Первая лига
Первая лига

Первая лига - результаты и расписание матчей, турнирная таблица, новости.

Олександр Слободян: "Ми залишаємо за собою право покинути змагання в чемпіонаті України"


В останньому турі в першій лізі "Оболонь" поступилася "Динамо-2"

Олександр Слободян: "Ми залишаємо за собою право покинути змагання в чемпіонаті України"


В останньому матчі чемпіонату України в першій лізі столична «Оболонь» поступилася в гостях землякам з «Динамо-2». Звичайно, програвати завжди прикро, але програвати тоді, коли з тобою чинять несправедливо, по-свинськи – вдвічі прикріше.

Подібне видовище довелося спостерігати в поєдинку двох столичних команд. Так, «Оболонь» не виглядала на дві голови сильніше від суперників, але команда Петра Слободяна цілком заслуговувала щонайменше на нічийний результат. Якби не головний арбітр зустрічі Володимир Топіха… До речі, киянин. І це також викликає додаткові питання до суддівського комітету. Чому зустріч київських команд доручають судити столичним арбітрам, хоча свого часу було офіційне звернення керівництва київської «Оболоні» до Комітету арбітрів, аби цього не робили.

Отож, що натворив Володимир Топіха? Дрібних похибок торкатися не будемо (нехай цим займаються фахівці, оскільки «Оболонь» подала офіційний протест на його суддівство), а звернемо увагу на найбільш резонансний епізод, котрий суттєво вплинув на результат гри. На 74-й хвилині Володимир Заварін, перериваючи прорив Романа Зозулі, зачепився чи то за власну ногу, чи то за п’яту суперника і за інерцією завалив нападаючого «Динамо-2» неподалік карного майданчика «Оболоні». Порушення ні в кого не викликало сумніву, але грубої гри, котра б тягнула на червону картку… (Після матчу керівники футбольного клубу «Оболонь» не раз переглядали запис матчу і відвертої грубості не побачили).

А тим часом обом футболістам потрібна була медична допомога. Спочатку вона надавалася на полі, а потім футболісти разом із медперсоналом відправилися за бокову лінію. В цей момент головний арбітр Володимир Топіха прямує до бокової лінії і показує ЖОВТУ (!) картку захисникові «Оболоні» Володимиру Заваріну. Та з лави київського «Динамо» тут же підскакує Сергій Шматоваленко (тренер другої динамівської команди) і грубо кричить на арбітра, вимагаючи показати червону картку гравцеві пивоварів. Рефері не реагує і йде встановлювати «стінку» на потрібну відстань. І тільки через хвилину, коли динамівці вже хотіли пробивати штрафний, рефері підійшов до капітана «Оболоні» В’ячеслава Нівінського і сказав, що він забороняє Заваріну виходити на поле і вилучає його з гри. Саму ж червону картку він навіть не дістав з кишені. Звичайно, така неадекватна поведінка головного судді викликала хвилю емоцій у гравців «Оболоні», але арбітр був непохитний. Таким чином, підопічні Петра Слободяна залишилися на полі вдев`ятьох (в кінці другого тайму було вилучено Артема Мірошніченка) і за дві хвилини до кінця основного часу пропустили єдиний гол у власні ворота.

- Дуже неприємний осад залишило суддівство і деякі інші речі, котрі довелося спостерігати на цьому матчі, - з гіркотою в голосі ділиться своїми враженнями президент футбольного клубу «Оболонь» Олександр СЛОБОДЯН. - Зрозуміло, що окремим футбольним діячам дуже не хочеться, щоб наша команда вийшла до вищої ліги. Ми третій рік граємо у першій лізі після того, як в сезоні 2004/05, я думаю, значною мірою з політичних мотивів, команду понизили в статусі. Тоді в першому колі через системні суддівські помилки ми недорахувалися 8 очок, а в другому колі ми зіткнулися з суддівством «в наші ворота». Хочу нагадати, що саме під час цього сезону проходили президентські вибори, і президент ФК «Оболонь» на громадських засадах був у політичній силі, яка виступала в блоці «Наша Україна» і підтримала на виборах Віктора Ющенко. В «нагороду» від футбольних чиновників нас очікувало пониження у класі.

У наступному сезоні була створена нова команда, і нам претендувати на вихід до еліти в таких умовах було важко. До того ж, системні суддівські помилки аж ніяк не припинилися. Я хочу нагадати, що саме в тому сезоні (2005/06) було проведено матч, коли футболіст сумського «Спартака» в поєдинку проти львівських «Карпат» забив гол, але його ніхто не вітав. Це було зафіксовано, але жодна з команд у підсумку не була покарана, а львівські «Карпати» в кінці чемпіонату отримали квиток в елітний вагон. Наступного чемпіонату ми знову залишилися третіми, а до вищої ліги ввійшли ужгородське «Закарпаття» та охтирський «Нафтовик». Я думаю, що тут знову ж таки виграв не футбол, не спортивні принципи, а перемогу здобули навколофутбольні симпатії, адже відомо, хто є власниками цих клубів. Досить дивним був матч у Миколаєві, коли місцевий клуб програв «Закарпаттю» - 1:4, а вже в наступному турі «ліг кістьми», аби тільки обіграти «Оболонь». Сьогодні ж ми читаємо про те, що в «Закарпаття» немає коштів на зарплату та утримання клубу. Напевно, занадто багато їх було використано на підкуп суперників в той сезон, коли ужгородці виходили до вищої ліги.

Сьогодні багато говорять про конфлікт черкаського «Дніпра» і дніпродзержинської «Сталі». Я впевнений, що було так, як розповідає генеральний менеджер черкаського «Дніпра» В’ячеслав Заховайло. І я підтримую все що він сказав. Підтримую мужню позицію людини, яка кинула виклик тим негараздам, котрі є в першій лізі та й в цілому в українському футболі.

Я не захищаю тренерів та футболістів нашої команди, адже все ж проблема в роботі тренерів та гравців «Оболоні» існує. Але я не можу закривати очі на інші речі. Чому, наприклад, під час поєдинку «Динамо-2» - «Оболонь», котрий проходив на базі київського «Динамо», президент Федерації футболу України Григорій Суркіс перебував у технічній зоні футбольної команди «Динамо-2»? Хіба таким чином Григорій Суркіс не впливав на роботу арбітра Володимира Топіхи, котрий упереджено відсудив цей матч? За порушення карав футболістів «Оболоні» жовтими та червоними картками, а у гравців «Динамо» подібні фоли він просто не помічав, а про попередження вже й говорити не варто. Соромно було дивитися на роботу цього рефері, котрий бездарно відпрацював на очах у президента ФФУ.

Я особисто ніколи протягом багатьох років ніде публічно не висловлювався про ті негативи та негаразди, які мають місце в нашому футболі. Але після матчу з «Динамо-2», чесно кажучи, почав замислюватися над тим, чи варто взагалі ФК «Оболонь» брати участь у змаганнях, а акціонерному товариству «Оболонь» - спонсорувати команди майстрів в українському футболі. Футбол – це соціальне явище, котре повинно приносити насолоду людям. І тим, хто грає в футбол, і тим, хто спостерігає і вболіває за свою улюблену команду.

Зараз у нас підходить до завершення чемпіонат. І як на мене, спостерігаються речі, коли виникають певні домовленості між клубами, аби одну команду підтримати, а іншу «втопити». Хіба ж можна думати інакше, коли суддівське свавілля відбувається на очах у президента ФФУ? І що мені сказати юним гравцям футбольної школи «Зміна», котрі дивилися цей матч і бачили таке несправедливе суддівство? Повірте, подібні ексцеси на них впливають дуже боляче.

Сьогодні я можу запевнити, що «Оболонь» і далі буде сповідувати спортивні принципи і не використовуватиме непрозорі схеми. Я хочу сказати, що у разі продовження застосування до футбольної команди таких нечесних методів боротьби з боку чиновників від футболу та суддівського корпусу, ми залишаємо за собою право покинути змагання в українських футбольних лігах. Це наша офіційна позиція.

Оцените этот материал:
Комментарии
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
VAN-61 (Киев)
Для любителей белеберды, хочу напомнить - что при вашем "шанованом" Суркисе мы уже проиграли все,что могли. А такие люди как Слободян , да и Рабинович хоть что-то делают для футбола. Ясно, что Арсеналу или Оболони тяжело тягатся с кротами или лягавыми- только в последний момент у нас в хваленых клубах не результатов на евро-арене ни игроков для националки нет. От и потеряли тренера, который остаки когда -то мощной в футболе державы дотянул до финального турнира Евро. С чем мы хотим встретить 2012 - вообще не известно. Давно пора ввести границу на 3 иностранцев в вышке, 2- в первой и 1- во второй, тогда мы сможем подтянуть нашу молодежь до уровня професионального футбола. А так тошно смотреть на игры даже нашей будущей премьер-лиги.
Ответить
0
0
Вернуться к новостям
Комментарии 60
VAN-61 (Киев)
Для любителей белеберды, хочу напомнить - что при вашем "шанованом" Суркисе мы уже проиграли все,что могли. А такие люди как Слободян , да и Рабинович хоть что-то делают для футбола. Ясно, что Арсеналу или Оболони тяжело тягатся с кротами или лягавыми- только в последний момент у нас в хваленых клубах не результатов на евро-арене ни игроков для националки нет. От и потеряли тренера, который остаки когда -то мощной в футболе державы дотянул до финального турнира Евро. С чем мы хотим встретить 2012 - вообще не известно. Давно пора ввести границу на 3 иностранцев в вышке, 2- в первой и 1- во второй, тогда мы сможем подтянуть нашу молодежь до уровня професионального футбола. А так тошно смотреть на игры даже нашей будущей премьер-лиги.
Ответить
0
0
ntalex (Kiev)
Че-то Слободяна понесло. Тут какая-то закулисная игра. Я так понимаю, что Оболонь в вышку выходить не намерена, поэтому и причины ищет. Что же покидания чемпа… ну-ну, вместе с Дымой на чемп района? З.Ы. Критика Суркисов выглядит по детски наивной.
Ответить
0
0
Mitra (Одесса)
За последние годы, первая лига нам подарила лишь одну нормальную(+/-) команду - Карпаты, а поглотила Ильичевец и Волынь, надеюсь временно, особенно Ильичевец.
Ответить
0
0
Ingvar (Lviv)
А насправді Оболонь топлять, щоб у вишку не Десна вийшла, а ФК Львів. Тоді для ПЛ буде ще одне дербі: КЛ - ФК Львів. Інтерес ЗМІ забезпечено. Купа бабла зрубана. Всі довольні. П.С. Я не параноїк. Я приколююсь :)
Ответить
0
0
oleh86 (Stryi)
Нехай "Оболонь" переходить грати в чемпіонат Бобруйська. З такою кількістю вболівальників на трибунах їй лише там і місце.
Ответить
0
0
NiktoUA (Днепр)
chuba (Запорожье) 29.04.08 21:32 Не нормально во всех бедах винить Суркиса ... А тем более Динамо ... это равносильно тому, что обвинить Берлускони в том, что он недостаточно усилий приложил для проведения Евро в Италии и ... обвинить заодно Милан .. спрашиваеться а он причем? ... а притом, что логика у вас товарищи оригинальная ...
Ответить
0
0
Mitra (Одесса)
Я совсем не уверен, что Оболонь - клуб для вышки. Меня терзают сомнения, но, в любом случае, решаться этот вопрос должен на футбольных полях, и без судейского произвола.
Ответить
0
0
Rumata (Киев)
Не хочу комментировать возможность плавления Облони. Хочу сказать о другом. Слободян достаточно богатый человек, чтобы тратить на команду не меньше Рабиновича. Он в состоянии собрать командуиз таких игроков, которую не остановят никакие судьи, но вместо этого на команду тратится очень мало по меркам высшей лиги денег, а нищих, как известно, никто не любит. Плюс к этому маленький стадиончик, падение средней посещаемости с выходом Оболони. А Сафиулину ведь тоже нужно отчитываться. Можно сказать, что эту команду одинаково не хотят видеть в высшей лиге как ПФЛ так и ФФУ. А ещё больше не хочет видеть её там сам Слободян приниципиально не увеличивая финансирование.
Ответить
0
0
chuba (Запорожье)
NiktoUA (Днепр) Ти що вважаєш те ше відбулося з Оболонню нормальним?
Ответить
0
0
Гестат-Україна (Мена)
Олексин (Новочорна) 29.04.08 12:13 Друже, а яка команда зараз в першій лізі зможе реально боротися не за виживання? Жодної! Всі хто зараз в першій лізі нічим не сильніші за Десну...
Ответить
0
0
Гестат-Україна (Мена)
Олексин (Новочорна) 29.04.08 12:13 Друже, а яка команда зараз в першій лізі зможе реально боротися не за виживання? Жодної! Всі хто зараз в першій лізі нічим не сильніші за Десну...
Ответить
0
0
дейвис (Полтава)
А может все ощтбаются... Может нас окружает сплошь и рядом честный футбол..... может это сон...
Ответить
0
0
sverba (Черкассы)
еще один аргумент для сомневающихся в том, что Оболонь гнобят. В СЕГОДНЯШНЕЙ ДОМАШНЕЙ!!! ИГРЕ У ОБОЛОНИ СНОВА 2 УДАЛЕНИЯ у соперников 1 удаление
Ответить
0
0
Обценьки з Ti (Балаклава)
Сцуркис..... не лягла Оболонь под ДК вот он и доказывает свою власть. И этот человек руководит футболом, в т.ч. и детским.
Ответить
0
0
Антибобер (Ровно)
Слободян, пожалуйста сними никому не нужну в Киеве Оболонь с чемпионата и приезжай к нам у Ровно Верес спонсировать. Тогда проблем с виходом у Вышку точно не будет, даже наоборот, будут помогать. 20 тыс. на каждом матче-гарантировано.
Ответить
0
0
Дядя Вова (Харьков)
Выскажу свою гипотезу. ФФУ хочет «расширить географию высшей лиги». Например, почему бы не попробовать свои силы там команде из Чернигова и других городов. А «Оболонь» - пройденный этап, отрезанный ломоть, опять 300 будет ходить зрителей, опять проблемы со стадионом, с финансированием, с игрой. Поэтому в верхах мог был утверждён список, кто будет играть в ПЛ. По-моему, как гипотеза прокатит? А тогда я, в принципе, с таким мнением об «Оболони» согласен, но с нарушением честного спортивного принципа - нет.
Ответить
0
0
NiktoUA (Днепр)
Очевидец (Киев) 29.04.08 17:10 нифига .. только атаманом ... до президента вышеназваных структур терпеть еще больше нужно) дейвис (Полтава) 29.04.08 17:16 В турнире дублеров и так есть кому играть, а во второй лиге есть Динамо-3 ...
Ответить
0
0
дейвис (Полтава)
Динамо-2 за...ло уже. Всю картину 1-й лиги портит. Посмотрите на Чемпионшип. Там нет этих команд с приставкой 2. Инкубатор устроили. А 1 лигу тоже надо развивать. Тоже как-то проводить коммерциализацию турнира постепенно... Для кого нахрен турнир дублеров устроили? Пусть валят туда! Первая лига своими оригинальными командами порой больший интерес вызывает чем Вышка.Там украинские джунгли зараждаются!!!!!!!!!!Но нахер там загоны устраивать... Первую лигу в картинку телеэфира(стоит перед этим ее переименовать в Супер лигу и 20 команд оставить-пестрее будет.)! Динамо-2 во 2 лигу.......
Ответить
0
0
Очевидец (Киев)
NiktoUA (Днепр) 29.04.08 17:01 не атаманом, а президентом ФФУ или возможно ПФЛ
Ответить
0
0
NiktoUA (Днепр)
chuba (Запорожье) 29.04.08 16:31 Терпи, казак, атаманом будешь! :))
Ответить
0
0
Очевидец (Киев)
chuba (Запорожье) 29.04.08 16:31 тебе виднее...но спускать на тормозах это нельзя!
Ответить
0
0
chuba (Запорожье)
Очевидец (Киев) Яким чином?:)))
Ответить
0
0
Очевидец (Киев)
chuba (Запорожье) 29.04.08 15:49 А зачем терпеть...??? Надо бороться!!!
Ответить
0
0
chuba (Запорожье)
Ганьба Динамо!!!! Та Суркісам! Скільки ми ще це терпітемемо?
Ответить
0
0
бандюк (Горловка)
Очевидец (Киев) 29.04.08 15:24 я Луческу не защищаю. тут у него с характером проблемы, хотя Заяев очень лестно, например, оценил его работу... Я думаю, что Шахта все свои проигранные матчи сама себе привезла. Шахта должна выигрывать и при судейских ошибках. Точно так же, как и Харьков у Шахты выиграл несмотря ни на что. а насчет Оболони - я согласен (смотри мои посты).
Ответить
0
0
бандюк (Горловка)
а на сайті ДК - ще краще: ДК-ОК 6 ігор: +5=1-0, різниця - 21-5. Причому рахунок... 3:1, 7:0, 2:0, 4:0,5:3, 1:1(це була їхня перша зустріч). У тебе є докази, що зараз Оболонь грає краще?
Ответить
0
0
Очевидец (Киев)
бандюк (Горловка) 29.04.08 15:13 Так же безосновательно, как это делает луческу, можно утверждать. что все очки потеряные в этом чемпионате - результат ошибок судей. Никто Оболонь не боится и никого кроме Десны не интересует выйдет Оболонь в вышку или нет!
Ответить
0
0
бандюк (Горловка)
Олексин (Новочорна) 29.04.08 13:40 Слухай, я зараз на сайті Шахти подивився статистику ігор з оболонню. там виходить так Шахта - оболонь 6 ігор: +6=0-0, різниця 15-6. І ти вважаєш, що Шахта її боїться?
Ответить
0
0
бандюк (Горловка)
Олексин (Новочорна) 29.04.08 13:40 кусати Шахту може будь хто - в цьому, до речі, здебільшого винна сама Шахта. наприклад з карпатами та таврією голи собі вони самі привозили. але... здебільшого з Шахтою (про ДК нічого не можу сказати - мало ігор дивився) і ЧО, і МЗ, і Таврія, і Арсенал, і МХ, і Нафтовик і багато інших виходять як на останній бій у своєму житті. Чим краще Оболонь за ці команди? До речі, тут важко оцінити дійсний стан підготовки пивоварів - першу лігу поки що не показують по телебачнню. ти поки що говориш про те, що вони апріорі кусючі. наскільки це справедливо - покаже час. Я все ж таки бажаю Оболоні першої ліги, хоча Десна теж цікава команда Как только Шахтер теряет очки у Луческу виноваты только судьи, а он белый и пушистый. Скорее бы его Ахметов поменял... pulmoll (Chernigov) 29.04.08 13:41 Дык, теряет же. а когда ДК последний раз могла пожаловаться на то, что у них судьи отобрали очки?
Ответить
0
0
citizen (Prolisky)
Чесне слово смішно вважати цей епізод чимось "из ряда вон" --- Ось так правильніше
Ответить
0
0
citizen (Prolisky)
а звернемо увагу на найбільш резонансний епізод, котрий суттєво вплинув на результат гри. На 74-й хвилині Володимир Заварін, перериваючи прорив Романа Зозулі, зачепився чи то за власну ногу, чи то за п’яту суперника ---------------------- Смішно. Чесне слово вважати цей епізод чимось "из ряда вон" :) Бо зразу згадується видалення Ващука у першому матчі ЧС-2006... ;) Там взагалі іспанець САМ наступив на ногу Ващука та й впав. А нашим пеналь та червона картка. Це при тому що не минуло і 15хв матчу. А тут... завалив гравця що вривався у карний майданчик. Яка різниця - хотів чи не хотів?
Ответить
0
0
Очевидец (Киев)
Олексин (Новочорна) 29.04.08 14:14 Ну мы как-то родились... По твоему главной задачей Суркиса старшего на сегодняшний день есть: 1. организовывать ЕВРО-2012. 2. не пустить Оболонь в вышку. При чём не до конца понятно какая из этих задач для него более важная! Я не могу с тобою согласиться! Возможно какие то подковёрные игры и ведутся в первой лиге, но говорить о причастности к ним Динамо или шахтёра я думаю не стоит!
Ответить
0
0
Олексин (Новочорна)
Очевидец (Киев) Свого часу ми всі вірили, що у нас нема сексу...
Ответить
0
0
sverba (Черкассы)
эту игру Оболонь дигрывала ВДЕВЯТЕРОМ и Динамо ЗАБИЛО только на 88-й минуте после ВТОРОГО УДАЛЕНИЯ. Первого игрока судья умудрился выгнать ещё в 1-м тайме за ВТОРУЮ ЖЕЛТУЮ КОММЕНТАРИИ ИЗЛИШНИ www.pfl.com.ua/game.php?id=14631
Ответить
0
0
Очевидец (Киев)
Олексин (Новочорна) 29.04.08 13:42 Кто и зачем??? Не верю!!! Ну не верю я во вселенский заговор против Оболони!!! Да возможно Оболонь бы не плохо смотрелась в вышке, пардон, премьер-лиге, но не более того. Не вижу для Динамо и Шахтёра никакой разницы в том кто выйдет в вышку Десна или Оболонь, тем более такой существенной разницы которая бы заставляла плести такой заговор!!!
Ответить
0
0
Олексин (Новочорна)
Які, факти, говорять: Оболонь втретє підряд весною "плавлять"!
Ответить
0
0
pulmoll (Chernigov)
Оболонь, снимайся с чемпионата. Десна с радостью заменит тебя в вышке. Подобное судейство нередко в нашем чемпионате и иногда встречается и в Европе. А говорить, что команду специально топят - несерьезно. Ситуация аналогичная с Шахтером. Как только Шахтер теряет очки у Луческу виноваты только судьи, а он белый и пушистый. Скорее бы его Ахметов поменял...
Ответить
0
0
Ігорок (Ukraine)
Demian (Лас-Вегас) 29.04.08 13:16 ти як бот,з тими суркамивже надоїв
Ответить
0
0
Demian (Лас-Вегас)
Геть Суркісів з Українського футболу. Редиски вони.
Ответить
0
0
9683648 (чернигов)
Олексин (Новочорна)- Десна на выезде в первом круге проиграла Динамо2(тогда она была на 2 месте).О каком подыгрыше для Десны ты говоришь ????? Я не защищаю но факты говорят сами за себя.
Ответить
0
0
Ігорок (Ukraine)
розговорилися блін про те що Оболонь,Закарпаття і Десна реально можуть вплинути на те чи буде Динамо чемпіоном чи ні.смішно..............і все.
Ответить
0
0
9683648 (чернигов)
karpaty (Львів)-умник зайди на сайт Десны и прочти задачи на сезон.У команды нет своего поля и базы и в этом сезоне в вышку явно никто не собирался.
Ответить
0
0
бандюк (Горловка)
Гроші серйозні. принаймі Я думаю, що Ахмет вже давно довів, що не гроші його тут цікавлять. Грошей він заробляє багато на іншому. Для Шахти проблеми дуже часто виникають зі слабкими командами і без Оболоні. Скажи, ти впевнений в тому, що оболонь може забрати у Шахти 6 очок?
Ответить
0
0
Валерчик (Киев)
Идиотизм...........вы что серьезно верите что Оболонь сильно кому то мешает????это что Днепр, Карпаты или Металлист???это очередная Зоря, Закарпатье и иже сними.....играют с лидерами исключительно в своей штрафной площадки......до первого пропущеного мяча....а понять Оболонь легко......последние игры слив очков....а тут Дк еще и судья чего придумал....можно найти крайниго если не попадут в вышку
Ответить
0
0
бандюк (Горловка)
самозадовілення = самозадоволення
Ответить
0
0
бандюк (Горловка)
Олексин (Новочорна) 29.04.08 12:45 я думаю, що ти приписуєш Оболоні статус загрози для авторитетів дуже авансово. в неї на це такі ж шанси, як, наприклад, у МЗ, або ЧО. Я не думаю, що ця дійсно цікава команда може на даному етапі чогось досягти у вишці. Мені здається що у цьому випадку більше грає роль саме самозадовілення Сурків, можливо, з метою поставити на місце "зарвавшегося" Слободяна. Я думаю, що Ахметов про цю команду н6авіть не згадує.
Ответить
0
0
Олексин (Новочорна)
бандюк (Горловка) 29.04.08 12:19 Так само повторю: "Брат, ну це воще... " Тому що Динамо-2, з яким Оболонь засудили - не має жодних турнірних завдань у першій лізі! Жодних! Тому вживати "...Подыгрывают ДК,.." - безглуздо. Для чого підігрувати Динамо-2? У вишку - все-одно не вийде! Інша справа - Десні підіграти... На далеко ще не певну користь того ж таки Динамо... До того ж - відносно традиційний фармакоп у вишку виповзає... Баланс потрібен!? "... Яка змова Ахметова з Суркісом, хто про неї хоча б колись писав? Для чого ця змова?" - та змова якраз проти Оболоні! Оскільки у майбутній УПЛ Оболонь буде непередбачуваною та кусючою командою для обох! Кому з них це вигідно? ЗІ: У цьому сезні для обох полюсів біролярного "Біола чемп..." що перше, що друге місце - без принципової різниці... Однаково - у Лігу з однаковими шансами дві команди проходять. Ну й титулів там - одним більше. одним менше - яка різниця... по кількості вже обидва вгамували тую спрагу.... А ось Ліга - це серйозно... Гроші серйозні. принаймі! І що цікаво - в євросезоні 09/10 від України в групу ЛЧ гарантовано потрапляє одна команда... А друга - віцик! - має на це досить таки примарні шанси! Тобто - домовлятись про паритетність (чи, принаймі, стабільність вже усталеного партитету) тих шансів необхідно вже сьогодні... Ось в чому справа! І Оболонь виявляється заручницею отих домовленостей....
Ответить
0
0
бандюк (Горловка)
Чому, наприклад, під час поєдинку «Динамо-2» - «Оболонь», котрий проходив на базі київського «Динамо», президент Федерації футболу України Григорій Суркіс перебував у технічній зоні футбольної команди «Динамо-2»? Хіба таким чином Григорій Суркіс не впливав на роботу арбітра Володимира Топіхи, котрий упереджено відсудив цей матч? За порушення карав футболістів «Оболоні» жовтими та червоними картками, а у гравців «Динамо» подібні фоли він просто не помічав, а про попередження вже й говорити не варто. Соромно було дивитися на роботу цього рефері, котрий бездарно відпрацював на очах у президента ФФУ Якщо вже самі київські про це говорять, то й донецьким сам бог велів
Ответить
0
0
Fan of Fc Kharkov (Харьков)
Полностью поддерживаю позицию Фк "Оболонь " Не вы одни в таком положении Нашу команду судьи уже третий год хотят выпихнуть из вышки ( деньги мы судьям не платим ) , но все никак им не удаётся это сделать В ворота наших соперников НИРАЗУ В ЭТОМ СЕЗОНЕ НЕ ДАЛИ ПЕНАЛЬТИ , зато в нашу я уже замахался считать сколько дали пеналей.... Держитесь , и УДАЧИ ВАМ
Ответить
0
0
бандюк (Горловка)
Олексин (Новочорна) 29.04.08 12:00 Брат, ну це воще... Подыгрывают ДК, но виноваты донецкие. Я так понимаю, скоро ПФЛ будет нести ответственность за Хиросиму! Тем более - Оболонь-то как раз всегда играло с ДК по полной. Яка змова Ахметова з Суркісом, хто про неї хоча б колись писав? Для чого ця змова?
Ответить
0
0
Олексин (Новочорна)
То Гестат-Україна (Мена) 29.04.08 11:26 А навіщо Десні бути у вишці? Щоб повторити долю Закарпаття? Хіба Десна має належне фінансування? Чи має лише обіцянки суркіса? Тобто: один динамолиз - в прірву; навзамін - давай другого? І яка користь з цього буде? Я вже не кажу користь для вітчизняного футболу - яка користь суркісу з цього? Однак Закарпаття жодного очка в Шахтаря не забрало цього сезону... Ну, хіба що гру в Києві технічно "злило", і наступну так само зіллє.. Так би мовити - коронує на Лігу... Що неможливо було б у випадку з Оболонню!
Ответить
0
0
sverba (Черкассы)
Очевидец (Киев) 29.04.08 11:51 наверное виноват товарищ Суркис до ЕВРО-2012 ничего сделать не удастся не первый раз динамовцы ставят Оболони подножку, да ещё и с помощью судей. вспоминаю давнее интервью Луческу, когда он говорил, что киевские команды призваны снабжать Динамо очками, однако здесь не все так просто. жаль Слободяна, который из года в год вкладывает деньги в украинский футбол, именно украинский, а не бразильский или румынский
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
Цілком правильно. Я наприклад вважаю, що Нафтовик охтирський відверто плавлять з вишки. Чому? Створюється велике діло на наших очах - прем"єр-ліга і очевидно, що наші футбольні боси створення ліги почали з домовленостей не про чесну гру, а про те, "кому на Русі жити добре", тобто кому грати в лізі чи не грати. Тому можливо хочуть, щоб Десна чернігівська вийшла в прем"єр-лігу. Можливо я помиляюсь, просто таке враження складається.
Ответить
0
0
Очевидец (Киев)
sverba (Черкассы) 29.04.08 11:48 Допустим сломал! Кто виноват и что делать?
Ответить
0
0
Очевидец (Киев)
Прошлоголняя ситуация повторяется!!! Оболонь долгое время находится в первой двойке команд, а под конец чемпионата какие то проблемы с судьями, куплеными матчами и так далее...возможно и правда пора сниматься с соревнований!
Ответить
0
0
sverba (Черкассы)
мой отец был на той игре, его мнение: ненужным удалением судья просто сломал игру
Ответить
0
0
katakuna (Kiev)
Может и что то было, но по описанному - ничего непонятно, много точек над...и..., напр. ...На 74-й хвилині Володимир Заварін, перериваючи прорив Романа Зозулі... прерывал как?, какая ситуация?, если Зозуля выходил один на один, то 100% красная карточка... ...головний арбітр Володимир Топіха прямує до бокової лінії і показує ЖОВТУ (!) картку захисникові «Оболоні» Володимиру Заваріну...Всё может быть, за разговоры (матерные:) ), тут решит может только пленка (если есть) или инспектор матча... А так все похоже на пустословство...
Ответить
0
0
Гестат-Україна (Мена)
Ми памятаємо багато чого подібного і в вищці. Коли гравець Динамо (Несмачний ) заслуговує після грубої гри на вилучення, але залишається на полі. Коли теж Динамо грає з іншою командою, і в суперника за менч грубий епізод вилучається гравець. Коли мяч попадає в руку Юсуфа в штрафному, а пеналь не ставиться. Коли в кубку України був матя Десна- Нафтовик, і реферів вбивав Чернігівців.... Коли.... Коли... Коли... І їх безліч. Наш футбол прогнив до кісток... Як кажуть "Риба завжди з голови починає гнисти". Вболіваємо за Десну!!!
Ответить
0
0
Адмирал Ельсон (Днепропетровск)
Н-да.Ура Суркису-самому честному дарителю шуб в мире.!
Ответить
0
0
зелёный змей (Львов)
"Чернігівське" - футбол на повну!
Ответить
0
0

Новости Футбола

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус