Прем'єр-Ліга
Прем'єр-Ліга

Прем'єр-Ліга - результати і розклад матчів, турнірна таблиця, новини.

Чорноморець - Шахтар 1:1. Ліпша милість за золото


Одесити виривають нічию у гірників, і ця невдача може коштувати золотих медалей "Шахтарю"

Чорноморець - Шахтар 1:1. Ліпша милість за золото


Ліга Парі-Матч. 23-й тур

Одеса, стадіон "Чорноморець"

Головний арбітр: Ігор Пасхал (Херсон)

"Чорноморець" (Одеса) - "Шахтар" (Донецьк) 1:1

Голи: Калітвінцев 56 - Бернард 10

"Чорноморець": Боровик, Данченко, Барілко (Ковалець 46), Мартиненко, Куценко (Хобленко 88), Татарков (Кабаєв 72), Смірнов, Калітвінцев, Коркішко, Хочолава, Азацький

"Шахтар": Пятов, Коваленко (Тайсон 46), Ракицький, Срна, Ісмаїлі, Гладкий (Едуардо 61), Ордець, Бернард, Дентіньо, Нем (Марлос 62), Степаненко

Попередження: Смірнов 30, Коркішко 72 - Бернард 71, Дентіньо 73, Ордець 90+2

Вилучення: Данченко 90+4

У турнірній таблиці "Чорноморець" і "Шахтар" розділяє прірва в 41 очко. Гірники впевнено виступають в єврокубках, а одесити давно забули про радість участі в елітних європейських турнірах. Підопічні Луческу борються за найвищі місця у всіх змаганнях, де беруть участь, а команда Бабича не може вибратися з низів турнірної таблиці УПЛ. Проте, в очному протистоянні, не дивлячись на значну серію з десяти поспіль перемог над "моряками", "Шахтар" оступився саме в той момент, коли перемога йому була необхідна як повітря.

Невдача, а нічия з 12-ю командою чемпіонату для гірників це справжній провал, може коштувати "Шахтарю" золотих медалей. Тепер "Динамо" в 23-му турі в протистоянні з "Ворсклою" може забезпечити другое поспіль і 28-е в історії чемпіонство.

Підопічні Луческу, між іншим, не можуть виграти вже в другому поспіль матчі, що в кінці сезону не може не насторожувати. Попереду у "помаранчево-чорних" ще ряд відповідальних ігор, чого тільки вартує двуматчевая дуель з "Севільєю" в півфіналі Ліги Європи і принципове протистояння все з тим же київським "Динамо", а гірники помітно здали. І це при тому, що тренери надали можливість відпочити кільком провідним футболістам.

Тайсон, Марлос, Малишев і Феррейра не були в стартовому складі на матч 23-го туру, а коли Тайсон і Марлос вийшли на поле після перерви нічим особливим не запам'яталися. Атакуюча лінія гірників взагалі виглядала незвично слабо - Гладкий, Веллінгтон Нем, Коваленко і Бернард не змогли поставити нерозв'язних завдань перед "моряками". З середньої лінії, від Степаненко та Дентіньо, також надходило мало агресії. Флангові захисники, якими традиційно стали Срна і Ісмаїлі, регулярно розганяли атаки "Шахтаря", але небезпечними ці комбінаціями ставали далеко не завжди. Центральних захисників - Ордца і Ракицького рідко можна було побачити в грі, на відміну від Пятова, який кілька разів рятував свою команду від повного провалу.

У "Чорноморця" стартовий склад виявився більш передбачуваним - Боровик зайняв місце у воротах, Данченко, Хочолава, Мартиненко і Азацький грали в захисті. Смирнов і Куценко закривали опорну зону, а Калітвінцев, Барілко і Татарков сформували атакуючу вісь, на вістрі якої діяв Коркішко.

А починалося для гостей все зовсім не погано, ініціативою підопічні Луческу заволоділи дуже легко, точніше "Чорноморець" сам вважав за краще грати другим номером. Однак ворота Боровика перебували в постійній облозі, і протриматися "моряки" змогли рівно перші десять хвилин. Бернард в дебюті виглядав найактивнішим і заробив кілька хороших штрафних ударів, один з яких сам і виконував. З 24-х метрів відмінним вивіреним ударом Бернард поклав м'яч в правий від голкіпера кут.

Зупинятися "помаранчево-чорні" і не думали, багато і різноманітно атакували, хоча в кінцівці гостям не вистачало наполегливості і везіння. Більшу частину ударів по своїх воротах одесити блокували, іноді не гребували за рахунок дрібного фолу зривати комбінації "Шахтаря" і час від часу проводили досить неприємні для Пятова контратаки. Протягом усієї зустрічі донеччанам часто доводилося думати про оборону своїх воріт і великими силами вперед гірники ходили в рідких випадках.

Найактивніший відрізок усього протистояння був, мабуть, з 24-ї по 27-у хвилину, коли могли свою перевагу збільшити гості, а також відігратися мали шанс і господарі зустрічі. Ісмаїлі і Нем дуже небезпечно пробивали по воротах, але вище всяких похвал зіграв Боровик. У "Чорноморця" Коркішко виходив один на один з Пятовим, проте голкіпер "Шахтаря" також виручив.

Команди й далі обмінювалися непоганими випадами, донеччани очікувано були гострішими, але одесити намагалися ні в чому не поступатися іменитому супернику. Після небезпечних ударів Срни, Бернарда і Дентіньо також здорово пробивав Татарков і Ковалець, Кирило вийшов на заміну після перерви. Кілька разів тікав у відрив Коркішко, але в першому таймі Ракицький або Ордець встигали за форвардом.

У другому таймі "Чорноморець" помітно додав, на 47-й хвилині навіть невелику пожежу запалили одесити в штрафному майданчику гостей, зовсім неквапливо і навіть дещо розгублено, але винесли м'яч гірники. Потім два небезпечних корнера розіграли підопічні Бабича, знову не зовсім впевнено відбилися донеччани, відчувалася деяка розслабленість в їх діях. І нарешті, на 56-й хвилині господарі зустрічі завершили свою комбінацію логічним голом. Один з найпомітніших на полі гравців - Дмитро Коркішко - заробив штрафний удар, виконувати який узявся Калітвінцев. Владислав навішував у штрафну, Хочолава набігав на цей пас, і хоч до сфери Давид не дістав він дізорієнтував голкіпера і захисників, які байдуже спостерігали як м'яч опиняється у воротах. Вийшло, що прямим ударом Калітвінцев більш ніж з 35-ти метрів вколотив снаряд у сітку.

Кинулися забивати другий гол гірники майже відразу, активізувалися фланги у "Шахтаря", але і крайні захисники "Чорноморця" виглядали цілком достойно. Всі вільні зони оборона "моряків" успішно перекривала, фізичну боротьбу також благополучно вигравала і справлялася з небезпечними зазвичай прострілами Срни і Ісмаїлі. До того чудово грав Боровик, воротар ловив або відбивав майже все, що летіло в його сторону.

При безспірній ігровій і територіальній перевазі "Шахтаря" варто все ж зазначити, що ближче до перемоги були одесити. У кінцівці матчу свіжий Кабаєв, який замінив Татаркова, скористався помилкою Ордеця, вискочив один на один з Пятовим і потужно пробив у ближній кут. Голкіпер дивом зреагував на постріл і від руки Андрія снаряд влучив у поперечину.

Вже в компенсований час арбітр показав пряму червону картку одному з кращих гравців зустрічі, екс-гравцеві "Шахтаря" - Олегу Данченко. Правий захисник вміло стримував донеччан і вигравав майже всі єдиноборства, але в ендшпілі перестарався і заслужив видалення. Без Данченко одесити протрималися ще дві хвилини, за які гості нічого не встигли зробити, і суддя дав фінальний свисток. Сигнал, який практично закінчив чемпіонську гонку в українській Прем'єр-лізі 2015/16.

Оцініть цей матеріал:
Коментарі
Увійдіть, щоб залишати коментарі. Увійти
Golfik25 (Киев)
это ты про свою?))
Відповісти
14
2
Повернутись до новин
Коментарі 117
Golfik25 (Киев)
это ты про свою?))
Відповісти
14
2
Рибяк Коля (Львівська)
В цьому сезоні дійсно повезло,та як в минулому виграли заслужено.Правда половину золотих медалей треба відвезти в Дніпро,це їх заслуга теж.
Відповісти
11
12
kuzanya (звенигороДКа-Пясечне)
[quote datetime="2016-04-24 08:36:37" author="gulya"]

Шо,не слышат вас?
Пячаль-бяда...

ответить[/*]цитировать[/*]пожаловаться[/*][/ul]
kuzanya (звенигороДКа-Пясечне)
24.04.2016 08:19



Привет kuzanya!

Ответь на вопрос - это ты про кого - Шо,не слышат Вас?
Отвечу сам - да не слышат прежде всего , граждан Украины.
А печалится нечего, рыдать нужно, нас всех граждан Украины поставили в позу.
Зрада и презик сами принимают (громко сказал принимают) выполняют чьи-то решения которые нашептали (эти с запада, Янек рашку слушал), а когда своей головой жить начнём. Когда у нас любое спорное решение по героям, истории и пр. хрени будет приниматься на референдуме, а не зрадой? Голландцы и те по Украине рефенендум провели. А у нас как не коррупция, так революция. Всем удобно я патриот - а остальные зрада. А где вы были когда в Донецке убивали и били морды за Украину. Писали комменты и делили власть? а теперь виноваты Донецкие. Печаль у него. Посмотрел бы на тебя если бы ты остался вмиг бомжом. Так что просто люби Украину и не вякай чушь.
[/quote] У кого это "у нас"?
Подвальные жители знают,откуда я родом..
Перед тобой фармазонить мне западло.
Так что просто не пиши чушь.
И люби кого и чего хочешь.
Відповісти
0
2
kuzanya (звенигороДКа-Пясечне)
[quote datetime="2016-04-24 11:25:09" author="Sad witness"]Помогу Вам с адресом. Рейтинг УЕФА на 15 апреля 2016 г. 21. Шахтер Донецк. Очки-80,936. 26.Динамо Киев. Очки-65,936. И кого "... Прет тебя непадецки."?[/quote] Рейтенги...
Очки...
Это такая туфта,чес слово))
Шахтёр лучшая команда Европы..
Смешно,да.
Відповісти
0
1
moderator

ПетроФ (Луцьк)
24.04.2016 12:12
ser-gio (kiev)

24.04.2016 17:36
Попередження п. 4.13


Відповісти
0
0
ser-gio (kiev)
педро, хам это ты. научись пользоваться мозгами, петрушка... потом поговорим
Відповісти
0
0
ПетроФ (Луцьк)
Дитячий садок, ясельна група, там теж перекручують імена.))
Відповісти
2
1
ser-gio (kiev)
[quote datetime=" 24.04.2016 14:34 " author="ПетроФ (Луцьк)"] " І звісно як завжди повинна бути згадка; "Что мы и увидели в матчах с МС". Але цікаво, а що за трагедія сталась матчах з МС? Програли, так це закономірність, було б дивно коли б пройшли. До речі, МС виграв і в ПСЖ, яке в свою чергу, рознесло в пух і прах хвалений вами ШД." [/quote]педро из луцка решил открыть свой поганый рот, оторвавшись от сурькопортрета))))
Самое главное, что у педров мозгов нет, а есть рот. Нафиг Ахметке 10лямов, если он заработал 50 на тейше, а еще на продаже деревьев типа Луиски?
Про футбол, педро лучше не пиши - ПСЖ вдуло Челси, которое вдуло Динамо. А в футболе важнее игра, а не счет.
Відповісти
0
5
ПетроФ (Луцьк)
Як я розумію, аргументи закінчились, якщо скотились до банального хамства.
Відповісти
2
1
ЭксЛуганск (Запорожье)
Посто : Шахтёр живёт в Киеве. А Киев болеет за Динамо. Ну не мог Шахтёр выиграть Чемпионат: его бы Кияне не поняли. В ночных клубах с бразилами бы девки не стали общаться. А бармены бы перестали наливать.
А если серьёзно: Динамо в этом сезоне намного стабильнее. А Шахтёра яркие игры перемешивались с провалами. У Динамо тоже были провалы. С той же Александрией. Но их меньше. Боюсь и в личной игре Шахтёру нечего ловить. Тем более в промежутке с Севильей. Динамо явно будет играть предельно жёстко. В стиле Данченко. А Шахтёру получить травму перед решающей игрой с Севильей... Или выложиться..
Теперь только выигрыш Лиги Европы может скрасить неудачи в ЧУ
Відповісти
3
3
Acsakal (Kharkov)
Если уж говорить совсем точно, то Шахтер продолжает борьбу в 3-х турнирах, а Динамо из двух кубков вылетело, поэтому в сравнении с графиком Шахты у ДК - просто санаторий.
В прежние времена Шахтер делал дубль за счет длинной скамейки, но сейчас ее укоротили, поэтому спад основной обоймы перекрыть некем.
Відповісти
0
0
Оптиміст (Снятин)
[quote datetime=" 23.04.2016 21:28 " author="xo66it (Оболонский Рейх)"] " Луческу старый профессионал, троллит Реброва, вынуждает его выбрать неверную тактику на игру и ошибиться. Если Динамо не выиграет у Шахтера очный матч, то чемпионство нещитово.И прочие цитаты великих крото-классиков" [/quote] 100% - Луческу: нам головне у Динамо виграти, а у Чорноморця хто хоч може виграти. Зараз Шахтар як тінь Барселони - має 78% володіння мячем, але ефективності нуль

Відповісти
4
0
ser-gio (kiev)
я вообще ни разу не фанат Шахты.
но их стратегия, подход и исполнение - вызывают у меня уважение. Я считаю это очень верная тактика.
1. Они понимали, что чемп это дно. И использовали его для обкатки резерва, в то время как Динамо (и его суркисофаны) дрочило на ярмолу
2. Шахта продавала лучших игроков, без всяких бла-бла, причем ДОРОГО. Динамо зубами цеплялось за никакого ярмолу (король на фоне дохляков).
3. шахта умело перераспределяла силы и готовилась к киздецу, которого Динамо видеть вообще не желало. Что мы и увидели в матчах с МС.
4. Шахта строила новую игру в новых условиях (наигрывание спящего 3 года Бернарда, Коваленко, Малышева). Динамо ходило пешком, набивая статистику ярмоле против дохляков и этим гордилось
5. Шахта играет в полуфинале ЛЕ, демонстрируя приличную игру и отдачу, переламывает тенденции, дает хорошую реализацию при среднем составе.
Динамо - рассказывает как ему важен чемпионат, как это круто и престижно, надувает щеки по ярмоле - и вылетает из кубка, продолжая все игры играть 30 минут, а потом пешком.
Короче - шиза сурьков продолжает держать клуб в болоте, опираясь на любителей смотреть футбол спиной к полю, а лицом к табло, портретам сурька и дерева.
Смотреть Динамо - не интересно и просто противно, ибо идет наглая пропаганда "черное = белое".
Интересно смотреть Шахту в еврокубках, а в чемпе - Зарю и Алексашку, ну еще и Волынь, как она реанимирует спящих из днепра
Відповісти
5
11
ПетроФ (Луцьк)
Не треба гнати, добре? Перше місце в чемпіонаті, це гарантований бонус в 10 лямів швейцарських тугриків. І не думаю, що такий бізнесмен, як ахметка дорбровільно від цього може відказатись..Це по перше. А по друге, те що кроти будують в цьому чемпіонаті (Малишев, Коваленко) кияни роблять весь час (Хачеріді, Рибалка, Сидорчук, Макаренко та інші українці).
Так, що заткнись, з своїми заключеннями "не фанат Шахти".
Відповісти
6
1
ПетроФ (Луцьк)
І звісно як завжди повинна бути згадка; "Что мы и увидели в матчах с МС". Але цікаво, а що за трагедія сталась матчах з МС? Програли, так це закономірність, було б дивно коли б пройшли. До речі, МС виграв і в ПСЖ, яке в свою чергу, рознесло в пух і прах хвалений вами ШД.
Відповісти
7
1
недалековідКиева (Біла Церква)
тот кубок упразднили в связи с потерей к нему малейшего интереса - обладатели: ЦСКА,Зенит,Шахтер. И это в ряд....
Відповісти
5
1
C.O.fan (Odessa)
a17d4d6bf6b9438_tmp
Відповісти
10
0
vik1974 (Kirovograd)
Если бы Луческу хотел победить, играли бы те кто способен одержать победу, тот же Гладкий уж точно бы сидел на скамейке и вышел бы на поле за 10 минут до конца матча, если бы Шахтар к тому времени вел в счете с разницей в два-три мяча, а так очевидна ставка на ЛЕ (по примеру прошлогоднего Днепра), хоть признаваться в этом не хотят (мол задача побеждать во всех турнирах, бла-бла-бла.) Обычному болельщику (не статисту) не важно сколько побед в чемпионате у того же ДК. А вот победы на Евроарене помнят все и неважно сколько прошло лет.

Шахтар- обладатель КУ,

Динамо К- две победы в КК (+ плюс бонус в виде одноматчевого СК),

Днепр- финалист ЛЕ.
Відповісти
8
6
ПетроФ (Луцьк)
бла-бла-бла.)) Кияни, СК завоювали якраз в двухматчевому раунді. А в одноматчевому пр...ли.)) Вчи історію футболу, сосунок.
Відповісти
2
3
недалековідКиева (Біла Церква)
зачем ровнять х** с пальцем? когда ДК выигрывал свои кубки - его лидеры брали Золотой мяч и еще 2-3 игрока команды попадали в десятку лучших .. а в Шахтера что кто-то хоть в двадцатке был?
Відповісти
9
0
Консул (Новоград-Волинський)
Про яку силу Шахтаря можна казати, коли він регулярно не взмозі переграти Сталь, Олександрію та Чорноморець ? Дніпро над ним познущався. Просто ДК - більш стабільна команда.
Відповісти
9
4
gulya (Донецк)
Алекандрию как раз Шахта обыграла дважды, а со сталью ДК вытянули судьи. при счете 1-0тв пользу Стали судья не назначил пенальти за игру рукой защитника ДК, плюс удаление ищенко у и плюс пенальти в ворота стали. Вот это ДК вытянули за уши
Відповісти
5
11
мы за динамо (киев)
Обана. Приїхав з рибалки, а тут такі новини.
Відповісти
9
1
недалековідКиева (Біла Церква)
"все рубятся только с ШД" (с)многие... память коротка, забыли гол Мораеша с ЧО на 88 минуте...
так и получается кто-то смог а кто-то нет .. отсюда и победа в ЧУКРе.
Відповісти
6
1
gulya (Донецк)
И да забыл, выиграете во Львове, поздравлю с чемпионством. Не выиграете .извините, научитесь выигрывать у Шахты. А про сливные чемпионаты при партии регионов можно говорить что угодно, но дынамо мы обыгрывали всегда.
Відповісти
5
15
ПетроФ (Луцьк)
"От якщо виграєте, а якщо не виграєте." Це все розмови для бідних. Навчіться вигравати без допомоги фармів і суддів, тоді і шахта буде заслуговувати на чемпіонство. Хоча, якщо ДК програє три останні матчі, то вони дійсно не гідні першого місця, адже не виграш в нинішнього МХ буде діагнозом для всієї команди.
P.S. а може у вас, як і в Кварца, в голові своя таблиця, де є місце тільки для ДК і ШД?)))
Відповісти
5
3
C.O.fan (Odessa)
Не подражай мистеру!:)
Відповісти
6
0
kuzanya (звенигороДКа-Пясечне)
[quote datetime="2016-04-24 08:12:32" author="gulya"]Поздравляю Черноморец с заслуженной ничьей. жаль что в этом году сталь моряки ворскла и Днепр бились только с шахтой (чувствовалось что ребятам хотелось хорошо сыграть именно с сильнейшим клубом Украины да и Европы). молодцы Александрия, они не лобызают перед динамо и Ффу а играют на одном уровне и с шахтой и с нашим великим ЧАМПЫОНОМ. слава богу в следующем году новый формат чемпа и можно будет 4 раза наказать динамо и тогда такие 2-3 осечки будут не страшны (кстати я рад что у нас появляются команды которые отбирают очки у лидеров как в Испании любой может грохнуть реал или барсу). и благодаря новому формату я надеюсь у нас появится 5-6 команд уровня Александрии а не динамосливов и тогда можно будет смотреть реальный чемп а не игры до первой ошибки одного и лидеров[/quote] Сильнейшим клубом Европы,Азии и Океании,чего уж там мелочиться...
Адресок драгдилера скинь,а?
Прет тебя непадецки.
Відповісти
5
4
Sad witness (Николаев)
Помогу Вам с адресом. Рейтинг УЕФА на 15 апреля 2016 г. 21. Шахтер Донецк. Очки-80,936. 26.Динамо Киев. Очки-65,936. И кого "... Прет тебя непадецки."?
Відповісти
4
6
gulya (Донецк)
Поздравляю Черноморец с заслуженной ничьей. жаль что в этом году сталь моряки ворскла и Днепр бились только с шахтой (чувствовалось что ребятам хотелось хорошо сыграть именно с сильнейшим клубом Украины да и Европы). молодцы Александрия, они не лобызают перед динамо и Ффу а играют на одном уровне и с шахтой и с нашим великим ЧАМПЫОНОМ. слава богу в следующем году новый формат чемпа и можно будет 4 раза наказать динамо и тогда такие 2-3 осечки будут не страшны (кстати я рад что у нас появляются команды которые отбирают очки у лидеров как в Испании любой может грохнуть реал или барсу). и благодаря новому формату я надеюсь у нас появится 5-6 команд уровня Александрии а не динамосливов и тогда можно будет смотреть реальный чемп а не игры до первой ошибки одного и лидеров
Відповісти
3
7
scorpius (Черкассы)
Но с другой стороны, возрастет количество игр ШД-ДД и ДК-ДД, а днепряне все игры по умолчанию сольют Киеву, а с Шахтой будут рубиться, хотя еще неизвестно, не пойдут ли они по стопам Металлиста.
Відповісти
6
6
недалековідКиева (Біла Церква)
на зорьку смотри
 
6
1
gulya (Донецк)
Відповісти
0
4
kuzanya (звенигороДКа-Пясечне)
[quote datetime="2016-04-24 07:58:35" author="tolina-ystas"]Ты сними противогаз может тогда что то понимать начнешь.Зачем пуп рвать когда с чемпионатом все понятно он вычеркнут из приоритетов.Сразу вопрос почему вышли Тайсон и Марлос-игровая практика все таки нужна.Они и так в последних играх полностью не играли.Твой киевский стиль сразу видно-намешал кровь,г-вно,песок и сахар.Ненависть к Донбассу глаза затмила.[/quote] Шо,не слышат вас?
Пячаль-бяда...
Відповісти
7
4
gulya (Донецк)


Шо,не слышат вас?
Пячаль-бяда...

ответить[/*]цитировать[/*]пожаловаться[/*][/ul]
kuzanya (звенигороДКа-Пясечне)
24.04.2016 08:19



Привет kuzanya!

Ответь на вопрос - это ты про кого - Шо,не слышат Вас?
Отвечу сам - да не слышат прежде всего , граждан Украины.
А печалится нечего, рыдать нужно, нас всех граждан Украины поставили в позу.
Зрада и презик сами принимают (громко сказал принимают) выполняют чьи-то решения которые нашептали (эти с запада, Янек рашку слушал), а когда своей головой жить начнём. Когда у нас любое спорное решение по героям, истории и пр. хрени будет приниматься на референдуме, а не зрадой? Голландцы и те по Украине рефенендум провели. А у нас как не коррупция, так революция. Всем удобно я патриот - а остальные зрада. А где вы были когда в Донецке убивали и били морды за Украину. Писали комменты и делили власть? а теперь виноваты Донецкие. Печаль у него. Посмотрел бы на тебя если бы ты остался вмиг бомжом. Так что просто люби Украину и не вякай чушь.
Відповісти
8
4
gulya (Донецк)
Поздравляю Черноморец с заслуженной ничьей. жаль что в этом году сталь моряки ворскла и Днепр бились только с шахтой (чувствовалось что ребятам хотелось хорошо сыграть именно с сильнейшим клубом Украины да и Европы). молодцы Александрия, они не лобызают перед динамо и Ффу а играют на одном уровне и с шахтой и с нашим великим ЧАМПЫОНОМ. слава богу в следующем году новый формат чемпа и можно будет 4 раза наказать динамо и тогда такие 2-3 осечки будут не страшны (кстати я рад что у нас появляются команды которые отбирают очки у лидеров как в Испании любой может грохнуть реал или барсу). и благодаря новому формату я надеюсь у нас появится 5-6 команд уровня Александрии а не динамосливов и тогда можно будет смотреть реальный чемп а не игры до первой ошибки одного и лидеров
Відповісти
7
7
gulya (Донецк)
[quote datetime=" 23.04.2016 21:32 " author="недалековідКиева (Біла Церква)"] " Да, завтра Динамо станет досрочно чемпионом"
AndreyFCDK (Киев) 23.04.2016 21:28

" Дивна тенденція. Команди власники яких, були головними членами партії регіонів, вже другий рік поспіль понавідбирали купу важливих очок в шахтаря. Вертикаль влади зруйнована Вказівки на підставу перестали давати певно. Кожен сам за себе. То значить всі ці роки липовим чемпіоном був - шахтар."
Русланбай (Рівне) 23.04.2016 21:31

" Дивна тенденція. Команди власники яких, були головними членами партії регіонів, вже другий рік поспіль понавідбирали купу важливих очок в шахтаря. Вертикаль влади зруйнована Вказівки на підставу перестали давати певно. Кожен сам за себе. То значить всі ці роки липовим чемпіоном був - шахтар."
Русланбай (Рівне) 23.04.2016 21:31

" ДК выиграет ЧУКР в матче с МЗ..... в кошмаре такого не придумать..." [/quote]
Відповісти
2
6
kuzanya (звенигороДКа-Пясечне)
[quote datetime="2016-04-23 23:25:44" author="protivogas"]Це в стилі данецких (й луганчан, коли вони вчергове зливають табору): вигадувати різноманітні відмовки та нісенітниці, аби себе вигородити. Тільки дурень може повірити, що команда відмовиться боротись за прямий вихід в ЛЧ і лями в бюджет клубу. Та й сьогодні кротівня робила, що могла, але одесити грамотно оборонялись, а не робили вигляд, як "дівчата" з Зорьки. Кротам не вистачило лавки, Тейшейри, фармів і блату в судійському корпусі та ФФУ, щоб боротись до кінця в ЧУ. Але говорити про те, що вони на все забили- нісенітниця! [/quote] Напоминает анекдот про старого петуха,где он,поганявшись безрезультатно за курицей,пафосно заявляет--&
А НЕ ОЧЕНЬ И ХОТЕЛОСЬ....)
Відповісти
4
5
Sins (Київ)
усё приплыли...

Відповісти
4
0
DMiT75 (Донецк)
Поздравляю Динамо с заслуженным чемпионством ! Шахтёр с заслуженным серебром ! Шахтёр в таких условиях держится молодцом, не известно, как бы Динамо выглядело в такой же ситуации. Не сумуйте та не журиться землячки, когда этот кошмар закончится, будет и на нашей улице праздник. Верю в это, да ещё и какой праздник !
Відповісти
14
1
leonov1 (Днепропетровск)
Одесситы молодцы. И кто сказал что гастербайтеры лучше чем украинская молодежь?ИМХО всех иносранцев продать и деньги потратить на талантливую футбольную молодежь и сборной помощь и наконец то вспомним что значит "наши".....
Відповісти
8
0
moderator


Романыч (Мариуполь)
24.04.2016 00:22
Попередження п. 4.15
Відповісти
2
0
ser-gio (kiev)
Все очевидно было еще осенью.
В условиях неинтересного дерьмочемпа,
Динамо сделало ставку на легкую победу в нем.
Шахта - раслаблялась и целилась на другой турнир, ЛЕ.
Вот и все, что нужно знать о грандах
Відповісти
8
4
leonov1 (Днепропетровск)
полностью согласен. никому не нужны титулы всем нужны бабосы))))футбол как таковой деградирует и превращается в базар а детям которые называют себя болельщиками лапшу вешают чрерз СМИ про новых кумиров какую то интригу и все такое.... болельщикам же со стажем 30+ все действительно ясно уже осенью))))))
Відповісти
7
2
Joyce (Donetsk)


полностью согласен. никому не нужны титулы всем нужны бабосы))))футбол как таковой деградирует и превращается в базар а детям которые называют себя болельщиками лапшу вешают чрерз СМИ про новых кумиров какую то интригу и все такое.... болельщикам же со стажем 30+ все действительно ясно уже осенью))))))

ответить[/*]цитировать[/*]пожаловаться[/*][/ul]
leonov1 (Днепропетровск)
24.04.2016 00:31


--------------------------------------------------------------
"Черноморец" сумел удержать ничью в матче с "горняками" в рамках 22 тура Чемпионата Украины и теперь получит кругленькую сумму от киевского клуба, сообщает Трибуна. Каждый игрок "моряков" станет богаче приблизительно на 15 тысяч долларов.
Отметим, что донецкий клуб пообещал щедрые премиальные полтавской "Ворскле", если она сможет отобрать очки у "Динамо" в предстоящем туре национального первенства.
http://www.dialog.ua/news/84233_1461495816

 
0
1
shipper (Одесса)
Шахтер махнул рукой на украинский чемпионат и полностью сосредоточился на кубке УЕФА.
Відповісти
6
5
Гринь Александр (Луганск)
Только слепой не заметил , что Шахтер сделал ставку на Лигу Европы ,а чемпионат забросил уже тура 3-4 назад (потеряв очки и отпустив Динамо)...думаю адекватные люди поняли о чем я - это Вам не "великий" клуб вылетевший давно с еврокубков (не показав игры ) и недавно с кубка Украины .... Динамо поздравляю с чемпионством ,но на фоне уровня команд ЧУ и ПРОВАЛА везде кроме ЧУ......медальки смутно золотые))возможно просто в золотой фольге !
......кстати Одеситам респект,как могли ,старались)
Відповісти
15
18
protivogas (Киев)
Це в стилі данецких (й луганчан, коли вони вчергове зливають табору): вигадувати різноманітні відмовки та нісенітниці, аби себе вигородити. Тільки дурень може повірити, що команда відмовиться боротись за прямий вихід в ЛЧ і лями в бюджет клубу. Та й сьогодні кротівня робила, що могла, але одесити грамотно оборонялись, а не робили вигляд, як "дівчата" з Зорьки. Кротам не вистачило лавки, Тейшейри, фармів і блату в судійському корпусі та ФФУ, щоб боротись до кінця в ЧУ. Але говорити про те, що вони на все забили- нісенітниця!
Відповісти
11
9
Гринь Александр (Луганск)
....я посмотрю на ДК после летнего межсезонья ,когда уйдет Ярмоленко и Ко (единственный игрок который тащит и играет с душой за клуб).....а стиль мой ,уважаемый, вполне адекватен и логично обоснован и "пахнет " реальностью.....-какой смысл убивать игроков накануне 1/2 ЛЕ с отставанием в 5 очков в ЧУ и играя на кубок (на три фронта).....Вы на эмоциях-это здорово,только похмелье прийдет осенью в ЛЧ ! и не только Для ДК.....это косается всех представителей ЕвроКубков на Осень!!!
 
7
6
scorpius (Черкассы)
Собственно, фаны ДК ничем не лучше, вспомни какие отмазки были у вас - судьи, фармы, ахметовское бабло, Блохин...Все всегда оправдывают свои неудачи
 
7
5
tolina-ystas (Краматорск)
Ты сними противогаз может тогда что то понимать начнешь.Зачем пуп рвать когда с чемпионатом все понятно он вычеркнут из приоритетов.Сразу вопрос почему вышли Тайсон и Марлос-игровая практика все таки нужна.Они и так в последних играх полностью не играли.Твой киевский стиль сразу видно-намешал кровь,г-вно,песок и сахар.Ненависть к Донбассу глаза затмила.
 
6
10
Инспектор (Донецк)
Можно конечно ставить на ЛЕ, но там компания посильнее Черноморца и Стали
Відповісти
6
0
Захарчук Сергей (Киев/Белая Церковь)
Одеситов с достойной игрой!Думаю завтра поздравлю ДК с чемпионством.
Відповісти
9
1
Denmark*XIV (Vyshgorod)
По-моему, в УПЛ о чемпионе узнают уже назавтра. FCDK !!!
Відповісти
8
2
Инспектор (Донецк)
Когда уже это ГЛАДКое бревно куда нибудь спихнут.
Наверно единственный игрок в Шахтере, который не соответствует высшей лиге.
Відповісти
8
5
SSFC (Белозерье)
чЙОртов ліміт! )
Відповісти
4
3
ser-gio (kiev)
это и так было понятно, что они 2 место...
но черномор - молодцы, дожали ленивого монстра))))
Відповісти
9
3
satellite (Харьков)
А вот это уже нежданчик !!!!
Відповісти
9
1
vvzharkov (Кременчуг)
Очень понравилось, как сражались Одесситы! Заслуженные очки взяли. Так держать!!!
Відповісти
12
1
Парус2 (Дніпро)
кроты не тянут на два фронта. сдуваются.
Відповісти
14
2
TIRAN (Донецк)
их вообще-то 3!)))
Відповісти
8
2
protivogas (Киев)
Уже два! :)))))))
 
8
2
Парус2 (Дніпро)
ну КУ редко. там можно и настроится. поэтому я его и пропустил =)
 
5
1
gulya (Донецк)
кроты тянут за Украину на три фронта. А если бы это было Дынамо игры переносили бы до августа и по сараю сборная.
Відповісти
4
9
ODESSIT_83 (Одесса)
Коментарор статьи г@вно.... обосную... http://prntscr.com/avy3j9 10 букв 0 а тут 7 букв ) http://prntscr.com/avy4pk ... если найду, то стометровку за 6 сек. пробежишь)))
Відповісти
0
1
сержиньйо (Турійськ)
завтра ДИНАМО стає чемпіоном України!!! Вітаю усіх динамівців та прихильників КЛУБУ !!!!
Відповісти
9
3
protivogas (Киев)
У Львові можна випускати молодь, хай риють землю і хлопнуть ахметівців:) Ну а кротикам удачі проти Севільї! Як фан ДК вболівати за вас ніколи не буду, але іспанці зараз реально ніякі і шанси у вас є доволі хороші!
Відповісти
7
4
Очевидец+ (Киев)
Динамо - чемпион!!! И пускай весь мир подождёт!!!
Відповісти
13
4
cdboss1 (Lviv)
а чемпион то липовый---игры в Европе тому доказательство.....
Відповісти
4
14
ПетроФ (Луцьк)
Який доказ? Вийшли з групи в плей-оф ЛЧ. Це що, слабо? А цього не змогли зробити МЮ, Валенсія, Севілья, Байєр, Порту.
 
12
2
Golfik25 (Киев)
главное таои гнилые карпаты гранд европейского континента)))
 
4
5
Survivor (Одесса)
Черноморец сыграл вничью с Шахтёром и не дал Металлисту уйти в отрыв...

Эх, как солидно эта фраза звучала бы ещё несколько лет назад...
Відповісти
10
1
ryabovol_s81@mail.ru (Ровно)
Да вы что издеваетесь)))))Посмотрите на игру Динамо в еврокубках-просто смех.Игру Шахтера хочеться смотреть просто.Динамо показывет игру класа ЧУ.
Відповісти
13
20
dyn-dyn1 (Запорожье)
Много удовольствия получили от игры Шахтера с Реалом и ПСЖ?
Відповісти
13
4
dyn-dyn1 (Запорожье)
Много удовольствия получили от игры Шахтера с Реалом и ПСЖ?
Відповісти
10
4
K-Spirit (Киев)
Ах, Одесса - Жемчужина у моря. Это ж надо так не любить Динамо и подарить ему золотые медали.
Відповісти
14
2
Golfik25 (Киев)
*сильным
Відповісти
4
1
Golfik25 (Киев)
интересно, а Шахтер заслуживает чемпионства если потерял очки не с самым зк всю историю Черноморцем? интересно услышать цыгана плещивого.
Відповісти
12
6
Игорини (Киев)
Забавный расклад! Спасибо одесситам, наши получили шанс выиграть чемпионат на своём стадионе! Обязательно пойду завтра на футбол.
Осталось только победить "Ворсклу"!
Болельщики "Шахтёра" на завтра готовят посты на тему "У нас нет чемпионата", "Суркисвсёкупил", "Мы совершили стопицот перелётов", "Мы сами специально вам подарили золото", и самый убойный вариант: "Суркис спонсировал войну на Донбассе, чтобы стать чемпионом" :)
Відповісти
20
9
protivogas (Киев)
Досить тролити підземних:) Підтягуйтесь! Зранку ще був напівпорожній стадіон в он-лайн продажах квитків. Але тепер народ має підійти, хоча я і так мав квиток 3 дні тому і десь інтуїтивно відчував, що цей матч може стати золотим:)))
Відповісти
9
4
Самотоенко Анатолий (Днепропетровск)
Не пошел на стадион, думал лучше покраснею бесплатно. Прости , Черноморец!! Это было первый и последний раз! Не зря я болею за тебя вот уже 55 лет.
Відповісти
17
0
protivogas (Киев)
Ото ж:) ! Молодці, бились відчайдушно! В принципі всі команди крім повійки-зорьки створювали проблеми кротам в чемпіонаті. Навідь Олімпік у першому колі ледь не відібрав пункти і було яскраво видно, що бються. Добре, що у ахметівців лишився лише 1 однозначний фарм з 6-ти, які колись так вправно штампували табору золото:)
Відповісти
12
6
gulya (Донецк)
[quote datetime=" 23.04.2016 22:09 " author="protivogas (Киев)"] " Ото ж:) ! Молодці, бились відчайдушно! В принципі всі команди крім повійки-зорьки створювали проблеми кротам в чемпіонаті. Навідь Олімпік у першому колі ледь не відібрав пункти і було яскраво видно, що бються. Добре, що у ахметівців лишився лише 1 однозначний фарм з 6-ти, які колись так вправно штампували табору золото:)" [/quote]а кто бился против Динамо кроме Шахты?
 
3
9
Дрюон (Одесса)
Правильно, не сачкуйте больше, Михалыч! )) Предлагаю обязательно сходить на "Металлист".
Відповісти
3
1
lbvrf (одесса)
Побоку на чемпионство. Надо брать Лигу Европы. А этот чемпионат никому не нужен. пусть киев порадуется
Відповісти
15
21
Katoric (Днепропетровск)
Особенно смешно было слушать комментатора как он за шахтер радовался и хихикал ,а в конце бедняжка аж сопли жевал. Наверно плакал после эфира - его там часом не откачивали после такой трагедии?
Відповісти
18
5
Сеш (Днепропетровск)
Футболисты шахты неиграбт в чемпе. В Европе стараются себя показать. Короче на чемоланах все
Відповісти
17
2
Днепрянин (Днепр)
И основа же играла.. И никак. Видно мотивации после ЛЕ не остается никакой, не верят сами что можно догнать Динамо и доигрывают уже чемпионат. Поздравляю с почетным вторым местом! Для всех кто там меня вспоминал нехорошими словами - Слава Луческу и Шахтарю!
Відповісти
10
5
protivogas (Киев)
Реально всі гравці Динамо мають накрити шикарну поляну дніпряна, адже їх заслуга у цьому чемпіонстві величезна. Рідко команди по 6 пунктів у кротівні за сезон забирають.
Відповісти
14
5
Гаринча (Киев)
Калитвинцев свою задачу выполнил)) Следующий Коноплянка))
Відповісти
16
11
dynamo kiev #1 (Charlotte)
)
Відповісти
2
0
SSFC (Белозерье)
пфф...Певно футбулісти шахтаря так пройнялись словами свого тренера, що грають за принципом "головне щоб Динамо не виграло в очному поєдинку, тоді воно не буде чемпіоном" о_О
Відповісти
16
4
dynamo kiev #1 (Charlotte)
Вот как бывает. Думал счёт будет не очень приличным в пользу Шахтёра . Не прав, прости Одесса )
Відповісти
17
3
Comment06 (Украина)
Да, что такое не везет, и как с ним бороться. Мало того, что против Шахтера все выходят как минимум на финал КУ, еще и полный нефарт. "Не везет мне в ЧУКРе, может, повезет в еврокубке?" Выбирать не из чего: теперь только победа в ЛЕ позволит считать успешным нынешний сезон для Шахтера. Всего делов : сыграть с оставшимися двумя(надеюсь) соперниками так, как играют с ним все в УПЛ! Выложиться на полную в оставшихся трех(даст Бог) играх ЛЕ ! Думаю, нынешнему Шахтеру это по силам!
Відповісти
10
7
Serhiy (Киев)
Динамо о дает в оренду своих футболистов, чтоб те отбирали очки у Шахтера. Многоходовочка! Влад Калитвинцев - ты истинный Динамовец!
Відповісти
15
6
Мар'ян (Тернопіль)
З нетерпінням чекаю що скаже циган)))
Відповісти
19
7
Long (Одесса)
А мог Черноморец и выиграть, если бы не Пятов. Вот смешно было бы выиграть у Шахтера, при владении 22%)
Відповісти
23
2
Фомичев Всеволод (Харьков)
Поздравляю Черноморец и болельщиков Одессы.
Відповісти
23
3
Decoy7 (Украина)
идти на выход или не идти, а постоять на линии и посмотреть, как мяч влетает в ворота - это вечная проблема, что Пятова, что Бойко и от этого грустно за сборную
Відповісти
17
3
недалековідКиева (Біла Церква)
ДК выиграет ЧУКР в матче с МЗ..... в кошмаре такого не придумать...
Відповісти
17
10
Русланбай (Рівне)
Дивна тенденція. Команди власники яких, були головними членами партії регіонів, вже другий рік поспіль понавідбирали купу важливих очок в шахтаря. Вертикаль влади зруйнована Вказівки на підставу перестали давати певно. Кожен сам за себе. То значить всі ці роки липовим чемпіоном був - шахтар.
Відповісти
31
19
protivogas (Киев)
Це Ви ще Ваксів з КДК і ФФУ з данецькими забули. Плюс 2 явних фарми у особі Ілічівця та МД вилетіли в пердив та небуття. От табір и лишився засобів штампування чемпионств па-данецки
Відповісти
18
9
gulya (Донецк)
конечно, и постоянно дрючил великого чемпиона всех времен и народов ДыНАМО
Відповісти
2
10
KpaMapb (Краматорск)
Насколько по весне четко и собрано Шахтер играет в Европе, настолько же расхлябано играет в УПЛ.
Відповісти
24
3
Long (Одесса)
Поздравляю Черноморец! Совершенно непонятное удаление. Не прямой ногой, не сзади... Желтая за срыв атаки, а не прямая красная.
Відповісти
23
6
Serhiy (Киев)
Согласен, и почем у Ордецу желтая вместо красной? Хобленко один в один выходил, даром что до ворот еще 25 метров было, ФПН однозначный
Відповісти
10
3
xo66it (Оболонский Рейх)
Луческу старый профессионал, троллит Реброва, вынуждает его выбрать неверную тактику на игру и ошибиться.
Если Динамо не выиграет у Шахтера очный матч, то чемпионство нещитово.

И прочие цитаты великих крото-классиков
Відповісти
23
10
batkomaxno555 (Никополь)
хихи!
Відповісти
4
0
AndreyFCDK (Киев)
Да, завтра Динамо станет досрочно чемпионом
Відповісти
22
6
Бoдрый (Донецк = Украина)
Мда ...
"Черноморец" молотки !
Відповісти
23
4
Кот-Философ (Черкаси)
а раптом завтра Ворскла виграє?
Відповісти
9
18
batkomaxno555 (Никополь)
пусть и ничья шахта всеравно не догонит!
Відповісти
5
0
ОПЗ (Александрия)
Динамо - чемпион, а табор уходит в небо...
Відповісти
35
18
protivogas (Киев)
ДРГ у особі Калитки відмінно спряцювало, хлопнуло табір і подарувало Динамо шикарний шанс на дострокове чемпіонство:) Що ж, жаль , що золото не розігруватиметься у очному матчі. Доведеться Динамо мститися зо ганьбу на НСК вже в статусі чемпіона. Дякую Одесі, що не гягли під кротів і бились весь матч!!!! Що ж, не все кротівні зорьки з Олімпіками. Іноді і рухатись потрібно для перемоги!
Відповісти
19
9

Новини Футболу

Найкращі букмекери

Букмекер
Бонус