ФФУ: Обурені цькуванням Віди, яка почалася з Росії


Чи можна тепер висловлювати подяку і повагу до України та її вболівальникам?

ФФУ: Обурені цькуванням Віди, яка почалася з Росії

Федерація футболу України, як і мільйони українських уболівальників, обурена початком цькування гравця національної збірної Хорватії з футболу та колишнього гравця ФК «Динамо» (Київ) Домагоя Віди, яке почалося з Росії після того, як він оприлюднив відеопривітання «Слава Україні!».

У цій ситуації ми займаємо чітку і безкомпромісну позицію: футболіст, який багато років виступав за легендарний український клуб та заслужив шану його вболівальників, має право висловити вдячність та повагу до України та наших уболівальників! Жодні дисциплінарні правила ФІФА не містять норми, яка б забороняла такі дії.

Гасло «Слава Україні!» є привітанням, вшануванням пам’яті загиблих, патріотичним символом незалежності, свободи та волелюбності українського народу, а також гаслом, яке часто використовується українськими вболівальниками для підбадьорювання своїх команд під час матчів.

У той же час це гасло не містить жодного негативного чи образливого змісту, як і інші подібні гасла, наприклад, «Слава Хорватії!» чи «Слава Франції!».

Зважаючи на це, Федерація футболу України та її президент Андрій Павелко вважали за необхідне підтримати Домагоя Віду та оперативно направили звернення до ФІФА з відповідним поясненням щодо гасла «Слава Україні!», а також до УЄФА з проханням підтримати позицію ФФУ у ФІФА. На численні прохання журналістів та вболівальників додаємо копію цих звернень.

Від імені всієї футбольної спільноти України висловлюємо Домагою Віді подяку за публічний прояв поваги до України та вітаємо з виходом збірної Хорватії до півфіналу чемпіонату світу-2018, - написано в заяві.

Следите за нами:


Оцените этот материал:
Поділитися з друзями:
Источник:
ФФУ

Загрузка...
Авторизуйтесь на сайте, для того чтобы голосовать.
Коментарі (55)
Увійдіть, щоб залишати коментарі. Увійти
balamyt (Boston)
Пока.хоть. один. Сапог. РОССИЙСКОГО. НАЕМНИКА......СЛЫШИШ. ТЫ. МРАЗЬ. Из. ССЫК ТЫВКАРА. ТОПЧИТ. Украинскую. ЗЕМЛЮ. на. ДОНБАСЕ. Будиш. Слышать. ОТОВСЮДУ. СЛАВА. УКРАИНЕ. .,,ХОТЬ. Удалось. В. Свое. Сартире.....И. посмотри. В. You. Tube. Что о. России. Говорят. Достойные. Россияне. ..,Михаил. ЕФРЕМОМ, МАКАРЕВИЧ. И. ДР. МОЖЕТ. ТВОИ. ПРОПИТЫЕ. МОЗГИ. Воспримут. Хоть. Что. - нибудь.....Над. вами. ВЕСЬ. МИР. СМЕЕТСЯ. ВАТНИКИ.
Ответить
0
0
balamyt (Boston)
ТЫ. ОТМОРОЖЕННОЕ. РАСИСТСКОЕ. ЧМО. ИЗ. СЫКТЫВКАРА. ....ПРИПЛЕЛ АМЕРИКУ. К. своему. Черноротому РАССИСТСКОМУ. посту.....Россия. должна. Была. В. Задницу. Целовать. ХОРВАТИЮ. ЗА. ПОБЕДУ. В. отборе. Над. АНГЛИЕЙ. на. ЧЕ. В. Свое время....И. Американские Приветствует. ВИДУ. ЗА. СЛАВУ. УКРАИНЕ.
Ответить
0
0
Edelweiss (Запорожье)
Как же это типично, когда вате из русской глубинки не дают покоя мысли о гомосексуальном сношении с Порошенком
Ответить
+7
0
AndroNik (Миколаїв)
Не русская глубінка, а мокшанская шірінка)))
Ответить
+4
0
Edelweiss (Запорожье)
Ответить
0
0
AndroNik (Миколаїв)
Олєнєйоп, тобі до Русі як до Києва рачки.
Ответить
+3
0
fanat_football (Херсон)
Знаки препинания в могучей, видать, ставить не учат?
Ответить
+3
0
ANESTEZIO (ВІННИЦЯ)
Какой ты нах русский? Ты - мокшанин косоглазый. Для тебя что овцу ,что мать ,тебя в свет выпердевшую, трахнуть -это одно и то же,убогое создание
Ответить
+10
-3
мы за динамо (киев)
можеш тільки лизнуть з монітора сам перед цим тільки на зображення домагоя здракозловздуй.урізноманіть сиктивкарське життя
Ответить
+5
-2
ANESTEZIO (ВІННИЦЯ)
"Видима" -ты уепок хоть писать на своём сральнике правильно научись или в Коми уже все в коме?
Ответить
+7
-2
hemp4367 (Київ)
И зачем тебя родили? Сочувствую твоим родителям.
Ответить
+7
-2
ANESTEZIO (ВІННИЦЯ)
Береги себя,путиноид, от Лутона до Солсбери недалеко,тебя же свои за ненадобностью и отравят,юродивый
Ответить
+7
-1
AndroNik (Миколаїв)
Брись за Лупон!
Ответить
+10
-1
leonov1 (Днепропетровск)
Странно)) А футбольный союз хорватии поддержал фифа и отчислил вукоевича из сборной))))они тоже "агенты кремля" хорватские?)))))
Ответить
0
0
Пришта Литин (Киев)
Слава героям Украины!!! Погибель козломордым кремлядьским оккупантам!!!
Ответить
+10
-3
Будєм разбіратся (Київ)
Хто ще не відмітився у нашому національному флешмобі. Заходимо на сторінку фіфи у ФБ, ставимо 1*, пишемо "Слава Україні!"
Ответить
+4
-3
aleksey-se (Красноармейск)
Честно,пофиг.
Ответить
+3
-7
Пришта Литин (Киев)
идинахй.
Ответить
+1
-1
avatar
IM-RM-DK (Miami)
Вбейте в поиске ютуба-path of dzuba,не пожалеете)
Ответить
+2
-1
vadikk (Odessa)
Один чувак разорвал милионы ватных жоп. Браво!
Ответить
+16
-2
avatar
IM-RM-DK (Miami)
Там уже другое видео есть)..Вида дальше тролит касапов))
Ответить
+11
-1
avatar
trust in LFC1892 (Киев)
Только что глянул, действительно есть, только теперь с Оличем :))) Блин, вот зря он что-то про Белград сказал, тут уж не шуточно впаять ему могут. Лучше бы этот второй видос уже был им сделан после выступления Хорватии на турнире.
Ответить
+2
-1
ANESTEZIO (ВІННИЦЯ)
Он сказал -горе в Белграде, потому что сербы рашикам анус лижут и не считают хорватов за нацию
+5
-1
avatar
trust in LFC1892 (Киев)
Подноготную я знаю. Жаль, если дискву дадут за эту фразу, вот я о чём.
+1
-1
Очманілий Заєць (Odessa)
Хор ваты заткнули хорваты.
Ответить
+14
-2
мы за динамо (киев)
мало виразити обзабочєность, обдрочєность чи ще якусь пустомелячість. необхідно звернутись в судові органи з аргументованим позовом по захисту свободи слова, переконань та довести в суді порушення чиновниками фіфи, а особливо країною організатором футбольного форуму цих фундаментальних прав людини. обов"язково з суворою відповідальністю. в даному випадку достатня площа діяльності
Ответить
+9
-2
avatar
Віктор Бокасса (Betwmount)
Кац-апи відсмоктали у Віди, тепер юродствують, використовуючи продажного Інфантильного.
Ответить
+21
-4
stojak146pc (Арулько)
ребятки! переходим на страницу фифа в фейсбуке, ставим 1 и оставляем комментарий --- fifa stop sucking putins dick!
Ответить
+21
-4
avatar
rubizhansky (Харьков, Рубежное)
+++
Ответить
+10
-2
MU1878 (Gdańsk)
Дебильное ФИФА, вернее фИфа (ударение на "и"))))
Ответить
+17
-4
bombard (Харьков)
Московиты своим типа возмущением только рекламировали Украину. Теперь ФИФА и миллионы жителей разных стран тоже знают, что значит Слава Украине!
Ответить
+23
-6
avatar
таврия19752009 (симферополь)
Вукоевича уже убрали с ЧМ .Федерация Хорватия отозвала его с ЧМ.жду Виду
Ответить
+7
-28
avatar
Your Friend (Львів)
Відсоси в х..ла, зраднику.
Ответить
+27
-7
viajador (Lutsk)
Смерть російським окупантам України! Смерть Путіну!
Ответить
+26
-6
avatar
Red_Cat (Харків - це Україна!)
московский улус золотой орды - СДОХНИ!
+6
-2
Tyler (Симферополь)
Ахахаха, не дождёшься))) одно дело снять третьего или четвёртого тренера, другое, игрока основы)
Ответить
+14
-3
avatar
Zapp Brannigan (Київ)
Так він не тренером був, йому просто скасували акредитацію на матчі. Вукоєвич взагалі-то скаутом в Динамо працює.
+16
-1
PodolObolon (Киев)
Он даже название своего города с маленькой буквы пишет. Что вы от него хотите?
+10
-2
ser1977 (Черкаси)
жди спецбригаду з психушки...
Ответить
+12
-1
мы за динамо (киев)
ведмежатко ну дуже вже шикарно ублажив прюдсюдавалку з федерації Хорватії. футболісти світова еліта, а чинуші з кабінетів пересічні шлої@ені. навіть в тій же Хорватії. на чужому горбу та таланті у ведмежатки з пуйла злизують
Ответить
+6
0
ANESTEZIO (ВІННИЦЯ)
Жди , с.у.к.а. Не долго тебе осталось
Ответить
+3
-1
avatar
Your Friend (Львів)
Цікаво, яка би була реакція пацаків, якби Віда та Вуко сказали - слава рассії?
Ответить
+10
-7
Mikes (Харьков-Мюнхен)
Мне лично обидно как болельщику Украины,что хорваты посвящают победу,Слава кому мать его?Ладно если бы рашка в 1/8 выбила Украину,а те отомстили,другое дело,а так нашей сборной и близко нет,а эти ерундой занимаются,в очередной раз опускают нашу страну которая и так ниже дна Так вот писаки,если бы Хорваты слилась по пендалям,вы бы поливали помоями хорватов и говорили,что путин все купил,а сейчас в одно место целуете) Быстро краски меняете,поэтому вы такие же как ватники,только вышиватники
Ответить
+10
-25
viajador (Lutsk)
Смерть російським окупантам України! Смерть Путіну!
Ответить
+27
-5
avatar
А вот и Я (Донецк. За Шахтер!))
Методичку смени!
+6
-26
Mikes (Харьков-Мюнхен)
Ну, опять! Опять под мой ник кто-то пишет! Это не мой пост.
Ответить
+2
-2
Emperor9 (Чернігів)
Якісь мокшанські потвори мають доступ до ніків сайту та публікують від нашого імені свої "записки сумашедшего",. Не розумію, що їм дає писати від імені українців, мабуть думають убогі, що нас розісварять. Але адміністрація сайту чітко з цим бореться, вона на 10 днів банить невинних власників ніку. Мені довелось по новому реєструватись, щоб повернутись на форум
+8
-1
мы за динамо (киев)
капля дощу впаде, листок тополі зірветься, просто ворона пролетить а тьху в козломорду харю з роз"ясненнями та коментарями про парашних гнидників будуть як схід сонця. хоч фіфа обсереться і обмажеться разом з парашниками.
Ответить
+5
-1
мы за динамо (киев)
обіжений опущенець. в Харкові квакнуть не дозволяють, так ти тут з параші смердонув на люди. все на що ти здатний прошмондовець
Ответить
+5
-1
andy1990
А чего Павелко про свою курицу, которая радовалась победе Раши на Испанией, ничего на написал?!
Ответить
+3
-10
Сяйво (Стрий)
Ну хоча б тут я згоден з позицією ФФУ
Ответить
+17
-5
AndroNik (Миколаїв)
Краще і не скажеш! Повністю згоден.
Ответить
+18
-4
Tyler (Симферополь)
Кто то в ФФУ читал мои комментарии здесь?)) А мне вообще интересно, а за кого теперь вообще будут в России болеть?) КНДР, Сирия не прошли, Сербия слилась, хорваты оказались биндеровцами... Остались только представители загнивающей Европы)
Ответить
+19
-7
heffi (Полтава)
Болеть не надо, Россия и так больна, куда ей до загнивающего запада
Ответить
+23
-6
мы за динамо (киев)
ну ти ребуси загнув
Ответить