Лига Европы
Лига Европы

Лига Европы - результаты и расписание матчей, турнирная таблица, новости.

Ліга Європи. ПСЖ - "Карпати" 2:0. Сезон на шишки відкрито


Статистика, огляд поєдинку

Ліга Європи. ПСЖ - "Карпати" 2:0. Сезон на шишки відкрито


Франція. Париж. Стадіон "Парк де Пренс"

Головний арбітр: Маріо Страхоня (Хорватія)
Асистенти: Ігор Крмар (Хорватія), Сініша Премужай (обидва - Хорватія)

ПСЖ - "Карпати" 2:0

Голи: Жаллє 4, Нене 20

ПСЖ: Едель, Жаллє, Камара, Сахо, Тьєне, Сесеньйон (Маконда 90+1), Клеман, Шантом, Нене (Оаро 76), Луїндула, Ердінч (Кежман 69)

"Карпати": Тлумак, Федецький, Чечер, Тубіч, Авелар, Годвін, Худоб'як, Гурулі (Голодюк 57), Кожанов (Гудима 71), Кузнєцов, Зеньов (Кополовець 57)

Попередження: Сесеньйон 34, Шантом 48, Оаро 77, Кежман 80 - Годвін 55

Почати б з атмосфери, та не було її. Порожній стадіон, на око кілька тисяч фанів. Можливо, справа в тому, що основні фанатські групування зараз конфліктують з клубом і на домашні матчі не ходять. Важко знайти іншу причину – квитки на матч проти «Карпат» були дешевшими, аніж на матчі внутрішнього чемпіонату. Тож ціни (30 євро за найдешевший квиток) парижан навряд чи лякали. Не дивно, що прихильників «зелено-білих» було чути значно краще, аніж французів, які кілька разів зарядили «Парі! Парі!» і зникли.

Склад від Антуана Комбуаре. Едель у воротах; праворуч латераль Жале, у центрі Камара і Сахо, ліворуч Тьєне. Пару опорних склали Шантом і Клеман, на флангах: Сессеньйон праворуч і Нене ліворуч; у нападі Ердінч та Люїндула.

У складі «Карпат» було кілька змін. Замість Івана Мілошевіча у пару з Тубічем вийшов Чечер. Окрім них на флангах оборони грали Федецький та Авелар. Годвін – опорник, Худоб’як та Гурулі (Голодюк залишився в запасі. Очевидно, Кононов розраховував, що грузин, який виріс у Франції гратиме з підвищеною мотивацією) трохи вище; стандартна трійка атаки – Кожанов, Зеньов та Кузнецов.

Почали команди доволі акуратно: короткий пас з оглядом за спину та легкий відбір. Можливо, відсутність стартового штурму з боку господарів трохи заспокоїв «Карпати» і вони проспали сильний удар правого бека Жале. До воріт було метрів 30, але він наважився пробити і не пошкодував. М’яч полетів сильно, точно у правий від Тлумака кут воріт. Не звикати, подумали «зелено-білі». У грі проти «Боруссії» була подібна історія. Історія повторилася знову. Атака ПСЖ, відскок м’яча на лівий край і Нене сильно б’є низом у той же кут. Тлумак знову безсилий – 2:0.

За весь перший тайм французи більше нічого путнього не створили, за винятком небезпечного моменту у Сессеньйона. Вони спокійно віддали «Карпатам» м’яча, простір, центр поля, а ще вагон гольових і напівгольових моментів. Залишалося ними просто скористатися.

У першому таймі досить активно працювали фланги. Кожанов кілька разів прострілював на Кузнецова, але перед ним завжди опинявся оборонець. Сергію практично не вдавалося зіграти на випередження. Не надто ефективними були і його скидки м’яча, після виграної боротьби на другому поверсі. Найчастіше, круглий опинявся там, де карпатівським духом і не пахло. Але коли йому вдавалося зробити точний пас, відразу ж виникала небезпека. До перерви у Кузнецова було кілька хороших моментів. Спершу він сам пробив по воротах, метрів з 35-и. Едель лише провів м’яча поглядом. Невдовзі Кожанов вивів його на ударну позицію, але нападника заблокували захисники. У третьому випадку, м’яча для Сергія виграв Гурулі. Грузин кинувся в коридор між оборонцями, але пасу у відповідь не дочекався – Кузнецов вирішив бити сам…

Як видно, ПСЖ дозволяв «Карпатам» багато, і навіть забагато. Важко пригадати матч, в якому «зелено-білі» мали стільки моментів. З одного боку здавалося, що вони просто розривали оборону суперника, а з іншого виходило, що французька команда усе контролює. Хоча, реалізуй львів’яни бодай третину того, що вони створили у першому таймі, ми б говорили про зовсім інші речі і з іншим настроєм.

Парижани грали дуже спокійно. Відбили атаку – почали свою. Не вдалося – повернулися в оборону. Особливо здорово у них вдавалися швидкі переходи. Після кутових кілька разів флангові гравці ПСЖ ледь не забили «Карпатам» третій гол. Моменти були і в Нене, і в Сессеньйона. Останній класно пройшов трьох захисників і потужно пробив – трохи вище воріт.

Але це все епізодичні моменти. Гості тримали м’яча, досить непогано їм вдавалася гра в один дотик. Відповідно, це дозволяло «Карпатам» створювати нові моменти. Ліворуч про себе нагадав Зеньов. Як і в Кузнецова, у нього теж було достатньо нагод. Найкращу він змарнував на останніх секундах першого тайму. Центральні захисники проґавили вихід естонця – він вирвався на забійну позицію, підробив собі м’яча і щосили відправив його на трибуни. Після матчу Сергій сказав, що часу на роздуми у нього не було. З трибуни ж здавалося, що часу було більше, аніж достатньо, що Зеньов поспішив…

Ще однією активною ланкою карпатівської атаки став Худоб’як. Ігор кілька разів пробивав з-за меж штрафного, але у ворота жодного разу так і не влучив. В організації атак центральний хавбек працював багато і натхненно, але при цьому робив чимало помилок, особливо під час передач.

Малюнок гри не змінився і по перерві. Територіальна перевага була в «Карпат», але ПСЖ, після розмови з тренером, грало набагато щільніше в обороні – розгулятися карпатівцям було ніде. Моментів ставало щораз менше, тож Олег Кононов зробив дві освіжаючі заміни. Замість Зеньова і Гурулі вийшли Кополовець та Голодюк. Останній дуже сподобався. І пас, і удар, і відбір – у цього карпатівського вихованця є все необхідне для серйозного прогресу. Просто мило дивитися, як він кидається в ноги, видряпує м’яча, відкривається для передач… Але одних його старань було недостатньо. За статистикою «Карпати» нанесли по воротах Еделя два удари. Обидва в активі Голодюка… Міг він стати і автором гольової передачі, але в останню мить захисники винесли м’яча, після виходу Кузнецова сам на сам.

З’явилася робота і в Тлумака. Активізувався турецький нападник парижан Ердінч. Він знайшов дві нагоди для свого голу. Спершу турок пробивав впритул – Тлумак здорово виручив. А потім начудили Чечер з Тубічем, які буквально подарували йому м’яча. Ердінч довго не думав і відразу ж пробив. На цей раз повз ворота.

Часу залишалося все менше. Олег Кононов випускає свою останню надію – молодого Гудиму. Нападник трохи стушувався, не завжди приймав вірні рішення, але гру не ослабив. Кілька разів він накручував оборонців у штрафному, після чого опинявся на газоні. Свистка не було (жодних претензій до арбітра – дуже хороша робота). Окрім спроб заробити пенальті, Гудима мав ще один відмінний шанс. На лінії штрафного м’яча отримав Годвін. Позиція для удару така, що краще і не придумаєш. Але нігерієць б’є по воротах хіба на великі свята і замість удару віддав пас на хід Гудимі. Вийшло ніби й не погано, але схожі моменти вирішуються в інший спосіб. Та й взагалі Самсон у цей вечір розчарував. Він зіграв так само, як і проти «Таврії». Тобто, погано зіграв. Теперішній футбол не може дозволити собі розкоші мати в основі гравця, який лише руйнує. «Забрав – поділився з ближнім» - ось ігровий девіз Годвіна. А хочеться більшого. Значно більшого. Самсон вийшов заведений після перерви. Спершу він тричі поспіль порушує правила у центрі поля, врешті-решт отримує попередження від арбітра. Опорник починає нервуватися і це відразу ж позначається на грі. Пішли неточні передачі і позиційні провали у центрі поля. Однак ПСЖ вирішило втримати результат і в принципі великими силами не атакувало. А «Карпати» так і не змогли забити бодай один гол. Останній шанс був в Худоб’яка, але його удару знову ж таки забракло влучності.

Тож 2:0 – «Карпати» продовжують збирати шишки і вчитися. Суперник у «зелено-білих» був добротний, але далеко не ідеальний. Але не варто знімати заслуг і з львівської команди. Вона виглядала гідно, досить впевнено і створила багато моментів. В чому ж тоді причина поразки? Стандартні варіанти, типу «досвіду нема» відпадають. Теперішнє ПСЖ теж не може похвалитися бозна якими здобутками в Європі. Не можна сказати, що французи аж надто краще діяли індивідуально. Так, було кілька епізодів, але навряд чи цього достатньо для перемоги. Більш логічним є такий варіант: у ПСЖ в цій грі вдалося швидко працювати з м’ячем. Можливо, саме краща командна швидкість і стала запорукою загального успіху. «Карпатам» у цьому компоненті бракувало миттєвої реакції. Не часто атакувальні гравці брали на себе ініціативу і йшли на одного чи двох захисників, не часто вдавалося віддати точний пас у місце, де вже відкривався партнер. Цікаво, що у передматчевій розмові з одним місцевим уболівальником довелося почути фразу: «Якщо «Карпати» гратимуть швидко, то вони нас обіграють». Істина, як виявилося, була десь поруч.

Оцените этот материал:
Комментарии
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
ment (Київ)
Вратарь слабенький мало выручает, а так команда смотрелась хорошо
Ответить
0
0
Вернуться к новостям
Комментарии 163
ment (Київ)
Вратарь слабенький мало выручает, а так команда смотрелась хорошо
Ответить
0
0
вболівальник22 (Львів)
Хлопаки все нормально, є команда, команда грає, хай не виграє але грає і це теж досвід який надіюсь стане у пригоді нашій команді. Кажу надіюсь тому що дуже боюсь що цієї зими пан димінський продасть пів команди, він це може. На рахунок Тлумака, хто не з Львова тут обсирає Тлумака той ніколи не чув як стадіон Україна співає АНДРІЙКО ТЛУМАК, думаю просто так цього б не скандували. Годвін взагалі виграє 99% єдиноборств. Думаю що обсирати Карпати тут можуть тільки ті хто після голу Галатасараю покидав трибуни а коли забив Федецький скоренько вертались на свої місця типу \"та я пішов за пивом\". Шановні \"вболівальники\" чого ви чекали що команда яка вперше в своїй історії потрапила в груповий турнір буде рвати одні з найсильніших команд Європи?????????
Ответить
0
0
За Україну (Львів)
Я ще під враженням від вчорашньої гри. Все ж хочеться вірити, що Карпати відберуть в де-кого очки. Також хочеться забути \"чорний\" четвер українського футболу.
Ответить
0
0
Левеня (Львів)
Шкода за вчорашній вечір... Так в країні глум, хотілося єдиної віддушини - успіхів у футболі. Але й тут поки облом вийшов... Позитивне, мабуть відставка з Динамо того горе-тренера... Сюди би ще й хАзарова з і нших покемонів - Було би ЧУДОВО!
Ответить
0
0
Левеня (Львів)
Шкода Карпати, не пощастило й Металісту. Дніпро вилетіло від сильного (на разі) Леха. А Динамо... no comments
Ответить
0
0
Anndrio (Хмельницкий)
Карпаты молодцы!!! Но вратарь слабый, ни разу не выручил. Если бы в Шахтере Пятов не выручил проиграли бы Браге. И старания команды насмарку.
Ответить
0
0
tartak-love (Львів)
Не пощастило...
Ответить
0
0
Данч (Львів)
Щиро вдячний Карпатам за вчорашню гру! Старалися, намагалися забити. Не пощастило... Буває. Ще є час, щоб очки набрати. Командна гра є, ще б взаєморозуміння і швидкість реакції підвищити, і з Севільєю вдома три очки будуть наші стовідсотково!
Ответить
0
0
Planeta(Kiev) (Киев)
Найслабша ланка у грі - Тлумак!!! Заберіть ЦЕ чудо з Карпат!!! Тупо зливає команду... майка
Ответить
0
0
Д123 (Снежное)
Какой ... Карпаты заставили себя уважать: стадион пустой, игра французов - уровня Днепра, защита - проходной двор - и при этом робость и отсутствие навязать сопернику свою игру (особенно в первом тайме).
Ответить
0
0
Игорини (Киев)
Хочу похвалить Кононова и \"Карпаты\" за интересную игру и бойцовские качества. Проиграли по двум причинам: Тлумак и закончившийся кураж. Тлумака надо сажать в запас, тем более, что есть очень хороший вратарь Руденко. Ну и что, что капитан? Капитаном может быть Худобьяк или Федецкий, например. А куража не хватало. Ведь играли с ПСЖ лучше, чем с \"Боруссией\", но тогда такие чудо-голы залетали! А вчера - нет. Удачи в следующих играх!
Ответить
0
0
Kicker.Lviv (Львів)
ще раз передивився початок матчу, записав з французького каналу W9, в підтрибунних приміщеннях до виходу на поле запамяталось лице Тлумака - перелякане і розгублене, весь мокрий, не справився з психологічною напругою, а може жаб об\'ївся ))) Команда старалась, але мабуть було відчуття невпевненості, якщо навіть забєм, то андрійко ще пропустить. Але могли що робили, класу не вистачило і майстерності, і мабуть тої напористості і наглості як в попередніх матчах з турками і німцями. Зараз головне зробити правильні висновки і попрацювати з психологією гравців, тоді можливо пару очей в групі ще візьмемо.
Ответить
0
0
MadGod (Одесса)
Карпаты уважать себя заставили!Да, проиграли 2-0.Да два поражения в двух матчах. Но!!!При этом показывают интересную игру, а это дорогого стоит.А результат таков из-за дефицита опыта( и еще бы одного хорошего нападающего прикупить). Кононову - уважение и памятник во Львове при жизни!Именно он добился того, что вся Украина( без преувеличения) симпатизирует Карпатам. Так держать!!! Russkii (Донецк) 01.10.10 11:50 _________________________________ +1000
Ответить
0
0
norb (Львів)
наступний матч треба починати з руденком у рамці, от і все.
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
Попробую зробити оптимістичний прогноз. Залишилося 2 гри з Севільєю, де через недооцінку суперника можна буде 3 очки здобути. З ПСЖ нам грати вдома, тут французам не так солодко буде, щей матч 15-го грудня, тому вправі розраховувати ще на 3 очки. Ну і з Борусією в Карпат дружні стосунки, тому можна на нічию розраховувати. 7 очок може бути замало для виходу з групи, але їх може вистачити (за умови, що Динамо почне грати, а не робити те, що воно зараз робить), що в рейтингу УЕФА піднятися на 6 місце. По грі, то на мою думку, не вистачає трішки рухливості і самовіддачі всім центральним захисникам, Годвін зіграв нижче свого рівня і над зміною воротаря Кононову слід задуматися, бо Тлумак 2-3 рази на рік добре грає, в матчах з Динамо і іноді з Шахтарем.
Ответить
0
0
Russkii (Донецк)
Карпаты уважать себя заставили!Да, проиграли 2-0.Да два поражения в двух матчах. Но!!!При этом показывают интересную игру, а это дорогого стоит.А результат таков из-за дефицита опыта( и еще бы одного хорошего нападающего прикупить). Кононову - уважение и памятник во Львове при жизни!Именно он добился того, что вся Украина( без преувеличения) симпатизирует Карпатам. Так держать!!!
Ответить
0
0
kornatsky (Львів)
Карпати унікальна команда - у складі обов\"язково повинен бути один \"труп\". ________________________ Я б не сказав що це є унікальність, це така реальність, а лікується вона дуже просто, замінами. Але лавка в Карпат коротка і резерв повноцінно не замінить основу. Наприиклад, Худоб*як не зіграє проти Металіста і його немає кому замінити, Голодюк і Ткачук не стягнуть всього того що робить Худік. Якщо вилетить Федецький і Авелар, фланги працювати без них не будуть, а Петрівський явно слабший від Фєді і Дані, Ощипко ще буде довго відновлюватися.
Ответить
0
0
МАГ (Дн-вск)
Тяжко приходится дебютанту, будет и ещё труднее, лавочки нет, все скоро очень устанут. Ну ничё, поражение прогнгзируемое, но ведь хоть пытались атаковать! Не то, что ДК и МХ...
Ответить
0
0
academynow (харьков)
Игру не видел, но хотел сказать львовянам - не расстраивайтесь. Вы первый раз в группе ЛЕ. Что вы хотели - чуда? Прийдет опыт, с ним и победы.
Ответить
0
0
kornatsky (Львів)
Самсон Годвін вже має громадянство України. Його можна вважати українцем:):):) На позиції опорникав в дублі грає Мартинюк(якщо я не помиляюся), можливо він буде заміною, коли перший піде на пенсію.
Ответить
0
0
bob3103 (stryi)
КАРПАТИ-------- BEST OF THE BEST!!!!! Хто цього не бачить, не розуміє - ДОЛБОДЯТЕЛ!!!!! Справжнім фанам укр футболу - ми пройдемо груповий раунд (КЛ,МХ,ДК,ШД)!!!!!!!!!
Ответить
0
0
Leo (Запорожье)
Просто молодцы!!! Дело не в результате... В такой группе - достойная игра - уже результат!!!
Ответить
0
0
За Україну (Львів)
Неужели на позицию Годвина нет игрока с украинским паспортом??? Или негр нужен для галочки... dimon77 (Херсон) 01.10.10 09:05 =================================== Сам ти \"негр\". Годвін - гравець КАРПАТ і житель міста Львова.
Ответить
0
0
Maxam (Чернівці)
КАРПАТАМ ПОТРІБЕН ХОРОШИЙ ГОЛКІПЕР!!! ГНАТИ ЦЬОГО ДІСТРОФІКА ТЛУМАКА В ШИЮ!
Ответить
0
0
usup (Донецк)
Эх, Карпаты, Карпаты. Забивать нужно, когда есть моменты. Это все из-за недостатка опыта. Он прийдет со временем. Удачи в следующих матчах.
Ответить
0
0
Пиво (Львів)
Карпати унікальна команда - у складі обов\"язково повинен бути один \"труп\". Чотири роки ним був Зеньов. Тільки Естонська ракета чуть-чуть очухалась, на тобі -- Батіста. Мертв\"як з великої букви. Зник зі складу Батіста і ось пжалста -- Тлумак. Останні роки чотири команда постійно грає \"у меншості\", завжди хтось тупить. По вчорашньому. Молодці. Тримали м\"яч, грали в комбінаційний футбол, бились до кінця. У поразці винні дві з половиною людини. Тлумак - пропускати гол з 35 метрів і з 27 в ближній кут -- ну це вже занадто. Тлумак, ви самоє слабоє звено. Прощайте. Зеньов -- ну який тобі ще момент треба створити, щоб ти в порожні ворота м\"яч закотив. Не забив, а закотив, бо так, як тебе вивели на ворота і бити не треба. Але хлоп має потенціал, бачили як високо з десяти метрів гахнув. Він живе за принципом, хто вище б\"є, той краще грає. Ну і Кузнєцов. Кузя, Кузя... Такі моменти засрав. Чи ти від Батісти заразився дерев\"яною бацилою? Всі інші молодці, пахали і грали за тих двох з половиною, які вилетіли.
Ответить
0
0
RV (Львів)
SpecialForYou- (Николаев) 01.10.10 10:14 :)))) Жжош
Ответить
0
0
Казантюк (Александрия)
Надеюсь с опытом вы будете расти и перестанете пропускать голы в начале матча, хотя если отыгрываться так как с Боруссией:)
Ответить
0
0
vikniksor (Симферополь)
По рейтингу, по ставкам, по здравому смыслу, команда Карпаты должна была проиграть. Что и состоялось. Мне жаль, шансы отыграться были и существенные. Все же, думаю, в группе будет борьба до последнего тура.
Ответить
0
0
RV (Львів)
Та все нормально. Грали добре, але м\"яч не ліз у ворота. Таке буває. Не розумію тих людей яким гра не сподобалась: маса моментів, інтрига до останньої хвилини. Як на мене до списку тих, хто зіграв \"не дуже\" можна сміливо відносити Кузнєцова. В атаці поров не менше чим Зеньов. Крім цього дуже слабо зіграв головою (сам в центрі поля, довга передача майже прямо на голову, а він жодного разу точно не скинув на партнера). Ну і прийом м\"яча після ідеального пасу в ідеальній позиції ближче до кінця матчу :( І ще один момент: десь за 10-15 хв до кінця матчу заробили штрафний прямо по центру недалеко за лінією штрафного. Що то був за \"геній\" який вирішив \"оригінально\" швидко розіграти штрафний і всьо \"засрати\"? Просто немає слів. Головне що є змістовна гра. Як на мене, краще так програти чим заробити таку нічию як Рубін.
Ответить
0
0
igorlvov-sev. (севастополь)
SpecialForYou- (Николаев) надо бы кол осиновый прихватить,чтоб этот ужас не воскрес,команду делать заново,без упырей
Ответить
0
0
SpecialForYou- (Николаев)
Друзья,соратники,болельщики!!! Хочу с прискорбием сообщить, что вчера на на 83 году жизни, после продолжительной болезни скончался самый титулованный футбольный клуб Украины-Динамо Киев.Хочу выразить свои соболезнования всем тем кто знал ушедшего как 13- кратного Чемпиона СССР и Украины, 9 кратного обладателя Кубка СССР, 2 кратного обладателя Кубка Кубков, обладателя Суперкубка УЕФА и т.д. Похороны состоятся 3 октября на Донбасс-Арене.
Ответить
0
0
igorlvov-sev. (севастополь)
спад игры наметился еще в симферополе,нужна длиннее скамейка,игроки не двужильные,устали,хотя \"на зубах\",через не могу доставляют удовольствие игрой,удачи и денег побольше для приобретения еще достойных игроков
Ответить
0
0
kornatsky (Львів)
Сподобалось те як Каппати працюють, тобто їх робота грати у футбол. А рахунок, можливо, з часом прийде.
Ответить
0
0
dzamyga (Харьков)
gulik (Киев) +100 Карпаты-единственные за кого 100% не стыдно...В Харькове соревнования гондольеров, а про Динамо к сожалению вообще молчу иначе забанят=(((
Ответить
0
0
gulik (Киев)
Как по мне, за такое поражение не стыдно. Хорошо играли, атаковали. но ... Ну нет опыта, на одном желании всю дистанцию не пройдешь
Ответить
0
0
dimon77 (Херсон)
1. Если бы Карпаты из всех своих ударов, хотя бы половину попали в створ ворот, результат был бы другим(но этот прийдет с опытом).2. Тлумак - это вратарь, который не вытаскивает \"неберущиеся мячи\", ловит то, что обязан, причем не всегда(2-й вчерашний гол).3. Неужели на позицию Годвина нет игрока с украинским паспортом??? Или негр нужен для галочки? Медлительный, тупой, кучу ошибок понаделал... В Лиге Европы, из украинских клубов, одни Карпаты приносят удовольствие от игры!
Ответить
0
0
football lover (Киев)
Хочу отметить игру львовских Карпат, точнее поддержать команду (несмотря, на проигрыш). Молодцы! Давайте, продолжайте в таком же духе, и годика через 2 смело сможете претендовать на игру в финале, как минимум Лиги Европы! Я уже не говорю о том, что надо в ЧУкре Динамо рвать… жду - не дождусь этого!
Ответить
0
0
Андрей Самойленко (Киев)
Взагалі молодці!!!!! Але, особисто моя думка, треба міняти Карпатам голкіпера, Тлумак не дотягує до загального рівня команди....
Ответить
0
0
Руслан (Хмельницький)
Це правда, що Димінський продає Карпати Коломойському ?
Ответить
0
0
печь-ковш-батл (Енакиево)
...а тут праздник, хлопушки, улыбки!ща внесут торт
Ответить
0
0
Kosstyan (Донецк)
