Прем'єр-Ліга
Прем'єр-Ліга

Прем'єр-Ліга - результати і розклад матчів, турнірна таблиця, новини.

УПЛ. Рух - Динамо 0:2. Фактор Гармаша, або Малою кров'ю


Дуже спокійна перемога чемпіона

УПЛ. Рух - Динамо 0:2. Фактор Гармаша, або Малою кров'ю

Олександр Приходько

Ігор Семйон Автор UA-Футбол

"Рух" досі двічі протистояв "Динамо" в УПЛ і двічі це були безнадійні битви для львівського клубу. Сьогодні команда Леоніда Кучука сподівалася здивувати опонента організованою обороною. Сподівалася зіграти на тому, що "Динамо" буде стомлене після суперкубкової зустрічі з "Шахтарем". Але Мірча Луческу теж не вчора народився. Тренер майже повністю змінив склад "Динамо", довірившись сьогодні таким гравцям як Тимчик, Шепелєв, Вербіч, Андрієвський. У центрі захисту діяли Шабанов та Кендзьора, на вістрі атаки – Влад Супряга. Денис Гармаш вийшов у півзахисті.

У "Руху" не було дискваліфікованого Федорчука, але нині львів'ян ніщо б не врятувало. Адже справа не у кадрах, а в налаштуванні на матч. Склалося тверде враження, що господарі розпочали цей поєдинок з опущеними руками. Боротьби практично не було.

"Динамо" володіло великою перевагою, але не створювало моментів біля воріт Паньківа. Все кружляло навкруги та довкола. Не дивно, що в такій грі спрацював фактор досвідченого футболіста. Гармаш, прийнявши м'яча біля лівої бічної лінії карної зони, поклав корпус та був збитий ударом по нозі від Мартинюка. На матчі працював ВАР, але Юрій Іванов не став переглядати епізод: його рішення зійшлося з рішенням Катерини Монзуль. З пенальті свій сьомий гол у чемпіонаті забив Віктор Циганков.

"Динамо" й далі розігрувало м'яч короткими та середніми передачами. В одному з епізодів на ударну позицію вийшов Циганков, але героєм судилося стати Денису Гармашу. Кияни заробили штрафний у центрі поля, Андрієвський відпасував на Кендзьору, той доєднав Тимчика, Олександр прострілив у гущу гравців, Циганков пропустив м'яч, а Гармаша легким дотиком спрямував його в кут воріт. 2:0 – і за такої гри це був вирок для львів'ян.

Наприкінці першого тайму "Рух" зусиллями Климчука спромігся на удар по воротах, але це несерйозно. Треба було перевертати гру на 180 градусів. Але завдяки чому? Навіть передумов для цього не виникало. "Динамо" продовжувало домінувати та "накручувати" відсоток володіння м'ячем й позиційних атак. Але без особливої гостроти. Тому матч не був яскравим. Якби не два голи, забиті в першому таймі, можна було б говорити про прісне та нудно видовище.

Малою кров'ю – так сьогодні грало та вигравало "Динамо". Важко сказати, чи допоможе це ліпше підготуватися до поєдинку Ліги чемпіонів проти "Баварії", але факт залишається фактом. Киянам важливо було у цьому поєдинку здобути три очки, аби втримати "Шахтар" на відстані трьох очок у турнірній таблиці. Зміст же гри дуже швидко забудеться.

Отже, догравали цей матч так, як і починали – зі стерильним контролем м'яча від "Динамо". "Рух" взагалі нічим не подобався та не вражав – не було ні мобільності, ні характеру, ні винахідливості. Хіба що після виходу на поле Таллеса відбувся реально небезпечний удар – м'яч після пострілу бразильця просвистів повз стійку. Потім прокинувся Кондраков, але вже було занадто пізно. У "Динамо" відзначаємо удар Циганкова головою, прорив Вітіньо та кілька закидань на Шкуріна. А так в цілому теж без вогника – гра суто за рахунком.

Про "Рух" як про того покійника – або добре, або нічого. Тож промовчимо. Про "Динамо" ж більше підстав буде поговорити після "Баварії".

Львів. "Арена Львів"
Арбітр в полі: Юрій Іванов (Макіївка)
Асистенти: Віктор Нижник (Вінниця), Володимир Висоцький (Запоріжжя)
"Рух" - "Динамо" 0:2
Голи: Віктор Циганков 28 (пен.), Денис Гармаш 38

"Рух": Юрій Паньків, Роман Гагун, Юрій Климчук (Ростислав Лях 58), Остап Притула (Павло Оріховський 65), Ярослав Мартинюк, Мар'ян Мисик, Богдан Бойчук (Василь Руніч 65), Максим Білий, Андрій Борячук (Данило Кондраков 58), Олексій Сич (Таллес Бренер 81), Роман Карасюк

"Динамо": Георгій Бущан, Беньямін Вербіч (Вітіньо дос Сантос 61), Володимир Шепелєв, Артем Шабанов, Віктор Циганков (Карлос Де Пена 84), Віталій Миколенко (Олександр Караваєв 77), Олександр Андрієвський, Денис Гармаш, Олександр Тимчик, Владислав Супряга (Ілля Шкурін 62), Томаш Кендзьора

Попередження: Олексій Сич 36, Роман Гагун 63, Максим Білий 69, Роман Карасюк 89

Оцініть цей матеріал:
Коментарі
Увійдіть, щоб залишати коментарі. Увійти
Менеджер Ср Звена (Кривой Рог)
В основном Гармаш падал и корчился, как тёлка...
Відповісти
10
15
Повернутись до новин
Коментарі 165
Менеджер Ср Звена (Кривой Рог)
В основном Гармаш падал и корчился, как тёлка...
Відповісти
10
15
avatar
ua-football-2021 (Київ)
Кротенята так розслюнявились про пенальті для Динамо, щоб відвести увагу від ганебного на справді пенальті для шахтаря
Відповісти
2
0
Spivakj (Кривой Рог)
Гармаш актриса)))
Відповісти
3
5
avatar
kotіgorok (Чернiгiв)
Огидне видовище... А у Європi знову обсеруться бо там суддi "неправiльнi"!
Відповісти
4
6
мы за динамо (киев)
мілевський з дашею так грали постійно
Відповісти
2
5
мы за динамо (киев)
гармаш зараз кращий в вкдк. два матчі-- три гола. окрема подяка комітету суддів.
Відповісти
3
3
мы за динамо (киев)
комент не іде.
Відповісти
0
3
Рівнянин (Рівне)
Впевнена,спокійна перемога киян.А для чого було рвати попу на більше,коли попереду Баварія,та й Рух грати не хотів.
Відповісти
6
4
krakow (Херсон)
Браво,динамулуй! Радует конкуренция,внутри команды . В этом туре,гармаш перехватил пальму первенства фуфлыжников,у шабанова.А,помирал то как натурально.Блеск!
Відповісти
10
7
Hanter44 (Baburka)
А он при этом кричал ? Если нет-значит плохо конспекты учил.Их учат падать ,и орать привлекая внимание судей и ,одновременно,выдавливая у тех слезу жалости.
Відповісти
5
7
avatar
ua-football-2021 (Київ)
фуфлыжники - krakow & Hanter44 Сцикуни мамкіни
Відповісти
4
6
Hanter44 (Baburka)
Опять в дурке DynamoKyiv в виде успокоительного выдали компьютер
 
3
5
avatar
ua-football-2021 (Київ)
Дурка - це твій дім, нікчема пустоголова.
 
2
3
Fishing 555 (Rivne)
И чего дурням собачится на весь сайт
Відповісти
5
3
FC SD CLUB (Кривой Рог)
У Цыганкова 4 из 7 голов с пенальти. Звание "лучшего " бомбардира ему обеспечат судьи с "левых" пеналей.
Відповісти
7
9
Fishing 555 (Rivne)
А как там у тебя насчёт шахты? Всё окей?
Відповісти
7
3
Алекс1955 (Донецк)
У Траоре ОДИН гол с пенальти
 
4
6
avatar
ua-football-2021 (Київ)
Який пенальті "лівий"? Телепень пустоголовий.
Відповісти
4
5
Algrab (Костопiль)
Ого як сєпарня розгавкалася...
Відповісти
7
7
FC SD CLUB (Кривой Рог)
Ещё один левый пенальти для ДК. "Браво,Шубкис!"
Відповісти
7
10
Fishing 555 (Rivne)
А как ты узнал что левый? Тот сбил то правой. Так что пеналь правый.
Відповісти
9
5
Одіссей (Донецьк)
Театр одного актера ...Гармаша.
Відповісти
6
9
Одіссей (Донецьк)
Из переговоров судьи в поле с судьей ВАР:-Слышь! Можно бабла поднять!-Давай!-Ща! Звякну куда надо! А ты мол внимательно слушай меня!_______________________________________________-- Алло!-50 тысяч!-Я согласен!_______________________________________________-Клиент готов! Давай дуй к телек с видом шо эпизод рассмотреть нада!
Відповісти
6
10
Fishing 555 (Rivne)
А у тебя не найдётся тис. 30 для меня?
Відповісти
8
5
Judas (Киев)
Типа юморнул, квартал 95?
Відповісти
3
2
Hanter44 (Baburka)
Я так понимаю,что Цыганкову ,с такой интенсивностью назначения пенальти в ворота противников Динамо, к концу сезона золотая бутса обеспечена.А уж Левандовского то он переплюнет одним плевком.
Відповісти
6
8
Fishing 555 (Rivne)
А тебе кирзовый сапог обеспечен
Відповісти
8
6
Hanter44 (Baburka)
"Сложилось твердое впечатление, что хозяева начали этот поединок с опущенными руками."- А если говорить понятным языком- просто слили.А тут еще дисквалификация Федорчука к месту.
Відповісти
4
8
Fishing 555 (Rivne)
А куда слили? В туалет?
Відповісти
8
3
Hanter44 (Baburka)
Тебе в Jопу
 
2
7
avatar
ua-football-2021 (Київ)
Hanter44 ти свій поганий язік звідти вийми
 
4
2
Fishing 555 (Rivne)
Скільки тут дізлайкових зміїв ужас шо зробиш Україна на дурнів богата
Відповісти
5
2
Hanter44 (Baburka)
И ты это поддерживаешь своим существованием на страницах.
Відповісти
3
5
Fishing 555 (Rivne)
Дивився багато раз чистий удар коліном. І чому дурені собачатся.
Відповісти
11
6
фрілансер (Львів)
Епізод з пенальті пояснюється просто: Козловський -- Іванову не товариш
Відповісти
3
8
avatar
Spokoyno (Київ)
Тут СС (перемитнувшийся к Сліпишам Сабо) став на Фу... розповідати, що при 0:0 таке не треба ставити, а коли Йожефа після чергового перегляду спитали прямо "Чи було порушення?" Він став все валити на захисника! Навіщо той фолив, відверто врізався в Гармаша, коли той біг до кутового прапорця! Тепер можна точно оцінити, рівень ексПЕРДних оцінок сліпишей, що доводять протилежне. Те що Деніс не став втримуватися на ногах, як і абсолютна більшість гравців у подібних ситуаціях... не відміняє порушення Правил з боку Мартинюка!
Відповісти
10
6
Hanter44 (Baburka)
А что? Их зря этому учат?
Відповісти
1
8
Ironass (Харьков)
Короче, матч - унылое зрелище, я даже задремал минут на 30 во втором тайме. Рух играл безвольно, проснулись только в последние 10 минут. Динамо... У них впереди Бавария, экономия сил и прочее - тут полностью согласен с Луческу. Результат есть - и хорошо. Пенальти был. Львы свои зубы, в отличии от того же Вереса против Шахтера, не показали. Обсуждать нечего, УГ.
Відповісти
6
1
avatar
таврия19752009 (симферополь)
В каждой игре теперь Динамо по левому пенальти.Браво ФФУ .
Відповісти
12
16
avatar
Американец 2000
Да так уже много лет происходит ((((((((((((((((
Відповісти
11
12
avatar
ua-football-2021 (Київ)
Звичайно. Я тобі дурнику відкрию секрет - УСІ пенальті які поставили на користь Динамо - ліві. УСІ абсолютно.
 
9
6
avatar
ua-football-2021 (Київ)
Лєвое - це те що ти прешься коментувати Український футбол.
Відповісти
5
5
Gafan777 (Каменка)
весь укр футбол по большому счёту левый, но мы тут грызёмся все из-за этого, в этом весь и секрет, а ты тут про пенали
 
0
6
Fishing 555 (Rivne)
Якщо ти сліпий то подивися краще. Все таки правий.
Відповісти
4
3
Gerd Muller (Житомир)
Він штопаний, при чому багаторазово. Це про Gafan777 (Каменка)
 
2
2
Algrab (Костопiль)
п н х , крисянин...
Відповісти
5
3
Gerd Muller (Житомир)
Крисянин тобі вже вказували, що ФФУ вже не існує.
Відповісти
2
2
avatar
Американец 2000
Какой дурак допустил бабу к мужскому футболу ??? Откуда ей знать про все эти хитрости при стыках ???Динамовцы поняли что баба ничего не соображает и стали играть на её женской психологи ((((( Падают так - как будто их убили ((((((( И баба естественно ведётся как последняя дура ((((((((((((( Какое там на х... пенальти ?????? Это ч м о Гармаш летело оттолкнувшись от защитника как от батута ((((((((((((((((
sticker
Відповісти
9
10
avatar
ascent (Луксор)
Мне кажется или Гармаш при Луческу стал еще мужественнее играть? Да и в целом видно, что настоящие мужики на поле, что Цыганков, что Шапоренко, что Гармаш - богатыри как на подбор...с ними дядька (говорит, что румын)...
Відповісти
5
13
avatar
Американец 2000
Что то Луческу полюбил Гармаша )))))) Интересно за что ???? Что то делает хорошо деду что мы не знаем ????
sticker
Відповісти
5
10
Judas (Киев)
А у тебя что не коммент, то на питарскую тему. Ты же петух.
 
2
2
Gerd Muller (Житомир)
Засранець 2000, а ти запропонуй зробити діду добре. Може й згодиться.
 
3
2
avatar
Spokoyno (Київ)
Канешно пенальті "НЕ було" Бо Правилами "дозволено" тримати гравців Динамо руками, бити їх по ногах... Правда то не зовсім Правила! Навіть зовсім не Правила, а маячня сліпишів та їх посіпак
sticker
Відповісти
9
11
avatar
ascent (Луксор)
В матче с Александрией любой арбитр из Европы показал бы Гармашу желтую за СИМУЛЯЦИЮ и все бы с этим согласились, а ему вместо этого вручили ОСКАР и теперь он поверил в себя и продолжает оттачивать мастерство...
Відповісти
10
13
avatar
Spokoyno (Київ)
Не брешіть на всіх арбітрів... За ЯВНУ та ВІДВЕРТУ затримку будь-який арбітр дасть свисток, призначить штрафний / пенальті та покаже картку. Я розумію сліпиші цього не бачать, як і відвертий удар по нозі Гармаша... бо сліпі чи не бажають цього бачити! Пригадаємо, як СаШо лежав, а за нього перечипився гравець ШД і впав... Всі ж "правдолюби" волали, що пенальті та червоної мало Коротше у них одно в голові: СуВсеКу!
 
6
7
avatar
ua-football-2021 (Київ)
Spokoyno - зазвичай люди які страдають на проблему зору - мають інші розвинути почуття.., але це не про цих слюнявих кротиків, типу ascent , Американец 2000, таврия19752009, Kolibri, hunter, tiran та "иже с німі". Ні зору, ні слуху, ні мозку...
 
7
4
Gerd Muller (Житомир)
Гармаш симулював, що Рибалка тримав його за футболку, а потім штовхнув його, коли втримати не вдалось. Ще й після цього не отримав жовту картку. Мало того, що кроти сліпі, вони ще й пришелепкуваті.
 
2
3
avatar
Кююмалайнен (Київ)
Красивая и честная победа, не то что шахта, которая на горбу судеек весь чемп едет
Відповісти
11
9
avatar
ascent (Луксор)
А что там по количеству пенальти в прошлом и в этом году, кто лидирует?
Відповісти
6
10
avatar
ua-football-2021 (Київ)
А что там по бєндєровцам?
 
4
4
avatar
Кююмалайнен (Київ)
"Бабы по найму рыдали сквозь зубы, дьякон и тот верхней ноты не брал..." (с) В чем спорность пенальти? Защитник заехал с разбегу коленом в опорную ногу. В центре поля такой фол не оговаривается, так в чем спорность этого фола в штрафной? Конечно болельщикам «Шахтера» досадно, что «Динамо» не потеряло очки, но гипотетически, не будь этого пенальти, счет был бы не 2:0, а 1:0. Тем более на замену могли выйти 5 игроков основы. «Рух» за центр поля не выходил, в прошлом сезоне они повеселей смотрелись.
Відповісти
13
8
Gafan777 (Каменка)
та ты шта? заехал прямо? что тот улетел прямо за пределы поля? уго
Відповісти
8
12
ЦПА харьков (харьков)
что за бред? куда он заехал? симуляция чистой воды (как с Александрией) -это желтая карточка а не пеналь
 
8
13
avatar
Кююмалайнен (Київ)
Был бы на его месте крот, докатился бы до углового флажка
 
11
7
vituynia (Черкассы)
Ну так саму победу, под сомнения никто и не ставит.Преимущество киевлян было полное и гол забили. А вот пенальти...Не хотелось бы,что бы когда то и динамовцам за какое то касание влепили пеналь. Это что то типа, едва не единственного судейского косяка на Евро,когда Старлинг падая тоже коснулся колена. Я ещё соглашусь по пенальти с Александрией,там всё же Рыбалка действительно потянул Гармаша за футболку, но тут...
Відповісти
3
6
avatar
Kolibri (Киев. Новая Англия.)
Я до игры говорил, что ставить надо на пенальти в ворота Руха. Это даже не тема для разговора, это смешно, что такие беспомощные киевляне.....
Відповісти
7
14
Only DK (Kyiv)
Ахахаха, напомни какие вы были «помощные» в матче с Шерифом без упловского судейства
Відповісти
11
7
avatar
Кююмалайнен (Київ)
Это точно, молдаване порвали «непобедимых»на какой-то там флаг, как детей
 
9
7
avatar
Kolibri (Киев. Новая Англия.)
Помню, помню.... последнюю очную встречу!
 
6
9
Gafan777 (Каменка)
а что Шериф думаешь слабая команда?
 
6
10
avatar
ua-football-2021 (Київ)
Kolibri - ти говорішь? А може ти просто кудахтаєш.
Відповісти
5
4
Comment06 (Украина)
Динамо многократно превосходит Рух по всем футбольным показателям, и ставить такие спорные пенальти- медвежья услуга команде! А Гармаш давно стал отрицательным персонажем и ничего, кроме вреда, футболу не приносит. На памяти только один его классный матч -15.09.2015г в ЛЧ дома с Порту(2:2, Буяльский сравнял на 89мин), когда Денис был самой яркой фигурой в обеих командах! Жаль, что способный футболист расходовал свой талант на грубость, споры с судьями, провокации, драки, симуляции.
Відповісти
8
12
avatar
Kolibri (Киев. Новая Англия.)
Остались только стимуляции
Відповісти
6
10
avatar
Kolibri (Киев. Новая Англия.)
Ну все, Бавария трепещит уже! Даже как-то жалко немцев((((
Відповісти
5
11
avatar
Американец 2000
Гармаша немцы по кругу пустят (((((((((((((((
sticker
Відповісти
3
8
Рівнянин (Рівне)
А Інтер,так взагалі в штани наклав.
Відповісти
2
2
avatar
Kolibri (Киев. Новая Англия.)
Ну да, если Малиновский, который Шахте не подошёл, рассказывает Интер!
 
0
2
Spivakj (Кривой Рог)
Епать! Гармаш нырнул там пеналя НЕТ!!! Я не смотрел это унылое гавно но посмотрев фол ЭТО ПОЗОР ДЫРКЕ!!!! Игрок руха ковырнул газон и коснулся может быть лёгко о этого артиста и тот рухнул . Игра с рухом ладно, за сборную стрёмно .
Відповісти
11
14
avatar
ua-football-2021 (Київ)
Дивись на унылое гавно в себе в дзеркалі.
Відповісти
6
2
Gafan777 (Каменка)
очередная примитивная победа, если ставить такие пенальти как на Гармаше и добывать такие победы, то грошь цена такому чемпиону. фу . в общем рыгаловка .
Відповісти
8
13
avatar
Кююмалайнен (Київ)
Ну все же не кабинетная победа как у кое-кого над «Ингульцом» и над «Полтавой» в кубке. И пришлось играть дублерами, вряд ли Сидорчуку или Забарному отменили бы дисквал как когда-то Исмаили (чтобы матч грандов прошел в сильнейших составах). Вот это был позор из позоров...
Відповісти
12
6
Dimoncho (Kharkiv)
Капец, что это было за пенальти???
Відповісти
8
13
Gafan777 (Каменка)
это только для киевлян такие стандарты
Відповісти
8
14
avatar
ua-football-2021 (Київ)
Тільки нікчемні кротенята слюнявять, коли Динамо виграє. І пенальті не такі. І трава не така.
 
7
12
avatar
ua-football-2021 (Київ)
Спитай які пенальті ставлять наразі Металісту.
Відповісти
9
6
Ironass (Харьков)
Иногда х-вые, а иногда и по делу. Но вой поднимается после любого. Да и с удалениями та же история.
 
3
1
avatar
ua-football-2021 (Київ)
Вже почали визнавати що пенальті ліві, але все одно - це добро, бо це ж Металіст. А ще 3 тижні тому казали що усі пенальті для Металісту були 100%.
 
4
2
avatar
Кююмалайнен (Київ)
Это был пенальти за нарушение правил в штрафной. Согласно правил игры в футбол.
Відповісти
10
6
Fishing 555 (Rivne)
Знову дізлайкови дурені харкають соплями рожна вам в харю
Відповісти
3
7
vituynia (Черкассы)
Ну победа,в общем без вопросов. Автобус у Руха так себе. Но игра динамовцев совсем не понравилась. Понятно,что играли практически вторым составом и в ЛЧ большинство сегодня игравших ,начнут матч на лавке.Тем не менее, медленная игра киевлян,практически баз обострений и кучей брака в передачах вызывает печальные чувства. По сути получилась лишь одна атака,когда Гармаш замкнул в касание. Пенальти тоже неоднозначное, сейчас за все эти минимальные контакты,касания, пенальти не ставят, как показали матчи последнего Евро. Но сидевшая за ВАР Монзуль,в своём репертуаре, когда в штрафной тягают за волосы,пенальти нету, а любое касание-одиннадцатиметровый. Что ещё бросилось в глаза, неумение киевлян выбегать в контратаки. Даже против такого слабого соперника как Рух,когда те попытались побежать отыгрываться. Всё делалось настолько медленно, трусцой...Как они собираются контратаковать с Баварией. Как итог,победа в общем закономерная,но игра нынче у Динамо вызывает тревогу. Такое впечатление,что команда к Лиге чемпионов выходит не на пик формы, а наоборот, идёт на спад.
Відповісти
4
7
Gafan777 (Каменка)
представляешь .что Бавария сотворит с ними?
Відповісти
4
12
cdboss1 (пофиг)
Нажаль Динамо в ЛЧ не будуть давати таких пенальті...
Відповісти
7
9
Wertu098 (бамбас )
Динамо уверенно идёт к 30 чемпионству!!!
Відповісти
12
7
Gafan777 (Каменка)
такие чемпионства в не зачёт бумбас ты еще не понял?
Відповісти
4
13
Wertu098 (бамбас )
Протрезвеешь ,напишешь .
 
8
5
мы за динамо (киев)
пригадую як денис малював шось подібне цьому пеналю, граючи за збірну. тоді він отримав гірчичник і змушений був пропускати наступний відповідальний матч. фоменко тоді його сильно прибив. цей пеналь на совісті арбітрів, а не гармаша. будулай теж полюбляє так виступати, даша в нього був той ще художник.
Відповісти
2
11
ЦПА харьков (харьков)
Гармаш картинно падает от любого прикосновения-зто не пенальти а желтая карточка.Такие типы + слабые судьи превращают наш футбол в баскетбол
Відповісти
11
15
Fishing 555 (Rivne)
Хватит сопли размазывать и писать всякую чушь.
Відповісти
11
14
ЦПА харьков (харьков)
ты наверное никогда сам в футбол не играл
 
9
11
Unselfish (Белая Церковь )
Слабые судьи тянут Металлист в упл...
Відповісти
9
7
avatar
ua-football-2021 (Київ)
Передивись пенальті які ставлять Металісту
Відповісти
5
4
ЦПА харьков (харьков)
сдабые судьи
 
0
6
avatar
ua-football-2021 (Київ)
До чого тоді Гармаш?
 
3
1
Ironass (Харьков)
Ты не прав, я тоже не болею за Динамо, но пенальти чистый - парень некисло сыграл Гармашу в колено, а ту часть, которую он дорисовал картинным падением - оставим на его совести. Но фол был, ради таких моментов ВАР и ввели.
Відповісти
7
4
avatar
ua-football-2021 (Київ)
Ironass (Харьков)
 
2
1
Gerd Muller (Житомир)
Футбол це гра де дозволяється бити по м'ячу любою частиною тіла, окрім рук. Підкреслюю тільки по м'ячу. І більше ні по чому та ні по кому. А руками торкатися ні до чого не дозволено: ні до м'яча, ні до спортивного одягу, а тим більше тягнути за нього, до речі як і за волосся. А щодо справжніх чоловіків, які мають це терпіти, то пусті балачки.
Відповісти
2
0
vasa pupkis (Киев)
В ближайших двух матчах эту театральную труппу нужно рвать в клочья. Максимально крупно и унизительно
Відповісти
9
15
Gafan777 (Каменка)
давно пора
Відповісти
2
13
Maximum (Торонто)
Це якийсь сором а не пенальті, як можно вболівати за команду яка за рахунок судді на гру впливає? Олександрія, Рух це в кожному матчі в них таке?
Відповісти
8
20
Unselfish (Белая Церковь )
Иди учи правила...
Відповісти
12
7
avatar
walcom (Киев)
садись - два.
Відповісти
8
6
Gafan777 (Каменка)
а тут дебилов хватает которые дизлайкают, они думают что в любом чемпе за такой высер пеналь дали бы, эх и клоуны наивные
Відповісти
4
10
avatar
ua-football-2021 (Київ)
Тут 5 дебілів: Gafan777, ascent , Американец 2000, таврия19752009, Kolibri
 
6
2
Alex.696 (Немирів)
Ще шостий є: знак поноса.
 
0
0
Siren05 (Мариуполь)
Последнее время смотреть противно, как научились игроки симулировать фолы, падения, штрафные, пенальти. Сегодня Гармаш показал экстра класс. Незначительное прикосновение преобразовалось им почти в сальто мортале. Тут и Станиславский сказал бы: " Верю!"
Відповісти
12
15
Пришта Литин (Київ)
Что еще может пистануть галимое кротеньіш?
Відповісти
12
11
мы за динамо (киев)
ну кому ти чешеш про "паслєднєє врєм"я"?
Відповісти
6
8
Siren05 (Мариуполь)
Младой человек, для меня последнее время это лет 10-15. Пардонте, стар я...
 
3
6
мы за динамо (киев)
вперше це явище я особисто, субьєктивно виразно побачив у виконанні збірної хорватії. часів сініши міхаловіча і ко. це були 90-ті. пардоньте це не 10-15.
 
6
3
Siren05 (Мариуполь)
Согласен, таке явище появилось ещё раньше. А я ещё помню такие времена, когда даже намек на симуляцию воспринимался с презрением и осуждением даже со стороны своих игроков и тренеров. Был у нас защитник Ясманицкий, во время борьбы за мяч убрал ногу ( у него была карточка). Всё, обвинили в трусости, перестали выпускать на игру. Вскоре ушел из команды и футбола... Сейчас тренирует пацанов...
 
0
5
Gerd Muller (Житомир)
Екстра-клас показав Кривцов у матчі з Вересом, де навіть і торкання не було. Правда отримав за це гірчичник. А потім Конопля бачить лежить гравець Вереса, взяв і зачепився за нього. Результат пеналь. А Гармаша зарядили коліном в стегно. Так що сиди у свому Орендуполі та не підгавкуй.
Відповісти
2
3
osadob07 (жмеринка)
гармаш.цэ ж нада так картинно падать.Ну прямо артист больших и малых
Відповісти
17
16
Spivakj (Кривой Рог)
Я смотрел Интер- Аталанта , а не это унылое гавно. Там Малина пердакову привет передал)))
Відповісти
10
22
Prideman (Lviv)
Проблема Малини в тому, що в клубі і в збірній це абсолютно різні гравці
Відповісти
21
2
Spivakj (Кривой Рог)
Проблема в том ,шо Аталанта и сборная Украины это два разных уровня .
 
3
19
Prideman (Lviv)
припустимо, а Петраков тоді тут при чому? Якщо Малина у збірній слабко грає то чого він ображається, що його міняють?
 
17
2
Spivakj (Кривой Рог)
А кто сказал шо Малина хуже остальных в сборной? по каким показателям? Приведи мне игрока лучше по показателчм того же wyscoyt, opta,
 
6
13
Prideman (Lviv)
Spivakj (Кривой Рог) я не казав, що малина гірше всіх у збірній, я казав. що він слабко грає. Не перекручуй мої слова і не приписуй мені того, чого я не говорив
 
11
1
мы за динамо (киев)
повеселив. дякую. так тому і бути. може тепер розраховувати шо отримає откритку із катару.а ти із своїм бидло-хамством по відношенню до гол. тренера збу можеш розраховувати тільки на пуйло в рот.
Відповісти
7
3
FCZK-1922 (Кировоград)
О, повылазили из нор, не было пеналя? Пересмотрите внимательно эпизод, там чистейшая пенка
Відповісти
18
15
avatar
simargl (Чернигов)
И Катя так считает. ВАР не ошибается
Відповісти
11
10
DesnaUA (Чернигов)
А на рыжем чистый был)?
 
9
3
Gerd Muller (Житомир)
DesnaUA (Чернигов) Конопля побачив, що перед ним лежить суперник, та й перечепився через нього. Наслідок пеналь. А після того Верес і поплив.
 
2
0
Gafan777 (Каменка)
не смеши звезда нибас дно
Відповісти
0
6
avatar
simargl (Чернигов)
Очередной шикарный пеналь для ДК от Катюхи... гармаш и компания наверное репетируют падения в театре драмы и комедии. Как подкошенный рухнул!!! Станиславский плакал. А в остальном ожидаемый результат. Игра очень вялая ... без мотивации
Відповісти
12
18
Prideman (Lviv)
от і я про то
Відповісти
8
9
DesnaUA (Чернигов)
Если олень из руха врезается в колено,и не умеет отбирать мяч,то кто ему доктор .Шо вы разнылись ,на рыжем сегодня чистый был,ага)) Клоуны !!!Первый тайм вместо бущана,можно было полевого выпускать,потому что Рух из автобуса не вылазил.
Відповісти
14
6
avatar
walcom (Киев)
и для них все равно судья дух игры убил
 
8
4
Fishing 555 (Rivne)
Тупоїд
Відповісти
4
4
Менеджер Ср Звена (Кривой Рог)
Гармаш неприятный тип.
Відповісти
10
17
Fishing 555 (Rivne)
Р криворогій осел обізвався
Відповісти
7
8
Prideman (Lviv)
Треба було Руху грати так весь матч як в 2 таймі, тоді можливо не програли би 0-2. Гармаш гарно намалював пенальті, прямо художник))
Відповісти
6
14
avatar
ua-football-2021 (Київ)
Пенальті чистий. А грати так Руху в 2-му таймі дозволило Динамо.
Відповісти
16
9
FCZK-1922 (Кировоград)
Упал Дениска конечно картинно, но ведь защитник действительно врезался в него.
Відповісти
12
8
Prideman (Lviv)
нічого подібного, не врізався він у нього, передивися повтор
 
4
21
Pianist (Киев)
Интересно, а что великий рух в этом втором тайме показал? Пустая команда. Вообще ноль. Жаль, что у нас такие играют вообще. Аж смотреть противно было.
Відповісти
13
2
avatar
Drovko (Lviv)
В 2 таймі у Руха хоча б було кілька дійсно непоганих атак, точність підвела.
 
0
12
Fishing 555 (Rivne)
Я художник но искусства не увидел. Художники не рисуют а пишут, запомни.
Відповісти
5
1
Prideman (Lviv)
пишуть письменники))
 
1
5
FCZK-1922 (Кировоград)
Фантастика, самый деревянный игрок Динамо сделал два гола. Всех болельщиков лучшей команды Украины с победой!
Відповісти
3
20
avatar
Динамiт (Василькiв)
Комуняку на гілляку !
Відповісти
5
4
FCZK-1922 (Кировоград)
Тротила тебе в сраку!!!
 
3
6
Gerd Muller (Житомир)
Є різні: дерев'яні, олов'яні, скляні. А є як FCZK-1922 гівняні.
Відповісти
1
1
Pianist (Киев)
Надо признаться, что украинский футбол - это ужас. Не зря мы только в своём сельском болоте месимся. Со всякими минаями, ингульцами и рухами. А потом шахтёр шерифу в одну калитку влетает. Динамо против бенфики на отбой играет. А «третья сила» влетает вчистую какому-то буде-глимту… Докатились все вместе.
Відповісти
7
4
avatar
Drovko (Lviv)
А ти не думав про причину цього? Просто в єврокубках наші клуб не тягнуть судді, як в чемпіонаті України тягнуть наших "грандів". На євроарені реба грати, а не відбувати номер
Відповісти
4
12
Pianist (Киев)
Интересно, а Зарю кто тянет в чемпионате Украины? По-моему, наоборот убивают вечно.
 
2
2
Prideman (Lviv)
Піаніст, там мова йде про грандів, а не про Зорю.
 
3
4
Spivakj (Кривой Рог)
И реально стрёмно за сборную , ага?
Відповісти
1
6
avatar
ua-football-2021 (Київ)
Дякую Динамо. Перемога абсолютно на класі. Підготовка до Баварії слабкувата, але це не вина Динамо.
Відповісти
15
9
avatar
uа-football-2021 (Київ)
Зате в мене ставка на пенальті зайшла, Суркіс передбачуваний
Відповісти
8
12
avatar
ua-football-2021 (Київ)
Дімачка-з@дрот - х-й тобі в рот
Відповісти
4
5
pilips111 (Чернигов)
Два дебила это сила
 
7
3
avatar
ua-football-2021 (Київ)
Дебіл один, який користується моїм акаунтом, тому що по життю сциклива нікчема дімася.
 
5
2
avatar
kotіgorok (Чернiгiв)
Дупамо, навiщо тобi стiльки аккаунтiв?!!
 
2
2
avatar
ua-football-2021 (Київ)
Для лебіла kotіgorok : в мене один акаунт, але з нього пише якась сциклива муйня з редакції.
 
1
1

Новини Футболу

Найкращі букмекери

Букмекер
Бонус