Національна збірна України
Національна збірна України

Національна збірна України - результати і розклад матчів, турнірна таблиця, новини.

Євро-2024. Румунія - Україна 3:0. Катастрофа...


Проваліще "тренерського генія" Реброва

Євро-2024. Румунія - Україна 3:0. Катастрофа...

Фото: Олександр Приходько, UA-Футбол

Владислав Личик Автор UA-Футбол

Важко щось аналізувати, будемо чесними... Розпочали “синьо-жовті” своє четверте Євро досить спокійно. У перші хвилини по-справжньому небезпечними моментами українці не могли похвалитися, хоч і часто доходили до карної зони румун. В свою чергу коли м’яч відходив до ніг футболістів Румунії підопічні Сергія Реброва методично опускалися та нівелювали загрозу. А коли ж доходило до ударів, на місці був Лунін.

Ця холоднокровність від наших гравців у перші хвилини дуже імпонувала. Та і загалом, загальною ініціативою володіли саме ми. Цілком очікувано, що підопічні Едварда Йорданеску не пропонували нічого екстраординарного в ігровому плані, а при цьому діяли проти українців грязнувато та грубо. Втім, наші футболісти не піддавались емоціями та продовжували монолітно будувати позиційні атаки.

Перевага збірної України була очевидною. Ближче до екватору першого тайму ми намагалися ще більше підвищити свій тиск, проте не вистачало точності у завершальній стадії.

Євро-2024. Румунія - Україна 3:0. Катастрофа... - изображение 1

Здавалось, що все так і буде продовжуватись: румуни будуть терпіти та очікувати свого шансу на контрвипад, а ми - врешті-решт напрацюємо на забитий м’яч. Так і сталось, майже. “Трикольорові” чекали і дочекалися. Тільки момент не вони створили, а ми подарували. Матвієнко, відверто, замешкався у власній штрафній, Лунін невдало під тиском вибив, а капітан національної команди Румунії Станчу в один дотик зняв паутину з “дев’ятки” наших воріт…

Євро-2024. Румунія - Україна 3:0. Катастрофа... - изображение 2

Після цього гра відкрилась і загальний темп ще відчутно виріс. Моменти з певною періодичністю виникали з обох сторін. Щодо української команди, то знову ж таки, доводити м’яч до останньої третини румунів нам, як і раніше, вдавалось, але у останній фазі атак було занадто багато сумбуру.

Під завісу перших 45 хвилин Румунія взагалі могла подвоювати рахунок. Спочатку нам пощастило з рикошетом після удара Мана, а в наступному епізоді від “сухого листа” у виконанні того ж Станчу Україну врятувала поперечина - Лунін в цьому епізоді не контролював ситуацію. Перерва насамперед була покликана на те, щоб заспокоїтись та вгамувати емоції.

Євро-2024. Румунія - Україна 3:0. Катастрофа... - изображение 3

Не встигли особливо вкотитися в гру, як знову пропустили. Двічі. Нокаут і катастрофа. Резван Марін був першим на підборі і вколотив м’яч у нижній кут Луніна. Андрій дотягнувся, але парирувати не зумів. У “триколірних” сьогодні залітало все. А далі трапився вже самий справжній провал у карному майданчику після розіграшу кутового. Ман накрутив українських оборонців як стоячих та прострілив на пусті Дрегушу - 3:0. Провальний матч від голкіпера мадридського “Реалу”. Квінтесенція нашої бездарної гри при кутових. Це було проти поляків двічі, і це ми побачили і на самому Євро.

Євро-2024. Румунія - Україна 3:0. Катастрофа... - изображение 4

Ось чому, товариські ігри взагалі не є показником. Максимально бляклі румуни у контрольних матчах на “Альянц Арена” діяли агресивно, динамічно та буквально вгризалися у газон. А ми таке відчуття далі продовжували перебувати у підготовчих спарингах… Раніше відсутність певних тренерських ідей можна було списати на наявність результату, то тут Сергію Станіславовичу безальтернативно потрібно було вступати в гру.

Якщо на початку ми виглядали досить спокійно, то у другому таймі пішла абсолютна нервозність. “Синьо-жовті” повністю звалилися на примітивні подачі та навіси. Не допомогла навіть потрійна заміна від Реброва, розбурхати якийсь креатив ніяк не вдавалось. Найактивнішим у складі збірної України був Судаков. Гра не клеїлась від слова зовсім, але напевно Георгій був єдиним, хто хоча б бився і якось намагався загострювати. Саме хавбек "Шахтаря" наніс перший удар у площину воріт від нашої збірної. Сталось це аж на 77-й хвилині (!) - цей факт дуже вичерпно описує все те, що відбувалось у Мюнхені.

Хоча чи варто взагалі про когось згадувати за такої гри? Питання риторичне. Загалом, це був жах. На це було боляче дивитися. Далеко не завжди все вдається на футбольному полі, але діяти настільки інертно та без бажання у такий складний час для країни… Проваліще. Що це було?! Не виходило нічого. Апатія, брак у простих ситуаціях та відсутність будь якого конструктиву...

Євро-2024. Румунія - Україна 3:0. Катастрофа... - изображение 5

А румунів можна лише похвалити. Динаміка, правильне налаштування та агресія. В останні хвилини виглядало саме так, ніби це команда Йорданеску була на папері фаворитом і має у своєму складі розсип всіх цих “зірок”. Ми не спромоглися навіть на фінальний штурм!

Соромно має бути за таку гру нашій збірній. Максимально ускладнюємо собі задачу для виходу у плей-оф… Цікаво, як ось це буде виправдовувати Ребров.

Євро-2024. Румунія - Україна 3:0. Катастрофа... - изображение 6
Фото: Олександр Приходько, UA-Футбол

Перший тур групи E, Євро-2024

Понеділок, 17-е червня

Мюнхен, "Альянц Арена"

Румунія - Україна 3:0

Голи: Станчу 29, Марін 53, Дрегуш 57

Румунія: Ніце - Банку, Бурке, Дрегушин, Раціу - Маріус Марін (Рус 75) - Коман (Міхейле 62), Станчу (к) (Раковіцін 86), Резван Марін, Ман (Хаджі 62) - Дрегуш (Пушкаш 75).

Запасні: Молдован (в), Тирновану (в), Могош, Міхейле, Неделчару, Олару, Пушкаш, Раковіцан, Рус, Сореску, Хаджі, Чікелдеу, Шут.

Головний тренер - Едвард Йорданеску.

Україна: Лунін - Зінченко, Матвієнко, Забарний, Конопля (Тимчик 72) - Шапаренко (Ярмоленко 63), Степаненко (к) (Бражко 63) - Мудрик, Судаков (Маліновський 83), Циганков (Яремчук 63) - Довбик.

Запасні: Бущан (в), Трубін (в), Бондар, Бражко, Ванат, Зубков, Маліновський, Миколенко, Михайличенко, Сваток, Сидорчук, Таловєров, Тимчик, Яремчук, Ярмоленко.

Головний тренер - Сергій Ребров.

Попередження: Конопля 68, Марін 79.

Арбітр: Гленн Нюберг (Швеція).

Оцініть цей матеріал:
Коментарі
Увійдіть, щоб залишати коментарі. Увійти
Ariakiev01 (Київ)
Все як завжди треба перемогати 2 матч та молитися на РумуніюБо за рівності з Румунами очок ( рахують особисті зустрічи) але у разі рівності у 3х ібільше команд будуть разувати забиті пропущеніТреба вболювати за групи А (за Німців та Швецарців) якщо переможуть то 3 команда цієї групи буде гіршою та Б ( притому у Б щоб Хорвати скромно перемогли 1:0 Албанію а потім влетіли Італії) і тоді ця група теж буде гіршою серед 3х. Все це буде марне без перемоги над Словаками. Але як мінімум ми вже будемо знати варіанти. Група А і Б вже відіграють
Відповісти
0
1
Повернутись до новин
Коментарі 301
Ariakiev01 (Київ)
Все як завжди треба перемогати 2 матч та молитися на РумуніюБо за рівності з Румунами очок ( рахують особисті зустрічи) але у разі рівності у 3х ібільше команд будуть разувати забиті пропущеніТреба вболювати за групи А (за Німців та Швецарців) якщо переможуть то 3 команда цієї групи буде гіршою та Б ( притому у Б щоб Хорвати скромно перемогли 1:0 Албанію а потім влетіли Італії) і тоді ця група теж буде гіршою серед 3х. Все це буде марне без перемоги над Словаками. Але як мінімум ми вже будемо знати варіанти. Група А і Б вже відіграють
Відповісти
0
1
balamyt (Boston)
нужно обиграть Словаков и не приграть Бельгии..а потом считать чужие баллы. Но я сомневаюсь что морально и физически это СБУ сейчас по силам..Они в нокауте..и судья отсчитвает 7...8 .
Відповісти
1
0
Caballero (DC)
Ну програли. Відомо чому. Вперше чи що? Вся Україна сьогодні бореться за виживання в матчі Смерті. Яка дрібничка ця поразка.
Відповісти
1
2
Prideman (Lviv)
Почитав коментарі. Брудом поливати нікого не буду. І так все всім ясно, але... ...Мені подобається перебіг думок авторів подібної оптичної ілюзії, які порівнюють старт збірної на ЧС 2006))) Коли ми теж програли перший матч 0-4... Тільки біда наша зараз у тому, що тоді ми влетіли в першому матчі однозначно найкращій команді групи. А вже потім впоралися з відвертими слабаками. Зараз ситуація кардинально інша. Бо за фактом ми влетіли головному слабаку квартету. Без варіантів влетіли. Я навіть боюся уявити, що може бути далі. Особисто мені у зв'язку з цим більше малюються паралелі з ЧЄ-2016. Повний провал. Але не хочу їх малювати більше, ніж контурними лініями. Я все-таки сподіваюся, що люди, які приїхали до Німеччини захищати честь країни, зрозуміють, яку саме країну вони представляють. І кого саме. Бо склалося враження, що це в Румунії зараз війна, а в нас тиша, гладь і божа благодать ...пацани, чорт із нею грою, але де ж ваш характер???!!!
Відповісти
7
0
balamyt (Boston)
Очевидно все в цвете формы...Желтая СБУ больше подходила...Ну а если серьезно ююто игрокам СБУ не только характера не хватало но и мастерства в подборе мячей , организации атак ...а гравное ударам по воротам ...Какая то импотенция просматривалась на протяжении всего...Теперь практически шансов нет ... СБУ уэе на 4 м месте...и спасти их сможет только самоотверженная борьба за результат , ...Это которая им не свойственна . Это не автобус в обороне а сжатая пружина в стремительных контр атаках...Ни Словения ни тем более Бельгия много шансов СБУ не даст..но они будут.. Удачи нужно искать только в чужих ворота
Відповісти
1
0
severniy (Хайфа)
Я отменил поездку , после вчерашнего. И И Мудрик , какой бы ни был , по минному полю пустить, он успеет. Пользы больше будет. Сегодня, не порвать там зад , за все , что происходит. Люди теряют близких, друзей, знакомых. А Они себя продают до сих пор. ТЦК. И с динамовским сердцем, мы не выживем. Валерий Васильевич был гениальным , но это сегодня не актуально.
 
1
1
avatar
жажа_the_best (Харьков)
Украина не выйдет уже из группы. Погорели мои сто тысяч баксов. Кто мне теперь их отдаст?? Ты ребров??!!
Відповісти
1
4
tekutiev (донецк,Украина)
дважды долб....б с рождения
Відповісти
0
0
avatar
жажа_the_best (Харьков)
Сижу на кухне с друзьями депутатами, пьём водочку курим в форточку... Так они вот говорят что это путин дал приказ ермаку чтобы ребров слил матч румынам.. Аргумент: путина жаба давит что Украина играет на ЕВРО, а его свинособаки нет... Я верю депутатам... Да и инсайд у них надежный..
Відповісти
0
6
tekutiev (донецк,Украина)
долб.....б с рождения
Відповісти
0
0
avatar
culesmierda (Тернопіль)
У такий непростий для країни час, коли нам усiм потрiбна якась радiсть перемоги, як цивiльним, так й особливо хлопцям вiйськовим, на поле виходять цi 11 ганебників мільйонерів, усi обвiшанi флагами, пiсля гучних промов, як вони будуть будуть битися заради ЗСУ та України, й не демонструють жодної самовіддачі, прибирають ножки, розводять ручками та поправляють зачиски. Ганьба.
Відповісти
5
0
avatar
Wieniawski (Калуш)
Пацани і Ребров обісрались, це факт, але давайте не будемо самі обсирати команду, вона вже і так обісрана .... дуже хочу щоб всі оці негативні диванні коментатори обісралися і вчергове показали наскільки народ глоріхантерний
Відповісти
1
6
Prideman (Lviv)
А в чому ти бачиш позитив?))
Відповісти
3
0
dynamo kiev #1 (Charlotte )
Красиво
Відповісти
1
2
avatar
Вarcelinius
Шо красиво, обосрались? Ну дык это мы умеем.
Відповісти
3
2
dynamo kiev #1 (Charlotte )
А может Ребров не в курсе, что это была не товарищеская игра, а уже ЧЕ стартовал?
 
3
1
ANESTEZIO (Вінниця )
На )(уй пішов, під@р шарлатанський! І ти Барсел#х вслід за ним
 
1
3
Alk1964 (Краматорськ)
Серьожа, невже тобі гра з поляками інфи не додала (Молдову ми не рахуєм)? З румунами обісрались - все. Залишилось дві гри - треба 6-ть балів та й гарну різницю м'ячів. Ми віримо в нашу сбірну. Україна вперед ( гра з румунами - це невеличка помилка). Слава Україні.
Відповісти
4
2
Prideman (Lviv)
Достатньо 4, щоб з 3 місця вийти
Відповісти
0
1
vlotko (Броди)
Залишається вигравати у Бельгії. Хворих людей ніхто не ганить, що вони не мають здоров'я, так і тут, ну не можуть вони бути кращими. Маємо те що маємо. Треба радуватися тим, що вони потрапили в число 24 кращих у Європі.
Відповісти
1
5
ramaio (Днепропетровск)
Игра проиграна тренером. По игрокам - это лучшее, что имеем на сегодня. И дело не в индивидуальных ошибках, без этого не обходится, а вопрос в передвижении и наигранности.
Відповісти
0
2
adey (Korosten)
виєбали як узьких простітуток.
Відповісти
4
0
avatar
Американец 2000
Вместо того чтоб наигрывать состав с сильным соперником Польшей - идиот Ребров даёт всем поиграть , как он сказал ((((( И выставляет идиотский состав (((( Эта игра и стала решающей в подготовке (((((
sticker
Відповісти
8
1
avatar
Американец 2000
Глядя на игру Словакии - понимаешь , что Румыния была самая слабая в группе ( Пока нас не вынесла ) (((((((
sticker
Відповісти
7
0
Mexxxxx (Просяная)
Все таки в товарищеских играх это был не хитрый план показать какой у нас беспомощный, безвольный и убогий футбол, а потом всех удивить. Это и есть наша игра, без борьбы и без желания, одним словом антифутбол. С Шевченка такой же тренер как и Реброва, но у него хоть была опция, мотиватор. Этот ничего внести не может, первые таймы провальны все, боится всех и всего, ну зато гениальный, аура Реброва, как сказал комментатор должна все решать. Что он такого тренерского показал, что аж аура над поем висит? Как можно делать главным вратарем игрока, который всю жизнь в запасе. Ну да он же за целый Реал играет. Он неплохой вратарь, но ошибки делает в каждой игре хоть в клубе хоть в сборной. Остальные татуированные звезды не лучше. Они хоть бы глянули как играют на турнире другие, даже аутсайдеры бегут, земля горит, что могут и умеют отдают на поле. Понятно все может перевернуться, но глядя на тех же словаков понимаешь, что их попробуй выиграть, а с бельгийцами будет как в товарняке с немцами, сразу прижмемся и будем уповать где-то как-то один воткнуть и выстоять, выстрадать, вытерпеть… Когда уже ФИФА организует чемпионат по антифутболу, у нас там все шансы…
Відповісти
7
1
metall5291 (Kharkiv)
Что там говорить, ну не смотрится Ребров как тренер, тем более главный, не у него начальственного вида, что ли. А это важно. Какой-нибудь условный Куман или Нагельсман, да хоть тот же Хави - те бегали бы вдоль кромки и чер*тей на голову игроками посылали. А этот стоит, как обосс....
Відповісти
8
2
Dr. House (Поділля)
А як вони драматично говорили, що грають за Україну, за українців, за ЗСУ... Купа лайна... І не потрібно тут доводити, що ще є.шанси, Аргентина там якась, 2006 рік... До пиз@и це все...
Відповісти
8
2
avatar
Американец 2000
П ....здаболы ((((((((
Відповісти
5
2
dynamo kiev #1 (Charlotte )
Говорили одно, а сыграли как за тупого дохтура
Відповісти
0
1
ANESTEZIO (Вінниця )
Трампіст, йди на @уй
 
0
0
Gican85 (Киев)
Только первый тур, а шансов ноль
Відповісти
8
1
avatar
Американец 2000
А когда играть будут ??? Румыния - Украина ??? Финалист Евро 2024 ???Украина разгромит Румынию !!! 5 - 0 !!! У нас лучший в мире вратарь - Дулин !!! А в защите Равшан и Джамшут !!! А в нападении Юзик летает с Еленой Кравец !!! Одним словом все клоуны !!!
sticker
Відповісти
8
3
Prideman (Lviv)
Хворий на всю голову
Відповісти
3
7
avatar
Американец 2000
С такой фамилией , да после парада , жалуешься на голову ???
sticker
 
3
2
Prideman (Lviv)
Я про твою голову, а не про свою..
 
1
1
avatar
scorpius (Ck)
Ещё и словаки выиграли... Придётся отменять бронь и сдавать билеты на полуфинал наших орлов..
Відповісти
6
0
Siren05 (Мариуполь)
Словаки по игре с Бельгией мне больше понравились, чем румыны. Единственная надежда, что в игре с Бельгией словаки отдали много сил, особенно эмоциональных. Но то таке... Шансы, даже на третье место, стали призрачные...
Відповісти
8
0
avatar
denis066 (Днепр )
Не наш день -Бельгия продула,я думал в последней игре им не нужно напрягаться с нами,а теперь будет тяжко...
Відповісти
6
0
hoy (Київ)
В последний день не нужно напрягатся румынам потому что они уже вышли минимум с 3 места,если с крупняком не проигают
Відповісти
2
0
Не дармоед (Запорожье)
Цим піжонам сбірна не потрібна,контракти у клубах понад усе. Невже це не зрозуміле.
Відповісти
7
1
hoy (Київ)
Є ще пів команди яким це євро потрібно
Відповісти
1
0
Не дармоед (Запорожье)
Може так і є,але ті пів команди не тягне ні чого.
 
1
0
androma (Вересневе)
Словакія виграла в Бельгії. Нежданчик
Відповісти
5
0
Prideman (Lviv)
Словаччина
Відповісти
7
1
Comment06 (Украина)
На ЧС 2006 ми також програли першу гру (Іспанії 0:4), потім виграли у С.Аравіі 4:0, Тунісу 1:0, а в 1/8 пройшли швейцарців. Але ж Словаччина і Бельгія це не саудіти і не тунісці, а головне, у нас була Команда з тренером- мотиватором, а не розпіарені безяйцеві словоблуди з фізруком. Як би хотілося помилитися!
Відповісти
9
0
download1 (huyersk)
нажаль не помилишся
Відповісти
3
0
vlotko (Броди)
Наші вийшли на гру стомленими, тихоходи. ( Цікаво від чого?) Нічого , треба вигравати у Бельгії. Словаки можуть, ми чим гірші.
Відповісти
3
0
same tak(Україна)
и ты в это веришь?страшно представить что будет вытворять с нашими защитниками лукаку
Відповісти
2
0
vlotko (Броди)
я це пишу з сарказмом
 
1
0
LEVgcUqs (Чернігів)
А Пічічі сьогодні грав?
Відповісти
7
1
Mexxxxx (Просяная)
Там ще не одна сотня мільйонів доларів грали. Ну як грали, видимість створювали.
Відповісти
2
0
avatar
okolegko (Київ)
За великим рахунком, Аргентина також програла перший матч на ЧС, але потім стала чемпіоном, але у Ааргентини був моська, а унас, мордик. Тому не вірю, що нам вдасться щось подібне. Тим паче, судді не будуть допомагати
Відповісти
4
0
Зритель (Харьков)
Все йде до того, що на ЄВРО-2024 Україна повторить свій результат на ЄВРО -2016.
Відповісти
6
1
megrivan (Курячі Лози)
У поразці винне Динамо в особі Шапаренка, якого тренер Ребров поставив грати другим опорним півзахисником, хоча Шапаренко на цій позиції ніколи не грав. З нього опорник приблизно такий, як атакуючий півзахисник із Степаненка. Атакуючий хавбек і диспетчер - це саме Шапаренко. Таким мав стати Судаков, але не став. Взагалі, цю гру програв тренер Ребров.
Відповісти
8
3
LEVgcUqs (Чернігів)
Курцям насміх, а не винен один гравець у поразці збірної України 3- 0.Хоч би не позорився таким коментарем.
Відповісти
4
6
megrivan (Курячі Лози)
"- Голубушка, вы знаете, что такое сарказм?- Знаю. Испытала."
 
2
0
avatar
Вarcelinius
Якщо не переможуть словаків, на фронт шлемазлів нах!
Відповісти
4
4
balamyt (Boston)
А Словаки не слабее Румынии ...Так что только на Чудо надежды
Відповісти
4
0
avatar
Вarcelinius
Чудо это связка Цыган-Довбик, на неё вся надежда. Мудрик это туфта галимая.
 
5
5
MaximSK (Киев)
По сегодняшней игре, они ничем не лучше Мудрика, особенно Цыганков.
 
5
3
avatar
Вarcelinius
Просто под эту связку надо всю игру сборной подстраивать. Сироже надо посмотреть матчи Жироны и увиденное намотать на ус.
 
4
6
zubrenok1956 (житомир)
уважно прочитав всі дописи-це жахи; скільки зла в словах, жовчі, матюків; не створюйте кумирів і ідолів - не гарна це справа і збиткова у всіх відношеннях; грає команда за вибраним складом і тактикою тренерського штабу - а чи були на полі команда і гра?! - далі коментувати нічого; доречі реклама це теж пухлина рожевого усвідомлення дійсності; і останнє - біда нашого суспільства у тому, що ми реально не оцінюємо персонажів і події; нам хочеться завжди більшого, а реалії говорять протилежне; давайте діждемося коментів ССР і ШАМ - це цікавий момент особливо в плані того, що вони друзі і дуже високої про себе думки ( доречі хто у нас віцепрезидент УАФ?! - ото ж бо і воно)
Відповісти
3
7
Antologtut
Мда... некоторые комментарии конечно не красят нас как Украинцев... Благодарочка тем, кто все же не смешал всех и вся сами знаете с чем... О игре нечего писать, никому она не понравилась, тем более результат. Но все-таки давайте поддержим наших ребят, будем одним целым до конца этого Евро... они ведь тоже все прекрасно понимают и им явно не легче сейчас чем нам в футбольном плане. Болото тоже вначале легко заходило, но наше единство помогло нам отстоять свою страну, мы не проиграли как минимум, а сохранили Украину и самое важное Украинцев! Да, тяжело, больно, много горя, много увидели в своей стране человечков, которым война мать родная... но ничего, пусть пока жируют, но им аукнется обязательно! Поддержите сборную, как мы все вместе поддерживаем наших воинов - наша незламность очень сейчас важна. Давайте меняться вместе, от совкового менталитета до менталитета современных сильных наций! Я верю, что наша сборная с нашей поддержкой еще даст бой соперникам в футбольном плане, а наш выстраждалый народ не просто выстоит в битве с тысячелетним врагом, как больно нам бы не было, но мы обязательно сохраним свое Я, благодаря нашим воинам и поддержке нашего народа в первую очередь! Дико извиняюсь за язык захватчиков, но где я сейчас нет раскладки украинской... нет ничего невозможного и Украина это доказала! Все будет так, как должно быть... наша сила в единстве... не позволяйте врагам, соперникам, человечкам, пошатнуть нашу веру, наше единство. Всем холодной головы и позитивных мыслей! Не забывайте, у нас идет война, за жизнь целой нации! Футболисты молодые люди в большинстве своем и возможно не стянули психологически свой первый бой при такой ситуации в нашей стране... ответственность на них давит мягко говоря... поэтому отнеситесь к ним, как старослужащий к новобранцу, который впервые увидел смерть своими глазами...
Відповісти
7
7
download1 (huyersk)
Молодець, гарно сказано. Так має бути, коли емоції охолонуть.
Відповісти
2
4
Prideman (Lviv)
Писав би укр., ціни б не було
Відповісти
1
0
Antologtut
Нажаль нема укр розкладки там де зараз я... але в коментари вибачився за це... якщо писати циэю розкладкою на укр то все виглядае жахливо... Вибачте за це ла-й-но!
 
0
0
Prideman (Lviv)
Я ще після тов. матчу з поляками знав, що нашим особливо нічого не світить. Реброву треба було награвати в товарняках склад і основні ігрові схеми в нападі та в захисті, а він фігнею страдав. Плюс багато хто з наших не грає на команду, а тупо на себе. Хоче себе продати в топ клуб.А футбол це командна гра. Мудрик, наприклад. Толку з його швидкості, якщо він не знає, що з нею робити? І часто б'є замість того, щоб віддати або віддає замість того щоб бити. І він не один такий. Кожен хоче себе показати, щоб піти в успішний клуб і тягне ковдру суто на себе. А себе треба показувати граючи на команду, наші того не розуміють. Немає в нас командної гри. І це найбільша проблема. А в румун якраз є командна гра і команда зіграна. І ще..я не Ребров, але здивувався, коли побачив Луніна в воротах. Після матчу з німцями ч би поставив Трубіна. Два перші голи вина Луніна...тому такий результат.
Відповісти
11
1
download1 (huyersk)
слушна думка, дуже слушна
Відповісти
1
1
vlotko (Броди)
Я теж думав, що у воротах буду Трубін.
Відповісти
1
0
avatar
mr.Smith
Воротар Румунії міг гамак повісити на ворота і лягати спати
Відповісти
7
2
Wienczo (Шепетівка)
Ребров ДНО... Найганебніший матч ЗбУ в історії. Навіщо було Петракова виганяти?
Відповісти
7
1
metall5291 (Kharkiv)
Бо у динамівського керівництва своє гасло: "Чужие здесь не ходят",- був такий фільм.
Відповісти
5
3
Veminal (Киев)
словаки УЖЕ забили гол Бельгии - все это конец нашим шансам
Відповісти
3
2
Karamba911 (Львів)
Ми походу сьогодні програли матч за 3-є місце
Відповісти
3
2
Romedon
Самі легкі 200 баксів в моєму житті.Дякую Ребруха-не підвів.
Відповісти
6
4
avatar
okolegko (Київ)
Єдине, що пояснює таку гру збірної – переоцінка себе і недооцінка суперника. І тренерський нуль реброва та його команди
Відповісти
7
1
Veminal (Киев)
команда тактически не готова к Евро вообще и матч с Польшей это показал - все команды играют в командный футбол - а ребров такое НЕ УМЕЕТ
Відповісти
9
0
Prideman (Lviv)
Відсутність командної гри. Гравці є, команди немає.
Відповісти
2
0
vlotko (Броди)
І швидкості. На цьому Євро всі команди сповідують швидкісний футбол, а наші черепахи-тихоходи.
 
3
0
metall5291 (Kharkiv)
Была ли у нас когда - либо хорошая сборная ? Считаю, что была - в 90-е и начале 2000-ых. Шевченко, тот же Ребров, Калитвинцев, Косовский, Гусин, Езерский, Головко, Максимов, Шовковский и др. Не всегда фартовая и везучая была та сборная, но за неё было не стыдно. В ней играли бойцы. А что мы видели сегодня - гламурных мальчиков. И тренер, как заплаканный мальчик. Жалкое зрелище
Відповісти
19
0
Caballero (DC)
Точно.
Відповісти
3
0
La Scala (Milano)
Не поспориш...
Відповісти
4
0
oda1979 (Запорожье)
именно. сейчас в сборной распиаренные украинскими медиа средние футболеры.
Відповісти
4
0
Veminal (Киев)
та команда была сыграна и в обороне умела играть сейчас из-за того что у нас слабый чемпионат игроки обороны просто ШЛАК
Відповісти
4
0
LEVgcUqs (Чернігів)
Хто у нас з чемпіонату УПЛ грав?
 
3
0
RomanK75 (Стрый)
В ЗСУ їх (разом з тренером), може там якась користь від них буде.
Відповісти
2
1
avatar
Очманілий Заєць (Odessa)
Північна Македонія, Боснія, Ісландія засвідчили, що команди ми не маємо. Але була сподіванка на зростання командного потенціалу.Я не кричатиму "Ребров - фізрук", але мушу констатувати, що наразі Реброву створити команду не вдалося. Надповільність, повна відсутність думки і командної взаємодії - це не питання потрапляння до основу того чи того гравця. Це питання відсутності віддачі від тренерської роботи.
Відповісти
6
0
MaximSK (Киев)
Меня больше всего удивляет почему наша сборная всегда так играет первый тайм, либо Ребров не может настроить сборную, либо игроки мандражирует, но мы почти всегда проигрываем после первого тайма. Сегодня попался организованный соперник, то что не сумели сделать боснийцы сделали румыны.
Відповісти
7
0
Pianist (Київ)
Наймодніші гравці в світі! Татухи нові набийте. Нехай ваші губодуйки в Інстаграмі нові фото з Мальдівів виставлять. В принципі, вам на все це пофіг. Ви зараз пошвидше з Німеччини поїдете, і будете знову на морях фото постити. Це ж у нас тут війна, ракети, світла немає… Вам то що.
Відповісти
10
0
La Scala (Milano)
Згоден на 100%
Відповісти
5
0
avatar
Wieniawski (Калуш)
з бельгійцями без шансів. з словаками навіть якщо давитимемо то Дубравка в воротах буде робити чудеса ....
Відповісти
3
1
Старий_кіт
Ну, судячи з цієї «вистави», вже сміливо можна п@здувати на Мальдіви, чи ще кудись там зі своїми губатими і іншими. Не буде тут дива. Нема команди, абсолютно відсутня індивідуальна майстерність, робота з м'ячем і все таке інше. Просто якесь розпіарене стадо баранів. Крапка. Десь там, в нормальних європейських командах вони ще якось грають, бо мають нормальних партнерів. Але! Коли їх збирають в одну кошару - ... Ми все бачили. І, мабуть, ще побачимо, нажаль ... С"ка. Просто не хочется казати якусь х... Від цього стада, можливо, було би більше користі в інших місцях. Так броня ж, і купа бабла. Одне питання - На хіба ви туди їхали? З вас футбольори, як з мого х... молоток!
Відповісти
8
0
avatar
okolegko (Київ)
Знову нагадаю про нефартовість синьої форми... Різниця між розпіареним мордиком і Станчу у тому, що перший б’є у свого гравця, а другий – куди треба. Ребров і його команда тренерів занадто переоцінені. Якщо нема гри у фінальній третині поля, треба бити здалеку. У нас є Малиновський, який вміє бити і з 20, і з 30 метрів, але про нього забули. Зіна як захисник у такій грі явно був зайвим. Михайличенко оборонні функції виконує набагато краще, що і продемонстрував третій гол. Лунін... Кроос недарма втикав йому. Мабуть Бущан покусав. Перші два голи – його. Та ще й Матвієнко допоміг... Циганков Десь поділась зіграність із Довбиком, сам почав водитися (як і Судаков) а-ля Мудрик. Знову покусано.Шапаренко Не розумію, чим він на цій позиції краще за Зіну. ЗІ. Коли наші гравці починаютьзанадто багато пи@діти про важливість поєдинку; як ми всі розуміємо, що це для наших захисників; ми викладемося на всі 149,7%, завжди виникає великий просер. Шанси нашої збірної на вихід кудись зменшилися до мінімальних. Можуть підсобити словаки, якщо зіграють унічию із бельгійцями. У такому випадку за сприятливих обставин ми зможемо посісти навіть друге місце. Але ймовірність такого розвитку подій наближається до нуля
Відповісти
5
0
oda1979 (Запорожье)
синяя форма мешает? Пусть голыми сыграть попробуют
Відповісти
7
0
Старий_кіт
Я би до синьої форми додав би ще яйця і танцюристів. Одним словом -3.14да...си, більше нічого тут казати
Відповісти
6
0
La Scala (Milano)
Якщо на гру з Словаччиною Україну виведе не Ребров,то буде шанс закінчити Євро не ганебно. ..
Відповісти
6
3
avatar
vr250278 (Цвіткове.Черкаська)
А хто ж його мінятиме , Пазік ? Два весільні генерали : один керувальник , другий тренувальник !
Відповісти
4
0
androma (Вересневе)
Аргентина первый матч на ЧМ вообще проиграла кажется Саудовской Аравии, на в итоге стала чемпионом мира.
Відповісти
1
5
MaximSK (Киев)
У Аргентины такая сборная что могут любую команду обыграть. У меня сомнения что мы сможем даже вничью сыграть с Бельгией с такими футболистами и с таким тренером
Відповісти
6
0
La Scala (Milano)
По-перше ділі суперники були в групі з'їдобні, а по- друге судді розпочали різко тащити їх, а особливо Мессі. Згадайте про купу пенальті
Відповісти
5
1
avatar
Timothy (Павлодар)
В 1990 Аргентина с третьего места вышла (победа+ничья) и до финала дошла
Відповісти
2
1
La Scala (Milano)
Там також були судді в грі з Совєтами
 
6
0
avatar
vr250278 (Цвіткове.Черкаська)
Казав колись , що без Ріанчо - Сірьожа фізрук . Тоді мене мінусували . Тепер мінусовщики радійте .
Відповісти
3
1
MaximSK (Киев)
Шева Реброва оставить тренером даже если мы проиграем Словакии 5-0 по дружбе
Відповісти
1
2
avatar
vr250278 (Цвіткове.Черкаська)
Та на рахунок цього в вене сумнівів і не виникало .
 
1
1
avatar
denis066 (Днепр )
Это просто не наш день-главноечтобы сделали выводы...
Відповісти
2
3
Одіссей (Донецьк)
На ЧМ 2006 в Германии тоже с 4-0 начинали. Посмотрим.
Відповісти
1
2
JimmyMohito (Харків)
От Румынии или от Испании?
Відповісти
8
0
metall5291 (Kharkiv)
Там были Сауды и Тунис. А тут Бельгия и Словакия. Да и провели тот ЧМ скучно и серо, ну вымучили выход из группы, и даже 1/8 прошли. Спасибо Щовковскому. Но игра была нулевая.
Відповісти
8
0
MaximSK (Киев)
Мы проиграли прямому конкуренту, а еще игра с фаворитом Бельгией и Словакией. Шансов намного меньше чем тогда
Відповісти
4
0
Prideman (Lviv)
Ну ти порівняв.))) Іспанію І Румунію))) ...плюс Євро це не ЧС, тут саудитів і тунісців немає.
Відповісти
1
0
alex-50000 (DN)
Так кто там гнал на Ротаня? Посмотрите на этого дЫрнамовского ушлепка!!!! Из звезд европейских чемпионатов он сделал скопище ничего не понимающих и не видящих! Пока звездорастики от дЫрнамо будут у руля - ничего не сделаешь с этой дЫрнамомской кодлой!!! А у сосунка рЫброва даже не хватит смелости подать в отставку!!!
Відповісти
8
3
Veminal (Киев)
не пести крот гребанный твой мудрик полено нулевое и степаненко телега
Відповісти
3
5
same tak(Україна)
поменяй фамилии на шапаренко и ярмоленко и будет то же самое лопух дырявый
 
0
0
LEVgcUqs (Чернігів)
Дурень.
Відповісти
2
1
balamyt (Boston)
К моему сожалению Ребров не создал сборную нашей мечти...Взал бы Пихаленка...Он был бы лучшим среди этих игроков...А Сваток на голову выше Матвиенко..да и Гуцуляк умеет бить по воротам...В общим сплошное Шахтерско-Динамовское позорище...Ну почему в УАФ не дали поработать с СБУ Богдану Маркевичу! По воротам бить некому
Відповісти
5
1
oda1979 (Запорожье)
динамовско-шахтерские квоты в сборной никуда не делись
Відповісти
2
3
same tak(Україна)
не хватало "звезд"кривбасса
 
0
1
LEVgcUqs (Чернігів)
Та справа в тому , що де твоє Дніпро1 в чемпіонаті? Ще гірше б зіграли і Пихальонок і Гуцуляк разом взяті.
Відповісти
1
2
vorofan (Житомир)
Я після стиків був абсолютно впевнений що на євро нас чекає мегапровал
Відповісти
6
0
hromik1973 (тернополь)
Мені встидно що вони Українці. Може вони хористи? Гімн співали файно.
Відповісти
6
0
hromik1973 (тернополь)
Мені встидно що вони Українці!!!!
Відповісти
3
0
ymscik (Херсон)
Игра с молдаванами была лишней.
Відповісти
2
1
ANESTEZIO (Вінниця)
La Scala (Milano) памятаешь друже як ти смачно чвякав мого вялого?
Відповісти
2
4
La Scala (Milano)
Клон, на@уй пішов . Смокчи в барсодрочерів, уйопок
Відповісти
3
1
Hate_Hate (Ukraine )
Любий, чого Ти?
 
1
3
La Scala (Milano)
Ще одне гівно винирнуло
 
2
1
avatar
Вarcelinius
 
0
4
Hate_Hate (Ukraine )
ото стеб)
Відповісти
0
3
La Scala (Milano)
Стебись, прдурочний
 
2
1
oda1979 (Запорожье)
Пересмотрел повторы. первые два мяча на Лунине. Куртуа может быть спокоен.
Відповісти
8
0
metall5291 (Kharkiv)
Согласен. 100%
Відповісти
7
0
hoy (Київ)
Больше стоять не будет,есть ещё 2 не хуже
Відповісти
1
1
MaximSK (Киев)
После этого матча цены на Лунине и Судакова резко снизится, зря Палкин его зимой не продал Наполи, сегодня был виден его низкий уровень. Ни паса, ни дриблинга, но Шапаренко был еще хуже
Відповісти
7
0
androma (Вересневе)
Перший гол 90 % косяк Матвієнка
Відповісти
7
4
MaximSK (Киев)
Не стоит оправдывать тут Лунина, именно он своим пасом создал момент, Матвиенко не смог забрать мяч, и как назло у Станчу идеально получился удар слету. Яитаю 80% вины тут на Лунине. Второй гол где-то 50%
 
6
0
oda1979 (Запорожье)
у Лунина были все возможности зафутболить мяч подальше. Просто стопу надо жестче держать.
 
4
1
oda1979 (Запорожье)
второй гол на 100% вина Лунина
 
5
2
LEVgcUqs (Чернігів)
Та в 2 голах як мінімум Лунін виноватий. Могли б програти ну 1- 0 не більше. Та Бущан ударами від воріт точно дає на вихід гравцю своєму або на голову.
 
4
1
eloy (Днепропетровск)
гравцям збірної. так обісрати.ь - треба ще вміти. 3 місце - це якщо дуже пощастить. наб'єте собі нове тату. за участь у Євро на це вистачить коштів
Відповісти
7
0
avatar
Timothy (Павлодар)
Для Ода1979. Посмотри, загляни в историю. В те чемпионаты-турниры, когда из групп выходило 2 первых места и несколько третьих. С победой и ничьей, не скажу что 100%, но % на 75 третьи места выходили. Как пример: в 1994 году Россия после двух поражений имела ещё теоретические шансы выйти из группы, поэтому Саленко накалачивал Камеруну. (Не получилось у них, но теоретические шансы были)
Відповісти
1
1
oda1979 (Запорожье)
пардон, про третье место не подумал. Но, с такой разницей думаю, что анриал.
Відповісти
0
0
MaximSK (Киев)
В прошлый раз мы с 3 очками смогли выйти с третьего места, тогда повезло, в этот раз мы не сможем выиграть ни у кого с такой игрой
 
2
0
avatar
Timothy (Павлодар)
Да, согласен. Такая разница конечно это минус нам. В то же время не считаю, что невозможно компенсировать это в матче со словаками. Вообще, не знаю с чем они закончат это Евро, но команда сильная, только её нужно раскрыть. Лучшая со времён Шевченко и Реброва.
 
1
1
ANESTEZIO (Вінниця)
Кому закинути свої інтимні фото?
Відповісти
0
4
ANESTEZIO (Вінниця )
Барсело@х, шарлатанцю свому закинь
Відповісти
2
0
La Scala (Milano)
Зрозуміло. Барсонуті рашитсти запустили своїх клоунів. Головне , щоб ці потвори від радості не обісцялися
 
2
0
hoy (Київ)
єврею президенту Х.й.у з московії
Відповісти
0
3
ANESTEZIO (Вінниця)
Я обрізаний якщо що
 
0
3
La Scala (Milano)
Хой, ти що, не розумієш, що це барсонуті рашитсти клонів запустили?
 
2
0
La Scala (Milano)
Барсодрочер, те, що ти обрізаний , тебе не спасе
 
2
0
avatar
Вarcelinius
Дохтур, твой каминг-аут зачтён.
 
0
3
Б_РУХ_Т (Вислобоки)
Таке враження , що Ребров це тренер-картинка. Там все вирішують ці іспанці. А їх рівень тренерством досить посередній.
Відповісти
5
0
ANESTEZIO (Вінниця)
Хлопці, я вчора був на марші рівності у Києві, всіх запрошую у нашу спільноту!
Відповісти
0
8
avatar
Вarcelinius
Педріло йобане, тьху бль..
Відповісти
2
3
ANESTEZIO (Вінниця )
Барсел@х, педрілом йобаним якраз ти там був із своїм дружком - пиріжком шарлатанським
 
2
4
avatar
Вarcelinius
Ну так, а чого ж ти пишеш таке, ну?
 
1
2
ANESTEZIO (Вінниця)
Курва, мій брат Андрій пиши з мого ніку. Не вірте йому, він рашист, а я патріот
Відповісти
0
4
ANESTEZIO (Вінниця)
Ха-ха-ха хохли програли
Відповісти
1
10
avatar
Вarcelinius
Ах ти тварюка така! Хлопці, бийте його!
Відповісти
2
4
ANESTEZIO (Вінниця)
Ой, не в ту групу написав, вибачте
 
0
4
ANESTEZIO (Вінниця )
Сцука, якщо ти думаєш, що ти копійовав мою аву і можеш срати від мого імені , то ти помиляєшся, виблядок , Барсел@x їбучий
Відповісти
2
1
avatar
Вarcelinius
Это не я. Прикинь.
 
1
3
ANESTEZIO (Вінниця )
Це ти і твоя прикормлена глодом редакція
 
2
0
hoy (Київ)
2 дубила вонючих
Відповісти
0
3
MaximSK (Киев)
Это просто позор, один из худших игр нашей сборной в истории, такого стыда и позора давно не испытывал, жалел что нас Босния не выбила тогда в марте, может они лучше бы сыграли. То, что сегодня произошло, это не случайность, с первого матча Реброва с Македонией мы играли очень слабо в обороне, и испытывали проблемы с игрой первым номером, мы постоянно проигрывали после первого тайма. Нам везло до поры до времени, но из за слабости Македонии, Боснии и Исландии, им не хватало класса удержать счет. А вот когда нам попался организованный соперник, у которого пошли дальние удары, то все стало на свои места, боюсь против словаков тоже шансов нет. Обязательно надо делать замену вратаря, Лунин провалил матч, именно он своим пасом сопернику организовал первый гол, после которого румыны почувствовали уверенность и поймали кураж, да и второй гол был с дальней дистанции, если бы он своевременно среагировал можно было отбить. Нужно убирать Матвиенко и ставить Сватка. Полузащита полностью провалила матч, по сути надо всех менять, проблема в том что усилить некем, те кто в запасе еще хуже играют. Вместо Шапаренко можно Малиновского ставить. Цыганков был сегодня ужасен, Довбика тоже, может стоит убрать и Яремчука ставить. После Евро нужно делать замену тренерского штаба, мы его ждали 2 года как он уйдет от арабов, не понимаю смысл было его ждать, чтобы сборная играла как д.ерьмо. В Украине много свободных тренеров вроде Вернидуба или Григорчука, даже зарубежом можно найти тренера за такую зарплату, они могли поставить более качественную игру. А сейчас что мы видим? Полностью провалена игра, игрокам после такого поражения будет очень трудно отойти и вряд ли мы сможем одолеть словаков, которые тоже классно играют в обороне, а Бельгия намного выше классом, даже если сыграют вторым составом. Вон из сборной, слабак Ребров!
Відповісти
9
1
avatar
Wieniawski (Калуш)
проблема в тому шо у нас в збірній тренер має бути з динамівським серцем .... я теж 100% за грирочука чи вернидуба але ....
Відповісти
6
4
MaximSK (Киев)
Пригласить Реброва была идея Павелко, у него была настолько навязчивая эта идея что мы его ждали 2 года и что из этого получилось мы сегодня увидели.
 
8
1
oda1979 (Запорожье)
как по мне полузащита основная проблема. Шапаренко лучше сразу отправить домой первым рейсом. Желательно автобусным. К степе выпускать Бражка. Цигана оставлять Слева можно назначить Зину. Атакующим - Малину. Мудрика в запас под замену.
Відповісти
4
2
MaximSK (Киев)
Зинченко не вингер, его как раз можно поставить вместо Шапаренко, Мудрик пусть остается, не потому что он сильный, потому что альтернативы ему нет. Есть ощущения что Цыганков и Довбик устали после сезона в Жироне, довбика можно заменить Яремчуком, а Цыганкова некем, Ярмоленко и Зубков не лучше. И еще стоит отметить, что Йорданеску переиграл тактически Реброва как щенка, не умеем мы играть первым номером. Возможно нам стоит со словаками от обороны на результат сыграть.
 
7
0
Veminal (Киев)
впесту твоего степу старое полено
 
1
4
Veminal (Киев)
так у нас нет игроков обороны ВООБЩЕ - те кроты старые матвиенко степаненко это ЩЛАК - Мудрик БЕСПОЛЕЗНОЕ ПОЛЕНО, лунин себе мячи привозитРебров НЕ ТРЕНЕР уровня Евро чемпиоаната
Відповісти
3
2
avatar
Timothy (Павлодар)
Для выхода из группы теперь надо 4 очка брать. В следующем туре надо словаков обыгрывать. Ничего в этом невозможного нет. Если бельгийцы первые два матча проведут удачно, до побед, то и в последнем матче с нашими усираться не будут, зарабытавыя карточки и травмы - из устроит ничья. Так что не посыпайте голову пеплом!
Відповісти
1
0
Ariakiev01 (Київ)
Они и без усерания нас уделают
Відповісти
3
1
Ariakiev01 (Київ)
Бельгия на классе нас уделает Де Брюйне і Лукаку з Доку нас возить будут мордой по бетону. 3 место в мировом рейтинге сборной не просто так дают
 
3
1
oda1979 (Запорожье)
уважаемый, румынам играть с бельгийцами и словаками. думается +3 у них по итогу будет. И того 6. Бельгийцы свих 6-7 очей возьмут. Внимание вопрос: как с 4мя очами СБУ выйдет из группы?
Відповісти
0
1
Ariakiev01 (Київ)
как лучшая из 3х мест ибо Португезам хватило и 3х в свое время
 
1
2
Будєм разбіратся (Київ)
Мова йде про вихід з одного з третіх місць. Але там треба мати 4 очки або хоча б 3 з хорошою різницею м’ячів . З тим що ми бачили - без шансів
 
4
0
MaximSK (Киев)
Нам нужна обязательно побеждать словаков, чтобы остаться в игре, иначе шансов никаких не будет. И желательно чтобы Бельгия сегодня выиграла у словаков, тогда будет решающая игра с Бельгией.
 
2
1
Veminal (Киев)
бред собачий румыны больше не возьмут очки
 
1
1
LEVgcUqs (Чернігів)
Так все вірно, за всі роки незалежності до самого останнього туру уболівальники і есперти рахують теоретичні шанси збірної України, якщо їх навіть і немає. Ось якщо ми візьмемо стільки, той суперник виграє у іншого, а інший програє, отоді ми і вийдемо. А проходить слідуючий тур і вже навіть теоретичних шансів немає. Ось так і у нас.
Відповісти
6
0
Met (Харків)
Після того, що сталося сьогодні, можливо краще ставити питання, як не лишитися з 0 набраних очок, 0 забитих м'ячів та не стати найгіршою командою цього Євро? Може це і є той самий "сюрприз" на який багато хто натякав?
Відповісти
7
0
Anatoli19 (КРОПИВНИЦЬКИЙ )
два дебила на чолі українського футболу факт на лице профі які позорились апл в англії
Відповісти
7
1
nivroku (Odessa)
Гравці винні найменше. Гравці виконують тренерську настанову. З нормальним тренером ті самі гравці винесли б цю Румунію в одні ворота. Тренер від Офісу президента. Протеже Єрмака. До речі, Єрмак вже паралелі з 2006м роком проводить. З цією владою не буде ані футболу, ані перемоги.
Відповісти
8
2
avatar
Вarcelinius
Контреволюционные вещи говорите товарищ.
Відповісти
2
9
ANESTEZIO (Вінниця )
Сцука, твої таваріщі Україну ракетами ху@ярять
 
5
6
avatar
Вarcelinius
Е@учій Дохтур, ти мене вже дістав, йди НА Х У Й.
 
2
4
ANESTEZIO (Вінниця)
Не можна на мого любого зеленського так казати
 
0
10
Prideman (Lviv)
Ребров винен, що Лунін привіз перший гол і проспав другий?))
Відповісти
0
0
Геродот (Винница)
Позорное поражение. Хотя первый тревожный звоночек прозвучал у же после поражения от Польши. Правда, Ребров перед игрой предостерегал от победных настроений, но видать до команды это как-то не довел. А в прессе звучало слишком много победных барабанов, уверений, что у нас самая лучшая команда всех времен, что полуфинал у нас как минимум в кармане с такими игроками как Довбик и Цыганков плюс Мудрик. И команда видимо тоже уверовала в это. А что вышло - мы все хорошо видели. Бездарная игра, растерянная команда и о очков. А вот румыны понравились, бились на каждом участке поля даже при 3:0. Конечно, еще есть шансы, но Реброву надо хорошо поламать голову и по составу на следующий матч, особенно по защите, и особенно по настрою игроков.
Відповісти
5
0
avatar
Wieniawski (Калуш)
компонент який виділяв румунів це "КОМАНДА". вони весь час один одного підтримували, заводили ... а у нас просто зборище звьозд .... сумно, але не треба втрачати надії, можливо це пробудить хлопців! віримо!
Відповісти
7
0
avatar
vr250278 (Цвіткове.Черкаська)
Катастрофа - занадто лагідно .
Відповісти
8
0
Nyva_vn_ua (Vinnytsia)
Дивився матч по телемарафону, наші виграли 4:3!
Відповісти
14
1
Будєм разбіратся (Київ)
Леоненко і Саленко зробили по дублю )
Відповісти
3
0
ANESTEZIO (Вінниця )
Маляр зробила хет-трик...))
Відповісти
9
0
avatar
vr250278 (Цвіткове.Черкаська)
Безмозгла , чи як там безугла .
 
4
0
Romerik (YNWA)
Свідки мессії реброва, які мене мінусували півтора роки тому за думку, що "він не сильніше штабу шеви і краще не стане, а може бути і гірше" ви де? Ще живі?
Відповісти
5
1
ANESTEZIO (Вінниця)
Romerik (YNWA) бо таких їбл@нів як ти, тут ні хто не слухає
Відповісти
1
3
Будєм разбіратся (Київ)
Після провалу з поляками я тут писав, що тренерський штаб відійде від експериментів і зіграє може не красиво , але прагматично, як за Фоменка. Посилять захист , контратаки будуть розганяти і тд. Всі мене дизлайкали. Але це був єдиний вихід за тиждень до Євро - зіграти у футбол у який збірна може грати. Сьогодні був найбільш ганебний матч нашої збірної, в тому числі через роздуті очікування і повну відсутність тренерської думки на полі
Відповісти
8
0
Консул (Звягель )
Жах. Команда не готова не тактично, не функціонально. Було дуже соромно дивитися.Вітання Румунії за майстер-клас.
Відповісти
10
0
magnum power (БОМЖ)
буває. зліші будуть у матчах, що залишилися.
Відповісти
1
2
Ariakiev01 (Київ)
Єдина надія на перемогу Словачини +3 а то проти Бельгії шансів немає
Відповісти
0
1
magnum power (БОМЖ)
румунам теж давали мало шансів)).
 
3
0
metall5291 (Kharkiv)
Много лет говорю одно и то же, так называемая "динамовская школа" дала только одного тренера - В. Лобановского. А все эти "носители конспектов" - то таке, до одного места. Но мафия чужака не пустит. А Ребров - еще и худший из носителей. Одно вечно тоскливое выражение лица чего стоит. "За такое лицо никто денег не даст",- как говорил ныне покойный харьковский мэр.
Відповісти
11
3
ANESTEZIO (Вінниця )
Накуй ти тут цього пітара свого Кернеса цитуєш? Ще та гнида
Відповісти
5
6
Hate_Hate (Ukraine )
Як Порошенко ?
 
2
5
ANESTEZIO (Вінниця )
Порошенко на відміну від рашистського тридвараса Кернеса це свята людина)))
 
5
5
metall5291 (Kharkiv)
Якщо у дядька були вдалі вирази - то чому б ні.
 
2
4
vda_donetsk (Донецк)
Как писав Булгаков: "Это позор какой-то"!
Відповісти
5
0
avatar
Вarcelinius
это, какой-то позор
Відповісти
2
3
avatar
Вarcelinius
По большому счёту в первом пропущенном мяче виноват тот шлемазл, который отдал пас на Матвиенко.
Відповісти
4
4
Andrumas (Düsseldorf)
Я был на стадионе и это было настолько позорно... Румыны бились за каждый мяч, прессинговали и что самое фантастическое - били по воротам. Типы из серии Б, чемпионатов Румынии, Кипра, Китая. А у нас зато судаков за 70 млн и мудрик за 100 и прочие "звезды". И тело на тренерской скамье, решающее что-то поменять уже при счёте 3:0!!!
Відповісти
11
4
ANESTEZIO (Вінниця )
Краще ти в ТЦК був
Відповісти
3
11
Andrumas (Düsseldorf)
Я в Германии 15 лет, ссыкло
 
5
3
Andrumas (Düsseldorf)
Ты с какого окопа пишешь клоун?
 
7
3
ANESTEZIO (Вінниця )
То повернись, засцяв уйопок? Думаєш ти самий розумний? Вболівай за своїх клоунів із Дюсельдорфа, манкурт
 
2
9
Hate_Hate (Ukraine )
ANESTEZIO (Вінниця ) та затули уже свое вонючее хлебало.
 
8
3
ANESTEZIO (Вінниця )
Своє заїбаш, пітар рашистський
 
2
7
Andrumas (Düsseldorf)
люди болеют за команды, которые хотят.. Ты же как самый умный, это наверняка знаешь, малышка
 
2
4
Andrumas (Düsseldorf)
То что ты заднеприводный ещё не значит, что все такие как ты.
 
2
3
avatar
Fatodeton (Київ-Барселона)
Краще, дегенеративний раболох, пистуй назад в палату і там скули
 
0
0
Romerik (YNWA)
На стадіоні дійсно було настільки більше румунів? Кожна наша атака супроводжувалася свистом...
Відповісти
2
0
Andrumas (Düsseldorf)
По ощущениям 60-70% были болельщики Румынии.
 
4
3
olexadovbusch (Івано-Франківськ)
я не був на стадіоні... але, як румуни билися за кожен м'яч, було видно і без стадіону... таке враження, що то в них зараз війна... а ті звьозди, як колоди... під*ри... зараз в роздівалці чи після зроблять розборки... навіть якщо вийдуть з групи... то не команда... просто, шкода тих справжнів бійців, яке своє життя віддають, щоб ті *** мільйони заробляли....
Відповісти
3
0
Met (Харків)
Дуже багато жахливих емоцій. Дуже багато прикрих слів. Але найприкріше то, що на полі сьогодні не було команди, а на лаві тренерської команди. Чи не найгірша гра команди на цьогорічному Євро. Таке відчуття, що вже перед початком шапками румунів закидали. Погляньте хоча б на ту рокову піжонськи відпасовку на нашого голкіпера! Ось і вийняли по повній. А далі ж легше не буде. Надії тануть...
Відповісти
9
0
oda1979 (Запорожье)
комнатные мальчики против румынских дворовых пацанов.
Відповісти
9
0
avatar
Вarcelinius
Как можно было вообще заявлять Шапаренко в сборную, КАААК???
Відповісти
8
5
oda1979 (Запорожье)
ты хоть и туповат, но в вопросе Шапаренко мыслишь правильно
Відповісти
4
3
ANESTEZIO (Вінниця )
А тобі що, пітар рашистський?. Радуйся, кончелига
Відповісти
2
8
Andrumas (Düsseldorf)
Тебя твой парень не дочпокал или месяки начались, солнышко?
 
6
3
ANESTEZIO (Вінниця )
Зразу видно що ти тридварас
 
2
5
Не дармоед (Запорожье)
Ти підар вінницький пішов ти в нєбитіє.
 
4
3
same tak(Україна)
пусть теперь суркис продаст шапаренко,а палкин-судакова.всем игравшим сегодня грош цена.где ещё хотят видеть лунина и довбика?после выхода на поле тымчика всё стало ясно.первый удар в сторону ворот сб румынии на 77 минуте???способны только красиво говорить и колоть татуировки.отдельное "спасибо"мегого за трансляцию и тем .....которые продали им права.
Відповісти
15
0
ymscik (Херсон)
По татуировкам точно подмечено! Наши кстати в элите сильнейших сборных, замыкают первую пятерку по площади покрытия своих тел татуировками. Есть надежда что после евро в тройку войдут, чем не "обещанный" полуфинал!
Відповісти
6
0
download1 (huyersk)
Лише у Мудрика татуювання, яка першва п'ятірка
 
3
0
avatar
scorpius (Ck)
Лучшую в истории нашу сборную выипали румыны, наверное евро-2016 будем вспоминать с теплотой по сравнению с нынешним.
Відповісти
12
0
download1 (huyersk)
також згадався той легендарний виступ з нулями забитих м'ячів проти топ-збірних континента у групі )
Відповісти
5
0
oda1979 (Запорожье)
Вообщем, выход из группы уже все. Румыны прибьют словаков и имеют 6 очей. По игре даже писать не хочется. Кумовство в футболе никуда не делось: мешок с картошкой Ярмола, никакой Шапаренко на продажу по квоте Суркиса, безголовый Мудрик (нахрена он нужен на поле при такой игре)..
Відповісти
6
2
Ariakiev01 (Київ)
Віхода и так небыло. А нам еще на Румыном молится ибо если румыны сольются Словакам усе
Відповісти
1
0
hoy (Київ)
Придурок зачем на румынов молиться что это даёт
 
1
2
oda1979 (Запорожье)
с какого? Румын и словаком вполне можно обыгрывать. Без гарантии конечно, но можно.
 
2
0
Б_РУХ_Т (Вислобоки)
1. Товариські матчі забрали багато сил2. Румуни здивували3. Було дуже жарко4. Нічого страшного , в нас є ще дві гри5. А це ми вже на Євро?
Відповісти
6
2
Prideman (Lviv)
Товариські матчі не грались одним складом
Відповісти
0
0
ANESTEZIO (Вінниця )
Ребров ВЖЕ має подати у відставку! Прямо під час прес конференції. Хай Вісенте дограває на@уй це йопане Євро
Відповісти
11
0
Ariakiev01 (Київ)
та не, ще 2 матчи відмучається та і усе
Відповісти
2
0
avatar
Yarik-11 ( Кропивницкий)
Молодцы. Настоящие патриоты отдали все силы. Землю грызли. Лунин лучший игрок всех матчей ЧЕ
Відповісти
5
0
avatar
Вarcelinius
Це ви так за хлопців билися? Пі@ори бль..
Відповісти
4
2
ANESTEZIO (Вінниця )
Сцука, з'їж лимон і запий боярою. Дуже їпало в тебе задоволене
Відповісти
2
5
avatar
Вarcelinius
4 куба вмазал?
 
0
4
pilips111 (Чернигов)
самая слабая игра из тех, что уже были.
Відповісти
6
0
oda1979 (Запорожье)
за то самая сильная сборная
Відповісти
5
0
download1 (huyersk)
Скажу єдине - рахунок по грі. Грали зірки йопта, не царське то діло бігати
Відповісти
5
0
avatar
okolegko (Київ)
Ти, йопта, росіянин, що так кажеш? Це їхній вислів. Не інфікуй український протір болотними висерами
Відповісти
0
1
download1 (huyersk)
Каюсь, ще й царя приплів сюди. Виправлюсь! Щось з мене малороське полилося з рота на гарячих емоціях ..
 
0
0
avatar
okolegko (Київ)
"Малороське"... ти дійсно росіянин... Чи просто пропливав мимо???
 
0
0
Poligraf P ( Івано-Франківськ)
Але паси назад і поперек, що не кажіть, у нас класно виходять. Молодці!
Відповісти
7
0
avatar
alex 66 (Кременчук)
Накуя грати 3 товарняки перед матчами Евро..УАФ альо...Ребров...альо.. Травма Міки, вайлуваті гравці. Ось і вигрібаємо. А це ще з Бельгією не грали. Жах і розпач.
Відповісти
5
0
Море23 (Одесса)
Подтусавали матчи плей оф в отборе на слабых команд .не сделали что бы попала Италия или Польша .и видно кто решил что мы крутые дойдем до финала но ...Ребров насобирал по принципу только не с Шахтера .Сикан постоянно вытаскивал матчи но ванат забивает больше тем командном типа зари которые сливают .карманный форвард .еремчук вообще не играет но берут его .Лунин звезда? Ну ну
Відповісти
1
4
Kaiso Vegas
Яремчук, якраз, чи не єдина світла пляма у грі збірної сьогодні На рахунок Луніна – згоден, все ж таки Трубін більш стабільний
Відповісти
6
0
hoy (Київ)
Всё началось с твоего дебила Матвиенка,в стиле вонючего Шахтёра отдавать вратарю в последний момент
Відповісти
3
4
Alex-696 (Немирів)
Степаненко, Конопля, Судаков, Матвієнко - це не гравці Шахтаря?
Відповісти
0
0
hoy (Київ)
Він не знає він дебіл Одесси с 2 С
 
0
0
avatar
scorpius (Ck)
Мля еще и комменты не проходят...
Відповісти
2
0
TIRAN (Донецк (Украина!))
румыны модерируют
Відповісти
1
0
GRaFkiyv (Фриско)
Це навіть не Фізрук, це Худрук.
sticker
Відповісти
5
0
Kaiso Vegas
Тренерська поразка на 100%
Відповісти
9
0
hoy (Київ)
А что ишаки играли или ходили по полю.Так они ни пас не могут отдать,не принять,не отобрать,центра нет,фланги загнали в аут,пресинга нет,пас дают в центре ходют не открывается ни кто,дыбилы вонючии
Відповісти
1
1
avatar
vr250278 (Цвіткове.Черкаська)
Як тенували , так і хаділі .
 
2
0
hoy (Київ)
Вони вже були натреновані кращими тренерами за сезон,а хаділі вони бо гниди вонючі
Відповісти
0
0
vorofan (Житомир)
Все закономірно. Гри як не було так і нема, а фарт вирішив що він не може весь час за нас грати
Відповісти
5
0
pilips111 (Чернигов)
Матвиенко - лев матчу
Відповісти
2
0
ANESTEZIO (Вінниця )
Х@й матчу. Як і всі
Відповісти
5
0
tekutiev (донецк,Украина)
они все там "львы".где были остальные игроки сборной когда румыны забивали первый гол?
Відповісти
2
1
Alex-696 (Немирів)
Чекали пас від Матвієнко і Леніна.
 
0
0
alexfc (Киев)
Реброва треба уже сьогодні виганяти.
Відповісти
10
0
Б_РУХ_Т (Вислобоки)
Телепні
Відповісти
3
0
ANESTEZIO (Вінниця )
Gандони їбучі. Уявляю як зараз радіють мокші і Барсел@х зі своїм половим партньором америкоським трампістом Шарлатанським
Відповісти
4
0
Poligraf P ( Івано-Франківськ)
Нє, ну у півфіналі ми будемо кращими....
Відповісти
5
0
TIRAN (Донецк (Украина!))
а л е н и ! ! !
Відповісти
2
0
shtrunc (Донецк-Хайфа)
Уррррроды!!!!!!
Відповісти
0
0
ukatan (Харьковская обл.)
Оценить игру сборной слов много, но они все нецензурные.. Как говорил Швондер: "это какой-то позор".
Відповісти
5
0
hoy (Київ)
Підораси
Відповісти
3
0
Sessinjo (Мукачево)
"Зробили висновки" після Польщі
Відповісти
10
0
LEVgcUqs (Чернігів)
І що це було? Звертайтеся до котів Леоненка на наступну гру, він знову вгадає....
Відповісти
5
0
Sandra777 (Львів)
А була колись заміна тренера після 1 гри на Євро ?. Обисранці
Відповісти
3
1
Не дармоед (Запорожье)
Бездарям слава.
Відповісти
6
4
ANESTEZIO (Вінниця )
Нах@й пішов, пітар рашистський
Відповісти
5
3
Не дармоед (Запорожье)
Тобі ж єблану адміни написали бездарі ,кататастрофа.
 
0
4
Hate_Hate (Ukraine )
И это самая сильная сборная за всю историю? Опухший от пьянок Ребров, губатая телка Суркиса-Шапаренко, вечно плаксивая баба Зина, Луняка-еба#яка, бегунок без мозгов-Мудрык, старый пердун-Степка, Судаков 100500млн, рыжее чудовище - Конопля, Матвей-лесное у#бище. Кого ещё забыл?
Відповісти
13
0
download1 (huyersk)
на Степаненка не жени, єдина людина, яка бігала та намагалася грати командно!
Відповісти
6
3
Hate_Hate (Ukraine )
Не видно было
 
1
1
Zаpр Brannigan (Київ)
Найкращий склад за всю історію збірної, в найскладніші для країни часи і така безхарактерна гра, така неймовірна ганьба! Кому прийшло в голову топовим гравцям поставити тренером фізрука??? Я аж класику перефразую: спасибо жителям данбаса за тренера тараса!!! Цей гівнюк з Горлівки!!!Як можна випускати пішохода Гомноленка, якщо нам треба багато бігати, щоб відігратись!!!
Відповісти
11
2
avatar
Дід з села (Великі Пузирки)
Міккі, ти гівнюк досі ховаєшся від ТЦК? Якщо всі будуть такими сцикунами, то хто тоді буде захищати простих дідів з села???
Відповісти
1
1
vorofan (Житомир)
Та ти шо, його всі як месію чекали.
Відповісти
3
0
nivroku (Odessa)
Протеже Єрмака. Сам же ж Ребров на початку своєї діяльності сказав: Тільки завдяки Єрмаку я є на цій посаді.
Відповісти
3
0
Моуринью (Днепропетровск)
Какая боль, какая боль, Румыния Украина 3-0!!! Как там говорили Маркевич и остальные? Самая сильная сборная за всё время? Куда мы там проходим, в полуфинал? А как там Лунин, номер один в Реале? Сколько там Судаков стоит хулиардов? Хохма. Можно собирать чемоданы, на лучшее третье место после 0-3 шансов нет.
Відповісти
12
0
TIRAN (Донецк (Украина!))
судаков среди этого сброда был самым лучшим
Відповісти
3
12
ANESTEZIO (Вінниця )
Мама Судакова стала на захист))
 
5
5
Ariakiev01 (Київ)
Судаков разпиареный "0"
 
3
7
Hate_Hate (Ukraine )
Наркоман как и зелебобо?
 
0
6
tekutiev (донецк,Украина)
чем лучше коля шапаренко.посмтришь на его лицо и сам зарыдаешь
 
3
3

Новини Футболу

Найкращі букмекери

Букмекер
Бонус