Чорноморець на останніх хвилинах поступається Динамо ᐉ UA-Футбол
Украинская Премьер-Лига (УПЛ)
Чорноморець на останніх хвилинах поступається Динамо

Александр Рыженко
02.08.2015
неділя
21:24
Чорноморець - Динамо 0:2. Голодні ігри
Рейтинг публикации
Чорноморець на останніх хвилинах поступається Динамо
Читайте на русском: Черноморец - Динамо 0:2. Голодные игры

Ліга Парі-Матч. Третій тур

Чорноморець - Динамо 0:2. Голодні ігри - изображение 1
Чорноморець - Динамо 0:2. Голодні ігри - изображение 2

Одеса. Стадіон "Чорноморець"

Головний арбітр: Юрій Мосейчук (Черновці)

Чорноморець (Одеса) - Динамо (Київ) 0:2

Голи: Мораєс 88, Ярмоленко 90+3

Чорноморець: Боровик, Данченко, Петько, Мартиненко, Немчанінов, Переверза, Шаповал, Філімонов, Мурашов (Насімі 78), Ковалець, Хочолава

Динамо: Шовковський, Віда, Гусєв (Мякушко 73), Рибалка, Сидорчук (Гармаш 66), Мораєс, Ярмоленко, Морозюк, Петрович, Антунеш, Велозу (Кравець 81)

Попередження: Хочолава 39, Немчанінов 44, Філімонов 49 - Велозу 44, Морозюк 46

Голод буває не тільки через відсутність їжі. Як тільки у людини змінюється уклад життя, відразу ж починаються ностальгічні спогади про те, що "раніше ось у цьому конкретному випадку було краще". Це теж голод. У футбольному відношенні (та й у спорті в цілому) наш народ ще не виробив у себе "ломку" за відсутністю матчів, ігор, азарту. Ми якось звикли, що у нас під боком практично завжди можна сходити на матч. При цьому, дана віра (футбол буде завжди) часто переростає в наступну – піду, але не сьогодні. Одеському глядачеві як ніякому іншому (за винятком зон вже нічим неприкритого і відверто діставшого усіх "російського миру") в нашій футбольній родині відомо, що таке голод. Тільки десятки ультрас їздили з командою на кожен матч, в іншому ж шумова підтримка футболістів "Чорноморця" зводилася до підказок тренерів з технічної зони.

Чорноморець - Динамо 0:2. Голодні ігри - изображение 3

Голод, мабуть, був ще не критичним, враховуючи, що зібрати повний стадіон на поєдинок з чинним чемпіоном України не вдалося. Однак ту шумову підтримку, яка була цього вечора на одеському стадіоні, чути давно не доводилося. Це не сарказм, а приємна констатація факту. Навіть так звана "кузьма" не відмовляла собі в можливості "позаряджати", підтримати своїх, або ж посвистіти на суперника.

Все б добре, та без ложки дьогтю обійтися ну ніяк не можна. Полягає вона в цінах на квитки. На прем'єрний поєдинок для команди в 2015-му організатори вимагали з глядачів від п'ятдесяти гривень. Рівно стільки ж, скільки за матч представників України в Лізі чемпіонів у Суперкубку України. Зрозуміло, що час нині важкий, клубу також нелегко, але на виході як зазвичай страждає споживач.

Обидва наставники в порівнянні з попередніми матчами внесли по три зміни. Найбільшою проблемою для господарів виявився Владислав Калитвинцев – ідейний натхненник нинішнього "Чорноморця", без якого вже після двох ігор уявити собі одеську команду просто неможливо. Також не знайшлося місця в центрі поля Куценку. Замість цього дуету Олександр Бабич довірив місце у старті Данченку й Ковальцю. Ще одна рокіровка торкнулася захисної лінії, куди повернувся Немчанінов, мабуть, який вже повністю відновився від пошкодження, отриманого в першому турі. Таким чином, в запасі опинився страхувавший його Слінкін.

Що стосується "Динамо", то головною темою для розмов протягом усього тижня були проблеми команди в обороні напередодні звітної зустрічі. Ні для кого не новина, що Данило Сілва, Драгович і Хачеріді опинилися на лаві штрафників. Перший, правда, не брав участі ще в попередньому матчі, тому Сергію Реброву було необхідно залатати дві прогалини в обороні. Заміна їм була знайдена, в принципі, очікувана: Гусєв і Петрович, який ще по ходу гри з "Олімпіком" був покликаний вирішити проблеми оборни, що розвалювалася через град вилучень. Ще одна зміна – на останньому рубежі. Олександр Шовковський повернувся в старт, а його тезка Рибка спостерігав за поєдинком з лавки.

Чорноморець - Динамо 0:2. Голодні ігри - изображение 4

Матч опоненти почали дуже жваво. У це важко повірити з першого разу, але "моряки" з перших же секунд почали плести такі мережива атак навколо штрафної киян, які при Бабич бачити ще не доводилося жодного разу за півроку. Підганяли трибунами господарі, немов хвилями накочувалися на володіння Шовковського. Спершу дав про себе знати, здається, Хочолава, якого вибіг з глибини і замикав подачу зі стандарту від лівої бровки, проте створити не вирішуваних проблем для голкіпера киян йому не вдалося. Потім здалеку непогано приклався Петько. Хвилин через десять грузинський легіонер "моряків" замикав ще один стандарт, але на цей раз в рамку не влучив. Не менш хороший "Чорноморець" був в контратаках, але навіть у явних ситуаціях не вистачало всього трохи. Більш класна команда вже не одного разу покарала киян за втрату м'яча в центрі поля, але "Чорноморець" поки до цього не готовий.

Чорноморець - Динамо 0:2. Голодні ігри - изображение 5

Кияни, що засвітилися в цій грі в недавно представленому варіанті запасної форми, весь цей час діяли дуже методично, вичікуючи, коли вогневий запал у господарів повністю вичерпається. Чи не єдиний небезпечний момент за першу половину зустрічі гості створили у другому десятку хвилин, коли Велозу здалеку перевірив Боровика – Євген відбив перед собою, а захисники свого стража воріт підстрахували. А вже в другій частині першої 45-хвилинки більш краще в першу чергу по моментам виглядала саме дружина Реброва. Чого тільки вартий шанс Ярмоленка (сам створив – сам завершив), який продерся до воріт з лівого флангу, прибрав одного, і пальнув у ближній кут, проте господарів врятував каркас. А вже який сейв зробив Боровик після штрафного від Рибалки, витягнувши снаряд з правої від себе "шістки" – цілком заслуговує потрапити в нарізку кращих воротарських дій як мінімум першого півріччя. Ну, а завершився тайм ще одним шансом Ярмоленко і прекрасною грою Боровика, який змусив шанувальників одеситів як мінімум на цей вечір забути про те, що залишили колектив Паст і Мартищук під час літнього трансферного вікна.

Другу половину "моряки" також почали активніше, однак і "Динамо" свого вже відпускати не збиралося. З кожною секундою тиск на ворота одеситів все збільшувалася, тому хлопцям Бабича практично нічого не залишалося, окрім як перейти на гру на контратаках. Але, як і до перерви, до небезпечних моментів вони приводили досить рідко. Немов, і відпрацьовували на тренуваннях такий елемент, як "швидкий перехід з оборони в атаку", проте до завершального пасу в ньому справа так і не доходила. Гості ж нагадували хижака, від якого відходила небезпека від вже самого володіння м'ячем. Втім, незважаючи на всі пожежі в своєму карному майданчику, до воістину небезпечних моментів справа практично не доходила.

Чорноморець - Динамо 0:2. Голодні ігри - изображение 6

Свій найбільш реальний шанс кияни отримали після чергової пожежі. Гармаш двічі виходив на ударну позицію в карному майданчику, однак захисники стояли стіною, чи не з лінії вчотирьох виносячи м'яч. Господарі відповіли своєю контратакою, яка перевтілилася в штрафний, а він у свою чергу – в удар Насіми, який метрів з 22-х пробив поруч з ближньою штангою.

Не в останню чергу заміни від Бабича були покликані збити темп гостей, однак і вони не допомогли – чехарда біля воріт Боровика, під час якої спершу Морозюк, а потім Мякушко намагалися пробити крізь частокіл ніг. У підсумку м'яч відскочив до Мораеса, який п'ятою відправив снаряд у сітку – 0:1. Другий гол, коли Ярмоленко реалізував вихід один на один після прекрасного пасу врозріз від Мякушко, став банальною формальністю, а також приводом для глядачів готуватися до відплиття з чорноморської гавані.

Чорноморець - Динамо 0:2. Голодні ігри - изображение 7

Як би там не було, але результат сьогодні точно не стояв на чільному місці як мінімум для господарів, та й гостям на даному етапі головне, не відпустити у таблиці конкурентів. Основоположне – це, звичайно, свято на трибунах, яке під кінець зібрало дуже пристойну аудиторію. Як мінімум більшу від тієї, яка очікувалося. І дуже сумно усвідомлювати, що подібні свята в кожному місті бувають не на кожній грі своєї команди, а тільки в разі приїзду грандів...

Фото - ФК "Динамо"

Читайте найцікавіші новини футболу в Telegram, Facebook і Viber
Підписуйтесь на наш канал YouTube
Оцените этот материал
Голосов 1
Загрузка...
Реклама
Авторизуйтесь на сайте, для того чтобы голосовать.
Коментарі (99)
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Увійти
мы за динамо (киев)
Нормальна гра рівня Факал-Колос.
Ответить
0
0
cherno_malya (Одесса)
Горжусь КОМАНДОЙ!!!
Ответить
+1
0
lera khoma
Трудная победа - улучшение игры спереди !
Ответить
+3
0
Игорь Краб
[quote datetime=" 03.08.2015 12:51 " author="C.O.fan (Odessa)"] " Что ты куришь?:)" [/quote] Чес слово, плюсанул)))
Курю трубку, дома)
Кстати ,2 августа курил возле мужика запускающего самолётик))) а потом ,не помню как снова в Киеве оказался) И главное мотоцикл следом приехал. Во как отмечать праздник)))
Ну а про штангу, это была шутка. Но истеричил ваш игрок не по детски)))
Команда у вас хорошая, молодая. Но нужно же как то и работу вести, по поводу игры не осторожной!
Ответить
+5
0
Скушномне (Одесса)
[quote datetime=" 03.08.2015 03:00про Эдмара забыл ,земляк" author="Морячков Вячеслав (Одесса)"] " Никогда бразила не станет Украинцем.Слава Украине!!!" [/quote]
Ответить
+1
-4
Консул (Новоград-Волинський)
Чорноморцю дуже пощастило, що ДК напівосновою не винесло їх 5-0, моментів вистачало.
Ответить
+8
-5
C.O.fan (Odessa)
Ты наверное перегрелся на солнце!:)
Ответить
+5
-7
Игорь Краб
[quote datetime=" 03.08.2015 12:10 " author="GolfGTI (Северодонецк)"] " а вообще квинтэссенцией матча есть крайняя фотография. посмотрите, болелы ЧО, как радуется голу набирающий ход Мораес и какую мину от бессилия сделал защитник Чо" [/quote] Жаль дальше не показали, как защитник ЧО бился головой о штангу)))
Ответить
+4
-1
C.O.fan (Odessa)
Что ты куришь?:)
Ответить
+3
-6
Игорь Краб
ЧО выглядел хорошо, детсад ЧО (слова тренера ЧО) старался. Но есть одно НО! Кто дал им установку лупить по ногам, играть так, как будто нужно нокаутировать соперника, при этом ноги ему сломать?! понятное дело, не опытность, но тренер должен объяснять молодым, что так играть нельзя! Понятное дело, почему игроки ДК старались убрать ноги. Да, футбол это игра силовая, но не до такой же степени!
Ответить
+4
0
GolfGTI (Северодонецк)
а вообще квинтэссенцией матча есть крайняя фотография. посмотрите, болелы ЧО, как радуется голу набирающий ход Мораес и какую мину от бессилия сделал защитник Чо
Ответить
+6
0
В.Банев (Харьков)
Попросите Шовковского разрешить Ярмоле персональную резиновую бабу, а то это животное дождаться у душа своей очереди не может!
Ответить
0
-12
Консул (Новоград-Волинський)
Пропали преміальні від Рудого, а так били по ногах, що аж хруст на весь стадіон стояв.
Ответить
+6
0
C.O.fan (Odessa)
Не знал что ты был на стадионе!:)
Ответить
+1
-3
Игорь Краб
[quote datetime=" 02.08.2015 22:47 " author="cheban (Одесса)"] " Я отвечаю. Бежал (только он один) кривлялся, показывал язык, падая на колени руками показывал что обычно показывают что делают с женщиной." [/quote] Ты посмотри сколько таких действий делают в Италии, Испании, Англии и т.д. Можно трактовать это по разному и воспринимать!!! Ничего оскорбительного там не было, обычная эйфория после забитого мяча! А то что там , твоя фантазия нарисовала, то это твои проблемы!
Ответить
+6
-2
vinn (Khmelnitsky)
Та що там говорити... Шановний cheban (Одесса) упустив маленьку деталь...що Ярмолі кричали ультрас ЧО.... А згадуючи їх .... їхню поведінку, вигуки , навіть коли вони до нас на кубок кілька років тому приїжали.... то їм дуже повезло що міліція їх подвійним кордоном охороняла... Такі називаються просто- бидло... добре що в Одесі не усі такі...
Ответить
+8
-1
Fontan1974 (Одесса)
vinn - ты бы лучше рассказал как себя ведут ультрас Куева! Помним совсем недавно и видели!
Насчет быдла- таки да, в Одессу понаехало их много. Насчет Ярмолы -клоун, кривляка, изображает из себя припадочного эпилептика, и тут же вскакивает - и бежит. Не мужик а черт знает что. В общем Дынама отскочила.
+2
-7
vinn (Khmelnitsky)
я ж не кажу що ультраси Києва ідеальні.... просто розмова почалась, що Ярмола кривлявся... але про причину забули сказати... чомусь я не бачив щоб він в Дніпрі кривлявся...чи в Львові...
Бидло є кругом(в кожному місті)- і не треба думати, що воно понаїхало(не думаю що понаїхавші їздять на виїзди), воно ж і місцевим може бути...Тільки десь таким і свої можуть розказати як себе вести...тим більше одеське бидло- бачив власними очима- до цих пір тошно від цього... а пройшло вже років 8 напевно...але те що вони можуть кричати до цих пір памятаю...
А так да...Динамо відскочило... від Боровика зі штангою ;)
+6
-3
aaz119 (Одесса, болею за ШД)
Черноморец славно повозил мордой по газону вяликий мегаклюп. Жаль молодой украинской команде не хватило опыта доиграть матч до конца, расслабились и пропустили от гастарбайтеров.
Надеюсь после этого матча новостей об интересе к Ярмоленко со стороны барселон, реалов и манчестеров прочих юнайтедов поменьше станет, ибо очень хорошо видно было уровень "молодого и перспективного".
Ответить
+2
-16
Пузач (Украина)
Утри сопли. У Черноморца будет возможность реабилитироваться в игре с кротами:)
Ответить
+13
-2
C.O.fan (Odessa)
А где ты у него сопли увидел???
Или всех по себе судишь?!:)
+2
-8
Пузач (Украина)
Ну да вас всех по нему:)
+5
0
C.O.fan (Odessa)
У тебя не выходит юморить, так что не надо!
+1
-6
Пузач (Украина)
Не тешь себя, вернее не ищи черную кошку в темной комнате...:)
+5
0
C.O.fan (Odessa)
Я тебе уже сказал но скажу по другому, может так дойдет: не хочешь ср...ь не мучай попу! Но ты смотрю все продолжаешь!:)))
+2
-5
Пузач (Украина)
А вот эта фраза как нельзя лучше подходит для вчерашней игры твоей любимой команды:)
+7
-1
can (Торонто, Львов)
желчь не сильно беспокоит, может ощущаете какую-то неприятную горечь, батенька...я вам больше того скажу - неприязнь к гастербайтерам у болельщиков Шахтера - ет уж очень серьезный симптом, ну а симпатии к молодой украинской команде... ет уже диагноз )))

шутка, конечно, не обижайся... но на Ярмолу ты зря гонишь. из украинских воспитаников Шахтера я вижу только Коваленко, но и тут нужно подождать
Ответить
+9
0
Marcelino (Запорожье)
и с какой стороны здесь оказался Шахтер?Или ты бабочку ловишь?
0
-6
can (Торонто, Львов)
просто ответ на крик души aaz119 (Одесса, болею за ШД
0
0
Your Frend
І чим же це Чорноморець возив? Тим, що не створив ні одного гольового моменту, тим, що костоломив всю гру, тим, що ще в першому таймі міг програвати 0-2, якби не штанга та воротар? У вас зараз команда рівня середняка першої ліги, якщо не гірше.
Ответить
+8
-3
GolfGTI (Северодонецк)
че ты несешь? игру не смотришь? только читаешь комменты? Киев создал достаточно моментов и заслуженно победил грубую, но интересную команду
Ответить
+6
0
тутти-10 (Сумська область)
Скільки Мораєс живе в Україні? Він не хоче громадянство змінити? У ЗБУ був би основним. Хороше придбання.
Ответить
+11
0
Захлоп Калиткин (Запорожье)
с 2011 года. если бы удалось его подтянуть в сборную, это было бы прекрасно - форвард для модели игры СбУ был бы очень хороший, с отличной скоростью, дриблингом и поставленным ударом.
Ответить
+4
-1
Морячков Вячеслав (Одесса)
Никогда бразила не станет Украинцем.Слава Украине!!!
+2
-9
тутти-10 (Сумська область)
Зате громадянин Бразилії може стати громадянином України якщо матиме бажання. Едік вирішив стати українцем і змінив громадянство не заради збірної, а за іншою мотивацією. Даніло теж вважає себе українцем. Якщо людина вважає себе українцем і хоче мати наше громадянство, то чого ні? Національність НЕМаЄ НІЯКОГО значення. Захоче - буде українцем.
+10
-1
тутти-10 (Сумська область)
Знайшов. Він у лютому 2011 року вже був в Україні. Тому теоретично міг би вже на Євро 16 грати (якщо туди потрапимо). От тільки у нього сезон 11/12 відіграний в Болгарії, а далі тільки Україна. Виходить відлік треба починати від літа 2012 року? Тоді ранувато ((
+2
-1
Ромзятина (Одесса)
С какого хрена мы в белой форме играли? Когда это е....е динамо перестанет свои правила диктовать.
Ответить
+4
-13
Golfik25 (Киев)
мальчик, Динамо играло в гостевой форме(новая форма темного синего цвета), у Черноморца домашняя форма тоже темная( надеюсь помнишь какая) Вывод сделаешь сам?
Ответить
+10
-8
Ottowan (Odessa)
Дядя.ты вообще в курсе.что, ЧО как хозяин поля выбирает цвет,а гости уже подбирают соответственно.Интересно, в Барселоне вы тоже заставите хозяев в розовом играть,пока ВДК будет в выезной синей?)))))))
+6
-11
Spokoyno (Киев)
А мізки трохи включити...
Є два варіанти: так вирішили господарі чи господарі продали право вирішувати, хто в який формі буде грати... Ну не складується якось у Чорноморця з добрим господарем... вони люблять гроші більше ніж футбол... і це проблема ні Динамо, ні Су..., ні Ах... а місцева. Знайдеться в Одесі такий собі "Ярославский" чи на худий кінець СУ... якась і "все буде добре" ;-)
Ну і атмосфера в Одесі вже не та... не юморим, а на всіх лаємось, а потім ще ображаємось на "ответку від Я"... Хоча для Андрійка це робота і не треба так опускатися до рівня ...
+5
-7
Ромзятина (Одесса)
девочка, делай выводы ты, у Черноморца форма домашняя черно-синяя, но вдруг у динамо появляется выездная форма синяя, внимание вопрос в какой форме выйдет на игру ДОМАШНЮЮ Черноморец?
+1
-10
Ромзятина (Одесса)
В трансляцию попало как буратино-ярмола себя после гола вел? Чмо е....е!!
Ответить
+5
-9
Махач (Одесса)
Но!!! Ярмола дешёвка... Та себя не ведут, тем более в гостях!!! Ярмола "ЗАЧЁТ", сочтёмся.....
Ответить
+5
-11
Leo-23 (Одесса)
Беда нынешнего Черноморца в том, что у нас нет своих исполнителей, способных самостоятельно решать исход матчев, таких как, например, Мораес и Ярмоленко в ДК и судя по всему вряд ли появятся в обозримом будущем. Поэтому арендованный Калитвинцев для нас как глоток свежего воздуха, хотя бы на то короткое время, пока действует его контракт. В сегодняшнем матче наша команда играла неуступчиво и иногда довольно жёстко, вовремя перекрывая намечающиеся зоны атаки, лишая соперника лишнего пространства и дотерпев до конца могла бы взять у гранда нужное нам очко, но Мораес и Ярмоленко всё же смогли просверлить дырки в нашей обороне...Боровик сыграл в этом матче на удивление надёжно и я не вижу его вины в двух пропущенных голах.
Ответить
+4
0
Сашшок (Македонсикй)
Игра мне понравилась. Особенно 1 тайм.
Быть ничьей, если бы не фокус Мораеса.
Боровик отыграл на 5.
Одесситам советую не грустить.
Посмотрим на этот ЧО через пол годика.
Ответить
+6
0
Лекарь (село Дарница)
[quote datetime=" 02.08.2015 23:04 " author="cheban (Одесса)"] " Я атеист, так что мне всё равно с какой буквы." [/quote]Безграмотные атеисты нынче пошли, эх... :(
Ответить
+10
-5
Spokoyno (Киев)
Перемогли на класі... у найгіршому ледачому варіанті...
Динамо треба просипатися! Ну не буде будь-яка команда одразу здаватися чемпіону, тим більш МИНУЛОГО чемпіонату!

Хоча по великому рахунку ще на 8 хвилин могло все вирішитисяі... але суддя не став хоронити ЧО, а Шовковського за подібну гру і червоною нагородили... Тут суддя вирішив "не висовуватися".
Ответить
+4
-3
kuzanya (звенигороДКа-Писечно)
[quote datetime="2015-08-02 22:49:18" author="cheban"]Извини почему то ответ не проходит[/quote] Норм все,
Траблы на сайте тянутся ещё со времён царя Гороха,т.е. Пасечника).
Выкрутасы Ярмолы спишем на эмоции,понимаю,смотреть на это было неприятно.
Ответить
0
-1
kuzanya (звенигороДКа-Писечно)
[quote datetime="2015-08-02 22:49:18" author="cheban"]Извини почему то ответ не проходит[/quote] Норм все,
Траблы на сайте тянутся ещё со времён царя Гороха,т.е. Пасечника).
Выкрутасы Ярмолы спишем на эмоции,понимаю,смотреть на это было неприятно.
Ответить
+1
-1
kuzanya (звенигороДКа-Писечно)
[quote datetime="2015-08-02 22:49:18" author="cheban"]Извини почему то ответ не проходит[/quote] Норм все,
Траблы на сайте тянутся ещё со времён царя Гороха,т.е. Пасечника).
Выкрутасы Ярмолы спишем на эмоции,понимаю,смотреть на это было неприятно.
Ответить
+5
-2
ПетроФ (Луцьк)
ДК ніяке. Крім Ярмоленка і Мораєса з основи нема нікого і виділити. І нема кому грати на верху в чужій штрафній, хоча постійно навішували.(((
ЧО досить непогано, але те що всі кияни дограли до кінця матчу неушкоджені, то просто диво. Навіть "Волинь" в свої "кращі" часи, подібних грубощів собі не позволяла.))
Ответить
+5
-2
FCZK-1922 (Кировоград)
матч не видел,но 5 балов в конкурсе прогнозистов взял!
с победой любимая команда!
Ответить
+10
-3
kuzanya (звенигороДКа-Писечно)
[quote datetime="2015-08-02 22:19:11" author="cheban"]Вы бы видели что выделывал Ярмоленко после забитых голов. Это не спортсмен, дешовка
гнилая. [/quote] Что выделовал?
Сказавши"А".../
Ответить
+11
-4
cheban (Одесса)
Отвечаю. Бежал (и только он один) где сидели одесские ультрас кривлялся показывал язык
руки прикладывал к своим ушам, в конце падал на колени ну и руками показывал что всё это он
еб..т.
Ответить
+6
-9
cheban (Одесса)
Я отвечаю. Бежал (только он один) кривлялся, показывал язык, падая на колени руками показывал что обычно показывают что делают с женщиной.
Ответить
+4
-5
cheban (Одесса)
Извини почему то ответ не проходит
Ответить
+1
-4
РОМБ (Запорожье)
Мораес и особенно Ярмоленко просто красавцы. Последний как показалось начал играть в свое удовольствие без понтов и у него все начало получаться. Мякушко закрепится в основе полюбому
Ответить
+14
-2
cheban (Одесса)
Вы бы видели что выделывал Ярмоленко после забитых голов. Это не спортсмен, дешовка
гнилая.
Ответить
+9
-22
Америка (Киев)
Можешь напиться, полегчает!!!
Ответить
+8
-2
cheban (Одесса)
Вот Это и есть болельщик киевского Динамо. Слава богу основная масса нормальная
+3
-7
Америка (Киев)
Бог пишется с большой буквы,это так, на будущее, чтоб не позорился!
+11
-4
cheban (Одесса)
Я атеист, так что мне всё равно с какой буквы.
+5
-12
Ромзятина (Одесса)
Чего вдруг?
+1
-6
Kiryuha (Киев)
Который раз откладывают решение вопроса на конец матча :(
Это установка что ли такая - певрый тайм бережем силы, ходим пешком, а потом героически решаем созданные проблемы?
По персоналиям - понравились Мораеш и Ярмоленко, по Мякушко рано пока судить.
Ответить
+6
-1
footboliare (Мир город)
Мораес, такий Мораес
Ответить
+7
-2
antin-ag (Киев)
Правий Сашо, що з ЧО матчі непрості. Так і в результаті вийшло.
ТШ Чорноморця добре підготували команду до матчу. Хороший пресинг, непоганий командний рух, як у фазі оборони так і виходу в контратаки. Грамонтно перекривали зони. Добре підготовлені фізично. Єдина проблема - завершення атак. Тому, напевне, діферамби, поки передчасні.
Щодо Динамо, склалось таке враження, що Р@Р не вивчали гру ЧО та неналежним чином підготували команду до матчу. Якість пресингу, руху без мяча, перекриття зон у фазі оборони, контраатак для команди на низькому рівні.
Паскудно зіграла, на мою, думку, центральна вісь(Рибалка, Сидорчук та Велозу), Особливо засмутив Сидорчук.
Антунеш та Гусєв - слабенько.
Вважаю, що на місці Віторіну та Мігеля - не гірше виглядали б умовні Бурда та Буяльський.
Потрібно додавати. Причому суттєво.
Мякушко, Гармаш, Мораес - молодці. Непогано Андрійко зіграв.
Не бачу, щоб ТШ ДК працював із нервовістю гравців. Віз і нині там. Вибрик Велозу, в Європі можуть трактувати ЧК.
З перемогою всіх небайдужих!!!
Ответить
+8
-1
GolfGTI (Северодонецк)

класная игра, накал, борьба, удары по ногам. отличный, эмоциональный футбол. только вот костоломов много



[/ul]
Ответить
+9
0
Leo-23 (Одесса)
Всё идёт по плану-на ДД и ДК потренеровались, теперь будем брать очки.
Ответить
+9
-5
Пузач (Украина)
У ШД что ли? Дай бог нашему теляти...:) Я буду за вас болеть:)
Ответить
+8
-3
Himera2004 (Ніжин)
Як на мене судівство на багато гарніше ніж минулого туру. Судя вишов судити футбол в якому грають мужики, а не балет як в тому турі. Я в інтернеті дивився 2 кваліфікаціє єврокубків, дак там команди з малим коєфіцієнтом так не валяются, мужики так не корчатся- люди грають в футбо, хоть їх і лупили по ногам. А у нас останнім часом був дотик = чуть не покалічив. Міліонні ноги всі бережуть, а я не хочу дивитися балет я хочу дивитися футбол в якому йде боротьба як сьогодні.
Незважаючи на поразку в одиситів з такою грою є всі шанси на єврокубки в цьому році.
Ну і звісно мої вітання Динамо К.
Ответить
+12
0
Veminal (Киев)
[quote datetime=" 02.08.2015 21:50 " author="CHAMPION (Одесса)"] " Дело не в том, что Дожали или Отскочили. Само ДК на сегодня какое-то мертвое. Один Мораес красавчик. " [/quote]а может просто Черноморец рвал и метал против Киева?вот-бы и против других команд такое-бы рвение - были-бы в еврокубках..
Ответить
+11
-5
dkzmenko (Севастополь)
Динамо выиграло, а это на данный момент главное
Ответить
+15
-5
Veminal (Киев)
[quote datetime=" 02.08.2015 21:37 " author="yshpak (Киев)"] " Матч вытянул таки Мякушко" [/quote] Весь матч делал Мораешь - Ярмола и Мякушко только помогли ему..
по составу Сидорчук Рыбалко - очень много брака в передачах..
Ответить
+8
-3
CHAMPION (Одесса)
Дело не в том, что Дожали или Отскочили. Само ДК на сегодня какое-то мертвое. Один Мораес красавчик.
Ответить
+8
-13
ODESSIT_83 (Одесса)
Черноморцу не хватает в конце... А так 1.5 тайма за нами с Днепром и почти 2 тайма с Динамо. Немного подтянем выносливость и хавайтесь "надутые гранды"
Ответить
+8
-14
Nirvana of Ukraine (Хмельницкий)
это ж надо быть таким фанатиком любимого клуба, чтобы досмотреть эту всю порнографию, и чуть слезу не пустить когда Мораес выручил. Я в шоке от игры, Серега, задумайся. вообще ужас. связка Мякушко - Мораес - Гонсалис нас хоть вытянит. о Ярмоле я молчу, он красава, хоть за то, что сергио с этого чата по ходу опустил в реале не по детски. Серега, мы в тебя верим, но надо чуть что то менять, понимаю что тяжело сидеть на короне
Ответить
+6
-6
Пузач (Украина)
Вот сколько надо времени, что бы убедиться - сегодня португальцы это балласт? Если до ЛЧ R&R не дадут себе в этом отчет, то ЛЕ будет за счастье.
Ответить
+3
-4
Lion Killer (Львів)
Молодчаги кияни. Респект одеситам - гризлися не по-дитячому.
Ребров не лукавив, коли говорив, що команда тільки підходить до піку форми.

Ответить
+13
-3
i.falk 72 (Життомир)
Гра вийшла важка, Чорноморець після 9 місяців відсутності на рідному полі хотів показати гарну гру перед всоїми вболівальниками, тому гриз на полі землю, чудова команда у одеситів і тренер на соєму місці, ще хлопцям набратися досвіду і буде відмінна боєздатна команда яка зможе боротися за єврокубкові місця, Мораес звір, Ярмола на підьомі, Мякушко дуже класно увійшов у гру иа посилив її, Динамо з перемогою, чекаємо матчів ЛЧ. Фланг Ленса потрібно терміново усиляти, побачимо що на ньому покаже Гонсалес, можливо і проблему вирішено.
Ответить
+12
-2
yshpak (Киев)
Матч вытянул таки Мякушко
Ответить
+6
-6
Lion Killer (Львів)
матч витягнув Ребров, як на мене.
Ответить
+8
-3
Алекс 007 (Харьков)
[quote datetime=" 02.08.2015 21:30 " author="Your Frend"] " А що Чорноморець мав шанси гол забити? Тільки костоломив всю гру. А Динамо з пів десятка гольових моментів запороло до першого голу." [/quote] Ага, а почему не 100? Фактически было два момента - два гола.
Ответить
+8
-18
Your Frend
Ти матч дивився хоч чи тільки остані 5 хвилин?
Ответить
+12
-3
Кот-Философ (Черкаси)
шкода Одесу
Ответить
+8
-9
yshpak (Киев)
Мне одному показалось, что матч сделал Мякушко? :)
Ответить
+10
-5
ratio (Дн-жинск)
Одесса умницы просто.Все лучше и лучше.Велозу конечно 300 проц красная должна была быть.Но и Мораес надеюсь нашел свою команду надолго.Очень симпатично.И кто-нибудь знает регламент этого чемпионата?Сколько вылетают?Сколько заходят?Или по весне решат?
Ответить
+7
-15
-mib- (Харьков)
Кошмарное судейство. Молодые весь первый тайм пытались оторвать ноги динамовцам, а весь второй тайм валялись в судоргах. Судья в принципе ни на что не реагировал. Подчеркну, тчо в прошлом году между этими командами было точно такое же судейство и такая же игра. Я понимаю, что ЧО играет как может, тем более против чемпиона, но ставить таких парней в рамки правил должен судья. Динамо же сначала немного ошалело смотрело как игроки ЧО прыгают двумя ногами в подкаты, а потом пыталось выиграть и моментов в общем то хватало. Порадовал розыгрыш штрафного, после которого забили гол. Отмечу, что замена бесполезного Сидорчука на Гармаша напрашивалась еще минуте на 30, ведь было очевидно, что надо хавам добавлять в атаке. Ну и Мякушко молодцом. В целом закономерная победа ДК, которая далась бы легче, если бы играли в футбол сегодня, а не бились на поле прыгая в подкаты сзади.
Ответить
+23
-12
Алекс 007 (Харьков)
Это динамовцам не дома все матчи катать. Черноморец молодец, чуть опыта нехватает. Мораес конечно "убийца".
Ответить
+14
-7
kotigorok (Чернігів)
Треба підсилюватися перед ЛЧ...
Ответить
+13
-7
Лекарь (село Дарница)
Точно что дожали. Повезло, в какой-то мере, что Мораэс протолкнул мяч.
Молодцы Черномерец, отличная команда растет.
Ответить
+21
-2
yshpak (Киев)
Минуточку! Мораес не протолкнул, а забил! Осмысленный удар пяткой! Красва, просто красава
Ответить
+24
-5
kotigorok (Чернігів)
Правильний заголовок повинен бути таким: "Що й треба було довести"...
Ответить
+17
-9
Golfik25 (Киев)
с победой всех фанов ДК! Хороший матч, чуточку не хватило сопернику на ничейку сыграть))
Ответить
+20
-7
Your Frend
Дотиснули таки, дякуючи замінам. Молодці.
Ответить
+24
-10
CHAMPION (Одесса)
Правильный заголовок был бы "Отскочили"
Ответить
+14
-31
Your Frend
А що Чорноморець мав шанси гол забити? Тільки костоломив всю гру. А Динамо з пів десятка гольових моментів запороло до першого голу.
Ответить
+17
-14
kotigorok (Чернігів)
Коли тобі пляшкою кинуть в голову, зможеш так сказати.
Ответить
+13
-16
Golfik25 (Киев)
статистику матча глянь и голевые моменты. Смотря кто еще отскочил) ты еще скажи Днепр отскочил, слабенькие вы всю игру играть на одом дыхании.
Ответить
+14
-8
Oleksandr Pshenik (Bila Tserkva)
ну да, всего 2 гола плучили)
Ответить
+4
0
 

© UA-Футбол 2002-2019.
Всі права на матеріали, що знаходяться на сайті www.ua-football.com охороняються відповідно до законодавства України.
Матеріали сайту призначені для осіб старше 18 років (18 +).
Пишіть нам: [email protected]


Продовжуючи переглядати www.ua-football.com, ви підтверджуєте, що погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Согласен