Респект та уважуха Галицьки Леви! Гарна гра, але: десь замало досвiду, дуже не щастило тай в ПСЖ, всеж таки, рiвень вищiй. Дуже сподобалась команда всi молодцi! Вiрю що будуть в Карпат ще гучнi перемоги. Щасти Карпатам!!!!
Ответить
0
0
Хлеба и зрелищ (Севастополь)
Карпатам не унывать! Смотрел игру, очень понравились те скорости на которых играли команды. Если Дыминский не ступит, то у этой команды отличное будущее. Да и в этой еврокубковой кампании они еще вполне могут побороться за что-нибудь, если будут играть с таким же желанием и дальше.
Ответить
0
0
hau (Simferopol)
todenis (Харьков) 01.10.10 02:46 А кто ему (гранду) доктор? Играли на выезде, на арендованном стадионе? Не знали, что дренаж никакой? Никто не обьяснил защитникам, чем заканчивается \"фол последней надежды\" в своей штрафной, причем в самом начале игры? Или опять виноват Суркис/Ахметов/Годулян?
Ответить
0
0
Д123 (Снежное)
ПСЖ показал не самый лучший футбол, но нет ещё мастерства у Карпат и одним составом они не вытянут 2 турнира - это было сегодня видно.
Ответить
0
0
gsamalai (Ukr)
ого..вот что сказали французы на счет карпат - http://fanat-ua.clan.su/
Ответить
0
0
Ігорreal (Червоноград)
Шкода Карпати!!!Вчора показали паршиву гру, але МОЛОДЦІ!!!
Ответить
0
0
МУЛЬТИК (ХАРЬКОВ)
Карпаты красавцы, удачи в следуещем туре!!!!!!
Ответить
0
0
lubee84 (CHICAGO)
тлумака тре нах... продаты. Руденко в 1000000000 раз липшый
Ответить
0
0
Цап-царап (Харьков)
Дніпро sity (Днепропетровск) 01.10.10 01:23 Уже Металлист мешает дружбе? :)
Ответить
0
0
todenis (Харьков)
Карпаты молодцы и боролись и моменты были не то что 2 других так называемых гранда. Tralx (Севастополь) 01.10.10 02:36 ------------------ Один из так называемых грандов, играл на одного игрока меньше, в водное поло.... PS: Карпаты молодцы...
Ответить
0
0
Vladymyr (Odessa)
Хоть и проиграли Львовяне, но работали все 90 минут и это клуб на 80% из украинцев, аж не верилось. Воротаря звинувачувати не треба, такі мячі з ряду не берущихся, там обидва влетіли під самісіньку стійку, воротар не мав шансу допомогти. До речі у ПСЖ крім цих двох голів і ще двох моментів нічого не було, а ось Карпати мали змогу зрівняти рахунок, як мінімум. Шкода що поки що без результату, але як для першого евротурніру дуже не погано грають, працюють.
Ответить
0
0
donetskiy (Донецк)
Очень жаль, что Карпаты не подумали о приобретении Диканя. Насчет самой игры... да проигрыш, но самоотдача всегда в цене.
Ответить
0
0
timaba (Сумы)
А Карпати молодці!!!!
Ответить
0
0
michailo (Донецк)
Карпаты сегодня сыграли, к сожалению, чуть более расхлябано, чем в предыдущих матчах. Особенно это касается атаки, поскольку защита у КЛ хоть и самоотверженная, но недостаточно тактически грамотная и почти в каждом матче допускает ошибки. А вот атака, которая могла бы компенсировать огрехи защиты, не смогла сыграть на должном уровне. Тем не менее команды до конца билась с более сильным, опытным и именитым сопреником. Поэтому будем надеяться, что в следующих играх КЛ повезет больше. Удачи вам!
Ответить
0
0
german (Львів)
Дніпро sity (Днепропетровск): та в євро я болію з всіх наших...чого ти?..
Ответить
0
0
Дніпро sity (Днепропетровск)
german (Львів) 01.10.10 01:19 --------------------- Вот з-за таких и дружба заканчивается. Болей за Металлист.
Ответить
0
0
baderic (Сосниця)
із усіх учасників від нашої країни в Лізі Європи - \"Карпати\" були найкращими!!!!! Бажаю команді успіхів
Ответить
0
0
german (Львів)
ебя или ФК Карпати оскорбляли? МОДЕРАТОР- спим__________________ а ти і радий якщо мене заблокують?.. дивно... Дніпро - друзі!
Ответить
0
0
За Україну (Львів)
Багато хто бакланить Андрюху Тлумака...мають рацію... Львів завжди славився воротніками, а в результаті маємо \"що маємо\"! Не хочу образити Андрія, але ЛЕ - це не його рівень.
Ответить
0
0
Дніпро sity (Днепропетровск)
german (Львів) 01.10.10 00:45 ----------------------- Тебя или ФК Карпати оскорбляли? МОДЕРАТОР- спим?
Ответить
0
0
За Україну (Львів)
Блін... в мене немає слів. Хочеться матюкати всіх і бити всіх (добре,що стримують). КАрпати - найкращі, і хто щоб не казав - вони СУПППЕР!!! Жабоїдів ми поставимо РАКОМ на стадіоні \"УКРАЇНА\". Слава НАЦІЇ!!! Ганьба ВОРОГАМ!!!
Ответить
0
0
Фанат Українського Футболу (Київ)
german (Львів) 01.10.10 01:10 ------------------------- Повністю згоден! 100%
Ответить
0
0
MadV@d (Острог)
Карпати - The Best! (Львів) 01.10.10 01:11 Так, земляче, напевно то був зловіщий чукча
Ответить
0
0
VitoFirst (Львов)
Жаль :( ПСЖ был сегодня сильнее, они играли увереннее. А Карпатам очень сильно не везло, лупили из всех положений, но мяч в ворота не лез, такое бывает. Наши лидеры могли сыграть и сильнее. Тлумак не выручил в двух эпизодах. Хотя и удары удались парижанам на славу. Годвина обыгрывали гораздо чаще, чем в чемпионате Украины. Худобяк чаще, чем обычно, ошибался в передачах. Да и от остальных можно было ожидать большего. Зенев сыграл, как он играл весной, - беззубо. Гурули провалил матч. Если и выделять кого-то из львовян, то мне понравилось, как боролся и цеплялся за мяч Кузнецов. Да и центр обороны Тубич/Чечер отыграли довольно надежно. Федецкий и Авелар активно подключались к атакам, только жаль, что это не принесло дивидентов. Голодюк и Кополовец усилили игру. У ПСЖ мне очень понравился Сахо, он выиграл столько единоборств. Можно выделять еще хорошую игру флангов - Нене и Сесеньйона. А вообще это черный день для украинского футбола - три поражения 0:2 в еврокубках. Будет у нас восьмое место в таблице коэффициентов УЕФА...
Ответить
0
0
MadV@d (Острог)
Карпати нормуль)))) Думаю ще грюкнуть дверима
Ответить
0
0
Карпати - The Best! (Львів)
Бачив лише останні 30 хвилин. Враження від гри в цей проміжок непогане. От чого дійсно не вистачає команді, так це досвіду. Але нічого страшного не сталося - програли достойному супернику. Все ще попереду. Грати і перемагати! P.S. Хтось навіяв на наші команди, всі програли з рахунком 0:2, пропустивши обидва м\'ячі у першому таймі.
Ответить
0
0
german (Львів)
все буде ок! СЛАВА УКРАЇНІ! Карпти грале у футбол! а не те що інші...
Ответить
0
0
YLITKA (Мариуполь)
Карпаты очень сильно расстроили, удача чего то от них отвернулась, а такие моменты как у Зенёва были, это просто нет слов!!!
Ответить
0
0
german (Львів)
в мне провалу нема!
Ответить
0
0
зелёный змей (Львов)
