Національна збірна України
Національна збірна України

Національна збірна України - результати і розклад матчів, турнірна таблиця, новини.

Відбір до ЧС-2022. Франція - Україна 1:1. Коли не соромно, а радісно


У матчі проти складного суперника Україна бере очки

Відбір до ЧС-2022. Франція - Україна 1:1. Коли не соромно, а радісно

Фото - uefa.com / Автор невідомий

Ігор Семйон Автор UA-Футбол

Для Андрія Шевченка важлива структура та модель гри. Про це він не раз говорив публічно та підтверджував свої слова діями. Тож вихід на матч проти збірної Франції з трьома центральними захисниками й двома латералями трохи здивував. Востаннє так ґрунтовно тренерський штаб збірної експериментував зі складом у поєдинку Ліги націй проти Словаччини, який закінчився поразкою 1:4. Але той негатив залишився позаду, а попереду була необхідність дійсно відступитися від шаблонів. Інакше проти чемпіонів світу ловити нічого.

При оборонній роботі структура збірної України мала вигляд 5-3-2. Караваєв та Миколенко опускалися на одну лінію з Забарним, Кривцовим та Матвієнком. Шапаренко, Сидорчук і Зінченко діяли трохи вище, а Руслан Маліновський висувався вище на одну лінію з Романом Яремчуком. Під час атак Зінченко стрімко висувався вперед, Шапаренко діяв трохи вище Сидорчука, але нижче Зінченка. Франція у відповідь пропонувала 4-4-2 з дуже високими флангами оборони.

Матч розпочався з надією для України. Варан помилився при виконанні короткої передачі, що дало нагоду гостям організувати контратаку. І вона навіть завершилася непоганим ударом. Непоганим, але трохи неточним – Зінченко не розрахував висоту. Проблема в тім, що цей епізод залишився єдиним гострим у виконанні збірної України за увесь перший тайм. А у Франції моментів було більше. І виникали вони після класних комбінацій. Як, наприклад, на 12-й хвилині, коли Рабьйо господарював перед штрафним майданчиком збірної України, потім віддав на Ернандеса, той прострілив на Жиру, а досвідченому нападникові лише в останній момент завадив український захисник.

Франція нагнітала дуже наполегливо: подачу Ернандеса перекусив Караваєв, в іншому епізоді хтось з захисників випередив Жиру. Можливо, так вдалося б дотерпіти до перерви, але не за нас спрацював "людський фактор" арбітрів. У штрафному майданчику Бущана Павар вів боротьбу з Миколенком під час передачі з глибини, м'яч відскочив до Кривцова, але той виніс його недалеко. Туди, де перебували Грізманн та Зінченко. Капітан збірної України якось занадто просто програв єдиноборство гравцю "Барси", ніхто не зіграв на страхуванні, тож Антуан мав вдосталь часу, аби прицілитись та пробити в дальній кут. Дуже гарний гол, але ж раніше у Павара був офсайд. ВАР скасував би цю гольову атаку, однак сьогодні працював людський фактор, а не технології.

Україна не розклеїлася після пропущеного – і це вже добре. По цій грі розгром не вимальовувався, хоча в окремих епізодах було дуже тривожно. Наприклад, коли після навісу Павара чергового удару завдавав Жиру – знову невлучно. Або коли Бущан "вилетів" з воріт на перехоплення, однак не влучив по м'ячу, спровокувавши падіння Комана. Арбітр ніяк не розцінив ситуацію – просто велів грати далі. Суддівські експерти переконані, що тут уже відсутність ВАРу зіграла за нас: бо були підстави призначити одинадцятиметровий.

Фінальний відтинок першої 45-хвилинки Україна провела активніше. Навіть змушувала французів грати без м'яча. Непогані атаки проходили лівим флангом, але якогось осмисленого завершення не було. В епіцентрі часто опинявся Віталій Миколенко, але десь не "перебив" ближнього, десь п'ятою віддав у нікуди. Одного разу, правда, пробив по воротах, що можна з натяжкою вважати небезпечним моментом.

Втім, як показав подальший розвиток подій, такі епізоди цілком заслуговують особливого статусу за такої гри. Гри в'язкої, щільної, без іскри. Франція багато тримала м'яч, але натикалася на українську захисну стіну. Гості грамотно перекривали шляхи до власних воріт і, попри перевагу суперника у рахунку, стрімголов вперед не бігли. Не ризикували розкриватися. Як виявилося – це було правильно.

Момент рано чи пізно з'явився б. Один, два, чи хоча б напів-епізод. Потрібно було просто витиснути максимум. Так і трапилося, хоча й не без щасливого рикошету. Караваєв біля штрафної площі французів випередив Мбаппе та увірвався з м'ячем до вільної зони, звідти відпасував на Сидорчука, а капітан "Динамо" спробував розрядити гармату. Вийшло не так добре, як у матчах проти "Минаю" та "Зорі", але теж непогано. Дорогою до воріт м'яч влучив у Кімпембе, змінив траєкторію та по-зрадницьки для Льоріса закотився у протилежний від нього кут.

Тут уже Франція мусила підвищувати темп, але не дуже з цим у команди Дідьє Дешама клеїлося. Десь "триколірні" поперечними передачами вколисали самих себе. Шанси були, але не такі, щоб Бущан перед ними капітулював. Невдовзі після автоголу Георгій потягнув постріл Комана, потім зреагував на підступний "маневр" м'яча, який летів під поперечину з флангу. А далі була надійна гра наших оборонців.

Перед тим, як перейти до опису фінального штурму у виконанні французів, треба наголошувати на 68-й хвилині. Україна пішла в позиційну атаку, Миколенко прострілював з лівого флангу, а Дембеле покотився у підкаті. І перервав політ м'яча рукою. Дуже схоже на пенальті, хоча належного повтору громадськість так і не отримала. Натомість вся увага була прикута до дій французів на чужій половині поля. Але там з фінального можна відзначити лише сильний та невлучний удар Ернандеса, а також сейв Бущана після ударом низом когось з французів. Впоралися.

Якісний матч у виконанні України. Без зайвих рухів, без паніки, без великої кількості згубних помилок. Тут не те, що ганьбитись немає чим, тут радіти потрібно. У теоретично найскладнішому матчі групи команда Шевченка бере очки та відкриває перед собою непогані перспективи. Далі буде.

Кваліфікація ЧС-2022. Група D. Перший тур
Франція. Сен-Дені. "Стад де Франс"
Арбітр в полі – Тобіас Штіллер (Німеччина)

Франція – Україна 1:1
Голи: Антуан Грізманн 19 – Преснель Кімпембе 57 (автогол)

Франція: Льоріс — Павар, Варан, Кімпембе, Ернандес — Коман (Дембеле 63), Канте, Рабьйо, Мбаппе (Марсьяль 77) — Грізманн, Жиру (Погба 63)

Україна: Бущан — Караваев, Кривцов, Забарний, Матвієнко, Миколенко — Шапаренко (Зубков 86), Малиновський, Сидорчук (Коваленко 79), Зінченко — Яремчук (Мораєс 72)

