Вакс буде працювати на матчі за суперкубок Криму ᐉ UA-Футбол

Загальні новини

Юрій Вакс не буде працювати тільки в Україні
08.08.2017
вівторок
15:06
Вакс буде працювати на матчі за суперкубок Криму
Рейтинг публикации
Юрій Вакс не буде працювати тільки в Україні
Читайте на русском: Вакс будет работать на матче за суперкубок Крыма

Арбітр Юрій Вакс 12 серпня буде працювати в окупованому Криму на матчі за суперкубок півострова.

Раніше повідомлялося, що Вакс може завершити кар'єру.

Нагадаємо, що Вакс судив матчі елітного дивізіону України протягом восьми років і потрапив в кілька скандальних ситуацій: вилучення Дениса Гармаша у матчі Шахтар - Динамо в 2012 році, отримання російського паспорта, за що потрапив навіть в базу Миротворця, як особа з ознаками злочину проти нацбезпеки України.

Крім того на його рахунку найбільша кількість карток показаних в одному матчі в історії вищого дивізіону України.

Читайте найцікавіші новини футболу в Telegram, Facebook і Viber
Підписуйтесь на наш канал YouTube
Оцените этот материал
Голосов 6
Загрузка...
Реклама
Авторизуйтесь на сайте, для того чтобы голосовать.
Коментарі (21)
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Увійти
мы за динамо (киев)
От шоб ще й насрав на порозі кротоФФУ.
Ответить
+1
0
Don Benito (Буча)
Какое нахрен "преступление против нацбезопасности"? Украина не признает российские паспорта крымчан. И получение такого паспорта не несет ни малейших юридических последствий для гражданина Украины (на территории Украины, естественно).
Ответить
+2
-2
ferzz (Gluhiv)
И хрен с ним.
Ответить
+2
0
Red_Cat (Харків - це Україна!)
по хорошему, Порошенко должен подписать указ о лишении вакса украинского гржданства
Ответить
+6
-2
Lion Killer (Львів)
так тут не та ситуація, Вакс не заважатиме в майбутній виборчій компанії...
Ответить
+4
0
Acsakal (Kharkov)
...й тому судив би ще, й судив до схочу, якщо б сам не вирішив з Україною зав'язати.
+1
0
Don Benito (Буча)
На каком основании?
Ответить
+2
-1
kotigorok (Чернігів)
Собака...
Ответить
+5
-6
krakow (Херсон)
Некорректное сравнение. Собака друг,как известно. И,никогда не предаст. А,это...Обычный крымчанин.Класс беспозвоночных.
Ответить
+5
-3
трамвай за трамваєм (найкращий)
агов ...
ево паймали , ареставали ,
цыпленок тоже хочет жить ...
Ответить
+1
-1
egoru4 (Луцьк)
Я вважаю що або туди або сюди. 2-х варіантів бути не може
Ответить
+6
0
Nikon7171717 (Днепродзержинск )
Первый пошёл ,следующий Жабченко. Какой дурак разрешал им судить ПЛ?
Ответить
+10
-3
LEVgcUqs (Чернігів)
Паделко і Поліна.
Ответить
+5
0
жека-киев (биг виладж)
После этого, в Украине, точно закончит.
А он что-то судил последнее время?
Ответить
+4
0
Ivan22 (Kyiv)
Арбитр Юрий Вакс 12 августа будет работать в Крыму на матче за суперкубок полуострова. - ця фраза явно прийшла з російських сайтів. Треба називати речі своїми іменами. Хіба є "Суперкубок Криму"? Якщо це окупаційна адміністрація щось таке організовує і проводить, то так і пишіть. З цим треба бути обережним, бо сьогодні ми пишем Суперкубок Криму, а завтра вони попросять УЄФА визнати їх турніри, посилаючись на те що у нас так про них говорять і визнають.
Ответить
+18
-6
таврия19752009 (симферополь)
вы наверно не в курсе но уЕФА приезжала в Крым и разрешили проводить официально чемпионат Крыма
Ответить
+9
-6
krakow (Херсон)
Да,в плане футбола,у вас "желтый билет" от УЕФА. Ведите себя подобающе профессии
И тогда, может к вам еще кто приедет, и что-то разрешит.
+5
-4
Overdrive (Харьков)
Ты отстал от жизни. К сожалению, как и многие "местные" (в Широком(!) смысле слова) грамотеи.
Ответить
+1
-8
sc-tavria (Симферополь)
"а завтра вони попросять УЄФА визнати їх турніри"
УЕФА уже 2 года назад признал эти турниры
Ответить
+5
-2
Инспектор (-)
Сколько ниточка не вейся....

Ждем-с комментарии от Павелка
Ответить
+9
0
Цап-царап (Харків)
https://youtu.be/IDKLtbeIHYc
Ответить