Премьер-лига
Премьер-лига

Премьер-лига - результаты и расписание матчей, турнирная таблица, новости.

ФК "Львів" прийме "Металіст" у Добромилі


"Княжа Арена" допущено до проведення календарних матчів під егідою Прем’єр-ліги України

ФК "Львів" прийме "Металіст" у Добромилі


Як повідомили прес-службу ФК «Львів» офіційні представники Об’єднання професіональних футбольних клубів України, матч 8 березня 2009 року 19-го туру чемпіонату України Прем’єр-ліги між командами ФК «Львів» - «Металіст» (Харків) відбудеться на стадіоні «Княжа Арена» у місті Добромилі. Початок - 16:00.

Згідно із рішенням Комітету з питань стадіонів та безпеки проведення змагань добромильську спортивну споруду «Княжа Арена» допущено до проведення календарних матчів під егідою Прем’єр-ліги України.

Матч першості України серед молодіжних команд відбудеться 7 лютого у Львові на стадіоні «Сокіл». Початок о 13:00.

Оцените этот материал:
Комментарии
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
Ahonc (Киев)
ХіХі (Львів) >Стадіон у Львові належить місту. -- Ну так місто називається Львів і команда називається ФК «Львів». Місто мало б дати «Львову» стадіон, а не «Карпатам».
Ответить
0
0
Вернуться к новостям
Комментарии 105
Ahonc (Киев)
ХіХі (Львів) >Стадіон у Львові належить місту. -- Ну так місто називається Львів і команда називається ФК «Львів». Місто мало б дати «Львову» стадіон, а не «Карпатам».
Ответить
0
0
Sluva (Львів)
ДЗЕНЯ (Талнах) На рахунок дороги я б поспорив з твоїм агентом :) ну її нах таку європейку :) ,а в Калинові дальше та гвинтокрильна частина розташована?
Ответить
0
0
dima24 (VInnytsya-Sumy)
Surik (Харьков) 04.03.09 14:03 Бухалтер! 1. Не перкладывай с больной головы на здоровую! Сам вспомнил о Милане! 2. См. п.1. И хватит ныть, такое впечатление шо вы едете играть чуть ли не матч смерти, вам год назад на встречу пошли - так теперь вы идите!
Ответить
0
0
ДЗЕНЯ (Талнах)
Вагончики готові . тепло подано Вода для душу гріється дровами . Поле готове . 110 Х 60 . Розмітку зроблено . Стільці привезли . До неділі приготовлять . Дорога нормальна . європейка - зі Львова до Добромиля - спокійної їзди = 1година 18 хвилин . супроводження буде . Незабувайте шо і ФК Львів - також тою дорогою буде добиратись і в душевій також митись . нажаль в Добромилі немає аеропорта . Є нелалеко в Калинові - військовий- але він секретний .
Ответить
0
0
враг у ворот (Харьков)
Короче, в плане организации чемпионата таким органом как "Премьер-Лига" все катится вниз да по наклонной - т.е. сами сваяли регламентирующие документы, сами их положения и нарушают. Вот пример - в пожарном порядке был атестован стадион "Княжа Арена" в Добромыле. Спору нет, поляна нормальная (не знаю, правда, что там с подогревом), но количество зрительских мест и условия для команд далеко не отвечают требованиям относительно матчей вышки. С таким же успехом смело можно заявлять большую половину полей, на которых сейчас играют (вернее сказать играли) команды 1-й, да и 2-й лиг.
Ответить
0
0
rom (lviv) (Львів)
Surik (Харьков) 04.03.09 14:03 4. Можливості 2008 року і 2009 ... Вистарчить нити, а то буде соромно Металіст командою вважати. Далеко інколи треба їхати, коли погода не льотна, або граєш в першій лізі. І що зразу це треба забороняти, бо не сумісно з футболом?
Ответить
0
0
vps30 (Київ)
Kraass (Харків) Спасибі друже!!!!!!!!!!
Ответить
0
0
Kraass (Харків)
фото стадіона Добромилі: http://dobromyl.org/index.php?option=com_ponygalle...
Ответить
0
0
vps30 (Київ)
хлопцы якщо можна, скиньте будь-ласка фото стадіона Добромилі
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
Ключевая фраза "после того, как там сезон отыграли Милан и Интер" dima24 (VInnytsya-Sumy) 04.03.09 10:55 __ Юрыст! Не путай: 1.Климат Милана и Харькова 2.Финансовые возможности Милана+Интера и Металлиста+ФК"Харькова" 3."Хрен" и редьку ("хрен" - это не "овоч")
Ответить
0
0
D(K) (Kiev)
Львів - Метал 3-0!!)))
Ответить
0
0
Sluva (Львів)
ХіХі (Львів) Марек боїться ходити по місту??? ото ти мене розсмішив!!!!Він досить часто буває в дома і кожен раз його можна зустріти в місті,а деколи навіть поспілкуватись...так що не неси "брєдятіну"...а "твердження наближених в колі Карпат і міськради." альбо ти говориш свою думку,альбо не несеш ахінеї типу "одна бабі другій сказала".
Ответить
0
0
Басяк (Рио-де-Жмеринка)
ХіХі (Львів) 04.03.09 12:14 Тебе свежым воздухом подыхать надо... несеш сам не знаеш что.
Ответить
0
0
ХіХі (Львів)
Ну, в крайньому разі знаю чотирьох людей, які дійсно бояться ходити по місту, тому що "недогодили" димінському. Один з них - тепер успішний тренер одного з клубів вищої ліги. І послухай, не з діагнозом: я знаю добре, що я пишу про оренду стадіону. Це не моя думка - це твердження наближених в колі Карпат і міськради.
Ответить
0
0
Sluva (Львів)
ХіХі (Львів) це в тебе діагноз "параноя",нєбось вечорами боїшся ходити по місту бо всюди чатують пси Димінського?... Р.С. з якого клубу я маю вийти?і для чого мені в інтернет-кафе якщо мене повністю влаштовує домашня виділенка?
Ответить
0
0
ХіХі (Львів)
Sluva (Львів) Вийди з клубу і пиши в інтернет-кафе - там може тебе не дістануть... Хоча, це вже, мабуть, така психологія - хто гроші платить - той і правий!
Ответить
0
0
ХіХі (Львів)
Sluva (Львів) 04.03.09 11:57 :-))) "будь-ласка в студію!!!" - студія, це в тебе з димом що - кімната катувань??? :-)))
Ответить
0
0
Sluva (Львів)
ХіХі (Львів) Чувак ти не правий!!!стадіон належить місту,а арендує його Диміня за 1гр в рік(+ є пункт де "міська рада може використовувати його для своїх потреб по першому бажанню"),з ФКЛ є(був) договір суборенди за на 0.50коп в рік +команди оплачують комунальні послуги(вода,світло і тп...) на половину...зараз Кіндзера розірвав договір суборенди мотивуючи тим що нема грошей і вирішив переїхати в Добромиль.в чому проблема? чому завжди люди шукають проблему і ворогів там де їх нема?Маєш якісь прямі факти що у всьому винуватий Димінський будь-ласка в студію!!! Басяк (Рио-де-Жмеринка) соорі що мусів повторити багато з твого поста :)
Ответить
0
0
ХіХі (Львів)
Що він за людина і що він може зробити, коли вважає, що щось не так. От "щось не так" для нього - це Маркевич у Львові. Все, тема того козла Димінського закрита!
Ответить
0
0
Басяк (Рио-де-Жмеринка)
ХіХі (Львів) 04.03.09 11:05 Да мне пох что там кто пишет я говорю что знаю. А к чему ето ты написал о "триповерховиом мате" и ЗІК?
Ответить
0
0
ХіХі (Львів)
Басяк (Рио-де-Жмеринка) 04.03.09 10:59 ФК Львів не може грати на Україні. Орендар є один - і що він хоче - те і робить! Треба Димінського знати, щоб любити чи не любити! Може ти ще знаєш як триповерховим матом покривається все від сторожа і до головного бухгалтера клубу? Чи ти знаєш тільки те, що ЗІК пише?
Ответить
0
0
Басяк (Рио-де-Жмеринка)
ХіХі (Львів) 04.03.09 10:38 ФК Львив может играть на Украине за 1 грн. оренды ,как и Карпати. + Кто играет тот и платит комуналку - свет , подогрев , вода ы т.п.... Хоть как я не люблю ППД , но в етом случае здесь он ни причем
Ответить
0
0
dima24 (VInnytsya-Sumy)
Surik (Харьков) 04.03.09 08:48 Ключевая фраза "после того, как там сезон отыграли Милан и Интер" но не во время начала сезона или посредине, и по сей день там нормально две команды уживаются, даже больше, играют на том стадио через два-три дня. ВОскресенье - Милан, вторник - Интер, четверг - Милан воскресенье - Интер, и ниче, живой газон!
Ответить
0
0
Басяк (Рио-де-Жмеринка)
Да что вы сыкаете , харьки. Да вы ж у нас такие сильные , в кубку УЕФА играете... Я понимаю что после Стамбула, Лиссабона, Генуи как-то не охота в каком-то там Добромыле играть. Был я там проездом в понедельник , взлянул на стадиончик - красава , а а газон по-моему получше чем был на "Украине" (тем более после КЛ-ЧО). Ну приежайте , побеждайте и уезжайте:)
Ответить
0
0
враг у ворот (Харьков)
Что и требовалось доказать! В воскресенье был создан прецедент и, судя по всему, в скором времени разбираться с ним никто не собирается - все помычат-помычат, да и забудут. Тем более, что к тому времени и ФК Львов парочку (а то и больше) домашних матчей в Добромыле скатает, да и Арсенал практику игр на тренировочных базах продолжит. И будут все ссылаться на мировой финансово-экономический кризис и говорить, дескать ничего страшного ведь не случилось, все вроде живы и на том спасибо. А еще мне вот интересно смоделировать, если водители перестанут соблюдать некоторые "несмертельные" пункты ПДД, что тогда будет?
Ответить
0
0
uh (Kiev)
ИМХО, все за то чтобы сокращать количество клубов в вышке: стадионов не хватает нормальных, кризис-шмызис. Можно организовать как в Швейцарии - 10 команд, четыре круга, а можно сократить до 12 команд и не месить снег в декабре и феврале.
Ответить
0
0
ХіХі (Львів)
Стадіон у Львові належить місту. Це - перше. Друге: орендує зараз стадіон ФК Карпати (читай - Димінський). Димінський - скот, що сварився неодноразово з Маркевичем, "ставив його на лічильник", палив там щось йому, і т.д... Я переконаний - це основна причина, чому ФК Львів не може зіграти у Львові.
Ответить
0
0
sash_ok (Харьков)
Surik (Харьков) 04.03.09 08:57 :-)))))))))))))
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
осталось теперь завтра провести матч не в Харькове а на Ковшаровке Купянского района где одно время Гелиос играл!!!кто против????? ahiles (Харьков) 03.03.09 22:31 __ Отличная мысль!!! Поле только надо обильно намостить навозом из ближайшего коровника, в котором, кстати, и устроить раздевалки для киевского Динамо…….
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
Будем играть, как все. Ничего с нами не случится. И ныть, как вы - не будем Гонта (Киев) 03.03.09 21:34 ___ Зарекалась девка замуж не ходить.....))))))))))))))))))))))
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
Але ти ігнорував моє запитання про газон на ОСК під час МХ-АК. dima24 (VInnytsya-Sumy) 03.03.09 20:58 __ Хреновый был газон.... Хуже я видел только на «Джузеппе Меацца», после того как там сезон отыграли Милан и Интер.....
Ответить
0
0
Серьёзный (Харьков)
А кто сомнивалси то? Возвращаемся к советским временам, когда инженеров и учёных отправляли в колхоз. Теперича пусть ногомячисты пашут огороды ибо сельхозтехника нынче то не в ладу, да и горючее ох как подорожало. Браво Федерация, даёшь смычку села с городом!
Ответить
0
0
dima24 (VInnytsya-Sumy)
pimpa (Винница) 03.03.09 21:33 Кажись, ФКЛ создан на базе другой команды со Стрыя, он не играл во второй лиге, сча лень искать историю, спать пора!
Ответить
0
0
МахноЯмайка (Ямайкa)
deymon (Харьков) 03.03.09 22:42 Согласен на 100%.
Ответить
0
0
ЯППИ (Киев)
И даже если есть супер стадион не хуже Донбасс Арены в чистом поле за 250 км от ближайшей гостиници, на нем тоже играть нельзя. А то поле, поле... А команды без стадионов гнать надо в первую лигу. А то такое у нас "правовое" государство. Nhiddog (Киев) 03.03.09 20:58
Ответить
0
0
МахноЯмайка (Ямайкa)
Странный(Харьков) (Харьков) 03.03.09 23:09 Украина сейчас в аренде у Дыминского,не помню на сколько лет,да это и не важно,а человек он "безбашенный",плюс насолить хочет всем,и ФКЛ,а тут еще случай,команде где работает бывший подчиненный.
Ответить
0
0
Странный(Харьков) (Харьков)
А интересно, кому принадлежит стадио во Львове? Кто не заинтересован в том, что бы львовяне смотрели матч в своём городе? Почему никто не поинтересовался этим?
Ответить
0
0
deymon (Харьков)
Я тут напряг память помню когда-то молодёжная сборная принимала под Львовом Армению и тогда их обыграли или 6-0 или 8-0,а играли вроде как в Червонограде(Львовская обл)может ошибаюсь,но там отметили хороший уютный стадиончик и вроде как вмещает не меньше 5000,так почему не там или его уже отдали под какой небудь домик????
Ответить
0
0
ahiles (Харьков)
зато как пиз......дато что на регламент ПЛ всем наСРАТЬ!!!!!!!осталось теперь завтра провести матч не в Харькове а на Ковшаровке Купянского района где одно время Гелиос играл!!!кто против?????
Ответить
0
0
harvester (Львів)
pimpa (Винница) 03.03.09 21:33 Ти помиляєшся! ФК"Львів" став був створений на базі стрийської команди "Газовик-Скала", яка грала в Першій лізі. Тому ФК"Львів" в Другій лізі ніколи не грав!
Ответить
0
0
Олексин (Новочорна)
Гонта (Киев) 03.03.09 22:00 І Харків також влетів ФКЛ! Щоправда, нульовкою, але на ОСКМ. До речі, ДК також ледве-ледве від нічийки спаслось шальняком від ніколи не забивного Бадра. Але й ціною травми Михалика...
Ответить
0
0
sash_ok (Харьков)
Гонта (Киев) 03.03.09 22:00 Ну Шахтёр влетел во Львове на стадионе "Украина", а не в Добромыле на Княжей Арене... То что доказывать надо - это вне всяких сомнений, но хотелось бы, что бы наши клубы доказывали это в нормальных условиях...
Ответить
0
0
ctytxrf (Харьков)
Гонта (Киев) 03.03.09 21:09 Вообще-то МХ предлагал оплатить любой стадион сам, только чтобы условия были. А вообще, раз пошла такая пьянка, предлагаю в целях популиризации футбола матчи Кубка УЕФА провести где-то в области, в каком-нибудь райцентре. МХ-ДК, например в Лозовой, там есть стадиончик, там Гладкий вроде начинал.
Ответить
0
0
Гонта (Киев)
sash_ok (Харьков) 03.03.09 21:36 И вообще: Шахтер там влетел, вот пусть теперь его конкуренты (тот же Металлист, Динамо Киев и др) докажут, что они по делу занимают свои места. Тогда никакой Мирча пи--еть не будет.
Ответить
0
0
kentuki (Kyiv)
лучший он-лаин футбольный менеджер: http://www.11x11.ru/?ref=573843
Ответить
0
0
Kraass (Харків)
Акто не пустил ФК сыграть на Украине,городские власти или хозяева стадиона. Гашек (Ахтырка) ----------------------------------------- Хозяева клуба :-)))
Ответить
0
0
Гашек (Ахтырка)
Акто не пустил ФК сыграть на Украине,городские власти или хозяева стадиона.
Ответить
0
0
sash_ok (Харьков)
Гонта (Киев) 03.03.09 21:34 Посмотрим.
Ответить
0
0
Гонта (Киев)
sash_ok (Харьков) 03.03.09 21:20 Будем играть, как все. Ничего с нами не случится. И ныть, как вы - не будем
Ответить
0
0
pimpa (Винница)
dima24 (VInnytsya-Sumy) 03.03.09 20:30 Ты чё земеля? Я Княжу и Львов не путаю! Посмотри выступления Львова. Команда ФК Львов появилась в 2006году, в 2006 выступала во второй лиге, в 2007 году в первой (причём после первого круга занимала 11-12 место), 2008/09 Премьер лига. А Княжа она и в Африке Княжа!!!))))
Ответить
0
0
Vermillion (Харьков)
Сдается мне: просто у вас очко жим-жим. Помните, что эти ребята сделали с Шахтером и поэтолму хотите любым путем избежать этой участи. Не выйдет. Все должны пройти это чистилище. Гонта (Киев) 03.03.09 21:09 -------------- А вашим очком ваще можно лом перекусить, так оно жим-жим. Ну что ж... Сыграют и на этом картофельном поле в принципе. И переодеться в вагончиках смогут, в общем-то. И политься водой, нагретой на костре тоже не побрезгуют, наверное - все же в прошлом простые люди и купались в речках да пригородных водоемах. Но и ДК, и ШД, и ДД будут играть на ЭТОМ стадионе. Как говорится, рано радуетесь, друзиа.
Ответить
0
0
Конфуцій (Львів)
Surik (Харьков) Слухай, та перестань ти нити, нічого не станеться ні тобі ні твоєму улюбленому Металісту, приїде, зіграє, думаю переможе і полетить благополучно до дому. Я абсолютно інертно сприймаю ФК Львів, але вимоги мають бути одні до всіх - ФКЛ, Арсеналу і т.д. Раз дозволили матч і Стороженко не допоміг, значить мали на те підстави і треба грати. Про якість і умови будуть говорити ті, хто їх бачив -інспектори, делегати, гравці... Як на мене, МХ в Україні ніхто, м"яко кажучи, не дискремінує. В тебе якась западенська риса проглядається - доказуєш, як тобі погано і навколо все несправедливо )
Ответить
0
0
sash_ok (Харьков)
Гонта (Киев) 03.03.09 21:09 Ну я понимаю чему радуется Полтава - они в этом круге будут принимать ФКЛ на своём стадионе, а чему радуется и над чем стебается Киев??? Вашему Великому клубу тоже ведь прийдётся карячится на этом продукте полёта архитектурной мысли укуренного молдавского строителя-гастарбайтера с дипломом слесаря-гинеколога...
Ответить
0
0
Гашек (Ахтырка)
в данном случае хоть все сделанно за благовременн.где,когда и во сколько.вот с арсами конечно промашка вышла.
Ответить
0
0
Любодан (Київ)
Чтобы Вы сказали, если бы "популиризовать" пришлось Динамо перед матчем с Металлистом на Кубок УЕФА? Surik (Харьков) 03.03.09 20:53 -- Теж саме))
Ответить
0
0
Фанат Дніпра (Дніпропетровськ)
Nhiddog (Киев) 03.03.09 21:09 Байдуже хто, аби відбулися якісні зміни в українському футболі!!!
Ответить
0
0
sash_ok (Харьков)
DCFC (Kiev) 03.03.09 20:59 Я посмотрю как ваша "богема" зашпилит на этом пастбище с 2000 сиденей...
Ответить
0
0
Гонта (Киев)
Странная какая-то дискуссия! Когда в прошлом году Металлист принимал соперников на манюсеньком стадиончике "Динамо" все харьковчане просили войти в их положение. Вошли. Потому, что понимали, что Украина не Франция. Вернее: почти Франция, только дома пониже и асфальт пожиже. И вот очень симпатичная команда ФК Львов, которая очень многим фаворитам попортила нервы в этом году. Молодые ребята. Все свои, украинцы. Ни одного Мама Гуйя. Играют: от душаки! Почитай: за бесплатно! Так что же: их теперь наказывать за бедность? Нет харьковчане: шалите! Сдается мне: просто у вас очко жим-жим. Помните, что эти ребята сделали с Шахтером и поэтолму хотите любым путем избежать этой участи. Не выйдет. Все должны пройти это чистилище.
Ответить
0
0
Nhiddog (Киев)
Фанат Дніпра (Дніпропетровськ) 03.03.09 21:04 Це можливо тільки якщо це буде иноземець, і не росіянин чи румун, а з дісной правових держав.
Ответить
0
0
Фанат Дніпра (Дніпропетровськ)
Взагалі треба, щоб дотримувалися всі клуби регламенту! Але позавчора створений ганебний прецендент, після якого стадіон в Добромилі - найкращий варіант! Сподіваюсь коли оберуть нового президента УПЛ з терміном як мінімум 3 роки, тоді й порядок буде і регламента будуть дотримуватися! Ну дуже хочеться в це вірити!!!
Ответить
0
0
dima24 (VInnytsya-Sumy)
Surik (Харьков) 03.03.09 20:50 сам вибери варіант про себе )))
Ответить
0
0
DCFC (Kiev)
Пусть шпилят где принимают
Ответить
0
0
Nhiddog (Киев)
Стадіон – «Колос» (5 654 місць) Адреса: м.Бориспіль, вул. 1-го Травня, 27 тел. (04495) 6-11-76 Кто головой не подумал перед тем как линки кидать? А по теме... Все Львовяне рассказывают, какое чудесное поле, а харьковчане утверждают что поле хреновое... Народ, очнитесь! Поле и стадион - не одно и тоже. И даже на стадионе с идеальным летним супергазоном не всегда можно сыграть матч. И даже если есть супер стадион не хуже Донбасс Арены в чистом поле за 250 км от ближайшей гостиници, на нем тоже играть нельзя. А то поле, поле... А команды без стадионов гнать надо в первую лигу. А то такое у нас "правовое" государство.
Ответить
0
0
dima24 (VInnytsya-Sumy)
Kot_Metallist (Харьков) 03.03.09 20:38 Не видел матч Днепра и Львова, так что сравнить не могу(( просто мне кажется, что МХ глупо говорить о газоне, когда год назад у самих были проблемы с этим. Surik (Харьков) 03.03.09 20:38 От "там" і питай) Ми малими взагалі милися під холодним душом, і нічо, не вмерли. Але ти ігнорував моє запитання про газон на ОСК під час МХ-АК. ++++++++++++++++++ З цим "бєспрєдєлом" пора закінчувати, дати командам до старту сезону 2010-2011 року час на впорядкування стадіо, а потім усіх гнати в шию без сумнівів, такі вимоги висунути і до 1 ліги, бо знову прийдуть команди, які не виконали вимоги по причині ігр в 1 лізі.
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
Не кожен же день в невеликих містечках проходять матчі такого рівня. Любодан (Київ) 03.03.09 20:49 __ Чтобы Вы сказали, если бы "популиризовать" пришлось Динамо перед матчем с Металлистом на Кубок УЕФА?
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
Динамо был на букву Х, я видел своими глазами, когда мяч не раз и не два после короткого паса скакал. dima24 (VInnytsya-Sumy) 03.03.09 20:33 __ Юрист..... свистун.....алкоголик?
Ответить
0
0
Любодан (Київ)
Не кращий, певно, варіант як для матчу вищого дивізіону. Але це все-таки краще ніж грати на базі зі штучним покриттям газону як це робив "Арсенал". Плюс популяризація футболу в регіонах. Не кожен же день в невеликих містечках проходять матчі такого рівня.
Ответить
0
0
kamasuter (PoltaFFa)
ultraguffi (Одесса) 03.03.09 20:35 МЫ БУДЕМ ИГРАТЬ НА "СТАДИО ДЕ СПАРТАК" ВМЕСТИМОСТЬЮ АЖ 5 ТЫС -------------------------------------------- Вход на стадион безплатный, но с личной табуреткой! ;)
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
То нам головне де грати чи де митися??? dima24 (VInnytsya-Sumy) 03.03.09 20:27 __ Да как-то с грязной попой.... Или там к свинству привыкшие?
Ответить
0
0
Kot_Metallist (Харьков)
dima24 (VInnytsya-Sumy) 03.03.09 20:33 -------------------------------------------------- Ну, я не говорю, что это был идеальный газон. Еще там был песок откуда-то. Но газон был даже лучше, чем на матче Днепр - ФК Львов ИМХО.
Ответить
0
0
ultraguffi (Одесса)
kamasuter (PoltaFFa) МЫ БУДЕМ ИГРАТЬ НА "СТАДИО ДЕ СПАРТАК" ВМЕСТИМОСТЬЮ АЖ 5 ТЫС
Ответить
0
0
kamasuter (PoltaFFa)
Kot_Metallist (Харьков) 03.03.09 20:28 Уважаю таких оппонентов, как ты - надо же, не полениться найти интервью Маркевича почти годичной давности! Хвалю:)))) ------------------------------------------------- Я сам удивился! ;) ================================================= dima24 (VInnytsya-Sumy) 03.03.09 20:27 ууууппппс не до пересмотрел! :)
Ответить
0
0
dima24 (VInnytsya-Sumy)
Kot_Metallist (Харьков) 03.03.09 20:28 Не знаю насчет претензий со стороны Карпат и Днепра, но, что газон на Стад де Динамо был на букву Х, я видел своими глазами, когда мяч не раз и не два после короткого паса скакал.
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
pimpa (Винница) 03.03.09 20:23 __ Лучше бы Винница играла бы в "вышке", чем всякие, никому не нужные, "Фе-Ка"....
Ответить
0
0
Kraass (Харків)
TommyBoy (Lviv), дякую що згадав про ще две безпритульних клуба. Так от, і Арсенал і ФК Харків і ФК Львів потрібно вилучити з УПЛ! Оце і є глобальніше мислення :)
Ответить
0
0
dima24 (VInnytsya-Sumy)
pimpa (Винница) 03.03.09 20:23 Ну земляк, склад у ФК Львів пристойний, і все-таки слід робити різницю між ФК Львів і Княжою
Ответить
0
0
Kot_Metallist (Харьков)
kamasuter (PoltaFFa) 03.03.09 20:16 -------------------------------------------------- Так это про газон ОСК Металлист, а не про стадион Динамо. Я говорю к газону стадиона Динамо не было особых претензий тогда у команд. Уважаю таких оппонентов, как ты - надо же, не полениться найти интервью Маркевича почти годичной давности! Хвалю:))))
Ответить
0
0
dima24 (VInnytsya-Sumy)
всі лінки, тут викладені - липові, шановні Сурік і камасутер, ви хоч подивіться сайт якої команди, це стадіо в Щасливому під Києвому, а не в Добромилі! Surik (Харьков) 03.03.09 20:17 Сурік, а газон на ОСК рік назад відповідав нормі під час матчу Металіст - Арсенал??? То нам головне де грати чи де митися???
Ответить
0
0
kamasuter (PoltaFFa)
ultraguffi (Одесса) 03.03.09 20:12 И вообще у нас помойму СВОИХ стадионов очень мало, как правило стадион муниципальный, а клубы только их арендуют...
Ответить
0
0
pimpa (Винница)
В сезоне 2004/05 Нива Винница боролась за выход в вышую лигу, и руководству, мягко сказать, намкнули что без нормального стадиона Ниву не допустят к играм в вышей. Наши заверили, что пластиковые сидения установят + ряд других требований выполним... Но нет сказали обязательно - +подогрев, +освещение, тунель,+..., +...,+...,+...!!! Так Нива весь второй круг и сливала игры, а сейчас и вообще полумёртвая... Но то уже совсем другая история! Так эти все стандарты для хозяев клубов невходящих в круг друзей Григория Суркиса, а друзьям, к которым относится Киндзерский, правила неписаны. Команда за два года существования извыиграла 2-ую лигу гр.А, первую лигу, оказалась в вышей лиге с совсем не мегасуперсоставом. Вывод - судьи помагали, и в этом я уверен на 200%!!! И сегодня маемо тэ що маемо второй тур подряд одна игра будет проводится на "огороде"!!!
Ответить
0
0
d.j.gleb (Львів)
ДА ДЕЛО НЕ В ТОМ КАКОЙ ТАМ СТАДИОН(ДОВОЛЬНО КСТАТИ СИМП)ДЕЛО В ТОМ НАФИГА НУЖНЫ КЛУБЫ БЕЗ СТАДИОНОВ І багато в нас є клубів з нормальними аренами? То що, тепер зробити лігу з 10 команд і по колу 10 років грати.
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
http://fckniazha.com.ua/fck/media/index.php?PAGE_N... Тоже неплохо.... П.С. медведи не в счет....
Ответить
0
0
domic (Харьков)
А вот интересно, разрешили ли бы играть, если бы Динамо туда ехать? ... в начале марта ?
Ответить
0
0
TommyBoy (Lviv)
ну неможуть вони грати у Львові, про це вже написано переписано......... якшо 21 сторіччя, то де Арсенал грав в неділю???? І де взагалі він грає??? Де Харків грав минулого сезону і того також??? Давай дивитись глобальніше, а не тільку на вашого наступного суперника!!! а???
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
http://fckniazha.com.ua/fck/media/index.php?PAGE_N... Если "это" будет - то и я приеду.....
Ответить
0
0
kamasuter (PoltaFFa)
Kot_Metallist (Харьков) 03.03.09 20:09 Из пресс-конференции Маркевича 01.03.2008 - При той комбинационно-атакующей игре, которую вы ставите команде, газон такого качества вам должен очень мешать? - Когда мы планировали сборы, я даже попросил найти поле без травы в Турции, его долго искали, но нашли. Это дало нам возможность потренироваться там две недели. Однозначно газон на домашней арене «Металлиста» надо менять. -------------------------------------------------- ultraguffi (Одесса) 03.03.09 20:12 Конкретно на второй круг у Вас стадион есть? И где Черноморец будет играть? Так може на сезончик в первую лигу?
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
Забули шо в вас творилось замість поля????????? TommyBoy (Lviv) 03.03.09 20:07 __ Было хоть где помыться.....
Ответить
0
0
ultraguffi (Одесса)
kamasuter (PoltaFFa) ДА ДЕЛО НЕ В ТОМ КАКОЙ ТАМ СТАДИОН(ДОВОЛЬНО КСТАТИ СИМП)ДЕЛО В ТОМ НАФИГА НУЖНЫ КЛУБЫ БЕЗ СТАДИОНОВ
Ответить
0
0
Kraass (Харків)
TommyBoy (Lviv), напоминаю - 21 век на дворе. Да, у нас были проблемы с полем, но во львове проблем с полем нет - есть проблемы с мозгами!
Ответить
0
0
kamasuter (PoltaFFa)
Surik (Харьков) 03.03.09 20:06 Полтава бдит! Но не вканистру! ;)
Ответить
0
0
Kot_Metallist (Харьков)
kamasuter (PoltaFFa) 03.03.09 19:48 -------------------------------------------------- К газону тогда не было никаких претензий. И вообще, я б весной с удовольствием еще раз сходил на тот стадиончик - уютный такой, в центре города в парке Горького, переклички какие там были, змея воздушного запускали... И это ты сравниваешь с игрой на каком-то льду в какой-то деревне...
Ответить
0
0
Kvinto (Львів)
Kraass (Харків) 03.03.09 20:05 А Ви певно - прихований вболівальник ФК Львів ))))) Все рівно подивимося, ще є цілих 4 дні щоб все змінити, якщо ситуація дійсно така погана.
Ответить
0
0
kamasuter (PoltaFFa)
http://fckniazha.com.ua/fck/media/index.php?PAGE_N... стадион как стадион, что будет с газоном? ну не думаю хуже весна-харьков 2008
Ответить
0
0
Kraass (Харків)
ultraguffi (Одесса) поддерживаю! Ладно б не было где во Львове играть. Есть! Так не хотят!!!
Ответить
0
0
TommyBoy (Lviv)
Тихо, звьозди тут харківські рисуються..... Най виходять на поле і доводять шо вони кращі......передіватись їм нема де..... Забули шо в вас творилось замість поля?????????
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
kamasuter (PoltaFFa) 03.03.09 19:48 __ Польтава слюхает? (с)
Ответить
0
0
Kraass (Харків)
звідки ж ще можна дізнатися подробиці на кшталт вагончиків за воротами? З сайту вболівальників ФК Львів :)
Ответить
0
0
ultraguffi (Одесса)
ПИПЕЦ КУДА КОТИТСЯ НАШ ФУТБОЛ БОМЖИ ИГРАЮТ В КОНЧЕ ЗАСПЕ ДРУГИЕ В СОСЕДНИХ ГОРОДАХ И ПГТ НАФИК НУЖНЫ ТАКИЕ КЛУБЫ
Ответить
0
0
Kvinto (Львів)
От подивимося трансляцію (надіюсь), тоді й оцінимо, що собою представляє стадіон в Добромилі. Чомусь надто багато народу говорять, в спосіб, ніби щойно звідти приїхали (звідки ж ще можна дізнатися подробиці на кшталт вагончиків за воротами? Я в Добромилі не був, тому не знаю таких подробиць). Особисто мені важко повірити, що стадіон збудований Кіндзерським в 2007 році, аж такий паскудний, як про нього висловлюються.
Ответить
0
0
FC Lviv (Львів)
Княжа "синьо-золота" команда гратиме на "Княжій Арені"! "Львів", "Львів" тільки "Львів"!
Ответить
0
0
kamasuter (PoltaFFa)
Kraass (Харків) 03.03.09 19:38 ой тока нинада я Вас прасю, вспомни прошлогоднюю весну и ваш чудо газон...завезды блин...
Ответить
0
0
d.j.gleb (Львів)
Kraass (Харків) 03.03.09 19:38 Про що ви говорите, після того де грав Арсенал і після поля в Дніпрі, в Добромилі буде не гірше. Якщо вже були прецинденти, то нічого не залишаєтся, як дозволити грати там. Як на мою думку - це не гірший варіант і Металісту немає чого боятись. Маркевич зараз найкращий! Вигравайте кубок!
Ответить
0
0
Фунтик-mkn (Kiev)
Kraass (Харків) 03.03.09 19:38 А нафуя это нужно ...)) тунели, раздевалки... ворота и поле есть - это главное ))
Ответить
0
0
Kraass (Харків)
А вони вже обладнали 5 000 пластикових сидінь, встановити тунель, відповідні технічні зони, організувати відеоспостереження і звукове забезпечення, а головне - побудували нові роздягальні, адже зараз команди вимушені переодягатися у вагончиках, які розташовані за воротами?!
Ответить
0
0
Доня (Харьков)
Думаю что дубль будет инрать и 7 и 8 марта...
Ответить
0
0

Новости Футбола

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус