Прем'єр-Ліга
Прем'єр-Ліга

Прем'єр-Ліга - результати і розклад матчів, турнірна таблиця, новини.

"Колишній співробітник клубу поширює неправдиву інформацію" - Динамо відповіло на звинувачення щодо ухилення від сплати податків


Офіційна заява Динамо щодо нещодавнього матеріалу World Soccer

"Колишній співробітник клубу поширює неправдиву інформацію" - Динамо відповіло на звинувачення щодо ухилення від сплати податків

fcdynamo.com


Київське "Динамо" відреагувало на матеріал видання World Soccer про нібито офшорні махінації президента київського клубу Ігоря Суркіса із зарплатами.

Із цього приводу клуб розмістив заяву на своєму офіційному сайті.

"Згідно з нещодавно поширеною інформацією низки українських медіа, британське видання World Soccer, що належить медіахолдингу Kelsey Publishing Ltd., у випуску свого журналу за листопад 2021 року опублікувало статтю про нібито ухилення "Динамо" від сплати податків. Цей матеріал, зокрема, містив неправдиву інформацію про заробітну плату футболіста "Динамо" Артема Бесєдіна.

"Динамо" належно зреагувало на відвертий наклеп і звернулося до видання та медіахолдингу з вимогою зупинити поширення хибної інформації та спростувати оприлюднені дані, що не відповідають дійсності та завдають шкоди діловій репутації клубу. Ми надали британському виданню документи, які свідчать, що факти, викладені у статті, є фейками.

У відповідь Kelsey Publishing Ltd. повідомив "Динамо" про видалення публікації з усіх онлайн-платформ, які здійснюють продаж випуску журналу. Також у британському медіа інформували нас про початок службової перевірки щодо інциденту. Крім того, представники британського медіа запевнили, що після закінчення внутрішнього розслідування, нам повідомлять про його результати та вжиті заходи.

Вдячні британському виданню за оперативну реакцію, яка відповідає високим стандартам журналістської етики у Великій Британії. Впевнені, що внутрішнє розслідування Kelsey Publishing Ltd. підтвердить недостовірність опублікованої інформації.

Наразі ми вже встановили, що автором неправдивого матеріалу був зовсім не британський журналіст, а колишній співробітник "Динамо" Олег Задерновський, звільнений у 2017 році. Довгий час він безрезультатно намагався поновитися на посаді, а тепер має нове хобі – поширювати свідомо неправдиву інформацію про "Динамо", використовуючи всі доступні інформаційні майданчики, що він вкотре зробив, опублікувавши вищезазначену хибну статтю.

Звертаємось до українських медіа, які поширили "сенсаційне британське розслідування", авторства звільненого співробітника нашого клубу, – просимо дотримуватись міжнародних журналістських стандартів та спростувати неправдиву інформацію тим способом, яким вона була поширена. На майбутнє рекомендуємо перевіряти факти, навіть якщо джерело інформації здається надійним. А також наголошуємо - "Динамо" відкрито до комунікації і готове за запитом надати всю необхідну інформацію для об'єктивних та незалежних розслідувань", - сказано в заяві "Динамо".

Слідкуйте за нами:

У статті: Динамо (Київ)

Оцініть цей матеріал:
Поділитися з друзями:
Джерело:
ФК Динамо

Загрузка...
Авторизуйтесь на сайте, для того чтобы голосовать.
Коментарі (18)
Увійдіть, щоб залишати коментарі. Увійти
Hanter44 (Baburka)
Так ДОКУМЕНТ подтверждающий слова Суркиса будет? Или это все на уровне "бла-бла"?
Ответить
0
0
Damien (Kyiv)
Да возьмите несколько ИНН игроков Динамо и проверьте по отчислениям в Пенсионный фонд. И все станет понятно
Ответить
+3
-1
avatar
walcom (Киев)
возьми зп у президента страны и проверь по отчислениям в ПФ и тебе станет понятно, какая страна если этого еще не знал
Ответить
0
-3
Hanter44 (Baburka)
Я вот не раз утверждал,что в интернете,как на заборе,можно писать все и тебе ничего не будет. И в очередной раз убедился Как Суркис манипулирует фактами,выдавая желаемое за действительное. И заряженные угодники сразу направо и налево стали,как мухи,разносить его измышления.А стоило бы почитать первоисточник и сразу бы убедились,что ни о каком бывшем сотруднике клуба там речь не идет.А издание World Soccer опубликовало РАССЛЕДОВАНИЕ касаемое ОШФОРОВ Динамо... И еще одна незначительная деталька: Если Суркис утверждает,что издание сняло публикацию и сообщило об этом,то почему он стесняется опубликовать подтверждающий это документ?
Ответить
+4
0
avatar
Zapp Brannigan (Київ)
Так а зайти на World Soccer і перевірити релігія не дозволяє?
Ответить
+1
-4
Камонплей
шо перевітити довбограю? це журнал, а не агрегатор новин. з нього неможливо одним кліком видалити сторінку. жодного спростування немає
+2
0
avatar
Zapp Brannigan (Київ)
Відкрию страшний секрет: у всіх західних (і навіть в 90% українських) журналів уже давно є електронні версії...
+1
-2
Камонплей
А де ти побачив що немає електронної версії? тобі ж українською по білому написали: виданий та опублікований пдф-журнал не рівно новина на вебсайті. його розіслали десяткам розповсюджувачам і розмістили на купі сервісів. Ніхто номер від листопада 2021 з продажу не знімав і не зніматиме без рішення суду. Він як продавався так і продається в повному обсязі друкованим та електронним.
+1
0
avatar
Zapp Brannigan (Київ)
Ну ти хоч зайди на сайт та глянь для початку! Там є і статті з журналу окремо виставлені.
+1
-1
Камонплей
угу, аж 5 штук за останні 4 місяці. три з яких повідомлення про вихід журналу. там немає статей з журналу, бо ніхто не роздає безкоштовно те саме що намагається продати за гроші.
0
0
avatar
Zapp Brannigan (Київ)
Ну якщо публікацію зняли, значить таки брехня... Я вірю, що зарплати занижені, але не до 290 євро ж. Ну це дуже палівно було б!
Ответить
+1
-4
sokolovskiy-golitsyn (Utrecht)
Якщо автор цього матеріалу - колишній співробітник Динамо, то його інформація заслуговує принаймні на те, щоб з нею як слід ознайомитися. Мені здається, у цієй ситуації є тільки один засіб спростувати усі обвинувачення - це показати платіжні документи Беседіна
Ответить
+7
-1
avatar
Zapp Brannigan (Київ)
Ну якщо World Soccer отримав дані і зняв статтю, то може і надали?
Ответить
+1
-3
avatar
Очманілий Заєць (Odessa)
"Ми надали британському виданню документи, які свідчать, що факти, викладені у статті, є фейками." Перекласти українською? :-)
Ответить
0
0
avatar
ascent (Луксор)
Ничего не будет: Суркис не первый год замужем...
Ответить
+4
-1
wist15 (Киев)
ЛГБТ... кто бы сомневался
Ответить
+2
-3
Acsakal (Kharkiv)
Я щось пропустив? А чого для британців це новина? Два роки тому на цьому ресурсі був цілий баттл з приводу патріотизму між представниками Динамо та Шахтаря, і аргументом клубу з Донецька було питання: якщо Динамо справді такі патріоти України, як про те розказують, то чому тоді Суркіс тримає гроші Динамо на офшорних рахунках, а у відомостях офіційних динамівських зарплат стоять неправдоподібно низькі суми. Хіба за 2 роки щось принципово змінилося?
Ответить
+12
-1
avatar
Цап-царап (Харків)
Моя мама варит кофе, может быть, подождём... ©
Ответить
0
-2


Кращі букмекери

Букмекер
Бонус

загрузка...