Динамо - Челсі 0:5. Відчуй себе безнадійним аутсайдером ᐉ UA-Футбол
Лига Европы УЕФА 2018-2019
Київ знову без шансів програє лондонському топу

Олександр Риженко
14.03.2019
четвер
21:52
Динамо - Челсі 0:5. Відчуй себе безнадійним аутсайдером
Рейтинг публикации
Київ знову без шансів програє лондонському топу
Читайте на русском: Динамо - Челси 0:5. Почувствуй себя безнадёжным аутсайдером

Події матчу

0:1 - подача Вілліаном кутового, Лофтус-Чик скинув від ближньої штанги далі, Жиру в дотик з лінії воротарського забив.
0:2 - Алонсо розрізним пасом залишив у статистах Кендзьору, Бурду і Кадара, Жиру цю передачу замкнув.
0:3 - Хадсон-Одої від лицьової скотив під удар Алонсо, який без перешкод відправив м'яч у ворота.
0:4 - Жиру замкнув подачу Вілліана з лінії воротарського майданчика.
- Дзаппакоста не дограв матч через травму правого стегна.
0:5 - Хадсон-Одої реалізував вихід один на один після обріза Сідклея.

Сьогоднішній іменинник, Тамаш Кадар, на тижні повторив всім відому істину: в УПЛ будь-яка гра крім зустрічей з "Шахтарем" йде до голу, а потім все по накатаній і часто без особливих клопотів. Сьогодні (як і тиждень тому) "динамівці" отримали унікальну можливість побувати в шкурі київського "Арсеналу", "Маріуполя", "Карпат" - можете поставити сюди назву будь-якої української команди нижче третього місця.

Вже при виході на поле в очах деяких гравців господарів читалася побоювання. Чи то тренери не допрацювали, чи то це невпевненість в собі на ментальному рівні, але вже тоді стало ясно, що боротьби сьогодні очікувати не доведеться.

Так і вийшло. "Динамо" за перший тайм акцентовано переходило центр поля тільки в дебюті поєдинку, але біля воріт Кєпи все було відверто без шансів. Подальший сюжет як мінімум до перерви показав, що це був такий собі період акліматизації гостей на газоні "Олімпійського", який насправді виявився лисуватим.

"Челсі" виглядав дуже переконливо, а "динамівці" просто не встигали за грою. Команда Хацкевича завжди була на крок, два або навіть три позаду суперника. Не виходило нічого. В обороні тільки Миколенко вдавалося хоч трохи відповідати рівню захисника плей-офф Ліги Європи. Три його партнери стабільно читали номери у своїх опонентів.

Особливо відзначилися центрбеки, які програли все, що можна. При будь-якій іншій схемі "Челсі", коли в атаці грали тільки Жиру і Вілліан, лондонці все одно не пішли б з поля без голів. Досить просто відзначити один факт: чотири перших голи гостями були забиті практично з однієї зони. Можна сказати, що Саррі знайшов "мертву точку" киян, звідки і були забиті всі голи, але є відчуття, що справа не тільки в цьому. Окремий "привіт" імениннику, який позиційно програв сьогодні все. Може, не долікувався або ще щось завадило зіграти на рівні - це вже неважливо.

Динамо - Челсі 0:5. Відчуй себе безнадійним аутсайдером - изображение 1

І якщо в обороні киян просто розривали, то в нападі господарі все псували самі. Хацкевич вчора говорив, що Києву потрібно атакувати. І, схоже, команда сприйняла його слова буквально. У киян м'яч взагалі не тримався в ногах, а в ті секунди, коли його все-таки вдавалося взяти під контроль, "біло-сині" його тут же відправляли вперед, за чим відразу слідувала втрата.

Другий тайм по грі трохи розбавив цей суцільний морок. Хоча б завдяки дебютному для нас удару в площину за дві гри від Шепелєва і тут же - реальному гольовому моменту: Сидорчук з лінії воротарського першим пострілом пробив у Кєпу і, добиваючи, зарядив в штангу.

На щастя, це був не тимчасовий сплеск, протягом усіх 45 хвилин якась активність в атакуючій третині поля у господарів простежувалася. Навчити б ще бразильця Сідклея роботі з м'ячем, кількість гольових можливостей мала всі передумови зрости, а так просто констатуємо: а) невміння обробити пас; б) невміння віддати точну поперечну передачу під удар партнеру; в) початок п'ятої гольової атаки суперника.

Фотогалерея

Динамо - Челсі 0:5. Відчуй себе безнадійним аутсайдером - фото 1Динамо - Челсі 0:5. Відчуй себе безнадійним аутсайдером - фото 2Динамо - Челсі 0:5. Відчуй себе безнадійним аутсайдером - фото 3Динамо - Челсі 0:5. Відчуй себе безнадійним аутсайдером - фото 4Динамо - Челсі 0:5. Відчуй себе безнадійним аутсайдером - фото 5Динамо - Челсі 0:5. Відчуй себе безнадійним аутсайдером - фото 6Динамо - Челсі 0:5. Відчуй себе безнадійним аутсайдером - фото 7Динамо - Челсі 0:5. Відчуй себе безнадійним аутсайдером - фото 8Динамо - Челсі 0:5. Відчуй себе безнадійним аутсайдером - фото 1Динамо - Челсі 0:5. Відчуй себе безнадійним аутсайдером - фото 2Динамо - Челсі 0:5. Відчуй себе безнадійним аутсайдером - фото 3Динамо - Челсі 0:5. Відчуй себе безнадійним аутсайдером - фото 4Динамо - Челсі 0:5. Відчуй себе безнадійним аутсайдером - фото 5Динамо - Челсі 0:5. Відчуй себе безнадійним аутсайдером - фото 6Динамо - Челсі 0:5. Відчуй себе безнадійним аутсайдером - фото 7Динамо - Челсі 0:5. Відчуй себе безнадійним аутсайдером - фото 8

Навряд чи при такому рахунку доречно і далі парафінити окремих особистостей. До того ж, і оборона після перерви продовжувала перебувати в прострації. Але навіть при при 0:8 в сумі хотілося б закінчити позитивом: Миколенко, Шепелєв, Шапаренко, Циганков, Смирний - це половина команди, яка навіть до наступного сезону ще додасть. За прикладами далеко ходити не треба: "Шахтар" регулярно крупно влітає в єврокубках, проте це його не зупиняє і команда наполегливо бореться за плей-офф Ліги чемпіонів.

Цифри та факти

- Олів'є Жиру забив 9 голів у 8 останніх матчах Ліги Європи.
- На 141 хвилині за сумою двох зустрічей "Динамо" завдало першого удару у площину.
- "Динамо" оновило антирекорд найбільшої домашньої поразки в єврокубках. До цього в Києві крупно перемагав тільки "Андерлехт" (0:3) в дуже далекому 1992 році.

Україна. Київ. НСК "Олімпійський"
Динамо (К) - "Челсі" 0:5 (загальний рахунок - 0:8)
Голи:
Олів'є Жиру 5, Олів'є Жиру 33, Маркос Алонсо 45+1, Олів'є Жиру 59, Каллум Хадсон-Одої 78
Динамо: Денис Бойко, Сергій Сидорчук (Че Че 65), Володимир Шепелєв (Олександр Андрієвський 87), Микола Шапаренко, Віктор Циганков, Віталій Миколенко, Сідклей (Євген Смирний 81), Денис Гармаш, Микита Бурда, Тамаш Кадар, Томаш Кендзьора
"Челсі": Кєпа Аррісабалага, Антоніо Рюдігер, Маркос Алонсо, Н'Голо Канте (Жоржиньо 65), Рубен Лофтус-Чик, Матео Ковачич, Олів'є Жиру, Каллум Хадсон-Одої, Давіде Дзаппакоста (Сесар Аспілікуета 69), Вілліан (Педро Родрігес 74), Андреас Крістенсен
Попередження: Віталій Миколенко 61 - Сезар Аспілікуета 73

Читайте найцікавіші новини футболу в Telegram, Facebook і Viber
Підписуйтесь на наш канал YouTube
Оцените этот материал
Голосов 18
Загрузка...
Реклама
Авторизуйтесь на сайте, для того чтобы голосовать.
Коментарі (168)
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Увійти
ElvisSuperStar007 (Хуст)
я когда увидел какие привозы себе кадар сделал не мог поверить, что шабанов который был лучшим на поле во многих матчах сидел на скамейке ..итог мы все видели 5 мячей от кадара
Ответить
0
0
avatar
Печник (Бабаи Харьковская об)
Уверен Маркевич научил бы играть этих пацанов но гордыня Суркиса превратит все это в руины
Ответить
0
0
cucumber (Киев)
Г.Суркісу, якщо він хоче мати команду топ-рівня, потрібно все ж насмілитися та запросити на роль гловного тренера людину, яка не боїться грати з провідними клубами Європи, скажімо Григорчука або Вернидуба. Ну був же час, коли без легіонерів Динамо грало на рівних з прем'єрами чемпіонатів Європи, зрозуміло, що лобановські не народжуються кожен рік, але тасуючи колоду з одних і тих самих карт-гравців Динамо, толку не буде. Особисто мені дуже подобається Григорчук з його тверезим мисленням і баченням сучасного розвітку футболу, але, нажаль, не я є власником клубу, тому й доводиться з печаллю та жалем спостерігати за копирсанням ДК в болоті нашого футболу. А з приводу висловлювань, що наш чемпіонат не дозволяє розвіватися гравцям, виражу сумнів. Хто заважає Шахтарю та Динамо грати всі 90 хвилин і вигравати з крупним рахунком у кожної команди? Не перемогати малою кров'ю, а грати-грати всі 90 хвилин. вася огурцов
Ответить
+1
0
госпітальєр (львів)
хацкевича-суркіса геть з динамо
Ответить
+2
0
ivst (kharkov)
Я полагаю, что претензии к Хацкевичу совершенно неуместны, и вот по какой причине: тренер работает с игроками, которые у него есть, и его задача объяснить им, ЧТО они должны делать на футбольном поле, а КАК они должны это делать, их учат в футбольных школах, а чему учат в футбольных школах, где места (ограниченные) в группах занимают юные таланты с фамилиями Лёвочкин, Добкин, Фирташ и тому подобные, можно только представить. Вот и получается, что пас на 5 метров они ещё могут отдать (да и то не тому, кому нужно отдать, а тому, кому получится), а на 10 метров - это уже за пределами человеческих возможностей. Прежде ДК высасывало лучших игроков из всех украинских клубов, имея одного-двух собственных воспитанников, а теперь нечего высасывать, никто не растит игроков высокого класса.
Ответить
+1
-7
Kortezzz (Одесса)
Хочешь сказать, что после школы футболист прекращает расти, т.к. все уже умеет? Зинченко сейчас показывал бы такой футбол, оставшись в Шахтёре или Уфе?
Ответить
+4
0
oda1979 (Запорожье)
Возражу. Личное наблюдение. У сына моего удар с левой был не очень. Заставил его в течении трех месяцев над этим делом целенаправленно работать. Каждый день в течении 30-40 ка минут удары с разных дистанцийи позиций. Не поверишь: сейчас почти двухногий. Футболеры ДК другие люди, что ли?
Ответить
+2
0
MaximSK (Киев)
Да, футболисты у нас очень слабые, но даже с этими футболистами можно было лучше сыграть, будь у нас тренер более грамотный. Батэ играл в этом сезоне в ЛЕ и с Челси и с Арсеналом. Челси их с большим трудом обыграл 1:0, а Арсенал вообще проиграл им 1:0. В гостях Батэ им разгромно проиграл, но зато дома отлично сыграл против них. При этом у них в составе мало легионеров, т.е. можно при грамотной тактике и дисциплине, достойно играть против этих соперников хотя бы в домашних матчах.Неужели Суркис думает что с Хацкевичем Динамо сможет чего то добиться, или он тупой, или ему пофик на Динамо.
Ответить
+6
0
avatar
jmagik (Кадіївка (Харків))
Нічого дивного.... Треба звикати! Ми куди взяли курс? ростити і продавати? От і подивіться на країни, які вирощують і продають....Як би закінчився матч між Челсі і клубом з Балкан? Ви ж самі казали, що наш чемпіонат - мильна бульбашка. І от тільки в такому стані він може бути хочаб не збитковим.... Краще не буде! Шо було - забудьте! Укр футболу 28. Якісного рівня було 3 роки..... Тому не плекайте марних сподіваннь!
Ответить
+3
-2
Микола Сивий (Белая Церковь-Донецк)
Чим відрізняється Шахтар від Динамо: Шахтар коли пролітає на 5 голів, то все одно виглядає це весело, коли Динамо - це просто морок. Не ругайте пианиста, он играет как умеет. А если серьезно, то пролеты наших обоих грандов вполне закономерны. Они -- отражение откровенно слабого чемпионата Украины. Оба наших лидера одной левой выносят остальные 10 слабых команд вышки, где же им мастерство оттачивать? Это аксиома -- в нищей стране не может быть сильного чемпионата. Поэтому и имеем то, что имеем. Поэтому и те наши игроки, которые оказались за границей, не могут там заиграть. Они не приучены бороться, умирать на поле. Что до сегодняшнего матча ДК, то я понимал, что шансов нет, но 0:5 - такого не ожидал. Защита Динамо оказалась таким же проходным двором, как и у Шахтера. Жаль, что последняя украинская команда вылетела .......це взяті коментарі від дописувачів..Це наука і затятим антигірникам , затямте собі на носі: - ДК до Шахтаря, як до Києва рачки
Ответить
+3
-2
avatar
таврия19752009 (симферополь)
А че же у вас майдан прошел а страна нищая )))А говорили Европа будет)А раньше при другой власти футбол лучше был в Украине
Ответить
+2
-3
olexadovbusch (Івано-Франківськ)
"А че у вас с футболом? Референдум прошел, "Крым не наш" уже"?.. " А раньше при другой власти" і єврокубки були, і команди не останні з Європи приїжджали... навіть голи руками забивали і "другая власть" зараховувала...
+4
-2
Михаил Булгаков (Тегусигальпа)
А чё ты далпаёпом вырос, свинорус, вернувшийся в родную говень подыхать?))
+1
0
VladKoval61 (Херсон)
даже не могу вспомнить когда динамо проигривало по сумме 0-8 65 тисяч на поле видели полную импотенцию динамо ни борьби ни интриги все так бездарно и глупо нет слов
Ответить
+4
-1
GENDARM (Kyiv)
Зараз - Вернидуб, у подальшому зарубіжного з топ-рівня!
Ответить
+1
-2
Ігор Холост (Львов)
Не розумію ЯК і КОМУ Арсенал Київ міг так програти ....
Ответить
+5
-1
avatar
Red_Cat (Харків - це Україна!)
позорище. больше сказать нечего.
Ответить
+3
-1
Бывалый_ (Запорожье)
Развалинами дырявого Рейхстага - удовлетворён)) то к чему шёл этот сурковый цирк начиная с компьютерных голов начала 00-х - закономерно пришёл. Ни команды, ни перспектив, ни уважения... Поделом! Хавайте)
Ответить
+5
-3
Михаил Булгаков (Тегусигальпа)
Дырявый, и давно тебя продырявили?) Сорри за тавтологию
Ответить
+1
0
rubizhansky (Рубежное)
Даже Заря МанЮнтд с Иброй в составе, проигрывали 0:1. А тут два раза подряд в одну калитку. Все знали и понимали, что это все, но можно было же побороться хотя бы в духе УПЛ. Но и этого не было. Челси играло в полсилы, а Динамо ссало и не старалось. Зато с Арсеналом киевским им нет равных. Пацаны вышли играть за основу, а видимо ещё не отошли от молодёжки. А зп то по-любому уже не молодежная.
Ответить
+4
-3
krakow (Херсон)
Тема "Ман Сити" - "Шахтер", закрыта. Мы не хотим получать по шесть голов,будем играть в турнире по силам, гласила хозяйская концепция. Жутко позорный вылет. Из 16 команд,только наша была полностью деклассирована и унижена.
Ответить
+5
-4
avatar
varenik3970 (Минск)
Ой ! набили мусорам Ж..ПУ !!!
Ответить
+3
-4
Михаил Булгаков (Тегусигальпа)
Да пох на твоё очко, питарас мусорской
Ответить
+1
0
avatar
Drovko (Lviv)
Лобановський напевно в труні перевертається. Колись же ДК грало на рівних з найкращими командами Європи. Рівень нашого чемпіонату падає. Ау, ПФЛ, продовжуємо робити формат УПЛ і далі з 12 команд, на догоду нашим "грандам", які потім влітають по повній у Європі.
Ответить
+1
-1
Dnepr1978 (Днепропетровск)
А как несколько недель назад обсуждали что Челси в нынешнем состоянии вполне проходимая команда.
Ответить
+4
-2
batkomaxno555 (Никополь)
татарин набрал легионеров играть есть кому. сурок пользуетця собственным гавном вот и результат!
Ответить
+5
-4
мы за динамо (киев)
сам ти гамно
Ответить
+4
-4
batkomaxno555 (Никополь)
просрали за цапову душу!
Ответить
0
-3
hizzzi (Ялта)
Если "динамовское сердце" означает побольше срубить бабла, опустить команду на уровень дворового футбола, и наплевать в душу болельщикам, то зачем нам такое сердце нужно?
Ответить
+4
-3
hizzzi (Ялта)
Я вот одного понять не могу. Почему есть деньги на бесполезных легионеров, которые со временем все-равно уйдут бесплатно в статусе свободных агентов, а нет денег на более-менее нормального тренера. Никто не говорит подписывать Гвардиолу или Клоппа, хотя бы тренера уровня Рианчо, который хоть что-то соображал в тактике. После Физрукевича, и Ребров выглядит совсем неплохим тренером.
Ответить
+5
0
kapost (Винница)
Чим відрізняється Шахтар від Динамо: Шахта коли пролітає по 5 голів, то все одно виглядає це весело, коли Динамо - це просто морок.
Ответить
+7
0
vladgyf (Capital country)
И это точно,
Ответить
+3
0
Геродот (Винница)
Не ругайте пианиста, он играет как умеет. А если серьезно, то пролеты наших обоих грандов вполне закономерны. Они -- отражение откровенно слабого чемпионата Украины. Оба наших лидера одной левой выносят остальные 10 слабых команд вышки, где же им мастерство оттачивать? Это аксиома -- в нищей стране не может быть сильного чемпионата. Поэтому и имеем то, что имеем. Поэтому и те наши игроки, которые оказались за границей, не могут там заиграть. Они не приучены бороться, умирать на поле. Что до сегодняшнего матча ДК, то я понимал, что шансов нет, но 0:5 - такого не ожидал. Защита Динамо оказалась таким же проходным двором, как и у Шахтера. Жаль, что последняя украинская команда вылетела из еврокубков.
Ответить
+6
0
post (Киев)
Надеялись, что поставят автобус, не будут пересекать середину поля как в матче с Мансити при Реброве? В ШД действительно защита - проходной двор при европейском уровне нападения. Но Шахта играет и дает играть сопернику. В случае ДК дело не в защите, а в общем уровне клуба. Трусливая философия, тактика. Боязнь разгромно проиграть приводит к тупой перепасовке игроками ДК. Ржачный матч.
Ответить
+5
-1
leonov1 (Днепропетровск)
2=4 дивизионы апл играют на кубок англии более достойно....до какого же плинтуса опустил хацкевич динамо? ниже падать некуда команда уровня аматоров апл))))
Ответить
+6
0
olexadovbusch (Івано-Франківськ)
*...Але навіть при при 0:8 в сумі хотілося б закінчити позитивом: Миколенко, Шепелєв, Шапаренко, Циганков, Смирний - це половина команди, яка навіть до наступного сезону ще додасть. ... "Шахтар" регулярно крупно влітає в єврокубках...* ????Звідки така впевненість? За рахунок чого додасть? "Шахтар" якщо і влітає - то в ЛЧ і конкретним командам... Я навіть не уявляю, скільки би сьогоднішній МС основою набив би цим ***...
Ответить
+5
-3
avatar
Ринатбандитыч (Santa Cruz )
А про 6-0 кротов вы вонючие подкротовники не писали про позор?
Ответить
+8
-3
oleg.m.3972 (Харьков)
6-0 это не 0-5... Развалинами Динамо - удовлетворён !
Ответить
+2
-3
Михаил Булгаков (Тегусигальпа)
Подгорающим пуканом лаптеного уйёбка - удовлетворён!)
+1
0
olexadovbusch (Івано-Франківськ)
Вчіться в чехів, піжони вічно-перспективні... Там теж був стадіон повний і суперник навряд чи слабший від "Челсі"... але пацани вмирали на полі за клуб, за результат, за вболівальників... А ви???
Ответить
+4
-4
George_D (Харьков)
И почему еще никто не спел "Какая боль....."???
Ответить
+1
-4
avatar
Ринатбандитыч (Santa Cruz )
Мкг своему спой похоронный марш :)
Ответить
+4
-1
Spokoyno (Киев)
На полі були КРАЩІ з нас... От міркуйте чого ми у футболі варті
Ответить
+3
0
Михаил Булгаков (Тегусигальпа)
ДВ (Одесса) 14.03.2019 в 22:50 Отойди от зеркала, питарас
Ответить
+4
0
vladgyf (Capital country)
Ну каких еще слов можно ожидать от этого больного?
Ответить
0
0
avatar
zelenskyi99 (Кременчуг)
А я писал 1 - 1 будет... Ага значит... 0 - 5.... Не плохо...Так уйдет или не уйдет??? Давайте голосовать!!!
Ответить
0
-3
Yarik-11 (Кіровоград не Кропив)
Мыу Хаца просили одно. Нормальную игру. Пусть без результата но игру. Он даже это не смог сделать. Суркис убери его с поста ведь он физрук а не тренер
Ответить
+4
-1
Fontango (Kharkov)
Суркис, убери Хаца. Боже, убери сурка!!!
Ответить
+4
-1
avatar
SergeySergey (Мариуполь)
Футбол в УПЛ - в глубокой "опе! Позор и Динамо и Шахте! И Ахмету и Суркису!
Ответить
+1
-2
Yarik-11 (Кіровоград не Кропив)
Да челси на 3 головы сильнее. Плюс у Динамо молодая команда. Но даже это не дает тренеру права лететь в ЛЕ 0:8. Это плевок в лицо болельщикам. А если президент не уволит хаца тоже плюнить в болельщиков. Нельзя так беззубо играть
Ответить
+3
-1
avatar
таврия19752009 (симферополь)
Карма в очередной раз.как только болельщики Динамо гадят на Шахтер .Тут же Динамо проигрывает еще больше
Ответить
+8
-3
avatar
zelenskyi99 (Кременчуг)
А Айнтрахт тем временем выигрывает у Интера на выезде! Наверное не такой и слабый был соперник у ШД!!!
Ответить
+9
-2
techexport
Fontango (Kharkov) Вы правы на 100%. Менять все на 180 градусов!!!
Ответить
0
0
George_D (Харьков)
А Суркис все время перекручивает, и с каждой сменой тренера получается поворот на 360...
Ответить
+1
0
Михаил Булгаков (Тегусигальпа)
Шyбодрал (Антиунитазник) 14.03.2019 в 22:15 Смокчи, не причмокивая, унитазник
Ответить
+3
0
Юрий Тарасов (Харьков)
да,бесхребетно и без вариантов,в этом двухматчевом противостоянии!это Челси,хотя лично я не считаю на данный момент его топ клубом.но болельщикам болеющим за клуб ахметова,можете не радоваться,в следующем году вы будете получать не меньше,а скорее всего больше,работа с судьями и отсутствие конкуренции,и плюс тайсон и марлос почти пенсия!так что Айнтрахт покажется вам сладким сном! Динамо конечно просто п.....дня!!!!!
Ответить
+5
-3
oleg.m.3972 (Харьков)
Да, да, да !!! Ахметов всё купил ! Ну. как же... Проиграло Динамо, а всё равно виноват Ахметов... Динамоботы, вы когда-нибудь признаете, что проблемы Динамо - это недоработка Динамо, а не работа Ахметова ???
Ответить
+3
-3
Михаил Булгаков (Тегусигальпа)
Не скули, дичь тупая... Кость не дам, му.даков
+4
-1
oleg.m.3972 (Харьков)
Ну, раз тебе, Михаил Булгаков (Тегусигальпа), по существу ответить нечего, значит я всё правильно написал...
0
-1
Михаил Булгаков (Тегусигальпа)
Му.дак ты рабсеянский, а не заблудился ли ты часом? Тебе на калцапские гавноресурсы, йеблан козломордый
0
0
vladgyf (Capital country)
Ну почему он идиот? Это я о Шарикове--Михаил Булгаков (Тегусигальп
0
-1
Михаил Булгаков (Тегусигальпа)
Патамушта ты далпаёп, свинорус
0
0
avatar
Инспектор ( )
Это у Цыганкова клаусула 150 миллионоов? Неужели найдется такой сумашедший, который отвалит Игорьку такую сумму?
Ответить
+3
-3
osadob07 (жмеринка)
предлагаю ,чтобы болельщикам которые были на матче отдали деньги за билеты с возмещением морального ущерба
Ответить
+6
-1
techexport
Я 55 лет болею за Динамо, но такого позора не припомню. Стыдно за команду. Нет ни техники, ни исполнителей, ни тактики, ни стратегии, ни тренера, ни президента. Даже поля на Олимпийском нет. Стыдно и обидно.
Ответить
+12
-1
post (Donetsk)
Только сейчас в матчах с Челси испытали стыд и позор? Удивили. А в остальных матчах при Хацкевиче и Реброве испытывали гордость? "ни техники, ни исполнителей, ни тактики, ни стратегии, ни тренера, ни президента" - это девиз на эмблеме ДК. Влетели команде из топ чемпионата, причем не самой сильной (6-0 Челси Мансити). Это вам не ЧУкр где соперники покупаются. Самое смешное не счет а количество моментов (один момент) за всю игру и уровень игры хваленых игроков дк
Ответить
+2
-1
Comment06 (Украина)
Не хочу принимать участие в избиениии мертвого льва- и не достойно, и без толку. Сегодня скромный футбольный клуб из 150- тысячного австрийского ( 12-я лига Европы) городка Зальцбург после выездного 0:3 обыграл дома ФК Наполи 3:1(тоже пропустив на первых минутах) и с гордо поднятой головой покинул ЛЕ. Почувствуйте разницу... а Шальке, между прочим, Тедеско уволил..
Ответить
+12
0
мы за динамо (киев)
ну ти ще пожалій їх. і ще де ти там лева побачив. цуцики з безликої підворотні. хвала челсі вивернув сране доверху.
Ответить
+3
-1
George_D (Харьков)
Так Тедеско есть за что. 0:7! А Хац всего 0:5. Всего, Карл!!! Его-то за что??? :)))
Ответить
+4
-1
Comment06 (Украина)
Все-таки, 2:10 выглядит поприличнее, чем 0:8!
+1
-2
oleg.m.3972 (Харьков)
Ну ни дома же... При своих болельщиках... При полном стадионе...
0
-1
Fontango (Kharkov)
Вот прочитал все ниже написаные коментарии, от всех "экспертных сословий". Вы что, с луны свалились или банку мёду фантазий обьелись? Если Динамо, давно уже при нынешнем руководстве и тренерском штабе, не умеет , не хочет и не желает играть... А только мучается и издевается над своими болелами... Вы что хотели чтоб оно обыграло "Пенсионеров" даже не в лучшей своей нынешней форме... ? Мечтатели, прекратите лаять клуб, игроков и тренера.... наслаждайтесь лёжа на диване!!!! Пока всё в клубе не поменяется на 180 градусов... вы будите продолжать получать все это дерьмоудовольствие, а потом будете брызгать слюной в коментариях!!!Всем спасибо!
Ответить
+2
-2
George_D (Харьков)
Предлагаешь бойкот? Ну можно и бойкот...
Ответить
+3
0
Fontango (Kharkov)
Бойкот не поможет... я так думаю, чхал, сурок-самодур, на все эти бойкоты!!! В итоге виноваты будут все, кроме братьев!((
+3
0
avatar
Инспектор ( )
Зрителям нужны голы и они их увидели. Это главное, чтобы матч удался.
Ответить
+5
-3
Onside (Чернігів)
А ось і Цвайнтрахт наступив, при чому подвійний: і в гостях і вдома. На полі була тільки патріотично одягнена команда з Лондона.
Ответить
+2
-2
frost1k (Львів)
Легендарний матч легендарного клубу. Лобановський пишався би своїми послідовниками.
Ответить
+3
-1
ДВ (Одесса)
Вагин Сосалыч Ваш выход !
Ответить
+1
-3
Михаил Булгаков (Тегусигальпа)
Сосёшь, маланец?
Ответить
+3
-2
ДВ (Одесса)
о , отозвался
+1
-3
avatar
скарамуш (Оденсе)
Ответить
+3
0
Запорізьке Торпедо (zp)
мне нравится это ДК. вот бы еще тренера, который смог бы сколотить из талантливого молодняка крепкий коллектив. а не завозного физрука с очередным "динамовским сердцем"
Ответить
+4
-3
avatar
anonimus (Київ)
100%
Ответить
+3
-2
vladgyf (Capital country)
Голубой ты наш голубой!
0
-2
Михаил Булгаков (Тегусигальпа)
Питарас, отойди от зеркала
+1
0
Михаил Булгаков (Тегусигальпа)
Підор, ты сайты перепутал... Тебе на підорные точка.сру
+1
0
avatar
trust in LFC1892 (Киев)
Согласен, что эти игроки не бесталанны. И умный тренер им нужен как воздух, пока не поздно. НО, неужели тренер (любой) виноват в АБСОЛЮТНОМ безволие, отсутствие самолюбия и желания грызть землю??? Эта молодежь ПО УМОЛЧАНИЮ обязана иметь такие черты, надевая футболку ДИНАМО КИЕВ и подписывая контракты с большими зар\платами. Нет? А они, увы, бесхребетны.
Ответить
+1
-2
mafan (Рівне)
В тому й річ, що талановиті й безхребетні. І поставити їм хребет, спину чи гордо вскинуту голову - Хацкевич уже не зможе. Потрібен Вернидуб хоча б. Кучук теж непогано. На крайняк Мороза з дубля.
+2
-1
avatar
trust in LFC1892 (Киев)
Про роль тренера я згоден. Але вважаю, ще більше залежить від самих індивідуумів (гравців). Якщо між ногами щось є, то воно нікуди й не дівалося...
+1
-1
usovvictor (Kharkov)
...малышня, размазанная по полю". Сарри писал стихи, притворяясь профессором от футбола, наш тренерский со стеклянными глазами надел "шапку невидимку", притворяясь болельщиками, Вилльям отдав пас, отрешенно ходил по полю, а "невыходимый" Жиру сделал хет трик в свое удовольствие. Бойко спасал иногда положение, а единственный шанс просто игнорировали на поцелуе со штангой. Челси "удовлетворил" амбиции тренеров Динамо "биться до конца". Вопрос только в том, когда Суркис и "тренеры" от "динамо" перестанут так издеваться над своими болельщиками - 65 тысяч!. ...уж очень весомый вклад в матч и 0-5 всухую не оправдывает молодняк, так усердно обсасываемый прессой. Разница в профессионале непросто поражает (не надо ссылаться на чемпионат), она показывает беспомощность и полную картину манипулирование нашим чемпионатом, которая на фоне Челси создало пропасть в профпригодности наших игроков. Разговоры "то, что прибавят" откровенная профонация, т.к. Хацкевич давно уже не способен к адекватным действиям, "умиротверенный" посетитель Динамо... Мне очень жаль молодежь, попавшая в такую ситуацию, у Динамо есть таланты, вопрос с кем и под каким руководством развиваться, - "дорога, без конца уходящая вдаль"...
Ответить
+5
-1
avatar
скарамуш (Оденсе)
Ответить
+7
-2
ДВ (Одесса)
Скоморох , а ты остряк
Ответить
+3
-3
avatar
Sasha98 (Харьков)
Еще добавлю. Поразил гимн нашей страны в конце.. Я не пойму логику: твоя команда проигрывает позорно 0-5, и ты такой думаешь, а давай спою гимн своей страны!
Ответить
+11
-6
Запорізьке Торпедо (zp)
тоже не пойму логику: ты аутист и такой думаешь, а давай пойду покомментирую в интернете)
Ответить
+3
-13
vladgyf (Capital country)
Лже капитан--он такой!
0
0
avatar
trust in LFC1892 (Киев)
Есть такое. Текст гимна "душу й тіло ми положим..." совсем не вяжется с происходящим на поле. А торпедовец, почему-то, сделал вид, что не понял.
Ответить
+3
-3
Fritz (Кузнецовск)
А у нас последнее время всегда так. Обосрался, сразу затягуй гимн. Оно легче!
Ответить
+6
-4
мы за динамо (киев)
зачуханій ваті цього не зрозуміти
Ответить
+1
-3
suplelik
тот самый случай ,когда думаешь ,что хуже уже некуда!!!!!а оказывается погружение в самом разгаре!!!!
Ответить
+3
-1
avatar
канц (Kołobrzeg)
И это при плохом поле :)
Ответить
+3
-1
osadob07 (жмеринка)
Наши в тактике полные нули, как дети в школьной команде, не знают, как играть надо по игроку, а не по мячу, в обороне. Наигранных комбинаций нет! Мысль полностью отсутствует у наших на поле, они не знают, как оторваться от опеки и как закрыть мяч корпусом и перевести на другой фланг одним пасом мяч тоже не способны. Беспросветно всё и тоскливо, взяли бы лучше молодняк и с ним работали.
Ответить
+4
0
avatar
trust in LFC1892 (Киев)
Самое ключевое, взять ТРЕНЕРА из того же ю-19, ну и многих игроков оттуда уже можно привлекать, а тут - процентов 70 состава подлежит утилизации.
Ответить
+1
0
avatar
shtrunc (Донецк-Хайфа)
Это какой-то позор
Ответить
+3
-2
avatar
Шyбодрал (Антиунитазник)
Как там Цыганович, цена уже за 150 млн перевалила? :)
Ответить
+9
-4
TIRAN (Донецк (Украина!))
пока на отметке 119 держится
Ответить
+6
-3
avatar
Шyбодрал (Антиунитазник)
Ну ничо, после игры с Шахтером уже к 200 приблизится :)
+9
-2
zerobaff (UKR)
Абсолютно бесхарактерные, бесхребетные ничтожества...Больше и сказать нечего. Обратно в свой огород и не вылазить, пока играть не научатся.
Ответить
+7
-3
alekov (Киев)
Создается впечатление,что у всех команд всех футбольных лиг , нет тренеров по технике владения мячом. Фуболисты бегают кроссы таскют штанги, но как отдать точный пас,как ударить по мячу,что бы он летел туда куда хочет бьющий,а не туда куда хочет мяч. Поэтому один игрок Челси обыгрывает троих динамовцев ,а трое в белых футболках не могут отнять мяч у оного в жолтой.
Ответить
+11
0
odzisan (Киев)
одних айнтрахнули - других отчленсили...
Ответить
+12
-2
Валентиныч (Днепр)
Золотые слова!!!!
Ответить
+5
-1
George_D (Харьков)
Да, но в последнем случае - с элементами BDSM
Ответить
+2
-1
С Карпович (Ланівці)
краще б не виходили.
Ответить
+5
-1
аалекс ( Крым)
А опыт как-же?
Ответить
+2
-2
George_D (Харьков)
Ага. За битого Цыганкова двух небитых дадут! :)
+1
0
alekov (Киев)
а теперь подумайте слуги футбола --зачем ходить на футбол --позориться .их место только для дворового УПЛ поэтому народ и не ходит --стыдно позор сделали как детей левоногих и без мозгов
Ответить
+2
-1
Po4eson (Одесса)
Без яиц... У меня есть куры - почти год не несутся - еда закончится - всех под топор. Так и этих... Просто на х... Зачем эти дармоеды? Хацкевич впереди с флагом и картой, остальные : помощники, футболеры с просто с лозунгами и направлениями по разным точкам. На х всех за импотентность и бестолковость. Поцы. Ю19 ярче б сыграли.
Ответить
+2
-1
batkomaxno555 (Никополь)
Динамо - есть и остаётся гавнооооом! До такого позорища доввёл тупорылый Сурок с динамовскими сердцами тренеров! вот и вся проблема.
Ответить
+14
-2
avatar
anonimus (Київ)
batkomaxno555, а ти не гівно?
Ответить
+3
-8
Dardolis (Первомайск)
Главное админам не создавать опрос, кого хотите увидеть следующим тренером ДК....В прошлый раз удачу спугнули ...И Хац сказал, что не то он ввиду имел....
Ответить
+6
0
avatar
trust in LFC1892 (Киев)
Яснопонятно. Несите другое Динамо, это ремонту не подлежит. Выключил после 12-й минуты, доволен, что не про?бал 2 часа. Хацкевич вызывает омерзение тем, что в отставку он явно не собирается. Ни чести, ни совести. Суркис - полнейший неудачник и неумёха. Нетипичный еврей. Сорвать бы футболки с этого стада. P.S. Ничего, теперь в ЧУ на колхозах отыграются.. P.P.S. Бело-синий самый сильный!
Ответить
+6
0
avatar
Romerik (YNWA)
А что ты еще там смотрел целых 7 минут))). Я отключил уже на 5-й... Нечего там было смотреть ))))
Ответить
+1
-3
avatar
trust in LFC1892 (Киев)
Ноут завис, 7 минут не мог в чувства привести Шутка. Надеялся на какую-то реакцию. Наивность в моём возрасте это нормально.
+3
0
avatar
Sasha98 (Харьков)
Вот это позорище.. Безвольно, бесхарактерно, да просто никак.. Вообще непонятно, во что хотело играть Динамо. Закрылись бы в защите, как обычно это они делают с Шахтером, встречали только с центра поля, может, как-нибудь 0-0 сыграли на радость болельщикам. Динамо сыграло даже хуже, чем команды Лиги 2 Англии в Кубке ФА и Кубке Лиги.. И хуже, чем Мальме.. Но 4-й гол самый смешной: какой-то чудак захотел выбежать на поле, его стюарды задерживали, а, когда Жиру забивал гол, Миколенко просто прыгал и выбивал воображемый мяч, потом еще что-то партнерам рассказывал) А Хадсон-Одои во второй раз по центру Бойку забивает.. 8-0 в сумме двух матчей. Вспоминается Вердер 8-0 Металлург Д. Но Металлург в Донецке 2-2 сыграл, а Динамо безвольно проиграло оба матча. Даже не знаю, что лучше: лучше вообще так не проигрывать) Доказывать нужно в Европе что-то, а не с фейковыми Арсеналами-Киевами считать себя героями! Еще раз убеждаюсь в том, что такое Динамо в ЧУ образца 12/13 или 13/14 боролось бы за 6 место с Таврией, Металлургом Д, Зарей и Арсеналом. В общем, спасибо хоть вышли из группы ЛЕ и дошли до 1/8!
Ответить
+9
-1
Po4eson (Одесса)
Без яиц... У меня есть куры, год не несутся, - так вот, еда кончится - пойдут под топор. Так и эти "кудесники мяча", - всех на х... В аматоры. Топор не применим, - просто на вольные хлеба. Чистые дармоеды. Впереди с флагом и направлением должен идти Хацкевич, а за ним с разными картами и лозунгами остальные его помощники и футболисты. Лучше б Ю19 выставили - больше б шансов и агрессии было б. Позорище. Хоть и болею в чемпионате далеко не за Динамо, но так слиться в ЕК... - нет оправдания.
Ответить
+3
-1
аалекс ( Крым)
Ну ладно проиграли, ну ладно 5-0, ну хоть бы создали сами что-нибудь. Отдельное спасибо Сарри, что Азару дал отдохнуть.
Ответить
+3
-3
antares84 (Вінниця)
При тому, що в обороні погано зіграла вся команда, особливо видялю кадра Кадара - мінімум 3 голи - його (недограв, не встиг, програв боротьбу). Скільки ще ігор треба програти, щоб побачити що іноземний легіон захисників Кадарів-Кендзьорів та інших - не рівень Динамо
Ответить
+2
0
Fan3367 (Львів)
Тобто Бурда і Миколенко ні в чому не винні? І в цьому матчі вони були рівнем Динамо? Смішний ти
Ответить
+1
-2
antares84 (Вінниця)
написано "При тому, що в обороні погано зіграла вся команда...". Поляк і угорець бокапорять постійно, на відміну від наших
+2
0
Cerega15 (Kherson)
Сегодня динамовцы решили доказать всем своим критикам, что в Лондоне они сыграли неплохо.
Ответить
+13
-1
avatar
Barcelinius (earthman)
Ответить
+6
0
Fan3367 (Львів)
Ультрас ДК, дайте цьому Бульбашу по єб*лу, треба йому нагадати, яку команду він тренує і якщо так позорно програє, то нехай хоча б не сміється на пресс конференціях, як після ганебних поразок Яблонцю і Челсі..
Ответить
+4
-1
MaximSK (Киев)
Тут даже слов нет, как можно так играть, вышли бы аматоры, не хуже сыграли бы, потому что сыграть хуже уже невозможно. Если после этого Суркис будет доверять Хацкевичу, это будет значит что ему наплевать на Динамо, и его устраивает что Динамо второе место занимает в очень слабом ЧУ.Наш реальный уровень ниже чем у Мальме даже оказался, дальше будет еще хуже если ничего не менять.
Ответить
+3
-1
avatar
anonimus (Київ)
А що, хтось надіявся, що пацани (19-20 років) у Челсі виграють? А тепер "ганьба" і "позор". Це ви ганьба. Ну і сідклей (бразилець, якій не вміє ні віддати, ні прийняти пас), разом з вами ганьба.
Ответить
+1
-8
avatar
Barcelinius (earthman)
Да не нам ганьба, а жидам ганьба, шо угробили Динамо.
Ответить
+3
0
avatar
anonimus (Київ)
Ну так і обсирайте їх, а не пацанів
+2
-4
avatar
Barcelinius (earthman)
Так я так і роблю завжди.
0
0
avatar
anonimus (Київ)
То можна було нічого і не писати, якщо це не про тебе
+2
-2
avatar
Romerik (YNWA)
Уважаемый защитник этого позора когда то великого ДК. Я приведу пример одного матча, и больше ничего не буду писать. Бо с такими уникумами, которые сидят в шапочке с фольги нечего спорить. Зальцбург 3 - 1 Наполи. Аякс, как команда идет бонусом...
Ответить
+5
-2
avatar
anonimus (Київ)
То фольгу зніми з голови. Я захищаю пацанів. Не керівництво ДК, ні головного тренера. Я тобі прикладів більше можу навести, але це немає ніякого сенсу.
+1
-5
avatar
Romerik (YNWA)
Ану давай свої приклади, бо дуже цікаво почути твої аргументи???
+2
-1
avatar
anonimus (Київ)
Romerik, фольгу з голови зняв?
0
-4
avatar
anonimus (Київ)
Я не захищаю 0-5. Уважніше.
0
-2
avatar
Romerik (YNWA)
Ти знаєш що таке аргументи, доведи мені свою думку. Не треба переходити на особистості...
+1
-1
avatar
anonimus (Київ)
На особистості ти перейшов у своєму першому коментарі до мого поста. Тому сперечатися і щось доводити дурноголовому - не маю бажання. п.с. фольгу не викидай, тобі ще буде з неї користь.
0
-2
avatar
Romerik (YNWA)
Немає в тебе аргументів, тому і не маєш чого сказати, ну тоді до побачення...
+1
-1
avatar
anonimus (Київ)
Romerik, проблемі з читанням? Я ж тобі написав в 22:34.
0
-2
avatar
anonimus (Київ)
На тему АЯКСу і Зальцбург - міняємо тренера (для прикладу з цих команд), і бачим зовсім іншу команду, з тими ж пацанами.
+1
-1
FCZK-1922 (Кировоград)
Иди в туз, при чем тут пацаны. Если ты читать не умеешь то нех и умничать. Твой хацкевич виноват.
Ответить
+1
-2
avatar
anonimus (Київ)
туз - це твоє місце знаходження? хацкевич не мій, не мели х***ю.
0
-3
avatar
Barcelinius (earthman)
А всего лишь болельщикам Динамо надо скинуться на один меткий выстрел от приличного снайпера. А то придётся ждать естественной кончины этого человека.
Ответить
+2
-3
avatar
Шyбодрал (Антиунитазник)
Два выстрела. Первый - младшему, второй - старшему.
Ответить
+3
-4
avatar
Barcelinius (earthman)
Тссс... Не так откровенно. СБУ не дремлет... )
0
0
avatar
Barcelinius (earthman)
Не понял, шо за минусы. Я же не про Хацкевича. ))
Ответить
+4
-3
аалекс ( Крым)
Ааа, ну тогда плюс.
+2
-1
FCZK-1922 (Кировоград)
Позорище. Ганьба. Втоптали великий клуб в лайно. Просто взяли и нсрали на милиионы болельщиков. Василич не то что перевернулся, он там в гробу застрелился. Разогнать пол команды, а потом гнать батогами аж до белоруской границы бульбаша вместе с помошниками. Ски так команду опустить, Суркис ты что ослеп мать твою? Просто нет слов
Ответить
+6
-3
avatar
trust in LFC1892 (Киев)
Разделяю сей крик души.
Ответить
+2
0
oleg.m.3972 (Харьков)
Извиняюсь... Это разве не Ахметов всех купил ???
Ответить
+1
-2
Aalex-696 (Немирів)
Дуже хочеться зранку прочитати новину на сайті "Суркіс звільнив Хацкевича". Дуже хочеться, адже говорити щось про гру не можна, адже гри немає. При Реброві була гра, зараз немає(((
Ответить
+5
-2
PodolObolon (Киев)
Просто позор. Так ху...во Динамо еще не играло в еврокубках.
Ответить
+6
-2
феміда (Черкаси)
играли, в группе.
Ответить
+4
-2
mafan (Рівне)
у багатьох тут пам'ять коротка. В групах ЛЧ ще й не так влітали. Хоча боролися. А сьогодні... хлопчиська сцикливі. Талановиті сцикливі хлопчики. Й Хацкевич уже все їм дав, час йти у відставку))
+2
0
avatar
Romerik (YNWA)
Сразу предсказывая шаблонные фразы на подобии "это уровень упл", "это наш уровень" скажу: Вы это Зальцбургу скажите. Они с таких вот всех комментаторов только посмеются. Или вы думаете, что их чемпионат сильнее нашего. Но они сейчас сражались за свою честь... Хацкевич, если ты не уйдешь после такого матча, ты будешь полным долб.ебом...
Ответить
+7
-2
scorpius (Mak-Ck)
Могу поспорить, сам не уйдет.
Ответить
+4
-2
аалекс ( Крым)
С чего бы он ушел? Ему семью кормить надо. А вот к Суркису вопросы есть, тем более, что Хацкевич уже один раз уходил, понарошку.
Ответить
+1
-2
avatar
Шyбодрал (Антиунитазник)
Не вышли бы на поле - и было бы всего 0-3 :)
Ответить
+11
-5
аалекс ( Крым)
Пришлось бы деньги за билеты возвращать.
Ответить
+2
-4
Михаил Булгаков (Тегусигальпа)
Сделала бы твоя мамка аборт - не родился бы даун унитазный
Ответить
+6
-6
avatar
Шyбодрал (Антиунитазник)
Смокчы, не причмокивай, унитазник :)
+5
-5
 

© UA-Футбол 2002-2019.
Всі права на матеріали, що знаходяться на сайті www.ua-football.com охороняються відповідно до законодавства України.
Матеріали сайту призначені для осіб старше 18 років (18 +).
Пишіть нам: [email protected]


Продовжуючи переглядати www.ua-football.com, ви підтверджуєте, що погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Согласен