Ліга Європи
Ліга Європи

Ліга Європи - результати і розклад матчів, турнірна таблиця, новини.

Лацiо - Динамо 2:2. Відповіді на всі запитання


Найкращий матч киян у поточному євросезоні

Лацiо - Динамо 2:2. Відповіді на всі запитання

Леон Вургафт Автор UA-Футбол

Ліга Європи. 1/8 фіналу. Перший матч

Лацiо - Динамо 2:2. Відповіді на всі запитання - изображение 1Рим. "Стадіо Олімпіко"Лацiо - Динамо 2:2. Відповіді на всі запитання - изображение 2

"Лаціо" - "Динамо" 2:2

Голи: Іммобіле 54, Феліпе Андерсон 62 - Циганков 52, Мораєc 79

"Лаціо": Стракоша, Уоллас (Нанi 85), Де Врей, Раду, Баста (Патрік 74), Лейва, Мурджа (Пароло 74), Мілінковіч-Савіч, Лукаку, Феліпе Андерсон, Іммобіле

"Динамо": Бойко, Кендзьора, Бурда, Кадар, Піваріч, Гармаш, Буяльський, Циганков, Шапаренко (Мораєс 67), Морозюк, Бєсєдін

Попередження: Мурджа 63, Мілінковіч-Савіч 71, Лукаку 81 - Піваріч 37, Кадар 69, Гармаш 70, Бойко 90+1

Вилучення: Гармаш 90+7 (друга жовта)

Ще нещодавно "Лаціо" вважався машиною для забивання голів, відзначившись десять разів в трьох матчах. А потім протягом 210-ти хвилин не забив жодного. Ще нещодавно "Динамо" вважалося неорганізованою кризовою неспокійною командою. А після перемоги над "Зорею" в клубі відчули впевненість у власних силах. Ще у четвер вранці здавалося, що кияни виставлять свій перший склад, римляни ж побережуть лідерів та спробують авантюру з трьома атакерами на полі. І тут вийшло навпаки.

Олександр Хацкевич вирішив надати місця в стартовому складі Шапаренку, Бєсєдіну та Бурді, на рахунку яких загалом лише два виходи у "старті" в цьому турнірі у поточному сезоні. А також більш захисному Миколі Морозюку, який замінив Дерліса Гонсалеса. Сімоне Індзагі ж навпаки, через травми дублерів і бажання вирішити все відразу виставив у стартовому складі Мілінковіча-Савіча, Раду та Де Врея, а від звичної схеми 3-5-1-1 не відмовився. А ось схема "Динамо" здивувала. Фактично під час пресингу вона уявляла собою 4-2-4, оскільки Шапаренко виходив на одну лінію з Бєсєдіним і не припиняв рухатися і шукати м'яч. Вінгери Циганков та Морозюк також високо пресингували, залишаючи Дениса Гармаша в якості останнього розігруючого. Спочатку виходило непогано, незважаючи на нуль торкань м'яча Віталія Буяльського протягом перших десяти хвилин. Гості не поступилися у володінні м'ячем, Гармаш та центральні захисники успішно діяли під тиском, четвірка пресингуючих не давала супернику дихати і змушувала атакувальних латералів "Лацiо" відбиватися. До того ж Мілінковіч-Савіч та Іммобіле випали з гри, а Феліпе Андерсон, який намагався працювати на одній лінії з форвардом, в силу наближеності до воріт Бойка не так часто отримував м'яч і перетримував його.

Загалом можна сказати, що в тактичному плані віце-чемпіон України відіграв найкращі 20 хвилин у 2018-му році і одні з найкращих у євросезоні. Не вистачало "лише" креативу в атаці, якого просто не було. Якщо не брати до уваги непідготовлені і занадто неточні удари здалеку. Зате в центрі поля і в обороні все було в порядку. Пас Андерсона на фланг на 13-ій хвилині, прихід в штрафний, отримання прострілу від Басти і удар з десяти метрів (м'яч трохи розминувся з дев'яткою) - цей епізод виглядав нелогічним. А ось в наступні двадцять хвилин вже намітилися деякі тріщини. Гармаш не міг витримати весь матч на такій відповідальній позиції без обрізок. Андерсон почав відходити назад і диригувати грою - і м'яч постійно опинявся у нього. Проходи, спроби накрутити кількох суперників, паси на фланг, які звільняли латераля - все це було дуже небезпечно. Баста з відмінної позиції в штрафному влучив у свого ж партнера. Простріл Лукаку у воротарський з лівого боку штрафного у відчайдушному підкаті перервав Бурда. Мілінковіч-Савіч замкнув довге закидання Уолласа з "точки Лукаку" неточним ударом зльоту...

Лацiо - Динамо 2:2. Відповіді на всі запитання - изображение 3

Втім, і з цих хвилин гості вийшли з честю. Тим більше, що темп гри був вкрай низьким, а Іммобіле як і раніше випадав з неї. А кінцівку тайму завдяки збільшеній активності крайніх захисників вони навіть провели біля воріт Стракоші. Як і початок другого. Що і принесло гол. Спрацював і козир кінцівки першої половини гри - Піваріч закинув з лівого флангу. І до того непомітний Бєсєдін, який виграв "повітря" у Лукаку і скинув лівіше. Шапаренко знову був тут, здійснюючи тиск на захисників, тому Циганкова ніхто не помітив. І це попри його участь у всіх шести голах "Динамо" у поточному році. Віктор перебував спиною до воріт, зате отримав силу-силенну часу і застиглих в позі соляного стовпа Стракошу і захисників. Тож встиг і прийняти м'яч, і підкинути його, і спрямувати у ворота п'ятою.

На жаль, "Лаціо" відразу відігрався. Андерсон знову отримав простір від Гармаша, віддав врозріз у відрив Іммобіле по правому боці, і наздогнати Чіро ані Кадар, ані Піваріч не мав ані найменших шансів. Форвард забив свій 33-й гол у сезоні у всіх турнірах типовим для себе проривом і ударом в дальній нижній кут. Кияни виклик прийняли, продовжили домінувати у володінні м'ячем і доволі небезпечно атакувати великими силами. Не розуміючи, що супернику тільки це і було потрібно. На цей раз вже Мілінковіч-Савіч залишився без опіки в глибині поля, технічно прийняв м'яч і спрямував Андерсона в прорив. Той спокійно пробив під ногою воротаря.

Буяльський одразу ж класно залишив Піваріча перед воротарем, хорват не був у офсайді, але і не спромігся проштовхнути м'яч під Стракошeю. Центр поля просто розчинився, обидві команди грали швидко, вертикально, до того сонні вболівальники заспівали. Втім, захисникам та опорникам така гра обох команд не подобалася, тому вони почали фолити. Допомогло - темп різко впав, небезпечні атаки та моменти зникли. Здавалося, "орли" перейшли на режим втримання рахунку без жодних проблем. Однак і на це запитання кияни знайшли відповідь. Мораєс, який перебував спиною до воріт, отримав м'яч у 25-ти метрах від них, розвернувся, і завдав просто шедевральногo удару, вгативши м'яч у дальній кут.

Кінець? Ще ні. Підопічні Хацкевича впевнено протрималися ще десять хвилин, однак у доданий час прокинулася звична хвороба. Майже прокинулася. Пароло та Іммобіле дозволили пробивати з чудових позицій. Удар головою першого впевнено взяв Бойко. Другий влучив у стійку.

Чи здатне "Динамо" вдало відіграти і здобути результат на негостинній для себе італійській землі? Чи здатне витримати стартовий тиск гостроатакувального суперника? Чи здатне як слід поборотися за володіння м'ячем? Чи здатне забивати не лише зі "стандартів", але й з позиційних атак? Чи здатне відповідати ударом на удар, тиснути на суперника, знайти гол у "мертві" хвилини? Чи здатне знайти спортивне щастя, якого йому завжди бракує? На ці болючі для українських клубів запитання відповідь зазвичай одна - ні. Сьогодні кияни відповіли на всі запитання ствердно. А тому записують в актив найкращий матч у євросезоні. І один з найкращих у своїй історії на Апеннінах.

Оцініть цей матеріал:
Коментарі
Увійдіть, щоб залишати коментарі. Увійти
Serhiy (Киев)
Veminal (Киев)
а де я написав, що арбітри вчора судили погано?
Єдиний спірний момент - перша жовта Гармашу, коли він начебто (?) штовхав когось з італійців. Декілька разів переглядав повтори - але нічого кримінального не помітив. Звичайна боротьба за вибір позиції при стандарті. Гармаш трохи виставив руку, суперник свідомо на неї наштовхувався... Звичайна провокація. Від такого контакту не падають. Судді (і головний,і лінійний ) були на іншому фланзі, закриті гравцями, і точно побачити що там відбулося, їм було складно. По іншим епізодам - до суддівської бригади питань нема. Через що почав психувати Гармаш після свистка - краще запитати у нього, але як на мене - він вирішив з'ясувати в арбітра за що той той дав йому ЖК (яка була дискваліфікаційною). Зрозубив це занадто бурхливо, і можливо не дуже цензурно. А словаки, в силу певних історичних обставин майже всі, навіть молоді, розуміють російську (арбітрам близько 35 років). За останні 4 роки і 6 разів бував у Словацькій Республіці і особисто в цьому пересвідчився. Тому роблю такі висновки
Відповісти
2
0
Повернутись до новин
Коментарі 157
Serhiy (Киев)
Veminal (Киев)
а де я написав, що арбітри вчора судили погано?
Єдиний спірний момент - перша жовта Гармашу, коли він начебто (?) штовхав когось з італійців. Декілька разів переглядав повтори - але нічого кримінального не помітив. Звичайна боротьба за вибір позиції при стандарті. Гармаш трохи виставив руку, суперник свідомо на неї наштовхувався... Звичайна провокація. Від такого контакту не падають. Судді (і головний,і лінійний ) були на іншому фланзі, закриті гравцями, і точно побачити що там відбулося, їм було складно. По іншим епізодам - до суддівської бригади питань нема. Через що почав психувати Гармаш після свистка - краще запитати у нього, але як на мене - він вирішив з'ясувати в арбітра за що той той дав йому ЖК (яка була дискваліфікаційною). Зрозубив це занадто бурхливо, і можливо не дуже цензурно. А словаки, в силу певних історичних обставин майже всі, навіть молоді, розуміють російську (арбітрам близько 35 років). За останні 4 роки і 6 разів бував у Словацькій Республіці і особисто в цьому пересвідчився. Тому роблю такі висновки
Відповісти
2
0
avatar
Игорини (Киев)
Уже все отписались, поэтому тезисно обозначу свои мысли.
Итальянцы были уверены, что наши - отстой и что сами развалятся. Примерно так же наши осенью относились к Партизану и Скендербеу. Поэтому они были такими примитивными в первом тайме. При отсутствии живых опорников Хацкевич поставил играть в опорной Буяльского и Гармаша, часто к ним опускался и Шапаренко. Поэтому Лацио с примитивными пасами через центр не имело шансов, но с другой стороны, и на Беседина играть было некому.
Во втором тайме Гармаш и Буяльский подустали и чаще стали бегать вперёд, поэтому у нас стали возникать провалы в опорной зоне. Играть против итальянцев без опорника - чистая авантюра. Я ждал после 60-й минуты замены Гармаша на Шепелева, тогда бы он не получил свои карточки, и наши больше бы не проваливались и могли бы больше атаковать. Считаю это ошибкой Хацкевича.
Очень удачно сыграл Бурда (хоть и не люблю его). Единственная ошибка - дурацкий фол в конце матча, а так начисто съел Иммобиле. В обоих случаях голов Кадар завалил офсайдную линию, а второй ещё и привёз Буяльский. Так что с Бурдой Хацкевич угадал. Хач не умеет держать "живчиков" типа Иммобиле, он специалист по "слонам".
В то же время Морозюк в роли вингера - это ошибка. Он неплохо катал мяч, но совсем не обострял. Хотелось бы кого-то более острого увидеть на правом фланге. Ну и провальный матч был для Пиварича и Гармаша (хотя первый гол возник после заброса от Дениса). Бойко тоже пока нестабилен и ненадёжен.
Цыганков не зря получил титул игрока недели. Дело даже не в том, сколько он забивает. Он в каждом матче делает по 120 ТТХ, начиная атаки, перехватывая мячи, отдавая острые пасы и забивая голы - всё сразу. И, в отличие от Ярмоленко, его сложно закрыть, потому что Виктор имеет много вариантов с мячом - пас на фланг, пас в центр, обводка, смещение в центр и так далее. Может вырасти в гениального игрока, если не сломают и не зазвездится.
Беседин тоже удачно вышел, хотя может гораздо больше. Его просто чаще выпускать нужно.
А так - всех с хорошей игрой! Будем верить, что будут ещё лучше игры.
Відповісти
3
0
Acsakal (Kharkov)
Эй, ребята! Кто там занимается с подающими надежды? Расскажите Цыганкову, что на пяточках всю карьеру не пройдешь, во вратарской надо бить по пустым воротам первым касанием.
Мораес навеял ностальгию, напомнив лучшие годы Металлиста: Шавьер, Кристальдо, Гомес...
И кто там обеспечивает питание? Перед ответным матчем Кадару пятую котлету не давать! Она не только тормозит его зад, но и усыпляет его мозг. Ставьте, хотя бы ему клизму, желательно скипидарную.
Где помошники режиссера? Кто занимался кастингом? Ни под каким видом не брать на мужскую роль "футболиста Г." истеричку, не удовлетворенную мужем в браке. Даже в день 8 Марта.
P.S. И таки да, с такой защитой придется в Киеве опять применять оправдавшую себя в матче с греками тактику "300 спартанцев". Но желательно поменять венгерского защитника на настоящий венгерский автобус типа "Икарус с прицепом".
Відповісти
7
12
Nataser (Харьков)
Не приндись писати що буде. Скажи зріло що є.
Відповісти
1
1
avatar
Барселиниус (Кривой Рог)
Лацио вообще может ЗАБИТЬ на Динамо в ответке. У них сейчас игры поважнее. На кону ЛЧ. Ломать кости в Киеве?
Відповісти
4
6
Veminal (Киев)
как-бы там не-было лацио классная команда(у них чемпионат уже разогнался) - еще ничего не решено шансы равны
Відповісти
3
0
avatar
usovvictor (Kharkov)
...Лацо не слабое - оно самонадеянное, наслушавшив "пророков" и СМИ, уверовав в свою исключительность перед Динамо, знающее проблемы в Динамо - "мол одной левой", да на своем...
Но Динамо (мне вспомнилось еще то Динамо) - именно оно трещало по швам, но держалось в первом, ...мне плевать на их ошибки в данном матче (их было за горизонт), мне главное, что ребята поддержали тот забытый дух Динамо в конкретной игре - они держали удар, вот главное. Они поддержали веру в себя в международке.
Я не пою здесь оду Динамо, я говорю что Динамо не исчерпало еще своих возможностей и это радует, т.к. наш чемпионат не может быть однополярным - это был бы конец ему.
Честно я не ожидал, что Бойко задвинет Гармашу и поделом, - испоганил всю концовку. Думаю в раздевалке будет "бурное" разьяснение, хотя Хацкевич погасит эмоции.
Я здесь говорил, что психология "внутрянки" всегда резко отличается от "международки", это как раз тот случай с Динамо - уперлись и выжали по своим возможностям максимум, поэтому и вспомнилось "то Динамо", конечно в конкретном матче. Команда стабилизируется, молодые уже заявляют о себе. Надеюсь команда и на своем поле проявит также себя, не уверовав в ситуацию, и счет на чужом поле...надеюсь...
Відповісти
11
1
ser-gio (kiev)
верно... потенциал есть, но расслабон и мажоризм все портит
Відповісти
4
1
Карбид кальция (Донецк/Николаев)
Взяли очко и забили больше ожидаемого. Молодцы. Шансы на проход удвоились. Надеюсь, Юве останется единственным итальянским клубом в 1/4.
Відповісти
9
1
Nataser (Харьков)
До матча-відповіді тиждень. ВКДК приймає Вірус, з яким повинне буде розрахуватись трошки з процентами, а Лаціо поїде до відвертого аутсайдера Кальярі. Думаю для підготовки спаринг з міцним суперником для Динамо буде кориснішим. Захист весь на гру потрібно залишити без ротації. Вони припустились найбільше помилок. Гармаша знову на поле, відпочине в четвер. А ось Піварича з Циганковим можна поберегти. Гансалєс на цей випадок саме те. Перед матчем-відповіддя я таки маю стриманий оптимістичний настрій. Таки піду на стадіон.
Відповісти
7
2
Консул (Новоград-Волинський)
Ця гра в Римі - як ковток свіжого повітря. Згадав старе добре ДК. Циганкову респект.
Відповісти
9
3
avatar
genpet (Николаев)
Такого результата не ожидал и он вызывает удовлетворение. Однако есть вопросы. Может "Лацио" сегодня такое слабо? Ведь мы практически ничего не создали, за редким исключением и большую часть играли на безоглядный отбой.
Відповісти
5
6
lajkonik
добре що Хача не було, а то б вони з Гармашем начудили ще до фінального свистка... Нехай принесе довідку з психушки...так як це вимагали в одного укр.біатлоніста, який виглядав більш адекватно ніж Гармаш.....
Відповісти
4
4
Serhiy (Киев)
ЛЄ. 1/8 фіналу. Перший матч. "Лаціо" - "Динамо" 2:2
Перед матчем головному тренеру ДК необхідно крім установки на гру, проводити ще й "політіформацію" - як мінімум, повідомляти, з якої країни буде суддівська бригада. Вчора матч обслуговували судді зі Словаччини (а в цій країні 95% населення розуміє російську, і приблизно 50% українську), очевидно, цього не знав Денис Гармаш, який в запалі суперечки сказав арбітру "пару ласкавих" - головний рефері Іван Кружляк вочевидь їх зрозумів і одразу показав гравцеві ДКчервону картку.
По грі. Наш тренерський генштаб в умовах тотально переважаючої індивідуальної майстерності противника вибрав єдину можливу тактику на гру - тотальний контроль над м'ячем. Хто бачив гру - очевидь помітив, що наші гравці грали дуже цупко, компактно, до останнього намагались тримати м'яч під контролем. Адже як тільки спробували зіграти з римлянами у відкритий футбол - одразу отримали два голи у власні ворота в середині другого тайму. Причому забиті вони були після дуже легких швидкісних проходів суперників через центральну зону нашого захисту (привіт Кадару і Бурді). Щодо двох наших голів - обидва аони були з розряду футбольних шедеврів - як голи Циганкова п'ятою, так і постріл Мораїса з 35 метрів. Хто звернув увагу - що таке непристойне знайшов Жуніор у воротах римлян, коли виймав м'яч пысля забитого голу, що почав показувати цей предмет запасним гравцям ДК, фанатському сектору ДК і врешті решт віддав це четвертому судді?
По арбітражу. Бригада зі Словаччини відпрацювала на дуже високому рівні, до суперечливих рішень можна віднести хіба що першу жовту Гармашу - італієць там дуже артистично симулював,наштовхнувшись на виставлену руку. В епізоді коли Іммобіле втікав сам-на-сам із Бойком, а Кадар і Бурда вдвох тримали його за футболку, І.Кружляк дістав лише жовту (а якби це сталося не в центральному колі, а на метрів на 10-15 ближче, то могла б бути пряма червона), а за 5 хвилин в аналогічному епізоді Мілінкович-Савич аналогічно затримував Піварича, а наші гравці наперебій сигналізували, що це ФПН і випрошували для захисника господарів червону, було зрозуміло, що буде теж тільки жовта.
Про наш фарт у вчорашній вечір підтвердив ще й епізод на останній секунлі (!) компенсованого часу, коли м'яч влучив у штангу наших воріт, після чого суддя одразу дав свисток.
Що ж весь ліміт фарту в цьому двобої ДК вчора використало, в наступний четвер у Києві доведеться сподіватись лише на себе
Відповісти
9
2
ser-gio (kiev)
иди проспись)))))))
а еще лучше посмотри обзор перед тем, как вываливать свои впечатления с астрала)))
Відповісти
1
4
Veminal (Киев)
на счет арбитра ты бред сморозил - судил нормально - если не сказать хорошо(для Динамо) такого-бы в ответку
Відповісти
3
1
avatar
vismut (Запорожье)
ничего ещё не ясно
Відповісти
5
0
Nataser (Харьков)
В принципі нічого дивного не відбувається. Увесь припасений на випадок здійснення мрії, програшу ВКДК, овнометний боєкомплект, разом із стратегічним запасом, розвернутий на Гармаша. Геть нічого ніхто не удосужився сказати по суті. Відрив від об"єктивної реальності вражаючий, але не можу сказати, що такий вже незрозумілий. Ахмето-крото ффуфлижне стадо, звикше до кнута хазяїна повинне десь компенсувати збитковий тиск, шоб не луснуть та не втопитись у власному продукті. Одне тільки але;--- дещо нестриманий та непоступливий Гармаш і надалі буде виходити на поле у формі ВКДК та битись до останнього за наше Динамо, а ваша участь стояти всією шоблою по-коліна в субстанції і гундосити вслід переможному курсу ВКДК. Удачі!!!

ми за динамо
Відповісти
6
5
ser-gio (kiev)
пойди проспись
или это был спич, чтобы суркисня заметила твой рабский пафос?)))
Відповісти
3
2
avatar
Игорини (Киев)
К сожалению, сейчас нет времени долго писать, вечером разберу подробнее. А если кратко, то игра Динамо вчера наконец-то порадовала. Это далеко не идеал, но один из лучших матчей в эпоху Хацкевича. Значит, ещё что-то можем.
Результат считаю абсолютно справедливым.
Відповісти
9
1
shtrunc (Донецк-Хайфа)
На мой взгляд это лучшая игра сезона, т.к. соперник достойный, с более слабыми командами игра отстой.
Відповісти
8
2
ser-gio (kiev)
результат 100% справедливый, ибо Лацио выглядело как команда 2 лиги, усиленная Андерсоном и Чиро... давно такого бей-беги не видел
Відповісти
1
4
Veminal (Киев)
бред собачий лацио всегда так играет -Динамо где-то повезло -где-то не повезло как с Пиваричем, мы играли на пределе если бы еще Гармаша куда-то задвинуть на банку было-бы на много легче
 
4
0
ser-gio (kiev)
может біть, но я помню ДРУГОЕ Лацио, и то Лацио приятно біло смотреть. Это же - просто сброд, ни комбинаций, ни ума - прострелы и навесы наудачу
 
0
1
stas_anton (Черкаси)
Лаціо заздалегідь було впевнене в своїй перевазі, тому й поплатилось. А Гармаш просто ї.....нутий як і всі Овени.
Відповісти
6
0
олег динамо (львівська обл)
Ти вибачай,але ще більше їба...і ті хто вірить у всякі гороскопи
Відповісти
5
0
FCZK-1922 (Кировоград)
Отличнейший матч, игра уровня 1/8 ЛЧ. первый тайм суперосторожная шахматная партия,а второй безбашенный открытый футбол. Получил массу удовольствия от просмотра игры любимой команды. конечно не обошлось без валидола,но это было бы не Динамо...)))по персоналиям проходить не буду,все сыграли хорошо,кроме Гармаша,и славаБогу что он не сыграет в ответке, столько он налажал на поле что это пипец. очень плохо сыграла вся линия защиты ,но это не удивительно ребята не сыграны между собой и после травм. даже Коля меня удивил. всем ребятам спасибо за игру.
ну где те петушки которые кудахкали что динамо капут??? я говорил что это Лацио нужно обыгрывать,жаль неполучилось отскочили орлы,но и 2-2 отличный результат,а вам петушкам будет урок как нажердочке в петушарне сидеть и помалкивать.
всех поклонников величайшей команды восточной европы с хорошей игрой и хорошим результатом!
Відповісти
11
10
shtrunc (Донецк-Хайфа)
Клиника))) Надеюсь, сам знаешь почему.
Відповісти
8
6
FCZK-1922 (Кировоград)
хорошие игры Динамо как кость в горле?
 
6
4
avatar
vismut (Запорожье)
он знает )))
Відповісти
3
4
shtrunc (Донецк-Хайфа)
Про игру я уже писал, но ты недооцениваешь вкдк-как минимум лучшая в Солнечной системе. И чем ты лучше в своей ненависти к ШД? Вывод-ты такой же петух.
Відповісти
4
6
FCZK-1922 (Кировоград)
интересно, покажи хоть один мой ненавистный пост о Шахтере за последние так года 3-4? мне кроты до лампы, я не отписываюсь на их ветках(за исключения из ряда вон выходящих ситуаций) именно на ветках об игроках и игре, а не всяких палкиных. потому что мне эта команда абсолютно не интересна, могу ток поздравить с хорошй игрой против Ромы. а ваш брат как саранча слетает на любое упоминание о величайшей команде в восточной европе, так что кто из нах петух вопрос закрыт.
 
7
5
ser-gio (kiev)
шизофренический бред.. смешал в кучу игру, петушарню
оно и понятно, петушарня и результат важнее игры, не ты один такой
Відповісти
2
1
avatar
Ігор Холост (Львов)
Може італійські медики мають якусь пігулку до голови Гармаша ? чи це вже все...клініка.)
Відповісти
8
3
shtrunc (Донецк-Хайфа)
Да, нормальным не рекомендую смотрет Цыганыка в воскресенье, крышу сорвёт)))
Відповісти
11
10
Nataser (Харьков)
Не сміши. Ви всі очей не відриваєте і від виступів ВКДК і від Про футболу. По типу " а что там у хахлов". І правильно. Флагман повинен завжди бути в центрі уваги.
Відповісти
5
3
shtrunc (Донецк-Хайфа)
Смотрел до желтой Гармаша, итог-как всегда. Он же дебил, причем которому футбол надоел.
Відповісти
9
3
shtrunc (Донецк-Хайфа)
Молодцы!!! Теперь дома надо что-то придумать, не верится, что итальянцы будут играть в тот же футбол.
Відповісти
12
0
avatar
Denmark*XIV (Vyshgorod)
Да может все же не обкакаются, 0:0 тоже устроит.
Дружище, я вот призабыл НИК одного мариурольского чепушила, который тут уверенно пованивал в разгроме Динамо.
Відповісти
7
2
shtrunc (Донецк-Хайфа)
Так я и сам не люблю ДК, но стараюсь быть объективным. Бесят те, кто на людей гонят.
 
4
1
ser-gio (kiev)
смотрел только первый тайм...
давно не видел такой рыгачки, особенно в исполнении Лацио...
полудворовая команда, корявая... в ней можно выделить только Андерсона и Иммобиле, остальные бей-беги..
и чего там бояться?
Ужасен был Гармаш и опорная зона, проходной дворик чувствовался, но Лацио этим не мог воспользоваться..
Класснючий гол забил Циганков, куда там бревну с его пяточками...
Гармаш таки привез гол, как и его друг 29, обрезавший полкоманды.
Ну и Мораес стрельнул класснно...
Кто там выл - ну все, Лацио накидает кошелку? накидает, если стоять и не играть в футбол
Відповісти
8
13
IM-RM-DK (Miami)
И тут Ярмолу приплёл..он что забыл тебя поздравить с 8 марта,вот ты и бесишься???..ничего ещё найдёшь своего парня,не ной,влюбишься так,что и про Ярмолу забудешь))
Відповісти
14
5
avatar
ricco-sc (Киев)
Она без Ярмолы жить не может, влюбилась по уши))
 
6
4
ser-gio (kiev)
о, гомодрилы уже стусовались и собираются друг друга шпилить)))
тебя ниггеры из майями уже в анал поздравили, да?
Відповісти
0
8
avatar
ricco-sc (Киев)
ser-gio (kiev), так ты и есть самая настоящая гомодрила! Гомодрила, которая никак не может оставить в покое Ярмоленко. Проспись, выпей таблетку, обними унитаз, съешь к@к@шку - в общем сделай то, что тебе помогает в случаях обострения болезни.
 
4
2
ser-gio (kiev)
рикко, ты уже все это сделал и у друга по партии отсосал и очко подставил?
 
0
3
avatar
ricco-sc (Киев)
ser-gio (kiev), сосать/отсасывать - это твой личный удел, и не стоит об этом всем рассказывать. Хотя это твое дело. Хочешь что бы все знали что ты 3,14дар пассивный, пожалуйста. Я и не знал что ты в партии "отсоси у однопартийца" состоишь, забавно))
 
3
0
avatar
ricco-sc (Киев)
ser-gio (kiev), и твоя партия "отсоси у однопартийца" никого кроме тебя не интересует)
 
2
1
Dardolis (Первомайск)
Что и требовалось доказать, у Лацио спад и грех этим не воспользоваться
Відповісти
7
4
weyder (Беловодск)
Ну воспользуются. А далее: Арсенал, Атлетико, даже Зальцбург или Лейпциг не пройдут.
Відповісти
2
12
dynamo kiev #1 (Charlotte)
Так что, играть значит не надо?
 
15
1
weyder (Беловодск)
Лучше Шеп, чем ГАРМАШ!!!!!!!!!!!!
Відповісти
6
3
Олексин (Н.)
До речі, опорника опорниковича в наступному матчі можуть спробувати і Сомбрано, і Шабанова... Окрім Шепелєва...
Відповісти
3
1
Dardolis (Первомайск)
Самбрано такой же неуравновешеный как и Гармаш. Его, наверное, и купили, чтобы Дену не скучно было)
Відповісти
5
3
Lion Killer (Львів)
Гармаша на продаж в секонд хенд.
Відповісти
8
4
biancoceleste (Мариуполь)
В Киеве будет проигрыш сродни Тоттенхэму недавно.Зря надеяться,если итальянцы добьются результата. FORZA LAZIALE !
Відповісти
5
26
IM-RM-DK (Miami)
Выпей яду чепушило арендупольское!!!
Відповісти
19
4
avatar
Denmark*XIV (Vyshgorod)
Такую ху*ню может вбрасывать какой-то пришелец, а не гражданин Украины.
ХЗ. А может ты дегенерат...
Відповісти
14
3
Andresen (Львів)
Молодці кияни, хороша гра, вітаю! На гру в Києві дивлюсь зі стриманим оптимізмом, без надмірних очікувань.
Відповісти
11
1
weyder (Беловодск)
В целом хочу сбить эйфорию игры ДК. Давайте вспомним ЛЧ 97-98гг. 1/4 финала когда ДК в Турине сыграл 1:1 с Ювентусом, при отличной игре, но проиграло дома 0:4. Все покажет игра в Киеве.
Відповісти
6
5
ДВ (Одесса)
Дома проиграли 1-4. Но Ювентус тогда был очень хорош.
Відповісти
8
0
weyder (Беловодск)
Может быть в счете я и ошибся, но то Динамо было лучше сегодняшнего Динамо.
 
9
1
avatar
Denmark*XIV (Vyshgorod)
Да не особо тА ювА был хорош. Тогда была допущена чуть ли не единственная тактическая ошибка В.В.Лобановского.
Если сам Липпи утверждал, - без конспектов Лобана он не смог бы стать тренером.
 
3
0
avatar
usovvictor (Kharkov)
...Хацкевич схитрил и правильно - первый на удержание, второй, когда искрометное Лацо поднаевшись устанет немного,начать меделенный "жим", -удалось. Недаром пошли скорые замены заметьте. В свое время Динамо очень избирательно играло с такой тактикой... Зная свою слабину научишься...
Відповісти
5
0
radikale (Донецк)
Лацио сегодня не узнать. Это вообще провал команды. Инзаги сегодня не будет спать.
Відповісти
4
0
weyder (Беловодск)
Тут с тобой согласен, по схожей схеме играло ДК времен Лобановского, когда в первом тайме изнуряло соперника, а во втором издевалось над ним.
Відповісти
4
0
radikale (Донецк)
Это так, воспоминания из прошлого. А впрочем, молодцы киевляне, что выдержали. Сами понимаете, в европе любят только свои клубы. Соответственно и судейство на стороне ТОП команд. С такой игрой ДК далеко до ТОП клубов.
 
3
1
vituynia (Черкассы)
На удивление сыграли очень даже не плохо.Наконец то и Хацкевич начинает адекватные решения принимать.Наконец то убрал с линии обороны Морозюка,стало меньше валидолу,Посадил на лавку остановившегося в росте Шепелева,стало меньше провалов в центре,ещё бы кем заменить не дружащего с головой Гармаша...Радует прогресс в игре молодых Цыганкова и Шапаренко.Но пока петь дифирамбы Динамо я бы поостерёгся.Посмотрим на ответный матч,тогда и сделаем первые выводы.
Відповісти
14
0
radikale (Донецк)
11.03.2018 г. Верес, примет экзамен у ДК. Вот тогда и увидим - есть прогресс у команды или нет. А сейчас, что спорить? ДК сыграло как могло на сегодняшний день. Хорошо или плохо - это решать фанатам и тренерам. В первую очередь - ФАНАТАМ. Если ваши комментарии услышат Суркис и К^о? может, что то изменится, Но, мне кажется, что вас не услышат....
Відповісти
4
10
yurec_t (Киев)
У нас в защите одни памятники играют.Кроме Цыганкова в нашей команде никто не играет.
Відповісти
5
4
olexadovbusch (Івано-Франківськ)
Ще можна відзначити Мораеса, часом непогані відрізки видає... вчора Бурда ще ббільш-менш.. А ті молоді і " перспективні" Бєсєдін з Шапаренком??? Вони взагалі поняття не мають, а їх вперто пхають в основу... Всім оптимістам, які тут побачили ГРУ від " Динамо", хотілось би нагадати, що є ще одна гра в Києві - і єдина надія - це те, що "Лаціо" "заб'є" на ЛЄ або ще не вилізе з ями...
Відповісти
4
2
avatar
IvaneZZZ (Киев)
Сыграли достаточно компактно, дисциплинировано, была понятна установка на игру. ЗА Гармаша говорить не буду и так все понятно. Если Суркис его не сплавит этим летом, будет дальше хуже. Радует, что может этот состав показывать игру качественную. А "Лацио" походу не ожидали такой игры и такого счета на табло. После 2:2, растеряно начали играть. Суркису нужно чистить сосав летом + весь тренерский состав на курсы в "Челси", "Барсу", "Ман сити". К домашнему поединку нужно добавить выносливости и компактности и внимательности.
Відповісти
9
1
Віктор Бокасса (Betwmount)
Де там Секта свідків занепаду Динамо? Довєлі, панімаєш, Суркіси Динамо до нічиєї з Лаціо, оййоой-аяйяйяй.
Відповісти
10
3
Nataser (Харьков)
Це потрібно спитати у Маркевича.
Відповісти
7
2
milevsky666 (Minsk)
Походу лациале облегченно вздохнули, когда уходил Шапаренко а не тут то было.
Гармаш хитер, дождался свистка и получил красную. Это прогресс.
Команда нестабильна, но симпатичней Шахтера однозначно с точки зрения лиц, фамилий и в-целом имиджа.
Главное не обделаться в ответке минуте на 89-й, как мы все любим.
Відповісти
15
9
Віктор Бокасса (Betwmount)
Мамедова ж у команді вже давно немає...)
Відповісти
5
1
Nataser (Харьков)
Як я і писав у анонсі ВКДК це непересічна команда здатна зцідити вермишель. Але дуро-істерики вато-крото і інших телепнів продовжуються. Тепер вони обрали для свого шобла вже інший об"єкт, Гармаша. Така сама дурня як і з ранку на адресу ВКДК. Гармаш серйозна втрата на матч- відповідь.Але можете не сумніватись ВКДК з кожним днем набирає кондицій. Все буде вирішуватись в Києві. Все буде добре.

ми за динамо (продовжую бомжувати під чужими нікнеймами, не по своїй волі)
Відповісти
5
11
TIRAN (Донецк (Украина!))
так перелогинься
Відповісти
3
1
radikale (Донецк)
Парни, болельщики, перестаньте друг другу что то доказывать. Есть результат. Он положительный. Это хорошо. Тренеры разберутся. ГЛАВНОЕ ЗА СТРАНУ НЕ ОБИДНО!
Відповісти
21
0
kanoist (мариуполь)
vismut (Запорожье)
В десну реку,или в команду?_если во второе,то жалко команду))
Відповісти
2
3
kanoist (мариуполь)
Emperor71 (Чернигов)
В него надо кидать не каменюку,а скалу вместе с ласточкиным гнездом в Крыму )))))
Відповісти
0
4
ANESTEZIO (ВІННИЦЯ)
А Каменюку спитали,чи він хоче ,щоб ним в Гармаша кидали?)))
Відповісти
0
3
TIRAN (Донецк (Украина!))
надо бы спросить то же самое у Кака)))
 
0
3
avatar
Emperor71 (Чернигов)
Хто ще не кинув каменюку в Гармаша? Деніс грає як уміє.
Відповісти
7
4
avatar
vismut (Запорожье)
в Десну его!
Відповісти
1
5
avatar
Emperor71 (Чернигов)
Ось вийде "Десна" до вишки, заберемо.
 
5
1
avatar
kotіgorok (Чернігів)
Жах.
Відповісти
1
12
Віктор Бокасса (Betwmount)
Це ти у люстерко подивився?
Відповісти
17
0
IM-RM-DK (Miami)
Он только в #опу может посмотреть и пойти !!
 
7
0
Віктор Бокасса (Betwmount)
Я у першому таймі взявся був нахвалювати Т.Кендзеру та Т.Кадара, а у другому таймі з під останнього були два голи нам забиті. А якби Імобіле на 90+6 був точнішим, то й третій? Дуже він повільний, але ж гравець збірної.
Відповісти
5
1
avatar
usovvictor (Kharkov)
..."проповедники" - давайте не будем загадывать, Динамо с такой дырявой защитой на чужом поле, да с атакой Лацо (ну непредсказуемая команда с валидолом кроме Гармаша) скатала ничейку. Гол пяточкой из невыгодной ситуации красава - реакция в голове прекрасная. Надеюсь родные пенаты с болельщиками-погонялами заставят команду не расслабляться, а сыграть хотя бы как в гостях... я доволен, не подкачали черти, но за Бойко очень боюсь - сырой еще для таких матчей. Спасибо за игру=победе....чтоб вас....)
Відповісти
13
1
Comment06 (Украина)
Жив курилка! Приятно удивили киевляне! И результатом, а, главное, игрой! Приятно было смотреть на действия киевлян и в защите, и в атаке. Отсутствие Хачериди, на удивление, положительно сказалось на обороне ворот, набирает уверенности Бойко, оба забитых гола- красавцы, особенно Мораеса. Желтая с последующим удалением буйного психопата Гармаша, как ни странно, тоже пойдет на пользу в ответной игре. Но обольщаться не стоит- сделано только половина дела. Киевлянам нельзя забывать недавний плачевный опыт Тоттенхема после выездного 2:2 против Юве. Но оптимизма прибавилось! Такое Динамо не может не нравиться!
Відповісти
16
1
radikale (Донецк)
Молодцы или нет - это так себе. Слабоватая игра. Боягузы. Но, спасибо киевлянам, что принесли очко для страны.
Відповісти
1
15
Salming (Полтава)
Очки для страны приносит шахтер. В это его единственная задача.
Відповісти
0
6
weyder (Беловодск)
Игра Динамо впечатлила, до уровня клуба 97-99гг. далековато, но вроде есть прогресс. Если кто знает номер мобильного Хацкевича, пришлите, пожалуйста позвоню ему и попрошу Гармаша больше не выпускать на поле, а лучше продать его нахер. А в целом перед ответкой есть два плюса, счет в Риме и отсутствие Гармаша. А кстати на сколько матчей этот чумаход дисквалифицирован?
Відповісти
10
1
avatar
Барселиниус (Кривой Рог)
2:2?!?!! Ох уели все... Гармаш - стабильно...))
Відповісти
9
1
dynamo kiev #1 (Charlotte)
Стабильно тяжёлое состояние
Відповісти
3
2
avatar
vik1974 (Kirovograd)
Вот теперь достойно, молодцы ДК!!! Ну а Гармаш в своем репертуаре, даже комментировать не хочется.
Відповісти
12
1
avatar
vismut (Запорожье)
и дома 0:2
Відповісти
1
16
vlotko (Броди)
Молодці, чекав гіршого результату. Гармаш по грі був трудяга але правдолюб і переймає звичку Фонсеки щось доводити після гри суддям. Тільки перший так діє з суддями на внутрішньому чемпіонаті, Гармаш виходить на міжнародну арену. Чекаємо вердикт покарання... сумно.
Відповісти
13
1
avatar
Sasha98 (Харьков)
Динамо очень порадовало.И результатом,и игрой!Я только надеюсь,что Динамо еще прибавит и через неделю будет еще сильнее!)Не зря динамовцы у луганчан выиграли на выходных по-волевому,прибавило это им уверенности!С победой всех болельщиков.Теперь Хацкевичу и футболистам надо правильно настроиться на игру в Киеве,сыграть почти идеально.По этому матчу видно,что Динамо может и дальше прибавлять в игре.Приятно смотреть на такое Динамо!
Відповісти
14
0
kanoist (мариуполь)
я писал в прошлых комментах об хАЦКЕВЕЧЕ И гАРМАШЕ...ПЕРВОГО ОСТАВЛЮ В ПОКОЕ-КОМАГНДА ОТЫГРАЛА НА УДИВЛЕНИЕ ХОРОШО-но.....это дерьмо(Гармаш)я бы на месте отправил бы его в дубль..и навечно..вот сученок,что он из себя возомнил,и вспомнить нечего,разве его пасы назад игрокам,что приходилось и не раз догонять мяч на бровке...а начинал он хорошо,я как помню..зазвездился чтоли..или дисциплина хромает у клуба?
Відповісти
7
6
avatar
IvaneZZZ (Киев)
По Гармашу согласен. Ни точных передач, ни думающей игры. Еще и красную отхватил
Відповісти
4
1
Віктор Бокасса (Betwmount)
Молодці! Наявний прогрес у двох останніх матчах. Тепер, аби не грали на 0-0 як з АЕКом у Києві. Тим більше Лаціо грав майже оптимальним складом. Ну що, де уродці, які пророкували 0-4 та 0-5?
Відповісти
15
0
zirka1911ss (Кіровоград)
Гармаша и Хача на "усиление" в РПЛ........
.....и Хацкевича туда же..........
Відповісти
3
16
Віктор Бокасса (Betwmount)
Краще себе туди відправ, у Магаданську обл.)
Відповісти
14
4
1anopa (Kirovograd)
смотрю ты уже давно там
 
1
12
Віктор Бокасса (Betwmount)
Я у себе, а ти в неіснуючому місті...))
 
8
1
zirka1911ss (Кіровоград)
ху......е у тебя зрение.......
 
0
7
1anopa (Kirovograd)
хаха, остроумие твой конек???
 
1
8
avatar
vismut (Запорожье)
всех в Кировоград!)
Відповісти
4
3
Віктор Бокасса (Betwmount)
Тоді краще в же у Зіновьєв?
 
4
0
1anopa (Kirovograd)
zirka1911ss , ты дебил??? я не тебе писал!!!
Відповісти
4
1
lalaleyla (Lviv)
Гармаша на свалку, вместе с хацкевичем который до 96 минуты его мариновал. За то шапаренка сменил который не плохо вписывался в игру. КЛУОН!
Відповісти
1
8
1anopa (Kirovograd)
Напомни мне на кого был заменен Шапаренко???
Відповісти
7
2
lalaleyla (Lviv)
Мораес, и что ты этим хочешь сказать?
 
1
9
1anopa (Kirovograd)
а то что не важно как кто вписывался, а главное результат! и Мораэс его принес!
Відповісти
6
4
lalaleyla (Lviv)
я не критикую выход мораеса, критикую не несостоявшуюся замену гармаша, который как по игре был баластом в команде так и по поведению неадекват
 
4
3
Олексин (Н.)
фарт. Скільки там за очечко в ЛЄ УЄФА башляє? Бо більше не буде.
Відповісти
1
16
avatar
Динамо-машина (Киев)
Шоб у тебя язык отсох...
Відповісти
7
0
avatar
kotіgorok (Чернігів)
Все вiн правильно каже!
 
0
9
Shadow (Киев)
что-то эксперты-предсказатели облажались...
Відповісти
10
1
Смолин (Кривой Рог)
А нам в копилку УЕФА с ничейки свалилось что то?
Відповісти
1
0
avatar
vismut (Запорожье)
кусок сала ))
Відповісти
2
14
Смолин (Кривой Рог)
Ну зачем ты? Ну буть ты человеком адекватным
 
8
2
avatar
vismut (Запорожье)
ну люблю я сало!
 
2
6
Shadow (Киев)
да, 0.200 балла
Відповісти
5
2
Олексин (Н.)
останні. Більше не буде. Так і залишиться 8,0 та 41.133 по 5-ти сезонам.
 
1
12
Dimka26 (Чернигов)
ГАРМАШ,,,, вместо тысячи слов
Відповісти
5
1
avatar
vismut (Запорожье)
лала лала
Відповісти
3
5
Запорізьке Торпедо (zp)
результат хороший, плюс игра местами вселяет оптимизм. А Гармаша наверн только армия может исправить
Відповісти
10
0
avatar
vismut (Запорожье)
Динамо ожило только с 35 мин игры и тем не менее результат есть!
Відповісти
7
1
Romerik (Novik)
Все боле-менее раз через раз отдавали удачные пасы, а этот дубоголовый Гармаш что не пас то мимо, в соперника, или падает.Такое ощущение что он играет с мешком кирпича в штанах, и в голове.
Відповісти
6
1
Alex51 (KYIV Zoo)
сліпому було видно, що Гармаша треба міняти, так ні, тримав його до червоної картки. Бойко теж клован
Відповісти
10
2
avatar
Rezerf (Чернігів)
Шкода, але ця гра пахне розгромом від Лаціо
Emperor71 (Чернигов)
04.03.2018 19:05

с такой игрой ДК получит полную корзину от Лацио-дворовая команда бей беги противно смотреть
Shadow (Киев)
04.03.2018 19:07
Відповісти
7
2
Shadow (Киев)
кто-то писал под моим ником. Уже поменял пароль.
Відповісти
4
1
Смолин (Кривой Рог)
Удивили так удивили. Цыганков красавец. Без Гарипов будет ещё лучше. Первый раз жалею что не смотрел матч и не увидел воочию. Что там придумал Хацкевич? И на какие вопросы получены ответы?)) я за заголовок))
Відповісти
8
0
avatar
Эxtrim4ik (Лиман\Красный Лиман)
Поздравляю киевлян, теперь, вероятность получения в "ответке" красной карточки, значительно уменьшилась. Дениска, ты-красавчег!
Відповісти
3
1
Sanjobar (Севастополь)
Красная после фин свистка не учитывается
Відповісти
0
6
Shadow (Киев)
учитывается. Но у Гармаша всё равно желтая была и он в любом случае уже в Киеве не сыграл бы.
 
10
0
канц (Kołobrzeg)
Гармаш кловуун :) Сколько раз уже отгребал из-за своей нервозности , и дальше продолжает быковать...
Відповісти
8
0
ukrop08
ну что дальше по плану? все будут петь хвалебные оды киевлянам и ... дома 0-3. дай бог чтобы ошибся.
Відповісти
3
12
Смолин (Кривой Рог)
Блин, солидарен. К сожалению так и будет((
Відповісти
0
13
олег динамо (львівська обл)
Я хує..ю ,що це було?Невже ДК конкуреноспроможне?Я стільки років прошу щоб забрали Гармаша з центру і можливо ігра налагодилась
Відповісти
13
0
avatar
scorpius (Mak-Ck)
Довольно неплохо, теперь в Киеве можно опять катать 0-0)
Цыганков радует весенним прогрессом, а вот защита команды нет.
P.S. Поздравьте уже кто-нибудь истеричку Гармаша с 8 марта, а то бегает, психует нервозная...
Відповісти
18
1
маклауд (Украина)
Та уже и аппетит разыгрался, хочется победы)
Відповісти
7
0
СашаXM (Хмельницкий)
То, что больного на голову бокопора Гармаша не будет в следующем матче - это БОЛЬШОЙ, БОЛЬШОЙ плюс.Прямо-таки, фора для Динамо
Відповісти
20
0
СашаXM (Хмельницкий)
СашаХМ, прости, что под твоим ником. Не досмотрел
Відповісти
2
0
Romerik (Novik)
Вот прям таки да. Все боле-менее раз через раз отдавали удачные пасы, а этот дубоголовый что не пас то мимо, в соперника, или падает.Такое ощущение что он играет с мешком кирпича в штанах, и в голове.
Відповісти
4
0
маклауд (Украина)
Солидно отыграли. Удовлетворен.
Відповісти
16
0
dynamo kiev #1 (Charlotte)
Молодцы, хороший результат. PS. Прошу прощения за ругань, но Гармаш П.И Д А Р А ...................
Відповісти
18
0
efim423 (odessa)
да ладно , надо было ему ещё кому то из лацио ноги оторвать за крысятничество
Відповісти
2
5
rubio75 (Хмельницкий)
Приятно удивили! Молодцы! Гармаш шизофреник!
Відповісти
25
1
avatar
Red_Cat (Харків - це Україна!)
Гармаш - дебил.
Відповісти
16
4
IM-RM-DK (Miami)
Жаль,что Денис не сможет больше показать хорьковским дебилам знаменитый жест)))
Відповісти
5
9
avatar
vismut (Запорожье)
ура
Відповісти
0
4
avatar
genpet (Николаев)
Маньяк...
Відповісти
0
3

Новини Футболу

Найкращі букмекери

Букмекер
Бонус