ану геть від Андрійка! руки мили перед тим, як стукати по клаві свої брудні \"меседжі\"? Тлумак їм винний... Та не більше, ніж всі інші. Чому в момент 1-го голу Тубіч, знаходячись на дорозі м\'яча, навіть не намагається його зупинити. Чому в момент другого голу ніхто не тримає Нене? Так, ближній кут - воротаря, але хіба Кононов не вимагає від захисників не давати бити супернику, тим більше, коли у рамці не самий надійний воротар? Тому його вина не більше 25%, все решта - вина захисників, тренерів ну і виконання удару. Кожен гравець нашої команди достатньо помиляється, щоб стати антигероєм - той не може потрапити в рамку, той не може пас віддати... Бо кожен такий момент може стати вирішальним. Кожен! Так що які є такі є, і кращих в нас нема. Підтримувати треба завжди і всіх, бо самі не ідеальні.
Ответить
0
0
Ale.S (Karmiel)
Настроение в одном месте… Повезло Шахтеру и конец…. Даже читать отчеты и пресс-конференции не хочу… просто жду следующие игры и желаю всем нашим командам побед!!! Динамо сейчас нужен реаниматор Сабо!!! А к весне найдут другого!!!
Ответить
0
0
За Україну (Львів)
Привіт ВСІМ! Дивився футбол в барі! Карпати грали добре, але реалізації НОЛЬ! Видно, що є потенціал в команді. В 2-му голі виноватий ТЛУМАК. Взагалі останнім часом Андрій не може рятувати команду. Сьогодні повний провал українських клубів з рахунком 0:2!
Ответить
0
0
german (Львів)
romprest (Львів: цененашежиття
Ответить
0
0
german (Львів)
а ви сосете... і сосіть
Ответить
0
0
german (Львів)
Карпати грали
Ответить
0
0
Фанат Українського Футболу (Київ)
Розплющите очі ті, хто цькує \"Карпати\"! Клуб зіграв НАБАГАТО КРАЩЕ, аніж із \"Борусією\". Отой весь фарт, що був у матчі із німецьким клубом багатьом добродіям заплющив очі на кричущі помилки у захисті та ПОВНУ ВІДСУТНІСТЬ контролю над м`ячем! Навпаки, із \"Парі Сен-Жермен\" \"Карпати\" доволі непогано грали у захисті, частіше за \"французів\" контролювали матч, створили БІЛЬШЕ гольових моментів аніж суперник, не опускали рук до самісінького фінального свистка! Єдине що засмутило найбільше - дві незграбні дії воротаря. До слова, я вже понад пів-року мрію про повернення Боді Шуста... Знов ж таки, сама команда на початку розвитку, майже без досвіду єврокубків, а вам відразу подавай \"на тарілочці\". Не забуваймо й про фінансовий бік розвитку (бо зима вже скоро, відповідно Федецькій і Кожанов повертаються у \"Шахтар\")... Тому не женить на \"Карпати\" панове критикани і псевдо-максималісти!
Ответить
0
0
german (Львів)
Кривбас Днепр еще и Карпаты! Что за страна? Где мы живем?і? Карпатам перемоги!!!!\\---------------------АЛЕ ТИ ДОЛБОЙОБ
Ответить
0
0
kobbzon (Кировоград)
Карпаты сегодня были лучше чем Метал.и Д.К.
Ответить
0
0
GERMAN (Львів)
Карпати грали ФУТБОЛ!!!
Ответить
0
0
Pivon (Переяслав-Хмельницки)
Український \"Титанік\" вийшов на лігу європи.......
Ответить
0
0
Leo-23 (Одесса)
Пункт №1: Бессмысленно играть в футбол, если игроки не попадают в рамку-напрасная трата моральных и физических сил. Пункт №2: Воротник-решето, черноморский был бы лучше. Пункт №3: Тренерскому штабу необходимо обратить внимание на пункты №1 и №2.
Ответить
0
0
Eugeen (Львов)
Карпаты сегодня играли галимо. Как можно было отыграться если в ворота не могли попасть с выгодных позиций. Сегодня чёрный день украинского футбола, даже в страшном сне не пресниться.
Ответить
0
0
zaqonno (Київ)
Тлумак - хороший хлопець...
Ответить
0
0
Wik69 (Радивилів)
skil (Kharkiv) 30.09.10 23:10 перестань мекати, чи то ба бекати, спустись із козлячих гір, роззуй очі і заговори нормальною мовою, а то щось козлятиною від монітора понесло...
Ответить
0
0
odessa.ru (Одесса)
а жаль... хорошо играли, немного бы точности..
Ответить
0
0
Дніпро sity (Днепропетровск)
Почетный президент ФК «Карпаты» Петр Дыминский решил продать «Карпаты» Игорю Коломойскому или подконтрольной ему структуре. http://www.bagnet.org/news/scene/time/2010-09-30/7... --------------------------------- Если это правда львовяне - я вам не завидую. Буде то что с Днепром. Как это может быть один хозяин у трех команд ПЛ: Кривбас Днепр еще и Карпаты! Что за страна? Где мы живем?
Ответить
0
0
erste (Львов)
go.KARPATY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ответить
0
0
Skip (Харьков)
Любой результат Карпат - положительный. С первого раза пройти в группу это супер.
Ответить
0
0
A.P. (Львів)
Бачив лише голи: з першим голом ПСЖ пощастило - Тлумак хіба що не врятував... Ну а другий на совісті відсутнього підбору і Тлумака...(((
Ответить
0
0
rom69
Будемо надіятись сьогодні просто не наш день. Правда, що чудить Динамо?
Ответить
0
0
rom69 (Львів)
Будемо надіятись сьогодні просто не наш день. Правда, що чудить Динамо?
Ответить
0
0
BigGar (Луганск)
за сегодня к Карпатам меньше всего вопросов! просто надо в ворота попадать хоть иногда, правда Зеньов?
Ответить
0
0
Green_Lion (Львів)
це не та команда, що грала проти борусі(((
Ответить
0
0
золоте поле (Тернопіль)
Тлумак сьогодні не виручив два голи його провина однозначно
Ответить
0
0
private07 (Lviv)
;-).Наступна гра Карпати - Металіст 2:2
Ответить
0
0
Ser tabu (Львів)
нормально грали. реалізація поганенька . Карпати - назавжди !
Ответить
0
0
private07 (Lviv)
Вівці - на вильот!В Бобромиль!
Ответить
0
0
drahan_lviv (madrid)
гра сподобалась, шкода що програли. карпати показують досить непогану гру. тлумака на баню однозначно! шкода що попасти в створку це проблема. обидно що слабший виграе!
Ответить
0
0
Андрюха-71 (Львів)
Wik69 (Радивилів) 30.09.10 23:08 А Радивилів то де????????)))) АААА )))у Рівненській.....ну то як ти оцінюєш футбол...по рівню Вереса????? От і оцінюй.....
Ответить
0
0
$Goalissimo$ (Львів)
Wik69 (Радивилів) 30.09.10 23:08 ------------- Надобраніч вам малята любі хлопчики й дівчата))))))
Ответить
0
0
skil (Kharkiv)
Wik69 (Радивилів) 30.09.10 23:08 от скажу тобі юний друже з Радилова, хоч подивитись на беззубий футбол - Шіріф - Дінамо.
Ответить
0
0
NLS (Черновцы)
Карпати - ВІРИМ В КОМАНДУ!!!
Ответить
0
0
oleole007 (Львів(Карпати))
Ну, пропустили 2 необов\'язкові голи в початку (Тлумак не дотягує до рівня євро), відповідно змінився рисунок гри, на контратаках зіграти не дали. А показувати чудеса самовіддачі в усіх матчах підряд не під силу нікому. Але видно, що команда грала впевнено, коліна не трусились, грубих помилок не було, і темп тримали дуже непоганий. Я особисто задоволений прогресом наших Карпат.
Ответить
0
0
skil (Kharkiv)
Wik69 (Радивилів) 30.09.10 23:08 ти карочі, чьо ти ниєш, яка нах казка, всьо добре є... казки ти певно наніч читаєш, або борше всього тобі читають)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ответить
0
0
miracle (Західний)
kornatsky (Львів) 30.09.10 23:04 ну коли не хочеш читати до кінця, то не пиши фігні. враження таке складається, що саме ти дитина! :)
Ответить
0
0
skil (Kharkiv)
Mike_Mole (Львів) 30.09.10 23:01 во во, заібісь бігали, казав же проклятий стадік, курва ніц у раму не летіло від зелених....
Ответить
0
0
zko64 (шепетовка)
все нормально гра у гостях, хоч при напівпустому стадіоні, але ж у гостях. Тлумак другий гол не повинен був пропускати, ближній кут. Смішно. Всі м\'чі які влітають у ближній від голкіпера кут на совісті голкіперів.
Ответить
0
0
Wik69 (Радивилів)
Карпати зіграли беззубо, без швидкості, можна зказати і без бажання. Такими \"нульовими\" я Карпати не бачив давно. Таке враження, що вони не бачились два місяці і лише сьогодні зустрілись на футбольному полі. Карпатський лев оставив свої зуби та кігті в тілі німчураків, яким незаслужено програли. Вся без винятку команда зіграла слабо, а особливо Тлумак. Нах на банку цього товариша, нехай поп\"є львівського пива. Та і скоріше у карпатівців намітився функціональний спад, а класу грати на майстерності без фізухи у них немає. ПСЖ не показало також нічого особливо, тому вдвічі образливо програвати такий матч. Але скоріше всього, казка під назвою \"Карпати ЛЕ\" закінчилась.
Ответить
0
0
Peter Steele (Львів)
ДОСВІД ДОСВІД ІЩЕРАЗ ДОСВІД.
Ответить
0
0
miracle (Західний)
на перемогу Карпати букмекери давали від коеф. 6 - 9, на псж від 1,4 - 1,48. що називається ВІДЧУЙТЕ РІЗНИЦЮ. чи ви хотіли РОЗОРИТИ Букмекерів... :))
Ответить
0
0
kornatsky (Львів)
miracle (Західний) ________________________ Хулі там читати до кінця, 1-ша частина якийсь дитячий набір слів
Ответить
0
0
$Goalissimo$ (Львів)
АЙСБЕРГ (Шлиссельбург) 30.09.10 22:16 Скотт (Мерефа) 30.09.10 22:19 Игорь (Одесса) (Одесса) 30.09.10 22:37 the_time_killer1 (kyiv) 30.09.10 22:56 ------------------- Просніться - дебіли......це дебютний сезон, сильні команди в групі......ви так розумієтесь на футболі як я на зірках...
Ответить
0
0
Antropofag (Msto Leva)
Все нормально. Гра на 4 -, голи пропустили не логічні. Чекаю на виправлення помилок в наступних матчах.
Ответить
0
0
miracle (Західний)
kornatsky (Львів) 30.09.10 22:41 ну ти хоч до кінця дочитай, що він написав!
Ответить
0
0
oleole007 (Львів(Карпати))
А я вірю в свою команду! Все буде гут!
Ответить
0
0
kornatsky (Львів)
Наваки захист якраз є. Кононов грає 4-3-3 тому Карпати швидко переходять центр поля і складаєтьс явраження що немає півзахисту. Карпати більше м*ч контролювали.
Ответить
0
0
skil (Kharkiv)
alexi75 (львов) 30.09.10 22:59 так Тлумака ніким замінити, вот у чому справа(((((((((( так шо він кращий воротнік у КЛ.... і нічого не вдієш, Руденко, по мойму ляпнув би ще на гола 2, а Тлумак потянув... те що зміг..
Ответить
0
0
Mike_Mole (Львів)
Читаю деякі каменти і вражаюсь: де то, де сьо.. Насправді, грали чудово, крім воротніка, мля. Де удари??? Я дивився футбол - ударів було дуже багато, перегравали ПСЖ і в центрі і по флангах. Надзвичайно швидкий перехід в атаку, гра в пас, самовіддача - все супер - ну, НЕ ПОВЕЗЛО!!! Дивлюсь на цей динамівський колгосп - так хто флагман українського футболу??? Воротніка - с пляжа, вдома ПСЖ переграєте!!! Дякую Карпатам за гру!!!
Ответить
0
0
Werwolf69 (Lviv)
skil (Kharkiv) 30.09.10 22:57 :-)))) підняв настрій :-) ну не Фулхем Карпати, не Фулхем, щоб одразу до фіналу добратись...
Ответить
0
0
alexi75 (львов)
Werwolf69 (Lviv) твоя правда.Тлумак в двух матчах кушовий,толку ніякого
Ответить
0
0
Бошетунмай (Київ)
ШТ-ДК 2-0....Ппц...я в це не вірю...як наші клуби зливають сьогодні перший тайм!(((ПОЗОР!!Блохіна замість Газза!!!
Ответить
0
0
Peter Steele (Львів)
Саме перше нема півзахисту.Друге нема досвіду.Але все буде!!!!!
Ответить
0
0
skil (Kharkiv)
всьо буде ок! дома будуть всі перемоги!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! вірю,надіюсь, знаю! а МХ всі перемоги на виїзді будуть!!!!!!!!!!!!! вірю,надіюсь, знаю! У ДК - ні *уя не буде!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! просто знаю((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
Ответить
0
0
the_time_killer1 (kyiv)
от вам і хвалені Карпати 3-4 очки -- ось на що максимум можуть розраховувати Карпати. 4 місце за нами :(
Ответить
0
0
Kicker.Lviv (Львів)
після гри Чечер підійшов до 9 номера, тіпа давай мінятись футболками. Той зняв свою і віддав, а від Чечера відмахнувся, мені твоя на.х не нужна. Отака ***** малята
Ответить
0
0
ziko1954 (Донецк)
отстой!класс команды когда с любой игрой положительный результат!
Ответить
0
0
Jenes (Мариуполь)
Ахахаха Шериф-Динамо 2-0
Ответить
0
0
Werwolf69 (Lviv)
Прикро... чомусь думав що як мінімум не програють... але то реалії, треба набиратись досвіду для подальших баталій, так програли два матчі але ще 4 попереду, так що... Щодо Тлумака погоджуюсь повністю. Треба пробувати ставити Руденка, бо Тлумак все більше і більше лякає...
Ответить
0
0
zxcvb (Луганск)
проиграли красиво....оставляя надежду на лучшее
Ответить
0
0
kornatsky (Львів)
Йомайо (Львів-Київ), а ти трошки розумний, довго думав?
Ответить
0
0
fanatkarpat (Львов)
Поставте Руденка на воротах, а то Тлумак Тлумаку вже на пенсію пора Поки 2 гра в лізі європи ше спасти можна 2 місце тільки без Тлумака
Ответить
0
0
Йомайо (Львів-Київ)
kornatsky (Львів) 30.09.10 22:41 ------------ Іди проспись
Ответить
0
0
Greeven (Greenville)
2-0 Киев дует
Ответить
0
0
kornatsky (Львів)
Взагалі, не розумію нафіга команді ГУрулі?
Ответить
0
0
desna_champ (Чернігів)
Народ. Хватит гнать на Карпаты. Что можно требовать от Карпат? Прыгать постоянно выше головы? Играют в группе Лиги Европы! Уже хорошо! Уже уровень! Слава Україні!
Ответить
0
0
kornatsky (Львів)
Игорь (Одесса) (Одесса) закрий рот
Ответить
0
0
Игорь (Одесса) (Одесса)
Согласен с bob19 (Vinnytsya)!!! Я так расхваливал Карпаты за прошлую игру с Дортмундом, невзирая на поражение мне игра в их исполнении очень понравилась, они тогда не заслуживали поражения! И Играли здорово! Где сегодня те Карпаты? Где они? Кто-нибудь видел???? Не знаю, что с ними случилось!!! Одни сплошные нервы при просмотре игры в их исполнении!!! Где удары по воротам???? Сколько можно косячить в чужой штрафной? Может нужно было вместо кривых и косых, передач в недодачу и прошлых левых передач бить по воротам??? Именно так и нужно было делать!! Известное правило: \"Без ударов нет голов!\", а Карпаты наверное решили забежать вместе с мячом в ворота соперника... Худобяк очень старался, но косячил много, очень много брака в его действиях! Я так привык к его плеймеркерским действиям, а он все время терял мяч! Что с ним сегодня? Кожанов туда же! Про Зенева вообще молчу!!! В пустые ворота попасть не может! Не даром его из форвардов перепрофилировали в крайнего полузащитника!!! Кузнецов тоже разочаровал! Он так здорово выглядел против Галатасарая! А сегодня как буд-то и не он был... Годвин играл постоянно в недодачу! Как будто боялся соперника! Гурули я бы поменял после первых 20-30 минут! Косячил страшно!!! Не его день сегодня... Да и вообще сегодня не день украинских клубов... В целом игра в исполнении Карпат была не такой быстрой, комбинационной, острой как могла бы быть, как они могут!!!! Но несмотря на то, что играли посредственно, играли в целом не хуже чем ПСЖ! По игре справедливым счетом было бы 1:1. И это против ПСЖ! Что имеем в итоге? Офигенная игра против Дортмунда, заслужили на победу, в крайнем случае ничью. С ПСЖ играли посредственно, заслужили ничью. А имеем вместо двух ничьих и двух очков ноль. Все дело в опыте!!! Вот набирутся опыта и будут всех рвать!!! По крайней мере на на это очень надеюсь! Уж слишком симпатична мне команда Карпаты!!! Так что не вешать нос и удачи в следующих матцах Лиги Европы!!! Еще можно и нужно бороться до последнего за выход из группы!!!!
Ответить
0
0
Litmanen10 (Киев)
Пацаны, мне очень жаль Карпаты, играли не плохо, но завершение комбинаций не пошло, хоть бы ничейка была, чтобы ребята себя увереней чувствовали дальше, теперь с испанцами надо нормально сыграть, вообщем еще ничего не потеряно, расклад в группе, на данный момент, не плохой
Ответить
0
0
C.O.fan (Odessa)
Да все нормально как для дебюта! А вы чего хотели, что всех и сразу на шматочки... Дерзайте львовяне, вы уже выше головы прыгнули!
Ответить
0
0
ДЗЕНЯ (Талнах)
Скотт (Мерефа) 30.09.10 22:19 а з Мерефи ближче до металіста-- нашо тобі МеталДон? чи ти немаєш де з оркестром грати?
Ответить
0
0
Yura90 (Чернигов)
Молодцы Карпаты!!!!! Ошибок конечно много, не фар ужасный, но как бегали... на 94-й минуте такое впечатление было что они готовы еще пару матчей отбегать на таком же уровне, а счет то 2-0 был! В общем есть на что надеяться, нужно попадать на следующий сезон снова в ЛЕ, думаю выступят куда лучше. А что сейчас от них можно требовать!?!? Много молодых ребят, для которых увидеть Бароша, Купе, Луиса Фабиано и тд это уже праздник! Еще раз молодцы!!! С лидером Франции сыграть на равных не всем дано, ну не повезло, с кем не бывает, по моему обе команды на ничью на играли! Удачи!!
Ответить
0
0
goalkeeper (Львів)
Нормально відіграли! Виглядали на рівних. Програли достойно. Не все зразу.
Ответить
0
0
Henry (Тернопіль)
Скотт (Мерефа) Спершу краще би МеталДон грав замість \"Таврії\", тепер вже краще би він грав замість \"Карпат\"... на черзі - краще би МетлДон грав замість \"Металіста\", \"Динамо\" і \"Шахтаря\"? Може краще би МеталДон просто - грав?
Ответить
0
0
Vessel (Николаев)
Дааа!Сегодня явно не наш день!
Ответить
0
0
kornatsky (Львів)
Вроді би зіграли нормально, м*ячем володіли, по воротах били, але не точно. Але ПСЖ після 2-ох забитих голів грав не на повну силу.
Ответить
0
0
saens (Днепропетровск)
Сегодня не наш день((
Ответить
0
0
ФК_Сихів (Львів)
Лучше бы Металдон играл чем Карпаты. Скотт (Мерефа) Ну невідомо чи б Метадон пройшов Галатасарай)))
Ответить
0
0
ДЗЕНЯ (Талнах)
а в тирасполі шуби непішли в ціні? По Карпатам= сирі ми все таки - немає стабільного захисту- щосьв команді розладилось- саме тут напенвно спад-- другий матч підряд і всетаки 80 хвилин бігають і \"здихають\" значить мало бігаємо кроси? або не на ті дистанції Одне шо добре обійшлось без вилучень . Як грати проти Севілля? незнаю-незнаю
Ответить
0
0
Lexabel777 (Армянск)
ЧЕРНЫЙ четверг для украинских клубов!
Ответить
0
0
Андрюха-71 (Львів)
bob19 (Vinnytsya) 30.09.10 22:18 Давай не будем про колгоспний....назву.....(не в обіду) ))) команда,крім вище 3-х перелічених грала, в тому числі і старалась..а те що пропустили 2 з далека, то \"заслуга\" 1-го переліченого!!))
Ответить
0
0
ФК_Сихів (Львів)
грустно alexi75 (львов) Кому як)))
Ответить
0
0
kornatsky (Львів)
Динамо вже програє 1-0
Ответить
0
0
Андрюха-71 (Львів)
Згоден з Андрюха АвтоФан Тлумак-(мінус) Чечер(мінус) Худо...к (+жена) мінус))) Решта +++
Ответить
0
0
Скотт (Мерефа)
Лучше бы Металдон играл чем Карпаты.
Ответить
0
0
alexi75 (львов)
грустно
Ответить
0
0
Yurick (Днепропетровск)
АЙСБЕРГ (Шлиссельбург) 30.09.10 22:16 Иди на свои российские сайты и там желчью изливайся!
Ответить
0
0
бус (Одесса)
пипец молдаване гол забили киеву
Ответить
0
0
bob19 (Vinnytsya)
Карпати зіграли як колгоспний клуб! Сорі канєшно, фанати. Але дуже розхлябано як в атаці так і в захисті. У них в контру йде 2 чоловіка - наші семеро повертаються. І ті ше умудряються по воротам вдарити. Не розумію. Доходять до штрафного і в завершальній стадії плавлять: ні паса дати,ні по воротам вдарити. Один удар в ствір говорить сам за себе - Воопшем, 5-те місце в ЧУ. Гурулі і Зеньов - запороли все шо змогли, все одно шо за ПСЖ грали. Годвін - це взагалі якась сонна муха, складає враження чувачка якому пох і футбол і все. Худобяк - поточнішим міг би бути,мабуть, нерви. Тлумак - герой матчу, 2ий гол на його совісті. Всі інші норм. ПСЖ навіть і не напрягався. Не бачу у Карпат ніякого характеру,хіба самі з собою боролися. А да, коментатори нічогенькі, той шо гравець Карпат стогнав і охав цілу гру. Добре, що не 3:0.Дякуємо і на тому. Здобувайте досвід.
Ответить
0
0
Андрюха-71 (Львів)
АЙСБЕРГ (Шлиссельбург) 30.09.10 22:16 А скоро глобальне потепління- тобі пора в океан)))РозТАНУТЬ))))
Ответить
0
0
Андрюха-71 (Львів)
Да, Свято мало бути........
Ответить
0
0
АЙСБЕРГ (Шлиссельбург)
Почти, угадал итог матча!) Карпаты так держаться!!! Даешь 6 поражений, в 6 играх группового этапа ЛЕ!)))Повторите рекорд ДК!)))
Ответить
0
0
romaha IF (Івано-Франківськ)
Жаль( Карпати класно грали, нівчому не поступалось ПСЖ П.С. Квитки на матчі Карпат в ЛЄ продаються щодня?)
Ответить
0
0

Новости Футбола

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус