ФИФА наказала Карпаты на 295 000 евро

ФИФА наказала Карпаты на 295 000 евро


Палата по решению споров ФИФА 11 ноября 2013 года обязала "Карпаты" выплатить компенсацию за подготовку футболиста Даушвили в пользу ФК "Зестафони". Сумма компенсации – 295 000 евро (а грузинский клуб настаивал на 360 тысячах).

Полузащитник Даушвили, отыграв в "Зестафони" шесть полных сезонов, в августе 2011-го подписал предварительный контракт с "Карпатами", который вступал в силу с 1 января 2012 года. Трансферная стоимость одного из основных футболистов "Зестафони", вызывавшегося в различные сборные Грузии, к тому времени оценивалась в пределах 0,5—1 млн евро.

Львовяне за пять месяцев до окончания контракта игрока с "Зестафони" сыграли на опережение и заключили предварительный контракт (на четыре сезона), что не возбраняется правилами ФИФА. Новость об этом была размещена на официальном сайте "Карпат" (с фотографией футболиста с клубной футболкой и в компании с генеральным директором Игорем Дедышиным). Позже она оттуда исчезла, но осталась на других сайтах, которые скопировали информацию.

В январе 2012 года ФК "Зестафони" обратился к ФК "Карпаты" с требованием выплатить компенсацию за подготовку футболиста, сменившего клуб до своего 23-летия (360 000 евро согласно регламентным нормам ФИФА: по 60 тысяч за каждый из шести сезонов), но стороны не сумели договориться.

В феврале 2012-го в Федерацию футбола Грузии пришел запрос международного трансферного сертификата на Даушвили от ФК "Львов", в котором было указано, что футболист 10 февраля заключил контракт с ФК "Львов" на срок до 31 декабря 2013 года. А уже 1 марта 2012-го Даушвили был заявлен за "Карпаты" на основании трансферного контракта с ФК "Львов". Летом "Львов" обанкротился и пропал с футбольных радаров, компенсацию грузинам вроде бы уже и не с кого требовать.

Но в ФИФА рассудили иначе, обязав "Карпаты" компенсировать издержки по подготовке футболиста ФК "Зестафони". При этом Даушвили по окончании сезона-2012/2013 оказался в списке тех игроков, которых "Карпаты" выставили на трансфер, и до сих пор не провел за львовян ни одного матча в текущем чемпионате (1 игра в первенстве молодежных составов). По имеющейся информации, грузинский легионер не согласен на понижение зарплаты. Всего за два года Даушвили сыграл за основной состав "Карпат" 35 матчей в чемпионате и Кубке Украины.

Оцените этот материал:
Источник:
Вести
Комментарии
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
Бобрик Даниил (Харьков)
так вам и надо
Ответить
3
3
Вернуться к новостям
Комментарии 73
Бобрик Даниил (Харьков)
так вам и надо
Ответить
3
3
Galician_fan (Lviv)
Я взагалі не розумію та, напевно, й не зможу зрозуміти, як можна гордитися командою в якій грають самі латиноси, куплені за шалені гроші, гроші, що були вкрадені у народу якимось бандюгою, у якого руки по лікоть у крові твоїх співвітчизників, твоїх сусідів? Люди, що з вами? Радієте штрафам для Карпат, коли у самих рило в пшку... Якщо ми таки підемо в Європу, то , надіюсь, рівень середнього класу буде зростати, а статки олігархії зменшуватись. Тоді ,мабуть, не буде 50-60 млн. доларових річних бюджетів, які нізащо й ніколи не відбиваються. А ще в додаток може бути фінансовий фейрплей. Що ви тоді скажете? Особливий привіт вболівальникам команди, що ще нетак давно ганяла в першій лізі, і які тепер високомірно дивлятьсяна всіх бо зіграли 2 матчі в кваліфікації ЛЧ, з якої їх команду ганебно випилили. А ще тим в яких президента клубу підірвали прямо на стадіоні, а слідом за ним на той світ відправили пів міста. А вони тепер надовольних щях ходять "на ігру восточноєвропєйськой барсєлони, на стадіонє класса еліт". Збочене суспільство, зі збоченним світосприйняттям...
Ответить
6
9
stefan681103 (Докуч)
Остання стадiя...
Ответить
1
5
Energi (Комсомольское)
Не шипи. Сами вырыли яму и сами же в неё попали.Видно теми деньгами, что сэкономили на Даушвили, заплатили за якобы купленый МХ матч, и подставным, и Лозанне, а теперь скулим по поводу решения ФИФА. Они вас ещё и пожалели,а может быть ещё и аукнется. А то, что латиноамериканцы играют, так это даже хорошо.Нашим бы учиться у них. А то ведь большие деньги не требуют повышения индивидуальной квалификации нашей молодёжи.Они (латиноамериканцы) играют за ФУТБОЛ, а наши- за ДЕНЬГИ. И ещё: нас выгнали из ЛЧ из-за вас, вашей бесчестной кляузы, а вам её не видеть никогда. И хотя здесь даже мои замляки, Харьковчане, сочувствуют вам, то я, после вашей подлости, просто рад когда вам плохо!
Ответить
4
4
Анатолій , м.Львів (Львів)

О , кАмсАмолськая Energi шипить . Так , МХ вирив сам собі могилу . По поводу . Буде офіційна реакція клубу "Карпати" - тоді і поговорими . Може Дедишин розкаже про семінар , організований разом з ФІФА . Тобто підемо шляхом "фісташок" ... Може мовчки заплатять . І всі будуть розповідати про тиск на КЛ ...
 
2
5
DonParadise (Киев-Луганск)
Прелесссссно, просто прелестно! Ничего удивительного...
Ответить
2
1
жека-киев (биг виладж)

Это называется как самый хитрый сам себя наиВал.))) человек за 2 года 35 матчей отыграл, за него надо компенсацию 300 отдать и зарплаты за 2 года минимум 240. Вот и получается что со всеми гимароями один матч "звезды" минимум на 15000 тянет, то есть 120 000 грн./матч, и это минимум.

Сомнительная покупка для таких денег,таких успехов и такого гимморра))))
Ответить
2
1
RomanShakhta (Горловка)
Тут как с Металлистом легко не отделаются, "хитропоповка" не прокатила))))
Ответить
4
4
Igor Kozyrev
Да, пожалуй, с этой ветки нужно валить. Если тут уж за "синагогу" банят... Видать, для кого-то синагога такое страшное оскорбление на уровне самого грязного мата, что его даже и произносить нельзя.
Ответить
3
1
M&M (Lviv)
[quote datetime=" 13.11.2013 16:06 " author="Dimonych (Адриано - лучший нап)"] самый скандальный клуб Украины уже множество лет" [/quote].....найкраще Кривбасу і Арсеналу, вони вже, і не клуб, і не скандальні - їм найкраще))
Ответить
5
5
Dimonych (Адриано - лучший нап)
дыминский до сих пор за столько лет не понял что гопо-схемы в большом футболе не прокатывают
Карпаты - самый скандальный клуб Украины уже множество лет
Ответить
19
9
Анатолій , м.Львів (Львів)
Правильно , це ж гілка про КЛ . Про шахтарський клуб і його репутацію вже давно все написано і сказано .
Ответить
6
12
michailo (Донецк)
Всё абсолютно верно сказано!
Ответить
7
5
Кастро Фидель (Одесса)
не прокатила схемка )))
Ответить
9
2
oleksa_lv (Львів)
[quote datetime=" 13.11.2013 14:36 " author="z111965 (Kharkiv) (Харків)"] " Дівчинко, "великі" - це характеристика, а не "підрахунок" )) Вам треба вчитися ))І, все ж таки, що означає "будЄ"? ))" [/quote]Хлопчику,занадто довго працюєте з перекладачем....
Ваші характеристики--тягнуть максимум на..вечірню школу..)))
Ответить
9
10
Хитрец из Лозанны (Харьков)
Скупой теряет всё,желая всё достать...(И.А.Крылов)
Ответить
11
6
oleksa_lv (Львів)
.............І наслідки цього рішення непередбачувані, тому що це великі гроші для Карпат.
мабуть це я написав...
на останній,хлопчику...)
Ответить
7
7
z111965 (Kharkiv) (Харків)
Дівчинко, "великі" - це характеристика, а не "підрахунок" )) Вам треба вчитися ))
І, все ж таки, що означає "будЄ"? ))
Ответить
7
8
Гарасим Роман (Львов)
Раніше симпатизував Металісту, а тепер розумію, що це не український клуб, а латиноамериканський і до того ж з неадекватними фанатами. Такими ж як і їхні керманичі міста.
Ответить
17
11
Скайрим (Харьков)
Бывает
Ответить
6
3
oleksa_lv (Львів)
[quote datetime=" 13.11.2013 13:39 " author="z111965 (Kharkiv) (Харків)"] " Не дивлячись на радість різномасних дУрнів (ненависників Карпат; "прихильників" Карпат, що радіють "бізнесуспіху"; апологетів успішного менеджменту Карпат і прочая, прочая), ясно одне: це повідомлення є важким ударом по найкращому клубу західного регіону.Сухий залишок: втрата місячного бюджету клубу, якісний гравець не грає, "мінус" до розвитку Карпат, "мінус" до репутації клубу як бізнес-структури, "мінус" до іміджу ФФУ.Радіти нічому! І наслідки цього рішення непередбачувані, тому що це великі гроші для Карпат." [/quote]Ніколи не рахуйте чужі гроші--своїх не будє !
Ответить
8
5
z111965 (Kharkiv) (Харків)
Дівчинко, якщо не займатиметеся скорочитанкою, то зрозумієте, про що написано; бухгалтерією не займаюся, підрахунків не веду: мені своїх грошей вистачає.
P.S. У невідомому мені слові "будє" наголос на який слог?
Ответить
10
9
z111965 (Kharkiv) (Харків)
Не дивлячись на радість різномасних дУрнів (ненависників Карпат; "прихильників" Карпат, що радіють "бізнесуспіху"; апологетів успішного менеджменту Карпат і прочая, прочая), ясно одне: це повідомлення є важким ударом по найкращому клубу західного регіону.
Сухий залишок: втрата місячного бюджету клубу, якісний гравець не грає, "мінус" до розвитку Карпат, "мінус" до репутації клубу як бізнес-структури, "мінус" до іміджу ФФУ.
Радіти нічому! І наслідки цього рішення непередбачувані, тому що це великі гроші для Карпат.
Ответить
8
8
floran111 (симферополь)
Да уж жалко Карпаты,как то все здесь забыли про Таврию-с ФИФА не шутят.Для начала чпокнут на 1 год трансферов.Я тут передачу смотрел про 2 х игроков Карпат которые не согласны с с понижением зарплаты-Ощипко и серб защитник по моему,сами тренируются и денег им должны.Если и эти в суд подадут,то вообще тоскливо станет.
Ответить
7
3
Surik (Харьков)
[quote datetime=" 13.11.2013 13:00 " author="George_D (Харьков)"] " Страшно уявити, що буде з українським футболом взагалі, якщо футбол набридне, наприклад, Коломойському або Ахметову?" [/quote]А что Вас, собственно говоря, пугает.... Совершенно естественная ситуация в профессиональном футболе....
Я хотел бы добавить только.... Тут горячие головы мне говорили. что нужно ужесточить лимит... Нужно заставить "власныкив" выпускать украинских футболистов, а не дорогих легионеров... А я им говорил - Чужими деньгами не распоряжаются... Как они захотят так и будет... Не даете им "играться в футбол" - "уйдут в другую песочницу"...А украинский футбол получит то, что сейчас мы начинаем получать....
Ответить
10
5
George_D (Харьков)
Меня это не удивляет. Просто достает, когда закидоны типа "вот поменяется власть - пойдете вслед за Арсеналом" адресуются исключительно в адрес МХ и Курченко. Как будто остальные из госбюджета финансируются.
Ответить
9
5
moderator

Nighes (Доброполье)
13.11.2013 12:56


Заблокований.
Ответить
7
11
moderator

Буллит (Адриано,уйди)
13.11.2013 12:53

Попередження п. 4.8
Ответить
5
12
oleksa_lv (Львів)
[quote datetime=" 13.11.2013 13:00 " author="George_D (Харьков)"] " [quote datetime="13.11.2013 12:39" author="oleksa_lv (Львів)"]" Карпати виплатять,а долю Арсенала -ви скоріше повторите, як тільки курченку "забавка у футбол" набриднє...."[/quote]Страшно уявити, що буде з українським футболом взагалі, якщо футбол набридне, наприклад, Коломойському або Ахметову? Усі наші топ-клуби на 120% залежать від заможності іхнії хазяїв. І долю Арсеналу може повторити будь який клуб. Усі ми під Богом ходимо, Ахметов, Коломойський, Курченко, Суркіс - не вічні. А що буде після - ніхто не знає. Можете заперечити?" [/quote]Нема чого заперечити...все вірно сказано !
Ответить
12
1
ralex (Odessa)
Опять сра...ч. Причём чисто по-нашему - ничто так не приносит радость, как неприятность у соседа. Вообще это удар по всему футболу украинскому. Кривбас и Арсенал потеряли уже, надо теперь радоваться тому что Карпаты обдерут? Не имею ни малейшей симпатии к Дыме, но жаль болельщиков и команду если начнутся неприятности.
Ответить
14
2
Буллит (Адриано,уйди)
меньше надо с приватБанком якшаться
Ответить
10
11
Igor Kozyrev
[quote datetime=" 13.11.2013 13:06 " author="ralex (Odessa)"] " Причём чисто по-нашему - ничто так не приносит радость, как неприятность у соседа. Вообще это удар по всему футболу украинскому." [/quote] Не вижу не малейшего удара по украинскому футболу в связи с тем, что заставили платить клуб, пытавшийся на халяву получить игрока.

Не раскрыта только тема - за что им снизили отступные. Но я не думаю, что Карпаты в данном случае сильно сэкономили - на своих украинско-швейцарских адвокатов они наверняка тратят куда больше. Там ведь дела более чем по десятку игроков одновременно ведутся (по крайней мере если верить словам адвокатов).
Ответить
3
2
смешной (харьков)
Согласен.Поменяется власть и всё.....пипец.Вспомните Анжи-бюджет космос,трансферы,суперстадион,и что теперь
Ответить
13
3
George_D (Харьков)
[quote datetime=" 13.11.2013 12:53 " author="Буллит (Адриано,уйди)"] " более чем странное решение " [/quote] Не, это было проявление антисемитизма, который родственен расизму. А с ним мировое сообщество борется. Вот и забанили. Нечего синагогу всуе вспоминать :)
Ответить
5
6
George_D (Харьков)
[quote datetime=" 13.11.2013 12:39 " author="oleksa_lv (Львів)"] " Карпати виплатять,а долю Арсенала -ви скоріше повторите, як тільки курченку "забавка у футбол" набриднє...." [/quote] Страшно уявити, що буде з українським футболом взагалі, якщо футбол набридне, наприклад, Коломойському або Ахметову? Усі наші топ-клуби на 120% залежать від заможності іхнії хазяїв. І долю Арсеналу може повторити будь який клуб. Усі ми під Богом ходимо, Ахметов, Коломойський, Курченко, Суркіс - не вічні. А що буде після - ніхто не знає. Можете заперечити?
Ответить
18
7
S.W.D.68 (Side)
А ти постав собі Євроспорт 2 і побачиш як без таких як Ахметов!грають у польщі!яке в них телебачення!яка висока якість картинки і коментування!для них їхній чемпіонат цікавий і вони ходять на свій футбол!а у нас що?Бразильці то грають то до дому хочуть!своїх футболістів притискають в угоду приїзжим!телебачення працюєв РАДЯНСЬКОМУ стилі!є один HD канал і то віддали одному власнику!про коментаторів взагалі мовчу тому що складається враження що вони є для того щоб ще більше не любили Українську мову!І що ми маємо на виході?локальні перемоги за великі гроші!в молодьне вкладають,спорт не розвивають,приниження один одного по любому поводу!хтось став мільярдером за декілька років а ви йому поклони бєте за то що він отримує дорогий клуб який дає не великий результат!
Ответить
4
5
Nighes (Доброполье)
[quote datetime=" 13.11.2013 12:34 " author="ВладимирШ (Днепропетровск)"] " " [/quote]100%, подстилки киевские, за договорняк вас вообще в пердив надо было спустить.
теперь раздвигаете перед сурками, за то что вас не тронули..
Ответить
16
19
George_D (Харьков)
[quote datetime=" 13.11.2013 12:39 " author="M&M (Lviv)"] " [quote datetime="13.11.2013 12:29" author="stas01 (Харьков)"]" Правильно, таких хитро.....х надо учить!"[/quote]Якого милого учіть, Карпати замість трансферної вартості 0,5 -1 мільйон євро заплатили всього 290 тищ. Учісь студент!!!" [/quote]По перше, ще не сплатили, а ФІФА зобов'язало сплатити. Тобто смикнули за рукава - недобре шахраювати, добродії. А насправді Карпати хотіли отримати Даушвілі на шару, як вільного агента, уклавши попередній контракт за 5 місяців до закінчення його контракту з Зестафоні. От у цьому й хитро...сть Дима. 1 мільйон - це треба було б заплатити, якщо б його підписували не як вільного агента. Цікаво, після сплати таких грошей, Дим знову виставить півскладу на трансфер.... зі зменшенням зарплатні тим, хто залишиться?
Ответить
16
9
oleksa_lv (Львів)
[quote datetime=" 13.11.2013 12:46 " author="Alex Korvin"] " " у чому проблема ?Тільки в назві матеріалу-- "наказала"...))"---------------------------------тю, так ты что не знал))Посмотри по коментам, кто в основном радуеться от счастья." [/quote]Та хай радіють - бо більше з чого радіти--у них наврядчи вийдє.))
Ответить
11
13
moderator

ВладимирШ (Днепропетровск)
13.11.2013 12:34


Заблоковнаий.
Ответить
4
10
Буллит (Адриано,уйди)
более чем странное решение
Ответить
20
11
Shahter2012 (Донецк)
На хитрую попу владельца Карпат есть справедливое ФИФА.
Ответить
16
14
oleksa_lv (Львів)
[quote datetime=" 13.11.2013 12:39 " author="M&M (Lviv)"] " [quote datetime="13.11.2013 12:29" author="stas01 (Харьков)"]" Правильно, таких хитро.....х надо учить!"[/quote]Якого милого учіть, Карпати замість трансферної вартості 0,5 -1 мільйон євро заплатили всього 290 тищ. Учісь студент!!!" [/quote]
Красиво.."умив"..))))
Ответить
12
13
Андрюха-71 (Львів)
шановні писаки з Харкова,не вчіть когось вести футбольні справи,Ви і ваші суперадвокати вже доказали всій Європі як "красиво " можна облажатись. такщо не бачу причин злорадствувати,так як іменно вашому кінцю по~трохи настає початок. не вірите? почекайте ще півроку.
Ответить
21
15
oleksa_lv (Львів)
А у чому проблема ?
Тільки в назві матеріалу-- "наказала"...))
була "мутка" з фк Львів, він перший підписав грузина--Карпати викупили--тепер ФІФА точки над І розставила--в чому проблема?
Особливо дивує позиція..болєл "лозанівського чємпійона"--чому тут радіти ?
Карпати виплатять,а долю Арсенала -ви скоріше повторите, як тільки курченку "забавка у футбол" набриднє....
Ответить
21
13
Alex Korvin
" у чому проблема ?
Тільки в назві матеріалу-- "наказала"...))"
---------------------------------
тю, так ты что не знал))
Посмотри по коментам, кто в основном радуеться от счастья.
Ответить
12
13
M&M (Lviv)
[quote datetime=" 13.11.2013 12:29 " author="stas01 (Харьков)"] " Правильно, таких хитро.....х надо учить!" [/quote]Якого милого учіть, Карпати замість трансферної вартості 0,5 -1 мільйон євро заплатили всього 290 тищ. Учісь студент!!!
Ответить
17
11
DonParadise (Киев-Луганск)
Вы серьезно это? Гордиться подлостью, мелочностью и хамством???!!! М-да....
Ответить
3
1
SerggХарьковский (Харьков)
Дым скоро с ума сойдет с этими Карпатами. Он как сурок. Ну не умеешь вести футбольные дела, ну не мучай жо пу
Ответить
19
15
Анатолій , м.Львів (Львів)
Та і іграє ваш клюб у лізі чемпіонів з обласними призерами . То і не звертайте уваги на дрібні справи Карпат ...А от проведе Півоваров семінар (чи вже сімпозіум ) про договірні матчі , тоді і розкажете , як віддихає жо па у металістів .
Ответить
11
16
смешной (харьков)
Шо ты пишешь
 
11
13
Igor Kozyrev
Он просто любит футбол, но не любит футболистов.
Ответить
3
0
ВладимирШ (Днепропетровск)
Синагога заплатит. Не зря же сдавали игры Днепру и ДинамоК
Ответить
24
15
Парус2 (Днепропетровск)
тут юристы хоть что-то делают, пусть не много но сумму срезали, это вам не апелляциями бессмысленными смешить весь футбольный мир
Ответить
16
19
Буллит (Адриано,уйди)
это точно и не солярку с генератора сливать.
Ответить
18
13
Буллит (Адриано,уйди)
это не последний штраф,я так думаю
Ответить
15
11
stas01 (Харьков)
Правильно, таких хитро.....х надо учить!
Ответить
24
14
moderator
Попередження. Утримайтесь від провокацій !
Ответить
4
12
Скайрим (Харьков)
И это ведь, не последний иск
Ответить
18
12
Shakhtersci (Адриано лучший)
Так и надо. Почти каждый день заходишь на сайт и новые дела, связанные с Карпатами. Когда уже у них суды закончатся? Видно денег немеряно все дела оплачивать.
Ответить
17
18
Анатолій , м.Львів (Львів)

Почти каждый день заходишь на сайт и новые дела, связанные с Карпатами. Когда уже у них суды закончатся?


Shakhtersci (Адриано лучший)13.11.2013 12:26
_________________________________________________
Про "почти каждый день" можна подробніше ?
Ответить
14
16
moderator

донтист (днепропетровск)
13.11.2013 12:14


Заблокований п. 4.4
Ответить
11
16
B-58 (Харьков)
Ну что!!!Вот и ВАС праздник начинается,до мечталось. Теперь дорога за Кривбассом с Арсеналом.
Ответить
14
21
prisoner (Вінниця)
все правильно...не хочеш виховувати своїх футболістів, і купляєш легіонерів - то будь такий добрий плати бабло тим хто виховує, і нема чого бути такими хитродупими панове клубні боси
Ответить
24
4
zeny (Запорожье)
Вечные скандисты,вечно будут платить.
Ответить
29
22
sva_19_52 (краматорск)
Один из самых честных клубов?
Ответить
32
18
ПетроФ (Луцьк)
Самий чесний МХ.
Ответить
27
27
prisoner (Вінниця)
не самий чесний..але грошей їх власник трохи більше виділяє, ніж у Карпатах
 
5
11
Скайрим (Харьков)
Не вышло схитрить...
Ответить
26
8
Tim-09 (Луцк)
справедливо
Ответить
26
11
донтист (днепропетровск)
Так учат хитрооплодотворенных.Это только рассмотрен один иск.А еще,как минимум два.Но там,в 300 не вложатся.
Ответить
32
14
Alex Korvin
Учитель))) Смотри скоро нас будут "учить"- у нас тоже терки с Инкумом.

"Болеешь не за- а против?"- поздравляю, чисто подземная логика.
Ответить
17
18

Новости Футбола

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус