"Металлисту" все же придется играть в Добромиле?


По словам главного трене­ра ФК "Львов" Сергея Ковальца, поединок состо­ится в этом городе

"Металлисту" все же придется играть в Добромиле?


Скорее всего, выездной матч 19-го тура Премьер-лиги против ФК «Львов» «Металлисту» предстоит провести в городе Добромиль (Львовская область), несмотря на официальный протест харьковчан играть на этом стадионе, информирует «Блик-Спорт». По крайней мере, по словам главного трене­ра ФК «Львов» Сергея Ковальца, поединок состо­ится в этом городе.

«Как заверил нас президент клуба, который был сейчас в раздевалке, мы бу­дем играть в Добромиле. Это однозначно. По край­ней мере, полетам лучше, чем то, что было сейчас на «Днепр-Арене», — заявил наставник львовян после субботнего матча 18-го тура с «Днепром».

Оцените этот материал:
Источник:
"Блик"
Комментарии
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
Метеор (Днепропетровск)
Львов и Металлист сыграют в Добромиле «Металлист» не добился своего Як повідомили прес-службу ФК «Львів» офіційні представники Об’єднання професіональних футбольних клубів України, матч 8 березня 2009 року 19-го туру чемпіонату України Прем’єр-ліги між командами ФК «Львів» - «Металіст» (Харків) відбудеться на стадіоні «Княжа Арена» у місті Добромилі. Початок - 16:00. Згідно із рішенням Комітету з питань стадіонів та безпеки проведення змагань добромильську спортивну споруду «Княжа Арена» допущено до проведення календарних матчів під егідою Прем’єр-ліги України. Матч першості України серед молодіжних команд відбудеться 7 лютого у Львові на стадіоні «Сокіл». Початок о 13:00. www.fclviv.com.ua http://football.sport.com.ua/news.php?id=63753&nor...
Ответить
0
0
Вернуться к новостям
Комментарии 67
Метеор (Днепропетровск)
Львов и Металлист сыграют в Добромиле «Металлист» не добился своего Як повідомили прес-службу ФК «Львів» офіційні представники Об’єднання професіональних футбольних клубів України, матч 8 березня 2009 року 19-го туру чемпіонату України Прем’єр-ліги між командами ФК «Львів» - «Металіст» (Харків) відбудеться на стадіоні «Княжа Арена» у місті Добромилі. Початок - 16:00. Згідно із рішенням Комітету з питань стадіонів та безпеки проведення змагань добромильську спортивну споруду «Княжа Арена» допущено до проведення календарних матчів під егідою Прем’єр-ліги України. Матч першості України серед молодіжних команд відбудеться 7 лютого у Львові на стадіоні «Сокіл». Початок о 13:00. www.fclviv.com.ua http://football.sport.com.ua/news.php?id=63753&nor...
Ответить
0
0
ДЗЕНЯ (Талнах)
Окордионисд (Южный-сити) 02.03.09 22:23 ти чмошник- і просто ДУРЕНЬ .
Ответить
0
0
ДЗЕНЯ (Талнах)
Шо би вами неговарилось - дорогі наші перваки столічьниє а прийдеться їхати в Добромиль . все там в ажурі - все настільки цивільно - шо навіть нездогадуєтесь шо таке можливо . де ваші грали? на пасовиську? Чи мож у вас як у столиці№1 - щось було? Та поки не приїхав Мирон Маркевич - про вас і незнали , європа незнала де Харків знаходиться на футбольній карті . Головне приїхати наматч - а назад вже як вам добиратися - то справа не господарів .
Ответить
0
0
зелёный змей (Львов)
А с чего вообще взяли, что там нету душа? И какая разница, где переодеваться - в вагончике (вообще-то на фотках больше похоже на домики) или внутреннем помещении стадиона, главное - условия внутри. Я конечно там не бывал и не в курсе как это выглядит, но вряд-ли там условия уж такие ужасные, чай не голубых кровей гости. Газон нормальный, машина скорой помощи присутсвует - играть можно. И ваще - подотрите сопли, городские перцы - а то раскудахтались, как куры деревенские. Не вам там играть, не вам там подмываться.
Ответить
0
0
Нанто (Харьков)
Предлагаю когда приедет сборная Англии, то пусть прилетают в Луганск, играют в Добромыле, тренируются в Чернигове, а гостиницу им предоставить в Алуште. А чё там - 1000 км, 1000 км сюда пусть не выёживаются ))) а Арсенал я приглашаю в Харьков. У меня во дворе есть прекрасная поляна, правда ворот там нет и трава почти не растёт. Но играть на земле тоже можно, а роль ворот исполняют по два дерева с каждой стороны, чтобы определить линию аута, попросим владельцев собак, чтобы собаки нагадили в линию, от ворот до ворот, с двух сторон )) а в качестве судьи пригласим бабу Нюру, она за мешок картошки отсудит на ура! )) а переодеваться и ходить в туалет можно на выбор: в местной школе, в садике или можно даже в подъезд дома зайти )) а в качестве болельщиков наберём бомжей и дадим им по бутылке (семечки же давали) )) в общем, обращаюсь официально к руководству ФК Арсенал Киев: Приезжайте - будет весело ))
Ответить
0
0
deymon (Харьков)
Я тут напряг память помню когда-то молодёжная сборная принимала под Львовом Армению и тогда их обыграли или 6-0 или 8-0,а играли вроде как в Червонограде может ошибаюсь,но там отметили хороший уютный стадиончик и вроде как вмещает 5000,так почему не там или его уже отдали под какой небудь домик????
Ответить
0
0
Окордионисд (Южный-сити)
Бо ця вся розмова виглядає як сварка в свинарнику, біля кого більше насрано :( Краще попросити, щоб роздягалку і душ організували до матчу. rom (lviv) (Львів) 02.03.09 15:33 _______- Играть в Добромыле - это все равно что играть в свинарнике. Во всей львовской области не было НИ ОДНОГО стадиона с более-менее приемлемыми условиями? Ну тогда вся ваша область - именно то, что ты и сказал. Интересно, как можно "организовать" раздевалку и душ за несколько оставшихся дней? Поставить рядом с "вагончиками" ещё и "бочку" в качестве душевой? А люди должны потом ехать 150км в аэропорт, потом - лететь, и только по приезду домой, часа через четыре в самом лучшем случае, принять душ???? Афигеть, да. ЕВРО они принимать собираются, ДИКАРИ!
Ответить
0
0
Aenziferum (Kherson)
УРА!!!!!!! Да здравствует Высшая Лига! С сего дня Премьер-Лигой именовать я эту переименованную субсбтанцую принципиально не буду. Это мой протест!
Ответить
0
0
Окордионисд (Южный-сити)
Посмотрел на карту Львовской области. Я, кажется, понял, почему выбрали именно Добромыль. Это, похоже - самая удаленная и от Львова и от Харькова деревенька, в которой есть хоть какой-то стадион:))). Вот кто объяснит - почему нельзя сыграть в том же Луцке, например?
Ответить
0
0
Окордионисд (Южный-сити)
8-го играем в Добром мыле, а 12-го уже в Киеве с Динамо на КУЕФА…… Если конечно назад выберемся….. А Динамо само выиграть никак не может у Металлиста?…. Обязательно через мыло?….. ) Surik (Харьков) 02.03.09 12:24 ________ Согласен на сто процентов. Черноморцу пару туров назад запретили в Овидиополе играть, а там и стадион нормальный, и от Одессы совсем недалеко по нормальной дороге, и команда первой лиги "Днестр" постоянно играет... А тут команду сознательно перед матчами КУЕФА загоняют в какую-то глухую деревню на стадион без раздевалок, наверное, освещения и уж без нормальных гостиниц - сто процентов. А теперь стоит сравнить, как ДК осенью все матчи чемпионата в 21.45 начинала "по рекомендациям минздрава".
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
Олексин (Новочорна) 02.03.09 18:44 __ Нашел "объективных".... ))))
Ответить
0
0
dima24 (VInnytsya-Sumy)
Олексин (Новочорна) 02.03.09 18:44 На Карпатах така штука з сидіннями була, а от на МХ-Дніпро - ні. Безлад тут повний, мені от цікаво дізнатися реакцію ФФУ і УПЛ на матч Арс-ФКХ, де на Регламент було не те що напльовано, а гірше! Особливо було б цікаво побачити реакцію пана Стороженка та його пояснення у разі визнання матчу таким, що відбувся!
Ответить
0
0
Фунтик-mkn (Kiev)
))))
Ответить
0
0
Олексин (Новочорна)
Surik (Харьков) 02.03.09 18:38 Думаю, зараз, коли на цю гілку залізуть фани Дніпра (які були на Динамо), вони скажуть, хто "помиляються"...
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
В Добромилі підігрів поля - Є!!! ДЗЕНЯ (Талнах) 02.03.09 18:09 __ Чим гріють? Кровячими какашками?
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
мож, помиляюсь стосовно 2000 сідушек Олексин (Новочорна) 02.03.09 17:10 __ Помиляешься…… К матчу с Карпатами на стадионе Динамо поверх скамеек были установлены сидушки….. (старые со стадиона Металлист)
Ответить
0
0
Олексин (Новочорна)
Зачекаємо ще, що скаже сьогодні Красников з цього приводу на Мегаспорті в 20-45... Якщо взагалі зачеплять цю тему...
Ответить
0
0
ДЗЕНЯ (Талнах)
В Добромилі підігрів поля - Є!!!
Ответить
0
0
Олексин (Новочорна)
Surik (Харьков) 02.03.09 16:10 И 5 тысяч разместились на Динамо и даже больше, - Ну, якщо вже по глядачам... А по правилам, згідно Регдаменту, скіки глядачів тоді могло бути допущено? Аж 2000, не більше, по кількості інд. сідушек, без лавок! (мож, помиляюсь стосовно 2000 сідушек, мож, хто поправить, але, здається, порядок не перебрехав...) Да, а інші глядачі - на лавках... В тім числі - фанати... А потім - фанати тими дошками від лавок розгардіяш влаштували... Хіба не так було? Ну, якщо вже тоді придиратися до добромильського стадика по кількості глядачів - тоді в них, з огляду на матч МХ-ДД є відмазка, штибу: "а в нас ще 3000 стоячих місць, а що? Ну, й що, що заборонено? А іншим можна?":) Щось подібне можна заперечити по підігріву. Адже можливі березнево-квітневі заморозки ще ніхто не скасував! От я і питаю: Доколє? Хто крайній, з кого почнемо?
Ответить
0
0
rom (lviv) (Львів)
Surik (Харьков) Це все чим будемо приймати гостей на ЧЕ? Тобто з рештою уже повний ажур, тільки залишилось туалетний папір завести. Гарний жарт, але недоречний.
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
Колего, нагадаю: приблизно такий самий джентльнабір був на Динамо в парку ім.Горького минулого року... Олексин (Новочорна) 02.03.09 15:50 __ Сравнил, коллега, палец с писей….. И 5 тысяч разместились на Динамо и даже больше, и раздевалки, и душ были в порядке….. А поле без подогрева? Так тепло ж было…. Куда ж греть? Живу я рядом с этим стадионом и знаю, в каком состоянии было поле…. Вполне нормальное состояние….. Выходил на него за день до игры…. Так что не надо ля-ля…. А про «пушок»? Так вот во Львове из-за отсутствия подогрева и сорвали игру с Арсеналом…..
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
Краще попросити, щоб роздягалку і душ організували до матчу. rom (lviv) (Львів) 02.03.09 15:33 __ А посреди футбольного поля поставили туалет типа сортир….. А в нём роскошь – туалетная бумага (папір)!!!
Ответить
0
0
ДЗЕНЯ (Талнах)
жаль шо немає нікого з Добромиля - чи то зСамбора . Може якраз будують роздягальню -? Душ і тепло непроблема . Там є гарні будівлі - санаторії- можновладці скоти там тьолок возять на пориво - могли б договоритися з хазяїнами. тай місцевим - прибуток був би непоганий- фанати б приїхали з харківа - прикупили б трошки самогонки - дівчат місцевих подоїли . То вам незасушені тарані - а зрощені на молоці дівчати - БОЙКІВЧАНКИ . Приїжджайте! Вам сподобається ! Ласкаво просимо!
Ответить
0
0
Олексин (Новочорна)
sash_ok (Харьков) 02.03.09 15:09 "...вместительность стадиона не соответствует норме, газон без подогрева, раздевалок..." Колего, нагадаю: приблизно такий самий джентльнабір був на Динамо в парку ім.Горького минулого року... Плюс матч з тим же Арсеналом в болоті... Так що - У ВСІХ (чи майже у всіх; а у Металіста - також) РИЛЬЦЕ В ПУШКУ! Питання, ІМНО, стоїть в іншій площині: ДОКОЛЄ?! Коли припиняться оці "виключення без правил" - тобто, Регламенту? І друге питання: чи можна розпочинати з ФКЛьвів?
Ответить
0
0
rom (lviv) (Львів)
Ви так все це розповідаєте, ніби живете в іншій країні. Краще уявіть, що будуть нам розповідати в очі, а потім поза очі гості, котрі приїдуть на Євро-2012, якщо раптом рак і гора. Бо ця вся розмова виглядає як сварка в свинарнику, біля кого більше насрано :( Краще попросити, щоб роздягалку і душ організували до матчу.
Ответить
0
0
sash_ok (Харьков)
От уявіть собі матч в Добромелі, де стадіон вміщує біля 2000 глядачів!!! Юрік Львів (Львів) 02.03.09 14:11 Так по регламенту стадионы принимающие матчи ГПЛ должны вмещать не менее 5000 зрителей??? Плять, вместительность стадиона не соответствует норме, газон без подогрева, раздевалок нет вместо них вагончики для переодеваний, за воротами, ясный хер - если нет раздевалок, то и душевой взяться просто неоткуда, до ближайшей гостинице 150 км. Ехать по всей видимости, учитывая дороги, прийдётся на тракторе со скоростью 30 км/ч ... Всё ясно ГПЛ она есть ГПЛ!!! Функционеры, ёпвашумать, верните Высшую Лигу там был хоть какой-то, относительный порядок!!!
Ответить
0
0
sash_ok (Харьков)
Та ну хуле, если уже командам разрешают играть матчи Премьер-лиги на тренировочном поле с синтетитическим газоном, которое находится на базе клуба не имеющего отношения ни к одной, ни к другой команде... То на СТАДИОНЕ в Добромыле сам Бог велел... p.s. После вчерашнего прецедента, с этого момента ПЛ буду называть не иначе как ГПЛ (Гавно-Позор-Лига)...
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
Я думаю, що Маркевич добре знає як важко грати у Львові чужим командам.... Юрік Львів (Львів) 02.03.09 14:11 __ Именно поэтому он предлагает провести игру во Львове, а не в деревне?….. Думай хоть чуть-чуть…..
Ответить
0
0
ДЗЕНЯ (Талнах)
Юрік Львів (Львів) 02.03.09 14:11 ну вже тобі соромно неправильно написати - м. Добромиль. Показуєш свій рагулізм? хочеш підлизатись до харківян?
Ответить
0
0
Юрік Львів (Львів)
Я думаю, що Маркевич добре знає як важко грати у Львові чужим командам, ще й при шаленій підтримці!!! От уявіть собі матч в Добромелі, де стадіон вміщує біля 2000 глядачів!!! Метал поїде додому без очків, якщо матч відбудеться на Львівщині!!!
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
Тоді всі інші чому мовчать? Конфуцій (Львів) 02.03.09 13:40 __ До "инших" очередь не дошла.... Ещё запоют.... П.С. Вопрос Металлист поднимал про "умовы"
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
потрібно керівництво нормальне поставити біля керма у футболі - ДЗЕНЯ (Талнах) 02.03.09 13:21 __ Я так понимаю, что в нашем футболе вообще сейчас нет НИКАКОГО руководства….. И не к кому обратить своё возмущение…..
Ответить
0
0
Конфуцій (Львів)
А Металіст, ОФІЦІЙНО, чим мотивує відмову грати в Добромилі? Мені просто цікаво, яка з трьох версій є вірною: 1) виключне бажання дотримуватися вимог регламенту. Тоді всі інші чому мовчать? Адже там доведеться грати всім (тому - не вірю) 2) відсутність належних умов для проведення матчу в Добромилі (швидше ні, ніж так) 3) стали великими зірками (теж, ніби, ні - інтерв"ю послухаєш, достатньо приземлені люди). Тоді що???
Ответить
0
0
ДЗЕНЯ (Талнах)
В цілому світі бардак. Раз піндоси вибрали кенійця - то чому б Українцям невибрати - цигана? А якшо без сміху :( потрібно керівництво нормальне поставити біля керма у футболі - нажаль все шкереберть- ось тільки народ чомусь мовчить.... навчили вже стоячи срати?
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
В стране бардак, в футболе бардак…… Демократия, однако….
Ответить
0
0
ctytxrf (Харьков)
Руководство нормальных клубов должно срочно встретиться и решить - или у нас Премьер Лига, или лучше вернуться под крыло федерации, ПФЛ что-там было и не позориться на весь мир!!!! А пана Данилова, который мог обеспечить первые три очка своей команде хоть таким образом, попросить срочно покинуть кабинет, а еще лучше страну.
Ответить
0
0
ДЗЕНЯ (Талнах)
Олексин (Новочорна) 02.03.09 12:39 Ти мені нерозповідай про Самбір - , це мої стежки молодості-- Самбір, Ст. Самбір , Хирів , Нижанковичі, Вся Львівщина , це моя партизанська слава , навіть тобі можу криївки показати . Нехай приїздять харківяни - там можна і бані пристойні знайти , все можна зробити - аби лише були воля і настрій керівництва . ось юсчь - буковель розбудував - а там були просто землі - де дітько каже : -Добрий вечір . Smith (Lutsk) (Lutsk) 02.03.09 12:38 В Калинові нечуть негірший аеропорт - просто туди натовціф непускають.
Ответить
0
0
Землер (Харьков)
Все это конечно интересно, что мы тут обсуждаем, а где же официальная позиция УПЛ, которая засунула язык в *ОПУ и не предпринимает никаких действий по поводу этого матча и матча Арсенала с "Харьковом"??? Такое впечатление, что клубы сами по себе, а УПЛ само по себе. Должен быть четкий ответ - да или нет, тогда и обсуждать то нечего будет.
Ответить
0
0
saltov (Харьков)
Мне вот другое интересно в свете последних событий . Почему г.Мыленко упорно молчит о месте проведения матча АрсК - ФКХ ? Помнится , после письма Метала о Добромиле шуму было много ! Нам припомнили и матчи на ДинамоХ , и обвинили в зажратости , и т.д.
Ответить
0
0
Smith (Lutsk) (Lutsk)
ДЗЕНЯ (Талнах) 02.03.09 12:29 Да наш аеродром вже давно розсекречений - там натівці раніше днювали і ночували, а шахти усі затоплені...))) Так що ніякої тайни... Але Луцький аеродром є покраще добромильського - це однозначно...
Ответить
0
0
ДЗЕНЯ (Талнах)
Smith (Lutsk) (Lutsk) 02.03.09 12:24 Недалеко від Добромиля також є військовий аеродром . Правда таким чином ми всі секрети видаємо:)))
Ответить
0
0
Smith (Lutsk) (Lutsk)
ДЗЕНЯ (Талнах) 02.03.09 12:15 Моя думка, що у Луцьку все ж таки краще, ніж у Добромилі. Покриття на полі одне з найкращих в Україні, трансляцію організувати - теж не проблема, роздягальні - є, душові - є. Одним словом - усі умови. Від Луцька до Львова 150 км, а дорога не зовсім і погана. А на рахунок аеропорта - є військовий аеродром (найкращий у Зх. Україні, при СРСР звідти літали стратегічні бомбардувальники, останній ремонт смуги був у 2000 р., смуга у відмінному стані - навіть президентські літаки сідають), знаходиться аеродром одразу за Луцьком на відстані 2-4 км.
Ответить
0
0
folko (Донецк)
Kvinto (Львів) 02.03.09 12:13 Да я вообщет еще за то чтоб условие обеспечения хорошей трансляции входило б в лицензирование стадиона (хотя вроде этот пункт есть).
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
8-го играем в Добром мыле, а 12-го уже в Киеве с Динамо на КУЕФА…… Если конечно назад выберемся….. А Динамо само выиграть никак не может у Металлиста?…. Обязательно через мыло?….. )
Ответить
0
0
ДЗЕНЯ (Талнах)
Олексин (Новочорна) 02.03.09 11:43 До Трускавця далеко від Добромиля . Дійсно дешевше і комфортніше було б в Пшемислі відпочити ю Хоча сама природа , повітря чистн незашкодять , Мирон Богданович то в курсах . Дорога пристойна , нетреба нарікати , поле буде готове - і ненайгірше воно ніж поля стадіонів гранд команд . ***************************** Шо в Луцьку кращіумови ніж в Добромилі? Отак відразу після того як сніг зійшов? І мож в Луцьку є аеропорт? чи менше кілометрів від Луцька до Львова?
Ответить
0
0
Kvinto (Львів)
Surik (Харьков) 02.03.09 12:12 Правильно! І до того всього мати приємність постояти, повідпочивати на кордоні.
Ответить
0
0
Сильный (Киев)
Ответить
0
0
Kvinto (Львів)
folko (Донецк) 02.03.09 12:10 Розумію, що Ви маєте на увазі, але на мою думку, якби навіть вмістимість була 5000, то в цьому плані мало що б змінилося.
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
http://www.stejka.com/rus/lvovskaja/dobromyl/map/k...
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
Добириться нужно огородами... и через Польшу....
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
По край­ней мере, полетам лучше, чем то, что было сейчас на «Днепр-Арене», — заявил наставник львовян после субботнего матча 18-го тура с «Днепром». __ ????? Как? Там цветы растут?
Ответить
0
0
folko (Донецк)
Kvinto (Львів) 02.03.09 12:08 Посмотрим, оценим :) Мне кажется что трансляция с одной вышки (метров 5) не может быть хорошей априори, в общем подождем - увидим. Думается, что скорее всего там играть не будут.
Ответить
0
0
Митяй-2 (Скотопригоньевск)
После того посмешища, которое было где-то в пгт Чапаевка, прости Господи, я уже ничему не удивлюсь с нашей так называемой "Премьер"-лигой. Если можно играть на тренировочном поле чужого клуба, то почему нельзя играть где-то во Львовской области или вообще на колхозном поле? Кто укажет принципиальную разницу? И пусть теперь попробуют кого-нибудь лишить очков за "несоблюдение регламента". Я вот только думаю - с какой это радости бедный "Харьков" корячится, ездит играть в Сумы, перед чужими болелами? Оказывается матчи чемпионата вполне можно проводить где попало, а таких полей в Харькове хватает.
Ответить
0
0
shevsen (Донецк)
Да...Трудновато будет перестроится после КУЕФА на Добромиль (Львовская область).Но это реалии нашей жизни.Нужно учиться выигрывать на любых полях и в любой ситуации.
Ответить
0
0
Kvinto (Львів)
folko (Донецк) 02.03.09 11:01 Думаю, що може.
Ответить
0
0
Капа (Львів)
Олексин (Новочорна) 02.03.09 11:43 Який Трускавець! До Трускавця, майже як до Львова. Найближче буде хіба Самбір, але я думаю, шо там з готелем також проблема. Їм би було найпрстіше в Польщу махнути переночувати, і близько, і готелі дешевші від наших. Шенгенські візи мають, в чому прблема?
Ответить
0
0
Шум (Харьков)
кілометрів 120 (С) Капа (Львів) а до Львова 140 км(С) Пионэрр (Киев) 02.03.09 11:29 _______________ Кто больше? :)
Ответить
0
0
Пионэрр (Киев)
Суть не в стадио, а в размещении: негде жить, негде тренироваться, а до Львова 140 км по не очень хорошей дороге.
Ответить
0
0
Капа (Львів)
Стадіон там ніби не поганий, хоча і маленький. А от доїхати туди, це шось! Від Львова кілометрів 120 по таких дорогах, по яких ше Металіст певно не їздив! Зато природа гарна, повітря чисте :))
Ответить
0
0
Олексин (Новочорна)
folko (Донецк) 02.03.09 11:01 Буде трансляція, - оцінимо. На сайті УПЛ - трансляція запланована на ПершомуТБ.
Ответить
0
0
rem30 (Харьков)
folko (Донецк) 02.03.09 11:01 согласен, главное что бы трансляция нормальной была.
Ответить
0
0
folko (Донецк)
Когда уже начнут выполнять принятые правила и законы??? Ну с чего-то ж надо начинать... Если в стране только например десять человек хотят серьезно заниматься футболом, так пусть и будет десять команд в вышке... Невозможно сделать серьезный продукт, если половина этого не хочет... Это только антиреклама премьер лиге. Kvinto (Львів) 02.03.09 10:27 А почему именно прийти? Я бы вот с интересом посмотрел бы трансляцию. Как ты думаешь, она хорошей может быть на таком "стадионе"?
Ответить
0
0
wert (Кривой Рог)
Это безобразие конечно.Но если все по регламенту,то получается нафиг Арсенал,Харьков,Карпаты(если не ошибаюсь поле там без подогрева)и чемп(не тот который с Симферополя:)))))какой-то кастрированный будет.Да и Металист совсем недавно играл на стадионе с горами строительного мусора и непонятными заборами на стадионе.
Ответить
0
0
Хм (Хм)
Металіст, до речі, пропонує в Луцьку зіграти
Ответить
0
0
Kvinto (Львів)
Загалом мені все рівно де відбудеться той матч, але треба признати - не такий поганий той стадіончик, як його малюють. Я більш ніж впевнений, що газон там як мінімум не гірший ніж на окремих полях, де проводили 18 тур ЧУ. Вмістимість? Як на мене, це актуально тоді, коли є відповідна кількість бажаючих побачити гру. Чи прийдуть на цю гру хоча б 5 тисяч (якщо гра відбудеться у Львові)? Можливо, але не більше. Чи буде тих 5 тисяч бажаючих потрапити на гру в Добромилі? Ні.
Ответить
0
0
gsa-1978 (Кировоград)
Жаль Металлист, а ведь могли бы еще играть и играть. После Добромиля в Харькове вспомнят песню "нас оставалось только трое из восемнадцати ребят".
Ответить
0
0
Фанат Дніпра (Дніпропетровськ)
Стадіон повинен відповідати всім нормам, які прописані в регламенті: повинен вміщувати як мінімум 5 000 глядачів та мати поле з підігрівом, роздягальні та інші умови, які прописані на папері. Але після вчорашнього казусу у вигляді матчу Арсенал-ФК Харків на тренувальній базі (!!!), створений черговий прецендент... І знову закон не дотримується, хоча коли створювалася ПЛ, казали не просто про зміну вивіски, а про кардинальні зміни в українському футболі... Прикро, що все робиться через одне місце як в футболі, так і в державі загалом...(((
Ответить
0
0

Новости Футбола

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус