УАФ відкрила справу за фактом виступу кількох українських футболістів за "збірну ДНР"


За наводкою СБУ

УАФ відкрила справу за фактом виступу кількох українських футболістів за "збірну ДНР"

google.co.uk


СБУ звернулася до УАФ, повідомивши, що в ході оперативно-розшукової діяльності отримано інформацію про те, що громадяни України, які зареєстровані в інформаційно-аналітичній базі УАФ, в складі збірної так званої "ДНР" брали участь в товариському матчі проти збірної так званої "Республіки Абхазія", який відбувся 25 вересня 2020 в Сухумі.

Комітет з етики та чесної гри відкрив справу і проведе перевірку можливого порушення кодексу етики і чесної гри УАФ в частині заподіяння шкоди іміджу українському футболу.

Читайте такожУльтрас не дозволили гравцю з псевдочемпіонату ОРДЛО виступати в Поліссі

З метою забезпечення стандартів мінімальної процедури у справі, УАФ пропонує надати письмові пояснення щодо їхньої участі в згаданому матчі наступним особам: Станіславу Гарненку (рік народження - 1987), Євгену Федотову (1987), Артему Пархоменку (2000), Євгену Охмату (1987), Савелію Томазову (1998), Ярославу Махно (1993), Андрію Лагоді (2002), Артему Бессалову (1983) і Владиславу Фролову (1988).

Відзначимо, що найбільш відомим футболістом з перерахованих є Артем Бессалов, який раніше на професійному рівні грав за донецький "Металург", кам'янську "Сталь", "Геліос", черкаський "Дніпро", "Миколаїв", "Полтаву", "Кристал" і "Черкаський Дніпро".

Слідкуйте за нами:

У статті: СБУ КДК УАФ

Оцініть цей матеріал:
Поділитися з друзями:
Джерело:
УАФ

Загрузка...
Авторизуйтесь на сайте, для того чтобы голосовать.
Коментарі (26)
Увійдіть, щоб залишати коментарі. Увійти
krakow (Херсон)
Возмущаться и удивляться. бессмысленно. Малоросы,они же хохлы-обыватели,неотьемлемая часть общества. У них один бог - гроши. Плюс,копеечная слава.Может их сурло,десь мелькнет...Ритуальные "патриоты",тоже от этих,далеко не ушли.Их не волнует "родословная" хозяев клуба и нынешняя "деятельность", в разы превосходящая ущерб для страны,в отличие от этих недоумков.. Им конче потрiбен, результат.А, в этом случае - "патриоты" вне политики.
Ответить
0
-1
androma (Вересневе)
Добровольное сотрудничество с окупационными властями -- пожизненное отстранение от футбола гарантировано.
Ответить
+1
-2
alex.belogubko (одесса)
футбол вне политики
Ответить
+1
-6
avatar
Просто Квашин (Харьков)
"Черноморец" ездил в 1942 году на игры в Германию с «Люфтваффе» ..???
Ответить
+4
-4
Oлeкcин (Н.)
Динамо с немцами в те времена играло.
+1
0
Pavel_ (Москва )
Так что теперь, мне непонятно в Донецке нельзя в футбол играть потому что это ненранится СБУ? Мир сошёл сума
Ответить
+3
-10
avatar
Просто Квашин (Харьков)
...ты мокша с какой норы вылез...???
Ответить
+7
-2
Po4eson (Одесса)
Первый раз тебя плюсанул.
+7
-2
Весела Дача (Кривий Ріг)
На бутылку чепуховцев.
Ответить
+6
-4
Джан Мурадов (Придеснянськ)
Такі ж пітараси як Тимощук і рахітський.
Ответить
+16
-8
UVD9355555 (Кропивницкий )
Замыливание глаз, которым занимаются как УАФ, так и СБУ, так и т. н. "ультрас". Почему-то в клубах спокойно себе играет куча игроков, до этого игравших в чемпионатах крыма и дыры, на которых никто не обращает внимания. Видимо порешали
Ответить
+6
-14
vcarma
А им предлагали играть за сборную Украины?
Ответить
+6
-16
ysebe1970 (Бровары)
Типа им предложат.. Их уровень как раз денере ...
Ответить
+15
-2
тутти-10 (Сумська область)
А якщо ні, то що? До чого це питання?
Ответить
+6
-2
bokassolowara
УАФ предлагает предоставить письменные объяснения относительно их участия в упомянутом матче - а что писать?))) я, Станислав Гарненко - играл в футбол в Абхазии))) и заодно еще СБУ попросить предоставить письменные объяснения так называемым патриотам относительно их нахождения дома в инете на сайте хуахфутбол а не в ато)))) не защищает кто? либо больной, либо п*Адла, либо непатриот...аа..ну и наверно тридварасов не берут в армию всу ,не знаю..
Ответить
+4
-19
aleks68
с головой не дружишь убогий?
Ответить
+18
-3
avatar
Serega1111 (Киев)
А она у него есть ? Там же вместо головы вторая задница...
+14
-3
Джан Мурадов (Придеснянськ)
У коцапа виходной - ето голова.
Ответить
+7
-2
Михаил Булгаков (Тегусигальпа)
Какцапское підріло с нижнего тагила
Ответить
+9
-3
Dardolis (Первомайск)
Станислав Гарненко, серьезно? Помню такого) Жене привет) И дочурке) Мы как-то с женой твоей ее разбудили случайно ночью...Когда ты отсутствовал...Ещё раз попроси в нее извинение)
Ответить
+2
-4
avatar
Просто Квашин (Харьков)
А ты точно в АТО не пошел по последнему пункту (тридварасов не берут в армию всу )...
Ответить
+4
-2
Oлeкcин (Н.)
Почему СБУ их не посадит?
Ответить
+6
-11
Acsakal (Kharkov)
Саджати їх нема за що, бо нікого не вбили (принаймні про це не відомо... поки що), а от від футболу в Україні можна і відлучити років на 5 - у виховних цілях. Це цілком узгоджується з правилами УЄФА: гравець, заграний за якусь збірну, не може виступати за іншу протягом 5 років. Тим більше тут йдеться про збірну не країни, а терористичного угрупування.
Ответить
+5
-4
Joyce (Donetsk)
Так ведь и федерации такой не существует априори. Формально их могут привлечь за сотрудничество с ДНР. Но, с другой стороны, не совершив каких-либо противоправных действий, они автоматически подлежат амнистии. Могут наложить штраф, отобрав гонорар за участие в матче. Коллизия, однако. Поэтому УАФ придется потрудиться над формулировкой "обвинения" :)
0
0
тутти-10 (Сумська область)
Патамучта СБУ нє суд. Лагічна?
Ответить