Прем'єр-Ліга
Прем'єр-Ліга

Прем'єр-Ліга - результати і розклад матчів, турнірна таблиця, новини.

Президент Федерації футболу Маріуполя вимагає у ФФУ перевірити можливе порушення Динамо ФФП


У Маріуполя знову є претензії до киян

Президент Федерації футболу Маріуполя вимагає у ФФУ перевірити можливе порушення Динамо ФФП


Президент Федерації футболу Маріуполя Василь Журавльов написав лист комітету з атестації ФФУ, в якому він просить розглянути можливе порушення «Динамо» фінансового фейр-плей.

Функціонер в листі вказує, що «Шахтар» у 2017 році сплатив 450 млн гривень податків, а «Динамо» - 85 млн гривень, а також акцентує увагу, що «Шахтар» сплатив 30 млн гривень військового збору, в той час як «Динамо» - 830 тисяч гривень.

На думку Журавльова, така різниця зумовлена ​​офшорними схемами фінансування «Динамо», що є порушенням правил фінансового фейр-плей

Також Журавльов стверджує, що Державна фіскальна служба України підтвердила, що «Динамо» штучно знижує суму сплати військового збору через кіпрську офшорну компанію.

Таким чином, глава Федерації футболу Маріуполя попросив комітет з атестації ФФУ провести перевірку цих фактів, дати оцінку діяльності «Динамо» в дотриманні правил фінансового фейр-плей, а також прийняти відповідну інформацію до уваги при проходженні клубом атестації в наступному сезоні.

Оцініть цей матеріал:
Коментарі
Увійдіть, щоб залишати коментарі. Увійти
oda1979 (Запорожье)
Что в стране, что в футболе - бардак бардаком: сантехние варит борщ, кухарка чинит трубы, Журавлев пишет письмо о неуплаченных налогах:))))) в ФФУ:)))))). Все как у Высоцкого про сумашедший дом. Следующее письмо Журавлева будет наверное в спортлото
Відповісти
4
3
Повернутись до новин
Коментарі 111
oda1979 (Запорожье)
Что в стране, что в футболе - бардак бардаком: сантехние варит борщ, кухарка чинит трубы, Журавлев пишет письмо о неуплаченных налогах:))))) в ФФУ:)))))). Все как у Высоцкого про сумашедший дом. Следующее письмо Журавлева будет наверное в спортлото
Відповісти
4
3
avatar
lulinha (Мадрид)
Ахметовские подстилки получили новое задание.
Відповісти
4
3
egorkashop (Харьков)
Земляки, давайте просто порадуемся, что нам пока разрешают смотреть футбол на стадионе, мне очень обидно, что из моего города убрали матч Шахтера. Даже здесь политика, (Вы понимаете о чем я).
Відповісти
1
2
Geels (Severodonetsk)
Пора поднимать вопрос о сдаче Мариуполем матча Шахтёру...лишить команду 10 очков или отослать во 2ю лигу...
Відповісти
8
2
oleg.m.3972 (Харьков)
А заодно о сдаче Карпатами матча с Динамо.
Відповісти
2
4
Shelly (Львів)
"загробна" плата працівників? Такого навіть азаров не говорив.
Відповісти
3
1
Romb_DK (Київ)
це не оговорка а з підсвідомості
Відповісти
1
0
Piter (Полтава)
скажіть, у нас всі бланки документів наполовину українські наполовину російські?пропоную комітету ФФУ який є адресантом цього листа подарувати парочку шуб. звичне ж діло...
Відповісти
3
1
Romb_DK (Київ)
зараз кротячі в моді
Відповісти
2
1
LEVgcUqs (Чернігів)
А бланки дійсно Маріупольські з використанням вражеского языка, навіть закон про мови не виконується. то що ж тоді?
Відповісти
5
0
avatar
Инспектор ( )
Кто подскажет, а зачем Динамо кипрские офшоры?
Відповісти
1
2
LEVgcUqs (Чернігів)
Хто підкаже, навіщо так званій еліті країни всілякі офшори?
Відповісти
2
0
Михаил Булгаков (Тегусигальпа)
Так кипрские оффшоры как раз у рыжего ушлёпка
Відповісти
0
0
avatar
Yarik-11 (Кіровоград не Кропив)
бла бла. занимаются хренью. Все вы воруете дурите и т.д. Лучше не этой хренью занимались а занималися своими прямыми обязаностями а именно футболом
Відповісти
4
3
Romb_DK (Київ)
Донос. На Суркиса-злодея. Царю Петру от Дуралея...
Відповісти
9
2
AlmostReady (Киев)
Зачётно)))
Відповісти
3
1
avatar
knmua(Киев) (Киев)
От срач розвели... всі розуміють звідки "ноги" ростуть, всі розуміють, що це чергове вкидання гівна на пропелер. Всі розуміють що і Суркіс і Ахметов крадуть, приховують і т.п. можливості у Ахметова набагато більші ніж у Суркіса, от же і краде більше і сплачує відсоток у вигляді податків більший.
Відповісти
8
2
ПетроФ (Луцьк)
Президент Федерації футболу Маріуполя??? Я наприклад не чув про існування президентів федерації футболу Дніпра. Харькова. Луцька і т.д. Тому вердикт - розстріляти цього придурка.))
Відповісти
8
4
Reflection (Павлоград)
А Суркіса нагородити?
Відповісти
4
6
Komendor (Запорожье)
Ну не чув.Ну то й що?
Відповісти
5
5
Komendor (Запорожье)
Вот почитаешь- все такие правильные,все за законность.Казалось бы должны быть в первых рядах в борьбе с коррупцией-ан нет.Все дружно оправдывают явные нарушения фейр-рлей.С чего бы так?Потому что не нравится когда их в дерьмо макают.Отговорки находят.Пытаются стрелки перевести.Куда? Да куда нибудь,лишь бы замылить вопрос.А что Суркис от щедрот,в свое время выделил,аж 30 тыс.Футболки в поддержку АТО купил команде.ПАТРИОТ!!!
Відповісти
3
8
avatar
kotigorok (Чернігів)
Ну то Суркіс купив футболки, гравці відвідали поранених бійців ЗСУ, а смоктарь та його очільник Кривавий вбивця-Наперсточник мало того, що розв'язав війну, та обкрадає й грабує нас на схемі Ротердам+ на десятки мільярдів.
Відповісти
10
3
Reflection (Павлоград)
Невже Суркіс зі своїм партнером Мертветчуком тебе менше грабують?
 
4
7
Komendor (Запорожье)
Не .Ну вы ті льки подумайте -" гравці відвідали поранених бійців ЗСУ," ото таки ДА!Таки ві дві дали
 
3
4
Romb_DK (Київ)
У Ахметова з Рошеном грабунок Українців системний і в великих розмірах, а у Суркісів це порівнянно дрібний заробіток
 
4
2
LEVgcUqs (Чернігів)
Ти знаеш, менше.
 
1
0
avatar
kotіgorok (Чернiгiв)
І чи не пора Марiуполь - Динамо 3:2 пригадати та розслiдувати?
Відповісти
5
5
Reflection (Павлоград)
Ти диви, як тут багато "патріотів Динамо", але зовсім не України. Їм пофіг, що Суркіси дурять власну держау... їм більше муляє те, що на це звернув увагу якийсь ахметівський холуй. Та яка різниця, хто на це звернув увагу - не мають права Суркіси займатися фінансовими махінаціями, тим більше у час війни.
Відповісти
5
11
avatar
Шубодрал (Антиунитазный)
Сейчас свидетели Суркиса объявят тебя сепаром :)
Відповісти
8
8
armik (Киев)
Ти не правий! Суркісу якраз можна, це Павелко не має права!
Відповісти
3
8
avatar
knmua(Киев) (Киев)
Ти впевнений про махінації? в тебе є докази? чи може в того холуя є докази? Якби були, то він писав би не в ффу, а в ДФС. Це по перше, а по друге податки,а військовий збір це податок, сплачуються з доходів! А ще недавно прихильники Шахтаря волали про свій "вєліколєпний" менеджемент.
Відповісти
8
4
Reflection (Павлоград)
Спробуй в Гуглі забити "ДФС - Динамо - військовий збір". Пошукай на Українській правді - там ти все це знайдешь. Докази у Акті перевірки Державної фіскальної служби - про це писала Українська Правда 18 жовтня.
 
4
7
avatar
knmua(Киев) (Киев)
Ну забив, ну прочитав, і що? ДФС провела перевірку і визнала, що порушень немає. Так саме як Роттердам +, але чомусь умовний президент ф ф Чернівців не пише про це листи у ФФУ
 
4
1
Reflection (Павлоград)
Порушення Податкового кодексу України і правил футбольного фэйр-плей - різні речі.
 
0
3
avatar
kotigorok (Чернігів)
Чогось цей холуй ахметівський мовчить про гру Маріуполь-Гірник-Спорт, хоча минуло вже понад 2 роки та про два клуби від одного госпідара. І про Ротердам+, коли вкрадено у нас з вами 85 млрд. грн.
Відповісти
11
4
oleg.m.3972 (Харьков)
А вот ты знаешь про 2 клуба от одного хозяина, так чего молчишь ? Иди в суд. У тебя ж наверно доказательства есть ? На всякий случай... "Все знают" - это не доказательство...
Відповісти
1
2
ysebe1970 (Бровары)
Откуда у Журавлева такие данные и зачем это ему.. Он толком не знает что та у него в Мариуполе делаеться..
Відповісти
11
2
Romb_DK (Київ)
Бугага. Фарм клуб Шахтаря ще чогось вимагає)). Геть з вищої ліги в 2 дивізіон!
Відповісти
13
4
Komendor (Запорожье)
Ну что еще может написать организм с перекошенной головой?
Відповісти
4
7
Михаил Булгаков (Тегусигальпа)
Ты про папу своего, чухан?
 
0
0
ysebe1970 (Бровары)
Баранке надо что то скулить про договорняк Ильичевец -Горняк но эти решили спихнуть тему про нарушения ДИНАМО..
Відповісти
12
3
avatar
Шубодрал (Антиунитазный)
И военкому еще написать, а то молодые здоровые лбы от армии косят, в то время как в стране война идет!
Відповісти
3
11
avatar
kotigorok (Чернігів)
Малишев, коваленко, борячук та іже з ними?
Відповісти
7
2
avatar
Шубодрал (Антиунитазный)
Это сепары. А вот почему Мыколенка со Шкапаренкой и Бурдым не в армии?
 
6
9
Komendor (Запорожье)
И дрочила подскочила и юлила и юлила
 
3
7
dynamo kiev #1 (Charlotte )
Напиши и закрой рот ( крышку унитаза). Вонь невыносимая
Відповісти
7
2
avatar
kotіgorok (Чернiгiв)
Щезни, придурку!
 
4
4
Михаил Булгаков (Тегусигальпа)
А ты чё не в АТО, ссыкло вонявое?
Відповісти
0
0
Reflection (Павлоград)
Ветерани АТО вимагають від столичного "Динамо" сплати військового збору. КИЇВ. 6 листопада. УНН. Ветерани АТО звернулися до "Динамо" щодо питання несплати військового збору в повному обсязі. Військові зажадали пояснень, чому клуб заплатив усього 830 тис. грн цього податку, але паралельно веде свою фінансову діяльність через кіпрський офшор. Про це сьогодні під час прес-конференції заявив ветеран АТО Сергій Білошицький (81-а аеромобільна бригада), передає УНН."830 тис. грн військового збору заплатив футбольний клуб "Динамо". І ДФС (яка провела перевірку клубу - ред.) ґрунтувалася на тому, що офіційно гравець в "Динамо" заробляє від 13 до 18 тис. грн. У той час як (екс-динамівець - ред.) Гонсалес говорив, що отримував 110 тис. доларів. Тобто озвучені суми в доларах, а платять в гривні. Чому ж при цьому "Шахтар" платить набагато більше (30 млн грн військового збору за 2017 рік)?
Відповісти
4
8
avatar
kotigorok (Чернігів)
А яказарплата у цих підоргів типа тайсона та шмарлоса?
Відповісти
5
5
avatar
Шубодрал (Антиунитазный)
Та уж больше чем 15 тыс гривней!
 
3
6
Komendor (Запорожье)
И дрочила подскочила и юлила и юлила
 
1
5
liziauscas (smela)
Суркам надо прижать хвост чтоб они наконец отпустили Динамо!
Відповісти
4
9
avatar
trust in LFC1892 (Киев)
Шутки про будку - лютый баян, но всё же интересно.. Он вылезал из неё, чтобы разразиться лаем или делал это изнутри?...Как же много фриков и чучел в нашем футболе.. А вот ещё что, кто-то в курсе какое он (лично) имеет отношение к налогам ШД и ДК? Чего этот пёс вообще решил голос подать, особенно на фоне такого милашного единения двух клубов на почве матча ШД в ЛЧ на НСК ??? Знай место, шестерка
Відповісти
12
4
Stas6213 (Александрия)
опять собака вылезла из будки...
Відповісти
11
5
dynamo kiev #1 (Charlotte )
Кто поверит в этот бред? У кого претензии и так понятно, а nроститутке сказали стать так, она и стала.
Відповісти
13
4
Reflection (Павлоград)
Цей "бред" встановлений перевіркою ДФС.
Відповісти
5
9
dynamo kiev #1 (Charlotte )
ДФС=ДНР?
 
7
5
Reflection (Павлоград)
Ні, це Державна фіскальна служба.
 
5
7
Михаил Булгаков (Тегусигальпа)
Докази де?
 
0
0
LEVgcUqs (Чернігів)
Ну що тут можна сказати, підбалузники кротів , вони і є підбалузники, ахметка не хоче сам виступати, так шукає свиняче рило, яке буде стрибати під його указку і виконувати все , що повелить хазяїн. А дійсно виникає питання, яка вона українська федерація футбола Маріуполя?. Цей представник вирішив показати себе "радетелем" всього українського футболу. Це було видно, як він їздив у Лозанну виступати проти українського клубу, писав листа у Лозанну, щоб зменшити представництво від України в УЄФА. Оце такий у Маріуполі "товарищ", який печеться за розвиток українського футболу.
Відповісти
11
3
Acsakal (Kharkov)
Від того, що всі погодяться, що Маріуполь - підлабузники кротів, сплати налогів до бюджету від ДК одразу збільшаться вдесятеро? Коли вже до українців врешті-решт дійде, що держава - це ми? Я недоплатив налогів, ви недоплатили налогів, євробляхери недоплатили налогів, офшорна влада недоплатила налогів - а потім усі дружньо дивуються: і як це Україна стала найбіднішою країною Європи? І чому це пенсіонерам та бюджетникам нема чим платити? І чому оборонні підприємства країни, що воює, сидять без держзамовлень? Я вважаю, що ухилення від налогів під час війни та воєнного стану - це серйозний злочин, направлений на підрив основ країни, що відбиває агресію. А якщо ви з цим не згодні, то ви такий самий, як брати Суркіси: молодший з них віщує про патріотизм Динамо, а старший - товаришує з путіним.
Відповісти
4
4
LEVgcUqs (Чернігів)
Шановний Acsakal (Kharkov) з деякими твердженнями я згоден, з тим, що багато людей не платило повністю і не платить податків. Але..., ви добре знаєте , що риба гниє з голови. Якби перші керівники країни, з десяток найбільших олігархів України, не заганяли свої доходи у офшори , за кордон, не видумували за всілякі дивиденди, які не оподатковуються. А менші "бізнесмени", "хазяїни" всіляких підприємств і фірм дивлячись на цих і собі думають , а що ми дурніші?. Ні , і "конверти". А що сучасне масштабне побудовано в країні за останні п"ять років? Ну це до того. А щодо Суркіса і Динамо, то і до керівника Маріупольського футболу писали вже мабуть десятки разів і перевіряли бюджет клубу і ДФС і інші контролюючі органи і що? А ви думаєте, "щирий уболівальник "Динамо Павелко за три роки не копав під Суркіса і Динамо, не сумніваюсь копав. Тепер ще Журавльов.... І що Суркіс зараз порушив?. А потрібно в першу чергу ліквідувати офшори , от тоді і все буде так.
 
4
1
Acsakal (Kharkov)
Багато разів перевіряли та нічого не знайшли? Хіба це в нашій країні щось доводить? Хіба в нас жодного більш-менш заможного корупціонера не сидить тому що їх взагалі нема чи тому що вони домовляються з ким треба? А ми дізнаємося про справжні факти того, що відбувається на верхніх поверхах "володарів життя" лише тому, що інколи один корупціонер починає воювати з іншим, і саме тоді нам в півока відкривається правда, яку зазвичай приховують... І тоді ми дізнаємося, що штучні поля завод ФФУ міг би виробляти дешевше, якби не проганяв поставки через посередників, або що зірки легенди українського футболу офіційно отримують менше, ніж молодий фахівець після вишу... Але я категорично не згодний, що ми маємо чекати, поки голова риби нарешті перестане гнити - ніколи ми цього не дочекаємось. Все має бути навпаки. Коли більшість українців скаже спочатку: я хочу жити у нормальній країні, тому буду справно платити податки, а потім: якщо я свої копійки заробляю чесно, то чому ж ви свої мільони переводите до офшорів - от тоді в цій країні і почнуться зміни на краще.
 
0
0
LEVgcUqs (Чернігів)
Невірно шановний, поки не виберемо нормального , чесного президента, нічого з цього не вийде, бо менші дивляться на більших. А ця "советська" тирада, що все починається з маленького гвинтика - рядової людини , зараз не прокатить бо всі люди наймані залежать від їх хазяїв. І ніколи в нашій країні, як ти кажеш не скаже, що буду справно платити податки і заробляти копійки чесно , бо це від них нічого не залежить. Це можна зробити . але тільки разом з їх роботодавцями. , але якщо будуть бачити і відчувати, що президент чи керівник уряду не ложить прибутки в офшор, а залишає тут і вкладує в виробництво. А щодо знову ж перевірок Суркіса. я думаю начальник ФФУ Павелко, як людина поки що з великими можливостями в країні, із кожи вон лізе щоб щось на Суркіса на копать, а нічого. Тому що офшор і рестрація Динамо там і зарплата . все зроблено по наших законах.
 
1
0
oleg.m.3972 (Харьков)
А ты не забыл, как Суркис выступал против украинского клуба ? И писал листы в Лозанну, чтоб уменьшить представительство от Украины в УЕФА ? Память короткая ? Уже не помнишь, как у Металлиста с подачи Суркиса забрали еврокубки ?
Відповісти
0
3
Romb_DK (Київ)
Не можно порівнювати договорняк "Металліста" за якого його покарала Лозанна і червоний рівень терористичної загрози в Маріуполі, де могли постраждати футболісти, вболівальники і мирні мешканці як вже було в Маріуполі після обстрілу з "Градів". До речі стріляли вболівальники "Шахтаря"
 
1
0
Toxadyachuka (Хмельницький)
А що тут дивного? В Шахтаря футболісти і весь персонал отримують великі зарплати відповідно і збір більший.
Відповісти
9
4
Reflection (Павлоград)
Невже майже у 40 разів більше отримують?
Відповісти
4
7
Toxadyachuka (Хмельницький)
В Шахтаря тільки обслуговуючого персоналу в 40 разів більше.
 
6
2
oleg.m.3972 (Харьков)
Да, да, да... У Шахтёра 40 главных тренеров, 160 помощников, 80 массажистов, 160 поваров, 80 прачек, 120 уборщиц, 40 водителей, 2000 охранников и т.д... Ты думаешь, что ты пишешь ?
Відповісти
0
2
Romb_DK (Київ)
Там всі сепари отримують зарплатню
 
1
0
FCZK-1922 (Кировоград)
Занимательный факт, из десятков крупных городов украины именно у футбольных функционеров Мариуполя все время какието притензии к Динамо, после этого невольно напоашивается вопрос. Под чью дудку пляшут эти функционеры? Ответ на этот вопрос думаю каждый знает, донецкая мафия, которая как раковая опухоль распалзлась по всей стране, и даже там где когдато пытались удалить пошли метостазы.
Відповісти
10
5
Reflection (Павлоград)
Тебе не дивує, що "донецька мафія" підтримала Українську Армію на 30 млн., а "київські патріоти" - всього на 830 тис.?
Відповісти
6
9
FCZK-1922 (Кировоград)
А тебе не дивуе, що ахметов утримуе свою iграшку—шахтар, за рахунок наших кишень?
 
11
6
Reflection (Павлоград)
А що тут дивного. Суркіс так само утримує за рахунок наших кишень.
 
6
9
FCZK-1922 (Кировоград)
За януковича президента и войну тоже Суркису спасибо? Или может ахметову и его спруту
 
10
2
Reflection (Павлоград)
Суркісів, як і їх партнера Медведчука, не менше треба дякувати за війну.
 
4
6
Reflection (Павлоград)
А Януковича обирали Президентом не тільки донецькі, а не менше київські. У другому турі виборів 2010 року Київ віддав за Януковича майже мільйон голосів.
 
4
7
FCZK-1922 (Кировоград)
Ты сам веришь в то что говоришь?
 
4
2
Reflection (Павлоград)
А при чому тут віра? Зайди на сайт ЦВК і сам подивись, скільки Київ віддав голосів Януковичу. До речі, в 2010 році у другому турі Київ віддав більше голосів Януковичу, ніж Тимошенко. Так що Янукович - такий же вибір Києва, як і Донецька.
 
3
5
FCZK-1922 (Кировоград)
Эти цыфры фейк, как и те выборы в целом. Твоего президента ни кто не выбирал, бабло ахметова, колесникова и другий донецких мафиози сделало свое дело. Есть конечно и такие как ты уникумы, кто голосовал за это быдло.
 
6
0
avatar
knmua(Киев) (Киев)
Ти помиляєшся, не Київ віддав, а в Києві проголосували! Це ДУУУже велика різниця. Голосували за яника всі хто разом з ним перебрався у Київ, а таких багато. Он і Шахтар у Києві осів, не у Львові, і не в Харкові, а саме у Києві. Так шо ти , кумедний, за киян не розписуйся.
 
5
0
Reflection (Павлоград)
Дивні ви істоти. Янукович - не мій президент, а саме ваш. Бо дуже кияни не любили Тимошенко, тому і голосували на донецького зека.
 
1
5
FCZK-1922 (Кировоград)
Существо как раз ты, ибо способность шевелить извилинами и отличает человека от существа, и , да, кстати тимошенко такая же ворюга как и твой президент янукович. Отличие только в том что одна умеет притворятся— пристосуванка, а второй прямой неотесаный быдлан. Ни когда не понимал вас донецких, у ваших руки по локоть в крови, а ты всеравно повизгиваешь в их защиту, точно вам при рождении делают какой то укол антиукраинский
 
2
1
Reflection (Павлоград)
Ти диви - мої вже і Тимошенко, і Янукович))) А хто ж тоді твій - невже Суркіс з Мертветчуком?
 
1
2
FCZK-1922 (Кировоград)
Где написано что она твоя? В одном посте все что нужно знать о донецкий, ложь и перекручивание на свой манер.
 
2
1
Reflection (Павлоград)
Ти б краще за своєю брехнею слідкував... сам мене окрестив "донецьким" та приписав мені зека... а тепер ще мене у брехні звинувачує))) суркісова школа)))
 
2
2
FCZK-1922 (Кировоград)
А чей ты? янукович с большой буквы только донецкий будет
 
2
1
Reflection (Павлоград)
А той, хто на москальській пише, чий буде?
 
3
1
FCZK-1922 (Кировоград)
Может еще патриотизмом мерятся начнем? Если по теме больше добавить не чего, то вперед и прямо.
 
1
1
Михаил Булгаков (Тегусигальпа)
Доказательства есть? Факты в студию!
 
0
0
oleg.m.3972 (Харьков)
Значит винницкая мафия тебе нравится, тебя устраивает ? Даже не смотря на то, что при донецкой все жили в несколько раз богаче ? 5 лет прошло, как рулят винницкие, а виноваты всё равно донецкие... Телек смотри поменьше...
Відповісти
1
1
Михаил Булгаков (Тегусигальпа)
Кто жил при зеке в 5 раз богаче? Что ты мелешь?
 
0
0
Reflection (Павлоград)
«Шахтер» уплатил 30 млн гривен военного сбора, когда «Динамо» – 830 тысяч гривен - дуже показово! Так хто дійсно "не словом, а ділом" допомагає Українській Армії, а хто тільки словом?
Відповісти
6
7
Romb_DK (Київ)
Ахметов побудував свій СКМ на західних запозиченнях. А західний інвестор тне вкладе свої гроші поки не буде повна прозорість бізнесу. Тому Ахметов змушений платити зарплати офіційно, відповідно і податки. Але де може там і крисить. Наприклад ген.директор Палкін сплачує аліменти своїй донці в розмірі мінімальної зарплати.
Відповісти
0
0
аалекс ( Крым)
Можно подумать, что об этом раньше никто не знал. Зато они гимн хорошо поют.
Відповісти
5
9
Михаил Булгаков (Тегусигальпа)
У тебя забыли спросить, крыса помойная
Відповісти
0
0
armik (Киев)
Давно пора взять унитазников за все места.
Відповісти
4
12
IM-RM-DK (Miami)
Возьми в рот,петух даунецкий
Відповісти
7
7
Михаил Булгаков (Тегусигальпа)
Унитазный, не воняй
Відповісти
0
0
IM-RM-DK (Miami)
вот ещё одно доказательство,что арендуполь,это подстилка оранжево чёрной )(уйни даунецкой!..а что там с договорняками арендупольскими?
Відповісти
8
5
avatar
kotіgorok (Чернiгiв)
☓yй тобi в сраку, пiд.аре!
Відповісти
2
3
Romb_DK (Київ)
по аве видно що місце зайнято
 
1
0
kazimko. vasiliy (Київ)
Ну скільки можуть донбаські сепари--лити грязь на інших. Недокоманда шахтаря від злоби по свинячі хрюкає Ви не мужикі--ви бидло .
Відповісти
12
6
avatar
kotigorok (Чернігів)
Ось і подяка від Бомжів не забарилася за доброту Суркіса. Через собаку з будки. До речі ДФС спецом для цього тупого вже давно зробило висновки по ДК. Хай якраз ще повідають про зарплати малосів та шмарлосів...)
Відповісти
13
7
kazimko. vasiliy (Київ)
Яка подяка від бидла7
Відповісти
13
4

Новини Футболу

Найкращі букмекери

Букмекер
Бонус