ТСК-Таврія заявив на чемпіонат Криму екс-гравця збірної України ᐉ UA-Футбол

Загальні новини

Крім того, у складі сімферопольського клубу помічені кілька гравців, які раніше грали в Прем'єр-лізі України
UA-Футбол
21.08.2015
п'ятниця
17:15
"ТСК-Таврія" заявив на чемпіонат Криму екс-гравця збірної України
Рейтинг публикации
Крім того, у складі сімферопольського клубу помічені кілька гравців, які раніше грали в Прем'єр-лізі України
Читайте на русском: "ТСК-Таврия" заявил на чемпионат Крыма экс-игрока сборной Украины

Сімферопольський "ТСК-Таврія" заявив на чемпіонат Криму колишнього гравця збірної України, "Таврії", "Закарпаття", "Металурга" Д та білоруського "Слуцька" Дениса Голайдо.

Про це повідомив офіційний сайт клубу.

Крім того, у заявці "ТСК-Таврія" знаходяться декілька футболістів, які свого часу грали у Прем'єр-лізі України - Ігор Буряк ("Таврія"), Арсен Абляметов ("Таврія"), Євген Одинцов ("Таврія"), Станіслав Печонкін ("Говерла"), Максим Приходний ("Таврія"), Антон Монахов ("Кривбас", "Ворскла", "Таврія", "Севастополь", "Металург" З).

Нагадаємо, що після закінчення контракту з донецьким "Металургом" Голайдо заявив, що повертається до Криму та не буде більше грати в чемпіонаті України. Крім того, гравець допустив можливість прийняття російського громадянства.

Читайте найцікавіші новини футболу в Telegram, Facebook і Viber
Підписуйтесь на наш канал YouTube
Оцените этот материал
Голосов 1
Загрузка...
Реклама
Авторизуйтесь на сайте, для того чтобы голосовать.
Коментарі (27)
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Увійти
ferzz (Gluhiv)
"Достойное" завершение карьеры. Еще бы в Абхазии поиграть и жизнь удалась.
Ответить
+1
-1
трамвай за трамваєм (найкращий)
кримчаки ж мали грати с конями и мясом на найвищому російському рівні ...
и що там не склалось ?
а стадіон у Севастополі вже готовий до матчі ЧС-2018 ?
Ответить
+2
-3
papa12345 (Львів)
Чекай, міст добудують...
Ху...ло сказало в 2018 році фсьо буде, нада чуть-чуть падаждать)
Ответить
+4
-2
moderator
Шановні форумчани, переконливе прохання дотримуватися правил спілкування на сайті !
Ответить
+2
0
Консул (Новоград-Волинський)
Ну і х з ним.
Ответить
+4
-1
Київський харків\\\\\\\'янин (Київ)
Мерзавец! Мерзавцы.
Ответить
+3
-4
Слава Юг (Симферополь)
Успехов ребятам...
Ответить
+10
-13
koaal (херсон)
Да, успехов. Раз платят, то можно и за село какое-нибудь побегать. Этим, думаю, Голайдо с Монаховым и завершат. Хотя, кто его знает? Просто видно, какой "высокий" уровень в чемпионате Крыма сейчас.
Ответить
+7
-6
papa12345 (Львів)
Ну так кришнамській, що тут скажеш. А , ну і
------------------------------------------------------------------------

"Вячеслав Базилевич – воспитанник «Шахтера» и победитель Евро-2009 (U-19)" лугандон теж сагласний.
Хто б сумнівався...
Йуоговасток, хулі.
Ответить
+9
-14
Dimonych (FCSD)
Не знаю о чем ты, но Базилевич киевлянин, кстати.
Ответить
+5
-3
papa12345 (Львів)
Цей ган.дон прийняв раісавс...кає гражданство, а чьом ти?
Лугандонам пакоя нет, да дімонич?
+8
-10
sc-tavria (Симферополь)
Базилевич симферополец
+3
-2
Decoy7 (Украина)
бревнышко. я хоть и не проф футболист, но и сам, и еще найду с десяток человек, которые его один-на-один будут возить, пока не надоест. Так что пускай там играет, как раз его уровень! )
Ответить
+6
-9
Калинин Анатолий (Минск)
Не "беларусского", а "белорусского". Не позорьтесь.
Ответить
+4
-14
redblack (Винница)
В школе сейчас грамотность идет факультативом.
Ответить
+4
-4
tairmen (Симферополь)
а когда первые матчи будут?
Ответить
+3
-2
tok-vadim (Армянск)
Завтра начинается первый тур,-матчем в Севасе...После завтра продолжение тура...У нас в Армянске игра начинается 17.30 играют ПФК Беркут (Армянск) - ФК Евпатория (Евпатория)..Ажиотаж прям..Обязательно пойду...
Ответить
+2
-7
footboliare (Мир город)
Крим - це Україна?
+3
-3
footboliare (Мир город)
Голайдо - Пельмень!
Ответить
+9
-9
footboliare (Мир город)
будет пельмени жрать с ночи до утра
Ответить
+10
-9
tairmen (Симферополь)
Монахов, Голайдо - норм игроки были
Ответить
+13
-4
koaal (херсон)
Вот именно, что БЫЛИ.
Ответить
+9
-4
rggroup1 (Хмельницкий)
Не ну че, Алиев там бегает за полу профи команду и норм
0
-1
koaal (херсон)
Раз заявлен, значит такой теперь у него "высокий" уровень. Пускай себе на чемпионат области бегает.
Ответить
+13
-14
Глюк Львів (Лемберг)
Памятаю колись давно Голайдо дає вюшку на тб, а на фоні вболівальники співають "Голааайдо - с.....ка!". Хз чо, але в мене він завжди з того часу асоціювався з тою кричалкою. Приклеїлось...
Ответить
+16
-15
FCDK 1927 (Kyiv )
Згоден, випадково поставив тобі мінус, нехай модер виправить на +
Ответить
+6
-8
Захлоп Калиткин (Запорожье)
помню этот видос, в Ужгороде дело было, лет 10 назад. только кричали "Голайдо - ш...ха".
Ответить