А завтра була війна або Незавершений сезон 1939-го…

А завтра була війна або Незавершений сезон 1939-го…


Цими днями минуло 70 років з початку Другої світової війни. Сумнозвісний пакт Молотова-Ріббентропа перекроїв політичну карту Європи. Першою жертвою воєнних дій стала Польща, куди на той час входила Західна Україна. Незавершеними залишилися чемпіонат та кубок країни з футболу. В обох турнірах західноукраїнські клуби перебували на провідних ролях.

Львівську «Погонь», єдиного представника регіону у Польській державній лізі, війна застала на третій сходинці турнірної таблиці. За п’ять турів до фінішу львів’яни двома очками поступалися лідеру – хожувському «Руху» (18 очок). 16 залікових пунктів було також у краківської «Вісли». На п’яти лідерам наступали інші колективи. Першу і восьму команду чемпіонату розділяло лише вісім пунктів. Всього у чемпіонаті грало 10 клубів.

Справжнім відкриттям сезону-1939 став дрогобицький «Юнак». Спочатку клуб відсвяткував перемогу у львівській окружній лізі. Згодом виграв груповий турнір з переможцями сусідніх ліг, залишивши позаду «Домб» з Катовіц, станіславівську «Гурку» і Поліційний клуб спортовий з Луцька. У фінальному турнірі за вхід до державної ліги «Юнаку» протистояли «Шльонськ» з Свєнтохловіц, «Смігли» з Вільно (нині Вільнюс) і познанська «Легія». Зіграли тільки по два поєдинки з шести…

До фіналу Кубка Президента Республіки Польщі (аналог кубка країни) сенсаційно вийшла команда Станіславова (нині Івано-Франківськ). Розігрували трофей збірні округів. На старт вийшло 14 колективів. У першому раунді були звільнені від гри фіналісти попередніх змагань – Львів і Краків (львів’яни перемогли – 5:1).

Станіславів (саме так називалося місто, назва Станіслав стала використовуватися після вересня 1939 р.) в 1/8 фіналу приймав Люблін. На радість більш як 2 000 уболівальників господарі перемогли – 3:1. А от ще один представник заходу сучасної України – команда Волині була розбита в Луцьку (тут зібралося 3 000 глядачів) варшав’янами – 1:5.

В чвертьфіналі до Станіславова завітав впевнений у своїй перевазі Львів. Три гравці львівської «репрезентації» входили до складу національної збірної, учасниці чемпіонату світу 1938 р. На загальний подив перший тайм завершився впевненою перемогою господарів – 3:1. По перерві вони лише наростили свою перевагу – 5:2. За матчем на боїску Каси Ощадності (нині стадіон «Рух») спостерігали майже 3 000 уболівальників.

У півфіналі на Станіславів очікував неблизький вояж у Вільно. Центральна преса стверджувала, що перевага власного поля мала бути на боці станіславівців, та вони з якихось причин погодилися зіграти у гостях. Підсумок віленського матчу названо сенсацією державного масштабу – команда з «кресів», себто окраїни (станіславівське воєводство знаходилося на крайньому півдні Польщі) перемогла з рахунком 1:0.

Фінальний матч з Познанню було призначено на 5 листопада. Як писала станіславівська преса, він мав стати найвидатнішою подією в історії місцевого спорту. Не судилося… Поєдинок місцевої «Ревери» з львівською «Погонню» 27 серпня підвів риску під польським періодом нашого футболу. Наприкінці поєдинку після появи на стадіоні гінця арену стали масово полишати військові – це були перші ознаки близької війни…

Оцените этот материал:
Комментарии
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
Владимииир (Киев)
// А мне русский народ - не брат... Не нужны мне братья, которые так и смотрят как меня натянуть и к себе в стойло вернуть... Эх, ребяты, ребяты... // http://turnir.com.ua Да это у Вас параноя имхо... никто в россие не пытается нас кудато затянуть, понятно что это уже не получится. У них там свои проблемы. Польша тоже непонятный товарищь.
