Премьер-лига
Премьер-лига

Премьер-лига - результаты и расписание матчей, турнирная таблица, новости.

ФК "Карпати" Федецькому: "Або повноцінний контракт, або оренда на три роки" (+фото)

ФК "Карпати" Федецькому: "Або повноцінний контракт, або оренда на три роки" (+фото)


Три тижні минуло відтоді, як питання щодо футболіста «Карпат» Артема Федецького залишається відкритим. Нагадаємо, що гравець не був включений до числа футболістів, що готуються до другої частини сезону на тренувальних зборах в Туреччині.

ФК «Карпати» неодноразово пропонував футболісту продовжити співпрацю з клубом на тривалий період. Це бажання львівського клубу є логічним і невипадковим, адже влітку 2011 року ФК «Карпати» вже мав гіркий досвід процедури продовження оренди захисника збірної України. Внаслідок чого Артем Федецький пропустив два стартові матчі Чемпіонату України, а також, на вимогу ФК «Шахтар», матч 18-го туру проти донецької команди у Львові.

Однак захисник, термін дії нинішньої угоди якого з львівським клубом завершується влітку, відмовився підписувати з «Карпатами» контракт, не зважаючи на те, що клуб запропонував гравцю найкращі умови в історії львівського клубу - ідентичні до тих, що їх він має згідно нового контракту з донецьким «Шахтарем», який підписав влітку 2011 року. Як вже повідомляв ФК «Карпати», абсолютно усі виплати гравцеві згідно контракту відтоді здійснює саме львівський клуб. Ці умови дозволили Федецькому увійти до двадцятки найбільш оплачуваних українських футболістів.

Зважаючи на невизначеність Артема Федецького стосовно продовження довготривалої співпраці з львівським клубом, ФК «Карпати» прийняв рішення награвати у складі інших футболістів, на яких тренерський штаб може розраховувати у майбутньому, а не лише на короткий термін. Артем Федецький розпочав підготовку до сезону у складі молодіжної команди, натомість пропозиція «Карпат» щодо підписання контракту залишалась і залишається в силі. «Карпати» високо цінують професіоналізм гравця, його лідерські та харизматичні якості. Однак не потрібно забувати, що Федецький свого часу перейшов до «Карпат» у рамках угоди між «Карпатами» та «Шахтарем» щодо трансферу Василя Кобіна. І трансферна вартість футболіста на той момент була у кілька разів нижчою за нинішню, а заробітна плата поступалась сьогоднішній у рази.

Саме у складі «Карпат» Федецький розкрив свій потенціал і став гравцем Національної збірної України, яким нині цікавиться чимало іменитих клубів. ФК «Карпати» жодним чином не применшує заслуг Федецького в успіхах команди останніх років. Водночас вважаючи, що й Артем зобов’язаний львівському клубу своїм прогресом.

Сам же Артем Федецький у своєму спілкуванні з пресою не перестає доводити, що не може одночасно мати два підписаних контракти. Мовляв, за це його можуть дискваліфікувати. На жаль, Артем або не розуміє суті підписаного ним же контракту, або хтось наполегливо вводить його в оману.

На підтвердження того факту, що Федецький має АБСОЛЮТНО ЗАКОННЕ ПРАВО підписати повноцінний контракт з ФК «Карпати» без жодних заперечень з боку «Шахтаря», наводимо скан-копію Контракту, підписаного клубами та футболістом (звертаємо особливу увагу на п.3 Контракту №144А).

Як бачимо, можливих хвилювань при підписанні контракту з «Карпатами» Артем Федецький згідно поданого основного документу позбавлений абсолютно. Однак свою відмову пролонгувати на триваліший термін стосунки з львівським клубом футболіст і далі пояснює «двома контрактами».

Ще одним важливим моментом, що змушує ФК «Карпати» активно захищати свої спортивні та економічні інтереси, є те,що ФК «Шахтар» в грудні 2011 року звернувся до Спортивного арбітражного суду в Лозанні. У своєму позові донецький клуб наполягає на скасуванні останнього абзацу пункту 2 та пункту 3 вищенаведеного контракту, що фактично позбавить ФК «Карпати» законного права володіти 100% економічних прав на футболіста, придбаними у «Шахтаря» безстроково. Раніше Контрольно-дисциплінарний комітет ФФУ та Апеляційний комітету ФФУ відмовили у претензіях донецькому клубу. Наразі невідомо, коли відбудеться засідання Спортивного арбітражного суду в Лозанні, однак ФК «Карпати» міцно стоїть на позиції захисту своїх інтересів та законних прав, будучи цілковито упевненим у своїй правоті.

Львівський клуб вкотре підтверджує актуальність пропозиції Артему Федецькому – будь то повноцінний контракт, чи продовження оренди терміном щонайменше на три роки. Слово – за футболістом, майбутнє якого залежить не від «Карпат» чи «Шахтаря», а насамперед виключно від його бажання…

P.S. ФК «Шахтар» за минулі три тижні запропонував «Карпатам» єдиний, на думку донецького клубу, варіант вирішення ситуації. Офіційним листом «Шахтар» повідомив львівський клуб про те, аби останній розірвав орендну угоду з Федецьким. Така позиція – неприйнятна для «Карпат». Своєю чергою ФК «Карпати» надіслав на адресу ФК «Шахтар» зустрічну пропозицію, де запропонував п’ять варіантів врегулювання ситуації щодо продовження кар’єри захисника «зелено-білих» Артема Федецького, які б задовольнили інтереси усіх сторін, і насамперед футболіста. Відповіді львівський клуб від «Шахтаря» наразі не отримав. Попри це, турбуючись про майбутнє захисника збірної України, ФК «Карпати» сподівається на діалог з «Шахтарем», адже згідно умов договору між клубами Артем Федецький може грати лише або за «Карпати», або за «Шахтар». Перехід гравця у третій клуб без згоди «Карпат» – неможливий. (п.2, абзац 3, Контракту №144А, копія – вище).

Оцените этот материал:
Комментарии
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
VARYG (Киев)
Народ! Читаем внимательно даты на контракте!!!! Увидели надеюсь что он недействительный!!!!! О чем дальше говорить и что обсуждать? Может по техническим причинам не тот вариант контракта принесли?Тогда почему не извинились перед инфо - ресурсом официально и по -человечески? Получается , что нас держат за идиотов, а журналистов так и вообще подставили! Вопрос - кому нужно это? Зачем так поступили? Может ли быть истина на стороне той, КОТОРАЯ ИСПОЛЬЗУЕТ подлог и оперирует заведомо недействительной информацией?..Напомнило времена аферистов с подложными накладными.. Для особо одаренных умников - в Украине равнозначно правовыми считаются договора составленные как на русском , так и на украинском языке! Учите мат часть - потом начинайте заряжать про законность ... Кстати, с тем ,что контракты составляются в стране не на государственном языке я тоже в корне не согласен, но сделано это в связи с большой русскоговорящей частью населения для того, что бы это нищее духовно население( как можно не знать родной язык?!!!!) понимало юридическое значение документа..
Ответить
0
0
Вернуться к новостям
Комментарии 209
VARYG (Киев)
Народ! Читаем внимательно даты на контракте!!!! Увидели надеюсь что он недействительный!!!!! О чем дальше говорить и что обсуждать? Может по техническим причинам не тот вариант контракта принесли?Тогда почему не извинились перед инфо - ресурсом официально и по -человечески? Получается , что нас держат за идиотов, а журналистов так и вообще подставили! Вопрос - кому нужно это? Зачем так поступили? Может ли быть истина на стороне той, КОТОРАЯ ИСПОЛЬЗУЕТ подлог и оперирует заведомо недействительной информацией?..Напомнило времена аферистов с подложными накладными.. Для особо одаренных умников - в Украине равнозначно правовыми считаются договора составленные как на русском , так и на украинском языке! Учите мат часть - потом начинайте заряжать про законность ... Кстати, с тем ,что контракты составляются в стране не на государственном языке я тоже в корне не согласен, но сделано это в связи с большой русскоговорящей частью населения для того, что бы это нищее духовно население( как можно не знать родной язык?!!!!) понимало юридическое значение документа..
Ответить
0
0
батя (луцк)
Скорее всего,он появится в Днепре..
Ответить
0
0
Эрвэл (Днепропетровск)
По моему четко прописано "Если Карпаты и Федецкий ДОСТИГНУТ СОГЛАШЕНИЯ то Шахтер не будет препятсвовать. Если соглашение достигнуто не будет - то у Федецкого контракт с Шахтером.
Ответить
0
0
tulja (Lvov)
Та яка різниця дісний контракт чи ні!все одно його ніщо нетримає в Шахтарі і новий контракт він може підписувати хоч вчора ще!а донецькі на то і донецькі що тут дивного?в них ДОНЕЦЬК=Денисов одне ціле!спорити з ними себе неповажати!я тут хотів пояснити декому з них що брати задаром це неетично а вони мені кажут що якщо то непротив щоб вони брали значить можна!
Ответить
0
0
Роман 27 (Львів)
андрій-Львів (Львів) 19.02.2012 15:45 Цікаво? А чому Карпати одні мають розказувати щось по данній ситуації. Існує і інша сторона, тобто Шахтар. А він мовчитиь як партизан. Можливо і немає, що сказати.
Ответить
0
0
андрій-Львів (Львів)
Як видно з поданого матеріалу димінський знову хоче усіх обдурити. 1.До якого числа контракт. 2.На яких умовах перебуває Федецький на даний момент в карпатах. 3.Зверніть увагу на пункт 8 З того що поширила пресслужба карпат показано лише одну сторону медалі, а інше скривається або не хочеться показувати для огляду вболівальникам футболу . Можливо в Федецького є довгостроковий контракт з Шахтарем, договір який нам демонстують вже закінчився, тому ситуація в яку попав Федя з димінським є дуже заплутана і карпати ніколи не розкажуть правду про дану ситуацію . подивіться
Ответить
0
0
дзеня (Талнах)
chuba (Запорожье) 19.02.2012 11:24 -=-=- боїться сказати відкрито-=- все таки ППД і Ахметов = акули -=- а F 44 --лише рибка ...
Ответить
0
0
дзеня (Талнах)
viajador (Lutsk) 19.02.2012 09:46 -=-=- ми згідні на першу лігу -- ми настроєні вже другий рік що нас переведуть в судовому порядку-- тільки непотрібно це приписувати як подвиг-- це все таки антиспортивна справа--договорняк. Я недумаю що Федецький буде задоволений якщо його візьме =кротозавр і спихне кудись в Луганськ -- все таки --ласкаве телятко=дві цицьки сосе...
Ответить
0
0
chuba (Запорожье)
Почитав і я тут вас... Якщо контракт не дійсний, то що тоді заперечує Шахтар у Лозанні?:)) Тому якщо пункти контракту дійсні й зараз, що виглядає цілком логічно, то ясно що Федецький МАЄ ПРАВО підписувати повноцінний контракт із Карпатами (що він заперечує!!!). Якщо Федецький не хоче мати спільних справ з Карпаттами чи з Димінським (що також цілком виправдано може бути з огляду на обставини і те як Димінський веде справи), то він має про це СКАЗАТИ відкрито і йти іншим шляхом (наприклад шляхом розірвання трудової угоди з Шахтарем влітку). Так що з формальної точки зору, Карпати праві.
Ответить
0
0
viajador (Lutsk)
Дуже образливо, коли волинського хлопця протизаконним методом заставляють підписувати паралельний контракт. Карпатам світить переведення в першу лігу за договірний матч з Металістом, постійні невиконання контрактних обов`язків з різними футболістами (Кузнецов був передостаннім). Правова вакханалія в країні як дзеркало антизаконного свавілля в футболі.
Ответить
0
0
дзеня (Талнах)
Федецький вибрав варіант із тягомотиною-- якщо б він бажав гати в "Карпатах"--він би скористався послугами юристів-- раз так його влаштовує ситуація -значить це його вибір освідомлений-=-= що можуть фанати??? лише подякувати за період проведений у нас-- нехай йому щастить в футбольнім житті--
Ответить
0
0
ХАМ_мер (Севастополь)
А я смотрю, Тёма-то уже модный пацан, евроинтегрировавшийся, расписывается не русско-украинской буквой "Ф", а латинской "F" - не иначе готовится серьёзные контракты на много лимонов с Эуропой подписывать. :)
Ответить
0
0
egs2008 (Киев)
И если я вижу, что человека (Федецкого) стараются помимо его воли к чему то принудить, то я не мог пройти мимо, что бы не высказать своего возмущения. 245 кварталл (Дон обл) (Донецк) 18.02.2012 17:12 --------------------- Из того что яв иу Вам судьба Федецкого волнует только мз=за того, что это ситуация влияет негативно на имидж ШД, а точнее РЛА. Именно его вы и пытетесь обелить, это видно невооруженным взглядом. А ему ШД и скандалы в футболе, желательно связанные с не ШД, нужно как отвлекающий маневр от его эконимического и политического захвата страны методами явно неблагородг=ного человека. Человека который на благотворительность тратитна порядок меньше, чем затраты на PR этихой "благотворительности". Может ли кто-то из журналистов задать ему вопрос несоглсованный с ним заранее? :)
Ответить
0
0
Харьковчанин (Первая Столица)
dacoit (Харьков) 18.02.2012 13:43 Ха-ха-ха!!! Контракт то действительно липовый(или просто не имеющий уже юридическую силу)! Даты устарели. Дым-Дедышин и др. жгут!
Ответить
0
0
Харьковчанин (Первая Столица)
Во-первых, откуда Карпаты знают какой контракт у Федецкого в Шахтёре и какая у него зарплата? Во-вторых, откуда Карпаты знают сколько получают 19 самых высокооплачиваемых украинских игроков Высшей лиги? В-третьих, почему Карпаты думают, что Федецкий им чем-то обязан? Ведь по контракту он всё выполнял и помогал, точнее именно он помог, Карпатам достичь небывалых для них высот! В общем ясно, что Карпаты вцепились как коршун в пункт №3, но и ежу ясно, что Футболист не имеет желания продлевать арендный контракт или заключать полноценный новый! Дыма просто душит жаба, что может упустить такой жирный куш в виду лимита на иностранцев действующего в Украине, но даст бог ему обломиться! КСТАТИ, очень смешно, что у Карпат, оказывается, есть очередное дело в Лозанне! Ну просто хохма! Ни надоело им подковёрными играми заниматься?
Ответить
0
0
СашаХМ (KM)
Pavel Vezko (Donetsk) 18.02.2012 20:12 ага и когда Срна руками с ворот выбивает - тоже не доходят до штрафной, ну просто не ШД а Барса блин )
Ответить
0
0
Pavel Vezko (Donetsk)
Северин (Донецк) 245 кварталл (Дон обл) (Донецк) ман-сити (Манчестер) не вытерпели нас))) всем удачи, спокойной ночи))
Ответить
0
0
ман-сити (Манчестер)
245 кварталл (Дон обл) (Донецк) Северин (Донецк) и не забудьте капельницу на ночь с зомболекарствами)) Pavel Vezko (Donetsk) 18.02.2012 21:08 а как же прокатиться на тонированной шестерке и семак полузгать?
Ответить
0
0
245 кварталл (Дон обл) (Донецк)
Pavel Vezko (Donetsk) 18.02.2012 21:11 Шось мне кажется, что лавочка уже прикрылась. Лады и я пойду, а то моя уже косо на меня смотрит. Всем пока.
Ответить
0
0
Северин (Донецк)
Pavel Vezko (Donetsk) 18.02.2012 21:08 Боюся я капельницов, я как все чотенькие геноциды - паленку внутрь и пефком шлифону, шансон послушаю, или Сердючку. А на ночь для сна сериал включу про ментов и бандюков, засну посредине и так в 208й и не узнаю, кто ж из них мент, а кто урка :))
Ответить
0
0
Pavel Vezko (Donetsk)
По тексту . Анатолій , м.Львів (Львів) ну кто знает.. может все так продумано и было, что в случае чего в Лозанну и все решат в пользу Шахтера..
Ответить
0
0
Pavel Vezko (Donetsk)
Шо Паш, мне говорил что бесполезно, а сам таки втянулся?)))) 245 кварталл (Дон обл) (Донецк) ну блин, интересно же все таки)) целый день не мог написать ничего)))
Ответить
0
0
245 кварталл (Дон обл) (Донецк)
Igorich (Львів) 18.02.2012 21:09 Ага, ну давай, поболей там за Кличко.
Ответить
0
0
245 кварталл (Дон обл) (Донецк)
Pavel Vezko (Donetsk) Обижаешь, я на выходных ее даже не снимаю)))
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
245 кварталл (Дон обл) (Донецк) 18.02.2012 21:06 Вроді нє Досвідос Я на пиво і на бокс))
Ответить
0
0
245 кварталл (Дон обл) (Донецк)
Северин (Донецк) 18.02.2012 21:04 Ну я же не сказал чем. Мож я снежками постреляю))) А вообще не плохо кого то "нагнуть" машину помыть. Мож РЛА позвонить, хай пару архаровцев пришлет)))
Ответить
0
0
Pavel Vezko (Donetsk)
245 кварталл (Дон обл) (Донецк) Северин (Донецк) и не забудьте капельницу на ночь с зомболекарствами))
Ответить
0
0
245 кварталл (Дон обл) (Донецк)
Igorich (Львів) Слушай Игорич, а это не ты со мной случайно спорил, 8-9 месяцев назад, что Шахтер никогда не забивал Динамо больше 3-х мячей? Уж больно похоже, то ка ты хочешь вытянуть инфу по результатам игр Шахты с Ильичами и Зарей.
Ответить
0
0
Pavel Vezko (Donetsk)
І коли Зоря і ІМ вигравали, то результат на місце ШД в турнірній таблиці впливав? Igorich (Львів) за последние 10 лет вот нашел матч 20 тура, сезон 2006-2007. http://www.allplayers.in.ua/ru/match/3779 до этого тура Динамо опережало Шахтер на два очка, 46 на 44.. в итоге шахтер проиграл чемпионат в 11 очков, а Ильичевец вылетел.. http://www.allplayers.in.ua/ru/season/2006-2007
Ответить
0
0
Северин (Донецк)
Пойду постреляю в прохожих штоли. 245 кварталл (Дон обл) (Донецк) 18.02.2012 20:59 Танунах мокрое-то, ну сходи, гопани слегонца, пару труб отожмешь - и домой .. :)))
Ответить
0
0
245 кварталл (Дон обл) (Донецк)
Pavel Vezko (Donetsk) Шо Паш, мне говорил что бесполезно, а сам таки втянулся?)))) Я уже понял, что бессмысленно. Я привожу факты (про Скалу Стрый), мне говорят, что это мой культурный уровень (я так понимаю не высокий). Все тренеры по всей Украине так поступают, но виноват Шахтер и РЛА. Я говорю, что это мое мнение. Мне говорят, что я его навязываю и не слышу других. Я задал наверно с 1,5 десятка вопросов. Но не получил ни одного ответа. Понял только, что я зомбированный и это всосал с молоком матери. Ну как можно вести дискуссию в таком формате? Пойду постреляю в прохожих штоли.
Ответить
0
0
antagonist (Купянск)
Господа болельщики.Ввиду бесперспективности дальнейших споров, предлагаю принять следующую резолюцию: Только из-за происков донецких негодяев Карпаты до сих про не являются лидерами украинского футбола. И на этом завершить дискуссию.
Ответить
0
0
Северин (Донецк)
Взагалі-то, пацани я Вам бажаю, щоб краще за ті гроші, які Ахмет викидає на темношкірий непотріб, він вам підняв зарплату, а не годував Вас дешевою парнографією у вигляді ФК Шахтар, ХК Донбас, БК Донецьк.... а честь вашого регіону відстоювали спражні, міцні донбаські пацани, такі, як Атєлькін, Зубов, Кривенцов, Орбу, Леонов, Ракицкий, Воробей, Шутков. Майже всі перелічені зараз молоді і амбітні тренери. А те, що ви маєте, це просто развод на ... самі знаєте кого. А Ви це хаваєте((( Igorich (Львів) 18.02.2012 20:27 Если этот пост будет адресован не только к Донецку, а и ко всем остальным клубам, городам и регионам - я готов буду подписаться под каждым его словом: я тоже за то чтобы в каждом клубе, как минимум на 75% играли "справжні, міцні місцеві пацани" и лишь на четверть - легионеры, и то для того, чтобы наш футбол не загнил в самоизоляции.
Ответить
0
0
Анатолій , м.Львів (Львів)
Pavel Vezko (Donetsk)18.02.2012 20:34 ФК «Шахтар» в грудні 2011 року звернувся до Спортивного арбітражного суду в Лозанні. У своєму позові донецький клуб наполягає на скасуванні останнього абзацу пункту 2 та пункту 3 вищенаведеного контракту ----------------------------------------------... По тексту .
Ответить
0
0
Pavel Vezko (Donetsk)
Прошу сказати , а яка доля тих юристів "Шахтаря", які готували договір з останнім абзацом пункту 2 та пунктом 3 вищенаведеного контракту ? Стали справжніми шахтарями ? Анатолій , м.Львів (Львів) а если честно, понятия не имею, в клубе не работаю.. а что в этих пунктах не так? то, что Карпаты заплатили деньги Шахтеру за игрока и не имеют на него никаких прав? ну кроме денег, если его захотят продать..
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
а я ЧП, что заработал, то и заработал.. куда обратиться, чтоб мне Ринат зарплату поднял? Pavel Vezko (Donetsk) 18.02.2012 20:32 ну, якщо не тобі, то рідним твоїм, друзям, сусідам........ вони тебе набагато частіше будуть пиво пригощати))
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
Pavel Vezko (Donetsk) 18.02.2012 20:26 Дані вибрані за останні 10 років? Ато мені здається, що Зоря років 5-6 тому вийшла в ПЛ, тож 19 матчів ніяк не могли зіграти І коли Зоря і ІМ вигравали, то результат на місце ШД в турнірній таблиці впливав?
Ответить
0
0
Pavel Vezko (Donetsk)
Взагалі-то, пацани я Вам бажаю, щоб краще за ті гроші, які Ахмет викидає на темношкірий непотріб, він вам підняв зарплату Igorich (Львів) а я ЧП, что заработал, то и заработал.. куда обратиться, чтоб мне Ринат зарплату поднял?
Ответить
0
0
Анатолій , м.Львів (Львів)
по моему "самые лучшие юристы страны"(с) опять что то где то не договаривают.. Pavel Vezko (Donetsk)18.02.2012 18:49 ----------------------------------------------... Прошу сказати , а яка доля тих юристів "Шахтаря", які готували договір з останнім абзацом пункту 2 та пунктом 3 вищенаведеного контракту ? Стали справжніми шахтарями ?
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
Взагалі-то, пацани я Вам бажаю, щоб краще за ті гроші, які Ахмет викидає на темношкірий непотріб, він вам підняв зарплату, а не годував Вас дешевою парнографією у вигляді ФК Шахтар, ХК Донбас, БК Донецьк.... а честь вашого регіону відстоювали спражні, міцні донбаські пацани, такі, як Атєлькін, Зубов, Кривенцов, Орбу, Леонов, Ракицкий, Воробей, Шутков. Майже всі перелічені зараз молоді і амбітні тренери. А те, що ви маєте, це просто развод на ... самі знаєте кого. А Ви це хаваєте(((
Ответить
0
0
Pavel Vezko (Donetsk)
Вас там зазомбували, чи що? Igorich (Львів) отвечаю честно, да! спать ложусь под капельницей, чтоб не дай Бог не прийти в себя.. вливают какие то лекарства, а потом заставляют сидеть на этом долбаном сайте и защищать этот ужасную команду, название которой я даже в слух боюсь произнести.. спасите ме... объясните мне одну вещь, в чем разница? Шахтер - Ильичевец.. 27 сыгранных матчей; 25 победы «Шахтера»; 2 ничьи; Динамо - Ильичевец 27 сыгранных матчей; 23 победы «Динамо»; 3 ничьи; 1 победа Ильичевца, (которой в принципе не должно было быть и близко, но так сложились обстоятельства..) Шахтер - Заря 19 сыгранных матчей; 17 побед «Шахтера»; 2 победы «Зари»; Динамо - Заря 21 сыгранный матчей; 17 побед «Динамо»; 3 ничьи; 1 победа «Зари»;
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
tulja (Lvov) 18.02.2012 20:11 Та я вже раз був забрався пішов звідси, якась спокусв знову мене сюди притягнула
Ответить
0
0
Pavel Vezko (Donetsk)
скыльки одинацятиметрових пробивали в ворота Шахтаря?і чи є ще в якійсь іншій державі така команда в ворота якої недають пенальті? да, Барселона.. а все потому что да ее штрафной никто с мячом добежать не может..
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
Pavel Vezko (Donetsk) 18.02.2012 20:02 А проблем з мотивацією проти Зорі, Маріуполя і МД бути не може??? Не може хоч раз, за 10 років, Маріуполь взяти тай виграти, чи хоча б внічийку зіграти. Ну це ж не логічно, Павел, вибач мене, але ким потрібно бути, щоб вірити в те, що ти вище написав. Вас там зазомбували, чи що?
Ответить
0
0
tulja (Lvov)
Igorich (Львів)-неспор з тою людиною!він як стіна там важкий випадок!
Ответить
0
0
Pavel Vezko (Donetsk)
щодо Чигринського то твое пояснення говорить про твій культурний рівень!причому тут контракт!нехотів би ображати всіх Донецький але бачу що то вже в ваших мозгах сидить!хто сильніший той правий по твоему!порядно було б договоритися з клубом яки вложував в свого ігрока! у игрока нету контракта, чего я должен с кем то что то улаживать? его пригласили, он в припрыжку полетел в Шахтер.. я уж точно уверен, что его никто не заставлял..
Ответить
0
0
tulja (Lvov)
Северин (Донецк)вміти а могти це дві різні речі!я згідний що нам потрібно починати з себе і тут багато роботи але і говорити правду це також важливо!я немаю поганої думки про людей які живуть в ДОНЕЦЬКУ!я часто спорив що Ахметов порядочний!я можу як і всі ми і помилятися!але я завжди стараюсь говорити то що бачу!я дуже поважаю вболівальників які щиро переживають за свій клуб!тому що переживати можуть ті для кого ковбаса неголовне!мині сподобалося твоє спілкування і видно що ти ЛЮДИНА яка задає собі питання і старається знайти на них відповіді!
Ответить
0
0
Pavel Vezko (Donetsk)
ІЩЕНКО назначив чотири пеналя в ворота Карпат! tulja (Lvov) та ну!! не было такого.. шесть ставил, пять ставил, а вот четыре не ставил)
Ответить
0
0
Pavel Vezko (Donetsk)
За Оболонь Шахтар також сильніший, і за першоліговий Металург і за Кривбас і за Чорноморець і за ФК Львів...... але ці команди чомусь очки в Шахтаря відбирали!!! А Зоря і Іллічівець - жодного разу за останні 10 років. Ну хоч би 1 чи 2 рази!!!! Ну чому воно так, поясни мені Павел, чому? Чому Металург (хоч там власники з Шахтарем), в Динамо може відібрати очки, а в Шахти чомусь ні, ну чо так? Іллічівець в Динамо виграти може, а в Шахти ні. Зоря в найвідповідальший момент позбавляє Дніпра єврокубків, а з Шахтарем мертва Igorich (Львів) наверное потому что проблемы с мотивацией есть у Шахтера, когда они играют со слабыми командами.. либо второй состав на них выставляют, по этому возможно проигрыши и потери очков со Львовами и Оболонями.. почему Металлург может отобрать очки у Динамо, потому что Динамо позволяет это сделать.. почему с Шахтером всего два раза вничью сыграли, не знаю, наверное потому что просто берет и обыгрывает его.. удачные игры Мариуполя и Зори с Динамо и Днепром можно объяснить лишь неудачной игрой Динамо и Днепра...
Ответить
0
0
Северин (Донецк)
tulja (Lvov) 18.02.2012 19:42 Я хотел сказать о том, что мир к сожалению таков, что нужно или заботиться о своей защищенности, или не жаловаться. Это без привязки к Шахтеру и Карпатам, без привязки ко мне или к Вам. Мы должны быть сами людьми порядочными и жить по правде. Но мы не можем рассчитывать на благородство остальных людей. Если бы я был владельцем клуба, и моего способного юниора сманили таким образом, я предъвил бы претензии только к себе и своим функционерам. Надо уметь защищаться и давать сдачи. И в юридическом смысле тоже. Кстати, по теме, Федецкий сам себя поставил в это положение юридически, поэтому тут мне и сказать нечего. Дыминский имеет полное право так поступать. При этом самого Артема мне жаль.
Ответить
0
0
tulja (Lvov)
245 кварталл (Дон обл) (Донецк)-скыльки одинацятиметрових пробивали в ворота Шахтаря?і чи є ще в якійсь іншій державі така команда в ворота якої недають пенальті?скільки пенальті назначали в ворота суперників?ти обо такий або таким хочеш бути!невже нерозумієш який вплив ДОНЕЦЬКИХ є на судьїв?в одній ігрі с Шахтарем!ІЩЕНКО назначив чотири пеналя в ворота Карпат!ти думаєш що вони всі реально були!це один приклад і ти сам розумієш все!ці сезони що ти називаєш вболівальників в Шахтаря було набагато більше а Динамо тоді втрачало і я також говорив що Динамо тягнуть судьї!щодо теми Денисова то він захищає так само як ти доречі!все що з Шахтарем звязано!роблячи при тому ведмежу допомогу яка вже аукнулася в цьому сезоні!щодо Чигринського то твое пояснення говорить про твій культурний рівень!причому тут контракт!нехотів би ображати всіх Донецький але бачу що то вже в ваших мозгах сидить!хто сильніший той правий по твоему!порядно було б договоритися з клубом яки вложував в свого ігрока!ситуація з Кожановим також говорить що керівництво Шахтаря тільки декларує порядність!я неспорю що в Димінського складний характер але Карпати непереманюють молодих!можливо що як би могли то робили б тоже само але зараз такого немає!щодо добра то скажу що неможе бути його там де воно нікому непотрібне а декларування добра це тільки дим такий же самий як покращення життя вже сьогодні!ладно!я бачу що ми недійдем порозуміння тому немає про дальше спорити!вибач якщо обідив я писав це не тому що ненавиджу а тому що хочу що би ми всі вболівали за Шахтар від душі тому що як некрути ми все живемо в Україні!за Шахтар який вигравав кубок УЕФА від душі вболівали всі в ЗАХІДНІЙ УКРАЇНІ!зараз цього немає і на то є причини!тому я нехочу щоб було так!чим більше вболівальників в команди тим більша повага до неї!
Ответить
0
0
Pavel Vezko (Donetsk)
Кагби не новий, кагби уже 2-3 года Igorich (Львів) я не про Вас лично))))
Ответить
0
0
245 кварталл (Дон обл) (Донецк)
tulja (Lvov) 18.02.2012 19:25 "та то що ти ізначально рахуєш себе мудрішим за опонента принижує твій інтелект" -И опять мне диагнозы. Вы случаем не экстрасенс? Буквально за несуществующие слова уже и диагноз ставите. "зрозуміти опонента це ненавязати своє незнання!ти робиш висновки з того що знає і недопускаєш що можеш чогось незнати а точніше нехочеш цього!" - Где я навязывал свое мнение? Т.е. я правильно понимаю, что ты высказываешь свое мнение, а я его навязываю? Я всегда стараюсь понять оппонента, но вот честно, положа руку на сердце, я действительно не понимаю, что ты хочешь доказать? То что Дыминский, по отношению к Феде, действует честно и правильно? Ну ради бога, верь в это. У меня на это свое мнение. "щодо тролів то я тобі прощаю так як то вже в характері і воно всато разом із молоком!" - Вот опять. Может приведешь предложение, где я говорю о тебе, что ты тролль? Или на "кхгм" и шапка горит? РЫСЫ. Молоко сегодня не всато, пиво всато.)))
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
Pavel Vezko (Donetsk) 18.02.2012 19:35 За Оболонь Шахтар також сильніший, і за першоліговий Металург і за Кривбас і за Чорноморець і за ФК Львів...... але ці команди чомусь очки в Шахтаря відбирали!!! А Зоря і Іллічівець - жодного разу за останні 10 років. Ну хоч би 1 чи 2 рази!!!! Ну чому воно так, поясни мені Павел, чому? Чому Металург (хоч там власники з Шахтарем), в Динамо може відібрати очки, а в Шахти чомусь ні, ну чо так? Іллічівець в Динамо виграти може, а в Шахти ні. Зоря в найвідповідальший момент позбавляє Дніпра єврокубків, а з Шахтарем мертва
Ответить
0
0
Pavel Vezko (Donetsk)
rom (Lviv) (Львів) то знайдеться суддя, який не зарахую чистий гол Селезньова через помилку бокового))) P.P.S. Справжній рівень команда показала, коли грала з Барселоною. Боялись так ніби школярі які туди випадково потрапили і кудись їхня самовпевненість пропала. Бо ті хто не бояться ті можуть і в Барселони виграти, доведено Динамо! :) rom (Lviv) (Львів) ну а кто ее не боится.. чемпионат Испании, как посмотришь, так там все команды в 11 человек в штрафной сидят.. но до этого был матч с Барсой на Олимпийском, когда из за ошибки Пятова проиграли, а могли и выирать.. и матч за супер-кубок европы, там никто не трясся.. так что это так.. дело случая и психологии..
Ответить
0
0
Alexself (Львов)
VitoFirst (Львов) 18.02.2012 16:49 Вирішили: 1.1. Задовольнити вимоги ФК «Шахтар» Донецьк в повному обсязі: визнати недійсними абзац 3 статті 2 та статтю 3 контракту від 17 червня 2009 р. № 144А між ФК «Шахтар» Донецьк та ФК «Карпати» Львів про тимчасовий трансфер футболіста Федецького А. Виходячи з вище наведеного рішення з наданого нам скану контракту зникли лише абзаци зазначені в рішенні а саме: 1)Сторони дійшли згоди, що у випадку, якщо ФК «Карпати» і футболіст прийдуть до згоди про продовження терміну оренди, зазначеного в п.1 цього Контракту, або про здійснення повного переходу футболіста в ФК «Карпати», ФК «Шахтар» не буде чинити перешкод такій згоді ФК «Карпати» і футболіста та укладанню відповідного трансферного контракту на безоплатних підставах 2)Сторони дійшли згоди, що ФК Шахтар без письмової згоди ФК Карпати не має права продавати,віддавати в оренду права на футболіста. Лише ці 2 пункти ВІДМІНЕНО. А пункт про економічні права нікуди не дівся,він далі в дії...
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
Pavel Vezko (Donetsk) 18.02.2012 19:35 Кагби не новий, кагби уже 2-3 года
Ответить
0
0
rom (Lviv) (Львів)
Pavel Vezko (Donetsk) А Шахтар сильніший за Карпати! Бо якщо щось не так іде, то знайдеться суддя, котрий пеналь не дасть за гру руками і то не один раз, аби раптом не зіпсувати вашу віру у геній "містера". P.S. Не ображайся, але клуб Шахтар має сильну залежність від "потойбічних сил" (тих, що формально грають не за клуб Шахтар). P.P.S. Справжній рівень команда показала, коли грала з Барселоною. Боялись так ніби школярі які туди випадково потрапили і кудись їхня самовпевненість пропала. Бо ті хто не бояться ті можуть і в Барселони виграти, доведено Динамо! :)
Ответить
0
0
tulja (Lvov)
Северин (Донецк)-ну мы же говорим об етике и виликом ДОНЕЦКИМ клубом по имени ШАХТЕР!неможет сибя вести так ВЕЛИКИЙ и порядочный клуб и его ПРЕЗИДЕНТ!только об етом речь!а то что небыло обизательств я неспорю но Карпаты то тоже вложили в него и взять так запросто могут только наглые люди и об етом надо говорить и если Деминский так поступит с любым другим клубом то я так же буду говорить что ето подло!потому что правда одна а не та которая нам сегодня выгодна!как жыть то дальше если все на подлости и наглости!
Ответить
0
0
245 кварталл (Дон обл) (Донецк)
tulja (Lvov) 18.02.2012 19:11 Ну что же, еще одна попытка. "і то що судьї допомагають рівно стільки скільки буде тривати вплив на них" -Какое влияние Шахтер имеет на судей? Какое влияние на судей имел Шахтер в сезоны 02, 05, 06, 08? "де кажуть не то що є а то що хочуть казати а ви всі це піднімаєте на УРА і стараєтесь переконати інших!" -Кто говорит не так как есть и кто поднимает это на "ура"? Тем более, кто вас переубеждает? "Ти незахищаєш Денисова тому що небуло теми для цього але захищаєш його погляди" - Найди любую тему про Денисова и приведи хоть одно предложение, где я защищал его взгляды? Ну а то что мы любим одну команду, неужели повод считать, что я защищаю его взгляды? Гитлер любил Шальке, значит гельзенкирхенцы защищают его взгляды? "Щодо ігроків непроплачених то скажу тобі тому що денисов нескаже!Чигринського було взято ще молодим і перспективним в обхід керівництву Карпат" - Боже и Дыминский по этому поводу молчит? У Карпат из состава вырвали игрока, который имел действующий контракт и не дали не копейки, а Дым при этом забился в щель и рот скотчем себе заклеил? Сам то веришь в подобную версию? Ну а если контракта не было, то чем РЛА виноват?В том что не подарил Дыму Н-ную сумму денег? Советую почитать интервью президента "Скалы" Кмитя (журнал "футбол" №8 за 26-29 января 2012г). Там он говорит, что молодых футболистов собирают по всей Украине, в том числе из Донецка и Киева. И клубы Шахтера и Динамо (если они не на контракте) не получают ни копейки. Ах он подлец не правда ли? "а ти замість того щоб уважно прочитати написане дався в позу обіженого!" -Вот так, вроде ни словом, ни пол словом не обмолвился, что на что то или кого то обижен (из какой строчки можно было сделать такой вывод?), а мне уже поставили диагноз. Ну да ладно лиш бы мир был в Украине и мире. "я тобі ще раз кажу що в нас до добрих людей ставлення також добре незважаючи хто де живе." -Ну у нас конечно же все наоборот. Мы за добро моментом голову отстреливаем.
Ответить
0
0
Pavel Vezko (Donetsk)
спецом для тибя продвинутого!закрытая зона ето нету смысла спорить так как человек неумеет или неможет анализировать и делать выводы!там только одна правда!ето его!а диагноз ето то что имееш! не лечится! а живеш с етим!теперь тибе понятно? tulja (Lvov) ты сейчас очень и очень сильно ошибаешься) но мне нет смысла это доказывать тебе)) считаешь так, твое право) но как можно делать вывод о человеке, с которым даже ни разу не общался, я не понимаю)) ну видно и не понять, у меня же диагноз)) куда мне до великих анализаторов и делателей выводов)))
Ответить
0
0
Северин (Донецк)
... Чигринського було взято ще молодим і перспективним в обхід керівництву Карпат!договоривщись з його батьками! ... tulja (Lvov) 18.02.2012 19:11 Насколько мне известно, у родителей Чигринского не было никаких обязательств перед руководством Карпат. Уверен, если львовский клуб аналогичным образом договорится с родителями любого из игроков U-14 академии Шахтера - ничего противозаконного в этом не будет. Хотя, уверен и среди болел Шахтера, будут люди, которые скажут: "Сманили наш талант в обход руководства клуба" ... Я к тому, что такие моменты надо юридически решать с родителями воспитанников школ, при поступлении ребят в школы.
Ответить
0
0
Pavel Vezko (Donetsk)
"Но иногда появляются новые ники и начинают"(с) троллить дальше, и складывается такое ощущение, что общаешься с одним и тем же человек, вот только ник другой.. вот этому товарищу Igorich (Львів), уже пытался один раз объяснить, что Шахтер побеждает у Зари и Мариуполя не потому , что они сливают, а потому что они просто не могут победить Шахтер, они слабее, даже если сборную из этих команд сделать.. а Днепр не может выиграть у Арсенала и Кривбасса, потому что не на много сильнее сам этих команд.. но это все бестолку) к сожалению)
Ответить
0
0
tulja (Lvov)
Pavel Vezko (Donetsk)-спецом для тибя продвинутого!закрытая зона ето нету смысла спорить так как человек неумеет или неможет анализировать и делать выводы!там только одна правда!ето его!а диагноз ето то что имееш! не лечится! а живеш с етим!теперь тибе понятно?
Ответить
0
0
Pavel Vezko (Donetsk)
шо за закрытая зона, что за диагноз.. совсем не понятно.. ну да ладно)
Ответить
0
0
tulja (Lvov)
245 кварталл (Дон обл) (Донецк)-то що ти стараєшся зрозуміти робить тобі честь!та то що ти ізначально рахуєш себе мудрішим за опонента принижує твій інтелект!зрозуміти опонента це ненавязати своє незнання!ти робиш висновки з того що знає і недопускаєш що можеш чогось незнати а точніше нехочеш цього!щодо тролів то я тобі прощаю так як то вже в характері і воно всато разом із молоком!
Ответить
0
0
tulja (Lvov)
Pavel Vezko (Donetsk)-з такими як ти смислу спорити немає тому що закрита зона і самолюбовання це діагноз а не признак розуму та тобі це незрозуміти!
Ответить
0
0
tulja (Lvov)
245 кварталл (Дон обл) (Донецк)-та не вічна тому що Союз яким був тай і той розвалився!і то що судьї допомагають рівно стільки скільки буде тривати вплив на них!а то розуміти що ви привязані до впливу вашого інформаційного поля де кажуть не то що є а то що хочуть казати а ви всі це піднімаєте на УРА і стараєтесь переконати інших!Ти незахищаєш Денисова тому що небуло теми для цього але захищаєш його погляди!Щодо ігроків непроплачених то скажу тобі тому що денисов нескаже!Чигринського було взято ще молодим і перспективним в обхід керівництву Карпат!договоривщись з його батьками!скільки заробив Ахметов на ньому?велика підлість починається з маленької майже непомітної!Щодо самої команди то окрім луческу до них то притензій немає вони роблять свою справу!а ти замість того щоб уважно прочитати написане дався в позу обіженого!я тобі ще раз кажу що в нас до добрих людей ставлення також добре незважаючи хто де живе.
Ответить
0
0
245 кварталл (Дон обл) (Донецк)
Pavel Vezko (Donetsk) 18.02.2012 19:02 Паш, да я всех основных троллей знаю. Но иногда появляются новые ники и начинают к чему то взывать, мало понимая, что они вообще хотят. Вот и пытаюсь иногда (как это было в свое время с мертвым танцем), объяснить, что жизнь это не только белое и черное, есть и другие цвета и в них надо пытаться разобраться, не привлекая эмоции. Иногда нужно поставить себя на место оппонента и положив руку на сердце, сказать, что есть и другой взгляд. Но если я вижу, что случай безнадежный, то прекращаю объяснять и человек может куражится до потери пульса, переходя в ряды мертвых танцев.
Ответить
0
0
Pavel Vezko (Donetsk)
245 кварталл (Дон обл) (Донецк) это все бесполезно))) у самого куча вопросов к подобным товарищам, но уже знаю, что лучше не трогать))
Ответить
0
0
245 кварталл (Дон обл) (Донецк)
tulja (Lvov) 18.02.2012 18:37 "при власти в Донецке были те кто рулит сейчас всей страной" -И как это вяжется с чемпионствами Шахтера и словами "магія влади яка невічна" ".....и вы все те кто на белое говорит что оно белое тогда когда вы скажите что оно белое..." -Как сие понимать? "ДВОРЕЦКИЙ-ето господин ДЕНИСОВ...и если б именно ты мог оценить все ето то не защищал бы а писал то что есть правдой" -Позволь полюбопытствовать, в каком предложении моих постов прочитал о защите мной Денисова? И в каком предложении я написал не правду? "а какая правда если Шахтер забирает молодых и при етом неплатит ето делает ему честь?" -Ну если еще приведете факты, что Шахтер забирает игроков не оплачивая их переход другим клубам (при действующих контрактах), то обязуюсь каждый свой пост начинать словами Ахметов и Палкин мерзавцы, а Шахтер самый грязный клуб в мире. В ответ же требую привести доказательства нечистоплотности Шахтера, иначе дальнейший разговор теряет смысл, а люди не подтверждающие свои слова называются б.......
Ответить
0
0
Pavel Vezko (Donetsk)
я не много не понимаю.. а нафига Карпаты выложили договор, в котором написано, что они уже как семь с половиной месяцев не имеют на игрока никаких прав, кроме экономических? где арендный договор на переход игрока в Карпаты с этого лета? где это все? "Однак захисник, термін дії нинішньої угоди якого з львівським клубом завершується влітку, відмовився підписувати з «Карпатами» контракт, не зважаючи на те, що клуб запропонував гравцю найкращі умови в історії львівського клубу - ідентичні до тих, що їх він має згідно нового контракту з донецьким «Шахтарем», який підписав влітку 2011 року. " как игрок мог подписать контракт с Шахтером, если его экономические права с 2009 года принадлежат Карпатам? то есть он в аренде в Шахтере, а потом из Шахтера в аренде в Карпатах? шо за бред? по моему "самые лучшие юристы страны"(с) опять что то где то не договаривают..
Ответить
0
0
tulja (Lvov)
245 кварталл (Дон обл) (Донецк)-при власти в Донецке были те кто рулит сейчас всей страной!на щет оценить ситуацию так скажу что за Донецк говорит власть !мораль етой власти!и вы все те кто на белое говорит что оно белое тогда когда вы скажите что оно белое!ДВОРЕЦКИЙ-ето господин ДЕНИСОВ!но клуб, который мог бы вырасти дествительно в гордость всей страны!окружают люди которые его опускают из за личной выгоды!и если б именно ты мог оценить все ето то не защищал бы а писал то что есть правдой!потому что только правда делает нас людьми чистыми и гордыми!а какая правда если Шахтер забирает молодых и при етом неплатит ето делает ему честь?у Диминского свои причуды и я об етом немолчу а говорю потому что хочу что бы мы были чишче!во лжи все увязнет обизательно!
Ответить
0
0
Алекс-666 (Запорожье)
Странная заява, однако... Аргументы - явное г, а в доказательство вывешена утратившая силы бумажка.
Ответить
0
0
245 кварталл (Дон обл) (Донецк)
tulja (Lvov) 18.02.2012 18:09 Во первых, спасибо за хлопця. Наверно хорошо сохранился. Во вторых, я уверен, что только во Львове могут адекватно оценивать ситуации, а в других городах (особенно в Донецке), так погулять вышли. Поэтому тут даже комментировать нечего. В третьих, я не знаю, кто такой "донецкий дворецкий", но если он "отбивает желание" у вас болеть за Шахтер, то и не болейте. Я лично вас к этому не призываю. В четвертых, "мистером" Луческу назвали не в Донецке, а его называли так на протяжении все его карьеры и в Румынии, и в Италии, и в Турции. И в Донецке лишь продолжили эту традицию. В пятых, не скажите кто был чемпионом в сезонах 2002, 2005, 2006, 2008 и кто тогда был при власти?
Ответить
0
0
tulja (Lvov)
Пармалат (Львiв-чуєш!ти трезвий?що ти тут виписуєш?та як щоб не Димінський то ти б незнав взагалі що то таке футбол у Львові!може трохи поваги навчишся чи ти так як багато хто тут наліво і направо чужими грошами рішавби наші проблеми!а хіба за Демінським черга бажаючих взяти Карпати?а може мер свої приховані викладе за честь міста?ми всі вже повязли в болоті через свою пихатість і зарозумілість яка нічого немає з реальністю тому і живемо на рівні умба-юмба!
Ответить
0
0
Smooth da Hustler (Львів)
Вот интересно, чего это Федецкий говорит что не МОЖЕТ подписать контракт с Карпатами, мол нарушения и.т.д. Сказал бы прямо не хочу играть в Карпатах и подписывать ничего не буду !
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Ну Димінському завжди хтось заважає боротися за високі місця...Маркевич сильно заважав здобуваючи бронзи з командою...такого тренера вигнав... Кононов заважав виводячи команду в групу ЛЄ...Кузнєцов, Кожанов, Коваль, Федецький, Кошіч... Виховав дублем Еріка і Голодюка... Ціла команда зливала Металісту... Дим позбуться команди...продай людині, яка любить футбол...
Ответить
0
0
tulja (Lvov)
245 кварталл (Дон обл) (Донецк)-хлопець!та ненависть до Шахтаря така в нас що вороги позавидують!ви ж адекватно неможете оціняти ситуацію а ваш СКУНС-огляд це позорище на весь світ такого навіть в Россії вже непобачиш і діло тут не втому за кого хто вболіває ми ж до сліз вболівали за Шахтар коли він іграв у Європі та то що робить донецький дворецький відбиває бажання вболівати тому що правда у вас одна це ШАХТЕР-ЧЕМПИОН але прошлий ЄВРОКУБКОВИЙ сезон так опустив Шахтар що він вже при МІСТЕРУ!хоча це напевно тільки у вас Ромуна могли назвати МІСТЕРОМ!він непідніметься ніколи хоча чемпіоном напевно що стане але то незаслуга луческу а магія влади яка невічна!
Ответить
0
0
Almaz (Донецк)
Вот дает ФК Карпаты! Как можно высказывать претензии к Артему на основании контракта, срок действия которого истек 30 июня 2011 года.
Ответить
0
0
tulja (Lvov)
Прекрасна територия під назвою Україна страждає від населення яке посиляє цю територію!це не нам неповезло з державою а державі з нами!ми позоримся на весь світ і причина в цьому наші розумові здібності які закінчуються там де є вигода або бажання того що нам потрібно!я б на місті донецьких просто нічого невиписував тому що розумію що ВОЖДЬ їхній хитрий і підлий їнакше як розуміти що маючи необмежену кількість грошових купюр хоче здерти все що можна!молодих КАРПАТІВЦІВ з клубу переманює але неплатить за них!ігроків дає в оренду не по доброті душевній а з надією що той підросте в майстерності і перепродасть!така вже в нас еліта яка нам говорить про ЄВРОПЕЙСЬКИЙ вибір де еліта недозволяє собі претендувати на чуже тому що то не є ЕТИЧНО а тут по секендах їздять на ДЖІПАХ!яке населення така й і еліта!
Ответить
0
0
245 кварталл (Дон обл) (Донецк)
Тим в мене ця команда викликає антипатію.... А колись дуже сильно вболівав за Шахтар в матчах з Віченцою, Арсеналом, Спатрою.... Коли там грали Кривенцов, Атєлькін, Вірт, Попов, Зубов, Орбу, Глевецкас, Окоронкво..... це була одна з найулюбленіших моїх команд. ___________________________- И еще хотел бы ответить на эту реплику или подобную этому "Вот в середине 90-х это была команда я ее любил и уважал, честная, справедливая, которой не подсуживали судьи, а теперь сборище симулянтов и провокаторов, которая всех покупает и судьи ее тянут, теперь я ее ненавижу и презираю". Потому что очень часто ее слышу от болельщиков Динамо. Вот только уверен, что в середине 90-х болельщики Динамо любили все команды Украины, начиная Шахтером, Днепром, Черноморцем и Металлистом и заканчивая Темпом и Вересом. Но вот любовь, мне кажется, была вызвана тем, что они не видели ни в одной команде хоть мало мальского конкурента в борьбе за титулы. Но как только Шахтер стал "костью в горле" на пути к 1 месту, сразу стал ненавидимым, сейчас Металлист уже такой же. Так может все намного проще и ваша любовь (болел ДК) зависит не от мифической "чистоты", а от "всего лишь" уровня конкуренции вам? Так в этом ничего зазорного нет, просто нужно быть честным, прежде всего перед собой, а не искать "страшилки" в оппоненте. Хотя мне все равно, любите вы мой клуб или нет (как думаю и большинству болел Шахты). Просто не надо сейчас рассказывать как когда то любили Шахтер, а сейчас он весь погряз в коррупции и тем стал оплотом ненавести всех болел страны.
Ответить
0
0
НЕРАВНОДУШНЫЙ К ФУТБОЛУ (Ковшаровка)
Smooth da Hustler (Львів) 18.02.2012 16:47 Да я вообще все внимательно прочитал. В п.10, речь идет только о экономических правах. И все...
Ответить
0
0
Devastator (Donbass capital)
Igorich (Львів) 18.02.2012 16:54 За любым сильным подъемом неминуемо следует спад. Карпаты в этом сезоне яркий тому пример. У Шахтера не так заметно, но и запас прочности у него поболее будет, хотя назвать их игру прогрессом язык не повернется.
Ответить
0
0
245 кварталл (Дон обл) (Донецк)
Igorich (Львів) 18.02.2012 16:54 Вся наша жизнь, это большая синусоида. Сегодня ты на коне (обладатель КУЕФА), завтра в луже (Тимишоара), потом снова на вершине (1/4 ЛЧ), а затем вновь в грязи (4 место группы ЛЧ). И нет никаких предпосылок считать, что осенью Шахтер вновь не будет радовать в Европе. Так, что ни о каких погiршенях результатiв не может идти речи. Вот когда пару сезонов будут подобные результаты, тогда и будем говорить об ухудшениях результатов. А сейчас лишь подтвердилась динамика сезон через сезон. МЮ между прочим тоже не вышел из группы ЛЧ.
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
245 кварталл (Дон обл) (Донецк) Ладно, завершуємо нашу дискусію. Як підсумок, таке скажу Суркіс - далеко не найбільше зло в нашому футболі, хто не згідний, підніміть руку)) Шахтар - чемпіон, але такий ніким не поважаємий, як мультфльмі Тачки, пам"яте))) Федецький - в основі Карпат на умовах Ахмета, але після невиразних ігор з Зорькою і Таврією. Далі доля цього футболіста намальовує такі ж перспективи, як Ковеля, свого часу Зоря і Оболонь - на виліт
Ответить
0
0
245 кварталл (Дон обл) (Донецк)
Igorich (Львів) 18.02.2012 16:47 Еще раз повторю, если в предыдущих моих сообщениях не смогли это прочитать. Кривбасс и Арсенал отбирают очки у Днепра не потому, что они такие сильные или не зависимые, а потому, что Днепр слаб и далек от стабильности в результатах. Могу вас уверить, что как только Днепр станет претендовать на титул чемпиона, то победы вышеуказанных клубов над ним, станут такой же редкостью, как и ныне победы Зари и Ильичей над Шахтой. Остальное без комментариев, т.к. еще раз повторять надоело. ------------------------------------- egs2008 (Киев) 18.02.2012 16:53 Мне уже это говорили. Спасибо, это конечно лестно, но огорчу, что я имею отношение к Шахтеру, только как его преданнейших фанат. Заданий я никаких не выполняю, просто озвучиваю свою точку зрения. И еще я не люблю, если кого то огульно обвиняют и оскарбляют. Если мне не нравится Луческу, то я пишу в чем выражаются мои претензии. Если мне не нравится работа некоторых служб Шахтера, то я так же это пишу и нисколько не считаю, что таким образом обижаю клуб, за который болею, т.к. считаю, что поскольку я плачу деньги, то с моим мнением должны считаться (к сожалению, это происходит не всегда). И если я вижу, что человека (Федецкого) стараются помимо его воли к чему то принудить, то я не мог пройти мимо, что бы не высказать своего возмущения.
Ответить
0
0
antagonist (Купянск)
VitoFirst (Львов) 18.02.2012 16:49 --------------------------- На сайте ФФУ этих решений нет.Но если те пункты, которые Шахтер хочет аннулировать,действительно как-то противоречат нормам ФИФА, то в Лозанне их шансы очень велики.
Ответить
0
0
laserle (Киев)
1) Солидарен с НЕРАВНОДУШНЫЙ К ФУТБОЛУ (Ковшаровка). Так бурно обсуждать то, чего нет, т.е. дырку от бублика- это нечто. Представленный общественности контракт сегодня уже не существует. Он утратил актуальность пол года назад. Новый т.е. действующий контракт не опубликован. ПОЧЕМУ??? Если предположить, что в текущем контракте нет пунктов, отменяющих пп.2 и 10 предыдущего соглашения, то ППД имеет возможность АКТИВНО влиять на события до июня 2012 и ПАССИВНО до 2016 или БЕССРОЧНО до разрыва трудовых отношений Федецкого с Шахтером. 2) Учитывая шантаж Дыминского, у кого возникнет желание осудить фиктивный разрыв контракта между Артемом и ШД. На этом БЕССРОЧНЫЕ ЭКОНОМИЧЕСКИЕ права Карпат закончаться(при условии сохранения в действии пп.2 и 10). 3) Цена вопроса ЕВРО для АФ. Или нет. С одной стороны предсезонная подготовка "попри турботу про майбутнє захисника збірної України" сорванна окончательно по вине КЛ, и незаигранность за основу Карпат, т.е. отсутствие игровой практики, ставит на Евро жирный крест. С другой- игровое взаимодействие с игроками основы Карпат мало поможет взаимопониманию с игроками СБУ. Федейкий- игрок зрелый тактически граммотный и 10 игр за основу никаких Карпат(Львовяне простите, но сегодня это так) ничего не добавят в тактике. Если Артем сумеет выйти на нужные физические кондиции самостоятельно, то все еще возможно. У Блохина хватит ХАРАКТЕРА наплевать на условности. И вот тогда возможен вариант Дуляя и Левандовского. Цена трансфера нулевая, при условии сохранения условий личного контракта. А предоставив статус свободного агента, утрут нос Карпатам. На мой взгляд вполне заслуженно.
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
245 кварталл (Дон обл) (Донецк) 18.02.2012 16:42 Чемпіонат стає сильнішим, кількість глядачів на трибунах ДА більшає, а результати в Європі погіршуються. Де логіка? Матчі УПЛ, ті що по Першому і 2+2 дивлюся, при нагоді звичайно. Але, не цікавить мене лише 2 протистояння. Тому що, нічиєї, або перемоги Ілічівця чи Зорі в них бути не може(((
Ответить
0
0
egs2008 (Киев)
245 кварталл (Дон обл) (Донецк) 18.02.2012 16:42 Такое ощущение, что Вы сотрудник клуба Щахтер и выполняете задание. Не занимайтесь пропогандой, и без вас много ручных СМИ наподобие газет и ТВ времен СССР. :)
Ответить
0
0
VitoFirst (Львов)
http://fpl.ua/img/docs/1112/dk/04_26.08.2011.pdf - ось рішення ДК ПЛ по Федецькому минулого літа там все написано,а цей контракт застаріий. ToVoRo (Львов) 18.02.2012 16:08 -------------------------------- О_о ну это меняет все дело. Карпаты про это решение Премьер-Лиги умалчивают. Написано только "Раніше Контрольно-дисциплінарний комітет ФФУ та Апеляційний комітету ФФУ відмовили у претензіях донецькому клубу". Было бы неплохо эти решения почитать.
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
245 кварталл (Дон обл) (Донецк) 18.02.2012 16:32 Щось я не пригадую, коли це (за останні 10 років, маю на увазі) Іллічівець і Зоря відбирали очки в Шахтаря. Хіба що, коли в чемпіонаті вже все було вирішено. А от Кривбас і Арсенал Дніпру дошкуляють регулярно. Ну це ж вже факт, чому не вірите??? Так само фактом є те, що найбільше РЕЗУЛЬТАТИВНИХ помилок в цьому і попередньому чемпіонаті судді зробили чомусь на користь Шахтаря! Повторюю, помилок таких, які вплинули на РЕЗУЛЬТАТ матчу. А Коліна, це таке саме зло нашого чемпіонату, як і корупція. Я вже не раз писав, що замість того, щоб платит йому гроші, краще б заплатили членські внески за команди Рівного і Житомира. Вдруг хоч одна з тих команд відкриє Україні нового Ярмоленка. А толку з Коліни там?
Ответить
0
0
Smooth da Hustler (Львів)
НЕРАВНОДУШНЫЙ К ФУТБОЛУ (Ковшаровка) 18.02.2012 15:08 10 пункт прочти !
Ответить
0
0
245 кварталл (Дон обл) (Донецк)
Igorich (Львів) 18.02.2012 16:24 Так зачем вы вообще футбол смотрите и в частности ПЛУ. Ведь и так все знают, что Шахтер владеет как административными рычагами, так и может купить всех с потрахами. Таким образом чемпион известен, на много лет вперед. Но как видим не все так просто. И Шахтер не лидер (на данный момент) и кол-во зрителей на стадионах неуклонно растет. РЛА не враг своему клубу и он не однократно говорил, что только через сильный чемп, Шахтер сможет быть конкурентоспособным в Европе (отсюда и желание объединится с РПЛ). Так зачем ему покупать титулы,еесли чемпионство для него уже не главная цель?
Ответить
0
0
Олексин (Новочорна)
У всій цій суперечці якось забувається один очевидний факт: у Карпат зараз лише 7 очок в турнірній таблиці, на 5 менше від рятівного від вильоту 14-го місця... Можливо, і менша відстань, але: наскільки - буде ясно лише 02.03.12... Думаю, Андрій та Артем Федецькі цього не забувають; саме тому, думаю, вони домагаються такого контракту в Дима, щоб потім, коли Карпати (раптом...) опиняться в пердиві - можна було або піти в/а; або сам би Дим волів би продати Артема ч/з його велику з/п...
Ответить
0
0
SIRy (Lвів)
А ти думав ДИМ ось так дасть закурити свою гаванську сигару?
Ответить
0
0
SIRy (Lвів)
Тепер Федя, побіжи на штучному полі. Так не можна бабла+бабла і ще бабла для моєї нової Юнони!
Ответить
0
0
245 кварталл (Дон обл) (Донецк)
Igorich (Львів) 18.02.2012 16:03 Знаете, я уже на этот счет высказывался. И Шахтер терял очки в матчах с этими командами. И на последних минутах вырывал победы (только не говорите, что это хорошо отрепетированный спектакль). И Арсенал очень часто проигрывает Динамо и Днепр будь в хорошей форме, не часто бы терял очки с Кривбассом. В нашем чемпионате, к сожалению, слишком велика разница между клубами лидерами (ШД, ДК, МХ) и остальным пелотоном (кроме Днепра, но у тех зависит от настроения). Поэтому каждая осечка вышеуказанных команд с остальными 12-ю клубами, это не свидетельство силы последних, а скорее слабостью первых (пусть и в отдельных отрезках). Но я верю, что постепенно, шаг за шагом, мы подтянем наших середняков до уровня, где они могли бы давать равный бой, хотя бы у себя дома. Сейчас уже перешел этот рубеж Металлист, завтра Днепр, а через год возможно (чем черт не шутит) и после игр с Кривбассом, Карпатами, Арсеналом, Таврией, Ворсклой, Зарей, мы не будем считать потерю очков на выезде, такой уж супер сенсацией. Не надо видеть в Шахтере корень зла. Вам напомнить сколько команд феерило в Европе от Украины, еще каких то 10 лет назад? А сейчас посмотрите, уже 2 года подряд в основной раунд пробиваются 4 клуба, а стартовать могут вообще 6-ть! И заслуга Шахтера в этих успехах, не так уж и мала (не преуменьшая заслуг ДК, МХ, ДД, КЛ, ВП). Или напомнить за кого, в мае 2009 года на площади Львова, болели жители города в финале еврокубка? Ну а насчет подсуживаний, даже не смешно. Во все времена в пользу сильных команд, чаще казалось подсвистывают арбитры. Объяснение очень простое, когда одна команда владеет мячем 70%, а другая соответственно 30, то хочешь ты или нет, но при 10 нарушениях в одну сторону всегда больше найти спорных моментов, чем в одном в другую. В конце концов судейским корпусом руководит Пьерлуиджи Коллина. Если он видит, что кому то судьи подсуживают, почему не отстраняет от судейства и не дисквалифицирует пожизненно? Или его тоже РЛА купил?
Ответить
0
0
галіція (Борислав)
що за фігня? причім тут Дим? молодець! якщо Ахмет з Донецька, то все можна?! кого хочу куплю, кого хочу продам. дивіться скількох угробив українських футболістів! викупив, а не грають. звідки ж візьметься збірна?! це не крот, а "Вредітель"! захотів і скупив пів України! металургія, енерго! і все через "спасибо жителям донбаса" молодець ДИМ! хоч один йому протистав! пане Димінський! Йдіть від нас, Дрогобичини в депутати! підтримка гарантована! Слава Україні!
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
Я привык доверять только фактам 245 кварталл (Дон обл) (Донецк) 18.02.2012 15:53 Зараз до тебе Коломойький подзвонить і особисто відрапортує, що всі ці команди йому в певній мірі налечать))) Є речі, про які всі знають, але доказати не можуть. Це знаєш, як на дорозі ДАЇшникам, чи при вступі в ВУЗ, чи при здачі сесії платять, а коли питається хтось, скільки дав? Нє-нє, нічого не платив, я все сам, своїми силами
Ответить
0
0
soccer-lviv (львов)
Мене дивує інше.Чому ви всі переконані,що АФ-гравець ЗБУ.Звідки така впевненість,що якщо він зіграє решту матчів за КЛ,то він точно попаде в заявку,а з іллічів і зорьки і поготів.Поки не було Бутка,були шанси,а тепер запасного Бутку і так без проблем знайдуть.так що не треба дешевих спекуляцій.І Федецькому треба думати про перспективу росту,а не тільки про бабоси.Подивіться на Кожанова,він дістає в 5 разів більше ніж в КЛ,а приїхав в гості до команди,і прямим текстом сказав,що сумує за Карпатами.І ще мені здається,що Артем не вірить в тренерський хист Шарана.мій прогноз такмй-як не три,то ще на рік аренду продовжать,і не треба так вже гнати на Дима,були в нас шахти і метал,і ми би теж були вверху
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
Rumata (Киев) 18.02.2012 16:08 Та байдуже, хто там в Кривбасі, чи в Арсеналі виконавчий директор, чи як їх там. Працюють вони всерівно на Коломойського
Ответить
0
0
tkach_46 (Харьков)
Смолянка (Донецк) Правильно, молодцы, разберитесь с ДК, помогите Металлу забрать серебро.
Ответить
0
0
ToVoRo (Львов)
http://fpl.ua/img/docs/1112/dk/04_26.08.2011.pdf - ось рішення ДК ПЛ по Федецькому минулого літа там все написано,а цей контракт застаріий.
Ответить
0
0
Rumata (Киев)
Коломойському! Дніпро - повністю, Карпати - 50%, Арсенал, Кривбас, Волинь, Динамо. Можливо ще Олександрія. Igorich (Львів) 18.02.2012 15:25 ------------------ Редкий бред. 99% Динамо принаджлежат 2 физлицам, Коломойского там ни явно ни опосредовано через офшоры нет. Арс, Кривбасс, Волынь - принадлежат людям и компаниям зависимым от Коломойского. Олександрия спонсируется компанией Бабакова. С Суркисом и Коломойским они просто друзья и партнеры по бизнесу. Все эти клубы связаны только общими бизнес-интересами хозяев. С таким же успехом можно кричать, что московский ЦСКА принадлежит Суркисам на том основании, что компании его финансирующие уже больше десятка лет связаны с компаниями Суркиса в энергетике.
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
Смолянка (Донецк) 18.02.2012 16:00 Федецький правий захисник, в вас там справа Срна бігає. Срна - легіонер, Кобін - не травмувався. Тож ще раз напиши, чому Федецький викликався в збірну?
Ответить
0
0
tkach_46 (Харьков)
Помилився - не Андрій, а Артем. Але справа в іншому. До такого футболіста треба ставитсь з повагою , з рабовласністю давно покінчено, та пан Димінський про це забув.
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
ekaterina_ch99 (донецк) 18.02.2012 16:0 Єкатєріна, Федецький - волиняка!!!
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
245 кварталл (Дон обл) (Донецк) 18.02.2012 15:45 Це було в 96-му. Тоді ще змагалися команди зу друге місце чесно. Шановний, знаєте, що мене дивує? Те що Кривбас і Арсенал відбирають очки в Дніпра і Динамо. От. І це дає надію. що не все ще втрачено! Натомість, ілічі, Зоря програють шахті завжди(((( Матчах з середняками шахті не рідко судді допомагають. І це мене бісить. Тим в мене ця команда викликає антипатію. В Європі для них не все так солодко((( А колись дуже сильно вболівав за Шахтар в матчах з Віченцою, Арсеналом, Спатрою.... Коли там грали Кривенцов, Атєлькін, Вірт, Попов, Зубов, Орбу, Глевецкас, Окоронкво..... це була одна з найулюбленіших моїх команд.
Ответить
0
0
Смолянка (Донецк)
Блин! Какие страсти из-за по сути заурядного игрока! И в самом деле. Ну что: Луч идиот? Если он держит в команде черт-те сколько неиграющих игроков, а великого Федецкого отдает в аренду Карпатам, то это что? Бросьте вы эту ерунду! Федецкий Шахтеру не нужен. В сборную он попал по одной единственной причине:травмам и последующем спаде в игре защитников Шахтера, как раз и составляющих основу защиты сборной. Ясно видно, что Луч не форсирует форму команды. Уже обжигались и не раз.Хватит. Конечно, в первом туре нового сезона Шахтеру предстоит нелегкий матч с Днепром. Но при тренерстве Рамоса Днепр можно обыграть и при готовности 80-90%. Пик формы Шахтер должен набрать к началу апреля - началу мая, к играм с ДК и Харьковым, которые и будут определять судьбу чемпионства 2012 года. К тому моменту форсировавший подготовку Металлист неминуемо "сядет", останется разобраться с Киевом, что не выглядит нерешаемой задачей. Вот к апрелю-маю выйдут на пик формы Чигря со товарищи и все напрочь забудут о Федецком, как о дурном сне. А занимается его трансфертом Ахметов по своей душевной доброте. Жаль все таки парня. Но никаких героических действий не будет. Не захочет Дым его играть, ну и Бог ему судья
Ответить
0
0
ekaterina_ch99 (донецк)
лучше бы Федецкий играл в том клубе, где он рос и показывал лучшие результаты- ТО ЕСТЬ В ДОНЕЦКОМ ШАХТЕРЕ!!!
Ответить
0
0
ToVoRo (Львов)
antagonist (Купянск) tkach_46 (Харьков) 18.02.2012 15:17 А кто такой АНДРЮША ФЕДЕЦКИЙ? Це батько артема Федецького,йому зараз 53 роки,колишній футболіст,але бачу фанати Металіста вважають що він зможе вже зараз підсилити команду.
Ответить
0
0
245 кварталл (Дон обл) (Донецк)
батя (луцк) 18.02.2012 15:35 Я не грешу на них, как на футбольных болельщиков. Я не понимаю, как можно стремится в евросоюз и при этом поддерживать того, кто другого человека, за человека не считает. И при этом пытается навязать свою волю. ----------------------- нє-нє, там не тільки передача гравців в оренди, там все набагато більше Igorich (Львів) 18.02.2012 15:40 Я привык доверять только фактам. Слова бабушек во дворе меня не интересуют. Вот когда будут доказательства принадлежности Карпат, Волыни и Динамо ИВК, тогда и обсудим. Сейчас не вижу в этом смысла (иначе как я уже сказал, можно договорится, что Шахтеру принадлежат все клубы Украины, Зениту - России а к примеру Барсы -Европы).
Ответить
0
0
245 кварталл (Дон обл) (Донецк)
Igorich (Львів) И еще. Не приходила в голову мысль, что Днепр потому и теряет очки в матчах с этими командами, что их игровая форма не на много сильнее этих же клубов? Приведу пример. В середине 90-х (по моему 1996). В Кремень (слышали о таком клубе?) перешел Яремченко (из Шахтера) с рядом ключевых игроков тогдашнего Шахтера (Матвеев, Ателькин) и мало того, что обыграл Шахтер, так еще и место в турнирной таблице занял выше. Т.е. опять же, если команда сильнее в игровом смысле, то не выигрыш у нее не значит, что соперник был куплен. Иначе так можно сказать, что Шахтеру принадлежит вся премьер лига, иначе чем объяснить 6 чемпионств за 9 лет (остальные Шахтер проиграл, чтоб не вызвать подозрений).
Ответить
0
0
atlantik (севастополь)
у каждой стороны своя правда,федецкий не первый,кто хочет сбежать с карпат,причины то все знают,контракты не выполняются клубом
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
245 кварталл (Дон обл) (Донецк) 18.02.2012 15:34 нє-нє, там не тільки передача гравців в оренди, там все набагато більше
Ответить
0
0
gulik (Киев)
Все хорошо, если бы не одно но ... "клуб запропонував гравцю найкращі умови ... - ідентичні до тих, що їх він має згідно нового контракту з донецьким «Шахтарем»." Игроку 27 лет, он на пике карьеры, которая через 2-3 года пойдет на спад. И он вправе требовать лучшие, а не идентичные условия контракта. И если Карпаты не в состоянии их удовлетворить - зачем мучить и себя, и страну???
Ответить
0
0
tkach_46 (Харьков)
Симпатизую "Карпатам". але не знущайтесь над гравцем збірної нашої неньки України Артемом.
Ответить
0
0
батя (луцк)
Волынь тоже уже все 100% Коломойского.
Ответить
0
0
батя (луцк)
из того региона, где больше всего ратуют за соблюдение прав человека и молятся на европейские стандарты. ---------------------------------------- 245 кварталл (Дон обл) (Донецк), на регион грешить не нужно, такие как Дыминский встречаются всюду, и могу скзать что таких болельщиков как во Львове, нет нигде в Украине, не в обиду будет сказано.
Ответить
0
0
245 кварталл (Дон обл) (Донецк)
Igorich (Львів) 18.02.2012 15:25 Насчет Днепра, Кривбасса, Арсенала еще соглашусь. Но остальные сомневаюсь. Передача 1-2 игроков в аренду, это еще не факт подконтрольности. Так же не факт, что будучи спонсором Динамо, он имеет какое либо влияние на этот клуб. Просто бренд ДК намого сильнее бренда ДД. Иначе, можно сказать, что Адидасу, Пуме и Найку принадлежат по 100 команд мира.
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
батя (луцк) 18.02.2012 15:31 Ну не знаю, можливо й 100
Ответить
0
0
батя (луцк)
Igorich (Львів), по поводу Карпат, уже все 100%.
Ответить
0
0
kikker (Potsdam)
"Або повноцінний контракт, або оренда на три роки, або три кила картоплi.." ))
Ответить
0
0
245 кварталл (Дон обл) (Донецк)
батя (луцк) 18.02.2012 15:15 Так вот это то и страшно. Мало того, что кого-то пытаются поставить в позу, так еще и того, кто ставит в позу, стараются сделать невинным агнцем. А еще что странно, так это то, что защищают этого "агнца", из того региона, где больше всего ратуют за соблюдение прав человека и молятся на европейские стандарты. Мне интересно, где то в Европе есть такой прецидент, чтоб игрока брали в АРЕНДУ, для игры в дублирующем составе?
Ответить
0
0
antagonist (Купянск)
tkach_46 (Харьков) 18.02.2012 15:17 А кто такой АНДРЮША ФЕДЕЦКИЙ?
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
245 кварталл (Дон обл) (Донецк) Коломойському! Дніпро - повністю, Карпати - 50%, Арсенал, Кривбас, Волинь, Динамо. Можливо ще Олександрія. Тепер увяви собі, якщо ці команди між собою будуть так грати, як грають Шахтар з Іллічівцем? Хто тоді чемпіоном стане? Мене наприклад вже давно не цікавить, з яким рахунком Шахтар вмграє в Ілічівця чи в Зорі
Ответить
0
0
Bogdan123 (Львів)
tkach_46 (Харьков) 18.02.2012 15:17 )))))) З 1.07.2012 ФК Металіст - власність Димінського. Крапка!
Ответить
0
0
батя (луцк)
VitoFirst (Львов), всё правильно ты изложил по поводу Днепра..., но вот тут загвоздочка, Ахметов не хочет отдавать его в Днепр, так что ждём развязки. Да, и не будет он пол года сидеть в дубле, так как аренда заканчивается 31 мая сего года.
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
tkach_46 (Харьков) 18.02.2012 15:17 ))))))))))))))))))))
Ответить
0
0
245 кварталл (Дон обл) (Донецк)
Igorich (Львів) 18.02.2012 15:09 Интересно и кому это принадлежат 6-ть!!! клубов. Только с хоть каким-то доказательствами. Или снова сотрясаем воздух?
Ответить
0
0
tkach_46 (Харьков)
С 01.07.2012 г. Андрюша Федецкий игрок харьковского ФК "Металлист". Точка!
Ответить
0
0
батя (луцк)
Если Дым при личном разговоре не смог убедить Федю на полноценный контракт ----------------------------------------------... 245 кварталл (Дон обл) (Донецк), дело в том, что Артёма просто тупо вызвал к себе Дыминский и поставили ультиматум, или - или, вот и весь личный договор.А вот уже в прессе развернулась полномасштабное "окозамылювання" простых болельщиков, как правильно здесь заметили, давя на футболиста.
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
245 кварталл (Дон обл) (Донецк) 18.02.2012 14:50 Жаль, але в нас футбол, це не лише спортивні змагання. Це змагання між кланами, торговими марками....... Самої сильної команди, щоб виграти чемпіонат, замало! Інакше як пояснити те, що одному олігарху належать в більшій чи меншій мірі належать 6 команд УПЛ, іншому 3 чи 4?
Ответить
0
0
НЕРАВНОДУШНЫЙ К ФУТБОЛУ (Ковшаровка)
Уважаемые! Не люблю, когда из нас делают дураков. Подсовывают контракт, который давно утратил свою силу, не показывают последний контракт или изменения к этому, и предлагают нам осудить футболиста, на основании этой бумажки. Если действительно, все так, как рассказывает Інформаційний центр ФК «Карпати», то почему нам не выложили контракт с футболистом на этот период, почему вместо четких ответов, возникает еще больше вопросов. Не такие уж простаки в Шахтере сидят, что бы опираясь на этот документ, что то оспаривать, видимо в новом контракте, не все так, как здесь. Пусть выкладывают действующий контракт и мы оценим, кто прав, а кто виноват, в данной ситуации, а по этому документу комментировать нечего.
Ответить
0
0
M&M (Lviv)
...и всем нормальным людям, даже без юридического образования, не вооружённым глазом видно очевидную "липу"... батя (луцк) 18.02.2012 14:58 ------------------------- Нормальні люди(навіть без юридичної освіти) читають контракт!!!
Ответить
0
0
батя (луцк)
К стати, Дыминский уже практически никто в Карпатах, осталось поставить последнюю точку, но это чуть позже...вот тогда болельщики Карпат вздохнут свободно и с кайфом отдохнут от этого самодура.
Ответить
0
0
батя (луцк)
Граждане, это не контракт а простая малява с элементами контакта, состряпаная Дидышиным, в котором несуразиц предостаточно, и всем нормальным людям, даже без юридического образования, не вооружённым глазом видно очевидную "липу". Мне вот интересно, что они придумают на следующий раз)))). А вот этот пы-сы, очень даже позабавил: турбуючись про майбутнє захисника збірної України, ФК «Карпати» сподівається на діалог з «Шахтарем» Это видимо руководство Карпат, "турбуеться" за игрока, потому и отправило его в дубль, лишая игрока участие в сборной, игровой практики. Своеобразная забота, вам не кажется. Подвожу итог, руководство Карпат, завралась заводя себя в тупик ещё больше, может пора остановится?
Ответить
0
0
245 кварталл (Дон обл) (Донецк)
Ахаха. Боже, почитать Игорича, так Шахтер всех боится и всем старается палки в колеса вставить (например не дать Феде перейти в Днепр). Но почему то, до сих пор не вставил. И как еще Ахметов футболистов не запретил покупать другим клубам? Вот же сволочь какая, подводит своих болельщиков. Ведь все предыдущие свои 6 чемпионств за 9 лет, Шахтер именно так и выиграл, не давая переходить опасным игрокам в стан соперников. Видимо этим и обусловлено нынешнее плачевное состояние ДК. Господи, ну и скажите, как вести конструктивный диалог с подобными мыслителями. Есть образ врага (Шахтер) и видим в нем все свои беды. То, что в Карпатах возможно что то не так (раз Федецкий нехочет подписывать контракт) нам даже в голову не приходит. Ведь только Шахтер и Ахметов могут быть виной этому. Продолжайте дальше, призывать вас к здравому смыслу, я вижу бессмысленно.
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
VitoFirst (Львов) 18.02.2012 14:41 А Карпати якого небуть "Льопу" влітку в придачу))
Ответить
0
0
VitoFirst (Львов)
Igorich (Львів) 18.02.2012 14:33 -------------------- Угу, я потому и считаю вариант с Днепром не самым вероятным. Шахтер официально не получит никаких денег за Федецкого, усилит конкурента и потеряет контроль над талантливым игроком.
Ответить
0
0
antagonist (Купянск)
LyubkoLviv (Львів) 18.02.2012 14:28 ----------------------------------- Бессрочные права, в данном случае, означают, что Карпаты получат деньги за трансфер вне зависимости от того, когда Шахтер надумает его продавать. Или вы полагаете,что отныне деньги будут поступать на счет Карпат пожизненно, даже если его будут покупать различные клубы ежегодно?
Ответить
0
0
VitoFirst (Львов)
Ingvar (Lviv) 18.02.2012 14:28 ---------------------- Не путаю. Если Шахтер не прав, то никаких пунктов контракта через Лозанну он отменить не сможет (я добавил "если", потому что мы пока слышали только одну сторону - Карпаты; возможно, у Шахтера есть свои аргументы, о которых мы еще просто не знаем). А подлостью я считаю шантаж дыминским Федецкого. Игрок вправе сам решать, с кем и когда ему подписывать контракт. Точно такого же я был мнения, когда Металлист шантажировал Девича, - это неправильно и непорядочно.
Ответить
0
0
Ingvar (Lviv)
245 кварталл (Дон обл) (Донецк) 18.02.2012 14:15 ------- Блін, та почитай уважно, що я писав. Феді в КЛ вже не буде, а ця возня прес-центру - це тиск на ШД викупити назад екон.права. Ось і все. І якшо Ахмет таки заплатить 2,5 лімона євро, то значить Дим все ж "далеко не Loch". А не заплатить - значить Дим лоshара. Але крові у ШД при цьому вип"є ой як багато.
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
VitoFirst (Львов) 18.02.2012 14:11 про варіант з Дніпро мені теж мисля в голову приходила. Але в дещо іншій площині. Думав, в Дніпро федецький попаде транзитом через Карпати. Але, в Ахметова на це свої плани, Зоря однією ногою в першій лізі, ілічі теж нічого ще собі не гарантували. Крім того, є Металіст, який цілком може потіснити Шахтар на катострофічне для них третє місце, а якщо ще з"явиться серйозний конкурент, здатний відібрати очки в Шахти Дніпро, то це взагалі ппц буде.
Ответить
0
0
dacoit (Харьков)
Ingvar (Lviv) 18.02.2012 14:13 ну ШД он явно не нужен. если они кого и присматривали когда-то не когда не отпускали по арендам. а кого отпускали то они уже ни когда в основе ШД на появлялись (исключение наверное селезень и то чисто из-за лимита, но такое чувство, что летом и он поидет в аренду) На счет другого клуба который может переманить, то не каждый захочет брать себе игрока без практики в 1/2 года. да и не каждый клуб сможет сделать фин.предложение такое как ШД. На самый краинии случаи они с феди могут взять расписку с какои нить заоблачной суммои, что если он сними не подпишет через2 дня новый контракт(после того как станет с/а) то он обязан выплатить сумму.... и ему деться будет некуда или сидеть 4 года в лучшем случае в дубле или вообще не будут выпускать играть даже за дубль. или переподписать контракт и его выстовят на трансфер или в аренду в ильичи и будет получать игровую практику и играть в сборнои.
Ответить
0
0
245 кварталл (Дон обл) (Донецк)
Igorich (Львів) 18.02.2012 14:19 Боже, ну что ж вам так тяжело прочитать, выше указанный контракт? Если Федя ЗАХОЧЕТ подписать ПОЛНОЦЕННЫЙ КОНТРАКТ с Карпатами, то Шахтер не будет чинить препятствий. Иначе он нарушит договор аренды. А теперь внимание вопрос. Чем возможный контракт Федецкого будет отличатся от контракта Касьяна? Еще раз повторюсь. Не нравиться Шахтер, ради бога, трольте на здоровье. Но думайте иногда (если умеете), что вы пишите.
Ответить
0
0
Ingvar (Lviv)
Не самый лучший вариант, ведь дыминский фактически выиграет благодаря своей подлости VitoFirst (Львов) 18.02.2012 14:11 -------- Ти нічого не плутаєш? Мені здавалося, що після інфи про спробу ШД анулювати частину договору термін "підлість" більше стосується їхнього менеджменту...
Ответить
0
0
LyubkoLviv (Львів)
antagonist (Купянск) 18.02.2012 13:44 Уважно читай контракт, особливо пункт про безстрокову купівлю прав.
Ответить
0
0
Олексин (Новочорна)
Ingvar (Lviv) 18.02.2012 14:03 antagonist (Купянск) 18.02.2012 14:07 По-перше, це контракт попередній, який втратив чинність 30.06.11. Але і з нього видно, що "100% економічних прав" належать Карпатам лише до закінчення терміну його дії. По-друге, ми ж не знаємо, що саме додано, якими умовами обставлено новий контракт порівняно з попереднім... Адже і ахметка - не loch, він loch-ів розводив свого часу на loch-отронах... Чомусь думаю, що 30.06.12. Федецький буде повністю залежним від кротів; і Карпатам нічого не світитиме в темі бабосів, якщо пелькін домовиться, наприклад, з якимось айнтрахтом...
Ответить
0
0
245 кварталл (Дон обл) (Донецк)
Та звичайно, що уявляю. Як 2 пальця об асфальт. Тим паче, в нашій державі. Igorich (Львів) 18.02.2012 14:14 Ну так поведай нам неучам. Я лично не могу представить, как при ДЕЙСТВУЮЩЕМ контракте игрока с клубом, того можно дисквалифицировать. Наверно Данилов должен сказать, что Шахтеру не нравится, подписанный Федецким контракт с Карпатами. И тут же дисквалифицировать Федю. Только если это возможно, то почему Шахтер до сих пор, ни разу не воспользовался таким своим преимуществом? Почему перед игрой с Динамо или Металлистом, Шахтер (посредством Данилова) не дисквалифицировал по пол команды, в каждой из команд. Ведь, если смотреть с вашей позиции, то Шахтеру никто не мешал этого сделать. Так может не стоит искать сами знаете что, сами знаете где.
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
Igorich (Львів)Уважаемый, а Вам не кажется что только ваша область (Запад) находит тут ВЕЛИКУ разницу Артур Пирожков (Харьков) 18.02.2012 14:08 Чувак, не знаю, може ти не вкурсі, що вся документаці в Україні повинна вестися державною мовою
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
Завтра Касьян скажет, что не хочет играть за Карпаты, а хочет вернуться в Шахтер. И что? Карпаты под страхом дисквалификации игрока должны от него отказаться? 245 кварталл (Дон обл) (Донецк) 18.02.2012 13:59 По-перше, з Касьяном контракт, а не фігзнащо, те що з Федецьким вони там понадомовлялися По-друге, Шахтар напевно радий, що позбувся Касьяна, так як репутацію клубу він підпортив серйозно
Ответить
0
0
245 кварталл (Дон обл) (Донецк)
Ingvar (Lviv) 18.02.2012 14:03 Так через каких то 4 месяца такой вариант возможно и произойдет и что тогда будет делать фраза "Дим цей варіант просік - він щодо своїх бабосів далеко не Loch"? Мне все равно, где будет играть Федецкий. Мне допустим больше нравится Бутко и я прежде всего его хотел бы видеть в Шахтере. Но мне так же не нравится, когда кого то начинают склонять (при чем в самой извращенной форме), к чему либо. И здесь я полностью на стороне Федецкого. Не хочет человек подписывать контракт с Дыминским на его условиях, это его право. И попытка призвать в помощь общественность, что мы здесь видим. Лишь попытка создать психологическое давление на человека и ничего хорошего я в этом не вижу. Если Дым при личном разговоре не смог убедить Федю на полноценный контракт, то неужели он надеется, что таким варварскими методами (отправка во 2-ю команду), он сможет изменить его мнение? КАк по мне, так он еще больше настроит его против себя.
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
Сам хоть понял, что сказал или лишь бы так ляпнуть? Как ты себе представляешь дисквалификацию Федецкого, если он подпишет полноценный контракт с Карпатами? Ты Ахметовым наверно уже детей пугаешь. 245 кварталл (Дон обл) (Донецк) 18.02.2012 13:38 Та звичайно, що уявляю. Як 2 пальця об асфальт. Тим паче, в нашій державі. Нікого Ахметовим не лякаю, але Ахметов не я і не ти, вплив в нього явно серйозніший. Федецький, це лич частина того, що відбувається зараз в українському футболі, перехід на 2+2, це теж маленька чатина, призначення Дем"яненка і Буряка - це теж з тим пов"язано, так само, як і оренди Гладкого і Таргамадзе. Може ще щось опустив
Ответить
0
0
Ingvar (Lviv)
dacoit (Харьков) 18.02.2012 14:08 ------- Ну так ця історія ось тільки що і спливла, коли стало зрозуміло, що ШД прагне анулювати екон. права КЛ. В такій ситуації стає ясно, що влітку Федю чеає статус вільного агента. Але в цьому є ризики і для ШД: його може переманити ДД або МХ або ДК. Віддавати потенційно непоганого гравця з укр.паспортом конкурентам? Не знаю, не знаю...
Ответить
0
0
VitoFirst (Львов)
Бедняга Федецкий, связался с этим кидалой и шантажистом дыминским. Артем не дурак подписывать с ним полноценный контракт. Последствия: ухудшения отношений с самым богатым человеком Украины, который (несмотря на всю противоречивость своей фигуры) к футболистам относится порядочно; судебные разбирательства с Шахтером (даже если Карпаты и правы юридически, все равно на репутации футболиста останется жирное пятно); попадание в еще большую зависимость от дыминского, который по прихоти и из-за жлобства может даже отказать травмированному футболисту в лечении; чисто с футбольной точки зрения - перспективное продолжние карьеры. Но есть и другая перспектива - Днепр. Вариант не самый вероятный, но все же. Днепру как раз нужен правый защитник (Инкум неадекват, Кулаков чистокровный полузащитник, а если перевести Мандзюка направо, то в центре остается дыра). А тут игрок национальной сборной Украины. Если Днепр заплатит откат Шахтеру и предложит круглую сумму за выкуп контракта, то все будут довольны. Шахтер выйдет с чистой репутацией, не проиграв какому-то мошеннику дыму, Карпаты наварят бабла (а судя по примерам Гладкого и Олейника Днепр горазд переплачивать за игроков), Федецкий сможет играть в футбол без лишней нервотрепки (хоть и не в любимом городе), Днепр закроет проблемную позицию. Еще вариант - Шахтер выкупит обратно 100% прав на Федецкого и заберет его со Львова. Не самый лучший вариант, ведь дыминский фактически выиграет благодаря своей подлости, ну а самому Шахтеру Артем сейчас не нужен, будет бегать по арендам в Заре/Ильичевце или другом фарм-клубе. Мы такое сейчас с Кожановым видим. Самый плохой вариант - Федецкий полгода просидит в дубле, соответственно пропустит Евро-2012 и навсегда уйдет из Карпат. Поглядим, как дальше будут развиваться события, хотя мне больно на все это смотреть.
Ответить
0
0
antagonist (Купянск)
Mehmet Aurelio (Луганск) 18.02.2012 14:04 Совершенно верно.И с этой минуты все экономические права переходят к тому с кем он заключит контракт. Видимо, до Дыминского это тоже дошло.
Ответить
0
0
Ingvar (Lviv)
Mehmet Aurelio (Луганск) ---------- Тобто, маю на увазі, що тиск на Ахмета іде не через те, що буде закрите трансферне вікно, а через те, що буде завдано удару по іміджу ФК ШД: типа, кидали від футболу. Натяк на це явно простежується в статті. А для Ахмета імідж його "дитяти" дуже важливий. На це і тиснуть.
Ответить
0
0
Артур Пирожков (Харьков)
Igorich (Львів) Уважаемый, а Вам не кажется что только ваша область (Запад) находит тут ВЕЛИКУ разницу? _ Михайло (Львів) (Львів) Вот тут спасибо! Нормально, докладно обьяснил всю "политику партии" _ Олексин (Новочорна) Прошу прощенья, а что через мой ник и названия города видно какой у меня возраст?
Ответить
0
0
dacoit (Харьков)
Ingvar (Lviv) 18.02.2012 13:53 зачем ждать 2016г. ШД может разорвать контракт в любое время. У Феди с КЛ свои личный контракт о наиме на работу, который рассчитан до лета. Летом он заканчивается и все федя свободный. Т.к. что все ваши эконом права до ....
Ответить
0
0
antagonist (Купянск)
Олексин (Новочорна) 18.02.2012 13:51 ---------------------- Ну записано же, что без согласия Карпат ни продажа, ни аренда невозможны. Поэтому, ИМХО, быть ему свободным агентом.
Ответить
0
0
Ingvar (Lviv)
Mehmet Aurelio (Луганск) 18.02.2012 14:01 --------- та нє, там таке саме було, якщо мені не зраджує пам"ять. --------- Mehmet Aurelio (Луганск) 18.02.2012 13:59 --------- якщо Фєдя буде вільним агентом, то йому пох на трансферні вікна.
Ответить
0
0
Mehmet Aurelio (Луганск)
antagonist (Купянск) 18.02.2012 14:00 __________________ Я это уже понял, и постом ниже написал реальность схемы а-ля Виценец: допустим сегодня Федецкий возвращается в Донецк, завтра с ним расторгают договор, послезавтра он объявляется в Луганске (именно в Луганске, поскольку вряд ли ему дадут играть в Мариуполе, там уже заняты вакантные места). Карпаты остаются ни с чем, а Федецкий после Евро спокойненько возвращается в Донецк, подписывает новый контракт, а потом в новую ссылку с новым контрактом...
Ответить
0
0
245 кварталл (Дон обл) (Донецк)
Перший раз за велику кількість заяв Карпати праві на 100 %. Федецький може з ними підписувати контракт , і Шахтар тут ні до чого... Артемка шось тупить. Andrey144 (Мукачево) 18.02.2012 13:50 А почему Артем тупит? То, что не хочет подписывать НОВЫЙ контракт, пусть и с другим клубом, на ТЕХ ЖЕ УСЛОВИЯХ, что у него и сейчас? Так по моему это вполне нормально. Ну посудите сами, если у него уже есть такой контракт, то зачем ему его переподписывать? В чем выгода Артема? Чтоб удовлетворить Дыминского? А кто он ему такой, папа, крестный отец, человек спасши ему жизнь?
Ответить
0
0
Ingvar (Lviv)
Олексин (Новочорна) 18.02.2012 13:51 ------- В будь-яку оренду він зможе піти тільки за згодою КЛ. Тому для ШД найвигідніший сценарій такий: КЛ розривають угоду оренди, АФ повертається в ШД, який у свою чергу розриває з ним договір і дає якусь там неустойку (не скільки написано на папері, а скільки САМ дасть - а інакше мало що може трапитися...). Після цього АФ на правах вільного агента іде грати в ІМ чи ще куди. А КЛ "смокчуть лапу". Дим цей варіант просік - він щодо своїх бабосів далеко не Loch. Через те й кіпіш з підписанням-непідписанням.
Ответить
0
0
Червонец (Харьков)
Попытка по-тихому передать в Ильичёвец. Других объяснений не вижу.
Ответить
0
0
Mehmet Aurelio (Луганск)
Ingvar (Lviv) 18.02.2012 13:58 __________________ Не факт, что этот договор не является оригиналом. Контракт Кожанова был по-моему написан на Украинском, когда КЛ выкладывали его летом...
Ответить
0
0
antagonist (Купянск)
Mehmet Aurelio (Луганск) 18.02.2012 13:48 ------------------------------ Объясняю на пальцах: 1.Федецкий сейчас шахтеру нужен? - нет. 2.Может Шахтер его отправить куда либо в аренду без согласия Карпат? - нет. 3.Получит Шахтер деньги в случае продажи Федецкого? - нет. 4.Есть смысл платить ему неплохую зарплату за протирание скамейки? - нет. 5.Может ли Шахтер без разрешения Карпат предоставить Федецкому статус свободного агента? - перечитываем вышеприведенный контракт и видим, что такого запрета там нет. Дальше, я надеюсь вы сами сможете сделать вывод.
Ответить
0
0
Mehmet Aurelio (Луганск)
Ingvar (Lviv) 18.02.2012 13:53 __________________ Соглашусь: идет самое прямое давление на ШД, и началось оно именно сейчас, чтобы у Ахметова не было времени предпринять контрмеры. Трансферное окно закрывается через 11 дней, и после этого Федя уже никуда не денется. Но сомневаюсь, что у Дыминского получится этот трюк во 2-й раз. Ну не верю я, что Ахметов не извлек выводов из летней ситуации...
Ответить
0
0
245 кварталл (Дон обл) (Донецк)
Олексин (Новочорна) 18.02.2012 13:48 Т.е. слово КОНТРАКТ как ты считаешь уже ничего не значит? Так зачем Карпаты вообще подписывают игроков из Шахтера? Завтра Касьян скажет, что не хочет играть за Карпаты, а хочет вернуться в Шахтер. И что? Карпаты под страхом дисквалификации игрока должны от него отказаться? Если хочешь потролить на Шахтер, ради бога, только хотя бы делай это умно.
Ответить
0
0
Ingvar (Lviv)
Найсмішніше те, що договір має силу, якщо він має примірник державною мовою. Принаймні, таке правило діє щодо англомовних договорів. Цікаво, чи додумаєтсья хтось таке застосувати до цих "папірців"?
Ответить
0
0
Ingvar (Lviv)
Як я і передбачав. У договорі чітко сказано, що Фєдя має право підписати контракт з КЛ. Без зважання на думку ШД. Новина - це позов ШД до Лозанни про відміну пункту 3 і частково 2. Виявляється, менеджмент у кротиків підленький: спочатку продають 100% економічних прав, а потім хочуть зробити з тих прав "пшик", анулювавши їх суть. Цікаво було б почитати угоду, продовжену влітку 2011. Також дуже цікавим є пункт 10. Якщо у ШД контракт з АФ до 2016, той екон. права Карпат діють до 2016, а не до літа, як багато хто вважав. Ризик для Дима в тому, що якщо вернути Федю в ШД, то Шахта запросто може розірвати трудову угоду з ним - і пропали всі екон.права... Тому його й не відпускають. Дане повідомлення прес-служби КЛ - це прямий тиск на ШД викупити права назад. Так було з Кожановим минулого літа. Взаємні звинувачення тривали доти, доки КЛ не вивісили контракт щодо оренди Кожанова. Після цього Палкін щось там промямлив і ШД тихенько виплатив за лімон євротугриків ту частину екон. прав, яка була в КЛ. Схоже на те, що Дим хоче провернути той самий фінт зараз. Тільки сума буде значно більша - десь так 2,5 лімона євро. Подивимося, у кого нерви міцніші. Від Феді тут в будь-якому випадку нічого не залежить.
Ответить
0
0
Олексин (Новочорна)
securon (Шахтёрск) 18.02.2012 13:51 Але до вироку в Лозанні по справі дискваліфікації - Федецький ніде не гратиме...
Ответить
0
0
Олексин (Новочорна)
antagonist (Купянск) 18.02.2012 13:44 "я просто уверен, что через пару дней после окончания аренды в Карпатах он (Федецький - О) станет свободным агентом." Ні, він стане повноціним контрактником кротів. І не через пару днів - а зразу, наступного дня. Через пару днів - Федецький вже буде в оренді, наприклад, в онучах...
Ответить
0
0
securon (Шахтёрск)
Олексин (Новочорна) 18.02.2012 13:48 Данилов что, последняя инстанция?
Ответить
0
0
Mehmet Aurelio (Луганск)
antagonist (Купянск) 18.02.2012 13:44 _________________ А-а-а т.е. предполагаешь, что Ахмет расторгнет с ним контракт? А что, провернуть схему как с Виценцом - Супер-вариант для ШД! И пусть потом КЛ со своими "правами" предъявляют претензии хоть к лунатикам... ))
Ответить
0
0
Andrey144 (Мукачево)
Перший раз за велику кількість заяв Карпати праві на 100 %. Федецький може з ними підписувати контракт , і Шахтар тут ні до чого... Артемка шось тупить.
Ответить
0
0
Mehmet Aurelio (Луганск)
antagonist (Купянск) 18.02.2012 13:44 _________________ А у Федецкого контракт с ШД до 2016 года. Какой свободный агент?
Ответить
0
0
Олексин (Новочорна)
245 кварталл (Дон обл) (Донецк) 18.02.2012 13:38 "Как ты себе представляешь дисквалификацию Федецкого, если он подпишет полноценный контракт с Карпатами?" Наприклад, я уявляю, як Данілов і його ручний дисцком з радістю підписують подібну цидулку.
Ответить
0
0
Mehmet Aurelio (Луганск)
Федецкий заложник ситуации... либо пол года в дубле Карпат, либо пару лет в дубле Шахтёра (если подпишет контракт с Карпатами, а потом его в суде признают не действительным) footbaler (Киев) 18.02.2012 13:28 __________________ В п.2 написано: "Принимающий клуб БЕССРОЧНО выкупает у выкупает передающего клуба 100% экономических прав на футболиста". Значит скорее всего после окончания аренды у Карпат останутся права на Федецкого, а значит даже в Ильичевец Федя сможет перейти только с согласия Карпат. Ситуация пока безвыходная для Артема, и выход лишь подписание контракта. Единственный шанс - если Ахметов сможет выкупить права у КЛ, как было с Кожановым. А вообще Ахмет шикарно погорел на своих "федеративных" правах, продавши экономические Карпатам! Сначала за Кожанова с него выдоили 8 миллионов гривен, а сколько могут выдоить за Федецкого - подумать страшно
Ответить
0
0
antagonist (Купянск)
LyubkoLviv (Львів) 18.02.2012 13:29 -------------------------------- Перечитайте внимательнее контракт.Деньги Карпаты получат в случае продажи Федецкого в какой либо клуб. Но, поскольку Федецкий шахтеру в данный момент не нужен, а денег за его продажу гни не увидят в любом случае, то я просто уверен, что через пару дней после окончания аренды в Карпатах он станет свободным агентом.
Ответить
0
0
dacoit (Харьков)
а не кто не обратил внимание на даты в договоре? эта туфта которую нам предложили КЛ уже в прошлом. посмотрите на п.1. до 30.06.2011г. и п.8 там вообще 2008 год прописан. а федя вроде как подписал летом 2011г новый контракт с ШД. так что уважаемые КЛ не мутите воду и не делаите из себя белых и пушистых.
Ответить
0
0
Mehmet Aurelio (Луганск)
Единственным фактором во всей этой истории является Евро-2012. И если Федецкий согласится с этой потерей, то через три месяца сможет выбрать для себя тот клуб, который ему понравится. antagonist (Купянск) 18.02.2012 13:27 ___________________ ... Принадлежа и дальше Шахтеру. Так что вряд ли у него большой выбор. Три клуба Донбасса...
Ответить
0
0
МХ the best from the best (Харьков)
2. Принимающий клуб БЕССРОЧНО выкупает у выкупает передающего клуба 100% экономических прав на футболиста. БЕССРОЧНО -это сколько на всю жизнь или до окончания контракта с Шахтёром ?
Ответить
0
0
245 кварталл (Дон обл) (Донецк)
Сказав Ахмєт: підпишиш контракт з Карпатами - дискваліфікую, от і все. А Карпати що можуть зробити? Максимум, в дубль відправии. Igorich (Львів) 18.02.2012 13:04 Сам хоть понял, что сказал или лишь бы так ляпнуть? Как ты себе представляешь дисквалификацию Федецкого, если он подпишет полноценный контракт с Карпатами? Ты Ахметовым наверно уже детей пугаешь.
Ответить
0
0
245 кварталл (Дон обл) (Донецк)
Igorich (Львів) 18.02.2012 12:52 Не думаю, что все так просто. Карпаты просто не до сказали до конца. Сомневаюсь, что Шахтер просто предложил разорвать контракт. Неоднократно читал, что Шахтер предложил выкупить экономические права обратно. Кроме того смущает эта фраза "Попри це, турбуючись про майбутнє захисника збірної України". Нифига себе турбота про збірну України, мариновать игрока в дублирующем составе. Действительно забота, ничего не скажешь. Если Карпаты так уверены, что Федецкого без их согласия не продадут в другой клуб, а так же в том, что все деньги от трансфера поступят им в полном объеме, то какого они уцепились в Федю. Пусть вернут Шахтеру, а у тех уже и голова болит, как с ним поступить. Ведь все равно без согласия Карпат никуда не продадут.!?!?
Ответить
0
0
Михайло (Львів) (Львів)
Олексин (Новочорна) Какая нафиг разница "державна" или нет. вы там на западенщини уже "поехали" на языке. Артур Пирожков (Харьков) 18.02.2012 13:17 Ми не "поїхали" на мові, а ми просто хочемо, щоб у державі офіційні справи здійснювалися державною мовою, що є дуже логічним і для нормальних людей зрозумілим. Спробуйте звернутися до поляків, щоб вони в таких ситуаціях користувалися не польською мовою, щоб чехи не чеською, євреї з Ізраїлю не івритом, росіяни не російською, а, наприклад, татарською. Результат передбачуваний, там, а у нас по відношенню до українців можна ВСЕ і нічого за це не буде. А Федецького шкода. Став заручником ситуації. Сподіваємося, що якось викрутиться. Про нього ж САМ піклується.
Ответить
0
0
LyubkoLviv (Львів)
antagonist (Купянск) 18.02.2012 13:27 Не забувай, що цей клуб має ще сплатити карпатам солідну суму, думаю не менше 3 млн. євриків.
Ответить
0
0
footbaler (Киев)
ФК «Шахтар» в грудні 2011 року звернувся до Спортивного арбітражного суду в Лозанні. У своєму позові донецький клуб наполягає на скасуванні останнього абзацу пункту 2 та пункту 3 вищенаведеного контракту. Федецкий заложник ситуации... либо пол года в дубле Карпат, либо пару лет в дубле Шахтёра (если подпишет контракт с Карпатами, а потом его в суде признают не действительным)
Ответить
0
0
antagonist (Купянск)
Единственным фактором во всей этой истории является Евро-2012. И если Федецкий согласится с этой потерей, то через три месяца сможет выбрать для себя тот клуб, который ему понравится.
Ответить
0
0
Олексин (Новочорна)
Артур Пирожков (Харьков) 18.02.2012 13:17 Молодий ще ти, щоб відчути на власній шкурі різницю.
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
Какая нафиг разница "державна" или нет Артур Пирожков (Харьков) 18.02.2012 13:17 Велика! Дуже велика!!!
Ответить
0
0
Артур Пирожков (Харьков)
Олексин (Новочорна) Какая нафиг разница "державна" или нет. вы там на западенщини уже "поехали" на языке. Тут идет речь о игроке хорошего уровня. Клуба который хочет вернуть его и упертым президентом клуба который сам не знает чего хочет
Ответить
0
0
felix-volyn (Луцьк)
Сантабарбара триває... Пармалат (Львiв) 18.02.2012 13:01 ------------------- по ходу да
Ответить
0
0
Артур Пирожков (Харьков)
Тема, иди в Металлист
Ответить
0
0
Олексин (Новочорна)
По-перше, це - ультиматум, власне, не до Федецького, а до кротів. Федецький зараз не може підписати жодний довготривалий контракт, маючи на руках діючий такий же самий довготривалий контракт з кротами. По-друге, це сам Федецький опинився в ролі цапа-відбивайла, заручником ситуації... А Карпати, зважаючи на панування кротів у політичній сфері України, так думаю, не можуть прямо вказати винуватця... По-третє: А ЧОМУ, І З ЯКИХ ПІР КОНТРАКТИ В УКРАЇНІ МІЖ ДВОМА РЕЗИДЕНТАМИ СКЛАДАЮТЬСЯ НА НЕДЕРЖАВНІЙ МОВІ?
Ответить
0
0
megasport4 (Одесса)
забыл выделить слова ЗОБОВ\'ЯЗАНИЙ и ТУРБУЮЧИСЬ ))))
Ответить
0
0
felix-volyn (Луцьк)
тут нормальний варіант-відпустити футболіста тому що аренда тільки до літа (і тут Львів нічого не попише),і якби не Євро,чи Евро 2012 так би і було а зараз Карпати шантажують-мол підпиши контракт (і на рік,чи два не хочуть-на 3-и),і будеш грати,і будеш на Євро,а ні - то дубль,і ніякого чемпа. а рідній Шахті Артем поки не потрібен все таки
Ответить
0
0
megasport4 (Одесса)
Ключевые слова: " що й Артем зобов’язаний львівському клубу своїм прогресом." и "Попри це, турбуючись про майбутнє захисника збірної України,"
Ответить
0
0
Mehmet Aurelio (Луганск)
В таком случае я не понимаю: какой смысл Федецкому, его агенту и самому Шахтеру играть на публику, говоря откровенную неправду при том, что Карпаты одной лишь этой инфой вывели их на чистую воду?
Ответить
0
0
Лысая гора (Семаки)
На цей випадок є гарне присльв`я: краже втратити з розумним ніж знайти із дурнем.
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
Не думаю, що інтереси самого гравця тут сильно враховують. Сказав Ахмєт: підпишиш контракт з Карпатами - дискваліфікую, от і все. А Карпати що можуть зробити? Максимум, в дубль відправии. Між рядками читаємо: Ви на 2+2? Тоді фіг вам, а не Федецький!
Ответить
0
0
vwv (Харьков)
Правда в КЛ отношение к футболистам, как к вещам.
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Сантабарбара триває...
Ответить
0
0
vwv (Харьков)
Странно, в 3 пункте написанно, что если футболист и КЛ прийдут к согласию, то ШД не будет чинить препятствия. Но ведб они не пришли к согласию!
Ответить
0
0
felix-volyn (Луцьк)
дааа Артьом запутався ти в цій паутині Шахті не потрібен-але на контракті,Карпати хочуть захомутати на довго,але не хоче сам гравець щось тут не договарюють
Ответить
0
0
Igorich (Львів)
"Офіційним листом «Шахтар» повідомив львівський клуб про те, аби останній розірвав орендну угоду з Федецьким" - ось де собака зарита. Жаль, що заручником війни олігархів став нівчому не винний футболіст.
Ответить
0
0

Новости Футбола

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус