Ліга Європи
Ліга Європи

Ліга Європи - результати і розклад матчів, турнірна таблиця, новини.

Динамо - АЕК 0:0. Виправдані страждання

Київ скучив за футболом. Інакше пояснити ту серйозну кількість глядачів, яка зібралась на НСК "Олімпійський" в не надто комфортну погоду, важко. І це при тому, що гра "Динамо" в перших матчах в 2018-му році залишає бажати кращого, а репутацію серйозно підмочила поразка у Спортивному арбітражному суді у справі про не приїзд до Маріуполя.

Проте підопічні Олександра Хацкевича явно не відчули бажання публіки, яка прагнула позитивних емоцій, а у відповідь отримала вкрай нервове видовище, яке особливо в першому таймі було надзвичайно подібне до жахливого виїзду в Берн ще в рамках кваліфікації до Ліги Чемпіонів.

Склад "Динамо" один в один повторював той, який білоруський спеціаліст використовував у Афінах. У воротах – Бойко, в захисті – Кендзьора, Хачеріді, Кадар та Морозюк, трикутник в центрі поля сформували Шепелєв, Буяльський та Гермаш. Циганков та Гонсалес атакували з флангів, а Мораєш діяв на вістрі.

Маноло Хіменес натомість демонстрував, що він не збирається відмовлятись від Ліги Європи на користь чемпіонату. АЕК вийшов на гру в максимально бойовому з урахуванням травм та дискваліфікацій складі – з Чигринським в центрі оборони, з Хрістодулопусом на правому фланзі, з Масудом в ролі центрального атакуючого хавбека та аргентинцем Араухо на вістрі.

Зі стартовим свистком афіняни пішли вперед великими силами, явно отримавши установку бити по воротах Бойка за будь-якої нагоди. Спочатку Хрістодулопус небезпечно прострілював справа – Кадар в останній момент перевів м’яч на кутовий (при цьому ледь не зрізав у власні ворота). Потім Бойко прочитав розрізний пас від того ж Лазароса – Денис вчасно вийшов на зустріч супернику та максимально скоротив кут обстрілу, фактично заблокувавши удар. Ще було кілька неприємних дальніх ударів, проте голкіпер демонстрував впевненість, яка обнадіювала.

Щоправда, в середині тайму Денис не без участі Гармаша (хавбек чи то не почув, що воротар іде на перехоплення, чи то проявив власну ініціативу) не втримав м’яч в руках. Куля летіла у порожні ворота, проте "Динамо" врятував капітан – Микола Морозюк в підкаті вибив м’яч з лінії. Лише після цього кияни створили щось дійсно варте уваги на половині поля суперника – після подачі кутового Гармаш пробив головою, м’яч по високій дузі опускався під дальню стійку, проте форвард Араухо свого голкіпера підстрахував. Останніх 15 хвилин тайму пройшли без моментів, вартих уваги, проте рівень напруги був якщо не максимальним, то близько до цього.

А ось після перерви інтрига досягла свого апогею. АЕК збільшив тиск, проте й "Динамо" нарешті почало відповідати своїми уколами. Перераховувати усі моменти біля воріт киян – сенсу нема. Їх було дуже багато. З найкращого боку у цьому протистоянні себе проявив Денис Бойко, який демонстрував відмінну гру на лінії. Чого варті лишень удари Бакакіса чи Хрістодулопуса. Кадар з Хачереді діяли на рівні, Кендзьора майже нічого не дав зробити Бакасетасу.

А ось Морозюк від свого опонента настраждався. В цілому Микола тримався, але час від часу саме в його зоні відповідальності виникали пожежі. Одна з таких – коли капітан невдало вибив м’яч зі штрафного – мала закінчитись голом. Як Масуд не влучив з метру у ворота після прострілу Бакасетаса (відзначаємо й фейл Хачеріді) зліва, не зрозумів взагалі ніхто і сам винуватець.

Проте велика кількість моментів біля воріт "Динамо" - це й наслідок занадто "м’якої" опорної зони. Шепелєв поки що не вписується в образ хавбека руйнівного плану, принаймні не для таких матчів. Те ж саме стосується і Буяльського з Гармашем, хоча у бажанні зіграти на команду їм не відмовиш.

В той же час обоє значно активніше підключались до контратак своєї команди, які розганяли Циганков та Гонсалес. Дерліс виділявся в першому таймі, після перерви на передній план вже вийшов Циганков. На щастя, все було не так безнадійно, як у другому таймі афінського матчу. Вихід один на один мав Мораєш, забивати повинен був Гонсалес, брав ініціативу на себе Циганков. Реалізуй кияни бодай один з цих епізодів, характер гри помінявся б кардинально. А так довелось страждати до фінального свитка. Цього разу вийшло, та є сумніви, що за такої гри вдасться бодай не зазнати великої катастрофи у протистоянні з умовним "Атлетіко" чи "Арсеналом" в наступному раунді.

Ліга Європи. 1/16 фіналу. Матч-відповідь

22 лютого. Київ. НСК "Олімпійський"

"Динамо" (Київ, Україна) - АЕК (Афіни, Греція) 0:0

перший матч - 1:1

"Динамо": Бойко - Кендзьора, Хачеріді, Кадар, Морозюк - Шепелєв (Бєсєдін 76) - Гонсалес, Гармаш, Буяльський, Циганков - Мораєш (Шапаренко 90+3)

АЕК: Баркас - Гало, Лабропулос, Чигринський, Бакакіс - Сімоеш, Галанопулос (Айдаревіч 80) - Хрістодулопулос (Якумакіс 74), Шоджаеї, Бакасетас (Клонарідіс 70) - Араухо

Попередження: Мораєш 90+3 - Сімоеш 19, Галанопулос 29, Гало 59, Шоджаеї 80, Чигринський 90

Оцініть цей матеріал:
Коментарі
Увійдіть, щоб залишати коментарі. Увійти
мы за динамо (киев)
Слава ВКДК. Героям слава.
Відповісти
1
0
Повернутись до новин
Коментарі 173
мы за динамо (киев)
Слава ВКДК. Героям слава.
Відповісти
1
0
zidan1972 (Днепр)
Так играть нельзя! Что тут ещё сказать
Відповісти
1
1
diador (харьков)
Как говорят футболеры и тренера,что они играют для болельщика. Вчера для Вас играли помоему только греки. Чигривый ,это карикатура ,слава Богу не играет в чемпе Украины,а так бы еще в сборную его привлекали. За самоотдачу спасибо только Дерлису и Мораесу,остальные отбывали номер! Беседин помог удержать нули!
Відповісти
4
0
avatar
Игорини (Киев)
Вот теперь поподробнее о вчерашнем матче. Это был неприятный матч. Греки объективно выглядели лучше. Главное отличие - греки наших атаковали на приёме, а наши так не могли и отбирали уже после приёма мяча, что гораздо сложнее. Спасало то, что греки мало двигались с мячом, а стоячего легче накрыть, особенно вдвоём. Но в стеночки они неплохо играют, как будто их Шпалыч тренирует :)
По моментам мы должны были забивать 2, а ещё пару раз не хватало только последнего паса в штрафной. АЕК должен был забивать 4, а ещё раза 4 их накрывали в момент удара. В целом справедливо было бы 1:2 в этом матче.
Хацкевич всё-таки не тренер, он игрой не управляет. Понятно, что он берёг замены, опасаясь дополнительного времени, но так можно было и проиграть. Гармаш и Шепелев полностью стали к 60-й минуте, тогда и надо было их менять. Морозюка надо было менять на Миколенко, у него были проблемы с координацией после сейва в первом тайме. Кстати, Беседин очень хорошо вошёл и очень помог в центре поля.
Из всей команды хорошо играли Дерлиз и Мораес, а также Бойко и Хачериди. Остальные пока печально выглядят. Гармаша не ругайте - он старался, неплохо держал мяч и отбирал, но физически пока не готов, поэтому ничего креативного не создал. Будем надеяться, что наши скоро "воскреснут", как это было в августе.
Кстати, после 65-й минуты у греков голевых моментов не было, а у наших были. То есть физически наши выдержали, что уже неплохо. Нам бы хоть одного живого центрхава сейчас!
Не будем посыпать голову пеплом. Если наши обыграли Шахтёр, что им мешает обыграть команды, которые слабее Шахтёра? Лишь бы не достался Мадрид, с остальными можно пободаться (если игру улучшат). Так что с выходом в 1/8!
Відповісти
7
0
олег динамо (львівська обл)
Гармаш и Шепелев полностью стали к 60-й минуте, тогда и надо было их менять.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Згідний з вами на 100%(я теж це замітив що проблема в них обох),то якщо Шепелєва потрібно було міняти то Дениса не випускати.Невже не видно скільки вчора Гармаш напоров,це я про втрату мячів,якісь паси в недодачу,постійне перетримування мяча.Як ми можем з таким цетром вибігати в контру?Та ніяк,і це при тгому що "крила" в нас хороші,я про Вітю рижика і Дерліса)І ще одне,якщо нормальній людині людині вказують на її недоліки з перетримуванням мяча то вона старається якось виправитись,але не Денис,і це з року в рік одне й те саме(в мене є підозра що там щось з головою).На Шепелєва надія є(щось в ньому є ...) а на Дениса вже нема це точно.
Якщо б центрі найти хотя б двух ну наприклад як колись Беланда,або Нінкович мали б заіграти і до них поступово допускати молодняк.А так. все надіємся і..?Ну хоть з перемогою!
Відповісти
2
0
avatar
Your Friend (Львів)
Скільки плачу та шмарклів з жовчю по Динамо. Але ж пройшли одну з кращих команд Греції, де чемпіонат в розпалі, а в нас тільки розпочався. Динамо з виходом в наступний тур.
Відповісти
6
3
мы за динамо (киев)
сто пудів. а ще потрібно відзначити грубу і жорстку манеру гри греків, якій без Гармаша нікому і протистояти. соплежуви нехай подивляться скільки жовтих карток відгребли греки. може хоч якось дійде.відсутність видимої злагодженої гри норма для ВКДК в період входження в сезон. найважливіші ігри ще попереду. тоді і подивимось хто чемпіон.
Відповісти
1
0
roma7777 (Львів)
дно
Відповісти
5
6
shtrunc (Донецк-Хайфа)
Днище)))
Відповісти
4
6
Віктор Бокасса (Betwmount)
Отож, зміни свій нік на цей.
 
4
0
avatar
usovvictor (Kharkov)
..самое интересное,...а вот мне матч понравился.
Понравлся прежде всего тем, что показал все все проблемы Динамо. Поменяйте команды местами и обстановкой (АЕК дома) и это было бы похоранами ЛЕ для Динамо в этом матче. Зря мы с пренебрежением относимся к грекам - при такой температуре с насыщенным стадио болельщиками и как греки все же местами сохраняли свой рисунок игры. Особенно хороши "закидоны" на левый край, отрезая центр. Не так прост был "этот" АЕК, поэтому Динамо со своей беспорядочной и лихорадочной игрой и мучилось как при родах. В силу своей профессиональности ни одной у команд не хватило (а было ли оно вообще) хладнокровия забить - его обе команды "заталкивали", ...лихорадочно, любым путем. "Усеять" матч 100 % моментами и не забить - это только в ДЮШе возможно, но профи никак недопустимо. Я же сказал о первой игре - команда не готова. Никогда "навал" не давал 100% гарантии результата. Потуги юношевского состава Динамо и "выросший" потенциал "ляпов" старичков превратили команду в паралитика, пытающего догнать свое здоровье. Тренеру приходится комбинировать на "золотой" середине - то что имеем, с тем и играем."Динамовским" рисунком тут и не пахнет. Становление Динамо - это долгие и мучительные поиски сбалансирования команды.
Что понравилось, ...не было тормоза "середины" поля, игра "волнами" от одних ворот до других, но ляпы в моментах, где профи обязаны забивать стерло на нет это удовольствие. Очень неодназначная игра....- одни обязаны, другие не смогли - все решила фортуна (гол на чужом поле), урок не пошел впрок, домашнее задание не выпонено....
Відповісти
6
3
Владимир Новак (Ugledar)
Коротко и по делу(полный позор)
Відповісти
3
4
kanoist (мариуполь)
Однако подопечные Александра Хацкевича явно не почувствовали желание публики, которая жаждала положительных эмоций, а в ответ получила крайне нервное зрелище, которое особенно в первом тайме было очень похоже на ужасный выезд в Берн еще в рамках квалификации к Лиге Чемпионов.!!!
____________________________________________________________________
Забей чудмк тот гол с метра...и все-позжравляю всех болел с выходом валидольного Динамо дальше!
Попадаем на зальцбург..и 2 поражения...вылетаем....фу-я все сказал!!!
Болельщик Киевлян с 1974года,вместе с Нефтчи Баку-вот тогда был чемпионат.....жаль что этого не вернуть-НИКОГДА!!!
Відповісти
4
7
avatar
kotigorok (Чернігів)
Чого там не вернуть,можна поїхати на ПМЖ в КНДР. Там ще залишилося...
Відповісти
7
6
kanoist (мариуполь)
Сам вот туда и езжай чудик..ты не видел наверное,что это было ЧЕМПИОНАТ СССР..в каждом матче аншлаг,ходили как на праздник...что те обяснять,малолетка походу :-)
 
4
8
Віктор Бокасса (Betwmount)
А хто за "Союза нерушимого" вигравав єврокубки? Я якраз добре пам'ятаю ті часи, той чемпіонат не вважався сильним у Європі, у КЧ взагалі крім Динамо ніхто з совків не проходив далі чвертьфіналу.
 
3
0
avatar
simplwhite (Киев)
сейчас игра Динамо напоминает игру Александрии, печально
Відповісти
4
6
Віктор Бокасса (Betwmount)
А що, Олександрія вийшла в пей-оф ЄК?
Відповісти
3
0
avatar
simplwhite (Киев)
как раз Александрии, в отличие от Динамо, не повезло
 
2
1
krakow (Херсон)
Как шедеврально озвучил, вчерашнее действо легенды еврофутбола, верный "динамовец" Игорини - "молодцы(!),что дотерпели(!)". Подписываюсь. В точку.Профтерпилы.
Відповісти
8
3
shtrunc (Донецк-Хайфа)
Ссори. Арсенал прошел.
Відповісти
1
1
shtrunc (Донецк-Хайфа)
Обратили внимание на поведение Хацкевича во время игры? Тут 2 варианта:
1. ВСЕ идет по плану.
2....пать, куда я попал, набрали дебилов по объявлению.
Кажется шведы отодрали Арсенал? Рекомендую в 1/8.
Відповісти
1
6
avatar
Динамо-машина (Киев)
biancoceleste (Мариуполь)-л.о.ш.о.к. приазовский...
Відповісти
7
3
ser-gio (kiev)
обратил внимание на чигра - такой тихоход, его все оббегают как дерево))
Мораеш сначала, потом и остальные...
а он останавливается и трусит неспеша
какого защитничега мы потеряли)))))
Відповісти
4
5
avatar
kotigorok (Чернігів)
Цього Супербека твій ахметов збагрив Барсі за 25 млн., потім вернув за 15 (+10млн.) за рік.
Відповісти
5
1
FC Dnipro - Forever !!! (Днiпро)
спасибо Динамо за выход в 1/8... все сердечники которые не сдохли лежат в кардиологии...
Відповісти
10
4
LEVgcUqs (Чернігів)
Я диву даюся цьому журналісту. який думав. що будуть пусті трибуни. бо Динамо підмочило репутацію. Перед ким воно підмочило репутацію, перед такими журналістами, які є прихильниками кротів і всяких так званих "боліл" шахтаря Бразілія. які думають що українці будуть боліти за шахтар . який представляє невідомо яке місто в Україні. А нормальні уболівальники в Україні як боліли за Динамо так і будуть за них уболівати, як би не хотіли і сичали болільники шахтаря Бразілія.
Відповісти
13
8
avatar
kotigorok (Чернігів)
Вони, ці журналісти, не є прихильниками кротів, вони прихильники ахметівського брудного бабла.
Відповісти
11
9
avatar
kotigorok (Чернігів)
Якщо хто забув, то АЕК - один з лідерів свого чемпіонату, який зараз у розпалі. А нещодавно обіграли Олімпіакос.
Відповісти
11
10
ser-gio (kiev)
да уж, вымучили... зрелище то еще
ну и нереализация - это бич обоюдоострый, в этот раз отгребли греки
Відповісти
6
3
avatar
kotigorok (Чернігів)
А Дортмунд не програв, й вийшов у 1-8...)
Відповісти
3
2
biancoceleste (Мариуполь)
Я в шоке,как не забил Масуд,я уже думал гол,фартануло "столичным сцыкунам" :-)
Відповісти
4
13
serb321 (Рівне)
І в Україні вболівають проти неї!!???
Відповісти
5
3
biancoceleste (Мариуполь)
Сами виноваты,что "вболивають проты дынамо" :-)
 
2
14
serb321 (Рівне)
Нічого не поробиш... - кроти!
 
11
6
biancoceleste (Мариуполь)
На ник глянь,я вообще презираю УПЛ полностью!
 
2
12
biancoceleste (Мариуполь)
Англия,Испания,Италия - вот где играют в футбол!!!
 
4
9
serb321 (Рівне)
Я терпіти не можу Шахтар. Але так як він грає за Україну, то в іграх за Єврокубки, мушу вболівати за них. А не так як ти проти України.
 
12
4
biancoceleste (Мариуполь)
Да не умеют у нас играть,как ты не поймёшь,упоротый! Я люблю футбол,а не работу с мячом! Видел,как лациале играют,а это середняк Серии А!!!
 
3
10
serb321 (Рівне)
Пофантазуємо: "Маріуполь" грає в Єврокубках з Лаціо. Звичайно, ти будеш вболівати за італійців!. Адже "Маріуполь" грає в УПЛ...
 
10
1
serb321 (Рівне)
Тупо!!!
 
5
1
avatar
kotigorok (Чернігів)
Пофантазуємо як Лаціо погодиться грати у Маріуполі взагалі. І не тільки Лаціо, а й які-небудь казахи...(
 
7
5
avatar
Игорини (Киев)
Матч из категории "поскорее забыть". Но молодцы, что дотерпели. Я со стадиона, поэтому подробности будут завтра.
Відповісти
7
6
shtrunc (Донецк-Хайфа)
Не надо подробностей, этот банкет пора заканчивать.
Відповісти
5
8
Шубин и в Африке Шубин (Донецк)
"..молодцы, что дотерпели".
...
Какая ёмкая характеристика нынешнего уровня команды.
Відповісти
5
3
abrakat (Днепропетровск)
"Реализуй киевляне хотя бы один из этих эпизодов, характер игры поменялся бы кардинально"
С чего бы вдруг?
Відповісти
1
8
avatar
ricco-sc (Киев)
Результат есть - игра придет) Не удалось посмотреть матч (по 5 минут таймов), вроде и моменты были и провалы (а у кого их нет). Но я думаю (надеюсь) что все таки это задумка тренера (набирать оптимальные кондиции уже весной). Пусть и мучительно - но прошли. Но выходы 1х1 надо все таки реализовывать (тот же Гонсалес забивает только на сборах, и то не много).

И все равно смотрю с оптимизмом в будущее: Циганков, Шепелев, Шапаренко, Беседин, Буяльский - молодые Украинские игроки набираются опыта (пусть АЕК и не топ, но и не Зирка с Вересом - не в обиду командам).
Відповісти
7
5
мы за динамо (киев)
Завтра дізнаємось хто чергова жертва ВКДК.
Відповісти
7
5
dynamo kiev #1 (Charlotte)
:-))
Відповісти
2
1
serb321 (Рівне)
Завтра почуємо, кому повезло грати з ДК, тоді і оцінимо шанси. Так склалося, що я все життя вболіваю за ДК і не люблю ШД. Але останні роки навіть сама гірша гра Шахтаря набагато краща ніж постійна агонія динамівців. У 95% виграшних на різних рівнях матчів ДК все одно нема на що дивитися. Вони грають не для глядача, вони мучаться на полі. Нічого поганого не можу сказати за Хацкевича, як тренера, але для ДК потрібен тренер на порядок вищого рівня.
Відповісти
14
6
avatar
kotigorok (Чернігів)
А нічого, що у твого ахметова у 15-20 разів більше бабла на футбол(як мінімум), купа фармів в ЧУ та суддів на чолі з Павелком? Ось де собака порила.
Відповісти
9
15
lajkonik
а нічого, що Шахта виграла в Ман-сіті, Наполі, Роми? а з ким ДК грав(мучався) в цьому сезоні..?
 
12
4
Likron (Краматорск)
Шахтер бабло свое эффективно вкидывает, Динамо на фигню тратит и не зарабатывает. И всё показывает ЛЧ. Шахтер в ЛЧ, Шахтер в плей-офф, Шахтер зарабатывает очки Украине и Шахтер играет на равных с Ромой, Наполи и иже с ними. Я не сомневаюсь, конечно, Ахметка и там всё купил. Но факт остается фактом.
 
9
4
serb321 (Рівне)
Умніку, собака не риє. ахметов не мій. Це мій "заочний ворог". Ти мене не тули до них. Ти краще подивися на гру ШД іДК. Одні грають на полі, а інші мучаться.
 
4
5
avatar
kotigorok (Чернігів)
Якби Манчестер Сіті була потрібна перемога вони би розтрощили кротів. В усякому разі Динамо не програвало у єврокубках 0-7. Глорам не варто тут вздрочувати, давайте дочекаємося 13-го. В любому випадку Динамо як мінімум на 2 дні протиримається довше кротів у єврокубках.
 
8
9
lajkonik
Якби Динамо грало в десятьох проти Баварії, вони і всі 10 витягнули
 
3
7
avatar
kotigorok (Чернігів)
Динамо грало проти Баварії і не раз і не два, і не у 8-х же грали кроти.
 
4
4
blow05 (Мариуполь)
Как ты думаешь, сколько вчера выгребло бы ДК от нынешней Баварии? Пусть даже в полном составе...
 
3
4
avatar
kotigorok (Чернігів)
Не сумніваюся, що менше ніж Бешикташ, не кажучи вже про кротів.
 
6
0
Андрей (Odessa)
ajkonik 22.02.2018 в 23:42
а нічого, що Шахта виграла в Ман-сіті, Наполі, Роми?

та Шахта вообще чемпион последних туров - просто рвет на тряпочки грандов, порешавших все свои турнирные вопросы!
Відповісти
0
0
EgorFan (Луганск)
На по следок добавлю... Прошли АЕК и слава богу, спасибо и на этом)))) надеюсь на удачный жребий, а если нет, то хоть на достойный влет...
Відповісти
3
5
ПетроФ (Луцьк)
"Не стріляйте в піаніста - він грає так як вміє".
Ще влітку всі говорили, що в ДК є тільки два гравця європейського рівня - Ярмоленко і Віда. Вони пішли, нових гравців в матчах з греками не побачили. То що хотіти від цього складу?
А якщо порівнювати ДК і ШД, то якщо вірити чуткам, то тільки один Фред вартує в два раза більше ніж вся основа ДК, та і Хацкевич, в порівнянні з Фонсекою працює за харчі. Торму маємо те що маємо. А якщо комусь щось не подобається. о вперед- викупляйте в суркісів клуб і робіть команду.))
Відповісти
10
3
serb321 (Рівне)
Ні Карпати, ні Зірка, ні...Волинь не заявляють на всю країну кожен рік, що будуть боротися за чемпіонство і за єврокубки. А від цих - тільки ля-ля. Гра - стидно дивитися, результати - аналогічні. Нажаль, на сьогодні, ДК є другою??? командою в ЧУ. Решта - ще гірші. Потрібно думати масштабніше. Мінімум 16 команд в Прем’єр лізі, інтервал між іграми - як в Європі, а не 1 на тиждень. Ціле літо і осінь, при прекрасній футбольній погоді, ми проср@ли загалом більше місяця із-за підготовки збірної. Задіяні в збірній гравці, в основному, 2-3 команд, а решта команд маяться дур’ю!. Зато потім знущаються з себе, глядачів, поля в снігу і на морозі.Футбольні керманичі країни - .......(м’яко - не відповідають своїм посадам..) Чи я не правий?
Відповісти
8
4
ПетроФ (Луцьк)
Так ДК і бореться за чемпіонства. Хіба ні? Та і в єврокубках очок набрали більше ніж всі лузери разом взяті
 
6
4
lajkonik
Такого дна я давно не видел!!!! Ладно ничья, так игры совсем нет... ЕАК намного лучше смотрелся,... Хотя в сравнении с игрой вчера- дворовые команды....Суркис, поменяй физрука - найди норм тренера.
Відповісти
9
7
lajkonik
Те, которые поставили дизз- Вы игру смотрели????
Відповісти
1
4
vorofan (Житомир)
Суркис способен поменчть физрука только на другого физрука... Думаю следующим будет Головко
Відповісти
7
4
vorofan (Житомир)
поменять
Відповісти
0
4
olanra66@gmail.com (Shostka)
кого бесит Вацко? Ребят голосуем
Відповісти
9
13
Likron (Краматорск)
Альтернативы достойной нет
Відповісти
7
3
avatar
Denmark*XIV (Vyshgorod)
Роберто Моралес; Кирилл Круторогов; Александр Михайлюк
 
3
12
avatar
kotigorok (Чернігів)
Особливо кроторогов - сраколиз ще той.
Відповісти
5
2
sasha popov (Салехард)
Смотрел бы по футболу1 там Розанов комментировал
Відповісти
3
3
kudеsnik (Киев)
Честно говоря, просто не заслужили выход в следующий раунд. Просто на каком-то диком фарте прошли...
Відповісти
12
8
C_Ballack (Днепр)
Жесть конечно. От Динамо только имя осталось. Унылое зрелище.
Відповісти
11
7
olanra66@gmail.com (Shostka)
Ну ни приема, ни паса. все или мимо или как от забора

Відповісти
8
4
Игорь (Одесса) (Одесса)
Помню Динамо при Лобановском еле-еле чудом прошло какую-то очень слабую команду, а потом набрало форму прошло группу, выбило Реал и чуть не прошли Баварию, остановились на полуфинале лиги чемпионов. А вдруг сейчас такая же ситуация... Вот пишу, а самому смешно. Потому что тогда была КОМАНДА и ТРЕНЕР. А сейчас нет ни одного, ни другого. Пока что по крайней мере. Но вдруг. Я думаю никто из.украинцев был бы не против, чтоб Динамо дальше блеснуло. Посмотрим. Удачи нашим командам.
Відповісти
19
2
EgorFan (Луганск)
Это была Спарта Пражская, тогда тоже валидол был))
Відповісти
11
1
avatar
Denmark*XIV (Vyshgorod)
Это была пражская Сппарта, сезон 1998/99, в Киеве 1:0, а в Праге на последних минутах доп.времени Шева сделал счет 1:1
Відповісти
7
2
vorofan (Житомир)
В Киеве 0:1 было, а в Праге Шева на последней минуте забил и перевел игру в овертайм, в результате благодаря СаШо прошли по пеналям
 
3
2
мы за динамо (киев)
Арсенал он прямо в Лондоні летить 0-2 Естерсаундуму. А шо б Динамо з них зробило навіть страшно подумать.
Відповісти
7
3
weyder (Беловодск)
Если АЕК катает как пацанов ДК, то мне уже интересно как их раскатают в 1/8.
Відповісти
8
8
RJ Baker (Мариуполь)
Уверенная солидная ничья, ставшая результатом гибкой тренерской мысли и индивидуального мастерства игроков. Решение сэкономить силы перед возможным финалом ЛЕ, выглядит вполне оправданным, да и на лицо забота о болельщиках - все таки голы, чрезмерная радость могут быть небезопасны... Поэтому поздравляем ДК с выходом дальше, ждем, верим. Смотрим передачи о футболе.
Відповісти
13
6
metall5291 (Kharkiv)
А ещё гениальная точечная селекция, бессонные ночи над "конспектами", но главное - динамовский характер и динамовские сердца. Это слагаемые победы над грандом греческого и мирового футбола. Так держать.
Відповісти
7
7
йоперний театр (Наш футбол)
Где Металист? Где? Че-то не припомню оранжево-черную форму у них.
 
3
3
мы за динамо (киев)
Хацкевич гігант. Він націлився на перемогу в ЛЄ і по ходу в Чемпіонаті України, звісно разом з Кубком. Правильно розподіляє сили, фізичні і моральні.
Відповісти
3
5
weyder (Беловодск)
EgorFan поддерживаю. 98-99гг. гордость распирала, что ДК это украинский клуб и играли, просто слов нет.
Відповісти
4
1
weyder (Беловодск)
Я согласен с тем, что ДК уже не команда. После сегодняшнего матча гнать всех кроме разве что Бойко. ДК спорит в УПЛ за очки с Мариуполем, но зря ШД их в очных встречах раскатает. Я хоть и болею с детства за ДК, хоть и с Луг. обл., но начинаю уважать ШД. После Васильевича ДК исчезает.
Відповісти
8
6
kremenmen (Kremenchug)
..........................пииииии..............пиииииииииииии!!!!
Відповісти
5
6
Andrumas (Düsseldorf)
Как сказала бы олимпийская чемпионка Валя Семеренко:" это не команда, а просто ж.. ", тренер бездарность и президент болван.. С АЕКом нули дома отстаивать, с командой-ничьей, Карл, биться за 0:0!!!...
Відповісти
15
5
kostjan+ (теребовля)
Нижче прочитав комент, що може наберуть форму за 2 тижнні. Нагадує мені наш біатлон в Кореї. Теж всі надіялись, що щось зміниться, а в результаті...
Відповісти
9
5
EgorFan (Луганск)
Давно сижу на этом сайте, но оставляю комент первый раз. Просто не могу молчать. Помню еще игры Динамо с Реалом и Баварией 98-99... А сейчас просто стыдно... Гармаш, если ты читаешь это, завязывай с футболом, это не твое... Просто убогое зрелище а не футбол... Даже не знаю кого они смогут пройти в 1/8...
Відповісти
17
2
avatar
kotigorok (Чернігів)
Зальцбург та Вікторію, можливо Спортінг Л...
Відповісти
5
4
serb321 (Рівне)
Ніхто не похвалить хлопців... Ну не вміють вони грати на засніженому полі при -8. Вони ж не греки. То в них пів чемпіонату при морозі і снігу. Але ж відмучили...Молодці. Що могли, то показали. Далі буде...
Відповісти
13
5
Viktor KV
Така кількість технічного браку у команди,це просто пі....ц.Після цих двох матчів я сьогодні впереше в житті задумався забити на Динамо за яке вболіваю з дитинства,і перестати за них вболівати,хоча це наврядчи можливо,я не та людина яка змінює свої фанатські симпатії в залежності від успіхів команди,але сьогодні зявилося таке бажання,і це мене налякало,так були важкі часи неоднаразово,але такої непрофесійності не було,навідь не знаю на що сподіватися далічи є якісь світлі моменти,чи це остаточна деградація?Думаю сьогоднішнє Динамо найкраще можна охариктиризувати фразою деревяні,нажаль тільки так
Відповісти
17
3
serb321 (Рівне)
100% згідний. Вболіваю за ДК з 60-х років, але деградація налице. І це не тільки в цій грі, це останні ???? років.
Відповісти
8
6
roman777 (Львів)
Динамо - дно! Дно тренер с черговим «Дінамавскім духам», дно т.з. гравці «Дінамавци», дно хитрови...баний, а тупий як пробка, клоун-президент! Шкода вболівальників, так опустили колись великий клуб...(
Відповісти
8
10
мы за динамо (киев)
ВКДК настільки сильний, що навіть граючи в півкоманди здатен проходити в наступне коло.
Відповісти
13
4
avatar
Muxtar (Днепропетровск)
Игра была равна. Ну а продолжение вы знаете.
Відповісти
6
8
FCZK-1922 (Кировоград)
Тяжелый матч,вязкая игра,но при всем этом у Динамо было много моментов,опять реализация подвела. всем кто радовался при жеребьевке хочу сказать что эти греки не такие простые как казалось. игра была равная, моментов в излишке было у обеих ворот, ничья закономерный результат.
всех болельщиков великого Динамо с выходом в 1/8, ждем жребий!
Відповісти
10
7
shtrunc (Донецк-Хайфа)
Мда, это диагноз!!!
Відповісти
10
9
avatar
kotigorok (Чернігів)
Ти що, був у лікаря?
 
9
4
мы за динамо (киев)
Дякую за вітання з перемогою і виходом в наступне коло.Собаки гавкають, ВКДК впевнено нам на радість йде вперед.
Відповісти
7
8
avatar
kotigorok (Чернігів)
Не так вже й певненно, але йде.
 
7
2
FCZK-1922 (Кировоград)
Тяжелый матч,вязкая игра,но при всем этом у Динамо было много моментов,опять реализация подвела. всем кто радовался при жеребьевке хочу сказать что эти греки не такие простые как казалось. игра была равная, моментов в излишке было у обеих ворот, ничья закономерный результат.
всех болельщиков великого Динамо с выходом в 1/8, ждем жребий!
Відповісти
10
6
FCZK-1922 (Кировоград)
Тяжелый матч,вязкая игра,но при всем этом у Динамо было много моментов,опять реализация подвела. всем кто радовался при жеребьевке хочу сказать что эти греки не такие простые как казалось. игра была равная, моментов в излишке было у обеих ворот, ничья закономерный результат.
всех болельщиков великого Динамо с выходом в 1/8, ждем жребий!
Відповісти
9
7
antin-ag (Київ)
І за таке люди витрачають гроші та мерзнуть декілька годин. Безглуздя.
По грі. Це не футбол. ЦЕ жах та сором.
Три паси можуть зв'язати лише захисники з голкіпером.
У суперника вдвічі більше передач, удвічі більше точних передач. Більше володіння м'ячем.
Знову, починаючи з 60хв. суперник активізувався й робив що йому завгодно в штрафному ДК. Іноді гравців АЕКа налічувалось більше, ніж гравців Динамо.
А фізрук, замість того, щоб освіжити команду кліпає оченятками. Дуже йому пощастило, що Масуд не попав у ворота.
Гармаш, Мораес та Гонсалес грають самі по собі.
Крайні захисники, особливо Кендзьора, взагалі, не підключаться до розвитку атаки.
Дуже слабо. А далі Арсенал, Мілан, Атлетіко, Дортмунд і т.д......
Отаке.....
Відповісти
9
4
kostjan+ (теребовля)
Дортмунд - то ще 50 на 50
Відповісти
2
2
avatar
kotigorok (Чернігів)
І Арсенал вже на грані 0-2...
 
2
0
ser-gio (kiev)
согласен полностью
Відповісти
0
3
Альтен (днепр)
Болел,переживал,рад что прошли дальше.Но зачем с бывшего гранда сделали такое убожество Плеваться от их игры уже слюны не было. Неужели столица Украины может мириться с таким подбором тренера и игроков Клуб должен играть в футбол,а не в политику,соблюдать все законы и правила ФФУ и не считать себя клубом-ислючением.Нет чего жить былыми заслугами Щербицкого и Лобановского. Самим надо работать
Відповісти
13
1
Acsakal (Kharkov)
Переживал, что не получается посмотреть, но почитал отзывы, и теперь счастлив, что не смотрел эти страдания. Спасибо, Динамо, ты умеешь поднимать настроение!
Відповісти
9
4
metall5291 (Kharkiv)
Крупно повезло, что не видели.
Відповісти
0
6
S.Karpovich (Ланівці)
то торба.
Відповісти
3
6
al2111 (Kiev)
Постыдная игра с дворовым АЕКом...
Відповісти
11
8
avatar
metall1925 (Merefa)
тренер нужен немец, с того же Янг бойза, а то не игра а мучение))) ну хоть результат положительный, а дальше?
Відповісти
6
3
avatar
kotіgorok (Чернігів)
А далi - обсеруться, як завжди.
Відповісти
7
8
avatar
Denmark*XIV (Vyshgorod)
А может для начала нужен толковый президент, горячо или безумно любящий свое детище?! По типу Ярославского или Ахметова. А потом можно и о коуче подумать. С Суркисом ни один тренер мира не проработает более двух сезонов.
Відповісти
4
3
avatar
kotigorok (Чернігів)
Ярославський так "любив" своє дєтіще, що обдристався за найслабшого наїзду та віддав його людинці Стоматолога, яка це дітище й знищила, а якими методами йде по трупах кривавий Наперсточник нікому сподіваюся пояснювати не потрібно?
 
6
8
leafst0rm (Kharagpur)
с таким тренером как хацкевич - динамо способно вииграть только ресору трактора беларусь!
Відповісти
16
5
avatar
kotigorok (Чернігів)
Тим не менше кроти за 180 хвилин не забили жодного голу, а могли й програти постав Романов чистий пеналь за гру рукою.
Відповісти
6
9
avatar
kotigorok (Чернігів)
До матчів з Арсеналом і Лаціо підійдуть на піку форми.
Відповісти
4
10
СашаXM (Хмельницкий)
Гармаш 10 обрезок и 20 пасов на два метра и то в ноги сопернику ((( как играть с таким центром????
Відповісти
11
4
shtrunc (Донецк-Хайфа)
Скучно, неинтересно, паника,бей-беги, кроме Гонсалеса и Мораеша некого отметить. Что дальше? Но... в 1/4, а ШД при классной игре ещё нужно напрячься.
Відповісти
3
6
avatar
kotigorok (Чернігів)
Пролетить твій ШД при "класній" грі як фанера над Римом.
Відповісти
7
11
shtrunc (Донецк-Хайфа)
Пролетит, но такого убожества, надеюсь, не покажет. Кстати, у доктора не был, дай телефончик у кого лечишься, надо подсказать, что бы тебе лоботамию сделали.
 
3
6
avatar
kotigorok (Чернігів)
Не хвилюйся, але судячи з твоїх убогих постів тобі й лоботомія не допомогла.
 
6
3
СашаXM (Хмельницкий)
проползли ))))) жесть конечно, но что поделаешь ... реалии теперешнего футбола в Украине (((
Відповісти
17
0
shtrunc (Донецк-Хайфа)
Не транди, это реалии "вкдк"
Відповісти
9
9
СашаXM (Хмельницкий)
сам ты трандло! у нас что ЧУ не упал? команды не посыпались? или ты про своё шд? ну так зимой бы купили Фреда и всё. Летом бернард сам убежит. А там стареющий Марлос и Тайсон а новые сюда хорошего уровня не поедут, так что пока на старом багаже едите - радуйся!
 
8
4
SerBernar (Киев)
Уровень команд в Европе выравнивается, середнячки подтягиваются и если не брать топ10, то уровень команд более менее ровный. Поэтому не нужно гнать на Динамо, 133 команда сейчас громит всех, а ДК только с отпуска вышло. Посмотрим дальше. По игре, конечно, слов нет, давление мерил раз 10, но Слава Богу прошли. Дальше будем надеятся на лучшее!
Відповісти
9
7
olanra66@gmail.com (Shostka)
да не в Хацкевиче дело, кого не не поставь... Игорька надо убирать, этого барыгу и гопника
Відповісти
10
6
olanra66@gmail.com (Shostka)
у нас пол двора пацанят лучше играют
Відповісти
13
9
avatar
Yarik-11 (Кіровоград не Кропив)
тоже об этом подумал.И как бы смешно не было, а правда в этом есть
Відповісти
6
8
olanra66@gmail.com (Shostka)
ну два не согласны со мной))
 
1
8
Power1 (Донецк)
у нас бабки с соседнего дома престарелых так не падают...
Відповісти
7
7
Endo (Київ)
Єдине пояснення такому дну, яке я бачу - Хацкевич цілеспрямовано не форсував підготовку до матчу з АЕКом, а пік запланував десь на середину весни, коли суперники будуть значно серйозніші. Згадайте, з яким скрипом ДК проходило Генгам. Тоді була схожа ситуація, і дійшли до півфіналу, якщо не помиляюсь. А що буде зараз, час покаже.
Відповісти
9
4
impuls (Киев)
до 1/4 где по всем параметрам проиграли Наполи. Но тогда и состав был совершенно другой... Тогда с Наполи можно было спокойненько попытаться потягаться.. а сейчас с АЭКом еле-еле.. но суть не в клубе, а в ИГРЕ.. её НЕТ... нет ни комбинаций, ни мысли на поле, ни нормальных исполнителей... ни техники... ничего! Бей беги.. про прием мяча - я вообще молчу...
Відповісти
9
4
Romerik (Novik)
Если посмотреть на соперников в 1/8 то там кроми виктории, полный пи...., похороны сразу, так что лучше бы они не выходили дальше, а проиграли, и не позорились потом.
Відповісти
8
6
impuls (Киев)
Тихий ужас...... Динамо давно уже не Динамо.. обидно(
Гармаш - это вообще днище... Я не знаю, что будет дальше. Зачем идти в турнир играть, когда играешь вот так?! Позор...
Відповісти
16
7
kostjan+ (теребовля)
Одним словом - ВІ-ДМУ-ЧИ-ЛИ!!!!!
Відповісти
11
4
olanra66@gmail.com (Shostka)
убогие
Відповісти
10
8
Ялтинец (Ялта)
Ганьба!!!!!!!!!!!!Собирался поехать на матч,но не получилось и слава Богу!Это пизд...ц!!!!!До сих пор в небольшом шоке!!!!!
Відповісти
18
7
avatar
Yarik-11 (Кіровоград не Кропив)
Позорище
Відповісти
12
6
Comment06 (Украина)
Мягко говоря, очень не солидно для Динамо отбиваться из последних сил и на выезде, и дома и чудом унести ноги от 133-го клуба Европы. Что дальше?
Відповісти
22
5
_Михон_ (Купянск)
испытание первой лигой
Відповісти
7
9
Likron (Краматорск)
Теперь в двойне смешно от комментариев, которые вчера на ветке ШД были. По игре нечего говорить, отскочили.
Відповісти
16
4
Витальер (Хмельницкий)
Жах. Склалося враження, що це грає не ДК, а Волинь Кварцяного.
Відповісти
9
6
S.Karpovich (Ланівці)
думаю Кварцяний швидко навів би порядок в тому бардаку.
Відповісти
5
5
avatar
kotigorok (Чернігів)
Кварцяний - блазень, ділок та звіздабол, який фактично знищив Волинський футбол.
 
2
1
3446ха (Харьков)
Стыдоба
Відповісти
15
7
lbvrf (одесса)
Зато Киевские вчера еще рот на шахтер открывали ))) Вот это похорная игра - дворовой команды! Ни мысли,ни техники - бей беги .Смотреть было противно. Унолое зрелище, ели отскочили! Но спасибо и за балы и за то что прошли
Відповісти
21
5
_Михон_ (Купянск)
полнейшей отсутствие интеллекта на поле в белых футболках
Відповісти
12
8
Met (Харьков)
Оце так лайно...
Відповісти
9
10
Dimka26 (Чернигов)
Игра - жах. Гармаш - это вообще нечто. Может наберут форму за две недели.
Відповісти
13
2
taxo123 (Красилов)
вся країна має спостерігати як цей гармаш інвалід грає а тренер цього не бачить - парадокс! Випускайте краще Шапаренка!
Відповісти
14
2
Dimka26 (Чернигов)
Его надо было после первого тайма менять было
 
5
1
avatar
Барселиниус (Кривой Рог)
Гармашь жид, потому и играет.
 
2
8
_Михон_ (Купянск)
И это великик клюб ДК)))) ХХХD
супер тренер Хадзкэвидж и исполнители рукалицо (читать ногалицо)

Відповісти
11
14
Игорь (Одесса) (Одесса)
Всегда болею за все наши команды в еврокубках, вчера за Шахтер, сегодня болел за Динамо. Очень рад что Динамо прошло, но по игре плевался как играло Динамо. Ладно б так играли Ювентусом, то с АЕК... Валидол. Со скрипом пролезли. Хорошо хоть так. На сегодня Динамо не готово к игре в Лиге Чемпионов, Лига Европы самое оно. Желаю удачи в дальнейших матчах, пройти как можно дальше в ЛЕ, но главное улучшать, улучшать и еще раз улучшать свою игру. А потом уже пробовать себя в ЛЧ. Надеюсь, набирут еще форму. Потому что играть так как сегодня НЕЛЬЗЯ.
Відповісти
18
1
al2111 (Kiev)
Их бы Ворскла и Заря и так в чемпионате обошли, но судьи не дадут..
Відповісти
5
6
_princeps _ex_ (Киев)
согласен, что игра не супер!
Но насчет "Их бы Ворскла и Заря и так в чемпионате обошли, но судьи не дадут.." может хоре утрировать)) Видели мы вашу хваленную Зорю в ЛЕ, там ей тоже судьи помешали??
А Ворскла даже до группового турнира не доходила, даже если и пробивалась в ЛЕ, что там в квалифай раунадах Ворскле тоже судьи мешали? Везде вам мерешаться судьи, купленные Суркисами)) что же так Зоря и Ворскла (когда туда попадает) в ЛЕ, в еврокубках не показали то себя? Где их там супер пупер хваленная игра? Да их бы греки (которые в тонусе, так как у них чемпионат всю зиму не заканчивается) разделали уверен с весенним футболом (который свойственный большинству украинских команд) вообще с разгромным счетом, Ворсклу так точно!
Не говорю, что ДК не заслуживает критики, но и звиздеть, про Зорю и Ворсклу не спешил бы, пусть если такие сильные начнут в ЛЕ показывать свои силы, и добывать хоть какие то очки в коэффициент) а то звиздеть не мешки ворочать, да "уважаемый"?

По игре, вспомнилось "нам бы день простоять та ночь продержаться"... конечно игру хочется видеть более уверенную с командами типо АЕК, и я не сказал бы что АЕК это гамно ка многие тут пишут, сейчас они по сути примерно того же уровня, что и ДК, стоить признать, та и по показателям та же, идут на втором месте в чемпионате, который возможно по уровню сильнее украинского за счет того, что и аутсайдеры ровнее и сильнее! Так что нет нечего зазорного играть на равных с АЕКом, так как и так все давно особенно антифаны ДК, говорят, что ДК уже не то, так если Динамо уже давно вы видите, не то, то какого ху... ожидаете, что оно должно рвать АЕК, идущий на втором месте в своем чемпе, который сильнее украинского? Если еще в прошлом году большинство тут воняющих на ДК говорило, что ДК уже не то и его хорошие годы позади... то и может не стоит ждать от ДК того чтоб оно рвало по сути равных себе соперников? Повезло пройти равного себе соперника, при том который на ходу, благодаря тому что у них чемпионат зимой не заканчивается... в отличие от нас, ну и ладно... уверен через месяц и ДК ход и обороты наберет, и через месяц ДК играло с АЕКом тем же намного поярче, так что ту с Хацкевичом соглашусь, весна, что сделаешь) Если кто то начнет кивать на Шахтер, мол вот они то лучше играют и все такое... так так долго доказывали, что Шахтер лучше, ну ок уже ни кто не спорит, что благодаря латино-американской колонии, пока ее не распродали временно Шахтер лучше, не уверен, что у него получится всегда постоянно так же качественно пополнять латиноамериканскую колонию в следствие уходящим иногда ее представителям... но пока ни кто не спорит лучше... но если все уже признали, что Динамо хуже, на данный момент, то чего все (антифаны ДК) постоянно ждут, что все в стадии плей офф ЛЕ ДК должно выносить с разгромным счетом, при этом после паузы в чемпе? А так и я хочу конечно чтоб игра улучшалась) но надо реально смотреть на вещи... а если абы пистануть и пообсырать, тем более сравнивая с Зарей, которая группу не прошла, и с Ворсклой которая даже в группу ЛЕ не вошла! Там судей нет точно которых Суркис может купить... но а что там им мешает то? что? и там "теория заговора" Суркис во всем виноват действует?
 
8
2
avatar
.: AD :. (Lviv)
завтра жереб, якщо не Вікторія Плзень або Зальцбург/Реал Сосьєдад, то тягатись з іншими шансів нуль
Відповісти
15
2
avatar
Sasha98 (Харьков)
Игра просто ужас..Лучше,чем в Греции,но..Ожидаю от Динамо большего.Еще раз повторюсь:как будто на сборах вообще не работали,совершенно разобранные и игроки,и сама команда в целом.Спасибо,хоть прошли,будем надеяться на удачную жеребьевку...
Відповісти
15
2
avatar
waleo (Киев)
мда, такой футбол нам не нужен
Відповісти
20
2
_princeps _ex_ (Киев)
Так а вас насильно принуждают смотреть матчи ДК?) Смотрите как например Александрия героически сливает белорусам квалификацию еще до группового турнира) может такой футбол нужен?) Как Шахтер все играть не будут)) не все могут создать латино-американскую СЫТУЮ колонию, сами знаете за счет чего сытую)
Відповісти
5
5
Русланбай (Рівне)
Суркіс молиться щоб завтра Атлетіко чи Арсенал випав. Розуміє що з такою грою все одно далі клуб не пройде. А гроші на квитках можна буде підняти. ( наші глори тож на грандів люблять ходити )
Відповісти
7
5
Не дармоед (Запорожье)
Какой ужас и эта кАманда называет себя Динамо Киев.Позорище!
Відповісти
19
8
йоперний театр (Наш футбол)
Не Металург, и слава Богу.
Відповісти
2
0
avatar
scorpius (Mak-Ck)
Фух, отбились от грозных греков! Всех болел с проходом в 1/8
Відповісти
11
6
avatar
Denmark*XIV (Vyshgorod)
Думаю, братан, что на этом Sweet dreams Динамо закончились, судя по контингенту попавшему уже в 1/8-ю. . Разве что Виктория Пльзень попадется...
Відповісти
12
5
Денис Донецк (Донецк)
Ага, если греки грозные, то Динамо тогда вообще зверюги, раз их прошли)))
Відповісти
8
4
Денис Донецк (Донецк)
Ну, а если без шуток, то присоединяюсь к поздравлению
Відповісти
8
2

Новини Футболу

Найкращі букмекери

Букмекер
Бонус