Національна збірна України
Національна збірна України

Національна збірна України - результати і розклад матчів, турнірна таблиця, новини.

Україна – Болгарія 1:1. Генеральна репетиція із жахливою реалізацією


З Боснією стільки створити не вийде

Україна – Болгарія 1:1. Генеральна репетиція із жахливою реалізацією

Фото: sportal.bg / Автор неизвестен

Георгій Грошев Автор UA-Футбол

Без одного дня, п'ять років тому збірна України востаннє гостювала в Одесі. 12-го листопада 2016 року до столиці гумору завітала Фінляндія. Гол Кравця допоміг нам обіграти суперника, але на Мундіаль до Росії ми не потрапили. Минуло майже п'ять років. Україна знову бореться за потрапляння на головний світовий турнір, знову у групі відбору є Фінляндія, але цього разу до Одеси "синьо-жовті" приїхали не з офіційним візитом. Сьогодні команда Петракова зустрічалася із Болгарією в рамках контрольної гри. Мета - підготуватися до матчу року, який відбудеться у Боснії та Герцеговині.

Олександр Петраков зумів здивувати. Будучи послідовником схеми 3-4-3, у сьогоднішньому товариському матчі він вирішив зіграти у чотири захисники, обравши формацію 4-3-3. У нападі несподівано вийшов Довбик, проблемну позицію зліва закрив Соболь, а в опорній зоні опинився Сидорчук. Своє місце на полі знайшов Руслан Маліновський. Одним словом, склад вийшов цікавим. Якщо й пробувати щось нове, то саме у товариському матчі.

Є таке слово - "не пощастило". Тепер піднесіть його у квадрат, щоб зрозуміти, що саме сталося у першому таймі в Одесі. Україна домінувала, Україна створювала, Україна пропустила першою. Та ще й так безглуздо, що це викликало додаткову дозу розчарування. Кіпер гостей вибив уперед, сумбур у центрі поля, свічка від Матвієнка, гава від Тимчика, точний удар Кірілова. Як так?

І до, і після пропущеного "синьо-жовті" виглядали цікавіше. Веселіше. Суєту на своєму фланзі наводив Ярмоленко, який лише за стартові 10 хвилин встиг набриднути опоненту. Хороші епізоди мали Зінченко та Зубков, свій гол навіть знайшов Довбик, але його скасували через офсайд. Одним словом, ми грали добре, поки справа не доходила до останнього удару. Далі починалися складнощі. Статистика ударів до перерви – 18:2. Рахунок – 0:1. Працюємо.

На другий тайм сходу вийшли основні Степаненко та Яремчук, а у воротах дебютував Різник. Майже одразу Україна могла зрівнювати після удару Зінченка, але ні – стійка. Болгари стали трохи сміливішими, ненадовго відсунувши гру від своїх воріт, але на загальну картину це не вплинуло - Україна домінувала. І нехай тотальної переваги, як у перші 45 хвилин, не було, два добрі епізоди створити вийшло. Перший завершився голом Ярмоленка (знову офсайд), другий - ударом Яремчука поруч із дальньою штангою. Як не забив...

Петраков програвати не хотів, тому став по черзі пускати в бій свої козирі. Спочатку на полі опинився Коваленко, вихід якого змістив Зінченка на ліве крило, а після свого камбека відсвяткував Денис Гармаш. Між виходом першого та другого господарі запороли ще кілька епізодів, найяскравішим з яких став вихід 1 на 1 від Ярмоленка. Лідер та капітан кіпера суперника не переграв. Але свій влучний удар Україна таки знайшла. Через піт та сльози, але забили. Степаненко. Тарас вдарив із правої здалеку, вигравши підбирання після затяжної та трохи сумбурної атаки.

На жаль, на більше нас сьогодні не вистачило. Чергова нічия з уже знайомим рахунком 1:1.

Хтось скаже – багато не реалізували. І так, це справді так, але краще така гра при завершенні буде в товарняках, ніж через п'ять днів у Боснії. Там такого створити не дадуть, а тому до моментів доведеться ставитись дбайливіше.

Товариський матч
11 листопада. Одеса. Стадіон: "Чорноморець"
Україна – Болгарія 1:1
Голи:
Степаненко 79 - Кірілов 35
Україна: Бущан (Різник 46), Соболь (Коваленко 68), Кривцов, Матвієнко, Сидорчук (Степаненко 46), Маліновський (Гармаш 78), Зінченко, Тимчик, Зубков (Циганков 61), Ярмоленко, Довбик (Яремчук 46).
Болгарія: Міхайлов (Вуцов 46), Велковскі, Дімітров, Хрістов, Йорданов (Туріцов 16), Нєдєлєв, Цонєв Б. (Костадінов 69), Цонєв Р. (Чочєв 61), Кірілов, Дєсподов (Янков 69), Ілієв А. (Мінчєв 46)
Попередження: Туріцов 24

Оцініть цей матеріал:
Коментарі
Увійдіть, щоб залишати коментарі. Увійти
Рівнянин (Рівне)
Якщо з таким самим настроєм вийдуть на Боснію,то останні отримають багато!
Відповісти
1
0
Повернутись до новин
Коментарі 236
Рівнянин (Рівне)
Якщо з таким самим настроєм вийдуть на Боснію,то останні отримають багато!
Відповісти
1
0
леонид Угринович
Діло на в настрої. Дійсно настрій у хлопців був, а чому ж рахунок 1-1. Така ж сама відповідь на питання чому наші закордонні гравці на мають ігрової притики. А відповідь дуже проста технка нашіх гравців дуже примітивна. У захваленного Зінченка з 10-ти подач лише 1-2 в ціль. Техніка о багатьох граців на рівні ДЮСШ так і залишилась.
Відповісти
0
0
avatar
Американец 2000
Два слова про лучшего п - ра Украины !Последние минуты игры, команда проигрывает 0 - 1 ((( Вся Украина в тревоге (((А оно стоит переодевается ,готовится к выходу на поле с улыбкой дегенерата ((((И вот оно вышло - убожище киевское (((((( Ни паса , ни обвести никого не может, ни ударить толком (((((((((((( Какая бл...ть его засунула в сборную ?????? (((((((((((((
sticker
Відповісти
2
5
Рівнянин (Рівне)
Не манди!
Відповісти
2
1
UA-Футбол-PRO (Ужгород)
Американец 2000 - ти муйло нікчемне та тупориле
Відповісти
1
0
Comment06 (Украина)
"Игра забывается, а результат остается в истории!",- сказал великий Лобановский. Кто когда- нибудь вспомнит, что в 2021г сборная возила французов, казахов, финнов, боснийцев, чехов, болгар?! Запомнятся только ничьи. Как в анекдоте про военный завод при перестройке - сколько ни собирали игрушки, а на выходе все равно автомат Калашникова получается! Даже победа с Боснией не гарантирует второго места- нужна еще потеря очков финнами. Безусловно, есть у нас и сборная, и хорошие игроки, но чего-то все время не хватает! Может, свечки в церкви поставить! Удачи и победы в Боснии!
Відповісти
0
0
oda1979 (Запорожье)
Можно подумать, у нашей сборной был стабильный результат:)) Были отдельные удачные матчи. На этом все. П.С. а кого интересуют результаты матчей прошлых циклов???
Відповісти
0
0
avatar
Американец 2000
Мозгов у них не хватает (((((((Сытые , зажратые , купающиеся в долларах - им от жизни ничего не надо (((((((((((Какая там сборная (((((( Не дай Бог кто то по ножке ударит или причёску испортит (((((( Или зубки помнёт зиныны за которые он отдал миллион долларов ((((((( Берегут они себя ((((((( По х...й им сборная ((((( Вот этого им и не хватает ((((Был один дебил Беседин - полез на рожон - теперь пол года на больничном !Вот таких и не хватает , которые будут рвать и метать за Родину (((((
sticker
Відповісти
1
7
Мистер Блин (Хмельницкий)
ти відпертий відморозок! ці скоби, що ти друкуєш, собі понавішуй на вуха! дебіл тут ти!
 
2
0
Shatskih (Kyiv)
Говорят не фартануло, была игра.....так и в остальных матчах в группе так же. Что с Казахами плохо играли или с Финами? У нас что моментов всегда мало в играх? Если при стольких играх нет реализации, то причем тут фарт? Если бы это в одной игре так, дак постоянно же....вывод сам напрашивается в чем проблема...мастерства не хватает, хладнокровности, хитрости...
Відповісти
2
0
cucumber (Киев)
А мені гра сподобалася, не було сумного перекатування м'яча з отпасовкою до воротника, головне, щоб дістало фізіки на всі 90 хвилин у грі з босняками, бо там буде більше боротьби. Реалізація дійсно поганая, а що ви хочете, якщо Зіна у себе майже ніколи не б'є по воротах, йому викладають пас як на блюдечку, а він пробиває "на щасливого". Здивувала ставка на Матвієнко у захисті, він не відризняється надійною грою перед воротами, бо саме на його совісті пропущений гол. Сподіваюся, що Пєтраков побачив безперспективність "кращого" гравця Спеції, який перед пустими воротами з трьох метрів не зумів забити гол, хоча, як він сам признавався, в той час був у настрої, тобто показував власну кращу гру. Сподіваюсь, шанси на позитивний підсумок для нас у грі в Боснії є. вася огурцов
Відповісти
5
2
oda1979 (Запорожье)
Поддерживаю. Всяко лучше, чем шевченковский авнофутбол.
Відповісти
3
0
Acsakal (Kharkiv)
Даруйте, але до пропущеного голу послідовно долучилися Кривцов, Матвієнко, Тимчик та Бущан. Кривцов не зіграв головою, Матвієнко запалив свічку, Тимчик зображав присутність біля мяча і Бущан вийшов з воріт, але недовийшов. Якщо говорити про вплив на розвиток гольової атаки суперника, то найменшим він був від Кривцова - ну не дістав мяча головою - і не дістав. Та якби навіть і дістав, то могла вийти ще вища свічка, ніж від Матвієнка. Матвієнко ситуацію загострив більше за Кривцова, бо свічка - то завжди елемент невизначеності, після неї мяч може відскочити вдало як для своєї команди, так і для суперника. Але подивіться уважно повтор ракурсом від воріт Болгарії: мяч після свічки Матвієнка опустився точно в ту точку, де стояв Бущан в момент, коли Коля ту свічку зробив! Тобто Матвієнко зіграв точно НА ВОРОТАРЯ! Але Бущан занервував, засмикався, відбіг спочатку назад, потім знову вперед, і в результаті у мяч так і не зіграв. Ну і вирішальний вплив на пропущений гол зробив Тимчик, який взагалі зображував невідомо що. Він, здається, намагався закрити мяч корпусом, не торкаючись його, щоби Бущан міг спокійно взяти мяча в руки, але зробив це вкрай невпевнено, невдало і неузгоджено із самим Бущаном. Саме його промах і став роковим. У таких випадках захисник або воротар просто мають виносити мяч подалі від воріт, а не гратися в гру "Чиї нерви міцніші". До речі, атака болгар могла розвиватися і іншим напрямом, якби Кірілов не взяв на себе пробиття по воротах, а скинув мяча праворуч на зовсім вільного №11 своєї команди, і тоді вирішальна помилка була би на Соболі, який відпустив від себе того другого болгарина. Нажаль, і Тимчик, і Соболь більш якісно грають на атаку, ніж на захист, і я боюся, що тренер боснійців бачить це не гірше за мене.
Відповісти
3
1
GELO88 (киев)
Все идет по плану, ГОЛЫ будут, мы победим, у нас есть еще сильный резерв.
Відповісти
3
0
Golfik25 (Киев)
Очередной раз пробили дно. Но ставку мою затащили. Спс за 5000, поднял на вас инвалидах. Теперь с Боснией на ничью ставим.
Відповісти
2
9
Acsakal (Kharkiv)
Грішно заробляти на хворих та немічних.
Відповісти
4
2
Golfik25 (Киев)
дык эти инвалиды зарабатывают в 100 раз больше обычных людей, ро этому, иногда и на их можно денежку поднять.
 
1
0
avatar
Cтепний воїн (Дике поле)
уже давно ставлю постоянно на ничью.
Відповісти
1
0
avatar
Yarik-11 (Кіровоград не Кропив)
Но в этом всем есть жирный плюс!!! Мы непобедимые.
Відповісти
3
1
avatar
rubizhansky (Восточная Слобожанщи)
Для чемпионата бани покатит. Стабильный дружественный результат. После игры тяпнули и в парилочку.
Відповісти
2
2
Древний (Кривой Рог)
Да какой ЧМ... Зачем ехать туда с такой игрой??.? Зинченко =0,Довбык такой же,Зубков бронелобый ...никакой хитрости одним словом баран...Ну а Тымчик ...как говорил Цыганнык у него два сердца,а толку что он носится туда - сюда ???Одним словом ...Главная команда страны!!!
Відповісти
5
4
oda1979 (Запорожье)
Точно. Лучше вообще из дома не выходить!
Відповісти
0
0
Ariakiev01 (Київ)
Ехать туда нужно всегда если уж туда залезешь. Ибо некоторые Сборные таи некогда и не будут. А то что позорится там, так там таких процентов 30% ( кто вообще из группы не вылазит) Можно играть шикарно в отборе и опозорится на ЧМ. Я уж лучше буду надеятся пусть ползут еле еле, а там играют. до 2022 года еще много что может поменятся в любую сторону.
Відповісти
1
0
Fishing 555 (Rivne)
Ей дизлайкови свині як там пійло смачне? Їжте дурні їжте всеріно будете ослами
Відповісти
1
10
Bandura (Klagenfurt)
Зіна повинен був з самого початку грати там де опинився під кінець-на своєму звичному Пеповому фланзі-там якраз він почав дуже корисно діяти…циганков нулячий,Гармаш взагалі непонятно шо забув..,Маліна тупив але при цьому видав таких пару пасів за які його можна вибачити…Соболь не вміє тупо м’яч прийняти,Тимчик повинен на Олімпіаду з бігу їхати,Сидорчук програє Стьопі по всіх статтях.Вітя Данєцкий на диво непогано особливо коли порівняти з ЧудоЦиганом.Кривцов тупо тормоз..про Петракова писати не буду щоб не матюкатися лишній раз…
Відповісти
6
3
Acsakal (Kharkiv)
Поставив би +, але: чого це ви на Петракова матюкатися вирішили? Фізику збірна показала? Показала. Активний рух був? Був. Комбінації розігрували? Розігрували. Гостроту постійно створювали? Створювали. Чого ще вимагати від тренера? Ну не має права тренер заносити мяч у ворота суперника замість гравців на полі. І не може він випрямити ноги кривоногим, бо медичні експерименти над людьми заборонені конвенцією про захист прав і гідності людини, а також Конституцією України. А прямоногих футболістів в України наразі немає. За великим рахунком, те саме було і з Шевою. Мабуть думка "Час звалювати" вперше прийшла йому в голову, коли збірна в Києві зіграла 1:1 з казахами, зробивши 28 ударів по їхніх воротах. Німці розгромили Ліхтенштейн з рахунком 9:0, зробивши всього на 6 ударів більше, ніж наші з болгарами (42 проти 36). Але в ствір у них влучило більше половини ударів (23), а в нас менше (14). А голів у нас менше в 9 разів. То до чого тут тренер?
Відповісти
4
0
Bandura (Klagenfurt)
до того що такий склад міг би бути і в попередніх матчах з (за винятком травмованого Зіни)а Петраков тягнув як міг своїх булец з сіканами замість того щоб награвати склад на вирішальні матчі
 
0
0
Acsakal (Kharkiv)
Склад дещо змінився, а результат? Ті самі 1:1. Хіба з казахами було мало моментів? Хіба той самий Сікан їм не забив? А в результаті - все одно нічия. Бо всі наші гравці роблять величезну кількість помилок. Помиляються нападники - і не забивають з убивчих моментів, помиляються захисники - і пропускають дурні голи. Обєктивно зараз Зіна грає не краще за Булецу. Вчора в нього ледь не кожен другий пас був або надто сильний, або надто високий, або не в тому напрямку. То чи справді підсилило збірну його повернення? Грають не імена, а реальні люди з їхніми недоліками та поточними проблемами. І далеко не завжди тренер може це виправити та компенсувати.
 
2
0
avatar
Wieniawski (Калуш)
женю селезнева в основу с боснией!
Відповісти
1
4
Volder (Ков)
Відповісти
1
0
Acsakal (Kharkov)
Останні хвилини матчу мене переважно розбирав гомеричний регіт, бо інакше я вже не міг сприймати чергове не влучання в ціль. Врешті-решт 2 паралельних конкурси "Хто частіше не влучить у ворота" та "Хто більше влучить у воротаря" були завершені. Переможцями визнано Довбика, Ярмоленка, Зубкова та Яремчука. Загалом я не здивований. В останньому матчі УПЛ Довбик забив з лівого штрафного, але згаяв 5 убійних моментів за Дніпро. Тож для нього така гра - цілком звична. Не в кращих кондиціях в своїх клубах зараз Зіна, Маліна, Ярмола та Ярема. Залишається питання: а забивати ж боснийцям хто буде? У цій грі рятівником став Степаненко. З Боснієй, мабуть, теж доведеться сподіватися на кого незвичайного, ну там Кривцова або Забарного... Стосовно чергових 1:1 не буду навіть намагатися жартувати. Свіжих жартів вже нема, а несвіжі - то дурний тон. Якби я був вірним, то порадив би колективно піти до церкви і поставити свічки. Але насправді везіння тут ні до чого. Петраков правий на 100% - це брак майстерності. Якщо я не влучу у ворота з двох метрів на шкільному стадіоні, то мене обзовуть "мазила кривоногий" і будуть праві. А коли те саме по черзі роблять гравці збірної, то чомусь починають писати про "невезіння". А яке невезіння в тому, що гравцю не вистачає правильної координації рухів та моделювання подій на полі? Тому моя порада: всі 4 дні, що залишилися до гри, всім гравцям слід працювати над ударами - з різних дистанцій та кутів, в динаміці, стоячи, лежачи, сидячи - бити, бити і ще раз бити, влучаючи у ворота і не влучаючи у воротаря. Все інше вже є - рух, гострота, гра в пас. Але ж блін: ну влучайте ви у ворота, а не в суперника. Поставьте, блін, кожному гравцю по воротам, і нехай тренується бити по 6 годин на день.
Відповісти
6
0
metall5291 (Kharkiv)
100% Ви праві, особливо у 3-му абзаці. Але ж кривоногість за 4дні не лікують, на жаль.
Відповісти
3
0
Acsakal (Kharkiv)
За 4 дні, звісно, вони рональдами не стануть, але підтягнути грубі недоліки можна встигнути. Колись одного літа в дитинстві (мабуть, був якийсь чемпіонат світу, бо тоді в нашому дворі дітлахи давали один одному клички за іменами футбольних зірок) у нас пішла мода на жонглювання футбольним мячем. Мячів було 1-2 на весь великий двір, жонглювали по черзі, і старші мали перевагу, бо вони могли підбити мяч з десяток разів, а малеча - раз, два - і втрата. Аж ось мені подарували власний мяч, і я тиждень егоістично тренувався з ним сам на сам. Спочатку були ті самі "раз, два -", але поступово почало виходити. Коли особисті рекорди кожним зі способів (підйомом, щічкою, колінкою, лівою-правою) перевалили за 2 сотні, я нарешті вирішив похизуватися своїми вміннями перед всім двором, але... На мене чекало велике розчарування, бо мода на футбол вже минула, і весь двір захопився розведенням хом'ячків.
 
0
0
Ariakiev01 (Київ)
оно то так, но набить ногу не помешает...Это как в некоторых других играх Баскетбол и бейсбол. Знаете как там тринеруют ловлю мяча в перчатку от газона? Так там раскидают трубы небольшого диаметра и потом мячь в трубы бросают. И так многие часы, что в итоге количество повторений просто зашкаливает и уже человек примерно понимает как поведет себя мяч при такой ситуации
 
0
0
UPG-300 (Днепр)
Я не пессимист ,но статистика показывает что игра с одним нападающим у нас не получается ,ну нет у нас заливной полузащиты.
Відповісти
1
1
Lion Killer (Львів)
Моменти створюють, гра є. Перестаньте нити, нитіки :) Ставлю на перемогу в 2м.ячі наших з Боснією. Там буде інший настрій.
Відповісти
7
3
Golfik25 (Киев)
Каждый матч моменты есть, а толку ноль. Если нет реализации в каждом матче, значит команда дно и не умеет играть.
Відповісти
1
0
oda1979 (Запорожье)
Глубокая мысль.. Что будем делать, партайгеноссе?
 
0
0
avatar
ascent (Луксор)
Сказка про курочку Рябу
Відповісти
2
2
avatar
Американец 2000
Сборная петухов (((((((Не хотят они на чемпионат мира - там в Катаре геев казнят ((((( Не хотят они ехать туда , жить хочется ((((((((((((((((((((((((((((((
sticker
Відповісти
6
10
Judas (Київ)
Кто о чём, а Защеканец 2000 о своих: о петухах и геях.
Відповісти
3
0
Fishing 555 (Rivne)
Ужас не думав що стільки дізлайкових придуркив є їжте пійло їжте свині бухарські
Відповісти
2
13
ElvisSuperStar007 (Хуст)
поражаюсь соседи наши кривоногие играют плохо а забивают всем, а мы пытаемся играть в футбол но не умеем даже гол забить .. удивительно просто
Відповісти
6
7
avatar
таврия19752009 (симферополь)
Россия ещё пару туров назад обеспечила уже минимум второе место
Відповісти
6
19
Algrab (Костопiль)
п н х, крисянин...
 
12
3
Acsakal (Kharkov)
Насрати. Я не знаю ані такої команди, ані такої країни. Є недоімперія московітів, яка вкрала собі чужу назву, чужу мову і чужу землю.
 
11
5
kalan-86 (Анкара)
Хватит истерить. Во-первых это товарняк. Забей наши хоть один гол ещё и реакция была бы другой. Во-вторых да, пропущенный гол-это полное фиаско обороны. Надеюсь Петраков хитрый, запутает сейчас аналитиков сборной Боснии и потом команда выдаст лучшую игру года в матче, в котором действительно нет места ошибкам. Покуражились сегодня, протранжирили все, но есть надежда на успех в следующем матче. Держим кулаки.
Відповісти
7
5
George_D (Харьков)
Ну да, Петраков жутко хитрый. А до него был хитрый Шевченко. Нет чтобы бесхитростно, повторяю, БЕСХИТРОСТНО, победить дважды казахов и решить все проблемы до последнего тура, они вдвоем нахитрили до того, что теперь надо из кожи вон лезть и показывать чудо. И при этом еще продолжать зависеть от результатов других игр. Блеск.
Відповісти
8
4
kalan-86 (Анкара)
 
0
0
metall5291 (Kharkiv)
100% надо было БЕСХИТРОСТНО брать свои очки.
 
3
1
avatar
Kolibri (Киев. Новая Англия.)
Все! Па ра па ра пам!
Відповісти
2
9
Maryan (Lviv)
Сумбур ппц!
Відповісти
3
2
UPG-300 (Днепр)
Очередной тупой физрук не пробовал в случае когда надо отыгрываться не делать замену по позиции а выпустить второго нападающего.
Відповісти
1
12
Mikh (Київ)
Петракову потрібно зав’язувати зі збірною. Не фартовий...!!!
Відповісти
3
11
avatar
Kolibri (Киев. Новая Англия.)
Почему? Не проигрывает же!
Відповісти
3
5
Mikh (Київ)
Не виграють - м’яч тупо в ворота не лізе. І це не одна якась окрема гра, це повторюється в кожній.
 
2
3
Acsakal (Kharkov)
У цьому відборі збірна грає лише за двома сценаріями: 1 забити, контролювати гру, а потім пропустити ідіотський гол з нічого; 2 пропустити ідіотський гол з нічого, а потім неймовірними зусиллями його відіграти.
 
4
1
avatar
djeff2015 (Запорожье)
стабильная команда СБУ. можно не смотреть матч и знать счет.
Відповісти
6
5
Fishing 555 (Rivne)
Дизлайковим ослам салют! погано коли їх нема нема куди пійло дівать а так хай ці поросята давяться
Відповісти
1
18
Матч Футболович
Очередное доказательство что ничьи с финами и казахами - это не случайность, а наш лол-уровень. Даже сладенькая Болгария (которая на ЧМ/ЧЕ последний раз выходила во времена Стоичкова ещё в прошлом тысячелетии) и та отскочила с ничьей на нашем поле! Это ужос в нападении((( Довбик что-то забивающей в нашей колхоз-лиге, на уровне сборной не способен реализовать с ВРАТАРСКОЙ, из двух-трёх попыток - ноль, Зубков по-видимому и в пустые не забьёт, всадник без головы... а защита?! Гол уровня первенства Области. Простой вынос вратаря с руки, чувак с уровня Шахтера играет ближней (!) ногой не по мячу, зажигает свечку, полчаса мяч летит, игрок уровня Динамо на тормозе, нюхает соперника и тот просто пробивает и гол... блд, из ничего, не комбинации, никакой опасности, просто бей вперёд игра придёт и это проходит с нашей сборной ... имея 30 моментов, мы же ничего не забили. Дядя Стёпа, ОПОРНИК (!), пробил-попал и з-за штрафной, решил-сравнял. Опорник, Карл! При 30 моментах! Кроме возившего весь фланг соперников Ярмолы и выделить некого. Хвалёный Зина, только матерился в эфир, после каждого лажового удара. Позёр с понтами. Вобщем сборную смотреть, это особый мазохизм. Не знаю как с Боснией, только фарт. Но зачем он нужен, этим случайным пассажирам. На мой взгляд нам нечего делать на Чемпионате Мира.
Відповісти
15
5
kalan-86 (Анкара)
Все, подписываемся на Инстаграмм Дженоа и болеем за новый клуб Шевы. Там будет ещё больше мазохизма
Відповісти
2
3
metall5291 (Kharkiv)
всё в точку.
Відповісти
4
1
Fishing 555 (Rivne)
Генесральная дропотация Просрака!
Відповісти
2
12
oda1979 (Запорожье)
Я так понимаю, что следующий тренер Дженоа будет Петраков:))
Відповісти
8
5
avatar
Kolibri (Киев. Новая Англия.)
Не люблю Ярмоленко, но блин, он все последние игры в сборной показывает норм уровень и весь матч может отбегать в отличии от некоторых молодых, которые после первого тайма не могут бежать, даже мяч принять.....
Відповісти
9
4
metall5291 (Kharkiv)
он (Ярмола) просто из той школы, которая еще чему-то учила.
Відповісти
4
1
kanoist (мариуполь)
Ярмола супер,сколько пасов он выдал нашим горе игрокам.одному Зинченко три( Три) паса наверняка...ну это полный жах
Відповісти
3
1
KadimXa (Харьков)
Предлагаю всем нам разбогатеть и заранее поставить у буков на счёт 1:1 с Боснией.
Відповісти
3
4
avatar
Kolibri (Киев. Новая Англия.)
Давно уже отыгрался за счёт этого счета))
Відповісти
2
6
Ol-g (Одесса)
Отстойный результат.
Відповісти
2
2
George_D (Харьков)
Зато стабильный!
Відповісти
3
0
alex.belogubko (одесса)
Зина сколько испортил подачь а Малина --короче кривоногие калеки -забили гол а радости полные трусы --не пройдут они на ЧМ даже если у Боснии выиграют --другие их обломают
Відповісти
6
7
Dimka26 (Чернигов)
Ротаня на них не хватает
Відповісти
5
1
Консул (Новоград-Волинський)
В черговий раз свою вишукану майстерність продемонстрував Вітя Коваленко ударом в порожні ворота з трьох метрів.
Відповісти
12
4
avatar
Kolibri (Киев. Новая Англия.)
Зато Яремчук отлично попадал))
Відповісти
5
5
Acsakal (Kharkov)
І Довбик, і Ярема, і Зіна... Окрім Стьопи - жодного, хто би влучив у ворота, а не у воротаря.
Відповісти
3
0
Romerik (YNWA)
Маліна х*ярить кутові на метр висотою, Зіна х*ярить навіси з гри кожні 2 хв, а Ярмола простріли х*ярить. Ярема и Вітя не можуть попасти фактично в пусті... Тут треба Кополовця визивати, щоб завів їх в одне місце...
Відповісти
7
8
avatar
Kolibri (Киев. Новая Англия.)
)))))))) чётко по игре все сказано!
Відповісти
5
8
avatar
RockNRoLLa (IF)
Їх треба водити перед каждою грою, каждою!
Відповісти
1
1
Acsakal (Kharkov)
Їм треба перед кожним таймом нагадувати, як виглядають ворота і навіщо вони на полі.
 
2
0
avatar
Kolibri (Киев. Новая Англия.)
В общем игра получалась, создавали, особенно в первом тайме, но что Довбик, что Яремчук........ это жесть!
Відповісти
3
8
Dimka26 (Чернигов)
надо вызывать Безбородько.
Відповісти
4
4
Віктор Бокасса (Betwmount)
Або Шевцова
 
0
3
ANESTEZIO (ВІННИЦЯ)
Філіпова
 
3
2
Dimka26 (Чернигов)
а Филиппов погнался за длинным рублем
 
3
1
Віктор Бокасса (Betwmount)
Що, вже Філіпок у Коцапестані? ((
 
1
1
Fishing 555 (Rivne)
О дизлайкови дурені в ефири
Відповісти
1
23
avatar
Kolibri (Киев. Новая Англия.)
Фиг Тебе, у меня всеравно больше дизлайков)
Відповісти
4
15
avatar
Serega1111 (Киев)
Держите по одному, коллекционеры...
 
10
2
grasshopper1 (Харьков)
Это не невезение. Это недостаток мастерства
Відповісти
9
3
avatar
Kolibri (Киев. Новая Англия.)
Так сказал Петрушкин!
Відповісти
0
8
avatar
Saiko_
Коваленко Вітюша ти кумедний
Відповісти
9
6
Віктор Бокасса (Betwmount)
Взагалі на не поганому фоні, погано зіграли Довбик та Соболь. Сидорчук розчинився.
Відповісти
6
2
avatar
Kolibri (Киев. Новая Англия.)
А как Гармаш с Циганковым влились в игру?
Відповісти
6
5
Alex-696 (Немирів)
Скільки зіграв Гармаш? 10 хвилин? А Циганков грав не на фланзі. От втя кавалєнка - ото да, чудо.
 
1
3
Acsakal (Kharkov)
У Зіни кожний другий пас - то надто сильно, то надто високо, то взагалі - не в тому напрямку.
Відповісти
4
0
dmytrohr (Київ)
Я би ще не скидав з рахунків Шараренка і Караваєва.
Відповісти
6
6
Acsakal (Kharkov)
Ну якщо Шараренка, то тоді вже і Капаваєва.
Відповісти
1
2
avatar
Serega1111 (Киев)
Малой кипер у болгар - ух, как хорош. Этот он должен полировать вместо Лунина в Реале скамейку
Відповісти
3
6
dimonxman again (London)
не суди по 1й игре
Відповісти
5
1
avatar
Serega1111 (Киев)
Что ж делать если я видел с ним только один тайм)
 
3
3
Kela (Одесса)
Цыганков и Гармаш игру не усилили, на них лучше не расчитывать с Боснийцами
Відповісти
8
5
Vaticano (Львів)
Єдиний, хто немав шансу забити- то Бущан
Відповісти
10
1
Acsakal (Kharkov)
А Різник? Різника забули.
Відповісти
1
0
oda1979 (Запорожье)
Очень хорошо играли. Петраков красава. Чуть подчистил шевченковские конюшни, поставил пижонов на место и игра появилась. Забили мало, это да. Но нет у нас своего Левандовского, а есть Довбик. А шо делать..
Відповісти
17
8
Fishing 555 (Rivne)
Да Просраков дристава начистив в штани
Відповісти
0
11
oda1979 (Запорожье)
Ипать ты редакционное тупое
 
5
1
vwv (Харьков)
да, да, все фаны физрука пытаются убедить, что его ничьи фееричнее чем у Шевченко)))
Відповісти
1
1
oda1979 (Запорожье)
мужик, ты футбол смотрел?? Бежали? Да. комбинировали? Да. Обостряли и по воротам били? Да. Нравится авнофутбол при тренере андрюше?
 
2
0
тутти-10 (Сумська область)
Коваленко і Гармаш грають, а Буяльський ні
Відповісти
7
3
Dimka26 (Чернигов)
Буяльский слишком неординарный для схем шечвченка и Петракова
Відповісти
4
3
тутти-10 (Сумська область)
Знову інтуїція Петракова (
 
2
1
avatar
Kolibri (Киев. Новая Англия.)
Коваленко хоть участвовать пытался, отдавал пасы, отбирал мяч, мазал по воротам, а что делали Цыганков с Гармашем??
Відповісти
6
6
тутти-10 (Сумська область)
Згодний. Циганкова загнали в центр, а там він грати не вміє. Гармаш - інородне тіло. Коваленко - довго думає і довго приймає рішення. Убойний момент? Там і моя теща забила б... А от Буяльський знову не при справах, навіть у товарняку. Жаль(
 
4
2
avatar
Динамiт (Василькiв)
На якій позиції буде грати твоя теща з боснійцями ???
 
2
5
Acsakal (Kharkov)
Якщо відверто, то Буяльський і за Динамо останні матчі не вражав.
Відповісти
1
1
Віктор Бокасса (Betwmount)
Тому, що дерев'яні.
Відповісти
5
8
avatar
Kolibri (Киев. Новая Англия.)
Это у тебя в голове мозги?
Відповісти
0
10
Ураган (Запорожье)
Мелочи, а за основу играли четыре воспитанника Запорожского футбола. Да и Степаненко забил!
Відповісти
10
4
Запорізьке Торпедо (zp)
щас кстати буряки и зеленые вместо ДЮСШ торгово-розважальний б.л. ядник построят, то-то еще футбольных талантов понавыпускаем
Відповісти
6
0
Болельщик39 (Харьков)
К концу игры подобрали идеальную расстановку игроков. Непонятно только, где был Цыганков, но и без него есть кому сыграть.
Відповісти
4
3
фрілансер (Львів)
А тепер отой весь не фарт, забиті з офсайдів м"ячі залишити в Одесі й з бойовим настроєм на вирвшальний матч! Вірю, що тренерський штаб зробить правильні висновки й внесе корективи...
Відповісти
8
1
Fishing 555 (Rivne)
Ну да випют за здоров'я
Відповісти
2
8
avatar
DK с 6 лет (Киев)
Если бы они забивать начяли то и нефарт нестрашен.
Відповісти
2
3
тутти-10 (Сумська область)
Цікаво, буки ще приймають ставки, на гру ЗБУ з рахунком 1-1?
Відповісти
3
2
avatar
Serega1111 (Киев)
С коеффициентом 1.05 )
Відповісти
5
0
тутти-10 (Сумська область)
Зате вєрняк)
 
4
2
oleg dynamo (львівська)
все в порядку... гра є а це головне....може з боснійцями почне залітати...?
Відповісти
4
2
Fishing 555 (Rivne)
Боснія не Болгарія
Відповісти
1
6
dimonxman again (London)
Кто у нас был полный ноль? "Тихо б-*ть!", нельзя его имя произносить...
Відповісти
1
1
Віктор Бокасса (Betwmount)
Не розумію, чому не можна було випустити Калітвінцева?
Відповісти
2
8
тутти-10 (Сумська область)
Бо один уже старий, а інший - не викликався ніколи у збірну)
Відповісти
7
1
avatar
Динамiт (Василькiв)
Старшого ???!!!
Відповісти
4
3
storm_ua (Николаев)
Не не не с такой реализацией на чм делать нечего,Петраков хорошо,просто за пару матчей преобразил команду.
Відповісти
8
1
Fishing 555 (Rivne)
Да головне по воронах бють без промаху молодець Просрак великий тренер
Відповісти
1
14
avatar
Динамiт (Василькiв)
Свинособака п н х !!!
 
7
1
avatar
Kolibri (Киев. Новая Англия.)
С Боснией столько моментов не будет! Ищите напа!
Відповісти
3
6
Dimka26 (Чернигов)
Беседин еще не восстановился для биться бороться
Відповісти
1
7
Fishing 555 (Rivne)
Беседин деревина.
 
4
6
Dimka26 (Чернигов)
А почему комментатор Гармаша Криштиану называл? кто-нибудь знает?
Відповісти
5
1
Kela (Одесса)
намекает что Гармаш по уровню игры как Криштиано Рональдо
Відповісти
5
1
аалекс ( Крым)
На перспективу
Відповісти
2
2
avatar
Динамiт (Василькiв)
Ну ти тупий... Тупіше тупого !
Відповісти
1
4
Wertu098 (бамбас )
Сколько Ярмоленко создал моментов для коллег,все просрали!
Відповісти
11
6
avatar
Hedgehog.Serge (Маріуполь)
А сколько партнёры создали для Ярмолы, а он всё просрал...)))
Відповісти
5
5
avatar
Динамiт (Василькiв)
Окуляри купи кротяра...
 
3
5
Alex-696 (Немирів)
Один момент.
 
1
2
Термит (Киев)
Ну и хорошо! Сегодня был нефарт, значит с Боснией повезет!
Відповісти
7
4
Fishing 555 (Rivne)
На носилках і в скорій
Відповісти
2
13
avatar
Динамiт (Василькiв)
Тебе свинособака в канаву та бульдозером пригорнуть !
 
5
3
Zonder (Днепр)
Босния на контрах накидает штуки три
Відповісти
4
6
Ariakiev01 (Київ)
Да сейчас Боснийцы с Финами нечейку скатают и уж Босния как попрет на нас а мы на котр атаке тоже скатаем ничейку и на 2 м месте закончим без поражений в отборах.
Відповісти
0
0
Ramses_ua (Запоріжжя)
Ця нічія без присмаку розчарування .35 ударів по воротах.Іспанія в кращі часи ).
Відповісти
8
1
Матч Футболович
Ця ничья, с прысмаком всего отбора. Где мы не можем победить такое дно как Казахстан, Финляндия, Болгария... и до последнего тура зависим от игр каких-то футбольних карликов, к которым скатились.
Відповісти
1
2
Ramses_ua (Запоріжжя)
Так,але це товарняк і є надія на майбутнє -не зважаючи на слабкість апонентів.Хоча були і більш слабкі збірні по рейтингу фифа.Казахі за 100-єй наприклад.Я не пам'ятаю щоб з кимось в нашої команди було 36 ударів і 14 в ствір воріт,12 сейвів від голкіпера суперника.
 
1
0
avatar
Kolibri (Киев. Новая Англия.)
А как Россия сыграла? Часто в наших чатах обсуждаем.
Відповісти
4
18
Віктор Бокасса (Betwmount)
А тобі не пох, задньопривідний?
Відповісти
12
7
Запорізьке Торпедо (zp)
там и обсуждай, похъ как она сыграла)
Відповісти
9
6
avatar
Serega1111 (Киев)
Нахрена вспоминать о чертях на этой ветке?
Відповісти
10
4
vlotko (Броди)
Виграла 6:0.
Відповісти
6
7
dimonxman again (London)
А почему с большой буквы? Ну ладно, прощен, хоть "СС" не забыл вставить...
Відповісти
3
2
avatar
kotіgorok (Чернiгiв)
Если молчат - значит выиграла?
Відповісти
4
6
avatar
Динамiт (Василькiв)
А ти що олексін, тепер міньєт на Окружній безкоштовно робити будеш ???
 
7
4
vlotko (Броди)
Добре що не програли, подібна ситуація була в матчі Ворскла - ДК. Там також атакували одні, а забивали інші. 14:1 рахунок по ударах в площину воріт і 34:4 по воротах. В Боснії такого їм не дадуть створити. Треба вчитися відкривати двері автобуса.
Відповісти
8
3
avatar
Serega1111 (Киев)
Жаль соперник не очень подходящий. Боснийцы такой автобус точно ставить не будут. Играя практически всю игру на половине поля соперника физики нам хватило, а вот если придется возвращаться почаще? Но все же перед матчем с боснийцами есть основания для оптимизма. Можем и победить
Відповісти
10
1
kanoist (мариуполь)
Коваленко увидел что выходит на замену,и яйца опустились...но он не спас мои яйца,с метра по воробьям,практически в пустые ворота,как такое бревно играет в сборной? Шок!
Відповісти
4
10
аалекс ( Крым)
А у остальных реализация на уровне?
Відповісти
9
4
Матч Футболович
А Довбик с трёх метров - ДВАЖДЫ! А Зубков - с пяти прямо против ворот, ДВАЖДЫ! Рогопилы кривоногие
Відповісти
3
0
avatar
Michael-K (Івано-Франківськ)
Більше сумбуру в грі, ніж холоднокровності...
Відповісти
3
2
avatar
Kolibri (Киев. Новая Англия.)
По игре, то видно, что у нас вообще нет толкового форварда! Замены, то Степаненко - уровень, где и что делали Гармаш и Циганков - не уровень! Тымчик, при всей моей не любви к голубым, первый тайм на очень хорошем уровне, второй устал хуже всех кто играл (Сколько ему лет?) А вообще, то отскочили, забей второй болгары - финиш! Тренер, не прав в своей тактике, спешке, может и надо было подержать мяч, раскатать, искать зоны на верочку, хотя не всегда люблю когда так катает Шахтер, но сегодня спешка эта.....
Відповісти
5
11
avatar
Serega1111 (Киев)
Тымчика надо было заменить минуте на 75-й. Караваев бы не испортил
Відповісти
10
1
avatar
Kolibri (Киев. Новая Англия.)
А то и раньше, реально выжатый в ноль, но пол игры норм побегал, физика.... А при таком соперника Караваев реально может, где не надо держать защиту.
 
2
5
avatar
Динамiт (Василькiв)
Без нього не забили б ! Він організував ! Браво !
 
3
2
Number13 (Мариуполь)
караваев уже испортил все что мог...
 
4
1
Матч Футболович
Тымчик один из "создатей" гола из ничего в наши ворота. Полчаса мяч висел над головой, тело футбол смотрело на ручнике, потом ни борьбы сопернику не навязал, ни головой не сыграл, ни корпус не поставил, короче фишка беспонтовая...
 
2
2
Матч Футболович
Караваева вообще к сборной не комильфо упоминать - мальчик из похоронной команды отбора. Спасибо за Казахстан, пдрс
 
2
1
Запорізьке Торпедо (zp)
норматив по пройобаннэм моментам выполнили на полгода вперед, так что Боснии песда, будет one shot-one hit))
Відповісти
4
2
аалекс ( Крым)
Ну хоть из оффсайдов научились забивать. Главное, чтобы весь нефарт остался в этом матче.
Відповісти
5
1
dmytrohr (Київ)
Все добре, окрім реалізації. Можливо з Боснією прорве? Як пороблено.
Відповісти
5
0
avatar
Vovan7219 (Киев)
Ребров, тебе не нужно приходить в сборную. Не порти свою репутацию. Тут некому играть, это поколение имбицилов.
Відповісти
5
7
Fishing 555 (Rivne)
На кінець під кінець команда Просрака родила гол! Великий тренер Просрак це майбутнє Падленка. Короче дурдом! Краще я зараз на рибу поїду ніж цих тупих пересуждать. Все тьфу.
Відповісти
2
15
vlotko (Броди)
Яка риба в цю пору: що , де і на що клює?
Відповісти
4
1
avatar
Динамiт (Василькiв)
Свинособака, яка риба в Парешестані ??? Кого ти надурити хочеш ???? Йди гриби збирай -- ОТСОСІНОВІКІ ....
Відповісти
5
2
Zonder (Днепр)
Коваленко точно в Италии играет ??
Відповісти
4
9
Віктор Бокасса (Betwmount)
В Серії С
Відповісти
4
4
avatar
alex 66 (Кременчук)
Он там всех рвет)))
Відповісти
5
4
Siren05 (Мариуполь)
36 ударов по воротам из них 14 в створ, а забили аж целых адын! Такой ужасной статистики вернее реализации даже не припомню была ли раньше у нашей сборной...
Відповісти
9
0
Не дармоед (Запорожье)
Все рекорды наши в этом сезоне)
Відповісти
4
2
Vaticano (Львів)
Відповісти
11
1
seriksmirnov (Киев)
Відповісти
1
2
Запорізьке Торпедо (zp)
напрягает деревянность основных напов Довбика и Яремы. Зине запретить нхй идти в обводку. Ярмола - красава, как всегда
Відповісти
11
2
avatar
Michael-K (Івано-Франківськ)
Хто більш квітливіший і продовжує робити ставку перед матчем на рахунок 1-1 почав будувати собі другий поверх у власному будинку...
Відповісти
7
1
avatar
okolegko (Київ)
Цікаво, коли нарешті у збірній з’явиться пристойний психолог (штат психологів). Враховуючи, скільки ми втрачаємо через цей момент, можна було б вже озолотитися
Відповісти
6
1
аалекс ( Крым)
Лучше забивной нападающий
Відповісти
3
2
avatar
okolegko (Київ)
Якщо у нападника буде недостатньо мотивації (сконцентрованості), він не зможе забити навіть такому супернику, як Болгарія
 
5
0
Prideman (Lviv)
Ну і цирк. Я давно такого не бачив, цей матч треба зберегти, а відео назвати "Як транжирити моменти". Скажіть їм хтось, що простріли замикати, там достатньо лише підставити ногу, там не треба на силу лупити кожного разу вище воріт. З ударів низом теж можна забити.Особливо в пустий кут. Ярмоленку замість того щоб кричати на лайнсмена потрібно не залізати в офсайд і реалізувувати свої моменти....Зубков, Ярмоленко, Яремчук, Коваленко, Зінченко, Довбик...може забув кого... мали стовідсоткові шанси забити. а дехто з них їх мав по 2-3. Просто немає слів. Клоуни
Відповісти
7
1
avatar
alex 66 (Кременчук)
Відповісти
0
2
Alex-696 (Немирів)
Кавалєнку забув.
Відповісти
0
0
seriksmirnov (Киев)
Веселый матч))) всем в церковь срочно!!!
Відповісти
5
0
avatar
alex 66 (Кременчук)
Відповісти
0
1
Sessinjo (Мукачево)
14-1, 36-4 ноу комментс
Відповісти
6
0
Не дармоед (Запорожье)
И сказать то нечего, все наверное видели)
Відповісти
3
0
Krivbass6 (Кривой Рог)
Відповісти
3
1
Запорізьке Торпедо (zp)
ну, если абстрагироваться от нереально днищной реализации и кислого счета, сыграли хорошо. Соперник порван во всех двух таймах, без моментов (им созданных ггг), у нас высокая командная скорость, подборы - наши, и тд. При том, что болгары - не Мальта и не Фареры. Так шо готовность на Боснию неплохая, я щетайу
Відповісти
8
2
Dimka26 (Чернигов)
не фареры но и не Босния
Відповісти
1
2
Зритель (Харьков)
Босния 56-я в рейтинге ФИФА, Болгария - 70-я - не очень далеко. А Украина, как ни крути - 26-я. В конце концов - должна Украина хоть раз в году не пропустить в официальном матче? Будем оптимистами.
 
2
0
Dimka26 (Чернигов)
у Болгаров нет звезд вообще. а у Боснии Джеко может многое решить.
 
2
1
C_Ballack (Днепр)
Dimka26 (Чернигов) Джеко пропускает игру с Украиной.
Відповісти
1
2
Acsakal (Kharkov)
Ще невідомо.
 
0
1
Зритель (Харьков)
1. Нынешняя сборная Украины в принципе не может играть на ноль. 2. Нынешняя сборная Украины, за редчайшим исключением, не способна победить, пропустив в свои ворота. Увы - это диагноз.
Відповісти
7
4
ElvisSuperStar007 (Хуст)
в первую очередь это вина голкипера который часто у нас панику наводит и путает игроков или выходи или нет, вон Нойер даже в середину поля может выбежать первым на мяч а нашь и ни туда и нисюда
Відповісти
0
2
Зритель (Харьков)
В этом году сборная сыграла 12 официальных матчей(5 на ЕВРО и 7 отборочных) - пропускали во всех. Тут дело не в одном вратаре, вся команда разучилась в защите играть.
 
2
0
Камонплей
Клятий матч з фінами...така серія зараз була б.
Відповісти
11
2
ANESTEZIO (ВІННИЦЯ)
Очень понравился Коваленко
Відповісти
7
7
avatar
alex 66 (Кременчук)
Ага класс пацан с 2х метров по горобцам)))
Відповісти
12
3
kvna (кременчуг)
ну вот почему за такое не наказывают их , штрафами или еще как-то ?
 
2
3
avatar
alex 66 (Кременчук)
Ипать ...какие же Вы кривоногие.... Ну вот накуя ...опу рвать с болгарами, Вас же млядь на Боснию не хватит..попомните мои слова, выйдут на игру пережеванные со свинцовыми ногами. Короче торба.
Відповісти
4
6
Dimka26 (Чернигов)
так матч через 5 дней. Успеют восстановиться
Відповісти
5
1
avatar
alex 66 (Кременчук)
Кто??? Я Вас умоляю! Эти неуки? Та не в жизнь.)))
 
2
4
vgolovan (полтава)
у боснии матч 13 и потом с нами 16 им еще тяжелее а ты стонеш
Відповісти
6
0
FCZK-1922 (Кировоград)
Не за что упрекнуть, играли супер, такое бывает что мячь не идёт в ворота, да и воротник кураж словил. Надеюсь все что не залетело сегодня залетит в ворота Боснийцев.
Відповісти
9
2
ElvisSuperStar007 (Хуст)
весь отбор)
Відповісти
1
0
C_Ballack (Днепр)
Так бывает, играли в целом норм...
Відповісти
4
0
avatar
Serega1111 (Киев)
Всем, йопт, выдать по мячу и пять дней не тренировать никакие комбинации, никакие схемы, а только удары по воротам нах...
Відповісти
13
1
kvna (кременчуг)
пешком до Сараево пусть идут - там с Одессы недалеко идти )
Відповісти
1
3
Acsakal (Kharkov)
Кожному по 10 мячів і по індивідуальних воротах.
Відповісти
2
0
alex.belogubko (одесса)
что можно сказать кривоногие калеки--Боснию не пройдут
Відповісти
3
8
Зритель (Харьков)
Это футбол. Как повезёт. Но то, что ни Украина, ни Босния , ни Финляндия не попадут на ЧМ - это 100%.
Відповісти
4
5
Alex Sunchez
Ну тут явно не вина тренера, що футболіст з 5 метрів не може забити...
Відповісти
15
0
ElvisSuperStar007 (Хуст)
ну как бы второго нападющего выпускай нет? что было очевидным решением
Відповісти
0
4
Acsakal (Kharkiv)
Кількість номінально нападаючих не впливає на кількість фактично забиваючих.
 
1
0
dmytrohr (Київ)
Це все Кардашян винен.
Відповісти
1
0
s@lomon (Крам&Тор$к)
Букмекеры ещё принимают ставки на 1:1?
Відповісти
4
1
Zonder (Днепр)
ЧМ ..давай до свидания...
Відповісти
0
5
avatar
Kolibri (Киев. Новая Англия.)
Блин, опять угадал точный счёт матча!
Відповісти
1
5
konogon (Киев)
Били били колотили, морду в ж.о.п.у превратили ))
Відповісти
8
2

Новини Футболу

Найкращі букмекери

Букмекер
Бонус