Премьер-лига
Премьер-лига

Премьер-лига - результаты и расписание матчей, турнирная таблица, новости.

Кожанова ждут в "Шахтере"

Кожанова ждут в "Шахтере"


Игрок национальной сборной Украины, полузащитник львовских "Карпат" Денис Кожанов, подготовку к новому сезону должен был начать в составе донецкого "Шахтёра".

Однако в донецком аэропорту в среду утром, перед вылетом "горняков" на сбор в Австрию, Кожанов так и не появился. Впрочем, нельзя исключать, что в тренировочный лагерь "Шахтёра" футболист приедет позже, поскольку получил дополнительный отпуск, как и все игроки сборной Украины.

По информации "Чемпионат.com", сейчас "Карпаты" делают всё возможное, чтобы оставить игрока в команде и на следующий сезон. Напомним, что права на Кожанова принадлежат "Шахтёру", однако в январе 2008 года игрок был передан в аренду "Карпатам". Летом 2009 года львовяне договорились с "горняками" об аренде игрока на два года с правом выкупа.

Оцените этот материал:
Источник:
Чемпионат.ру
Комментарии
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
Sobko (Donetsk)
Вболівальники КЛ і ШД - ЄДНАЙМОСЯ !!! Kusijw (Львів) 16.06.11 19:04 хочу заметить,что болельщики КЛ и ШД довольно толерантно ведут споры,за исключением единичных случаев.Это наблюдается всегда.
Ответить
0
0
Вернуться к новостям
Комментарии 148
Sobko (Donetsk)
Вболівальники КЛ і ШД - ЄДНАЙМОСЯ !!! Kusijw (Львів) 16.06.11 19:04 хочу заметить,что болельщики КЛ и ШД довольно толерантно ведут споры,за исключением единичных случаев.Это наблюдается всегда.
Ответить
0
0
Kusijw (Львів)
Ау. Чомусь всім вболівальникам байдуже за долю того чи іншого гравця. Ю.Вірт - ФК \"Львів\" - першокласний воротар до переходу у ШД; Б.Шуст - ФК \"Карпати\" - першокласний воротар до переходу у ШД; В.Кобін - ФК \"Карпати\" - основний гравець команди до переходу у ШД (мені тепер навіть дивитися на його теперішню гру не хочеться, не до порівняння. Це дається взнаки вітсутність практики). Хто говорив про А.Федецького та Д.Кожанова у ШД так, як зараз говорять про них у КЛ. Що станеться з ними після \"повернення до рідної команди\" ? Тяжко вгадати. Кого мають змістити з основи у ШД: А.Федецький (правий півзахисник, ) - ДАРІО СРНА (ОСНОВА ШД), Д.Кожанов(атакуючий півзахисник лівого- правого флангу)-Вілліан, Д.Коста, Ферні, Жадсон, Тешейра (практично не замінимі у ШД). Це прекрасно розуміють власники клубів: - Ахметов:поки засвітилися - продати чим подорожче, бо коли посидять на \"банці\", стільки за них не візьмеш; - Димінський: Купити поки є \"Що\"(талант) купляти, бо коли посидять на \"банці\" ЦІЛИЙ рік- вже так не заграють і чим подешевше. З цієї ситуації однозначно \"сьогодні\" виграє ШД, а програють гравці. Карпати !!! Будуть вони в команді - чудово, а не будуть - що ж прийдеться шукати їм заміну. Своїх маємо, для прикладу : Худобяк, Ткачук, Голодюк, Кополовець, Годвін. Вболівальники КЛ і ШД - ЄДНАЙМОСЯ !!!
Ответить
0
0
Sobko (Donetsk)
2. Тільки йолоп проміняє Львів на Донбас чи маріуполь (в світлі холери) Halychanyn (Львів) 16.06.11 08:31 на этом можно тему закрывать.
Ответить
0
0
Sobko (Donetsk)
Після матчу збірної України в Донецьку... вболівати за Вас не хочеться навіть в єврокубках... У Вас лише ШД і все, а решту для Вас ніхто. В тому числі і національна збірна України. german (Львів) 16.06.11 11:51 -------- сто процентов,такая сборная во главе с конспектчиками мне не нужна.А то,что ты не будешь болеть за Шахтер в ЕК,очень большая потеря.Я например не болею в ЕК за ДК и что?
Ответить
0
0
german (Львів)
тогда и команд в ЕК было меньше, сейчас шахтер набирает очки в ЕК чтобы днепр к примеру тупо сливался в первом же матче из года в год. никакой пользы от их выступлений нет vurdy (Donetsk): та хватить вже богословляти свою шахту. Граєте добре і радійте за ШД, але при цьому не потрібно обливати брудом інші команди. Прям без ахмєтки нікуди, блін... задовбали вже. Грали раніше без ШД в Європі і очки набирали, хто як міг. І далі без Вас справимось. Після матчу збірної України в Донецьку... вболівати за Вас не хочеться навіть в єврокубках... У Вас лише ШД і все, а решту для Вас ніхто. В тому числі і національна збірна України.
Ответить
0
0
vurdy (Donetsk)
Звичайно, майже 45% - це дуже багато. Але без підтримки інших - це 20 місце в ТК (між Австрією й Кіпром) і блаженне право на кваліфаї в ЛЧ... Ingvar (Lviv) 16.06.11 09:01 тоже самое как и без шахтера инши буду там.... Також прохання усіх вболівальників ШД: коментарі на зразок \"ви в Європі тому, що ми очок назбирали для вас\" мають право давати хіба що в ДК. У свій час ви сАме завдяки очкам від ДК отримали право на ЛЧ з 2 місця в ЧУ. Если не шахтер то кто сейчас тогда поддерживает высокий коэффициент украине? Тем более он сейчас высок как никогда! тогда и команд в ЕК было меньше, сейчас шахтер набирает очки в ЕК чтобы днепр к примеру тупо сливался в первом же матче из года в год. никакой пользы от их выступлений нет
Ответить
0
0
Аннабель Ли (Донецк)
*принимать=принимают
Ответить
0
0
Аннабель Ли (Донецк)
german (Львів) 16.06.11 10:29 --------------Сказать-то есть что, но смысл? Все уже обговорили, не интересно дальше. Что бы вы там не хотели, решение принимать большие дяди, а они, думаю, без нас разберутся, у них работа такая.
Ответить
0
0
german (Львів)
Ingvar (Lviv) 100%! Ти молодець! Все правильно! danikrom (Львов): ось це я розумію аргументи... а то балаболять лише, а коли їм факти... то вже нема що сказати...
Ответить
0
0
danikrom (Львов)
Ingvar (Lviv) 100%! Ти молодець! Все правильно!
Ответить
0
0
fanatkarpat (Львов)
Sobko (Donetsk) 15.06.11 22:12 В синагоги
Ответить
0
0
securon (Шахтёрск)
yaspas74 (тернопіль) 16.06.11 09:48 Выше уже говорили о причинах этого явления - лимит на легионеров! Из за него и цена на украинских игроков непомерная, и ведущие клубы выкупают всех мало мальски засветившихся украинских игроков.
Ответить
0
0
yaspas74 (тернопіль)
Не буде ніколи конкурентного чемпіонату,якщо лідери спочатку роздадуть непотрібних гравців в інші команди а потім тих що заграли в інших клубах забирають назад на лавку,щоб не мішали їм вигравати.
Ответить
0
0
OM (Lviv)
40% економічних прав на Кожанова належать Карпатам. 100% економічних прав на Федецького належать Карпатам. Цілком може бути, що Ахметов захотів, щоб ті \"60%\" Кожанова перекрили трансферну ціну обидвох :)
Ответить
0
0
Pingwin (Lviv)
Через три дні команда летить в Австрію. Тоді й побачимо - вирушить Кожанов із \"Карпатами\" чи ні.
Ответить
0
0
Ingvar (Lviv)
Також прохання усіх вболівальників ШД: коментарі на зразок \"ви в Європі тому, що ми очок назбирали для вас\" мають право давати хіба що в ДК. У свій час ви сАме завдяки очкам від ДК отримали право на ЛЧ з 2 місця в ЧУ. Зараз ваш вклад великий, але без підтримки з боку інших команд... За 5 років вклад ШД в ТК - 19,6 бала. Інші додали 24,283. Звичайно, майже 45% - це дуже багато. Але без підтримки інших - це 20 місце в ТК (між Австрією й Кіпром) і блаженне право на кваліфаї в ЛЧ... Розуміти треба, що разом ми - сила, і кожна команда в Європі користає з успіхів інших. А порівняння результатів КЛ в Європі за минулий сезон і ШД за останні 5 - то взагалі \"піпець\". Порівнювати треба співрозмірні величини. Візьміть для прикладу перші 3 євросезони ШД і порівнюйте з трьома сезонами КЛ. Бо якось дивно, коли команда, що 15 років поспіль набивала гулі в єврокубках, порівнює себе з напівдебютантом (останній раз 10 років тому в Європі).
Ответить
0
0
Ingvar (Lviv)
Dimonych (-) 16.06.11 01:13 -------- Ти погано знаєщ історію наших збірних. Іщенко ще в молодіжці грав, коли був у КЛ. Чигринський сАме з КЛ викликався в юнацькі збірні, звідки його потім успішно перехопив ШД, а все інше - казки для бідних. Почитай архіви: http://ffu.org.ua/ukr/tournaments/prof/8486/ Футболіст до майже 17 років в системі КЛ, а ти його у вихованці ШД??? Сміливо... Читаємо далі про Іщенка: http://ffu.org.ua/ukr/tournaments/prof/1466/ В молодіжці у 2003-2006 рр., в т.ч. у фанільній частині ЧЄ-2006 (хоча зіграв там лише 11 хв.) Далі Кобін: http://ffu.org.ua/ukr/tournaments/prof/12568/ перший виклик у збірні - у 2006 році в молодіжку. Висновок: всі названі футболісти потрапляли в збірні свого віку ДО приходу в ШД.
Ответить
0
0
Halychanyn (Львів)
з офсайту Карпат: Мартін Богатінов, Артем Федецький, Олег Голодюк, Ігор Худоб’як, Резван Кочіш, Сергій Зеньов, Сандро Ґурулі, Денис Кожанов, Батіста, Лукас, Сергій Кузнецов. Їх одинадцять, але це не стартовий склад «зелено-білих». Це перелік тих карпатівців, які з різних причин не змогли зіграти проти «Скали». Збірникам, як відомо, Олег Кононов дав можливість трохи відпочити, хоча Ґурулі та Кожанов за матчем спостерігали неподалік від лави запасних. Ще кілька гравців зазнали незначних ушкоджень, тож ними вирішили не ризикувати. Тим паче, що саме був резон перевірити у дії молодих карпатівців. ------------- Денис БУВ НА ТРЕНУВАЛЬНІЙ ГРІ КАРПАТ!!!! Не грав, бо у нього відпустка, АЛЕ БУВ ПРИСУТНІЙ!!!
Ответить
0
0
Halychanyn (Львів)
german (Львів) наивный те человек, говоришь через год контракт закончится? а про такую штуку как продление не слышал? )) PS к слову, я тоже считаю, что дергать Деню смысла нет dale (Донецк) 16.06.11 07:51 ------------------------- 1. У Кожанова дружина з маленькою дитиною у Львові. 2. Тільки йолоп проміняє Львів на Донбас чи маріуполь (в світлі холери) 3. Підпише Денис попередній контракт з Карпатами (може рік у дублі відмаринується або в ілічівці... 4. Те що Карпати володіють економічними правами на Федецького - 100%. І вроді мають якусь долю прав на Кожанова...
Ответить
0
0
dale (Донецк)
german (Львів) наивный те человек, говоришь через год контракт закончится? а про такую штуку как продление не слышал? )) PS к слову, я тоже считаю, что дергать Деню смысла нет
Ответить
0
0
yarik23Д (Житомир)
Ну їх нахрен таких збірників як Іщенко і Кобін, особливо перший, він і з Барсой \"добре\" зіграв і проти Італії \"чудово\". german давай розкажи цім ахметовцям що по чом, ми з тобою
Ответить
0
0
bob19 (Vinnytsya)
А для чого ШД ще якогось укр. гравця гноїти? он є Іщенко, Кобін, Шевчук там всякі Тетенки, от їх би і гноїли.
Ответить
0
0
Dimonych (-)
german (Львів) Кобин и Ищенко сборники в ШД сборники, в КЛ не были.
Ответить
0
0
german (Львів)
Дыминский. Готовь за Кожанова 7-8 лямов баксов или заберут. zhenya82ts (Калуш): через рік в нього закінчиться контракт і ми його заберемо на халяву... Львів вже для нього рідний. Я думаю, що сам Кожанов ще добре подумає йти йому на лавку в ШД або в фарм-клуби типу іллічів чи Зорі... І якщо з фінансами в КЛ буде більш-менш... ну хоча б так як зараз то йому не потрібно буде нікуди йти... Федя наскільки мені відомо не хоче нікуди вертатись... Саме з КЛ а не з ШД вони потрапили в збірну. Тут вони - основа. А в ШД - лавка. Приклад Кобіна і Іщенка... В Карпатах вони грали, в ШД - сидять. І навпаки: Ощипко, Кожанов, Федя... В ШД були лавка, а в КЛ - збірники.
Ответить
0
0
Sobko (Donetsk)
zhenya82ts (Калуш) 16.06.11 00:05 он бедный олигарх,у него нет денег.
Ответить
0
0
zhenya82ts (Калуш)
Дыминский. Готовь за Кожанова 7-8 лямов баксов или заберут.
Ответить
0
0
xHairy (Донецк)
Честно говоря смешно читать про все эти \"насолить\", \"подложили свинью\" и т.п. Никто не будет возвращать себе игрока только для того, чтобы кому-то там как-то напакостить, тем более в ситуации с ДШ и КЛ. Да с какой стати-то? Заклятые враги, что ли? Да ни в одном глазу, как говорится. Данная ситуация - всего лишь лишь обратная сторона лимита на легионеров, вот и всё. Именно из-за него бОльшая часть перспективных украинских игроков принадлежит всего 4-м клубам. Игроков отдают в аренду как раз для того, чтобы они там могли играть и расти до уровня той команды, которой он принадлежит. Вырос - забрали обратно. Всё просто и прагматично. Понятно, что болельщикам Карпат может быть обидно, но способ оставить игрока себе только один - купить его. P.s. Лично меня больше бы порадовало возвращение Федецкого, только, думаю, болельщикам Карпат это было бы не менее болезненно. У Федецкого попасть в основу шансов, как мне кажется, было бы больше чем у Кожанова, которому, скорее всего, светит лавка и редкие выходы в кубке. Увы.
Ответить
0
0
Червонец (Харьков)
Аннабель Ли (Донецк) 15.06.11 22:01 Как полемический приём - отлично:))! Контр-аргументы подобрать очень трудно. Если не знать, что никто на этих мопедах ездить не собирается:)).
Ответить
0
0
Червонец (Харьков)
Dimonych (-) Много Собку писал, поэтому и тебе не ответил:)). Ещё раз - сейчас тебе: формально к Шахтёру никаких претензий быть не может. Но на ваших мягких подстилках бывает жёстко спать. И арендных дел с вами лучше не иметь в принципе. По Селезнёву. Скорее таки сам хочет назад. Поэтому и говорю, донецких воспитанников даже подписывать надо с осторожностью. По арендованным Карпатами. Да, они помогли клубу достигнуть определённого уровня. Но \"подвешивая\" этих игроков или забирая их назад Шахтёр де-факто манипулирует Карпатами (повторяю: формально - никаких претензий). Хочу, чтобы это стало понятно заинтересованным лицам. По Фомину. Я - обычный болела, почти \"кузьмич\", поэтому здесь могу только предполагать. Если и дальше использовать мопедный образ, думаю, цену там выставили совсем не фоминскую. Например, как будто этот мопед никогда не ломался:)). Наши почухали репы и пошли на другой завод. И думаю, имея мопеды \"Девич\", \"Тайсон\", \"Кристальдо\", да и \"Олейник\" тоже - о ломающемся и капризном мопеде \"Фомин\" уже и не вспоминают:)).
Ответить
0
0
Sobko (Donetsk)
це у Вас всі моляться на ахмєтку.. german (Львів) 15.06.11 22:08 не подскажете в какой церкви?Охота посмотреть.
Ответить
0
0
Sobko (Donetsk)
тем-более у Вас хотели сборочный завод построить (академию Шахтера),но депутаты отказали в предоставлении земельного участка.\"Сами не можем и другим не дадим\".
Ответить
0
0
Dimonych (-)
german (Львів) 15.06.11 22:02 То-то много у вас воспитанников, что вы наших предпочитаете. А то что Шахтер покупает лучших бразильских молодых талантов - так это чудесно. Украинцы так играть не умеют в полузащите, честно говоря, даже самые лучшие Худобяки. И Шахтер выигрывает прославляя Украину и давая возможность там играть Карпатам и другим клубам благодаря рейтингу.
Ответить
0
0
german (Львів)
Ваш барин Дыминский не умеет мопеды делать. Sobko (Donetsk): Димінський в нас не барін... це у Вас всі моляться на ахмєтку... Ви ж всі на нього працюєте... він же ж Вам платить пару гривень, от Ви і раді. В нас не так. Успіху Вам. Кожанова забирайте, якщо хочете. А може він заграє в ШД. Буду за нього дуже радий. Йду вболівти за Україну.
Ответить
0
0
Аннабель Ли (Донецк)
Ну так мы и забираем, в чем проблема то?)))
Ответить
0
0
german (Львів)
Вот назад и забираем - что б легионерами не тыкали постоянно! А то : \"сборная Бразилии\", \"сборная Бразилии\"! ))) Исправляемся, согласно вашим же пожеланиям!))) Аннабель Ли (Донецк): та забирайте :))) а до збірної Бразилії Вам ще йо як далеко... :)))) не сміши...
Ответить
0
0
Sobko (Donetsk)
.. як Ви про вашого баріна ахмєтку... german (Львів) 15.06.11 22:02 ну кто ж виноват,что Ваш барин Дыминский не умеет мопеды делать.
Ответить
0
0
Аннабель Ли (Донецк)
german (Львів) 15.06.11 22:02 -------------- Ну, вот и у нас будет на одного украинца \"слава Богу\" больше! Ты за нас не рад?
Ответить
0
0
german (Львів)
в Карпатах только украинцы играют? Sobko (Donetsk): та ні не тільки українці, але слава Богу легіонерів значно менше ніж в ШД... І власних вихованців достатньо... хоч я тут не кричу про крутого виробника \"мопедів\"... як Ви про вашого баріна ахмєтку...
Ответить
0
0
Dimonych (-)
german (Львів) 15.06.11 21:58 Если брать основу, Тетенко Чигринский Ракицкий Гай Виценец Вот я тебе сразу сколько воспитанников Шахтера дал.
Ответить
0
0
Аннабель Ли (Донецк)
german (Львів) 15.06.11 21:58 ---------------- Вот назад и забираем - что б легионерами не тыкали постоянно! А то : \"сборная Бразилии\", \"сборная Бразилии\"! ))) Исправляемся, согласно вашим же пожеланиям!)))
Ответить
0
0
Dimonych (-)
german (Львів) 15.06.11 21:55 Чигро 100% наш - он с большим удовольствием свалил из Карпат, где его не считали перспективным и плохо относились. Говорил он же. В Шахтере с 14 лет. Именно здесь его воспитали и вырастили. Федецкий в Шахтер и того ранее пришел. Прошел почти все клубные команды от детской школы до основы. Был капитаном дубля. Это наши мопеды, наш продукт на все 100.
Ответить
0
0
Sobko (Donetsk)
german (Львів) 15.06.11 21:58 в Карпатах только украинцы играют? Оболонь из \"наших\" и где Оболонь?
Ответить
0
0
german (Львів)
круче не бывает.Результаты помнишь? Sobko (Donetsk): результат Вам принесли не Ваші гравці, а легіонери. Якщо ми говоримо про своїх вихованців, то я кажу, що їх у Вас немає. А результат в ШД є, але завдяки легіонерам.
Ответить
0
0
Червонец (Харьков)
Sobko (Donetsk) 15.06.11 21:51 Не продашь назад - будет ходить и ныть, всю жизнь отравит. Ты имеешь право не продавать, а он имеет не меньшее право ходить и ныть. Не так ли? Насчёт \"производите свои\" - абсолютная правда. Как вариант - поискать более вменяемого и адекватного хозяина завода, да ещё и с лучшим качеством мопедов (что и сделал Металлист).
Ответить
0
0
Dimonych (-)
Кстати, ты так и не ответил почему вы не купили Фому.
Ответить
0
0
Dimonych (-)
Червонец (Харьков) Ну не было бы в Карпатах Кожанова, Федецкого и Ощипка (последний тоже был в Карпатах поначалу в аренде, но затем его ведь продали) и что, Дыминскому и его команде было бы лучше, играла бы успешнее? По моему ты сам сделал из себя и пытаешься сделать из нас непонятно что.
Ответить
0
0
Sobko (Donetsk)
оце круте вирбництво. german (Львів) 15.06.11 21:55 круче не бывает.Результаты помнишь?
Ответить
0
0
Sobko (Donetsk)
Червонец (Харьков) 15.06.11 21:52 любой бизнес в какой-то степени свинство.
Ответить
0
0
german (Львів)
Чигринський, Кобін, Іщенко, Степаненко та той же Федецький... це ж все не Ваші гравці... про шоблу легіонерів я вже взагалі мовчу. Ось Ваші мопеди. Ви все стирили і наклейку зробили \"ШД\" оце круте вирбництво.
Ответить
0
0
Sobko (Donetsk)
Де ж Ваші мопеди?.. german (Львів) 15.06.11 21:51 у Вас ездят.
Ответить
0
0
Dimonych (-)
german (Львів) 15.06.11 21:51 Кожанов, Ощипко и Федецкий - наши воспитанники, то есть мы приложили усилия к созданию продукта и улучшению его качеств. Резонно ждать отдачи.
Ответить
0
0
Червонец (Харьков)
Sobko (Donetsk) 15.06.11 21:38 Это не \"мы пришли к истине\", а ты наконец меня понял:)). В плане безнеса, повторяю, никаких претензий быть не может. Но весь этот арендный бизнес, как ведёт его Шахтёр, продолжаю считать свинством. И надеюсь, Дыминский и остальные поймут, что в Донецке делают из них идиотов.
Ответить
0
0
german (Львів)
Я надеюсь что все партнёры возьмутся за ум и скажут хозяину этого завода: ты на х.. нам не нужен, и твои мопеды - тоже:)). Червонец (Харьков): та нема в них ніяких власних мопедів... поскупали все і кажуть що їхнє... та й ще директор мотозаводу - румун... Де ж Ваші мопеди?..
Ответить
0
0
Sobko (Donetsk)
сразу нарисуется хозяин завода, будет ходить вокруг тебя и ныть: продай назад (Селезнёв). Червонец (Харьков) 15.06.11 21:46 тут уже другая ситуация.Хочешь продавай назад,а хочешь не продавай,\"мопед\" уже твой. ------------------ Я надеюсь что все партнёры возьмутся за ум и скажут хозяину этого завода: ты на х.. нам не нужен, и твои мопеды - тоже:)). --------- производите свои,кто не дает?))
Ответить
0
0
Dimonych (-)
Червонец (Харьков) По моему Селя больше сам хочет назад ;)
Ответить
0
0
Аннабель Ли (Донецк)
Патриоты - молодежка между прочим играет, встретимся позже!)))
Ответить
0
0
Червонец (Харьков)
Sobko То есть перстанут арендовать продукцию вашего завода. Так как: - мопеды все с изъянами и приходится доводить их до рабочего состояния; - как только ты приведёшь арендованный мопед в \"катабельный\" вид, у тебя сразу потребуют его назад, не давши попользоваться; - если ты и купишь этот мопед, отладишь, покрасишь - сразу нарисуется хозяин завода, будет ходить вокруг тебя и ныть: продай назад (Селезнёв). Я надеюсь что все партнёры возьмутся за ум и скажут хозяину этого завода: ты на х.. нам не нужен, и твои мопеды - тоже:)).
Ответить
0
0
german (Львів)
Оренда це одмн з варіантів залучення непганих гравців. Це дає можливість більш-менш створити конкурентноздатну команду... Це дає можливість росту власним гравцям... виходу а єврокубки наприклад... ну і відповідно загальному росту таких команд як Карпати, які не можуть собі дозволити мати контракти з сотнею гравців... В ШД інша ситуація... тут нема що порівнювати.
Ответить
0
0
Sobko (Donetsk)
Юрій Петрович (Львів) 15.06.11 21:42 ересь в том,что человек не имея денег на содержание команды,хочет играть в ПЛ и ЕК.А может он их и имеет,но просто пытается проскочить на халяву.
Ответить
0
0
Юрій Петрович (Львів)
Забирайте якщо хочете. Не факт, що заграє.
Ответить
0
0
Sobko (Donetsk)
Аннабель Ли (Донецк) 15.06.11 21:41 действительно странно,такая тема,а его нет))))
Ответить
0
0
Аннабель Ли (Донецк)
Sobko (Donetsk) 15.06.11 21:41 --------------- Забей!))))
Ответить
0
0
Юрій Петрович (Львів)
Sobko (Donetsk) 15.06.11 21:39 ----------------------------- Якась нісенітниця.
Ответить
0
0
Dimonych (-)
Юрій Петрович (Львів) Кобин и Ищенко, тем не менее, были Шахтеру полезны. Хоть и лажали сильно временами.
Ответить
0
0
Sobko (Donetsk)
Аннабель Ли (Донецк) 15.06.11 21:38 оказывается,что Шахтер должен переживать за клубы которые выступают в ЕК и давать им покататься \"мопеды\" и не свинствовать,отбирая свою собственнось.
Ответить
0
0
Аннабель Ли (Донецк)
Sobko (Donetsk) ------------- 245 квартал (Донецкая обл) не хватает!))) остальные вроде бы все отметились!)))
Ответить
0
0
Юрій Петрович (Львів)
Хочуть нехай забирають. Карпати, дасть Бог, і без нього проживуть. А Кожанов може в іншій команді не заграти. Згадайте Кобіна, Іщенка. Шевченко в Челсі, Гладкий і т.д. Прикладів безліч.
Ответить
0
0
Sobko (Donetsk)
Димінський близько таких грошей не має. Юрій Петрович (Львів) 15.06.11 21:38 читать пост :Sobko (Donetsk) 15.06.11 21:27
Ответить
0
0
Sobko (Donetsk)
Металлист перестал баловаться арендами с вашим вторым сортом именно после аналогичной истории с Фоминым. Поэтому клуб и вылез из-под плинтуса, Червонец (Харьков) 15.06.11 21:36 ну вот мы и пришли к истине)))))
Ответить
0
0
Dimonych (-)
Червонец (Харьков) Мопед \"Фомин\" вам 200 раз предлагали купить. Вы не захотели тратить на него деньги, предпочитая брать в практически бесплатный лизинг. Кто вам виноват.
Ответить
0
0
Аннабель Ли (Донецк)
Интересно, а какие у Шахтера могут быть отношения с Карпатами, помимо бизнес-правовых?
Ответить
0
0
Юрій Петрович (Львів)
Дечким донецьким вболівальникам: не будьте дуже сиромудрі, у Вас є багатий злодій Ахметов. Але завжди так може не бути. Так що не сиромудрствуйте про акціонерство і т.д. Він міліардер. Димінський близько таких грошей не має.
Ответить
0
0
Sokrates (Краматорск)
правильніше ну як же ж ми б жили без Шахтаря?.. Навіть не уявляю... german (Львів) 15.06.11 21:27 Ну это ты правильно написал,тут я с тобой согласен полностью.На себе тянет весь рейтинг за всю страну,жаль только,что остальные не тянут...
Ответить
0
0
Червонец (Харьков)
Sobko (Donetsk) 15.06.11 21:20 Я не понимаю, что ты мне пытаешься втолковать:)). Ведь я уже трижды сказал: в плане бизнеса Шахтёр - В СВОЁМ ПРАВЕ И НИКТО НЕ МОЖЕТ ПРЕДЪЯВИТЬ ЕМУ ПРЕТЕНЗИЙ. Понятие \"свинство\" лежит там, где бизнес- и правовые нормы НЕ действуют:)). Металлист перестал баловаться арендами с вашим вторым сортом именно после аналогичной истории с Фоминым. Поэтому клуб и вылез из-под плинтуса, что перестал полагаться на арендованных ваших. Надеюсь, и Дыминский поумнеет, а за ним - и другие президенты. Тогда Шахтёру будет НЕ С КЕМ заниматься арендным бизнесом. НИКТО не станет брать у него игроков в аренду, так как поймут, чем это заканчивается:)). Тогда Шахтёр сам этой шобле будет платить зарплаты. Тогда и перестанет Ахметов скупать всё, что шевелится - с украинским паспортом.
Ответить
0
0
Аннабель Ли (Донецк)
german (Львів) 15.06.11 21:33 ----------- Счастья своего не понимал!))) А сейчас одумался и возвращает свой мопед в родные пенаты!)))Ну, и, может быть, даст покататься Мариуполю или Заре! Им тоже мопед хочется!)))
Ответить
0
0
Dimonych (-)
german (Львів) Потому что эти мопеды конкурентноспособны на европейском рынке и дают качество при соблюдении украинского законодательства :)
Ответить
0
0
Sobko (Donetsk)
german (Львів) 15.06.11 21:32 я не думаю,что директор ВАЗа ездит на \"Жигулях\")))
Ответить
0
0
german (Львів)
і ще парочку львівських мопедів прикупив :))))
Ответить
0
0
german (Львів)
и еще.Ахметов построил \"мопедный\" завод,в который будучи президентом этого предприятия вложил полтора миллиарда долларов... Sobko (Donetsk): а чого Ахметов на свої \"мопедах\" не їздить, а купляє \"мопеди\" виробництва Бразилії :)))
Ответить
0
0
Sobko (Donetsk)
Червонец (Харьков) 15.06.11 21:16 и еще.Ахметов построил \"мопедный\" завод,в который будучи президентом этого предприятия вложил полтора миллиарда долларов.Ярославский и Коломойский имеют возможность покупать продукцию абстрактного завода.А к примеру Дыминский и ему подобные держатели дорогих игрушек под названием Клубы ПЛ,не могут.Что можно предпринять в этом случае?Акционироваться и привлечь капитал,как это делается в цивилизованном мире.Но никто на это не пойдет.
Ответить
0
0
german (Львів)
Ну это да,куда же без Карпат ;-) Шахтер за последние 5 лет набрал для Украины 87.776 очей,а Карпаты аж 10.776... Sokrates (Краматорск): правильніше ну як же ж ми б жили без Шахтаря?.. Навіть не уявляю...
Ответить
0
0
german (Львів)
Фанат Українського Футболу (Київ): ШД не повинен перейматись долею Карпат... з якої це радості він повинен дбати про свого суперника?.. Кожанов вже багато зробив для Карпат. Хоче повертатись?.. Будь-ласка... на лавку, або в Маріуполь чи Луганськ...
Ответить
0
0
Sokrates (Краматорск)
ну не тільки ШД здобуває очки для України, а й Карпати... german (Львів) 15.06.11 21:00 -------------- Ну это да,куда же без Карпат ;-) Шахтер за последние 5 лет набрал для Украины 87.776 очей,а Карпаты аж 10.776...
Ответить
0
0
Фанат Українського Футболу (Київ)
Sobko (Donetsk) 15.06.11 20:38 ------------ у деяких клубах з`являються якісні гравці, які допомагають здобувати Україні очки у таблицю коефіцієнтів УЕФА. А ця табличка, між іншим, дозволяє \"Шахтарю\" уникати кваліфікаційних матчів до Ліги Чемпіонів. ---------------- с этого места подробнее пожалуйста. ------------------------------------ Та що незрозумілого? Усі наші клуби здобувають очки у таблицю коефіцієнтів УЕФА. Ця таблиця визначає: скільки клубів виставляє до єврокубків країна, і з якої стадії їм там стартувати. Поточну позицію України формував не тільки \"Шахтар\" але й ті ж \"Карпати\". Все йде в загальний \"казан\", тому мене дивує позиція \"Шахтаря\" по відношенню до \"Карпат\". Певна річ \"Шахтарю\" начхати на інший клуб, і він має на це повне право! Але дещо не в цьому випадку, бо в єврокубках ми в одному човні, ми залежимо від успіхів кожного нашого клубу. І тому \"Шахтар\" має розуміти, що Кожанов для \"Карпат\" це питання успіху (чи не успіху) єврокубкової кампанії Львівського клубу. До речі, цілком ймовірно, що \"Шахтар\" \"грає на цьому\"! Мовляв, \"а тепер доведіть нам, як ви цінуєте Кожанова, зробить пропозицію. Але, все ж таки, на мій погляд, все ж більш ймовірним є \"варіант Іллічовця\". Тому у \"Шахтаря\" \"хата з краю\". Щасти йому
Ответить
0
0
Sobko (Donetsk)
Червонец (Харьков) 15.06.11 21:16 ты знаешь,чтоб заработал бизнес,в него надо вложить средства,покупать свои мопеды.А ездить постоянно на чужих,это не выход.Металлист покупает игроков или на чужих мопедах ездит?Покупает,результат есть? Есть.
Ответить
0
0
Червонец (Харьков)
Sobko (Donetsk) 15.06.11 20:59 Я специально сгустил краски, чтобы подтвердить тебе то, что ты давно знаешь: всякая аналогия хромает. И что тебя можно прихлопнуть твоим же оружием - якобы подобными историями. А если мою историю скрестить с историей БАСКа, вообще круто получается:)). Моя история не такая уж и не жизненная, кое-кто из харьковчан знает, но не хочу оффтопить. Насчёт Дыминского - ну вот разве что присутствие сего персонажа оправдывает твою подачу: БИЗНЕС И НИЧЕГО ЛИЧНОГО. Но по сути под такой вывеской делается много гадостей. Насчёт \"выкупи\". Львовяне здесь писали, что Карпаты неоднократно хотели выкупить - но Шахтёр ни в какую. Ещё раз повторяю: Шахтёр - абсолютно в своём праве. Но очень хочу надеяться, что история с Фоминым, якобы возвращающимся Селезнёвым и вот эта вправит мозги президентам клубов: надеяться на арендованных (и не только) ваших - нельзя. Так как своим \"дам - возьму\" Шахтёр не позволяет их клубам подняться выше плинтуса.
Ответить
0
0
german (Львів)
Гы...приколол! Сколько в прошлом сезоне добыли?? :)))) vov4ik83 (Харьков): 6 очок. МХ - 9,5
Ответить
0
0
german (Львів)
для Карпат найкращий варіант домовитись з Кожановим, щоб той не продовжував контракт з ШД і все... Наскільки мені відомо Габовда перейшов в Дніпро саме таким чином. Не продовжив контракт з нами і пішов як вільний агент. Не думаю, що ШД будуть сильно боротись за Кожанова. Швидше за все повертають його для одного зі своїх фарм-клубів (іллічі, зоря... добре хоч севастополя вже нема).
Ответить
0
0
Sobko (Donetsk)
ну не тільки ШД здобуває очки для України, а й Карпати... german (Львів) 15.06.11 21:00 полную кашолку добыли,ага.
Ответить
0
0
vov4ik83 (Харьков)
german (Львів) 15.06.11 21:00 _________ Гы...приколол! Сколько в прошлом сезоне добыли?? :))))
Ответить
0
0
vov4ik83 (Харьков)
Аля Русик Фомин! И сам сне гам и другому не дам! Сгниёт пацан в арендах у Зари и ИМ! (
Ответить
0
0
german (Львів)
Карпаты играли/играют в Лиге Европы только благодаря набранным Шахтером еврорейтинговым очкам для Украины... Sokrates (Краматорск): ну не тільки ШД здобуває очки для України, а й Карпати...
Ответить
0
0
Sobko (Donetsk)
При этом у тебя лежит два десятка мопедов, которыми ты не пользуешься. А у меня это - единственный, на котором вожу на базар молоко, за счёт чего и живу. А денег у меня хватает только на то, чтобы оплатить \"покататься\". Выкупить не могу, потому что уйма денег пошла на операцию матери на сердце. Червонец (Харьков) 15.06.11 20:48 вот только сердцем матери не надо! если ты на нем зарабатываешь ,на мопеде в смысле,возьми кредит и выкупи.Можешь деньги из заначки (офшора) взять и купить.Наслышаны мы о бедном молочнике Дыминском. ЭТО БИЗНЕС И НИЧЕГО ЛИЧНОГО!
Ответить
0
0
Sokrates (Краматорск)
Все що може дати Шахтер українському футболу ми побачили 6 червня на Донбас Арені,а якщо дехто не побачив тоді то побачив минулої неділі. ToVoRo (Львов) 15.06.11 19:45 -------------- Ты об чем?Я могу напомнить о том,что могут дать Карпаты,так как все хорошо было видно прошлой осенью-просрали все игры в группе.Поищи Карпаты и посмотри где Шахтер: http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/data/meth... Тебе,как особо одаренному,напомню,что Карпаты играли/играют в Лиге Европы только благодаря набранным Шахтером еврорейтинговым очкам для Украины...
Ответить
0
0
german (Львів)
Шахтар має повне право повернути Кожанова з оренди і робити з ним що буде вважати за потрібне, хоч в шахту 2 його відправити... Ось ми коли віддаєм в оренду Фурту наприклад... як ми міркуєм... заграє - повернем. Кожанов заграв і його повертають. Все логічно. Карпатам потрібно домовлятись якось... або з Кожановим (в якого закінчується контракт з ШД) або з ШД...
Ответить
0
0
Аннабель Ли (Донецк)
Вот какая забавная штука - чуть что - так Шахтер и \"сборная Бразилии\", и \"обезьянник\", и что-то только не напишут!))) А как придавило - так отдайте нам на халяву, вы себе бразильцев можете накупить! Фиг вам - правила для всех.)))
Ответить
0
0
Forza-Karpaty (Львів)
basque (Донецк (Восточная Ук) 15.06.11 20:46 +100
Ответить
0
0
german (Львів)
test
Ответить
0
0
Червонец (Харьков)
Sobko (Donetsk) 15.06.11 20:40 При этом у тебя лежит два десятка мопедов, которыми ты не пользуешься. А у меня это - единственный, на котором вожу на базар молоко, за счёт чего и живу. А денег у меня хватает только на то, чтобы оплатить \"покататься\". Выкупить не могу, потому что уйма денег пошла на операцию матери на сердце. Тебе тот мопед, который у меня, реально не нужен. Ты просто забираешь его, потому что он - твой. Ты - в своём праве, но по сути - СВИНСТВО.
Ответить
0
0
basque (Донецк (Восточная Ук)
Sobko (Donetsk)15.06.11 20:40, твой мопед стоял у тебя в гараже в полуразобранном виде. Он его собрал, подправил кое-что, а ты теперь видя какую скорость на нём выжать можно, офигиваешь, и требуешь обратно или цену набавляешь :)
Ответить
0
0
Sobko (Donetsk)
и еще,кто мешает игрокам закрепляться в основе Шахтера??? Почему играют Чигринский,Ракитский,Степаненко?
Ответить
0
0
Sobko (Donetsk)
. А по сути - СВИНСТВО. Червонец (Харьков) 15.06.11 20:35 я дал тебе поездить мопед,мой мопед,а потом захотел его вернуть,ведь он мой.Это свинство?Хочешь ездить дальше,покупай!
Ответить
0
0
Sobko (Donetsk)
у деяких клубах з`являються якісні гравці, які допомагають здобувати Україні очки у таблицю коефіцієнтів УЕФА. А ця табличка, між іншим, дозволяє \"Шахтарю\" уникати кваліфікаційних матчів до Ліги Чемпіонів. Фанат Українського Футболу (Київ) 15.06.11 20:12 ----------- с этого места подробнее пожалуйста.
Ответить
0
0
Червонец (Харьков)
Формально Шахтёр в своём праве, а потому претензии предъявлять не за что. А по сути - СВИНСТВО.
Ответить
0
0
Forza-Karpaty (Львів)
Фанат Українського Футболу (Київ) 15.06.11 20:17 А звідки ви знаєте який контракт у Кожанова? І що саме прописано в оренндному контракті між Карпатами і Шахтарем?, тому що зарас так це великі гроші , а коли він тільки переходив в Карпати то це були копійки(напевно).
Ответить
0
0
Фанат Українського Футболу (Київ)
juck86 (Полтава) 15.06.11 20:16 С какой радости ШД, и Ахметова в частности, должны интересовать проблемы Карпат? Он им принадлежит, захотели попробывать, вот и возьмут на сборы! ----------------------------- відповіть на Ваш пост у цьому часовому відрізку: 15.06.11 20:12
Ответить
0
0
Фанат Українського Футболу (Київ)
vitalycos (Lviv) 15.06.11 20:06 нахрена півроку???то є фігня....заберуть дуже погано і позорно буде....а так то треба його викупляти,а не на півроку!!!! -------------------------- У душі я повністю із Вами згоден, але знову повторюся - трансфер Кожанова для \"Карпат\" нереальний, це не просто великі гроші, це божевільні гроші! Міркую прагматично, без зайвих емоцій: півроку гравцю (щоб допомогти клубу у єврокубках), і півроку клубу (щоб знайти заміну Кожанову) цілком би стали у нагоді.
Ответить
0
0
juck86 (Полтава)
Але ШКОДА!!! ((( Свиня \"під єврокубки\" \"Карпатам\" від \"Шахтаря\" - ганьба! То невже хоча б півроку не могли дати хлопцю дограти за \"Карпати\"??? Все одно у Львова 20 мільйонів євро на нього не знайдуть - за меншу суму \"Шахтар\" бо його не віддасть. Таки Ахметов робить дурницю! Причому тупу дурницю, бо мусив би розуміти, що \"Карпати\" теж у скарбничку коефіцієнтів УЕФА для нашої країни очки здобувають! Як вболівальник \"Карпат\" і збірної України, благаю і дуже прошу пана власника \"Шахтаря\": БУДЬ ЛАСКА, \"не смикайте\" Кожанова ще півроку! Будь ласка, не ламайте ігровий тонус хлопцю, він ще нашій збірній потрібен! Агов, вбовлівальники \"Карпат\" приєднуйтесь до мого заклику! Пане Ахметов, прислухайтесь! А взимку його повернете - він не втече )) Фанат Українського Футболу (Київ) 15.06.11 19:08 С какой радости ШД, и Ахметова в частности, должны интересовать проблемы Карпат? Он им принадлежит, захотели попробывать, вот и возьмут на сборы!
Ответить
0
0
vitalycos (Lviv)
Alim (Симферополь) 15.06.11 19:59 ------------------- Шахтер не уровень Кожанова!
Ответить
0
0
Фанат Українського Футболу (Київ)
Sobko (Donetsk) 15.06.11 19:44 правильно,пора всех арендованых домой возвращать.А то попривыкали,своими играйте или покупайте. ------------------------------------ Це удар нижче поясу, шановний, і напевно ви із насолодою його написали! От читав я сьогодні інтерв`ю поважного пана Лавренка. Й знаєте, він був правий коли бідкався, що наші гравці отримують завищену платню, навіть навів приклад, мовляв \"у Бундеслізі у клубах середняках навіть менше отримують\". А тепер питання, а чому це так? І я відразу відповідаю: це встановлений стандарт! А хто встановив? \"Шахтар\", \"Динамо\", \"Дніпро\", \"Металіст\". Маєте: відтепер футболісти стали нахабнішими та невиправдано вибагливішими, себто \"бачу що у сусіда - вимагаю теж\"! Риторичне питання: чи винна решта клубів, що олігархи, власники грандів, зробили таку недосяжну для них планку? Аж ніяк! Більше того, в складах грандів опиняються безліч гравців, українців, які не проходять у склади. То навіщо добру пропадати? Правильно, олігархи теж так вважають, тому на цих гравцях роблять бізнес-оренди. Хтось ціну на оренду складає помірковану, хтось неадекватну, деякі влаштовують собі фарм-клуби (на кшталт \"Кривбасу\" та \"Іллічівця\"), хтось дарує гравців іншим клубам (\"Шахтар\" для \"Зорі\" і \"Севастополя\"), і т.п. З одного боку це погано, але з іншого, у деяких клубах з`являються якісні гравці, які допомагають здобувати Україні очки у таблицю коефіцієнтів УЕФА. А ця табличка, між іншим, дозволяє \"Шахтарю\" уникати кваліфікаційних матчів до Ліги Чемпіонів. Ось і виходить, що забираючи Кожанова у \"Карпат\" \"Шахтар\" сам собі може вирити яму, бо послабить Львівський клуб у єврокубках. Таке враження що \"Шахтар\" керується вислівом \"моя хата з краю\". Вибачте, але навіть випадок із Кожановим це далеко не поодиноке втілення у життя \"Шахтарем\" цього вислову. Перед очима загублена ПОВНОЦІННА кар`єра Русі Фоміна, мого улюбленця, котрого перетворили на \"перекати поле\", але це окрема, сумна, тема...
Ответить
0
0
vitalycos (Lviv)
Фанат Українського Футболу (Київ) 15.06.11 19:18 -------------------------- нахрена півроку???то є фігня....заберуть дуже погано і позорно буде....а так то треба його викупляти,а не на півроку!!!!
Ответить
0
0
Alim (Симферополь)
Кожанов не уровень Шахтёра!
Ответить
0
0
Dmytro1984 (Львів)
http://www.youtube.com/watch?v=an1ZYm4V4KA&feature...
Ответить
0
0
basque (Донецк (Восточная Ук)
Фанат Українського Футболу (Київ)15.06.11 19:43, чего бразильцев не купили вместо Кожанова? Чтоб фанаты украинского футбола ослабили критику Шахтёра.
Ответить
0
0
ToVoRo (Львов)
Dimonych (-) 15.06.11 19:41 Все що може дати Шахтер українському футболу ми побачили 6 червня на Донбас Арені,а якщо дехто не побачив тоді то побачив минулої неділі.
Ответить
0
0
Sobko (Donetsk)
правильно,пора всех арендованых домой возвращать.А то попривыкали,своими играйте или покупайте.
Ответить
0
0
Фанат Українського Футболу (Київ)
Dimonych (-) 15.06.11 19:31 Я не согласен, что Денис не нужен. У нас на правом фланге могут образоваться проблемы.... -------------------------- Та невже??? А чому тоді купили двох бразильців, а на черзі італієць і ще хтось \"відтіля\"? Вибачте, але аргумент заслабкий, за всієї поваги...
Ответить
0
0
Карпати (Львів)
Но здесь все таки , что бы там не говорили последнее слово за Денисом. Не захочет играть за ИМ- не будет. Діло в тому, що Дениска якраз родом з Маріуполя. Вони будуть давити на це. Може й квартиру там дадуть. Боюсь щоб голову пацану не задурманили. Тоді на ньому, як футболіста можна ставити хрест. Надіюсь він розумний і не буде вестися на це. Бо може таке бути, що Яремченко його як розкрив так і закопає.
Ответить
0
0
basque (Донецк (Восточная Ук)
криміналіст (Львів)15.06.11 19:25, я забыл что он луцкий воспитанник, а не ваш.
Ответить
0
0
Dimonych (-)
ToVoRo (Львов) 15.06.11 19:36 Думать о Шахтере это разве не думать о украинском футболе?
Ответить
0
0
Инспектор (Донецк)
Вроде у Кожанова контракт с Шахтером до 2012года
Ответить
0
0
ToVoRo (Львов)
Про що ви говорите,Циган буде думати про благо українського футболу?Може Ахметов буде думати?Та їм пофіг на все в них все є трофеї,влада,гроші...а вони будуть про Кожанова думати,не смішіть.
Ответить
0
0
Dimonych (-)
k@llashniKoff (Kiel) Фанат Українського Футболу (Київ) Я не согласен, что Денис не нужен. У нас на правом фланге могут образоваться проблемы. Виллиана могут купить. Коста играет через раз. Эдуардо не будет вечно тянуть. Плюс мало техничных и забивных украинцев полузащите, а лимит могут и повысить.
Ответить
0
0
Инспектор (Донецк)
Жалко конечно парня, если транзитом в Мариуполь. Но здесь все таки , что бы там не говорили последнее слово за Денисом. Не захочет играть за ИМ- не будет.
Ответить
0
0
криміналіст (Львів)
basque (Донецк (Восточная Ук) 15.06.11 19:20 -------------------------------------------------- Хто федецького продавав? Може Кобіна?
Ответить
0
0
Kalupan (Донецк)
криміналіст (Львів) 15.06.11 19:11 Я думаю, что его специально и берут на сбор что бы посмотреть подходит или нет в принципе и окончательно решится с его дальнейшей карьерой. И если не все хорошо будет складыватся у него отпустят окончательно в Карпаты. А про олигархов... Я думаю,что если бы не эти олигархи 30% клубов текущей вышки ваще уже бы не существовало.
Ответить
0
0
basque (Донецк (Восточная Ук)
криміналіст (Львів)15.06.11 19:02, а кто вас заставлял Федецкого продавать?
Ответить
0
0
Фанат Українського Футболу (Київ)
Dimonych (-) 15.06.11 19:11 --------------------------- \"Карпати\" не потягнуть його трансфер, невже не зрозуміло. Ніхто, окрім \"Дніпра\" не потягне його трансфер у нас, в Україні.... У іншій ситуації я би так не переймався, але \"Карпатам\", але Дєня став би у значній нагоді \"Карпатам\" у єврокубках. Лишень півроку, лишень півроку треба... Я впевнений: у \"Шахтаря\" нічого \"не повилазить\" за ці півроку!
Ответить
0
0
ЗОВИТЕменяДЖИН (Днепродзержинск)
загубят пацана
Ответить
0
0
криміналіст (Львів)
k@llashniKoff (Kiel) 15.06.11 19:04 -------------------------------------------------- Я і кажу, що Ощипка Шахтар відпустив, а Федю і Дениса не захотів, при чому суми давались такі, як і прописано в орендній угоді, і тут головний нюанс, що зараз вони коштують в декілька разів більше, ніж прописано в угоді (тут иабуть і зарита собака)
Ответить
0
0
Dimonych (-)
Вот и замечательно. Фанат Українського Футболу (Київ) Во-первых, еще не факт, что он будет в Шахтере. Во-вторых, Карпаты почему-то его не выкупили.
Ответить
0
0
криміналіст (Львів)
Kalupan (Донецк) 15.06.11 19:08 -------------------------------------------------- Ну от побачим, якщо пройде збір і не підійде, а потім перейде в Іллічівець, то це просто підтвердить важку хворобу укр. футболу і монополізацію клубів декількома олігархами
Ответить
0
0
M&M (Lviv)
Kalupan (Донецк) 15.06.11 19:08 --- ..я ж про ДК і говорю.
Ответить
0
0
Фанат Українського Футболу (Київ)
Але ШКОДА!!! ((( Свиня \"під єврокубки\" \"Карпатам\" від \"Шахтаря\" - ганьба! То невже хоча б півроку не могли дати хлопцю дограти за \"Карпати\"??? Все одно у Львова 20 мільйонів євро на нього не знайдуть - за меншу суму \"Шахтар\" бо його не віддасть. Таки Ахметов робить дурницю! Причому тупу дурницю, бо мусив би розуміти, що \"Карпати\" теж у скарбничку коефіцієнтів УЕФА для нашої країни очки здобувають! Як вболівальник \"Карпат\" і збірної України, благаю і дуже прошу пана власника \"Шахтаря\": БУДЬ ЛАСКА, \"не смикайте\" Кожанова ще півроку! Будь ласка, не ламайте ігровий тонус хлопцю, він ще нашій збірній потрібен! Агов, вбовлівальники \"Карпат\" приєднуйтесь до мого заклику! Пане Ахметов, прислухайтесь! А взимку його повернете - він не втече ))
Ответить
0
0
Kalupan (Донецк)
криміналіст (Львів) 15.06.11 18:58 Какой смысл забирать игрока из аренды из более сильного клуба который играет в еврокубках и отдавать в аренду в более слабый??? Скорее всего хотят посмотреть на сборах подойдет ли он ваще под игровую схему, будет ли у него получатся играть в ШД. M&M (Lviv) 15.06.11 18:59 \"Денег нема...\" - это не про Шахтер :). Да и ваще, Кардосо это вроде как цель не Шахтера, а ДК.
Ответить
0
0
ToVoRo (Львов)
Вчора бачив його на товариській грі Карпат з Скалою у Львові.
Ответить
0
0
k@llashniKoff (Kiel)
криміналіст (Львів) --- Полный бред, он в Шахтёре не нужен был и сейчас не нужен. Вы ж Ощипко выкупили, вот и его выкупайте
Ответить
0
0
k@llashniKoff (Kiel)
M&M (Lviv) ---- При чём тут это? Ну реально, вы думали вам его за тарелку борща отдадут что ли? Пару лимонов придеца выложить. Есть контракт на два года аренды с правом выкупа. Не хотите выкупать, до свиданья.
Ответить
0
0
Карпати (Львів)
А згадайте хто був Кожанов до Карпат? Про нього ніхто навіть не чув. Яремченко взяв його і Ощтпка з дубл я Шахтаря. Три роки ми його вчили, кормили, вдягали і на тобі. Цікаво що там чути про Федецького? Ось що значить оренда. Навряд чи він перейде до Шахтаря. Скоріш за все його хочуть запхати в Іллічівець. Але для чого ламати кар\'єру пацану? Він тільки став викликатися в збірну, грає в єврокубках. Надіюсь Ахметову і Луческу вистачить розуму не чіпати гравця для блага українського футбола.
Ответить
0
0
криміналіст (Львів)
k@llashniKoff (Kiel) 15.06.11 18:56 -------------------------------------------------- Наскільки я знаю Карпати ще взимку виходили з пропозицією (вже не вперше) про викуп Кожанова і Федецького, але отримували категоричне - ні! Тому від Карпат тут мало що залежить. А те, що там десь написано, що вони мають право на викуп... це ж укр. футбол, де Ахметов з Коломойським володіють лише по одному клубові)))
Ответить
0
0
M&M (Lviv)
k@llashniKoff (Kiel) 15.06.11 18:56 --------------------- ..а чьо ви Кардосо не купите??...може денег нема?
Ответить
0
0
криміналіст (Львів)
Ясно, що в Шахтарі він не заграє. Там на його позицію по два бразильця. Тому якщо Шахтар його дійсно забере, то 99% він буде відданий в Іллічівець. Думаю така перспектива Дениса самого не радує
Ответить
0
0
k@llashniKoff (Kiel)
А чё ж Карпаты его не выкупают, раз он им нужен? Денег жалко, или вы думали он у вас пожизненно в аренде будет?
Ответить
0
0
Карпати (Львів)
Шахтар сам не гам, і другому не дам!
Ответить
0
0
Карпати (Львів)
Блін, чо творітца, караул!
Ответить
0
0
basque (Донецк (Восточная Ук)
:)) только в Ильичёвце!
Ответить
0
0
slavok (Київ-Рівне)
на банку шоли?... держись подальше!
Ответить
0
0
SL001 (Kyiv)
Самобаян :) http://i1.i.ua/prikol/thumb/8/2/321228.jpg
Ответить
0
0

Новости Футбола

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус