Премьер-лига
Премьер-лига

Премьер-лига - результаты и расписание матчей, турнирная таблица, новости.

ФК "Карпати": програвати потрібно з гідністю


Львiв'яни вiдповiли на звинувачення головного тренера "Кривбасу"

ФК "Карпати": програвати потрібно з гідністю


На післяматчевій прес-конференції по завершенні поєдинку «Карпати» - «Кривбас» (3:0) головний тренер гостей Олег Таран ані слова не сказав про перебіг подій на полі. Натомість поскаржився, що уперше в тренерський кар’єрі його команду за день до матчу не пустили на тренування на стадіон «Україна», де відбувся матч.

Як виявилось, Олег Таран щонайменше лукавить. За словами генерального директора ФК «Карпати» Юрія Коротиша, «Кривбас» ще перед приїздом до Львова, як це водиться, звернувся до львівського клубу з проханням надати поле для тренування: «Ми, своєю чергою, відповіли, що гарантуємо для цього готовність стадіону «Прогрес», на якому свої тренування напередодні гри проводять усі суперники «Карпат». «Кривбас» без жодних заперечень погодився на цей варіант. Утім, коли команда Тарана приїхала до Львова, позиція тренерського складу кардинально змінилася – вони хотіли провести тренування саме на «Україні». Зважаючи на погодні умови, які маємо нині, щонайменше ризиковано було б дозволити провести тренування на газоні, який в таку пору року й без того не є ідеальним. Це загалом могло б поставити під сумнів проведення суботнього матчу. Тож позиція тренера «Кривбасу» мені абсолютно незрозуміла й чому вона змінилася, щойно делегація «Кривбасу» ступила на львівську землю, відомо, вочевидь, лише Олегу Тарану. «Карпати» виконали усі прохання команди гостей».

Оцените этот материал:
Комментарии
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
Насос (Львів)
Олег Таран: "...відправили нас на поле, де корови пасуться..." - фото в студію (а ше краще в КДК ФФУ). Юрій Коротиш: "«Кривбас» ще перед приїздом до Львова, як це водиться, звернувся до львівського клубу з проханням надати поле для тренування: «Ми, своєю чергою, відповіли, що гарантуємо для цього готовність стадіону «Прогрес», на якому свої тренування напередодні гри проводять усі суперники «Карпат». «Кривбас» без жодних заперечень погодився на цей варіант." - копії факсів (чи як вони там переписуються) туда само, в ту саму КаДеКу, а там вже рішать хто правий, а хто ні. І нема чого впусту повітря трусити.. гидко :(
Ответить
0
0
Вернуться к новостям
Комментарии 52
Насос (Львів)
Олег Таран: "...відправили нас на поле, де корови пасуться..." - фото в студію (а ше краще в КДК ФФУ). Юрій Коротиш: "«Кривбас» ще перед приїздом до Львова, як це водиться, звернувся до львівського клубу з проханням надати поле для тренування: «Ми, своєю чергою, відповіли, що гарантуємо для цього готовність стадіону «Прогрес», на якому свої тренування напередодні гри проводять усі суперники «Карпат». «Кривбас» без жодних заперечень погодився на цей варіант." - копії факсів (чи як вони там переписуються) туда само, в ту саму КаДеКу, а там вже рішать хто правий, а хто ні. І нема чого впусту повітря трусити.. гидко :(
Ответить
0
0
rom@86 (Львів)
Батвиннег (Ленинградт) з тебе треба зняти очки, ви якісь зацикленні на місті ЛЕВА, одну і ту саму пісню вже пару років співаєте, якщо перше погодились тренуватись на прогресі, то треба було тренуватись.
Ответить
0
0
Глюк (Львів)
Та про шо мова? нах поле вбивати??? запропонували їм варіант на іншій поляні... погодилися... нах потім на Україну пертися? В кожній команді є адміністратор який займається організацією перебування команди в іншому місці... нах ті цирки - погодитися а потім скандалити мовляв я з лобоновським працював а зі мною так по хамськи повелися...
Ответить
0
0
Павел Булах
"поведанная им информация, согласитесь, имела бы больший эффект, будь она сказана на предматчевой конференции" (с) kraser* Оно то так, да только не заведено у нас в чемпионате предматчевые пресс-конференции проводить. А потому - всё общение с прессой происходит на послематчевых.
Ответить
0
0
@Serik@ (Кривой Рог)
"Но при всём уважении к Тарану поведанная им информация, согласитесь, имела бы больший эффект, будь она сказана на предматчевой конференции, но не после поражения 3:0." kraser* (Многопользов. логин) 15.03.09 14:18 Не можу не погодитись
Ответить
0
0
kraser* (Многопользов. логин)
Команда в Кривом Роге сейчас только на Таране и держится, и я очень сомневаюсь, что Олегу Анатольевичу в подобной ситуации необходимо искать какие-то оправдания перед болельщиками. Павел Булах 14.03.09 22:11 -------------------- Относительно тарановского влияния на криворожский футбол и, вообще, относительно характеристик его тренерского портрета и импонирующих его личностных качеств, - позволю себе согласиться с Вами. Смущает иное... В украинском футболе, собственно футбол поднимает потихоньку голову. Однако грязи на самом зачуханом поле колхоза "Велыки пындюки" в разы меньше чем грязи на украинском околофутбольном поле. Прикосновение к жизни околофутбольной, становится мерзким - сплошные грязь, нытьё, скандалы. С подачи некоторых "заслуженных" специалистов румыно-донецкого разлива, в украинский футбол завезен и стал нормой вирус скулежа. И очень хочется, чтобы цвет украинского тренерского цеха, к которому, безусловно, принадлежит О.Таран, был привит и имунизирован от его (вируса) воздействия. По сути я с О.Тараном согласен. Именно по сути, - не только по формальной (регламентной) правоте. Но при всём уважении к Тарану поведанная им информация, согласитесь, имела бы больший эффект, будь она сказана на предматчевой конференции, но не после поражения 3:0. Уместность высказывания во времени и относительно ситуации важна для его восприятия. ИМХО.
Ответить
0
0
Анатолій К. (Lviv)
васкарба (Львов) ти хоч подумав що пальцями клацав? чомусь про регламент і закон згадують тільки в рідкісних ситуаціях а коли усіх влаштовує то порушують разом і нема проблем...
Ответить
0
0
васкарба (Львов)
В перддверии празднования 200-летия величайшего украинского писателя Н.В.Гоголя давайте переименуем пана ТАРАНА в пана Собакевича.Для него только есть один порядочный человек. Это его предидент, да и то,если разобраться, порядочная свинья... Недогідлива Феська! Поганому ТАРАНУ - УСЕ ЗАВАЖАЄ....
Ответить
0
0
Kraass (Харків)
Анатолій К. (Lviv) 15.03.09 13:08 нафік мені регламент... ---------------------------------------- Вот из-за такого подхода у нас и страна такая! ЗАКОН ЕСТЬ ЗАКОН!
Ответить
0
0
@Serik@ (Кривой Рог)
мух (Львів) 15.03.09 09:33 Напевно хотіли написати "бачити"? Так я бачив, і по грі в мене питань нема, одразу після матчу на гілці про гру привітав вболівальників КЛ із ЗАСЛУЖЕНОЮ перемогою. А так, якщо дійсно Карпати проводили тренування на "Україні", а Кривбасу запропонували "Прогрес", то це, окрім порушення регламенту, виглядає принаймні не дуже гостинно. Саме про це і сказав Таран. А прес-служба ще й його у брехні звинуватила. Уявіть ситуацію, коли Вас запросили в гості, хазяї сіли снідати у вітальні, а Вам на кухні накрили. Пряма аналогія P.S. Цікаво було б почитати Ваш комент, якщо наступного разу замість поля стадіону "Металург" Карпатам запропонують гареве поле, що знаходиться неподалік, або поле стадіо "Гірник"? І спробуйте віднайняти інше поле, якщо всі ті, що в більш-менш непоганому стані, арендуються Кривбасом. Коли це торкається команди, за яку Ви вболіваєте, гадаю, думка була б кардинально протилежною.
Ответить
0
0
slava1970 (Сумы)
«Карпати» виконали усі прохання команди гостей». ........................
Ответить
0
0
Анатолій К. (Lviv)
Владимир Мыленко нафік мені регламент читай конституцію краще але в нашій славній державі ніхто не живе по законах я тут висловив свою думку, регламент не дасть відповіді на усі питання тому є багато умов вийнятків і додатків...
Ответить
0
0
Владимир Мыленко
Але знайти поля для тренувань то питання Кривбаса!!! Анатолій К. (Lviv) 15.03.09 12:17 Шановний, Регламент почитайте - чиє то питання.
Ответить
0
0
Анатолій К. (Lviv)
Тарана поважаю, що сказав про корів то мабуть на емоціях... Керівництво Карпат жоден львівянини не любить і знає що то за кантора ))) Але знайти поля для тренувань то питання Кривбаса!!! Динамо як літали в іспанію то витрачали кошти на бази спортивні і успішно зіграли з валенсією! п.с. Металісту буде боляче сьогодні але бажаю їм перемоги, по справжньому боляче буде наступного тижня вдома з динамо )))
Ответить
0
0
slava1970 (Сумы)
еще одни клоуны
Ответить
0
0
Znemos (Львів(Lemberg))
Цікаво чи Арсенал надавав заміську базу Динамо... Взнали де будуть грати тільки за добу... Весь регламент дотримується
Ответить
0
0
Окордионисд (Южный-сити)
странные вы ребята, львовяне.. Вам говорят, что ваши команды грубо нарушают регламент, а вы - нехрен плакать, як диты и т.д. и т.п. Впрочем, имхо, ничего удивительного в этом нет. "Матч перенесен. Вся команда соперника заболела корью".
Ответить
0
0
Romberg (Lviv)
Цікаво щоби він сказав якби вчора було таке болото як у Дніпрі ... Чому Кл не дали їм іншого поля ???!!! Менше футболістів треба ганяти по маршрутам Кривбас-Дніпро-Арсенал-Нафтовик ... Може би тоді якісь результати були !!! А так програли в одні ворота і плачуть !!!
Ответить
0
0
nodi (Киев)
теперь понятно, почему они в прошлом туре проиграле дома ЧО - у них просто не было перед матчем тренировки на "Украине"
Ответить
0
0
nodi (Киев)
действительно - что ещё может научить кривбасс забивать и не пропускать 3 мяча - это единственная тренировка и именно на стадионе Украина. Так может Кривбассу перебазироваться во Львов, арендовать для тренировок Украину и они всех начнуть рвать под руководством этого "спеца".
Ответить
0
0
nodi (Киев)
сегодня вас шахта будет больно бить
Ответить
0
0
Kraass (Харків)
Пионэрр (Киев) 15.03.09 09:54 ---------------------- Ссылку в студию! А разве на Украине сейчас две команды играют?..
Ответить
0
0
Kraass (Харків)
Какая разница какое поле на Украине и Прогрессе?!! РЕГЛАМЕНТ НУЖНО ВЫПОЛНЯТЬ! Таран однозначно прав. А за несоблюдение 23-й статьи регламента Карпаты нужно бить по рукам. Причем бить так, чтоб было больно. А больно будет только при снятии очков. Кривбасу надо добиваться наказания нерадивого клуба.
Ответить
0
0
Пионэрр (Киев)
Кстати, есть решение ФФУ, которым разрешается не предоставлять поле ст. Украина для предматчевых занятий. Основания: высокая игровая нагрузка(СБУ, 2 команды ), молодой газон. Карпаты на Украине тоже не тренируются. Таран не прав. Кстати во многих зарубежных ч-тах такой нормы вообще нет.
Ответить
0
0
мух (Львів)
@Serik@ (Кривой Рог) цю теж треба барити було...
Ответить
0
0
Marsyanya (Харьков)
регламент должен быть одинаков для всех.И не важно какое там поле на Прогрессе, и не важно кто там тренируется итренировался. Это проблемы Карпат и ни чьи другие,что после 45 мин. тренировки поле станет не пригодным.Таран 100% прав.
Ответить
0
0
Батвиннег (Ленинградт)
надо ВСЕМ!!! командам нарушившем регламент засчитать техническое поражение. особенно это касается арсенала (не нужен клуб новому хозяину, пусть уходит из ПЛ и не мешает другим командам)
Ответить
0
0
ДАЙТЕ ХРОНУ (Львів)
Знаєте що я можу сказати про пресуху Тарана: поганому танцору i волосся на головi мiшає. Кривбас без грошей, от i всякими хитрощами хочуть зняти очки з конкурентiв i вимагати компенсацiй.
Ответить
0
0
Sluva (Львів)
@Serik@ (Кривой Рог) не можу тобі сказати чи тренувались гравці Карпат,але можу чесно сказати що весь день з бігових доріжок стадіону вивозили сніг,одночасно там працювало 3-4 автонавантажувачі і така ж кількість важких грузовиків,незнаю чи було б комфортно гравцям тренуватись там оскільки запах вихлопних газів був ще той...
Ответить
0
0
@Serik@ (Кривой Рог)
enginer (Lviv) 15.03.09 01:35 А Карпати напередодні тренувалися на "Прогресі" чи на "Україні"?
Ответить
0
0
enginer (Lviv)
Я не знаю чим точно визвана заява Тарана (може він просто не знав про домовленість за Прогрес), але особисто точно можу сказати: 1. Поле стадіону Прогрес в хорошому стані (бачив на власні очі) і значить Таран вже збрехав про поле де корів пасуть... До речі Карпати там і тренуються часто. 2. Дирекор стадіону неодноразово говорив, що трава на Україні хворіла і треба стадіон експлуатувати в найбільш економному режимі.Це є причиною чому ФКЛ не грає у Львові. 3. Вся прес-конф. Тарана - це тільки звинувачення, що їм не дали тренуватись - і ні слова про гру, що це як не виправдовування? Тим більше, що команда Кривбас дійсно справляла дуже добротне враження, гарна і думаюча команда, видно тренерську роботу, але очевидно прикра і розгромна поразка вплинула негативно на нього, тому він і говорив так.... Тим не менше бажаю Кривбасу успіхів в подальшому...
Ответить
0
0
@Serik@ (Кривой Рог)
FM (Киеф) 15.03.09 01:20 А непогано було б почитати
Ответить
0
0
Митяй-2 (Скотопригоньевск)
FM (Киеф) 15.03.09 01:20 Таран, как раз, уверяет, что Карпаты там тренировались. А вообще, честно говоря, при всем моем уважении к Тарану, должен заметить: после 0:1 такие речи еще можно было бы понять (где-то как-то). После же 0:3 они выглядят несерьезно.
Ответить
0
0
FM (Киеф)
не читал, что писали, но я уверен, что Карпаты тоже не тренировались на Украине, а значит все в равных условиях.
Ответить
0
0
@Serik@ (Кривой Рог)
Суперечливі заяви... Судячи з прес-конференції Тарана, ніяких домовленостей щодо переносу тренування на "Прогрес" не було, водночас Коротиш заявляє, що перенос було погоджено заздалегідь. Знаючи характер Тарана, більше схиляюсь до того, що саме він говорить правду. А найбільше ображають подвійні стандарти - судячи із заяв Тарана, Карпати проводили тренування саме на "Україні". Тобто Карпатам це дозволено, а Кривбас нехай місить багнюку(( Адже враховуючи погоду можна припустити, що поточний стан цього "Прогресу" не суттєво відрізняється від славнозвісного поля у Добромилі. До звітного поєдинку Карпати у Львові зустрічалися лише з ЧО, але тоді, здається, була більш холодна та суха погода, і стан газону напевно дозволяв провести тренування, тому це питання не мало такого розголосу. Враховуючи погодні умови останніх днів, абсолютно зрозумілим є небажання Кривбасу проводити тренування на полі сумнівної якості. Вважаю, що політика подвійних стандартів не робить керівництву Карпат честі ((( P.S. Непогано ставлюся до КЛ, і одразу після матчу привітав вболівальників команди з перемогою. Але в світі останніх фактів вважаю, що Тарану є на що ображатись. І тим паче не погоджуюсь з бандюком із Горловки, що заява покликана виправдати поразку Кривбасу перед вболівальниками. Абсолютно погоджуюсь з Павлом Булахом - Тарану нема за що виправдовуватись перед вболівальниками, із наявних кадрових і матеріальних ресурсів він і так витискає максимум. І за це йому ВЕЛИЧЕЗНА ПОДЯКА!
Ответить
0
0
Sluva (Львів)
Павло Булах А чи є порушенням регламенту наприклад коли Карпати пропонують!! супернику провести тренування до прикладу на Прогресі замість України?і суперник не відмовляється?та м ж нігде не написано що команда-гість зобовязана провести 45-хвилинне тренування на основному полі.Тому якщо дивитись з точки зору що йде попереднє узгодження місця тренування і ніхто нічого не має проти це не є порушенням регламенту!!!Я також розумію позицію Кривбасу,але чи було б їм приємно грати на газоні який би вони "притоптали" на тренуванні,а на 2-й день недай бог ще й погіршились погодні умови?
Ответить
0
0
BapaH (Киев)
Подумаешь, сошлются на очередной форс-мажор. Дескать, как уже сказано было выше, не хотели убивать поле, бла-бла-бла. А че, форс-мажоры в нашем чемпионате набирают популярности. "Фтопку мажоров, даешь форс-мажоры!"
Ответить
0
0
viruslviv (БАНДЕРШТАДТ)
ну ген директор відмажеться - бо він не сказав що "Україну" не дають, а що інші тренуються там. Кривбас погодився.. інші погоджувались. тобто штафувати заднім числом нема за що - не скаржився ж бо ніхто. Плюс коли "Арсенал" київський не пустили на Україну (коли якись "КомунЩосьРесурс" вирішив що Карпати їм винні гроші) то тоді повністю не дали поля і тренувались на прогресі.
Ответить
0
0
мух (Львів)
отстой.... проигрывать надо уметь.. плохому танцору яЙко мешеет !!!!
Ответить
0
0
myroslav (Львів)
2 гюрза (Днепропетровск) Мріяти будеш під час матчу Дніпро-Карпати
Ответить
0
0
Kvinto (Львів)
Нє, ну нашо той Коротиш палить контору :) Тепер ціла Україна знає що Карпати в кожному домашньому турі порушують регламент. І оштрафують тепер не за цей один випадок, а за всі 15 домашніх матчів ))) Вже якщо так хоче відмазуватися, краще б сказав, що не хотіли з поля город робити перед грою, тому запропонували інший газон, але ж не казати "в нас так заведено" (з фізіономією "а я тут що?").
Ответить
0
0
гюрза (Днепропетровск)
Спалился ген директор - оштрафуют теперь Львов задним числои и пару очечков ещё и заберут...
Ответить
0
0
aquarius (Одесса)
Митяй-2 (Скотопригоньевск) 14.03.09 22:20 Неужто в Президенты Украины? ;)
Ответить
0
0
Митяй-2 (Скотопригоньевск)
Павел Булах 14.03.09 22:11 Да, увы. Вот потому я и "голосую" за иностранца в Президенты. Никаких рабиновичей!
Ответить
0
0
myroslav (Львів)
2 Павло Булах 14.03.09 22:09 По перше хочу зіслатисяна "Митяй-2 (Скотопригоньевск)" дуже точно підмічено, а по друге... ну я теж у багатьох випадках ДУЖЕ не солідарний з діяльністю керівництва клубу але що вдієш? Як сказав Волобуєв "Як живем так і граєм" я би сказав до відповідної ситуації "Як живем так і приймаєм гостей" (хоча я розумію що це далеко не всього стосується)
Ответить
0
0
Павел Булах
2_Митяй-2 (Скотопригоньевск) Та да... Я еще помню, как пару лет назад, когда почтение к регламенту со стороны клубов еще присутствовало, мы тут какие-то материалы писали, пункты и статьи нормативных документов анализировали... А сейчас - просто смысла нет. Увы. --- 2_бандюк (Горловка) Позволю себе с Вами не согласиться. Причины этого монолога на пресс-конференции могут быть различными, но вряд ли таковыми, которые вы предположили. Команда в Кривом Роге сейчас только на Таране и держится, и я очень сомневаюсь, что Олегу Анатольевичу в подобной ситуации необходимо искать какие-то оправдания перед болельщиками.
Ответить
0
0
Павло Булах
Будь-ласка: --- РЕГЛАМЕНТ Всеукраїнських змагань з футболу серед команд клубів «Прем’єр-ліги» України сезону 2008/2009 років Стаття 23. Порядок прийому команди-суперниці клубом-господарем поля 11. Клуб-господар поля безкоштовно надає команді гостей: б) футбольне поле стадіону, де відбудеться матч, для проведення одного тренування тривалістю до сорока п’яти хвилин; --- А за словами гендиректора клубу, усі суперники «Карпат» свої тренування напередодні гри проводять на стадіоні «Прогрес». Тобто, це не поодинокий випадок.
Ответить
0
0
бандюк (Горловка)
myroslav (Львів) 14.03.09 22:02 Він каже про те, що командам гостей не дають можливості тренуватися на тому майданчику, на якому пройде матч. Це неправильно. Але Карпати дійсно зараз вражають, і поле тут ні до чого. Просто Тарану хочеться виправдатися перед своїми вболівальниками
Ответить
0
0
Митяй-2 (Скотопригоньевск)
Павло Булах 14.03.09 21:47 По сравнению с теми нарушениями регламента, свидетелями которых мы все являемся из тура в тур, то о чем говорит ген. директор такая мелочь... Плохо, конечно, что нарушается, однако - все, выходит, молчат. Возможно, именно потому, что это и правда мелочь? Это ж не игра на тренировочном поле, например.
Ответить
0
0
myroslav (Львів)
2 Павло Булах 14.03.09 21:47 Про яке саме порушення і де саме цей прямий текст? Особисто я жодного слова "регламент і не знайшов :( може підкажете?!
Ответить
0
0
Павло Булах
2_myroslav (Львів) А Вас не бентежить, що гендиректор клубу прямим текстом говорить про систематичне порушення регламенту? :) Нiчого особистого, просто спитав. :)
Ответить
0
0
myroslav (Львів)
Чесно кажучи я після слів Тарана був обурений нашими адміністраторами з Карпат, але радий що не все виявилось так як казав Таран. З ПЕРЕМОГОЮ!!! Кривбасу удачі, і в першу очерідь удачі у пошуках нового керівництва... бо там зараз як відомо лише дніпровські прихвостні(ні в якому нічого поганого про Дніпр не кажу)
Ответить
0
0

Новости Футбола

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус