Ліга націй УЄФА
Ліга націй УЄФА

Ліга націй УЄФА - результати і розклад матчів, турнірна таблиця, новини.

Ліга націй УЄФА: повний календар і результати всіх матчів


Все про Лига наций УЕФА 2018-2019

Ліга націй УЄФА: повний календар і результати всіх матчів


UA-Футбол пропонує до вашої уваги повний календар Ліги націй УЄФА - нового європейського турніру для національних збірних, який стартує у вересні 2018 року. В цій новині ви знайдете повний розклад з датами і часом матчів.

Нагадаємо, що збірна України зіграє в групі 1 Ліги В. Детальніше про турнір читайте тут:

Перший тур

Четвер, 6 вересня

Ліга А
21:45 Група А1 Німеччина - Франція 0:0

Ліга B
21:45 Група B1 Чехія - Україна 1:2
21:45 Група B4 Уельс - Ірландія 4:1

Ліга C
21:45 Група С3 Словенія - Болгарія 1:2
21:45 Група С3 Норвегія - Кіпр 2:0

Ліга D
17:00 Група D1 Казахстан - Грузія 0:2
21:45 Група D1 Латвія - Андорра 0:0
21:45 Група D4 Вірменія - Ліхтенштейн 2:1
21:45 Група D4 Гібралтар - КЮР Македонія 0:2

П'ятниця, 7 вересня

Ліга А
21:45 Група A3 Італія - Польща 1:1

Ліга B
21:45 Група D2 Туреччина - Росія 1:2

Ліга C
21:45 Група C1 Албанія - Ізраїль 1:0
21:45 Група С4 Литва - Сербія 0:1
21:45 Група С4 Румунія - Чорногорія 0:0

Ліга D
19:00 Група D3 Азербайджан - Косово 0:0
21:45 Група D3 Фарерські острови - Мальта 3:1

Субота, 8 вересня

Ліга А
19:00 Група A2 Швейцарія - Ісландія 6:0
21:45 Група A4 Англія - Іспанія 1:2

Ліга B
16:00 Група B3 Північна Ірландія - Боснія і Герцеговина 1:2

Ліга C
19:00 Група С2 Фінляндія - Угорщина 1:0
21:45 Група С2 Естонія - Греція 0:1

Ліга D
19:00 Група D2 Білорусь - Сан-Марино 5:0
21:45 Група D2 Люксембург - Молдова 4:0

Другий тур

Неділя, 9 вересня

Ліга А
21:45 Група A1 Франція - Нідерланди 2:1

Ліга B
16:00 Група B1 Україна - Словаччина 1:0
19:00 Група B4 Данія - Уельс 2:0

Ліга C
19:00 Група C3 Болгарія - Норвегія 1:0
21:45 Група C3 Кіпр - Словенія 2:1

Ліга D
19:00 Група D1 Грузія - Латвія 1:0
19:00 Група D4 КЮР Македонія - Вірменія 2:0
21:45 Група D4 Ліхтенштейн - Гібралтар 2:0

Понеділок, 10 вересня

Ліга А
21:45 Група A3 Португалія - Італія 1:0 ВІДЕО

Ліга B
21:45 Група B2 Швеція - Туреччина 2:3 ВІДЕО

Ліга C
21:45 Група C1 Шотландія - Албанія 2:0
21:45 Група C4 Сербія - Румунія 2:2
21:45 Група C4 Чорногорія - Литва 2:0

Ліга D
21:45 Група D1 Андорра - Казахстан 1:1
21:45 Група D3 Косово - Фарерські острови 2:0
21:45 Група D3 Мальта - Азербайджан 1:1

Вівторок, 11 вересня

Ліга А
21:45 Група A2 Ісландія - Бельгія 0:3
21:45 Група A4 Іспанія - Хорватія 6:0

Ліга B
21:45 Група B3 Боснія і Герцеговина - Австрія 1:0

Ліга C
21:45 Група C2 Угорщина - Греція 2:1
21:45 Група C2 Фінляндія - Естонія 1:0

Ліга D
21:45 Група D2 Сан-Марино - Люксембург 0:3
21:45 Група D2 Молдова - Білорусь 0:0

Третій тур

Четвер, 11 жовтня

Ліга А
21:45 Група A3 Польща - Португалія 2:3

Ліга B
21:45 Група B2 Росія - Швеція 0:0

Ліга C
21:45 Група C1 Ізраїль - Шотландія 2:1
21:45 Група C4 Литва - Румунія 1:2
21:45 Група C4 Чорногорія - Сербія 0:2

Ліга D
21:45 Група D3 Фарерські острови - Азербайджан 0:3
21:45 Група D3 Косово - Мальта 3:1

П'ятниця, 12 жовтня

Ліга А
21:45 Група A2 Бельгія - Швейцарія 2:1
21:45 Група A4 Хорватія - Англія 0:0

Ліга B
21:45 Група B3 Австрія - Північна Ірландія 1:0

Ліга C
21:45 Група C2 Греція - Угорщина 1:0
21:45 Група C2 Естонія - Фінляндія 0:1

Ліга D
21:45 Група D2 Білорусь - Люксембург 1:0
21:45 Група D2 Молдова - Сан-Марино 2:0

Субота, 13 жовтня

Ліга А
21:45 Група A1 Нідерланди - Німеччина 3:0. ВІДЕО

Ліга B
16:00 Група B1 Словаччина - Чехія 1:2. ВІДЕО
21:45 Група B4 Ірландія - Данія 0:0

Ліга C
19:00 Група C3 Норвегія - Словенія 1:0
21:45 Група C3 Болгарія - Кіпр 2:1

Ліга D
19:00 Група D1 Грузія - Андорра 3:0
19:00 Група D1 Латвія - Казахстан 1:1
19:00 Група D4 Вірменія - Гібралтар 0:1
21:45 Група D4 КЮР Македонія - Ліхтенштейн 4:1

Четвертий тур

Неділя, 14 жовтня

Ліга А
21:45 Група A3 Польща - Італія 0:1. ВІДЕО

Ліга B
19:00 Група B2 Росія - Туреччина 2:0

Ліга C
16:00 Група C4 Румунія - Сербія 0:0
21:45 Група C1 Ізраїль - Албанія 2:0
21:45 Група C4 Литва - Чорногорія 1:4

Ліга D
19:00 Група D3 Азербайджан - Мальта 1:1
19:00 Група D3 Фарерські острови - Косово 1:1

Понеділок, 15 жовтня

Ліга А
21:45 Група A2 Ісландія - Швейцарія 1:2
21:45 Група A4 Іспанія - Англія 2:3

Ліга B
21:45 Група B3 Боснія і Герцеговина - Північна Ірландія 2:0

Ліга C
21:45 Група C2 Естонія - Угорщина 3:3
21:45 Група C2 Фінляндія - Греція 2:0

Ліга D
21:45 Група D2 Білорусь - Молдова 0:0
21:45 Група D2 Люксембург - Сан-Марино 3:0

Вівторок, 16 жовтня

Ліга А
21:45 Група A1 Франція - Німеччина 2:1

Ліга B
16:00 Група B1 Україна - Чехія 1:0
21:45 Група B4 Ірландія - Уельс 0:1

Ліга C
21:45 Група C3 Норвегія - Болгарія 1:0
21:45 Група C3 Словенія - Кіпр 1:1

Ліга D
17:00 Група D1 Казахстан - Андорра 4:0
21:45 Група D1 Латвія - Грузія 0:3
19:00 Група D4 Вірменія - Македонія 4:0
21:45 Група D4, Гібралтар - Ліхтенштейн 2:1

П'ятий тур

Четвер, 15 листопада

Ліга А
21:45 Група A2 Бельгія - Ісландія 2:0. ВІДЕО
21:45 Група A4 Хорватія - Іспанія 3:2. ВІДЕО

Ліга B
21:45 Група B3 Австрія - Боснія і Герцеговина 0:0

Ліга C
21:45 Група C2 Греція - Фінляндія 1:0
21:45 Група C2 Угорщина - Естонія 2:0

Ліга D
17:00 Група D1 Казахстан - Латвія 1:1
21:45 Група D1 Андорра - Грузія 1:1
21:45 Група D2 Сан-Марино - Молдова 0:1
21:45 Група D2 Люксембург - Білорусь 0:2

П'ятниця, 16 листопада

Ліга А
21:45 Група A1 Нідерланди - Франція 2:0

Ліга B
21:45 Група B1 Словаччина - Україна 4:1. ВІДЕО
21:45 Група B4 Уельс - Данія 1:2

Ліга C
21:45 Група C3 Кіпр - Болгарія 1:1
21:45 Група C3 Словенія - Норвегія 1:1

Ліга D
19:00 Група D4 Ліхтенштейн - КЮР Македонія 0:2
21:45 Група D4 Гібралтар - Вірменія 2:6

Субота, 17 листопада

Ліга А
21:45 Група A3 Італія - Португалія 0:0

Ліга B
19:00 Група B2 Туреччина - Швеція 0:1

Ліга C
21:45 Група C1 Албанія - Шотландія 0:4
16:00 Група C4 Сербія - Чорногорія 2:1
21:45 Група C4 Румунія - Литва 3:0

Ліга D
19:00 Група D3 Азербайджан - Фарерські острови 2:0
19:00 Група D3 Мальта - Косово 0:5

Шостий тур

Неділя, 18 листопада

Ліга А
16:00 Група А4 Англія - Хорватія 2:1
21:45 Група А2 Швейцарія - Бельгія 5:2

Ліга B
19:00 Група B3 Північна Ірландія - Австрія 1:2

Ліга C
21:45 Група C2 Угорщина - Фінляндія 2:0
21:45 Група C2 Греція - Естонія 0:1

Ліга D
21:45 Група D2 Сан-Марино - Білорусь 0:2
21:45 Група D2 Молдова - Люксембург 1:1

Понеділок, 19 листопада

Ліга А
21:45 Група A1 Німеччина - Нідерланди 2:2

Ліга B
21:45 Група B1 Чехія - Словаччина 1:0
21:45 Група B4 Данія - Ірландія 0:0

Ліга C
21:45 Група C3 Кіпр - Норвегія 0:2
21:45 Група C3 Болгарія - Словенія 1:1

Ліга D
19:00 Група D1 Андорра - Латвія 0:0
19:00 Група D1 Грузія - Казахстан 2:1
21:45 Група D4 Ліхтенштейн - Вірменія 2:2
21:45 Група D4 КЮР Македонія - Гібралтар 4:0

Вівторок, 20 листопада

Ліга А
21:45 Група A3 Португалія - Польща 1:1

Ліга B
21:45 Група B2 Швеція - Росія 2:0

Ліга C
21:45 Група C1 Шотландія - Ізраїль 3:2
21:45 Група C4 Сербія - Литва 4:1
21:45 Група C4 Чорногорія - Румунія 0:1

Ліга D
19:00 Група D3 Косово - Азербайджан 4:0
19:00 Група D3 Мальта - Фарерські острови 1:1

Фінальний етап

Фінальна стадія (серед переможців груп Ліги А): 5-9 червня 2019 року
Жеребкування стикових матчів ЄВРО-2020: 22 листопада 2019 року
Стикові матчі ЄВРО-2020: 26-31 березня 2020 року

Оцініть цей матеріал:
Коментарі
Увійдіть, щоб залишати коментарі. Увійти
Игорь (Одесса) (Одесса)
В эту статью теперь бы еще добавить группы и позиции команд в группах после всех результатов.
Відповісти
0
0
Повернутись до новин
Коментарі 69
Игорь (Одесса) (Одесса)
В эту статью теперь бы еще добавить группы и позиции команд в группах после всех результатов.
Відповісти
0
0
rjhxb61@ukr.net (киев)
Предельно ясно одно) Сборной Украине на Евро-2020 нужно выходить только через традиционный отбор, потому как даже сейчас понятно, что пройти через Лигу Наций весной 2020 с Боснией, Данией, Швецией (Россией) будет почти не возможно)
Відповісти
1
0
yaspas74 (тернопіль)
Це зрозуміло,що треба старатись пройти кваліфай,але і запасний варіантне завадить.Та й не факт що саме ці суперники будуть,адже і Боснія і Даніяі Швеція можуть кваліфікуватись напряму.
Відповісти
0
0
rjhxb61@ukr.net (киев)
Согласен) Вторые места в дивизионе "В" не дают никаких преференций сборной Украины) Поэтому считаю, что Шева должен выводить сборную на Евро-2020 исключительно через знакомый всем нам европейский отбор) Кстати, жеребьёвка будет в начале декабря)
 
0
0
олег динамо (львівська обл)
а чого неможливо,а яка з тих вами перерахованих команд "непобідима"?Моя думка що рівень нашої збірної одинаковий з ними,і якщо і ще трохи фарту можна і реально виграти в цій четвірці
Відповісти
0
0
absurdlight (Kiev)
Что-то ни черта не ясно, как будет дальше. Что ж, постигнем на практике. :)
Відповісти
1
0
avatar
makerdream (Одесса)
все ясно. Если Украина выйдет через отбор к евро 2020, то участвовать Стыковых матчах ЕВРО-2020: 26-31 марта 2020 года НЕБУДЕТ. А вот если не выйдем (займем любое место кроме первых двух) - тобудем в стыках играть с такими же победителями групп B (если они также напрямую не пробьются). Если же Украина выйдет напрямую на Евро, то ее место в стыках займет Чехия (команда на втором месте с группы B). Впринципе веря хвалебным одам, то можно пройти напрямую.
Відповісти
4
0
avatar
Antolog (Одесса)
Де турнірні таблиці всіх груп?
Відповісти
1
1
Игорь (Одесса) (Одесса)
Друже, yaspas, радий тебе чути! Ти у дечому правий, але зрозумій одну просту річ. Матчі збірних грають виключно у вікна, що передбачені календарем. Якщо з якихось причин матч не відбувся, його можна перенести на іншу дату згідно вікна у календарі. А якщо усі вікна будуть зайняті, як ти пропонуєш? Ототож. Так не можна. Тому вважаю, що у календарі правильно мають вільні вікна. Їх використовувати можна на своє розуміння, або грати пересенний матч (у разі якщо такий є), або грати товариську зустріч з ким завгодно, або дати відпочити, не грати матчі, просто провести теоретичні зайняття з командою. І так, товариські матчі можна проводити з ким завгодно, не тільки з командами, яких тобі "підсовує" календар. В тому числі з командами інших континентів. Ось тому календар, де три команди у групі і є вільні вікна, є нормальним. Ось у чому я з тобою дійсно згідний, так це стосовно тих команд, що виграють у групах С та D та отримають право на будьщо, окрім переходу до вищої групи.
Відповісти
0
0
yaspas74 (тернопіль)
Привіт Одеса.І тебе радий чути.Завжди приємно вести дискусію із здорово-мислячими людьми.На рахунок трьох команд.Я завжди віддаю перевагубільш класичним 4-м і вже не раз наводив приклад що нас може чекати на ЧСколи групи будуть з 3-х команд.Про переноси по форс-мажорах які ти говориш.Так є ж зараз групи де по 4 команди,де їм шукати вікна?Я думаю можна і в груднізіграти якщо щось.Тут і три команди від такого не застраховані.Приклад нашагрупа.Форс мажор в Словакії 13.10 і гра Словакія-Чехіч не відбувся.Куди його всунути,якщо 16.10 Чехи грають з нами,а два листопадові вікна будуть занятісамими Словаками? Ще раз вітання з виходом в еліту.І чекаю нових цікавих дискусій.
Відповісти
0
0
70111 (Харьков)
Відповісти
0
0
avatar
Red_Cat (Харків - це Україна!)
А когда на ресурсе наконец появится материал о том, как красиво обделался Франс Футбол с голосованием по Золотому мячу?
Відповісти
0
2
avatar
vismut (Запорожье)
приколы футбола: завтра болеем за Чехов, а в Харькове против )))
Відповісти
3
0
yaspas74 (тернопіль)
Шанс потрапити в елітну групу високий,треба використати,адженаступної Ліги Націй буде важче,адже в групу Б вилетять 4 представникиеліти,а це може бути і Італія і Голландія і Англія чи Хорватія.
Відповісти
1
1
avatar
Milanista1899
Я ничего не могу понять, ведь Украина была в группе с Словакией и Чехией, какое отношение имеет Италия к Украине и почему в расписании нет матча Италия - Украина
Відповісти
0
6
олег динамо (львівська обл)
це товарняк з італійцями
Відповісти
4
0
avatar
vismut (Запорожье)
дядя проснись! товарняк....
Відповісти
3
0
yaspas74 (тернопіль)
По-перше дякую за дискусію.Є люди яким не байдуже турнір.Групи з трьох команд просто ставлять не в рівні умови всіх учасниківі повір це вилізе на ЧС коли буде по три команди і всі це зрозуміють.Не рівні умови і тут адже хтось грає дві офіц гри за 4 дні а інший одну. А на рахунок Ісландії чи Коста-Ріки.Чому я не даю шансу?Шанс є у всіх але я за те щоб його завоювати на полі,а не штучно.І Ісландія якраз це довела обігравши Чехів,Турків і Голландців і законно вийшла на ЄВРО. Щоб ти розумів я проти штучних проходів.І ФІФА з УЕФА теж проти тому і є рейтинги з посівами.Уяви собі що нема посіву в кваліфаї і в одній групі Німці Франки Іспанія Хорватія Англія Бельгія а на Євро чи на ЧС виходить тільки переможець,а в інші Ферери,Андора Литва і тд.і теж виходить переможець.Хіба це буде справедливо?Сумніваюсь. Тому я за стики між кошиками,а не в рамках одного кошика.Хочеш слабшого суперника,досягни на полі статусу сіяного і все буде ок.
Відповісти
0
0
krakow (Херсон)
Не покидает ощущение,что это.какой-то суррогат. Футбольная "массовая культура".
Відповісти
1
0
yaspas74 (тернопіль)
Ліга Націй хороший задум,це далеко не товарняки,але на мою думку є косякиу форматі.--------1.Є шість ігрових днів,для чого було робити групи із трьох команд,коли і в стандартні 4 могли вкластись,а так виходить одна команда грає дві гри В ЛНа інша одну в ЛН,а один товарняк,в якому результат не потрібен.----------2.Я проти схемиколи лузер із останнього кошика гарантує собі вихід на ЄВРО,це все одно.що нашого переможця 2-ї ліги(Агробізнес) відправити в Лігу Європи.І ще не зрозуміло,як бути якщо з другого кошика(де грає Україна)всі збірні кваліфікуються на ЄВРО,хто тоді гратиме весною -20го в плей-офф?????? На мою думку правильніше буде в стик відправити по дві кращі команди з кожного кошика(всього 8)розділити на сіяні і несіяні і в двох іграх розіграти 4 путівки.Якщо ж всі команди з одного кошика кваліфікуються,то на їх місце йдуть командиз вищого або нижчого кошика (послідовно).
Відповісти
8
1
Tolstoy (Лівий берег)
Ще потрібно довго звикати до такого турніру, можливо будуть його доробляти.
Відповісти
4
0
Ещё один за Барсу (Харьков)
По 3 команды делали, чтобы по-прежнему оставалось время на товарняки с желаемыми соперниками, а также для чётности групп. Если сделать по 4 команды в группах, то групп будет не 4, а 3. А это значит опять нужно мозгойобство думать кто выйдет, а кто вылетит - а в данном случае всё просто - первый победил, последний на выход. Касательно того, кто будет играть в отборе при квалификации здесь - отбор пройдёт раньше, а даже если команда будет догадываться что ей по силам пройти, то в отборе она всё равно будет играть.
Відповісти
3
1
yaspas74 (тернопіль)
Це тільки моя версія і бачу дехто погоджується адже є шість лайків.І ніяких проблем з 4-ма командами не бачу.1-й і 2-й кошик по 16 команд,а третій 23(6 груп).Обмін 4 на 4 з останнього кошики виходять кращі 4 з 6-ти переможців. На рахунок 4-х місць на ЄВРО теж все просто.З першого і другого кошика по три кращі команди а з четвертого 2 кращі.(20 команд які кваліфікувались не в рахунок).8 команд розіграють 4 путівки,сіяні грають другу гру вдома. Примітка.Якщо з певного кошика кваліфікувалось 14 і більше командна ЄВРО їх місце займають команди вищого або нижчого кошика послідовно.Ось і все.Просто і без товарняків і без лузерів на ЄВРО.А група з трьох команд,це шанс для договірняків,адже одна з командраніше закінчує турнір,та й в нерівних умовах команди коли одна граєдві гри а інша одну за три дні(приклад Україна-Словакія.
 
0
3
Ещё один за Барсу (Харьков)
Договорняки как раз полностью исключаются, так как 2 из 3 команд мотивированы, поэтому даже когда один матч - всё равно кто-то мотивирован - либо выйти в верх, либо не вылететь вниз. К тому же я написал важный аргумент, который ты проигнорировал - это окна для желаемых соперников. Что непонятно? Может кто-то хочет сыграть с командой из Азии или Африки или соперником выше рангом? Вот есть окна - можно играть товарняк с таким соперником. Нынешняя система просто даёт теоретическую возможность выйти слабым, но и отборочный турнир даёт такую возможность. Это же не значит, что слабые выходят на евро? Так в чём проблема? Победа в группе в лиге "D" не гарантирует выход на евро. И скорее всего только возможностью и останется.
 
1
1
yaspas74 (тернопіль)
На рахунок договірняків.Приклад.Команда 1-має 9 очок(різниця мячів+5.Команда 2 має 6 очок і різниця +1.Команда 3 має0 очок.Останній матч грає 2 і 3 команда і друга виграє 5-0.Які будуть версії команди 1???. На рахунок товарняків.Я вважаю що офіційні матчі рейтинговіші будь-яких товарняків і чим сильніший суперник тим краще.І якщо раніше щобзіграти з топ збірною доводилось викласти чималі кошти,то зараз все можна вирішити на полі,виходь в групу 1 і грає з Німцями чи Французами безкоштовно. На рахунок виходу лузерів.Такий точно буде в даній схемі,адже одна команда з 4-го кошика обов"язково потрапить на ЄВРО,зайнявшимісце сильнішої команди.В моїй версії щоб потрапити треба пройти команду з першого чи другого кошика,а це вже складніше.
 
0
3
Ещё один за Барсу (Харьков)
Ну что ты реально несёшь? Ситуация в группе при 4 участниках, когда матч может быть проигнорирован участниками выше, хотя бы потому, что участников, которым ничего не нужно в группе больше. Неужели ты не догоняешь этого? Зачем мне приводить практически нереалистичные ситуации? Мало ли что ты думаешь на счёт рейтинговости матчей. Главное, что думают федерации по этому поводу. И даже, если отбросить товарняк с желаемой командой, то можно банально не играть и получить выходной, чего нельзя сделать при полностью занятом календаре. И снова пурга по поводу денег и остального. Ты меньше думай про это, как будто это ты платишь из своего кармана. Если бы страны не считали это необходимым, то таких матчей не было бы. Всё просто - нужно это просто уяснить и найти в примерах. Посмотри, например, с кем играет сегодня сборная Бразилии товарняк. Если этот матч есть - значит он нужен обеим сторонам.Тебя сильно напрягает, что одна команда из 24 будет по твоему мнению слабой? Серьёзно? Из 24 команд там будет намного больше слабых, так как по сути на евро выходит каждая вторая команда Европы. И мы, которые проиграли всё и не вышли из группы на Евро - это типа сильная команда? Там сильных 5-6 команд - остальное безоговорочный шлак. Может тогда вернуться к формату Евро как было до 92 года? Когда 8 команд играло? А чё, зато сильные выходили.Этим вопросом занимались спецы, которые прорабатывали все компромиссные решения, в том числе и по окнам в турнире, и по тому, кто выйдет из группы и как честнее сделать (и сейчас намного справедливее всё). А то что ты приводишь в аргумент, что тебе там 5 плюсов поставили люди, которые даже не вникали в процесс - это как бабки проголосовали за красивые слова.
 
2
1
yaspas74 (тернопіль)
Я так розумію ти не повністю в курсі розкладів на ЄВРО.Там кожне місце в групі має значення,адже невідомо хто кваліфікуєтьсяна ЄВРО напряму і тому і друге і третє і навіть четверте місце в групі маєшанс на плей-офф,якщо всі команди які фінішували вище пройшли.Я навів приклад коли вже останньому нічого не треба.а другому треба велика перемога.З 4-ма командами так не вийде адже останній тур йде паралельно. На рахунок товарняків спорити не буду адже в тебе зовсім інша думка,я за офіційні ігри,а тобі бачу байдуже що грають а можуть і не грати. На рахунок команди лузера з четвертого кошика.Мені цікава твоя думка на даному прикладі.В плей-офф потрапили Люксембург.Ферери,Швеція і Польша.Кого з 4-х ти хочеш бачити на ЄВРО?
 
0
2
Ещё один за Барсу (Харьков)
Я как раз в курсе как это происходит и даже примеры могу привести, когда первая команда выиграла досрочно группу и ей не нужен последний матч, который она будет играть вторым составом и это повлияет на результат независимо от того, сколько команд в группе. Также можно привести пример, когда все матчи последнего тура ни на что не влияют, поэтому в последнем туре хоть и матчей было бы больше, но они были бы левыми. Так что количество не влияет на спортивный принцип - это точно. Я против такой системы, когда команды играют с разными соперниками, но по итогу набранных очков определяется кто из них будет выше. Если будет из 3-х групп выходить 4 команды - то это так и будет. Кому такое нужно?
 
0
0
Ещё один за Барсу (Харьков)
Касательно твоего вопроса по командам - я хотел бы видеть Польшу, думал что они сильная команда, что пройдут группу на ЧМ, а оказалось, что они кусок дерьма ни на что неспособный. А такие как ты не дали бы шанса Исландии и Коста Рике играть на больших турнирах, но ты видимо забыл как они выходили из групп и драли всех подряд? На конкретном турнире может быть всё что угодно. Всегда найдётся какой-нибудь Сенегал, который обыграет Францию. А по-твоему, видимо, лучший вариант - это действительно топ-8 команд и евро из двух групп.P.S. Германия заняла последнее место на ЧМ. Чем они лучше условных Фарерских островов на конкретном турнире?
 
2
0
yaspas74 (тернопіль)
По-перше дякую за дискусію.Є люди яким не байдуже турнір.Групи з трьох команд просто ставлять не в рівні умови всіх учасниківі повір це вилізе на ЧС коли буде по три команди і всі це зрозуміють.Не рівні умови і тут адже хтось грає дві офіц гри за 4 дні а інший одну. А на рахунок Ісландії чи Коста-Ріки.Чому я не даю шансу?Шанс є у всіхале я за те щоб його завоювати на полі,а не штучно.І Ісландія якраз цедовела обігравши Чехів,Турків і Голландців і законно вийшла на ЄВРО. Щоб ти розумів я проти штучних проходів.І ФІФА з УЕФА теж протитомуі є рейтинги з посівами.Уяви собі що нема посіву в кваліфаї і в однійгрупі Німці Франки Іспанія Хорватія Англія Бельгія а на Євро чи на ЧСвиходить тільки переможець,а в інші Ферери,Андора Литва і тд.і тежвиходить переможець.Хіба це буде справедливо?Сумніваюсь. Тому я за стики між кошиками,а не в рамках одного кошика.Хочеш слабшого суперника,досягни на полі статусу сіяного і все буде ок.
 
0
0
Ещё один за Барсу (Харьков)
Учитывая, что туда попадут максимум 2 откровенно левых команды - по одной из 3 и 4 лиги - я в этом проблем реально не вижу. Как я писал - там левых команд будет дофига и типа нашей, которая полностью провалит турнир.
 
0
0
Ещё один за Барсу (Харьков)
Вот скажи, раз ты так топишь за официальные матчи. Какой матч интересней? Украина - Чехия, но официальный или Украина - Италия, но товарищеский. Если бы у тебя была возможность в том числе сходить на стадион - ты бы что выбрал, если бы дали возможность выбора? Как ты думаешь, что выбрало бы большинство? Значит такие матчи всё-таки нужны? А как им быть, если всё время официалки?
 
0
0
yaspas74 (тернопіль)
Відповім з поваги.На рахунок двох лузерів в нас розбіжність невеличкаале вона в тому що я за плейоф з посівом по рейтингу,а ти за пропонований.А те хто буде лузером на ЄВРО покаже гра.Для прикладу на ЄВРО-16 прогнозовані лузери Албанія,Уельс,Пн.Ірландія,Словакія,Угорщина,Ісландія показали значно кращі результати ніж Іспанія,Англія,Україна чи Росія.Але вони потрапили на чемп заслужено залишивши за бортом іменитіших.І це справедливий шлях. На рахунок яку б я гру вибрав.Я б пішов на обидві.А якщо порівнюватитоварняк і офіційну гру то треба з одним суперником.Я вважаю що ажіотаж на офіційну гру з Італією буде вищий ніж на товарняк з Італією.Тим паче за таку гру треба добряче заплатити ФФУ.А Ліга Націй якраздає можливість безкоштовно зіграти з грандами.але треба це правовибороти. А як відреагують люди побачимо.Через місяць будуть обидві гри.Впевнений на Чехів в Харкові буде аншлаг,а ось чи буде аншлаг в Італіїпитання відкрите.
 
0
1
Ещё один за Барсу (Харьков)
В том-то и дело, что товарняк и официалку нужно сравнивать не с одним соперником. Ибо по регламенту нашим соперником Италия или Испания быть не могут. Как же тогда увидеть с ними игру? Только товарняки. Эту мысль я тебе и пытался донести, что в окна можно сыграть с той командой, которой хочешь. Например, оценить себя с топовой командой или вообще с командой с другого континента. Поэтому я за товарняки. А если впихнуть ещё одну команду в группу сейчас, то окон не останется. И ты никогда не увидишь как мы играем с Италией. Вот я как раз из Харькова и уверен, что с чехами никакого аншлага не будет. И это ещё более менее имя - во всяком случае за прошлые заслуги. А была бы какая-нибудь Северная Ирландия - я бы и даром не пошёл. В Италии аншлага не будет - это понятно. Но они это компенсируют за счёт денег от нашей ФФУ.
 
0
1
yaspas74 (тернопіль)
Обов"язково зіграємо з Італією чи Іспанією через два роки аджепереконаний що ми вийдемо в групу А.А ось товарняк провести із сильною збірною не просто і дорого.В даному випадку зіграла роль зв"язків Тасотті та й Шева не чужий для Італійців.А ось на рахунок аншлагу в Харкові з Чехами готовий поспорити,щостадіон буде повний,виключення місця для віп і гостей,так що не менше33-35тис впевнений буде.У Львові на Сан-Маріно був аншлаг.
 
0
1
Ещё один за Барсу (Харьков)
Стадион на 40к, а в определённых случаях на 42к. 33к - это не аншлаг. Да и столько не будет. Но это не главное. Вопрос в том, на кого бы пошли с большей вероятностью - Чехия или Италия - ответ очевиден. Думаю и тебе он очевиден, Непонятно что ты мне хочешь доказать. Я бы посмотрел игры с Италией, Испанией, Германией и Францией, чем 2 игры с чехами и 2 со словаками. Я не хочу ждать 2 года, чтобы смотреть матчи топовых команд. И не факт, что мы куда-то выйдем - это же очевидно - одно поражение от словаков и всё... Да и там нам могут выпасть какая-нибудь Бельгия или Англия а это далеко не топы. Ну и с этим проехали. Как сыграть с командой из другого континента? Вот играли же с Уругваем. Как снова сыграть?
 
0
0
avatar
MU 0710 (Тегусигальпа)
а шо ето? за турнир...
Відповісти
0
15
avatar
SeregaKrivbass (Кривой Рог)
футбольный )))
Відповісти
11
1
avatar
kotigorok (Чернігів)
Поясніть мені, після того, як приміром яка збріна виграє свою групу, то скільки ще стиків буде: півфінали й фінал?
Відповісти
0
0
Vulture (Киев)
В Дивизионе А будут полуфиналы и финалы (в июне 2019 на полях одной из стран полуфиналистов). В остальных дивизионах без стыков: там просто первые повышаются вверх, а последние вылетают вниз
Відповісти
3
0
avatar
kotigorok (Чернігів)
Так нам фактично через цю Лігу нереально пробитися на євро-20? Тільки з А, там де Іспанія, Франція, Німеччина і т.д?
 
4
1
Vulture (Киев)
С марта по ноябрь 2019 будет обычный отбор: 10 групп по 5 и 6 команд. По 2 команды выйдут на Евро (20 команд). Остальные 4 определятся через плей-офф: в него попадут 16 команд (предположительно лучшие из Б и С не попавшие через основной отбор и ещё 4 команды из Д). Будет 2 раунда по 1 игре в марте 2020-го.
 
7
0
avatar
kotigorok (Чернігів)
Так пізно? А в червні вже матчі у групах?)
Відповісти
3
0
Vulture (Киев)
Да. 29-31 марта финальные матчи плей-офф, а уже 12 июня старт Евро)
 
6
0
avatar
kotigorok (Чернігів)
Якщо Казахстан не Європа, то й Туреччина, Кіпр та Ізраїль теж...
Відповісти
2
0
Overdrive (Харьков)
Армения?
Відповісти
1
2
КРАТОЛ (Кропивницкий)
Туреччина і Кіпр - це Європа.
Відповісти
4
0
avatar
Denmark*XIV (Vyshgorod)
І який такий пи$дюк, незрозуміло колись і якого біса, "приписав" Казахію до Європи? Власне, не бачу ніякої різниці у розташуванні, відносно Європи, між Казахією, та, наприклад, Сирії з Ліваном.
Відповісти
10
8
shtrunc (Донецк-Хайфа)
Из географии разделение Азии и Европы идёт по Уралу и Волге, грубо. Вот у казахов есть около устья Волги децил земли, это даёт право считаться Европой. Меня это тоже удивляет, ведь 90% земли в Азии.
Відповісти
13
1
astik (Kiev)
90% в Азии это на россии. (88% если точно до захвата Крыма и части Донбасса было) У Казахов там пару процентов как и у Турции. Израиль из-за конфликтов с соседями у нас. По хорошему конечно не росии не казахстана быть не должно. Ибо это смех уже. Но бабки решают. Открытый чемпионат Европы у нас такой выходит
 
10
0
avatar
Denmark*XIV (Vyshgorod)
Ясно, ясно... От тільки фіксовані границі змінювались час від часу. Фактично якщо, то як тут Люди пишуть, й козлоцапія повинна відбиратись в азійській конфедерації. Але ж, бабло/бабло...
 
3
3
Nik Tem (Новороссийск)
Европейская часть России 20% всей территории или 35% всей Европы, что больше любого! европейского государства. Это если рассматривать классические границы Европы по Уралу до Волги и дальше по Дону к Азову. Закавказкие государства вообще не имеют и 0.01% европейской территории, как и Израиль, и это никого тут не возмущает:)
 
5
4
ihor7 (Тернопіль)
Взагалі то шматочок Казахстану географічно знаходиться в Європі. Так само як і Туреччини. Лише Ізраїль не відноситься до Європи жодним чином. Але тут політичне рішення.
Відповісти
12
1
shtrunc (Донецк-Хайфа)
Про Израиль ты прав, даже внутри страны только 50% Европы.
 
3
0
Edelweiss (Запорожье)
Евреи - интерконтинентальная нация. Они и не европейцы, и не азиаты, и не американцы... Они евреи.
 
5
0
avatar
trust in LFC1892 (Киев)
Замечу, что "европейской страной" Казахстан считается только в плане футбольной географии. В обычной же (политической, экономической) - это страна Центральной Азии, без малейшего намёка на европейскую принадлежность. Так что, скорее-всего, еврофутчиновники просто очень хотели видеть казахов под своей юрисдикцией. Подозреваю, это вполне может быть связанно с внезапным обогащением людей из уефа, причастных к этому решению. Хотя, свечку не держал.
Відповісти
12
2
avatar
kotigorok (Чернігів)
Скоріше всього занесли казахи у 2002. Там вже й узбеки просяться в УЄФА...
 
6
1
avatar
okolegko (Київ)
Це не єврочиновники хотіли, а самі казахи забажали. "Ми ж орда. Ми ж вас завойовували. Нам у вас сподобалося. Пустіть нас знову до себе..."
 
5
4
Antoha708 (Я дэбил)
Казахи на самом деле оч хотели играть в Европе. Там серьезная кампания была, юридически подкрепили, решили вопросы, их приняли.
 
3
0
avatar
trust in LFC1892 (Киев)
Антоха708, Не, так желание казахов играть в Европе вполне понятное и объяснимое (престиж, игра с лучшими, заработок и т.д.), а вот встречное желание Европы мне видится больше простимулированным, чем искренним. Ибо не вижу я плюсов от этого решения для еврофутбола.
 
4
0
gena-139 (Днепр)
Что нормального? Вторник начало матча 16-00, ничего, что люди на работе? Для кого играет сборная?
Відповісти
8
3
shtrunc (Донецк-Хайфа)
Для нас, любимых
Відповісти
0
0
Zayaz1975 (Рідна УКРАЇНА)
Так при пустых же трибунах...
Відповісти
8
1
avatar
kotigorok (Чернігів)
Взагалі-то 9 -го неділя.
Відповісти
4
0
OctoberFest (Голая Пристань)
16 октября, вторник
 
3
1
avatar
kotigorok (Чернігів)
Ясно, тоді щось не те...
 
0
0
Vulture (Киев)
Там походу ошибка. Глянул на другом сайте: написано, что в 21-45 будут играть.
 
3
0
Djibouti (Djibouti)
нормальный такой календарь
Відповісти
8
0

Новини Футболу

Найкращі букмекери

Букмекер
Бонус