Прем'єр-Ліга
Прем'єр-Ліга

Прем'єр-Ліга - результати і розклад матчів, турнірна таблиця, новини.

Шахтар - Львів 0:0. Найбільш небразильска Бразилія


Львів'яни стають грозою авторитетів

Шахтар - Львів 0:0. Найбільш небразильска Бразилія


Ну, що ж. Відкриття 16-го туру УПЛ вийшло досить цікавим і видовищним, забитих голів ми не побачили, але це не може зіпсувати загального враження від самої гри. Десять бразильців в складах обох команд вийшли на поле - шість у "Шахтаря" і чотири у "Львова". Потім ще на заміни з'являлися Дентіньо, Мартан і Сезар, в певні періоди бразильців у грі виявлялося більше, ніж українців. Дивно, що ворота залишалися "сухими" - не шукайте логіки у футболі.

Швидкісні блискавичні атаки господарів запаморочили голову гостям, на перших хвилинах "Львову" довелося дуже непросто, захисники не завжди встигали і багато метушилися. На хороші позиції у донеччан вискакували Тайсон, Патрік, Мораес і Нем, пробивали по воротах Майкон, Тайсон і Патрік. Пару раз рятував Бандура (при цьому нервозність позначалася і на голкіпері), а взагалі ударам "Шахтаря" не вистачало влучності.

Щось схоже на контратаку "синьо-золоті" створили на 14-й хвилині, коли Бруно по центру, вискочивши з-за спини Ракицького, опинився перед воротами. Бразилець пробив в один дотик - непогано, смачно, але неточно. Поступово підопічні Бакалова все ж прийшли в себе, відсунули гру від своїх воріт, хоча при переході центру поля рідко наважувалися на удари. "Гірники" ж пробивали при кожній зручній нагоді.

В середині першого тайму підопічні Фонсеки взяли невелику паузу, деякий час перекочували м'яч в районі центрального кола, приспали пильність суперника і... вибухнули. Нові небезпечні комбінації почалися з моменту у Болбата, хороший навіс вдався у Ракицького, на виході помилився Бандура, але з відмінною позиції Болбат пробив повз ціль. Потім все також виявляв активність Тайсон, іноді брали гру на себе Нем і Патрік - всією командою і без помилок "Львів" оборонявся.

Можна відзначити пару-трійку випадів у гостей, навіть Пятову доводилося вступати в гру, було це, коли два корнери розіграли підопічні Бакалова. Головною ж проблемою у львів'ян стали удари, а точніше їх відсутність. Всього один постріл в створ воріт і два повз ціль не могли принести результат, "Шахтар" на цьому тлі виглядав повноправним господарем становища.

А ось друга половина зустрічі почалася з несподівано гострих випадів гостей, відразу три комбінації змусили похвилюватися донеччан. Всі три атаки закінчилися ударами і найнебезпечнішою з них була спроба Бруно, вивірений пас віддав Тейлор. Необхідно відзначити цю зв'язку - Бруно - Тейлор, партнери їм, звичайно, суттєво допомагали.

Зрозумівши, що львів'яни налаштовані серйозно, "Шахтар" вольовим рішенням повернув собі ініціативу і почав в колишній манері штурмувати ворота Бандури. Ще деякий час гра йшла на зустрічних курсах, але поступово "помаранчево-чорні" почали включати більш високу швидкість і пресингувати, тому і атаки виходили більш небезпечними. Виділялися у господарів Тайсон і Мораес, іноді виходили з тіні Патрік і Нем, дуже не вистачало Марлоса, а також Ісмаїлі був незвично пасивним.

Коли вийшов на поле Коваленко, "Львів" закрився в своїй штрафній, часом відбиваючись не дивлячись куди. "Шахтарю" залишалося розхитувати оборону суперника, робити проникаючі передачі і розраховувати на те, що хтось із лідерів зможе проявити майстерність. Напруга в грі зашкалювала, моменти виникали, голи назрівали і повинен був, ні! просто зобов'язаний був забивати на 80-й хвилині Дентіньо, передачу з флангу віддав Коваленко - Бандура дивом відбив м'яч після удару з трьох метрів.

На останніх хвилинах ледь не всією командою "Шахтар" пішов вперед, створив ще кілька супер моментів - оборона трималася суцільним монолітом. За організацію гри львів'ян в обороні можна поставити п'ять з плюсом, щось схоже було у них в недавньому переможному поєдинку з "Динамо". А "Шахтарю" не вистачило зовсім трохи, можливо, думки про "Хоффенхаймі" заважали, а може, позначилася втома гравців після повернення зі збірної.

УПЛ. 16-й тур

Харків. ОСК "Металіст"
Головний арбітр: Микола Балакін (Київська область)

Шахтар - ФК Львів 0:0

Шахтар: Андрій Пятов, Давид Хочолава, Тайсон, Жуніор Мораес, Алан Патрік (Оларенваджу Кайоде 86), Веллінгтон Нем (Віктор Коваленко 70), Майкон, Ісмаїлі, Ярослав Ракицький, Сергій Болбат (Дентіньо 81), Олег Данченко

ФК Львів: Олександр Бандура, Лукас Тейлор (Олександр Голіков 90+4), Володимир Адамюк, Владислав Приймак (Мартан 68), Бруно Дуерте да Сілва (Жуліо Сезар 90+2), Джонатан Ліма, Сергій Борзенко, Артур Западня, Вадим Парамонов, Сергій Воронін, Рафаель Сабіно

Попередження: Ярослав Ракицький 44 - Вадим Парамонов 7, Джонатан Ліма 15, Владислав Приймак 46, Рафаель Сабіно 69, Олександр Бандура 73

Оцініть цей матеріал:
Коментарі
Увійдіть, щоб залишати коментарі. Увійти
Vlad21
Сегодня Шахтер полностью зарос БАЛЛАСТОМ в лице следующих игроков, которые при Луческу даже на лавочке запасных не сидели бы, в лучшем случае играли бы в аренде, кто это: 1. Нэм; 2. Патрик; 3. Дентинио; 4. Данченко; 5. Болбат; 6. Коваленко; 7.Кривцов. Это чересчур дурные расходы на необоснованные затраты. Коль купили Кайодэ , Майкона, Сиприано, Фернандес - так пусть они и играют. Вы что, думаете эти игроки сыграют хуже чем выше перечисленные - нет. И понятно, что они на голову выше перечисленных. Фонсека - постоянно пытается угадать состав. Да нет сегодня в Шахтере никого выше уровня Марлоса, Тайсона, Мораеса, Исмаили, или хотя бы равных им. Хочолава, Матвиенко, молодые пацаны, а ходят пешком, - их как на мотоцикле объезжали игроки МанСити. И молчит Фонсека, наверное его все устраивает и зарплата при любых раскладах. Пора уже думать о замене заигравшегося Ракитского, в рамке тоже уже много недопустимых сбоев. Не понятна позиция Ахметова. А он куда смотрит? Конечно, может думает покупать Челси, - тогда вопрос снимается. Итог - Шахтер сегодня на две головы ниже Шахтера при Луческу. За Европу разговора и быть не может - одна из не стабильных команд сегодня.
Відповісти
4
0
Повернутись до новин
Коментарі 69
Vlad21
Сегодня Шахтер полностью зарос БАЛЛАСТОМ в лице следующих игроков, которые при Луческу даже на лавочке запасных не сидели бы, в лучшем случае играли бы в аренде, кто это: 1. Нэм; 2. Патрик; 3. Дентинио; 4. Данченко; 5. Болбат; 6. Коваленко; 7.Кривцов. Это чересчур дурные расходы на необоснованные затраты. Коль купили Кайодэ , Майкона, Сиприано, Фернандес - так пусть они и играют. Вы что, думаете эти игроки сыграют хуже чем выше перечисленные - нет. И понятно, что они на голову выше перечисленных. Фонсека - постоянно пытается угадать состав. Да нет сегодня в Шахтере никого выше уровня Марлоса, Тайсона, Мораеса, Исмаили, или хотя бы равных им. Хочолава, Матвиенко, молодые пацаны, а ходят пешком, - их как на мотоцикле объезжали игроки МанСити. И молчит Фонсека, наверное его все устраивает и зарплата при любых раскладах. Пора уже думать о замене заигравшегося Ракитского, в рамке тоже уже много недопустимых сбоев. Не понятна позиция Ахметова. А он куда смотрит? Конечно, может думает покупать Челси, - тогда вопрос снимается. Итог - Шахтер сегодня на две головы ниже Шахтера при Луческу. За Европу разговора и быть не может - одна из не стабильных команд сегодня.
Відповісти
4
0
avatar
artmov (Dobropolie)
По поводу первой четвёрке,согласен полностью!!И не я один,наверное!
Відповісти
1
1
alexfc (Киев)
Тоже такого мнения. Пешковый футбол только во вред . Футбол в исполнении Фонсеки мне уже давно не нравится. Перехваленный тренер, как по мне и у нас можно найти тренера получше него, но на меньшую зарплату. Нужно , давно нужно покупать центральных защитников с Восточной Европы, так как те что есть у нас очень слабого уровня. Незаменимый Пятов, когда все пенали залетают в ворота. Он так и не научился их отбивать, Ляпы с выходами.Перегруженная зарплатная ведомость теми, кто просто не нужен Шахтеру 1-3 просто надо отпускать. Я бы только Данченко пока бы ещё придержал 5-7 тоже .Коваленко надо перейти в клуб попроще. А то так и просидит всю карьеру на лавочке, в виде перспективного. Или его такое вполне устраивает. был в Шахтере такой сиделец (Вася заработал себе капиталец не играя).
Відповісти
1
0
avatar
Your Friend (Львів)
Через пару років кротоферму багато хто почне чпокати, бо Тайсон, Марлос, Рахицький тощо постаріють або взагалі припинять грати, а заміни їм нема і не передбачається.
Відповісти
3
8
олег динамо (львівська обл)
Ракицький до чого?Він може грати скільки хоче ,користі з нього і так....
Відповісти
2
4
Power1 (Донецк)
умный думает головой,а чем думаешь ты?
Відповісти
4
2
avatar
artmov (Dobropolie)
Что же вы так за Шахтёр переживаете??За свою боброферму переживай,гавноборометатель!!
Відповісти
3
1
Acsakal (Kharkov)
Судя по игре, тактика Фонсеки на матч состояла в том, чтобы однообразным монотонным держанием мяча укачать соперника до дремотного состояния и взять его ворота в первой фазе сна. Но львовяне, видимо, хорошо выспались перед матчем, и на них заунывный ритм горняков так и не подействовал. В очередной раз очень слабую игру выдал Коваленко даже на фоне всяких Мораесов, Немов, Патриков, Болбатов и Данченко. Те просто не показывали ничего, а этот еще и откровенно портил: дважды Виктор получал мяч в штрафной прямо по центру ворот, не будучи никем прикрытым, но ни разу не пробил. А еще, находясь не углу штрафной соперника, выдал пас ... в никуда - в радиусе 10 м не было ни одного игрока Шахтера, который бы мог подхватить этот мяч. В общем, Виктор играл как будто с чужими контактными линзами - все размыто и в тумане.
Відповісти
5
0
tolina-ystas (Краматорск)
Объективно оценивая то,что мы видели следует признать,что никакого строительства новой команды Фонсека не производит.Чем меньше остаток команды Луческу тем печальней смотреть на игру.Непонятны сложности возникающие при тотальной обороне соперника.Да это,что неожиданность.Так играют все команды против Шахтера и не знать ,что с этим делать это просто дилетантизм.То ,что Фонсека не мотиватор можно было понять давно но он ещё и не смог сохранить то,что ему досталось по наследству от предшественника.Последствием этого стала целая куча игроков которые явно не соответствуют требованиям Шахтера.
Відповісти
7
0
veresen
при Луческу: Нем, Патрік, Болбат, той же Дентіньо здавалися в оренду, Данченко і Вітя Коваленко не були гравцями основи, а Кривцом був вічно запасним. Фонсеці не поталанило працювати з тими гравцями з якими Луческу не працював, а просто плавив з команди, тому порівнювати і говорити, а При Луческу... при Лучску не було тих гравців в основі команди, а були Ракицький, Степаненко, Марлос(Металіст), Тайсон(Металіст), Ісмаїлі і один з яких, атакуючого плану, зараз травмований, а інший після травми. От купили Фонсеці: Кайоде, Майкона, глянемо на скільки вони прокачаються за сезон, два при португальцю в діючому чемпіонаті, який також слабший за той, що був. Різні можливості, різні команди.... при різних тренерах.
Відповісти
3
0
krakow (Херсон)
Мыло оступилось. У шила появляется отличная возможность,подковылять на пару очков вперед. Местное чемпионство - единственная вершина,на которую кто-то из них,в состоянии вскарабкаться.
Відповісти
2
1
avatar
hec (Луганск)
Раньше по отношению к Шахтеру и Динамо с учетом еврокубковых выступлений можно было применить поговорку: "Молодец среди овец..." На данный момент уровень участников Чемпионата выравнивается и гранды становятся таким же стадом баранов, что и в еврокубках. А ведь кто-то в этом находит положительные моменты.
Відповісти
3
1
Overdrive (Харьков)
Самый слабый Шахтер за последние годы.
Відповісти
10
0
Power1 (Донецк)
...эточно...как и весь Чемп Украины
Відповісти
2
1
avatar
Drovko (Lviv)
Гри немає, а результат є. Парадокс....Раніше я говорив, що в Бруно слабенька реалізація...такою і лишилася....треба щоб йому ще тренери сказали, що футбол командна гра і потрібно хоч іноді давати пас партнеру по команді, особливо якщо він знаходиться в кращій позиції.
sticker
Відповісти
4
2
мы за динамо (киев)
мені незрозумілий шквал критики на адресу кротоферми, наче шось сталося неординарне. по факту відбулася стандартна гра, все як завжди, тільки шо всі пробігли мимо воріт фк львів, а сосун забувся шмальнути по мячу, дивись би й залетіло.
Відповісти
2
9
борундук (Хмельницьк)
Навіть якщо Динамо виграє в Олександрії,то відрив 6 очок! Шахтар навіть не напряже ця нічия,адже попереду,тупо маріупольово,все на перерив полюбому солідно із відривом в ролі лідера!Маріуполь тільки от ще мусить напрягатись для першої шістки...
Відповісти
8
3
Геродот (Винница)
Львов играл ожидаемо -- двойной автобус с надеждой на случайные контратаки. Их они две и получили в зоне абсолютно бездарной парочки Хочалава-Данченко, и будь львовяне порасторопнее, то увезли бы из Харькова полноценных три очка. Шахтер же сыграл свою очередную серую игру. Причин тому я бы назвал две. Одна объективная, о которой многие болелы не раз писали. Это наличие в команде ряда игроков, явно не соответствующих уровню Шахтера. Сегодняшняя игра Нема, Патрика, Дентиньо, Болбата, Данченка, как и предыдущие их игры, тому подтверждение. Это балласт для команды. Чувствовалось отсутствие Марлоса. Правый фланг Шахтера, где играл Данченко, в плане атаки был мертвым - ни одного острого момента. А на левом фланге Исмаили создавал всю остроту, но не получилось. В конце было видно, что он явно устал. Вторая причина субъективная. Команда начала в последнее время играть очень однообразно. Это постоянно мелкий пас в районе штрафной, который был неэффективен, мяч постоянно застревал в ногах кучи своих и чужих игроков. Практически отсутствовали дальние удары. Такая игра - вина Фонсеки. Он к тому же никак не найдет место на поле Кайоде. Ну и Фонсека явно запоздал с заменами. Уже после первого тайма напрашивалась замена Нема и Патрика. Очевиден игровой спад в игре Мораеса, а Фонсека выпустил Кайоде лишь за 4 минуты до конца игры. Тот ничего не смог показать за это время. Из-за этого нервничает, спешит, видно было, что он был заведенным. Ничем не заполнился Коваленко. Как итог: команда потеряла важных 2 очка, чем конечно воспользуется ДК. А ведь впереди еще важная игра с Зарей, где тоже можно очков и не досчитаться. В результате, вместо того, чтобы уйти на каникулы с солидным отрывом и спокойно доигрывать чемпионат, должны будут грызть землю, чтобы его выиграть . И не факт, что это удастся. После такой игры весьма тревожно и за исход игры с "Хоффенхаймом".
Відповісти
12
5
avatar
usovvictor (Kharkov)
...резонно..., особенно с "балластом" ...
Відповісти
4
2
avatar
knmua(Киев) (Киев)
Игровой спад Мораеса??? а у него был подъём???
Відповісти
11
6
avatar
usovvictor (Kharkov)
...пошутили и будет..., ну а если серьезно, я не ожидал такой расхлябаности на игру, надеюсь что к ЛЧ выводы сделает, хотя надежды мало по последним матчам, хотя бы с такой игрой удача бы не отвернулась, ни ударов, ни проходов достойных в завершении... Пожелаю очень серьезно отнестись к "такому" поражению, как сегодня - иначе это и не назовешь. Удачи и решения вопросов...
Відповісти
5
7
privet (pokrovsk)
от команды Луческу ничего не осталось
Відповісти
6
3
avatar
kotigorok (Чернігів)
Молодці, львів'яни, показали кротам їхню нікчемність. А Хоффенгайм підтвердить.
Відповісти
13
10
avatar
usovvictor (Kharkov)
...как то закрался вопрос, - может бразильцы "примерзли"...
Відповісти
6
5
avatar
Maldini (Киев)
Так у нас украинский чемпионат или бразильский,давайте уточним?!
Відповісти
4
7
мы за динамо (киев)
от цікаво. яка користь для фк львів від зустрічі з шд? ну фартонуло. кротівня тупо не занесла мяч у ворота бандурі. все бігали мимо. а потім на далеких підступах докваліфікаційних зустрічей з румунськими болгарами будуть натягнуті на дишло. автобус-- це святе. але без контргри це вже підвода а не автобус.
Відповісти
1
10
avatar
Drovko (Lviv)
Яка користь? Користь така що здобули одне очко...що вдається в матчах з ШД далеко не кожному. Це головне. А те, що ти пишеш далі нікому не цікаво. Я то навіть коментувати не буду. Набір нічого не значущих слів.
Відповісти
6
2
мы за динамо (киев)
здобути очко значно легше з теперішнім чорноморцем, а гра з шд потрібна для підвищення власного рівня. ну наберете ви очок, вийдете на європу. а шо далі? бачив цьогорічну ворсклу з арендуполем(з кабінетними очками)
Відповісти
1
1
avatar
Drovko (Lviv)
"здобути очко значно легше з теперішнім чорноморцем"))) хоч сам зрозумів що ляпнув?)))) ... Ти мене просвітив...спасибі))) Шановний, а ви взагалі в курсі що у Львова не було ніякої передсезонної підготовки...команду зібрали поспіхом за 2 тижні до початку чемпіонату...тому грають як можуть і далеко не найгірше на фоні інших. І не проблема Львова, що у нас тільки дві сильні по справжньому команди ШД і ДК. Це проблема нашого чемпіонату загалом. Оскільки Україну в єврокубках представляє 5 команд, то компанію ШД і ДК складуть ще три, які найкраще себе покажуть у чемпіонаті. Такі реалії нашого футболу. І як ті три команди виступлять у єврокубках то вже інше питання і Львів тут ні до чого.
 
2
0
мы за динамо (киев)
пс дві давалки очко для шд
Відповісти
1
0
avatar
usovvictor (Kharkov)
...зря динамовцы радуются - это наш футбол стремительно деградирует, возясь со "своими" победами в нашем болоте. Может сборная хоть остановится в серьезных матчах со своими болячками "экспериментов" и наиграет наконец системный состав в основе...
Відповісти
5
12
IM-RM-DK (Miami)
Так ,а что,сидеть и плакать ,потому что шохтьор не выиграл?!
Відповісти
10
0
avatar
usovvictor (Kharkov)
...мне что Шахтер, что Динамо, но когда их лихорадит с качеством игры, все влияет и на сборную, да и на чемп тоже..., то что вы болеете за свою команду похвально, но такие игры провальны, поэтому и болею за обоих (за качество игры), они хребет нашего чемпионата и уровень нашего футбола, с такой игрой что мы предложим в лигах, какой футбол?... У вас первенство, ясно..., у меня в первую очередь качество и международка - так что приходится переживать за качество игры у обоих...очень желаю им набрать ту форму и содержание игры, которая была бы конкурентноспособна за футбольную страну..., так что каждый болеет за свое "боление" футбола...
 
3
2
ulych (Запоріжжя)
Десять бразильцев в составах обеих команд вышло на поле - так це було (не-до)бразильське дербі... Побразілілі....
Відповісти
5
4
FCZK-1922 (Кировоград)
Если бы все команды упл выкладывались на все 100% против кротов, то наш кабинетный чемпион золото видел юы только на груди Динамовцев..а так ежегодное обсиралово в лч(за редким исключением). Ну и спасибо Львову за огонек надежды для Киева!
Відповісти
18
6
octavi4 (Warszawa)
А против Динамо тоже на 100%? То не могу уловить мысли =)
Відповісти
6
12
FCZK-1922 (Кировоград)
Против Динамо "рыгают" на поле
 
13
5
СашаXM (Хмельницкий)
а телик врубить или обзор глянуть ка против ДК они на поле рыгают?? ))
 
5
7
FCZK-1922 (Кировоград)
Напомнить как Львов против Динамо сыграл? Или может подимым историю противостояния ш1—шм2?
 
9
2
Харьковчанин (Харків)
не смішно, де кроти, а де динамо? зовсім різні рівні
Відповісти
6
13
FCZK-1922 (Кировоград)
Точно, спасибо что на п омнил, до уровня в -6-7 мячей Динамо не опускается.
 
10
6
dynamo kiev #1 (Charlotte )
FCZK-1922 (Кировоград) Все три комментария-золотые слова
 
6
6
Харьковчанин (Харків)
FCZK-1922, Дінамо грає з Астаною та якимось Баумітом. Кроти ще торік вигравали в Наполі та Мансіті.
 
4
12
FCZK-1922 (Кировоград)
Только слабый ищет оправдание, сильный видит причину.
 
7
3
Nikon7171717 (Днепродзержинск )
Не так давно Днепр обыгрывал Наполи,а ДК Мансити.Это не показатель,как и обыграл не мотивироного Мансити.А так по ходу ШД пролетает мимо евровесны,а это следствие не умения обыгрывать на данном этапе средним команды.
 
4
1
kram2015 (Краматорськ)
Мені цікаво, що з Вашою "Зіркою" відбувається на цей момент??? Бо недавно ж команда сама була серед "еліти" Прем'єр-ліги, а зараз усім програє майже всім (в тому числі, і "Авангарду"). Плануються хоча б якійсь зміни у менеджементі команди, тренерського штабу або у її основному складі гравців??
Відповісти
2
1
IM-RM-DK (Miami)
Динамо -чемпион)
Відповісти
10
13
Fontango (Kharkov)
С каких куёв?))))
Відповісти
9
13
Comment06 (Украина)
При Фонсеке Шахтер все больше скатывается к уровню уверенного середняка ПФЛ( сейчас опять начнет ныть об автобусе и 11 защитниках соперников в своей штрафной). С такой игрой действительно в Европе делать нечего.
Відповісти
13
2
avatar
usovvictor (Kharkov)
...полностью согласен, Шахтер деградирует, причем темп увеличивается...
Відповісти
10
0
Зубарев (Краснокутск)
Нем, Патрік, Кайоде - вони навіть в такому ЧУ не тягнуть. Треба награвати мудриків...
Відповісти
8
1
avatar
usovvictor (Kharkov)
...Как же, Шахтер весь в "кружевах", с умопомрачительным апломбом (мол во втором добьем) так мило "поиграл", а фактически проиграл таком неуступчивому Львову, который дружно сыграл в автобус (...и полностью правильно сделал), посадив на лоб гранда вопрос - "...але! ..., это ЛЧ - вам большой привет!". Львов компактно и очень хорошо оборонялся не теряя хладнокровия, сплевывая на замены "высокопоставленных". Шахтер поразительно терял моменты, очень показательна небрежность в отрезках матча. Львов оперся на вратаря и "утер" нос "великому". С игрой в ЛЧ убийство такие игры, успокоенность Фонсеки просто выходит за границы...Львов молодец - хорошо прокатил Шахтер и показал его состоятельность....
Відповісти
10
0
avatar
hec (Луганск)
Эту игру обязательно надо включить, как отдельную главу в бестселлер А.Волочковой "Я и бал"
Відповісти
3
3
bestamid (Львiв)
Львів класно в обороні зіграв сильно. Молодці, а Шахтарю удачі!
Відповісти
7
3
мы за динамо (киев)
геть неживий фк львів якось через силу відбивався без якогось натяку на контргру.
Відповісти
4
8
avatar
Drovko (Lviv)
ти статистику глянь...у Львова були контратаки...
Відповісти
0
0
avatar
андрей1981 (Черкаси)
Це була справжня гра на Бандурі!
Відповісти
12
0
Кот Тангенс (МакіЇвка)
Оцей народний музичний інструмент і за збірну заграв би, мабуть...
Відповісти
7
0
avatar
Drovko (Lviv)
і краще за волейболіста бойка, який мячі у свої ворота руками відбиває.
 
2
0
valera-1 (volgograd)
Да, с такой игрой в ЛЧ ловить нечего.Бестолковая толкотня с поперечными передачами в центре поля,ни каких комбинаций,мяч постоянно передерживают. Правильно сказал Фонсека,что теперь это его команда,но теперь она стала на один уровень с командами первой шестерки ЧУ, а от команды МИСТЕРА у нее ничего не осталось.Будем ждать очередного вылета из еврокубков.
Відповісти
8
1
отдайдуб (Днепр)
Шахтер нулевой, вылет из ЛЧ и ЛЕ обеспечен
Відповісти
12
1
Slava77 (Полтава )
Львов отстоял, отбился, вообщем молодцы. Шахтер старался, но фантазисты Марлоса не хватило для победы. Интрига в чемпионате жива и всё теперь в руках Динамо.С Хоффенхаймом пожелаем удачи и фарта!
Відповісти
5
5
олег динамо (львівська обл)
Ого,я тільки зайшов в дім.Хто грав сильніше?І кому повезло?
Відповісти
5
0
Irоn Мan (Олександрія)
Это позор...
Відповісти
6
2
avatar
hec (Луганск)
Поздравляю Шахтер с положительным результатом в нелегком матче. Матч в принципе сложно описывать, но вкратце я бы его назвал "Прощайте, еврокубки"
Відповісти
15
1
Nelviv`yanyn
В след туре шахту еще и Шечук навозит.
Відповісти
13
2
TIRAN (Донецк (Украина!))
пока навозишь ты)))
Відповісти
4
16
TIRAN (Донецк (Украина!))
ЛАЗ
Відповісти
3
11
мы за динамо (киев)
прикольно
Відповісти
11
1

Новини Футболу

Найкращі букмекери

Букмекер
Бонус