последний же момент!А раньше чего репу чесали? Да и вооще замены Фоменко -это нечто.......Пусть уже изопьет нашу чашу терпения в стыках,спс за работу и гудбай!
Відповісти
1
0
ivst (kharkov)
Я не понимаю, в чём состоит суть претензий к Фоменко? Игроки, которые есть у него в распоряжении, объективно не могут играть лучше, потому что такая игра - это их потолок. Потому что все игроки нашей сборной - а это, всё-таки, лучшие из тех, кто имеет украинский паспорт - весьма посредственные, но при этом даже не понимают своей посредственности.
Вчера неоднократно возникали такие ситуации: наш игрок (фамилию можно поставить любую) небрежно отдаёт передачу туда, где должен находиться партнёр - а там никого нет. И не было. И для того, чтобы в этом убедиться, достаточно было поднять голову и посмотреть. Но все они думают, что способны играть так, как играет Иньеста (фамилию можно поставить любую), они же видели по телевизору, как это делается, и там ничего сложного!
А чего стоят удары по воротам? Наши славные "бомбардиры" умеют забивать, когда из 7,5 метров ширины ворот свободны все 7,5, или хотя бы 5 метров, но подряд. И с расстояния 2 метра от ворот. Максимум - 2,5. Коноплянка и Ярмоленко иногда забивают издалека, от угла штрафной, но только когда никто не мешает и когда попадают в ворота. Я не занимаюсь подобной статистикой, но думаю, что они попадают в ворота, в лучшем случае, 1 раз из 10, а то и из 20.
У Кравца вчера был выход абсолютно идентичный тому, который был в игре с Македонией. Там он забил, попавши между ног вратарю. Вчера не забил, потому что попал в ногу вратарю. О чём это говорит, о везении в первом случае или о закономерности во втором? Не могу сказать, Кравец мало проводит времени на поле, для того, чтобы его оценить. Но то, что пользы от него в 100 раз больше, чем от Селезнёва - это очевидно.
Короче - Фоменко делает всё, что возможно, с тем материалом, который у него есть, но давно известно, что пулю из говна вылепить можно, но выстрелить эту пулю нельзя.
Відповісти
4
2
Гаринча (Киев)
У Албании игроки лучше? У Румынии?
Фоменко формирует мнение о низком качестве игроков, чтобы снять с себя ответственность!
Відповісти
3
2
Захлоп Калиткин (Запорожье)
а Албания что-то выиграла? или Румыния что-то выиграла? ах, ну да - Румыния обошла венгров, фареры, финнов и греков. вот это успех! срочно зовите румынского тренера к нам
 
0
0
leonov1 (Днепропетровск)
вчера не забил словакии не забил люксембургу не забил белоруси не забил кравец в испании не забил и дома македонии не забил)))) а вы говорите......он воо.бще не забивает а его упорно ставят. да он забивает александриям олимпикам и ко ну и динамо в кубках ему помогает.Потом все и пишут что вроде игроки и нормальные а не играют. потому как игроки есть а тренера нет.
Відповісти
2
1
footboliare (Мир город)
Кравець і Селезньов різнопланові нападники, перший добрий на контратаках, де є простір, щоб відірватись, а Селезень в штрафній, замикаючий. от вчора, якраз замикаючого центр-форварда і не хватило, іспанці так як і словаки діяли переважно від оборони і моменти в центрі штрафного були, просто треба було навантажувати центр оборони і поборотись.
 
1
0
Balta-Odessa (Балта)
на такие матчи если вглядеться нужно выходить по Лобановскому, 80 тысяч гонит вперед, быстрый гол и к концу первого закрепить на контре, пока силенки есть, а потом упираться всем и вся в защите (окопаться если надо) и все-таки свежего бегунка впереди держать нужно пусть возле него хотя бы двое паслись. Так можно было и с фурией провернуть, аль нет Фома испугался и опять на решающую битву вышел с одним нападающим, и Артему явно не хватало поддержки, а внужную секунду не было кому вставить клюшку.
Відповісти
1
0
Graf Kiyv (Kyiv)
[quote datetime=" 13.10.2015 11:15 " author="Гаринча (Киев)"] " Не забивают игроки Украины не потому что уровень низкий, а потому что эти моменты возникали спонтанно и к этому не были готовы! Нет наиграный комбинаций, нет тактической схемы игры! Игрок должен входить в зону зная, что дам делать, а не на авось! Все на индивидуальных качествах, а без командных действий любые звезды игры не покажут! " [/quote]Вся тактика на игру заканчивается там где её ломает соперник и диктует свои условия.
Відповісти
1
0
Гаринча (Киев)
Испания нам диктует, Македония диктует, Словакия диктует... А мы?
Відповісти
1
0
green whites (Львів)
[quote datetime=" 13.10.2015 11:48 " author="garcia49 (budapest)"] " Гаринча, извини, но у тебя нет елементарного понятия о футболе. Надо выйти на поле и показать, как надо делать. Фоменко серьезный тенер, у Украины есть игра и наигранный состав. Вчера соперник играл чудесно. Такое бывает, проигрывать всегда досадно." [/quote]ти напевно з дуба рухнув, чого добився Фоменко, як тренер з клубом чи з збірною, в чому його серйозність - в тактиці?
Відповісти
1
0
Halychanyn (Львів)
[quote datetime=" 13.10.2015 13:34 " author="Гаринча (Киев)"] " Кроме флангов ещё фразы нужно заучить "почему все решили, что мы должны всех обыгрывать" и "не хватает мастерства... я им все рассказал, а они не могут выполнить... не самому же мне на поле выходить" "мы играли через 2 дня на третий и ребята устали"И на два года зарплатой обеспечен!" [/quote]Завчу! І говорити їх буду з жа-алісними очима. Навіть ковбасу тільки в будинку футболу купувати буду, тільки візьміть..
Відповісти
2
0
Гаринча (Киев)
Мой голос за тебя!
Хуже не будет точно!
Відповісти
4
0
Halychanyn (Львів)
[quote datetime=" 13.10.2015 12:49 " author="vladpolt (Полтава)"] " [quote datetime="13.10.2015 11:20" author="Гаринча (Киев)"]" Если для тебя лучшая игра это носиться по полю пока есть силы то поздравляю тебя т.к. у тебя есть шанс периодически такое смотреть!Если не способен понять сути проблемы то и не стоит смешить людей..."[/quote]Ну, если Вы суть поняли, так может сборную возглавите?" [/quote]Запросто: Вибираю 11(по принципу хто де в своїй команді грає і хто скільки матчів за збУ зіграв + "тє у каво єсть варіанти" на заміну), даю установку - м'яч вибиваємо на фланг(саме на фланг - у цьому вся тактична ізюминка - хитро, правда?) де Конопа або Ярмола тягнуть його до чужої штрафної (всі інші бігом біжать підбирати/замикати навіс). А ввечері перед матчем сидітиму в себе і зжавши кулаки буду нашіптувати "тільки щоб про фланги не дізналися, тільки щоб про фланги не дізналися.." і надіятися що про фланги суперники таки не здогадаються.
Готовий працювати за півзарплати Фоменка, можливий невеликий торг.
Відповісти
2
0
Гаринча (Киев)

Кроме флангов ещё фразы нужно заучить "почему все решили, что мы должны всех обыгрывать" и "не хватает мастерства... я им все рассказал, а они не могут выполнить... не самому же мне на поле выходить" "мы играли через 2 дня на третий и ребята устали"
И на два года зарплатой обеспечен!
Відповісти
4
1
vladpolt (Полтава)
[quote datetime=" 13.10.2015 11:20 " author="Гаринча (Киев)"] " Если для тебя лучшая игра это носиться по полю пока есть силы то поздравляю тебя т.к. у тебя есть шанс периодически такое смотреть!Если не способен понять сути проблемы то и не стоит смешить людей..." [/quote] Ну, если Вы суть поняли, так может сборную возглавите?
Відповісти
0
2
Гаринча (Киев)
Как Фоменко самому себя назначить?
Вы считаете что у нас на должностях везде лучшие кадры?
Я вас разочарую но я не один понимаю в чем проблема, но мне проще потому что не боюсь как Фома потерять зарплату...
Відповісти
1
1
Antolog (Одесса)
Если бы в этой сборной играли игроки которым по 17-22 года, я бы их поблагодарил за желание, за праздник, сказал бы, что мастерство придет с годами, стоит немного потерпеть и самое важное продолжать трудиться на тренировках еще с большим желанием, а что именно нужно подтягивать, пускай пересмотрят этот матч в повторе как тренировочную базу, где их возили, почему нельзя сейчас играть в футбол делая десять касаний мяча, как нужно бить по воротам, даже с закрытыми глазами и т.д.

Но тут играли опытные ребята и ждать от них чего то нового уже не стоит, они играют от матча к матчу шаблонно, они не выполнили поставленную задачу, к сожалению это наша реальность, хотя нельзя не отметить самоотдачу, но ее было не так уж много, чтобы заполнить нехватку квалификации...
Відповісти
3
0
ЯОМИНЬ (Киев)
уходи пердун на пенсию
Відповісти
4
1
Antolog (Одесса)
Одно верно подметил Фоменко, когда нет мастерства, качества, то может спасти только количество моментов, но когда из ста залетает один, это уже печально. Заметьте, залетает, а не забивают!
Відповісти
1
0
ser-gio (kiev)
Гаринча верно написал - тренерское кредо старпера " главное проиграть достойно, чтоб комар носа не подточил".
вызвать всех тех, кого любит начальство, а потом развести руками, ну Шевчук и буратино - это же ГЛЫБЫ
Відповісти
2
0
garcia49 (budapest)
Гаринча, извини, но у тебя нет елементарного понятия о футболе. Надо выйти на поле и показать, как надо делать. Фоменко серьезный тенер, у Украины есть игра и наигранный состав. Вчера соперник играл чудесно. Такое бывает, проигрывать всегда досадно.
Відповісти
3
5
Гаринча (Киев)
Та не нужно извиняться) вас много которые верят до конца, а потом отмазки ищут)
У тебя есть глубокое понятие если увидел разнообразие действий при стандартах, выход из обороны, системность и т.д. Хотя может этого понимания и не нужно, а достаточно включить фантазию и увидеть то чего нет))
Відповісти
2
0
Mafin17 (Чернигов)
Фоменко в отставку
Відповісти
4
2
DJ_BOB (Александрия)
Смешно о зинченко сказано знать нужно подосрать кому то даже себе на зло - Малиновский молодчага трудяга, будкивский.И это притом что 3 очка нужны как воздух. Зато теперь зинченко никому не достанется и че какая нам от этого польза? "У него были вареанты. Та грош цена тому кто перебирает эти варианты. Скажите Федецкому у тебя есть варианты и он тебя пошлет по железной дороге, ну или подальше такие должны играть. Хотели подосрать кого то а обо...ись сами.
Відповісти
3
0
Дейнеко Валентин (Хорошее)
Фома,он и есть-ФОМА (неверующий)!!! У него на фейсе проследуется и читается не уверенность.У него все игры сборной:"играйте осторожно,не рискуйте",и т.д. и т.п.Как бы нам поменять такого "стратега".Ему не дано настроить ребят на победу,еси надо даже то и на-подвиг.
Відповісти
2
1
Гаринча (Киев)
Не забивают игроки Украины не потому что уровень низкий, а потому что эти моменты возникали спонтанно и к этому не были готовы! Нет наиграный комбинаций, нет тактической схемы игры! Игрок должен входить в зону зная, что дам делать, а не на авось! Все на индивидуальных качествах, а без командных действий любые звезды игры не покажут!
Вот этим Фома заниматься, а не выходить вместо кого-то на поле!
А этого тренера волнует только то удержится ли он на посту! Для него "достойное" поражение лучше чем поисковая победа! Деньги идут и хорошо!
Відповісти
4
1
Захлоп Калиткин (Запорожье)
не забивают именно из-за низкого индивидуального мастерства - неумение подстроиться под мяч, предугадать лёгкий подскок мяча от газона, выбор позиции etc. момент Ротаня в начале матча - это лакмусовая бумажка всех наших мучений.
Відповісти
4
3
Гаринча (Киев)
Я писал почему это происходит, нет смысла повторять.
Не соглашусь, что игроки Украины ниже уровнем чем, к примеру, Албании или той же Словакии...
 
4
1
JakenHgar (Киев)
p.s. як перемагали "пітухів" дома 2:0, так Фоменко був Бог...а зараз всі ниють і соплі пускають))) Хохли, що ще додати...
Відповісти
2
2
Гаринча (Киев)
Если для тебя лучшая игра это носиться по полю пока есть силы то поздравляю тебя т.к. у тебя есть шанс периодически такое смотреть!
Если не способен понять сути проблемы то и не стоит смешить людей...
Відповісти
4
2
JakenHgar (Киев)
Друже, " понимать суть прАблемы" - то твоя тєма)))

З приводу гри, я згодний, є маса проблем. І те, що змінювать Фому вже давно треба - то це факт! Але не зараз!!! З новим тренером плей-офф знову буде програний.
 
0
2
JakenHgar (Киев)
Вірю в команду Фоменка до кінця! Народ, чому зразу ж тільки щось не так, шукаємо винних?! Вчора була ХОРОША гра від ЗбУ. Одна з кращих в цьому відборі!!! Не вистачило везіння. Іспанія завжди була на 2 порядки вище. І не тільки від нашої збірної. І хто сказав, що словаки та ірландці слабші за нас? ахахах. Філософія "переможців"))) От тільки перемог щось немає. Цього разу пройдемо плей-оф і таки поїдемо на Євро. Вендету би з Словенією...)))))
Відповісти
1
3
Halychanyn (Львів)
[quote datetime=" 13.10.2015 10:21 " author="Esquire (Донецк)"] " Названные вами команды не составляют костяк сборной Португалии. Основа Португалии - игроки, играющие в иностранных топ-чемпионатах" [/quote]Так може тому і не складають що награвшись 2-3 роки з всякими Морейренше і Тонделами в чемпіонаті + єврокубки покидають Португалію і їдуть по Європам грати а не сидять на мільйонних контрактах і не вчаться у бразіл.. Але 95% збірників португезів якраз грали за Порту, Бенфіку і Спортинг..
Відповісти
1
0
Esquire (Донецк)
Ну теперь Вы и подошли к тому, о чем я говорю. Отмене лимита. Нравится олигархам-владельцам ШД, ДК и Днепру платить миллионы своим футболистам - флаг им в руки. Но пусть лучше платят нормальным защитникам (а не Кучеру, Ракицкому, Шевчуку и т.д.) и нормальным нападающим и полузащитникам (а не Ярмоленко, Ротаню и т.д.). А названные футболисты-украинцы пусть идут на меньшие зарплаты в Говерлу, Зарю, Металлург З и т.д. или ищут счастья (бабок) в иностранных чемпионах. Это пойдет только на пользу этим игрокам и, соответственно, сборной, т.к. проходных матчей для них теперь не будет.
Відповісти
1
1
Vo_lic (Днепропетровск)
Запомните все!!! Повезло/не повезло. Нет таких слов в футболе. Есть выбраная тактика. Наученная команда. Подобраные игроки под стиль игры. Сильные стороны при атаке, сильные стороны при обороне. А тупой навал на 3(!) сборную испании - это пи_дец. Что вы можете сказать об тактике и наиграных комбинаций нашей команды. Кроме старались и боролись ничего нет. Ничего, Карл. О Испании? Они легко выходят из под пресинга, смещаются в атаке всеми игроками на один фланг, центральные полузащитники легко играют между линиями полузащиты и защиты. Обыгрываются в стенку и выходят на оперативный простор. Разыгрывают угловые, т.к. парни не высоки. А наши что? Вынос на Кравца. Пас кому-то на фланг. Ярмола и Конопля что то сделают? Фоменко, не смеши народ. Опорников наигрывай...
Відповісти
4
1
Игорини (Киев)
У меня сложилось впечатление, что матчи типа вчерашнего игрались вопреки воле тренера. Что игроки собрались (а большинство опытные и знающие друг друга) и договорились: от обороны катать не будем, сыграем агрессивно, попробуем нагнуть этих испанцев. Потому что контраст с другими матчами просто колоссальный. А что делает тренер?
Он при счёте 0:1 меняет креативного хава на явного разрушителя! При том, что вместо уставшего Гармаша при таком счёте напрашивался Малиновский или даже Селезнёв. А потом, глядя, как наши едва стоят на ногах, никого не меняет, чтобы удержать поражение с "почётным" счётом. Хотя любой выпущенный на 10-15 минут раньше игрок мог принести больше пользы, чем загнанный. А что мог успеть Селя за 5 минут?
В общем, игроки делали всё правильно, только фарта не хватило. А вот тренер жевал сопли. Потому всё-таки нужен кто-то посмелее на позицию главного тренера. И желательно моложе 50 лет.
Відповісти
7
3
nov2202 (Вена)
Фоменко снова решил проиграть,Но с минимальным результатом))) Селезнёва ,Малиновского нужно было выпускать ещё с 60 мин,Степаненко уже сдох к этому времени,а Кравец топтался на месте
Відповісти
4
0
Valeri Khomenko (Kiev)
Жираф большой - яму видней...а ты шо тренер сборной али чего - кого ?
Відповісти
0
1
Graf Kiyv (Kyiv)
[quote datetime=" 13.10.2015 10:48 " author="footboliare (Мир город)"] " Селезньов, Гусєв, Малиновський, хто там ще міг замикати 2 убойних моменти замість Ротаня? ну не може забити Ротань Іспанії, вже другу гру поспіль, для чого, знову і знову ставати на одні і ті ж граблі. Не забивний він центр-форвард, не забивний..." [/quote]Он дестроер, такие тоже нужны для 90 минутного прессинга.
Відповісти
1
0
footboliare (Мир город)
та то і видно шо дестроер ) тільки не в тому місці він віддестроїв
Відповісти
1
0
Graf Kiyv (Kyiv)
Шото в лесу сдохло, Фоменко отказался от тактики "му-му" и мы опять увидели почти ту атакующую сборную которая , которая проиграла 0-1 туркам в последнем матче отбора на ЧМ-2006.
Второй лучший матч сборной Украины за всю её историю. Молодцы.
Поражение забывается, а игра остаётся в памяти.
Відповісти
3
1
Странный(Харьков) (Харьков)
причём здесь Фоменко? кто должен был замыкать 2 убойных момента за Ротаня? Фоменко? Кто пижонил и выделывался вместо быстрых передач -Коноплянка, кто тупил постоянно и через чей фланг проходили все атаки испанцев - Федецкий,кто мешал Гармашу с 2 метров пробить головой выше на 2 метра ? Фоменко? Кто мешал нашим игрокам сделать в центре 3-4 точных передачи подряд? Наверное тоже Фоменко. Уровень наших игроков такой!
Відповісти
2
5
footboliare (Мир город)
Селезньов, Гусєв, Малиновський, хто там ще міг замикати 2 убойних моменти замість Ротаня? ну не може забити Ротань Іспанії, вже другу гру поспіль, для чого, знову і знову ставати на одні і ті ж граблі. Не забивний він центр-форвард, не забивний...
Відповісти
3
1
Halychanyn (Львів)
[quote datetime=" 13.10.2015 09:50 " author="Esquire (Донецк)"] " Эти три ФК проводят от силы 6-8 напряжных матчей в год в еврокубках и 4-6 матчей в Чукре между собой." [/quote]А Ви то Порту, Бенфіці і Спортингу (з якими наші "ФК среднеевропейского уровня" добре грають) скажіть...
Відповісти
0
0
Esquire (Донецк)
Не совсем понял Вашу мысль. Моя мысль была о том, что игроки, не имеющие игровой практики на высоком уровне в клубах, соответствующим образом будут играть и за сборную. Названные вами команды не составляют костяк сборной Португалии. Основа Португалии - игроки, играющие в иностранных топ-чемпионатах. Плюс там есть Роналду, который самостоятельно может решить исход поединка. А у нас из топа - один Коноплянка (и то несколько месяцев).
Відповісти
1
1
Vitaljk (Киев)
Теоретично можливі суперники:

Туреччина - 0:0 в Києві або 1:1 і рознос в Стамбулі. А.Туран в шикарній формі, Чакханоглу також добре бігає. У нас такого рівня зірок немає.

Ірландія - тут також без питань, тут грає ЗБІРНА з великої букви. Якщо треба то і Р. Кін приїде з Америки і заб'є в Дубліні.


Швеція - Ібрагімовіч думаю відімстить за ЄВРО-2012.


Хорватія - щвидще за все не попаде, тому що пройде через рейтинг третіх місць, або буде з нами в одному кошику. Якщо ж навіть буде нашим суперником, тут взагалі без шансів.

Боснія і Словенія - в основному у вирішальні матчі збираються і без зірок вимучують результат, шанси звичайно є, тим більше потрібно нарешті "віддячити" словенцями, але це типу аля Словаччина, якій ми забули аж цілих 0 голів.

Данія, Угорщина - в принципі шанси більші, дві нульові збірні на даний час, які за рахунок слабких груп отримали шанси на плей-офф. Данці і мадяри дуже з натяжкою забивають голи, в середньому 1 за матч, обидвоє дуже мертвячі, цикл пройшли на нашому рівні, емоції на 0. Але на даний момент обидві сіяні - тому швидше за все будуть у нашому кошику

Кіпр, Ізраїль (якщо пройдуть в плей-офф) - в принципі наш шанс, навіть при такій грі як зараз, напевно зможемо подолати.

Можливо дуже песимістично я описав, можливо навіяно емоціями від поганих ігор збірної вчора, з Словаччиною (обидві), Македонією.
Але мені здається, що такий аналіз зроблений на основі РЕГУЛЯРНОЇ гри збірної на протязі всього циклу, на протязі двох років. Так були голи і частково активна гра з Люксенбургом і Білоруссю (в одному таймі), але таких команд в плей-офф не буде, це 5-6 кошик Європи.

Як думаєте що більше в тексті - реального чи песимістичного???
Відповісти
4
0
footboliare (Мир город)
Дель Боске поставив 2-х лузерів в центр оборони і Фоменко не зміг цим скористатись, НОНСЕНС
Відповісти
3
1
myedox (Днепр)
в отставку
Відповісти
3
1
footboliare (Мир город)
гра програна тренером, як в тактичному так і в стратегічному плані. тому незважаючи на результат плей-офф, Фоменку треба подякувати і попрощатись, такий футбол нам не потрібен.
Відповісти
6
1
Esquire (Донецк)
Столько критики в адрес Фоменко. Как по мне, то в этом цикле он ошибся только один раз. Когда не поставил задачу в ответном матче со словенцами добывать победу любой ценой. Даже простейшие математические расчеты (с применением теории вероятности) не выводили Украину на тот момент на лучшее третье место. Но СМИ активно муссировали мульку про лучшее третье место, а Фоменко повелся. В остальном же причины неудач не в Фоменко. В Украине на сегодня есть всего три ФК среднеевропейского уровня. Эти три ФК проводят от силы 6-8 напряжных матчей в год в еврокубках и 4-6 матчей в Чукре между собой. Основа сборной - игроки Чукра. Они априори не могут быть сильнее словаков, например, чья основа практически вся играет в иностранных чемпионатах. Пусть даже в середняках, но бьются там в каждом матче. При этом олигархи платят футболистам-украинцам огромные бабки. Т.е. люди попали в реальный рай - 10 матчей в год, а тебе капают миллионы. При таком подходе, каким б патриотом Украины и талантом ты не был, собраться и сыграть за сборную ты уже не можешь. Зажрался просто. Выход один - убирать все эти лимиты, пусть бабки олигархов зарабатывают талантливые ребята из Бразилии, Восточной Европы и т.д. А всякие Степаненки, Ракицкие, Гармашы, Ротани и т.д. получают здоровую конкуренцию.
Відповісти
4
6
Halychanyn (Львів)
[quote datetime=" 13.10.2015 04:30 " author="sorgoman (харьков)"] " ПАТРИОТАМИ ЗАВЕЛИ СТРАНУ В ТУПИК-МОЛОДОЙ ПЕРСПЕКТИВНЫЙ ПАРЕНЬ Ж" [/quote]А може варто брати в збірну того хто ЗАСЛУЖИВ??? Може, варто було випускати не того зіньчєнку а Маліновського - мало того що Руслан ЗАСЛУЖИВ СВОЄЮ ГРОЮ зіграти проти Іспанії, мало того що він б не обкакався як зіньчєнка, так він ще й тренувався разом зі всіма кілька зборів а не приїхав і одразу на поле до толку не пам'ятаючи як звати партнерів по команді.. По такій "логіці" то брати і випускати в плей офф всіх перспективних з усяких ФК Уфа/Засранськ/Мордовія бо вони є перспективні? Товарняків для тих "думающіх на варіантамі" мало? Чи Люксембургу??? Чи тому думающєму зінчєнкє Іспанію одразу подавай???? І то нічого що не визваний в збірну Буяльський/залишений на банці Маліновський демонструють прекрасну гру, 2 роки поспіль грають в єврокубках, а Віталій ще й недавно в ЛЧ Касільясу забив??? І ці 2 прекрасні МОЛОДІ І ПЕРСПЕКТИВНІ гравці через свій патріотизм (принаймні думок про зміну/зраду(?) у них не було) не зіграли проти Іспанії бо зіньчєка "імєєт варіанти"???
Відповісти
5
0
IvaMax (Дніпро)

"Ми грали цей матч через два дні на третій."- М. Фоменко
А-ха-ха!!! Тренер збірної !!! Проффесіонали втомилися. :-).
Відповісти
4
2
MaximSK (Киев)
В целом можно сделать вывод, что сборная играла идеально с командами уступающими ей в классе, а вот в играх с сильными соперниками полный провал, 3 поражения, 0 голов. А в плей-офф есть соперники которые сильнее нынешней Словакии- Турция и Дания. Ирландия это крайне неудобный соперник, хотя у нее тоже плохая история по плей-офф.Единственный подходящий соперник это Словения, но голыми руками их не выиграть и у них есть хорошая статистика по плей-офф тоже.
Відповісти
2
1
Firehit (Poltava)
Нидерланды не вышли - во где трагедия у футбольной страны, а вы здесь трагедию делаете из пустого места! Нормально сыграли - не фартануло.... ниче, есть еще стыковые игры и победа будет за НАМИ!!!
Відповісти
2
2
aset (Днепропетровск)
Бог мой... Мне стыдно за мой народ...
2 года назад, после 6 побед все на руках носили Фоменко и даже плей-офф с Францией ситуацию не изменил, т.к. 1) памятник Безусу за нереализацию выхода 3 в 1, 2) у нас нет такого количества высокого уровня игроков, чтоб 3 основных защитников заменить.
И все понимали, что МИФ - это находка для сборной, человек, который её со дна поднял.
И за что вы его сейчас грязью поливаете?? Да, бывают поражения и невзрачные игры (со словаками), ну и что, жизнь продолжается.
Если пройдём плей-офф красиво и уверенно - всё равно "Фоменко в отставку"??
Відповісти
4
9
Гаринча (Киев)
Мне стыдно за народ который носит на руках безперпсективного пенсионера жертвуя при этом прогрессом и будущим... Но у нас как правило решают не далёкие люди, а их большинство...
Фому в отставку при любом раскладе!
Відповісти
6
2
myedox (Днепр)
А при чём тут слово "пенсионер"? Можно быть двадцатилетним пассивом и нерешительным трусом. Дело не в возрасте, а в менталитете. СУ нужен тренер с психологией победителя с неординарным мышлением. Смотреть не мог на троицу тренеров. Им больше подходит в домино во дворе играть, чем руководить нашей сборной.
 
6
1
serstarki (Симферополь)
Хороший Фоменко,плохой Фоменко, не это главное .Нужен результат,где он?
Посмотри какие команды прошли на Евро: Румыния,Албания, Северная Ирландия, Уэльс, хотя бы та же Словакия, так что, они сильные? Или может мы слабые?
Фоменко сделал все что мог, выше своей седой головы ему уже не прыгнуть,пора уходить и дать возможность новому тренеру строить новую СБУ.
Відповісти
7
1
Alter_Ego (Uzhgorod)
У Фоменко много недостатков, он действует так как ему в 67 лет подсказывает его огромный опыт, работу он свою умеет делать, но результата достичь еще не смог, действуя без капли авантюризма и риска как известно... На чемпионат мы должны проходить через плей офф, 4 возможных соперника (Дан.,Слов.,Босн.,Ирл.) вполне по зубам нашей команде в её нынешнем состоянии, но финальная часть евро должна быть концом эпохи Фоменко не зависимо от результата.
Відповісти
7
1
Гаринча (Киев)
Немцам Ирландия не по зубам оказалась, а мы ее пройдём??
Відповісти
4
0
Глюк Львів (Лемберг)
Жахлива гра з нулячим Іспанським захистом. Були б парубки посильніші збірна б центр поля перейти не могла б. На жаль, абсолютно не заслуговує грати на Євро. А Фому треба було міняти давно. Москалі ризикнули поміняти Капелло і тепер гратимуть на ЧЄ.
Відповісти
6
2
Balta-Odessa (Балта)
все в порядке, сборная сыграла не плохо, теперь нужен серьезный соперник - кто-то из скандинавов (Швеция, Дания, Норвегия) и все мы выходим на Евро. Если соперник будет ниже, то и мы будем в ж.пе. Креатива не хватало в атаке - Фома наступает все на те же грабли, начинать домашние игры нужно с двумя нападающими, против нас никто не понесется, а впереди у нас пусто не кому бегать отбирать, да и замкнуть толком не кому. Накуя нам в старте еще один опорник - Степаненко? Сыграл очень и очень хреново, там и Ротаня хватило бы, потом можно кого-то посвежее. Испанцы показали совершенно иной футбол - пять сзади и пять впереди проходя центр в один два паса, а потом кружа нашим чайникам головы вокруг штрафной, а у нас к сожалению игра с акцентом на защиту с грандом дома такое не пройдет - так было с Англией так случилось и с Испанией, точно так же профукали и Словакам. ФОМА АУ - еще раз в домашнем матче сыграешь с одним нападающим похоронишь сборную.
Відповісти
1
1
Гаринча (Киев)
Фома, ты хоть стандарты наиграл бы! Или тоже времени не хватило? Он ещё что-то рассказывает...
Пристроили пенсионера на хорошее место и потеряли 4 года...
Где Вербицкий со своей статистикой???
Відповісти
7
2
ballun (Кировоград)
Есть мнение, что команда под Вашим началом не умеет выигрывать. Готовы ли Вы дальше решать задачи с этой командой? Верит ли команда в Вас? Какие настроения в раздевалке?- Без комментариев. Не верит ни команда ни болельшик НИКТО. Долой ФОМУ !!!!

Відповісти
7
2
ballun (Кировоград)
Был такой тренер "беляш" у него на все проиграши были отмазки, где он?Нужно срочно поступить так и с Фоменко... И будет порядок.Стыдно смотреть игру професионалов, которые в ворота не попадают ..СРАМ!!!!
Відповісти
3
3
Decoy7 (Украина)
убрать из команды на весь отбор Ярмолу и конопу, которые тащат на себе прежде всего тренерское место фоменко, и эта сборная Фоменко "сражалась" бы за 4-5е место с беларусами и македонцами. До ужаса однообразный командный футбол и это тот редкий случай, когда не столько виноваты наши "инвалиды", как тренер.
Відповісти
5
2
Leo-23 (Одесса)
[quote datetime=" 13.10.2015 08:36 " author="negoro (kharkov)"] " Фоменко нужно было самому выйти на поле? " [/quote]Самому выходить на поле не надо, но выставить правильный состав, в соответствии со стратегией матча он обязан-если нам нужна была только победа, то считаю, что нам надо было рисковать (риск был бы минимальным) и играть в два нападающих (хотя бы со второго тайма)-выпустить под нападающего вместо Гармаша не Рыбалка, а Селезнёва, который в последнее время забивает чуть ли не в каждом матче-возможно это был единственный наш шанс на успех, который был в очередной раз не использован...
Відповісти
7
0
moderator


sorgoman (харьков)
13.10.2015 04:30
Попередження. Капс !
Відповісти
0
0
_VoVaN_ (Винница)
[quote datetime=" 13.10.2015 08:33 " author="Leo-23 (Одесса)"] " [quote datetime="13.10.2015 08:17" author="_VoVaN_ (Винница)"]" Кто петицию создаст про ОТСТАВКУ фомы?"[/quote]Петицию можно в оо послать-никто его менять до конца плей офф не будет, а после плей офф, если мы пройдём, то вы первый забудете о петиции, а если нет, то его и без петиции заменят." [/quote]Да с таким тренером нам попадать на турнир не надо! Мы там в группе всем влетим и с позором домой поедем! Селезнев за 5 минут игры создал больше,чем Кравец! И играет лучше! А этот дебил его на 87 минуте выпустил!? А замена Гармаша на Рыбалку? Да понятно,что Гармаш первый гол привез и чуть второй не привез обрезками,НО! Гармаш на атаку заточен,а Рыбалка РАЗРУШИТЕЛЬ! Разницу чувствуете?

ВЕРНИДУБ НАШ ТРЕНЕР !
Відповісти
3
1
Leo-23 (Одесса)
Про Рыбалку и Селезнёва согласен!
Відповісти
2
0
yuvo (Lviv)
Вернидуб- це цікава ідея.
Відповісти
2
1
kelekon (запорожье)
НЕПОВЕЗЛО. Пока будут обрезки в центре поля, до тех пор и не будет УКРАИНЫ в финальных пульках. ЖАЛЬ.
Відповісти
3
0
Романыч (Мариуполь)
В целом - всё как и обычно!

"Дед бил, бил - не ....
Баба била, била - не ..."


"...не реализовали ни одного момента".
Поэтому и здорово сыграл Де Хеа.;)
Чуда не случилось,хотя как оказалось, по ходу игры оно вполне могло быть.
Просто из всех "кривоногих", Фоменко достались самые ...
По разным источникам, наша сборная "шмальнула" в сторону испанских ворот от 22 до 27 раз.
Хотя бы раз можно было попасть и случайно!(

Відповісти
2
0
vik1974 (Kirovograd)
Пришло время МИФу сказать спасибо за работу и.... , ну в общем понять, простить и отпустить. И наверное хватит искать людей с Динамовскими, Шахтерскими или с сердцами других клубов. У РУЛЯ СБОРНОЙ ДОЛЖЕН СТОЯТЬ ПРОФЕСИОНАЛ С БОЛЬШОЙ БУКВЫ, КОТОРЫЙ ВДОХНЕТ В ИГРУ СБОРНОЙ КАКОЙ ТО КРЕАТИВ. Лично я хотел бы видеть коучем сборной ХУАНДЕ РАМОСА.
Відповісти
9
0
negoro (kharkov)
Вы что тут все ослепли? Что, никто не обратил внимания на колоссальную разницу в культуре обращения с мячом между украинцами и испанцами плюс отсутствие игрового мышления у ряда наших игроков, например, того же Коноплянки. Что вы от этого сброда хотите. Сколько раз бил в молоко Коноплянка? Сколько раз мазал Ротань? Куда мяч отправлял временами Ракицкий? Что делал на поле до 80-й минуты Ярмоленко, не говоря уже о других! Может быть Фоменко нужно было самому выйти на поле? Що маємо, то і маємо, бо немає в нас гравців класу чемпіонів Європм та Світу, а це вже питання до ФФУ!
Відповісти
2
6
Leo-23 (Одесса)
[quote datetime=" 13.10.2015 08:17 " author="_VoVaN_ (Винница)"] " Кто петицию создаст про ОТСТАВКУ фомы?" [/quote]Петицию можно в оо послать-никто его менять до конца плей офф не будет, а после плей офф, если мы пройдём, то вы первый забудете о петиции, а если нет, то его и без петиции заменят.
Відповісти
1
2
Andriy Krasnokutskiy (Zaporizhzhya)
Не удивлюсь, что если бы Испании разрешили выставить на турнир 3 сборные, то 2 из них в результате были бы в призерах...
Відповісти
2
1
Dozenko (Днепропетровск)
У меня вчера просто не было слов!! Когда он выпустил Рыбалку, вообще истерический смех начался! Даже моя девушка, которая не углубляется футбол шокирована была. - нам же выигрывать нужно ?? Или еще игры будут??
Фуу как он бесит. Как такие люди тренируют СБОРНУЮ страны ???? Провал!
Відповісти
11
3
Leo-23 (Одесса)
[quote datetime=" 13.10.2015 01:40 " author="tayler (Днепр)"] " Пора тебе на пенсию уходить" [/quote]Если наша сборная пройдёт в финальную часть евро, то кто его будет менять?-коней на переправе не меняют, а если не пройдёт, вот тогда на сцену смогут выйти Вернидуб & Co.
Відповісти
3
3
_VoVaN_ (Винница)
Фома-НЕДОТРЕНЕР! Про замены -это нечто! То Гладкий на 92 минуте,то Селезнев на 87,просто вдумайтесь!!! 87 минута!При том,что нам пофиг или 0:5 или 1:1,нам ПОБЕДА нужна!

фому в ОТСТАВКУ! И на плейофф выходить без тренера! Мое мнение,что определятся как выиграть у любого соперника.
Кто петицию создаст про ОТСТАВКУ фомы? Ее за два дня пару миллионов подпишет!
Відповісти
16
2
Богуш Юра (Иваничи)
Вчора довелось дивитись матч по польському каналі і навіть там 2 коментатори задавали питання: "А чому заміни раніше не зробити за 20 хв. до закінчення матчу, адже Україні потрібна перемога,потрібно ризикувати". Всі бачуть, що тренер може тренувати тільки клуб 2-ї ліги і ніхто нічого не робить. А звільнять тільки після плей-офф, хоча в нормальних футбольних країнах, вже би давно в шию прогнали.
Відповісти
17
1
Blues (Львов)
Эдиний позитив, що заграли за збірну Зінченко. Може в майбутньому, при іншому тренері це дасть інший результат.
Відповісти
3
3
Русланбай (Рівне)
Ну от і ліміт на легіонерів вже давно. І стадіони нові збудували. Школи у багатьох клубів запрацювали. Аааааааа , дім футболу ще внас є ! А на великий турнір так і не можемо попасти. Ми не футбольна нація. От спитайте в хлопчиків які в юнацьких клубах грають ,і задайте їм питання для чого вони грають у футбол. І вони вам скажуть: - придбати класну тачку, купити будинок двоповерховий. І ніхто !!!!! не зкаже що хоче стати чкмпіоном України, виграти лігу чемпіонів, здобути золотий мяч як кращий гравець світу.............
Відповісти
10
0
UA Hero (Chernivtsi)
І хто цього разу Фоменка взує в плей-офф?
Відповісти
5
0
Чукра (Одесса)
Когда жеребьевка?
Відповісти
2
0
sorgoman (харьков)
ЕВРО БЫЛО ПРОИГРАНО В ПЕРВОЙ ИГРЕ СЛОВАКИИ.
Відповісти
15
1
balamyt (Boston)
Проиграно ЕВРО было ... во 2-ой игре со Словакией т.к. было понятно что с Испанией играть на выигрыш было бы рисковано..(.А вообще СБУ могло совершить Чудо ..но не было Фарта )
Відповісти
12
0
leonov1 (Днепропетровск)
Проиграно евро было не в первом матче . Оно было проиграно в тот момент когда тренером стал тренер который не знает что делать.У него был выбор создать новую сборную оставив в команде опытную защиту и ключевых 2-3 исполнителей и наиграть молодых шведа лучкевича малышева малиновского коваленко петряка...он же предпочел все оставить как есть и по привычке отсидется на кресле тренера разьезжая по европам в качестве туриста надеясь на "авось" он ни разу не рискнул не внес ничего нового в игру и ни открыл для сборной никого.Это что достижение 1го тренера страны?Это стыд и позор.А говорить что игроки "малообразованые"вообще верх цинизма потому как эти игроки неплохо смотряться в своих командах поднимая клубный рейтинг уефа нашей страны из года в год.
 
13
3
redblack (Винница)
Опять попадется Словения. Печаль.
Відповісти
7
1
olexadovbusch (Івано-Франківськ)
*- Почему мы выпустили молодого парня? Чтобы заиграть его, чтобы он играл за сборную Украины. У него были и другие варианты...*

Що за дурдом? Та не хоче грати за Україну - хоче за Росію - нехай грає на здоров'я...
Якщо людина сьогодні в такий важкий час готова грати за Росію - для чого його загравати...
Де сьогодні вже "заграні" Мілевський, Алієв, Едмар, Девіч???
Як ті "інтернаціоналісти з комуністичної епохи" не розуміють, що грати за збірну мають тільки справжні патріоти, ті, які люблять свою країну і готові за неї вмерти...
Тут дуже переживають - сіяні чи несіяні, а я хочу, щоб попали такі несіяні ірландці - ті б показали, що таке збірна і як треба на полі битись за свою країну... а то "позаграють" різний "шл*к", а потім програють всі вирішальні битви, та й хлопці, як з тієї ж "Зорі" сидять на лавці і дивляться на те все... Чи того ж Шведа не можна було б підтягнути? Тим більше такі проблеми з нападом... хоча при такій тактиці і 2-х забагато... Думаю Шевченко з Ребровим і зараз принаймні по тайму краще б відіграли за того ж Кравця...
Відповісти
18
1
sorgoman (харьков)
СО СВОИМИ СПРАВЖНИМИ ПАТРИОТАМИ ЗАВЕЛИ СТРАНУ В ТУПИК-МОЛОДОЙ ПЕРСПЕКТИВНЫЙ ПАРЕНЬ ЖЕЛАЕТ ИГРАТЬ ЗА СБОРНУЮ -ВОТ И ВЗЯЛИ.
Відповісти
4
7
batkomaxno555 (Никополь)
ну я же говорил что испанцы вдуют! фоменка вон!
Відповісти
12
0
Айлюлю (Рим)
Пятов кричит защитникам: Пацаны, у ворот уже Нолито....Кучер, бери закуску....Ракицкий, бери мангал....Напомнило: В ответной атаке уже Нолито, кто то сумел пробить по воротам, но мяч полетел прямо в руки Андрею Пятову. ))))
Відповісти
1
0
Чернобай Євген (Львов)
1 очко в 4 матчах с лидерами. учитывая, что словаки - наш уровень. и если бы им нужна была победа (словакам) дома, - то они бы победили.
вспомните нашу игру с Беларусью на выезде - так там повезло. потом повезло в Македонии.... а когда не везет - Фоменко про*бет
Відповісти
14
0
dima1968bogdan (москва)
Я так и не понял почему он лепит отмазки,Фоменко подай в отставку -это лучший вариант
Відповісти
18
3
Rumata (Киев)
[quote datetime=" 13.10.2015 01:31 " author="Vitaljk (Киев)"] " на євро виходить кожна друга команда європи 24 з 53. Ісландія, молода і зелена Чехія, Албанія, Північна Ірландія, ніякі Румунія і Угорщина, можливо навіть Кіпр або Ізраїль.як ще потрібно змінити формат турніру, щоб країна з 40 млн. населення змогла пробитися на євротурнір???" [/quote]может быть немного справедливей жеребить группы, скажем змейкой(сильнейшая в корзине сверху и слабейшая в корзине снизу, как в кубке Либертадорес?
А то ведь что получилось, в нашей группе играют 2-я, 10-я и 12-я команда Европы по рейтингу УЕФА:
( 2 ) Spain 37,163
( 10 ) Ukraine 30,874
( 12 ) Slovakia 30,525
для турнира в котором 9 групп слишком крутой замес.
Відповісти
4
9
Захлоп Калиткин (Запорожье)
вот именно! сравнить нашу группу и греко-венгерско-румыно-северо-ирландскую. и люди ещё жалуются, что, мол, вот какие слабаки вышли. так это слабаки из одной группы вышли - в нашей группе они бы с белорусами боролись за 4 место.
Відповісти
3
9
tayler (Днепр)
Этого старого маразматика даже не знаю как назвать...
За какой ты результат говоришь? Тебя что устроил результат 0 : 1 или что? И какая разница сегодня была проиграть 0 :1 или 0 : 10 ? Еще с 70 минуты надо было выпускать селезнева и играть в два нападающих, и остальные замены делать на усиление атаки, а там как было бы, так и было бы, а не рассказывать теперь этот ввесь бред! Пора тебе на пенсию уходить, и футбол смотреть только по телевизору, а не тренировать кого то...
Відповісти
18
1
ser-gio (kiev)
после "через 2 дня на третий" - дальше можно не читать...
одни отмазки и перестраховки
старпер держится за место с алтотреш-штабом
Відповісти
20
2
leonov1 (Днепропетровск)
фоменко предложило ффу найти тренера для сборной вот он себя и нашел даже несмотря на то что как тренер ноль. кто может вспомнить хоть какие то новшества комбинации которые при нем в свой арсенал взяла сборная? ноль. где молодые петряк лучкевич малиновский малышев коваленко швед? почему они не наигрывались в товарняках а выставлялось это полустадо пенсионеров? почему при необходимой победе ставятся 2 опорника а на замену выходит третий?Эта тупица что не понимает что количество опорников напрямую влияет на созидательную игру. Эта тупица что не видела как Рамос использовал Селезнева выставляя его в роли опорника подключающегося к атакам пр стандартах и так были обыграны наполи и ПСВ? куда смотрит этот тупица? в свои конспекты с советских времен?
Відповісти
16
3
Vitaljk (Киев)
на євро виходить кожна друга команда європи 24 з 53.
Ісландія, молода і зелена Чехія, Албанія, Північна Ірландія, ніякі Румунія і Угорщина, можливо навіть Кіпр або Ізраїль.
як ще потрібно змінити формат турніру, щоб країна з 40 млн. населення змогла пробитися на євротурнір???
І знову немає крайніх.
винними зроблять глядачів бо вони бачите фонаріком чи лазаром світили. та кожен з глядачів на стадіоні допоміг чим міг, щоб щось дійшло до тренерського штабу, щоб наші 2 звезди грали на команду а не продавали себе.
40 млн. людей, море грають футбол, щахтар динамо постійно в єврокубках, дніпро фіналіст, а як збираються разом то пародія встидно дивитися.
скоро кіпр з естонією будуть на євро виходити, а тут нема кому коешню підставити або нарівняти щоб хоч в район воріт попадати
Відповісти
18
1
michurin_f (Луганск)
Трус, не трус... а Балбес Бывалый ((( "Зачем менять, зачем менять..." ... да, блин, затем, чтобы разнообразить игру и вариативность моментов и случайностей. Излишне упрямая личность. (((
Відповісти
16
2
mangoll (Чернигов)
Трус!!!
Відповісти
20
6
Зритель (Харьков)
Почему трус? Команда сделала всё, что могла. А то что команда мало что может - это проблема футбольного образования - правильно Фоменко сказал.
Відповісти
10
16

Новини Футболу

Найкращі букмекери

Букмекер
Бонус