Попередження: Павар 30

Оцініть цей матеріал:
Коментарі
Увійдіть, щоб залишати коментарі. Увійти
satellite (Харьков)
Стыдно признаться,но не верил даже в ничью. Ощетиниться всё таки сумели и выстоять тоже. Браво команда и браво тренер!!!
Відповісти
3
0
Повернутись до новин
Коментарі 262
satellite (Харьков)
Стыдно признаться,но не верил даже в ничью. Ощетиниться всё таки сумели и выстоять тоже. Браво команда и браво тренер!!!
Відповісти
3
0
metall5291 (Kharkiv)
я тоже не верил, молодцы, что удивили.
Відповісти
2
0
avatar
Antolog (Одесса)
Да, результат конечно очень приятный, но первый тайм - это ужас... Второй... что второй... в нашем случае будем следовать пословице - соперник сыграл так, как мы ему позволили...) Всех болельщиков сборной, оптимистов и пессимистов, с первым набранным баллом!)
sticker
Відповісти
5
1
Artemanat (Кривой Рог)
Как же хорошо играет сборная без Ярмоленко и Коноплянки,все бегут и вперёд, и назад,а то ходят два пешехода! Надеюсь Шева остановится на этой тактике только можно 4-5-1 с полуфлангами Зина левый,а Малина правый,под нападающим Шапа,и два опорных Сидор и Стёпа!
Відповісти
4
2
недалековідКиева (Біла Церква)
Шановні, виправте будь ласка 57 хвилина гол Сидорчук С .
Відповісти
3
2
gavrik (Сумы)
Перед матчем набросились на Шевченко, то Буяльского не взял, то много левых защитников везёт, то пол состава поленья, а вон оно как! Теперь говорят молодец Шева!
Відповісти
4
3
MaxPower92 (Херсон-Николаев)
Если бы вместо Мбаппе был Неймар, то опять бы плакал что его бьют. А этому губу расквасили, он отряхнулся и пошёл дальше пахать
Відповісти
2
5
мы за динамо (киев)
ти правда дивився гру? а нічого шо мбапа декілька хвилин лежала в карному майданчику? аж до наступної атаки півників на наші ворота?
Відповісти
6
1
недалековідКиева (Біла Церква)
До речі -не було Степаненка, як і з іспанцями дома, можливо важливість цього футболіста для збірної трохи перебільшена?
Відповісти
9
6
Одіссей (Донецьк)
Подождем до окончания матча с Казахстаном. А шо там о вкладе Динамо в победу сборной ...извините ...6 против 5 не учитывая двух запорожцев и бразильца в пользу Шахтера ...так что ребята это наша ...ОБЩАЯ... победа.Караваев наш воспитагник.
Відповісти
4
10
Alex.696 (Немирів)
Який ваш? Скільки він у шохтьорі зіграв? Те ж саме Зінченко.
Відповісти
5
1
Unselfish (Белая Церковь )
6 Динамовцев против 2 Шахрёровцев и не звезди...
Відповісти
5
1
1395816 (Харьков)
Так с остальными легче не будет, они такие же защитные! И халява закончится вдруг!
Відповісти
2
1
viajador (с. Печихвости)
18-4 по ударам по воротах. Комусь не соромно, але чому радіти? Хтось вважає фінів, боснійців і казахів прохідними? Хто не відчув сором зараз відчує згодом.
Відповісти
6
11
Kela (Одесса)
Ох уж эти мамкины-эксперты, играли по такой схеме, которая не предполагает большое количество ударов по воротам соперника, главная задача сохранить сухими свои ворота. С остальными соперниками группы, будет другая схема, будут и удары.
Відповісти
14
2
1395816 (Харьков)
Ну и что выиграешь с такой тактикой? Кто из чемпионов так играет? Отбивается всю игру!
 
3
9
Alex.696 (Немирів)
Цікаво, а кого поставити у склад, щоб з французами грати в атакувальний футбол? У нас зараз є шевченки, реброви, калітвінцеви? Кожен РОЗУМНИЙ тренер вибирає тактику на гру, виходячи з наявних у нього виконавців. А грати так, як шохтьор " ераще програти 0-3, але з атакувальною грою, ніж виграти 1-0, граючи від захисту" - уе повна нісенітниця.
 
9
2
мы за динамо (киев)
можу нагадати . чемпіони європи греки. та й ввл грав від захисту з мінімумом гольових моментів.
 
6
1
госпітальєр (львів)
в рамку у нас 0 ударів,і при 1-7 і при 1-1 гру робили французи,наші були присутні,не більше,але взяли очко,молодці
Відповісти
5
2
avatar
Darian Clark (Montreal - Quebec)
Прочитал комментарии и снова делаю вывод - у некоторых фанатов Реала по-прежнему нет мозгов. Истерят алени, бьют парнокопытных фантомные боли от понимания, что великая Барселона это супер клуб, а позорный реал это дерьмо! Например, трёхклубная алениха зачем-то припомнила здесь позорный реал... Что-то про путу написала. Учитывая тот факт, что в понимании всех фанатов футбола пута - это сокращённое от фекал путадрид, хочу спросить алениху и зачем ты к матчу СБУ приплетаешь сюда путадрид? Также хочу спросить трехклубную алениху - Ты когда, придурок, прекратишь здесь заниматься провокациями? Ты когда прекратишь делить игроков сборной Украины на наших (ДК) и не наших (ШД) ? Также хочу обратиться к половой тряпке из Чугуева, к металлу. Я понимаю, тебя не отпускает истерика, ты расписался в том, что ты манипулятор и лжец. И все же... Зачем здесь от тебя ПСЖ и великая Барселона? Ты вообще, какой матч смотрел? Или ты радио слушал? Аленихи, прекращайте дурковать здесь. Из-за таких, как вы ресурс превращается в балаган. Говорите по существу, не позорьте себя.
Відповісти
6
18
prockop4uck (Киев)
Да-да, все так. Молодец. Теперь иди на утренние процедуры
Відповісти
16
4
avatar
Darian Clark (Montreal - Quebec)
А ты только оттуда? И что, очереди нет?
 
4
13
prockop4uck (Киев)
Я не из ваших, извини
 
12
4
ANESTEZIO (ВІННИЦЯ)
Сохатый Алень развязался в шепетовской клинике и давай талдычить свою мантру про великую Барселону))). А в чём великость - хз? В позорных вылетах с великими счетами из ЛЧ последние пять лет?)))Вчера сборная Украины показала как сдерживать Мбаппе пешеходам из ФКБ.
Відповісти
6
1
metall5291 (Kharkiv)
Обидчивые они, как дети, эти болельщики некогда великой Барселоны, теперь больше похожей на побитую (и не раз ) собаку. Это я в целом обо всех. Ну а шепетовский клиент - тот идет вне конкурса. А по вчерашней игре - да. выходит Шевченко нашел способ и рецепт против Мбаппе, который не нашел Куман.
 
5
1
metall5291 (Kharkiv)
Конечно Дарик, ты в сине-гранатовый памперсах чувствуешь себя героем. Но кто позаботился о твоем комфорте???? Скажи спасибо, неблагодарный. Все равно желаю тебе добрых санитаров в этой смене. Не разозли их.
Відповісти
6
1
ВиктАн
Всех с победой! Нежданчик, молодцы. В конце матча сердце йокнуло, когда Коваленко выпустили, но обошлось.
Відповісти
8
2
Віктор Бокасса (Betwmount)
Так, не зрозумів любов Шевченка до цього поліна?
Відповісти
4
3
MaxPower92 (Херсон-Николаев)
А за отсутствием Степаненка кроме этого полена в ротацию и некого кидать
 
0
3
Kela (Одесса)
ничья а не победа
Відповісти
0
0
dmitroj88
Ну вот о чем я и говорил. Нет дубовых Ярмоленка и Буяльського, и сразу есть результат. Если бы Бущан бабочек не ловил, то и вообще могли победу увезти...
Відповісти
3
17
Alex.696 (Немирів)
Нема марлоса, мораєса, кавалєнки, пятова - от збірна і зіграла. Щоправда, наприкінці другого тайму випустили двох імбіцилів, схожих на дмітроя, але, слава Богу, часу накосячити у них не було.
Відповісти
12
2
Ol-g (Одесса)
Чудова робота тренера на результат. З не дуже сильних гравців проти такої команди витиснули максимум. Якщо би команди помінялися тренерами, то результат був би не меншим, ніж в минулому матчі.
Відповісти
6
2
йоперний театр (Наш футбол)
Вітаю нашу збірну. Якби був VAR, то могли би і виграти 1:2.
Відповісти
7
2
unnamed (Cape May)
Позволю себе не согласиться с тем, что за игру не стыдно. Этот матч наглядно показал пропасть в классе между нашей сборной и командами уровня Франции. Залетел «дурак» при нуле ударов в створ ворот т почти нуле атак - а народ радуется. Я бы обменял эти 1:1 на 2:1, но с хоть какими-то проблесками хорошего футбола от нашей команды. Только не стоит говорить, что «игра забудется, а результат останется». Это действует очень редко - а когда не действует - залетает 1:7. Сборная конца 90х начала 2000х на две головы играла лучше, чем эта команда. И Шева должен это понимать. Что делал на поле Шапаренко - самая большая загадка. Фактически не участвовал в отборе, контроле мяча и атаках. Мы играли в меньшинстве вплоть до выхода Зубкова. Очень не хватает Степаненко.
Відповісти
6
21
oda1979 (Запорожье)
Поддержу. За пункт в таблицу сборной спасибо. В остальном как обычно. А ля Испания.
Відповісти
4
13
anselmi (київ)
Повністю згідний, з такою грою від фінів отримають 2:0. Для порівняння Турки Голандія 4:2. А тут — колгосп!
Відповісти
4
12
мы за динамо (киев)
а шо, голандці діючі чемпіони світу?
 
3
0
avatar
usovvictor (Kharkov)
...может он и показал, но "звезды" приехали на тренировку (...а как хорошо начали), да еще и автогол заработали, а тут настырные ребята оказались с концентрацией, вот после гола и поползли. Не помогли и кружева в конце игры, хулиганы однако эти украинцы, вон Мпаббе и губу еще подправили. Так что от такой наглости плохо дело у них пошло, да еще судья железобетон, на мольбы не отвечал, правда оффсайт как то ненавязчиво пропустил, ...подфартило. Не одним же им отломилось- в обе стороны фортуна "картишки" раскидала, а там кто как воспользуется. Да и у Дешама оправдание есть, только дорожки здесь разошлись. Нам свобода, как сыграть дальше, им потерянные очки. Шапаренко что делал - играл в силу своих возможностей, много обманных движении, как и все вклад внес. То что ударов нет, так еще сыграть нужно уметь ( с ударами правда беда),ну и Степаненко, ...как видите обошлись и недурно. Если подытожить - это футбол, здесь иногда не кто слабее, а кто настроен и сконцентрирован больше, другое дело как дальше такой настрой сохранить..., -" на удачу надейся, да сам не плошай". Ну а если серьезно - пока есть время в этой "каше", которая прибыла спарки бы найти, булки рано расслаблять - футбол все таки, такой изменчивый...
Відповісти
7
0
Сеш (Дніпро)
Вы ровняете ту команду, что при Шевченко теперешнем загнала бы французов замажай, и тот подбор игроков что есть в активе сейчас у ТШ. Вы говорите, что делал на поле... А что, сильно есть варианты кого выпускать? Кто из игроков нашей команды попал бы в основу нынешней Франции?
Відповісти
4
3
Віктор Бокасса (Betwmount)
Коваленко...
 
7
1
vlotko (Броди)
Можна подумати, збірна в якій грав Шевченко добивалася великих успіхів. (крім одного разу - 2006)
 
4
0
Сеш (Дніпро)
Той зборной нужен был тренер как Шевченко, это я хотел сказать.
 
1
1
vituynia (Черкассы)
Ну просто праздник какой то). Были по началу и волнение,и ошибки,но ничего, справились. И главное не дрогнули после пропущенного. Шапаренко не перестаёт удивлять,здорово прибавил за последнее время. Отлично Яремчук, Малиновский, Караваев. Зинченко не плохо, но проиграл борьбу Гризману при пропущенном. Миколенко раздражал неточными передачами,но в обороне отпахал. Да в принципе все сегодня молодцы. Единственная ложка дёгтя,выход нулячего бразильца. Но и это пережили. Теперь главное,не споткнуться и дожать финов с казахами.
Відповісти
7
3
yurets87 (запоріжжя)
Нулячий Бразил пару раз мяч очень хорошо и вовремя придержал,прикрыл
Відповісти
1
5
Deportivo (Лотошино)
Не наб'ю, то покусаю! І то добре.
Відповісти
2
3
Stops2012 (ua)
"Шепелев, Сидорчук и Зинченко действовали чуть выше", - кто-кто? Шепелев?
Відповісти
1
1
Stops2012 (ua)
"Шепелев, Сидорчук и Зинченко действовали чуть выше", - кто-то? Шепелев?
Відповісти
1
1
avatar
Барселиниус (землянин)
Увидеть Париж и не умереть!
Відповісти
5
1
TIRAN (Донецк (Украина!))
увидеть париж и улететь!)))
Відповісти
0
2
avatar
Барселиниус (землянин)
Да, ни разу не ударили в створ ворот.. Да, ни разу не подали углового.. Да, ни разу не пробили штрафного удара.. Да, гоняли нас жабоеды в 1 тайме, как ло хов.. Да, играли мы по-чухански... Ну и шо? А вон на табло гляди хранцуз. [1:1] Уметь надо!
Відповісти
13
5
мы за динамо (киев)
це спадковість. від шеви. він теж у ворота москалів не попав, а гол залетів. савпадєніє? нє думаю.
Відповісти
12
0
avatar
Барселиниус (землянин)
Хоть чучелом, хоть тушкой, но в финал ЧМ протиснемся?
 
9
0
Ol-g (Одесса)
Він бив по воротах, туди м'яч і летів. мабуть, сподівався, що доб'ють після сейву або підставлять голову, а вийшло краще. І Ювенсусу він бив по воротах, побачив, що навішувати ні на кого.
 
4
0
IM-RM-DK (Miami)
Мбаппе насиловал оборону путы как хотел,а тут оборона Украины поводила по губам мбаппе)))..вывод-пута дно днищенское))..пхахахаха
Відповісти
3
14
avatar
Барселиниус (землянин)
Да, защита у Барсы дно, я всегда об этом говорил. Ну и шо? Причём сейчас Барса?
 
7
0
Konnichiwa (Куала-Лумпур)
Молодцы. С Финами и Казахами обязаны выжать 6 очей!
Відповісти
10
0
миг-25 (киев)
Сборная Франции наглядно подтвердила команде донецких Бомжей -что подавляющее количество дорогих негров в составе- НЕ ПОВЫШАЕТ победный результат в матче -а наоборот -мешает ему
Відповісти
5
11
FC Energy (Новая Каховка)
Мораес вышел на поле и прыгал в подкаты. Хватит строить из себя дурачка и лить желчь.
Відповісти
7
4
миг-25 (киев)
Надо не в подкаты прыгать и валяться на поле как симулянт -а играть в футбол-для этого его с бразильской банановой плантации и выкупили как Чебурашку
 
6
9
aleks68
прикрой своё е...о "домашнее"киевское ЧМО.чем дырявая "звезда"шапаренко лучше?отсоси у сЦуркиса и не гавкай
Відповісти
3
8
Comment06 (Украина)
Приятный нежданчик! Лучшего начала(ничья на поле действующего чемпиона мира) не бывает! По статистике- тотальное преимущество- удары 18:4, в створ 4:0, угловые 12:0, владение 62:38, а визуально- равная с небольшим преимуществои французов игра. Не было чувства- все пропало. Понравилось- играли не на отбой, в пас, хорошо открывались, технично, быстро( заводилы, конечно, Зинченко, Малиновский,Шапаренко), защищались тоже здорово(только блокировано 6 ударов!), с подстраховкой, без проигранных единоборств и явных голевых моментов. Жаль, не довели несколько перспективных моментов, особенно грешил неплохо сыгравший Караваев(запомнилось падение как подкошенного от легкого прикосновения защитника).Но в целом, особенно после болезненногого 1:7, очень хорошо. Теперь не потерять очков с финнами и Казахстаном и становиться главным претендентом на первое место в группе!
Відповісти
15
1
Одиссей(Афула) (Афула)
С каких это пор товарняк стал болезненным,наоборот благодаря ему сегодня есть результат.Такая возможность проанализировать Францию на своих ошибках-это то что нужно было,повезло нам ,что мы в товарняке поняли ,что такое Франция.
Відповісти
4
4
ещё не специалист (Кривой Рог)
Удивляет своей уверенной игрой 18-летний Забарный.
Відповісти
13
1
мы за динамо (киев)
йому 19
Відповісти
3
0
ещё не специалист (Кривой Рог)
Согласен. Но в Украине на сейчас он лучший центральный защитник.
 
8
2
мы за динамо (киев)
ну не просто так же мбапу не видно було. хтось його за гребня таки тримав. аж до заміни.
 
3
1
trafalgar (Запорожье)
ему 18
 
0
4
Alexandr 89 (Nova Kahovka)
С мбаппе играл в основном Матвиенко!
Відповісти
4
3
ещё не специалист (Кривой Рог)
посмотри матч еще раз: они играли на разных флангах...
 
3
0
avatar
DynamoKiyv (Київ)
А он как коментатор, Забарный забирает мяч у Мбаппе, коментатор: "очень хорошо сыграл Матвиенко"
 
2
1
Olegyurchak (Хмельницький )
Матвиенко нужно учиться бегать, а то привезёт с такой "скоростью" немало.
Відповісти
6
1
ANESTEZIO (ВІННИЦЯ)
Де ці критики рум'яні?)))
Відповісти
8
0
avatar
Барселиниус (землянин)
Кого ти маєш на увазі?
Відповісти
1
1
ANESTEZIO (ВІННИЦЯ)
Птічек всякіх)))
 
5
0
мы за динамо (киев)
тобі птічку жалко?
 
6
0
Одиссей(Афула) (Афула)
Просто идеально работает тренерский штаб,никого лишнего из дохляков и замены толковые.Жаль запороли две перспективные атаки.Бущан нервничал,но выдержал,Миколенко-мощно на фланге,Малиновский,Зинченко ,Шапаренко быстро разгоняли,Яремчук хорошо цеплялся.Сидорчук,как всегда бревновато,остальные терпели и делали свое дело.А счет идеальный,если с остальными взять свое, то можна замахнуться и на первое.Самое главное,что у нас очень толковый и грамотный штаб,который разберется и выставит состав на финнов.Спасибо сборной и всех с хорошим результатом.Интересно,по сегодняшней схеме дошло до некоторых,почему не играет Буяльский?
Відповісти
9
7
Yurko-Zahid (Валего)
Буяльський? До мене - ні. А до тебе?
Відповісти
6
0
Одиссей(Афула) (Афула)
Сочувствую и обьясняю,сборная играла 5+4+1.Буяльский играет под нападающим,даже точнее выдвинутого на место нападающего полузащитника.И куда его предлагаешь?На место Яремчука,не катит,Яремчук имеет все навыки нападающего и превосходит Буяльского как нападающий.На место Малиновского,тоже уровень Малиновского выше,тем более человек с поставленным ударом.Больше мест нет для него.
 
0
0
мы за динамо (киев)
все коротко і по суті. не згоден тільки з одним. не можна замахнутись на перше місце, а зобов"язані боротись тільки за перше місце. при любих обставинах, як виявляється. теж дивуюсь і задаюсь питанням -- хто ж це там в цьому тш такий ушлий? тільки не той хто ризикнув в кінці гри кротівні на поле запустити. хоча заміна шапаренка --правильне рішення. свіжий зубков додав надійності. а ось по мараєсу з коваленком --це питання, хоча сидорчук таки видохся і заміни потребував.
Відповісти
2
0
Yurko-Zahid (Валего)
По-перше, в цю тактику Україна зіграла саме проти Франції та здивувала всю Європу. Хіба тепер з усіма суперниками буде грати тільки так? Гадаю, ти погодишся, що ні. По-друге, оно одна людина взагалі грає в клубі лівого захисника, і нічого. Знаходиться їй місце в Шевченківській тактиці у середині поля. Є підтверджена інформація, що Буяльский - то такий тупиняка, що навіть на спорідненій позиції грати не зможе? В мене нема. Гадаю, в тебе теж. Ну і по-третє, будь-хто, "кращий за Буяльського" на певній позиції, може і ногу підвернути в будь-який момент, і з проносом на унітазі застрягнути. І невже Буяльський гірший за всіх тих, що до збірної викликаються, але переважно залишаються в запасі?
Відповісти
0
0
Запорізьке Торпедо (zp)
Каравай сегодня - всадник без головы, однако именно его напористость создала наш гол. Так держать, школа Зари!
Відповісти
13
3
avatar
Michael-K (Івано-Франківськ)
Вистояли!!! Молодці!!! Браво хлопці!!! Гра очевидно ввійде в історію, адже здобуто позитивний результат з командою, яка в рейтингу ФІФА зараз 2-га!!! І це не просто відбивались, пробували атакувати, є контроль м'яча, точність передач покращили, і головне пожеж в штрафній майже не було, паніки теж не видно, досить впевнено. Установку на гру виконали, тренерському штабу окрема подяка!!! Таких явних моментів в французів і не було практично. І це при тому, що склад в них огого, є шикарні виконавці... Є майбутнє в Збірної!!!
Відповісти
12
2
avatar
Rezerf (Чернігів)
Покажить мені півзахист, і я скажу яка у вас команда. Маліна. Зіна. Шапа, Сидор - ось кістяк СБУ, який зробив гру. Та ніхто не випав. Сидор мабуть у біл'ярд грає , свояка забив
sticker
Відповісти
17
1
ещё не специалист (Кривой Рог)
Відповісти
7
1
Одиссей(Афула) (Афула)
Справедливости ради Степаненко бы не помешал.
Відповісти
8
1
ещё не специалист (Кривой Рог)
пусть выздоравливает. Сегодня хорошо справились и без него
 
3
0
Запорізьке Торпедо (zp)
про свояка отлично
Відповісти
8
0
FC Energy (Новая Каховка)
Сидорчук таки полено страшное, ему бы техники и был бы терминатор
Відповісти
4
5
avatar
Барселиниус (землянин)
Жабоеды спижонили и получили -2 на ровном месте. Они всегда начинают коряво. И хорошо, шо в это всегда попали украинцы.
Відповісти
8
1
недалековідКиева (Біла Церква)
Мораєс кілька раз приємно здивував, як і Зіна зі знаком мінус, Миколенко з Шапаренком -ТОПи, інші -на рівні, Коваленко- в гру не вступив, часу напевно невистачило.
Відповісти
7
2
миг-25 (киев)
Донецкий негр Мораес -ложка дегтя в бочке меда (СБУ) ни ума ни фантазии -ну настоящий Бомж
Відповісти
5
11
tolina-ystas (Краматорск)
Ты просто мразь со своими гнилыми базарами.
 
2
6
Запорізьке Торпедо (zp)
был неправ в отношении Матвиенко, сегодня неплохо цементировал. И вообще вся защита, с учетом статуса соперника, на твердую четверку
Відповісти
10
0
мы за динамо (киев)
доречі, він у вирішальній грі з португезами дуже класно відіграв. у збірній. потім невиразно грав у шд. може не його команда?
Відповісти
3
1
avatar
Spokoyno (Киев)
О користі АВТОБУСА та шкоді САМОВПЕВНЕНОСТі такий короткий підсумок матчу. МОЛОДЦІ наші гравці, що спростували майже всіх! Проте ЗАБУЛИ та тепер головне наступні два матчі, які конче необхідно ВИГРАТИ! Ну і привіт прибитих трамваєм... Як себе показали динамівці? ТАК виграла КОМАНДА, але саме вони грали не останні ролі!
Відповісти
7
2
friday13 (Івано-Франківськ)
по персоналіях: малиновський, зінченко, шапаренко - 5 шевченко, миколенко - 4,5 караваєв, кривцов, забарний - 4 бущан, сидорчук - 3 матвієнко, франція - 2,5 яремчук - 2 по результату - 4,5. по грі - 2. по самовіддачі, дисципліні - 5.атаки не було взагалі - очікувано, захист - доволі непогано. сподобалося: спокійна робота з м'ячем (особливо шапаренко). не сподобалося: техніка сидорчука, швидкість матвієнка. трохи бракувало футбольної впевненості, але вцілому - молодці
Відповісти
4
13
Запорізьке Торпедо (zp)
Яремчук цеплялся как мог, так же как Мораесенко. Напиши там на доске вашего клуба ыскпертов
Відповісти
11
4
friday13 (Івано-Франківськ)
так. яремчук - чудовий футболіст, наша надія на євро. старався, як міг, чіплявся за м'яч, але не загрожував французам. а форвард має бити і забивати. тому 2. далі має бути краще. p.s. на будь-які образи,чи приниження в майбутньому не відповідатиму. цей коментар - виняток, сьогодні настрій хороший. залишіть свою агресію і жовч для собіподібних
 
1
11
Запорізьке Торпедо (zp)
извини что причинил тебе Боль, просто смешной менторский тон и тягу к раздаче табличек с оценками поумерь на будущее)
 
8
1
мы за динамо (киев)
яремчук дуже корисно і грамотно провів гру. можливо установка тш. але 2-3 негра змушені були відволікатись на нього.мяч приймав кваліфіковано. не те шо бєсєдін. нормально відіграв.
 
3
1
ещё не специалист (Кривой Рог)
нє... ну оце вже вобще вже
Відповісти
3
0
Исследователь
Рано Гризман начал лыбу тянуть. Я вчера предупреждал скептиков типа Левченко, что мяч круглый, да и тех спецов которые визжали что Шева зря с лягушками товарняк играл хотелось бы припомнить. Чтобы знать как не проиграть,нужно знать из за чего ты проиграешь. Шева рулит, респект и уважуха.
Відповісти
9
3
ВЛАДИМИР ФКМЗ (Запорожье)
Не спешите радоваться, эту ничью могут на швейцарцев записать)
Відповісти
19
5
avatar
Drovko (Lviv)
сам зрозумів що сказав?
Відповісти
1
14
ВЛАДИМИР ФКМЗ (Запорожье)
Вася, это просто шутка, отсылка к грабежу швейцарскому..
 
14
1
avatar
Drovko (Lviv)
По перше я не Вася, по друге, яке відношення має швейцарський грабіж до сьогоднішнього матчу?
 
0
18
Alex.696 (Немирів)
У людини абсолютно відсутнє почуття гумору.
 
14
0
Запорізьке Торпедо (zp)
вася, вася) смирись
 
11
0
ещё не специалист (Кривой Рог)
ТАТЫШО ??? !!!
Відповісти
6
0
hornet3681 (Lviv)
Порадували, молодці
Відповісти
6
1
avatar
Drovko (Lviv)
Нормальний результат...хоча гол півників лівий...там був офсайд в момент передачі на фланг.
Відповісти
15
4
avatar
Spokoyno (Киев)
Не зарахували... Господарі могли і не перейти в режим "товарняка", очікуючи коли гості розваляться...
Відповісти
3
0
avatar
Drovko (Lviv)
що не зарахували? якраз гол той і зарахували
 
1
2
avatar
Spokoyno (Киев)
Так я і пишу, якби "Не зарахували"... Тоді було друге речення!
 
1
0
avatar
Drovko (Lviv)
ти не писав якби не зарахували...ти написав не зарахували...
 
0
0
fanat_football (Херсон)
Відповісти
10
0
мы за динамо (киев)
хранцузи? чемпійони світу? так вони у хорватів у фіналі за рахунок спірного вар перемогли. жабоїдо-бананоїди . пивники обскубані. ось шевченко то сила. от і маємо результат. а ще я десь так і грою більш-менш задоволений. певними моментами так і сильно задоволений. мбапе на полі небуло. і багато ще чого. вітаю наше товариство з нормальним стартом.
Відповісти
12
4
Spivak63
Без буяльского не проиграли ! Прикидываете)))
Відповісти
7
15
IM-RM-DK (Miami)
Думаю буяльский бы не помешал
Відповісти
16
1
Olegyurchak (Хмельницький )
Игру бы не испортил.
Відповісти
13
1
avatar
Yarik-11 (Кіровоград не Кропив)
Буяльский каши б не испортил
Відповісти
8
1
миг-25 (киев)
И без донецких Бомжей-Степы Пятова Ракитского Ордеца Марлоса Трубина -ТО ЖЕ
Відповісти
4
7
Spivak63
Причём тут кроты? Истерика была по супер игроку Буяльскому)))
 
3
2
Alex_ForzaMilan (Київ)
Молодці! Це вам не товарняк, де було 1-7, тут все серйозно. А де ж наші "доброзичливі друзі" із- запоребріка: Колібрі та Олексин? Язик прткусили?
Відповісти
17
4
IM-RM-DK (Miami)
У них одни разочарования последнее время)))..агробизнес,львов,параша плача,7 динамовцев в старте за сборную!!!...кукухой поехали обое!
Відповісти
11
1
avatar
DynamoKiyv (Київ)
Они новые аккаунты/клоны создали.
Відповісти
7
0
Chuzman
Празднуют вяликую победу нд Мальтой.
Відповісти
11
2
Olegyurchak (Хмельницький )
Швейцария, так кто должен быть в группе "А"?
Відповісти
23
1
alex69 (Париж)
Да, вот и посмотрим, как они в своей группе сыграют)))
Відповісти
8
0
FCZK-1922 (Кировоград)
Молодцы! Очень хороший результат при очень приличной игре, и что вы скажите не справедливо, абсолютно, да, визуально казалось что жабки доминировали, но по сути игра была равная. Шева переиграл Дешама тактически, три защитника и французы ни чего не смогли с нами сделать не считая гола из двухметрового оффсайда. И наши и не чего толком не создали, Але результат на табло, мне очень понравился Яремчук и Шапаренко, первый создавал давление на защитников, а второй очень грамотно связывал защиту с такой. Мыколенко безсомненно сегодня топчик, Бущан вообще красава несмотря на всех критиков перед игрой, да что там все молодцы, а вы только гляньте на состав, я не помню ещё такой молодой команды в нашей истории. И спасибо Финам кстати, нужная ничейка у них.
Відповісти
17
5
мы за динамо (киев)
може шо і за забарного скажеш?
Відповісти
6
2
FCZK-1922 (Кировоград)
Скажу, очень надёжно и спокойно, всё-таки ЛЧ закалила парня, но мой топчик сегодня Шапаренко и Яремчук!
 
9
3
FCZK-1922 (Кировоград)
Хотя менофзематч безусловно Мыколенко, почти все атаки шли через левый фланг, партнёры чувствовали что у него пошло, Караваев после пары потерь виден был восновном в защите
 
5
3
avatar
Кююмалайнен (Київ)
И Караваев бился как лев!
Відповісти
5
0
FCZK-1922 (Кировоград)
В защите Караваев выше похвал, в атаке немножко не так как хотелось бы
 
1
1
avatar
Кююмалайнен (Київ)
А кто мяч у Мбаппе отобрал в атаке и сделал голевую передачу?
 
4
0
ещё не специалист (Кривой Рог)
Мбаппе его "доставал", но Кара справился! И гол помог забить Сидору!
 
1
1
avatar
usovvictor (Kharkov)
...да, фортуна она такая,... автогол подломил французов, легкой прогулки не получилось. Странно видеть "звезд" такими беспомощными, ребята же молодцы, концентрация - мать игры. Что ж, оптимизм победил... Что там Шевченко со схемами "наварил", сделав "кашу" вкусной? Ну дорога открыта - в добрый путь! Мбаппе видно очень больно, был бы в нашем чемпионате и не такое увидел бы... С ничейкой - молодцом!...
Відповісти
7
1
avatar
usovvictor (Kharkov)
...судья, ну истинный ариец, никаких поблажек, но Караваев истинный украинец - перехитрил, учитесь "звезды", как играть надо - так непринужденно, ...и штрафной, хорошо отработал прием в родных пенатах, не то что Мбаппе... Это так, у нас такой ВАР неправильный, хотя его и не было в игре, ... - научил кое чему...)))
Відповісти
5
0
metall5291 (Kharkiv)
Килиану Мбаппе я бы сказал так: «Это тебя НЕ Барселона, которой ты забивали сколько хотел". Все молодцы, всем браво, БУЩАН брависсимо.
Відповісти
16
10
avatar
MES QUE UN CLUB
Это самое лучшее сравнение? Мбаппе и другим клубам забивал.
Відповісти
14
3
avatar
Кююмалайнен (Київ)
Ну и от Забарного Килиану: "Будешь ныть, получишь по губам"
Відповісти
7
5
tartar (Львів)
sticker
Відповісти
4
0
avatar
Динамо-машина (Киев)
Как всегда, в очередной раз, игру сделали Динамовцы!))) Кара отобрал, а Сидор пробил!))) А теперь минусуйте!))) Фас!)))
Відповісти
17
21
avatar
Drovko (Lviv)
Мінусую, бо просто бісить, коли грає збірна, а такі,як ти, ділять команду на динамівців і нединамівців.
Відповісти
14
7
ещё не специалист (Кривой Рог)
этот Караваев (нехороший человек) отобрал, понимаешь, у соперника мяч и отдал какому-то Сидорчуку, а тот (непонятно почему) ударил по воротам и забил гол. Неуважение к Франции!!! СРОЧНО "НАТУРАЛИЗИРОВАТЬ" Шатерских бразил и в сборную!!! Игру сделали не только Динамовцы. Все отработали на своем уровне. Но много ошибок в передачах. Успехов в следующих матчах!
Відповісти
5
1
avatar
Michael-K (Івано-Франківськ)
Сидорчук же повз ворота бив, він не винен, що на шляху м'яча захисник стояв... Просто більярд вміє добре грати!
 
7
4
Alex.696 (Немирів)
Окуляри треба одягати, сокіл ти наш далекозорий.
 
3
3
Olegyurchak (Хмельницький )
При грі збірної так казати не коректно. Але це розуміють адекватні.
Відповісти
1
0
Камонплей
Забарний супер відпрацював. Ніби він там не наймолодший в трійці-п'ятірці а найстарший. Йому б кудись в Європу переїхати. Миколенко добре в захисті, паршиво в атаці. І яка ж потужна аура впевненості у Зіни та Малини. Ніби нічого особливого, але впевнено, рівно диригують грою і всім навколо допомагають. Окрема хвала тренерському штабу.
Відповісти
13
1
avatar
Динамо-машина (Киев)
По Мыколенко не согласен, в атаку тоже шёл неплохо. В первом тайме классно Комана обыграл.
Відповісти
15
2
can (Торонто, Львов)
Про паршиво не згоден, просто не так класно, як ми звикли.
Відповісти
1
0
Valerii_Krykun (Wroclaw)
Україна не може, Мбапе поможе))))
Відповісти
1
22
avatar
MES QUE UN CLUB
Молодцы!!! Это равносильно победе, очень важное очко.
Відповісти
24
1
ANESTEZIO (ВІННИЦЯ)
Відповісти
7
0
trafalgar (Запорожье)
сплочение двух врагов ,но когда играет сборная ,вражда на другой план отдходит
 
1
2
ANESTEZIO (ВІННИЦЯ)
Мес не враг. Он просто другой!...)))
 
4
0
Azovfan Mariupol (Мариуполь)
Спасибо парни, постарались.
Відповісти
12
1
Київський харків\\\\\\\'янин (Київ)
Молодці! Коли на поле вийшли 6 киян, я вже зрозумів, що сьогодні буде нічия. Караваєв - найкращий, дуже добре Миколенко, добре Сидорчук та Шапаренко, посередньо - Забарний, Матвієнко, Бущан, дуже посередньо - Зінченко та Маліновський, погано (як завжди) Кривцов і ніяк - Яремчук. Вітаю українських вболівіальників з цією, без перебільшення, перемогою у форматі нічиї. Ми щасливі :) А Шевченку таки варто вряди-годи звернути увагу на Буяльського та пожалкувати, що сьогодні не було Циганкова та Беседіна, який по такій грі дуже був би корисним, набагато кориснішим за Яремчука, а тим більше за Мораеса.
Відповісти
6
18
avatar
wolf_enstein (Кот Тангенс)
Да ну, в обороне все мололжцы, все, без исключения, а вот Сидор с Караваевым по паре перспективных выходов запороли. Правда они же застваили французика затолкать в свои, но это все же случайность, а корявость в атаке - закономерность.
Відповісти
5
5
avatar
DynamoKiyv (Київ)
Забарный - ТОПчик)
Відповісти
5
5
avatar
Динамо-машина (Киев)
Дружище, все сыграли хорошо. А главное - самоотверженно!
Відповісти
6
3
Одиссей(Афула) (Афула)
6 динамовцев увидел,а как разгоняли атаки Шапаренко,Малиновский и Зинченко и как цеплялся и держал защитников Яремчук не увидел.Если бы Шева услышал,что ты делишь сборную дал бы тебе подзатыльник с подсрачником.
Відповісти
5
1
can (Торонто, Львов)
Думал просто почитать комменты, но после твоего не сдержался, вошел. У меня такое впечатление, что ты либо год назад начал интересоваться футболом (может со временем начнешь что-то понимать), либо из сов, травящих Луческу. Что, на самом деле, одно и то же.
Відповісти
1
0
IM-RM-DK (Miami)
Ну что ,птичка водитель трамваев??? Надеюсь захлебнулась эта даунецкая чмошка в своей желчи!
Відповісти
12
13
Alex.696 (Немирів)
Того тридвараза тут не буде, нема привода.
Відповісти
7
2
avatar
DynamoKiyv (Київ)
Есть, khatskevich_bog
 
2
1
MIG-40 (Одесса)
Что-то мне напоминает отборочный турнир на Евро-2020, первую игру с чемпионами Европы, с Португальцами. И там была ничья и в итоге мы закончили отбор на первом месте. Неплохо и в это повторить и злесь.. Пусть весь футбольный мир удивляется! Молодцы ребята -красавчики!
Відповісти
17
2
Olegyurchak (Хмельницький )
Особенно пускай смотрит Швейцария.
Відповісти
13
2
Azovfan Mariupol (Мариуполь)
Спасибо парни, постарались.
Відповісти
7
1
Камонплей
Забарний супер відпрацював. Ніби він там не наймолодший в трійці-п'ятірці а найстарший. Йому б кудись в Європу переїхати. Миколенко добре в захисті, паршиво в атаці. І яка ж потужна аура впевненості у Зіни та Малини. Ніби нічого особливого, але впевнено, рівно диригують грою і всім навколо допомагають. Окрема хвала тренерському штабу.
Відповісти
5
2
IM-RM-DK (Miami)
Очень много потерь у малины сегодня
Відповісти
7
4
ещё не специалист (Кривой Рог)
а сколько раз фолили французы на Малине?
 
2
1
AntinBandera (Leopolis)
Тому що саме він найбільше грав уперед і на загострення. По суті, в фазі атаки - "десяткою". Звісно, в нього більша кількість втрат ніж у всіх решта, хто мав грати "на ближнього".
 
2
1
Rosanero (palermo)
Так це якесь свято просто. Тепер головне не зазвиздітись. Франція тепер буде зла протів інших, а нам робити своє.
Відповісти
14
1
Olegyurchak (Хмельницький )
Максимум з мінімуму.
Відповісти
16
1
grasshopper1 (Харьков)
Как же классно, когда тренер анализирует поражения, перестраивает игру и выдает результат
Відповісти
11
1
avatar
Drovko (Lviv)
там в тому матчі більша половина команди хвора на ковід була...
Відповісти
6
0
avatar
simargl (Чернигов)
Фух.... Выстояли. Тактически Шевины итальянцы французов переиграли. Хороший результат. Теперь главное взять свое в домашних матчах !!! Как итог все Молодцы !!! ))))
Відповісти
11
3
trafalgar (Запорожье)
Давайте так,тут мало кто верил,но наши просто красавцы,теперь надо хлопнуть финнов и казахов
Відповісти
9
1
avatar
Drovko (Lviv)
і боснійців
Відповісти
6
0
vasa pupkis (Киев)
Сидор перевыполнил норму дураков в этом году)))
Відповісти
11
8
Olegyurchak (Хмельницький )
До нормы дураков Швейцарии далеко.
Відповісти
9
1
khatskevich_bog (Киев)
гыгы
Відповісти
2
2
khatskevich_bog (Киев)
гыгы
Відповісти
2
2
avatar
Yarik-11 (Кіровоград не Кропив)
Поздравляю эта ничья на вес победы. Хороший матч наших. Можно сказать что гол с офсайда пошел нам на пользу
Відповісти
7
1
avatar
wolf_enstein (Кот Тангенс)
Сегодня у меня две мысли. 1. Блин, это круто не проиграть такому подбору футболистов!!! Круто!2. Какие же Сидорчук и Караваев бревна...
Відповісти
3
16
avatar
Yarik-11 (Кіровоград не Кропив)
Сидорчук гол забил (хоть и защитали его как автогол)
Відповісти
11
1
IM-RM-DK (Miami)
Они лучшие сегодня были,
Відповісти
7
2
avatar
wolf_enstein (Кот Тангенс)
В обороне да, одни из лучших, все молодцы, но выходы в атаке запороли, да и забил Сидор случайно.Просто они достаточно качественные и надежные бревна)
 
0
6
Alex.696 (Немирів)
Та да. І Ярмоленко, найкращий бомбардир збірної у вас "брєвно" і Караваєв з Сидорчуком, які гол зробили - "брьовна".
Відповісти
5
1
avatar
wolf_enstein (Кот Тангенс)
Не, Ярмола зверь когда в форме. Сидор в обороне может, когда не нервничает), но пас отдать - не его. Пересмотрите матч на предмета пасов Сидора и Караваева.
 
0
5
avatar
DynamoKiyv (Київ)
То звичайна балаболка
 
6
2
avatar
wolf_enstein (Кот Тангенс)
Когда уже карантин закончится, надоели эти школьники весь день висящие на сайте.
 
0
2
avatar
DynamoKiyv (Київ)
wolf_enstein, надоели такие дешевые балаболки как ты, мнящие себя экспердами.
 
0
0
Запорізьке Торпедо (zp)
2 мысли за день, и все про сборную? хорошо у вас там в интернате))
Відповісти
5
1
avatar
wolf_enstein (Кот Тангенс)
О! Друг, что ты можешь комментировать о предмете с которым не сталкивался? Это я о мысли... Где ты и где она?
 
0
3
Justas (Berlin )
Очень качественная древесина
Відповісти
3
2
avatar
DynamoKiyv (Київ)
А если бы офсайд не проморгал боковой?)) А в общем круто! Спасибо.
Відповісти
8
1
avatar
Yarik-11 (Кіровоград не Кропив)
Если б не этот момент все могло закончиться все гораздо хуже
Відповісти
4
0
avatar
DynamoKiyv (Київ)
Не факт. При Шеве играют почти всегда ровно.
 
3
1
Bambula1986 (Тернопіль)
Каюсь. Не вірив. Молодці!!!
Відповісти
8
1
Olegyurchak (Хмельницький )
Та мало хто вірив.
Відповісти
5
2
мы за динамо (киев)
та багато хто. не всі про це кричали. сиділи тихо, рівно на опі.
Відповісти
2
1
Leolion (Alicante)
Конечно приятно видеть такой результат, особенно с равной игрой. Уверенно говорю, что мы играем спокойно с топами. Франция не была грозной. Понравился робм Шапаренко-Зинченко-Малиновский-Яремчук.Проседает защита, как технически так и интеллектуально... когда мяч у «заграничных» + Шапаренко - есть логика мысли и быстрота игры в 1 пас - остальные проваливаются. Надеюсь, что дальше будем прогрессировать. Может условный Коноплянка с Марлосом и Ярмоленко не особо понадобятся)Малиновский однозначно лучший.
Відповісти
5
2
avatar
Динамо-машина (Киев)
Да, Коля сегодня на удивление сыграл очень спокойно, с малым процентом брака и на фоне наших "заграничных" смотрелся гармонично)
Відповісти
5
0
мы за динамо (киев)
на мою думку краще, впевненіше, швидше. можливо це його краща гра. пс прювет палікмахєрам
 
2
0
аалекс ( Крым)
Футбол Фоменко живёт, но результат превыше всего. Наши парни молодцы, чемпионы мира- слабенько. Остались ли ещё недовольные нашим тренером?
Відповісти
6
6
kanoist (мариуполь)
Немного не хватает сыгранности,были варианты для обострения игры и создания проблем для французов,но не видели... пасы назад...а так в принципе смотрелись солидно,в начале игры и после гола думал посыпемся... молодцы,красавцы! Караваев никакущий,никчемное нахрен он нужен сборной?
Відповісти
1
12
TIRAN (Донецк (Украина!))
да, контры были перспективные, но снова мяч зарывался в центре и там уже всё ясно
Відповісти
4
5
Alex.696 (Немирів)
Нікакущій гол зробив, иксперд ти невмиваний.
Відповісти
9
0
kanoist (мариуполь)
Никакущий...это то что я и имел в виду,помяните мое слово,останется в сборной...наплачетесь!
 
0
2
Alex.696 (Немирів)
Ти ще й баба Ванга?
 
1
0
hornet3681 (Lviv)
Хороший матч, можна спати спокійно
Відповісти
10
0
Igor.ko (Львів)
а відсвяткувати? ))))
Відповісти
4
0
Просто football фан (Рівне)
Молодці!Повтору потенційного пенальті за гру рукою в штрафній французів так і не показали...Дякуємо за важливі бали в боротьбі за мундіаль.
Відповісти
7
0
мы за динамо (киев)
доречі!!! а ще б з різних ракурсів. могло б бути цікаво. як і для оцінки суддям.
Відповісти
1
0
alex69 (Париж)
Жабоеды хотели на короткой ноге с нами сыграть, а вот хрен вам на тёрке!!! А теперь поквакайте!!!
Відповісти
13
2
Фк Гарт (Львів)
Надія була але мала несподівано і приємно. Дякуємо хлопці! P.s. коментатору на замітку коли невмієш прощатися скажи просто СЛАВА УКРАЇНІ!
Відповісти
12
2
avatar
DynamoKiyv (Київ)
Коментатор, который не болеет за ДК: "всі знають что збірна срср скаладалсь на 90% в гравців (пауза) е (пауза) е (пауза)... з Українських гравців".
Відповісти
6
0
ещё не специалист (Кривой Рог)
Малиновскому много по ногам напихали. фуки...
Відповісти
6
4
IM-RM-DK (Miami)
Отличный результат.Молодцы!А что там с рукой в штрафной французов? Повтор так и не показали!
Відповісти
8
0
Trztrqtr (Украина)
Что там со схемами у Шевы, все плохо? Ну, я о тех, кто перед матчем тут читал мантры что Шева не тот состав вызвал и неправильно играть собрался.
Відповісти
9
2
avatar
Bastard (Одесса)
Слава Україні!
Відповісти
12
1
Sanjobar (Севастополь)
Малиновский, как всегда чудит за сборную. Так же нельзя...
Відповісти
5
8
Romerik (YNWA)
І не сказати, що французи щось таке показали... Навіть португальці більше давили чим вони... Но то вже їхні проблеми
Відповісти
11
1
C_Ballack (Днепр)
Переиграл Шева тактически соперника. Но брака у наших конечно ппц..)) Шапаренко удивил-уровень!!
Відповісти
9
2
ещё не специалист (Кривой Рог)
Шапаренка Хацык затравил, но сейчас парень растет, не боится проходить с мячом между соперниками. и в защите отрабатывает.
Відповісти
9
1
мы за динамо (киев)
а в перехопленнях мяча просто кращий. читає гру. потім розвертається і точно пасує вперед. при необхідності обігрує один в один. і це все в оточенні французького півзахисту!!! заліковий матч. палікмахтер хацкевич так ніколи не вмів. але до повного розкриття потенціалу ще є куди рухатись. про це іншим разом.
 
2
0
alex.belogubko (одесса)
это туши свет --не ожидали -не стояли а всё время в движении --Шева не хватает Буяльского
Відповісти
13
2
avatar
DynamoKiyv (Київ)
Там по схеме голден-бой.
Відповісти
5
0
Одиссей(Афула) (Афула)
Тебе подробно разьяснить ,почему не играет Буяльский?
Відповісти
0
2
avatar
DynamoKiyv (Київ)
Попробуй
 
1
0
ГенриВол (Волочиськ)
Не очікувано, але приємно
Відповісти
9
1
ВЛАДИМИР ФКМЗ (Запорожье)
и это после 7-1 работа над ошибками у Шевы норм
Відповісти
8
2
ещё не специалист (Кривой Рог)
Погба после финального свистка взял Бущана за руку - хотел посмотреть в лицо нашему вратарю.
Відповісти
7
1
avatar
simargl (Чернигов)
Он договорился футболками поменяться )))
Відповісти
4
2
аалекс ( Крым)
Бущан просил футболку, а Погба ответил, что в подтрибунке.
Відповісти
1
9
Запорізьке Торпедо (zp)
я же говорил что будет 1-1) молодчики. конечно, случай помог, но без самоотдачи команды результата бы не было
Відповісти
9
2
Igor.ko (Львів)
А я б назвав огляд "Так гартується сталь!" Вітаю всіх з ПЕРЕМОГОЮ. Дякую всім гравція і Шеві )
Відповісти
6
1
butre (мама)
Ну что критики Шевы, любители Буяльского, засуньте-ка языки в ж***!
Відповісти
9
19
avatar
simargl (Чернигов)
Не оценили твою тягу к риммингу )))
Відповісти
7
0
Olegyurchak (Хмельницький )
Глупый ты, понимаешь, совсем глупый.
Відповісти
7
0
Віктор Бокасса (Betwmount)
Прекрасно!
Відповісти
14
0
Justise (Львів)
Чесно кажучи не вірив в позитивний результат...а тепер ще й обідно, за пропущений з офсайду..
Відповісти
13
0
Alex.696 (Немирів)
І гри рукою Грізмана. Полюбляють французи це діло: Анрі, Грізман)))
Відповісти
7
0
avatar
victor1306 (Мадрид)
Я в шоці! Дуже енергогазатратно і дисципліновано! Просто молодці!
Відповісти
11
0
avatar
RockNRoLLa (IF)
Прекрасно, тепер повторімо відбір на Євро
Відповісти
6
0
vlotko (Броди)
Караваєв - кращий. Зіграли в раціональний футбол. Молодці.Сподівався на гірше.
Відповісти
15
0
Запорізьке Торпедо (zp)
Караваев седня як той місяць, що то виринав, то потопав. Но гол франкам - его
Відповісти
6
2
grasshopper1 (Харьков)
Лучший Миколенко. Никогда не видел, чтобы меняли Мбапе из-за действий защитника
Відповісти
9
2
AntinBandera (Leopolis)
Мбапе на фланзі Караваєва грав, узагалі-то. І при цьому Кара ще й в атаку сходив кілька разів. Один раз - під гол. На фланзі Миколенка грали Коман і Павар.
 
3
0
AntinBandera (Leopolis)
Хоча в принципі там більше центральні розбирали. Мені здається, по Мбаппе найчастіше Забарний грав.
 
3
0
Alex.696 (Немирів)
Якщо чесно, то трохи несподівано. Але дуже приємно! Браво!
Відповісти
9
0
MIG-40 (Одесса)
Несправедливо понижегие нашей сборной в классе с группы "А" в группу "В". А тут все нормально.)
Відповісти
7
0
Romerik (YNWA)
Просто знімаю шляпу. МОЛОДЦІ!!!
Відповісти
15
1
KpaMapb (Краматорск)
Браво сборная! Браво Шевченко!
Відповісти
14
1
TIRAN (Донецк (Украина!))
жаль, что вар в ковалёвке застрял
Відповісти
5
5
С.Карпович. (Ланівці)
БОМБА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Відповісти
9
0
avatar
Djon (Киев)
МОЛОДЦІ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Відповісти
9
0
TIRAN (Донецк (Украина!))
нормально!
Відповісти
9
4

Новини Футболу

Найкращі букмекери

Букмекер
Бонус