Ответить
0
0
Вернуться к новостям
Комментарии 61
Владимииир (Киев)
// А мне русский народ - не брат... Не нужны мне братья, которые так и смотрят как меня натянуть и к себе в стойло вернуть... Эх, ребяты, ребяты... // http://turnir.com.ua Да это у Вас параноя имхо... никто в россие не пытается нас кудато затянуть, понятно что это уже не получится. У них там свои проблемы. Польша тоже непонятный товарищь.
Ответить
0
0
andrey2342 (Кировоград)
Правильно! В разности наше Единство!!!
Ответить
0
0
K.V.O (Донецк)
Глупости какие:-) мы из без кого то поссоримся. Мы ведь на самом деле такие разные. У нас история разная, о чем можно вести речь? У вас одни приоритеты и ценности, у нас другие. В данный момент одно объединяет, так это желание построить нормальную, с достойной жизнью всех слоев населения страну. Либо развалить ее, и каждый своим путем,-не желательный путь. Но к этому идем. Надо научится уважать друг друга, а не гадить. И чем дальше будет вестись поголовная украинизация, и искажение истории, тем ближе к развалу. И ненадо никого винить со стороны.
Ответить
0
0
Gucul (Windy city)
Розділяй і властвуй - це головне гасло російських шовеністів, вони хочуть посварити між собою українців, бо так буде лекше з нами впоратися. Нажаль цей сайт починає "плясати" під рос. дудочку((
Ответить
0
0
vbif (Харьков)
Спасибо коммунистам за Украину в ее нынешних границах. Больше жить при диктатуре мало кому захочется.
Ответить
0
0
rom (lviv) (Львів)
pusander (Кременчуг) Як і до радяньского періоду Динамо, і т.д. Бо відношення мають тільки ті, що там участь брали ;) А гордитись добре не тільки з історичних досягнень, а і з власних сучасних, чого вам всім бажаю.
Ответить
0
0
pusander (Кременчуг)
Цап-царап (Харьков) 05.09.09 13:02 Поєдинок місцевої «Ревери» з львівською «Погонню» 27 серпня підвів риску під польським періодом нашого футболу. в статье вот это написано. на самом деле это был львовский период польского футбола. мы к нему никакого отношения не имеем. так понятно?
Ответить
0
0
Цап-царап (Харьков)
pusander (Кременчуг) 05.09.09 12:28 pusander (Кременчуг) 05.09.09 12:32 Конечно, ведь это в Польше было. А клуб не "все еще есть", а восстановлен в 2009. http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D0%B3%D0...
Ответить
0
0
pusander (Кременчуг)
In April 2009, due to initiative of young Polish inhabitants of Lviv, who were helped by Foundation “Semper Polonia”, Pogon Lwow returned. Led by coach Wladzimierz Mandziak, who had previously coached youth teams of Karpaty Lviv, Pogon is an amateur side, whose players are Polish teenagers, mostly students of two Lviv’s elementary schools where Polish language is taught. The team practises on the Dynamo stadium, and its founders plan to re-open other departments of the famous organization. The initiative was very warmly welcomed in Poland, on April 29, 2009, players of Pogon were introduced to a delegation of Polish parlamentarians, who promised help оказывается погонь львовская все еще есть, и играют в ней этнические поляки-тинейджеры.
Ответить
0
0
pusander (Кременчуг)
http://en.wikipedia.org/wiki/Pogo%C5%84_Lw%C3%B3w все-таки это в большей мере польская история
Ответить
0
0
pusander (Кременчуг)
Kvinto (Львів) 05.09.09 11:45 спасибо за ценный комментарий. я так и представлял, что статья к украинскому футболу имеет минимальное отношение. во Львове тогда проживало 15% украинцев по переписи.
Ответить
0
0
Kvinto (Львів)
Погонь була польською командою. В ті часи українське населення Галичини було більше сільським, а в великих містах, як Львів поляків та євреїв було більше ніж українців, тому окрім Погоні існували ще й інші польські футболіні клуби. Існувала також одна чи дві єврейські команди. Українською командою Львова тих часів була команда "Україна". Ця команда не мала великих здобутків в чемпіонаті Польщі, тай взагалі у тодішній вищій лізі провела лише один, або два сезони, а після 1939 року розпалася, як і інші львівські футбольні клуби. З іншого боку до команди "Україна" причетні такі люди, як К.Мікльош та Е.Юст, котрі пізніше залишили вагомий слід в історії ФК "Карпати"(Львів).
Ответить
0
0
KARUSEL (Львов)
K.V.O (Донецк) 05.09.09 10:36 Одного не могу понять, на каком основании и каком праве называют себя украинцами? появу України, Білорусі, Росії зумовили монголо-татари, які зруйнували Київську Русь, яка була заж.. рана удільними князями нащадків князів Київської держави! Україна, як державне утворення бере свій початок від Запорізької Січі, з острова Хортиця, національна складова нової держави формується в процесі національно-визвольної боротьби під проводом гетьмана Богдана Хмельницького проти польського поневолення 1648-1654рр. потім "славнозвісний союз" з Московською державою,після чого виникнула назва "москаль", іншим словом шовініст, який не бачить і не поважає своїх союзників прямих нащадків Київської Русі!
Ответить
0
0
Проскурів (Хмельницький)
От добре, що у нас трішки свідомість змінюється - раніше восновному люди з різних регіонів "собачилися", а зараз розуміють, що сила в єдинстві. Наразі більше терпимості один до одного. А сприводу голодомору, що ніби-то торкнувся лише Центру та Сходу, то це не так, Захід також голодом морили.
Ответить
0
0
старий фан (Рівне)
K.V.O (Донецк) Це ти про що?
Ответить
0
0
K.V.O (Донецк)
И думаю так было бы лучше. Одного не могу понять, на каком основании и каком праве называют себя украинцами?
Ответить
0
0
старий фан (Рівне)
phoenix_donetsk (Донецк) Якщо би та єслі би у історії немає. Ще невідомо. що було б. Може гірше, може краще. Але те ш\що наші команди грали успішно у чемпіонатах інших країн і вигравали їх, як Погонь, то нам цим гордитись треба. Уявляєте, якби у нашій УПЛ грав Шериф і 4 рази став би чемпіоном. Якби молдавани гордилися, а ми потупили б від сорому очі. Ото ж гордіться славною історією українського футболу.
Ответить
0
0
MaXMiLaNo (Чебоксары)
Афагаительно, начал читать статью, потом комменты - начиналось все футболом в польше закончилось монголо - татарами:)))
Ответить
0
0
phoenix_donetsk (Донецк)
Сумнозвісний пакт Молотова-Ріббентропа перекроїв політичну карту Європи... Что-то у западенцев проблемы с логикой. Если бы не "сумнозвісний пакт Молотова-Ріббентропа" они бы сейчас частями входили в состав Польши, Чехии и Венгрии.
Ответить
0
0
fufik (Львів)
старчер (Одесса) 05.09.09 08:36 100% хоч одна людина зі світлою головою
Ответить
0
0
старчер (Одесса)
Товарищи,господа,пановэ!О чем пишете,что обсуждаете?Ведь мы находимся на футбольном сайте,так давайте обсуждать ФУТБОЛ,а не политику и то,что с ней связано.Во время каждого обсуждения любого футбольного события происходит одно и тоже.Находится несколько свидомых и озабоченных политикой (а также националистов,шовинистов и прочих...истов и ...астов) ,которые навязывают не ту тему,некоторые ее подхватывают,а любители и специалисты футбола уходят потому,что им становится скучно и не интересно.Для любителей этого жанра существует масса сайтов различной направленности на разных языках,где они могут одарить друг друга и всех желающих своими глубокими знаниями и *оригинальными и мудрыми* идеями.Просьба проследовать туда. Разве я не прав?
Ответить
0
0
Betis_ck (Cherkasy)
Штопор (Николаев)Torpedo forever (Birtle) А мне русский народ - не брат... Не нужны мне братья, которые так и смотрят как меня натянуть и к себе в стойло вернуть... Эх, ребяты, ребяты...
Ответить
0
0
Штопор (Николаев)
Torpedo forever Я с тобой полностью согласен.А вот извинятся за то что пишишь по русски не стоит все мы нормальные люди понимаем прекрасно и русский язык и украинский. Просто мы мыслим на русском , а ребята с других регионов мыслят по украински но это не мешает нам понимать и уважать друг друга за человеческие качества. А что касается Грузии то какие они нам братья они ведь к нам славянам всегда относились пренебрежительно вспомни Совковые времена . А моя покойная мать (царство ей небесное)родилась и до 21 года жила в Батуми так вот она рассказывала как грузины всегда плохо относились к нам славянам.А теперь вдруг грузины братья, русские враги -москали. Но москалями их называют только те кто испытывает комплекс не полноценности по отношению к этому народу.Но это их проблемы.Судьба распорядилась так, что мы живем в независимой Украине .Хорошо это или плохо время покажет.Но вот какую мы историю сейчас пишем это же писец. Кроме спорта и гордится уже скоро не чем будет. Что наши поколения оставят нашим потомкам?
Ответить
0
0
Штопор (Николаев)
Серж Юрша (Луцьк) Ты знаеш уважаемый согласен что Украиной т.е. окраиной раньше назывались часть центра и востока Украины ,а вот у нас на юге Украины (в Одессе и Николаеве) Украины как таковой исторически не было. Здесь 220 лет назад жили татары и турки ( крепости Очаков и Измаил) Казаки жили правда на севере Николаевской и Одесской области. Есть такой город на севере Николаевской области Первомайск так вот когда то это были три приграничных города Богополь , Ольвиополь и Голта (один был польский второй был украинский , а третий город турецкий)вот там и заканчивались границы славян.А то что сейчас наш регион в составе Украины так это русским спасибо сказать надо.И регион наш назывался (до октябрьской революции) Новороссия . А вот Т.Г.Шевченко ты привел ,как пример абсолютно правильно, видишь как оно получается, время идет, а со времен Шевченко практически ни чего не поменялось как рвали бедную Украину так и продолжают рвать дальше.Причем рвут внутри страны гораздо больше чем из вне.А это к сожалению показатель слабого государства как такового.И меня как родившегося и жившего в Советском Союзе иногда даже ностальгия поджимает.Так хочется жить в сильной и всеми уважаемой стране.Что бы ни какие Румыны в нашу сторону не дергались.А на счет России мое личное мнение это то что русские и белорусы это самые близкие нам народы (роднее по менталитету не будет)нашим народам надо жить помогая друг другу тогда мы будем сила , а пока мы порознь мы все слабы.
Ответить
0
0
KARUSEL (Львов)
Чiжик (Красноярск) 04.09.09 18:48 По моему всё нормально написано. А то что поляки были титульной нацией, так это точно так. Знаю не по наслышке. поляки були титульна нація, бред! а територію називали Руським воєводством! а ШД грав на кубок декілька років тому в місті Рава Руська! тільки не путайте Росія і Русь, як говорять в Одесі "ето две большые разницы" !
Ответить
0
0
Marcus Vinicius (Lviv)
Бухарін (Чорнобиль) Респект! Я щось не можу уявити України без Донецька чи Криму, чи Одеси! Цікаво, чи ви можете уявити Україну без Львова, Луцька, Чернівців???
Ответить
0
0
Marcus Vinicius (Lviv)
godskiy-loh (Кыйыв) Я б не сказав, що саме комуністи зробили Львів українським. У Львові завжди був сильний український рух, були українські організації, українські магнати, готелі, музеї, та й свої депутати в парламенті були. Рано чи пізно вони би взяли контроль над Галичиною. Крім того ОУН 10 років боролася саме з польською владою. Але сталося, як сталося...СРСР вирішив наші питання за нас і на свою користь! А стаття справді дуже цікава! Подяка від мене автору! А ще у Львові колись було затяте дербі між командами "Погонь" і "Чарні":)
Ответить
0
0
Бухарін (Чорнобиль)
Взагалы ту сволоту хто придумав у 2004 році ділити Україну на сорти і лобами зіштовхнути аби тільки виграти вибори треба четвертувати. А столиця у України Київ, а козацьких столить було скільки так шо Харків одна із столиць, але не в обіду харків'янам ніяк не перша. Футбол єдиний у нас і герої одні усі боролись за батьківщину і всі думали що роблять для неї добру справу не залежно від того де жили і на чійому боці воювали. А ми їх недостойні діти і онуки бо своїми сварками розвалюємо Україну.
Ответить
0
0
Серж Юрша (Луцьк)
Штопор (Николаев) Ну тут якраз навпаки. Україною перше називались території нинишніх центру та сходу України - Київщина, Запоріжжя. І в Хмельницького, і в Мазепи і в Шевченка (того, хто Т.Г.) згадуються: Україна, Волинь і Поділля. А стосовно того, що "сталкивать регионы лбами", є в Т.Г.Шевченка чудові рядки: "Раби, подножки, грязь Москви, Варшавське сміття ваші пани, ясновельможниї гетьмани. Чого ж ви чванитеся, ви - сини сердешної Украйни? За те що ходите в ярмі Ще лучче, як батьки ходили. Не чваньтесь - з вас деруть ремні, а з них, бувало, й лій топили..." Там же далі: "Обніміте ж брати мої найменшого брата, - Нехай мати усміхнеться, Заплакана мати. Благословить дітей своїх твердими руками І діточок поцілує вольними устами. І забудеться срамотня давняя година, І оживе добра слава, Слава України. І світ ясний, невечерній Тихо засіяє... Обніміться ж, брати мої, Молю вас, благаю! Це рядки з твору нашого Кобзаря: "І мертвим, і живим, і ненародженим землякам моїм в Украйні і не в Украйні моє дружнєє посланіє".
Ответить
0
0
Лучший друг (5горск)
Штопор (Николаев) 04.09.09 22:04 Это ты правильно написал, что герои у нас разные. Был в Краснодоне на юбилее гибели Молодой гвардии, много гостей было из восточной Украины, Крыма, приграничных российских областей, а вот из западной Украины никто, ни 1 человек не приехал. Так и объявили, что это не их герои. Вот так.
Ответить
0
0
Штопор (Николаев)
Мужики не ругайтесь на счет истории . Она у нас разная.Юго-восток это новая Украина , а запад и центр это старая Украина.(поэтому история у нас разная)Придет время и русский язык будет признан главным в наших регионах.Наши дети будут в совершенстве владеть и русским , и украинским языком.Ибо как говорил Лев Толстой - сколько ты языков знаешь, столько раз ты и человек.А жителям западной Украины уважение они нормальные люди.Шухевич и Бандера действительно герои ! Но не всей Украины. Они герои Западной Украины.Потому что воевали они за свою Родину (Западную Украину), а не за нашу новую Украину(юго-восток)и т.д. И не смогут сталкивать регионы лбами если Украина станет Федеративной республикой.А статья это история украинского футбола . Приятно что у нашего футбола очень богатая история кстати правильно эту историю считать общей .Футбол обьеденяет Украину и это здорово.
Ответить
0
0
oleksiy_v (kyiv)
о так называемом иге. больше оффтопа не будет :) Погонь, насколько я знаю 4-кратный чемпион Польши :))
Ответить
0
0
oleksiy_v (kyiv)
Arktur (Киев) 04.09.09 19:59 к вашему сведению монголо-татары над территорией украины власти не имели, а пришли и ушли. украина (центральная и западная) тогда была в составе литвы. мифы о так называемом but были выгодны имперской россии в целях пропоганды. в частности об этом пишет гумилев
Ответить
0
0
bogic (Iv-Frankivsk-Wroclaw)
ADI (Харьков) см. http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D0%B3%D0...
Ответить
0
0
bogic (Iv-Frankivsk-Wroclaw)
ADI (Харьков) Погоня
Ответить
0
0
henrythebest (Дрогобич)
bogic (Iv-Frankivsk-Wroclaw) 04.09.09 19:05 ------------------------- Thanks
Ответить
0
0
godskiy-loh (Кыйыв)
Кузьміч (Lvil) 04.09.09 19:49 Комуністи зробили Лвів Україною, інакше залишилися би Польщею. Навіть Черчилль намагав його повернути, але Сталін тоді пригадав, що треба тоді повернути Росії Варшаву)))) Тому мабудь й базiкаэте й нам Країну будувати заважаэте, поразїхалися по закордоном усi, а гонору як усе на вас стоїть! Набридло!
Ответить
0
0
Кузьміч (Lvil)
ADI (Харьков) 04.09.09 20:08 поперше Погонь,доречі перший укр. клуб ,неоднаразовий чемп.Польші
Ответить
0
0
Кузьміч (Lvil)
Arktur (Киев) 04.09.09 19:59 це зробили інші люди
Ответить
0
0
ADI (Харьков)
Интересно, как на на русский язык переводится Львівська «Погань»
Ответить
0
0
Arktur (Киев)
Кузьміч (Lvil) Дико извиняюсь, вы лично пересчитывали количество убитых УКРАИНЦЕВ при монголо-тататрах?
Ответить
0
0
Кузьміч (Lvil)
godskiy-loh (Кыйыв) 04.09.09 19:38 Хто знищив козацтво? послідній гетьман україни вмер на соловках в тюрьмі,голодомор,сталінські репресії,порахуй. це сотні міліонів
Ответить
0
0
Кузьміч (Lvil)
Харків в 1918 році столицею проголосили комуністи,де факто столицею був Київ де засідав уряд і президент.Резолюція Евроларламенту визнала фашизм і комунізм одинаково злочиними.Так-що це скоріше позор для міста чим гордість
Ответить
0
0
godskiy-loh (Кыйыв)
Кузьміч (Lvil) 04.09.09 19:30 Зглузду зйихав? Ти свою польску пропаганду засунь... Такi вот в полiцяйи першими ж й шли! Свойих сусiдiв й стрiляли!
Ответить
0
0
Кузьміч (Lvil)
гірше чим росіяни до українців ніхто неставився,вони вбили більше українців чим монголо-татари і фашисти разом взяті.І в основному в східній частині
Ответить
0
0
Серж Юрша (Луцьк)
Щодо назв. У нас на Волині в кожному місті були свої ВКС - Війсковий Клуб Спортови, ПКС - Поліційний Клуб Спортови. Як їм по-іншому було називатися? Точно - не ЦСКА та "Динамо". Були і свої ЖКС (Жидівський Клуб Спортови) - "Гасмонея" чи "Маккабія". Були "Strzelec" (Стрілець), були "Аmatorzy" (Аматори). В Кременці був ККС - Кременецький Клуб Спортовий. А були і українські клуби - "Гарт", приміром. Та й станіславовська "Гурка" - український клуб. В нас був РКС - Руський Клуб Спортови. (не російський). Я вже не кажу про відому "Україну" зі Львова.
Ответить
0
0
bogic (Iv-Frankivsk-Wroclaw)
henrythebest (Дрогобич) http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%AE%D0%BD%D0%B0%D0...
Ответить
0
0
henrythebest (Дрогобич)
Я навіть не знав шо в нас тоді була така команда "Юнак"
Ответить
0
0
bogic (Iv-Frankivsk-Wroclaw)
Великан (Киев) дрогобицький «Юнак» - назва українська, польською junior, młodzieniec
Ответить
0
0
Чiжик (Красноярск)
По моему всё нормально написано. А то что поляки были титульной нацией, так это точно так. Знаю не по наслышке.
Ответить
0
0
Серж Юрша (Луцьк)
Torpedo forever (Birtle) Чому "озлобленные"? Нормальні ми люди. І до речі, до "східняків" ворожості не маємо. Живемо в одній країні, то давайте врешті станемо одним народом. А то - "западенцы", "бандеровцы". УКРАЇНЦІ ми.
Ответить
0
0
kos1k (Chernigov)
верно, в те времена были абсолютно другие обстоятельства - не ты, так тебя. и кто его знает, что было, если бы сложилось все иначе. благодарим за прошлое, будем, пытатся, построить будущее
Ответить
0
0
Серж Юрша (Луцьк)
Банедера підручників не писав. Підручники з історії пишуть історики. Я не буду дискутувати стосвно постатті Бандери. Я впевнений в одному - в ті часи всіх варто вважати героями, бо всі віддавали своє життя за свої переконання - хто за фюрера, хто - за Сталіна, хто - за Україну. І не нам їх осуджувати - в ті часи ми не жили.
Ответить
0
0
Серж Юрша (Луцьк)
І взагалі, поки ми не досягнемо однакового розуміння історії України, доти в України не буде світлого майбутнього.
Ответить
0
0
kos1k (Chernigov)
Серж Юрша (Луцьк) 04.09.09 18:06 лучше за бандеровскими учебниками изучать историю?
Ответить
0
0
Серж Юрша (Луцьк)
Допоки Харків будуть називати першою столицею України (власне, проти Харкова неприязні не маю), як його назвали свого часу саме "жидо-москалі", бо Київ тоді ще залишався столицею НЕЗАЛЕЖНОЇ УКРАЇНИ, доти і будуть плодитися на нашій землі ось такі патріоти. По-перше, першою столицею України в усі часи був КИЇВ. А Західну Україну полякам здали в 1920 році саме "жидо-москалі" на чолі з Леніним-Сталіним. По-друге, біля влади в ті часи були представники панівної нації - поляки. Тому і назви команд були польськими. Але в складах команд з польскими назвами грало чимало українців. І українці на теренах Польщі не припиняли боротьби за незалежність. А приєднання Західної України до СССР фактично було зміною одних гнобителів іншими. І перестаньте врешті вчити історію України за радянськими підручниками.
Ответить
0
0
Харьковчанин (Первая Столица)
[StarScreaM] (Киев) 04.09.09 17:22 Захидна Украина? Так это же клятые жидо-москали захватылы та прымусово прыйедналы Львив та прилегли терыны до УРСР! Т.е. фактически в интересах Украины/СССР отобрали у немцев, части которых уже тогда шныряли вокруг Львова, кусок Польши.
Ответить
0
0
[StarScreaM] (Киев)
Великан (Киев): ну там как бы и написано : "Першою жертвою воєнних дій стала Польща, куди на той час входила Західна Україна."
Ответить
0
0
Великан (Киев)
Все нижеизложенное ИМХО: почитаешь эти названия команд с территории нывнешней Украины - и понимаешь что, до 39 года ничем украинским там и не пахло. Чистая Польша.
Ответить
0
0
[StarScreaM] (Киев)
Вот так вот...
Ответить
0
0
D(K) (Kiev)
да уж...
Ответить
0
0

Новости Футбола

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус